![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
[ Voor 91% gewijzigd door Zeror op 29-12-2010 09:53 ]
Wij zitten op: 42,059 / 50,000 (84%)Bartske schreef op woensdag 29 december 2010 @ 10:08:
Hey, maar dan maar even een serieuze vraag: hoever zijn jullie met de volgende achievement? De guild wil maar niet begrijpen dat dit van groot belang is voor de ontwikkeling van de guild, en dat dus iedereen aangespoord moet worden om hem te halen. We zitten nu op een miezerige 9K =_=
[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 29-12-2010 10:11 ]
29,546 / 50,000 (59%)Bartske schreef op woensdag 29 december 2010 @ 10:08:
Hey, maar dan maar even een serieuze vraag: hoever zijn jullie met de volgende achievement? De guild wil maar niet begrijpen dat dit van groot belang is voor de ontwikkeling van de guild, en dat dus iedereen aangespoord moet worden om hem te halen. We zitten nu op een miezerige 9K =_=
Je moet exalted zijn om de pet te mogen kopen geloof ik, dus je kan de achievement wel halen, maar het duurt nog even voordat je daadwerkelijk de pet kan kopen/gebruiken.Bartske schreef op woensdag 29 december 2010 @ 10:08:
Anoniem: 316512
Groot belang? Het is slechts 1 pet.Bartske schreef op woensdag 29 december 2010 @ 10:08:
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 316512 op 29-12-2010 10:49 ]
wij zitten nu op 21306/50000Bartske schreef op woensdag 29 december 2010 @ 10:08:
Anoniem: 332746
Anoniem: 384763
Over welke achiev gaat het hier ? Zit achter firewall op het werk ><Bartske schreef op woensdag 29 december 2010 @ 10:08:
[ Voor 43% gewijzigd door Wognummer op 29-12-2010 11:16 ]
[ Voor 7% gewijzigd door junglebeast op 29-12-2010 12:00 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Anoniem: 379368
Anoniem: 316512 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 10:48:
[...]
Groot belang? Het is slechts 1 pet.
En ja je moet inderdaad exalted zijn. Maak je eerst dus maar liever druk over je weekly guild reuptation.
Anoniem: 384805
wat ik zelf altijd het makelijkste en snelste vond met mijn pally, is gewoon lekker aoe grinden dungeons en tussen door de Q's die je kan doen met aoe grindenRoshnak schreef op woensdag 29 december 2010 @ 11:46:
Hoe kan ik het snelst lvlen als pally? Ik ben nu lvl70 Holy. Heb ook een Prot Spec.
het AoE Grinden moet dan met Prot, of kan het ook met holy aangezien ik daar de betere gear voor heb.Anoniem: 384805 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 11:49:
[...]
wat ik zelf altijd het makelijkste en snelste vond met mijn pally, is gewoon lekker aoe grinden dungeons en tussen door de Q's die je kan doen met aoe grindenzo heb ik het ook gedaan en ik vond het lekker snel gaan. en als je in een leuke guiild zit met lvl 7 perk als ik het goed heb krijg je 10% extra xp
en dan hebben ze de reputation al verminderd die je nodig hebt voor de keysAnoniem: 379368 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 11:41:
[...]
Hoe durf je, is een pet, iedereen weet dat je met vanity pets beter gaat spelen...
![]()
Maar zitten ook pas op 8k ofzo. denk niet dat het op korte termijn gaat lukken wat ook niet hoeft aangezien de rep er toch nog niet is. Denk dat de raid en tbc hc guild achi's lastiger gaan worden, zitten maar in een klein guild dus 30 man voor mc bij elkaar sprokkelen gaat erg lastig worden. En d'r zijn maar een paar man die de sleutels voor de tbc hc's uberhaupt hebben (geloof 4 man in totaal die nooit tegelijkertijd online zijn...)
Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE
het zou ook wel met holy kunnen, maar dat gaat lang niet zo snel en makelijk als met prot.. en echt super gear heb je er niet voor nodig als je je buffs maar up houd dan gaat het welRoshnak schreef op woensdag 29 december 2010 @ 11:50:
[...]
het AoE Grinden moet dan met Prot, of kan het ook met holy aangezien ik daar de betere gear voor heb.
