Wat bedoel je? Dat het in de status nog niet veranderd is?WiLLoW_TieN schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 13:07:
[...]
Raar ik heb er ook een "paar" besteld alleen nog verandering bij status
-
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Wat bedoel je? Dat het in de status nog niet veranderd is?WiLLoW_TieN schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 13:07:
[...]
Raar ik heb er ook een "paar" besteld alleen nog verandering bij status
-
Als ik inlog op MP4nation zie ik niet dat ze verstuurd zijn.XBOXCenturion schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 14:09:
[...]
Wat bedoel je? Dat het in de status nog niet veranderd is?
Vreemd, misschien was je de laatste besteller en heb je er meer besteld dan er nog waren?WiLLoW_TieN schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 18:29:
[...]
Als ik inlog op MP4nation zie ik niet dat ze verstuurd zijn.
Heb ook nog geen mail gehad dat ze verstuurd zijn.
-
ik ga ook zeker voor de Asus eee pad Transformer waar ik benieuwd naar ben hoe het touchpad gaat werken zou je misschien met Remoter Desktop gewoon in kunnen loggen in een windows machine en dan de muis kunnen gebruiken?Freshnezz schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 18:31:
Ben toch wel benieuwd naar de Asus EEE Pad Transformer ... qua specs volgens mij gelijk aan de Xoom en Galaxy Tab 10.1 en qua uiterlijk vind ik hem ook erg nice... schijnt qua prijs ook een stuk lager te zitten dan die twee..
[ Voor 3% gewijzigd door Michel242186 op 23-02-2011 20:02 ]
Dat denk ik niet ik was degene die jullie hier juist tipteXBOXCenturion schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 19:34:
[...]
Vreemd, misschien was je de laatste besteller en heb je er meer besteld dan er nog waren?
Gevoeligheid van het scherm valt reuze mee. Af en toe scherm schoonmaken, blijft wel nodig. De hardware knoppen moet soms wel wat harder drukken. Geen moeite met het fragiel aanvoelen van de tablet. Ik heb het in een lederen hoesje.edwinvanderpale schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 14:14:
[...]
Maar ook met die Mod is de hardware niet ideaal. Ik heb slechte ervaringen met de gevoeligheid van het scherm en hardware knoppen. Vond het geheel erg fragiel aanvoelen.
Heb jij andere ervaringen?
[ Voor 28% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 24-02-2011 07:23 ]
het mooie van de Rocktab is de optimised Android 1.5, alles loopt zo te zien vrij vlot (heb geen hands-on ervaring) en van wat ik heb gelezen op MP4nation is dat er niet zo bijster veel problemen zijn met de Rocktab dit in tegenstelling tot verschillende andere tablets uit China. Dit lijkt me ondanks Android 2.2 niet echt een upgrade en de vraag is of dit apparaatje wel stabiel is ....WiLLoW_TieN schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 07:02:
Dit is helemaal lekker...
" Hello,
Sorry Roger but we oversold the RockTabs before we could remove them from the store. We thought we had contacted all customers affected.
Can we offer to upgrade you to 3 Android 2.2 VIA WM8605-powered tablets we\'ll be receiving next week?
Otherwise, we can offer you a refund in store credit? "
Ik kan dus ook 3 van DEZE krijgen ipv de Rocktab. Wat is wijsheid ?
Ding kon wel eens prima draaien...dcell schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 07:50:
[...]
het mooie van de Rocktab is de optimised Android 1.5, alles loopt zo te zien vrij vlot (heb geen hands-on ervaring) en van wat ik heb gelezen op MP4nation is dat er niet zo bijster veel problemen zijn met de Rocktab dit in tegenstelling tot verschillende andere tablets uit China. Dit lijkt me ondanks Android 2.2 niet echt een upgrade en de vraag is of dit apparaatje wel stabiel is ....
$ 124,50 via MP4nation ze deden mij dit aanbod omdat ze me de bestelde Rocktab's niet meer konden leveren.Ceejay schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 09:06:
en die VIA tablet kost je dus ook maar 70 euro?? doen zou ik zeggen. Beetje vreemde aspect ratio hij is wel wide screen maar toch 4:3?? ehmm dat is me niet helemaal duidelijk. maar...wifi N android 2.2 multitouch 256 mb intern is allemaal erg lekker ik zou het wel weten. Ben benieuwd wat de normale consumentprijs wordt.
"It's better to burn out, then fade away"
Die nieuwe VIA is een ARM11 CPU, dus de generatie net onder de Cortex A8. Ik denk dat die zich wel kan meten met de rockchip, en de specs zijn zeker beter (vooral de hoeveelheid geheugen). En flash10 gaat er ook nog op draaien blijkbaar, dus ik zou het wel weten.WiLLoW_TieN schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 09:18:
[...]
