Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 237 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 77.563 views

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Zoals deth al schrijft is arkinventory ook nog een optie persoonlijk is ie bij mij nogsteeds perfect en kan iedereen deze aanraden.

Je moet er even iets tijd instellen maar kan je bag helemaal indelen dat hij automatisch dingen apart zet (zoals bv vendor troep). Werkt echt perfect en je kan ook in je bank kijken of in bags van je alts. Ook zit er een zoek functie op dat je kan zoeken naar een bepaald item en dan laat ie zien welke char in welke bag (bank of bag) het zit.
dat indelen is ff wennen maar echt geeft het 15 minuten en je kan niet meer zonder.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 09:55:
[...]

Wij zijn omgekeerd begonnen. Eerst snel naar Baradin Hold met de guild en daar Argaloth snel het zwijgen opgelegd -> Warlock T11 legs & Warlock PVP legs, geen warlock in group natuurlijk :)

Daarna naar BWD voor de eerste serieuze tries op Magmaw, na effe lezen deze gaan testen, na 3e try op 40 % en erna nog op 30% gekregen maar voorlopig niet verder dan dat. Vandaag opnieuw met andere groep er in gaan, en zal zeker wel neerliggen. Is een vrij eenvoudige fight uiteindelijk, heb de indruk dat deze een stuk gemakkelijker is dan omnitron defense system.
Tja ik denk dat het bij ons gewoon combinatie van gear + group setup was. Worms werden wel goed geslowed enzo maar gingen niet snel genoeg neer omdat we naast mij als MT nog 3 melee hadden. Echt lastig is het gevecht inderdaad niet, verwacht ook wel dat we hem over niet al te lange tijd killen.

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 10:00:
[...]

Dat lijkt me dus echt zaaddodend :/
Archeology op max level doen; daar moet je echt geduld voor hebben. Ik ga het wel doen op m'n Warlock, vanaf level 20 dus, vooral omdat het extra xp geeft.
Ach je moet iets doen voor het beste melee weapon (pre heroic raid gear )
En tijdens het wachten op de daily HC met een muziekje op is het best te doen, zeker nu ze de Vashj'ir digsites verwijderd hebben.

"Don't let your dreams be memes"

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 08:44
Wat is dat decursive een geweldige add-on! :D Hiervoor moesten mensen vragen of ik een curse kon removen omdat ik van party members alle (de)buffs niet in de gaten kon houden, nu is het slechts een icoontje geworden waarop moet worden geklikt als het van kleur verandert. Voelt bijna als cheaten. :P

Ook maar dat ik dat weet!

Verwijderd

Wootlock schreef op donderdag 30 december 2010 @ 10:26:
[...]

Ach je moet iets doen voor het beste melee weapon (pre heroic raid gear )
En tijdens het wachten op de daily HC met een muziekje op is het best te doen, zeker nu ze de Vashj'ir digsites verwijderd hebben.
Inderdaad :) Ik ga dit ook niet rap opgeven, zal en moet die 2hander hebben. Wist wel niet dat ze Vashj'ir verwijderd hadden, zalig :)

Ondertussen op 84/100 voor diggerest, 11 rare's gesolved en nog 1 pending (transformation thingie van de nelfs) maar blijf het toch leuk vinden uiteindelijk.

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 22:20
vbmot schreef op donderdag 30 december 2010 @ 10:28:
Wat is dat decursive een geweldige add-on! :D Hiervoor moesten mensen vragen of ik een curse kon removen omdat ik van party members alle (de)buffs niet in de gaten kon houden, nu is het slechts een icoontje geworden waarop moet worden geklikt als het van kleur verandert. Voelt bijna als cheaten. :P
Gek he haha, dat werd volgens mij al 3/4 jaar geleden gebruikt :P

• vbmot
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-07 08:44
Mektheb schreef op donderdag 30 december 2010 @ 10:31:
[...]

Dat was dus nog in de tijd dat ik mezelf wijs maakte nooit aan WoW te zullen beginnen. O-)

Ook maar dat ik dat weet!

• Mektheb
vbmot schreef op donderdag 30 december 2010 @ 10:35:
[...]

Dat was dus nog in de tijd dat ik mezelf wijs maakte nooit aan WoW te zullen beginnen. O-)
they all do @ first ;) haah <3

Verwijderd

Mektheb schreef op donderdag 30 december 2010 @ 10:31:
[...]

Inderdaad, 1e baas in Molten Core :)

Verwijderd

ik gebruik healbot, en daar verandert het kadertje ook van kleur, moet je gewoon dispell of abolish disease of andere decurse spells op een click combinatie zetten en werkt ook heel goed.

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:49

vhal

ಠ_ಠ

Ik gebruik tukui, 4-6 MB memory usuage in een raid :+ En het ziet er nog mooi uit ook. Wil echt niets anders meer sinds ik deze package gebruik.

Las ergens dat er met JC niks te verdienen valt. En toch hark ik +/- 2000G per dag binnen met het kopen van blue raw gems en deze te cutten. Het is maar 2 x 5 minuten werk per dag. Met name gecutte Demonseyes zijn vrij populair. Aangezien ik ook alchemy heb (transmute mastery) kan je ook goedkoop groene gems kopen + herbs en deze transmuten naar raw gems (met procs).

Moet er overigens bij zeggen dat de Vial of the Sands mount ook flink meehelpt in het gold farm geheel, 60K gold is een vrij normaal bedrag momenteel. Het is wel even investeren maar ach...wat moet je anders met je gold. De winst (of cut fee) maakt hoop goed :+

Strava

Verwijderd

ok, ik ben een nieuw project gestart las het hier toevallig van een ander op het forum die had ongeveer het zelfde :) maar ik ga een rogue naar 70 levelen en dat word mijn twink en heb ik besloten om als hij level 70 is met wat vrienden de legendary's van ilidan te gaan farmen en zorgen dat het de beste 70 twink word :P hebben jullie mss nog wat tips voor mij om dat zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen ?

• Mektheb
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 10:55:
ok, ik ben een nieuw project gestart las het hier toevallig van een ander op het forum die had ongeveer het zelfde :) maar ik ga een rogue naar 70 levelen en dat word mijn twink en heb ik besloten om als hij level 70 is met wat vrienden de legendary's van ilidan te gaan farmen en zorgen dat het de beste 70 twink word :P hebben jullie mss nog wat tips voor mij om dat zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen ?
Gewoon levelen en Bg's doen, ben je der gauw zat ik ben nog steeds bezig met me pally maar de runs naar sunwell en bt willen niet echt opschieten sinds cata

http://eu.battle.net/wow/...r/bladefist/zjiara/simple

Verwijderd

kijk dat ziet er nice uit :) ok krijg je daar nog een beetje leuk xp voor dan BG's ? ik heb het wel eens eerder gedaan toen ik nog 70 was maar dat viel een beetje tegen de xp van bg's. en tegen de tijd dat ik 70 benm hebben men vrienden al wel goede gear van cata en dan zal het allemaal niet meer zo moeilijk zijn ilidan :)

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:33

Roshnak

PSN: Roshgill

Ff klein verslagje :

Gisteren even op mijn pally geweest en kijken hoe het AoE grinden ging.
Ik ben van 10% in 70 naar 70% in 71 gegaan. Het AoE grinden is simpel maar verveeld wel snel en daarom ben ik ook maar een Dungeon in gedoken om mijn tanking skills uit te testen. Ging verassend goed!
Got to love Pally's!!!

