Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Android mensen.
Ik ben al een tijdje in het bezit van de Zenithink ZT-180 -> android 2.1
Nu heb ik de officielle release van Android 2.2 geinstalleerd.
Ziet er wel weer grafische mooier uit maar draait niet beter dan 2.1.
Verder moest dit via Hard SPL.
Alleen mij vraag is,. hoe knal ik dat ding terug naar android 2.1 ?
Iemand ervaring ?
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:50

GerritGekke

Gamechanger

Ik kan al een paar dagen niet op Pandawill.com komen, hoe lijkt dat bij jullie?

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
pandawon't hier ook.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:40
GerritGekke schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 14:18:
Ik kan al een paar dagen niet op Pandawill.com komen, hoe lijkt dat bij jullie?
Ik kom er ook niet op. Heb ik hier ook op GoT gemeld met illustratie ;)
En ze reageren ook niet op E-mail. Das lekker ik wil een Tablet RMA doen !!

[ Voor 11% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 03-02-2011 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:50

GerritGekke

Gamechanger

Die few minutes zijn nu al alot days.

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WiLLoW_TieN schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 16:33:
[...]

Ik kom er ook niet op. Heb ik hier ook op GoT gemeld met illustratie ;)
En ze reageren ook niet op E-mail. Das lekker ik wil een Tablet RMA doen !!
Ik zou ook niet op e-mails reageren als ik het lente feest ben het vieren, tot 16 februari duurt dat feest ongeveer.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2011 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
BadpunK schreef op woensdag 02 februari 2011 @ 21:27:
Ik heb zojuist bij MM de Witstech A81G Capacitive Multitouch besteld. Er is momenteel nog 10% kortingen voor de week. Ben benieuwd wanneer die verzonden gaat worden. (Op de site staat namelijk 28 februari :-( ). Na lang twijfelen toch voor de Witstech gegaan.
Ik ben erg tevreden met de mijne. Volgens mij een goede keuze omdat de Wits al redelijk doorontwikkeld en stabiel is. Nu met capacitief scherm heb je gewoon een goed tablet. Tot nu toe heb ik bijna alles kunnen draaien en het scherm reageert fantastisch.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-01 09:55

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Gokje wagen ? ik ben zwaar aan het twijfelen...maar dit kan gewoon bijna niet waar zijn.

http://www.aliexpress.com...-4GB-Flash-Tablet-PC.html

Mijn vrouw heeft definitief de Flytouch2 als E-book ingepikt :( , ze heeft al 1000 pagina's achter de rug. Ze gebruikt gewoon de WOWreader, vind ze helemaal geweldig !

Kan niet wachten tot mijn 816's komen.....en ik blijf hopen dat MM mij toch een 'happy customer' maakt.

Weblog van Righteye's gezinnetje - De grote grappige plaatjes website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Righteye schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 20:22:
Gokje wagen ? ik ben zwaar aan het twijfelen...maar dit kan gewoon bijna niet waar zijn.

Mijn vrouw heeft definitief de Flytouch2 als E-book ingepikt :( , ze heeft al 1000 pagina's achter de rug. Ze gebruikt gewoon de WOWreader, vind ze helemaal geweldig !

Kan niet wachten tot mijn 816's komen.....en ik blijf hopen dat MM mij toch een 'happy customer' maakt.
Klinkt wel erg goedkoop....En dit biedt hij ook aan -->

http://www.aliexpress.com...w-GSM-3G-cell-mobile.html 8)7 :? :X

[ Voor 17% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 03-02-2011 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 13:56

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Nice, if it's true....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Als hij de Galaxy Tab kan leveren voor $ 84,21 dan wil ik er wel 100 :Y

( But if it sounds to good to be true...then 99,9% of the time it is )

[ Voor 16% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 03-02-2011 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jab65
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-09 14:34
Righteye schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 20:22:

Wel per drie bestellen, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Ik heb al een mail die kant op gedaan, eens kijken of ze reageren en ze zover krijgen dat er ook daadwerkelijk 3 voor die prijs mijn kant op komen. Ik ga niet voor de Galaxy Tab's overigens, dat is gewoon het lot tarten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

WiLLoW_TieN schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 21:25:
[...]

Als hij de Galaxy Tab kan leveren voor $ 84,21 dan wil ik er wel 100 :Y

( But if it sounds to good to be true...then 99,9% of the time it is )
Ik bestel er zo 3, betalen met Visa dus wat kan er fout gaan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
i2Paq schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 21:36:
[...]

Ik bestel er zo 3, betalen met Visa dus wat kan er fout gaan.....
Heb je even.... _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Moet je even nadenken of je er 1 wil? :+

serieus
Ik meen het wel van dat bestellen
/serieus

[ Voor 13% gewijzigd door i2Paq op 03-02-2011 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
i2Paq schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 22:07:
[...]

Way way ahead of you... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag is mijn bestelde tablet afgeleverd, maar ik vrees dat het een DOA is. :(

Aanzetten, dan laat hij het Point of View logo zien, zegt snel iets over menu upate en mass storage, laat een Android logo zien en dan komt de tekst "Android" in beeld die afwisselend belicht wordt, als een soort progress bar. Op een geveven moment stopt dat bewegen en blijft de tekst staan. Ik heb hem 1,5 uur laten liggen omdat iemand zij dat Android de eerste keer traag was maar dit is te gek. Uirzetten kan alleen via de reset opening, weer aanzetten geeft hetzelfde verhaal.

Is dit nog te verhelpen (software update forceren vanaf microsd kaart o.i.d.) of wordt het een DOA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das gewoon harstikke nep, sommige westerlingen denken dat de zon voor niks op gaat in China. Niet alleen iPad kopies zijn er maar ook van Samsung.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2011 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
i2Paq schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 22:07:
[...]

serieus
Ik meen het wel van dat bestellen
/serieus
Geef mij dan gewoon dat geld, krijg je een mooie froyo-firmware voor een flytouch 2 ervoor terug. Is een betere investering, dat garandeer ik je :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Laatst online: 01:12

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Hyp Hyper schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 20:17:
[...]
Ik ben erg tevreden met de mijne. Volgens mij een goede keuze omdat de Wits al redelijk doorontwikkeld en stabiel is. Nu met capacitief scherm heb je gewoon een goed tablet. Tot nu toe heb ik bijna alles kunnen draaien en het scherm reageert fantastisch.
Dat was ook mijn mening. Nu alleen hopen dat ik er één mag gaan ontvangen aangezien het voorlopig een beperkte oplage betreft en het ook nog een preorder is.

