Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:21
brama schreef op maandag 10 januari 2011 @ 18:02:
[...]

M'n resistive witstech zonder g-sensor was ik in een paar dagen kwijt voor 10 euro minder dan ik in totaal zelf kwijt was geweest. Dat ging dus best makkelijk.
Bijna idem dito ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26457

...wellicht wat meer on-topic, ipv dat prijzen- en handelsfestival (...daar zijn andere topics en mogelijkheden voor...) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318689

iemand een G10 kopen met hoesje en gratis 512MB....

Heb deze vandaag ontvangen maar ben niet tevreden, dacht dat ik wel kon wennen aan het scherm maar een resestive scherm blijft moeilijk voor mij, verder leuk apparaaatje. lekker in de hand, oogt mooi in het hoesje..

owja: weet iemand of de kosten van Duane ook later door de brievenbus kunnen komen? of moeten deze dan met de bezorger meekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:54

franssie

Save the albatross

Anoniem: 318689 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 19:36:
[]
owja: weet iemand of de kosten van Duane ook later door de brievenbus kunnen komen? of moeten deze dan met de bezorger meekomen?
Dat verschilt per afhandelaar, ik heb beide meegemaakt, meestal komen ze gelijk, maar weet niet meer van wie ik een naheffing kreeg (was uit de US, dacht TNT maar die doen het meestal aan de deur of op het postkantoor bij pakketten, denk dat het toen een express pakket was en dat ze de aflevering niet wilden vertragen).

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-06 00:55

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik heb een aantal berichten aangepast c.q. verwijderd omdat ze in strijd waren met de topic regels. Ik wil er normaals met klem op wijzen dat het niet toegestaan is om commerciële activiteiten op GoT te ontplooien!

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 391164

WiLLoW_TieN schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:16:
[...]

Die met de IMX515 CPU is absoluut superieur aan de Flytouch2.

Deze is ook MOOI :P +/- 245 euro
Ik vind dit inderdaad ook een erg aantrekklijke tablet.
Weten jullie of deze ook bij wat meer betrouwebare sites te koop is? Zoja welke? Ik kan namelijk zo 1 2 3 de naam van deze tablet niet vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-03 19:01
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels, en al het andere dat niet met de techniek van de verschillende Tablets te maken heeft wordt niet toe gestaan in dit topic.
Is er een alternatief topic dan ervoor? Zo,nee dan zal het dweilen met de kraan open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Anoniem: 391164 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 19:58:
[...]

Ik vind dit inderdaad ook een erg aantrekklijke tablet.
Weten jullie of deze ook bij wat meer betrouwebare sites te koop is? Zoja welke? Ik kan namelijk zo 1 2 3 de naam van deze tablet niet vinden?
Ik heb geen idee waar je hem zou kunnen kopen momenteel. Kreeg de link via DM van een mede-tweaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 391164

Ooh, oke dat is wel jammer.
Zit op google ookal verschillende zoek opdrachten in te voeren maar vind geen naam of eventuele andere verkoop site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025

Bullet NL schreef op maandag 10 januari 2011 @ 19:48:
[mbr] Ik heb een aantal berichten aangepast c.q. verwijderd omdat ze in strijd waren met de topic regels. Ik wil er normaals met klem op wijzen dat het niet toegestaan is om commerciële activiteiten op GoT te ontplooien! [/]
offtopic:
Niks commercieel aan hoor iemand een plezier doen en daar een vergoeding voor vragen, dat heet liefdadigheid. Maar ik ontplooi ook niks commercieel, in tegendeel ik ontplooi niks want ik ga nog niet eens van die dingen kopen tijdens mij verblijf in China ( Omdat ik mijn kostbare tijd mooi met me vriendin ga besteden ).

Wat wel commercieel is tweakers.net, daar zit een winst gevend bedrijf achter, die dankzij onze activiteit geld verdient :+

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 10-01-2011 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-06 00:55

Bullet NL

Eigen Wijs

Het liefst zien we het ook zoals we dit ook bij de telefoons zien, een algemeen techniek forum en een beschikbaarheid en levertijden forum. Dit per tablet; Merk A model B heeft dus twee topics een voor algemene informatie en de andere voor de leverbaarheid.

Daar dit voor Tablets wat lastiger gaat worden dan bij GSM’s zullen we de situatie zoals hij was blijven toestaan, echter kan het zo zijn dat we hier toch op terug te komen.

Overigens is het prima dat iemand naar een land toe gaat en daarmee producten mee gaat nemen voor anderen. We willen echter geen handel zien in dit topic. En ja, handel zonder of met kleine winst is ook handel!

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-05 17:48
Iceman1987 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 20:02:
[...]

Is er een alternatief topic dan ervoor? Zo,nee dan zal het dweilen met de kraan open
Kan hier dan geen andere topic voor worden gemaakt? Want blijkbaar is er wel veel behoefte aan en de manier waarop, tot nu toe, de informatie m.b.t. winkels e.d. hier werd gemeld, vond ik wel erg prettig. Het heeft me absoluut verder geholpen en als dat niet meer zou kunnen/mogen is dat wel een gemis.

Het is verder prima om dit topic zo 'schoon' mogelijk te houden en alleen in te gaan op nieuwe technieken e.d. maar de rest dan graag wel in een nieuw topic :)

Ontopic dan weer: ik had het al eerder over de Blue Panther en heb daar even wat verder info over gezocht, algemeen oordeel van iemand die zo'n tablet heeft:

"Well I'll assume you are asking if its a wise choice. The tablet Isn't bad at all. Works well as a car gps and it's great as an ebook reader. Video is good too (dough not so much out of the box , after doing the tweaks in this thread it runs really smooth ) . I also like that seems abit more sturdy than other android tablets and it doesn't over heat so much you can cook an egg on so thats a plus (probably due to the fact that it has a heat sync on the processor not like almost every other chinese tablet + the vent in shape on an android )
A down side of this tablet is the lack of gpu so no 3d games and also no flash 10.1 as its armv5.
Hopefully as soon as I can mount those damm ubifs images I can star work on a custom rom and maybe even android 2.3. "