• Mektheb
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 11:01:
kijk dat ziet er nice uit :) ok krijg je daar nog een beetje leuk xp voor dan BG's ? ik heb het wel eens eerder gedaan toen ik nog 70 was maar dat viel een beetje tegen de xp van bg's. en tegen de tijd dat ik 70 benm hebben men vrienden al wel goede gear van cata en dan zal het allemaal niet meer zo moeilijk zijn ilidan :)
Naja ik krijg geen XP want ik level niet, maat wel honor

Verwijderd

Roshnak schreef op donderdag 30 december 2010 @ 11:07:
Ff klein verslagje :

Gisteren even op mijn pally geweest en kijken hoe het AoE grinden ging.
Ik ben van 10% in 70 naar 70% in 71 gegaan. Het AoE grinden is simpel maar verveeld wel snel en daarom ben ik ook maar een Dungeon in gedoken om mijn tanking skills uit te testen. Ging verassend goed!
Got to love Pally's!!!
ja dat klopt als je het eenmaal onder de knie hebt is het allemaal niet zo moeilijk meer. maar net wat je zegt op een gegeven moment word het allemaal een beetje 1 tonig :P maar je moet er wat voor over hebben om level 85 te worden :)

Verwijderd

Mektheb schreef op donderdag 30 december 2010 @ 11:07:
[...]

Naja ik krijg geen XP want ik level niet, maat wel honor
ja ok dat snap ik :) maar je kan toch ook levelen via BG's, maar weet niet of dat echt zo snel gaat... maar ach tegenwoording is level 70 worden een eitje :)

• Mektheb
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 11:11:
[...]

ja ok dat snap ik :) maar je kan toch ook levelen via BG's, maar weet niet of dat echt zo snel gaat... maar ach tegenwoording is level 70 worden een eitje :)
Owh dat, sorry :D

Ik had vaak mits je wint, wel een level per bg :P. dat is in de begin levels zeker zo
Maar daarna is het minder, questen en dungeons is het snelste

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Mektheb schreef op donderdag 30 december 2010 @ 10:01:
Inderdaad ik zit nu op 310 ofzo en het is boring, maar goed heb de raptor mount al, dus heb een reward om door te gaan haha
Doe het vooral voor die mount. Zit nu op 320 ofzo maar heb ff een timeout genomen. Op den duur wordt het echt saai.

https://niels.nu

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 11:11:
[...] maar ach tegenwoording is level 70 worden een eitje :)
Level 85 worden is ook een eitje :D.

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

detheavn schreef op donderdag 30 december 2010 @ 09:37:
[...]

Ik heb het nooit zo op 1 enkele bag gehad...

Ik heb heel lang ArkInventory gebruikt, maar deze werd op den duur traag. Deze heb ik vervangen met Cargbags Nivaya, te vinden op wowinterface.

Net als Ark Inventory deelt deze addon je bags op in verschillende categorien. Persoonlijk vind ik dit stukken fijner dan een single baggie.

Maar goed, mijn vriendin zweert bij bagnon, dus smaken verschillen :p
wat vind je zwaar aan arkinventory dan? ik gebruik hem zelf ook en vind het inderdaad ideaal.
Quest items apart
Soulbound gear apart
Consumables apar
rest :D

iRacing Profiel

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 11:01:
kijk dat ziet er nice uit :) ok krijg je daar nog een beetje leuk xp voor dan BG's ? ik heb het wel eens eerder gedaan toen ik nog 70 was maar dat viel een beetje tegen de xp van bg's. en tegen de tijd dat ik 70 benm hebben men vrienden al wel goede gear van cata en dan zal het allemaal niet meer zo moeilijk zijn ilidan :P
XP van AV weekenden was echt geniaal-veel.

Verwijderd

ja das ook wel weer zo :) vergeleken met vanilla is het tegen woordig heel makelijk om te lvlen :)
EnigmaNL schreef op donderdag 30 december 2010 @ 11:13:
[...]

Level 85 worden is ook een eitje :D.
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 11:15:
[...]
XP van AV weekenden was echt geniaal-veel.
ja dat heb ik ook wel eens gehoord:) moet ik dat ook maar even in de gaten houden, ookal heb ik in het weekend niet zoveel tijd want dan ben ik meestal bij mijn vriendin... en ik krijg die maar niet aan het wowen heb het haar al eens laten proberen en op lvl 6 werd ze al agresief :P dus dat werd hem niet :P

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:39
Hehe, ik heb mijn vriendin een jaartje terug ook eens aan een character geholpen. Die is ook niet verder gekomen dan level 7…

Toen ik gister online kwam kreeg ik mijn eerste ninja-invite in tijden. Erg leuk, er waren namelijk weer wat oude (5 jaar geleden speelde ik met ze) wow vriendjes begonnen en ze hadden een healer nodig voor wat cata instances. Een level 85 tank, ik als 84 holy priest en een level 81 en twee level 82 dpsers… ging prima, we hebben The Stonecore en die instance met die wervelwinden gedaan. Lekker slap ouwehoeren op ventrilo en de tijd schoot voorbij! Ik hoop vanavond weer op deze manier door te kunnen levellen richting de 85.

Ze zaten met zijn allen op één of andere kleine lan, dus die maken de uurtjes wel. Tegen de tijd dat ik uit mijn werk ben zijn ze waarschijnlijk allemaal al 85.

Offtopic: na de twee instances ben ik uitgelogd en heb ik mijn vriendin twee keer kansloos afgemaakt met RISK ;)

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Gohan-san schreef op donderdag 30 december 2010 @ 11:14:
[...]
wat vind je zwaar aan arkinventory dan? ik gebruik hem zelf ook en vind het inderdaad ideaal.
Quest items apart
Soulbound gear apart
Consumables apar
rest :D
Dit is al een tijd terug, maar ArkInventory vrat destijds wel wat resources. Zat ook een probleem in dat hij vaker bleef hangen als je je bags open deed, was ook een geconfirmde bug.

Daarnaast vond ik dat hij redelijk sloppy om ging met item-types. Zonder ook maar iets extra's geconfigureerd te hebben gaf ie bij char 1 een bepaald item aan als reagent en bij de ander als trade item.

Cargbags Nivaya werkt wat dit betreft out of the box heel goed. Je hoef zelf practisch niets in te stellen, hoewel er genoeg ruimte is voor cusomisation.

Het blijft een issue van personal preference... en aangezien ik best een "Ficker-du-Ameisen" ben, let ik misschien teveel op details :p

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Gister de eerste nieuwe instance getanked....jeetje dat was weer wennen. Heeft aardig wat wipes gekost, maar uiteindelijk wel klaar. Maargoed, nu ik de tactics ken is het allemaal niet zo moeilijk. Had eigenlijk wel verwacht dat er meer CC nodig was maar totaal niet gebruikt. Blijft dit zo?

Alleen werkt mijn party chat opeens niet meer... iemand hier ook last van gehad?

Default blanke hetero

Verwijderd

Ebayzo schreef op donderdag 30 december 2010 @ 12:04:
Gister de eerste nieuwe instance getanked....jeetje dat was weer wennen. Heeft aardig wat wipes gekost, maar uiteindelijk wel klaar. Maargoed, nu ik de tactics ken is het allemaal niet zo moeilijk. Had eigenlijk wel verwacht dat er meer CC nodig was maar totaal niet gebruikt. Blijft dit zo?

Alleen werkt mijn party chat opeens niet meer... iemand hier ook last van gehad?
CC zal zo blijven denk ik ja. Hoe beter de gear hoe minder noodzakelijk de CC wordt in instances. Vooral met een Paladin tank.

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

ow ik zit eens te kijken, maar je kunt ook selecties in gearsets maken aan dehand van blizz equipment manager? dat is wel handig om de scheiding te maken, tussen items in een gearset en niet! dat is het enige dat ik nog mis eigenlijk. helemaal nu met questen allemaal waardeloze questitems die ik alleen maar kan vendoren!

wipes op bosses of trash? indieed op trash misschien toch cc gebruiken :)
Ik begin nu aardig in de gear te zitten, maar het maakt het zoveel makkelijker en sneller als je 1 of 2 mobs cc'ed single traget dps is gewoon veel hoger dan aoe

[ Voor 44% gewijzigd door Valkyre op 30-12-2010 12:11 ]

iRacing Profiel

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

heroics zonder cc is niet echt te doen als beginnende tank. Ook als je healer niet geweldig is heb je wat meer cc nodig.

non-heroic is gewoon weer een aoe fest ;)

blup

• Bezulba
  • Nu online

Bezulba

Formerly known as Eendje

detheavn schreef op donderdag 30 december 2010 @ 11:37:
[...]

