Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 237 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 77.564 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:29
Mektheb schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 11:24:
[...]

edit : of zoals vanilla bij darkshore <3
Darkshore? Bedoel je niet Southshore/Tarren Mill? :P

Anyway als je World PvP wil moet je gewoon met een groepje bij de ingang van een raid instance gaan staan ^^.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 22:20
M1lamb3r schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 11:30:
[...]

Anyway als je World PvP wil moet je gewoon met een groepje bij de ingang van een raid instance gaan staan ^^.
Southshore dat ja !
edit : speel al te lang word je oud van

[ Voor 6% gewijzigd door Mektheb op 31-12-2010 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
Mektheb schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 11:32:
[...]

Southshore dat ja !
edit : speel al te lang word je oud van
Mijn eerste server was een pvp server... wist ik veel wat dat was! ik was gewoon gejoined op een server waar mijn schoonbroer op zat. Loop ik daar in southshore en word ik aangevallen door een... schildpad.. wth?? een schildpad?? waar komt die nu weer vandaan? *poef* *slash* dood waarop een grijnzende hunter komt aangelopen die een victory dance doet over mijn lijk...

Dat was voor mij het einde van pvp, ik haat het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Yokidrink schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 11:35:
[...]

Mijn eerste server was een pvp server... wist ik veel wat dat was! ik was gewoon gejoined op een server waar mijn schoonbroer op zat. Loop ik daar in southshore en word ik aangevallen door een... schildpad.. wth?? een schildpad?? waar komt die nu weer vandaan? *poef* *slash* dood waarop een grijnzende hunter komt aangelopen die een victory dance doet over mijn lijk...

Dat was voor mij het einde van pvp, ik haat het.
Haha geweldig :P.

Ik heb al zoveel mensen hun pc volgens mij laten omschoppen dat ik vervolgens over de grond kon rollen van het lachen.
Iemand aanvallen tussen een field met mob's zodat die dus aggro krijgt van mobs en dan hem killen tot 2% en de mob hem laten afmaken.
Mensen die vliegen van hun mount af knallen in de lucht.
En ja het gebeurd ook visa versa ;)
Met een Healer / Dps / Melee dps in een party en rel schoppen in horde steden en zoals in tbc op isle of Q-Q
Heeeeerlijk.
En voorall van die helden die je 1vs1 komen aanvallen met 90% vs 0% leven afmaken

edit : en ja ik ben ook vaak zat inmekaar getrapt hoor ;), alleen ik ga dan netzolang door totdat ik je gevonden heb of gekilled weer.
Dus als ik gegankt ben en iemand vliegt weg maak ik er de rest van de avond, ookal moet ik raiden het doel van je te slopen voor ik me bed in duik.
Red is Dead

[ Voor 12% gewijzigd door Mektheb op 31-12-2010 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Tijn96 schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 11:26:
[...]

ik ben 14jaar en speel al 4jaar WoW. sinds kort heb ik een tank ben nog geen lvl 85. maar ik heb mijzelf wel zeker verdiept in het tanken. Voor elke instance waar ik inga kijk ik hoe die instance gaat, nu kan ik nog geen hc's doen dus echt veel taktiek komt er nog niet van pas. Alleen er zijn idd genoeg mensen die zomaar denken dat ze goed kunnen tanken of healen etc. waardoor die PuG's failen. Tot nog toe krijg ik geen commetaar en ben nog niet gevote kickt.

Omdat ik me al in veel (nieuwe) hc's verdiept heb weet ik van veel bazen al de tactics. 8)

ik kan je mening wel begrijpen maar ik zeg niet dat dat altijd hoeft te zijn.

ook moet ik zeggen dat ik veel plezier heb in tanken en een goeie tank wordt ook vaak gewaardeerd dus ik ga er nog lang mee door met veel plezier :)
De uitzondering bevestigt de regel :). Zo te horen ben jij wel goed bezig!

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Mektheb schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 11:39:
[...]

Mensen die vliegen van hun mount af knallen in de lucht.
Jaa! Dat was geweldig als mage, achter aanvliegen, slowfall casten, => PoM (volgende cast insta) => sheep. Gegarandeerd succes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

Yokidrink schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 10:31:
[...]

over heirlooms gesproken, ik ben niet zo rijk dus ik heb de cloth set en de staff. Ik heb hiermee een priest gelevelled en dat was werkelijk perfect. Echter, nu ben ik een hunterd aan het levellen (47 momenteel) en besloten om de robe en shoulders te dragen. Met de guildperks is dit een totaal van 30% xp.

De complaints zijn echter niet normaal soms, noob dit en dat, hunters gebruiken geen int en spi (well duh really?) dus ik vraag het hier, wat weegt nu zwaarder tijdens levelen, 30%xp extra of that beetje stats that op de shoulders/body armor missen? ik sta normaal op de eerste of 2e plek wbt total damage done dus ik vind dat men niet kan klagen maar blijkbaar maakt dit echt niets uit
Ik zou ook voor de hierlooms gaan. 20% over 1-80 is een hoop xp en tijd! Als je dan ook nog qua dps goed mee kan komen zie ik geen enkele reden om het niet te doen. Die zeikers moet je maar lekker negeren!

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnigmaNL schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 09:58:
[...]

"Pure DPS-ers wachten maar lekker."
Staat er nog steeds niet: Pure DPSers zijn beter/slechter/hetzelfde als een hybrid DPS-er.

En zolang mensen eerder aan de beurt zijn (het zij door gebrek aan roles) vind ik het nog steeds voorrang krijgen hoor :P

Je hebt helemaal gelijk dat er genoeg tanks en healers zijn die hun rol niet goed doen, je hebt in alle roles wat mindere spelers. Alleen ik vanuit Tank oogpunt met altijd een guildy healer in HCs zie ook heel veel DPS-ers die gewoon echt geen idee hebben wat ze doen. En al ben je als Tank en Healer nog zo goed, in de huidige HC's moeten je DPS-ers ook hun rol spelen. Het luxe probleem wat een DPS class dan heeft is dat als er 1 van de 3 DPS-ers met 1 hand in zijn broek zit, de andere 2 het nog kunnen compenseren. Die luxe heeft een Tank of een Healer niet. Misschien dat het inderdaad daarom lijkt dat een HC vaker faalt door een tank / healer, en juist daarom zeg ik dat de druk op je skill bij een tank / healer hoger ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 09:55:
[...]

Daarna naar BWD voor de eerste serieuze tries op Magmaw, na effe lezen deze gaan testen, na 3e try op 40 % en erna nog op 30% gekregen maar voorlopig niet verder dan dat. Vandaag opnieuw met andere groep er in gaan, en zal zeker wel neerliggen. Is een vrij eenvoudige fight uiteindelijk, heb de indruk dat deze een stuk gemakkelijker is dan omnitron defense system.
Magmaw neer op 3e try
Omnitron defense system neer op 1e try
Halfus Wyrmbreaker neer op 3e try

Heerlijk avondje gisteren ! 2010 alsnog kunnen afsluiten met progress, oef!

en gz voor de persoon met server 2nd op conclave of wind :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2010 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 15:04

Tijn96

In speed we trust

killbillfast schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 11:42:
[...]

De uitzondering bevestigt de regel :). Zo te horen ben jij wel goed bezig!
ty. moet zeggen dat ik er ook veel lol in heb. zeker als je complimenten krijgt en niemant wiped dat maakt het tanken het leukst

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 12:14:
[...]

Magmaw neer op 3e try
Omnitron defense system neer op 1e try
Halfus Wyrmbreaker neer op 3e try

Heerlijk avondje gisteren ! 2010 alsnog kunnen afsluiten met progress, oef!

en gz voor de persoon met server 2nd op conclave of wind :)
Gz! Leuk einde van een jaar inderdaad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 11:13:
LF Pvp Server met Wold pvp going on :

Wie speelt er op een pvp server, waar er nog echt aan world pvp wordt gedaan ? Ik zit nu op een pve server, maar het pvp'en vind ik toch wel het leukste.

Ik vrees dat het toch een utopie is, maar wie weet 8)7
M1lamb3r schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 11:30:
[...]

Wij zijn op het moment voornamelijk druk met de Rated BG's en Arena (en random groupies tussendoor)
maar gaan zeer zeker ook vaker opstap in het nieuwe jaar voor het betere World PvP gebeuren,vaak betekend dat we leuke dorpjes/steden aanvallen of ons verborgen in een wat grotere stad houden om ongezien vijandelijk personeel uit te schakelen :)

voor de grotere world pvp events is wat meer organisatie nodig omdat er ook met de andere kant (horde) moet worden overlegt zodat we beiden voorbereidingen kunnen treffen en natuurlijk genoeg manschappen mee kunnen nemen :) ons laatste grote projectje en afscheids feestje op de anachronos realm was nog een old school "Southshore vs Tarren mill" battle (zelfs op wow.com in een post gestaan) waarbij southshore meerdere keren van eigenaar werd gewisseld maar ik zou zeggen maak eens een keer een altje op auchindoun in het nieuwe jaar en kom eens een praatje maken met mij en de jongens/meisjes vd Stormwind Crusaders :D

p.s. world pvp moet tegenwordig druk voor worden Georganiseert,een hoop mensen vinden het leuk en willen eraan meedoen maar spontaan gebeurt het tegenwordig niet meer zoals Vroegah..waren mooie tijden he Mek? toen ging je niet in de Queue voor een battleground maar pakte je de Gryphon naar southshore,was altijd wel iets aan de hand! /nostalgie

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2010 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Helaas kom je maar al te vaak tanks en healers tegen die hun rol niet (goed) doen. 9 van de 10 heroics die ik doe falen door de tank of healer. Tanks die niet wachten op CC, healers die nog op de wrath manier healen en bij een halve trash pack oom zijn....
Nogal makkelijk dat op de healer te gooien.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:06

Rannasha

Does not compute.

Gisteren nog even meegegaan met de onofficiele 10man raid. Halfus was al down deze reset, dus we hebben het gevecht met de 2 draken geprobeerd en verslagen. Daarna naar BWD om Magmaw/Omnotron/Maloriak weer even om te leggen. Dat ging prima. Vervolgens was er nog tijd over om Chimaeron te proberen en ook die ging na een attempt of 5 plat.

2 nieuwe bosses down en 2 epics voor mij erbij. Lekkere raid. Aanstaande donderdag is onze eerste officiele 25man raid van de expansion, maar veel mensen zijn nu goed voorbereid met 10man ervaring en wat gear.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
GoUdViS schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 11:54:
[...]

Ik zou ook voor de hierlooms gaan. 20% over 1-85 is een hoop xp en tijd! Als je dan ook nog qua dps goed mee kan komen zie ik geen enkele reden om het niet te doen. Die zeikers moet je maar lekker negeren!
Enige nadeel is, is dat de standaard Heirlooms niet meescalen van 80-85, oftewel. Dan ga je vaak dood ;-)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hawker
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19-06 19:15
[...]

"Pure DPS-ers wachten maar lekker."

Helaas kom je maar al te vaak tanks en healers tegen die hun rol niet (goed) doen. 9 van de 10 heroics die ik doe falen door de tank of healer. Tanks die niet wachten op CC, healers die nog op de wrath manier healen en bij een halve trash pack oom zijn.... Ik heb zelden meegemaakt dat een heroic faalt door de dps. Het gros van de tanks zijn 12 jarigen die maar een tank maken zodat ze sneller een party krijgen zonder zich daadwerkelijk in het tanken te verdiepen.

En ja, het vereist wel degelijk skill om een goede DPS te zijn. Ik speel zelf alle drie de rollen en probeer ze alle drie goed te doen, ik vind het moeilijker om in een raid feilloos te DPSen dan te healen of tanken. Ik bedoel dan DPSen zonder dood te gaan door iets wat je zelf kan voorkomen, zonder te overaggroen, zonder te ninjapullen, zonder CC te breken, zonder in het vuur te staan en dan nog zoveel mogelijk DPS te doen zodat de trash en bosses sneller neer gaan waar uiteindelijk de hele groep profijt van heeft.

P.s. Tanks en healers krijgen geen voorrang in de dungeon finder... Er zijn minder dus ze krijgen sneller een party.
Persoonlijk denk ik dat iedere class evenveel skill nodig heeft. Het punt alleen is, heb je een skilloze tank of healer in de groep, dan zal je idd sneller whipen dan dat je een skilloze dpser in de groep hebt, die wordt tenslotte nog gecompenseerd door 2 andere dpsers die miss wel snappen hoe het werkt.

Daarbij komt dat je als healer en tank gewoon een rol hebt die meer verantwoordelijkheid met zich mee brengt dan een dpser. Pak je als een tank niet alle ventjes, sneuvelt de groep. Break je CC, Sneuvelt je groep. Pull je teveel mannetjes, Sneuvelt je groep. Voor Healer is dat precies hetzelfde. Let je ff niet op, ligt je tank of je dps plat. Een noob dps is natuurlijk beter dan een dode dps :).

Stel je doet 4k dps, je gaat halverwege een boss fight dood, dan doe je 2k dps gemiddeld int gevecht. De andere 2 dpsers doen ruim 14k dps, dan zit je nog steeds op een 30k gemiddeld. Dat zou ongeveer hetzelfde zijn als 3 dpsers die het ongeveer snappen die 10k dps doen. Je hebt gewoon altijd compensatie, dat hebben tanks of healers niet.

Tuurlijk zijn er boss fights die gewhiped worden, door een fuckup van een dps of tank ( Denk ff aan baron geddon ). Maar dat kan iedere tank, healer of dps ovekromen, dus niet alleen dps.

Het is niet voor niets dat er minder healers en tanks zijn dan dps. Het vereist gewoon verantwoordelijkheid, oplettendheid, toch iet wat meer skill dan een dps class. gewoon het totaal plaatje van een tank en healer is iets wat een groot deel van de spelers niet aandurft.

In het sunwell tijdperk kregen wij Brutallus na 20 attempts pas dood, omdat de dps niet het vereiste aantal dps deed. Dus niet eens door fuckups, maar puur omdat mensen het niet voor elkaar kregen om meer dps uit te schijten.

Edit:
Ninjapullen, Overaggroen, in vuur staan zijn dingen die iedere class aan gaat, niet alleen dps. Zelfs CC breken kan ook een tank overkomen, dus dat is niet echt een DPS specifieke Skill vereiste.

kortom: Iedere class vereist skill om fatsoenlijk uitgevoert te worden. Bij tank en healer is het alleen zo dat het meer consequenties heeft als je je taak niet correct uitvoert, dan een dps class. Daarom valt dat dus meer op in Heroics.

[ Voor 10% gewijzigd door hawker op 31-12-2010 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan je die nieuwe Ring of Blood quest doen ??
Heb die gemist geloof ik........... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
hawker schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 15:13:
[...]

Persoonlijk denk ik dat iedere class evenveel skill nodig heeft. Het punt alleen is, heb je een skilloze tank of healer in de groep, dan zal je idd sneller whipen dan dat je een skilloze dpser in de groep hebt, die wordt tenslotte nog gecompenseerd door 2 andere dpsers die miss wel snappen hoe het werkt.

Daarbij komt dat je als healer en tank gewoon een rol hebt die meer verantwoordelijkheid met zich mee brengt dan een dpser. Pak je als een tank niet alle ventjes, sneuvelt de groep. Break je CC, Sneuvelt je groep. Pull je teveel mannetjes, Sneuvelt je groep. Voor Healer is dat precies hetzelfde. Let je ff niet op, ligt je tank of je dps plat. Een noob dps is natuurlijk beter dan een dode dps :).

Stel je doet 4k dps, je gaat halverwege een boss fight dood, dan doe je 2k dps gemiddeld int gevecht. De andere 2 dpsers doen ruim 14k dps, dan zit je nog steeds op een 30k gemiddeld. Dat zou ongeveer hetzelfde zijn als 3 dpsers die het ongeveer snappen die 10k dps doen. Je hebt gewoon altijd compensatie, dat hebben tanks of healers niet.

Tuurlijk zijn er boss fights die gewhiped worden, door een fuckup van een dps of tank ( Denk ff aan baron geddon ). Maar dat kan iedere tank, healer of dps ovekromen, dus niet alleen dps.

Het is niet voor niets dat er minder healers en tanks zijn dan dps. Het vereist gewoon verantwoordelijkheid, oplettendheid, toch iet wat meer skill dan een dps class. gewoon het totaal plaatje van een tank en healer is iets wat een groot deel van de spelers niet aandurft.

In het sunwell tijdperk kregen wij Brutallus na 20 attempts pas dood, omdat de dps niet het vereiste aantal dps deed. Dus niet eens door fuckups, maar puur omdat mensen het niet voor elkaar kregen om meer dps uit te schijten.

Edit:
Ninjapullen, Overaggroen, in vuur staan zijn dingen die iedere class aan gaat, niet alleen dps. Zelfs CC breken kan ook een tank overkomen, dus dat is niet echt een DPS specifieke Skill vereiste.

kortom: Iedere class vereist skill om fatsoenlijk uitgevoert te worden. Bij tank en healer is het alleen zo dat het meer consequenties heeft als je je taak niet correct uitvoert, dan een dps class. Daarom valt dat dus meer op in Heroics.
Weer deze discussie ....

Feit is, een ieder speelt wat ie leuk vind. er gaat 3 dps in een party en 1x tank en 1x healer. Nuff said. New topic..

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Nu al? we zitten nog niet eens op de 10 pagina's O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 10:12:
[...]

Heirlooms kopen voor je alts
Deze heb ik allemaal al lang.., dus kortom er valt dus niets meer te halen...
Ik hoop dat ik er snel gems oid voor kan komen, de JP's komen toch wel binnen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:06

ZenTex

Doet maar wat.

Ben met m'n druid inmiddels lvl 68 en heb een paar levels geleden als 2e spec healer gekozen. Leuk, qeueing tijden zijn minimaal. Ik had nog nooit een healer gespeeld en was dus best nerveus toen ik de eerste dungeon deed. Slave pens. Dat ging al gelijk verkeerd, iemand pullde de hele room, en het was gelijk "healer, ffs".
Huh?
Bij de corpsrun kon ik dus de instance ingang niet vinden en niemand was zo vriendelijk me hierbij te helpen. Kick.

Enfin, even later dezelfde instance. Niks aan't handje, tank wist wat íe deed en niemand ging dood. De dagen erna vele malen verscheidene dungeons gedaan. Allerlei soorten tanks, goede tanks, matige tanks, tanks in DPS gear, tanks die niet op mijn mana letten of niet op de party chat letten en niet doorhebben dat ik even moet drinken. Toch weet ik meestal iedereen in leven te houden, of middels combat res terug te brengen als er dan toch iets fout gaat, en krijg zelfs regelmatig complimenten over m'n healing, wat ik dus vol ongeloof aanhoor. Zo moeilijk is het toch niet? Healen in 5 mans op deze levels zijn simpel, als healer kún je gewoon niet slecht zijn. (mits goed gespecced). Alleen tanks kunnen de boel verklooien, niet dat tanks slecht zijn, ik denk dat tanken de meeste vaardigheden vereist en het meeste moeten opletten.

Enfin, uiteindelijjk samen met een mede druid guildie een run gedaan. Hier bleek dat het inderdaad flink mis kan gaan. De tank, een paladin leek mij het archetype "als het fout gaat ligt het niet aan mij" persoon.

Hij nam extreem veel damage, kon geen aggro houden, en liep als een kip zonder kop rond.
2 keer ging het bijna mis omdat hij geen aggro kon houden. De mage, hunter en ik kregen verscheidene malen aggro, maar wisten de mobs uiteindelijk neer te meppen. Daarna ging het fout, niet alleen kreeg ik continue aggro, maar wist de tank het voorelkaar te krijgen om continue uit mijn LoS te lopen.
Zijn reactie: ik heb je toch niet nodig want ik heal mezelf wel. Ben toen ook doodleuk uit de groep gestapt.
M'n guildie kwam 30 seconden later rapporteren dat hij het geen 10 seconden volhield bij de volgende groep trash, einde party dus.
Aan de andere kant een volslagen newb DK tank meegemaakt (hij ham die DK net gerolled zei hij, én z'n eerste tank). Leuk, tank en healer beiden beginnelingen. Maar hij lette op en het ging allemaal 100% perfect.

Al met al vindt ik de rol als healer toch wel vermakelijk. Als de tank maar aggro weet te houden, m'n mana/party chat in de gaten houdt, en z'n positie tov van de rest, lukt het allemaal wel in deze simpele instances. En als je als healer ook maar een béétje je best doet krijg je nog complimenten ook! Idem voor tanks trouwens.

In vanilla speelde ik nog een roque DPS. Aan instances kwam ik amper toe. Teveel rogues, terwijl in 10-20 man instances maar 1 rogue werd toegelaten. men had liever mages voor zelfde DPS, meer CC en minder aggro. LFG klonk meestal zo: LFM xxxx, all classes except rogue!
Nu queue ik en heb 1 minuut later een party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

Dakreal schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 14:58:
[...]

Enige nadeel is, is dat de standaard Heirlooms niet meescalen van 80-85, oftewel. Dan ga je vaak dood ;-)
Corrected 8)

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakreal schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 14:58:
[...]

dan vervang je die toch met quest items? binnen no time gedaan je mist alleen de xtra xp boost maar die kan je weer een beetje compenseren door die Guild perk :) en van 80 naar 85 is niet zo'n lijdensweg vond van 1 naar 60 en 70 naar 80 erger :P

[Editje:] Anyways Iedereen een goed uiteinde en we zien elkaar weer in 2011! dat maar een goed wow jaar mag worden voor ons allen!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2010 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:26
De XP boost werkt toch ook maar tot lvl80, dus dan hebben heirlooms sowieso geen zin, ook niet voor de XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs1
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
RichardvdD schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 18:20:
De XP boost werkt toch ook maar tot lvl80, dus dan hebben heirlooms sowieso geen zin, ook niet voor de XP.
Werkt ook prima voor 80-81 hoor :) Op level 81 werkt de XP boost inderdaad niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scorchor schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 10:36:

zit ik een hoop geld uit te geven aan khorium, kom ik er na 1000 gold achter dat mn normal flymachine nu ook 280% vliegt |:(

naja nu maar verder sparen voor de looks :)

[...]
;) is helemaal niet nodig om hier ook maar iets aan te besteden. ik vlieg met 310% op een snowy nowat. lekker goedkoop!!

Zie het nu van looks etc. niet zo, maar als ik dan toch wat anders moet dan koop ik over een tijdje die draak met 200 van baradin tokens. Die questjes doe ik vaak dagelijks omdat het de guild rep ook lekker omhoog haalt. wel is het vaak een ninja feest daar als je van die semi boss mobs moet killen. Als dat mij teveel begint te irriteren dan doe ik vaak een paar questen minden.. het moet immers wel leuk blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Hoe ze der uit zien maakt me niet uit, ik wil ze gewoon verzamelen :D.
Soort van uit de hand gelopen To Do thing.
Je moet wat ingame he.
Bedoel je hebt mesnen die sparen mounts, pets of wat anders.
Ik verzamel wat ik kan , pets / mounts / gearsets / tabards

Altijd grappig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04
Ik zie net een gaaf bericht van iemand op MMO-Champion. Die gast heeft gewoon een lvl 60 char (mage) met The Seeker en The Insane title. Echt WTF!! :o
Bewijs hier.

Oh, en iedereen de beste wensen voor 2011. Dat je maar een hoop achievements en andere doelen mag halen in WoW en buiten WoW.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:33
Als klein experiment heb ik een gnome mage aangemaakt op Auchindoun/PVP :) Eens zien hoe mij dat gaat bevallen. Het doel is een frost mage met mining en engineering, maar een fire mage blijft toch ook wel erg cool. Een mooie bezigheid voor deze zaterdag!

PS: Be gentle to Icebeard >:)

[ Voor 7% gewijzigd door Trenchdog op 01-01-2011 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Rakkerzero schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 09:50:
Ik zie net een gaaf bericht van iemand op MMO-Champion. Die gast heeft gewoon een lvl 60 char (mage) met The Seeker en The Insane title. Echt WTF!! :o
Bewijs hier.

Oh, en iedereen de beste wensen voor 2011. Dat je maar een hoop achievements en andere doelen mag halen in WoW en buiten WoW.
2000 en 3000 quests gecomplete in het zelfde uur? :P Denk niet dat het allemaal klopt ;)

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-09 22:04
Xenomorphh schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 12:24:
[...]

2000 en 3000 quests gecomplete in het zelfde uur? :P Denk niet dat het allemaal klopt ;)
Hij had ook eerst alle quests pre-cataclysm gedaan. En daarna weer alle quests in Cataclysm. Zo issie op die 3.000 quests gekomen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Rakkerzero schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 13:04:
[...]

Hij had ook eerst alle quests pre-cataclysm gedaan. En daarna weer alle quests in Cataclysm. Zo issie op die 3.000 quests gekomen.
Dan nog is 1000+ quests in een uur snel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 15:20
M1lamb3r schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 13:42:
[...]

Dan nog is 1000+ quests in een uur snel ;)
Dat is een bug, ik heb zelf ook 1000 en 2000 qs op dezelfde dag gehaald maar die had ik eigenlijk al veel eerder moeten hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragonm8
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-02 14:34
Ik zat te kijken op Wowhead maar ik miste iets. Vroeger was er toch altijd een aangeraden tallent tree. Kan hem nu niet meer vinden. Is er nog zo iets? Of moet ik het gewoon voor mezelf ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valiona & Theralion down ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd, goed begin van het nieuwe jaar! ;)

---

Mijn JC staat nu op 500, enkele tips hoe ik hier een steady inkomen uit kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 18:19

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 15:29:
Waar kan je die nieuwe Ring of Blood quest doen ??
Heb die gemist geloof ik........... :/
die zit in Twilight Highlands

naam van Q is The Crucible of Carnage

echt kut Q je weet vaak niet of het jou boss is of die van ander is

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010

Roshnak

PSN: Roshgill

Zo, ik had niet zoveel tijd om WoW te doen dit weekend.
Zuipen en slapen enzo :P. Maar toch ff snel lvl 75 aangetikt op mijn Pally.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RichardvdD schreef op woensdag 29 december 2010 @ 14:36:
[...]
En voor de UI hierboven, delete al je addons behalve recount, omen, DBM, en download dit:

http://www.wowinterface.com/downloads/info17749-ElvsUI.html

Geniale UI-addon _/-\o_
Thxs heb deze er nu ook op gezet ziet er erg strak uit. even 2 vragen die Omen en DBM moet je die dan bij het addon tabblad intypen zodat ze rechts in die box verschijnen?

verder heb ik lopen zoeken om die tekst groote in de chat wat aan te passen.. wordt er helemaal scheel van zo klein is dat... maar kan niet vinden waar dit nu zit. enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje!
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 30-05 21:15
Zoo nu net 2 dagen 85... snel gear gefarmed voor protection en fury... Kom maar niet van de 326 item level af.

Head vanuit HOO komt maar niet, ben nu maar begonnen met rep far voor Dragonmaw hold....

Zoek trouwens nog een deftige guild die een goede tank zoekt.

Armory: http://eu.battle.net/wow/en/character/thunderhorn/suppa/simple

Was 7 maanden gestopt nadat we 12/12 ICC 10 heroic en 11/12 ICC 25 heroic gedaan hadden, werd enorm saai toen :( Toch maar geroll naar warrior gedaan omdat resto druid niet meer is wat het was :(

[ Voor 30% gewijzigd door Aapje! op 02-01-2011 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:26
Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2011 @ 15:13:
[...]

Thxs heb deze er nu ook op gezet ziet er erg strak uit. even 2 vragen die Omen en DBM moet je die dan bij het addon tabblad intypen zodat ze rechts in die box verschijnen?
Omen en DBM heb ik los gedownload en aangevinkt bij de addons, toen heeft de UI ze zelf op de juiste plaatst gezet en heb ik er verder niets meer aan hoeven doen.
verder heb ik lopen zoeken om die tekst groote in de chat wat aan te passen.. wordt er helemaal scheel van zo klein is dat... maar kan niet vinden waar dit nu zit. enig idee?
Linksonder heb je een balk met General, Log. Als je met je rechtermuis op general klikt kan je er de fontsize veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inner354
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Vanavond een instance run gedaan met mijn level 26 warlock. Ben sinds kort weer begonnen met WOW na 3 jaar geleden gestopt te zijn (net na TBC).

Tijdens de run had ik twee problemen:
  1. Selecteren van de verschillende mobs. Vooral als er veel trash mobs en party leden op 1 kluitje stonden ;) Ik zag door de bomen het bos niet meer en selecteerde nog wel eens de verkeerde mob.
  2. Bijhouden van de verschillende DoT spells op de mobs. Als Warlock probeer ik zoveel mogelijk targets tegelijk aan te vallen door verschillende DoT spells op ze te plaatsen. Ik had moeite om de verschillende DoT's bij te houden. Na meer dan 2 mobs kon ik niet meer (op tijd) zien welke mob een nieuwe DoT spell nodig had. Ik gebruik de addon DoTimer, maar daar werd ik ook niet veel wijzer van (mogelijk door verkeerd gebruik?)
Hebben jullie dezelfde ervaring (gehad)? En zo ja, wat gebruiker jullie om het overzicht te houden?

Overigens betrof het de instance "The Stockade", welke dankzij zijn nauwe gangen volgen mij per definitie al onoverzichtelijk is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Dus in mijn Guild zit een Survival Hunter, hij zei dat ik een Serpent/Exotic moet nemen, Ik meot me meer richten op de DPS van me pet. Ook zei hij dat survival het beste was. Is dit waar ?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:24

junglebeast

hier staat iets

Decennia schreef op zondag 02 januari 2011 @ 20:12:
Dus in mijn Guild zit een Survival Hunter, hij zei dat ik een Serpent/Exotic moet nemen, Ik meot me meer richten op de DPS van me pet. Ook zei hij dat survival het beste was. Is dit waar ?
Nee een exotic pet kan alleen met de Beastmaster spec. Een Serpent is een cunning pet. http://www.wow-petopia.com/family/serpent.html

Niet echt voor de dps dus. Daar moet je een Ferocity pet voor nemen. http://www.wow-petopia.com/talents/ferocity.html

En ja survival is lekkere dps. Als je naar de dps kijk in de logs staan Surv hunters boven die van MM.
Bijv: http://www.worldoflogs.co...rs/Blackwing_Descent/dps/

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 20:18
Decennia schreef op zondag 02 januari 2011 @ 20:12:
Speel zelf MM hunter, maar ik moet ook zeggen dat ik nog geen survival hunter heb gezien de laatste tijd.
Voor meer info over hunters: http://www.warcrafthuntersunion.com.

Is niet van mij ofzo, maar ze schrijven wel leuke artikelen en onderbouwen builds best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RichardvdD schreef op zondag 02 januari 2011 @ 19:51:
[...]
Omen en DBM heb ik los gedownload en aangevinkt bij de addons, toen heeft de UI ze zelf op de juiste plaatst gezet en heb ik er verder niets meer aan hoeven doen.

[...]
Linksonder heb je een balk met General, Log. Als je met je rechtermuis op general klikt kan je er de fontsize veranderen.
ok thxs.. ik ga het meteen ff testen.. heb vele font sizes groter en kleiner gezet, maar deze kon ik nergens vinden :D

laterzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jemig de pemig.... het is gewoon het standaard wow filter chat chettings ding :P... ik zat de hele tijd met /tc bij al die tabs te klooien :P...

nou ja.. weer wat geleerd zeg maar :D

mzzls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Zo net ff snel 76 aangetikt en nu naar bed. Morgen weer naar Stage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

junglebeast schreef op zondag 02 januari 2011 @ 20:33:
[...]

Nee een exotic pet kan alleen met de Beastmaster spec. Een Serpent is een cunning pet. http://www.wow-petopia.com/family/serpent.html

Niet echt voor de dps dus. Daar moet je een Ferocity pet voor nemen. http://www.wow-petopia.com/talents/ferocity.html

En ja survival is lekkere dps. Als je naar de dps kijk in de logs staan Surv hunters boven die van MM.
Bijv: http://www.worldoflogs.co...rs/Blackwing_Descent/dps/
Ik ben een persoon die quests doet en daartussendoor een dungeon, is het dan niet beter een Ferocity pet the nemen á la Wolf ? Dit voor een hoge DPS, Ik bedoel in een Dungeon kan je beter meer power hebben en een goede Menselijke tank ? En dan later een Exotic Pet nemen ?

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:24

junglebeast

hier staat iets

Weet niet welke level je hunter is maar je kunt een aantal verschillende pets temmen die je weer kan gebruiken voor questen (tank pet), de dungeon (dps pet). Je krijgt iets van de spell Call Piet, Call Klaas of zo.. wat je pets ook voor naam hebben. Maar als er een main hunter wil reageren, ik zit al een tijdje niet meer op de mijne dus alle aanvullingen zijn welkom. :)

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, volgens mij bij lvl20 kan je een 2e pet taimen, bij 42 je 3e pet.

En dan zorg je gewoon dat je een van elk hebt. Erg handig als je een dungeon doet dan heb ik mijn exotic cat klaarstaan met growl off. Daarna ga ik weer verder met mijn exotic turtle als tank pet voor het questen.

Zorg ook dat je een exotic(of rare) pet neemt, deze hebben een extra ability. Mijn cat bv zorgt voor extra agility voor de group of raid. De turtle heeft een shield spell die de damage halveert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Nou gisteravond ff die 'nieuwe VoA' boss gedaan wat eigenlijk erg makkelijk was en nieuwe gloves kunnen looten :)
Daarna nog een poging gedaan op Magmaw maar dat was falen met de hoofdletter F. Die parasites gaan neer, probleem is dat de healers heel veel moeite hebben om iedereen up te houden. Als de 2de pillar komt zie je echt dat iedereen onder 50% hp zit. Geen idee waar het fout gaat maar het lijkt niet dat Magmaw deze week neer gaat.

Setup :
1 Druid tank

1 Priest holy
1 Druid resto
1 Shaman resto

2 Mages frost
1 Warlock demo
1 Hunter
1 Warrior OT/dps
1 Druid balance

Aan de dps ligt het niet echt, we zitten allemaal op ~13k, we hebben die 'raid banner markers' staan om aan te geven waar iedereen heen moet bij de eerst pillar. Het lijkt echt op een heal probleem, die 'magma spew' doet gewoon 33k dmg en zoals gister kreeg ik em gewoon 5 keer achterlkaar en als de healers net na de 2de pillar al oom zijn gaat er toch iets niet goed.

Heb zelf nog niet gehealed in Cata maar ik heb zo'n idee dat ik niet meer in mij dps setje mee kom :P Waar ik in WotLK gewoon de queue in ging als healer in dps gear straft Cata onmiddelijk. Snap best dat Blizz healen intressanter wil maken maar nu is het een beetje TE, als ik kijk naar mij Shaman dan is mijn grootste heal +/- 22k en dan kost dat een sloot mana, de meeste heals doen net 6 tot 10k als je dan 5 x 33k dmg weg moet healen is dat niet grappig.

Binnenkort is mijn priest 85 en dan ga ik eens serieus kijken naar disc healen misschien dat dat helpt heals+absorb in 1 en een hoop mastery zou uitkomst moeten bieden als ik zie hoe holy priests aan het 'klooien' zijn vergeleken met disc lijkt disc de betere keuze.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15:22
ik snap werkelijk niks meer van het itemlvl een lvl 346 item, is soms slechter dan een 333 of zelfs 316 volgend maxdps.com ?

kan iemand me dit uitleggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prutser001 schreef op maandag 03 januari 2011 @ 08:03:
Daarna nog een poging gedaan op Magmaw maar dat was falen met de hoofdletter F. Die parasites gaan neer, probleem is dat de healers heel veel moeite hebben om iedereen up te houden. Als de 2de pillar komt zie je echt dat iedereen onder 50% hp zit. Geen idee waar het fout gaat maar het lijkt niet dat Magmaw deze week neer gaat.
Wat het voor ons een heel stuk gemakkelijker maakte is iedereen te laten stacken op de melee dps (achter magmaw die weggetankt wordt van de raid) terwijl een hunter of mage uit de groep blijft om die pillars op te vangen.
Het moment dat deze pillar komt -> frosttrap of die ring of frost & nuke die adds neer. Wat ook belangrijk is dat iedereen een beetje uit de weg gaat als Magmaw neervalt of terug recht komt want met zijn melee swing kan hij je gemakkelijk 1shotten. Als je hiermee rekening gaat houden, is het echt vrij simpel uiteindelijk !

Wij gisteren gaan proberen op Maloriak, tot 40% gekregen maar we gaan een beetje de mist in met de adds. Denk dat we een 3e offtank kunnen gebruiken hiervoor. Ofwel missen we iets :s

Misschien vanavond verder proberen, ofwel richting twilight ascendant council of conclave of winds. Es zien wat het best te doen is. Iemand een tip ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf nog niet gehealed in Cata maar ik heb zo'n idee dat ik niet meer in mij dps setje mee kom :P Waar ik in WotLK gewoon de queue in ging als healer in dps gear straft Cata onmiddelijk. Snap best dat Blizz healen intressanter wil maken maar nu is het een beetje TE, als ik kijk naar mij Shaman dan is mijn grootste heal +/- 22k en dan kost dat een sloot mana, de meeste heals doen net 6 tot 10k als je dan 5 x 33k dmg weg moet healen is dat niet grappig.
In mijn guild zitten een paar hele goede healers, maar die zijn echt begonnen met alts en randzaken als lvl-en Archeologie, puur omdat de fun factor gewoon erg laag is. ze hebben zoeits van even afwachten hoe dit zich gaat ontwikkelen.

Als paladin kan ik mijzelf trouwens wel schadlig healen. Heb nu een tanking build waarin ik dat healen met WoG heb geoptimliseerd. critical heal met 3 holy power geeft bijn 25K heal. en met de kans van 30% om geen holy power te comsumeren. dit kan theoretisch meerdere malen achter elkaar gebeuren. Mijn record van 1 uur op de boss dummy ligt rond de 80K in 1,5 sec.

gebruik dit nu ook actief tijdens dungeons en merk dat de healers het vaak dan echt veel makkelijker hebben.. lol heb zelf bij de lost city de healer een keer gered met een heal van 24K :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PFlaton
  • Laatst online: 03-07-2024
beste medetweakers

Wij zijn vorige week begonnen met throne of the four winds (helaas niet kunnen downen ivm te weinig gear)
Nu twijfelde ik wel een beetje of wel in de goede raid zaten qua difficulty.

Ik lees namelijk veel berichten hier over bosses downen in blackwing en die andere raid, dus voeg me eigenlijk af wat de beste raid dungeon is om mee te beginnen ?

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
fuqua schreef op maandag 03 januari 2011 @ 08:35:
ik snap werkelijk niks meer van het itemlvl een lvl 346 item, is soms slechter dan een 333 of zelfs 316 volgend maxdps.com ?

kan iemand me dit uitleggen ?
Tja, als je een healer item ilevel 346 met 200 spirit gaat vergelijken met een dps item met vooral int en crit, kan het inderdaad zo zijn dat de 346 slechter is als je een elemental shaman speelt.

Oftewel, je geeft te weinig informatie om het precies uit te leggen. Welke items, welke class, welke spec, welk slot heb je het over?

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PFlaton schreef op maandag 03 januari 2011 @ 09:22:
beste medetweakers

Wij zijn vorige week begonnen met throne of the four winds (helaas niet kunnen downen ivm te weinig gear)
Nu twijfelde ik wel een beetje of wel in de goede raid zaten qua difficulty.

Ik lees namelijk veel berichten hier over bosses downen in blackwing en die andere raid, dus voeg me eigenlijk af wat de beste raid dungeon is om mee te beginnen ?

groetjes
Ik zou je aanraden richting Magmaw, Omnitron Defense System (BWD) of Halfus Wyrmbreaker te gaan (BoT).

Gisteren ook Conclave of Winds geprobeerd en die is toch een pak harder dan de hier boven vermelde bosses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 22:19
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 09:34:
[...]

Ik zou je aanraden richting Magmaw, Omnitron Defense System (BWD) of Halfus Wyrmbreaker te gaan (BoT).

Gisteren ook Conclave of Winds geprobeerd en die is toch een pak harder dan de hier boven vermelde bosses.
Conclave of Windows valt opzich wel mee, je moet het bewegen onder de knie krijgen, dan schiet je er door heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:42
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 08:44:
[...]

Wat het voor ons een heel stuk gemakkelijker maakte is iedereen te laten stacken op de melee dps (achter magmaw die weggetankt wordt van de raid) terwijl een hunter of mage uit de groep blijft om die pillars op te vangen.
Het moment dat deze pillar komt -> frosttrap of die ring of frost & nuke die adds neer. Wat ook belangrijk is dat iedereen een beetje uit de weg gaat als Magmaw neervalt of terug recht komt want met zijn melee swing kan hij je gemakkelijk 1shotten. Als je hiermee rekening gaat houden, is het echt vrij simpel uiteindelijk !

Wij gisteren gaan proberen op Maloriak, tot 40% gekregen maar we gaan een beetje de mist in met de adds. Denk dat we een 3e offtank kunnen gebruiken hiervoor. Ofwel missen we iets :s

Misschien vanavond verder proberen, ofwel richting twilight ascendant council of conclave of winds. Es zien wat het best te doen is. Iemand een tip ? :)
Dat ga je niet redden ivm de enrage timer die redelijk strakjes is :)

Het interrupten moet 100% perfect gaan en als dat niet zo is, communicatie tussen de interrupter en de offtank. Meer dan 9 adds zou ik nooit doen, en de adds moeten na de green phase dood zijn (desnoods nog even doornuken als de debuff weer up is, maar ze moeten dood).

Wij zijn gister nog even gaan kijken bij... brrr nightmare Halfus, 1,5 week geleden een uur enorm gefaald daar. En wat blijkt... healers uit de greens en het is een stuk makkelijker! Ook de draakjes daarna gingen best aardig, eerst wel wat wipejes omdat het de eerste keer was en we wat grouping moesten organiseren, daarna ging ie perfect neer. Nog wat tries gehad op Ascendancy Council of hoe heten ze maar dat is daarbij gebleven, nog wat meer tries nodig.

@Zhalix wij zijn daar bewust niet als eerste heen gegaan omdat het nogal wat georganiseer leek, valt mee dus? Heel de tijd dat swappen van teams?

[ Voor 17% gewijzigd door porn* op 03-01-2011 10:11 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:58
niet veel gedaan van het weekend naast wat dailies en heroic dungeon.
wel geluk met tolvir fragments, na 4 common spul meteen de ring of the boy emperor naar voren :D nu nog tyrande's doll en de dwarf staff en dan kan ik een groot gedeelte laten zitten, alhoewel ik nog wel alle achievements wil voor arch :P

ach ja, eventueel vrijdag es kijken voor een mogelijke 10 man ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ben maar m'n 3e toon (paladin) gaan levellen. Heb nu m'n mage en druid op 85. PvE trekt me niet erg meer op dit moment. Moet dus nog maar ff zien hoe lang ik blijf spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PFlaton
@Zhalix
Qua movement/tactics hadden we het eigenlijk wel snor zitten, maar merkte toch dat gear een vrij grote factor in de fight is. (Een van de 3 bosses regenerate langzaam health, dus dps is vrij belangrijk)
Toch maar eens richting blackrock en bastion.

Ik denk dat we iets breder moeten kijken en gewoon de boss kills afwisselen, niet op één raid focussen.

bedankt voor de reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zhalix schreef op maandag 03 januari 2011 @ 09:45:
[...]

Conclave of Windows valt opzich wel mee, je moet het bewegen onder de knie krijgen, dan schiet je er door heen.
We hebben de tactic gedaan die ik ergens online gevonden heb die zegt:

1 tank & healer naar nature boss
1 tank & healer naar frost boss
al de rest naar wind boss om hem neer te nuken tot 50%, dan iedereen naar frost boss om hem tot 20% proberen te krijgen, en dan vervolgens naar de nature boss om het af te werken. Zijn helaas niet verder geraakt dan de frost boss. Die bleef op 6.5miljoen steken en dan was iedereen dood. We doen het vast verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(Een van de 3 bosses regenerate langzaam health, dus dps is vrij belangrijk)
Dit is alleen maar omdat de tank op life te langzaam moved. Als hij in die groene ring staat healed hij voor veel, adds ook trouwens.
(helaas niet kunnen downen ivm te weinig gear)
Gear is echt geen factor tbh. Dit was 1 van onze eerste raids en wij zaten in 277 en green quest gear en alsnog 11/12 need in de eerste week, 12/12 de week erna.
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 10:32:
[...]

We hebben de tactic gedaan die ik ergens online gevonden heb die zegt:

1 tank & healer naar nature boss
1 tank & healer naar frost boss
al de rest naar wind boss om hem neer te nuken tot 50%, dan iedereen naar frost boss om hem tot 20% proberen te krijgen, en dan vervolgens naar de nature boss om het af te werken. Zijn helaas niet verder geraakt dan de frost boss. Die bleef op 6.5miljoen steken en dan was iedereen dood. We doen het vast verkeerd.
-_- dat is een vreemde tactic.

Wat makkelijk werkt =

3 healers of 2 healers (als je een lock hebt)

1 tank + 1 healer op nature
1 tank + 1 healer op frost + alle dps behalve 1
1 dps + 1 healer op wind OF 1 warlock op wind.

Voor nurture (adds spawn op life) alle dps even daarheen om te helpen, voor full power op frost alle dps daarheen omdat de blizzard damage gedeeld word door het aantal mensen op het platform

Eerst frost dpsen tot zon ~500k hp over (op 200k stoppen ze en beginnen ze die 1 minute cast), vervolgens wind laag krijgen door evt. 1 of 2 dps daarheen te sturen en daarna allemaal op life waarbij je alleen even naar frost gaat als er full power is.

De healers op frost + nature wisselen elkaar af, eventueel ook tanks als je geen paladin hebt.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2011 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 10:39:
[...]

-_- dat is een vreemde tactic.

Wat makkelijk werkt =

Voor nurture (adds spawn op life) alle dps even daarheen om te helpen, voor full power op frost alle dps daarheen omdat de blizzard damage gedeeld word door het aantal mensen op het platform

Eerst frost dpsen tot zon ~500k hp over (op 200k stoppen ze en beginnen ze die 1 minute cast), vervolgens wind laag krijgen door evt. 1 of 2 dps daarheen te sturen en daarna allemaal op life waarbij je alleen even naar frost gaat als er full power is.

De healers op frost + nature wisselen elkaar af, eventueel ook tanks als je geen paladin hebt.
Dacht al dat er iets hopeloos verkeerd was aan onze tac. Dank voor de uitleg :)

Voor Maloriak hebben we alles trachten te interrupten, bij rode vial op tank gestackt, bij blauwe vial iedereen uit elkaar en dan de mislukte interrupts trachten te burnen op green vial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 10:42:
[...]

Dacht al dat er iets hopeloos verkeerd was aan onze tac. Dank voor de uitleg :)

Voor Maloriak hebben we alles trachten te interrupten, bij rode vial op tank gestackt, bij blauwe vial iedereen uit elkaar en dan de mislukte interrupts trachten te burnen op green vial.
Maloriak:

1e addspawn doorlaten, dps switched en killed ze single target. Let op dat je ze weg van elkaar houd anders krijgen ze die damage taken reduced buff.

Vervolgens 2 laten spawnen, dan heb je 6 adds. Green phase alles AOE op de baas. Na die phase repeat, als hij 6x3 heeft laten spawnen dan gaat hij in de - . Gewoon alles interupten en niet meer dan 6 adds tegelijk en tank laten kiten over frost trap tot de green phase. Dus in totaal kill je 18 adds, de rest kan je interupten. Als je dan bij 20 of 25% komt spawned hij alleen maar die 2 grote adds en dus geen kleintjes meer.

En curse of tongues / mindnumbing op de baas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12:39
Nog net op de valreep ben ik 31 december in de middag level 85 geworden op mijn priest.

Zaterdag en zondag heb ik best veel kunnen spelen… Ik was al vrij snel genoeg gegeared om heroics in te mogen. Healen in heroics gaat soms makkelijk, maar is bij andere instances echt amper te doen. Ik merk wel dat ik in gear een flinke stap heb gemaakt… Instances die ik zaterdag nog niet kon bolwerken gingen me gister redelijk af. Grim Batol is qua healing tot nu toe wel de lastigste instance die ik heb gedaan.

De eerste keer dat ik Grim Batol healde kwamen we niet voorbij de tweede baas. Zijn dual wield deed gewoon te veel damage. Na een poging of 6 hebben we het toen maar opgegeven. Een aantal uur en upgrades later kwam ik er toevallig weer terecht. Toen lukte het wel… Had vast te maken met het dispellen van de magic debuff en het disarmen van de baas door de tank.

Aanstaande woensdag staat de eerste raid op het programma met een groepje vrienden waarmee ik in Vanilla in MC stond. Daar heb ik best wel zin in! De gear van de tanks is erg goed, ook heb ik wel vertrouwen in het healteam. Nu nog hopen dat de dps en vooral de awareness van iedereen een beetje op orde is!

De guild heeft inmiddels alle normal raidbosses omgelegd, dus nog even exhalted worden en ik kan een vette Mount aanschaffen die ik anders waarschijnlijk pas over een hele tijd zou halen.

Gisteravond ben ik voor het slapengaan nog even een guildie gaan helpen in normal HoO. We hadden een druid tank met evenveel HP als ikzelf. Het was echt verbazingwekkend om te zien hoe gemakkelijk ik het bij kon houden, ik heb de hele instance 1 keer moeten drinken, en dat was toen we 3 packs tegelijkertijd pullde…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:47
nog mensen die ideeen hebben waar ik een leuke NL guild kan vinden? horde/ally maakt me weinig uit eigenlijk als het maar gezellig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ongelofelijk hoe makkelijk je met Inscription gold kan verdienen. Heb een altje gemaakt die op level 20 al glyphs voor 100g+ per stuk verkoopt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 10:59:
Ongelofelijk hoe makkelijk je met Inscription gold kan verdienen. Heb een altje gemaakt die op level 20 al glyphs voor 100g+ per stuk verkoopt :P.
Is vrees ik voor jou niet blijvend. Aangezien je een glyph tegenwoordig maar 1 keer hoeft te leren. Zo heb ik laatst op mijn scribe voor alle classes die ik speel alle glyphs gemaakt. (ook degene die ik waarschijnlijk nooit zal gebruiken) en rond gemailed. Tenzij ik een character delete zal ik dus nooit meer een glyph kopen of voor mezelf maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 10:59:
Haha, precies dit. Ik heb samen met m'n vriendin een nieuwe toon gerolled op een andere server (waar ik vroeger met m'n vrienden speelde, aangezien een van hen weer was gaan spelen:p). Ik een Goblin shaman en zij een Undead rogue.

In eerste instantie had ik herbalism en mining gepakt, lekker gatheren, op AH zetten en cashen. Heb toen met puur copper bars verkopen iets van 200g verdiend, meteen een zooi 16 slot bags gehaald voor ons beiden. M'n vriendin had skinning en mining, dus dat minen wordt dan meteen verdeeld, wat ik niet echt vond werken. Heb uiteindelijk mining maar gedropped in favor of Inscription.

De herbs die ik nog niet had verkocht lopen millen en ink lopen bouwen als een malle. Uiteindelijk een paar glyphs gemaakt voor m'n shaman en haar rogue. Toen maar eens naar de AH gelopen om te kijken welke glyphs lekker sellen (waar ik nog 3 skill-ups voor kreeg) en deze gecraft en erop gezet.

Vanochtend dacht ik: Log eens even snel in, kijken wat het doet. Ben met 3 glyphs zo'n 400g rijker geworden... Dit is echt te ziek voor woorden. Had ik veel eerder moeten doen. Eens kijken tot in hoeverre ik de markt op z'n kop kan zetten met m'n lvl 21 Goblin :p
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 11:03:
[...]
Is vrees ik voor jou niet blijvend. Aangezien je een glyph tegenwoordig maar 1 keer hoeft te leren. Zo heb ik laatst op mijn scribe voor alle classes die ik speel alle glyphs gemaakt. (ook degene die ik waarschijnlijk nooit zal gebruiken) en rond gemailed. Tenzij ik een character delete zal ik dus nooit meer een glyph kopen of voor mezelf maken.
Dit klopt wel, maar de wereld blijft groeien en mensen blijven alts maken. De fee om een glyph op de AH te zetten stelt echt niets voor (1 silver voor 24 uur of zo), dus je kunt op je dooie gemak reposten.

Maar ik denk ook niet dat je er puur en alleen met glyphs komt. Er zijn sowieso nog veel meer leuke dingen te maken met Inscription, zoals de trinkets, maar daar moet je dan wel tijd in willen investeren.

Ik ga me hier iig kostelijk mee vermaken :p

[ Voor 24% gewijzigd door detheavn op 03-01-2011 11:19 . Reden: Reply op OS :D ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:42
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 10:48:
[...]

Maloriak:

1e addspawn doorlaten, dps switched en killed ze single target. Let op dat je ze weg van elkaar houd anders krijgen ze die damage taken reduced buff.

Vervolgens 2 laten spawnen, dan heb je 6 adds. Green phase alles AOE op de baas. Na die phase repeat, als hij 6x3 heeft laten spawnen dan gaat hij in de - . Gewoon alles interupten en niet meer dan 6 adds tegelijk en tank laten kiten over frost trap tot de green phase. Dus in totaal kill je 18 adds, de rest kan je interupten. Als je dan bij 20 of 25% komt spawned hij alleen maar die 2 grote adds en dus geen kleintjes meer.

En curse of tongues / mindnumbing op de baas.
Je kunt idd niet alles interrupten, zoals hierboven gezegd OF zoals wij het doen, de eerste wave interrupten en de volgende 3 doorlaten. Dan weer 2 interrupten en dan weer 3 doorlaten. Met onze dps hadden we dan netjes 9 adds als de groene vial kwam zonder dat de tank er een eeuwigheid mee rondliep. Dit omdat er totaal 36 adds zijn en als je er niet 18 killt worden die op 25% gereleased (en da's niet handig in die fase).

Met die grote adds laat je de OT dan op 25% in de hoek lopen (dan fixaten ze anderen minder snel) en de MT moet de boss van de raid turnen, als ie z'n handen in de lucht doet even een stapje opzij om niet in de lucht gegooid te worden. That's it :)

[ Voor 4% gewijzigd door porn* op 03-01-2011 11:19 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PFlaton
@poolio

Bedankt voor de adviezen m.b.t. de tactieken.

Wat bedoelde je met "als je geen pala tank hebt" ?
Bubble om je stacks te verliezen of iets dergelijks?

Welke boss burn je in de laatste phase als laatst? Ik neem aan frost ivm de ultimate?

Een warlock heeft genoeg HPS om zichzelf te healen bij wind?

En dan als laatste - binnen hoeveel ultimates casts krijg je hem ongeveer neer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak

Roshnak

Vandaag lekker vrij en ga ik mooi ddor met mijn Pally projectje, hij is nu lvl 77 geworden.
En hopelijk dat ik vandaag 78-79 word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 11:03:
[...]

Dat verwacht ik niet. Men blijft namelijk alts maken, en hoeveel mensen kopen er nou in 1 keer alle glyphs? Bijna niemand, dat kan ik je verzekeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:37
Voornamelijk door heerlijke 1.8k honor + de brug bug
(als je in Tol Barad bent tijdens de win krijg je de volle mep)
zijn veel van actie rondom een attack tb geplanned
Hierdoor heb ondanks een paar mislukte brug pogingen toch bijna een full set healing bij elkaar.
Nadeel is wel als je nog minder dan 1h op timer hebt, dat je niet een Heroic gaat doen.
dus behoorlijk mijn archelogy kunnen level, max level met 8/10 rares
wel zeer saaie proffesion dat zeker.

Ook nog even ulduar door gerushed ben nu een 10-man proto drake rijker,
moet toch echt zeggen dat het de mooiste is ingame
Meeste is op 85 gewoon te brute-forcen.

Ook nu met de Icecrown mount bezig hebben de heroic achter de rug, Alles behalfe saurfang is 1 tankable (de healing buff is huge)
aankomde zondag de rest van de achiefments

Ook mijn shaman + rogue naar 85 geleveld, moet eerlijk zegen je moet je class wel heel erg leuk vinden,
wil je met huidige moelijkheids graad van hc's nog de moeite nemen om JP te gaan farmen.
zeker als dps is gewoon niet leuk met 40 min que's, en daarna naar 1 pull/half wipe tank + healer weer zien vertrekken.
Ga me alt's zeker gearen, denk dat gewoon even tot volgende tier ga wachten.

Alleen weet ik nog steeds niet wat ik als alt wil hebben :X
misschine ga 2de tank doen, ben beetje de enige actieve tank in de guild atm.
en vind tanken erg leuk om te doen.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 10:01
Ik vind die craft verhalen altijd wel leuk om te lezen. Mensen die goede turn rate en opbrengsten uit hun craft halen. Laatst nog eens een keer geprobeerd dat te doen met JC, ik had immers een blauwe kwaliteit gem recept aan kunnen schaffen en zag dat daar een flinke cent op te verdienen was. 40-50g voor het ingredient en ~190g voor het resultaat. Er stond er maar 1 op de AH dus ik zet er een paar (3) op. Niet veel later keek ik nog eens hoe het er voor stond en ik had er één verkocht, cool! Maar ik kijk op de listing en zie er 20(!!!) op de AH staan van tussen de 150 en 170g de stuk. Ik verwacht dus de overige 2 binnenkort weer terug in mijn inbox te vinden, gaan we dan weer eens kijken hoe het met de gems staan, ik heb er namelijk nog een kleine 10 in m'n bank liggen voor verdere verkoop of gebruik. Het gaat waarschijnlijk dan toch gebruik worden, wel dus weer ~300g loss mits ik er nog meer ga/kan verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren weer een raid avondje, na een faal avond op magmaw nu naar Twilight gegaan. We hadden er 11 dus ik was zo vriendelijk om als sub te gaan. Na een paar pogingen was Halfus plat en moest de tank er vandoor dus ben ik meegegaan. Pogingen op Valiona gingen opzich goed, kwestie van even wennen aan de mechanics denk ik. Jammer genoeg niet gered door tijd en wat mensen die op die grote zwarte cirkels blijven staan :P
Woensdag maar weer eens een bezoek brengen (raiden maar 3 keer per week met de guild, bevalt ook prima).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 10:39:
Wat makkelijk werkt =

Wij hebben em neergehaald met de volgende setup

1e keer:

1 healer (druid) + 1 hunter op wind. deze kon zonder hulp tot 20% gebracht worden.
1 healer + 1 tank + 1 melee DPS (ik) op nature. door mijn healing debuff en de nodige DPS konden de tank en ik samen de adds op tijd dood krijgen en ook zorgen dat de baas niet healde.
1 healer + 1 tank + de rest vd dps op frost, daar deze het lastigste is neer te halen.

healer van frost en nature wisselde af-en-toe van plek voor de debuffs, tanks bleven staan totdat frost op 20% was. vervolgens alle DPS naar nature om deze te doden, hierna frost doden en wind als laatste.

2e keer

bijna dezelfde tactiek, maar ik was hier niet dus geen healing debuff. daarvoor hebben ze 2 melee op nature gezet en 1 minder op frost. verder dezelfde uitwerking.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PFlaton schreef op maandag 03 januari 2011 @ 11:23:
@poolio

Bedankt voor de adviezen m.b.t. de tactieken.

Wat bedoelde je met "als je geen pala tank hebt" ?
Bubble om je stacks te verliezen of iets dergelijks?

Welke boss burn je in de laatste phase als laatst? Ik neem aan frost ivm de ultimate?

Een warlock heeft genoeg HPS om zichzelf te healen bij wind?

En dan als laatste - binnen hoeveel ultimates casts krijg je hem ongeveer neer?
Jup bubble om stacks te resetten.

Wij burnen life omdat hij healed af en toe omdat hij in die circle staat. Frost laten we gewoon op 500k en de pala tank kan hem zelf naar beneden halen, desnoods sturen we een dps om die laatste 200k te burnen.

Een affliction warlock heeft genoeg HPS ja.

Geen idee, ik uit mn hoofd maar 2 maar zou ook 3 kunnen zijn.

Onze world of logs staan hier http://www.worldoflogs.com/guilds/27488/
(al 2 weken aan het farmen want onze lock is MIA :< hopelijk vanaf woendag hardmodes.)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2011 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

detheavn schreef op maandag 03 januari 2011 @ 11:13:
[...]
Dit klopt wel, maar de wereld blijft groeien en mensen blijven alts maken. De fee om een glyph op de AH te zetten stelt echt niets voor (1 silver voor 24 uur of zo), dus je kunt op je dooie gemak reposten.

Maar ik denk ook niet dat je er puur en alleen met glyphs komt. Er zijn sowieso nog veel meer leuke dingen te maken met Inscription, zoals de trinkets, maar daar moet je dan wel tijd in willen investeren.

Er zal altijd wel een glyph markt blijven, maar die zal niet zo zijn als nu. Ik verwacht een flinke prijsdaling. Ik ga zelf gewoon vol voor de trinkets. Heb daar begin WotLK genoeg mee verdient om de rest van de expansion op te teren. Maar gold is nu wel weer redelijk op (9k over). Hopelijk nu ook weer lekker verdienen in het begin.

En hopelijk een leuke upgrade van recipes in nieuwe raid tiers zoals BS, LW, Tailoring etc ook hebben. Anders zijn we over één raid tier weer afhankelijk van hoveel alts mensen levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casapira
  • Laatst online: 28-08 14:36

casapira

The truth is in me.

Weekendverslagje:
Zaterdagavond werd er in de guild gevraagd naar nog een dps voor Earth, wind & fire 10. Ongelofelijk hoe simpel dat nu is geworden zeg. Daarna besloten dat we ook E,W&F 25 wilde doen met dezelfde 10 personen, echter die instance is nu ook shared lockout. Helaas. Daarna hebben we achtereenvolgens gedaan:
EoE10 (hem gezerged naar 1 hp in p1, je kunt hem niet killen dan, je moet nog even p2 door),
ToTC10hc (Anub healt wel heel erg hard de eerste 2 ticks met iedereen die 100+k hp heeft),
Algalon10 (Niet 1 big bang gezien),
LKhc (2 tries nodig, omdat we probeerden zonder tactics te doen, de Shambling horrors en transition adds, moeten toch echt wel gekilled worden)
Maggie
Gruul
Kara (was erg fun, iedereen die alleen maar aan t rennen is om alle bosses zo snel mogelijk te doen)
TK (Al'ar pullen met 3 fire mages aan boord, duurt wel erg lang dan)

We zaten bij LKhc aan onze instance cap, dus daar nog een tijdje moeten wachten, al met al zijn we 2 uur bezig geweest. Reports geupload naar Wol, met behoorlijk wat ranked plekken, was een leuke zaterdagnacht.

Klein verhaaltje over mn Moonkin druid die zondag 85 is geworden.

Gisteren 85 geworden rond een uur of 7. 4000 JP en 4000 Honor, dus gelijk maar 2 pieces pvp en pve chest gehaald. Hiervoor even alle andere pvp pieces gekocht, equipped, en gevendored, zodat je in ieder geval alle hc's kunt gaan doen. Ik had mn mage al een tijdje 85, dus ben ondertussen bekend in alle hc's.
Ik was al revered met Therazane, dus een ring daar opgehaald, en bij earthen ring de honored neck.

Normaal gesproken zorg je er voor dat je eerst alle normals even doet zodat je niet tekort schiet in hc's, maar ik ben eigenwijs en toch gewoon een hc gejoined. TotT. Tot mijn grote verbazing deed ik niet onder voor de andere dps. Gemiddeld 7k (uitgezonderd laatste boss).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 11:25:
Dat verwacht ik niet. Men blijft namelijk alts maken, en hoeveel mensen kopen er nou in 1 keer alle glyphs? Bijna niemand, dat kan ik je verzekeren.
Nu is de hoeveelheid mensen die ze kunnen maken t.o.v. de vraag nog scheef, dat trekt vanzelf recht. Ik zie ook regemaltig glyphs die ik 'nodig' heb voor 400g ofzo tekoop staan. Die laat ik dan lekker nog ff zitten tot onze guild scribes ze ook hebben.
deTwisj schreef op maandag 03 januari 2011 @ 11:33:
Ik vind die craft verhalen altijd wel leuk om te lezen. Mensen die goede turn rate en opbrengsten uit hun craft halen. Laatst nog eens een keer geprobeerd dat te doen met JC, ik had immers een blauwe kwaliteit gem recept aan kunnen schaffen en zag dat daar een flinke cent op te verdienen was. 40-50g voor het ingredient en ~190g voor het resultaat. Er stond er maar 1 op de AH dus ik zet er een paar (3) op. Niet veel later keek ik nog eens hoe het er voor stond en ik had er één verkocht, cool! Maar ik kijk op de listing en zie er 20(!!!) op de AH staan van tussen de 150 en 170g de stuk. Ik verwacht dus de overige 2 binnenkort weer terug in mijn inbox te vinden, gaan we dan weer eens kijken hoe het met de gems staan, ik heb er namelijk nog een kleine 10 in m'n bank liggen voor verdere verkoop of gebruik. Het gaat waarschijnlijk dan toch gebruik worden, wel dus weer ~300g loss mits ik er nog meer ga/kan verkopen.
Ik weet sowieso niet wat er met mensen aan de hand is nu, de laatste keer dat ik serieus met de AH bezig ben geweest was eind 2009, maar als je nu iets voor 1k ofzo op de AH zet, zet de volgende dat voor 900g op de AH. Echt bizar met wat voor'n bedragen mensen undercutten. En ook gewoon in een keer 20 stacks ofzo dumpen, te dom voor woorden. Je gooit je eigen glazen in op deze manier. Gister een bar truegold op de AH gezet voor 1400, staat er een paar minuten later eentje voor 1250. Riiiight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avotar
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:21

avotar

P0werd by Black Coffee

detheavn schreef op maandag 03 januari 2011 @ 11:13:
[...]

Haha, precies dit. Ik heb samen met m'n vriendin een nieuwe toon gerolled op een andere server (waar ik vroeger met m'n vrienden speelde, aangezien een van hen weer was gaan spelen:p). Ik een Goblin shaman en zij een Undead rogue.

In eerste instantie had ik herbalism en mining gepakt, lekker gatheren, op AH zetten en cashen. Heb toen met puur copper bars verkopen iets van 200g verdiend, meteen een zooi 16 slot bags gehaald voor ons beiden. M'n vriendin had skinning en mining, dus dat minen wordt dan meteen verdeeld, wat ik niet echt vond werken. Heb uiteindelijk mining maar gedropped in favor of Inscription.

De herbs die ik nog niet had verkocht lopen millen en ink lopen bouwen als een malle. Uiteindelijk een paar glyphs gemaakt voor m'n shaman en haar rogue. Toen maar eens naar de AH gelopen om te kijken welke glyphs lekker sellen (waar ik nog 3 skill-ups voor kreeg) en deze gecraft en erop gezet.

Vanochtend dacht ik: Log eens even snel in, kijken wat het doet. Ben met 3 glyphs zo'n 400g rijker geworden... Dit is echt te ziek voor woorden. Had ik veel eerder moeten doen. Eens kijken tot in hoeverre ik de markt op z'n kop kan zetten met m'n lvl 21 Goblin :p

[...]

Dan heb ik nog wel een tipje voor je.... Installeer Auctioneer, zorg dat je regelmatig scant.... en installeer Lil' Sparkys Workshop (zo schrijf je het ongeveer).
Deze laat je dan zien waar je per craft de grootste winst kan halen, ookal zou je je mats gewoon kopen van het AH.

"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 03 januari 2011 @ 12:02:
[...]

Nu is de hoeveelheid mensen die ze kunnen maken t.o.v. de vraag nog scheef, dat trekt vanzelf recht. Ik zie ook regemaltig glyphs die ik 'nodig' heb voor 400g ofzo tekoop staan. Die laat ik dan lekker nog ff zitten tot onze guild scribes ze ook hebben.

[...]

Ik weet sowieso niet wat er met mensen aan de hand is nu, de laatste keer dat ik serieus met de AH bezig ben geweest was eind 2009, maar als je nu iets voor 1k ofzo op de AH zet, zet de volgende dat voor 900g op de AH. Echt bizar met wat voor'n bedragen mensen undercutten. En ook gewoon in een keer 20 stacks ofzo dumpen, te dom voor woorden. Je gooit je eigen glazen in op deze manier. Gister een bar truegold op de AH gezet voor 1400, staat er een paar minuten later eentje voor 1250. Riiiight.
Dat verwacht ik niet zo snel. Het duurt vrij lang/investering is groot voordat je alle glyphs ingame kan craften. In mijn guild zijn er behalve ik maar 2 andere scribes, die beiden naar mijn weten niet actief op het AH zijn. Het is toch gewoon een raiding guild.

400g is wel een bizarre prijs inderdaad, maar >100g komt toch wel best veel voor, de marge die je daarop pakt als scribe is enorm. Zo snel zie ik dit niet veranderen. De prijzen zijn sinds het begin van WOTLK vrij constant gebleven als je een lijn zou trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
Conclave of Winds hebben wij als volgende neergehaald:
Tank + healer + 3 dps op Nature, deze switchen voordat de grote aoe van de frost komt
Tank + healer op Frost, deze switchen met nature voordat de grote aoe van frost komt
Healer + 2 dps op Wind, de dps rent naar frost toe als de aoe van frost komt en daarna terug.

Heeft wat oefening nodig, en misschien moet een nature dps soms naar de Wind boss rennen, maar verder werkt deze taktiek heel makkelijk, je moet de frost AoE goed timen, vlak voordat deze begint wil je Nature en Wind naar 10% brengen waardoor ze gaan gaan regenen. Dan heb je precies 1 minuut om Frost neer te krijgen. Wat moet lukken als je dps gewoon hun taak doen tijdens de AoE. (Probeer frost naar minstens 50-70% te halen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 12:29:
[...]
Dat verwacht ik niet zo snel. Het duurt vrij lang/investering is groot voordat je alle glyphs ingame kan craften. In mijn guild zijn er behalve ik maar 2 andere scribes, die beiden naar mijn weten niet actief op het AH zijn. Het is toch gewoon een raiding guild.

400g is wel een bizarre prijs inderdaad, maar >100g komt toch wel best veel voor, de marge die je daarop pakt als scribe is enorm. Zo snel zie ik dit niet veranderen. De prijzen zijn sinds het begin van WOTLK vrij constant gebleven als je een lijn zou trekken.
Prijzen van glyphs zijn op mijn server (Trollbane) best wel gestegen. 100g voor een mage major glyph komt zomaar voor. Ik plaats elke dag ongeveer 350 glyphs op de AH en pak daar 3-4k opbengst mee (verkoop er 30-60), waarmee ik dan weer herbs opkoop. Ik heb sinds het begin van Cataclysm ongeveer 60k gold verdiend. Helaas zijn de herb prijzen ook enorm gestegen (50g voor een stack Kingsblood), dus het is een beetje schipperen met wat ik kan maken. In het algemeen is er een tekort aan de plantjes die nether, golden en silvery pigment geven. De cataclysm herbs zijn sowieso nog te duur, maar zakken wel in prijs (100g voor een stackje Cinderbloom is al enorm goedkoop). Gelukkig kunnen al mijn alts herben :P

Wat wel enorm irritant is, is dat het de mode is geworden om 50x 1 plantje op de AH te plaatsen voor 1g10s of zo.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Zhalix schreef op maandag 03 januari 2011 @ 12:37:
Conclave of Winds hebben wij als volgende neergehaald:
Tank + healer + 3 dps op Nature, deze switchen voordat de grote aoe van de frost komt
Tank + healer op Frost, deze switchen met nature voordat de grote aoe van frost komt
Healer + 2 dps op Wind, de dps rent naar frost toe als de aoe van frost komt en daarna terug.

Heeft wat oefening nodig, en misschien moet een nature dps soms naar de Wind boss rennen, maar verder werkt deze taktiek heel makkelijk, je moet de frost AoE goed timen, vlak voordat deze begint wil je Nature en Wind naar 10% brengen waardoor ze gaan gaan regenen. Dan heb je precies 1 minuut om Frost neer te krijgen. Wat moet lukken als je dps gewoon hun taak doen tijdens de AoE. (Probeer frost naar minstens 50-70% te halen)
Het probleem met deze tactiek is dat je kans heb dat nature weer erg healed waardoor je eigenlijk voor niks gedps'd heb op die baas. daarom bij ons de keuze voor frost eerst omlaag brengen en nature daarna in 1x neer nuken.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
mdmeijer schreef op maandag 03 januari 2011 @ 12:47:
[...]
Wat wel enorm irritant is, is dat het de mode is geworden om 50x 1 plantje op de AH te plaatsen voor 1g10s of zo.
Ja das inderdaad een rampen plan, iemand al addon gevonden die dit weer tegen gaat
Dus of weergeeft in stacks, of waar je gewoon zeg 2 stack onder x Goud per item op kan kopen. zonder single click buyout te moeten doen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
Hier is onze Al Akir kill van een paar dagen terug, let vooral op mijn hoge faal factor in phase 1 waar ik ongeveer alles verkeerd doe :)
YouTube: Al Akir vs Left Hand Path

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
DrFlash schreef op maandag 03 januari 2011 @ 12:49:
[...]

Het probleem met deze tactiek is dat je kans heb dat nature weer erg healed waardoor je eigenlijk voor niks gedps'd heb op die baas. daarom bij ons de keuze voor frost eerst omlaag brengen en nature daarna in 1x neer nuken.
Dat kan ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:51

Seraphin

Meep?

Teunis schreef op maandag 03 januari 2011 @ 12:51:
[...]

Ja das inderdaad een rampen plan, iemand al addon gevonden die dit weer tegen gaat
Dus of weergeeft in stacks, of waar je gewoon zeg 2 stack onder x Goud per item op kan kopen. zonder single click buyout te moeten doen ??
Dit irriteert mij idd ook. Auctioneer heeft wel functionaliteit die dit deels oplost: met de Snatch functie kan je heel snel dingen aanklikken om op te kopen. Moet je nog steeds confirmen, maar het gaat al 10x sneller dan met de standaard AH UI / confirmation.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-08 08:39
[...]

Inderdaad bijzonder vervelend als je wat mats bij elkaar wilt schrapen om je prof te levellen... Het biedt anderzijds wel voordelen; als je gewoon stacks van 20 (of 10) voor íets meer dan de stuksprijs op AH zet, verkopen ze vaak gewoon omdat je één van de weinigen bent die dat doet.

Ik vind het verder helemaal niet logisch dat er per stuk ge-auctioned wordt. Er zijn maar weinig recipes/formulas die daadwerkelijk maar 1 dust/herb etc nodig hebben. Dus stacks van 3-5 zouden eigenlijk logischer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
Ik denk dat voornamelijk omt door huidige manier van de Auction House Sell tab
Denk dat deze voor vele veelste moelijk is.
Wat de leek nu dus doet, is stack size op 1 zetten daarna op maximum drukken, en prijs per item invullen, en klaar.

Dat je dit ook kan doen door de price per stack naar price per item te veranderen, maar dit te moelijk voor vele\
plus feit als 1,5 stack wil auctionen nu 2 auction handmatig moet doen, tja vele zijn daar te lui voor ;)
En als 8 tabs heb vol gestopt met 1 stack auction is de kans dat verkoop aannemelijk groter

[ Voor 29% gewijzigd door Teunis op 03-01-2011 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op maandag 03 januari 2011 @ 12:02:
[...]
Gister een bar truegold op de AH gezet voor 1400, staat er een paar minuten later eentje voor 1250. Riiiight.
Tja, inderdaad. Mensen undercutten flink tegenwoordig maar in dit geval had ik de bar gekocht en gerepost voor 1400 gold. Of vastgehouden en gerepost als de mijne verkocht is.

Truegold is nog zo zeldzaam op de AH dat je met een beetje werk kapitaal dit geintje al uit kan halen.
[...]

Daar kan je ook handig gebruik van maken door een stack te posten die net een fractie duurder is. Ik merk dat genoeg mensen bij herbs bereid zijn meer te betalen als ze niet steeds hoeven klikken.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2011 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

moet zeggen dat ik nu al de verveling in cata heb.
dungeons joinen als dps duurt gewoon 40 minuten, dan kom je vaak in een groep die al de halve dungeon gecleared heb en dan steeds valen op een boss.. Dan kom jij in de groep heb je 1 of 2 try's als ze weer vallen valt groep uit 1 en kan je weer 40 minuten wachten.

Als priest healer is het niet te doen in dps gear, zelfs met een paar heal items blijft je mana regen te laag.

De daily quests zijn gewoon niet leuk om te doen. Zeker cooking, fishing en jc quest is ren een rondje door stormwind en je hebt het gedaan.

Heb inmiddels de loremaster achievement van cata ook al.

PVP op onze server is een ramp als alliance. 9 van de 10 keer verlies je dus dat gaat ook heel snel vervelen. Denk als er niks gaat veranderen dat ik echt maar is voorgoed ga stoppen.

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Nou gisteravond ff die 'nieuwe VoA' boss gedaan wat eigenlijk erg makkelijk was en nieuwe gloves kunnen looten :)

Setup :
1 Druid tank

1 Priest holy
1 Druid resto
1 Shaman resto

2 Mages frost
1 Warlock demo
1 Hunter
1 Warrior OT/dps
1 Druid balance

Aan de dps ligt het niet echt, we zitten allemaal op ~13k, we hebben die 'raid banner markers' staan om aan te geven waar iedereen heen moet bij de eerst pillar. Het lijkt echt op een heal probleem, die 'magma spew' doet gewoon 33k dmg en zoals gister kreeg ik em gewoon 5 keer achterlkaar en als de healers net na de 2de pillar al oom zijn gaat er toch iets niet goed.

Als ze oom zijn voor de 1e head phase dan is dat niet goed nee. Zodra zijn hoofd neerkomt zou je priest Hyme of Hope moeten doen en de shaman zijn Mana Tide totem op het zelfde moment. De enige die wat healing vraagt in deze fase is de tank dus alleen die wat healen en verder niets, dus lekker mana terug laten komen.
Gear helpt ook een hoop, merkt echt een verschil van net 329 naar 350+.
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 11:25:
[...]
En elke alt krijgt dezelfede proffessions? Denk dat de de meeste mensen die een alt maken ook gelijk 2 nieuwe proffessions nemen oa dus Inscription om daarmee dus al hun poppetjes van glyphs te kunnen voorzien, zeker met zulke hoge prijzen. Maar je zal inderdaad altijd wel mensen houden die ze voor deze prijzen blijven kopen.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deTwisj schreef op maandag 03 januari 2011 @ 11:33:
haha goede tacktiek man.. die stamina gem was echt de eerste die ik gemaakt heb.. destijds echt honderden voor een goede prijs kunnen verkopen.. een 2 tal weken is de prijs bij mij op de server nu rond de 40 of zelfs nog minder. dit is zo laag dat ik naar andere typen over ben gegeaan.

Zet er vaak in de ochtend voordat ik naar werk ga een stuk of 15 op met verschillende smaken met tijdsduur van 12 uur. mocht er dan weer een ondercuttertje bezig geweest zijn, dan kan ik hier snel op anticiperen of gewoon ff niets doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mdmeijer schreef op maandag 03 januari 2011 @ 12:47:
[...]

Prijzen van glyphs zijn op mijn server (Trollbane) best wel gestegen. 100g voor een mage major glyph komt zomaar voor. Ik plaats elke dag ongeveer 350 glyphs op de AH en pak daar 3-4k opbengst mee (verkoop er 30-60), waarmee ik dan weer herbs opkoop. Ik heb sinds het begin van Cataclysm ongeveer 60k gold verdiend. Helaas zijn de herb prijzen ook enorm gestegen (50g voor een stack Kingsblood), dus het is een beetje schipperen met wat ik kan maken. In het algemeen is er een tekort aan de plantjes die nether, golden en silvery pigment geven. De cataclysm herbs zijn sowieso nog te duur, maar zakken wel in prijs (100g voor een stackje Cinderbloom is al enorm goedkoop). Gelukkig kunnen al mijn alts herben :P

Ik gebruik Auctionator, kan je 50x op 1 knop klikken/keybind maken kan ook volgens mij. Dat gaat al een stukje sneller.
Zertaxka schreef op maandag 03 januari 2011 @ 13:49:
En elke alt krijgt dezelfede proffessions? Denk dat de de meeste mensen die een alt maken ook gelijk 2 nieuwe proffessions nemen oa dus Inscription om daarmee dus al hun poppetjes van glyphs te kunnen voorzien, zeker met zulke hoge prijzen. Maar je zal inderdaad altijd wel mensen houden die ze voor deze prijzen blijven kopen.
Dat zou je inderdaad denken, is toch niet zo. Het aantal mensen dat actief glyphs op AH post is iig met een handje te tellen. In ieder geval op mijn realm.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.