Meer info kun je er hier ook over vinden. Verder is deze ook bekend onder de naam: Pearl Touchlet X2 GPS en wordt die onder deze naam in Duitsland verkocht. Zie ook deze link

Ik lees dat ik net te laat was met mijn post en dat het, mits geen persoonlijke handel, toch mag doorgaan met verwijzingen naar winkels. Ik ben d'r blij mee ;)

[ Voor 53% gewijzigd door Retir op 10-01-2011 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-06 15:53
Anoniem: 244731 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:49:
Iemand al ervaring met de Huawei Ideos S7?
Hier staat nog een goed Nederlandstalig review: http://www.postbus31.com/...ar-android-tablet-met-3g/
Voor de prijs geen onaardig tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244731

troftnom schreef op maandag 10 januari 2011 @ 20:56:
[...]

Hier staat nog een goed Nederlandstalig review: http://www.postbus31.com/...ar-android-tablet-met-3g/
Voor de prijs geen onaardig tablet.
Top! Heb de review gelezen en natuurlijk zal dit nooit kunnen concurreren met een tablet 300 euro duurder(Galaxy Tab), maar daar ben je ook niet naar op zoek. Je zit met een budget en daar moet je het beste voor zien te halen. Ik denk dat ik deze Huawei Ideos S7 is ga bekijken ergens en waarschijnlijk kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
@ troftnom & Epke12 kan je dan niet beter de ZTE Blade kopen op ebay.co.uk voor +/- € 165,-- ?

[ Voor 38% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 11-01-2011 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 244731

WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 09:58:
@ troftnom & Epke12 kan je dan niet beter de ZTE Blade kopen op ebay.co.uk voor +/- € 165,-- ?
Nee, dan doe mij toch maar de Huawei Tablet. Ziet er een stuk beter uit en market al werkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-06 15:53
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 09:58:
@ troftnom & Epke12 kan je dan niet beter de ZTE Blade kopen op
Heb al een Android phone (en een iPad), maar ik zie je punt, grootste nadeel aan de Huwaei wat mij betreft is de toch wat lage resolutie. iPad is me net iets te groot nog om dagelijks mee te nemen in het OV, een goedkoop 7inch Android tablet zou daar handiger voor zijn. Maar er moet wel een redelijke resolutie aanwezig zijn die wat groter is als van een high-end smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Li0nHeart
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 28-05 13:48
Hyp Hyper schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:03:
Ik zie best mooie tablets voorbij komen waarvoor ik m'n order van de capacitive Witstech zou cancelen, maar vraag me af of er betrouwbare reviews van te vinden zijn. Het moet natuurlijk niet zo'n fiasco als de Wopad zijn. :)
Goed, de openGL drivers zitten er niet in, dus als je om spelletjes zit te springen moet je geen wopad nemen. Voor de rest is het een perfect apparaat. En volgens merimobiles komt er deze week een nieuwe firmware aan. Is toch geen fiasco hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Voor de Flytouch2 eigenaren er is een nieuwe firmware beschikbaar ;)

Of het echt een verbetering is.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-06 13:07
Li0nHeart schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 15:35:
[...]

Goed, de openGL drivers zitten er niet in, dus als je om spelletjes zit te springen moet je geen wopad nemen. Voor de rest is het een perfect apparaat. En volgens merimobiles komt er deze week een nieuwe firmware aan. Is toch geen fiasco hoor.
Okay okay, als ze wél verbeteringen uitbrengen wil ik mijn woorden nog wel inslikken. ;)

Iets anders: Merimobiles reageert totaal niet op mijn vragen rond de capacitive Wits. Wat ze bedoelen met 'ships before 17th januari' in de tekst en of het ding nou wel of niet standaard gps heeft. Als dit zo doorgaat ga ik maar zeuren via PayPal. Ik kan er zo weinig mee als ik helemaal geen reactie terug krijg.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Mijn bestelling (Wopad) ligt als ik de tracker mag geloven al 10 dagen op Schiphol. Tijd dat het ding eensch naar mijn voordeur komt. Ik ben er inmiddels wel klaar voor en dan kan ik het topic voorzien van wat (meer) pica's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wekkel schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 20:18:
Mijn bestelling (Wopad) ligt als ik de tracker mag geloven al 10 dagen op Schiphol. Tijd dat het ding eensch naar mijn voordeur komt. Ik ben er inmiddels wel klaar voor en dan kan ik het topic voorzien van wat (meer) pica's :)
Kans dat hij dan door de doaune is onderschept en je straks btw mag dokken. Overigens ik bedacjt me toen straks dat je die resitieve tablets beters als soort netbook kunt gebruiken er eens muis op usb op aansluiten, want resitief werkt inderdaad klote.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 11-01-2011 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erniesd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-08-2024
Hyp Hyper schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 19:22:
[...]

Okay okay, als ze wél verbeteringen uitbrengen wil ik mijn woorden nog wel inslikken. ;)

Iets anders: Merimobiles reageert totaal niet op mijn vragen rond de capacitive Wits. Wat ze bedoelen met 'ships before 17th januari' in de tekst en of het ding nou wel of niet standaard gps heeft. Als dit zo doorgaat ga ik maar zeuren via PayPal. Ik kan er zo weinig mee als ik helemaal geen reactie terug krijg.
Ik zal wel een nono zijn, maar wat bedoelen ze nu concreet met:**ORDERS PLACED TODAY AND BEYOND SHIP ON THE NEXT BATCH AS OF JAN 17TH**?? Ik krijg ze ook niet te pakken, Livechat is me al in geen dagen gelukt en ik wil hem zo graag hiero hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Anoniem: 318025 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 20:39:
[...]

Kans dat hij dan door de doaune is onderschept en je straks btw mag dokken. Overigens ik bedacjt me toen straks dat je die resitieve tablets beters als soort netbook kunt gebruiken er eens muis op usb op aansluiten, want resitief werkt inderdaad klote.
Dan ben je de voordelen van een tablet wel zo'n beetje kwijt. Een stylus is een veel beter idee imo. Daar werkt zo'n scherm doorgaans prima mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
erniesd schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 20:53:
[...]