Ok Thx voor de info en ga ik vanavond ff kijken hoe het in z'n werk gaat. Ff snel m'n PvP schild ophalen dan maarAnoniem: 384805 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 11:52:
[...]
het zou ook wel met holy kunnen, maar dat gaat lang niet zo snel en makelijk als met prot.. en echt super gear heb je er niet voor nodig als je je buffs maar up houd dan gaat het weleerst gewoon even aftasten hoeveel mobs je kan pullen in 1 keer
geen dankRoshnak schreef op woensdag 29 december 2010 @ 11:53:
[...]
Ok Thx voor de info en ga ik vanavond ff kijken hoe het in z'n werk gaat. Ff snel m'n PvP schild ophalen dan maarBrutal blablabla shield.
Gegroet!
naja ik vond als prot levelen altijd veel leuker dan als retri en het gaat ook snellerhmr schreef op woensdag 29 december 2010 @ 11:58:
Moet dan ook maar ff de retridin spec vervangen voor prot ..
Anoniem: 299886
kijk misschien hier even. http://www.wow-petopia.comDecennia schreef op woensdag 29 december 2010 @ 12:00:
Ik ben nu level 23, is het nu beter om een andere pet the nemen inplaats van de tallstrider ?
Zoja, welke en waar is die te vinden ?
Heb met retri kan ik nu wel met echt UBER shit gear op level 64 chain mobs farmen... maar heb prot niet geprobeerd.. nu even opzoek naar een normale rotatie en een shield en dan geven we het een probeertijd!Anoniem: 384805 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 12:00:
[...]
naja ik vond als prot levelen altijd veel leuker dan als retri en het gaat ook sneller
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
ja klopt, maar dan doe je misschien 2 tot 3 mobs tegelijk... maar wat ik deed al prot pullde een mob of 7 / 8 en terwijl ik ze afmaakte liep ik achter uit naar de volgende mobs en zo ging ik door... dus ik had constant mobs op me en de xp bleef maar komenhmr schreef op woensdag 29 december 2010 @ 12:09:
[...]
Heb met retri kan ik nu wel met echt UBER shit gear op level 64 chain mobs farmen... maar heb prot niet geprobeerd.. nu even opzoek naar een normale rotatie en een shield en dan geven we het een probeertijd!
Dat word dus een bear. Hij eet alles, functioneerd als tank en goede skills =)Anoniem: 299886 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 12:02:
[...]
kijk misschien hier even. http://www.wow-petopia.com
Gegroet!
je kunt pet talents nemen die happiness genereren en er is ook een glyph waardoor je geen voedsel meer nodig hebt dus een dieet is niet echt belangrijk.Decennia schreef op woensdag 29 december 2010 @ 12:32:
[...]
Dat word dus een bear. Hij eet alles, functioneerd als tank en goede skills =)
Anoniem: 345994
Volgens mij heb je later ergens een talent of Glyph dat je Mend Pet ook happiness geeft. Heb je dus geen voer meer nodig en boeit het dieet van je pet niet echt.Decennia schreef op woensdag 29 december 2010 @ 12:32:
[...]
Dat word dus een bear. Hij eet alles, functioneerd als tank en goede skills =)
Jewelcrafting gaat anders wel lekker hier hoor.RichardvdD schreef op woensdag 29 december 2010 @ 12:04:
Iemand al 1800 honor binnen?Ik ga zo een poging wagen.
Met jewelcrafting is trouwens geen cent meer te verdienen.. rare gems gaan hier voor 100-120g.. Dat is net zoveel als gems in WotLK aan het einde van de uitbreiding. Blijkbaar zijn er wat jewelcrafters bijgekomen en zitten er een paar stommelingen bij die gelijk met 50g onder de AH prijs duiken als ze hun gems erop zetten.
Ja en in de tijd die jij kwijt bent met het kopen en handelen van de mats heb ik op ebay al 5x 50.000 gold gekocht...Pinata schreef op woensdag 29 december 2010 @ 13:05:
[...]