Dit is al een tijd terug, maar ArkInventory vrat destijds wel wat resources. Zat ook een probleem in dat hij vaker bleef hangen als je je bags open deed, was ook een geconfirmde bug.

Daarnaast vond ik dat hij redelijk sloppy om ging met item-types. Zonder ook maar iets extra's geconfigureerd te hebben gaf ie bij char 1 een bepaald item aan als reagent en bij de ander als trade item.

Cargbags Nivaya werkt wat dit betreft out of the box heel goed. Je hoef zelf practisch niets in te stellen, hoewel er genoeg ruimte is voor cusomisation.

Het blijft een issue van personal preference... en aangezien ik best een "Ficker-du-Ameisen" ben, let ik misschien teveel op details :p
ik ken de problemen met ark wel ja, die had ik ook, maar al tijden niet meer gehad. Dat automatisch aanpassen van items klopt ook wel, want fish scales zijn voor de ene class reagents en voor de ander gewoon tradeitems. Maar dit zijn er niet zo heel veel.

blup

• hawker
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-06 19:15
ik heb nu al 2 weekjes niet gespeeld door ander tijdverdrijf *kuch* vriendin *kuch*,

Maar goed... ik speel als resto druid, ben inmiddels lvl 84 en sta nu op 75% sinds ik niet meer gespeeld heb.
Dungeons healen is echt geweldig, alle dungeons t/m vortex pinacle gehealed, vaak toch wel tricky, maar nooit echt problemen gehad. Op een gegeven moment een 82 tank in stonecore met 20k minder health dan mij, totaal 60k health ofzo. De knul legde vriendelijk uit dat het zijn 1ste keer is, dus ik zeg tegen hem: Prima, kheb wel zin in een uitdaging. De dungeon ging wel aardig, af en toe wat aanpoten, maar het was goed te doen.

Ik heb heel TBC als resto shaman gespeeld en vind de huidige resto druids toch stukke leuker om te spelen ( gek hé? :P ). Maandag kan ik gewoon weer gamen, dus dan ff snel naar de 85 knallen en alle quests afmaken ofzo.

• detheavn
Gohan-san schreef op donderdag 30 december 2010 @ 12:08:
[...]
ow ik zit eens te kijken, maar je kunt ook selecties in gearsets maken aan dehand van blizz equipment manager? dat is wel handig om de scheiding te maken, tussen items in een gearset en niet! dat is het enige dat ik nog mis eigenlijk. helemaal nu met questen allemaal waardeloze questitems die ik alleen maar kan vendoren!
Yup, item sets, met de blizz equip manager iig wel, komen in een apart vak.

Maakt het vendoren/dissen een stuk eenvoudiger :)

• janus_freggel
  • Laatst online: 13-09 17:46
sinds een paar weken ben ik weer bezig met WOW en het heeft me wel weer redelijk te pakken. Ik doe het nu wel rustiger aan dan een paar jaar geleden.
Toendertijd speelde ik zoveel dat ik na het uitkomen van BC het wel had gehad en ben gestopt.

Inmiddels ben ik lvl 39 Protection Paladin op Moonglade, Alliance IGN: Blaaskaak

ik zie een hoop nederlandse namen voorbij komen op moonglade en was benieuwd of er ook een NL Guild zit daar die niet ook casual gamers toelaat.
Om een voorbeeld te noemen heb ik een aantal dungeons gedaan, maar regelmatig werd ik eruit gegooid omdat ik blijkbaar in de ogen van andere wat fout deed als Tank. Kan gebeuren en ik wil er wel van leren, maar als je dan vraagt wat je fout doet krijg je soms helemaal geen antwoord of anders NOOB...

Dus ik zoek een guild, liefst NL, waar je ook als minder ervaren speler terecht kan met vragen, etc.

Verwijderd

hawker schreef op donderdag 30 december 2010 @ 12:15:
ik heb nu al 2 weekjes niet gespeeld door ander tijdverdrijf *kuch* vriendin *kuch*,

Maar goed... ik speel als resto druid, ben inmiddels lvl 84 en sta nu op 75% sinds ik niet meer gespeeld heb.
Dungeons healen is echt geweldig, alle dungeons t/m vortex pinacle gehealed, vaak toch wel tricky, maar nooit echt problemen gehad. Op een gegeven moment een 82 tank in stonecore met 20k minder health dan mij, totaal 60k health ofzo. De knul legde vriendelijk uit dat het zijn 1ste keer is, dus ik zeg tegen hem: Prima, kheb wel zin in een uitdaging. De dungeon ging wel aardig, af en toe wat aanpoten, maar het was goed te doen.

Ik heb heel TBC als resto shaman gespeeld en vind de huidige resto druids toch stukke leuker om te spelen ( gek hé? :P ). Maandag kan ik gewoon weer gamen, dus dan ff snel naar de 85 knallen en alle quests afmaken ofzo.
Zet dat mens gewoon aan de kant man, je weet zelf ook wel waar je echte prioriteiten liggen >:) . Dan kan je in raids laten zien dat je kan healen.
(en ja, we kennen elkaar)

Verwijderd

oei mensen.. ik denk dat er nu echt een serieus healerstekort aan het ontstaan is. had net als tank een watchtijd van 4:23.. dat is echt HUGE.

Kan het wel begrijpen dat veel healers ff gewoon wat anders gaan doen omdat de fun factor wellicht best laag is nu op hc's en zeker met pugs.

Hoe lang denken jullie dat dit zo doorgaat?.. een nieuwjaarsweddenschapje maken?
Ik geeft het nog max 1 maand.. tot de eerste nerfs plaatsvinden :P

nu jullie

Verwijderd

deed je HC of normal?

op normal tank ik ook vaak zonder cc nu. alleen die 2de groep in HoO met dat grote fire mage beest (net voor dat trapje).. die groep kan echt irri zijn. op HC was mijn groep hier echt 6 keer gewiped en op alle bosses geen 1 keer.

Wat je ook kan doen is een soort semi cc. gewoon tijdens het tanken ff tab en een stun op 1 mob van een paar seconden. dit is op normal vaak al meer dan genoeg.

Verwijderd

Ik denk het niet. Vergeet niet dat als je met "net" ook echt nu net bedoeld, dat het nog middag is en er sowieso minder mensen online zijn. Mensen krijgen (ook als je in faal pugs zit en maar 1 - 2 van de bosses in een HC killed) toch langzaam steeds meer Heroic / Epic gear. Kwestie van tijd ook tot iedereen de encounters kent en het allemaal makkelijker wordt. Ik zie nu ook dat waar de eerste HCs die ik deed gewoon soms 2 uur duurden, ze steeds sneller klaar zijn omdat je de gevechten kent en je gear beter is.

Als Blizzard met een nerf komt schoppen ze zichzelf tegen hun schenen aan. Waarom zou je de gameplay willen ont-wotlking-en door meer CC te eisen in HCs en betere tactics, om vervolgens toe te geven dat het moeilijk is en een nerf toepassen.

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:25
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2010 @ 15:54:
:(

Exhalted met guild duurt echt lang. Ik wil mn Dark Phoenix mount!

Vond echt niet tof nadat we Nef down hadden dat je toch exhalted moet zijn om hem te kunnen kopen. Zit al te wachten sinds 20-12 nu en nog niet eens revererd 8)7 8)7 |:( |:(

[...]

Als het goed is kan je bij interface > tidyplates kiezen welke set je wilt gebruiken. Staat iets als Grey Tank of Grey / DPS. Eerst daar een optie kiezen en dan kan je daaronder kiezen welke optie je gebruikt. Als het goed is staat er dan een dropdown met % of % + HP etc etc
Hrmpf... werkt ook niet. Ik heb werkelijk bij alles ingevuld HP % + HP etc., maar hij laat gewoon niks zien in die bar :( Weet iemand wat er aan de hand is?

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:04:

Als Blizzard met een nerf komt schoppen ze zichzelf tegen hun schenen aan. Waarom zou je de gameplay willen ont-wotlking-en door meer CC te eisen in HCs en betere tactics, om vervolgens toe te geven dat het moeilijk is en een nerf toepassen.
zit zeker wat in, maar vergeet niet dat de meesten/alle mensen hier op tweakers denk ik niet behoren tot de grootste groep in wow (de hersenlozen :P).

