Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 237 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 77.204 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
EnigmaNL schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:06:
[...]

Righteous Defense is inderdaad goddelijk! Ook super handig bij CC, mage doet polymorph, selecteer mage en dan RD! Ge-ni-aal.

Ik tank zelf met een Paladin en Druid en vind daar kwa moeilijkheid niet veel verschil in zitten. Healers vinden overigens mijn Druid makkelijker omhoog te houden dan mijn Pally, daar moet ik vaker cooldowns mee gebruiken. Ik heb ook een DK maar daar vind ik tanking niet leuk mee, ik vind de "gereedschappen" die DK's hebben niet leuk genoeg om ermee te tanken.
kan ik wel beamen, Druids en DK zijn voor mij nog steeds de makkelijkste tanks om te healen.
Helaas hebben wij 2 pally tanks, niet dat ze onmogelijk zijn qua healing maar hebben meer aandacht nodig.

DK's zijn verweg het makkelijkste imo, die hebben een hoeveel heid zelf healing absorbs en CD's dat ik ze op een hoop trash packs gewoon kan negeren met directe healing spells vooral in 346 gear.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-04 15:36
NMe schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:10:
[...]

Tot je een pack hebt met meer dan 3 onge-CC'de mobs. :P
Twee woorden: Avenger's Shield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373674

EnigmaNL schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:06:
[...]

Righteous Defense is inderdaad goddelijk! Ook super handig bij CC, mage doet polymorph, selecteer mage en dan RD! Ge-ni-aal.
gebruik zelf die elv's tukui interface en heb dan een mouse over macro'tje gemaakt met righteous defence. wanneer een naam rood oplicht in het beeldscherm --> ff de muis eroverheen en de 4 indrukken op mijn Naga en het is 9 van de 10 keer weer geregeld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04 12:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

EnigmaNL schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:24:
[...]

Twee woorden: Avenger's Shield.
Naast een CC-target?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04 16:12
Anoniem: 82860 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 12:00:
Volgens mij is nu de glyph voor de kortere cooldown. Of er zijn 2 LoH glyphs. :S
Yup, er zijn er twee.
NMe schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:10:
Tot je een pack hebt met meer dan 3 onge-CC'de mobs. :P
Je hebt ook je wapen nog, het is op zich mogelijk die laatste mob een mep op z'n hoofd te geven ;)
AS is een slimme spell en target niks wat geCCd is :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Jep. Zoals Hydra al zegt is AS een slimme spell, negeert geCC'de mobs. Avenger's Shield is een van de beste hulpmiddelen die een Paladin tot zijn beschikking heeft, ook vanwege de silence die hij op casters doet!

P.s. als je een geCC'de mob rechtstreeks aanvalt met AS breekt hij natuurlijk wél de CC. Alleen wanneer hij "bounced" naar een target negeert hij CC.

[ Voor 17% gewijzigd door EnigmaNL op 10-01-2011 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb standaard avenger shield met die glyps zodat het single target is. CC breaken is voor mij echt geen issue meer omdat ik met een alt in de macro een CS ipv een hammer doe. was wel even wennen en ging in het begin nogal eens fout, maar beetje oefening doet wonderen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EnigmaNL schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:45:
[...]

P.s. als je een geCC'de mob rechtstreeks aanvalt met AS breekt hij natuurlijk wél de CC. Alleen wanneer hij "bounced" naar een target negeert hij CC.
Oh dat wist ik niet.... hmm dan is het een goede control skill. moet ik toch eens kijken naar die glymps wat ik daar dan voor in de plaats kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

Derr_Hans schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:16:
[...]
kan ik wel beamen, Druids en DK zijn voor mij nog steeds de makkelijkste tanks om te healen.
Helaas hebben wij 2 pally tanks, niet dat ze onmogelijk zijn qua healing maar hebben meer aandacht nodig.

DK's zijn verweg het makkelijkste imo, die hebben een hoeveel heid zelf healing absorbs en CD's dat ik ze op een hoop trash packs gewoon kan negeren met directe healing spells vooral in 346 gear.
Vraag ze voor de grap eens naar hun avoidance. Ik zie dat veel tanks namelijk niet optimaal gereforged hebben (bijvoorbeeld een 2 keer zo hoge parry rating als dodge rating) en daarom vaak moeilijk te healen zijn. (of nog steeds stamina stacken ongeacht gem bonus) Bij pallies is het ook de vraag wat ze voor spec hebben. Er zijn er ook genoeg die voor survivability speccen en seal of insight gebruiken voor te tanken. Zij doen dus iedere 9 seconden (of minder) een heal van 15 tot 30k op zichzelf. Niet alle paladin tanks doen dit echter.
Hydra schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:40:
Avenger's shield bounced volgens mij wel naar rooted mobs trouwens. Maar dat is natuurlijk ook maar semi-cc. Roots breken niet meteen, maar frost nova o.i.d. misschien wel.

Trouwens heel irritant als jij na een CC-pull meteen AS wil gooien en een Death Knight dan al een mob ge-death-gripped heeft!

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 10-01-2011 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hydra schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:40:
[...]

Je hebt ook je wapen nog, het is op zich mogelijk die laatste mob een mep op z'n hoofd te geven ;)
Mja. Of je doet gewoon zoals het "hoort": tank pullt, mage CC't vlak erna. Is perfect te timen en dan heeft de tank zonder truukjes direct aggro. :)
Hmm, wist ik niet. Is in elk geval niet altijd zo geweest geloof ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Laatst online: 21:21
NMe schreef op maandag 10 januari 2011 @ 12:24:
Valt best mee. Er zijn 4 factions waarbij je op exalted voor elke class en spec wel een 359 epic kan krijgen, vijf als je de Tol Barad factions meetelt. Dat zijn dus alvast 5 epics die je kan hebben zonder crafts of drops.
Je moet er ook 5 hebben (6 als je dual wield) om (afgerond naar beneden) op 350 uit te komen, dat noem ik niet makkelijk, dat is gewoon alles uit de kast trekken :P

Ik ga vanavond raiden, ik heb constant rondgelopen met allerlei tabbards, de Therazene daylies gedaan, ben nog Tol Barad daylies aan het doen, maar ik heb er pas 2 op exalted? Wat doen mensen die alles op exalted hebben nog meer?

Voor mijn hunter zijn er trouwens maar 3 waar ik iets aan heb, en één daarvan is net zo goed als een HC drop :P
NMe schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:55:
Mja. Of je doet gewoon zoals het "hoort": tank pullt, mage CC't vlak erna. Is perfect te timen en dan heeft de tank zonder truukjes direct aggro. :)
Als mage, misschien. Als hunter moet je dat als tank vooral doen als je wilt dat de trap mist (of dat je mob al in de consecration / DnD staat tegen de tijd dat ik mijn trap schiet) :P De reden: flight time en ik moet het ding ergens neerleggen ipv dat ik een mob kan targetten... Maar de meeste tanks weten/snappen dit :)

[ Voor 25% gewijzigd door Paul op 10-01-2011 14:04 ]

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Anoniem: 82860 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:51:
[...]

Vraag ze voor de grap eens naar hun avoidance. Ik zie dat veel tanks namelijk niet optimaal gereforged hebben (bijvoorbeeld een 2 keer zo hoge parry rating als dodge rating) en daarom vaak moeilijk te healen zijn. (of nog steeds stamina stacken ongeacht gem bonus) Bij pallies is het ook de vraag wat ze voor spec hebben. Er zijn er ook genoeg die voor survivability speccen en seal of insight gebruiken voor te tanken. Zij doen dus iedere 9 seconden (of minder) een heal van 15 tot 30k op zichzelf. Niet alle paladin tanks doen dit echter.
Zal eens op onderzoek uitgaan, thx for de info..
Only pally tanks zijn niet moeilijk te healen, maar compared met een DK die als offspec tank (ook ondertussen 346 lvl) hebben ze meer aandacht nodig.

Wellight heeft een pally gewoon meer keuze in talents.

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
[...]Avenger's shield bounced volgens mij wel naar rooted mobs trouwens. Maar dat is natuurlijk ook maar semi-cc. Roots breken niet meteen, maar frost nova o.i.d. misschien wel.

Trouwens heel irritant als jij na een CC-pull meteen AS wil gooien en een Death Knight dan al een mob ge-death-gripped heeft!
Inderdaad, AS bounced helaas wel naar rooted targets, maar ze breken meestal niet.

Bij DK's die Death Grippen hanteer ik een simpele regel. Ongevraagd Death Grip = Deathtard, Deathtard = you taunt it you tank it.

De eerste keer zeg ik er uiteraard wat van, maar als ze blijven DG'en laat ik ze de mob zelf tanken, veel plezier ermee :D. Ik licht te healer daar wel van te voren over in natuurlijk, voordat hij al zijn kostbare mana verspilt.

[ Voor 6% gewijzigd door EnigmaNL op 10-01-2011 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 373674 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:48:
Ik heb standaard avenger shield met die glyps zodat het single target is. CC breaken is voor mij echt geen issue meer omdat ik met een alt in de macro een CS ipv een hammer doe. was wel even wennen en ging in het begin nogal eens fout, maar beetje oefening doet wonderen :D
Voor tanken? You mad bro? Die single target Glyph is een pure PvP glyph!
Wel een goeie tip, las toevallig ook vandaag pas dat je die in balans moet houden. Ik focus me vooral op avoidance; op dit moment is mana voor healers echt een issue.
Avenger's shield bounced volgens mij wel naar rooted mobs trouwens. Maar dat is natuurlijk ook maar semi-cc. Roots breken niet meteen, maar frost nova o.i.d. misschien wel.