Jewelcrafting gaat anders wel lekker hier hoor.Helemaal in combinatie met transmute alchemy! Honderd stacks (goedkoop) Elementium Ore kopen, prospecten, green gems versturen naar je alchemist, herbs kopen, transmuten, naar je jewelcrafter sturen, cutten en op auction house gooien.
Nog geen 1800 honor hier, ik verwacht ook niet dat dit snel gaat veranderen. (Mijn realm heeft iets van 90% horde)RichardvdD schreef op woensdag 29 december 2010 @ 12:04:
Iemand al 1800 honor binnen?Ik ga zo een poging wagen.
Met jewelcrafting is trouwens geen cent meer te verdienen.. rare gems gaan hier voor 100-120g.. Dat is net zoveel als gems in WotLK aan het einde van de uitbreiding. Blijkbaar zijn er wat jewelcrafters bijgekomen en zitten er een paar stommelingen bij die gelijk met 50g onder de AH prijs duiken als ze hun gems erop zetten.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Schrok me trouwens wel een hoedje vlak na de grote cata patch, bijna de helft van de keys waren verdwenen, wel jammer. Meest irritante is dat als je gewoon vraagt wie meewilt naar een tbc hc veel mensen meewillen en volhouden dat ze erin kunnen totdat je voor de deur staat en dan ineens een "oh"reactie krijgtBlaSfem0n schreef op woensdag 29 december 2010 @ 11:50:
[...]
en dan hebben ze de reputation al verminderd die je nodig hebt voor de keys
en ook geen unlock quests meer nodig voor de hogere raids, maar 1 key nodig voor de poort in Kara te openen maar niet meer voor binnen te geraken...
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
waarom koop je niet eerst alleen vanilla en maak je een nieuwe start? je wilde graag lvlen en de hele lvling expierience is veranderd in de oude continenten,daarna van TBC naar Wotlk en van Wotlk naar Cataclysm en dan ben je weer helemaal bij! het is nu juist een goede tijd om te starten! lekker gezellig een social lvling guild ofzo joinen en dan lekker raiden of PvPenLord_T schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:08:
hi, ff vraagje...
ik heb ooit... in een zeer grijs verleden een lvl 60 gehad (taurus shaman en undead warlock dacht ik) en vroeg me af of het na al die jaren zin had om het weer eens op te pakken. Heb nooit een uitbreiding gekocht en nooit een account omgezet naar battle.net enzo maar gewoon om de leegte (ben na wow overgestapt op ffxi, nu gestopt met ffxi al enige maanden) weer op te vullen. Tuurlijk ga ik mega gimp zijn en vermoedelijk als ik dit zou doen zou ik alle expansions en dergelijke moeten kopen. Maar is het het nog waard? Heb natuurlijk geen ervaring meer met instances in wow, heb geen idee of mijn chars nog bestaan of dat ik gewoon een nieuwe zou moeten maken... In ieder geval wil ik weer beetje lvlen denk ik....
[ Voor 4% gewijzigd door Vivaladen op 29-12-2010 14:12 ]
No offence en gz maar kan je spelen met zo'n ui OoChester schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:07:
W00t, gisteren Magmaw neer gekregen
[afbeelding]
*klikbaar*
Maarja, het was dan ook niet echt een moeilijke encounter
van Uien gaan mijn ogen tranenMektheb schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:12:
[...]
No offence en gz maar kan je spelen met zo'n ui Oo
Het is prima te doen op een 30" monitor imo. Wat is er mis mee dan?Mektheb schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:12:
[...]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Wat is er mis met zijn UI dan? Ik heb zelf ook geen unit frames of 50 addons om iets shiny eruit te laten zien. Works like a charm.Mektheb schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:12:
[...]
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Vindt net dat er juist veel addons aanwezig zijnDakreal schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:17:
[...]
