Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 237 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 77.230 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02:16
soulfightah schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 14:25:
[...]

Serieus, stelde je nou serieus die vraag? Als speler die zowel PVE als PVP mooi vind zijn 2 talent specs al te weinig, als bijvoorbeeld een dps dan ook nog tank erbij moet/wil rollen, moet hij een van de twee laten vallen. Dat doet deze dus ook, hij laat tank vallen. Ik zou als druid ook wel 4 talent specs kunnen gebruiken, tank, dps, pvp dps en pvp healer, het enige punt wat hierbij een probleem kan worden zijn dan gearsets. Daar zijn de bags gewoon niet groot genoeg voor.
1. het was cinisch.
2. lees de rand die ik quotte ook even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170776

soulfightah schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 16:15:
[...]

Dat is inderdaad een ongeschreven regel :), omdat dit zo logisch is wordt het niet eens meer vermeld ;)
Helaas klopt dit since Cata niet meer. 1 point hit op je gear is ongeveer 1,5 DPS
1 point van je main stat (AGI/INT/STR) is 2,5 DPS.

Dus in cata gem je niet voor hit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Nivado schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 14:17:
@ funkytrip, sorry het was niet zozeer een reactie op de quote, maar een inhaking op de discussie.

[...]

ik ontwijk je vraag niet. Ik keer je stelling om, omdat hij dan in mijn ogen net zo goed geld. Maar om direct antwoord te geven op je bovenstaande vraag:

1. Omdat je dan ook gear moet verzamelen, enchanten, gemmen en verdiepen in hoe een ... tank werkt, wat een hoop speeltijd kost (wat niet iedereen heeft)
2. Omdat je de tank rol te veel werk, niet leuk of vermoeiend kan vinden
3. Omdat die capabele spelers ook niet voor mij willen gaan tanken

Ik denk dat er nog wel wat redenen te verzinnen zijn, maar nr 1 is toch wel de voornaamste lijkt me.
Ik vind het de normaalste zaak van de wereld dat je je class als geheel kent en niet raar staat te kijken als je gevraagd wordt even iets anders te doen dan je normaal doet maar goed. Ik kan niet oordelen over warrior/druid/pally tanking, maar Blood DK tanking in WOTLK was 1 van de simpelste taken die ik moest "leren".

#1 dus best wel overdreven, kost je wat... 1000 gold aan gems/enchants? Minder als je voor non-blue gems gaat. In WOTLK op m'n priest full holy + shadow set incl epic gems/enchants, net zoals m'n DK full 264+ tanking en DPS gear had incl. gems/enchants ('t was toch een lachertje om te verzamelen).

#2: DPS is ook werk, meer werk dan tanking als je een capabele party hebt. Verder: een simpele HC tanken kost je minder tijd dan 40 min in de queue wachten op een andere tank, vind je dat niet de "moeite" waard? (ok ok DM kost meer tijd, maar dat geldt ook als je hem als DPS krijgt)

#3: ik wil prima tanken wanneer nodig, in WOTLK zelfs tijdens ICC25HM moeten tanken op m'n DK omdat er te weinig tanks waren. Misschien is het tijd dat je andere medespelers/guildies zoekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Anoniem: 170776 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 14:30:
[...]

Helaas klopt dit since Cata niet meer. 1 point hit op je gear is ongeveer 1,5 DPS
1 point van je main stat (AGI/INT/STR) is 2,5 DPS.

Dus in cata gem je niet voor hit
En toch nodigen wij niemand uit voor raids die niet op zijn minst hitcapped is.

Rara waarom?
(en ik ben ook nagenoeg helemaal gegemmed voor hit)

[ Voor 6% gewijzigd door Darkangle op 12-01-2011 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Darkangle schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 14:34:
[...]

En toch nodigen wij niemand uit voor raids die niet op zijn minst hitcapped is.