$ 124,50 via MP4nation ze deden mij dit aanbod omdat ze me de bestelde Rocktab's niet meer konden leveren.
Het gaat hier trouwens om de de "nieuwe" VIA WM8650 CPU op 800 Mhz deze schijnt niet onder te doen voor een RK2818 of TC8902 CPU @ 800 Mhz
[ Voor 7% gewijzigd door brama op 24-02-2011 11:29 ]
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Ik laat ze ook gewoon komen en kijk wel.brama schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:28:
[...]
Die nieuwe VIA is een ARM11 CPU, dus de generatie net onder de Cortex A8. Ik denk dat die zich wel kan meten met de rockchip, en de specs zijn zeker beter (vooral de hoeveelheid geheugen). En flash10 gaat er ook nog op draaien blijkbaar, dus ik zou het wel weten.
Nadeel is wel dat je 720p h264 wel kunt vergeten, iets wat die rocktab waarschijnlijk wel lukt.
Daar kun je wel wat review van lezen op tweakers: pricewatch: Point of View Mobii TEGRA Tablet 10.2''WiLLoW_TieN schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:51:
[...]
Ik laat ze ook gewoon komen en kijk wel.
Hier nu een PoV 10" Tegra2 voor 288,-- is volgens mij ook wel een leuk ding.
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
Ik wacht even tot de Honeycomb tablets komen in Maart/April, ietsjes meer geld uitgeven en dan heb je meer geheugen en dergelijk waarschijnlijk...JarlSX schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:05:
had iemand deze al gespot/gepost?
Venus Pad, met tegra chipset, 10.1" capacitive 1024x600 scherm, 512mb ram, 4Gb opslag, android 2.2
voor 273 euro incl shipping (ex evt import), niet duur toch?
(zit alleen geen gps op, zonde)
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Hoewel die nieuwe Via chipset zeker sneller dan de Rockchip en oude Via chipset zijn, maar Het is nog steeds geen Cortex A8, dus je kan hem beter in de catagorie Telechips stoppen. Een goede stap voorwaarts, maar Flash zal niet werken. Daar moet je niet van uit gaan.brama schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:28:
Die nieuwe VIA is een ARM11 CPU, dus de generatie net onder de Cortex A8. Ik denk dat die zich wel kan meten met de rockchip, en de specs zijn zeker beter (vooral de hoeveelheid geheugen). En flash10 gaat er ook nog op draaien blijkbaar, dus ik zou het wel weten.
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Ik denk eerlijk gezegd dat je voor dit doet veel beter een 10" netbook kan kopen. Moderne varianten gaan wel 8-10 uur op een accu mee, en deze hebben echt goede toetsenborden.Allochtoon schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 10:44:
Waarde tweakers,
Ik zit nu een aantal dagen specs te vergelijken en mij in de materie in te lezen. Wat betreft mobiele apparaten heb ik een T61 laptop. Dit mastodont is perfect voor zelfs het zware office werk. Voor bellen heb ik een e51 die ik ook als navigatie gebruik met een losse gps muis.
Maar ik zoek een apparaat waarmee ik mobiel -ook op vakantie- zonder een hernia op te lopen teksten kan typen. Flash is voor mij geen prioriteit, noch 3D-Graphics/games, noch GPS navigatie.
Ik zoek een relatief licht apparaat van 7" waar ik een usb toetsenbord op aan kan sluiten en die het lang uit kan houden op 1 batterij.
Hoofddoel is teksten lezen en typen. De rest is mooi meegenomen.
Bedankt voor je reactie.brama schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 11:47:
[...]
Ik denk eerlijk gezegd dat je voor dit doet veel beter een 10" netbook kan kopen. Moderne varianten gaan wel 8-10 uur op een accu mee, en deze hebben echt goede toetsenborden.
De chinatabs gaan allemaal niet zo lang mee op een accu, en als mijn keyboard-case (voor 8" tablets) representatief is, dan wil je daar al helemaal met een grote boog omheen lopen. Ik weet niet of je wel eens op een <10" EEE-PC getikt hebt? Die toetsenbord-grootte heeft het. Dat is al even wennen, maar gaat op zich nog best redelijk. Maar de kwaliteit van dit toetsenbord is zo matig dat je je er geel en groen aan zal gaan ergeren.
Zo eindelijk na een maand gewacht te hebben is mijn item onderweg naar Amsterdam. Als het pakket binnenkomt zal ik mijn ervaringen achter laten..Witstech A81G Capacitive Multitouch (3G via USB dongle)
Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
BadpunK schreef op maandag 28 februari 2011 @ 15:05:
[...]
Zo eindelijk na een maand gewacht te hebben is mijn item onderweg naar Amsterdam. Als het pakket binnenkomt zal ik mijn ervaringen achter laten..