Wat is er mis met zijn UI dan? Ik heb zelf ook geen unit frames of 50 addons om iets shiny eruit te laten zien. Works like a charm.
vanilla? Ben ff noob... wat/welk? Heb gewoon deel 1 nog in doos hier liggenVivaladen schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:11:
[...]
waarom koop je niet eerst alleen vanilla en maak je een nieuwe start? je wilde graag lvlen en de hele lvling expierience is veranderd in de oude continenten,daarna van TBC naar Wotlk en van Wotlk naar Cataclysm en dan ben je weer helemaal bij! het is nu juist een goede tijd om te starten! lekker gezellig een social lvling guild ofzo joinen en dan lekker raiden of PvPenkoop je gewoon steeds een expansion als je bijna op je lvling cap zit
kan tegenwordig allemaal digitaal
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Leuk, maar in feite maak je daar amper winst op. Als ik de herbs en green gems los zou verkopen verdien ik er net zo veel, en waarschijnlijk zelfs meer aan. En 100g voor een gem, pff. Dat is toch niets als de recipes op dit moment nog zo zeldzaam zijn, totaal niet de moeite.Pinata schreef op woensdag 29 december 2010 @ 13:05:
[...]
Jewelcrafting gaat anders wel lekker hier hoor.Helemaal in combinatie met transmute alchemy! Honderd stacks (goedkoop) Elementium Ore kopen, prospecten, green gems versturen naar je alchemist, herbs kopen, transmuten, naar je jewelcrafter sturen, cutten en op auction house gooien.
Niet mee eens, ik denk dat al die zogenaamde "Ah players" eens moeten gaan kijken naar het maken van redelijke winst op veel items in plaats van veel winst op een paar items.RichardvdD schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:36:
[...]
Leuk, maar in feite maak je daar amper winst op. Als ik de herbs en green gems los zou verkopen verdien ik er net zo veel, en waarschijnlijk zelfs meer aan. En 100g voor een gem, pff. Dat is toch niets als de recipes op dit moment nog zo zeldzaam zijn, totaal niet de moeite.
Ik ben nu lekker WotLK meta-gems aan het maken, dan maak je tenminste 290g winst per item en ze verkopen als een malle.
En voor de UI hierboven, delete al je addons behalve recount, omen, DBM, en download dit:
http://www.wowinterface.com/downloads/info17749-ElvsUI.html
Geniale UI-addon
3k ore gekocht, 4k winst en nog ~1.5k ore over om te prospecten. Tijd kost het niet, en verkoop gems nou niet eens tegen heel hoge prijzen en cut ze ook niet.RichardvdD schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:36:
[...]
Leuk, maar in feite maak je daar amper winst op. Als ik de herbs en green gems los zou verkopen verdien ik er net zo veel, en waarschijnlijk zelfs meer aan. En 100g voor een gem, pff. Dat is toch niets als de recipes op dit moment nog zo zeldzaam zijn, totaal niet de moeite.
[ Voor 4% gewijzigd door woest85 op 29-12-2010 14:44 ]
[Signature]
Met Vanilla bedoelen we deel 1Lord_T schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:31:
[...]
vanilla? Ben ff noob... wat/welk? Heb gewoon deel 1 nog in doos hier liggen
Je kan toch ook 2 pets tamen ? Dan zou ik een bear & ferocity pet nemen om ze te testen. Ik wil wel graag levelen en probeer zo weinig mogelijk AGGRO te houden, al wilt dat niet vaak lukken. Ondanks dat ik bijna nooit dood ga.Yokidrink schreef op woensdag 29 december 2010 @ 12:54:
[...]
je kunt pet talents nemen die happiness genereren en er is ook een glyph waardoor je geen voedsel meer nodig hebt dus een dieet is niet echt belangrijk.
imho een ferocity pet als bm hunter voor solo is het best voor snel levellen (veel dps) maar als je vind dat je veel dood gaat en/of moeite hebt agro op je pet te houden.. beer of turtle (tenacity pets)
Gegroet!
Je moet gewoon de goede recipes hebben.RichardvdD schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:36:
[...]
Ik zou zeggen, kijk of je nog genoeg gegevens weet van je oude account om die te koppelen aan battle.net, neem weer een maandje een abo, download de client van de website en start een nieuwe toon!
