Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
In het kort: Nee zoiets doen we niet meer. Btw je had het zelf kunnen ruilen bij de vendor binnen 2 uur.
Dus pech gehad. Dat 2e is een beetje gaar omdat ik in de ticket aangaf dat ik er pas achterkwam nadat ik het naar een alt had gemailed.
En Heirlooms binden zodra ze geequiped worden of als je ze naar een alt stuurt.
Gisteren even al mijn chars geïnventariseerd en vond een paar gare dingen. 2 hadden professions waarvan ik me niet kan herinneren dat deze die hadden.
Op mijn main even alle dingen in de bank verkocht waar hij niets meer aan heeft en 200g verdient.
Jammer zijn de Dreamshards. Toen ik stopte met WoW waren deze 15 tot 20g waard en nu 1g.
Vraagje betreffende professions.
Ik heb een DK met jewel crafting en een paladin met Blacksmithing.
Zijn deze 2 professions het waard om tot het einde te lvln?
Maar ik vind dus wel dat je mensen een kans moet geven. Gister zat ik in HC grim batol en de paly tank (van zijn guild heette Dutch Guild oid, ik hield wijselijk mijn mond bracht hem niet op de hoogte van het feit dat we landgenoten waren) die dacht omdat die tank was mocht bepalen dat we alle bosses zouden skippen ipv de laatste omdat bij de eerste boss 2dpsers down gingen omdat het voor hun de eerste keer daar was. Hij bleef de hele tijd in CAPS dingen schreeuwen en had een hele irritante attitude. Gevotekicked en met een nieuwe tank netjes de hele dungeon gecleared. Wel 1 a 2 keer nog gewiped maar iedereen pakte de dingen goed op. In dat geval vind ik wipen ook helemaal geen probleem.
Ik zit nu op Maghteridon voor de eerste keer in mijn wow carriere bij de Alliance. Ik zit er over na te denken om toch maar een servertransfer te gaan doen omdat er weinig leuke guilds te vinden zijn daar. Heeft iemand nog tips voor een leuke engels sprekende realm?
Hoe zit het trouwens met de groep samenstelling met de dungeon finder. Soms kom je in een party terecht met twee BK, een retri pally en een dps warrior. Probeert de dungeon finder nog wel enigszins uitgebalanceerde party samenstellingen te vinden?
Gaat prima. Ik heb mijn account met cata weer laten activeren, vond het met de beta al leuk weer en ik kon zo weer eens wat met mijn priest doen.MrVegeta schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 11:37:
[...]
Haha, dat is _erg_ lang geleden zeg. Hoe staat het ermee?
Vandeweek 85 aangetikt en ik ga binnenkort voor het eerst maar eens healen als holy priest
Zit op dezelfde server als Helycon/Boekster en we gaan binnenkort maar eens als goblin aan de gang!
Hang jij nog steeds op Trollbane rond?
OW nog een vraag. Als ik een Rogue aan maak welke class kan ik het beste kiezen Worgen lijkt me wel leuk maar weet niet of dat beste keuze is.
[ Voor 33% gewijzigd door Dragonm8 op 08-01-2011 18:33 ]
Quests in Hyjal moet unlocken door de verhaallijn te volgen vanaf Nordrassil in Hyjal.Dragonm8 schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 18:29:
Kan iemand mij vertellen hoe ik van Hylal naar deepholm ga? Ook de helft van Hylal zit helemaal gene questen vind het raar maar klopt wel toch?
Maar als je toch naar Deepholm wilt. Ga dan naar je main city en start daar travelquest naar Deepholm op dat grote message bord in het midden van de main city.
Kijk gewoon ff welke racials je het beste liggen of ga voor de looks.Zo heel veel maakt het niet uit allemaal. Het is alleen dat sommige racials handig kunnen zijn, maar nodig hebt je ze niet.OW nog een vraag. Als ik een Rogue aan maak welke class kan ik het beste kiezen Worgen lijkt me wel leuk maar weet niet of dat beste keuze is.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik heb dat gedaan in Hylal tot quest. met die egs kapot maken. Maar halve gedeelte van me map heb ik niet gebruikt klopt dat dan?Rakkerzero schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 19:49:
[...]
Quests in Hyjal moet unlocken door de verhaallijn te volgen vanaf Nordrassil in Hyjal.
Maar als je toch naar Deepholm wilt. Ga dan naar je main city en start daar travelquest naar Deepholm op dat grote message bord in het midden van de main city.
Ten westen van de Grove of Aessina zit nog een klein gebiedje, met 1 quest. Je moet wat beercubs uit een boom op een trampoline gooien. Zodra je dat hebt gedaan gaat de questlijn weer verder.Dragonm8 schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 22:28:
[...]
Ik heb dat gedaan in Hylal tot quest. met die egs kapot maken. Maar halve gedeelte van me map heb ik niet gebruikt klopt dat dan?
En ja, ook ik had die quest over het hoofd gezien, dus ik ben toen zelf vanuit Stormwind naar Deepholme gegaan. Maar ik heb op een later moment toch nog die lijn afgemaakt.
Succes.
Verwijderd
Ben een rouge nicht elf .
Maar humm wat is de game wel hoe zal ik het zeggen niet veel beter als anderen gratis online games.
Eigen hoop ik dat er dadelijk wel meer actie in zit in de game
Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 00:18:
Ben nu bezig met wow
Ben een rouge nicht elf .
Maar humm wat is de game wel hoe zal ik het zeggen niet veel beter als anderen gratis online games.
Eigen hoop ik dat er dadelijk wel meer actie in zit in de game
Speelt boekster nog steeds? Weinig, welke server?Jaguar645 schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 15:01:
[...]
Gaat prima. Ik heb mijn account met cata weer laten activeren, vond het met de beta al leuk weer en ik kon zo weer eens wat met mijn priest doen.
Vandeweek 85 aangetikt en ik ga binnenkort voor het eerst maar eens healen als holy priesttot nu toe eigenlijk alleen maar in shadowform rondgelopen.
Zit op dezelfde server als Helycon/Boekster en we gaan binnenkort maar eens als goblin aan de gang!
Hang jij nog steeds op Trollbane rond?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Nee, een night elf rogue...
Voor mij zit het in de combinatie Instant Gratification en de interactie met de mensen van je guild
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Als ik zijn post lees, denk het wel
[ Voor 7% gewijzigd door ItMeAedri op 09-01-2011 03:59 . Reden: typo :O ]
Balance/Resto druid.MrVegeta schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 03:27:
Wat voor class speel je?
Vandaag ongeveer 10 uur lang herbs en ore gefarmed....
Heb op me druid nu nog herbalism/mining maar wil jewelcrafting/inscription, dus ben alle materials aan het farmen die ik nodig heb om deze professions te powerlvlen van 1-500.
Heb nu nu al de mats voor 1-350, morgen de rest farmen
Zitten op Hellfire en moet zeggen dat het een leuke server is!MrVegeta schreef op zondag 09 januari 2011 @ 00:23:
[...]
Speelt boekster nog steeds? Weinig, welke server?
Grappig, daar zit ik nu ook! (niet in DGebborazor schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 14:49:
Ik zit nu op Maghteridon voor de eerste keer in mijn wow carriere bij de Alliance. Ik zit er over na te denken om toch maar een servertransfer te gaan doen omdat er weinig leuke guilds te vinden zijn daar. Heeft iemand nog tips voor een leuke engels sprekende realm?
Wie speel jij? Komo ben ik, uit Stormwind City Guards
De questflow in Hyjal gaat ongeveer zo:Dragonm8 schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 22:28:
[...]
Ik heb dat gedaan in Hylal tot quest. met die egs kapot maken. Maar halve gedeelte van me map heb ik niet gebruikt klopt dat dan?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Maloriak was niet zo echt moelijk. ff de interupts goed voor elkaar hebben en dan kan het niet z'n groot probleem zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 00:26:
Conclave of wind eindelijk down. Eens je alles goed afgesproken hebt is het gemakkelijk, maar was niet gemakkelijk om de balans te vinden. Is artremedes gemakkelijker dan maloriak? En hoe past Ascendant Council in deze vergelijking ?
Ascendant council lopen we zelf nog steeds op te falen , p3 is daar volgens mij een beetje een gear check, of je dps het klaar krijgt om hem snel genoeg neer te burnen voordat je healers het niet meer bij houden. dus belanrijk om met een volle raid aan p3 te beginnen , op 10 man lukte dat wel maar kwamen we net wat dps te kort. Week later op 25 mans.... p3 niet gezien. to many screwups.
Atermedes lijkt me ook niet zo moelijk. van de week een uurtje op gewiped. En 2e try hadden we hem al op 60% zitten terwijl we nog niet echt door hadden hoe we het beste met die gongs om konden gaan.
Maar die gaat wel snel genoeg neer.
Mja zelf heb ik de draai als disc priest weer helemaal te pakken , zag van de week op world of logs dat ik voor 4 verschillende fights al weer een Ranking te pakken had , dus doe toch wel iets goed. Alleen op fights met veel movement is het wat lastiger als disc. Van de week maar weer eens een holy spec aan meten en daar maar weer eens wat mee gaan spelen.
Kan verder ook prima met onze paladins mee komen als ik ze al niet voor blijft.
En dan krijgen disc priest nog een flinke buff ook. Die was wel nodig in pvp maar ben bang dat we in pve nu behoorlijk Op worden.
Wat me wel op valt is dat onze druids en shammys ver achter blijven op healing. Zien meer mensen dit?