Rara waarom?
(en ik ben ook nagenoeg helemaal gegemmed voor hit)
Omdat ie dan geen idee heeft welke gear hij had moeten verzamelen of reforgen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02:16
Inferno schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 14:31:
[...]

#3: ik wil prima tanken wanneer nodig, in WOTLK zelfs tijdens ICC25HM moeten tanken op m'n DK omdat er te weinig tanks waren. Misschien is het tijd dat je andere medespelers/guildies zoekt?
Ik snap je probleem dan niet, jij tanked dan toch? Er mist een tank, jij wilt tanken als het nodig is, probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-05 19:31
FunkyTrip schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 13:15:Ik heb jaren een druid gespeeld en ik ben van mening dat de allerbeste speler ter wereld met een pure class meer dps moet kunnen doen dan met een hybrid. Dat hybrid net iets harder moeten werken voor hun top dps. Tuurlijk, het gaat om 'of het leuk is of niet', maar een hybrid kan varieren. Die kan tanken of healen als hij het dps even zat is. Een pure kan dat niet. Die heeft alleen zijn dps. Ik vind dat die daar dan ook in mag excelleren.
Eens. En onder hybrid zou ik dan ook nog utility willen scharen. Een hunter heeft zo goed als niks, één CC met een lange CD zodat je die 2x per gevecht kan gebruiken maar de mob alsnog de helft van de tijd vrij is, één CC waarbij je maar net geluk moet hebben dat de mob er exact overheen blieft te lopen, een AoE slow waar, wederom, overheen gelopen moet worden, en een single target slow. That's it.
Geen:
- Heal
- Interrupt
- Disspell
- Bloodlust
en daar bovenop nog een minimum range voordat ze een deuk in een pakje boter krijgen.

Begrijp met niet verkeerd, ik vind hunter heel leuk om te spelen, maar als je de lijn DPS -> Utility bekijkt (waarbij tank op ongeveer 2/3 staat en een healer onder 100% utility) dan zou ik het ook niet meer dan normaal vinden dat aan de DPS-kant ook meer DPS gedaan wordt :P

Hunter AoE OP noemen gaat ook wat ver, pas bij 4 mobs doe je meer dmg dan singletarget, en hoe vaak kamt dat nog voor tegenwoordig? Die groepjes volgelingen in die instance? Die hebben 40 HP of zo, meestal zit ik tab en mijn AoE-knop te spammen om alleen maar 'your target is dead' te krijgen :F

Tot zover mijn filosofische standpunt, praktisch gezien vind ik het best als ik mee kan komen met de rest en ik me vermaak, de meters toppen is een leuke egotrip, maar niet bepalend voor mijn WoW-beleving :)

Iets anders, waar staan tegenwoordig de patchnotes? Ik kan ze niet vinden, http://www.wow-europe.com/en/patchnotes/ heeft alleen 4.0.3a terwijl iedereen volop over de aankomende dingen aan het praten is, http://eu.battle.net/wow/en/blog/1478991 is oud (en geen patchnote), en de In Development en Upcomming op die eerste link geven een 404...

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-05 10:23

Decennia

VECTORHEAD

http://www.amazon.co.uk/g...=467128533&pf_rd_i=468294

Doen of niet doen ? Weet niet of het via Amazon zelf is en de goede versie is ?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:27

FunkyTrip

Funky vidi vici!

hulkie schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 14:23:
Ieder zijn meug… de rol van tank en de rol van healer zijn al meer dan leuk genoeg. Ook de rol van dps kan heel erg leuk zijn.
Onzin dat het leuk genoeg is. Voor sommigen misschien. Tanken/Healen is pas leuk genoeg als de samenstelling van mensen in de queue ongeveer 20% tank, 20%healer,60% dps is. Tanken/Healen is pas leuk genoeg als een significant deel van de huidige dps-specced spelers denkt 'hey! tanken&healen is zo leuk, dat ga ik doen!'

