Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:56
Ik heb het idee opgevat om een Android tablet om te toveren in een fietscomputer. Maar is er al een tablet met gps en rond de 3 a 4 inch?

[ Voor 29% gewijzigd door Aristos op 21-01-2011 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
Hyp Hyper schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 18:30:
Op een laptop is het nog altijd een stuk beter en sneller typen dan op een tablet. Zelfs met hulpjes als swype. Een toetsenbord aan een tablet hangen lijkt me helemaal niet handig en dan ben je meteen het handzame kwijt..
Portable keyboard, komen weer helemaal terug, dit was jaren geleden de topper.
Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/51i3GlQr98L._AA300_.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 21:50
Weet iemand wanneer de C8 uitkomt?: http://www.merimobiles.co...p/meri0552.htm?Click=2417

Of zal ik toch voor de Archos 70 gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aristos schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 18:57:
Ik heb het idee opgevat om een Android tablet om te toveren in een fietscomputer. Maar is er al een tablet met gps en rond de 3 a 4 inch?
Samsung Galaxy Player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
Aristos schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 18:57:
Doe wat ik deed, gebruik je oude PDA met navigatie (of haal zoiets). Ik gebruik mijn Mio P350, met GPSCycleComputer erop, zoek maar op XDA-Developers. Is alleen wel WM6.5, geen android...

Vervolgens op je stuur monteren. Ik heb hem op mijn MTB, en heb hem zelfs in afdalingen door het beierse woud met een km of 50 per uur op onverhard nog geen een keer verloren, hij trilt zelfs niet eens.

[ Voor 25% gewijzigd door ybastiaans op 21-01-2011 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
troftnom schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 19:25:
[...]

Portable keyboard, komen weer helemaal terug, dit was jaren geleden de topper.
[afbeelding]
Dan verschilt het in een keer verrekte weinig van een netbook vind ik. :P

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/01/toshibatablet.jpg

Toshiba's Honeycomb 3.0 tablet heeft nu een eigen website @

www.thetoshibatablet.com

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2011 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Laatst online: 06-09 16:41
Hyp Hyper schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 20:53:
[...]
Dan verschilt het in een keer verrekte weinig van een netbook vind ik. :P
Het totaal aan tablet en dit opgevouwen toetsenbordje is nog een heel stuk kleiner (en lichter) dan mijn netbook.;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-08 12:01
Welke webshop is de veelvuldig genoemde "mm"?

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 16:54
Stampre schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 22:39:
http://www.merimobiles.com ;)

[ Voor 3% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 21-01-2011 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 17:08
Ik heb vandaag mijn Flytouch binnengekregen, kostte me 21 euro aan de deur voor DHL maar goed dan is het nog niet duur al met al. Mijn eerste indruk is echt positief over de Flytouch, het bedienen van het scherm lukt goed met de vingers (ben zelf een Samsung Galaxy S gewend) maar deze werkt ook prima. Paar apps erop gezet en die werken tot nu toe allemaal goed. Morgen maar eens verder mee spelen.

Ben eigenlijk nog op zoek naar een goed hoesje voor weinig maar kan daar niet veel voor vinden?! Als iemand een tip heeft... en dan een hoesje zonder ingebouwd keyboard want daar zit ik nu niet op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stampre schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 22:39:
MediaMarkt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treinentom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 17:43
Waarom staan al deze tablets eigenlijk nog niet in Tweakers Pricewatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

treinentom schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 12:55:
Waarom staan al deze tablets eigenlijk nog niet in Tweakers Pricewatch?
Omdat ze niet in Nederland te koop zijn, die tablets worden alleen door vage webshops verkocht in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 15:17
Ik heb sinds 3 dagen een 9.7 inch capacitive Cortex A8 android tablet! Ben er eigenlijk heel blij mee. Ook de Android Market werkt volledig.

Het scherm is zeer gevoelig (vergelijkbaar met mijn Galaxy S) en alles werkt prima en snel. Batterij houdt het ook relatief lang uit.

Bouwkwaliteit is ZEER netjes en degelijk.

Ik ga wel even kijken hoe lang ik hem houd want ik verwacht binnenkort een iPad (verkregen bij NRC abonnement). Maar als Android-liefhebber wilde ik deze alvast proberen en dat valt absoluut niet tegen!