Verwijderd
Alhoewel holy palies er wel met kop en schouders boven uitsteken.
Heb eregisteren het spel opnieuw geinstalleerd nadat ik mijn windows opnieuw heb geinstalleerd, dus misschien is dit een na-wee, maar ik weet zeker dat ik online ben geweest nadat de setup toen klaar was.
Alleen mn server (burning legion) waar ik ooit heb gespeeld zit nu vol met oostblokkers. 4/5 mensen die ik tegen kom spreekt geen engels

Iemand een suggestie voor een server met veel NL'ers? of minstens mensen die engels spreken.
Liefst met een guild dat ik kan joinen

Verwijderd
Druids die nog wat mana over willen houden gebruiken op dit moment geen Rejuvenation (26% base mana is zeker met de huidige gear gewoon te veel). In 4.0.6 wordt dit 16% base mana (ter vergelijk nourish is 10% base mana).Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 14:19:
Druids wel, shammies echter zijn prima qua healing.
Rejuvspammen zal er niet bij zijn en als dat wel zo wordt dan wordt de volgende patch ongetwijfeld rejuv 20% base mana
Kan niet. Die 4GB patch bevat de gewijzigde content sinds 4.0.3a. Als je online bent geweest, dan heb je ofwel gewoon op play gedrukt ondanks dat nog niet alle content binnen was, of je bent gewoon niet online geweest.Gropah schreef op zondag 09 januari 2011 @ 15:41:
Ik heb hier een 4GB patch?!?! die ik moet downloaden? Meer mensen die dit hebben?
Heb eregisteren het spel opnieuw geinstalleerd nadat ik mijn windows opnieuw heb geinstalleerd, dus misschien is dit een na-wee, maar ik weet zeker dat ik online ben geweest nadat de setup toen klaar was.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
ik heb gisteren al mijn mail van mijn alt druid healer gehaalt (zo'n 1k winst btw) dus ben wel online geweest. Daarnaast was de install complete toen ik opstarte (zelfs de non criticals die een eeuw kunnen duren, waren klaar toen ik het opstarte)NMe schreef op zondag 09 januari 2011 @ 15:48:
[...]
Kan niet. Die 4GB patch bevat de gewijzigde content sinds 4.0.3a. Als je online bent geweest, dan heb je ofwel gewoon op play gedrukt ondanks dat nog niet alle content binnen was, of je bent gewoon niet online geweest.
Ja klopt wel. Druids hebben best een mana burn probleem op het moment. Gelukkig is er de rejuv fix of hoe je het wilt noemen. Ik heb ook nu alles op mana gezet. 110k tegenover 90k van de andere healers in de raid. En meestal eindig ik zo rond de 20-30% terwijl de rest op 40% zit. Onze dps weten nu wel dat ze dmg moeten ontwijken en dan zien we ook terug in onze mana. Maar de echte mana drain gevechten, council+Chimaeron moeten nog komen.Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 14:19:
Druids wel, shammies echter zijn prima qua healing.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Bedankt had dit idd helemaal niet gezien. En volgens mij word het door heel veel mensen niet gezien. Heb er een aantal gesproken en die wisten idd van niks.Wolfensteijn schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 22:34:
[...]
Ten westen van de Grove of Aessina zit nog een klein gebiedje, met 1 quest. Je moet wat beercubs uit een boom op een trampoline gooien. Zodra je dat hebt gedaan gaat de questlijn weer verder.
En ja, ook ik had die quest over het hoofd gezien, dus ik ben toen zelf vanuit Stormwind naar Deepholme gegaan. Maar ik heb op een later moment toch nog die lijn afgemaakt.
Succes.

Dus nu alles van het WOTLK gedeelte aan het farmen, bijna klaar enkel nog wat herbs/eternals nodig. Dan Cataclysm zut farmen.DefLite schreef op zondag 09 januari 2011 @ 04:52:
[...]
Heb op me druid nu nog herbalism/mining maar wil jewelcrafting/inscription, dus ben alle materials aan het farmen die ik nodig heb om deze professions te powerlvlen van 1-500.
Verwijderd
Nope geen troll
Ben echt wel bezig met de game.
Maar vind het gewoon saai .
Ik worstel even door tot ik level 20 ben . (nu ben lv9)
Maar als het niet spanner word haak ik er van af
Lang deze game gespeelt en was gewoon beter
http://flyff.gpotato.com/...kaillun-kaillun_grassland
http://www.gpotato.com/?m=games
complete overzicht
En je vind dat soort "grind till you drop" MMO's leuker? Heb je in WoW al een instance gedaan?Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 19:19:
Nope geen troll
Ben echt wel bezig met de game.
Maar vind het gewoon saai .
Ik worstel even door tot ik level 20 ben . (nu ben lv9)
Maar als het niet spanner word haak ik er van af
Lang deze game gespeelt en was gewoon beter
http://flyff.gpotato.com/...kaillun-kaillun_grassland
http://www.gpotato.com/?m=games
complete overzicht
https://niels.nu
Ach, ik heb 6 jaar Lineage2 gespeeld.Hydra schreef op zondag 09 januari 2011 @ 19:26:
[...]
En je vind dat soort "grind till you drop" MMO's leuker? Heb je in WoW al een instance gedaan?
Als je dan mensen uit WoW hoort klagen over de grind lach je je dood
Verwijderd
Kan ik jouw ook vragen of je die anderen games eens geprobeert heb ?Hydra schreef op zondag 09 januari 2011 @ 19:26:
[...]
En je vind dat soort "grind till you drop" MMO's leuker? Heb je in WoW al een instance gedaan?
Ik oordeel pas als ik een game heb gespeelt .
Ik heb wow basis game plus de eerste uitbreiding .
Zelf heeft een collega zijn boeken mee gegeven om door te nemen .
Maar als ik tot nu toe speelt vind ik het tegen vallen .
Maar dat is meestal met een game in het begin .
EVE-online al eens geprobeerd? Dan minder focus op levelen. Wel hogere learning curve tov WoW, dus mischien meer uitdaging voor je.Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 19:42:
[...]
d:)b
Ben de laatste dagen een alt aan het lvln en de eerste 30 lvls ofzo ben ik geen hond tegengekomen behalve dan in Ogg.
Sommige gedeeltes zijn vanwege Cataclysm aangepast en zijn er daardoor op grafisch vlak (vind ik) op vooruit gegaan.
Bij sommige delen zie je toch qua textures een redelijk verschil tussen wat nieuw is en wat hergebruikt is van voor Cata.
lvln gaat dan gelukkig wel weer snel.
Ik speel weer sinds 4 dagen en 3 daarvan een Shaman van 14 tot 42 gelvld.
Vooral de Xp in South Barrens en Dustwallow Marsch ging absurd snel.
Laatst een alt van lvl 31 naar 41 geleveled in iets meer dan een uur
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er boven op RaF geen extra +% XP mogelijk was.
Kan iemand mij uitleggen wat deze screenshot betekent?
Zit zijn hele scherm nou vol met saronite/titanium ore veins?!
dat is gatherer HUDKetho schreef op zondag 09 januari 2011 @ 22:28:
[...]
extra addon voor de gatherer addon ( die slaat alle nodes op zodat je een patroon kan zien)
Ik neem aan dat hij een gathering add-on heeft.Ketho schreef op zondag 09 januari 2011 @ 22:28:
[...]
Deze laat je zien wat je waar al eens gevonden hebt.
Paar dagen geleden kocht ik de verkeerde Heirloom.
Maakte toen na het hier gepost te hebben een ticket aan over het probleem.
Ik melde in de ticket dat ik het verkeerde item gekocht had en dat ik het niet meer aan de vendor terug kon geven omdat ik het naar een alt had gestuurd en het daardoor aan mijn account gebonden was.
Kreeg ik als reactie dat ze er niets aan kunnen doen en dat ik het terug aan de vendor had kunnen verkopen.
Maak een 2e ticket aan en krijg ik als reactie dat ik te lang gewacht heb met het maken van de ticket.
Kreeg toen wel de optie om te reageren op hun reactie:
In mijn reactie zet ik dat ik direct nadat ik het item gekocht had al een ticket had gemaakt maar dat de reactie daarop wazig was en dat mijn ticket niet goed gelezen was ofzo.
Werd ik net op mijn alt gecontacteerd door een GM.
Ik leg mijn probleem nogmaals uit. Dat ik het verkeerde item etc gekocht had. En dat de reden hiervoor was dat diverse bekende WoW sites de verkeerde info opgeven bij dit item (dat het item ook door Shamans gedragen kan worden, wat dus niet kan).
Reactie was dat ze echt niets voor me kunnen doen en dat het beleid is dat ze geen refunds mogen geven. Dit omdat de vendor al refunds geeft.
In het kort pech gehad, maja deels ook mijn eigen fout.
Misschien een paar weken Honor farmen met mijn Hunter.
Ik speel al meer dan 12 jaar MUDs en MMO's.Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 19:42:
Kan ik jouw ook vragen of je die anderen games eens geprobeert heb ?
Daarnaast; let ajb een beetje op je grammatica. Ik wil niet de grammar-nazi uithangen maar die post was wel heel erg.
ja dat had ik ook de dungeons/raids maken het leukVerwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 19:42:
[...]
How are you doing?