Dergelijke DKs moet je gewoon kicken als ze daarmee door blijven gaan :)

[ Voor 57% gewijzigd door Hydra op 10-01-2011 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:07:
[...]

Voor tanken? You mad bro? Die single target Glyph is een pure PvP glyph!
Ja primair om dus niet de CC te breken. Indien dit dus geen issue meer is, is het zeker een hele goede crowd control skill. loste dit nu op met hammers/cons veel target switchen en dan soms wat agro van spelers trekken. Avenger shield zonder glyps zal denk ik veel beter gaan.

echt de tip van de dag dit. dmg zal wel lager worden zonder die glymps, maar ik zie vrijwel alleen voordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:53

Seraphin

Meep?

Paul Nieuwkamp schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:02:
[...]
Als mage, misschien. Als hunter moet je dat als tank vooral doen als je wilt dat de trap mist (of dat je mob al in de consecration / DnD staat tegen de tijd dat ik mijn trap schiet) :P De reden: flight time en ik moet het ding ergens neerleggen ipv dat ik een mob kan targetten... Maar de meeste tanks weten/snappen dit :)
hmja.

Op zich heb je wel gelijk. Maar "vroegah" (= TBC heroics) werd een Hunter ook geacht te trappen, en toen bestond er nog niet zoiets als trap launcher.

[edit]

Wat uiteraard niet wegneemt dat het "ietsie" handiger is om de trap vóór de pull klaar te leggen :D

[ Voor 8% gewijzigd door Seraphin op 10-01-2011 14:18 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Met distracting shot, hopen dat de tank niet taunt, en dan trap neerleggen of zo? Ik probeer het echt regelmatig, maar of er wordt getaunt, of er ligt consecration, of DnD, of iemand heeft de mob geDoT... In-fight een mob die in melee-range van de tank staat trappen is meestal mission impossible :P

Maar als ik de trap neerleg zodat hij niet meteen afgaat maar de tank dus alsnog moet pullen dan moet je maar hopen dat de tank de goede mob pullt en in de goede hoek staat :P

Het is echt oneindig veel makkelijker en zekerder om de hunter te laten pullen, trap onder stilstaande mob (of in het pad als het een patrol is) == 100% hitrate, al het andere is afhankelijk van of ik tijd krijg van de tank, en of de tank verder ook snapt wat ik doe :)

Alle andere CC's zijn direct gecast op een mob, dus daar speelt het niet zo :P

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• varkenspester
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-01 17:14
MrVegeta schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 04:00:
De meeste (90%) van Pugs (Phucking Useless Groups) zijn echt horrible om te healen ja.

Lol.

01:00 Alucardu komt thuis "En nu _godverdorie_ mijn wand looten uit Grim Batol!"

01:15 Alucardu komt er achter dat zijn externe HDD met de WoW install nog bij zijn vriendin ligt. FUFU has been done.

01:25 Alucardu download een "WoW Cataclysm 4.0" install van Binsearch.info (want die werken meestal prima). Om het wachten iets aangenamer te maken worden aflevering 1 en 2 van Californication ook gedownload en bekeken.

02:35 Alucardu heeft nu ongeveer 9gb gedownload en na de 8gb installpakket te hebben uitgepakt blijkt het een virus te zijn. FUFUFUFU has been done.

02:40 Alucardu gaat naar nzbmatrix om daar een WoW installer te downloaden, die dingen zijn door anderen gepost en gechecked, hoe erg kan het zijn.
En waarom downoad je niet gewoon de officiele installer van blizzard?
Die heeft de meeste seeders (gaat snelste) en je kan al beginnen spelen terwjil download nog bezig is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02 10:41
hoe moeten warrior tanks zich nu speccen ? ik had iets gelezen van: dodge/parry/block-->mastery-->expertise.

wat is jullie mening hierover ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• varkenspester
Gropah schreef op zondag 09 januari 2011 @ 15:41:
Ik heb hier een 4GB patch?!?! die ik moet downloaden? Meer mensen die dit hebben?

Heb eregisteren het spel opnieuw geinstalleerd nadat ik mijn windows opnieuw heb geinstalleerd, dus misschien is dit een na-wee, maar ik weet zeker dat ik online ben geweest nadat de setup toen klaar was.
Heb je volledig cataclysm geinstalleerd?
Want als je de downloader download installeert die geloof ik enkel vanilla en begint ie pas cataclysm te downloaden als je met een cataclysm acount aanmeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Paul Nieuwkamp schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:02:
[...]
Je moet er ook 5 hebben (6 als je dual wield) om (afgerond naar beneden) op 350 uit te komen, dat noem ik niet makkelijk, dat is gewoon alles uit de kast trekken :P
Nee, het kost wat meer tijd maar is niet bepaald moeilijk. Reputation epics zijn gewoon een kwestie van genoeg heroics runnen. :)
Ik ga vanavond raiden, ik heb constant rondgelopen met allerlei tabbards, de Therazene daylies gedaan, ben nog Tol Barad daylies aan het doen, maar ik heb er pas 2 op exalted? Wat doen mensen die alles op exalted hebben nog meer?
Meer heroics waarschijnlijk. En de dailies die erbij horen: Ramkahen heeft één daily, voor Tol Barad heb je 6 tot maximaal 18 dailies per dag, Wildhammer heeft er 5 en Therazane heeft ook een hele lading. Voor Therazane heb ik geen tabard gedragen, die dailies gingen snel genoeg dus was het handiger om te beginnen met een tabard voor een andere faction.
Ook dat is prima te timen: hunter schiet de trap weg, en de tank pult net als de trap landt; op dat moment aggroen de mobs eerst de tank en wordt vrijwel meteen het trap target getrapt. :) En als dat niet werkt kun je natuurlijk altijd nog op de ouderwetse manier trappen zonder trap launcher. :)
varkenspester schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:28:
[...]

En waarom downoad je niet gewoon de officiele installer van blizzard?
Die heeft de meeste seeders (gaat snelste) en je kan al beginnen spelen terwjil download nog bezig is...
Hij zegt nota bene in dezelfde post nog dat hij daar zelf later ook achter kwam. Beetje een overbodige vraag zo. ;)

[ Voor 11% gewijzigd door NMe op 10-01-2011 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik lees meerdere mensen hier spreken over GS en 'klaar zijn voor heroics'. Geldt dit echt voor jullie? Ik heb een GS van ~330 denk ik, zit al tijden boven de 326, maar ik heb nog steeds moeite met normals (ik heal). Kan aan de group liggen, aangezien CC nog steeds een vloekwoord is schijnbaar. Maar ik durf echt nog niet te queuen voor een heroic hoor. Pas als ik Lost City kan doen zonder regelmatig "oh crap" te roepen ga ik er eens naar kijken. Als DPS kun je altijd wel mee natuurlijk, krijg je hooguit bij sommige bosses problemen die snel neer moeten omdat je anders wipet, maar dan kun je altijd de healer nog de schuld geven natuurlijk.

Zijn er echt zoveel mensen die zodra ze de gearscore hebben de heroics induiken, en het nog lukt ook?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
twiFight schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:34:

Zijn er echt zoveel mensen die zodra ze de gearscore hebben de heroics induiken, en het nog lukt ook?!
ja hoor denk dat je onnodig bang bent, nivo ligt op heroics al wel wat hoger, en CC is gewoon een must of het nou normal is of heroic.

als tank het niet eist dan moet de healer het doen anders is het onbegonnen werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

fuqua schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:37:
[...]

ja hoor denk dat je onnodig bang bent, nivo ligt op heroics al wel wat hoger, en CC is gewoon een must of het nou normal is of heroic.

als tank het niet eist dan moet de healer het doen anders is het onbegonnen werk.
Nee hoor, pugs rennen door normals heen alsof het WotLK is. Healers moeten veel drinken tussendoor (wat de nodige rants oproept) en na afloop is niemand happy aangezien er diverse wipes en tank deaths zijn geweest. Heroics lopen in mijn ervaring iets beter aangezien daar meer aan CC gedaan wordt. Maar als healer zul je inderdaad wel redelijk vaak "oh shit"-momenten hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:30
Als je 329 hebt ben je volgens Bliz er klaar voor, DPS duikt er meteen in, tanks en healers kunnen langer wachten totdat ze zich wat zekerder voelen. Maar: het gearverschil is best groot. 346 drop, JP rewards en rep rewards zijn écht beter dan 333 drops en andere 333 gear. Ook als je wat zwakker bent kan je met 330 best een heroicje in duiken. Een keer of wat wipen kan gebeuren, hoort er bij. Maar met slechts een paar drops schiet je performance omhoog. (mede omdat 346 vaak te gemmen is en 333 niet). Ik zeg: doen. Laat de DPS maar beter zijn werk doen als ze jou als healer hebben. (lees: avoidable damage avoiden, CC'en)

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
NMe schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:40:
[...]

Nee hoor, pugs rennen door normals heen alsof het WotLK is. Healers moeten veel drinken tussendoor (wat de nodige rants oproept) en na afloop is niemand happy aangezien er diverse wipes en tank deaths zijn geweest. Heroics lopen in mijn ervaring iets beter aangezien daar meer aan CC gedaan wordt. Maar als healer zul je inderdaad wel redelijk vaak "oh shit"-momenten hebben. :)
ja goed zullen zat pugs zijn die er doorheen rennen, met tig wipes. maar zoals ik zeg eis CC als tank of healer zijnde dan zal het een stuk vlotter lopen.

bij heroic pugs als tank zijnde, check ik als eerste wat voor CC we hebben in de group.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• varkenspester
Hydra schreef op maandag 10 januari 2011 @ 01:21:
[...]

Ik speel al meer dan 12 jaar MUDs en MMO's.