Hopelijk komen er ook nog Custom Roms uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
RutgerFR schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 16:34:
Ik heb sinds 3 dagen een 9.7 inch capacitive Cortex A8 android tablet! Ben er eigenlijk heel blij mee. Ook de Android Market werkt volledig.
Heb je er ook een linkje van? 10" blijft voor mij te groot, maar interessant is het wel en anderen willen het vast ook weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
9.7 inch en 10 inch is niet echt wereldschokkend verschil :) maar ik ben ook wel benieuwd naar de ervaringen en waar heb je die gekocht en verder als NL-er zijnde wat kostte het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Retir schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 19:28:
9.7 inch en 10 inch is niet echt wereldschokkend verschil :) maar ik ben ook wel benieuwd naar de ervaringen en waar heb je die gekocht en verder als NL-er zijnde wat kostte het?
ik rondde het af, helder licht dat je bent. :P 7 of 8 inch is mijn maximum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
Het is een OEM iPad kloon (1:1). Kostte mij 250 euro via AliExpress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
RutgerFR schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 19:53:
Het is een OEM iPad kloon (1:1). Kostte mij 250 euro via AliExpress.
Weblink please naar verkoper :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treinentom
[Misschien beetje Off-topic, maar wel belangrijk]
Hoe zit het eigenlijk met de garantie en support van al deze winkels en merken? Is wel handig als er problemen optreden. Ik heb al wel is een pc gekocht via een buitenlandse site... 2 maanden gewerkt, sindsdien gebeurt er niks meer. Verschillende keren naar de winkel gemaild, en die zegt dat je naar de fabrikant moet gaan. En als je daar aanklopt is het volgens hun de schuld van de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
Hyp Hyper schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 21:26:
[...]

Ziet er goed uit. En de prijs is ook netjes.
Ja, ik heb wel gevraagd naar shipping met China Post (ging heel snel, 11-1 besteld en 18-1 binnen). Scheelde de helft in verzendkosten en ik hoefde geen BTW te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
treinentom schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 21:28:
Hoe zit het eigenlijk met de garantie en support van al deze winkels en merken? Is wel handig als er problemen optreden. Ik heb al wel is een pc gekocht via een buitenlandse site... 2 maanden gewerkt, sindsdien gebeurt er niks meer. Verschillende keren naar de winkel gemaild, en die zegt dat je naar de fabrikant moet gaan. En als je daar aanklopt is het volgens hun de schuld van de winkel?
Tja, ik ga er bij dit soort aankopen vanuit dat ik geen garantie heb, dan valt het nooit tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

treinentom schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 21:28:
Wat denk jezelf? Gebruik je gezond verstand? Wat zou jij doen als je aan iemand wat verkoopt die 8000km verderop woont? Ga je dan zeggen? Stuur maar naar de winkel terug? Of zeg je? Dat ze dat via fabrikant moeten regelen?

Deze artikelen zijn voornamelijk van vage merken en ik denk dat ze daar niet veel aan garantie doen, er is zeker garantie, maar als jij een product hebt wat voor Chinese markt eigenlijk bestemd is en niet Nederlandse probeer dan maar je garantie te krijgen.

Grote merken hebben meestal wereldwijd garantie, maar het is bekend dat als een apparaat gekocht hebt dat via grijze import is verkregen dat dan gezegd kan worden je moet bij die en die zijn in dat land.
RutgerFR schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 21:37:
[...]

Tja, ik ga er bij dit soort aankopen vanuit dat ik geen garantie heb, dan valt het nooit tegen.
Ik ook en doe er 5x zoveel onderzoek naar dan ik bij een iPod touch zou doen, dingen zoals batterij duur zijn toch wel belangrijk en reputatie van de fabrikant is ook wel belangrijk,

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2011 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Ze zeggen leuk dat ze garantie geven, maar ik reken er maar niet op.
Als ik zie hoe slecht de support van bv. MM al is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hyp Hyper schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 21:52:
Ze zeggen leuk dat ze garantie geven, maar ik reken er maar niet op.
Als ik zie hoe slecht de support van bv. MM al is...
Je kunt toch gewoon terug gaan naar de MediaMarkt :+ Flauw he, MM is in Nederland de MediaMarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 22:02:
[...]

Je kunt toch gewoon terug gaan naar de MediaMarkt :+ Flauw he, MM is in Nederland de MediaMarkt.
Maar niet in dit topic. En qua support ook zwaar kak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net iets gelezen dat de hiapad een webcam in nieuwere batches gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 19:45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 13:32
@WiLLoW_TieN :

Heb je de Gpad al binnen btw? Ben erg benieuwd!

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Possible schreef op zondag 23 januari 2011 @ 00:08:
@WiLLoW_TieN :

Heb je de Gpad al binnen bye the way ? Ben erg benieuwd!
Nee maar kan niet lang meer duren.... :?

( Ik doe als het even kan niet aan btw >:) )

[ Voor 14% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 23-01-2011 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.oovoo.com/ met dit stukje software kun je video bellen met iemand die Windows of mac gebruikt, handig wanneer je tab een front camera heeft, maakt het op bank zitten met die tablet toch stuk fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oknot
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09-2020
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2011 @ 01:23:
http://www.oovoo.com/ met dit stukje software kun je video bellen met iemand die Windows of mac gebruikt, handig wanneer je tab een front camera heeft, maakt het op bank zitten met die tablet toch stuk fijner.
Beetje jammer dat slechts een handje vol apparaten ondersteund. Crap dus!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oknot schreef op zondag 23 januari 2011 @ 10:48:
[...]