Gister welgeteld 1 pug geleaved en dat was tijdens de 2e trashpack die je in stone core krijgt. Na de 1e trashpack kwam de opmerking 'disc healing isnt really viable for healing dungeons?'. Uhm, als je niet interrupt en cc'ed dan is het best lastig om goed te healen daar en dan maakt het echt niet uit of je disc bent of niet. Blijkbaar laten ze de earthshaper tegenwoordig gewoon transformen tot een elemental en dan is de aoe damage toch best wel heel erg hoog, zeker met crappy dps. Moet wel zeggen dat mijn gear natuurlijk ook nog niet helemaal optimaal is. Maar goed, heb stone core die dag al eerder gedaan en geen problemen en ook een pug later (met 2 guildies) had ik geen noemenswaardige problemen met healing. Wat een verschil qua kwaliteit.
Wat ik trouwens nu veelal doe qua healing is PoM ophouden, de tank shielden en voor de rest smite (in ieder geval tot 5 x evangalism) en heal of prayer of healing gebruiken afhankelijk van de damage.
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Verwijderd
ik heb een klein vraagje. Wat gebruiken de holy paladins hier als rotatie in Cataclysm?
Bedankt,
Wat een drama om dat spul te vinden. Volgens Wowhead zou Quel'Danas de beste spawnrate hebben,
als dit waar is heb ik voorlopig nog wat te doen
Verder ben ik nu fulltime Rogue en heb ik steeds meer het gevoel dat ik de juiste keuze heb gemaakt om de rogue te gaan spelen ipv mijn ex-main hunter die ik daarvoor 4+ jaar heb gespeeld. Ik mis alleen al mijn achievements, reputations, mounts en minipets, maar goed, speel liever uiteindelijk een class die lekker speelt.
Ben ook nog geswitched van UD naar ORC, ORC's zijn het toch wel voor mij, plus dat Orc Rogue's een veeeel betere stealth hebben, want geef toe, veel zie je ze niet
[ Voor 54% gewijzigd door bitpixl op 10-01-2011 08:14 ]
Gisteren Stonecore getankt op mijn alt Paladin (lvl 82). De healer was een Disc Priest (ook 82). Nou, deze had continu zo rond de 30/40% mana. Voor elke baas deed ik een ready check, Priest dronk niet, maar hield ons allemaal vrij makkelijk up. Zal wel wat lastiger worden rond lvl 84/85.Mik! schreef op maandag 10 januari 2011 @ 08:00:
Gister eens verder gegaan met het levelen van mijn priest alt. Had al een shadow specc gepakt om mee te levelen, maar gezien het feit dat disc mijn ms was in WOTLK toch maar besloten om ook een disc specc erbij te pakken. Wat dungeons gedaan en tot nu toe bevalt het me wel. Iedereen is in leven te houden en je kunt verschillende kanten op qua healing. Geen idee in hoeverre de specc daadwerkelijk viable is voor een eventuele raid in de toekomst, maar archangel/smite build is best grappig.
eergister nacht eindelijk 85 aangetikt op mn dk! heerlijk. en dan denk je gewoon lekker
pugs te gaan doen. kuch kuch NIET DUS!
heb ongeveer 5 randoms geprobeert, alle 5 liepen uit op dikke whipes door
hele domme fouten, (inclusief mijzelf die een foutje maakte) maar mensen
hebben zo weinig geduld deze dagen.
iedere keer wanneer er 2 whipes zijn geweest leaved de tank of healer wel. en wanneer
de tank leaved is het opeens de gewoonte dat we allemaal maar uit de groep gaan.
zelf wanneer je voor de laatste boss staat van een random gaan mensen nog weg omdat
het een "noob" group is.
gelukkig heb ik een guild die wel wat ervaring heeft en alle dungeons al wel een paar keer achter de rug
hebben. dus daar kan ik lekker mee randomme!
nog 5 puntjes en dan heroics
al om al opzich wel leuk wiekendje, nu maar een paar facties op exalted halen. is toch wel wat leuke gear die je daarbij kan kopen!
Mana was bij mij niet het probleem, meer de grote hoeveelheid inkomende damage die niet weg te healen viel. Wellicht had ik op zo'n pull meer flash heal moeten gebruiken, alleen dan was mana denk ik wel een probleem geweestMenace_1981 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 08:38:
[...]
Gisteren Stonecore getankt op mijn alt Paladin (lvl 82). De healer was een Disc Priest (ook 82). Nou, deze had continu zo rond de 30/40% mana. Voor elke baas deed ik een ready check, Priest dronk niet, maar hield ons allemaal vrij makkelijk up. Zal wel wat lastiger worden rond lvl 84/85.
Valt me sowieso op dat interrupts nauwelijks gebruikt worden. Een SFK hc run op mijn elemental shaman en daar stond ik achter de tank qua interrupts, maar het verschil was 1 interrupt. En dat terwijl we iig een warrior meehadden. Ik snap het echt niet dat ik als elemental shaman meer interrupt dan een warrior, rogue of welke andere willekeurige class. Sommige fights ben ik zowel aan het interrupten als dpsen als cleansen/purgen. En dan is het helemaal waardeloos als je dan ook nog eens bovenaan de dps-meter staat.
beetje laat maar ach.roedi06 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 15:34:
Hoi tweakers,
Weet iemand van jullie hoe je snel van Ashenvale naar Hyjal Mountains terug komt als je dood bent gegaan??? Nu weet ik niet beter of ik moet helemaal door Ashenvale, Felwoods, Wintersprings naar Hyjal Mountains lopen (ongeveer 10 minuten lopen).
Ik snap dat ik beter niet dood kan gaan, maar het is me nu al een paar keer gebeurd en het is zooo irritant op deze manier... Iemand?
Mocht nog eens tijdens spirit rez buiten de zone komen en van flying mount afgehaald worden.
Click dan op de Retrun to Spirit Res button, en probeer dan binnen map te blijven
En ja soms bugged het uit, dan is ouch en kost veel geld en tijd.
[ Voor 4% gewijzigd door Teunis op 10-01-2011 09:45 ]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Welke spec speel je op je rogue? Ik heb met vanilla een rogue gespeeld tot 60, en nu met cata ben ik weer een nieuwe begonnen omdat ik het toen zo'n toffe class vond. Maar ik heb het idee dat de class toen vele malen veelzijdiger was. Ik speel als sub voor levelen en als combat in dungeons. Sub is best cool maar dat schiet gewoon niet op in dungeons. Combat heeft weer zo'n ontzettend saaie rotatie. Misschien toch maar eens assassination proberen, ik hou alleen meer van grote zwaarden dan die tandenstokersBitbron schreef op maandag 10 januari 2011 @ 08:09:
Verder ben ik nu fulltime Rogue en heb ik steeds meer het gevoel dat ik de juiste keuze heb gemaakt om de rogue te gaan spelen ipv mijn ex-main hunter die ik daarvoor 4+ jaar heb gespeeld. Ik mis alleen al mijn achievements, reputations, mounts en minipets, maar goed, speel liever uiteindelijk een class die lekker speelt.
Ben ook nog geswitched van UD naar ORC, ORC's zijn het toch wel voor mij, plus dat Orc Rogue's een veeeel betere stealth hebben, want geef toe, veel zie je ze niet
Zo bedoelde ik het ook niet hoor. Wilde daarmee aangeven dat het met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid lag aan de kwaliteit van jouw groepMik! schreef op maandag 10 januari 2011 @ 08:57:
[...]
Mana was bij mij niet het probleem, meer de grote hoeveelheid inkomende damage die niet weg te healen viel. Wellicht had ik op zo'n pull meer flash heal moeten gebruiken, alleen dan was mana denk ik wel een probleem geweestIk snap alleen niet waarom mensen op bepaalde packs gewoon geen interrupts en/of cc gebruiken. Earthshaper cc'en of de ability interrupten en het scheelt alweer een bak damage.
[ Voor 20% gewijzigd door Menace_1981 op 10-01-2011 09:23 ]
Verwijderd
Yep zo loopt de questlijn.Rakkerzero schreef op zondag 09 januari 2011 @ 11:02:
[...]
De questflow in Hyjal gaat ongeveer zo:
[afbeelding]
Als je een heel goed mining/herbing gebied wilt hebben, dan zou ik stoppen bij de laatste pijl helemaal rechts onder. Dat gebied is dan nog niet "verpest" door de twighlight draken en het is gephased voor de spelers die de questlijn daarvoor nog niet hebben gedaan.
Heb hier destijds meer dan 150 stacks obsidium ore vandaan gehaald. Daarna toch maar verder gaan questen, maar dit was totaal zonde. Mocht ik ooit een alt gaan lvl-en met herbing/mining dan gaat die tot die 115 quests in hyjal en zeker niet verder.
Level 9.Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 19:42:
[...]
Tsja, dan heb je nog geen talents, nog niet echt de grote steden gezien, waarschijnlijk nog geen professions en not een tig andere zaken.
Het probleem met wow is dat je het zeker niet kan beoordelen op de eerste paar leveltjes, zeker niet op een a anderhalf uurtje spelen (ik ga van een learning curve uit).
Ooit kom ik er wel, deze week begint mijn guild ook met 25 man raids, zal wel niet mee mogen omdat mijn gear nog niet op 346 lvl zit.
Soms als ik het zat ben ga ik gewoon mijn worgen levellen, daar heb ik nog wel plezier in, lekker de oude dungeons doen.
Verwijderd
Rotatie? Als healer heb je dat niet echt, je doet wat de situatie van je vraagt. Maar hier een aantal basics:Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 08:05:
Ne goeiemorgen,
ik heb een klein vraagje. Wat gebruiken de holy paladins hier als rotatie in Cataclysm?