Daarnaast; let ajb een beetje op je grammatica. Ik wil niet de grammar-nazi uithangen maar die post was wel heel erg.
de pot verwijt de ketel...
ajb? a.u.b. bedoel je?
grammar? grammatica bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Misschien toch maar eens wagen dan. Voordeel van heroics is dat ik dan vaker guild runs kan doen. Tevens hebben die al wat drops, waardoor ik meer kans maak. Ik heb nog 3 upgrades van factions te halen, exalted niet meegerekend, en AH epics zijn echt om te janken zo duur (14.000 tot 28.000 gold). Wat is de makkelijkste heroic? TotT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Is er trouwens een addon die laat zien welke CC er beschikbaar is in je group? Ik heb niet alle class skills in mijn parate kennis dus dan lijkt me dat zeer handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• varkenspester
fenylalaline schreef op maandag 10 januari 2011 @ 08:45:
Hallo luitjes!

eergister nacht eindelijk 85 aangetikt op mn dk! heerlijk. en dan denk je gewoon lekker
pugs te gaan doen. kuch kuch NIET DUS!

heb ongeveer 5 randoms geprobeert, alle 5 liepen uit op dikke whipes door
hele domme fouten, (inclusief mijzelf die een foutje maakte) maar mensen
hebben zo weinig geduld deze dagen.

iedere keer wanneer er 2 whipes zijn geweest leaved de tank of healer wel. en wanneer
de tank leaved is het opeens de gewoonte dat we allemaal maar uit de groep gaan.

zelf wanneer je voor de laatste boss staat van een random gaan mensen nog weg omdat
het een "noob" group is.

gelukkig heb ik een guild die wel wat ervaring heeft en alle dungeons al wel een paar keer achter de rug
hebben. dus daar kan ik lekker mee randomme!

nog 5 puntjes en dan heroics :D volgende week een weekje vrij dus dan moet het geare wel goed komen toch :P

al om al opzich wel leuk wiekendje, nu maar een paar facties op exalted halen. is toch wel wat leuke gear die je daarbij kan kopen!
roll blood en tank: geen wachttijden meer maar instant instance (althans in mijn battlegroup)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

fuqua schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:44:
[...]

ja goed zullen zat pugs zijn die er doorheen rennen, met tig wipes. maar zoals ik zeg eis CC als tank of healer zijnde dan zal het een stuk vlotter lopen.
Eisen? "QQ moar" + *kick*. Een group in progress hoeft maar een minuutje te wachten op een healer en vaak minder dan 5 minuten op een tank. Ik pug dan ook niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Ik heb inderdaad in de normals nog niet veel CC gezien. Gezeik over dat het te lang duurt en de tank gebruikt vaak AOE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
CC in normals is toch helemaal niet nodig?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Chester schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:09:
Nogal afhankelijk van je groep. Die earthshapers in Stonecore normal doen als je niet oppast teringveel damage. Als er twee shiften en dan lekker gaan AoEen ben je zo dood. En sowieso; why not. Maakt de meeste fights simpeler en scheelt de healer mana.
varkenspester schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:45:
de pot verwijt de ketel...
ajb? a.u.b. bedoel je?
grammar? grammatica bedoel je?
Spuit 11. A.j.b. is gewoon een afkorting van asjeblieft, en grammar-nazi is een bekende internet term. Als je me probeert te pakken op spelfouten doe het dan wel goed. :w

[ Voor 31% gewijzigd door Hydra op 10-01-2011 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
NMe schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:00:
[...]

Eisen? "QQ moar" + *kick*. Een group in progress hoeft maar een minuutje te wachten op een healer en vaak minder dan 5 minuten op een tank. Ik pug dan ook niet. ;)
toch is dat niet mijn ervaring. over het algemeen word er wel geluisterd hoor. mensen zijn het wipen op een gegeven moment ook zat als er dan iemand komt die wat basis regels neerlegt dan word daar wel op ingegaan.
dr word echt niks gepulled zolang er niet word geCC-ed.

en als ze alsnog niet luisteren of slecht blijft gaan dan ben ik ook weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuel
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-12-2021
Over de traplauncher en Aggro, het is heel simpel. Op level 85 krijg je de skill Camouflage. Ga in Camouflage en doe je traplauncher, je Camouflage stopt hierbij niet. Dan krijgt autmatisch de groep Pull Aggro, weet niet op wie en is het niet meer jou zaak voor de Aggro, of help de tank met wat misdirection shots (multi-shot).

En over ilvl330, ik zelf heb 346 zo uit me hoofd, en eerlijk, ik haat mensen die maar 4k dps doen. Puur omdat het slackers zijn, als je goed je best doet is minimaal 6k wel te halen. Dus doe je best en je komt heel ver :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-04 13:02
fuqua schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:13:
[...]

toch is dat niet mijn ervaring. over het algemeen word er wel geluisterd hoor. mensen zijn het wipen op een gegeven moment ook zat als er dan iemand komt die wat basis regels neerlegt dan word daar wel op ingegaan.
dr word echt niks gepulled zolang er niet word geCC-ed.

en als ze alsnog niet luisteren of slecht blijft gaan dan ben ik ook weg.
Vaak wordt er dan toch gekozen voor weg gaan, zat gister ook in een groep van 3 guildies uit Eonar. Liep opzich lekker aangezien de tank en healer een ilvl van 350 hadden :P. Het punt waar ik mij KAPOT aan ergerde was dan ook dat de shaman dps (elemental) alle gear met spirit erop needde, die ik op dat moment ook prima kon gebruiken voor mijn OS (resto druid). Na dit 3x aangekaart te hebben begon ik ook maar met needen... wat dan ook op een kick resulteerde... Deze mensen vonden hun "noobje" van de guild dus blijkbaar belangrijker dan een andere personen, ook zaten ze constant op vent (werd mij aan het eind vertelt). Als dit niet aan het begin word verteld is het nogal irritant om bij elke boss 5 minuten stil te zitten.

Om het toch maar even samen te vatten: Communicatie is belangrijk :>
In gemiddeld 333 moet je echt wel rond de 10k single target kunnen doen. Maar inderdaad heb je daar steevast slackers tussenzitten met 5k. Ik snap dat niet, autoattack je dan ofzo? Pff.
Dit is al wel te doen met een ilvl van 320, wat ook wel weer afhankelijk is van class, maar vooral de kennis van de class. Dit is dan ook weer goed te zien in dps lijsten, zo zijn er mages die op ilvl 320 al 13k dps doen, terwijl je bijvoorbeeld een rogue ziet die op ~ilvl 340 op 8k zit met moeite.

[ Voor 16% gewijzigd door HesRuud op 10-01-2011 15:21 ]

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Senzuel schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:14:
En over ilvl330, ik zelf heb 346 zo uit me hoofd, en eerlijk, ik haat mensen die maar 4k dps doen. Puur omdat het slackers zijn, als je goed je best doet is minimaal 6k wel te halen. Dus doe je best en je komt heel ver :)
In gemiddeld 333 moet je echt wel rond de 10k single target kunnen doen. Maar inderdaad heb je daar steevast slackers tussenzitten met 5k. Ik snap dat niet, autoattack je dan ofzo? Pff.
soulfightah schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:17:
Vaak wordt er dan toch gekozen voor weg gaan, zat gister ook in een groep van 3 guildies uit Eonar. Liep opzich lekker aangezien de tank en healer een ilvl van 350 hadden :P. Het punt waar ik mij KAPOT aan ergerde was dan ook dat de shaman dps (elemental) alle gear met spirit erop needde, die ik op dat moment ook prima kon gebruiken voor mijn OS (resto druid). Na dit 3x aangekaart te hebben begon ik ook maar met needen... wat dan ook op een kick resulteerde... Deze mensen vonden hun "noobje" van de guild dus blijkbaar belangrijker dan een andere personen, ook zaten ze constant op vent (werd mij aan het eind vertelt). Als dit niet aan het begin word verteld is het nogal irritant om bij elke boss 5 minuten stil te zitten.

Euh, elemental shammies hebben toch die spirit -> hit conversie die alle hybrid casters hebben? Als jij als Enh rondliep lijkt het me duidelijk dat als die items een upgrade zijn het gewoon zijn items zijn?

[ Voor 52% gewijzigd door Hydra op 10-01-2011 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:32
Als ik jou was zou ik gewoon een keer mee gaan naar een heroic met wat guildies. Zorg er dan wel voor dat je in ieder geval een tank bij je hebt die wel wat gear heeft. Heroics zijn een veel grotere aanslag op je mana dan een normal, maar met een goed team zou je er doorheen moeten kunnen komen. Desnoods kun je in het begin mee als dps. Dan is jouw lage itemlevel een stuk minder kritisch voor het succes van je groep!

Doe vooral waar jij je lekker bij voelt. Ik zou zeggen, als je in een goede groep met gemak een normal kan healen, dan kun je eens een gokje wagen in een heroic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-04 11:54

FunkyTrip

Funky vidi vici!

ebborazor schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 14:49:
Ik zit nu op Maghteridon voor de eerste keer in mijn wow carriere bij de Alliance. Ik zit er over na te denken om toch maar een servertransfer te gaan doen omdat er weinig leuke guilds te vinden zijn daar. Heeft iemand nog tips voor een leuke engels sprekende realm?
De horde kant van Magtheridon misschien een optie? Ik zoek nog healer of tankvriendjes om mijn queue wat in te korten ;-)

Zit nu in We ArE NoT RePaiRed. Een casual guild dat ook raidt, de grootste van horde (zijn altijd wel 20 lvl 85's ofzo online), maar ben net lid, dus moet me nog beetje inwerken daar ;)

Gisteren wel hunter-blundermomentje. Liet ik aspect of the Pack aanstaan. Party schelden, maar ik lette niet echt op de partychat omdat er een guilddiscussie gaande was...groene chat scrollde alles meteen weg :D

Ook mijn aller-allereerste Heroic. Viel midden in de dungeon binnen voor een boss. 3x try, 3x wipe en toen disbande party. Zo, leuke eerste kennismaking :N
Eerst wel even 45minuten wachten natuurlijk.