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Is er trouwens ook iemand hier met handson ervaringen met de Eken M001? Ik zit te denken om er mogelijk ook hier één van te bestellen en te mods erop aan te gaan brengen. Ze zakken de laatste tijd nl. steeds verder in prijs.

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:40

XanderDrake

Build the future!

BadpunK schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 08:04:
Is er trouwens ook iemand hier met handson ervaringen met de Eken M001? Ik zit te denken om er mogelijk ook hier één van te bestellen en te mods erop aan te gaan brengen. Ze zakken de laatste tijd nl. steeds verder in prijs.
Met mods kan je een heel eind komen, maar tenzij er een mod is waarbij de chipset kan vervangen met een andere zou ik er niet aan beginnen ;) Dan lijkt me, als je goedkoop uit wil zijn, een Rockchip tablet meer op zn plek.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

XanderDrake schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 08:17:
[...]

Met mods kan je een heel eind komen, maar tenzij er een mod is waarbij de chipset kan vervangen met een andere zou ik er niet aan beginnen ;) Dan lijkt me, als je goedkoop uit wil zijn, een Rockchip tablet meer op zn plek.
Het is een hebbedingetje voor erbij en om ermee te spelen. Ben niet van plan om er schokkende dingen mee te doen. Zal enkel gebruikt gaan worden als e-reader en om soms ermee te internetten.. Daarnaast is een rockchip een stuk duurder.. de Eken M001 kun je tegenwoordig voor ongeveer 60 euries krijgen. Dat zie ik nog niet bij een Rockchip. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-01 11:53

DutchMan

NederlandseMan

Je tablet zelf start wel op alleen blijft android tijdens het opstarten hangen. Ik zou als ik jou was een firmware update proberen, idd via een SD kaart.
Verwijderd schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 22:15:
Vanmiddag is mijn bestelde tablet afgeleverd, maar ik vrees dat het een DOA is. :(

Aanzetten, dan laat hij het Point of View logo zien, zegt snel iets over menu upate en mass storage, laat een Android logo zien en dan komt de tekst "Android" in beeld die afwisselend belicht wordt, als een soort progress bar. Op een geveven moment stopt dat bewegen en blijft de tekst staan. Ik heb hem 1,5 uur laten liggen omdat iemand zij dat Android de eerste keer traag was maar dit is te gek. Uirzetten kan alleen via de reset opening, weer aanzetten geeft hetzelfde verhaal.

Is dit nog te verhelpen (software update forceren vanaf microsd kaart o.i.d.) of wordt het een DOA?

Why live life if u cannot remember it when you are dead ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
BadpunK schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 09:05:
[...]

Het is een hebbedingetje voor erbij en om ermee te spelen. Ben niet van plan om er schokkende dingen mee te doen. Zal enkel gebruikt gaan worden als e-reader en om soms ermee te internetten.. Daarnaast is een rockchip een stuk duurder.. de Eken M001 kun je tegenwoordig voor ongeveer 60 euries krijgen. Dat zie ik nog niet bij een Rockchip. ;)
Wij verkopen hem op mijn werk onder de naam Yours Personal One (Zie mijn profiel; beroep), dat is gewoon de Eken M001. Ik heb er even mee kunnen spelen, heb er custom roms op gezet (Eken m001 roms) en zelfs Windows CE.

Met custom roms is al een veel betere ervaring dan de standaard rom, dan valt er ook echt mee te internetten etc.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchMan schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 13:31:
Je tablet zelf start wel op alleen blijft android tijdens het opstarten hangen. Ik zou als ik jou was een firmware update proberen, idd via een SD kaart.
Graag, maar waar vind ik een compatible firmware? De fabrikant, Point of View, heeft ze voor dit model iig niet online staan. En hoe gaat dat upgraden? Moet je dat in een speciale map van je SD kaart zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
BadpunK schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 08:01:
[...]

Dat was ook mijn mening. Nu alleen hopen dat ik er één mag gaan ontvangen aangezien het voorlopig een beperkte oplage betreft en het ook nog een preorder is.
In mijn geval verstuurde MM precies op de datum die ze aangaven. Was ook pre-order.
Helaas wel zonder de carmount die ik bijbestelde. Die moet ik dus nog krijgen...

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 17:08
Righteye schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 21:34:
Ik heb al een mail die kant op gedaan, eens kijken of ze reageren en ze zover krijgen dat er ook daadwerkelijk 3 voor die prijs mijn kant op komen. Ik ga niet voor de Galaxy Tab's overigens, dat is gewoon het lot tarten :P
Heb je al een reactie terug gekregen? Op zich is het echt niet duur... Gokje wel waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Mijn hemel wat zijn jullie naief. Kijk nou eens goed. Die gast heeft 0 feedback, bergen VEEL te goedkope tablets, zit ergens in verweggistan waar je never-nooit je geld van terug gaat krijgen, heeft een template aliexpress shop opgezet (stock photo's enzo), wat fotootjes gemaakt van een winkeltje in zo'n computer-mall in China. En iedereen kan zo'n resellershop opzetten op aliexpress.

Hoeveel signalen wil je hebben dat je bedrogen gaat worden? Even van je roze wolk afstappen en die gouden eurotekentjes in je ogen op marktplaats zetten, ze brengen je meer leed dan je lief is :)

*Ik* daarentegen ken wel iemand die ze voor 50 euro het stuk levert. Elke tablet die je wilt! Als je interesse hebt, vertel ik waar je het contante geld in een plastic zak moet verstoppen, dan ligt er 2 dagen later de door jou gewenste artikelen.

[ Voor 17% gewijzigd door brama op 04-02-2011 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brama schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 21:47:
Mijn hemel wat zijn jullie naief. Kijk nou eens goed. Die gast heeft 0 feedback, bergen VEEL te goedkope tablets, zit ergens in verweggistan waar je never-nooit je geld van terug gaat krijgen, heeft een template aliexpress shop opgezet (stock photo's enzo), wat fotootjes gemaakt van een winkeltje in zo'n computer-mall in China. En iedereen kan zo'n resellershop opzetten op aliexpress.