Beetje jammer dat slechts een handje vol apparaten ondersteund. Crap dus!!
Werkt op iedere Android toestel, alleen als je geen front camera hebt gebruikt hij je back, maar je kunt ook fring gebruiken heb ik gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-09 02:23
telechips liefhebbers cortex A8 tcc 8803 link

en voor de zondag middag hier nog een interessant artikeltje over verschil tussen cortex A8 en telechips tcc8902 arm11

[ Voor 35% gewijzigd door janesh op 23-01-2011 12:26 ]

BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maanstof
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-08 12:44
heeft iemand al de android 2.2 versie op een zenithink zt-180 al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

maanstof schreef op zondag 23 januari 2011 @ 17:12:
heeft iemand al de android 2.2 versie op een zenithink zt-180 al geprobeerd?
http://www.slatedroid.com/index.php?topic=15250.0

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil iemand zijn eigen filmpjes en/of foto's posten van zijn/haar tablet?
Het liefst 1 met een capative scherm.. bijv. deze ben ik er benieuwd naar;
http://www.aliexpress.com...ess-post-wholesalers.html

thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
Ik zal morgen even kijken of ik een filmpje kan maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:33
Voor de XOOM fans:

17 februari, $699,99

bron: Engadget

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
@guapper Er is een Xoom topic;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonRacer
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-06 12:23
Ik heb een Herotab M206 (of Apad IMX515) waar ik enkele vraagjes over heb. Misschien dat jullie mij hiermee kunnen helpen.

Er zijn enkele spellen waarbij je de g-sensor van de tablet gebruik om bv te sturen. Alleen lijkt die van mij niet goed geconfigureerd te zijn. Als ik die spellen namelijk start dan (bv in geval van een racespel) stuurt ie automatisch vol naar rechts. Als ik het scherm een kwartslag draai doet ie het wel goed, alleen staat mijn beeld dan ook een kwartslag gedraaid.

Wat kan dit zijn? En nog belangrijker: Hoe kan ik dat oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel een (grote)android tablet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cactusman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09-2020

cactusman

nu met extra naalden

Iemand ervaring met de tablet`s die op SK.net staan? in kwaliteit en bruikbaarheid?

Ik zit er over te twijfelen om de Android 2.1 10" Tablet SuperPad aan te schaffen. is dit wat of is deze gewoon "te goedkoop'?

Ik heb GEEN banden met de verkoper op SK.net dus geen spam iod.

euhmmmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekvanprooijen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 09:08
cactusman schreef op maandag 24 januari 2011 @ 10:15:
Iemand ervaring met de tablet`s die op SK.net staan? in kwaliteit en bruikbaarheid?

Ik zit er over te twijfelen om de Android 2.1 10" Tablet SuperPad aan te schaffen. is dit wat of is deze gewoon "te goedkoop'?

Over de SuperPad is hier al veel te lezen. De verkoper van SK.net zit hier ook regelmatig op het forum onder de naam "Kiddyl". Lijkt mij wel dat hij er de nodige verstand van heeft.
Op zoek naar vergelijkbare prijzen? Google is je vriend! (Het is een nette prijs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
1 ding kan ik je zeggen de superPAD ( = Flytouch2 ) is een mooi ding voor +/- 158 euro incl. porto

( en incl. de evt. +/- 27 euro btw )

Is the cake real ? If yes Happy Birthday !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cactusman schreef op maandag 24 januari 2011 @ 10:15:

Kiddyl lijkt me wel meest te vertrouwen van die verkopers daar hij test ze uitgebreid, maar hij verdiend er ook op maar ik vindt dat niet meer dan normaal voor zo'n service. Ik zelf ben geen fan van sk.nl want ze zijn daar niet open over wat het ''echt'' kost per apparaat en je weet dan ook niet wat echte winst marge en je wordt afgesnauwd op moment dat je wel openheid geeft en verteld wat je per tablet aan beloning wilt hebben.

Als je met iemand zaken zou willen doen kan ik je Kiddyl wel aanraden, misschien zet ik er nog een op voor hiapad IMX515, maar bij mij kunnen altijd maar beperkt aantal mensen mee doen, maar dan geniet je van belasting voordeel omdat ik tot 430 btw vrij in kan voeren als ik in bagage bij me heb.

Kiddyl die verstuurd vanuit China gewoon en daar zit zijn marge ook nog op. Ik heb bij mijn vorige actie 3 tablets mee genomen waarvan 2 door tweakers al gekocht waren en 3e later verkocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekvanprooijen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 09:08
WiLLoW_TieN schreef op maandag 24 januari 2011 @ 10:49:

Is the cake real ? If yes Happy Birthday !
Yep dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.androidtablets...chnology-apad-imx515.html

Dit topic ga ik toch eens lezen aangezien we weinig Nederlandse input hebben over die tablet.

En hier een hele goeie review.

http://senk9.wordpress.co...-imx515-8-android-tablet/

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2011 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy2003
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 19:19
RutgerFR schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 16:34:

Het scherm is zeer gevoelig (vergelijkbaar met mijn Galaxy S) en alles werkt prima en snel. Batterij houdt het ook relatief lang uit.

Bouwkwaliteit is ZEER netjes en degelijk.

Ik ga wel even kijken hoe lang ik hem houd want ik verwacht binnenkort een iPad (verkregen bij NRC abonnement). Maar als Android-liefhebber wilde ik deze alvast proberen en dat valt absoluut niet tegen!