Zo werkt het nou eenmaal. Naast geld verdienen is het Blizzard's taak om de boel zo te balanceren dat iedereen het het meest naar hun zin heeft en mensen niet dwingt in bepaalde rollen. Met 40minuten queues slagen ze daar op dit moment niet in. Hoe ze dat moeten oplossen boeit me niet; dat het een probleem is is een feit:

"Voor de huidige playerbase zitten er teveel nadelen aan het vervullen van een tank en/of healerrol waardoor er te weinig spelers voor die rol kiezen". *Dat* is hun uitdaging. Als ze het boeit natuurlijk; het geld vliegt binnen immers ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 15:40
Decennia schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 14:54:
http://www.amazon.co.uk/g...=467128533&pf_rd_i=468294

Doen of niet doen ? Weet niet of het via Amazon zelf is en de goede versie is ?
Mja tis gewoon 1 uitbreiding ?.

Weet niet waarom je alleen lichking uitbreiding wil ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-03 10:19
Paul Nieuwkamp schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 14:50:
[...]
Eens. En onder hybrid zou ik dan ook nog utility willen scharen. Een hunter heeft zo goed als niks, één CC met een lange CD zodat je die 2x per gevecht kan gebruiken maar de mob alsnog de helft van de tijd vrij is, één CC waarbij je maar net geluk moet hebben dat de mob er exact overheen blieft te lopen, een AoE slow waar, wederom, overheen gelopen moet worden, en een single target slow. That's it.
Geen:
- Heal
- Interrupt
- Disspell
- Bloodlust
en daar bovenop nog een minimum range voordat ze een deuk in een pakje boter krijgen.

Begrijp met niet verkeerd, ik vind hunter heel leuk om te spelen, maar als je de lijn DPS -> Utility bekijkt (waarbij tank op ongeveer 2/3 staat en een healer onder 100% utility) dan zou ik het ook niet meer dan normaal vinden dat aan de DPS-kant ook meer DPS gedaan wordt :P

Hunter AoE OP noemen gaat ook wat ver, pas bij 4 mobs doe je meer dmg dan singletarget, en hoe vaak kamt dat nog voor tegenwoordig? Die groepjes volgelingen in die instance? Die hebben 40 HP of zo, meestal zit ik tab en mijn AoE-knop te spammen om alleen maar 'your target is dead' te krijgen :F

Tot zover mijn filosofische standpunt, praktisch gezien vind ik het best als ik mee kan komen met de rest en ik me vermaak, de meters toppen is een leuke egotrip, maar niet bepalend voor mijn WoW-beleving :)

Iets anders, waar staan tegenwoordig de patchnotes? Ik kan ze niet vinden, http://www.wow-europe.com/en/patchnotes/ heeft alleen 4.0.3a terwijl iedereen volop over de aankomende dingen aan het praten is, http://eu.battle.net/wow/en/blog/1478991 is oud (en geen patchnote), en de In Development en Upcomming op die eerste link geven een 404...
Met camouflage en de trap launcher is Freezing Trap wel een betrouwbare (betrouwbaardere) cc geworden (was het al met freezing arrow)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-03 20:53
belgian1 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 12:33:
[...]

15K dat lijkt me eerder een normale hit. Crit waardes gaan eerder naar 30K - 40K.
ik meldde wel netjes dat dat bij mij zo gebeurde.. ;)

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04 07:47
Als ervaren tank, weet ik onderhand in elke instance
welke mob beste ge-cc kan worden, boss abilities etc etc.
Ik vind het zo leuk dat ik nu ook een prot-warrior aan levelen ben :o

Maar denk dat de gemiddelde nieuwe tank na 2/3 normal/heroics stopt.
Waarom denk ik dat. in hoeveel randoms krijgt de tank ook echt de kans om te leren tanken ?
(even vanuit gaande dat je echt nog nooit gedaan hebt)
Als te langzaam gaat wordt er door dps gepulled.
naar x wipes wordt de tank gekicked omdat ie nub is.
of hij wordt instand kicked vanwege de hp pool.
of dps pre-cast/instant massive aoe alle argo, en kicked de tank omdat die faalde.
of geven zelf op aan iets wat helemaal niet aan hun ligt.

