Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-06 13:57
WiLLoW_TieN schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 13:07:
[...]

Raar ik heb er ook een "paar" besteld alleen nog verandering bij status :?
Wat bedoel je? Dat het in de status nog niet veranderd is?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:33
XBOXCenturion schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 14:09:
[...]

Wat bedoel je? Dat het in de status nog niet veranderd is?
Als ik inlog op MP4nation zie ik niet dat ze verstuurd zijn.
Heb ook nog geen mail gehad dat ze verstuurd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
WiLLoW_TieN schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 18:29:
[...]

Als ik inlog op MP4nation zie ik niet dat ze verstuurd zijn.
Heb ook nog geen mail gehad dat ze verstuurd zijn.
Vreemd, misschien was je de laatste besteller en heb je er meer besteld dan er nog waren?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:55
Freshnezz schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 18:31:
Ben toch wel benieuwd naar de Asus EEE Pad Transformer ... qua specs volgens mij gelijk aan de Xoom en Galaxy Tab 10.1 en qua uiterlijk vind ik hem ook erg nice... schijnt qua prijs ook een stuk lager te zitten dan die twee..
ik ga ook zeker voor de Asus eee pad Transformer waar ik benieuwd naar ben hoe het touchpad gaat werken zou je misschien met Remoter Desktop gewoon in kunnen loggen in een windows machine en dan de muis kunnen gebruiken?
en als ik het toetsenbord niet nodig heb in de zomer...lekker in de tuin met de tablet.
en natuurlijk 16 uur batterijtijd....heeerlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Michel242186 op 23-02-2011 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
XBOXCenturion schreef op woensdag 23 februari 2011 @ 19:34:
[...]

Vreemd, misschien was je de laatste besteller en heb je er meer besteld dan er nog waren?
Dat denk ik niet ik was degene die jullie hier juist tipte ;)

Heb al een mail gestuurd en een ticket aangemaakt bij MP4nation.

• Dan_Ny
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-04-2016
edwinvanderpale schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 14:14:
[...]

Maar ook met die Mod is de hardware niet ideaal. Ik heb slechte ervaringen met de gevoeligheid van het scherm en hardware knoppen. Vond het geheel erg fragiel aanvoelen.

Heb jij andere ervaringen?
Gevoeligheid van het scherm valt reuze mee. Af en toe scherm schoonmaken, blijft wel nodig. De hardware knoppen moet soms wel wat harder drukken. Geen moeite met het fragiel aanvoelen van de tablet. Ik heb het in een lederen hoesje.

• WiLLoW_TieN
Dit is helemaal lekker...

" Hello,

Sorry Roger but we oversold the RockTabs before we could remove them from the store. We thought we had contacted all customers affected.

Can we offer to upgrade you to 3 Android 2.2 VIA WM8605-powered tablets we\'ll be receiving next week?

Otherwise, we can offer you a refund in store credit?
"

:(

Ik kan dus ook 3 van DEZE krijgen ipv de Rocktab. Wat is wijsheid ?

[ Voor 28% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 24-02-2011 07:23 ]

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:07
WiLLoW_TieN schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 07:02:
Dit is helemaal lekker...

" Hello,

Sorry Roger but we oversold the RockTabs before we could remove them from the store. We thought we had contacted all customers affected.

Can we offer to upgrade you to 3 Android 2.2 VIA WM8605-powered tablets we\'ll be receiving next week?

Otherwise, we can offer you a refund in store credit?
"

:(

het mooie van de Rocktab is de optimised Android 1.5, alles loopt zo te zien vrij vlot (heb geen hands-on ervaring) en van wat ik heb gelezen op MP4nation is dat er niet zo bijster veel problemen zijn met de Rocktab dit in tegenstelling tot verschillende andere tablets uit China. Dit lijkt me ondanks Android 2.2 niet echt een upgrade en de vraag is of dit apparaatje wel stabiel is ....

• WiLLoW_TieN
dcell schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 07:50:
[...]

het mooie van de Rocktab is de optimised Android 1.5, alles loopt zo te zien vrij vlot (heb geen hands-on ervaring) en van wat ik heb gelezen op MP4nation is dat er niet zo bijster veel problemen zijn met de Rocktab dit in tegenstelling tot verschillende andere tablets uit China. Dit lijkt me ondanks Android 2.2 niet echt een upgrade en de vraag is of dit apparaatje wel stabiel is ....
Ding kon wel eens prima draaien...

Vergeet niet in dit geval wordt het een 7" Android2.2 tablet voor 69 euro inkoop incl. porto ;)

[quote=]

The ViaPad is a Android 2.2 based tablet that uses VIA's new low cost WM8650 processor, which like the Rockchip processor is both CPU and DSP. The 7" tablet is best suited for people looking for a low cost Android tablet for web surfing and casual gaming which are not graphic intensive, this tablet is not recommend for viewing of flash content even though it can support flash. Flash content tends to work quite poorly, however the device is quite well suited for web browsing of non flash sites. The ViaPad comes with a nice custom UI which is simply to use and is nicer than the standard layout that normally is seen on Android.

Features:

* Android 2.2
* Low cost tablet
* 7" screen with pinch to zoom capability
* Good for web surfing and light gaming
* MicroSD slot for additional memory

CPU ; VIA WM8650 (800MHz CPU+400MHz DSP)
Operating system: Android 2.2
Language Support multi-language
Memory: 256MB
Storage Device: 2GB FLASH ( Support external Micro SD card, maximum capacity of 32GB
G-Sensor: 4-Dimensional G-Sensor
LCD: 7" WVGA wide-screen 800*600( 4:3)
Touch Panel: TFT Resistive Touch Screen( Two point touch), allows for pinch and zoom
Network: Cable Internet: 10/ 100M adapter
WIFI: IEEE802.11b/g/n wireless network
3G USB Dongle: WCDMA ( Huawei E220/ E230/ E160X/ E169G/E1750, Alcatel X060S/X200 CDMA2000: Bora 9380/AWIT-U8)
I/O Port: 30pin USB switch interface*1; Headphone*1; MIC*1; DC JACK*1l Micro SD card reader Audio: 3.5mm headphone jack
High-quality stereo loud speaker
Built-in Microphone

[/ quote ]

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
en die VIA tablet kost je dus ook maar 70 euro?? doen zou ik zeggen. Beetje vreemde aspect ratio hij is wel wide screen maar toch 4:3?? ehmm dat is me niet helemaal duidelijk. maar...wifi N android 2.2 multitouch 256 mb intern is allemaal erg lekker ik zou het wel weten. Ben benieuwd wat de normale consumentprijs wordt.

• WiLLoW_TieN
Ceejay schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 09:06:
en die VIA tablet kost je dus ook maar 70 euro?? doen zou ik zeggen. Beetje vreemde aspect ratio hij is wel wide screen maar toch 4:3?? ehmm dat is me niet helemaal duidelijk. maar...wifi N android 2.2 multitouch 256 mb intern is allemaal erg lekker ik zou het wel weten. Ben benieuwd wat de normale consumentprijs wordt.
$ 124,50 via MP4nation ze deden mij dit aanbod omdat ze me de bestelde Rocktab's niet meer konden leveren.

Het gaat hier trouwens om de de "nieuwe" VIA WM8650 CPU op 800 Mhz deze schijnt niet onder te doen voor een RK2818 of TC8902 CPU @ 800 Mhz

• PegOpDeWeg
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-06 10:09

PegOpDeWeg

eej wasup?

Anandtech heeft een review geplaatst van het eerste honeycomb tablet, de Motorola Xoom.

"It's better to burn out, then fade away"

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 09:18:
[...]

$ 124,50 via MP4nation ze deden mij dit aanbod omdat ze me de bestelde Rocktab's niet meer konden leveren.

Het gaat hier trouwens om de de "nieuwe" VIA WM8650 CPU op 800 Mhz deze schijnt niet onder te doen voor een RK2818 of TC8902 CPU @ 800 Mhz
Die nieuwe VIA is een ARM11 CPU, dus de generatie net onder de Cortex A8. Ik denk dat die zich wel kan meten met de rockchip, en de specs zijn zeker beter (vooral de hoeveelheid geheugen). En flash10 gaat er ook nog op draaien blijkbaar, dus ik zou het wel weten.

Nadeel is wel dat je 720p h264 wel kunt vergeten, iets wat die rocktab waarschijnlijk wel lukt.

[ Voor 7% gewijzigd door brama op 24-02-2011 11:29 ]

I mentioned it once, but I think I got away with it.

• WiLLoW_TieN
brama schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:28:
[...]

Die nieuwe VIA is een ARM11 CPU, dus de generatie net onder de Cortex A8. Ik denk dat die zich wel kan meten met de rockchip, en de specs zijn zeker beter (vooral de hoeveelheid geheugen). En flash10 gaat er ook nog op draaien blijkbaar, dus ik zou het wel weten.

Nadeel is wel dat je 720p h264 wel kunt vergeten, iets wat die rocktab waarschijnlijk wel lukt.
Ik laat ze ook gewoon komen en kijk wel.

Hier nu een PoV 10" Tegra2 voor 288,-- is volgens mij ook wel een leuk ding.

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06 14:52

Boy

www.byoscoop.nl

WiLLoW_TieN schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:51:
[...]

Ik laat ze ook gewoon komen en kijk wel.

Hier nu een PoV 10" Tegra2 voor 288,-- is volgens mij ook wel een leuk ding.
Daar kun je wel wat review van lezen op tweakers: pricewatch: Point of View Mobii TEGRA Tablet 10.2''

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
had iemand deze al gespot/gepost?

Venus Pad, met tegra chipset, 10.1" capacitive 1024x600 scherm, 512mb ram, 4Gb opslag, android 2.2

voor 273 euro incl shipping (ex evt import), niet duur toch?
(zit alleen geen gps op, zonde)

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

• BadpunK
  • Laatst online: 19:00

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Voor de camera en accu(duur) hoef je het niet te doen..

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

• Boy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-06 14:52

Boy

www.byoscoop.nl

JarlSX schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 12:05:
had iemand deze al gespot/gepost?

Venus Pad, met tegra chipset, 10.1" capacitive 1024x600 scherm, 512mb ram, 4Gb opslag, android 2.2

voor 273 euro incl shipping (ex evt import), niet duur toch?
(zit alleen geen gps op, zonde)
Ik wacht even tot de Honeycomb tablets komen in Maart/April, ietsjes meer geld uitgeven en dan heb je meer geheugen en dergelijk waarschijnlijk...
maar het ziet er leuk uit...

Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-06 21:52

XanderDrake

Build the future!

brama schreef op donderdag 24 februari 2011 @ 11:28:
Hoewel die nieuwe Via chipset zeker sneller dan de Rockchip en oude Via chipset zijn, maar Het is nog steeds geen Cortex A8, dus je kan hem beter in de catagorie Telechips stoppen. Een goede stap voorwaarts, maar Flash zal niet werken. Daar moet je niet van uit gaan.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Het leek me weer eens tijd om mijn lijstje te updaten!
  1. nVidia Tegra 2 / Tegra 250 (Cortex A9, snelste vanwege multi-core package en zeer snelle GPU)
  2. Samsung S5PV210 (Cortex A8, zeer snel op 1Ghz, vaak hoger geclockt => sneller dan Hummingbird!)
  3. Samsung Hummingbird (Cortex A8, zeer snel met zware PowerVR SGX540 GPU)
  4. Apple A4 (Cortex A8, deze chipset is gebaseerd op Samsung design)
  5. Qualcomm Snapdragon MSM8255 (Cortex A8, refresh van oudere Snapdragon met Adreno 205 GPU)
  6. Snapdragon QSD8250 (Cortex A8, oud maar nog steeds snel met zijn 1Ghz, Adreno 200 GPU)
  7. Texas Instuments OMAP3640 (Cortex A8, snel op 1Ghz, chipset zie je vaak terug in Archos tablets)
  8. Snapdragon MSM7230(Cortex A8 op 800mhz en met Adreno 205 GPU)
  9. Freescale iMX515 (Cortex A8 op 800mhz, goede snelheid voor tablets, betaalbaar)
  10. TI OMAP3440 (Cortex A8, snel op 800mhz, oude chipset vind je terug in oudere Archos tablets)
  11. nVidia Tegra (1) (ARM1176JZF-S, Voor compleetheid, niet verkrijgbaar, relatief snel)
  12. Infotmic IMAPX210 (ARM1176JZF-S, snelste niet-Cortex chipset, GPU kan 1080p aan)
  13. ZT-180 (ARM1176JZF-S, OK snelheid op 1Ghz maar een stuk langzamer dan Cortex A8)
  14. Samsung S3C6410 (ARM1176JZF-S, OK snelheid op 1Ghz maar is vaak trager geclockt, redelijke GPU)
  15. Telechips TCC 8902 (ARM1176JZF-S, beetje traag op 800mhz, wel leuk dankzij stevige GPU die 1080p aankan)
  16. Via WM 8650 (ARM1176JZF-S, beetje traag op 800mhz, erg goedkoop, GPU die 720p aankan)
  17. Qualcomm MSM7227 (ARM1136EJ-S, traag op 600 tot 800mhz, opvolger van MSM7200, wel met Adreno 200 gpu!)
  18. RockChip 2818 (ARM926EJ-S, langzaam op 600mhz, kan sneller overclockt worden, heeft GPU die 720p aankan)
  19. RockChip 2808 (ARM926EJ-S, langzaam op 600mhz, oude versie van Rockchip, heeft GPU die 720p aankan)
  20. Qualcomm MSM7200 (ARM1136EJ-S, traaaag op 528mhz, oude chipset zit in 3,5 jaar oude smartphones. DO NOT BUY)
  21. Via WM 8505 (ARM926EJ-S, Tergend traaaaag op 400mhz, DO NOT BUY!)
Meer Mhz/Ghz is beter, maar je moet ook opletten dat je de juiste versie van ARM kiest. Wat dat betreft:
ARM Cortex A9 > Cortex A8 > ARM1176JZF-S > ARM1136EJ-S > ARM926EJ-S.
Lijkt me helder toch?
GPU kan belangrijk zijn in sommige gevallen, maar normaal worden de meeste dingen (browsen, Flash, HD video, games) gedaan via de CPU met ondersteuning van de GPU, dus hoe sneller die is, hoe beter.

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-05 17:48
@Xanderdrake: dank je wel voor deze heldere overzicht! Erg bruikbaar wat mij betreft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

Waarde tweakers,

Ik zit nu een aantal dagen specs te vergelijken en mij in de materie in te lezen. Wat betreft mobiele apparaten heb ik een T61 laptop. Dit mastodont is perfect voor zelfs het zware office werk. Voor bellen heb ik een e51 die ik ook als navigatie gebruik met een losse gps muis.

Maar ik zoek een apparaat waarmee ik mobiel -ook op vakantie- zonder een hernia op te lopen teksten kan typen. Flash is voor mij geen prioriteit, noch 3D-Graphics/games, noch GPS navigatie.

Ik zoek een relatief licht apparaat van 7" waar ik een usb toetsenbord op aan kan sluiten en die het lang uit kan houden op 1 batterij.

Hoofddoel is teksten lezen en typen. De rest is mooi meegenomen.

Ik twijfel tussen deze apparaten:

RockChip2808
Buy 3G iRobot aPad - 7" Android Google WiFi iPed Tablet PC - M759

VIA 8650
ViaPad 7" Android 2.2 Tablet - VIA 8650 + Camera

ARM A8 Cortex processor (TI OMAP3 3530) 800mHz (Overclocked)
Nationite MIDnite 7" Android 2.2 Tablet + GPS + A8 Cortex

Toetsenbord
Leather Case Built-in keyboard for 7" APad EPad android MID Tablet PC Bag
7.0'' aPad Keyboard Protective Case - Leather Tablet PC Cover - AP-387

Ik kan nergens ervaringen met deze tobo's vinden, stelt het wat voor? Welke raden jullie aan?

Voordeel van de iRobot is dat hij wat lichter -en goedkoper- is dan de Nationite, maar voor die paar honderd gram meer heeft de Nationite een hoop meer accuduur. Die Nationite kan ik onderklokken heb ik begrepen. Nadeel van die Viapad is dat ik er een extra dongle in moet steken om die usbtobo aan te sluiten.

Kan ik mijn Nokia E51 als 3G modem (via usb/BT) gebruiken op deze tablets? (vereist dit froyo?)

In mijn afweging heb ik eerst nog naar 7" android netbooks gekeken. Maar die dingen zijn een stuk duurder.