Hopelijk komen er ook nog Custom Roms uit.
Is dit dezelfde als de Herotab M10, die door Shanzai.com als beste Ipad-kloon van 2010 is bestempeld?

Tesla Model S - www.voltic.nl Eerlijk over elektrisch rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
De 9.7" versie is er in een aantal varianten met kleine verschillen in hardware. De CPU is altijd hetzelfde, maar het scherm, camera ja/nee, bluetooth ja/nee, kan verschillen. Ook zijn er versies met een 10.1" scherm. De firmware kan meestal uitgewisseld worden, maar dat is niet verzekerd.

Ik heb zelf een versie met 10.1" scherm getest en wacht nu op een 9.7" versie. Degene die ik probeer te testen heeft naar het schijnt een IPS scherm met een grotere kijkhoek dan de meeste tablets, maar zoals vaak met Chinese specificaties is het zien=geloven.

Multi-touch is twee vingers met deze tablets. Gelukkig is dat voldoende voor 99.9% van de applicaties. De 8" tablets met een 800MHz iMX515 zal ik nu eigenlijk niet overwegen omdat er ook al 8" tablets zijn met een 1.2GHz Samsung processor. De laatste is echt merkbaar sneller en dat voor een bijna dezelfde prijs.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 21:50
8" lijkt me wel de mooiste maat voor een tablet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Laatst online: 07:59
hardware.tom schreef op maandag 24 januari 2011 @ 12:59:
8" lijkt me wel de mooiste maat voor een tablet
Ik wou graag een 10", maar nu ik de volgende foto zie lijkt me 8" groot genoeg. Nu nog een foto van een 8 en 10" tablet vinden.

Afbeeldingslocatie: http://senk9.files.wordpress.com/2010/11/p1040662.jpg?w=592

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
8" is zeker een goede maat. Alleen zijn er soms resolutie problemen met sommige spellen al wordt dit probleem steeds kleiner omdat er steeds meer tablets op de markt komen. Als je het gewicht meerekend is 8" het beste formaat onder de Chinese tablets. Niet te zwaar om lang in je handen te houden voor wat langere tijd.

Hier ook wat foto's van een 8" M816, een 10" Superpad/FlytouchII en een 10" tablet met Capacitief scherm

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kLKgysLd2Kr1SwWqeUmMJFq4/full.jpg

Hier de tablets op elkaar geplaats. Je ziet de 10" met capacitief scherm een 4:3 verhouding hebben net als de iPad terwijl de Superpad een breedbeeld verhouding heeft:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/8VRBkGBLx0bKRdBSeUHEAI4s/full.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door kiddyl op 24-01-2011 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op maandag 24 januari 2011 @ 12:04:De 8" tablets met een 800MHz iMX515 zal ik nu eigenlijk niet overwegen omdat er ook al 8" tablets zijn met een 1.2GHz Samsung processor. De laatste is echt merkbaar sneller en dat voor een bijna dezelfde prijs.
Das toch een verschil van bijna € 30 tussen de IMX515 en die 1.2Ghz Samsung processor, dus das verre van de zelfde prijs ( Bron toabao ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
kiddyl schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:04:
8" is zeker een goede maat. Alleen zijn er soms resolutie problemen met sommige spellen al wordt dit probleem steeds kleiner omdat er steeds meer tablets op de markt komen. Als je het gewicht meerekend is 8" het beste formaat onder de Chinese tablets. Niet te zwaar om lang in je handen te houden voor wat langere tijd.

Hier ook wat foto's van een 8" M816, een 10" Superpad/FlytouchII en een 10" tablet met Capacitief scherm

[afbeelding]

Hier de tablets op elkaar geplaats. Je ziet de 10" met capacitief scherm een 4:3 verhouding hebben net als de iPad terwijl de Superpad een breedbeeld verhouding heeft:

[afbeelding]
Bedankt voor de foto's! Het 8" scherm lijkt niet zo'n issue meer... de afweging is nu

FlytouchII achtig iets, iets groter maar Android 2.1 en dus geen flash
M816, iets kleur maar Android 2.2 en sneller

Iemand die wat kan roepen om mijn keuze makkelijker te maken? :+

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ephymerous schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:24:
[...]

Bedankt voor de foto's! Het 8" scherm lijkt niet zo'n issue meer... de afweging is nu

FlytouchII achtig iets, iets groter maar Android 2.1 en dus geen flash
M816, iets kleur maar Android 2.2 en sneller

Iemand die wat kan roepen om mijn keuze makkelijker te maken? :+
Als je films wil kijken zou ik voor een echte breedbeeld aan. Een 10" telechips als je perse 1080p moet kunnen afspelen, anders de flytouch2 die 720p ook prima doet.