Tanken is stuk uitdagender in cata, maar dit maakt ook de leer curve on wijshoog

..//..

Ik speel zelf in casual guild, heb echt niks meer nodig uit de hc's.
raids zijn wel van plan, maar ik zie het niet gaan gebeuren
en als ik eerlijk ben, vind ik het als tank stuk minder leuk geworden.
eigenlijk heb dit beetje elke expansion, eerste maand is gewoon leuk omdat het moelijk is.
nu wordt steeds meer faceroll en dan ga liever mee als dps
Tank nu eigenlijk alleen maar als in de guild gevraagt wordt.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 313723

Hoe krijg ik de TH portal in Orgrimmar? Heb een prequest gedaan met een map, maar nu niks meer :s
Direct op 84 opgepikt, vanaf het command board... de prequest in die Inn gedaan, maar nu geen portal en ook geen vervolg, volgens mij.

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 313723 op 12-01-2011 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ero-Sensei
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-05 08:55
En toch, tanks zouden op een of andere manier beloond moeten worden, puur om meer tanks te krijgen. Dan worden de queu's korter --> goed voor DPS
dan worden tanks beloond --> goed voor tanks
En op dit moment.. maar dat is over een paar maanden over: dan kennen de DPS de dungeon net zo goed als tanks. Ik heb als tank vaak een dungeon al 10x gedaan en de DPS pas 1x of nog nooit omdat ze er maar één op een avond kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Nivado schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 14:45:
[...]

Ik snap je probleem dan niet, jij tanked dan toch? Er mist een tank, jij wilt tanken als het nodig is, probleem opgelost.
Afbeeldingslocatie: http://img.chan4chan.com/img/2010-01-14/1263447089098.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 28-04 14:15
Inferno schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 14:10:
Verder: ik heb geen zin om 41 FOS en 10k achievementpoints weg te smijten, als het account bound zou zijn was m'n alt DK direct mijn main geworden.
Daarom denk ik ook dat die feature er (helaas) nog lang niet gaat komen. Dan gaat iedereen FOTM spelen na een patch of uitbreiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:52
Vraagje.

Vroeger had je je Heartstone vaak in Shatrath omdat dat makkelijker was met het reizen.
Nu zijn de portals in Shatrath weg dus welke plek is nu het beste om je HS te hebben?

Zat gister trouwens een alt in Un'Goro Crater en kwam een quest line tegen waar je als eind reward een mount krijgt.
Deze quest blijkt er vroeger ook al geweest te zijn maar is er toen al vlug uitgehaald en is dus nu weer terug.
De laatste quest in de line is dat je een kleine Raptor krijgt en die 20 dagen lang elke dag 1x moet voeren.

Maar weet iemand hoe de mount er uiteindelijk uitziet? Is het soms gewoon de Troll mount met een andere skin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 27-04 15:40
Deadsy schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:15:
Vraagje.

Vroeger had je je Heartstone vaak in Shatrath omdat dat makkelijker was met het reizen.
Nu zijn de portals in Shatrath weg dus welke plek is nu het beste om je HS te hebben?

Zat gister trouwens een alt in Un'Goro Crater en kwam een quest line tegen waar je als eind reward een mount krijgt.
Deze quest blijkt er vroeger ook al geweest te zijn maar is er toen al vlug uitgehaald en is dus nu weer terug.
De laatste quest in de line is dat je een kleine Raptor krijgt en die 20 dagen lang elke dag 1x moet voeren.