-
pre-order![]()
Lag hij al die tijd bij Hongkong post?
[ Voor 36% gewijzigd door BadpunK op 01-03-2011 08:11 ]
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
volgens mij zit de voorganger hiervan in de Creative ZiiO 7 inch en blijkbaar zit deze in de Creative ZiiO 10XanderDrake schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 13:50:
Heeft iemand wel eens deze chipset in een tablet of 3rd party mediaplayer gezien: ZMS-08.
Opzich een redelijk snelle cpu en blijbaar X-Fi geluidskwaliteit, maar niet echt populair dus ik weet niet of ik hem moet betrekken in mijn lijstje.
Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers
Wow, nette specs, al vraag ik me wel af of er een IPS scherm in zit... Voor die prijs..zap8 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 17:31:
De Acer tablets komen er aan. Ze staan al op de website van Dynabyte en worden volgende maand verwacht. De specs liegen er niet om
Acer Iconia Tab A500 32 GB 10.1"
Front 2.0 megapixel, Back 5.0 megapixelCamera
Bluetooth
nVidia® Tegra 250™ Dual CoreProcessor
1280 x 800 pixels
10.1" TFT LED
Intern geheugen 1024 MB DDR2
Uitbreidbaar geheugen 32GB eMMC (in totaal 64GB mogelijk)
Android 3.0 honeycomb
Gebruiksduur accu tot 7 uur
Wifi 802.11 b/g + draft-n
Prijs 499
linkje
https://dynabyte.nl/artik...ia_Tab_A500_32_GB_10.1%22
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Anoniem: 69767
http://www.taztag.com/ind...tazpad&catid=38:slideshowThe TazPad is the 1st NFC ANDROID Tablet
The TazPad is equipped with a 7-inch color screen that has multitouch capacity as well as a full HD and HDMI output that connects via WiFi, Bluetooth, NFC and ZigBee (as do all TazTag products). Other available TazPad functions include a camera, a GPS device, and anaccelerometer.
As part of its secure hardware and software architecture, this product, which is unique on the market, also features a biometric authentication option.
The tablet works with Android, thus appealing to the largest mobile applications developer community.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
zap8 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 17:31:
De Acer tablets komen er aan. Ze staan al op de website van Dynabyte en worden volgende maand verwacht. De specs liegen er niet om
Bluetooth
1280 x 800 pixels
10.1" TFT LED
Android 3.0 honeycomb
Prijs 499
linkje
FIRST! roepen doet het altijd goed toch?l3art schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 22:26:
En NFC is dat Near Field Communication? Of hebben we het over een ander soort NFC? Als het dat eerste is, wat is daar het nut van dan? Je schijnt er mee te kunnen betalen, maar hoe is me nog niet helemaal duidelijk. En om nou zo'n tablet mee te nemen naar een parkeergarage om daar te betalen is ook zo wat.
[ Voor 44% gewijzigd door guapper op 01-03-2011 22:35 . Reden: quote toegevoegd ]
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
[ Voor 9% gewijzigd door Annihilism op 02-03-2011 09:46 ]
JarlSX schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 09:41:
heeft die Iconia geen GPS?
Dank je voor je antwoord. Betekent dit dan dat als de tab bv. dus 6860 mAh aan 3.7V heeft, dat deze dan wel via usb zal kunnen opgeladen worden (itt de xoom, door de 5V usb-limitatie)?brama schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 11:47:
[...]
Ik denk eerlijk gezegd dat je voor dit doet veel beter een 10" netbook kan kopen. Moderne varianten gaan wel 8-10 uur op een accu mee, en deze hebben echt goede toetsenborden.
De chinatabs gaan allemaal niet zo lang mee op een accu, en als mijn keyboard-case (voor 8" tablets) representatief is, dan wil je daar al helemaal met een grote boog omheen lopen. Ik weet niet of je wel eens op een <10" EEE-PC getikt hebt? Die toetsenbord-grootte heeft het. Dat is al even wennen, maar gaat op zich nog best redelijk. Maar de kwaliteit van dit toetsenbord is zo matig dat je je er geel en groen aan zal gaan ergeren.
Dan kun je de 800 Mhz cortex a9 van AmLogic ook wel toevoegen, en die zit in o.a. de ramos W10 (te koop bij o.a. pandawill) en de Haipad M703.XanderDrake schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 16:50:
Ik zal hem later ook wel toevoegen in dat geval.
[ Voor 25% gewijzigd door janesh op 02-03-2011 22:10 ]
BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,
-
waar heb je hem precies besteld ?XBOXCenturion schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 14:30:
Vandaag m'n Rocktab al ontvangen.
Eergisteren verliet hij Hong-Kong, en geen belasting erbij oid.
Erg fijn apparaat, zeker voor 70 euro.