Als ik 10 normals doe mag ik blij zijn als er 1 tot 2 runs bijzitten met mensen die niet hersenloos op de knoppen lopen te rammen, maar echt naar de situatie kijken en hierop anticiperen met hun skills.

Naast het gameplay aspect denk ik dat het financiele plaatje ook gewoon de doorslag gaat geven. alleen al die hoge wachtijd schikt mensen af. Daarbij mensen die denken ff leuk een dungeon te doen in 1 uur en vervolgens meer dan 3 uur bezig zijn denken de volgende keer ook laat maar hangen.. ga wel met gf op de bank idols kijken ofzo :P

De groep gamers die echt veel van de servers eist is echt maar max 20%. Kortom erg intressant hoe dit gaat aflopen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:38:
[...]

zit zeker wat in, maar vergeet niet dat de meesten/alle mensen hier op tweakers denk ik niet behoren tot de grootste groep in wow (de hersenlozen :P).

Als ik 10 normals doe mag ik blij zijn als er 1 tot 2 runs bijzitten met mensen die niet hersenloos op de knoppen lopen te rammen, maar echt naar de situatie kijken en hierop anticiperen met hun skills.

Naast het gameplay aspect denk ik dat het financiele plaatje ook gewoon de doorslag gaat geven. alleen al die hoge wachtijd schikt mensen af. Daarbij mensen die denken ff leuk een dungeon te doen in 1 uur en vervolgens meer dan 3 uur bezig zijn denken de volgende keer ook laat maar hangen.. ga wel met gf op de bank idols kijken ofzo :P

De groep gamers die echt veel van de servers eist is echt maar max 20%. Kortom erg intressant hoe dit gaat aflopen.
Daar geef ik je ook zeker gelijk in. Maar een bedrijf als Blizzard zou toch ondertussen wel moeten (kunnen) weten wat voor soort spelers ze hebben en hoe ze die tevreden kunnen houden. Als je dan als bedrijf besluit om een richting in te slaan met een expansion zou je logischerwijs zeggen dat ze daar rekening mee houden, of juist een standpunt nemen. Het standpunt wat ze nu genomen hebben in Cata lijkt in mijn ogen heel erg: WOTLK was te makkelijk op ten duur, te statisch dus ga maar weer eens oldschool CC-en en op je bek als je de tactics niet snapt. Nou zullen ze bij een nerf geen gezichtsverlies hebben hoor, want zoals je al zegt is de meerderheid van de spelers er alleen maar blij mee. Ik zou het persoonlijk alleen erg jammer vinden.

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:04:
[...]

deed je HC of normal?

op normal tank ik ook vaak zonder cc nu. alleen die 2de groep in HoO met dat grote fire mage beest (net voor dat trapje).. die groep kan echt irri zijn. op HC was mijn groep hier echt 6 keer gewiped en op alle bosses geen 1 keer.

Wat je ook kan doen is een soort semi cc. gewoon tijdens het tanken ff tab en een stun op 1 mob van een paar seconden. dit is op normal vaak al meer dan genoeg.
Level 80, normal dus als pally tank :)

Default blanke hetero

• Mektheb
Ebayzo schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:00:
[...]
Level 80, normal dus als pally tank :)
Normals zijn best makkelijk, heroic is andere deeg ;)
Maaaaaatjeeeeeeeeeee <3

• hawker
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 12:47:
[...]

Zet dat mens gewoon aan de kant man, je weet zelf ook wel waar je echte prioriteiten liggen >:) . Dan kan je in raids laten zien dat je kan healen.
(en ja, we kennen elkaar)
komt wel goed :)

• NotoriousBAS
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 00:44
detheavn schreef op donderdag 30 december 2010 @ 11:37:
[...]
En dan je woordgrapje 2/3e Duits en 1/3e Frans maken.... :)

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-09 22:12

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik heb mijn main professions, herbalism en skinning, compleet laten verslonzen. Is er een manier om een goeie inhaalslag te maken, of is het gewoon een kwestie van uren lang lowlevel areas afgaan? If so, heeft er iemand nog goeie tips voor me?

• detheavn
NotoriousBAS schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:28:
[...]
En dan je woordgrapje 2/3e Duits en 1/3e Frans maken.... :)
Ik vond dat 'Ficker von Ameisen' toch iets te letterlijk opgevat kon worden :p En ook als nitpicker mag ik wel gevoel voor humor hebben ;)

Aangezien ik genoeg mensen in-game tegen kom die het allemaal wat te serieus nemen, probeer ik dat een beetje te compenseren :p
apNia schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:40:
Ik heb mijn main professions, herbalism en skinning, compleet laten verslonzen. Is er een manier om een goeie inhaalslag te maken, of is het gewoon een kwestie van uren lang lowlevel areas afgaan? If so, heeft er iemand nog goeie tips voor me?
Van wat ik gemerkt heb is het stukken makkelijker geworden om een gathering profession up to date te krijgen. Het lijkt dat het plukken van bloemetjes en het naakt schrapen van dieren veel langer voor skill-ups zorgt.

Ik zou zeggen: Ga gewoon naar een area waar je makkelijk skill-ups krijgt (geel) en ga door tot je merkt dat het minder wordt. Ga dan gewoon naar een area waar het weer geel is, tot je op een area uit komt welke van jouw level is. Met skinnen gaat het echt heel snel, herbalism ben je toch afhankelijk van spawns, maar deze zijn ook stukken meer aanwezig als voorheen.

Mining is helemaal een lachertje... De nodes schreeuwen je echt toe :p

[ Voor 52% gewijzigd door detheavn op 30-12-2010 14:47 ]

Verwijderd

apNia schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:40:
ja dat is gewoon de low level gebied af gaan om te skinnen, ligt aan je skill hoe hoog die is natuurlijk. maar als je even bij google intypt skinning leveling guid ofzo dan heb je zo een guide waar je het beste heen kan... en skinning is niet zo moeilijk te levelen... en voor herbalism heb je ook nog een gather addon die heel erg makelijk is die kan je wel vinden op de curse site.

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

detheavn schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:41:
[...]

Van wat ik gemerkt heb is het stukken makkelijker geworden om een gathering profession up to date te krijgen. Het lijkt dat het plukken van bloemetjes en het naakt schrapen van dieren veel langer voor skill-ups zorgt.

Ik zou zeggen: Ga gewoon naar een area waar je makkelijk skill-ups krijgt (geel) en ga door tot je merkt dat het minder wordt. Ga dan gewoon naar een area waar het weer geel is, tot je op een area uit komt welke van jouw level is. Met skinnen gaat het echt heel snel, herbalism ben je toch afhankelijk van spawns, maar deze zijn ook stukken meer aanwezig als voorheen.

Mining is helemaal een lachertje... De nodes schreeuwen je echt toe :p
Ja en de nodes respawnen ook razend snel, dus even een kort rondje en je kunt alweer.....

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

• Deurges
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-09 10:48
Daar zijn we weer.. Ik las dat Blizzard een Trial had voor mensen met een menneke boven de 78 en de vorige uitbreidingen ook in hun bezit hadden (de gek hier heeft 2 CE) ANYWAYS.. Gisteren avond dacht ik ff een half uurtje te spelen en jawel hoor, 2 uur later was ik als een halve oversized wolf aan het rondrennen en zat ik op een koets alsof ik in het wildenwesten ben...

Toch maar ff met mijn 80 Mage boven OG gevlogen en damn dat was raar.. Tis echt weer helemaal wennen. Kon gelijk mijn tree weer inrichten en mijn mastery halen. Gelukkig had ik goud gekregen van mijn verzamelde badges..

Al om al was ik erg te spreken over wat ik zag. Het speelde als vanouds en ik merkte ook dat mijn toch wat oudere pc er nog steeds geen moeite mee had en ook het downloaden op de achtergrond merkte je weinig van.. Ik zal niet veel extra kunnen spelen dit weekend, maar of ik echt weer ga beginnen? Nee denk het niet.. Ik merkte gisteren al hoe erg mijn verslaving toen was.. Ik lees wel regelmatig de sites en dit forum, maar dan nog.. MUST RESIST..