Ik zal wel een nono zijn, maar wat bedoelen ze nu concreet met:**ORDERS PLACED TODAY AND BEYOND SHIP ON THE NEXT BATCH AS OF JAN 17TH**?? Ik krijg ze ook niet te pakken, Livechat is me al in geen dagen gelukt en ik wil hem zo graag hiero hebben....
Waar staat dat? Bij de Witstech staat 'PRE-ORDER ships before JAN 17th LIMITED QUANTITIES' en dat is net zo onduidelijk natuurlijk. Ik heb het ze gevraagd maar krijg dus geen antwoord. :/
De Livechat zie ik alleen maar off-line staan. (ja ook tijdens de chinese openingstijden daarvan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 14:11
Heb nu al een lange tijd een ipad, ongeveer vanaf mei in Duitsland gehaald. Het werkt goed voor het surfen maar wordt echt gek van iTunes en het geen flash hebben. Er wordt wel beweerd dat flash geen gemis is maar veel sites draaien nog op flash. Soms is het zo erg dat ik iets online niet kan kopen/boeken vanwege flash.

Natuurlijk zijn er ook voordelen, zoals het digitaal bekijken van de NRC/VI. Zijn deze apps ook verkrijgbaar in de android market?

Als ik mijn ipad verkoop, welke tablat kan ik kopen wat erop lijkt maar met flash en zonder itunes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Versteegrob schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 21:03:
Als ik mijn ipad verkoop, welke tablat kan ik kopen wat erop lijkt maar met flash en zonder itunes?
Als het voornamelijk om het browsen gaat zou ik een goedkoop tablet met Android 2.2 (froyo) nemen. Hoewel een resistief scherm zwaar zal tegenvallen na een ipad scherm.
Wel even goed opletten dat Flash echt werkt. Dat is bij de meer verkochte tabs wel te vinden in reviews.

[ Voor 7% gewijzigd door Hyp Hyper op 11-01-2011 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erniesd
Hyp Hyper schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 20:57:
[...]

Waar staat dat? Bij de Witstech staat 'PRE-ORDER ships before JAN 17th LIMITED QUANTITIES' en dat is net zo onduidelijk natuurlijk. Ik heb het ze gevraagd maar krijg dus geen antwoord. :/
De Livechat zie ik alleen maar off-line staan. (ja ook tijdens de chinese openingstijden daarvan)
Ja die livechat probeer ik meerdere keren per dag, op verschillende tijdstippen: NIX!!!

Linkie: https://www.merimobiles.c....asp?ProductCode=MERI0541
Hier staat het in de rechterkolom,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hyp Hyper schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 20:54:
[...]

Dan ben je de voordelen van een tablet wel zo'n beetje kwijt. Een stylus is een veel beter idee imo. Daar werkt zo'n scherm doorgaans prima mee.
Klopt maar wel een goeie netbook 8)7 Ik bedoel voor 150€ a 200 heb je goeie resitieve tablet, maar die touch screens zijn natuurlijk ruk bij invoer van tekst.

offtopic:
YipMan gaat zich in China niet met ipad klonen bezig houden zoals vorige keer, wellicht wel een 5 inch rock chips mp5 spelers http://item.taobao.com/it..._id=&am_id=&cm_id=&pm_id= aangezien ik deze voor mijn vriendin ook ga kopen en dat is geen kloon

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 11-01-2011 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Er is helemaal niks mis met de betere resitief schermen. Die werken gewoon goed met een vinger/nagel of een stylus. Voor de modellen die door mijn handen zijn gegaan niks dan lof.
En dat waren de Wits / Rocktab / Flytouch2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 21:37:
Er is helemaal niks mis met de betere resitief schermen. Die werken gewoon goed met een vinger/nagel of een stylus. Voor de modellen die door mijn handen zijn gegaan niks dan lof.
Nou er zijn ook mannen die knippen hun nagels wekelijks kort knippen 8)7 ,maar ik heb voornamelijk over tekst invoer met onscreen toetsenbord, spellen enzo waar je automatische meer druk op touch scherm uitvoert is geen probleem.

Ik ben ook niet slecht over die tablets te spreken, maar het resitief scherm is niet ideaal voor e-mailen en andere zaken met tekst invoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maar jongens, wat vinden we van de motorola Xoom.
het schijnt dat de duurste versie max 450 euro gaat kosten heb ik gelezen.

niet erg veel voor een nieuwe android 10.1 tablet... met 3g...... denk dat we halverwegen feb. meer weten wat betreft de kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkonings
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:22
waar heb je dit gelezen?
ik wil nog steeds graag een adam bestellen maar die site blijft erg stil....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
rkonings schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 22:42:
waar heb je dit gelezen?
Ik wil ook graag de adam, dat pixel Qi scherm is te geniaal! Ik denk dat ze nu aan het produceren zijn en de webshop aan het optimaliseren zijn om een 2e farce te voorkomen. FCC keurmerk zou deze week erdoor moeten zijn en dan wordt het bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-06 09:47

zAo

GPLv2 Fanboy

Anoniem: 318689 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 22:24:
maar jongens, wat vinden we van de motorola Xoom.
het schijnt dat de duurste versie max 450 euro gaat kosten heb ik gelezen.

niet erg veel voor een nieuwe android 10.1 tablet... met 3g...... denk dat we halverwegen feb. meer weten wat betreft de kosten.
Ik lees preorders van €1000,-- en een retailprijs van £719,-- Een stuk meer dus.

Wel ben ik erg te spreken over Android 3 en de features zoals HDMI. Ik tik dit van een iPad, maar iOS gaat echt de deur uit als ik die filmjes zo zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkonings
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:22
719 is veel te veel.....
het is maar een tablet hoor.... kom op zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rkonings schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 22:42:
waar heb je dit gelezen?
ik las het hier, zie ondertussen dat er een aanpassing is gedaan en dat je de xoom kan pre-orderen alleen weten ze zelf niet voor hoeveel...... http://www.motorolaxoom.nl/

Zelf wou ik eerst ook voor de adam gaan, met z'n pQi scherm, maar heb toch niet zo'n heel vertrouwd gevoel bij Adam....
Adam is ook geen groot bedrijf.. van welke kosten gaan ze het produceren? van welke centen zijn ze op CES geweest? van de Pre-orders?

pre-orders van 1000 e, maakt de prijs wel flink stijgen.. Als de prijs 1000e word, gaat het de concurrentie dan wel aan? je wil toch Apple van z'n troon stoten dit jaar. anders zal je achter blijven.
Zal de motorola Xoom dan toch i.c.m.een abonnement zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rkonings schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 22:55:
719 is veel te veel.....
het is maar een tablet hoor.... kom op zeg...
Mee eens, tablet moet betaalbaar zijn en ook concurrerend zijn tegenover andere tablets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tablets worden de nieuwe draagbare notebooks / netbooks, dus dat de prijzen variëren gaan net als laptops lijkt me niet vreemd, mijn laptop koste ongeveer 500€, maar die had ook 700 kunnen kosten of nog meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 318025 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 23:03:
Tablets worden de nieuwe draagbare notebooks / netbooks, dus dat de prijzen variëren gaan net als laptops lijkt me niet vreemd, mijn laptop koste ongeveer 500€, maar die had ook 700 kunnen kosten of nog meer.
maar ga je dan de concurrentie wel aan? er komen/zijn tablets op de markt voor minder.
Je weet dat als je een groter merk kan aanschaffen ook voor de naam betaald en niet alleen voor het apparaat.

Laptop vervangen zal het nooit.. het is een nieuwe medium....

straks kijken we filmpjes op de muur me een beamer in je telefoon....

Probeer dit bericht maar eens na te typen op je tablet... het is maar een voorbeeldje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
denk dat de xoom wel iets duurder wordt dan de genoemde 450euro, als je ziet dat ie bij handtec 719 pond kost in de preorder

van mij mag morgen (of nu :)) de 2e ronde beginnen voor de Adam, erg mooi apparaat voor een mooie prijs!

[ Voor 3% gewijzigd door JarlSX op 11-01-2011 23:09 ]

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Startups
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09-2022
Na een goedkoop POV tablet meteen overgegaan op een iets betere, de Creative Ziio 7 8GB.

Als ik de screen timeout op infinite zet met Nederlands als geselecteerde taal (dont ask) dan crasht de tablet, zet ik hem op Engels, dan werkt het wel. Vreemde bug.

Is een dergelijke tablet stabiel genoeg om dagen lang aan te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JarlSX schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 23:08:
denk dat de xoom wel iets duurder wordt dan dat, als je ziet dat ie bij handtec 719 pond kost in de preorder

van mij mag morgen (of nu :)) de 2e ronde beginnen voor de Adam, erg mooi apparaat voor een mooie prijs!
Wat ga je met de adam doen als je scherm kapot is? 40 euro dhl kosten spenderen om het apparaat weer terug te sturen naar India?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greebs
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-05 22:21

Greebs

inert

denk dat de xoom wel iets duurder wordt dan de genoemde 450euro, als je ziet dat ie bij handtec 719 pond kost in de preorder

Waarom zou een random UK retailer nu al de prijs weten? Waarschijnlijk zetten ze hoog in qua pre-order prijs (een schatting dus) om vervolgens niet te zitten met honderden pre-orders waar nog een nabetaling op gedaan moet worden. Voor hen is het veel makkelijker om die honderden achteraf een deel van hun geld terug te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Anoniem: 318025 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 21:10:
[...]

Klopt maar wel een goeie netbook 8)7 Ik bedoel voor 150€ a 200 heb je goeie resitieve tablet, maar die touch screens zijn natuurlijk ruk bij invoer van tekst.
Dan pak je toch nog steeds 10 keer makkelijker een stylus. Dan bedien je de tablet ook zoals is bedoeld met Android. Dus niet met een muis. Ook hele verhalen typen wordt lastig op een tablet. (zoals al is aangegeven)
Die vergelijking gaat dus behoorlijk mank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Idd voor 199,95 heb je al een nette kleine netbook ;)

Maar we moeten hier geen appels met peren gaan vergelijken ( denk ik ) :?

[ Voor 24% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 12-01-2011 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir

Jeetje dat is wel erg duur zeg. In ieder geval voor een Tablet. Ik zie een tablet echt als een apparaat dat je snel pakt om je mail te kijken, even internetten, als echt alternatief voor een tv gids, een digitaal fotolijstje (als die toch moet opladen). Wanneer de prijs van een tablet echt dik boven de 300 euro gaat komen dan haak ik af. Een laptop is dan een beter alternatief of een netbook, die gebruik ik ook bijna dagelijks en dat werkt ook prima (met Ubuntu erop).

Het leuke van dit forum is dat iedereen echt op zoek ik naar de beste prijs/prestatie verhouding en nieuwste ontwikkelingen. Ik denk, persoonlijk, dat een tablet van 719 pond daar niet onder valt. (maar iedereen zijn eigen mening uiteraard :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-04 00:17

Ik wil ook een Xoom. Heeft tenminste een 1280x800 scherm, Tegra2, 3G en GPS. Ben benieuwd naar prijs en lanceerdatum. Hoop hem te hebben voor eind maart om mee op vakantie te nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erniesd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer96
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-06-2024
Nee joh......:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peauke
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 05-06 13:25
Nee, niet nieuw. Staat al een tijdje op de site maar volgens mij problemen met levering. Lijkt me ook een leuke trouwens, even afwachten wanneer deze beter beschikbaar komt en wat ervaringen afwachten. :P

5760 WP ET-Solar met SB 5000-tl21 en 4080 WP Yingli met StecaGrid Coolcept 3600, ZW, 20gr hellend dak, Zonneplan nexus 20 kWh, Warmtepomp 14Kw Waterstage HT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
@sgroothuis: of (als ik 'm zelf gemold heb) een los scherm bestelen en zelf vervangen :)

ik maak me over zoiets niet nu al zorgen, eerlijk gezegd

@abusimbal: er zijn ook andere tablets met die specs, zoals de asus eee pad transformer

van die 2 verwacht ik eerder van de xoom dat de bootloader gelockt is
of je moet zoiets niet belangrijk vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelz
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-06 11:32
Anoniem: 318689 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 23:09:
[...]