DPS meters heb ik nog niet helemaal door. Als anderen reports in de /p geven dan is dat meestal enkele k's hoger dan ik zelf report, terwijl ik gewoon de standaard settings heb van recount.

En ik maar afvragen waarom ik als hunter op bossfights met SV spec en i331 avg maar niet boven de 10k uitkom. Deed iemand een report van die fight. Zat ik op 12k, terwijl mijn recount me op 8k neerzette. Als de fight wat ingewikkeld wordt en zit ik op 5k ofzo...maar goed, dat zal dan wel 8k zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door FunkyTrip op 10-01-2011 15:26 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 377816

Hydra schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:17:
[...]

Ik heb het idee dat sommige mensen ook niet (genoeg) reforgen om richting de hit cap te komen. Terwijl dat, volgens mij, toch echt het belangrijkste is voor een dps-er in het begin.
Deed dit zelf al vanaf lvl 82 ofzo, gewoon zorgen dat je bijna op de hit cap zit. In oude epics, en wat nieuwe greenies deed k toen al iets van 7-8k. Dus 85-er met 333 moet wel richting die 10k kunnen komen imo.

Tank nu alleen maar dus geen idee betreft dps @ 85.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 377816 op 10-01-2011 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0urit
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-01-2024
[...]

. Het punt waar ik mij KAPOT aan ergerde was dan ook dat de shaman dps (elemental) alle gear met spirit erop needde, die ik op dat moment ook prima kon gebruiken voor mijn OS (resto druid).
Elemental shamans hebben op het moment spirit nodig. Dit omdat spirit word omgezet naar Hit met een talent.
Hij was dus niet het noobje, maar jij ;)

Maar dan vraag je toch even waarom hij het need? Communicatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuel
Anoniem: 377816 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:24:
[...]

Ik heb het idee dat sommige mensen ook niet (genoeg) reforgen om richting de hit cap te komen. Terwijl dat, volgens mij, toch echt het belangrijkste is voor een dps-er in het begin.
Deed dit zelf al vanaf lvl 82 ofzo, gewoon zorgen dat je bijna op de hit cap zit. In oude epics, en wat nieuwe greenies deed k toen al iets van 7-8k. Dus 85-er met 333 moet wel richting die 10k kunnen komen imo.

Tank nu alleen maar dus geen idee betreft dps @ 85.
Eerste wat ik deed om me zelf HC-Klaar te maken, Hitrating naar 8% (Hunter hier). Toen ging ik pas een HC queue, ik durfde in het begin ook niet, maar ik was altijd top DPS in normal. Toen maar is een try gedaan en lekker HC queue, 30min later HC gejoined en toch wel aardige DPS.

Nu vaak top DPS. aluwel ik twijfel of ik wel B.M. moet blijven. Iemand goede tips voor BM hunters?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

twiFight schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:34:
Ik ben van mening dat die hele discussie over item lvl eigenlijk vrij zinloos is. Als je een groep hebt met volwasse/skilled players dan kan je met een "shit" item lvl score nog grootse resultaten halen.

Inner sanctum is een pro guild op mijn server. die gasten hebben in de eerste week van cata de raids al gedaan met greens/blues. Het is gewoon puur een zaak van synergie binnen de classes vinden en dat maximaal benutten. (met random groepen heb je deze synergie vaak helemaal niet)

Dat blizz dat item lvl in heeft gevoerd is niets meer/minder om een kleine zekerheid in te bouwen dat met pugs of complete mindless spelers de kans op falen kleiner is. Voor HC werkt dit vrij slecht. de meeste pug groepen is echt niet leuk. Ik zou lekker met 2-3 guildies aangevult met pugs een HC testen en dan kijken of je het wat vind.

Verder kan je met normals van 84-85 (zijn er 3) ook rep krijgen. iets minder dan HC's, maar ze gaan veel sneller en met pugs zeer goed te doen. Deze een beetje grinden met je tabbard aan en je hebt zo 4-5 goede epics.

Als straks bijna iedereen in 359 rondloopt/of er wat generft gaat worden, zullen de HC pug runs wel weer makkelijker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Senzuel schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:28:
Nu vaak top DPS. aluwel ik twijfel of ik wel B.M. moet blijven. Iemand goede tips voor BM hunters?
1-handers met dodge of parry zijn tank wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
[...]

oh jah herkenbaar idd, word altijd wel een beetje lichtelijk nerveus in het begin als ik een guild run terecht kom.
maar weinig slechte ervaring mee gehad, zat laatst in een guildrun in shadowfangkeep, liep als een trein alleen 2 keer gewiped bij 3de boss. voor de rest prima. waren zeer vriendelijk en geskilled top ervaring was dat.

ergste was een keer dat ik in een guildrun terecht kwam van wat russen of polen, iets uit het oostblok, was nog wel in wotlk tijd, alle guildmembers needen echt op alles wat er dropte :S, toen ik vroeg waarom ze dat deze kreeg ik letterlijk als antwoord me bek dicht te houden... lol.
ik dacht nou als ze zo makkelijk op hun teentjes zijn getrapt, beetje dom gelul heen en weer, dat ik niet gediend was zo tegen me praten hebben ze me eruit gekickt. lol achja :)

of groepje polen laatst in stonecore, waren bij de laatste baas, waren net gewiped ik kom er in, en viel me net iets te laat op dat ze echt alles hadden geskipped aan mob packs wat er maar te skippen viel. dus ik ging dood, lui gelijk "KURVA" dit en dat en dat ik weg moest... lol ? ze konden me dus niet wegkicken haha, dus ik stug gebleven en gezegd dat ik dus niet wist dat er nog wat mobs over hadden gelaten en niet weer zou gebeuren.
en maar door gaan met schelden en verzoeken om te vertrekken :) ik nee zeggen en verzocht om de boss 1 keer te proberen, nou dat was dan wel goed nadat ik uitgehoord was of ik de boss tactics wel kende.

oke boss fight, 1ste deel gaat goed toen boss terug naar throne gaat steentjes gooien, word de healer ge1shotted LOL :D (dezelfde gast die mij de huid aan het volschelden was en vroeg te vertrekken)

en gelijk mij de schuld geven :S WTF ?! hahaha, ik ze nog even lopen jennen en ben toen weggegaan, al met al was het wel humor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hydra schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:17:
[...]

Makkelijk praten hoor. Ik heb op mijn mage meer moeite met de 10k dps aantikken dan ik had op mijn feral druid op hetzelfde gear level. Dat komt vooral omdat de meeste fights wel een of ander movement-element hebben waardoor mijn frostspec lastiger speelbaar wordt. :P
Hydra schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:30:
[...]

Everything is hunter loot! :P

[ Voor 14% gewijzigd door NMe op 10-01-2011 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Senzuel schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:14:
Over de traplauncher en Aggro, het is heel simpel. Op level 85 krijg je de skill Camouflage. Ga in Camouflage en doe je traplauncher, je Camouflage stopt hierbij niet. Dan krijgt autmatisch de groep Pull Aggro, weet niet op wie en is het niet meer jou zaak voor de Aggro
Jawel, want de groep gaat dan op jou (hunter) af, camo of niet :P Maar wat je nu beschrijft is dus letterlijk de trap-pull, en de tank moet daar wel het geduld voor hebben en niet meteen naar binnen chargen en consecration/DnD/swipe neergooien :P
of help de tank met wat misdirection shots (multi-shot).
:w CC

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
y0urit schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:25:
[...]

Elemental shamans hebben op het moment spirit nodig. Dit omdat spirit word omgezet naar Hit met een talent.

Kijk, na 2 minuten hier zijn heb ik dus al meer geleerd dan de complete dungeon daar... (die toch weer een uurtje duurde ;P) Achjah, uiteindelijk is het toch allemaal tijdverdrijf ;)

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik!
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-02-2024
y0urit schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:25:
[...]

Ja elemental shamans pakken momenteel spirit gear, maar op leather met spirit need je niet ;) Je verliest de mail-profiency bonus als je niet volledig mail draagt en dat is niet iets waar je naar streeft als shaman. Dus ja, de elemental shaman staat in z'n recht om te needen op spirit gear, maar needen op spirit leather is gewoon dom, zeker wanneer er een druid rondloopt die het voor os kan gebruiken. En ik denk dat het probleem is waar Soulfightah tegenaan liep?

|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuel
[...]

Oh ik use ze voor Dodge voor me pet ... want die tankt vaak, weet niet hoe ik aggro uit moet zetten.

Blijf even serieus aub :? . Gebruik Rock slicer uit DM (2h axe) 130 agi opgezet. np voor mij....

@ paul.

Wacht even paar seconden zodat Multi shot niet meer je CC hit. en CC breekt niet in 1x, heeft 2 hits nodig zo uit me hoofd.

[ Voor 15% gewijzigd door Senzuel op 10-01-2011 15:36 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
Mik! schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:31:
[...]