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
ja vanilla is origineel zonder uitbreidingen,als je wilt kan je een gm ticket maken om je oude chars terug te krijgen,ik had het origineel 2x en mn broertje speelde op 1tje en die moest natuurlijk een horde char aanmaken en toen ie zijn eigen expemplaar had gekocht had ie die tauren hunter van lvl 67 als grap naar mijn main acount getransfered..ikke natuurlijk gelijk gedelete.Lord_T schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:31:
[...]
vanilla? Ben ff noob... wat/welk? Heb gewoon deel 1 nog in doos hier liggen
ja je kan tegenworden nog wel meer tamen en met je meenemen naarmate je in level stijgt als BM hunter geloof ik een stuk of 5 of 6.Decennia schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:54:
[...]
Je kan toch ook 2 pets tamen ? Dan zou ik een bear & ferocity pet nemen om ze te testen. Ik wil wel graag levelen en probeer zo weinig mogelijk AGGRO te houden, al wilt dat niet vaak lukken. Ondanks dat ik bijna nooit dood ga.
[ Voor 27% gewijzigd door Vivaladen op 29-12-2010 15:05 ]
Jup, 25 addons atmAnoniem: 384763 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:27:
[...]
Vindt net dat er juist veel addons aanwezig zijn
Geef me maar iets lekker clean
Nah, dat ziet er niet uit imo. Ik heb het nu zoals ik het wil hebbenRichardvdD schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:36:
[...]
Ik ben nu lekker WotLK meta-gems aan het maken, dan maak je tenminste 290g winst per item en ze verkopen als een malle.
En voor de UI hierboven, delete al je addons behalve recount, omen, DBM, en download dit:
Geniale UI-addon
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Je kunt er 5 meenemen op lvl 85 en dan nog de pets die je darrnaast in je stable parkeert. Maar je hoefde vroeger ook niet per se naar de stablemaster, daar had je call pet voor (weet de naam niet meer exact dus kan dattie anders heette), zat alleen een cooldown van 8 of 10 min ofzo op. Maar je kunt inderdaad al vrij vlot 2 pets meenemen, het pet lvlen is ook niet zo heel problematisch sinds die vrij vlot een lvl dingen nadat je dat zelf hebt gedaan. Het wordt alleen een probleem als je er veel hebt, dan gaan ze uiteindelijk uit de pas lopen met je eigen lvl. Want het is imho wel aan te raden om toch een of 2 pets op je eigen lvl te houden, werkt gewoon een stuk fijner.Vivaladen schreef op woensdag 29 december 2010 @ 15:02:
ja je kan tegenworden nog wel meer tamen en met je meenemen naarmate je in level stijgt als BM hunter geloof ik een stuk of 5 of 6.
wel een hele verbetering dat je niet steeds naar de stable master hoeft om van pet te wisselen want je kan nu gewoon die 5 of 6 pets meenemen en terwijl je aan het spelen bent doe je ff dismiss pet en daarna call pet waarbij je een andere pet selecteerd en je hebt weer een andere
Waarom zou je nu nog WotLK meta-gems maken, en welke dan?RichardvdD schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:36:
[...]
Geniale UI-addon
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Mee eens. Zeer mooie addonpackage. Heb zelf alleen wel de bars, chat en bags uitgeschakeld staan en gewoon bartender, Prat en Baudbag ervoor in de plaats neergezet.RichardvdD schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:36:
Geniale UI-addon
Anoniem: 127642
Als het goed is kan je bij interface > tidyplates kiezen welke set je wilt gebruiken. Staat iets als Grey Tank of Grey / DPS. Eerst daar een optie kiezen en dan kan je daaronder kiezen welke optie je gebruikt. Als het goed is staat er dan een dropdown met % of % + HP etc etcConscience NL schreef op woensdag 29 december 2010 @ 15:01:
Gebruikt hier iemand Tidy Plates + Threat Plates? Ik heb Tidy Plates net geupdate, maar hij laat nu geen HP + % HP meer zien in de combat bar. Kan ik ergens instellen dat hij dat wel weer laat zien?
[ Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 127642 op 29-12-2010 16:07 ]
Omdat mensen de shadowspirit diamonds te duur vindenConscience NL schreef op woensdag 29 december 2010 @ 15:25:
[...]
Waarom zou je nu nog WotLK meta-gems maken, en welke dan?
