Wie van jullie heeft een Tablet PC?
Wat doe je ermee?
Voegt het iets toe aan het computergebruik?
Is het de prijs waard?
Zelf ben ik sinds 1,5 maand de trotse bezitter van een Acer TravelMate C100 gekocht voor 1650 euro incl. BTW bij PCSnel.nl

De grootste voordelen van het apparaat vind ik:
- ingebouwde Wifi
- gebruik als normale (kleine) laptop
- kleine gewicht van 1,5 kg
- de WOW-factor
Ik ben nog op zoek naar leuke toepassingen. 1 daarvan is het webloggen met Digital Ink.
De handschriftherkenning in het Engels werkt verbluffend goed!
Ik ben in afwachting van de Nederlandse versie van Windows Tablet PC.
Wat mij betreft is het de prijs zeker waard, mede door het feit dat ik vorig jaar zomer een normale laptop voor 1600 euro heb gekocht die toch veel minder leuk is.
Ik hoop genoeg stof voor een leuk topic over de Tablet PC die toch alweer een aantal maanden te koop is, maar waar ik nog weinig over hoor of lees.
Wat doe je ermee?
Voegt het iets toe aan het computergebruik?
Is het de prijs waard?
Zelf ben ik sinds 1,5 maand de trotse bezitter van een Acer TravelMate C100 gekocht voor 1650 euro incl. BTW bij PCSnel.nl

De grootste voordelen van het apparaat vind ik:
- ingebouwde Wifi
- gebruik als normale (kleine) laptop
- kleine gewicht van 1,5 kg
- de WOW-factor
Ik ben nog op zoek naar leuke toepassingen. 1 daarvan is het webloggen met Digital Ink.
De handschriftherkenning in het Engels werkt verbluffend goed!
Ik ben in afwachting van de Nederlandse versie van Windows Tablet PC.
Wat mij betreft is het de prijs zeker waard, mede door het feit dat ik vorig jaar zomer een normale laptop voor 1600 euro heb gekocht die toch veel minder leuk is.
Ik hoop genoeg stof voor een leuk topic over de Tablet PC die toch alweer een aantal maanden te koop is, maar waar ik nog weinig over hoor of lees.
[ Voor 4% gewijzigd door john_bruin op 22-05-2003 14:02 ]