Of moet ik wachten op de ZTE Light 2? Ik heb weleens op het strand geprobeerd te typen op mijn e51 met BT tobo en je ziet echt geen ene mallemoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Ik krijg binnen nu en 2 a 3 weken die ViaPAD ( WM8650 ) binnen tegen die tijd kan ik je er wat meer over vertellen. Denk niet dat iemand hem al heeft :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooki3s
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-06 20:09
Vraagje aan de batterijkenners hier:

Recent op iFixit gezien dat de motorola xoom een batterij heeft van 3250 mAh (http://www.ifixit.com/Teardown/Motorola-Xoom-Teardown/4989/1) heeft, waarmee deze (volgens engadget) ongeveer even lang kan blijven werken als een ipad. Nu, een week geleden ofzo, toen de tab 10.1 werd aangekondigd, werd voor dat apparaat gesproken over 6860mAh, op het eerste zicht meer dan het dubbele dus. Is deze batterij dan zoveel beter of mis ik hier iets?

Bedankt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-06 14:57
Je kan dat alleen direct vergelijken als ze hetzelfde Voltage hebben. De Xoom zit zo te zien op 7.4V en komt op 24.1 watt-hour. De eerste Samsung Tab had een 4000mAH accu maar van 3.7V, komt dus neer op 14.8 watt-hour. Wat voor Voltage er bij de Tab 10inch hoort is maar de vraag natuurlijk, maar mocht het ook 3.7 zijn kom je uit op 25.4 watt-hour. Dan zou het zeer vergelijkbaar zijn naar mijn mening, al heb je geen idee hoe dat zich in real-life gaat ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Allochtoon schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 10:44:
Waarde tweakers,

Ik zit nu een aantal dagen specs te vergelijken en mij in de materie in te lezen. Wat betreft mobiele apparaten heb ik een T61 laptop. Dit mastodont is perfect voor zelfs het zware office werk. Voor bellen heb ik een e51 die ik ook als navigatie gebruik met een losse gps muis.

Maar ik zoek een apparaat waarmee ik mobiel -ook op vakantie- zonder een hernia op te lopen teksten kan typen. Flash is voor mij geen prioriteit, noch 3D-Graphics/games, noch GPS navigatie.

Ik zoek een relatief licht apparaat van 7" waar ik een usb toetsenbord op aan kan sluiten en die het lang uit kan houden op 1 batterij.

Hoofddoel is teksten lezen en typen. De rest is mooi meegenomen.
Ik denk eerlijk gezegd dat je voor dit doet veel beter een 10" netbook kan kopen. Moderne varianten gaan wel 8-10 uur op een accu mee, en deze hebben echt goede toetsenborden.

De chinatabs gaan allemaal niet zo lang mee op een accu, en als mijn keyboard-case (voor 8" tablets) representatief is, dan wil je daar al helemaal met een grote boog omheen lopen. Ik weet niet of je wel eens op een <10" EEE-PC getikt hebt? Die toetsenbord-grootte heeft het. Dat is al even wennen, maar gaat op zich nog best redelijk. Maar de kwaliteit van dit toetsenbord is zo matig dat je je er geel en groen aan zal gaan ergeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

brama schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 11:47:
[...]

Ik denk eerlijk gezegd dat je voor dit doet veel beter een 10" netbook kan kopen. Moderne varianten gaan wel 8-10 uur op een accu mee, en deze hebben echt goede toetsenborden.

De chinatabs gaan allemaal niet zo lang mee op een accu, en als mijn keyboard-case (voor 8" tablets) representatief is, dan wil je daar al helemaal met een grote boog omheen lopen. Ik weet niet of je wel eens op een <10" EEE-PC getikt hebt? Die toetsenbord-grootte heeft het. Dat is al even wennen, maar gaat op zich nog best redelijk. Maar de kwaliteit van dit toetsenbord is zo matig dat je je er geel en groen aan zal gaan ergeren.
Bedankt voor je reactie.

Ik heb vergeten te melden dat ik een fatsoenlijke BT keyboard heb (freedom pro). Ik vind 10" eigenlijk net te groot in termen van portability. Maar ik ben er nog niet over uit :P ik zal de netbooks eens fysiek bekijken bij de MeMa.

Als het een tablet wordt ligt de Nationite MIDnite 7" Android 2.2 Tablet + GPS + A8 Cortex voor de hand wbt batterijduur en het hebben van BT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Witstech A81G Capacitive Multitouch (3G via USB dongle)
Departed Facility in HONG KONG - HONG KONG
Zo eindelijk na een maand gewacht te hebben is mijn item onderweg naar Amsterdam. Als het pakket binnenkomt zal ik mijn ervaringen achter laten..

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
BadpunK schreef op maandag 28 februari 2011 @ 15:05:
[...]

Zo eindelijk na een maand gewacht te hebben is mijn item onderweg naar Amsterdam. Als het pakket binnenkomt zal ik mijn ervaringen achter laten..
:o

Lag hij al die tijd bij Hongkong post?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

:o

Lag hij al die tijd bij Hongkong post?
pre-order ;).. inmiddels schijnt het apparaat in a'dam te zijn.. nu nog wachten totdat ze aan de deur staan

[ Voor 36% gewijzigd door BadpunK op 01-03-2011 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Heeft iemand wel eens deze chipset in een tablet of 3rd party mediaplayer gezien: ZMS-08.
Opzich een redelijk snelle cpu en blijbaar X-Fi geluidskwaliteit, maar niet echt populair dus ik weet niet of ik hem moet betrekken in mijn lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:07
XanderDrake schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 13:50:
Heeft iemand wel eens deze chipset in een tablet of 3rd party mediaplayer gezien: ZMS-08.
Opzich een redelijk snelle cpu en blijbaar X-Fi geluidskwaliteit, maar niet echt populair dus ik weet niet of ik hem moet betrekken in mijn lijstje.
volgens mij zit de voorganger hiervan in de Creative ZiiO 7 inch en blijkbaar zit deze in de Creative ZiiO 10

pricewatch: Creative ZiiO 10" 8GB Zwart

Ziilabs is als het goed is een dochteronderneming van Creative dus de SoCs zal je niet zo gauw in andere tabs van andere merken zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ik zal hem later ook wel toevoegen in dat geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-06 21:47

zap8

do ya wanna bump

De Acer tablets komen er aan. Ze staan al op de website van Dynabyte en worden volgende maand verwacht. De specs liegen er niet om

Acer Iconia Tab A500 32 GB 10.1"

Front 2.0 megapixel, Back 5.0 megapixelCamera
Bluetooth
nVidia® Tegra 250™ Dual CoreProcessor
1280 x 800 pixels
10.1" TFT LED
Intern geheugen 1024 MB DDR2
Uitbreidbaar geheugen 32GB eMMC (in totaal 64GB mogelijk)
Android 3.0 honeycomb
Gebruiksduur accu tot 7 uur
Wifi 802.11 b/g + draft-n

Prijs 499

linkje
https://dynabyte.nl/artik...ia_Tab_A500_32_GB_10.1%22

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

zap8 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 17:31:
De Acer tablets komen er aan. Ze staan al op de website van Dynabyte en worden volgende maand verwacht. De specs liegen er niet om

Bluetooth
1280 x 800 pixels
10.1" TFT LED
Android 3.0 honeycomb

Prijs 499

linkje
Wow, nette specs, al vraag ik me wel af of er een IPS scherm in zit... Voor die prijs..

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Cebit: Tazpad; 1e tablet met NFC aangekondigd

Afbeeldingslocatie: http://www.taztag.com/images/stories/demo/slideshow/tazpad.jpg
The TazPad is the 1st NFC ANDROID Tablet

The TazPad is equipped with a 7-inch color screen that has multitouch capacity as well as a full HD and HDMI output that connects via WiFi, Bluetooth, NFC and ZigBee (as do all TazTag products). Other available TazPad functions include a camera, a GPS device, and anaccelerometer.

As part of its secure hardware and software architecture, this product, which is unique on the market, also features a biometric authentication option.

The tablet works with Android, thus appealing to the largest mobile applications developer community.
http://www.taztag.com/ind...tazpad&catid=38:slideshow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:18

13art

Moderator Mobile
En NFC is dat Near Field Communication? Of hebben we het over een ander soort NFC? Als het dat eerste is, wat is daar het nut van dan? Je schijnt er mee te kunnen betalen, maar hoe is me nog niet helemaal duidelijk. En om nou zo'n tablet mee te nemen naar een parkeergarage om daar te betalen is ook zo wat.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-12-2021
Dat is goed nieuws, de previews en specs zien er goed uit. Alleen er is nog geen hands on van de honeycomb versie. Maar als deze eerder verkrijgbaar is dan de xoom, en het scherm komt goed uit de tests, dan ga ik deze bestellen. En de Acer heeft tenminste gelijk een wifi only versie :9.

Bluetooth
1280 x 800 pixels
10.1" TFT LED
Android 3.0 honeycomb

Prijs 499

linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:34
l3art schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 22:26:
En NFC is dat Near Field Communication? Of hebben we het over een ander soort NFC? Als het dat eerste is, wat is daar het nut van dan? Je schijnt er mee te kunnen betalen, maar hoe is me nog niet helemaal duidelijk. En om nou zo'n tablet mee te nemen naar een parkeergarage om daar te betalen is ook zo wat.
FIRST! roepen doet het altijd goed toch?

NFC begint zijn weg nu te vinden naar Android, dus er zullen binnenkort wel de nodige handige toepassigen voor worden bedacht. Over een tijdje wil je waarschijnlijk geen telefoon of dergelijke meer die geen NFC heeft.

[ Voor 44% gewijzigd door guapper op 01-03-2011 22:35 . Reden: quote toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
heeft die Iconia geen GPS?

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annihilism
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-06 18:49
Nou ik heb gister de knoop ook maar doorgehakt en een tablet besteld bij merimobiles.

Het is de Herotab X5A geworden. Omdat ik nog niet zeker wist hoeveel nut een tablet bij mij had heb ik eerst maar voor een budgettablet gekozen (deze was 125 euro inclusief verzenden).

De reden dat ik deze gekozen heb is omdat de reviews erg positief waren en omdat dit een van de enige budget tabs is die geen iPad ripoff (qua design dan hé) probeert te zijn. Ook wordt er gewoon standaard Android 2.1 meegeleverd (had liever 2.2 gehad maar dit is in deze prijsklasse bijna niet mogelijk). Het enige minpunt is het wat schamele batterijleven maar dit vind ik niet zon probleem.

Als hij binnen is zal ik mijn bevindingen posten met dit apparaat :)!

[ Voor 9% gewijzigd door Annihilism op 02-03-2011 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tharonald
  • Laatst online: 27-12-2021
De Acer heeft als het goed is a-gps, net als de xoom en optimus pad.
Of heb ik het nu mis? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooki3s
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-06 20:09
brama schreef op zaterdag 26 februari 2011 @ 11:47:
[...]

Dank je voor je antwoord. Betekent dit dan dat als de tab bv. dus 6860 mAh aan 3.7V heeft, dat deze dan wel via usb zal kunnen opgeladen worden (itt de xoom, door de 5V usb-limitatie)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:33
XanderDrake schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 16:50:
Ik zal hem later ook wel toevoegen in dat geval.
Dan kun je de 800 Mhz cortex a9 van AmLogic ook wel toevoegen, en die zit in o.a. de ramos W10 (te koop bij o.a. pandawill) en de Haipad M703.
Ook kun je zeker toevoegen de telechips TCC8803 cortex a8 1.2Ghz en DDR3 ondersteuning, en de rockchip cortex a8 RK2908.

Die ZMS-08 zit inderdaad in de creative ziio 7 en ziio 10 inch met resistief touchscreen en erg audio georienteerd. Ik had de ziio 7 al in december een paar dagen maar heb hem terug gedaan naar de leverancier vanwege het onophoudelijk "...... does not respond, will you wait enz.'' . Ik vond hem ook veel langzamer dan omap processor in mijn wits a81e die ook op 1 Ghz loopt.

[ Voor 25% gewijzigd door janesh op 02-03-2011 22:10 ]

BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Vandaag m'n Rocktab al ontvangen :D.

Eergisteren verliet hij Hong-Kong, en geen belasting erbij oid.

Erg fijn apparaat, zeker voor 70 euro.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-06 11:53
XBOXCenturion schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 14:30:
Vandaag m'n Rocktab al ontvangen :D.

Eergisteren verliet hij Hong-Kong, en geen belasting erbij oid.

Erg fijn apparaat, zeker voor 70 euro.
waar heb je hem precies besteld ?

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Cyw00d schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 14:32:
[...]

waar heb je hem precies besteld ?
MP4Nation.net, maar hij is nu niet meer te koop.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Laatst online: 15-04 00:17

Bluetooth
1280 x 800 pixels
10.1" TFT LED
Android 3.0 honeycomb

Prijs 499

linkje
3G versie is 100€ duurder https://dynabyte.nl/artik...Tab_A501_3G_32_GB_10.1%22

De Xoom krijgt veel concurentie.
Ben nog benieuwd naar de Asus Transformer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-06 11:49
Hmm, wat zullen de prijzen van de android tabs gaan doen nu de iPad 1 met zo'n 120 euro is gezakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09-2018
Verxx schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 16:53:
Hmm, wat zullen de prijzen van de android tabs gaan doen nu de iPad 1 met zo'n 120 euro is gezakt?
Dat zullen we vanzelf zien. Ik denk bijvoorbeeld dat Archos nog niets met de prijzen gaat doen, omdat ze tot nu toe telkens binnen een paar dagen op online sites uitverkocht waren. Ik zie dat T-Mobile de prijs van de samsung Galaxy Tab naar 425 euro verlaagd heeft (toeval?).

Vergeet verder niet dat veel van de nieuwe Android tablets een Tegra2 hebben, dus in principe concurreren met de iPad2. Of de markt dat ook zo ziet gaan we nu zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ranjo
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:58
Zojuist een dagje cebit gehad en.. whow! wat een zooi android tablets zijn er nu te vinden. Ook veel chinese retailers. Meestal wel simpele rockchips en dergelijke, maar ook wat A8 speeltjes. In ieder geval leuk om eens van die chinese dingen vast te hebben.

Ik ga proberen morgen een lijstje te maken met alle merken die ik kan vinden, als ik nog tijd over heb. Wellicht zitten er nieuwe bij die we nog niet kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Verxx schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 16:53:
Idd een iPad1 voor € 379,-- is ook wel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-05 18:30
WiLLoW_TieN schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 20:33:
[...]

Idd een iPad1 voor € 379,-- is ook wel :9
Als dat ding nou eens Flash kon afspelen dan was ik waarschijnlijk over stag gegaan ! Maar voor mensen die hier geen waarde aan hechten is het een hele mooie kans om een i-Pad voor een mooie prijs op de kop te tikken

[ Voor 20% gewijzigd door Jeffrey88 op 03-03-2011 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Heb vandaag ook eindelijk een EMS Track&Trace nummer gekregen van MP4nation van de zending

met drie 7" ViaPAD's ( CPU WM8650 ) *O*

Afbeeldingslocatie: http://i114.photobucket.com/albums/n272/WiLLoW_TieN/3xviapad.png

[ Voor 42% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 04-03-2011 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Ik vind de hardware van de Ipad 1 toch wel behoorlijk mooi (qua looks), alleen de software staat mij niet aan. Dan houdt het al snel op.

Qua concurrentie is het wel interessant, maargoed, de prijzen blijven natuurlijk niet laag, dat is alleen even de voorraad opmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-06 20:55

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik heb een vraagje, ik wil voor mijn moeder, die niet veel meer doet dan browsen en mailen, en wellicht incidenteel wat whatsappen een tablet uitzoeken. Met de verlaging van de iPad1 prijs is het moeilijk een concurrerende tablet te vinden die rond de 10" ligt, rond de 350 euro ligt (maar hoe goedkoper. hoe beter) en bovendien supergoeie gebruikservaringen hebben (het voelt voor mij als een veel bewegende "rommelige" markt bij de Android tablets momenteel). Ik heb in ieder geval niks kunnen vinden.

Nou zag ik wel de Samsung Galaxy Tab 10.1 die in aankomst is, waar ik helemaal verliefd op ben. Maar voor aprox 700 euro is dat wat te veel voor iets waarvan ze nog moet kijken of het voor haar de PC wel kan vervangen.

Kortom, is er een tablet die aan mijn criteria voldoet die ik over het hoofd heb gezien? Of is met de huidige Android Tablet markt moeilijk te concurreren met de prijs/kwaliteit van de iPad1? (wat hoop ik niet als een schande wordt gezien, want het is tegen 370 euro erg lastig concurreren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172410

Is zo'n Point of View Mobii tablet niets? Geen verkeerde hardware naar ik begrijp en qua prijs ook zeer goed te beuren.

Ik vraag me alleen af of ik voor mijn moeder liever Android of iOS zou uitzoeken. Voor mijzelf weet ik het wel, maar niet iedereen is mijzelf :p

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 172410 op 04-03-2011 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Gisteren eindelijk mijn Witstech A81G (Capacitive) binnen gekregen. Pakket had een detour gekregen via een verkeerde vestiging, Brussel en opnieuw weer via Schiphol :|

Even kort wat indrukken na een uur spelen met het apparaat. Het eerste wat mij opviel is dat er standaard veel applicaties opstaan. (Mogelijk interessant voor mensen die niet bekend zijn met Android). Heb eerst al die zooi er maar afgehaald. Daarnaast viel mij op dat ik enkele problemen met wifi had. Het connecten en disconnecten. Na wat spelen is dit allemaal verholpen. Na wat toepassen van tweaks en disablen van niet te gebruiken functies (lees telefoonfuncties) werkt alles zoals het naar mijn idee zou moeten werken.

Een capacitief scherm is toch stukken prettiger in gebruik dan een resistief scherm. (Dit na eerdere ervaringen met resistieve schermen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naj_Geetsrev
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-03-2024
Is er trouwens al iets bekend over een china cheap honeycomb tablet? :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XenoMorpH
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-04 12:10
Zoals velen ben ik ook opzoek naar een Tablet, niet te duur (ja, altijd voor een dubbeltje op de eerste rang :P)

Wat voor meerwaarde heeft flash 10.1? Ik bedoel, je kunt voor zo'n kleine €150.- een prima Chinapad met Android 2.1 kopen (APad / Flytouch2) een 10.1" scherm met GPS, Camera tas+toetsenbord en gps antenne, wifi. Maar dan zonder flash. (heb er 1 in de handen gehad, kamaraad heeft er 1.
Link

Bijna alle Android 2.2 pads zijn meteen een stuk duurder en hebben meestal maar een 7" of 8"scherm.

Zit echt te twijfelen, wil niet meteen duurder omdat het eigenlijk een ding voor onderweg/vakantie/bank is.
M'n vriendin wil nog wel eens een flash spelletje doen en ja, om daar dan meteen 50-60€ meer voor neer te leggen.

Is flash het waard om meer te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
XenoMorpH schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 13:40:
Zoals velen ben ik ook opzoek naar een Tablet, niet te duur (ja, altijd voor een dubbeltje op de eerste rang :P)

Wat voor meerwaarde heeft flash 10.1? Ik bedoel, je kunt voor zo'n kleine €150.- een prima Chinapad met Android 2.1 kopen (APad / Flytouch2) een 10.1" scherm met GPS, Camera tas+toetsenbord en gps antenne, wifi. Maar dan zonder flash. (heb er 1 in de handen gehad, kamaraad heeft er 1.
Link

Bijna alle Android 2.2 pads zijn meteen een stuk duurder en hebben meestal maar een 7" of 8"scherm.

Zit echt te twijfelen, wil niet meteen duurder omdat het eigenlijk een ding voor onderweg/vakantie/bank is.
M'n vriendin wil nog wel eens een flash spelletje doen en ja, om daar dan meteen 50-60€ meer voor neer te leggen.

Is flash het waard om meer te betalen?
Of Flash het waard is om meer voor te betalen is aan jou, niet aan ons. Flash staat in de Market, maar het kan zijn dat je daar Android 2.2 voor nodig hebt. Het lijkt me dat Flash ook wat soepeler kan draaien vanwege de optimalisatie van de JIT compiler in Android 2.2.

Overigens moet je ook geen wonderen verwachten van Flash op de huidige single core CPU's. Volgens mij waren dingen als Farmville al teveel gevraagd, maar dat heb ik zelf nooit getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esmergenc
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-10-2021
Ook ik ben nu in het bezit van een (Chinese) Tab: de Flytouch 2 uit de Efox-shop.

Gelijk heb ik de firmware geupdate naar versie 1623 Hierna kreeg ik problemen met de registratie van het product. De registratiecode stond nergens op de doos. Efox shop heb ik hierover gemaild. Het ziet er naar uit dat zij hier niet op zullen reageren. Wanneer ik op de registreren-knop druk, dan geeft hij de melding ‘You are using Pirate Version’ aan. Bestaat er een ander manier om mijn product te registreren?

[ Voor 4% gewijzigd door esmergenc op 04-03-2011 16:32 . Reden: correctie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
@ hierboven zet je DM eens aan aub ( DM = Direct Message ) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XenoMorpH
AD2.2 (FROYO?) is daar idd voor nodig volgens mij. Ik weet dat ik zelf moet beslissen, echter weet ik niet echt wat de echte meerwaarde is van flash op een tablet. Hoevaak wordt het gebruikt? etc.

Waar beginnen dan de tablets welke flash goed ondersteunen? €250+ of praat je dan in 350-400...
Ik zie de bomen door het bos niet meer...:(

EDIT
@esmergenc: Jij hebt ook die APAD gekocht? Ik ben daarin geïnteresseerd, kameraad heeft hem ook, ben benieuwd naar houw idee over deze tablet. En hoezo naar FW1623?

[ Voor 20% gewijzigd door XenoMorpH op 04-03-2011 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Flash is absoluut leuk en handig ( En ook een gemis op b.v de iPad ) echter steeds meer websites

stappen al over op HTML5 i.p.v Flash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

XenoMorpH schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 16:37:
Waar beginnen dan de tablets welke flash goed ondersteunen? €250+ of praat je dan in 350-400...
Ik zie de bomen door het bos niet meer...:(
Maak het jezelf niet te moeilijk. Er zijn maar een paar zaken die je langs de lat moet leggen:
• schermgrootte
• capacitive of resistive
• cpu (zie lijstje een paar posts terug)
• geheugen (256/512/1GB)
• opslag (2-32 GB)
• OS (2.1, 2.2 of verder)

Stel je wensen vast, en ga na wat je kan krijgen. Is het allemaal te duur, stel dan wensen naar beneden bij en kijk wederom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supremo
@XenoMorpH:

We blijven zo een beetje in cirkeltjes rondlopen. Ik gebruik bijna geen Flash op mijn Archos 70, alleen voor Youtube, zodat je dan alle filmpjes mag kijken. Met de mobile client krijg je soms de melding dat een filmpje niet beschikbaar is voor mobile.