Maar weet iemand hoe de mount er uiteindelijk uitziet? Is het soms gewoon de Troll mount met een andere skin?
Stormwind / Ogrrimar

En als mage zijnde lightshope chappel :P omdat alles daaro in de buurt horde is zowat haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384763

Ero-Sensei schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:03:
En toch, tanks zouden op een of andere manier beloond moeten worden, puur om meer tanks te krijgen.
Insta queues niet goed genoeg ?

Vindt toch dat de discussie nergens naartoe gaat. Waarom zou melee plate dps moeten tanken ?

Geef mij maar tanks die gewoon graag tanken uit zichzelf en door de passie voor hun role zich hierin verdiepen en uitblinken. Wat bereik je met mensen tegen hun zin iets te laten doen ? En waarom zouden tanks meer moeten beloond worden dan andere roles ? Zonder dps geen kill, zonder tank geen kill, evenmin zonder healer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Deadsy schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:15:
Yup, venomhide ravasaur :) http://www.wowhead.com/item=46102#same-model-as

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04 15:36
Anoniem: 313723 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:01:
Hoe krijg ik de TH portal in Orgrimmar? Heb een prequest gedaan met een map, maar nu niks meer :s
Direct op 84 opgepikt, vanaf het command board... de prequest in die Inn gedaan, maar nu geen portal en ook geen vervolg, volgens mij.
De portal komt er pas nadat je een paar quests gedaan hebt nadat je in de zone aangekomen bent. Voor Alliance krijg je die q van de NPC die je naar de zone brengt iirc, ik vermoed dat het voor Horde niet anders is.

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-05 15:22

Tao

DPC DE_KOMETEN

@ Paul Nieuwkamp

Die Core Hound pet heeft wel een Bloodlust/Heroism variant: Ancient Hysteria.
Dat kan je dus van je lijstje afstrepen :)

Diablo3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:27

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Nee, anders waren er wel meer tanks geweest.
Geef mij maar tanks die gewoon graag tanken uit zichzelf en door de passie voor hun role zich hierin verdiepen en uitblinken. Wat bereik je met mensen tegen hun zin iets te laten doen ? En waarom zouden tanks meer moeten beloond worden dan andere roles ?
Duh, dat is het hele punt juist. Tanken is niet leuk genoeg, dus zijn er te weinig mensen die er passie voor hebben. Door te belonen op een of andere wijze wordt tanken leuker, dus wordt de class-spec balans beter in Wow doordat er meer tanks komen.

Tanks worden helemaal niet meer beloond, tanks worden juist nu minder beloond. Oftewel de beloning is niet hoog genoeg om alle nadelen van tanken op te heffen. Het is echt ontzettend simpel. Als net zoveel mensen tanken leuk zouden vinden als dps, dan waren er net zoveel tanks als dps-ers geweest. Dit leidt dan natuurlijk tot queues voor de tank. Daarom moet tanken iets leuker worden gemaakt dan nu. Dwz. dat er voor elke 3 mensen die dps helemaal de bom vinden er 1 persoon is die tanken helemaal te gek vindt.

[ Voor 4% gewijzigd door FunkyTrip op 12-01-2011 15:34 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 313723

HellPunk schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:21:
[...]

De portal komt er pas nadat je een paar quests gedaan hebt nadat je in de zone aangekomen bent. Voor Alliance krijg je die q van de NPC die je naar de zone brengt iirc, ik vermoed dat het voor Horde niet anders is.
Ah ik heb al, moest weapons of mass dysfunction doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pisang
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-03 21:58
Tao schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:29:
@ Paul Nieuwkamp

Die Core Hound pet heeft wel een Bloodlust/Heroism variant: Ancient Hysteria.
Dat kan je dus van je lijstje afstrepen :)
Die alleen in BM-spec (lees: 70% DPS van SV) beschikbaar is, niet echt iets om vrolijk van te worden! Evenmin van de aangekondigde SV-nerfs, had best wel nerfs verwacht maar dit is best een berg :o

Traplauncher + Freezing trap is overigens wel zeer betrouwbaar tegenwoordig. Wat ik het meeste mis in SV-spec is een interrupt.