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Anoniem: 63072
Idd ik denk dat ik er voorlopig maar hit gems in plurk en mijn hit op gear reforge naar haste ofzo.Paul Nieuwkamp schreef op woensdag 29 december 2010 @ 16:50:
Over meta's gesproken, enig idee wanneer de volgende patch komt? Die 'requires more blue than red gems'-requirement aan een aantal gems wordt veranderd, maar pas bij de volgende patch. Iemand enig idee wanneer die komt? Misschien zoek ik gewoon verkeerd, maar ik kan niks vinden over aankomende patches, enkel over al geïmplementeerde patches.
Verschilt dus wel heel erg per server. Bij ons op BDF Alliance side is er bijna niets met JC te verdienen. De meest gewilde gems gaan al onder de 100g weg en sommigen komen al aardig dicht bij de uncut gems in de buurt (lees onder de 50g). Je kan alleen nog goed verdienen op de 346 necks en ringen.RichardvdD schreef op woensdag 29 december 2010 @ 16:19:
[...]
Omdat mensen de shadowspirit diamonds te duur vindenEn gewoon alle meta's, austere earthsiege verkoopt wel heel goed, insightful ook, chaotic skyflare diamonds gaan ook erg goed. En aangezien Cataclysm meta's zo'n 600-700g zijn, vindt men het blijkbaar niet erg om 300g voor een WotLK meta neer te leggen.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Anoniem: 373674
gewoon oldschool style zonder Addons? ik gebruikte alleen die addon die een geluidje afspeeld naarmate je kills maakt in Unreal tournament style "Double kill,multi kill, Mo mo mo mo MONSTERkill!! maar die is kaduuk nuAnoniem: 373674 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 17:37:
Ik ben namelijk niet zo heel erg van de addons en zeker niet van al die "shit" die je dan door je beeld ziet vliegen. het moet dus vooral strak/zakelijk en vooral zinvol zijn. heeft iemand daar wat tips voor?
[ Voor 4% gewijzigd door Vivaladen op 29-12-2010 17:45 ]
Neem een bigger resolutionAnoniem: 373674 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 17:37:
oh ja ik zag een youtube fimpje waarin iemand iets van power aura's gebuikte bij beplaade buff/debuff etc. met een timer erin. Dit lijkt mij voor een aantal zaken ook erg handig en ben ff benieuwd wat ik nu als tank het beste even kan gaan uitchecken.
Ik ben namelijk niet zo heel erg van de addons en zeker niet van al die "shit" die je dan door je beeld ziet vliegen. het moet dus vooral strak/zakelijk en vooral zinvol zijn. heeft iemand daar wat tips voor?
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
hmm ben al oldschoolVivaladen schreef op woensdag 29 december 2010 @ 17:45:
[...]
gewoon oldschool style zonder Addons?
maar ik raid dan ook niet he? dus daar kan ik mee wegkomen
Iets van 25 hier en neemt 8mb in beslagjunglebeast schreef op woensdag 29 december 2010 @ 17:56:
*kuch* 81 addons *proest..roggel* en zo'n 70mb als ik de meeste aan heb..
Tja best wel overkill maar op een geven moment kun je ze niet echt meer weg doen. Maar heb ook wel eens met 140mb aan addons gelopen toen die dingen nogal veel gebruikte..
Gegroet!
Teveel om optenoemen, ik heb een hekel aan losse bag's dus wil alles in 1 oog opslag zien.Decennia schreef op woensdag 29 december 2010 @ 18:30:
Wat zijn nou addons die de moeite waard zijn ook om toetevoegen ? Vind de normale ui wel mooi, maar zou wel wat meer in me scherm willen =P
Anoniem: 63072
Klinkt goed, dank voor je feedback. Had inmiddels van een guildie begrepen dat die ook bij deze muis zweert. Keus is nu makkelijk.Anoniem: 373674 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 17:26:
@ Omega Supreme
Ik las net je vraag over terugkoppeling over de Razer Naga en macro's ect. Heb momenteel vakantie en ben keihard aan het wow-en.. vandaar een beetje laat
...
Verder zit er software en addons bij om daarmee macro's te maken... en ja mensen nu komt het ---> hier kan je Delays inbouwen..... hoe vet is dit. macro's met cooldowns etc. zijn nu gewoon mogelijk.