Je had het er over dat je vriendin wel eens Flash spelletjes speelt. Welke zijn dat dan? Dan zijn er hier misschien wel mensen die je kunnen vertellen of het wel of niet werkt. Verder kun je je afvragen of de vele spelletjes voor Android niet een alternatief voor die Flash games kunnen zijn.

Ik vind het altijd een beetje gevaarlijk om iemand anders wel even te vertellen wat hij wel of niet moet kopen. Zo was er bij ons op kantoor een persoon die of een PS3 of een 360 wilde kopen. Een andere collega zij dat hij voor een 360 moet gaan, alleen achteraf bleek dat die ander veel vrienden had met Fifa op de PS3, dus het advies was misschien goed bedoeld, maar pakte helemaal verkeerd uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XenoMorpH
Kijk, hier heb ik wat aan :)
Ben al de gehele week aan het kijken en vergelijken. Wel, of geen flash, wel of geen camera. Cortex A8 of een middenmoot cpu.

Wanneer flash in loop der tijd plaats gaat maken voor HTML5 en browsers dit gaan ondersteunen, dan is flash wel leuk, maar niet nodig....
Ik snap het wel, de 1 vind het handig, de ander wel, tis persoonlijk. Maar als er genoeg alternatieve android apps zijn, hmmm.
Had al een paar dingen die ik er wel op wil hebben en dan de max prijs 175-200.

Ok, stel de APad (Flowtouch2), eerste indruk lijkt mij goed. Prijstechnisch ook wel. Zouden jullie voor deze gaan of zijn er voor een paar tientjes andere en betere tablets. qua hoeveelheid aansluitingen kan ik bijna nergens anders met meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Laatst online: 16-06 09:02

Freshnezz

Why so serious?

Volgens hardware.info zal de Asus EEE Transformer vanaf 399 EUR kosten... de 16GB is dat dan.... Eindelijk dan een Honeycomb tablet met een nette prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

De MSI Wind schijnt ook ergens rond de €399 te gaan kosten. Ook een Tegra 2 Honeycomb tablet. Zo bezien moeten RIM/HP met een scherpe prijs komen om de iets betere multitasking prijstechnisch te rechtvaardigen.

edit:

Terzijde, ik heb een custom ROM voor de Wopad 7" gevonden met Froyo (2.2). Scherm kantelen en USB ad-hoc connect werken nog niet. Het is geen wereld van verschil, maar het scherm reageert iets beter.
Dat vind ik juist zo leuk aan Android, het open source gehalte.

[ Voor 40% gewijzigd door Wekkel op 04-03-2011 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esmergenc
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-10-2021
WiLLoW_TieN schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 16:34:
@ hierboven zet je DM eens aan aub ( DM = Direct Message ) ;)
Als het goed is, staat hij nu aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
esmergenc schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 23:44:
[...]

Als het goed is, staat hij nu aan ;)
Gezien je hebt een PM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliteGhost
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05 08:46
Wat komen mensen toch allemaal met zo'n tablet aanzetten? We hebben laptops en die zijn nog sneller ook! Is het formaat dan het probleem? nou dan neem je een kleinere laptop.

Het is misschien een leuk hebbe-dingetje, maar ze zijn volstrekt zinloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
EliteGhost schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 23:53:
Wat komen mensen toch allemaal met zo'n tablet aanzetten?
Wat komen mensen toch allemaal met zo'n nutteloze mening aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Wat komen mensen toch allemaal met zo'n tablet aanzetten?
Idd lekkere goed onderbouwde eerste post op GoT :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:51
Het is misschien een leuk hebbe-dingetje, maar ze zijn volstrekt zinloos.
Dat zeiden ze 15 jaar geleden ook over de GSM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik gebruik jefit op de sportschool om mijn prestaties bij te houden, en te zien hoe een bepaalde handeling moet. Ik zie me daar al rondlopen met een netbook ipv mijn 5" tablet.

Of lekker in de tuin een e-book lezen met een netbook op schoot, ipv mijn 10" tablet. Of in de auto op de bijrijdersstoel een beetje internetten of een spelletje doen. Ja echt nutteloos die tablets.

Of zijn het gewoon die meningen van bepaalde mensen die alleen uit hun eigen denkwereld kunnen redeneren die zo nutteloos zijn?

And that’s the bottom line cause Stone Cold said so

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-06 13:07
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 00:00:
[...]

LOL. Hoe komt hij op dit topic? Omdat hij geïnteresseerd is in Android en dit topic ziet? Heeft hij een laptop met Android dan? ;) En met een touchscreen? En hoe plat is ie en wat kostte ie? etc. etc.

Kortom: |:(

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-06 12:38

Sorbo

Uw hulp in huis!

Topicstarter
WiLLoW_TieN schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 00:00:
[...]

And on that bombshell...

Het Grote Android Tablet topic - deel 4

Graag verder in deel 4, mensen!

[ Voor 3% gewijzigd door Sorbo op 05-03-2011 11:24 ]

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet toegestaan om eigen handel te gaan bedrijven via dit topic!

Overige offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!

Bij herhaaldelijk negeren van Het algemeen beleid zal worden opgetreden.