[ Voor 12% gewijzigd door Pisang op 12-01-2011 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HesRuud
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-05 14:16
FunkyTrip schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:33:
[...]

Nee, anders waren er wel meer tanks geweest.

[...]

Duh, dat is het hele punt juist. Tanken is niet leuk genoeg, dus zijn er te weinig mensen die er passie voor hebben. Door te belonen op een of andere wijze wordt tanken leuker, dus wordt de class-spec balans beter in Wow doordat er meer tanks komen.

Tanks worden helemaal niet meer beloond, tanks worden juist nu minder beloond. Oftewel de beloning is niet hoog genoeg om alle nadelen van tanken op te heffen. Het is echt ontzettend simpel. Als net zoveel mensen tanken leuk zouden vinden als dps, dan waren er net zoveel tanks als dps-ers geweest. Dit leidt dan natuurlijk tot queues voor de tank. Daarom moet tanken iets leuker worden gemaakt dan nu. Dwz. dat er voor elke 3 mensen die dps helemaal de bom vinden er 1 persoon is die tanken helemaal te gek vindt.
Voor mij persoonlijk is tanken alleen maar minder leuk geworden... niemand van de dps'ers heeft nog geduld. Als ik bijvoorbeeld een normal dungeon binnen kom (ja ik doe nog normals met men altje ;P), dan moet ik even respeccen. Vaak als ik dan klaar ben met respeccen heeft een van de dps'en al GOGOGOGOGOGO 100x geschreeuwd en het eerst pack al gepulled... wat ik dan 'even" op moet lossen. Wat daarbij komt is dat de mobs al genuked worden voordat ze mij ook maar bereikt hebben... Als ik ze er dan op aanspreek komt er geen antwoord uit, dit maakt tanken voor mij minder leuk.

Kiek em goan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 377816

soulfightah schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:41:
[...]

Voor mij persoonlijk is tanken alleen maar minder leuk geworden... niemand van de dps'ers heeft nog geduld. Als ik bijvoorbeeld een normal dungeon binnen kom (ja ik doe nog normals met men altje ;P), dan moet ik even respeccen. Vaak als ik dan klaar ben met respeccen heeft een van de dps'en al GOGOGOGOGOGO 100x geschreeuwd en het eerst pack al gepulled... wat ik dan 'even" op moet lossen. Wat daarbij komt is dat de mobs al genuked worden voordat ze mij ook maar bereikt hebben... Als ik ze er dan op aanspreek komt er geen antwoord uit, dit maakt tanken voor mij minder leuk.
Gewoon gelijk de instance leaven,, dps dood laten gaan. klaar.. Als tank heb je zo een nieuwe groep, als dps niet. Daarom zijn ze ook zo ongeduldig denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373674

Anoniem: 384763 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:17:
[...]

Insta queues niet goed genoeg ?

Vindt toch dat de discussie nergens naartoe gaat. Waarom zou melee plate dps moeten tanken ?

Geef mij maar tanks die gewoon graag tanken uit zichzelf en door de passie voor hun role zich hierin verdiepen en uitblinken. Wat bereik je met mensen tegen hun zin iets te laten doen ? En waarom zouden tanks meer moeten beloond worden dan andere roles ? Zonder dps geen kill, zonder tank geen kill, evenmin zonder healer..
Precies.. Tanken vind ik het leukste dat er is. gewoon de controle over hoe het gevecht loopt en mijn rol als tank hierin. Healen heb ik nog nooit gedaan, maar ga dit weekend Tank/tank naar tank/heal

healen wordt niet primair omdat dit mij echt leuk lijkt, maar meer omdat het zeer noodzakelijk is en ik het niet ken. wellicht spreekt het mij aan. dps-en heb ik wel gedaan, maar vind het gewoon niet zo leuk. Rol binnen een team vind ik te passief en kicken op hoge getallen (behalve mijn bankrekening) doe ik niet :P (ben meer van de snieky stuns/interupts etc.)