Overigens ben ik zelf bezig met 2.2 op de flytouch2, maar helaas zal flash daar dan alsnog niet op draaien. Niet dat je daar nou zo veel aan mist, eerlijk gezegd. Of je moet de flash spelletjes leuk vinden.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

XanderDrake

Build the future!

kiddyl schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:04:

[afbeelding]
Dus die vierkante M816 met de drie hardware knoppen zit bij deze foto aan de rechterkant? Wat een juweeltje, ik heb ondertussen een afkeer gekregen in iPad wannabee's en deze is lekker anders. Ga je die binnenkort leveren Kiddyl?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonRacer
NeonRacer schreef op maandag 24 januari 2011 @ 08:52:
Ik heb een Herotab M206 (of Apad IMX515) waar ik enkele vraagjes over heb. Misschien dat jullie mij hiermee kunnen helpen.

Er zijn enkele spellen waarbij je de g-sensor van de tablet gebruik om bv te sturen. Alleen lijkt die van mij niet goed geconfigureerd te zijn. Als ik die spellen namelijk start dan (bv in geval van een racespel) stuurt ie automatisch vol naar rechts. Als ik het scherm een kwartslag draai doet ie het wel goed, alleen staat mijn beeld dan ook een kwartslag gedraaid.

Wat kan dit zijn? En nog belangrijker: Hoe kan ik dat oplossen?
Ben ik echt de enige met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:29

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

NeonRacer schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:51:
[...]

Waarom bump jij je vraag binnen 24hr zonder nieuwe en relevante info :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
brama schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:27:
[...]

Als je films wil kijken zou ik voor een echte breedbeeld aan. Een 10" telechips als je perse 1080p moet kunnen afspelen, anders de flytouch2 die 720p ook prima doet.

Overigens ben ik zelf bezig met 2.2 op de flytouch2, maar helaas zal flash daar dan alsnog niet op draaien. Niet dat je daar nou zo veel aan mist, eerlijk gezegd. Of je moet de flash spelletjes leuk vinden.
10" met Telechips? Valt dat binnen mijn budget van 150 euro? Is het uitgesloten dat 2.2 + Flash in de toekomst op de Flytouch2 achtigen werkt? :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:21:
[...]

Das toch een verschil van bijna € 30 tussen de IMX515 en die 1.2Ghz Samsung processor, dus das verre van de zelfde prijs ( Bron toabao ).
Er is een goede reden voor dit verschil omdat er wat issues zijn met de 8" tablets die op de iMX515 zijn gebaseerd. Het is meer de keuze voor de randcomponenten en niet de Freescale processor zelf. Die is verder prima.
XanderDrake schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:36:
[...]

Dus die vierkante M816 met de drie hardware knoppen zit bij deze foto aan de rechterkant? Wat een juweeltje, ik heb ondertussen een afkeer gekregen in iPad wannabee's en deze is lekker anders. Ga je die binnenkort leveren Kiddyl?
Ik heb een sk actie open, maar laten we het daar niet over hebben op GoT.
NeonRacer schreef op maandag 24 januari 2011 @ 14:51:
[...]

Probeer eens een wipe en installeer een voor een de programma's.
ephymerous schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:04:
[...]

10" met Telechips? Valt dat binnen mijn budget van 150 euro? Is het uitgesloten dat 2.2 + Flash in de toekomst op de Flytouch2 achtigen werkt? :)
Android 2.2 komt er vrijwel zeker aan voor deze tablet. Flash moet nog bekeken worden.

[ Voor 13% gewijzigd door kiddyl op 24-01-2011 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg onder tussen haaruitval , van me Flytouch2 , omdat ik nu al bijna 2 weken bezig ben om dat kreng te registreren 8)7
Toen ik hem net had , was hij geregristreerd , maar steeds kwam dat verhaal , ofdat ik hem wou update ...
Eindelijk besloot ik dat maar eens , dat te laten doen |:( |:( |:( |:(
Daarna alleen maar getop gehad , ik kon nammelijk geen registratie nummer vinden , in de doos of waar dan ook ..
Onder tussen al 2 weken aan het zoeken , voor een oplossing , NIKS GOEDS TE VINDEN DUS 8)7

Ik denk dat hier , ook geen oplossing te vinden is ????

Groetjes Martin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonRacer
kiddyl schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:06:

[...]

Probeer eens een wipe en installeer een voor een de programma's.
Ik had het problem al toen ie nieuw uit de doos kwam. Dus na het installeren van de eerste App.
Het lijkt erop dat die niet goed geconfigureerd is. Kan ik dat nog ergens instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ephymerous schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:04:
[...]

Over die telechips: Geen idee, meen dat ik die wel eens op aliexpress gezien heb, even creatief zoeken dus!

Flash op de CPU van de flytouch2 is redelijk uitgesloten. Zeg nooit nooit, misschien hackt iemand wel een geemuleerde instructieset bij elkaar zodat flash denkt dat het een arm v7 architectuur is. Maar reken er maar niet op.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Laatst online: 22:59
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:18:
ik krijg onder tussen haaruitval , van me Flytouch2 , omdat ik nu al bijna 2 weken bezig ben om dat kreng te registreren 8)7
Toen ik hem net had , was hij geregristreerd , maar steeds kwam dat verhaal , ofdat ik hem wou update ...
Eindelijk besloot ik dat maar eens , dat te laten doen |:( |:( |:( |:(
Daarna alleen maar getop gehad , ik kon nammelijk geen registratie nummer vinden , in de doos of waar dan ook ..
Onder tussen al 2 weken aan het zoeken , voor een oplossing , NIKS GOEDS TE VINDEN DUS 8)7

Ik denk dat hier , ook geen oplossing te vinden is ????