Hoeveel signalen wil je hebben dat je bedrogen gaat worden? Even van je roze wolk afstappen en die gouden eurotekentjes in je ogen op marktplaats zetten, ze brengen je meer leed dan je lief is :)
Laat ze als ze teveel geld hebben, ze komen er vroeg of laat toch achter 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
Die aliexpress.com is ongeloofwaardig tot het uiterste,

Een Samsung Galaxy Tab zal waarschijnlijk al meer dan 85 dollar kosten om te produceren, laat staan dat ze het voor die prijs van de hand doen. Als je iets voor nog geen een vijfde (1/5e) van de normale verkoop prijs nieuw te koop aanbied dan weet je dat er een luchtje aan zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan

DutchMan

NederlandseMan

Google. ;)

De Advent vega is hetzelfde als de point of view tegra. Kijk anders even op deze site, hier staan al een aantal leuke custom roms online.
Hier moet vast wel ergens tussen staan hoe je je rom opnieuw kan flashen.
Verwijderd schreef op vrijdag 04 februari 2011 @ 18:17:
[...]

Graag, maar waar vind ik een compatible firmware? De fabrikant, Point of View, heeft ze voor dit model iig niet online staan. En hoe gaat dat upgraden? Moet je dat in een speciale map van je SD kaart zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan

DutchMan

NederlandseMan

Heeft iemand op de ZT-180+ al hdmi out aan de praat gekregen? Of moeten ze hier nog een firmware voor uitbrengen?

Heb het met 2 verschillende kabels geprobeerd maar er gebeurd niets, ook niet na het proberen van verschillende toetsencombo's of een reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware.tom
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 21:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leo. P. Klepper
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 31-08 07:39
Ik ben een van de dombo's die toch op de onwaarschijnlijke aanbieding op Aliexpress.com is ingegaan:
http://www.aliexpress.com...w-GSM-3G-cell-mobile.html

Na betaling had ik geen reactie of een excuusmail verwacht met dat het allemaal op een vergissing berustte, maar ik ontving vandaag dit bericht:

Order (verwijderd) has been shipped on 06 Feb 2011 05:00. You can track your order with this tracking number: (verwijderd) at EMS. Please confirm as soon as you receive the shipment to release your payment to the supplier. If your shipment was not delivered satisfactorily (or failed to arrive), please use "Open Dispute" to begin the refund process before 05 Mar 2011 05:00. If you do not confirm or submit a dispute within 27 days, your payment will be automatically released to the supplier.

Wishing you the very best of business,
AliExpress.com
06 Feb 2011 05:00

Er zit een soort kopersbescherming op via Escrow. Als dat niet blijkt te werken, kan ook de kopersbescherming van Paypal nog gebruikt worden. Ik zeg niet dat er geen risico's zijn, maar ze zijn wel beperkt (hoop ik)... Ik laat het weten als ik de bestelling heb ontvangen.

Misschien is het wel allemaal van een vrachtwagen gevallen en heb ik binnenkort de Chinese Smaakpolitie voor de deur staan wegens heling.

Leo

[ Voor 5% gewijzigd door Leo. P. Klepper op 06-02-2011 14:24 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Ben benieuwd... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Leo. P. Klepper schreef op zondag 06 februari 2011 @ 14:14:
Er zit een soort kopersbescherming op via Escrow. Als dat niet blijkt te werken, kan ook de kopersbescherming van Paypal nog gebruikt worden. Ik zeg niet dat er geen risico's zijn, maar ze zijn wel beperkt (hoop ik)... Ik laat het weten als ik de bestelling heb ontvangen.
If the order that you received is not as described, you can also negotiate with the supplier for a part refund.
M.a.w. als het afgeleverd is, krijgt de supplier zijn geld. Daarna moet je met de supplier in conclaaf.

Ik ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren mijn Barnes & Noble NookColor ontvangen. Echt een heel mooi afgewerkt product, tot en met de verpakking. Het apparaat voelt zeer solide en is zwaar, maar dat vormt voor mij geen probleem, hij hoeft toch niet in me zak.

De standaard software (Android 2.1 i.c.m. B&N skin) is niet zo vlot en beperkt in mogelijkheden. Zo is er geen Market aanwezig, en richt de interface zich (logischerwijs, ze willen verkopen) op de B&N Bookstore.

Omdat ik voor aanschaf al wist dat er veel meer mogelijk was heb ik Android 3.0 (Honeycomb) geboot vanaf SD kaart. Aangezien deze build uitde SDK is gehaald, werkt nog niet alles 100%. Ondanks dat ben ik er nu al van overtuigd dat Honycomb een zeer goed tablet-OS is. De browser werkt ideaal met tabs, het homescreen is eenvoudig in te delen en het ziet er eindelijk een keer gelikt uit (die ervaring had ik nog nooit echt gehad, ook niet met Gingerbread). Mochten er mensen nieuwsgierig zijn, informatie kun je hier vinden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=936995.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2011 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Ik ben een van de dombo's die toch op de onwaarschijnlijke aanbieding op Aliexpress.com is ingegaan:

- knip -
Ik heb inmiddels 3 mails de deur uit met wat vragen, waarvan ik bij 2 een reactie kreeg van 2 woorden. Ik begrijp eruit dat ze geen engels kunnen. 8)7

Ik wacht jouw ervaringen dus dankbaar af !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
jammer dat al die china dingen altijd wel op 1 punt bezuinigen

wil eigenlijk een capacitief 9.7-10.1 inch scherm, 1024x600 (dus niet 1024x768), cortex a8 op minimaal 800mhz (maar liever 1ghz) en dan liefst ook nog een S5PV210

aardig aan het spitten geweest op de diverse sites, maar niks kunnen vinden
of heb ik er 1 over het hoofd gezien?

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-09 17:08
Righteye schreef op zondag 06 februari 2011 @ 16:58:
[...]

Ik heb inmiddels 3 mails de deur uit met wat vragen, waarvan ik bij 2 een reactie kreeg van 2 woorden. Ik begrijp eruit dat ze geen engels kunnen. 8)7

Ik wacht jouw ervaringen dus dankbaar af !
Misschien via Google translate?? Ik ben in ieder geval ook heel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Righteye

Righteye

Mijn rechteroog dus.....

Retir schreef op zondag 06 februari 2011 @ 17:36:
[...]
Misschien via Google translate?? Ik ben in ieder geval ook heel benieuwd!
de 2 woorden in mail 1 waren: is ships
In reactie op vragen wanneer ze shippen, of ze ook shippen tijdens het festival, hoe lang het duurt, wat er allemaal in de doos zit, of de specificaties kloppen.

de 2 woorden in mail 2 waren: yes...ok
En dat was in reactie op mijn vraag wat voor een antwoord "is ships" nou weer was.

Ik verspil er geen moeite meer aan voorlopig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchMan

DutchMan

NederlandseMan

Als je in de winkel van die man kijkt dan bied hij ook een IMX515 voor precies hetzelfde geld.
http://www.aliexpress.com/fm-store/705365

Bij aliexpress is het zo dat de verkoper pas zijn geld krijgt op het moment dat jij aangeeft dat je het goed hebt ontvangen. Zoniet is er ook een knopje om in dispute te gaan.

Persoonlijk denk ik dat je geen samsung galaxy tab krijgt maar een pad die hij ook in zijn andere advertenties aanbied. Of hij heeft toevallig een batch van die dingen achter een vrachtwagen gevonden. 8)7

Na betaling had ik geen reactie of een excuusmail verwacht met dat het allemaal op een vergissing berustte, maar ik ontving vandaag dit bericht:

Order (verwijderd) has been shipped on 06 Feb 2011 05:00. You can track your order with this tracking number: (verwijderd) at EMS. Please confirm as soon as you receive the shipment to release your payment to the supplier. If your shipment was not delivered satisfactorily (or failed to arrive), please use "Open Dispute" to begin the refund process before 05 Mar 2011 05:00. If you do not confirm or submit a dispute within 27 days, your payment will be automatically released to the supplier.

Wishing you the very best of business,
AliExpress.com
06 Feb 2011 05:00

Misschien is het wel allemaal van een vrachtwagen gevallen en heb ik binnenkort de Chinese Smaakpolitie voor de deur staan wegens heling.

Leo

[ Voor 5% gewijzigd door DutchMan op 06-02-2011 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
DutchMan schreef op zondag 06 februari 2011 @ 23:03:
Als je in de winkel van die man kijkt dan bied hij ook een IMX515 voor precies hetzelfde geld.
http://www.aliexpress.com/fm-store/705365

Bij aliexpress is het zo dat de verkoper pas zijn geld krijgt op het moment dat jij aangeeft dat je het goed hebt ontvangen. Zoniet is er ook een knopje om in dispute te gaan.
Hoe werkt dat? Gebruiken ze tracking, of moet jij aangeven dat je het ontvangen hebt? Als je daarmee gaat liegen omdat je troep hebt gekregen sta je niet zo sterk als er ook tracking is lijkt me. M.a.w. je moet dan toch eerst voor ontvangen kiezen voor je een dispute aan kan gaan lijkt me.

Anyhoo, hou ons vooral op de hoogte.
Persoonlijk denk ik dat je geen samsung galaxy tab krijgt maar een pad die hij ook in zijn andere advertenties aanbied. Of hij heeft toevallig een batch van die dingen achter een vrachtwagen gevonden. 8)7
Ik vraag me af welke tablet zo weinig waard is dat 'ie voor 84 dollar geshipped kan worden via EMS. Dat zou dus iets van 50 dollar aan waarde moeten zijn? Lijkt me duidelijk dat dat geen zuivere koffie kan zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door brama op 06-02-2011 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 21:20

zap8

do ya wanna bump

Oeps de nieuwe Xoom van Motorola met Honeycomb schijnt $799 dollar te gaan kosten. Lijkt als al die merk tablets zichzelf uit de markt prijzen. Lees ook:
nieuws: Motorola Xoom moet in VS via mobiel internet geactiveerd worden

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heronimo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:33
Verwijderd schreef op zondag 06 februari 2011 @ 16:31:
Gisteren mijn Barnes & Noble NookColor ontvangen. Echt een heel mooi afgewerkt product, tot en met de verpakking. Het apparaat voelt zeer solide en is zwaar, maar dat vormt voor mij geen probleem, hij hoeft toch niet in me zak.

De standaard software (Android 2.1 i.c.m. B&N skin) is niet zo vlot en beperkt in mogelijkheden. Zo is er geen Market aanwezig, en richt de interface zich (logischerwijs, ze willen verkopen) op de B&N Bookstore.

Omdat ik voor aanschaf al wist dat er veel meer mogelijk was heb ik Android 3.0 (Honeycomb) geboot vanaf SD kaart. Aangezien deze build uitde SDK is gehaald, werkt nog niet alles 100%. Ondanks dat ben ik er nu al van overtuigd dat Honycomb een zeer goed tablet-OS is. De browser werkt ideaal met tabs, het homescreen is eenvoudig in te delen en het ziet er eindelijk een keer gelikt uit (die ervaring had ik nog nooit echt gehad, ook niet met Gingerbread). Mochten er mensen nieuwsgierig zijn, informatie kun je hier vinden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=936995.
Waar en voor hoeveel heb jij deze besteld?

De Nook Color lijkt mij namelijk ook een erg mooie tablet. Vooral omdat dit een van de weinige is waarvoor er al een Honeycomb rom is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Dit topic is niet bedoeld voor aankoopvragen, winkels, prijzen, en al het andere dat niet met de technische kant van tablets te maken heeft. Voor dit soort dingen kun je terecht in Shopping Forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchMan schreef op zaterdag 05 februari 2011 @ 00:07:
Google. ;)

De Advent vega is hetzelfde als de point of view tegra. Kijk anders even op deze site, hier staan al een aantal leuke custom roms online.
Maar ik heb NIET de Tegra. Het lijkt wel, als ik zoek naar PoV tablets, dat alleen die Tegra enige aandacht krijgt. Maar ik zal eens kijken wat ik daar vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb even een filmpje online gezet met mijn ervaringen wat betreft de Honeycomb software in combinatie met B&N NookColor:

[video]http://www.youtube.com/watch?v=CDFcKd-CPGI"]YouTube: Nook Color running Android 3.0 Honeycomb with 1.0 GHz OC[/video]

Voor een hardware review raad ik je aan om hier te kijken: http://www.engadget.com/2010/11/16/nook-color-review/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 21:56

Hoogie2004

Whohooooo

Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2011 @ 21:47:
Heb even een filmpje online gezet met mijn ervaringen wat betreft de Honeycomb software in combinatie met B&N NookColor:

[video]

Voor een hardware review raad ik je aan om hier te kijken: http://www.engadget.com/2010/11/16/nook-color-review/
Ziet er erg goed uit moet ik zeggen :D

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, ik heb inmiddels veel gelezen en hoop op een beetje hulp van jullie...
Ik wil graag een tablet gaan aanschaffen maar in het bos met veel bomen is het lastig kiezen. De tablet die ik zoek wil ik o.a. graag gaan gebruiken op mijn boot met de Navionics app. Hierdoor zoek ik er één met het liefste een ingebouwde gps. Ik zal mijn wensen hieronder weergeven en hoop dat jullie tips hebben om tot een keize te komen.
- Budget: tot 350 Euro
- GPS (lieft intern) eventueel via bluetooth?
- capacitatief (of super-goed resistief) scherm 16:9
- Android 2.2 (liefst de mogelijkheid later te upgraden naar 3.0 maar ik weet niet zeker of de HW eisen al bekend zijn en of daar al iets over te zeggen is).
- 3G ondersteuning
- processor zo snel mogelijk (jaja ik weet het)
- geheugen ook zoveel mogelijk >512MB
- Zo'n hoog mogelijke resolutie ivm HD video
- interne redelijke speakers en goed geluid (zonder ruis) via de koptelefoon
- Flash op internetsites moet ik echt kunnen zien
- G-sensor met 360' Rotatie
- Mogelijkheid voor direct aansluiten aan PC
- Interne HD zou mooi zijn maar minstens compatibel met 32 GB geheugenkaart (hoe groter hoe beter)
- HDMI uitgang
- accu die het langer dan 3 uur uithoudt
- Fatsoenlijke interne camera (is geen must)
- Goede WIFI ontvanger en zender

Ik weet het, het is best een hele lijst maar wie weet hebben jullie goede tips.

Kunnen jullie hier iets mee of is dit topic niet de juiste plaats om deze vraag te stellen?

Alvast hartelijk dank voor je response!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
juiste plek, maar een combo van die specs kun je vergeten, op wellicht de Notion Ink Adam na
(ik heb nog een invite)

geen enkele tegra tablet geeft interne gps volgens mij

en met een andere fatsoenlijk (zeg, cortex a8 1ghz) processor zijn ze dun gezaaid en helemaal geen moet een 16:9 scherm met fatsoenlijke resolutie

ik denk dat ik maar (heel) ongeduldig ga wachten op de Asus Transformer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JarlSX schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 22:18:
juiste plek, maar een combo van die specs kun je vergeten, op wellicht de Notion Ink Adam na
(ik heb nog een invite)
Tja die Adam had ik ook al gespot,qua specs... Maar nog niet overal leverbaar, ben benieuwd wanneer het apparaat normaal en goed op de markt komt.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2011 22:58 . Reden: edit ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abusimbal
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 19:45
JarlSX schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 22:18:
geen enkele tegra tablet geeft interne gps volgens mij
De NI Adam, de Motorola Xoom en de Malata in optie.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Er komt nog een HTC Tablet aan. Wellicht dat die ook high-end specs biedt (en vlak de opvolger van de Galaxy Tab niet uit). Geduld is een schone zaak in tech-land.

• JarlSX
tja, de Xoom is er nog niet en kost bovendien een heel eind meer dan 350 euro

de malata is ook niet echt goedkoop en heb ik nog niet met GPS kunnen vinden

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 21:06:
Tja, ik heb inmiddels veel gelezen en hoop op een beetje hulp van jullie...

*knip*

Ik weet het, het is best een hele lijst maar wie weet hebben jullie goede tips.

Kunnen jullie hier iets mee of is dit topic niet de juiste plaats om deze vraag te stellen?

Alvast hartelijk dank voor je response!
En zodra deze specs verkrijgbaar zijn is er wel een volgend iets wat mens wenst, en zo koopt men nooit iets ;)

• Turboprop
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-02 13:03

Verwijderd

Google heeft op 3 februari Android 3.0 Honeycomb SDK vrijgegeven voor ontwikkelaars.
Bron: http://www.androidpeople....sdk-preview-to-developers
http://www.andro-tablets....-android-tablets-148.html

Diverse fabrikanten hebben aangekondigd binnenkort tablets te gaan verkopen waarbij Android 3.0 pre-installed is (bijv LG slate, Motorola XOOM,HTC flyer).

Volgens diverse blogs zal de Motorola XOOM de eerste tablet zijn die met Android 3.0 in de winkels komt. Waarschijnlijk is de release in april dit jaar.

Wat denken jullie, zou het moeilijk zijn om een chinese tablet van Android 2.2 te upgraden naar 3.0?

• i2Paq

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

• JarlSX
resistive, duidelijk te zien in dit filmpje

processor is ook niet veel overigens

• janesh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02:23
dacht het niet, 200 euro voor een tablet met arm11 cpu. Dit is terug naar de middeleeuwen na aankondiging van omap5 deze week.
En hier enig idee waarom.

En nu ik toch bezig ben de aankondiging vandaag van de nieuwste Qualcomm snapdragon dual core. Its minder spectaculair dan de ti omap5 maar toch.

[ Voor 41% gewijzigd door janesh op 10-02-2011 21:01 ]

BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,

• BowToThePrince
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 03-07 11:59
Graag de volgende keer eerst zelf zoeken.

[ Voor 92% gewijzigd door BastiaanN op 21-02-2011 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

BowToThePrince schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 22:02:
Ik ben al een vrij lange tijd naar een tablet opzoek. Eerst keek ik vooral naar de adam maar omdat ik daar nu niet meer zo heel veel vertrouwen in heb. En liever nog even wacht met het aanschaffen van een echte goede tablet totdat de honeycomb tablets in prijs zijn gedaald(799 hoe verzinnen ze het ). Zoek ik nu een goed geprijsde china tablet(rond de €200).

Eisen zijn:
-geen ipad uiterlijk
-redelijke processor die 720p goed aan kan.
-10 inch(16:9 1024X600)of 8 inch met lager aantal pixels maar wel 16:9
-goed resistive of capacitive
-accu duur op ze minst 5 uur of makkelijk vervangbaar
Denk dat je snel op bijvoorbeeld de Herotab MID816 uitkomt.

[ Voor 4% gewijzigd door BadpunK op 11-02-2011 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich al vaker naar deze gekeken, heb wat moeite met de tegenstrijdige punten m.b.t. het aansluiten van een externe GPS. Gaat dat wel of niet lukken, en waarmee dan? Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magua
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-06 23:57
Ik heb op 25 jan een Aishuo mid816 besteld bij Pandawill. Vijf dagen later al had ik hem in huis, via China mail en hoefde geen btw kosten ofzo aan de deur af te rekenen. Volgens mij is deze AiShou technisch gelijk aan de Herotab MID816, alleen de buitenkant is iets anders. Hij bevalt tot nu redelijk. De gebruikservaring is echt niet zo smooth als bij een Ipad. Als ik wil scrollen bijv opent ie nog wel eens een menuitem ipv naar beneden te gaan. Maar dat ligt misschien ook aan mijn onervarenheid met tablets. Ook typen erop gaat wat minder goed dan bij een Ipad. Maar het ding is ook nog volop in ontwikkeling. Vandaag is er net weer nieuwe firmware verschenen (www.aishuomid.com) Ik hoop dat deze tablet steeds beter gaat werken door regelmatige firmware updates. Dus al met al is het een leuke kennismaking met het fenomeen tablet, voor een belachelijk lage prijs en met hoop op verbetering in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
BadpunK schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 09:23:
[...]

Denk het niet. Dat is geen 16:9. Voor mij ook een hekel punt.

That being said, the flytouch 2 voldoet aan bijna al zijn eisen, behalve dat de accu met 3 uur wel op is. De flytouch 3 zou een veel grotere accu moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BowToThePrince
Ik zag op merimobiles dat de herotab C9 binnenkort uit komt. Lijkt wel een MID816 met een capacitive scherm. Weet iemand hoelang het nog duurt voor dat hij uitkomt en wat de resolutie van het scherm is ?

@brama

Flytouch 3 is al uit heeft een accu van 6400 mah. Voor mij valt ie af omdat hij een ipad look heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
accidentele (?) dubbelpost.

[ Voor 164% gewijzigd door brama op 11-02-2011 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
BowToThePrince schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 18:38:
Ik zag op merimobiles dat de herotab C9 binnenkort uit komt. Lijkt wel een MID816 met een capacitive scherm. Weet iemand hoelang het nog duurt voor dat hij uitkomt en wat de resolutie van het scherm is ?

@brama

Flytouch 3 is al uit heeft een accu van 6400 mah. Voor mij valt ie af omdat hij een ipad look heeft.
Als MeriMobiles dat zegt, betekent dat dat je 'm na je bestelling misschien binnen 2 maanden binnenhebt.. </cynisch>

Die C9 lijkt overigens niet op de MID816. De naam Herotab is meer hun soort 'huismerk'. Dit is een breedbeeldtablet zo te zien.

[ Voor 10% gewijzigd door brama op 11-02-2011 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Net eindelijk die Gpad G10 terug gestuurd naar PW.
Dit kostte € 24,30 ( = +/- $ 32,48 ) met Track&Trace ( 1558 gram ).
Ik kreeg via de mail de optie of centen terug of wat anders uitzoeken.
Indien iemand interesse heeft in dit RMA adress dan hoor ik het wel.
Heb gevraagd of hun minimaal 50% van de retourkosten voor hun rekening konden nemen.
Hier moet ik nog antwoord op krijgen. Denk dat dit wel gaat lukken mits ik gewoon iets anders uitzoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Dit is geen helpdesktopic. Wij gaan niet voor jou uitzoeken wat je moet kopen.

[ Voor 84% gewijzigd door RoD op 12-02-2011 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 12-02-2011 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PegOpDeWeg
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-09 12:07

PegOpDeWeg

eej wasup?

Ik kwam deze tegen, specs zien er zeer aantrekkelijk uit en de prijs valt ook mee.

"It's better to burn out, than fade away"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BowToThePrince
http://rocat.en.alibaba.c...tracelog=cgsotherproduct1
http://www.made-in-china....-Tablet-PC-Rocat1001.html

Deze heeft ongeveer de zelfde specs als de herotab MID816 alleen dan een 10 inch scherm (breedbeeld ?). Ook de prijs vind ik behoorlijk meevallen.173 dollar is echt niks als die specs kloppen. Heeft iemand ervaring met het kopen van alibaba of made in china. Zijn die sites een beetje betrouwbaar?

[ Voor 20% gewijzigd door BowToThePrince op 13-02-2011 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

PegOpDeWeg schreef op zondag 13 februari 2011 @ 17:55:
Ik kwam deze tegen, specs zien er zeer aantrekkelijk uit en de prijs valt ook mee.
Kijkend naar de prijs zou ik niet dat licht schokkende/vertraagde scrollen willen hebben in de browser (Engadget site in de promo video op de productpagina). Daar is $450 net even wat teveel voor. De vertraging in scrollen zie je ook in het doorschuiven van een menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janesh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02:23
BowToThePrince schreef op zondag 13 februari 2011 @ 19:51:
http://rocat.en.alibaba.c...tracelog=cgsotherproduct1
http://www.made-in-china....-Tablet-PC-Rocat1001.html

Deze heeft ongeveer de zelfde specs als de herotab MID816 alleen dan een 10 inch scherm (breedbeeld ?). Ook de prijs vind ik behoorlijk meevallen.173 dollar is echt niks als die specs kloppen. Heeft iemand ervaring met het kopen van alibaba of made in china. Zijn die sites een beetje betrouwbaar?
vraag de prijs maar op, het is zo maar 100 dollar meer. En betrouwbaar, kijk naar de feedback, het is net ebay en bij een verkoper met geen feedback over de laatste zes maanden zou ik me nog even achter de oren krabben.

BMW i3 2020, BMW 740e 2018, BMW IX 2022, pajero 3.2 DI-D 2006 LWB en 2008 SWB,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Gisteren weer eens een nieuwe tablet getest:

9.7" IPS Freescale IMX515 800MHz processor
Android 2.2 met flash
1024 x 768 4:3 scherm (heeft iPad afmetingen)
512MB geheugen
4GB opslag waar ong 1,5GB door systeem wordt gebruikt
Camera
etc

Eerste indrukken van de 9.7" tablet is goed. Alleen moet een nieuwe firmware wel iets doen aan de opslagruimte. Er zit 4GB in het apparaat waarvan het systeem ook een deel van afsnoept.

Van de 4GB is over:

SD kaart: 2.27GB (externe MicroSD kaart wordt ook ondersteund)
Intern: 128MB (er is al een paar MB in gebruik door wat installaties)

Er is dus niet veel over op de kaart voor programma's. Hoop dat dit met een firmware update aanzienlijk groter wordt. De partities moeten aangepast worden. Anders kan App2SD misschien een oplossing zijn.

Verder doet Angry Birds het perfect voor de liefhebbers van dit spel. Need For Speed Shift doet het ook, maar de framerate is niet super. De 8" variant met dezelfde chipset deed het beter (800 x 600). De resolutie is iets meer dan 2x zo hoog als een high-end Android telefoon wat betekend dat de 3D chip ook 2x zo hard moet rekenen voor hetzelfde. De framerate kan dus zo maar gehalveerd zijn daardoor.

Hieronder nog een paar foto's van de 9.7" tablet met capacitief scherm. Let op dat er nog een beschermfolie over het scherm heen zit.

De voorkant:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nbLVU1zkvEoWXGKKNkqGtiuf/full.jpg

Achterkant:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/FwKDBAbz3lavaZ3CTSxY4WR7/full.jpg

Screen lock knop. Erg handig als je niet wilt dat het scherm automatisch kantelt. Verder nog de menu en back button:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tb1LCTmSOJAqj3HKEM8rMuTo/full.jpg

Angry Birds Valentijn edition:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ibV83alVcQp8SdVqNdTAMYjw/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/zMnrRMaTeieRotIC8690dtRN/full.jpg

Need For Speed Mazda RX-8
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lOMz0hubkq3AEVig1NisDlAl/full.jpg

Besturen gaat best goed nog. De gevoeligheid moet wel naar beneden gezet worden om goed te kunnen sturen.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SmZH3Dew9ovhfQ6wxnF4RKeV/full.jpg

Poesje pesten:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/HOS18wApDkVLfmFh1EjpX1WS/full.jpg

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een maand heb ik een epad android 2.1 (10.2 inch/ZT-180/DDR 256mb)
Geen problemen totdat ik gisterenavond een Eboek ging lezen via Laputa. Tijdens het lezen wilde ik de instelling van het scherm instellen. Het beeldscherm mocht iets lichter. Toen ik dan ook het schuifje verzetten naar meer licht viel gewoon het hele scherm uit. Het blauwe lampje bleef branden maar het beeldscherm gaf geen sjoege meer.
Startknop ingedrukt gehouden en na een paar seconde was het blauwe lampje ook uit. De epad opnieuw opgestart, het logo van Epad verschijnt daarna het android icoontje links boven en daarna het woord android. Dat is het. Android blijft staan knipperen en na 4 minuten schakelt hij zich vanzelf uit. Heb een reset gedaan door met een naald het resetknopje in te drukken maar hij herhaalt zichzelf.
Ik kom dus niet verder. Iemand enig idee?

Edit: heb gegoogled maar niets gevonden hierover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

hmm.. had maar 30 seconden nodig... :o

linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2011 @ 07:12:
Sinds een maand heb ik een epad android 2.1 (10.2 inch/ZT-180/DDR 256mb)
Geen problemen totdat ik gisterenavond een Eboek ging lezen via Laputa. Tijdens het lezen wilde ik de instelling van het scherm instellen. Het beeldscherm mocht iets lichter. Toen ik dan ook het schuifje verzetten naar meer licht viel gewoon het hele scherm uit. Het blauwe lampje bleef branden maar het beeldscherm gaf geen sjoege meer.
Startknop ingedrukt gehouden en na een paar seconde was het blauwe lampje ook uit. De epad opnieuw opgestart, het logo van Epad verschijnt daarna het android icoontje links boven en daarna het woord android. Dat is het. Android blijft staan knipperen en na 4 minuten schakelt hij zich vanzelf uit. Heb een reset gedaan door met een naald het resetknopje in te drukken maar hij herhaalt zichzelf.
Ik kom dus niet verder. Iemand enig idee?

In recovery menu (dat kun je met google wel vinden) je data/cache wipen. Ben je wel al je instellingen kwijt.. tip daarvoor is Titanium Backup installeren zodat je je instellingen per app automatisch kunt backupen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Wow. Just wow.

LG Optimus Pad priced at €999 in Germany
Yikes. We just finished getting our fingerprints all over LG's Optimus Pad (aka the G-Slate), and now we're thinking we should have been wearing white gloves while doing so. The tablet is coming in March to the US, but we didn't know a price. Now we do -- in Germany, at least, and get ready to wince: €999. That's about $1,350 if you do a straight conversion, out-classing even the Xoom's eye-wateringly high $1,199 pre-order price, which we're still holding out hope is a misprint. Maybe the golden goo in Honeycomb really is gold.

Update: Roland wrote in to remind us that German prices include a 19 percent VAT, which would drop this price down to a mere $1,075 if you're into the conversion game. Well within pocket change territory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:40

XanderDrake

Build the future!

Christus te paard. Ik ben meer geneigd om de hele line-up van HeroTab te bestellen dan de LG Pad...

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
Reactie van Pandawill nadat ik mijn pakket ( Gpad G10 ) via TNT met Track&Trace heb teruggestuurd ;

( Ik )

Hello Joan,

I think it would be fair if Pandawill takes 50% of the return RMA costs ( DA0000217 )

This would be $ 16,24

Then when you recieve the unit i will get a store credit of $ 16,24 + $ 123,49 = $ 139,73

The new unit i choose please ONLY send with HONG KONG POST !!

Hope to hear from you very soon,

Regards,
Roger

( PW )

Hello Roger,

Ok, after we have received your returned package, we will give the store credit 139.73 USD.

Best Regards,
Joan
-----------------------------------------------

Op zich wel netjes. Als hun website nu nog eens UP blijft dan bestel ik wel wat anders voor mezelf of voor een ander. Kreeg namelijk ook de volgende mail van ze ;

( PW )

Dear members,

Due the fact of Hackers attacks, Pandawill website is down, but we are working as hard as we can to get this problem solved ASAP, in the meantime, we don't want to let our customers empty handed, so you can place your order through our email address pandawillorder@gmail.com and we will be glad to reply you and follow up with all necessary information.

We are extremely disappointed with this situation but we believe that now we will be stronger than ever. Thanks for your trust and count on us.Sorry for all the inconvenience this situation has caused to you. We will let our customers know as soon as we succeed in fighting against the hackers.

Best regards,

Pandawill Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Dear members,

Due the fact of Hackers attacks, Pandawill website is down, but we are working as hard as we can to get this problem solved ASAP, in the meantime, we don't want to let our customers empty handed, so you can place your order through our email address pandawillorder@gmail.com and we will be glad to reply you and follow up with all necessary information.

We are extremely disappointed with this situation but we believe that now we will be stronger than ever. Thanks for your trust and count on us.Sorry for all the inconvenience this situation has caused to you. We will let our customers know as soon as we succeed in fighting against the hackers.

Best regards,

Pandawill Team
Voordat de website slecht tot niet bereikbaar werd, stond er dat de website in onderhoud was. Toch fijn om te weten, wat er aan de hand is met PW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey88
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-09 17:58
Update: Roland wrote in to remind us that German prices include a 19 percent VAT, which would drop this price down to a mere $1,075 if you're into the conversion game. Well within pocket change territory.
A mere $1.075 ? De Tablet prijzen rijzen de pan uit, en ik dacht dat Apple dure producten aan de consument wist te slijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Jeffrey88 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 15:41:
[...]

[...]

A mere $1.075 ? De Tablet prijzen rijzen de pan uit, en ik dacht dat Apple dure producten aan de consument wist te slijten.
Onzinnige vergelijking.

Meeste prijzen worden ongeveer 1 op 1 overgenomen, 499€ is 499$ en niet 650$/360€

999, geloof ik trouwens niet. Apple zit op 499-799 , samsung op 600 , Motorola op 599/699 android tablets gaan vanaf 250 en dan die met 999 , indien het effectief zo is dan word die kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BadpunK schreef op maandag 14 februari 2011 @ 14:21:
[...]

hmm.. had maar 30 seconden nodig... :o

linkje
Kan je beter zoeken dan ik d:)b.
Ik ga vanavond eens proberen of ik wat licht in de duisternis kan scheppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brama schreef op maandag 14 februari 2011 @ 14:54:
[...]

In recovery menu (dat kun je met google wel vinden) je data/cache wipen. Ben je wel al je instellingen kwijt.. tip daarvoor is Titanium Backup installeren zodat je je instellingen per app automatisch kunt backupen.
Ook bedankt. Als ik hm weer aan de praat krijg gooi ik die backup erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet alle (chinese) tablets beschikken over een werkende Android market
hier een aantal alternatieven: http://www.androidpads.co...for-users-and-developers/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 21:20

zap8

do ya wanna bump

k995 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 15:49:
[...]

Onzinnige vergelijking.

Meeste prijzen worden ongeveer 1 op 1 overgenomen, 499€ is 499$ en niet 650$/360€

999, geloof ik trouwens niet. Apple zit op 499-799 , samsung op 600 , Motorola op 599/699 android tablets gaan vanaf 250 en dan die met 999 , indien het effectief zo is dan word die kansloos.
Tja ik ga zolangerhand toch steeds meer uitkijken naar de Playbook van RIM die weliswaar geen Android draait maar waarvan de wifi versie rond de $400 gaat liggen. Surfen, facebook een filmpje daar heb je Android niet voor nodig. Met de prijzen van LG, Moto en Samsung zou de playbook wel es een enorme hit kunnen worden.

http://www.gforgames.com/...price-range-400-600-1292/

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zap8 schreef op maandag 14 februari 2011 @ 20:24:
[...]

Tja ik ga zolangerhand toch steeds meer uitkijken naar de Playbook van RIM die weliswaar geen Android draait maar waarvan de wifi versie rond de $400 gaat liggen. Surfen, facebook een filmpje daar heb je Android niet voor nodig. Met de prijzen van LG, Moto en Samsung zou de playbook wel es een enorme hit kunnen worden.
De Playbook is maar 7" niet echt ideaal als thuis-tablet hoor. Ga maar eens kijken naar de Galaxy Tab, 7" is best wel klein en minder leuk voor filmps, webbrowser en alles. Een netbook is gemiddeld 10", kan je voorstellen hoe klein 7" is. Anders was ie best wel interessant geweest idd.

Vette Android devices van NEC @ MWC:

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2011 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2011 @ 20:33:
[...]
Ga maar eens kijken naar de Galaxy Tab, 7" is best wel klein en minder leuk voor filmps, webbrowser en alles. Een netbook is gemiddeld 10", kan je voorstellen hoe klein 7" is. Anders was ie best wel interessant geweest idd.
Hangt ook grotendeels van je eisen en wensen af. Ik heb juist een 7" genomen, doordat het handzaam is en gemakkelijk mee te nemen als je weg gaat. Films kijken doe ik wel op mijn tv, daar heb ik geen tablet voor nodig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben weer heel wat uurtjes verder en helaas niks.
Wat heb ik geprobeerd: uiteraard de link van BadpunK en van Brama de recoverymode. Beide hebben geen resultaat gehad. Recovery mode krijg ik niet tevoorschijn, en zit er volgens mij niet op. Althans, kan er niks over vinden op google (maar dat zegt natuurlijk niks ;) )
Wel smartphone recovery, maar geen Epad.
Heb nu geprobeerd om via usb te flashen.
Het grote probleem is dat de epad niet word herkent door de computer. Heb vista en windows 7 geprobeerd, maar beide geven aan dat het stuurprogramma niet juist geinstalleerd is.
Dan heb ik nog een sdkaart en ga proberen Android 2.1 er handmatig op te zetten.

Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik heb niet veel verstand van android (maar dat hadden jullie denk al geraden) en weet gewoon niet wat ik moet doen.
Recovery mode had het simpelst geweest :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:47

13art

Moderator Mobile
Moet zeggen dat die HTC tablet er wel netjes uit ziet....
Alleen nog niets over de prijs.... Ook kwam ik in de filmpjes nergens iets tegen over SDHC kaart oid die er in gestoken kan worden.... Neem aan dat dat er wel in zit, maar zal wel niet hot swappable zijn..

edit:
Het zit er wel in:
Afbeeldingslocatie: http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2011/02/11x021599mgniw.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door 13art op 15-02-2011 18:13 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 16:59:
Het grote probleem is dat de epad niet word herkent door de computer. Heb vista en windows 7 geprobeerd, maar beide geven aan dat het stuurprogramma niet juist geinstalleerd is.
Ik denk dat het onderstaande linkje voldoende informatie verstrekt:

linkje

(als het bovenstaande niet werkt: usb drivers voor onder windows xp)

[ Voor 13% gewijzigd door BadpunK op 15-02-2011 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Waar blijven de verhalen over die supergoedkope tablets van die aliexpress-verkoper? Is er al wat binnengekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

brama schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 00:25:
Waar blijven de verhalen over die supergoedkope tablets van die aliexpress-verkoper? Is er al wat binnengekomen?
Als er iets binnenkomt zal het een goedkope clone zijn. Overigens ben ik ook wel benieuwd naar de verhalen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormagon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 17:29

ormagon

Definitely Maybe

XanderDrake schreef op maandag 14 februari 2011 @ 15:15:
[...]

Christus te paard. Ik ben meer geneigd om de hele line-up van HeroTab te bestellen dan de LG Pad...
Kan je dat voortaan even achterwege laten. Liet mijn mobiel spontaan uit mijn klauwtjes donderen.
Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet toegestaan om eigen handel te gaan bedrijven via dit topic!

Overige offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!

Bij herhaaldelijk negeren van Het algemeen beleid zal worden opgetreden.