Veel plezier mensen :)

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Eergisteren Magmaw, Omnotron Defense system, Halfus en Valiona & Theralion gedaan. Gisteren heeft de guild -zonder mij dit keer wegens een afspraak met de kinesiste- Conclave of Wind en Al'Akir (Server 2nd!) neergehaald :)
Vanavond staan de volgende bosses in Blackwing Descent op het programma. Heb m'n gear al wat meer geupdated, de mana problemen zouden nu zowat verdwenen moeten zijn.

http://eu.battle.net/wow/...brotherhood/elezia/simple

Wat hou ik toch van m'n vleugeltjes :D

Streaming History

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 12:58:
oei mensen.. ik denk dat er nu echt een serieus healerstekort aan het ontstaan is. had net als tank een watchtijd van 4:23.. dat is echt HUGE.

Kan het wel begrijpen dat veel healers ff gewoon wat anders gaan doen omdat de fun factor wellicht best laag is nu op hc's en zeker met pugs.

Hoe lang denken jullie dat dit zo doorgaat?.. een nieuwjaarsweddenschapje maken?
Ik geeft het nog max 1 maand.. tot de eerste nerfs plaatsvinden :P

nu jullie
Jij hebt heal te kort, ik heb op mijn server (jaedenar, horde) een tank te kort. Sta gemiddeld wel 4 mins in queue! (!) Wachten is bij ons nog altijd op tank

• Mektheb
Gistere nog ik en 2 maatjes in de que alle 3 dps 47 min que :)
Altijd leuk.

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04
Weet iemand of er voor Horde quests zijn in de Cursed Landing in Uldum? Ik zit op 103/108 quests in Uldum. Kan er geen meer vinden. :(

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Gropah schreef op woensdag 29 december 2010 @ 22:37:
Ik zeg:
Bartender4: kun je makkelijk meerdere actionbars mee aanzetten. Zeer clean
Recount: damage meter. Handig om te kijken of iemand slacked en hoe je eigen DPS is
Bagnon: maakt van al je bags, 1 bag
Omen: threat meter
Gathermate2: (als je mining of herbalism hebt) mapt waar je nodes hebt gevonden, of andere het hebben gevonden
Xperl: geeft UI een mooie strakke layout waarin alle info mooi compact is weergegeven
Mapster: je kan hiermee de Fog of War weghalen. Daarnaast kun je makkelijk je coords weergeven en ook nog de grootte van je map aanpassen.
DBM: bevat alle info voor dungeons ed.

Daarnaast kan ik de pack: Auctioneer (wat eigenlijk 1 addon is bestaande uit meerdere). Hier zit heel veel spul in voor de AH, auto repair, auto disenchant... Alles wat met economie te maken heeft

Daarnaast adviseer ik ook een addon die alle mail automatisch kan openen en items er uit haalt, zoals Bluk Mail Inbox (deze nooit zelf geprobeerd, maar ga ik zo wel doen omdat de mijne discontinued is :()
Ben nu aan het downloaden, BEDANKT !

Gegroet!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Mektheb schreef op donderdag 30 december 2010 @ 14:06:
[...]

Normals zijn best makkelijk, heroic is andere deeg ;)
Maaaaaatjeeeeeeeeeee <3
Njah, maar als je weer vers nieuwe instances binnenkomt zonder tactics te kennen is het soms best even wennen :) Fijne lava bursts van bazen door de groep heen laten gaan etc ;)

Default blanke hetero

• Chester
  • Niet online
Rakkerzero schreef op donderdag 30 december 2010 @ 15:28:
Weet iemand of er voor Horde quests zijn in de Cursed Landing in Uldum? Ik zit op 103/108 quests in Uldum. Kan er geen meer vinden. :(
Er zijn een aantal quests die beginnen wanneer je een bepaalde mob af maakt, heb je die al gedaan? Verder, vlieg nog eens over de quest hubs heen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• Zeror
  • Laatst online: 17-09 22:04
Al .gevonden. Even zo'n gnome killen was genoeg voor een paar quests daar. Kreeg mn achievement op 106 ipv 108 quests :S Maargoed ik heb hem nu :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

• Chester
  • Niet online
Rakkerzero schreef op donderdag 30 december 2010 @ 15:57:
Al .gevonden. Even zo'n gnome killen was genoeg voor een paar quests daar. Kreeg mn achievement op 106 ipv 108 quests :S Maargoed ik heb hem nu :P
De quest achievements zijn erg raar ja. Je krijgt bij nog meer zones je achievements te vroeg.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Verwijderd

Ik als tank gisteren ook 4 (!!) minuten in de queue voor een frking Normal... WTH ?!? :@

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 16:35:
Ik als tank gisteren ook 4 (!!) minuten in de queue voor een frking Normal... WTH ?!? :@
Het is wat. :).

• detheavn
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 16:35:
Wees blij, als DPS queue je soms met een wachttijd van 45 minuten. Uiteindelijk accepteert de tank niet, omdat meneer of mevrouw moet pissen of zo ... en zit je vooraan in de queue ... Ach ja.

En dan zie je ineens in het LFD dinkie dat je healer verdwijnt...
En dan increased je waiting time weer...
En dan wil je schreeuwen, heel hard...

Dus vraag ik dan maar heel lief of m'n vriendin wil komen healen, scheelt weer een paar minuten O+

Eng genoeg zie ik ook steeds vaker dat we gewoon 5 minuten moeten wachten tot een DPS joined.

LFD is me een raadsel tegenwoordig :p

• hawker
met mijne 84 resto druid was de queue rond de 4 mins, als dps duurde het ruim 25 minuten. Ik ben echt helemaal weg van resto, kheb in wotlk heel even resto shaman gespeeld en mee geraid, vervolgens een warlock t/m ulduar gehad, in ICC een prot pala en hunter. Zowel tanken als dpsen is niet echt mijn ding. Ik kan het beide prima, maar DPS vind ik niet interessant en uitdagend genoeg, iets te weinig verantwoordelijkheid. Tank is opzich wel leuk, maar prot paladin kon mij niet meer boeien na 4.0. Feral druid daarintegen toch al veel meer.

Zodra ik weer tijd heb, snel mijn druid naar de 85 knallen en heroics beginnen.

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:26
Eng genoeg zie ik ook steeds vaker dat we gewoon 5 minuten moeten wachten tot een DPS joined.
Komt omdat met zulke wachttijden van 45-50 minuten mensen vaak even iets anders gaan doen, en dan keer op keer niet accepten omdat ze niet achter de PC zitten. Zo gaat dat bij mij in battlegrounds vaak, mis je de tijdens de game minutenlang 2-3 horde spelers omdat niemand achter z'n PC zit :D

[ Voor 4% gewijzigd door Divak op 30-12-2010 17:56 ]

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik vind nog steeds dat ze Hunters, Mages, Warlocks en Rogues voor moeten laten als DPS, aangezien wij niets anders kunnen :+

Surfin' paradise!

Verwijderd

Snappie88 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 18:28:
Ik vind nog steeds dat ze Hunters, Mages, Warlocks en Rogues voor moeten laten als DPS, aangezien wij niets anders kunnen :+
Tja, als je een class speelt waar je juist wat meer skill voor nodig hebt vind ik juist dat je voorrang moet krijgen. Pure DPS-ers wachten maar lekker :o 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2010 18:36 ]

• Decennia
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Ik heb nu allemaal Add-ons, maar is er een addon waarmee ik me minimap kan vergroten en chat scherm ? Ik wil graag de originele ronde minimap hebben maar een tikje groter en 2 verschillende chatboxes (normal en combat log) en clickable links.

Ik heb ;

- Auctioneer
- Bartender4
- Mapster
- Bagnon
- Recount
- CPerl
- Omen

& is er een manier dat mijn WoW aanblijft, als ik een tijdje niks doe Disconnect WoW me, zou graag bij een uur dungeon wait time weg kunnen

[ Voor 44% gewijzigd door Decennia op 30-12-2010 21:58 ]

Gegroet!