Groetjes Martin
Registratiefix al gedraaid? WWE10 (WOWpad, SuperPAD, Flytouch II, CEM111, APad GF10)
(files uit bestand kopieeren naar /cache/.profile met root explorer of ssh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DJSmiley schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:22:
[...]

Registratiefix al gedraaid? WWE10 (WOWpad, SuperPAD, Flytouch II, CEM111, APad GF10)
(files uit bestand kopieeren naar /cache/.profile met root explorer of ssh)
Yep DJ ;)

allebij de versies 1.1 en 1,2 , en steeds maar weer , niet geregristreerd 8)7 8)7
ik moest wel vreemd genoeg zelf een dir aanmaken van /.profile/ in de cache , want die stond er niet in ??
Heel vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
brama schreef op maandag 24 januari 2011 @ 13:27:
[...]

Nouja... ik vind Dumpert ed. kunnen kijken eigenlijk wel een must op een tablet :)

Ik heb eens verder ingelezen over de 8", helaas kan je dus geen breedbeeld films kijken op de HD tv. Ik ga me nog een paar uurtjes orienteren :P

/edit
Deze 10" heeft Flash support. Helaas wel een ARM processor... liefst een wat snellere :)

[ Voor 14% gewijzigd door ephymerous op 24-01-2011 15:50 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
ephymerous schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:35:
[...]

Nouja... ik vind Dumpert ed. kunnen kijken eigenlijk wel een must op een tablet :)

Ik heb eens verder ingelezen over de 8", helaas kan je dus geen breedbeeld films kijken op de HD tv. Ik ga me nog een paar uurtjes orienteren :P

/edit
Deze 10" heeft Flash support. Helaas wel een ARM processor... liefst een wat snellere :)
De tablet waar je naar linkt is de Superpad/FlytouchII. Je kan er Flash op krijgen, maar draait niet heel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
kiddyl schreef op maandag 24 januari 2011 @ 16:15:
[...]

De tablet waar je naar linkt is de Superpad/FlytouchII. Je kan er Flash op krijgen, maar draait niet heel snel.
De tablet waar hij naar linkt is volgens mij geen superPAD/Flytouch2. Er wordt namelijk gesproken over ZT-180 en ik zie er ook foto's tussen zonder 2x Full-USB poort en zonder RJ45 poort.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adam's komen langzaam binnen, dit wou ik julile niet ontnemen...

http://picasaweb.google.c...Adam1#5565771504974167250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand hier btw een adam besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guapper
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:33
Da's meer een vraag voor het Notion Ink Adam -deel 2 topic toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treinentom
Wikipedia: Comparison of Android devices Misschien leuk om een keer te kijken. Staan veel Tablets op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

treinentom schreef op maandag 24 januari 2011 @ 17:55:
Wikipedia: Comparison of Android devices Misschien leuk om een keer te kijken. Staan veel Tablets op.
offtopic:
Mag je die veranderen? Vast niet he? Dat mag alleen de elite van wikipedia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze is voor guaper maar ook voor de andere tablet liefhebbers:
YouTube: Notion Ink Adam Unboxing

Lees op verschillende fora's dat langzaam aan de notion ink adams binnen komen en men krijgt direct een update binnen, bij het updaten crasht de laptop.

Is er al meer bekend over de motorola xoom? behalve ddat deze half feb. komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sepjes
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:16
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 15:31:
[...]

Yep DJ ;)

allebij de versies 1.1 en 1,2 , en steeds maar weer , niet geregristreerd 8)7 8)7
ik moest wel vreemd genoeg zelf een dir aanmaken van /.profile/ in de cache , want die stond er niet in ??
Heel vreemd
Een alternatief is in /system/apps de wowupdata.apk te hernoemen naar wowupdate.apkz. De register nag zal nu verdwijnen, er zal wel een register message open blijven staan boven in de balk en je kan niet meer updaten via de update applicatie op de flytouch2 zelf.

Dit heb ik hier net zelf op een flytouch 2 gedaan na het gevonden te hebben op xda, blijft fijn die chinese leveranciers die geen code meesturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
In dat XDA topic staan ook 2 reg. nummers al geprobeerd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
sepjes schreef op maandag 24 januari 2011 @ 21:51:
[...]

Een alternatief is in /system/apps de wowupdata.apk te hernoemen naar wowupdate.apkz. De register nag zal nu verdwijnen, er zal wel een register message open blijven staan boven in de balk en je kan niet meer updaten via de update applicatie op de flytouch2 zelf.