Ja elemental shamans pakken momenteel spirit gear, maar op leather met spirit need je niet ;) Je verliest de mail-profiency bonus als je niet volledig mail draagt en dat is niet iets waar je naar streeft als shaman. Dus ja, de elemental shaman staat in z'n recht om te needen op spirit gear, maar needen op spirit leather is gewoon dom, zeker wanneer er een druid rondloopt die het voor os kan gebruiken. En ik denk dat het probleem is waar Soulfightah tegenaan liep?
Eigenlijk ook ja, er werden eerst 2 leathers naar hem geschoven die ik best kon gebruiken... maarjah, ik was cat dps dus liet het maar gaan.. Toen er ook 2 rings naar hem toe gingen vond ik het wel een keertje welletjes :P (niet wetend dat ik bij de ringen fout zat natuurlijk |:( ) Maarjah, voor de leather was het sowiezo al te laat ;( Redelijk kon je ze ook niet noemen, hoewel ik ook niet zeker weet of ze wel fatsoenlijk engels spreken :P

[ Voor 5% gewijzigd door HesRuud op 10-01-2011 15:37 ]

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Senzuel schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:28:
Eerste wat ik deed om me zelf HC-Klaar te maken, Hitrating naar 8% (Hunter hier). Toen ging ik pas een HC queue, ik durfde in het begin ook niet, maar ik was altijd top DPS in normal. Toen maar is een try gedaan en lekker HC queue, 30min later HC gejoined en toch wel aardige DPS.

Top DPS als BM? Dan ben je een hele goeie! SV hunters doen anderhalf keer zoveel dps als BM. Daarom solo/grind/old school instances ik met BM en in instances switch ik naar SV.

Met SV geeft je multishot namelijk ook een serpentsting van 9 seconde op elk target (en met talents crit die ook veel vaker)...uber dps zeg maar; je hele scherm vol met gele nummertjes :)

Probeer nu AQ40 te doen met BM, maar da's verdomd lastig...die Skeram moet je heel tactisch aanpakken ivm mindcontrol.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0urit
Mik! schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:31:
[...]

En ik denk dat het probleem is waar Soulfightah tegenaan liep?
Ah, leather voor Droods natuurlijk. Daar had ik dan weer helemaal niet over nagedacht.
Maar het kan natuurlijk ook nog over weapons, rings, offhands of trinkets gaan ;)

[ Voor 37% gewijzigd door y0urit op 10-01-2011 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
FunkyTrip schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:36:
[...]

Top DPS als BM? Dan ben je een hele goeie! SV hunters doen anderhalf keer zoveel dps als BM. Daarom solo/grind/old school instances ik met BM en in instances switch ik naar SV.

Met SV geeft je multishot namelijk ook een serpentsting van 9 seconde op elk target (en met talents crit die ook veel vaker)...uber dps zeg maar; je hele scherm vol met gele nummertjes :)

Probeer nu AQ40 te doen met BM, maar da's verdomd lastig...die Skeram moet je heel tactisch aanpakken ivm mindcontrol.
Daar integen zijn er ook pets die uit zichzelf al 3-5k dps doen, dan doe je als hunter zelf maar wat minder dps :P Hier heb je natuurlijk wel heel erg goede controle nodig over je pet, heb je dat niet, dan moet je wel SV gaan :X

@ twifight:

Je kan in recount de dps van een persoon ontbinden, dit doe je door erop te klikken. Hier kan je mooi zien hoeveel dmg een bepaalde skill doet.

[ Voor 8% gewijzigd door HesRuud op 10-01-2011 15:43 ]

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senzuel
[...]

Ik zit vaak wel op plek 1 a 2 met dps ja. Dan vanavond maar is kijken hoe SV is, even goede talent tree zoeken. met passende glyphs.
Nog tips / heb je er 1 voor mij? :9
soulfightah schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:38:
[...]

Daar integen zijn er ook pets die uit zichzelf al 3-5k dps doen, dan doe je als hunter zelf maar wat minder dps :P Hier heb je natuurlijk wel heel erg goede controle nodig over je pet, heb je dat niet, dan moet je wel SV gaan :X
Ik gebruik een Core hound uit Blasted lands. Crit ook standaard al vrij hoog inderdaad. en normal hits doet die 3-4k. Plus je hebt hierbij BloodLust.

[ Voor 24% gewijzigd door Senzuel op 10-01-2011 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
FunkyTrip schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:24:
[...]

DPS meters heb ik nog niet helemaal door. Als anderen reports in de /p geven dan is dat meestal enkele k's hoger dan ik zelf report, terwijl ik gewoon de standaard settings heb van recount.

En ik maar afvragen waarom ik als hunter op bossfights met SV spec en i331 avg maar niet boven de 10k uitkom. Deed iemand een report van die fight. Zat ik op 12k, terwijl mijn recount me op 8k neerzette. Als de fight wat ingewikkeld wordt en zit ik op 5k ofzo...maar goed, dat zal dan wel 8k zijn.
Reken jij je pet apart terwijl zij 'm samen met jou rekenen misschien?
Chester schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:09:
Met een goed lopende groep met fatsoenlijke gear niet nee, maar ik kom regelmatig mensen tegen met de minimum level requirement, alles greens van een paar levels geleden, en met WOTLK 'tactics', m.a.w. rushen door alles heen. Dat kan DPS met gemak, want die krijgen nergens de schuld van. Als healer is CC wel nodig, want die moet het bij kunnen benen. Vooral als je net 85 dinged is het zwaar en ik vond CC wel nodig, ook al ging het vaak zonder (met de nodige wipes tot gevolg). Je moet er niet vanuit gaan omdat je een keer een snelle run met heroics geared mensen gedaan hebt dat gelijk elke speler van het spel dat ook maar kan.

Ik heb overigens als enhancement Shaman (levelling spec) moeite om 6k DPS te halen. Met buffs en zo haal ik het uiteindelijk ook wel, maar ik kom niet veel hoger. Bij WOTLK deed ik ook al walgelijk weinig damage, maar toen kwam het voornamelijk omdat alle andere classes (behalve rogues) AOE deden. Ik weet niet wat het is, goede totems, prima gear (iLVL 332), paar LW enchants. Misschien ligt het aan mijn rotatie. Ik doe single target damage op de skull (mits aangegeven, anders op een caster) maar kom niet echt veel hoger uit. Ik zie veel 85's met gelijk of minder DPS, dus het kan slechter, maar een DPS met minder dan 6k DPS vind ik als healer ook vrij slecht. 8k en hoger zie ik ook wel, maar dat haal ik nooit. 9k of nog hoger ben ik nog niet tegengekomen in PUGs. Ik weet niet direct wat om mijn DPS omhoog te krijgen, ik zit er wel aan te denken om Elemental te gaan.

[ Voor 74% gewijzigd door twiFight op 10-01-2011 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand hier trouwens die cata tank wapen enchantment al of op de AH zien staan?
Hij heet dacht ik wind walk en is echt gruwelijk duur. Stats zijn de verbeterde versie van de blade warding enchantment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Senzuel schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:33:
[...]

@ paul.

Wacht even paar seconden zodat Multi shot niet meer je CC hit. en CC breekt niet in 1x, heeft 2 hits nodig zo uit me hoofd.
Ik hoop dat je een geintje maakt. De enige vormen van CC die niet direct op elke hit breken zijn fear, hex en root effecten (dus entangling roots, frost nova, enz.). Polymorph, sap, trap, repentance en bind elemental breken allemaal direct bij welke vorm van damage dan ook. Banish ook, maar aangezien mobs immuun worden voor damage als je ze banisht gaat dat niet op. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Senzuel schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:41:
Ik zit vaak wel op plek 1 a 2 met dps ja. Dan vanavond maar is kijken hoe SV is, even goede talent tree zoeken. met passende glyphs.
Nog tips / heb je er 1 voor mij? :9
Glyphs voor SV hunter in instances zijn in ieder geval de killshot en de serpent sting glyph.

Op trashpacks zonder CC doe ik meestal gewoon multishotten + 1x explosive trap en dan telkens mulitshotten tot alles dood is.
Op boss fights is de rotatie explosive shot -> serpent sting -> black arrow -> cobra shot tot je explosive shot het weer doet en zo nu en dan je black arrow refreshen.

Je stat prio is dacht ik agi > hit (tot cap) > crit > haste > mastery.

En natuurlijk de coole beestjes als pet nemen. Gisteren Ghostcrawler opgehaald :Y
Maar Terrorpene vind ik nog steeds de tofste met zijn gloeiende turtle shell en de rook die uit zijn kop komt.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Senzuel schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:33:
[...]

Oh ik use ze voor Dodge voor me pet ... want die tankt vaak, weet niet hoe ik aggro uit moet zetten.

Blijf even serieus aub :? .
Echte oldskoolers snappen de grap :)
y0urit schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:38:
Ah, leather voor Droods natuurlijk. Daar had ik dan weer helemaal niet over nagedacht.
Maar het kan natuurlijk ook nog over weapons, rings, offhands of trinkets gaan ;)
Ah, dat had ik dus gemist. Ja, het is dom om voor spul buiten je armorclass te gaan. Wat mij betreft disablen ze die roll mogelijkheid gewoon want 5% van je primary stat is enorm.
Anoniem: 373674 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:44:
Heeft iemand hier trouwens die cata tank wapen enchantment al of op de AH zien staan?
Hij heet dacht ik wind walk en is echt gruwelijk duur. Stats zijn de verbeterde versie van de blade warding enchantment.
Hij's veel te duur. Veel tanks gebruiken mending :)

[ Voor 19% gewijzigd door Hydra op 10-01-2011 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• varkenspester
[...]

?? verkeerde quote ofzo? Ik snap de link niet met de hunter zijn BM quote en jouw tekst over tanking :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
varkenspester schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:06:
?? verkeerde quote ofzo? Ik snap de link niet met de hunter zijn BM quote en jouw tekst over tanking :-/
Er zijn wel meer die 'em niet snappen, NME wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:51

DefLite

Why so serious?

Armory werkt ook weer lekker mee..
This service is unavailable to any character under level 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hydra schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:07:
[...]

Er zijn wel meer die 'em niet snappen, NME wel :)
Ik denk dat veel van de mensen hier niet in de "everything is hunter loot!!!1"-periode gespeeld hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Ik zat samen met een guildmember in DM HC
Deed ik als S-priest 8k DPS, shaman als Enhancement ook zo rond de 8k DPS
Vondt dat ik het wel aardig deed met ilvl 340
Wrden toch een partij afgebrand, hele tijd door --> waar is de DPS etcetc

Ben na de derde boss maar weggegaan, werd er echt ziek van.
Maar gezien de HP van de DK-tank (buffed 195k) zou hij normaal wel alleen runs doen met guildies dus dan zal 8k DPS wel weinig zijn.

Wat doen de meeste S-priest als DPS met blues tussen 333 & 346 gear.
Wat ik wel eens doe is gewoon op elke mob SW:pain casten, dan single target mijn rotatie afhandelen, kom je hoog op DPS-meters maar ben je jezelf voor de gek aan het houden.

Op bosses doe ik 3*mindspike als opener (90% critchange-buff), SW:pain, devour plague + ........, dan mindflay tot 5 stacks, pop archangel dan Mindblast. Mindblast wil dan wel eens voor 30k critten.

Mindspike gebruik ik eigenlijk alleen als opener of als alleen nog maar SW:pain op de boss is omdat mindspike alle lopende Dot's verwijderd.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-04 13:20

Tijn96

In speed we trust

misschien een domme vraag/opmerking.
Ik snap een aantal afkortingen niet de meeste wel. :o
Kun je die ergens ofzoeken of moet je die zelf maar verzinnen, vindt het namelijk nogal vervelend als ik het leest en bij bepaalde afkortingen echt iets heb van hù... super onhandig want daardoor mis ik soms echt gewoon de clue van een opmerking ofzo.
dus mijn vraag is of het ergens staat wat deze afkortingen betekenen.

Dan nog iets:
ik tank met een warrior.
Mijn rotation is (charge) rend/cleave/thunderclap. voor begin, vooral bij trash groups. is dit een goeie rotatie of moet ik er nog iets aan veranderen? op het moment ben ik lvl 75. en wat is een goeie/de beste rotation voor bij een boss?
In normals krijg ik eigenlijk nooit opmerkingen dat ik niet kan tanken ofzo soms wel als ik teveel pull in een keer. Heb er (nog steeds) veel plezier in. :P
als ik eenmaal bezig ben doe ik veel devestate zodat die armor decreased. en dan andere attacks (weet ff de naam nie meer).
alvast bedankt

[ Voor 6% gewijzigd door Tijn96 op 10-01-2011 16:29 ]

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Tijn96 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:26:
misschien een domme vraag/opmerking.
Ik snap een aantal afkortingen niet de meeste wel. :o
Kun je die ergens ofzoeken of moet je die zelf maar verzinnen, vindt het namelijk nogal vervelend als ik het leest en bij bepaalde afkortingen echt iets heb van hù... super onhandig want daardoor mis ik soms echt gewoon de clue van een opmerking ofzo.
dus mijn vraag is of het ergens staat wat deze afkortingen betekenen.
Meeste zul je wel op Wowpedia kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoD85
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-04 14:13
Zijn er hier nog frostmages actief? Ik heb gisteren via de revered earthen ring cloak de average ilvl 329 gehaald. Ik doe nu tussen 7.5 en 8k singletarget dps maar alleen als er niet teveel bewogen moet worden. Ik ben hitcapped buiten de 'raidboss' categorie, daar mis ik nog ~10% hit.

Klinkt dit normaal? Iedereen zegt hier makkelijk hoger te halen maar in de random normals die ik doe sta ik meestal 1ste of 2de als dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:53

Seraphin

Meep?

NMe schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:45:
[...]

Ik hoop dat je een geintje maakt. De enige vormen van CC die niet direct op elke hit breken zijn fear, hex en root effecten (dus entangling roots, frost nova, enz.). Polymorph, sap, trap, repentance en bind elemental breken allemaal direct bij welke vorm van damage dan ook. Banish ook, maar aangezien mobs immuun worden voor damage als je ze banisht gaat dat niet op. :Y)
*knip*

* Seraphin moet leren lezen

Ow en ik snapte de grap over hunterlewts ook en ik speel ook al sinds die tijd. . . ben ik nu kewl? ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Seraphin op 10-01-2011 16:46 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

over de overstap van normals naar heroics:

Ik was ook wat huiverig om een aantal weken terug te overstap te maken, maar om heel eerlijk te zijn zijn de meeste trash pulls niet heel veel moeilijker dan in normals. Je merkt het verschil wel weer als je met wat 346 gear terug in een normal gaat. (eigenlijk geen healer nodig) Als je nu heroics in gaat heb je het geluk dat je vaak met guild runs te maken hebt en je hooguit een spot opvult. Dan ben je in de meeste gevallen toch wel verzekerd van een redelijk soepele run. (misschien 1 wipe) Ik durf het momenteel wel aan om een instance te puggen als healer.

Als tank heb ik het nog niet gedaan gezien ik geen idee heb met wat voor healers je in cata te maken krijgt. (dan heal ik liever zelf, heb ik er in ieder geval controle over) Dus dat doe ik alleen nog in guild runs.

CC wordt ook al lang niet meer zoveel gebruikt als toen men net heroics ging doen. Healers kunnen zichzelf redelijk in stand houden nu, dus CC wordt hooguit nog op 1 of 2 mobs gebruikt. Ik ben al in redelijk wat instances geweest zonder CC. Ik heb dan wel moeite (cooldowns gebruiken en naderhand drinken) maar je komt nog best simpel de pulls door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01-2024
sabriel schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:22:
Ik zat samen met een guildmember in DM HC
Deed ik als S-priest 8k DPS, shaman als Enhancement ook zo rond de 8k DPS
Vondt dat ik het wel aardig deed met ilvl 340
Wrden toch een partij afgebrand, hele tijd door --> waar is de DPS etcetc

Ben na de derde boss maar weggegaan, werd er echt ziek van.
Maar gezien de HP van de DK-tank (buffed 195k) zou hij normaal wel alleen runs doen met guildies dus dan zal 8k DPS wel weinig zijn.

Wat ik wel eens doe is gewoon op elke mob SW:pain casten, dan single target mijn rotatie afhandelen, kom je hoog op DPS-meters maar ben je jezelf voor de gek aan het houden.

Op bosses doe ik 3*mindspike als opener (90% critchange-buff), SW:pain, devour plague + ........, dan mindflay tot 5 stacks, pop archangel dan Mindblast. Mindblast wil dan wel eens voor 30k critten.

Mindspike gebruik ik eigenlijk alleen als opener of als alleen nog maar SW:pain op de boss is omdat mindspike alle lopende Dot's verwijderd.
Het is idd jezelf voor de gek houden, kost je een hoop mana en levert naar verhoudind weinig op ...

Ik speel al heel wat jaartjes sproest maar moet nog steeds wennen aan Mindspike ... gebruik het zelden (al ga ik deze eens proberen :D)

Zit nu op 339 ilevel maar pers er met moeite tussen de 7-8K uit ... en dan nog lopen ze te zaniken dat het niet genoeg is. Op de een of andere manier zijn mensen ongelofelijk verziekt geraakt op de facerolls in LK.
Om nog van normaal commentaar te zwijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zontar
  • Laatst online: 06-04 22:19
[...]

mijn vriendin gaat daar BM en gaat vervolgens achter pillaar bovenaan staan. 5 minuten op kill command rammen en hij schijnt te gaan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

HoD85 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:45:
Zijn er hier nog frostmages actief? Ik heb gisteren via de revered earthen ring cloak de average ilvl 329 gehaald. Ik doe nu tussen 7.5 en 8k singletarget dps maar alleen als er niet teveel bewogen moet worden. Ik ben hitcapped buiten de 'raidboss' categorie, daar mis ik nog ~10% hit.

Klinkt dit normaal? Iedereen zegt hier makkelijk hoger te halen maar in de random normals die ik doe sta ik meestal 1ste of 2de als dps.
Frost is redelijk afhankelijk van de mogelijkheid om stil te kunnen blijven staan. Ik heb gemerkt dat ik met frost best makkelijk boven de 10k uit kom met hetzelfde average gear level als jij, maar tegelijkertijd moet dat dat wel een statische fight zijn, zoals de eerste baas in VP of de tweede baas in Stonecore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
NMe schreef op maandag 10 januari 2011 @ 17:04:
[...]

Frost is redelijk afhankelijk van de mogelijkheid om stil te kunnen blijven staan. Ik heb gemerkt dat ik met frost best makkelijk boven de 10k uit kom met hetzelfde average gear level als jij, maar tegelijkertijd moet dat dat wel een statische fight zijn, zoals de eerste baas in VP of de tweede baas in Stonecore.
Ditzelfde kom ik tegen als sproest omdat je hiervoor (vooral met MindFlay) afhankelijk bent van channeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:30
sabriel schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:22:
Hm, mijn spriest zit nu na een weekendje HCs spammen 340, en op bosses zit ik nu toch redelijk consistent boven de 10k met uitschieter naar boven op tank en spank gevechten. Trash is idd vrij drama voor een spriest, laat meestal een dot of twee uit de rotatie daar bij mobs met gemiddelde HP pools of doe een volledige rotatie single target, bij trash met minder dan 300k HP is het Spike x3 MB repeat, altijd SW:D als finisher voor de glyph. Bazen open ik met VE, DP, SW:P, MB, mindflay, archangel bij 5 stack; dan MB op cooldown, VE en DP up houden (debuff filter of timers zijn hier een mooie ondersteuning voor), mindflay als filler en SW:D zodra de baas onder de 20% komt. Afhankelijk van mijn mana pool smokkel ik er soms nog meer SW:D's tussendoor, maar dat wordt met betere gear steeds minder nodig. Als je archangel vaker kan gebruiken in een gevecht: doen natuurlijk.

Statswise probeer ik haste en crit een beetje te balanceren, en heb ik eerste de hitcap maar gehaald (nog een hit trinket in gebruik, probeer verder hit met spirit gear te verzorgen zodat ik straks ook kan healen)

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Dutchman! schreef op maandag 10 januari 2011 @ 17:24:
[...]

Hm, mijn spriest zit nu na een weekendje HCs spammen 340, en op bosses zit ik nu toch redelijk consistent boven de 10k met uitschieter naar boven op tank en spank gevechten. Trash is idd vrij drama voor een spriest, laat meestal een dot of twee uit de rotatie daar bij mobs met gemiddelde HP pools of doe een volledige rotatie single target, bij trash met minder dan 300k HP is het Spike x3 MB repeat, altijd SW:D als finisher voor de glyph. Bazen open ik met VE, DP, SW:P, MB, mindflay, archangel bij 5 stack; dan MB op cooldown, VE en DP up houden (debuff filter of timers zijn hier een mooie ondersteuning voor), mindflay als filler en SW:D zodra de baas onder de 20% komt. Afhankelijk van mijn mana pool smokkel ik er soms nog meer SW:D's tussendoor, maar dat wordt met betere gear steeds minder nodig. Als je archangel vaker kan gebruiken in een gevecht: doen natuurlijk.

Statswise probeer ik haste en crit een beetje te balanceren, en heb ik eerste de hitcap maar gehaald (nog een hit trinket in gebruik, probeer verder hit met spirit gear te verzorgen zodat ik straks ook kan healen)
Wat is de Hitcap op 85 eigenlijk :S ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dice schreef op maandag 10 januari 2011 @ 17:29:
[...]

17%, net zoals bij elk ander level. Welk rating-getalletje daarbij hoort kun jij net zo makkelijk googlen als wij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
NMe schreef op maandag 10 januari 2011 @ 17:34:
[...]

17%, net zoals bij elk ander level. Welk rating-getalletje daarbij hoort kun jij net zo makkelijk googlen als wij. ;)
ik lanceerde de vraag net voor mijn gesubsidieerde avondeten ;)
Hopende dat er iemand actief genoeg was om mijn luiheid te bevredigen :D

[ Voor 11% gewijzigd door Dice op 10-01-2011 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Anoniem: 373674 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:44:
Is ook niet zo gek dat hij erg veel kost, alleen het recipe kost al 5 maelstrom crystals, en dan de mats om te maken zitten ok 3 of 4 maelstrom crystals in, en die kosten op mijn realm nu zo'n 1250 gold per stuk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-03 11:45
Zijn er nog meer WOW mensen die problemen hebben met latency op hun Tweak DSL lijn ? zo ja graag hier even je klacht noteren --> TweakDSL ervaringen topic - Deel 26

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
twiFight schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:42:
[...]Ik heb overigens als enhancement Shaman (levelling spec) moeite om 6k DPS te halen. Met buffs en zo haal ik het uiteindelijk ook wel, maar ik kom niet veel hoger. Bij WOTLK deed ik ook al walgelijk weinig damage, maar toen kwam het voornamelijk omdat alle andere classes (behalve rogues) AOE deden. Ik weet niet wat het is, goede totems, prima gear (iLVL 332), paar LW enchants. Misschien ligt het aan mijn rotatie. Ik doe single target damage op de skull (mits aangegeven, anders op een caster) maar kom niet echt veel hoger uit. Ik zie veel 85's met gelijk of minder DPS, dus het kan slechter, maar een DPS met minder dan 6k DPS vind ik als healer ook vrij slecht. 8k en hoger zie ik ook wel, maar dat haal ik nooit. 9k of nog hoger ben ik nog niet tegengekomen in PUGs. Ik weet niet direct wat om mijn DPS omhoog te krijgen, ik zit er wel aan te denken om Elemental te gaan.
Enhancement is sweet in PVE. Het was mijn leveling spec en ik doe er nog wel eens randoms HC mee en kan goed meekomen qua DPS ook al is mijn gear redelijk. Niets gegemmed en enchanted. Haal rond 9/10k gemiddeld en 11/12k op een boss is mogelijk afhankelijk van de fight.
Check deze thread en houd hun priority list aan: http://elitistjerks.com/f...s_cataclysmic_discussion/

Dus niet gelijk switchen naar Ele ;)

Ik vind Enhancement een leuke manier van spelen en die Wolves zijn vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-02 14:34
Met een Retri paladin kon je toch altijd heel veel Aoe Dmg doen. Ik heb een lvl 21 paladin. Maar die kan alleen singe shots doen. Komt dit nog op een later Lvl of hebben ze dit veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madbee
  • Laatst online: 15-04 22:55
Retri pala was nooit geweldig in aoe dmg?

consecration is niet je van het.. en veder tja..

voor aoe moet je unholy DK zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
- dagboekje post -

Net twee runs gedaan, een HoO PUG en een GB met 2 guildies + rest pug. Wat een verademing! Ik kom HoO in en het eerste dat de tank zegt is "we have 3 cc" woop woop! We hadden er 4 zelfs, als je mij meerekent, maar ik focus me liever op healing. Met dezelfde gear als ik gister met moeite VP doorkwam ging het nu prima in HoO. CC scheelt een hoop en de DPS lette redelijk op welke damage ze kregen. Ik merk wel dat ongeacht de speler of de dungeon dat melee DPS erg veel heals nodig heeft, puur omdat ze dicht bij de mobs staan. Healen was redelijk aan de bak, maar uiteindelijk is het alleen op een aantal van die trash vlak voor de subbosses close geweest. Wel een trinket gewonnen, mijn beide trinkets waren nog vrij belabberd (iLVL van laag in de 300), maar heb dus nu eentje van lvl333. Daarna een guildy gejoined voor een normal, maar er wouden niet zoveel mee dus we waren met zijn drieen. GB in, ook vrij pittige dungeon, maar het ging best aardig. Een wipe door een ninja pull van de lock. Daarna gingen zelfs een DK en de tank mij proberen te naaien, door tijdens het drinken al te pullen, maar ik heb alles kunnen redden (van guildies kan ik het hebben). Geen loot, maar wel revered geworden met Ramazan, dus een mooie healy waste er bij.

- samenvatting -
Wat een fudging verademing zeg, als DPS eens oplet en mensen willen CCen!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Menace_1981 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 21:55:
[...]

Enhancement is sweet in PVE. Het was mijn leveling spec en ik doe er nog wel eens randoms HC mee en kan goed meekomen qua DPS ook al is mijn gear redelijk. Niets gegemmed en enchanted. Haal rond 9/10k gemiddeld en 11/12k op een boss is mogelijk afhankelijk van de fight.
Check deze thread en houd hun priority list aan: http://elitistjerks.com/f...s_cataclysmic_discussion/

Dus niet gelijk switchen naar Ele ;)

Ik vind Enhancement een leuke manier van spelen en die Wolves zijn vet!
Haha ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Ik heb blijkbaar lange tijd niet opgelet.
Laat ik overigens eerst even voorop stellen dat ik de spec speel die ik leuk vind. Ik heb enhancement gekozen, los van de DPS, omdat ik die leuk vindt, en ook mijn evt. switch naar elemental zal zijn omdat ik dat leuk vind, niet omdat de DPS beter is.

Ik zie gelijk al een aantal interessante en nieuwe punten op die pagina, waar ik nog niet bij stilgestaan had:
* Unleashed Elements is gewoon briljant! Ik had die spell niet eens op mijn bars, omdat ik dacht dat je de weapon buff consumede bij het gebruik van UE. Is dus gewoon niet zo, prachtig!
* Wolfjes in dungeons, ook nooit over nagedacht. Ik gebruik ze bij questen alleen als ik onverwacht teveel pull. Spells met een CD van 10+ seconden vergeet ik vrij vaak uberhaupt te gebruiken.
* LL doet meer damage dan Stormstrike. Toen ik nét de spells kreeg was dit andersom en ik heb er nooit meer naar gekeken, al die tijd er van uit gaande dat SS > LL in damage. Ik zal LL eerder in mijn rotation zetten.
* Stats. Ook hit/expertise heb ik nooit echt naar gekeken. In PVE geen last van natuurlijk. Maar in dungeons zal ik ongetwijfeld een percentage missen omdat die stats te laag zijn. Ik zal de boel eens reforgen!

Bedankt voor de link in ieder geval. Hopelijk gaat mijn DPS een heel stuk omhoog zo.

[ Voor 44% gewijzigd door twiFight op 11-01-2011 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
-

[ Voor 99% gewijzigd door twiFight op 11-01-2011 01:56 . Reden: dubbelpost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
Dice schreef op maandag 10 januari 2011 @ 17:29:
[...]

Dit is heel makkelijk te zien door met je muis over hitrating te gaan staan in je character menu, dan zie je links staan: Miss Chance, kijk dan naar de lvl 86/skull en hoeveel hit % je nog bij moet halen. Klaar is kees, of soulfighta in mijn geval ;)

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Hebben ze de phasings weggehaald voor de veins en herbs.
Ik ben mijn alts aan het levelen via quests, omdat bijna alle veins gephased waren en je gewoon niets vondt.
En nu zie ik lvl81 warriors/DK in Uldum op jacht voor mineral veins.

Dit wekt voor mij de suggestie dat de phasings weg zijn gehaald, maar kan mer er niets herinneren er iets over te hebben gelezen.

*dagboek*
Gisteren eindelijk exalted geworden met guardians of hyjal bij het helpen van een guildy met een HoO-HC run.
Alle bazen gedaan, en aleen maar melee/DPS-gear wat dropte.
MT was er wel blij mee, alleen jammer dat de eindbaas zoveel tries nodig had, de makkelijkste baas gaf de meeste moeilijkheden. Nog maar 1k rep nodig voor gilneas, en dan heb ik eindelijk mijn 55 reps op exalted, wat tevens voor de guild een extra pet oplevered.

Op mijn warrior Blacksmithing verder geleveld, is nu 517 dus de 525 komt in de buurt.
Daarna zal ik wel geboost gaan worden door de heroics voor de chaos orbs, aangezien ik de enigste BS in de guild ben, heb ik al wat orders staan voor waists/Shields etc. Iig is mijn warrior ni ilvl 324 avarage, dus met 329 heroics in met guild en genoeg CC moet geen probleem zijn.

Guild is gisteren ook lvl10 geworden, dus op naar lvl11, gaat lekker en denk de guikd maar te gaan helpen door alle heroics te gaan doen van Northrend in een groep. Geeft weer een mooie XP boost.
*einde dagboek*

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-05-2022
Gister Cho'gall gekilled op 25m :)
Nieuwe mace for me: http://www.wowhead.com/item=63680
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384763

gratz :)

Wij bijna Ascendant Council neergekregen. Laatste phase is grappig maar hard, go go power rangers.

Heb de indruk dat we nu met enige inspanning toch 3 bazen neer moeten krijgen maar vind het best aan ons tempo. Hoeven niet de eerste te zijn, zolang we maar mooie progress doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Zontar schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:58:
[...]
mijn vriendin gaat daar BM en gaat vervolgens achter pillaar bovenaan staan. 5 minuten op kill command rammen en hij schijnt te gaan liggen.
Zo doe ik het ook maar ergens halverwege begint ie ineens zijn shock te spammen terwijl ik toch echt mijn pet in melee heb (hij spamt alleen maar als er niemand in melee zit schijnt). Tja en 2k ticks per seconde trek ik niet.

Gisteren wel MC gesolo'd. Da's ook wel leuk na 5 jaar geleden er voor het laatst binnen te zijn geweest :)

Dat gevecht met Geddon en Sulfuron waren het vervelendst. Bij Geddon duurde het 3 deaths door falling damage tot ik me realiseerde dat ik buiten het YOU ARE THE BOMB effect-range kan staan :D
Bij Sulfuron kon ik niet door de healende adds heen dps-en als BM hunter (AoE lack) dus moest ik wachten tot al hun mana op was. Killde er wel een paar gelukkig met crits vlak voor hun dark mending af ging. Wel leuk om te doen, zo'n run :Y

Daarna als vervanger meegegaan naar een spontane raid voor Argaloth of hoe die gast ook heet in Tol Barad. Dacht dat mijn DPS niet goed genoeg was op i333, maar 1/3e in het gevecht zat ik met 12k in de top 5. Toen ging ik dood uiteraard want die debuff werd niet echt goed geheald. Al met al een leuke binnenkomer. Nog geen heroic gedaan en meteen een raid in...

[ Voor 15% gewijzigd door FunkyTrip op 11-01-2011 09:29 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
sabriel schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 08:37:
Hebben ze de phasings weggehaald voor de veins en herbs.
Ik ben mijn alts aan het levelen via quests, omdat bijna alle veins gephased waren en je gewoon niets vondt.
En nu zie ik lvl81 warriors/DK in Uldum op jacht voor mineral veins.
In Uldum zijn de veins niet phased. Ik kon daar ook gelijk terecht om te minen (op 7 december al).

In Twilight Highlands zijn ze wel phased, nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0urit
Gisteren voor het eerst Magwaw gezien met de guild. Er was een DPS'er nodig dus mocht ik met m'n Elemental Shaman komen. Hard gewhiped. We kregen die larves niet down voordat er nieuwe spawnden uit de pilar of flame. Hoe doen jullie dat?

Daarnaast leatherworking geleveled naar 506. Gaat nu een mooie grind worden omdat er tot 510 niks nieuws te maken is. Moet dus met green en yellow spul nog 4 punten zien te levelen. Jammer dat die Heavy savage leather zo'n dikke grind is. Iemand nog een goede plek om te farmen? Old city is generfed. Die droppen nog maar 1 leather in plaats van 2 per mob ervoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 25-04 15:56
Magmaw is niet zo heel moeilijk vond ik, maken gewoon 2 van die area raid markers, en dan switch je gewoon van de ene naar de ander als er een pillar spawn.
hunter traps doen ook wonderen, ranged sowieso priority op parasites altijd, die dingen kunnen ook nog es gestunned worden.
rogues met FoK crippling poison wil ook helpen, maar alleen doen als ranged aggro op parasites heeft. DK zou ook diseases kunnen doen want hun AoE is smerig goed ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384763

y0urit schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 09:51:
Gisteren voor het eerst Magwaw gezien met de guild. Er was een DPS'er nodig dus mocht ik met m'n Elemental Shaman komen. Hard gewhiped. We kregen die larves niet down voordat er nieuwe spawnden uit de pilar of flame. Hoe doen jullie dat?
Easy. Je laat slechts 1 of 2 ranged buiten de groep staan, al de rest stackt op de melee achter de boss.

Die 1 of 2 ranged zullen dus die pilars op hen krijgen, hij hebben dit laten doen door een mage & hunter. Van zodra de pillar hit, legt de hunter een frosttrap neer en als de adds spawnen doet de mage zijn ring of frost thingie. Dan is het zaaks dat je veel aoe dps hebt om die neer te nuken. Eens je dit onder de knie hebt is het echt facerolle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hallo mensen

Gisteren iets totaal nieuws gedaan op wow gebied ----> Vissen :D

na iets van 1 uurtje kreeg ik hele irritante netwerkproblemen (win7 ultimate in combi met mijn moederboard) die de standaard verbinding ging aanpassen etc.. heel irri. Heb dat nu handmatig gezet zodat die standaard automatische windows zooi.. de boel nooit meer kan verpesten.

Toen ik weer kon aanloggen ff de vangst op Ah gezet en zag vanmorgen dat ik er gewoon toch nog bijna 500g mee had verdient :D

Plan is om als straks de gear goed is, het benodigde recept daarop af te stemmen. wellicht kan ik er ook nog wat cash aan verdienen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Laatst online: 20:32
Goede morgen!

Toen ik gister laat thuis kwam van werk en inlogde op ventrilo werd meteen gevraagd of ik nog zin had in een uurtje wipen op de conclave of the winds. Ik ben meteen ingelogd en 5 minuten later konden we de eerste try doen. Helaas wilde het de hele tijd echt net niet. De dps was een stuk beter dan zondagavond omdat mensen beter gewend waren aan het gevecht, maar elke keer maakte iemand wel een klein foutje… (Ik zelf helaas soms ook.)

Na een uurtje wipen was het al elf uur geweest, dus toen hebben we de raid gecalled. 15% was de beste try. Slechts 1 switch verder en we hadden ze te pakken…

Vanavond heb ik weer de tijd om wat heroics te grinden. Eens kijken hoeveel rep en lewtz(!) ik kan pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Anoniem: 384763 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 09:57:
[...]

Easy. Je laat slechts 1 of 2 ranged buiten de groep staan, al de rest stackt op de melee achter de boss.

Die 1 of 2 ranged zullen dus die pilars op hen krijgen, hij hebben dit laten doen door een mage & hunter. Van zodra de pillar hit, legt de hunter een frosttrap neer en als de adds spawnen doet de mage zijn ring of frost thingie. Dan is het zaaks dat je veel aoe dps hebt om die neer te nuken. Eens je dit onder de knie hebt is het echt facerolle.
Dat dachten wij dus ook, dus ik vet ver van die boss en de rest er zo ongeveer bovenop, en constant spawnde die pillars midden in de raid. Misschien moet iemand de instance-servers van DarkSorrow even vertellen dat die dingen op de DPS die het verste weg staat moeten spawnen, maar vooralsnog krijgt wowhead gelijk en spawnen die dingen op random mensen bij ons?

En, onze AoE is blijkbaar te laag, want we kregen ze ook niet neer voordat er nieuwe kwamen...

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• y0urit
Mij is ook verteld dat ze op random players spawnen. Vandaar dat ik ookal raar opkeek van de reactie van gr00v.. Zou het inderdaad makkelijker maken als ze het verst weg zouden spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-04 11:41

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Paul Nieuwkamp schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 10:42:
[...]
Dat dachten wij dus ook, dus ik vet ver van die boss en de rest er zo ongeveer bovenop, en constant spawnde die pillars midden in de raid. Misschien moet iemand de instance-servers van DarkSorrow even vertellen dat die dingen op de DPS die het verste weg staat moeten spawnen, maar vooralsnog krijgt wowhead gelijk en spawnen die dingen op random mensen bij ons?

En, onze AoE is blijkbaar te laag, want we kregen ze ook niet neer voordat er nieuwe kwamen...
y0urit schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 10:46:
Mij is ook verteld dat ze op random players spawnen. Vandaar dat ik ookal raar opkeek van de reactie van gr00v.. Zou het inderdaad makkelijker maken als ze het verst weg zouden spawnen.
De pillars kunnen spawnen op iedereen die verder dan 15 yards van de boss vandaan staat. Alles binnen 15 Yards van de boss ( dit is vrijwel dus stacken op de edge ) kan geen pillars krijgen.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.