Idd my bad. Nou we horen binnenkort de bevindingen wel van de eerste ZT180 mkII eigenaren,.dennisvdweg schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 23:49:
[...]
Hier staat het juist andersom
[...]
http://www.prlog.org/1120...d-flytouch-2-apad-a8.html
Ik denk dat ik voor de nieuwe ZT-180 2 ga, want volgens mij ga ik de GPS toch niet gebruiken.
Verwijderd
Ik ben er geweest maar je moet al weten waar de eletronica wordt verkocht en of ze ook van dat soort kopie spul kopen, ik denk dat moeilijk vinden is.Freedom_Fighter schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 05:21:
even een klein vraagje tussen door, maar weet iemand hier die wel eens in shanghai is geweest waar android tablets worden verkocht want ik heb wat zitten rond lopen hier maar vind er echt niks van terug.
metro stop Xuijiahui waar dus de computer malls zitten en andere electronic meuk van buynow en bestbuy zit dus niks tussen, wel genoeg computer/foto/smart phones maar geen tablets, ja ze hebben de ipad bij de duizenden daar maar geen android....ja misschien soms 1 verdwaalde tablet die op 1.6 draait
En de metro stop vlakbij het museum ,technology van shanghai......niks nada alleen maar kledingen (tip van een of andere androidforum)
Heb zelf gegoogeld maar kwam niet echt ver onder de zoekterm, shanghai android tablets.
edit.
zie dat er dus weinig kans heb hier in deze grote stad, taobao it is then
Taobao is trouwens ook niet zo makkelijk
Vraagje, voor een project zoeken we een leuk tabletje op android met de volgende eisen;
Flash ondersteuning
10 inch
Zo goedkoop mogelijk
Welke zouden jullie aanbevelen? Via eBay, ed kan ik vooral die Flash ondersteuning er niet uit halen...
Flash ondersteuning
10 inch
Zo goedkoop mogelijk
Welke zouden jullie aanbevelen? Via eBay, ed kan ik vooral die Flash ondersteuning er niet uit halen...
Hier staat wat
Ik heb de point of view 7inch budget tablet uitgebreid getest. Zie mijn productreview: productreview: Point of View Mobii Tablet 7" GenII review door dirkjesdirk
Conclusie, mooi apparaatje voor de prijs met aardig wat mogelijkheden. Wel is het aan te raden een custom ROM te installeren.
Conclusie, mooi apparaatje voor de prijs met aardig wat mogelijkheden. Wel is het aan te raden een custom ROM te installeren.
Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...
Verwijderd
DHL heeft geen draagbaar pinpasapparaat, maar als je een creditcard hebt, kun je wel een eenmalige machtifing tekenen.boer96 schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 19:55:
Klopt het dat de BTW die je wellicht nog moet betalen direct cash aan DHL moet betalen?
Of Kan dit via een machtiging of overschrijving?
Lijkt mij nogal irritant wanneer mijn Mid816 geleverd wordt er dan achter te komen dat ik geen contant geld heb en hem dan pas een dag later krijg....
Dit staat op de site over de ZT-180 V2http://www.prlog.org/1120...d-flytouch-2-apad-a8.html
Ik denk dat ik voor de nieuwe ZT-180 2 ga, want volgens mij ga ik de GPS toch niet gebruiken.
Attenton: Now there are the small bug problem for this epad:
* 1. When take picture by the camera, it is black- and-white photo but not colorful.
* 2. The camera can take picture but not video.
* 3. Now it does not support Flash 10.1, new firmware will support flash.
* But it will not affect using, the firmware will be released on the next month and we will post it on our blog: http://blog.wholesaleonepice.com, It is easy to update the firmware. Pls digg this page or our blog! Anyway, it is cool, thanks!
Is nu €176 en free shipping. Best netjes
AMD Phenom II X6 1055T @ 3.8ghz | BioStar TA890FXE | GeIL Black Dragon Quad Channel 8GB @ 1333 | HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE) | Be quiet! 700W
Ik word er niet warm van. Oude CPU (zonder flash 10 support, ik ben benieuwd wat voor flash-versie zij denken erop te gaan zetten!?), dus bijster snel zal het niet zijn. Nog steeds een resistive screen.. Eigenlijk is het gewoon hetzelfde ding als nu, maar dan met nieuwere firmware en meer geheugen.quistler schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 14:33:
[...]
Dit staat op de site over de ZT-180 V2
* 1. When take picture by the camera, it is black- and-white photo but not colorful.
* But it will not affect using, the firmware will be released on the next month and we will post it on our blog: http://blog.wholesaleonepice.com, It is easy to update the firmware. Pls digg this page or our blog! Anyway, it is cool, thanks!
Re flash: Zou dit verhaal dan bewaarheid gaan worden : http://mobiputing.com/201...ld-land-on-arm11-devices/
Ik kan er werkelijk helemaal niets over vinden wat recenter is dan dat bericht, dus ik vraag me af wat zij weten wat wij niet weten.
[ Voor 9% gewijzigd door brama op 26-01-2011 15:40 ]
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Heb in de loop der tijd met de nodige 'chinezen' gemaild over Flash 10.1, heb er zelfs enkele gehad die vertelden dat dit ook bij de nieuwe firmware van de Flytouch 2 in zou zitten.
Ik zou dus niet te hard rekenen op Flash 10.1 voorlopig !
Ik zou dus niet te hard rekenen op Flash 10.1 voorlopig !
Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website
Prijs op Amazon.co.uk is nu zelfs 340 pond (400 euro) van de Samsung Tab, de prijsdaling gaat snel.
Let wel dat Samsung op de telecombeurs waarschijnlijk de nieuwe Tab introduceert, of iig een update van het model.
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B0042D75TU/
http://www.amazon.co.uk/gp/product/B0042D75TU/
APPLYitYourself.co.uk - APPLYitYourself.com - PLAKhetzelf.nl - Raamfolie, muurstickers en stickers - WindowDeco.nl Raamfolie op maat.
Misschien tikkie offtopic, maar weet iemand hoe men die witte textures in angry birds kan fixen?
Mn Gpad G10 heeft hier iig last van
En verder heb ik een vibration icoontje bovenaan in de balk staan (van trillende telefoon).. weet iemand hoe ik die weg krijg / hoe ik vibration uitschakel? want zie de optie nergens.. Alvast bedankt heb gereboot en hijs weg nu
Verder iig 1 ding waar ik me aan stoor bij de Gpad G10: door de koptelefoon hoor je static/interference
En verder heb ik een vibration icoontje bovenaan in de balk staan (van trillende telefoon).. weet iemand hoe ik die weg krijg / hoe ik vibration uitschakel? want zie de optie nergens.. Alvast bedankt heb gereboot en hijs weg nu
Verder iig 1 ding waar ik me aan stoor bij de Gpad G10: door de koptelefoon hoor je static/interference

[ Voor 74% gewijzigd door Cooler_King op 26-01-2011 21:03 ]
Met deze code: Lucky10 gaat er nog €7.70 af.quistler schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 14:33:
[...]
Verwijderd
Voor 30 euro meer heb je een capative scherm!quistler schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 14:33:
[...]
NU wil je zeker ook een linkje? http://www.aliexpress.com...ess-post-wholesalers.html
btw motorola xoom zal met de huidige koers zo'n 515 euro kosten. welke versie is onbekend..
Dan nam ik die uit jou linkVerwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 20:22:
[...]
Voor 30 euro meer heb je een capative scherm!
NU wil je zeker ook een linkje? http://www.aliexpress.com...ess-post-wholesalers.html
http://www.merimobiles.co...Flash_10_1_p/meri0552.htmVerwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 21:00:
[...]
Ik ben alleen opzoek naar een 7" met capative scherm iemand idee? met foto's???
Verwijderd
Die had ik ook net gevonden, mooi ding! 170 eurootjes..
Maar nu komt het.. ik wil misschien later ook nog een 10inch? word dan de 7" minder gebruikt denk je?
7 neem je lekker mee, 10 leg je lekker in de kast voor op de bank ofzo..
verspil ik me geld? als ik nu een 7 koop en later een 10? wat jullie?
Daarom heb ik ook een 7" en een 10"Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 21:33:
[...]
Die had ik ook net gevonden, mooi ding! 170 eurootjes..
Maar nu komt het.. ik wil misschien later ook nog een 10inch? word dan de 7" minder gebruikt denk je?
7 neem je lekker mee, 10 leg je lekker in de kast voor op de bank ofzo..
verspil ik me geld? als ik nu een 7 koop en later een 10? wat jullie?
Mag ik de bron ? ik dacht dat er tot nu toe alleen maar geruchten over de prijs op het internet zwierven !Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 20:22:
[...]btw motorola xoom zal met de huidige koers zo'n 515 euro kosten. welke versie is onbekend..
Ik vind 7" net te klein voor reading (1 hele pagina op het scherm). Wel ideaal om mee te nemen, zeker in een mapje.
7" is prima voor lezen aangezien je de font grootte kan aanpassen. Ik lees soms zelfs op mijn 3.7" scherm, maar heel lang moet je dat niet doen. 10" is heel fijn kwa grootte, maar de tablet is ook heel wat zwaarder. Het verschil in gewicht ga je wel merken zoals dat bij de iPad het geval is.
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Kiddel heeft gelijk gewicht is ook voor mij een belangrijke factor. De ipad gebruikt mijn vrouw en ik niet alleen om het gewicht. Ik gebruik het liefst de 8 inch imx515 of de plastic herotab mid816. Ik heb ook de metal back herotab mid816 die duidelijk zwaarder is dan de plastic uitvoering. Ik moet dan zeker niets hebben van de 10 inch freescale imx515 die volgens de specs dacht ik zo'n 800 gram weegt en dat is 100 gram zwaarder dan de ipad.
BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,
Op zo een 7inch tablet, heb je nog last dat je moet scrollen bij webpagina's zonder dat je de font grootte belachelijk moet minimaliseren ?kiddyl schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 23:08:
7" is prima voor lezen aangezien je de font grootte kan aanpassen. Ik lees soms zelfs op mijn 3.7" scherm, maar heel lang moet je dat niet doen. 10" is heel fijn kwa grootte,
Ik vind 10" ook lastig omdat ik het ding iet op schoot houd maar in mijn linkerhand. 7" gaat dan nog net lekker. (misschien zou 8" al te groot zijnkiddyl schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 23:08:
7" is prima voor lezen aangezien je de font grootte kan aanpassen. Ik lees soms zelfs op mijn 3.7" scherm, maar heel lang moet je dat niet doen. 10" is heel fijn kwa grootte, maar de tablet is ook heel wat zwaarder. Het verschil in gewicht ga je wel merken zoals dat bij de iPad het geval is.
De iPad is ook zo zwaar vanwege de giga betterij. Zit er in de Chineze 10" tablets ook zo'n grote?
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Verwijderd
Bedankt voor deze link. Die Aoda is de goedkoopste capacitive, A8, 10" tablet die ik tot nu toe ben tegengekomen!Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 20:22:
[...]
Maar het vergelijk met de ZT-180 klopt niet helemaal. De ZT-180 v2 kost ca 150-170 euro incl. shipping. De Aoda ca 250 euro incl. shipping. Bovendien heeft de ZT-180 v2 een hdmi poort, webcam en weegt 150 gr minder.
Gisteren mijn 7inch Rocktab binnen gekregen van MP4nation.
in een woord: geweldig!
Deze tab werkt echt heel erg goed.
Scherm is goed, 720p filmpjes van youtube werken prima.
geluid is best wel aardig.
android market werkt
Deze tab is maar android 1.6 maar ondanks dat gaat het surfen echt soepel.
een aanrader dus
(ik heb er idd 82 euri inclusief verzenden voor betaald)
in een woord: geweldig!
android market werkt
een aanrader dus
[ Voor 7% gewijzigd door rkonings op 27-01-2011 09:34 ]
Ja is/was een echte topper zeker toen hij $ 109,50 wasrkonings schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 09:24:
in een woord: geweldig!![]()
android market werkt
een aanrader dus
Leuke tab!! Maar volgensmij zitten er erg weinig aansluitingen op. Klopt het dat deze tab geen HDMI aansluiting heeft? En volgensmij zit er ook geen echte USB aansluiting, zo te zien alleen via een bijzondere kabel? Heeft iemand deze tab, ervaringen mbt het scherm (kleur, inkijkhoek, gevoelig)?Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 20:22:
[...]
Ik ben zelf nog op zoek naar een tab met de volgende specs:
- 10" Capacitive scherm (1024 x 600 Pixel of hoger)
- 1 Ghz processor (eventueel 800Mhz)
- 512 MB ram
- Webcam
- Gravity sensor
- HDMI
- USB
- 4+ uur batterij gebruik
- Goede bouwkwaliteit
- Support OpenGL ES 1.1&2.0
- Android 2.2
- Flash 10 ondersteuning
De enige Tab die daar nu aan voldoet is de Point of View Mobii TEGRA Tablet 10.2''. Maar de bouwkwaliteit spreekt me niet echt aan, de reviews zijn ook niet erg positief en de prijs is net aan de hoge kant.
De Archos 101 is eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal.
Alle 10" tabs op de diverse Chinese sites hebben vrijwel allemaal een resistief scherm, dus dat valt voor mij toch een beetje af...
Dus ik ben erg benieuwd naar de specs van de bovenstaande link van sgroothuis (specs niet compleet in de link?)!
[ Voor 44% gewijzigd door Superstudent op 27-01-2011 11:55 ]
is dat een goede tab? ook van goed materiaal gemaakt?
Ik zie in de meeste reviews deze apparaatjes schokken bij het browsen op het internet, aangezien ik dat voornamelijk zal doen met het apparaatje weet ik maar niet welke ik moet nemen.
Hoe zit het trouwens met de accuduur?
Ik heb de Herotab M802 besteld. 7" leek me wat aan de kleine kant, dus vandaar dat ik voor 8" ben gegaan. Deze heeft volgens mij een redelijke processor, redelijke accu en een zeer redelijke prijs (< 150 euro tegen de huidige koers). Ik had geen zin om een paar tientjes meer te betalen voor een snellere processor. Maar nu las ik zojuist de reactie van kiddyl
Kun je iets specifieker zijn? Of heb je urls waar hier meer over te vinden is? thnx.Er is een goede reden voor dit verschil omdat er wat issues zijn met de 8" tablets die op de iMX515 zijn gebaseerd. Het is meer de keuze voor de randcomponenten en niet de Freescale processor zelf. Die is verder prima.
De dingen die hij bedoeld zijn o.a. een beetje beverig touchscreen bij aanraking en de kwaliteit van het geluid. De herotab m802 heeft 1 speaker en die van mij van merimobiles heeft een zwak geluid. wel goed met een koptelefoon te beluisteren en heel gevoelig touchscreen. Het tweespeaker model heeft een beter geluid en iets minder gevoelig touchscreen, maar beide bevallen mij heel goed en erg bevreesd hoef je dan normaal gesproken niet te zijn.
Alle chinese klonen hebben hun eigen dingen en naar mijn ervaring allemaal wel iets.
Alle chinese klonen hebben hun eigen dingen en naar mijn ervaring allemaal wel iets.
Dat van dat shaky touchscreen had ik inderdaad ook wat over gelezen, maar ik dacht dat dat met een firmware update gefixed zou worden. Ik heb 'm ook bij merimobiles besteld, dus dat zou dan de 1 speaker-variant zijn. Geluid uit die speakers interesseert me weinig, maar als het touchscreen zo shaky is, dat zou ik minder vinden. Maar goed, ben benieuwd, we zullen het zien. Hij wordt waarschijnlijk ergens volgende week ofzo bezorgd (heb de cheapo trage bezorgoptie gekozen).
Weet iemand trouwens of je met die Herotab icm een andere Android 2.2 telefoon via USB kunt tetheren?
Weet iemand trouwens of je met die Herotab icm een andere Android 2.2 telefoon via USB kunt tetheren?
Kijk zo kan ik weer wat mede-tweakers blij maken

android apps op de Playbook, dan wordt het toch eigenlijk een soort android tablet 
vond het al een interessant apparaat, maar ja, er zijn zo weinig apps voor blackberry
dat zouden ze hiermee in 1 klap oplossen
vond het al een interessant apparaat, maar ja, er zijn zo weinig apps voor blackberry
dat zouden ze hiermee in 1 klap oplossen
OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7
1 nadeel van die Android-dingen: je kan er nergens aan goede hoesjes/sleeves/tasjes aan komen.
De enige die ze hadden bij de Mediamarkt was voor de Toshiba en die hoes was 40 Euro.
Kijk eensBart-Willem schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 17:13:
1 nadeel van die Android-dingen: je kan er nergens aan goede hoesjes/sleeves/tasjes aan komen.De enige die ze hadden bij de Mediamarkt was voor de Toshiba en die hoes was 40 Euro.
Zijn er ondertussen ook al tablets met een Cortex A8 die voor minder dan 150 euro thuis liggen?
wat denk je hier van, wel 10 dagen geduld hebben en een beetje geluk
De enige reacties die ik kan vinden @ got zijn niet al te positief over www.nowsupplier.comjanesh schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 18:00:
wat denk je hier van, wel 10 dagen geduld hebben en een beetje geluk
Veel kapotte schermen.. weet niet of dat met de prijs te maken heeft.. maar een A8 voor 126 euro inc verzendkosten is natuurlijk niet veel.
AMD Phenom II X6 1055T @ 3.8ghz | BioStar TA890FXE | GeIL Black Dragon Quad Channel 8GB @ 1333 | HD 7870 XT JokerCard (Tahiti LE) | Be quiet! 700W
Uh ja, deze dus. Cortex A8 en inclusief hoesje
@quistier ik zei toch ook een beetje geluk, ik heb ook een DOA gehad van hen, teruggestuurd en uiteindelijk na dik drie maand en 20 euro terugzendkosten, een heel fijn machientje terug met twee speakers en goed geluid erin. net iets fijner dan die van merimobiles met 1 speaker en slecht geluid.
En ja het blijft een beetje gokken met onze chinese vrienden.
En ja het blijft een beetje gokken met onze chinese vrienden.
Mapjes zijn prima te vinden voor 7" tablets. Gewoon op mapjes voor de Galaxy Tab zoeken
Ik heb een el cheapo ding dat een uur in de wind stinkt (teer/chemie) maar heel goed werkt met de Wopad. Was 12 euro.
Ik heb een el cheapo ding dat een uur in de wind stinkt (teer/chemie) maar heel goed werkt met de Wopad. Was 12 euro.
7-inch is makkelijk, maar 10 inch niet. Dan kom je gauw op netbook-dingen uit en dat schiet ook niet echt op.

Hier dus ook binnen voor hetzelfde zachte prijsje.rkonings schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 09:24:
in een woord: geweldig!![]()
android market werkt
een aanrader dus
Geweldig kan ik hem niet noemen want daarvoor heeft ie teveel 'flaws' vergeleken met m'n Wits, maar qua prijs/kwaliteit is ie prima te noemen.
In een poging een widget te installeren had ik al snel een 'acore' crash waardoor ik een harde reset middels de knoppen heb moeten doen.
De batterij lijkt trouwens erg lang mee te gaan. Na 2 uur nog geen 25% verbruikt bij constant activiteit.
T i P --> Bij Pandawill zijn nu een groot aantal tablets met 10% korting zoals de TMD A816 , DroPAD , ......
[ Voor 255% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 28-01-2011 14:16 ]
Als je een tablet koopt waar moet je beginnen met tweaken? Wat is hier een goede website voor waar vele firmware zijn te vinden e.d.?
Slatedroid.com / xda-developers.comGerritGekke schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 10:16:
Als je een tablet koopt waar moet je beginnen met tweaken? Wat is hier een goede website voor waar vele firmware zijn te vinden e.d.?
Op maandag een Zenithink ZT-180 ePad versie 10 besteld bij Pandawill en is vandaag bij mij thuis afgeleverd.
Van het weekend maar even spelen met mijn nieuwe aanwinst
.
Van het weekend maar even spelen met mijn nieuwe aanwinst
Versie 10? Je bedoeld de zt-180+ met 512mb geheugen?Muskalade schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 11:28:
Op maandag een Zenithink ZT-180 ePad versie 10 besteld bij Pandawill en is vandaag bij mij thuis afgeleverd.![]()
Van het weekend maar even spelen met mijn nieuwe aanwinst.
Mijn tip is om hem te rooten en de tx power mod uit te voeren en de telefoon apps te verwijderen. Das beter voor de battery.
Why live life if u cannot remember it when you are dead ?
Ben in een Paypal geschil met nowsupplier. 10 december besteld, nog niets ontvangen. Extra betaald om te zorgen dat het met een normale transporteur verzonden wordt en toch met China mail verzonden. veel beloven en weinig waarmaken. Krijg pas na een week reactie als ik een mail stuur... Erg slechte zaak. Doe ik nooit meer zaken mee.quistler schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 19:00:
[...]
De enige reacties die ik kan vinden @ got zijn niet al te positief over www.nowsupplier.com
Veel kapotte schermen.. weet niet of dat met de prijs te maken heeft.. maar een A8 voor 126 euro inc verzendkosten is natuurlijk niet veel.
Succes voor diegene die er wel zaken mee doen...
Zijn er ook mensen die ervaring hebben met de RAMOS W10? Tablet beschikt over een Cortex A9, 1.2GHz. En de prijs, nog onder de 300 dollar. Helaas wel een res. scherm.
En was is de ervaring met de Samsung S5PV210, 1GHz? Draait deze ook flash e.d.? Deze zit in de Dropad A8/D10
Edit:
Zijn er mensen hier die ervaring hebben met efox-shop.com?
En was is de ervaring met de Samsung S5PV210, 1GHz? Draait deze ook flash e.d.? Deze zit in de Dropad A8/D10
Edit:
[ Voor 43% gewijzigd door GerritGekke op 28-01-2011 13:01 ]
Bedankt voor de tip.DutchMan schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 12:02:
[...]
Versie 10? Je bedoeld de zt-180+ met 512mb geheugen?
Mijn tip is om hem te rooten en de tx power mod uit te voeren en de telefoon apps te verwijderen. Das beter voor de battery.
Ik kwam TX Powerfix inderdaad al een paar keer tegen toen ik een beetje rond zocht naar informatie over de tablet.
ik heb de Herotab MID816 en die doet het perfect, zelfde processor etc. Draait vloeiend flash en alle zooi die ik er tegenaan gegooid heb. Nog geen hickup gezien, Android zelf draait perfect...GerritGekke schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 12:47:
Ik volg dit topic nu enkele weken omdat ik door een collega geattendeerd werd op de 'chinese' tablets. Hij kende verschillende mensen die er naar tevredenheid één hadden besteld in deze shop.GerritGekke schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 12:47:
Edit:
Betwijfel of je zo'n tablet met die set aan eisen gaat krijgen. Tegra tablets kosten momenteel (heel wat) meer dan 300 euro, en dan maar te zwijgen over "goede accu"
Het wordt niet makkelijk..
[ Voor 62% gewijzigd door RoD op 28-01-2011 21:58 ]
Verwijderd
Hij was al eerder gespot in dit forum, de GS30 . Er zijn nu wat details beschikbaar. Hij gaat $450 kosten en komt in maart uit. Deze staat hoog op mijn verlanglijstje. Alleen jammer dat er tegen die tijd niet gewoon Android 3.0 op staat.
http://www.gizchina.com/2...-body-ipad-beating-specs/
Die ziet er inderdaad goed uit. t.a.v. Android 3 daar is nog niet veel over te zeggen mede omdat de systeemeisen (volgens mij) nog niet zijn vrijgegeven door Google. Op zich is de aanschaf van een tablet met daarop 3.0 wel heel aanlokkelijk als je de promo video ervan ziet. Wat ziet Android 3.0 er goed uit zeg.Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 07:59:
Hij was al eerder gespot in dit forum, de GS30 . Er zijn nu wat details beschikbaar. Hij gaat $450 kosten en komt in maart uit. Deze staat hoog op mijn verlanglijstje. Alleen jammer dat er tegen die tijd niet gewoon Android 3.0 op staat.
Maar even terug naar 'je' systeem: de release staat voor maart gepland, dus duurt nog even. Daardoor kan het ook zijn dat de prijs ervan nog gaat dalen en dit wel een hele leuke tablet gaat worden!
Zo te zien is er nu ook een nieuwe versie van de Flytouch. Zo goed als dezelfde specs als de zt-180 2, alleen zit er dan gps in en een grotere battery. Dat laatste valt nog maar te bezien. 
http://chinagrabber.com/flytouch-3-android-2-2-gps-tablet-pc---4gb-superpad-2-epad-apad---flytouch3.aspx
Opzich vergeleken met de zt-180 2 een leuk plankje alleen vind ik de support middels firmware erg slecht.
http://chinagrabber.com/flytouch-3-android-2-2-gps-tablet-pc---4gb-superpad-2-epad-apad---flytouch3.aspx
Opzich vergeleken met de zt-180 2 een leuk plankje alleen vind ik de support middels firmware erg slecht.
Why live life if u cannot remember it when you are dead ?
Voor de mensen die twijfels hebben over de Samsung S5PV210, tis de beste chipset die nu commercieel en in redelijke volumes beschikbaar is, ná de nVidia Tegra 2
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Ziet er inderdaad leuk uit, maar eens wachten tot de Chinezen de feestdagen achter de rug hebben en wat er dan allemaal aankomt (volgens mij zijn ze binnenkort wel klaar met het vieren van oud en nieuw). Ben ook benieuwd naar de prijs van de Flytouch 3.DutchMan schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 12:27:
Zo te zien is er nu ook een nieuwe versie van de Flytouch. Zo goed als dezelfde specs als de zt-180 2, alleen zit er dan gps in en een grotere battery. Dat laatste valt nog maar te bezien.
Verwijderd
Nee het lente festival vieren ze in China ruim 2 weken ( Om precies te zijn 15 dagen ) en 2 Feb is oud chinees jaar en 3 feb nieuw chinees jaar.Retir schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 18:04:
[...]
Ziet er inderdaad leuk uit, maar eens wachten tot de Chinezen de feestdagen achter de rug hebben en wat er dan allemaal aankomt (volgens mij zijn ze binnenkort wel klaar met het vieren van oud en nieuw). Ben ook benieuwd naar de prijs van de Flytouch 3.
Wikipedia: Chinese New Year
Dank je wel voor het verbeterenVerwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2011 @ 18:12:
[...]
Nee het lente festival vieren ze in China ruim 2 weken ( Om precies te zijn 15 dagen ) en 2 Feb is oud chinees jaar en 3 feb nieuw chinees jaar.
Wikipedia: Chinese New Year
Wat denken jullie, zou dit kloppen ?
http://www.aliexpress.com...e-Android-2-2-tablet.html
1. OS: Android 2.2 The latest Google OS platform, to enrich users with thrilling experiences of web browsing
2. CPU: N‘VIDIA T20 dual 1Ghz
3. LCD: Hanstar 8.9”
4. Touch Panel: 8.9 capacitive Multi-Touch
5. RAM: 1G DDR2 400MHZ,flash memory 512m*8bit NAND
6. HD: 16, 32GB, 64GB SSD
7.WWAN:N/A
8.Adapter:30W Delta
9.AC cord:NWInG
10. Battery: TDK
11. Wireless: WiFi/WCDMA
12. Bluetooth: BT2.1
13. Flash: Support Flash and Air.
14. I/O: sim card port,Microphone, AAC 1420P Speaker, Micro USB, HDMI
15. USB 2.0: USB Port, can used to charge the device while working.
16. Keyboard and Mouse: Support
17. Printer: Support
18. Antenna:NwInG
19. RJ-45: (Optional)
20.Camera:2.0M SHZBG
21.GPS:support
22.3G:support SIM WCDMA 3G
23.3D image:Support
Heb hem nog een paar keer gevonden:
http://factory.dhgate.com...ndroid-2.2-p39298949.html
http://beonnet.en.made-in...ndroid-MID-A-OK-PAD-.html
http://www.aliexpress.com...e-Android-2-2-tablet.html
1. OS: Android 2.2 The latest Google OS platform, to enrich users with thrilling experiences of web browsing
2. CPU: N‘VIDIA T20 dual 1Ghz
3. LCD: Hanstar 8.9”
4. Touch Panel: 8.9 capacitive Multi-Touch
5. RAM: 1G DDR2 400MHZ,flash memory 512m*8bit NAND
6. HD: 16, 32GB, 64GB SSD
7.WWAN:N/A
8.Adapter:30W Delta
9.AC cord:NWInG
10. Battery: TDK
11. Wireless: WiFi/WCDMA
12. Bluetooth: BT2.1
13. Flash: Support Flash and Air.
14. I/O: sim card port,Microphone, AAC 1420P Speaker, Micro USB, HDMI
15. USB 2.0: USB Port, can used to charge the device while working.
16. Keyboard and Mouse: Support
17. Printer: Support
18. Antenna:NwInG
19. RJ-45: (Optional)
20.Camera:2.0M SHZBG
21.GPS:support
22.3G:support SIM WCDMA 3G
23.3D image:Support
Heb hem nog een paar keer gevonden:
http://factory.dhgate.com...ndroid-2.2-p39298949.html
http://beonnet.en.made-in...ndroid-MID-A-OK-PAD-.html
Het zou best kunnen. Tegra 2 kost maar een paar tientjes per chipset. Het enige wat men in china moet doen (wat tot nu toe een probleem was) is onder elkaar 100.000 van deze chipsets verdelen omdat nVidia niet kleiner levert.Righteye schreef op zondag 30 januari 2011 @ 20:08:
Wat denken jullie, zou dit kloppen ?
Twee issues, eerst moet de 'community' van deze tablet op gang komen voordat je werkbare ROMs krijgt en ook moet het Chinese nieuwjaar voorbij zijn voordat ze sowieso leverbaar zijn. Eind februari?
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
De tablet word een 10" tablet genoemd, en vervolgens in de specs staat er 8.9" panel. Daarnaast zijn de plaatjes van diverse soorten tablets.
Dat staat er idd wel echter kan je bovenaan de site er wel gewoon 1 bestellen
Gisteren mijn Zenithink zt180 geroot, de powerfix toegepast en via Autostarts de onnodige applicaties uitgezet.
Nog een best prettige tablet om mee te browsen of even een filmpje te kijken.
Nog een best prettige tablet om mee te browsen of even een filmpje te kijken.
Dat zag ik dus ook, ik heb hem ook gevonden waarbij je geen 1 maar minimaal 50 moet invullen. Met een beetje mazzel gaat dit dus gewoon. Ga vanavond nog even in overleg met de vrouw en dan maar bestellenWiLLoW_TieN schreef op maandag 31 januari 2011 @ 09:09:
[...]
Dat staat er idd wel echter kan je bovenaan de site er wel gewoon 1 bestellen
Ik zou hem naar een kennis in Duitsland kunnen laten sturen dan is porto FREE via HK postRighteye schreef op maandag 31 januari 2011 @ 13:24:
[...]
Dat zag ik dus ook, ik heb hem ook gevonden waarbij je geen 1 maar minimaal 50 moet invullen. Met een beetje mazzel gaat dit dus gewoon. Ga vanavond nog even in overleg met de vrouw en dan maar bestellen
Kost hij omgerekend nog ruim +/- 240 euro...
[ Voor 6% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 31-01-2011 13:48 ]
Android inmiddels een marktaandeel van 22% op tabletgebied
!
Wie heeft er ervaring met die 30-pins aansluitingen op de 9.7" en 10" tablets ?
Is dat een kopie van een Ipad aansluitng ? Werken dan ook de Ipad acc. ?
Hoe is het met de wazige opzetstukjes (USB, HDMI, LAN etc) ?
Hier staat wat ik bedoel:
http://www.aliexpress.com...uch-Epad-wholesalers.html
Is dat een kopie van een Ipad aansluitng ? Werken dan ook de Ipad acc. ?
Hoe is het met de wazige opzetstukjes (USB, HDMI, LAN etc) ?
Hier staat wat ik bedoel:
http://www.aliexpress.com...uch-Epad-wholesalers.html
Ik heb via Kiddyl de 8 inch capacitieve besteld, voornamelijk als tv-gids, nieuwsding / spelletjes voor op/onder de salontafel.
Nu maar wachten tot na de chinese holidays.
Mooi dingHoogie2004 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 22:17:
Ik heb via Kiddyl de 8 inch capacitieve besteld, voornamelijk als tv-gids, nieuwsding / spelletjes voor op/onder de salontafel.
[ Voor 8% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 31-01-2011 23:14 ]
Verwijderd
Naise! Ik heb de 7 inch besteld.. ook voor dr bij.. waarom heb je voor de 8 gekozen en niet voor de 7?Hoogie2004 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 22:17:
Heb net even gekeken op samenkopen, maar je hebt de 8 inch resistieve besteld. Ik dacht al toen ik je bericht las wat heb ik gemist? Ik had nog nergens een 8 inch capacitief gezien met een arm cortex processor.Hoogie2004 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 22:17:
[ Voor 8% gewijzigd door janesh op 31-01-2011 23:33 ]
Excuus, ik bedoelde ook restitief, maar wel multi-touch pinch-to-zoom.janesh schreef op maandag 31 januari 2011 @ 23:31:
[...]
Heb net even gekeken op samenkopen, maar je hebt de 8 inch resistieve besteld. Ik dacht al toen ik je bericht las wat heb ik gemist? Ik had nog nergens een 8 inch capacitief gezien met een arm cortex processor.
Restitief maakt me niet heel veel uit, maar voornamelijk het pinch-to-zoom is wel handig. (voor de rest nog nooit iets handigs gezien met multi-touch dingen...)
Zo dat is wel erg veel, bedenk dan ook nog eens dat veel mensen wachten op Android 3.0 voor de aanschaf van een Android tablet!Alexander6501 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 13:48:
Android inmiddels een marktaandeel van 22% op tabletgebied!
Android op de tablet gaat weer een succes worden...
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP
StefanvanGelder schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 08:26:
[...]
Android op de tablet gaat weer een succes worden...
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Wordt veel te overdreven over gedaan over resistieve schermen, het maakt mij ook niet uit wat de bediening betreft en soms vind ik ze gewoon nog handiger.Hoogie2004 schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 07:19:
[...]
Excuus, ik bedoelde ook restitief, maar wel multi-touch pinch-to-zoom.
Restitief maakt me niet heel veel uit, maar voornamelijk het pinch-to-zoom is wel handig. (voor de rest nog nooit iets handigs gezien met multi-touch dingen...)
Maar mooi machientje, ik gebruik er twee met plezier al is het met gebreken.
Juist het pinch-to-zoom gedeelte kan me gestolen worden, maar de gevoeligheid van een capacitief scherm werkt toch wel een heel stuk prettiger. Multitouch is verder wel handig bij games die meerdere areas (bijv. voor linker- en rechterduim) gebruiken als controls. Resistive heeft dan weer als voordeel dat je een stylus kan gebruiken voor preciezere aansturing. Ik beschouw resistive als 'goed genoeg' en capacitive als 'erg prettig'.janesh schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 08:56:
[...]
Wordt veel te overdreven over gedaan over resistieve schermen, het maakt mij ook niet uit wat de bediening betreft en soms vind ik ze gewoon nog handiger.
Maar mooi machientje, ik gebruik er twee met plezier al is het met gebreken.
Eindelijk werkt de HK post Track&Trace van mijn op 17 Jan. bestelde Gpad G10 bij PW.

Wordt dus idd wel na Valentijn

Christus te paart. Kost het 12 dagen om een product in te pakken en op de post te doen? Dat Chinese nieuwjaar is een hevig feestje zegWiLLoW_TieN schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 11:01:
Eindelijk werkt de HK post Track&Trace van mijn op 17 Jan. bestelde Gpad G10 bij PW.
[afbeelding]
Misschien een hele domme vraag
, maar ik stel hem toch.
Ik wil een tablet aansluiten op mijn breedbeeld tv, neemt hij dan de max resolutie over van het tablet scherm ?
Hoe is de beeldverhouding van een 4:3 tablet. krijgen we dan zwarte balken links en rechts op de tv of doet hij het scherm uitvergroten waardoor er boven en onder iets wegvalt.
Met andere woorden: moet ik voor films te kijken op tv een 16:9 / 16:10 tablet hebben of kan dit ook goed met een 4:3 tablet?
Ik wil een tablet aansluiten op mijn breedbeeld tv, neemt hij dan de max resolutie over van het tablet scherm ?
Hoe is de beeldverhouding van een 4:3 tablet. krijgen we dan zwarte balken links en rechts op de tv of doet hij het scherm uitvergroten waardoor er boven en onder iets wegvalt.
Met andere woorden: moet ik voor films te kijken op tv een 16:9 / 16:10 tablet hebben of kan dit ook goed met een 4:3 tablet?
5760 WP ET-Solar met SB 5000-tl21 en 4080 WP Yingli met StecaGrid Coolcept 3600, ZW, 20gr hellend dak, Zonneplan nexus 20 kWh, Warmtepomp 14Kw Waterstage HT
Frapante is Track&Trace nummer kreeg ik de 18de al....XanderDrake schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 11:10:
[...]
Christus te paart. Kost het 12 dagen om een product in te pakken en op de post te doen? Dat Chinese nieuwjaar is een hevig feestje zeg
Output van mijn tablet is in te stellen op meerdere resoluties, maar 1080p = 1920*1080 = 16:9. Dat staat los van de resolutie van je tablet volgens mij.peauke schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 11:21:
Misschien een hele domme vraag, maar ik stel hem toch.
Dat heb ik ook. M'n Rocktab doet het aardig, maar vooral bij het slepen is capacitief veel fijner. Ik moet wel zeggen dat resistief na een tijdje aardig went. Al valt het na een tijdje capacitief bezig geweest te zijn weer tegen.brama schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 10:42:
[...]
Juist het pinch-to-zoom gedeelte kan me gestolen worden, maar de gevoeligheid van een capacitief scherm werkt toch wel een heel stuk prettiger. Multitouch is verder wel handig bij games die meerdere areas (bijv. voor linker- en rechterduim) gebruiken als controls. Resistive heeft dan weer als voordeel dat je een stylus kan gebruiken voor preciezere aansturing. Ik beschouw resistive als 'goed genoeg' en capacitive als 'erg prettig'.
Rare lui die Chinezen. Besteld op 17-1. Tracking nummer op 18-1 ontvangen. Trackingnummer vanaf gisteren actief. En vandaag pakket ontvangen via HK post en BTW free

Android 2.1 OS
7" TFT LCD touch screen, 800*480px
14mm, ultra slim and stylish design with black aluminium back.
Telechips 8902 720Mhz ARM11 processor
256MB DDR2 RAM
Gravity Sensor
Built in 4GB Memory
0.3 Mega Camera
Gpad G10 van PW voor € 95,20
YouTube: Gpad G10 7-inch Android 2.1 Tablet Pandawill.com
Later mijn eerste indruk en bevindingen.

Android 2.1 OS
7" TFT LCD touch screen, 800*480px
14mm, ultra slim and stylish design with black aluminium back.
Telechips 8902 720Mhz ARM11 processor
256MB DDR2 RAM
Gravity Sensor
Built in 4GB Memory
0.3 Mega Camera
[ Voor 46% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 02-02-2011 17:24 ]
Ha, mooie scoreWiLLoW_TieN schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 16:36:
Filmpje is niet van mij maar even geleend...( Of bedoel je de uiteindelijke levertijd ? )
[ Voor 10% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 02-02-2011 17:33 ]
Ik hoor graag of je ook last hebt van geruis/storing als je een koptelefoon insteekt:WiLLoW_TieN schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 16:36:
http://www.pandawillforum.com/viewthread.php?tid=1930
Vind dit zelf wel ongeveer een dealbreaker, want comfortabel video's kijken met koptelefoon gaat nu niet.. en lijkt me ook niet dat ze dit zo gauw kunnen oplossen

wtfbbq? Abusievelijke dubbelpost.
[ Voor 87% gewijzigd door brama op 02-02-2011 18:31 ]
Prijs + levertijd ja.WiLLoW_TieN schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 17:32:
[...]
Filmpje is niet van mij maar even geleend...( Of bedoel je de uiteindelijke levertijd ? )
Hier een vergelijkbaar verhaal. 18-1 besteld en vanmiddag geleverd. Ook geen btw :-) Zit dus nu op mn herotab te typen. De rest vd avond lekker spelen dus.
Edit:
All-in dus 143 euro betaald voor n 8", android 2.2 met A8 proc
Edit:
All-in dus 143 euro betaald voor n 8", android 2.2 met A8 proc
[ Voor 19% gewijzigd door chewie op 02-02-2011 19:09 ]
Eerst het goede nieuws ; bouwkwaliteit is redelijk tot goed. Zeker de aluminium achterzijde heeft wel wat. Er zit een normale EU stekker aan de lader.
Na instellen van Wifi en Gmail werkt FULL Android Market out-of-the-box.
Ook de reeds geinstalleerde Youtube app. werkt goed.
Nu het slechte nieuws ;
1 ) Random freezes.
2 ) 1 groene dode sub-pixel midden onderin is consequent licht groen op een zwarte achtergrond.
3 ) Scherm vertoont af en toe rare strepen erdoor heen alsof het input mist c.q flatkabel iets los ?
4 ) Nu al stof achter het scherm.
5 ) En nu komt die --> Wifi valt random weg/uit.
6 ) Scherm minder goed v.w.b reactie dan b.v een Flytouch2 / Rocktab
Kortom deze gaat ASAP retour. ( Gelukkig zit ik niet verlegen om tablets
)
Het rare is dat de Gpad G10 die ik voor mijn collega heb besteld op 2-1 wel goed werkt
Nu het slechte nieuws ;
1 ) Random freezes.
2 ) 1 groene dode sub-pixel midden onderin is consequent licht groen op een zwarte achtergrond.
3 ) Scherm vertoont af en toe rare strepen erdoor heen alsof het input mist c.q flatkabel iets los ?
5 ) En nu komt die --> Wifi valt random weg/uit.
Kortom deze gaat ASAP retour. ( Gelukkig zit ik niet verlegen om tablets

Het rare is dat de Gpad G10 die ik voor mijn collega heb besteld op 2-1 wel goed werkt

[ Voor 9% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 02-02-2011 20:27 ]
WiLLoW_TieN schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 19:34:
Eerst het goede nieuws ; bouwkwaliteit is redelijk tot goed. Zeker de aluminium achterzijde heeft wel wat. Er zit een normale EU stekker aan de lader.
Nu het slechte nieuws ;
1 ) Random freezes.
5 ) En nu komt die. Wifi valt random weg/uit.
Kortom deze gaat ASAP retour. ( Gelukkig zit ik niet verlegen om tablets)
Kan je hier ook nog ff feedback op geven?Cooler_King schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 18:27:
[...]
Ik hoor graag of je ook last hebt van geruis/storing als je een koptelefoon insteekt:
http://www.pandawillforum.com/viewthread.php?tid=1930
Vind dit zelf wel ongeveer een dealbreaker, want comfortabel video's kijken met koptelefoon gaat nu niet.. en lijkt me ook niet dat ze dit zo gauw kunnen oplossen
Ik geloof trouwens niet dat ik van de door jou genoemde klachten last heb.. de mijne heeft wel ook een dode pixel ergens maar die is niet storend.
[ Voor 3% gewijzigd door Cooler_King op 02-02-2011 19:50 ]
@ Cooler_King als ik een 720p afspeel dan heb ik heel licht ruis op de ( goede ) koptelefoon.
Wat ik idd wel vreemd vind is dat er toch al stof deeltjes zich achter het scherm bevonden.
Of dit er nu al zat of dat dit in die krap 3 uur is gebeurd is me een raadsel.
Wat ik idd wel vreemd vind is dat er toch al stof deeltjes zich achter het scherm bevonden.
Of dit er nu al zat of dat dit in die krap 3 uur is gebeurd is me een raadsel.
[ Voor 104% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 02-02-2011 20:09 ]
Ik heb zojuist bij MM de Witstech A81G Capacitive Multitouch besteld. Er is momenteel nog 10% kortingen voor de week. Ben benieuwd wanneer die verzonden gaat worden. (Op de site staat namelijk 28 februari
). Na lang twijfelen toch voor de Witstech gegaan.
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet toegestaan om eigen handel te gaan bedrijven via dit topic!
Overige offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!
Bij herhaaldelijk negeren van Het algemeen beleid zal worden opgetreden.
Het is niet toegestaan om eigen handel te gaan bedrijven via dit topic!
Overige offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!
Bij herhaaldelijk negeren van Het algemeen beleid zal worden opgetreden.