Dit heb ik hier net zelf op een flytouch 2 gedaan na het gevonden te hebben op xda, blijft fijn die chinese leveranciers die geen code meesturen.
Als je die niet meegestuurd krijgt, kun je die toch vinden bij certificationcode in het menu instellingen? Althans het nummer dat ik meegestuurd kreeg, komt daarmee overeen. Oke, jij hebt daar nu waarschijnlijk niet veel meer aan maar voor de anderen misschien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik zou nog filmpjes posten van de Wopad 7001 (Eclair 2.1, 600Mhz Rockchip 2818, 256 Mb,4GB Storage). Bij deze.

Conclusie:
• heb je $50-100 extra ruimte in je budget, ga dan voor een tablet met een snellere CPU
• voor lezen en filmpjes is het wel voldoende.

De Rockchip is mij te langzaam voor browsen, en de wifi te slecht (als je niet dichtbij de AP zit, you're lost) en het scherm qua resolutie/kwaliteit net-aan. Beperkt adviseerbaar dus, de Wopad.

Ik ben voornemens op den duur (Q2 2012) op een tablet over te gaan ipv een smartphone. 7" is wel een goede maat - zeker in een net mapje - maar het is net te klein om lekker 1 hele pagina op het scherm te lezen in portrait mode. 10" is echter niets mobiels meer, en ik vind het wel prettig om een hap-snap fotocamera bij mij te hebben middels een smart phone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sepjes schreef op maandag 24 januari 2011 @ 21:51:
[...]

Bedankt Sepjes , maar die truck , kon ik ook al ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-08 18:30
De witte alu Gpad G10 (deze) ein-de-lijk ontvangen na 5 weken. Wel nog 17 euro waarvan 12,50 administratiekosten betaald aan postbode, maar het was voor 2 tablets (totaal per tablet nu net iets boven de 100 euro denk ik) dus zal het maar door de vingers zien.

Eerste indruk: 7 inch is ideale afmeting voor mij. Hij voelt een tikkie zwaar aan (hij weegt rond de 390 gram.. klopt dus niet met wat er op de site staat maar goed). Verder goede build kwaliteit en degelijke afwerking.

Er zit verder ook geen handleiding (alleen een Chinese op een bijgeleverd mini cd-tje) bij dus ik moet nog gaan uitvinden wat die knopjes aan de zijkant allemaal doen.

[ Voor 7% gewijzigd door Cooler_King op 25-01-2011 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

De ZT-180+ is binnen. Werd vanochtend gebeld door DHL dat ze het wilden afleveren, en heb gelijk aangegeven dat ze dat bij de buren konden doen. Om twaalf uur werd ik gebeld door de buur dat het pakket was afgeleverd en 34euro was betaald (tax). Dus over DHL hoor je mij niet klagen. :)

Apparaat ziet er netjes uit en was goed verpakt. Er zit een euro stekker bij en een screenprotector welke ik nog effe moet opplakken. :) App start netjes op en maakt ook verbinding met mijn router. Strax verder spelen.. eerst eten. |:( :Y)

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcGuru
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04:11

OcGuru

Giulietta Qv

Zijn er al mensen die een herotab C8/Dropad hebben besteld bij mm?

Ding zie er gelikt uit en de specs zijn ook top. Prijs valt iig ook wel mee :P

Bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer96
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-06-2024
Klopt het dat de BTW die je wellicht nog moet betalen direct cash aan DHL moet betalen?
Of Kan dit via een machtiging of overschrijving?
Lijkt mij nogal irritant wanneer mijn Mid816 geleverd wordt er dan achter te komen dat ik geen contant geld heb en hem dan pas een dag later krijg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

boer96 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 19:55:
Klopt het dat de BTW die je wellicht nog moet betalen direct cash aan DHL moet betalen?
Lijkt mij nogal irritant wanneer mijn Mid816 geleverd wordt er dan achter te komen dat ik geen contant geld heb en hem dan pas een dag later krijg....
dat klopt denk ik en zij rekenen ook nog kosten ervoor dus je betaald niet alleen de BTW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Wekkel schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 09:07:
Conclusie:
• heb je $50-100 extra ruimte in je budget, ga dan voor een tablet met een snellere CPU
• voor lezen en filmpjes is het wel voldoende.

De Rockchip is mij te langzaam voor browsen, en de wifi te slecht (als je niet dichtbij de AP zit, you're lost) en het scherm qua resolutie/kwaliteit net-aan. Beperkt adviseerbaar dus, de Wopad.
Ik ben blij voor de Wits te zijn gegaan in mijn zoektocht naar een capacitief tablet. Net even wifi getest. Overal in huis (ook 2e verdieping) houdt ie maximale ontvangst. Waarschijnlijk moet ik in de tuin gaan staan om minder te scoren. :)
Wel kom ik incl. de btw die ik moest dokken aan de prijs van een Archos 70, maarja.. nu heb ik wel gps en een mogelijkheid tot G3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
boer96 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 19:55:
Ja, cash. Geloof dat pinnen aan de deur ook niet kan. Tenminste niet bij die hier kwam.
Heeft mij ook een dag gekost. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Hyp Hyper op 25-01-2011 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
Je moet gepast betalen, wisselen kan niet, pinnen kan niet en dat geldt ook voor TNT, kijk maar op hun website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janesh schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 20:08:
Je moet gepast betalen, wisselen kan niet, pinnen kan niet en dat geldt ook voor TNT, kijk maar op hun website.
Wat als je geen geld hebt? Afhalen op postkantoor of wat? Ik vraag me af omdat ik nooit contact geld heb, sommige collega's van mij begrijpen dat niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 20:20:
[...]

Wat als je geen geld hebt? Afhalen op postkantoor of wat? Ik vraag me af omdat ik nooit contact geld heb, sommige collega's van mij begrijpen dat niet 8)7
Bij een DHL depot afhalen kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
@ YipMan Ik bedoel hij staat voor je neus aan de voordeur en je kunt niet gepast betalen dan neemt hij hem gewoon weer mee. En wat Hyp Hyper zegt inderdaad bij zo'n depot zul je zeker kunnen pinnen evenals op het postkantoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janesh schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 21:05:
@ YipMan Ik bedoel hij staat voor je neus aan de voordeur en je kunt niet gepast betalen dan neemt hij hem gewoon weer mee. En wat Hyp Hyper zegt inderdaad bij zo'n depot zul je zeker kunnen pinnen evenals op het postkantoor.
Dat dacht ik zelf ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-08 18:30
Had wat remote desktop proggies geprobeerd, maar vind het toch niet echt lekker gaan (misschien komt het door resistive scherm of lage resolutie).. Remote RDP deed het tot nu toe het beste.. heeft iemand nog andere aanraders misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer96
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-06-2024
Thnx voor jullie antwoorden! Blijf dit wel vreemd vinden anno 2011 7(8)7
Hoezo geen mobiele pin in de vrachtwagen of in elk geval wisselgeld??
Aangezien ik niet precies weet wat de kosten zullen worden als ze aan de deur komen zal het idd wel ophalen worden. Weet gelukkig het DHL punt te vinden, maar dit is wel een beetje middeleeuws....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 16:25
WiLLoW_TieN schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 18:20:
Ben benieuwd of dat een slimme zet is. Een screen protector zit ook standaard bij de Flytouch2.
En je mist nu GPS / Een 2de micro-SD slot / en een RJ45 poort.
En 512 MB en 4 GB is leuk maar ook die ZT180 mkII zal wellicht net aan Android2.3 kunnen draaien en in ieder geval geen Flash10.1 Maar we gaan het allemaal wel horen en lezen ;)

( mkII = model 2 )
Hier staat het juist andersom :)
New ZT-180 ePad vs Flytouch 2 ePad:
Highlights: The ZT-180 ePad has 512MB of RAM, 4GB of ROM and support Flash 10.1,
but the Flytouch 2 ePad only 256MB of RAM, 2GB of ROM and not support Flash 10.1,.
Disadvantages: The ZT-180 ePad hasn't the GPS.
http://www.prlog.org/1120...d-flytouch-2-apad-a8.html

Ik denk dat ik voor de nieuwe ZT-180 2 ga, want volgens mij ga ik de GPS toch niet gebruiken.

[ Voor 11% gewijzigd door WhySoSerious? op 25-01-2011 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Laatst online: 22:59
boer96 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 23:35:
Thnx voor jullie antwoorden! Blijf dit wel vreemd vinden anno 2011 7(8)7
Hoezo geen mobiele pin in de vrachtwagen of in elk geval wisselgeld??
Aangezien ik niet precies weet wat de kosten zullen worden als ze aan de deur komen zal het idd wel ophalen worden. Weet gelukkig het DHL punt te vinden, maar dit is wel een beetje middeleeuws....
Tja... gevalletje kosten/baten. Voor de 2 pakketjes met btw die de chauffeur moet aftikken kunnen ze geen mobiele pin per auto aanschaffen.

Maar goed, hoeveel moeite is het om wat geld klaar te hebben liggen? briefje van 20, 10, 5 en paar euromuntjes en je bent klaar, en je weet vantevoren hoeveel het ongeveer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedom_Fighter
  • Laatst online: 08-09 16:29

Freedom_Fighter

If it aint broke tweak it!!!

even een klein vraagje tussen door, maar weet iemand hier die wel eens in shanghai is geweest waar android tablets worden verkocht want ik heb wat zitten rond lopen hier maar vind er echt niks van terug.

metro stop Xuijiahui waar dus de computer malls zitten en andere electronic meuk van buynow en bestbuy zit dus niks tussen, wel genoeg computer/foto/smart phones maar geen tablets, ja ze hebben de ipad bij de duizenden daar maar geen android....ja misschien soms 1 verdwaalde tablet die op 1.6 draait

En de metro stop vlakbij het museum ,technology van shanghai......niks nada alleen maar kledingen (tip van een of andere androidforum)

Heb zelf gegoogeld maar kwam niet echt ver onder de zoekterm, shanghai android tablets.

edit.
zie dat er dus weinig kans heb hier in deze grote stad, taobao it is then

[ Voor 5% gewijzigd door Freedom_Fighter op 26-01-2011 05:21 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet toegestaan om eigen handel te gaan bedrijven via dit topic!

Overige offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!

Bij herhaaldelijk negeren van Het algemeen beleid zal worden opgetreden.