Wat ga je met de adam doen als je scherm kapot is? 40 euro dhl kosten spenderen om het apparaat weer terug te sturen naar India?
Ik heb begrepen dat Notion Ink eind vorig jaar heeft gesproken met een aantal Europese retailers, ik zou er niet vreemd van op kijken als de Adam in de loop van dit jaar (als de productie goed op gang is gekomen en de ontbrekende certificaten binnen zijn) opduikt bij bijvoorbeeld de Mediamarkt. Dan vervalt dat hele garantieprobleem en kun je m.i. met een gerust hart een Adam kopen.

Ik heb ook op het punt gestaan hem te pre-orderen maar ben afgehaakt toen ik de garantiebepalingen zag (kosten van terugsturen, re-stocking fee etc.), toen vond ik het risico te groot om zoveel geld neer te tellen voor een apparaat waar bovendien ook nog geen review van was. Misschien dat ik hem nog wel als kandidaat meeneem in mijn eindoverweging: Xoom vs Adam vs iPad 2 of anders gezegd: Honeycomb vs Pixel Qi vs apps. Eerst maar eens kijken wat de Xoom gaat kosten en wat de iPad 2 aan verbeteringen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Adam wordt volgens mij ook geupdate met honeycomb. Maar ik wacht liever ook even de reviews en de eventuele ipad2 af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:42
Pixelz schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 10:21:
[...]
Ik heb begrepen dat Notion Ink eind vorig jaar heeft gesproken met een aantal Europese retailers, ik zou er niet vreemd van op kijken als de Adam in de loop van dit jaar (als de productie goed op gang is gekomen en de ontbrekende certificaten binnen zijn) opduikt bij bijvoorbeeld de Mediamarkt. Dan vervalt dat hele garantieprobleem en kun je m.i. met een gerust hart een Adam kopen.
[...]
Je garantie zal hoogstwaarschijnlijk lopen via het kanaal waar je je apparaat hebt aangeschaft.

Als je hem online bij Notion Ink aanschaft, hoeft je er niet op te rekenen dat MediaMarkt je probleem gaat oplossen lijkt me. Dan had je hem daar moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs zijn Baas
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-05 12:34
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 15:47:
Voor de Flytouch2 eigenaren er is een nieuwe firmware beschikbaar ;)

Of het echt een verbetering is.... :?
De nieuwe software deb-r2.1.1480 geïnstalleerd en alles werkt naar behoren.
Voor mij is de grootste verbetering het schermtoetsenbord. Onder Taal- en toetsenborden zijn twee nieuwe opties gekomen een in het Chinees en dus niet te begrijpen en DioPen. Als je de update via een sd kaart doet moet je er wel rekening me houden dat de sd kaart voor een deel niet meer bruikbaar is. Er wordt op de sd kaart een speciale partitie aangemaakt waar de WowPad mee opstart en die kun je niet meer verwijderen. Zelf heb ik een 1 gb sd kaartje gebruikt en dan houd je 0.78gb over.Je moet de gebruiksaanwijzing echt stipt opvolgen en op de sd kaart moet de map android aangemaakt worden met de vijf bestanden er in, zelf hat ik de vijf bestanden gewoon op het sd kaartje gezet en dat werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Gijs zijn Baas schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 11:05:
[...]

De nieuwe software deb-r2.1.1480 geïnstalleerd en alles werkt naar behoren.
Voor mij is de grootste verbetering het schermtoetsenbord. Onder Taal- en toetsenborden zijn twee nieuwe opties gekomen een in het Chinees en dus niet te begrijpen en DioPen. Als je de update via een sd kaart doet moet je er wel rekening me houden dat de sd kaart voor een deel niet meer bruikbaar is. Er wordt op de sd kaart een speciale partitie aangemaakt waar de WowPad mee opstart en die kun je niet meer verwijderen. Zelf heb ik een 1 gb sd kaartje gebruikt en dan houd je 0.78gb over.Je moet de gebruiksaanwijzing echt stipt opvolgen en op de sd kaart moet de map android aangemaakt worden met de vijf bestanden er in, zelf hat ik de vijf bestanden gewoon op het sd kaartje gezet en dat werkt niet.
Volgens XDA dev. forum waren er toch nog wat voordelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaDude schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 10:26:
Adam wordt volgens mij ook geupdate met honeycomb. Maar ik wacht liever ook even de reviews en de eventuele ipad2 af...
ipad gaat me voorkeur niet naar uit, blijf dan liever de snelle ontwikkelingen van android volgen en hierin deels in meegaan.

Verder is het pqi scherm an de adam erg mooi, dit heeft natuurlijk wel z'n voordelen, daarnaast schijnt het apparaat bijna niets te wegen.... lekker in de hand te liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 21:37:
I second that (op die wits na). Ook voor tekstinvoer meer dan uitstekend. Ik heb er #28 op de all-time top-50 highscore list van MessagEase mee gehaald, een virtual keyboard dat met gestures werkt om tekst in te voeren (waarbij het extra belangrijk is dat het goed werkt).

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruut88
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:25
heb sinds vandaag een point of view mobii 7 inch.
best een leuk apparaatje maar krijg de de market niet werkend. Heb al van alles geprobeerd.
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Heb hem wel kunnen installeren maar nu zegt hij steeds: download was unsuccessful please try again.

alvast bedankt.

ps. is er iemand die weet of het mogelijk is android 2.2 erop te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KWM
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 29-05 21:27

KWM

Wekkel schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 20:18:
Heb je 'm ook bij merimobiles besteld? Waar kun je dan de status zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kereat
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-05-2021
Goedemiddag dames en heren!

Onlangs binnen gekregen via lightinthebox.com. ( http://www.lightinthebox.com/_p158904.html )
Leuke Android tablet, goede batterij (mijn inziens (staat al vanaf vanmorgen half 12 aan en zeker 50% van de tijd mee gespeeld)

Heb even een filmpje gemaakt, alleen is die op de kop (stomme desire Z) als je hem download, en afspeelt met VLC is ie te roteren (en vast ook wel met een ander programma)

De prijs is laag (op dit moment 140 euro) en er is genoeg mee te doen. leuk mee te spelen, e-books, video's bekijken, youtube werkt. (dumpert niet?) market werkt. en natuurlijk het browsen (dat is het meest te zien in het filmpje.

voor vragen..kom maar op.

Edit: filmpje View My Video

[ Voor 4% gewijzigd door Kereat op 12-01-2011 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quistler
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-06 10:24
Hoe is de snelheid van de Telechips cpu?

AMD Phenom II X6 1055T @ 3.8ghz | BioStar TA890FXE | GeIL Black Dragon Quad Channel 8GB @ 1333 | HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE) | Be quiet! 700W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fotografie999
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ruudvanelk schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:36:
heb sinds vandaag een point of view mobii 7 inch.
best een leuk apparaatje maar krijg de de market niet werkend. Heb al van alles geprobeerd.
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Heb hem wel kunnen installeren maar nu zegt hij steeds: download was unsuccessful please try again.

alvast bedankt.

ps. is er iemand die weet of het mogelijk is android 2.2 erop te zetten?
Kan je een filmpje posten @ youtube, Wil hem zelf mss ook kopen,of iemand van tweakers moet zo aardig zijn om met zijn paypal even de flytouch 2 voor te schieten.

@topic,

Loop tegenwoordig stage bij de MM in Utrecht (portable) en als ik klaar ben met werken loop ik altijd als ''klant'' naar binnen, even gespeeld met de printer/tablet (dus die los van elkaar zijn) van hp. Ik vind hem super! Internet is goed alles werkt super, als er nou nog iemand voor elkaar krijgt dat je andere apps enz kan downloaden ipv de print/web/facebook apps dan weet ik wel wat ik moet kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:08

XanderDrake

Build the future!

quistler schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:56:
Hoe is de snelheid van de Telechips cpu?
De snelheid is meh. Als de Android versie die is geinstalleerd, goed is geconfigureerd dan zal de tablet goed werken. Maar dingen zoals flash kan je vergeten. Het is een Arm11, dus stukken langzamer dan de vele cortex a8 tablets die tegenwoordig uitkomen.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb een nieuwe tablet voor mij liggen en hij bevalt tot nu toe heel goed. Snelheid is super en heeft de snelste opstarttijd van alle tablets die ik tot nu toe heb geprobeerd. De nieuwste firmware staat er op en ben nu de tablet grondig aan het testen. Ik heb trouwens de versie met de aluminium achterkant. Ziet er best wel goed uit, maar ik wil nog wel de plastic versie proberen.

Basis specs:

- Samsung 1.2GHz CortexA8 processor
- 512MB geheugen
- 4GB opslag
- 8" resistief scherm (goede gevoeligheid)
- fysieke poorten, dus geen verloopkabels meer

De tablet is snel. Ik heb meerdere tablets geprobeerd met de Freescale processor op 800MHz, maar deze Samsung is toch een slagje sneller.

De tablets met een telechips zijn nog steeds goed en andere 1GHz ARM11 processoren eigenlijk ook wel, maar een CortexA8 is toch net iets leuker. Het snelheidsverschil merk je goed en maakt de ervaring gewoon prettiger.

Nog een paar foto's:

Voorkant van de tablet:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mxrf8aMTuiC5T9LvoX1i3gxi/full.jpg

Browser geladen:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dZqvIT4OkDz3CiBibahK6lx2/full.jpg

De achterkant (is verkrijgbaar in meerdere kleuren):
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kIZ84MobkY9MlSbdj1DJOHz9/full.jpg

De poorten:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/f9KQNUsQq2fQdbQ14nWasvlC/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-04 00:17
JarlSX schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 10:08:
@abusimbal: er zijn ook andere tablets met die specs, zoals de asus eee pad transformer

van die 2 verwacht ik eerder van de xoom dat de bootloader gelockt is
of je moet zoiets niet belangrijk vinden :)
Wat is het nadeel van bootloader locked ? Dat je zef geen andere firmware of iets dergelijk kan erop zetten ? Verwacht dat de Xoom veel verkocht gaat zijn en er ook veel op XDA developers over komt.

Voordeel van de ASUS Eee Pad Transformer is de grote accu 8300 mAh en het toetsenbord docking station die de accu tot 16uur verlengt. Alleen heeft de Asus geen GPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
kiddyl schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 16:40:
Ik heb een nieuwe tablet voor mij liggen
Kijk hier eens ;)

Mooi dat 'ie lekker snel werkt, en de alu versie ziet er gewoon goed uit. Wacht zelf nog op de mijne (shipping)

[ Voor 18% gewijzigd door brama op 12-01-2011 16:48 ]

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Wat is dat uitroeptekentje linksboven in je scherm op de 2de foto :?

[ Voor 6% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 12-01-2011 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
@abusimbal: gelockte bootloader beperkt inderdaad de mogelijk tot custom roms behoorlijk

de milestone is nog steeds niet gekraakt en dat zal ook niet snel gebeuren, het brute force gebeuren ligt alweer op z'n kont

geen gps is erg jammer, maar kan ik mee leven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
WiLLoW_TieN schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 17:02:
Wat is dat uitroeptekentje linksboven in je scherm op de 2de foto :?
Volgens mij had ik toen de usb stick er net uit getrokken voor de foto's. Daar dat uitroepteken van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kereat
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-05-2021
kiddyl schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 17:25:
[...]

Volgens mij had ik toen de usb stick er net uit getrokken voor de foto's. Daar dat uitroepteken van.
zijn dit ook de tablets die je aanbiedt op samenkopen? (zag ineens een bekende username:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Dit wordt de tablet voor de volgende actie denk ik. Nog iets meer testen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erniesd
kiddyl schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 16:40:
Ik heb een nieuwe tablet voor mij liggen en hij bevalt tot nu toe heel goed. Snelheid is super en heeft de ......De poorten:
[afbeelding]
Ziet er goed uit!! Waar hebbie hem zo snel vandaan gehaald? MeriMobiles werkt nog niet echt vlotjes...

[ Voor 58% gewijzigd door erniesd op 12-01-2011 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41563

deze alu versie van de m816 is veel mooier dan de plastic versie vind ik .. het scherm is bijna vlak

hoe haal je deze uit elkaar om bij het interne geheugen te komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
kiddyl schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 17:34:
En wanneer gaat die lopen ? En waar ga je dan kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kiddyl schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 17:34:
Verstuur je ze gewoon vanuit China? Want je woont er toch of niet? Ik zelf wil denk ik alleen actie houden voor een Ando 5 inch MP5 die op Android draait, ik ga deze voor mijn vriendin kopen en het is geen kloon van iets anders dus.

http://item.taobao.com/it..._id=&am_id=&cm_id=&pm_id=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147374

Is de tablet van superdagaanbieding.nl wat? Ondersteuning van Windows 7 en Atom processor voor 390 euro, hmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 347066

Anoniem: 147374 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 17:57:
Is de tablet van superdagaanbieding.nl wat? Ondersteuning van Windows 7 en Atom processor voor 390 euro, hmm.
hier is ie : http://yourtablet.nl/YT-W2000 voor 500 euries, dus 120 euro minder
mooie specs 2 GB intern geheugen en een 32 GB ssd en nog een mini hdm
hij gaat wel maar 3-4 uur mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Denk toch dat het voor mij de Asus Eee transformer gaat worden een tablet met als het moet een toetsenbord....vraag me alleen of aangezien er ook een toetsenbord met touchpad bij zit of je dan ook een muiscursor hebt in Android 3.0?...en 16 uur batterijtijd(met toetsenbord want daar zit een extra batterij in) is natuurlijk helemaal super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
Anoniem: 347066 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 18:45:
[...]

hier is ie : http://yourtablet.nl/YT-W2000 voor 500 euries, dus 120 euro minder
mooie specs 2 GB intern geheugen en een 32 GB ssd en nog een mini hdm
hij gaat wel maar 3-4 uur mee
Die is daar toch met Windows 7 en niet met Android? Misschien dat er wel Android op kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Retir schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 20:17:
[...]

Die is daar toch met Windows 7 en niet met Android? Misschien dat er wel Android op kan?
ja indeed die is met W7, met intel atom (waar je wel android op kan zetten)
dus een slappe accuduur.

we houden er maar over op.

trouwens wanneer komt de motorola XOOM naar nederland? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

trouwens wanneer komt de motorola XOOM naar nederland? :?
ja goede vraag, in maart komt de tablet uit. of het een wereldwijde primeur word is onduidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Michel242186 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 20:08:
Denk toch dat het voor mij de Asus Eee transformer gaat worden een tablet met als het moet een toetsenbord....vraag me alleen of aangezien er ook een toetsenbord met touchpad bij zit of je dan ook een muiscursor hebt in Android 3.0?...en 16 uur batterijtijd(met toetsenbord want daar zit een extra batterij in) is natuurlijk helemaal super.
ja indeed je kan er zelfs bijna meer mee dan een standaard netbook, internet,tekstinvoer,games met touchscreen en accelerometer (wat je met een netbook niet kan) en nog veeeel meer. :)
voor een licht netbookje/tablet heb je niet zo'n zwaar energie slurpend OS nodig als windows. |:(

en op windows 7 heb je geeneens angry birds :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Anoniem: 347066 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 21:46:

Jawel hoor.

http://www.computeridee.nl/nieuws.jsp?id=2642022

Kost dan wel 7,99 :X

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 12-01-2011 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

das pas een faal |:(
op android is het gratis (wel met reclame ;( )
maar android heeft een betere app store dan windows , dat zowieso :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erniesd
[...]

ja indeed je kan er zelfs bijna meer mee dan een standaard netbook, internet,tekstinvoer,games met touchscreen en accelerometer (wat je met een netbook niet kan) en nog veeeel meer. :)
voor een licht netbookje/tablet heb je niet zo'n zwaar energie slurpend OS nodig als windows. |:(

*weg*, dit hoort hier niet

Boze vogeltjes... Voor Windows!

[ Voor 7% gewijzigd door Bullet NL op 13-01-2011 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
[...]

inderdaad jammer dat er nog weinig videos te vinden zijn...en april is nog zoooo lang wachten...zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

over het algemeen zullen de tablets de netbook in termen van functionaliteit en accuduur verslaan
en laat net dat het gene zijn wat de netbooks groot hebben gemaakt
mooi dat asus ook weer klaar staat om met wat mooie producten de markt te betreden.
ik vind de transformer en slider wel mooi en goed afgewerkt en de Memo is ook mooi en handbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Laatst online: 05-05 18:30
Hoeveel zwaarder is Windows dan Android ?

persoonlijk loop ik ook niet warm voor een Windows tablet, Die 2/4GB ram die Windows 7 tablets hebben, ergens heb ik zo een idee dat die extra ram er niet is geplaatst om ons te verwennen(of zit ik daar nou erg naast)

p.s verbaasd het niemand dat Sony nog steeds geen (Android) Tablet heeft aangekondigd ? Er worden 80 Tablets getoond, elke grote naam heeft er een klaar staan voor een lancering en waar is Sony ?

Ze zullen toch niet zo als op de Touchscreen telefoons achter de feiten aanlopen en pas als de markt volwassen is instappen ?

[ Voor 38% gewijzigd door Jeffrey88 op 12-01-2011 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Jeffrey88 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 22:29:
Hoeveel zwaarder is Windows dan Android ?

persoonlijk loop ik ook niet warm voor een Windows tablet, Die 2/4GB ram die Windows 7 tablets hebben, ergens heb ik zo een idee dat die extra ram er niet is geplaatst om ons te verwennen(of zit ik daar nou erg naast)
Als je al een Windows PC/Laptop hebt, dan is het toch veel leuker om een ander OS op je tablet te hebben - dan precies hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Laatst online: 05-05 18:30
@bobwarley, daar heb je al helemaal gelijk in. Maar is Windows sowieso eigenlijk niet te zwaar voor een Tablet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Anoniem: 41563 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 17:41:
deze alu versie van de m816 is veel mooier dan de plastic versie vind ik .. het scherm is bijna vlak

hoe haal je deze uit elkaar om bij het interne geheugen te komen ?
2 schroefjes volgens mij, maar dat moet ik nog proberen.
WiLLoW_TieN schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 17:51:
[...]

En wanneer gaat die lopen ? En waar ga je dan kopen ?
Woon en werk in China. Heb mijn eigen leveranciers.
Anoniem: 318025 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 17:55:
[...]

Verstuur je ze gewoon vanuit China? Want je woont er toch of niet? Ik zelf wil denk ik alleen actie houden voor een Ando 5 inch MP5 die op Android draait, ik ga deze voor mijn vriendin kopen en het is geen kloon van iets anders dus.
Heb ik mee gespeeld. Is heel traag net als alle andere tablets/apparaten die op de Rockchip draaien. Draait ook nog eens Android 1.5. Als de verkoper niet heel duidelijk de specs noemt is het vaak niet veel goeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
kiddyl schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 01:38:
[...]

Woon en werk in China. Heb mijn eigen leveranciers.
Heb je dan ook zelf de mogelijkheid om nieuwe typen tablets uit te proberen? En en zo ja, wat is dan op dit moment een tablet waarvan je zelf zegt "dit is nu een leuke tablet"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Degene die ik heb gefotografeerd is een hele goede kandidaat. Snelle CPU, Android 2.2 en handzaam formaat. Ik heb ook een Tegra2 tablet geprobeerd, maar als ik het prijsverschil in acht neem dan zijn de <200 euro tablets nog steeds een hele goede keus. Tablets met capacitieve schermen zijn verre van ideaal nog in de <200 euro klasse. Er is simpelweg geen fabriekant die ze wilt maken omdat ze er nog geen markt in zien.

De FlytouchII is ook heel goed en biedt vooral met 10" veel scherm oppervlak. Met een andere launcher is hij ook nog eens snel. Wel draait het nu nog Android 2.1. Vooralsnog is het wachten op 10" tablets met een CortexA8 processor <200 klasse. Boven de 200 euro zie ik geen markt voor Android tablets zonder de ondersteuning van een grote speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kiddyl schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 01:38:
[...]
Heb ik mee gespeeld. Is heel traag net als alle andere tablets/apparaten die op de Rockchip draaien. Draait ook nog eens Android 1.5. Als de verkoper niet heel duidelijk de specs noemt is het vaak niet veel goeds.
Heel traag? Of valt er gewoon goed mee te werken? Android 1.5 is geen probleem vindt ik, in China wordt Android 1.5 gewoon goed ondersteund.

Ik heb Rocktablets in me handen gehad, waren niet snel maar langzaam vondt ik ze niet, ik ben van Linux wel gewend dat het niet snel is, maar stabiel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Ik dacht dat dat apparaat 128MB geheugen had en het ligt er maar net aan wat je wilt doen. Een budget telefoon met Android kan al veel meer (zie ander draadje over de San-Francisco/ZTE Blade)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kiddyl schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 08:39:
Ik dacht dat dat apparaat 128MB geheugen had en het ligt er maar net aan wat je wilt doen. Een budget telefoon met Android kan al veel meer (zie ander draadje over de San-Francisco/ZTE Blade)
Dan heb je een andere in handen gehad, de Rocktabs hadden 128mb ram, deze Onda hebben 256mb geheugen en komen met 8gb intern ( of dat een sd kaartje is weet ik niet ).

Ik kan geen budget android phone vinden onder de € 100 en mijn vriendin wilt dat sowieso niet.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 13-01-2011 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Deze lijkt inderdaad 256MB geheugen te hebben, maar zonder WiFi lijkt het mij geen heel leuk apparaat om mee te werken. Probleem met Android 1.5 is dat heel veel apps niet geïnstalleerd kunnen worden. Er zijn leukere 5" tablets met Android 2.1, HDMI en snellere processor voor ruim onder de 100 euro en 8GB.

[ Voor 10% gewijzigd door kiddyl op 13-01-2011 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kiddyl schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 09:49:
Deze lijkt inderdaad 256MB geheugen te hebben, maar zonder WiFi lijkt het mij geen heel leuk apparaat om mee te werken. Probleem met Android 1.5 is dat heel veel apps niet geïnstalleerd kunnen worden. Er zijn leukere 5" tablets met een betere processor.
Je woont in China he, zeg nou zelf heeft de gemiddeld Chinees daar WIFI? Ik heb in appartement waar ik verblijf geen WIFI en toen ik Shanghai in hotel was ook niet.

Dus dat maakt voor de Chinees niet zoveel uit. Noem dan eens die leukere 5'' tablets? Het is voor mijn vriendin en die heeft een gloedhekel aan klonen. Het probleem met Android 1.5 is een probleem voor een tweaker, maar mijn vriendin zal dat echt niks uitmaken.

En deze kost iets van 506rmb.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 318025 op 13-01-2011 09:56 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet toegestaan om eigen handel te gaan bedrijven via dit topic!

Overige offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!

Bij herhaaldelijk negeren van Het algemeen beleid zal worden opgetreden.