[ Tesla MIG MYP ]
MP4Nation.net, maar hij is nu niet meer te koop.
-
3G versie is 100€ duurder https://dynabyte.nl/artik...Tab_A501_3G_32_GB_10.1%22zap8 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 17:31:
Bluetooth
1280 x 800 pixels
10.1" TFT LED
Android 3.0 honeycomb
Prijs 499
linkje
Dat zullen we vanzelf zien. Ik denk bijvoorbeeld dat Archos nog niets met de prijzen gaat doen, omdat ze tot nu toe telkens binnen een paar dagen op online sites uitverkocht waren. Ik zie dat T-Mobile de prijs van de samsung Galaxy Tab naar 425 euro verlaagd heeft (toeval?).Verxx schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 16:53:
Hmm, wat zullen de prijzen van de android tabs gaan doen nu de iPad 1 met zo'n 120 euro is gezakt?
Idd een iPad1 voor € 379,-- is ook welVerxx schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 16:53:
Hmm, wat zullen de prijzen van de android tabs gaan doen nu de iPad 1 met zo'n 120 euro is gezakt?
Als dat ding nou eens Flash kon afspelen dan was ik waarschijnlijk over stag gegaan ! Maar voor mensen die hier geen waarde aan hechten is het een hele mooie kans om een i-Pad voor een mooie prijs op de kop te tikkenWiLLoW_TieN schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 20:33:
[...]
Idd een iPad1 voor € 379,-- is ook wel
[ Voor 20% gewijzigd door Jeffrey88 op 03-03-2011 23:28 ]
[ Voor 42% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 04-03-2011 15:45 ]
Anoniem: 172410
Anoniem: 172410
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 04-03-2011 01:30 ]
Of Flash het waard is om meer voor te betalen is aan jou, niet aan ons. Flash staat in de Market, maar het kan zijn dat je daar Android 2.2 voor nodig hebt. Het lijkt me dat Flash ook wat soepeler kan draaien vanwege de optimalisatie van de JIT compiler in Android 2.2.XenoMorpH schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 13:40:
Zoals velen ben ik ook opzoek naar een Tablet, niet te duur (ja, altijd voor een dubbeltje op de eerste rang)
Wat voor meerwaarde heeft flash 10.1? Ik bedoel, je kunt voor zo'n kleine €150.- een prima Chinapad met Android 2.1 kopen (APad / Flytouch2) een 10.1" scherm met GPS, Camera tas+toetsenbord en gps antenne, wifi. Maar dan zonder flash. (heb er 1 in de handen gehad, kamaraad heeft er 1.
Link
Bijna alle Android 2.2 pads zijn meteen een stuk duurder en hebben meestal maar een 7" of 8"scherm.
Zit echt te twijfelen, wil niet meteen duurder omdat het eigenlijk een ding voor onderweg/vakantie/bank is.
M'n vriendin wil nog wel eens een flash spelletje doen en ja, om daar dan meteen 50-60€ meer voor neer te leggen.
Is flash het waard om meer te betalen?
[ Voor 4% gewijzigd door esmergenc op 04-03-2011 16:32 . Reden: correctie ]
[ Voor 20% gewijzigd door XenoMorpH op 04-03-2011 16:40 ]
Maak het jezelf niet te moeilijk. Er zijn maar een paar zaken die je langs de lat moet leggen:XenoMorpH schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 16:37:
Waar beginnen dan de tablets welke flash goed ondersteunen? €250+ of praat je dan in 350-400...
Ik zie de bomen door het bos niet meer...:(
[ Voor 40% gewijzigd door Wekkel op 04-03-2011 20:16 ]
Als het goed is, staat hij nu aanWiLLoW_TieN schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 16:34:
@ hierboven zet je DM eens aan aub ( DM = Direct Message )
Wat komen mensen toch allemaal met zo'n nutteloze mening aanzetten?EliteGhost schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 23:53:
Wat komen mensen toch allemaal met zo'n tablet aanzetten?
Idd lekkere goed onderbouwde eerste post op GoTEliteGhost schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 23:53:
Wat komen mensen toch allemaal met zo'n tablet aanzetten?
Dat zeiden ze 15 jaar geleden ook over de GSM.EliteGhost schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 23:53:
Het is misschien een leuk hebbe-dingetje, maar ze zijn volstrekt zinloos.
And that’s the bottom line cause Stone Cold said so
LOL. Hoe komt hij op dit topic? Omdat hij geïnteresseerd is in Android en dit topic ziet? Heeft hij een laptop met Android dan?WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 00:00:
[...]
Idd lekkere goed onderbouwde eerste post op GoT
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
And on that bombshell...WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 00:00:
[...]
Idd lekkere goed onderbouwde eerste post op GoT
[ Voor 3% gewijzigd door Sorbo op 05-03-2011 11:24 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq