- dagboekje post -
Net twee runs gedaan, een HoO PUG en een GB met 2 guildies + rest pug. Wat een verademing! Ik kom HoO in en het eerste dat de tank zegt is "we have 3 cc" woop woop! We hadden er 4 zelfs, als je mij meerekent, maar ik focus me liever op healing. Met dezelfde gear als ik gister met moeite VP doorkwam ging het nu prima in HoO. CC scheelt een hoop en de DPS lette redelijk op welke damage ze kregen. Ik merk wel dat ongeacht de speler of de dungeon dat melee DPS erg veel heals nodig heeft, puur omdat ze dicht bij de mobs staan. Healen was redelijk aan de bak, maar uiteindelijk is het alleen op een aantal van die trash vlak voor de subbosses close geweest. Wel een trinket gewonnen, mijn beide trinkets waren nog vrij belabberd (iLVL van laag in de 300), maar heb dus nu eentje van lvl333. Daarna een guildy gejoined voor een normal, maar er wouden niet zoveel mee dus we waren met zijn drieen. GB in, ook vrij pittige dungeon, maar het ging best aardig. Een wipe door een ninja pull van de lock. Daarna gingen zelfs een DK en de tank mij proberen te naaien, door tijdens het drinken al te pullen, maar ik heb alles kunnen redden (van guildies kan ik het hebben). Geen loot, maar wel revered geworden met Ramazan, dus een mooie healy waste er bij.
- samenvatting -
Wat een fudging verademing zeg, als DPS eens oplet en mensen willen CCen!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Menace_1981 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 21:55:
[...]
Enhancement is sweet in PVE. Het was mijn leveling spec en ik doe er nog wel eens randoms HC mee en kan goed meekomen qua DPS ook al is mijn gear redelijk. Niets gegemmed en enchanted. Haal rond 9/10k gemiddeld en 11/12k op een boss is mogelijk afhankelijk van de fight.
Check deze thread en houd hun priority list aan:
http://elitistjerks.com/f...s_cataclysmic_discussion/
Dus niet gelijk switchen naar Ele
Ik vind Enhancement een leuke manier van spelen en die Wolves zijn vet!
Haha ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Ik heb blijkbaar lange tijd niet opgelet.
Laat ik overigens eerst even voorop stellen dat ik de spec speel die ik leuk vind. Ik heb enhancement gekozen, los van de DPS, omdat ik die leuk vindt, en ook mijn evt. switch naar elemental zal zijn omdat ik dat leuk vind, niet omdat de DPS beter is.
Ik zie gelijk al een aantal interessante en nieuwe punten op die pagina, waar ik nog niet bij stilgestaan had:
* Unleashed Elements is gewoon briljant! Ik had die spell niet eens op mijn bars, omdat ik dacht dat je de weapon buff consumede bij het gebruik van UE. Is dus gewoon niet zo, prachtig!
* Wolfjes in dungeons, ook nooit over nagedacht. Ik gebruik ze bij questen alleen als ik onverwacht teveel pull. Spells met een CD van 10+ seconden vergeet ik vrij vaak uberhaupt te gebruiken.
* LL doet meer damage dan Stormstrike. Toen ik nét de spells kreeg was dit andersom en ik heb er nooit meer naar gekeken, al die tijd er van uit gaande dat SS > LL in damage. Ik zal LL eerder in mijn rotation zetten.
* Stats. Ook hit/expertise heb ik nooit echt naar gekeken. In PVE geen last van natuurlijk. Maar in dungeons zal ik ongetwijfeld een percentage missen omdat die stats te laag zijn. Ik zal de boel eens reforgen!
Bedankt voor de link in ieder geval. Hopelijk gaat mijn DPS een heel stuk omhoog zo.
[
Voor 44% gewijzigd door
twiFight op 11-01-2011 01:57
]