Bedankt,
- Beacon op tank actief houden
- Holy Shock op cooldown houden
- Bij 3 Holy Power kijk je of er 1 iemand veel healing nodig heeft, dan doe je daar Word of Glory op. Hebben meerdere damage gekregen dan doe je Light of Dawn. Zorg dat je goed staat.
- Is er echt veel AoE damage, zet dan je Holy Radiance aan. Mensen die dichterbij je staan krijgen meer healing, ga dus niet te ver af staan.
- Flash of Light in noodgevallen.
Het ligt ook een beetje aan je gear, in het begin gebruikte ik veel Holy Light als basic heal. Die is lekker goedkoop. Nu gebruik ik ook Divine Light steeds meer, maar ik heb er dan ook nu de mana voor. (98k unbuffed)
Zeker in een 25man raid guild zou het geen enkel probleem moeten zijn om een paar random HC's te grinden om je ilvl omhoog te krijgen. 350 moet 'makkelijk' te halen zijn als je wat rep grind tijdens de dungeons en afentoe een daily doet voor de faction epics. Misschien nog een profession erbij voor andere epics.MaceNL schreef op maandag 10 januari 2011 @ 09:52:
Healen is gewoon lastig zonder de goede gear en helaas heeft men totaal geen geduld meer.
Ooit kom ik er wel, deze week begint mijn guild ook met 25 man raids, zal wel niet mee mogen omdat mijn gear nog niet op 346 lvl zit.
Soms als ik het zat ben ga ik gewoon mijn worgen levellen, daar heb ik nog wel plezier in, lekker de oude dungeons doen.
Ik heb zelf nu 4 toons op lvl85 en op alle 4 kan ik al heroics doen. Moet wel zeggen dat op hetzelfde ilvl de dps aardig verschilt per class b.v. Spriest ilvl333 vs DK ilvl329 met priest doe ik met moeite 5-6k op trash terwijl mijn DK makkelijk oploopt tot 10k en op bosses loopt de spriest iets in 8k tegen 12k. Mijn mage ilvl350 doet 13 tot 15k op bosses. Dit is ongeveer het gemiddelde over 7 random hc's.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
lekker, offhand van halfus, trinket van theralion en pants van magmaw
daarnaast mijn hunter akaendra maar eens naar 85 gebracht, ga er denk ik niet veel mee doen behalve herben eventueel.
nu maar eens begonnen aan mijn woggen priest Oakley. pas lvl 7, maar eventueel na dailies vandaag weer verder gaan ermee.
daarnaast gisteren nog even met de guild de fish achievement gehaald, toch 2000 ofzo fish gehaald in een klein 2 uur ofzo, best vlot gegaan allemaal
gratis migratie kon niet naar de server waar nu enkele maten van mij opzitten, dus maar begonnen met een nieuw char. Wat opvalt is dat alles nu wat beter wordt uitgelegd. En leuk om te zien dat er nu vanalles veranderd is.
ben net zoals meerdere hier er alleen nog niet uit wat nu een nuttige class is.
Mijn oude main was een rogue maar toen had ik het nadeel dat 1. er veels te veel rogues waren. en 2. ik snel dood ging bij bazen met area spells. 3. rogues waren bagger in pvp.
Ben begonnen met een priest. idee dat hier veel vraag naar is maar twijfel of ik dit wel leuk vind.
mage had zo te zien complete fix gehad. arcane is ineens een gratis spel, probleem wat ik nu ineens had is dat je als mage nu echt kwetsbaar bent. al 5 keer dood gegaan in begingebied.
ben nu met een shaman bezig maar vraag me af of deze ook nuttig is bij endgames en wat je taak dan is. healen? dps? tank? of ben je echt zo flexibel dat je eigenlijl alles kunt zijn.
wel nadeel is dat alle begingebieden compleet uitgestorven zijn. je hebt soms het gevoel dat je alleen op de wereld bent.
Als Shaman kun je kiezen voor melee DPS (Enhancement), ranged DPS (Elemental) of healer (Restoration). Hoewel je de meeste abilities van de andere specs ook kunt gebruiken, zul je niet erg sterk zijn als (bijvoorbeeld) melee DPSer als je als healer gespecced bent. Dus je moet voor 1 rol kiezen en daarvoor gaan.VTB schreef op maandag 10 januari 2011 @ 10:17:
ben nu met een shaman bezig maar vraag me af of deze ook nuttig is bij endgames en wat je taak dan is. healen? dps? tank? of ben je echt zo flexibel dat je eigenlijl alles kunt zijn.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Verwijderd
sry verkeerde.. gaat ff wat fout
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2011 10:44 ]
Verwijderd
Thxs voor de info (was wel niet de aanvrager, maar wil mijn tank/tank naar tank/healing gaan zetten)Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 10:00:
[...]
Rotatie? Als healer heb je dat niet echt, je doet wat de situatie van je vraagt. Maar hier een aantal basics:
- Beacon op tank actief houden
- Bij 3 Holy Power kijk je of er 1 iemand veel healing nodig heeft, dan doe je daar Word of Glory op. Hebben meerdere damage gekregen dan doe je Light of Dawn. Zorg dat je goed staat.
- Is er echt veel AoE damage, zet dan je Holy Radiance aan. Mensen die dichterbij je staan krijgen meer healing, ga dus niet te ver af staan.
- Flash of Light in noodgevallen.
Het ligt ook een beetje aan je gear, in het begin gebruikte ik veel Holy Light als basic heal. Die is lekker goedkoop. Nu gebruik ik ook Divine Light steeds meer, maar ik heb er dan ook nu de mana voor. (98k unbuffed)
heb nog nooit met een holy pala gespeeld, maar klopt het dat crit/intelect bij een holy pala belangrijker is dan haste/spirit zoals bij een druid/priest healer? Dit ivm de mana inkomst van critical heals etc?
Verwijderd
Wel heb ook zo het gevoel dat Maloriak perfect moet te halen zijn met onze groep. We krijgen alle andere bosses na max 2 tries neer nu, dus gear kan zeker het probleem niet zijn denk ik.Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2011 @ 12:09:
[...]
Maloriak was niet zo echt moelijk. ff de interupts goed voor elkaar hebben en dan kan het niet z'n groot probleem zijn.
Ascendant council lopen we zelf nog steeds op te falen , p3 is daar volgens mij een beetje een gear check, of je dps het klaar krijgt om hem snel genoeg neer te burnen voordat je healers het niet meer bij houden. dus belanrijk om met een volle raid aan p3 te beginnen , op 10 man lukte dat wel maar kwamen we net wat dps te kort. Week later op 25 mans.... p3 niet gezien. to many screwups.
Atermedes lijkt me ook niet zo moelijk. van de week een uurtje op gewiped. En 2e try hadden we hem al op 60% zitten terwijl we nog niet echt door hadden hoe we het beste met die gongs om konden gaan.
Maar die gaat wel snel genoeg neer.
Wat me wel op valt is dat onze druids en shammys ver achter blijven op healing. Zien meer mensen dit?
We hebben dan maar ascendant council geprobeerd en dat ging verrassend goed. Na een paar wipes zaten we bijna in PH3 maar het was al laat en hebben het dan maar zo gelaten.
Gisteren in een anderhalf uur alle hardmodes gedaan in ulduar op 10man uitgenomen 1light & die van razorscale. Vanavond es afwerken. Algalon ging ook op 1 try neer, echt een lachertje nu.
Beetje jammer dat ik zelf die tank was
Ondertussen wel level 84 op m'n paladin. En ik vind PvE zowaar weer leuk! Ik ga eerst maar eens even met m'n paladin verder. Heb nu 3 instances getankt op haar, en vind het tot nu toe stukken leuker dan healen. Alleen vind ik het wel jammer dat ze 't paladin tanken zo simpel gemaakt hebben nu.
lol
Overigens is tanken imo even makkelijk/moeilijk met alle classes.
Verwijderd
ROFLMAO, ik ken het verschijnsel. Ik ben zelf resto druid main spec, maar de laatste tijd queue ik vaak als tank. De eerste heroic na de laatste raid had ik wel mijn tank gear aan, maar stond ik nog in resto spec. Dus ik pull met een roots en switch naar bear. Shit ... waar is mn mangle
Hmm, holy trekt mij persoonlijk echt voor geen meter. Misschien dat ik mij er eens in moet verdiepen, maar in WOTLK heb ik het heel snel aan de wilgen gehangen en weer verder gegaan als disc ^^ Maar wellicht is het wel een optie om in ieder geval iets meer rust te hebben. Aan de andere kant moet ik natuurlijk ook wat meer handigheid krijgen in het healen als disc. Zelfde verhaal nl. op mijn shaman. In het begin loop je te klooien en langzaam ga je steeds meer handigheid krijgen wat betreft je healing abilities en mana management etc. Meer handigheid betekent vaak ook dat je makkelijk om kunt gaan met het geklooi van puggersMenace_1981 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 09:21:
[...]
Zo bedoelde ik het ook niet hoor. Wilde daarmee aangeven dat het met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid lag aan de kwaliteit van jouw groepMijn punt was meer dat Disc op de lagere lvls zeker wel viable is, maar dat het rond 84/85 wel moeilijker wordt. Het merendeel van de 85 Priests switcht in de huidige setting over naar Holy. Schijnt toch wat relaxter te zijn. Ik kan als Shaman tijdens Magmaw en Omnotron healen alsof mijn leven ervan afhangt, maar mijn kont wordt geschopt door de Holy Priest in mijn groep
Je kunt het item gewoon op een alt bewaren tot je iets gaat levellen dat het wel kan gebruikenDeadsy schreef op zondag 09 januari 2011 @ 23:10:
In het kort pech gehad, maja deels ook mijn eigen fout.
Je krijgt met Cata heroics 75 Justice Points per boss, en als je via de dungeon tool speelt nog eens 75 per instance, dus na 47 bosses (weapon) / 37 bosses (trinkets) / 29 bosses (chest/shoulder/weapon) heb je de duurste heirloom bij elkaar, dat is 2 avondjes heroics runnen
Laat ik het andersom zeggen, ik weet van gekkigheid niet wat ik met mijn Justice Points moet doen dus ben ik maar heirlooms gaan kopen

Verder weet ik niet of je je Exalted Argent Champion bent, maar dan kun je met je Champion Seals ook heirlooms kopen
Rhàshan - Aditu Sunlock
Disc onder de lvl 83 is goed te doen, wordt zeker wel lastiger bij 84/85 maar ook hier goed te doen.Menace_1981 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 09:21:
[...]
Zo bedoelde ik het ook niet hoor. Wilde daarmee aangeven dat het met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid lag aan de kwaliteit van jouw groepMijn punt was meer dat Disc op de lagere lvls zeker wel viable is, maar dat het rond 84/85 wel moeilijker wordt. Het merendeel van de 85 Priests switcht in de huidige setting over naar Holy. Schijnt toch wat relaxter te zijn. Ik kan als Shaman tijdens Magmaw en Omnotron healen alsof mijn leven ervan afhangt, maar mijn kont wordt geschopt door de Holy Priest in mijn groep
Weet niet wat Mik! gebruikt als healing
Maar ik ben ook Smite/Atonement spec heb holy nog niet aangeraakt.
Trash kan makelijk met smite gehealed worden zodra de dps de AOE adds CC'd /Interupt.
Vooral de eerste packs in stonecore.
Wat ik doe is Eerst een PoH zodat de group een bubble heeft, daarna Smiting, penance op CD.
Prayer of Mending op de tank en Renew (full Grace stack), zo kan ik verder smiten
Dit is ook wat ik doe in HC's en ik kan nu makkelijk 5 tot 6 packs door lopen voordat ik moet drinken. (afhankelijk van de CC ofc).
TIP: Gebruik geen HEAL, maar GHeal/Smite en Inner Focus op CD (best macro het met Gheal/PoH en als je die talent heb waarbij je CD verlaagd per Gheal.). Dit is net zo mana efficient (zolang je niet overheal) als heal zelf maar je doet zeker een 100% meer healing terwijl cast time het zelfde is. Gheal op DPS die rond de 50% zit en met penance grace weer op 3 stacks krijgen op de tank. Mana besparen voor een volgende pull, Barrier (+Glyph) en smite voor die 10% meer healing Power Infusion en maar smiten.
Haste kan je bijna zo goed als negeren, heb nu zelf maar 4.49% haste.
Tot op heden heb ik geen tot weinig problemen als disc, op de eeste HC's na dan zoals iedere healer wel heeft gehad.
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Verwijderd
haha tanken met 2hander.. hahaHydra schreef op maandag 10 januari 2011 @ 10:56:
Zo, had gisteren ff een slechte tank in Stonecore normal! Paladin tank, met een 2-hander op z'n rug. Marked de eerste groep, bodypulled de groep gewoon en alles rend alle kanten op, geen enkele vorm van tanking! Wat een n00b.
Beetje jammer dat ik zelf die tank was
Ondertussen wel level 84 op m'n paladin. En ik vind PvE zowaar weer leuk! Ik ga eerst maar eens even met m'n paladin verder. Heb nu 3 instances getankt op haar, en vind het tot nu toe stukken leuker dan healen. Alleen vind ik het wel jammer dat ze 't paladin tanken zo simpel gemaakt hebben nu.
Ben het niet eens met je conclusie hoor.. w8 maar af als je wat langer tankt. Moest na mij terugkomst naar wow echt behoorlijk wennen aan de nieuwe pala (ook dat hele holy power was totaal nieuw voor mij)
maar je kan naast gewoon old school tanken nu ook teamleaden (of jezelf) echt heel bruut healen (24K critical heal) daarnaast absorb dmg bij overhealing en het arsenaal dmg reductie cooldowns vind ik nu ook best indrukewekkend. (lay on hands gebruik ik nauwelijks)
w8 maar af als je "echte" gear hebt en je schild beuken van meer dan 20K kan uitdelen :d... dan zal je zien dat dmg uitdelen nu ook mogelijk is met een tank.
Verwijderd
nu 85 , heb al 2/5 blue pvp set, endless honor grind inc , moet ook nog mn engineering levelen van 450 naar 525 -_- en hopen dat ik die tinkers discover q,q .
maar wow is wel weer lol, pvp seems balanced so far, except op warriors n ferals wtb nxt patch
Verwijderd
in PvP op het moment toch mijn Favoriete spec voor de paladin maar het is helaas niet meer zoals het was,afgelopen 5 jaar met mn pally rondgehuppeld maar ben nu toch serieus aan het nadenken om een alt verder te lvlen wordt of mijn lvl 43 frost mage of mijn lvl 70 Huntard..
ik doe alleen maar PvP en hoewel de Prot spec heerlijk is in BG's omdat je ook daadwerkelijk een hele hoop suport kan leveren is deze spec zowiezo in de 2vs2 en 3vs3 brackets vd arena waardeloos...
p.s. loop niet te zeiken over dmg en button bashing mbt de retribution tree
Ik was dus wel van spec geswitcht, maar niet van gear. En HotR en Avengers Shield doen het dus niet als je een tweehander draagt. Dus ik stond daar met m'n muis te klikken (AS zit op muisbutton 4, HotR zit op key 3), WTF? Eer ik door had wat er aan de hand was, was het te laat. Heel heldachtig nog in /p gezegd dat ze de instance uit moesten dus uiteindelijk was ik de enige die dood was. Het enige wat het wel deed was m'n Consec dus ik had wel wat aggro op de meeste mobs.Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:09:
ROFLMAO, ik ken het verschijnsel. Ik ben zelf resto druid main spec, maar de laatste tijd queue ik vaak als tank. De eerste heroic na de laatste raid had ik wel mijn tank gear aan, maar stond ik nog in resto spec. Dus ik pull met een roots en switch naar bear. Shit ... waar is mn mangle
Enorm "schaam" moment.
Pre-cata vond ik Paladin toch significant makkelijker dan m'n DK en druid. M'n warrior is maar level 28 dus daar weet ik niet veel van, maar 'simpel' tanken als op de druid was 'lastig' omdat je maar een beperkt aantal skills hebt. Alleen die 3-mob friend-targetted taunt die paladins al, die is goddelijk. Als iemand aggro heeft gewoon een right-click in grid en hoppa.EnigmaNL schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:08:
lol
Overigens is tanken imo even makkelijk/moeilijk met alle classes.
Wennen was het zeker, ze hebben paladins compleet veranderd. Maar je zit wel erg veel op cooldowns te wachten, dat was eerder minder. Maar ik doe nu al zo'n beetje de meeste damage van iedereen, ook omdat je toch iedere pull ook aardig wat AoE in je rotatie hebt zitten. En die SotR klappen komen idd hard aan, vooral als je al wat vengeance opgebouwd hebt.Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:17:
haha tanken met 2hander.. haha
Ben het niet eens met je conclusie hoor.. w8 maar af als je wat langer tankt. Moest na mij terugkomst naar wow echt behoorlijk wennen aan de nieuwe pala (ook dat hele holy power was totaal nieuw voor mij)
maar je kan naast gewoon old school tanken nu ook teamleaden (of jezelf) echt heel bruut healen (24K critical heal) daarnaast absorb dmg bij overhealing en het arsenaal dmg reductie cooldowns vind ik nu ook best indrukewekkend. (lay on hands gebruik ik nauwelijks)
w8 maar af als je "echte" gear hebt en je schild beuken van meer dan 20K kan uitdelen :d... dan zal je zien dat dmg uitdelen nu ook mogelijk is met een tank.
Daar zag ik al DPS over klagen op de fora trouwens
Je speelt als frostmage he?Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:28:
maar wow is wel weer lol, pvp seems balanced so far, except op warriors n ferals wtb nxt patch
[ Voor 4% gewijzigd door Hydra op 10-01-2011 11:37 ]
Verwijderd
Haha ik heb wel eens Halls of Reflection geheald in holy spec maar in prot gear. Ging me nog best goed af!Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:09:
[...]
Over Holy Paladin gesproken trouwens: Probeer ook eens creatief te zijn met je beacon. Die is nu gratis, dus je kunt hem ook verwisselen naar een dps als de tank een keer geen damage neemt. En 2 mensen tegelijk healen. In parties heb je Light of Dawn daardoor niet nodig. (ik heb het niet eens meer gespec'd) Samen met judgement kun je dan zo efficient healen dat je eigenlijk nooit oom gaat.
Verwijderd
Nee, dit is veranderd met de uitbreiding.Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 10:44:
[...]
Thxs voor de info (was wel niet de aanvrager, maar wil mijn tank/tank naar tank/healing gaan zetten)
heb nog nooit met een holy pala gespeeld, maar klopt het dat crit/intelect bij een holy pala belangrijker is dan haste/spirit zoals bij een druid/priest healer? Dit ivm de mana inkomst van critical heals etc?
De mainstats voor een holy pala zijn: intellect > spirit > haste > crit > mastery
Intellect is een allegaartje van alles, hierdoor krijg je niet enkel extra mana mar ook meer crit en spelpower, is dus met grote voorsprong de beste stat als holy pala!
Spirit zorgt er voor dat er steeds een mana-inkomst is, dus is je 2'de meest belangrijke stat omdat idd de werking van de holy paladin overhoop is gehaald en je dus geen mana-inkomsten meer hebt door critical hits!
Na die 2 stats is het een beetje persoonlijk, ik vind haste net iets belangrijker als crit, eens je een deftige manapool hebt door intellect, en een stevige invoer van mana hebt door genoeg spirit vind ik het persoonlijk belangrijker om je heals wat sneller te kunnen casten dan op de geluksfactor van crits te rekenen.
Het is maar hoe je het bekijkt, crit zorgt er voor dat je idd minder heals moet doen, maar haste zorgt er voor dat je meer je meest manaefficient heal kan doen zonder is één van de snellere duurdere te moeten borduren in je rotatie.
Zoals Ricarus al schreef,
- steeds je beacon op de tank actief houden
- Bij 3 Holy Power kijk je of er 1 iemand veel healing nodig heeft, dan doe je daar Word of Glory op, zoniet gebruik deze niet en hou als troef achter de hand. Hebben meerdere damage gekregen dan doe je Light of Dawn. Zorg dat je goed staat, de personen moeten voor je staan, is een conespell.
tbh gebruik ik dus nooit of nooit flash of light!
Ik spam m'n meest efficient heal + alles wat hierboven staat en in nood steek ik m'n zwaarste heal ertussen omdat deze nog meer opbrengt mana'healing-gewijs tegenover FOL!
In uiterste noodgevallen heb je ook nog om de 7 minuten 'lay on hands', zeker deze glyphen (manarecovery from use) en talenten (kortere cooldown), je krijg een pak mana terug als je deze smijt en als je deze bv smijt op 1 persoon in je group die healing nodig had staat deze persoon + de tank (dankzij beacon) direct terug vol met leven en heb ook jij een pak mana terug om weer verder te doen! Nooit schrik hebben om deze te gebruiken, cooldowns zijn er om te poppen imo :-)!
En zo heb je er nog veel, om de 2 minuten een pop om 30 sec 20% sneller te casten, ideaal om je meest mana efficient heal te spammen zonder veel mana te verliezen en de tank recht te houden.
Of om de 5min je guardian poppen (lev 85) alle heals die jij doet, doet hij ook nog is op je target 5x na elkaar, ideaal om zware damagespikes op te vangen of je group even snel bij te healen en zo heb je er nog veel...
holy pala is fun ;-)
mvg. CX
Zaterdagochtend had ik even 2,5 uur de tijd voor wow, dus ben ik met een groep van guildies een random heroic ingedoken. Ging verbazingwekkend snel, ookal was de druid tank net twee dagen daarvoor 85 geworden. Er zaten ook wel wat raidende dpsers in de groep die allemaal rond de 14k dps zaten. Dat helpt! Na deze groep ben ik met wat andere guildies door twee andere random heroics gegaan met als resultaat een nieuwe 246 broek en een nieuwe 246 back!
De rest van het weekend had ik veel te veel andere dingen te doen, dus zondagavond was er pas weer een beetje tijd voor wow. De tweede raid van ons Nederlandse vriendengroepje stond op het programma. We hadden Omnitron Defence System op onze eerste run al gesloopt, dus was het tijd om Magmaw maar eens om te leggen. We waren vorige keer rond de 30% gekomen en we hadden ondertussen wat meer gear verzameld, dus het moest lukken!
De trash wipte ons drie keer op rij door 1. Een pet op de baas 2. Een dot op de baas 3. andere random zooi… Toen we eenmaal de trash opgeruimd hadden ninja pullde de hunter WEER de baas door een misclick op de grond… We hebben nu de Lumis Award bedacht voor de grootste kneus van de week. (Lumis is de hunter die ook vorige week al 4 keer op rij per ongeluk de baas pullde.)
Vier tries later ging de baas ineens soepeltjes neer! We hadden met de dutchies ineens 2/12 neer op hun tweede raid ooit
Op naar de conclaves of wind… Wat een raar gevecht is dat zeg! Het was even wennen maar uiteindelijk hadden we een tactiek die voor ons wel werkte:
Ik (holy priest) en lock op rechter platform… Ik ga vlak voor de ultimate spamhealen op het platform in het noorden.
Tank + healer op Noordelijk platform. Die wisselen vlak voor ultimate met de tank en healer op linker platform.
Op linker platform is alle dps, behalve als de ultimate in het noorden bijna is. Dan gaat iedereen daarheen om de damage te verdelen.
De eerste try dat het lekker liep met alle switches kregen we opeens een enrage op onze flikker… Mechanisme is dus onder de knie, nu alleen nog een beetje beter qua dps.
De try erna verliep soepel en we hadden bijna een kill tot één van de healers een d/c kreeg. Wat bleek nou, zijn prepaid termijn van 1 maand was verlopen! Veel geflame op trilo en meteen een goede reden om de Lumis award een wisselbeker te maken en aan hem toe te wijzen.
Toen hij eenmaal weer betaald had gingen we voor de kill. Maar het was ons niet gegund gisteravond. Drie mensen kregen tegelijkertijd een disconnect, dus het feest was over. Lang leve KPN, volgende keer gaat deze encounter ook tegen de grond! Het is in ieder geval een leuk en vernieuwend mechanisme!
Allereerst thanks voor de info! Zitten net weer wat tips tussen waar ik absoluut nog geen rekening mee heb gehouden. Ik las dus dat heal de spell was om te gebruiken en dat deed ik dus ook. Renew daarentegen gebruikte ik nauwelijks, terwijl ik dat in WOTLK best veel gebruikte. Power infusion was tot nu toe voor mij altijd meer of een o shit button of ik gaf hem aan een caster. Bottom line, ik ga je tips/ervaringen meenemen. Nogmaals dank!Derr_Hans schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:14:
[...]
Disc onder de lvl 83 is goed te doen, wordt zeker wel lastiger bij 84/85 maar ook hier goed te doen.
Weet niet wat Mik! gebruikt als healing
Maar ik ben ook Smite/Atonement spec heb holy nog niet aangeraakt.
Trash kan makelijk met smite gehealed worden zodra de dps de AOE adds CC'd /Interupt.
Vooral de eerste packs in stonecore.
Wat ik doe is Eerst een PoH zodat de group een bubble heeft, daarna Smiting, penance op CD.
Prayer of Mending op de tank en Renew (full Grace stack), zo kan ik verder smiten
Dit is ook wat ik doe in HC's en ik kan nu makkelijk 5 tot 6 packs door lopen voordat ik moet drinken. (afhankelijk van de CC ofc).
TIP: Gebruik geen HEAL, maar GHeal/Smite en Inner Focus op CD (best macro het met Gheal/PoH en als je die talent heb waarbij je CD verlaagd per Gheal.). Dit is net zo mana efficient (zolang je niet overheal) als heal zelf maar je doet zeker een 100% meer healing terwijl cast time het zelfde is. Gheal op DPS die rond de 50% zit en met penance grace weer op 3 stacks krijgen op de tank. Mana besparen voor een volgende pull, Barrier (+Glyph) en smite voor die 10% meer healing Power Infusion en maar smiten.
Haste kan je bijna zo goed als negeren, heb nu zelf maar 4.49% haste.
Tot op heden heb ik geen tot weinig problemen als disc, op de eeste HC's na dan zoals iedere healer wel heeft gehad.
Daarna maar aan Mt Hyjal begonnen, nadat ik Twilight klaar had. Ging rap door de quests heen en was dezelfde avond nog Honored, waardoor ik een cloak kon krijgen voor rep. Was toch een prima upgrade voor mijn groene cloak van daarvoor. Tevens ook aardig wat Volatile's om LW te levelen.
Weet nog niet of ik het voorlopig bij guild runs ga houden, wat er niet veel zullen zijn omdat iedereen al heroics doet, of gewoon zoveel mogelijk ga PUGen in de hoop dat 20% van de runs fatsoenlijk is. Ik moet iig rep hebben, aangezien ik daar de mooiste gear upgrades van kan halen nu.
Verwijderd
(A) mages r fine!! nerf the other classes :((
nah maar voel me niet echt op atm, vooral omdat mn gear crap is vergeleken met de rest van wow die nog lekker hebben kunnen profiteren met 1800 honor op TB wins -_-´ , i only wish i started playing sooner ><
Verwijderd
ok thxs voor de tips.. ik ga deze week de tank naar tank/heal zetten. heb al een hele tas vol items klaarliggen op de bank en item lvl zal zeker hc waardig zijn. Ga eerst wel ff testen op normal en komt met deze tips dik in orde.Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:39:
[...]
Nee, dit is veranderd met de uitbreiding.
De mainstats voor een holy pala zijn: intellect > spirit > haste > crit > mastery
Intellect is een allegaartje van alles, hierdoor krijg je niet enkel extra mana mar ook meer crit en spelpower, is dus met grote voorsprong de beste stat als holy pala!
Spirit zorgt er voor dat er steeds een mana-inkomst is, dus is je 2'de meest belangrijke stat omdat idd de werking van de holy paladin overhoop is gehaald en je dus geen mana-inkomsten meer hebt door critical hits!
holy pala is fun ;-)
mvg. CX
Wel vaag dat mastery dus eigenlijk een beetje een non issue is voor een holy pala... (dat zullen ze dan vast wel gaan veranderen)
Verwijderd
Ik ook niet. Divine Light is efficiënter en als je de damage aan ziet komen heb je flash of light eigenlijk ook niet nodig.Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:39:
[...]
tbh gebruik ik dus nooit of nooit flash of light!
Volgens mij is nu de glyph voor de kortere cooldown. Of er zijn 2 LoH glyphs.In uiterste noodgevallen heb je ook nog om de 7 minuten 'lay on hands', zeker deze glyphen (manarecovery from use) en talenten (kortere cooldown)
Niets zo lekker als Divine Favor en holy radiance in combinatie!En zo heb je er nog veel, om de 2 minuten een pop om 30 sec 20% sneller te casten, ideaal om je meest mana efficient heal te spammen zonder veel mana te verliezen en de tank recht te houden.
Ik mis in dit het verhaal trouwens het belangrijkste! Judgement moet ook continu op cooldown zijn (mits je hier tijd voor hebt natuurlijk) net als holy shock. Iedere judgement geeft je 3k+ mana terug. (ondanks dat ie volgens mij wel ca. 2k mana kost)
Holy Radiance is in veel gevallen ook super om te gebruiken. (als je bijvoorbeeld on-the-move bent) Kost wel 10k mana, maar 5 holy lights zijn even duur. Probeer maar eens met 5 holy lights je hele party te healen. Holy Radiance geeft je in sommige gevechten echt een 'edge'.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2011 12:04 ]
Nou ja, Valor Points schieten zonder raiden niet echt op, ik heb sinds ik HC's kan doen iedere dag mijn random HC gedaan, maar ik heb er nog niet genoeg om een epic te kopen, en met boots/finger/trinket heb je het wel gehad in mijn geval (SV hunter) qua rep-grindprutser001 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 10:05:
350 moet 'makkelijk' te halen zijn als je wat rep grind tijdens de dungeons en afentoe een daily doet voor de faction epics. Misschien nog een profession erbij voor andere epics.
Met één 333 en één 359 zit ik nog altijd op 345 gemiddeld, en die 359 was een world drop. De epic craftables kosten wel zo achterlijk veel aan mats dat het dat echt niet waard is, de kans dat je het de eerste de beste raid vervangt is mij gewoon te groot, en dan nog zijn de meeste craftables slechter dan wat ik nu draag.
350 'makkelijk' te halen vind ik een beetje optimistisch gesteld als je niet raid
Dat daargelaten sta ik ook volledig in het blauw toch wel bovenaan de meters (zonder dood te gaan, CC te breken yada yada, meters zijn geen heilige graal
Rhàshan - Aditu Sunlock
Ik heb ook niets met Holy. Disc vind ik cool, omdat het anders healen is als de andere classes. Het idee van 'voorkomen is beter dan genezen' spreekt mij erg aan.Al heb ik het idee dat dit met Cata veranderd is als ik de tips van Derr Hans lees.Mik! schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:12:
[...]
Hmm, holy trekt mij persoonlijk echt voor geen meter. Misschien dat ik mij er eens in moet verdiepen, maar in WOTLK heb ik het heel snel aan de wilgen gehangen en weer verder gegaan als disc ^^ Maar wellicht is het wel een optie om in ieder geval iets meer rust te hebben. Aan de andere kant moet ik natuurlijk ook wat meer handigheid krijgen in het healen als disc. Zelfde verhaal nl. op mijn shaman. In het begin loop je te klooien en langzaam ga je steeds meer handigheid krijgen wat betreft je healing abilities en mana management etc. Meer handigheid betekent vaak ook dat je makkelijk om kunt gaan met het geklooi van puggers
Verwijderd
Volledig mee eens, steeds je judgement op de mob die getankt wordt smijten als er tijd voor is, kost denk ik rond de 1k mana en je krijgt er 3k van terug dus om de zoveel tijd je pool terug aanvullen met 2k is nice indeed :-)! Zit op het werk, maar zeg er anders nog even bij welke seal moet aanstaan om je judgement te kunnen smijten als holy, ben de naam kwijt (en deze glyphen ook natuurlijk :-)), seal of light denk ik!Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 12:00:
[...]
Ik mis in dit het verhaal trouwens het belangrijkste! Judgement moet ook continu op cooldown zijn (mits je hier tijd voor hebt natuurlijk) net als holy shock. Iedere judgement geeft je 3k+ mana terug. (ondanks dat ie volgens mij wel ca. 2k mana kost)
Valt best mee. Er zijn 4 factions waarbij je op exalted voor elke class en spec wel een 359 epic kan krijgen, vijf als je de Tol Barad factions meetelt. Dat zijn dus alvast 5 epics die je kan hebben zonder crafts of drops. Daarnaast heb je dus nog 346 gear op revered bij diezelfde factions, en kun je indien nodig zelfs redelijk goedkoop aan 352 PvP-gear komen. Voor veel 333 items is dat ondanks de resilience een upgrade.Paul Nieuwkamp schreef op maandag 10 januari 2011 @ 12:12:
[...]
350 'makkelijk' te halen vind ik een beetje optimistisch gesteld als je niet raid
Ik zit nu aan een gemiddeld item level van 350 en daarbij mis ik nog één van de reputation factions en heb ik de Tol Barad faction trinket niet gekocht omdat die niet fijn is voor mijn class/spec.
[ Voor 9% gewijzigd door NMe op 10-01-2011 12:26 ]
Maar toch gebruikt Paragon 11 druids voor hun Nefarian kill, haha.
Wat holy paladins betreft is het inderdaad intellect -> spirit, maar zelf ben ik daarna voor crit aan het reforgen in plaats van haste. Deze twee liggen heel dicht bij elkaar, en zelf vind ik de extra crit heel erg prettig. Holy Shock heeft hierdoor een hogere crit kans, en krijg je dus ook meer infusion of light procs om te gebruiken. Haste heb ik nauwelijks, behalve dat wat overblijft op de gear.
[ Voor 64% gewijzigd door Divak op 10-01-2011 12:34 ]
Verwijderd
Seal of Insight! Gebruik ik ook om te tanken trouwens!Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 12:23:
[...]
Volledig mee eens, steeds je judgement op de mob die getankt wordt smijten als er tijd voor is, kost denk ik rond de 1k mana en je krijgt er 3k van terug dus om de zoveel tijd je pool terug aanvullen met 2k is nice indeed :-)! Zit op het werk, maar zeg er anders nog even bij welke seal moet aanstaan om je judgement te kunnen smijten als holy, ben de naam kwijt (en deze glyphen ook natuurlijk :-)), seal of light denk ik!
de 352 PvP items zijn soms zelfs beter dan de 346 PVE items. Ik gebruik ze voor holy best veel. Minder spirit, maar meer intellect/sta lijkt het zo.NMe schreef op maandag 10 januari 2011 @ 12:24:
[...]
Valt best mee. Er zijn 4 factions waarbij je op exalted voor elke class en spec wel een 359 epic kan krijgen, vijf als je de Tol Barad factions meetelt. Dat zijn dus alvast 5 epics die je kan hebben zonder crafts of drops. Daarnaast heb je dus nog 346 gear op revered bij diezelfde factions, en kun je indien nodig zelfs redelijk goedkoop aan 352 PvP-gear komen. Voor veel 333 items is dat ondanks de resilience een upgrade.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2011 12:34 ]
Paragon is dan ook niet een van de guilds die dat soort dingen roept. Dergelijke top guild spelen niet voor de lol, die spelen om vooral maar first kills te krijgen. Als ze dan met 11 druids een voordeel krijgen doen ze dat, fuck de player.RichardvdD schreef op maandag 10 januari 2011 @ 12:31:
'Bring the player, not the class'
Maar toch gebruikt Paragon 11 druids voor hun Nefarian kill, haha.
Reden te meer waarom ik in een sociale raiding guild zit. 5x per week 3 uur raiden met een attendance requirement van 80% waarin het vooral gaat om lol hebben. Ik heb mijn raiders dan ook uitgezocht op karakter en skills, niet op welke class ze spelen.
Verwijderd

"Valsspelen" met PvP-gear en natuurlijk met reputation gear. Ook belangrijk: je quests in Twilight Highlands afmaken, daar krijg je best nog veel blauwe 333 gear.Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 12:38:
Baal trouwens wel vreselijk met mijn warrior. Ik heb orbs nodig om de epics te craften (ben BS) en kan nog geen heroics in. Wachttijden van 30 minuten zijn niet ongewoon voor random normals en dan heb je een groep en doe je er een paar en dropt er gewoon geen enkel warrior item, zodat ik nog steeds geen heroics in kan
NPMik! schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:46:
[...]
Allereerst thanks voor de info! Zitten net weer wat tips tussen waar ik absoluut nog geen rekening mee heb gehouden. Ik las dus dat heal de spell was om te gebruiken en dat deed ik dus ook. Renew daarentegen gebruikte ik nauwelijks, terwijl ik dat in WOTLK best veel gebruikte. Power infusion was tot nu toe voor mij altijd meer of een o shit button of ik gaf hem aan een caster. Bottom line, ik ga je tips/ervaringen meenemen. Nogmaals dank!
Voor mij was Power Infusion meer een buff voor arcane mages om snel door de content heen te raggen in WotLK. Terwijl ik lekker kon smiten of holy nova kon spammen in heroics, in raid content was PI ook gereseveerd voor de mage na de eerste 20 sec van de fight en next CD weer
Maar in cata is PI nu voor mij, zonder deze buff ben je nergens in o shit momenten of als je mana bar rond de 50% zit. PI en renew is ook lief vooral als je PW:S eerst cast voor de BT proc, zo krijg je makelijk die extra ticks op je HoT.
Ik gebruik Renew dus nog redelijk vaak, switch dan ook vaak met inner will/fire buff (will krijg je op lvl 83). Inner Will en Inner Fire cost dan ook geen mana. Inner Will buff en dan PW:S casten haal je maximale uit je rupture, gebruik hiervoor wel de rupture ICD tracker addon.
Tooltip is nog niet aangepast in wow zelf maar rupture geeft nu al 6% max mana terug (heb nu bijna 93k unbuffed manapool (+gnome racial)), dus erg belangrijk om geen mana in de vorm van PW:S die in huidige vorm waardeloos is, op de Rupture proc na te verspillen.
PW:S spam is idd een slecht ideeMenace_1981 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 12:13:
[...]
Ik heb ook niets met Holy. Disc vind ik cool, omdat het anders healen is als de andere classes. Het idee van 'voorkomen is beter dan genezen' spreekt mij erg aan.Al heb ik het idee dat dit met Cata veranderd is als ik de tips van Derr Hans lees.
Absorb komt nu voornemalijk van je Divine aegis talent, int > crit - mastery is je stats prio.
Gheal crits absorb meer als je pw:s totdat 4.0.6 komt dan
42k crits geven leuke bubbels.
Raiding zijn we nog wel de bubble bots als we willen.
Haste + Mastery en alleeeeen maar PoH casten in AoE.
Niets meer niets minder, saai ik weet het maar effectief.
Onze PoH's zijn minstens zo goed anders wel beter dan die van de Holy priests aangezien je met PoH Divine Aegis kan stacken voor de AoE begint.
[ Voor 22% gewijzigd door Derr_Hans op 10-01-2011 12:53 ]
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Er is m.i. geen 'beste' build. Dat is erg situationeel verschillend en met allerlei nerfs / boosts idem.
That said is BM al weer tijden een minder dps-ende build dan SV of MM.
Ik gebruik vnl. SV momenteel. Expl. shot, cobra shot x 2 (geeft focus terug), en af en toe een sting en black arrow doen je op een single target regelmatig op nr 1 van de dps lijst staan. Voor aoe (als je oplet met je aggro) is multishot erg lekkagh. Ik doe regelmatig bij groepen mobs (Stonecore b.v.) veel cobra - multi combi's. En als ik een enkele keer overaggro -> FD ftw.
Er is niet echt een fixed rotatie voor SV in mijn ervaring. Met bovenstaande shots deed ik op lvl 82 11,6k dps op Slabhide. Wellicht niet super, maar wel 'aardig'
(M'n huntard kun je via de verwijzing in m'n sig zien.)
Verwijderd
Valsspelenvalt trouwens nog wel mee als ik het zo bekijk op MAXdps. Twee pvp items zijn net zo goed als 333 blue pve items. En ik zal TH eens afmaken. Misschien in Uldum nog iets te vinden daar heb ik nog geen quest gedaan. Zitten daar quest chains met 333 blue rewards aan het eind?NMe schreef op maandag 10 januari 2011 @ 12:42:
[...]
"Valsspelen" met PvP-gear en natuurlijk met reputation gear. Ook belangrijk: je quests in Twilight Highlands afmaken, daar krijg je best nog veel blauwe 333 gear.Mijn alt mage was nadat hij 85 dingde na drie dungeons klaar voor heroics, en daar heb ik hooguit twee drops gehad.
Cobra shot refresht je Serpent sting , als je die er 1 maal op hebt zitten heb je hier geen last van, dat spaart toch 25 focus (zo uit me hoofd).Tao schreef op maandag 10 januari 2011 @ 12:45:
@Metalbuster.
Er is m.i. geen 'beste' build. Dat is erg situationeel verschillend en met allerlei nerfs / boosts idem.
That said is BM al weer tijden een minder dps-ende build dan SV of MM.
Ik gebruik vnl. SV momenteel. Expl. shot, cobra shot x 2 (geeft focus terug), en af en toe een sting en black arrow doen je op een single target regelmatig op nr 1 van de dps lijst staan. Voor aoe (als je oplet met je aggro) is multishot erg lekkagh. Ik doe regelmatig bij groepen mobs (Stonecore b.v.) veel cobra - multi combi's. En als ik een enkele keer overaggro -> FD ftw.
Er is niet echt een fixed rotatie voor SV in mijn ervaring. Met bovenstaande shots deed ik op lvl 82 11,6k dps op Slabhide. Wellicht niet super, maar wel 'aardig'![]()
(M'n huntard kun je via de verwijzing in m'n sig zien.)
Zelf speel ik B.M. Het speelt fijn en de crits van me pet zijn leuk, 20-30k, als je genoeg mastery rating hebt crit je vaak met Kill Command. Ik ga is S.V. Proberen vanavond, kijken hoe dat loopt, alluwel ik geen glyphs hier voor heb.
Qua rotatie: als healer gebruik je al je tools, afhankelijk van de noodzaak. Holy Light is je auto-attack
Geloof dat ik nu met 3/4 Twilight Bastion, 4/6 Blackwing Descent en 1/2 Conclave down er letterlijk nog geen één heb gebruikt. (enkel de OMGHEALDAMNITHEAL baas in Descent die als volgende op het programma staat gaat daar verandering in brengen. Deze brengt spelers naar 1HP terug die altijd op 10k+ moeten staan) En ook zonder Flashes heb ik (wat mij betreft niet zoveel zeggende) world of logs rankings bereikt
We spend our years as a tale that is told
325 max. volgens mij, niet echt de moeite voor de quest rewards als je het alleen wil doen om heroics in te kunnen.Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 12:47:
[...]
Valsspelenvalt trouwens nog wel mee als ik het zo bekijk op MAXdps. Twee pvp items zijn net zo goed als 333 blue pve items. En ik zal TH eens afmaken. Misschien in Uldum nog iets te vinden daar heb ik nog geen quest gedaan. Zitten daar quest chains met 333 blue rewards aan het eind?
Righteous Defense is inderdaad goddelijk! Ook super handig bij CC, mage doet polymorph, selecteer mage en dan RD! Ge-ni-aal.Hydra schreef op maandag 10 januari 2011 @ 11:36:
[...]Pre-cata vond ik Paladin toch significant makkelijker dan m'n DK en druid. M'n warrior is maar level 28 dus daar weet ik niet veel van, maar 'simpel' tanken als op de druid was 'lastig' omdat je maar een beperkt aantal skills hebt. Alleen die 3-mob friend-targetted taunt die paladins al, die is goddelijk. Als iemand aggro heeft gewoon een right-click in grid en hoppa.
Ik tank zelf met een Paladin en Druid en vind daar kwa moeilijkheid niet veel verschil in zitten. Healers vinden overigens mijn Druid makkelijker omhoog te houden dan mijn Pally, daar moet ik vaker cooldowns mee gebruiken. Ik heb ook een DK maar daar vind ik tanking niet leuk mee, ik vind de "gereedschappen" die DK's hebben niet leuk genoeg om ermee te tanken.
[ Voor 22% gewijzigd door EnigmaNL op 10-01-2011 13:09 ]
Aditu SunlockMetalbuster schreef op maandag 10 januari 2011 @ 12:28:
Wat is nu de beste spec voor een hunter dan? Ik heb nu BM maar dat kan toch nooit de beste spec voor Raid/HC zijn? Ik heb surv geprobeerd maar na 1 rotatie heb ik mijn focus op moet je een te lang wachten naar mijn idee voordat je weer een explosive shot kan casten. Zijn er nu fanatieke hunters hier die eventueel hun armory zouden kunnen linken?
En mijn prioriteitenlijst is:
- Hunters Mark / Pet attack / Auto Shot * Paul
- Rapid Fire (5min CD, dus alleen op bosses)
- Skardyn's Grace (2min CD, af en toe op trash, Trinket voor Mastery)
- Kill Shot (mits beschikbaar
- Serpent Sting
- Black Arrow (mits de mob nog een seconde of 10 te leven heeft, anders is het zonde van de focus)
- Explosive Shot
- Arcane Shot (mits ik voldoende focus heb om daarna nog BA en ES te gebruiken als die van CD afkomen)
- Cobra Shot (is denk ik de helft van het aantal schoten)
Ik heb nog niet getest of Steady Shot spammen ipv Cobra en dan alleen Cobra als Serpent Sting afloopt veel scheelt, als ik de omschrijving van die 2 naast elkaar houdt wel, dus in theorie kan ik daarmee nog wat meer DPS doen.
* Paul == In en macro, petattack omdat mijn pet op Passive staat sinds deze het leuk vond om achter Wyvern shots aan te rennen op die middelste stand (assist?) en ik zo alle 3 in één knopje krijg
[ Voor 7% gewijzigd door Paul op 10-01-2011 13:11 ]
Rhàshan - Aditu Sunlock
Tot je een pack hebt met meer dan 3 onge-CC'de mobs.EnigmaNL schreef op maandag 10 januari 2011 @ 13:06:
[...]
Righteous Defense is inderdaad goddelijk! Ook super handig bij CC, mage doet polymorph, selecteer mage en dan RD! Ge-ni-aal.
Dit topic is gesloten.