Kortom ieder zijn ding/specialiteit dat maakt juist het team effect leuk. Als elke rol nagenoeg door iedereen gedaan kan worden, dan faalt een team based mmo denk ik meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
*dagboek*

Gisteren door onze guildleader gevraagd of ik een instance wou healen.
Had eigenlijk plannen om mijn warrior verder te questen zodat ik tenminste binnenkort HC's kan tanken, maar omdat ze geen geschikte healer konden vinden toch maar toegezegd. Vooral omdat onze guildleader wel altijd voor ons klaarstaat. Dus samen met een vriendengroep naar GB, konden geen LFD-tool gebruiken omdat de hunter nog geen ilvl329 average had.

Run duurde iets langer dan 2 uur, met in totaal 13 whipes, maar was voor mij een goede leerschool. De eerste keer dat ik niet als DPS-er meeging maar als healer. Vaak deed ik dus wel een heal hier en door als ik zag dat de healer in de problemen kwam, echter met een warrior/mage/rogue en hunter met mij als priest geen healing-back-up dus 1 fout van mijn kant was enkeltje GY.

3 keer gewhiped op de 2de boss omdat ik elke keer een schot arrows te verduren kreeg in de shieldface, 10 whipes op de derde boss, elke keer volledig OOM doordat iedereen wel een keer in het vuur bleef staan, stil blijft staan in de buurt van een fire-elemental en dat soort dingen. Eindboss was wel weer een 1-shot.

Ben iig blij dat ik het voor guildies doe die ook begrijpen dat het voor mij hard werken is in 333-gear.Wel weer een mooie trinket en wand rijker. Tevens mijn 55-ste faction naar exalted gebracht, helaas nog geen nieuwe guild-pet, die krijg je pas als je exalted bent met de guild.

Morgen maar samen met een guildie maar weer een random HC gaan doen, lekker als DPS en indien nodig even een healtje hier of daar. Daar de run wat langer duurde eigenlijk geen tijd meer gehad voor mijn warrior. Maar even BS naar 525 geleveld en de dailies in deadholm.

*einde dagboek*

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Pisang schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:37:
Traplauncher + Freezing trap is overigens wel zeer betrouwbaar tegenwoordig. Wat ik het meeste mis in SV-spec is een interrupt.
Zolang mobjes stilstaan (of nog zo ver weg zijn dat ze niet in de tank-AoE staan tegen de tijd dat je trap landt) wel ja :) Het is ook wel bruikbaar, maar je moet er gewoon van uitgaan dat je, tenzij je er mee pullt, gewoon regelmatig mist, iets waar je met hex/poly/banish heel wat minder last van hebt :P

Je kunt Scatter Shot en Wyvern Sting gebruiken als interupt (al werkt dat niet altijd, ook tellen ze niet in recount voor zover mensen je daar op willen afrekenen) en een Nether Ray heeft als special een interrupt, maar met 40 tot 60 sec cooldown schiet dat niet echt op natuurlijk :)

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373674

sabriel schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:53:
*dagboek*

10 whipes op de derde boss, elke keer volledig OOM doordat iedereen wel een keer in het vuur bleef staan, stil blijft staan in de buurt van een fire-elemental en dat soort dingen. Eindboss was wel weer een 1-shot.
Die 2de en 3de boss in GB hc's vond ik heel erg goed te doen. Zeer dicht of zelfs bijna in ze staan, maakt het mogelijk dat je heel snel achter ze weg kan komen bij bepaalde skills/spells. vooral die 3de boss als die op zijn draak is, is super simpel.

komt misschien ook door mij razer naga muis want dit komt de mobiliteit echt zeer ten goede. Als healer caster interupt dat lopen je spels denk ik, maar stukje lopen, casten en dan weer door moet wel lukken. Zal het dit weekend zien als ik ook ga healen.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.