Verwijderd

Gisteren weer een heerlijk Rated Bg avondje gehad,kwam helaas pas rond 22.00 thuis van mijn werk dus ze waren al bezig maar na iets van 10 minuutjes kwam er een plekkie vrij en ben ik lekker meegeweest :)

een hele verbetering ten opzichte van het oude systeem! was het eerst nog klungelen in een pug of een klungelende pug vermorzelen met een premade..nu krijg je nog wel eens een team tegenover je die je het aardig lastig maakt! gisteren een EOTS match gehad waar het aan het eind 1600 - 1588 eindigde in ons voordeel! was spannend tot het eind haha capte de laatste vlag maar met knarsende tanden :P toen ik er vandoor ging met de vlag werd ik nog even door een shaman over de richel geknald maar gelukkig net op dat randje beneden en had iets van 8 hordies op mijn nek die me pijn wilden doen haha gelukkig had ik het hele heal team die me aan het healen was en een paladin die mij een hand of freedom gaf zodra die van mij op CD stond :P wel lame trouwens dat dezelfde regels gelden als in de arena mbt de buff food,potions en engineering tinkers en trouwens ook lame dat bijna alle engineering tinkers nu op je belt zitten en geen xtra stats meer geven :S

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 15:04

Tijn96

In speed we trust

over dat wachten in een que:
waarom lopen we zo te zeuren over 4min wachten? maak ff je dayli of gwn q af en tada daar staat je groep. voor dps is het wat anders 45min is idd lang.
als tank heb ik altijd zo een groep, binnen 4 min, dat is echt niet te lang.

nu men alt aan het lvl'en morge misschien een bc hc doen als dat nog gebeurt (weet iemand dat?) of een gewone.
ps ik speel op bladefist allaince
pps waar kun je voor lvl 70 pvp gear kope? :P

[ Voor 5% gewijzigd door Tijn96 op 30-12-2010 21:44 ]

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

• maxietheboss
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:45
Tijn96 schreef op donderdag 30 december 2010 @ 21:39:
over dat wachten in een que:
waarom lopen we zo te zeuren over 4min wachten? maak ff je dayli of gwn q af en tada daar staat je groep. voor dps is het wat anders 45min is idd lang.
als tank heb ik altijd zo een groep, binnen 4 min, dat is echt niet te lang.

nu men alt aan het lvl'en morge misschien een bc hc doen als dat nog gebeurt (weet iemand dat?) of een gewone.
ps ik speel op bladefist allaince
pps waar kun je voor lvl 70 pvp gear kope? :P
voor lvl 70 pvp kun je terecht bij de vendors in Area 52 in netherstorm.
De rest van de genoteerde lvl 70 pvp vendors zijn volgens mij verwijderd, ik kan ze tenminste niet meer vinden

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

maxietheboss schreef op donderdag 30 december 2010 @ 21:58:
[...]

voor lvl 70 pvp kun je terecht bij de vendors in Area 52 in netherstorm.
De rest van de genoteerde lvl 70 pvp vendors zijn volgens mij verwijderd, ik kan ze tenminste niet meer vinden
oooo ok ty
zijn idd veel verwijderd zoals in SW en in Ogrimmar etc. wel jammer anders was het makkelijk om ''ff'' iets te kope nu moet je ervoor reizen

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

• Dragonm8
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-02 14:34
Hydra schreef op donderdag 30 december 2010 @ 08:59:
[...]

Heh, ik dacht al, die link ken ik :)

Je moet je aanmelden maar je hoeft niet te betalen ofzo. FF blijven zoeken dus ;)
Mha zal het wel echt over het hoofd zien maar kan het niet vinden :S

Kan me caracters nu niet bekijken. Te lang offline geweest. Kan alleen wel Gold zien. Wat ik weer vreemd vond. Toch wel een nette 15.000K Gaf het volgens mij nooit ergens aan uit :P

[ Voor 22% gewijzigd door Dragonm8 op 30-12-2010 22:38 ]

Verwijderd

Reroll naar healer gedaan! Tot nu toe bevalt het wel hoewel ik nog geen mainhand weapon heb :@
Ook zeer veel last van out of ranged/silence in battlegrounds :'(

Iemand suggesties hoe ik aan een wapen kom? de JP vendor verkoopt ze niet en ik heb maar 700 honor (misschien tijdelijk een pvp weap zodat ik iig in dungeons kan)

• Hydra
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 22:44:
Reroll naar healer gedaan! Tot nu toe bevalt het wel hoewel ik nog geen mainhand weapon heb :@

Iemand suggesties hoe ik aan een wapen kom? de JP vendor verkoopt ze niet en ik heb maar 700 honor (misschien tijdelijk een pvp weap zodat ik iig in dungeons kan)
Gewoon PvE?

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 15:20
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 22:44:

Normals doen, of meteen naar een hc als je al wel iets van een wapen hebt. de ring of blood quest (weet niet of je die al gedaan hebt, geven ook mooie wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 18:36:
[...]

Tja, als je een class speelt waar je juist wat meer skill voor nodig hebt vind ik juist dat je voorrang moet krijgen. Pure DPS-ers wachten maar lekker :o 8)
Ja want voor DPSen met Warriors, Death Knights, Paladins, Priests, Shamans en Druids heb je veeeeel meer skill nodig? Bullshit...

Pure DPS classes moeten meer DPS kunnen doen dan hybrids.

[ Voor 6% gewijzigd door EnigmaNL op 31-12-2010 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

EnigmaNL schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 09:01:
[...]

Ja want voor DPSen met Warriors, Death Knights, Paladins, Priests, Shamans en Druids heb je veeeeel meer skill nodig? Bullshit...

Zeg dat maar tegen Druids :P

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Waar zie jij staan dat ik de DPS van een pure DPS class met een hybrid vergelijk? Als je iets interpreteert, doe het dan goed a.u.b.
Ik ben van mening (ow jee, een mening) dat je voor healen en tanken meer skill nodig hebt om je rol te doen in de huidige HC's. Neemt niet weg dat een DPS-er met goede skills van meer waarde is dan een DPS-er zonder skill, maar die komen er eerder mee weg dan als je een skill-loze tank of healer hebt.

En ja dan vind ik het niet erg als een healer of een tank eerder aan de beurt is in de dungeon finder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik vind niet dat het verschil enorm groot moet zijn, maar ik vind idd dat tanks en healers beter moeten zijn in tanken en healen, en dat Blizzard het eens los moet laten dat het enorm belangrijk is dat elke class exact evenveel DPS doet. M.i. zouden bossfights meer moeten hangen op complexiteit dan pure DPS races. Vroegah was het uberhaupt geen enorm issue wie de meeste damage deed. Belangrijker was of een Hunter Drakk kon kiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

detheavn schreef op donderdag 30 december 2010 @ 12:20:
[...]

Yup, item sets, met de blizz equip manager iig wel, komen in een apart vak.

Maakt het vendoren/dissen een stuk eenvoudiger :)
ah dude echt bedankt gisteren even geprobeert maar lekker add on, moet nog even wennen aan de schaal zal het misschien nog wel kunnen aanpassen. en zag dat niet alle enchanting mats in dezelfde container kwamen maar goed dat zijn kleine dingetjes, zoeken kan nog steeds dus super :)

Gister ook zo iets mooies. kom online vragen random HC? (ik ben een tank) priest healer guildie reageert. SFK is de random, nou ja al snel is mijn duidelijk dat de dps niet bijster goed is (+-6a7k alle 3). maar goed mijn guildmate houdt het super lang vol tijdens de eerste boss en we 1 shotten hem dan ook. inmiddels gaat de hunter DC. nou ja prima wachten wij even. toen zag ik later pas dat ze alle 3 in dezelfde guild zitten.

2de boss ik geef even instructies ook een 1shot, 3rd boss naar buiten mee genomen, en met 3 man dood (including me) toch een 1shot! nice. Bij een trash pack dc'ed mijn guildie. dus ik zeg Healer DC. en wacht eventjes. (gebeurt bij hem wel vaker) en waarempel nog binnen 1 minute krijg ik een vote kick voor mijn kiezen... dus ik zit nog even verbijsterd naar dat venster te kijken. en voordat ik iets kon zeggen, word hij gekicked van de groep. Dus ik zeg /p Nice he was my guildmate... en ben even flink zuur, de nieuwe begrijpt het wel, maar ja hij kan er ook niks aan doen. (inmiddels komt mijn guildie ook weer online, echt een enorme chille gast en zegt ook dat ik gewoon de run moet afmaken).
De hele instance hadden werden zei redelijk gecarrierd door ons. ook op het gebied van tactics. en dan gewoon zo maar kicken..... haalde wel alle fun voor mij uit die run, toch maar afgemaakt omdat wij inderdaad al bijna bij het einde waren maar toch.

[ Voor 56% gewijzigd door Valkyre op 31-12-2010 09:48 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Laatst online: 17-09 15:35
Gister avond icc met de guild, was echt geweldig hoe gemakkelijk icc is nu je met een paar 85ers erin gaat, wel 10 normal maar toch :P

wat mij meer verbaasde is dat ik als lvl 82 tussen de 85ers netjes kon mee dpssen. stond gemiddeld midden in de dps ranglijst om het zo maar te zeggen, natuurlijk op sommige bosses wat minder maar goed.

in ong 3 uur tijd tot lichking gekomen. met ong totaal tijd aan pauzes van een half uur.

en ja hoor, nogsteeds dikke whipes op lk, maar dat kwam vooral omdat de helft de tactics niet wisten en we maar met 1 healer waren gegaan :P.

al om al leuke achievement run gehad daar. hopelijk vanaaf toch nog die title binnen halen, ookal is het maar voor the have..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Hydra schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 09:36:
[...]

Ik vind niet dat het verschil enorm groot moet zijn, maar ik vind idd dat tanks en healers beter moeten zijn in tanken en healen, en dat Blizzard het eens los moet laten dat het enorm belangrijk is dat elke class exact evenveel DPS doet. M.i. zouden bossfights meer moeten hangen op complexiteit dan pure DPS races. Vroegah was het uberhaupt geen enorm issue wie de meeste damage deed. Belangrijker was of een Hunter Drakk kon kiten.
In 'Classic' stonden Warlocks en Rogues 9 van de 10 keer bovenaan de dmg meters, Warlocks konden helemaal toppen als er een Spriest in de groep zat, Mages waren ook niet verkeerd maar konden meestal niet aan de dps/dmg done tippen die een Warlock/Rogue deden. Het verschil was dan ook dat mages zeer zeker gewaardeerd werden door CC.
Als ik toen en nu vergelijk vindt ik een Mage zeeeer leuk om te spelen. Ik heb mijn Warlock nog niet geprobeerd en ik ben nu toch bezig mijn Spriest te levelen. Persoonlijk vindt ik mijn Ele Shaman wat minder atm dan b.v. in TBC of WotLK. Wat wel erg leuk is aan de Mage is dat Frost nu gewoon een goede dungeon/raid spec is en niet alleen een level spec, arcane mogen ze van mij zo laten er is geen bal aan en verschrikkelijk saai.

Hopelijk gaan we 'volgend jaar' beginnen met raiden, aangezien in mijn guild voornamelijk 'ouders' en oudere spelers zitten hebben die wat meer verplichtingen dus zijn er maar weinig online atm. En ik vraag me af wat je moet doen met je JP's als je alle koopbare gear hebt, er niets te krijgen is.. en je constant op je cap zit..

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 09:28:
[...]

Waar zie jij staan dat ik de DPS van een pure DPS class met een hybrid vergelijk? Als je iets interpreteert, doe het dan goed a.u.b.
Ik ben van mening (ow jee, een mening) dat je voor healen en tanken meer skill nodig hebt om je rol te doen in de huidige HC's. Neemt niet weg dat een DPS-er met goede skills van meer waarde is dan een DPS-er zonder skill, maar die komen er eerder mee weg dan als je een skill-loze tank of healer hebt.

En ja dan vind ik het niet erg als een healer of een tank eerder aan de beurt is in de dungeon finder.
"Pure DPS-ers wachten maar lekker."

Helaas kom je maar al te vaak tanks en healers tegen die hun rol niet (goed) doen. 9 van de 10 heroics die ik doe falen door de tank of healer. Tanks die niet wachten op CC, healers die nog op de wrath manier healen en bij een halve trash pack oom zijn.... Ik heb zelden meegemaakt dat een heroic faalt door de dps. Het gros van de tanks zijn 12 jarigen die maar een tank maken zodat ze sneller een party krijgen zonder zich daadwerkelijk in het tanken te verdiepen.

En ja, het vereist wel degelijk skill om een goede DPS te zijn. Ik speel zelf alle drie de rollen en probeer ze alle drie goed te doen, ik vind het moeilijker om in een raid feilloos te DPSen dan te healen of tanken. Ik bedoel dan DPSen zonder dood te gaan door iets wat je zelf kan voorkomen, zonder te overaggroen, zonder te ninjapullen, zonder CC te breken, zonder in het vuur te staan en dan nog zoveel mogelijk DPS te doen zodat de trash en bosses sneller neer gaan waar uiteindelijk de hele groep profijt van heeft.

P.s. Tanks en healers krijgen geen voorrang in de dungeon finder... Er zijn minder dus ze krijgen sneller een party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

van die DPS vs Healers vs Tanks (skill discussies) kan ik het echt wel krijgen ...

Elke roll is uniek en heeft zen eigen cause... En iedereen speelt op ze eige manier. Waar ik het s**** kan van krijgen zijn de mensen die 'gearscore" & "achievements" als barometer voor pugs gebruiken...

Het gaat allemaal om het feit of je je class kent en al dan niet deftig kunt spelen... niet met je gear (oke het is een voordeel maar een player met een beetje verstand ;) )
CC / Aggromaking / manapool beheersing. Elke class is gwn play with a brain..

Anyway
Weer met wow begonnen (niet van plan terug hardcore te gaan Brink in maart :p )
Lekker huntertje aan het levvelle. Vind de nieuwe queste (voor low level) echt zalig. Nice job theire.
Mss dat ik maar cata ga halen voor als ik het echt wil. Zie wel hoe de pvp me op 80 bevalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prutser001 schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 09:53:
[...]

En ik vraag me af wat je moet doen met je JP's als je alle koopbare gear hebt, er niets te krijgen is.. en je constant op je cap zit..
Heirlooms kopen voor je alts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
fenylalaline schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 09:49:
Gister avond icc met de guild, was echt geweldig hoe gemakkelijk icc is nu je met een paar 85ers erin gaat, wel 10 normal maar toch :P

wat mij meer verbaasde is dat ik als lvl 82 tussen de 85ers netjes kon mee dpssen. stond gemiddeld midden in de dps ranglijst om het zo maar te zeggen, natuurlijk op sommige bosses wat minder maar goed.

in ong 3 uur tijd tot lichking gekomen. met ong totaal tijd aan pauzes van een half uur.

en ja hoor, nogsteeds dikke whipes op lk, maar dat kwam vooral omdat de helft de tactics niet wisten en we maar met 1 healer waren gegaan :P.

al om al leuke achievement run gehad daar. hopelijk vanaaf toch nog die title binnen halen, ookal is het maar voor the have..
Ben ik ook wel benieuwd naar, helemaal aangezien toen ik icc hc deed we meestal alles in 1 avond deden behalve LK dan.
Wie weet nog een keer binnenkort :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Laatst online: 17-09 15:35
Mektheb schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 10:12:
[...]

Ben ik ook wel benieuwd naar, helemaal aangezien toen ik icc hc deed we meestal alles in 1 avond deden behalve LK dan.
Wie weet nog een keer binnenkort :D
als je bij mijn char fearuponyou kijkt zul je zien dat ik nog niet zo heel veel raid ervaring heb, dus ik denk dat als ik zeg dat het makkelijk is dat jij het wel zeer makkelijk zult vinden, zeker als je met een vaste raid groep ga, dan jaag je er denk ik in 2 uurtjes helemaal doorheen, heroic miss 3 uurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Laatst online: 09-09 15:06
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 10:12:
[...]

Heirlooms kopen voor je alts
over heirlooms gesproken, ik ben niet zo rijk dus ik heb de cloth set en de staff. Ik heb hiermee een priest gelevelled en dat was werkelijk perfect. Echter, nu ben ik een hunterd aan het levellen (47 momenteel) en besloten om de robe en shoulders te dragen. Met de guildperks is dit een totaal van 30% xp.

De complaints zijn echter niet normaal soms, noob dit en dat, hunters gebruiken geen int en spi (well duh really?) dus ik vraag het hier, wat weegt nu zwaarder tijdens levelen, 30%xp extra of that beetje stats that op de shoulders/body armor missen? ik sta normaal op de eerste of 2e plek wbt total damage done dus ik vind dat men niet kan klagen maar blijkbaar maakt dit echt niets uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-08 12:43
na lange tijd weer verder gegaan met mn hunter/engineer die nog lvl 70 was en ik wilde toch maar eens die turbo charged fly machine bouwen voor de extra snelheid

zit ik een hoop geld uit te geven aan khorium, kom ik er na 1000 gold achter dat mn normal flymachine nu ook 280% vliegt |:(

naja nu maar verder sparen voor de looks :)
Yokidrink schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 10:31:
[...]
over heirlooms gesproken, ik ben niet zo rijk dus ik heb de cloth set en de staff. Ik heb hiermee een priest gelevelled en dat was werkelijk perfect. Echter, nu ben ik een hunterd aan het levellen (47 momenteel) en besloten om de robe en shoulders te dragen. Met de guildperks is dit een totaal van 30% xp.

De complaints zijn echter niet normaal soms, noob dit en dat, hunters gebruiken geen int en spi (well duh really?) dus ik vraag het hier, wat weegt nu zwaarder tijdens levelen, 30%xp extra of that beetje stats that op de shoulders/body armor missen? ik sta normaal op de eerste of 2e plek wbt total damage done dus ik vind dat men niet kan klagen maar blijkbaar maakt dit echt niets uit
lekker boeiend :) ik zou ook voor de extra xp gaan, heb op mn hunter ook leather heirloom shoulders, mocht ik ze niet hebben was het ook cloth geworden
stats zijn imo. pas belangrijk op level 85 en misschien in 80-85 dungeons maar voor de rest zou ik me er niet te druk over maken

[ Voor 61% gewijzigd door Scorchor op 31-12-2010 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
mag ik vragen hoe je precies aan die heirlooms komt? mij lijkt het ook super tijdens het levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:46

Osxy

Holy crap on a cracker

Looks > gold :P

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Laatst online: 09-09 15:06
TWFpa2Vs schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 10:49:
mag ik vragen hoe je precies aan die heirlooms komt? mij lijkt het ook super tijdens het levelen.
heirlooms koop je met een lvl80+ char van JP of via de argent tournament. Helaas is het erg duur tegenwoordig, je hebt voor een full set (armor, shoulder, weapon) toch al gauw rond de 8k jp nodig als ik me niet vergis. Ik vond het makkelijker toen we nog geen JP hadden :d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
oke duidelijk.. ga ik maar gewoon verder waar ik mee bezig was ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:39
Goede morgen!

Ik heb gister heerlijk kunnen spelen en ben bijna level 85! Ik heb ondertussen volgens mij alle instances die Cataclysm nieuw te bieden heeft wel gedaan. The Old City was qua healing toch wel het meest pittig. Bij de laatste baas moest ik echt alles uit de kast halen om niet /oom te gaan. Shadowfiend, Hymn of hope, mana pot en veel schaarse heals. Het is uiteindelijk wel gelukt, en dat gaf best een bevredigend gevoel…

Over de attitude van de tanks die hier vaker wordt besproken. Ik kwam gister ook een gevalletje ‘asociale noob’ tegen. Ik moest even uit mn shadow tree naar holy speccen dus ik vroeg even of we konden wachten met aanvallen. Dat gebeurde niet, dus ik er achteraan om de groep met schaarse mana toch maar te redden van de dood. Dat ging zo een paar trashpacks door…

Tot we bij de baas waren en ik op 50.000 van de 60.000 mana zat. Toen begon meneertje de tank ineens in /s te schreeuwen dat ik moest drinken… ‘priest ffs mana up!’ , DRINK!, DRINK!! Etc. etc.
Dus ik antwoord in partychat met ‘use /p to talk in partychat mister tank’. Het antwoord was in /s F*CKING NOOB! En een leave. 30 seconden later hadden we een nieuwe tank met betere gear die wel kon communiceren, good ridance!

Vanmiddag even naar 85 en mijn itemlevel van 317 naar heroicwaardig brengen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LF Pvp Server met Wold pvp going on :

Wie speelt er op een pvp server, waar er nog echt aan world pvp wordt gedaan ? Ik zit nu op een pve server, maar het pvp'en vind ik toch wel het leukste.

Ik vrees dat het toch een utopie is, maar wie weet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CartmanMMA
  • Laatst online: 12-08 15:42

CartmanMMA

Fallus Giganticus

Gisteren een boring avondje gehad. Archaeology geleveld van 0 naar 225. Moet zeggen dat het echt op m'n tandvlees ging want het het is echt gewoon te saai.

Healen begint nu eindelijk makkelijker te worden met een paar epics en heroic gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 11:13:

Wie speelt er op een pvp server, waar er nog echt aan world pvp wordt gedaan ? Ik zit nu op een pve server, maar het pvp'en vind ik toch wel het leukste.

moet je even aan vivaladen vragen, die hebben een leuke pvp guild, en misschien dat die ook aan world pvp doen :) ik zit zelf op tarrenmill maar daar word niet echt veel aan world pvp gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 11:13:

Ik zie het nergens, ik doe wel aan een potje knokken, maar iedereen hangt in de steden en verder af en toe in een tunneltje in deepholm komt iemand je aanvallen.

Maar daar heb je het wel mee gehad, of als je ergens met archeo bezig bent er een held aan komt.
Maar echt mega battle's is sinds TBC niet meer.

Ik mis de isle of qualdanas of w/e toen die er was om de sunwell te openen, elke avond 1 groot gankfest en echt 100 mensen tegen 100 anderen.
Event zoals toen de dark portal open ging echt alle alliance tegen alle horde, servers crashen etc.
Helaas zie ik dit niet meer gebeuren met de easymodethinkingQQicannotportalorlfgshit

edit : of zoals vanilla bij southshore <3 (ty)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruntFCA
  • Laatst online: 14-09 20:41
vraaag over mages,
ik zag dat m'n water elemental niet meer constant aanvalt, klopt dit of zie ik het verkeerd.
(he knopje aanvallen blijft wle branden maar hij doet maar 1* wat en daarna blijft hij niks doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96

Tijn96

In speed we trust

EnigmaNL schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 09:58:
[...]

. Het gros van de tanks zijn 12 jarigen die maar een tank maken zodat ze sneller een party krijgen zonder zich daadwerkelijk in het tanken te verdiepen.
ik ben 14jaar en speel al 4jaar WoW. sinds kort heb ik een tank ben nog geen lvl 85. maar ik heb mijzelf wel zeker verdiept in het tanken. Voor elke instance waar ik inga kijk ik hoe die instance gaat, nu kan ik nog geen hc's doen dus echt veel taktiek komt er nog niet van pas. Alleen er zijn idd genoeg mensen die zomaar denken dat ze goed kunnen tanken of healen etc. waardoor die PuG's failen. Tot nog toe krijg ik geen commetaar en ben nog niet gevote kickt.

Omdat ik me al in veel (nieuwe) hc's verdiept heb weet ik van veel bazen al de tactics. 8)

ik kan je mening wel begrijpen maar ik zeg niet dat dat altijd hoeft te zijn.

ook moet ik zeggen dat ik veel plezier heb in tanken en een goeie tank wordt ook vaak gewaardeerd dus ik ga er nog lang mee door met veel plezier :)

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.