...
[ Voor 53% gewijzigd door Zeror op 29-12-2010 19:43 ]
Oh thxs voor de tip man.. wilde morgen een paar vette macro's gaan maken met die software... nu dus maar ff nietAnoniem: 63072 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 18:59:
[...]
Ik zou echter zeker geen macro's met delay gebruiken. Daar wordt je nog steeds voor gebanned als ze het ontdekken. En ja dat kunnen ze in de logs zien omdat er iederekeer een vaste tijd tussen je acties zit.
[ Voor 5% gewijzigd door HawVer op 29-12-2010 23:57 ]
http://hawvie.deviantart.com/
Anoniem: 149800
Yep, deze heb ik ook.
Anoniem: 104748
[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 104748 op 30-12-2010 02:05 ]
Ik had hetzelfde probleem 1 of andere addon 'blokkeerde' dat icoontje, om die boss te kunnen doen moest ik al mijn addons uitzetten. Later was het wonderbaarlijk gefixt en ben er nooit achtergekomen welke addon het was.Anoniem: 104748 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 02:04:
Links van je minimap, onder je eigen buffs.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Heh, ik dacht al, die link ken ikDragonm8 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 23:33:
Hartstikke bedankt. Ik vroeg me trouwens nog iets af. Ik zag dat iemand http://www.wowhead.com/user=zhazam
heeft. Vind er erg mooi en overzichtelijk uitzien. Ik heb me aangemeld op die site maar zie nergens die optie staan of moet je dan lid worden. Vroeger hadden we toch altijd een Wow armory is die er nog niet of word er aangewerkt? Ik kan hem igg niet vinden. Of is er een andere mooie site?
https://niels.nu
Je kunt gewoon op WoW europe een account naam inzoeken en hij zoekt direct de armory door.Dragonm8 schreef op woensdag 29 december 2010 @ 23:33:
Hartstikke bedankt. Ik vroeg me trouwens nog iets af. Ik zag dat iemand http://www.wowhead.com/user=zhazam
heeft. Vind er erg mooi en overzichtelijk uitzien. Ik heb me aangemeld op die site maar zie nergens die optie staan of moet je dan lid worden. Vroeger hadden we toch altijd een Wow armory is die er nog niet of word er aangewerkt? Ik kan hem igg niet vinden. Of is er een andere mooie site?
Anoniem: 236827
Ik heb het nooit zo op 1 enkele bag gehad...Gropah schreef op woensdag 29 december 2010 @ 22:37:
Bagnon: maakt van al je bags, 1 bag
Wij zijn omgekeerd begonnen. Eerst snel naar Baradin Hold met de guild en daar Argaloth snel het zwijgen opgelegd -> Warlock T11 legs & Warlock PVP legs, geen warlock in group natuurlijkAnoniem: 345994 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 09:18:
Gister een paar pogingen op Magmaw gedaan, maar sommige guildies hadden denk ik toch nog wat te lage gear. Uiteindelijk naar Argaloth gegaan in Baradin Hold en deze in 2 tries neergekregen. Toch wel weer leuk om te raiden moet ik zeggen
Anoniem: 236827
Dat lijkt me dus echt zaaddodendAnoniem: 384763 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 09:55:
[...]
Erna nog eventjes lopen farmen voor Zinrokh, kom ik een andere warrior tegen die net hetzelfde aan het doen is, maar hij vertelde me dat hij op het moment 160+ solves heeft voor de trolls en nog geen drop. Beetje ontmoedigend gezien ik op 50 solves zit en het al veel vondHij ging nog tot 200 solves gaan, indien zinrokh dan nog niet dropte, ging hij Wow deleten
Inderdaad ik zit nu op 310 ofzo en het is boring, maar goed heb de raptor mount al, dus heb een reward om door te gaan hahaAnoniem: 236827 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 10:00:
[...]
Dat lijkt me dus echt zaaddodend![]()
Archeology op max level doen; daar moet je echt geduld voor hebben. Ik ga het wel doen op m'n Warlock, vanaf level 20 dus, vooral omdat het extra xp geeft.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq