Een tijdje terug kon je WoW (10 euro) + TBC (5 euro) + WOTLK(5 euro)erg goedkoop kopen online, maar ik vrees dat die actie ondertussen afgelopen is.prutser001 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 09:26:
[...]
Dat was een aanbieding ik geloof met kerst ofzo? Als ik me goed herinner was het 16.99 voor WotLK.
zit nu op level 50 dus ik kan het nog even volhouden.. ;-)
Dat was dan vast net na de 4.0 changes. De patch daarna had je als beretankje al stukken minder HP. Ik tikte unbuffed nét de 50k aan in badgegear (vol t10 met ilvl 264 offset items) met wat aanvullingen van de event bosses vlák voor cataclysm. Dat was daarvoor nog wel een stuk meer.DrFlash schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 16:16:
[...]
bears waren ziek in de tijd van ICC. waar onze warriors net de 60k aantikte (full heroic). haalde onze bear (buffed en cooldowns) geloof ik 122k hp @ 80. nu lachen we er weer om. ik heb unbuffed al 126k in dps gear onze guild tanks zitten op de 150-155k
Hehe, kon je aan het einde van WotLK T10 van badges kopen? Ik ben 9 maanden voor t einde van WotLK gestopt met spelen... Was nog relatief trots op mn rogue zn gear (ilevel 264)...garagaholic schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 09:47:
[...]
Dat was dan vast net na de 4.0 changes. De patch daarna had je als beretankje al stukken minder HP. Ik tikte unbuffed nét de 50k aan in badgegear (vol t10 met ilvl 264 offset items) met wat aanvullingen van de event bosses vlák voor cataclysm. Dat was daarvoor nog wel een stuk meer.
Ik heb gister amper gespeeld... Alleen even 4 bazen in HoO heroic gehealed om de kans te hebben op wat 246 items. Uiteindelijk nog een back met spirit erop gekregen ook nog!
Verder had ik soort van besloten dat mijn paladin maar eens gelevelled moest worden. Toen ik een fatsoenlijke retri build bij elkaar had gesprokkeld kreeg ik het niet goed voor elkaar mijn bars te vullen met de juiste skills. Eerst nog maar een beetje inlezen dus voor ik ga beginnen, of toch maar eerst mijn rogue oppakken
Zo jij gaat van Ilevel 264 in wotlk naar 246 in cata? Lekker dan.hulkie schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 09:53:
[...]
Hehe, kon je aan het einde van WotLK T10 van badges kopen? Ik ben 9 maanden voor t einde van WotLK gestopt met spelen... Was nog relatief trots op mn rogue zn gear (ilevel 264)...
Ik heb gister amper gespeeld... Alleen even 4 bazen in HoO heroic gehealed om de kans te hebben op wat 246 items. Uiteindelijk nog een back met spirit erop gekregen ook nog!
Denk dat jij ook wel snapt dat hij het over ilevel 346 heeft.
Tesla Model Y RWD (2024)
Double, double toil and trouble; Fire burn, and caldron bubble.
Wat een gedoe met die caldrons.
Om te kijken of het echt extra waarde had hebben we er een paar gemaakt gisteren, iedereen moest 2 flasks afstaan, dus 50 flasks available.
Het kost tijd om te maken, het kost tijd om te verzamelen, je moet het looten ervan coordineren (je krijgt er maar een paar uit) en als klap op de vuurpijl zijn de flasks die er uit komen conjured en niet intelligent...
Onze heal pallies kregen INT (ze gebruiken liever SPI), onze beartank consumeerde de flask al rennende in kitty form = AGI en nog meer van dat gezeur.
Raid zelf was dan wel weer leuk even langs de conclaves en BoT, en zelfs cho'gall geoneshot. Geeft wel een lekker gevoel. 20:00 beginnen, 22:00 alweer klaar en naar bed
, daar hou ik wel van. Zondag weer neffie, en hopelijk is mijn epgp dan weer bij getrokken (moest helaas de shoulders en offhand voorbij laten gaan, grrrr).
Oh, en nog 15-20 minuten met mijn nieuwe goblin warrior gespeeld (mijn vrouw op haar goblin priest) en het viel me op dat als ze helemaal in heirloom items zitten het level veelste snel gaat. In dat kwartiertje even begonnen aan ashara, en 5 levels gedaan. Het zal nog wel erger worden zodra we de cape (5% extra XP geloof ik?) ook krijgen. De helm duurt nog wel even, daar heeft de guild lvl 20 voor nodig.
Leuke nieuwe content, we lopen elke Qhub maar geheel af en letten maar wat minder op level om zo een beetje te kunnen genieten.
Wat een gedoe met die caldrons.
Om te kijken of het echt extra waarde had hebben we er een paar gemaakt gisteren, iedereen moest 2 flasks afstaan, dus 50 flasks available.
Het kost tijd om te maken, het kost tijd om te verzamelen, je moet het looten ervan coordineren (je krijgt er maar een paar uit) en als klap op de vuurpijl zijn de flasks die er uit komen conjured en niet intelligent...
Onze heal pallies kregen INT (ze gebruiken liever SPI), onze beartank consumeerde de flask al rennende in kitty form = AGI en nog meer van dat gezeur.
Raid zelf was dan wel weer leuk even langs de conclaves en BoT, en zelfs cho'gall geoneshot. Geeft wel een lekker gevoel. 20:00 beginnen, 22:00 alweer klaar en naar bed
Oh, en nog 15-20 minuten met mijn nieuwe goblin warrior gespeeld (mijn vrouw op haar goblin priest) en het viel me op dat als ze helemaal in heirloom items zitten het level veelste snel gaat. In dat kwartiertje even begonnen aan ashara, en 5 levels gedaan. Het zal nog wel erger worden zodra we de cape (5% extra XP geloof ik?) ook krijgen. De helm duurt nog wel even, daar heeft de guild lvl 20 voor nodig.
Leuke nieuwe content, we lopen elke Qhub maar geheel af en letten maar wat minder op level om zo een beetje te kunnen genieten.
Gisteravond halve avond lopen whipen op Drahga Shadowburner in Grim Batol hc. Steeds fouten met add's die spawnen in combinatie met die fire cone. Had deze alleen op normal gedaan, maar dat was volgens mij een makkie.. Iemand tips?
Feral•Berserk (instant Mangle proc) now has a new Spell Alert identifier. In addition, Berserk no longer breaks Fear or makes the druid immune to Fear.
Meh, gaan Warriors nu ook generft worden met Beserker Rage? elke 30 sec 10 sec immunity...
Meh, gaan Warriors nu ook generft worden met Beserker Rage? elke 30 sec 10 sec immunity...
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Verwijderd
Warriors worden al genoeg generft, nee dank u .Dakreal schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 10:44:
Feral•Berserk (instant Mangle proc) now has a new Spell Alert identifier. In addition, Berserk no longer breaks Fear or makes the druid immune to Fear.
Gistere Shadowfangkeep (HC) voor het eerst gedaan samen met een vriend ( warrior dps ) en we kwamen in een groep met 2 warriors en 1 pally healer.
Gewoon netzoals in Wotlk alles pullen en nukken en aoe.
Binnen 40min stonden we weer buiten !
alleen de tank deed al gemiddeld 8k dps.
[ Voor 7% gewijzigd door Mektheb op 07-01-2011 10:53 ]
de tank is gestopt vlak voor cata. z'n profiel is nog hetzelfde als toen we in icc liepengaragaholic schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 09:47:
[...]
Dat was dan vast net na de 4.0 changes. De patch daarna had je als beretankje al stukken minder HP. Ik tikte unbuffed nét de 50k aan in badgegear (vol t10 met ilvl 264 offset items) met wat aanvullingen van de event bosses vlák voor cataclysm. Dat was daarvoor nog wel een stuk meer.
http://eu.battle.net/wow/en/character/Silvermoon/fc/advanced
z'n laatste upgrade zelfs nog niet eens gegemmed lol. maja helemaal unbuffed, zelfs geen self-buffs 52.4k in de huidige patch.
Tank DPS slaat echt nergens meer op. Ik hoefde gisteren niet te raiden, werd alleen gevraagd even de trash te clearen voor die blinde baas zodat de raid daarheen kon. Afijn aangekomen bij de dwarfs die gasten gesloopt. stond ik aan het einde van de rit daar met 18k dps als tank.Mektheb schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 10:52:
Gistere Shadowfangkeep (HC) voor het eerst gedaan samen met een vriend ( warrior dps ) en we kwamen in een groep met 2 warriors en 1 pally healer.
Gebeurt in heroics ook regelmatig als je een redelijke groep met mobs hebt en je vengeance is lekker opgebouwd dat er gewoon enorme klappen uit komen.
[ Voor 37% gewijzigd door DrFlash op 07-01-2011 10:59 ]
Hier kwam ik met mijn vriendin ook achter op onze eigen server, alliance side, toen we onze Worgen hadden gerolled. Toen we besloten om (in mijn geval terug naar m'n roots) een hordie te rollen zijn we terug gegaan naar mijn oude server. Geen heirlooms, niets, dus dat zou het probleem wel op moeten lossenDarkangle schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 10:18:
Oh, en nog 15-20 minuten met mijn nieuwe goblin warrior gespeeld (mijn vrouw op haar goblin priest) en het viel me op dat als ze helemaal in heirloom items zitten het level veelste snel gaat.
Alleen wel weer jammer dat ik dan in een guild zit (Stick on a Carrot) die inmiddels level 9 is en waar we dus wel een dikke XP boost van krijgen, dat levelt toch weer net iets te hard. Magoed, zitten aardige mensen in, ook een zooi nederlanders, dus ik blijf nog even ... In de hoop dat we die scorpion ooit eens kunnen krijgen
Als je van plan bent om te genieten van de leveling areas, blijf dan met de handen van de LFD af, want de XP daar is ook te ziek voor woorden. Als je een runnetje of 5 doet, kun je practisch een heel questing gebied achter je laten
Gisteren ben ik van 26 naar 32 gegaan en heb dual spec gekocht. Enhance/Resto op het moment, aangezien m'n vriendin altijd tankt hebben we eigenlijk toch een snelle queue, maar kan ik ook eens zonder haar gaan, mocht dat nodig zijn, zonder een al te lange queue
Heb ik 't nu verkeerd of wordt een (duidelijke) pve tank ability nu deels kapotgemaakt vanwege pvp? Was op zich wel handig in sommige situaties, het voorkomen van fear door een berserk..Dakreal schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 10:44:
BTW; spelers met warriors klagen teveel over hun class
Level 81 met een cata greenie?DrFlash schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 10:56:
[...]
de tank is gestopt vlak voor cata. z'n profiel is nog hetzelfde als toen we in icc liepen
http://eu.battle.net/wow/en/character/Silvermoon/fc/advanced
z'n laatste upgrade zelfs nog niet eens gegemmed lol. maja helemaal unbuffed, zelfs geen self-buffs 52.4k in de huidige patch.
[...]
Tank DPS slaat echt nergens meer op. Ik hoefde gisteren niet te raiden, werd alleen gevraagd even de trash te clearen voor die blinde baas zodat de raid daarheen kon. Afijn aangekomen bij de dwarfs die gasten gesloopt. stond ik aan het einde van de rit daar met 18k dps als tank.
Gebeurt in heroics ook regelmatig als je een redelijke groep met mobs hebt en je vengeance is lekker opgebouwd dat er gewoon enorme klappen uit komen.
Dat is toch diegene met de draak ?y0urit schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 10:37:
Gisteravond halve avond lopen whipen op Drahga Shadowburner in Grim Batol hc. Steeds fouten met add's die spawnen in combinatie met die fire cone. Had deze alleen op normal gedaan, maar dat was volgens mij een makkie.. Iemand tips?
Tank hem dan in het midden, en iedereen in de nabijheid van de tank. Bij het casten van die breath stay je dan met 3 stappen uit de cone. Hou rekening met de pools die de draak plaatst, deze hebben een slow effect.
Adds hebben hogere prioriteit dan boss.
Tevens heeft de boos geen enrage-timer, dus ga eventueel met 2 healers
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Verwijderd
Laat me raden. Je hebt geen warrior?garagaholic schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 11:02:
[...]
BTW; spelers met warriors klagen teveel over hun class.
wat denk je zelf?Ik hoefde gisteren niet te raiden, werd alleen gevraagd even de trash te clearen voor die blinde baas zodat de raid daarheen kon
Ik geef het gewoon aan ter vergelijking voor de mensen hier die al aant raiden toe zijn is zelfs 18k dps nogal veel. ik stond ook vlak achter de hoogste dps'ers op die trash. Vind het toch gewoon jammer dat die oude grens tussen DPS en Tank gewoon compleet verdwenen is, zeker op trash.
Daar lijkt het wel héél sterk op idd.garagaholic schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 11:02:
[...]
Heb ik 't nu verkeerd of wordt een (duidelijke) pve tank ability nu deels kapotgemaakt vanwege pvp? Was op zich wel handig in sommige situaties, het voorkomen van fear door een berserk..
BTW; spelers met warriors klagen teveel over hun class.
Ik vind het als pve-beertje in ieder geval zwaar K*T.
(en ja, ik snap dat pvp-ers een hekel aan die drood ability hebben..... ik heb me kostelijk vermaakt in duels met warlocks toen we hem net hadden.... warlocks helemaal verbaasd dat ze niet konden fearen).
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Verwijderd
Zeer terecht die berserk fear nerf.
Vind het niet zo boeiend dat ferals al superveel damage doen, daar heb je resilience voor en met 3.4k doen ze niet zoveel meer maar dat je ze met geen mogelijkheid kan CCen is het grote probleem.
Wij doen Priest / Lock / Rogue in 3v3 en ferals zijn
En dan zijn het ook nog eens uberslechte mangle spammers die keyboard turnen
Vind het niet zo boeiend dat ferals al superveel damage doen, daar heb je resilience voor en met 3.4k doen ze niet zoveel meer maar dat je ze met geen mogelijkheid kan CCen is het grote probleem.

En dan zijn het ook nog eens uberslechte mangle spammers die keyboard turnen

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2011 11:28 ]
Gistere trouwens nog gehad over mounts en dan die blueproto.
Gewoon te Soloén als mage dus he, in frost
Alles kan je bijna skippen met wat geduld door ze heen blinken en juiste plekken invis gebruiken + je minions en elementals hoek je het zo neer.
Bij de baas aan gekomen die mob's die uit de gang komen gelopen heb je in 2 shots bijna neer.
Ook weer met je Pet die tank'ed.
Als je uit eindelijk de baas hebt laat je weer je pet tanken ( die healed zichzelf een beetje )
Coldsnap en je minions + flame orb en Time warp in de aanslag en bam nuken maar, crit potje drinken en gaan.
Erg makkelijk
Alles kan je bijna skippen met wat geduld door ze heen blinken en juiste plekken invis gebruiken + je minions en elementals hoek je het zo neer.
Bij de baas aan gekomen die mob's die uit de gang komen gelopen heb je in 2 shots bijna neer.
Als je uit eindelijk de baas hebt laat je weer je pet tanken ( die healed zichzelf een beetje )
Coldsnap en je minions + flame orb en Time warp in de aanslag en bam nuken maar, crit potje drinken en gaan.
Erg makkelijk
YAY! Gisteren om 0:30 is mijn pally nu lvl 85! Ga nu flink PvPen en zal ik alleen mijn DK aanraken als we gaan raiden!
Ik hoop dat je bedoelde: "flame ord, coldsnap, flame orb", Mektheb?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Level 30 nu. Ben voor een Wolf als pet aan, hoogste DPS en een damage attack. Me hunter specc en Pet specc kom ik maar niet uit, evenals profession. Iemand die me daarmee kan helpen ? Beast Mastery Hunter.
Ben nu veel Warsong Gulch aan het doen om een beetje in de skills te komen en aan het sparen voor BG gear zodat ik een wat hogere agility krijg !
Ben nu veel Warsong Gulch aan het doen om een beetje in de skills te komen en aan het sparen voor BG gear zodat ik een wat hogere agility krijg !
Gegroet!
En wat is er terecht aan? Het is een 3 minuten cooldown op de top tier talent.Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 11:25:
En dan zijn het ook nog eens uberslechte mangle spammers die keyboard turnen![]()
Dus wat je eigenlijk aangeeft, is dat we met 3.4k resillience amper damage doen, en dat we dus nu ook geen fear interrupt meer hebben.
Er zit nog een minpunt bij, dit betekend dat we onze trinket niet meer kunnen gebruiken voor stuns, waardoor we ook daarop weer zwakker zijn geworden.
Dan noem ik nog niet eens het pve tank verhaal.
Tevens, vind ik het vreemd dat DK's een stun removal erbij krijgen.. hadden ze nog niet genoeg tools om niet gecc'd te worden?
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
JaNMe schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 11:42:
Ik hoop dat je bedoelde: "flame ord, coldsnap, flame orb", Mektheb?
Meer zo met die spell's en die dingen krijg je het zo neer.
"je maakt er wel een sport van hé me te verbeteren" xD
Verwijderd
Nou Locks zijn imo ook een beetje té sterk. Met resi gear hebben ze nu iets van -50% damage reduction? Gaat echt nergens meer over.Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 11:25:
En dan zijn het ook nog eens uberslechte mangle spammers die keyboard turnen![]()
Als lock = pet op agressive voor de encounter en looten maarMektheb schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 11:27:
Gistere trouwens nog gehad over mounts en dan die blueproto.
Erg makkelijk
Haha, ik heb meen ik al eerder aangegeven dat ik dacht de Foe Reaper 5000 in deadmines te kunnen solo'en als hunter mits er iemand in het prototype gaat zitten en de adds bezig houdt, nou, gisteren heb ik dat dus ook zo ongeveer gedaan...
PUG, healer, tank en een DPS al vrij snel dood doordat ze door de harvest en de stuiterwhirlwind geraakt werden, dus met mijn cunning pet + growl ging ik maar aan de slag
1/3e van mijn casts was Mend Pet zo ongeveer, maar ik heb hem in mijn eentje tot een procent to 15% van zijn health gekregen, totdat hij toch te dichtbij kwam met zijn whirlwind en mijn deterrence niet werkte.... Release en run, eenmaal weer levend gekeken waarom niet: fishing pole, skinning knife en fishing hat ipv 3x ilvl 346 equipped
Volgende keer na het vissen mijn normale gear maar weer equippen
PUG, healer, tank en een DPS al vrij snel dood doordat ze door de harvest en de stuiterwhirlwind geraakt werden, dus met mijn cunning pet + growl ging ik maar aan de slag

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
ach, pvp op dit moment is toch een grote ongebalanceerde bullshitVerwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 11:53:
[...]
Nou Locks zijn imo ook een beetje té sterk. Met resi gear hebben ze nu iets van -50% damage reduction? Gaat echt nergens meer over.
en feral druids zijn op dit moment gewoon flavour of the month, alhoewel ze wat mij betreft toch wel een beetje te OP zijn
Geef dan even in een net verweer aan wat er na de nerf OP is?Akaendra schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 12:02:
[...]
ach, pvp op dit moment is toch een grote ongebalanceerde bullshit
en feral druids zijn op dit moment gewoon flavour of the month, alhoewel ze wat mij betreft toch wel een beetje te OP zijn
En dat druids fotm zijn is echt onzin, ik speel al sinds Wotlk druid, en daar hadden we precies dezelfde tools, en nu is het ineens generft.
Dat bleeds generft worden, ja. Die deden teveel passive damage. Maar meteen berserk 50% nerfen is ook wat overbodig. Het is een 3 min cd.
Immunity vind ik dan wat overdreven voor beserk, maar laat het op z'n minst dispellen.
Hallo allemaal,
Even een technische vraag: Na het inloggen in WOW krijg ik (nog steeds) de melding "Initializing game data" die dan oploopt van 0% tot 100%. Heeft iedereen dat? Ik heb alles up to date v.w.b. WOW betreft.
Kan ik dit op enige manier oplossen? Repair of zoiets dergelijks?
Alvast bedankt voor de tips!!
Even een technische vraag: Na het inloggen in WOW krijg ik (nog steeds) de melding "Initializing game data" die dan oploopt van 0% tot 100%. Heeft iedereen dat? Ik heb alles up to date v.w.b. WOW betreft.
Verwijderd
Gisteren even met recount zitten spelen --> zit als tank op 9,6K gem op de boss dummy en max 20,3K
Jup.Mektheb schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 11:52:
[...]
"je maakt er wel een sport van hé me te verbeteren" xD

Komt vooral omdat ik mijn mage nu weer erg leuk vind (zowel fire als frost) en ik hem daarom weer redelijk actief aan het spelen ben.
Gebeurt bij mij ook regelmatig maar het heeft geen nadelig effect, gewoon op Play klikken.tommy2005 schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 12:10:
Hallo allemaal,
[ Voor 48% gewijzigd door NMe op 07-01-2011 12:14 ]
Ik denk dat het meer te maken heeft met de buff die hij bij 30% krijgt.Paul Nieuwkamp schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 12:02:
eenmaal weer levend gekeken waarom niet: fishing pole, skinning knife en fishing hat ipv 3x ilvl 346 equippedVolgende keer na het vissen mijn normale gear maar weer equippen
Verwijderd
Bleeds waren (imo) de grootste factor wat ferals nogal OP maakte. Met nerfs zijn ze niet echt meer "fotm". Alleen de instant cyclones zouden wel wat aangepast mogen worden.Dakreal schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 12:05:
[...]
Geef dan even in een net verweer aan wat er na de nerf OP is?
En dat druids fotm zijn is echt onzin, ik speel al sinds Wotlk druid, en daar hadden we precies dezelfde tools, en nu is het ineens generft.
Dat bleeds generft worden, ja. Die deden teveel passive damage. Maar meteen berserk 50% nerfen is ook wat overbodig. Het is een 3 min cd.
Immunity vind ik dan wat overdreven voor beserk, maar laat het op z'n minst dispellen.
was voor mij ook meer de bleeds, 10-15k crits is toch wel erg veel, zeker als ik het vergelijk met mijn eigen warlock dotsDakreal schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 12:05:
[...]
Geef dan even in een net verweer aan wat er na de nerf OP is?
nu pvp ik niet zo gigantisch veel, alleen Tol Barad.
heb Fear als redmiddel allang afgezworen, aangezien iedere class het makkelijk kan breken zowat. enige wat ik tot mijn beschikking heb met mijn spec is shadowfury, en tja, daar doe je niet zo veel mee
Gisteravond trouwens weer een succesvolle raid gehad. Woensdag op de eerste avond met tries Magmaw in krap een uurtje neer gekregen, daarna een paar tries op Omnotron Defense System gehad maar dat lukte die avond niet meer. Gisteren dus verder gegaan en na een uurtje lagen ook die vier constructs plat.
Het scheelde dat we exact dezelfde mensen hadden als de dag ervoor, scheelde wat uitleg, al heb ik wel even boos gereageerd op Ventrilo toen mensen bleven wegrennen als ze de beam kregen en daarmee andere mensen killden, maar na die boze opmerking van mij (die voorafgegaan werd door wat vriendelijkere verzoekjes trouwens) ging het ineens goed. Van een 40%-try naar een 20%-try naar een kill. 
Na die ODS-kill zijn we vertrokken richting Chimaeron, waar we nog een half uurtje voor hadden. Die fight is nog best tricky lijkt het, helemaal als een healer het punt van "mensen boven 10k health niet healen" niet snapt en zichzelf blijft toppen en dus zonder mana zit.
Weet nog niet zeker of we daarmee doorgaan, misschien doen we toch eerst Maloriak, die schijnt makkelijker te zijn. 
Na die ODS-kill zijn we vertrokken richting Chimaeron, waar we nog een half uurtje voor hadden. Die fight is nog best tricky lijkt het, helemaal als een healer het punt van "mensen boven 10k health niet healen" niet snapt en zichzelf blijft toppen en dus zonder mana zit.

Instant cyclones kunnen alleen met een bepaalde talent die crit van Ravage met 50% verhoogt op targets boven 80% health (waardeloos, want tenzij je veel charget en daarmee DPS verliest gebruik je Ravage hooguit één keer) en daarnaast maakt hij na het shiften uit cat form je eerstvolgende nature spell korter dan 10 sec een instant cast. Dat laatste is alleen leuk voor PVP, en ook daar heb je er niet zo gek veel aan want je verliest twee global cooldowns door het shiften van form, waarin je dus geen damage kan doen.Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 12:17:
[...]
Bleeds waren (imo) de grootste factor wat ferals nogal OP maakte. Met nerfs zijn ze niet echt meer "fotm". Alleen de instant cyclones zouden wel wat aangepast mogen worden.
[ Voor 33% gewijzigd door NMe op 07-01-2011 12:25 ]
Zijn buff doet weinig met mijn niet-werkende 'Must have a melee weapon equiped' DeterrenceDrFlash schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 12:15:
Ik denk dat het meer te maken heeft met de buff die hij bij 30% krijgt.
Rhàshan - Aditu Sunlock
Gister eindelijk eens 2 runs gedaan als healer. Ben nog niet zo lang 85, dus heals kosten veel mana en ik heb nog niet de gear om dat goed op te vangen. AiLvL is 326.
Eerste run, Lost City normal, een dps DK die meer damage kreeg dan de tank. Hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar? Dat kan toch alleen als je of in AOE dmg staat, of aggro trekt? Door die extra damage was het healen intensief en ik moest vaak drinken. Geduld hadden ze niet echt. De boss (die met die beams en shadow add) ging kut. Ik moest zo goed opletten op de hp (en hard healen) dat ik de beams niet eens zag vaak. Daarnaast wipete die shadowadd de hele groep, tot twee keer toe. Daarna werd de dps boos en ragequitte. Bleek echter dat de dps ook bijzonder laag was en we sowieso daarom bakken dmg kregen en het dus lang niet allemaal aan mij lag. De groep daarna kreeg 'm wel neer, zijhet met nog maar 2 mensen levend. De boss op het dak was ook tering intensief om te healen. Damage was hoog maar vol te houden, echter word je daar heen en weer gepushed dus ik kon niet fatsoenlijk healen. Uiteindelijk de laatste 10% met mijn kleinste heal moeten doen, maar het lukte. 3 DPS die zoog en ragequitte, maar verder vol te houden.
Daarna Grim Batol, met een DK als tank. En die dacht dat hij weer in WOTLK zat blijkbaar. Blijkbaar dacht hij dat ik ook al in de 359's rondliep, want hij wou werkelijk nergens voor stoppen. Tijd om mensen te healen kreeg ik niet, hij was de halve dungeon out of range en manabars had hij nog nooit van gehoord blijkbaar. Tevens moesten we doodgaan om een 'shortcut' te nemen. Twee trash groups kunnen skippen maar wel repair costs en alle pots weg dus
Hoe lui kun je zijn :\ Is verder een lange tijd 'goed' gegaan, totdat hij zover uit range was dat hij doodging en nog geen seconde later was hij geragequit. Eerlijk gezegd was ik superblij. Daarna een warrior die ook enthousiast was maar me wel de kans gaf mee te komen en ook om mana te drinken. Instance prima kunnen clearen, alhoewel het healen steeds op het randje was. Gelukkig wat goede gear er bij, helaas wel zonder spirit, maar dat is anders op te lossen. Zit helaas wat krap bij kas, maar straks maar eens wat enchants kopen en dan kom ik er langszaam aan wel.
Maar ffs man, leren tanks het dan nooit?
Eerste run, Lost City normal, een dps DK die meer damage kreeg dan de tank. Hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar? Dat kan toch alleen als je of in AOE dmg staat, of aggro trekt? Door die extra damage was het healen intensief en ik moest vaak drinken. Geduld hadden ze niet echt. De boss (die met die beams en shadow add) ging kut. Ik moest zo goed opletten op de hp (en hard healen) dat ik de beams niet eens zag vaak. Daarnaast wipete die shadowadd de hele groep, tot twee keer toe. Daarna werd de dps boos en ragequitte. Bleek echter dat de dps ook bijzonder laag was en we sowieso daarom bakken dmg kregen en het dus lang niet allemaal aan mij lag. De groep daarna kreeg 'm wel neer, zijhet met nog maar 2 mensen levend. De boss op het dak was ook tering intensief om te healen. Damage was hoog maar vol te houden, echter word je daar heen en weer gepushed dus ik kon niet fatsoenlijk healen. Uiteindelijk de laatste 10% met mijn kleinste heal moeten doen, maar het lukte. 3 DPS die zoog en ragequitte, maar verder vol te houden.
Daarna Grim Batol, met een DK als tank. En die dacht dat hij weer in WOTLK zat blijkbaar. Blijkbaar dacht hij dat ik ook al in de 359's rondliep, want hij wou werkelijk nergens voor stoppen. Tijd om mensen te healen kreeg ik niet, hij was de halve dungeon out of range en manabars had hij nog nooit van gehoord blijkbaar. Tevens moesten we doodgaan om een 'shortcut' te nemen. Twee trash groups kunnen skippen maar wel repair costs en alle pots weg dus
Tanks die pugs nodig hebben om instances te kunnen doen hebben doorgaans een reden dat er niemand anders met ze meegaat.
Voor die shortcut kan je ook de teleport out of dungeon gebruiken. Hoef je echt niet voor dood te gaantwiFight schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 13:04:
Gister eindelijk eens 2 runs gedaan als healer. Ben nog niet zo lang 85, dus heals kosten veel mana en ik heb nog niet de gear om dat goed op te vangen. AiLvL is 326.
Daarna Grim Batol, met een DK als tank. En die dacht dat hij weer in WOTLK zat blijkbaar. Blijkbaar dacht hij dat ik ook al in de 359's rondliep, want hij wou werkelijk nergens voor stoppen. Tijd om mensen te healen kreeg ik niet, hij was de halve dungeon out of range en manabars had hij nog nooit van gehoord blijkbaar. Tevens moesten we doodgaan om een 'shortcut' te nemen. Twee trash groups kunnen skippen maar wel repair costs en alle pots weg dusHoe lui kun je zijn :\ Is verder een lange tijd 'goed' gegaan, totdat hij zover uit range was dat hij doodging en nog geen seconde later was hij geragequit. Eerlijk gezegd was ik superblij. Daarna een warrior die ook enthousiast was maar me wel de kans gaf mee te komen en ook om mana te drinken. Instance prima kunnen clearen, alhoewel het healen steeds op het randje was. Gelukkig wat goede gear er bij, helaas wel zonder spirit, maar dat is anders op te lossen. Zit helaas wat krap bij kas, maar straks maar eens wat enchants kopen en dan kom ik er langszaam aan wel.
Gewoon de healer in kwestie een paar keer SFK laten doen (eerste boss), dan begrijpt hij het welNMe schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 12:21:
tip voor tweede boss (croc):twiFight schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 13:04:
Ga als ranged op de kop van de crocdil staan (standbeeld wel te verstaan), geen attacks van mobs dus makkelijk te healen
3de boss:
Wat wij op heroic doen, ik kite + DOT him als Spriest (vanwege laagste DPS) + cleanse desease.
Tank moet de shadow-phoenix kiten, zodat je niet hoef te focussen op killen van adds maar gewoon nuken.
4de boss:
makkelijkste versie: guildrun met 2 healers
fase 1 is toch ignore boss & kill adds.
op het moment dat je rondgestuiterd wordt is het begin van fase 2, daana tank + 1 DPS fulltime op boss, en 1 DPS als add-killer.
*dagboek*
We deden een heroic lostcity omdat onze druide een feral offspec set aan het sparen is. Stonden na 40min weer buiten. Dus eindelijk geen 2 uur durende runs meer, maar meer beschaafdere runs van 1 uur.
De eerste heroics die we deden koste ons 3 uur per keer, undergeared en tactieken niet goed, maar nu gaat het heel lekker. Ook niet meer afhankelijk van DPS-ers die wel goede gear hebben maar het inzicht van een garnaal hebben en maar 1 ding tegelijk kunnen (damage doen en lopen uit vuur is al te veel gevraagd voor sommige). Het hardste van alles is nog wel het opnieuw opvoeden van DPS en het opnieuw healen (mana-management). Maar krijg nu ook te horen dat de DPS-ers de lightwell steeds meer gaan gebruiken en waarderen.
Heeft 4 jaar geduurd maar lolwell heeft eindelijk een doel gekregen en wordt ook gebruikt waar het voor bedoeld is.
*einde dagboek*
Tevens bezig met mijn 54 exalted faction (guardians of Hyal, 11/21k), en daarna de laaste 2k voor Gilneas. Betekend weer een mooie guild-achievement + pet erbij. En gaan al aardig op weg naar Guildlevel 10, denk dat we het weekend deze mijlpaal wel kunnen gaan vieren.
[ Voor 75% gewijzigd door sabriel op 07-01-2011 13:33 ]
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Ook daar healt 'ie iedereen full up.sabriel schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 13:12:
[...]
Gewoon de healer in kwestie een paar keer SFK laten doen (eerste boss), dan begrijpt hij het wel

Verwijderd
Ik krijg steeds weer tranen in mijn ogen (en niet van vreugde) als ik resto druids hoor klagen dat heroics onmogelijk zijn in 333 gear en ze voor de helft van een gevecht oom zijn.
Dan kijk je naar hun healing done en is 75% Rejuvenation ... geen wonder.
1 maand cataclysm en veel mensen snappen nog steeds niet dat alles anders is (heb ik de whirwindende fury warrior op single target fights al genoemd?)
Redelijk makkelijk gevecht als je snel dispelled en interrupt.
Dan kijk je naar hun healing done en is 75% Rejuvenation ... geen wonder.
1 maand cataclysm en veel mensen snappen nog steeds niet dat alles anders is (heb ik de whirwindende fury warrior op single target fights al genoemd?)
lol, alleen de tank healen en af en toe een WG is meer dan voldoende als je maar snel dispelt. non tanks hebben net genoeg health nodig om niet in een global cd dood te kunnen gaan. Ik laat meestal trouwens iederen stacken op die eerste boss vlak bij de tank, dan heeft iedereen healing van effloresence
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2011 13:42 ]
Verwijderd
Trouwens gisteren wel een lekkere raid gehad in Blackwing Descent
http://www.worldoflogs.com/reports/jpwmkmjjh007ebkr/
58m active time, 1 wipe on Chimaeron omdat de tank disconnecte midden in de fight
Vanavond maar snel weer verder met hardmodes want normal gaat te snel.
58m active time, 1 wipe on Chimaeron omdat de tank disconnecte midden in de fight
Bedankt voor de (boss)tips iedereen
Het waren voor mij nieuwe dungeons (Grim Batol alleen als dps gedaan), dus ik heb dan meestal niet zo'n grote mond. Tevens was een bossfight mij niet goed uitgelegd, wat een deelreden was dat we wipeten. Ik wist van de hoge mana cost op 85, dus ik ging er ook van uit dat het daar aan lag, maar bleek dus dat de DPS ook wel erg laag was en dus de groep vrij lang AOE dmg bleef krijgen. Daar is simpelweg niet tegenaan te healen, ook omdat ik altijd grote heals moet gebruiken en mijn mana dus rap gaat. De laatste PUG group (halverwege GB) lette wel op AOE dmg, waardoor ik de groep met mijn mana efficiente heal bij kon houden. Dat scheelt echt heel veel, temeer ook omdat ik buffs op de tank heb zodat ik die efficienter kan healen. De group dus niet.
Overigens was er in de laatste 5 runs die ik deed maar één group die CC wou gebruiken, de rest was er alweer te ongeduldig voor. Het zelf doen heeft ook geen zin aangezien er altijd wel iemand is die AOE gebruikt. Misschien toch maar eens wat harder schreeuwen aan het begin dat ik Hexen wil.
Overigens was er in de laatste 5 runs die ik deed maar één group die CC wou gebruiken, de rest was er alweer te ongeduldig voor. Het zelf doen heeft ook geen zin aangezien er altijd wel iemand is die AOE gebruikt. Misschien toch maar eens wat harder schreeuwen aan het begin dat ik Hexen wil.
Ik zie hier dat veel mensen bezig zijn met Blackwing Descent? Wij zijn zelf begonnen met BoT, en hebben daar al erg moeite met de eerste baas (al heb ik zelf maar ong drie kwartier van de raid meegemaakt). Is BD veel beter te doen ofzo? Op normal dan.Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 13:52:
Trouwens gisteren wel een lekkere raid gehad in Blackwing Descent
Er wat wat pagina's geleden een probleem aangegeven oa door mij met zware framedrops in oa Deepholm en arena's, hier is een oplossing van het wow forum van blizzard.
* Right-click on the shortcut you use to start WoW and select "Properties"
* You should see a target line in the new window that is already highlighted.
* Add -d3d11 to the end of what is already there, be sure that there is a space
between the hyphen and the end-quote and that there is a space.
It should look similar to this:
"C:\Program Files\World of Warcraft\Launcher.exe" -d3d11
Deze oplossing werkt in ieder gevel perfect bij mij.
grtzz Snarfie
* Right-click on the shortcut you use to start WoW and select "Properties"
* You should see a target line in the new window that is already highlighted.
* Add -d3d11 to the end of what is already there, be sure that there is a space
between the hyphen and the end-quote and that there is a space.
It should look similar to this:
"C:\Program Files\World of Warcraft\Launcher.exe" -d3d11
Deze oplossing werkt in ieder gevel perfect bij mij.
grtzz Snarfie
Hasta la pasta.
Dit is dus een post die echt nergens op slaat.Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 11:25:
Dat ferals een nerf verdienden was terecht, maar ze zijn nu wel erg doorgeschoten.
Wat was er zo OP? Rake en Bear Mangle. Cat Mangle en Rip zijn/waren alleen OP op mensen zonder resi.
Je geeft het zelf al aan, op 3k+ resi is feral damage juist vrij laag. En ja als we onze buffs/debuffs er op hebben dan zijn we mangle spammers omdat Shred vereist dat we achter een target staan.
En met jouw 3's setup is het CCen van een feral echt geen probleem.
En wie laten ze ongemoeid met de Nerfbat? (Arms) Warriors !
Dat zijn zo een beetje de nieuwe Rets, ze stunnen je totdat je dood bent. En nemen daardoor bijna geen damage en als ze al wat damage pakken dan healt een 40k Victory Rush ze wel weer naar vol.
Laatst zelfs een Heroic Throw van 19k te pakken op 2800 resi. Serieus zo hard krijg je ze niet eens van een hunter.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Verwijderd
Ja CCen van een warrior + feral op een priest is geen probleem
Behalve dat ze allebij immune voor fear zijn en de priest geen schijn van kans maakt. En dat bedoel ik ook met keyboard turners die facerollen tot 2200 MMR, heb het niet over bg's of wat dan ook. Die damage hadden ze wat mij betreft zo kunnen laten.
Behalve dat ze allebij immune voor fear zijn en de priest geen schijn van kans maakt. En dat bedoel ik ook met keyboard turners die facerollen tot 2200 MMR, heb het niet over bg's of wat dan ook. Die damage hadden ze wat mij betreft zo kunnen laten.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2011 14:23 ]
Dan fear je de feral, wacht je tot hij berserk gebruikt en dan houdt de rogue hem gewoon even gestund tot jij weer kan fearen? Ik speel zelf feral en dat is de manier waarop ik vaak uitgeschakeld word in vergelijkbare teams.
En ik kan je verzekeren dat feral echt niet zo makkelijk is als jij nu suggereert, je moet best een beetje skill hebben om én damage te doen én te overleven in PvP.
En ik kan je verzekeren dat feral echt niet zo makkelijk is als jij nu suggereert, je moet best een beetje skill hebben om én damage te doen én te overleven in PvP.
Verwijderd
Ja want hij heeft ook geen trinket om uit een stun te komen.
Nogmaals ik heb geen problemen met ferals die goed zijn, ik heb problemen met ferals die door op 3 knoppen te drukken iedereen facerollen, en blizzard is het daar blijkbaar ook wel mee eens anders zouden er niet zoveel nerfs tegelijk uitgedeeld worden.
Vorige week zag ik echt een feral draaien met zijn keyboard, warrior charged de priest, feral trinket de kidney shot en hij is gewoon dood en dit is een priest die meerdere malen glad heeft gehaald en echt wel weet hoe hij moet spelen. En fights duren niet eens zo lang dat je even de luxe hebt om te wachten tot beserk op cooldown is, 1 interupt van de warrior en priest gaat gewoon dood.
En een deel van dit probleem is ook de zwakte van priests op het moment (vandaar ook de heavy disc buffs surprise surprise)
Nogmaals ik heb geen problemen met ferals die goed zijn, ik heb problemen met ferals die door op 3 knoppen te drukken iedereen facerollen, en blizzard is het daar blijkbaar ook wel mee eens anders zouden er niet zoveel nerfs tegelijk uitgedeeld worden.
Vorige week zag ik echt een feral draaien met zijn keyboard, warrior charged de priest, feral trinket de kidney shot en hij is gewoon dood en dit is een priest die meerdere malen glad heeft gehaald en echt wel weet hoe hij moet spelen. En fights duren niet eens zo lang dat je even de luxe hebt om te wachten tot beserk op cooldown is, 1 interupt van de warrior en priest gaat gewoon dood.
En een deel van dit probleem is ook de zwakte van priests op het moment (vandaar ook de heavy disc buffs surprise surprise)
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2011 14:34 ]
Heb net een Heirloom gekocht om met mijn alt net iets sneller te lvln (sneller is bijna altijd beter).
Had alleen genoeg marks voor PVP shoulders maar die zijn goed genoeg.
En 5 minuten nadat ik ze verstuur na de alt kom ik erachter dat ik de verkeerde shoulders gekocht heb.
Uiteindelijk Mail/plate shoulders gekocht, achteraf waren de cloth shoulders slimmer geweest (dan had ik ze op meer Alts kunnen gebruiken).
Eerst dacht ik nog ach kan ze nog op de Paladin, Hunter en over 13 lvls op de Shaman gebruiken. En dan kom je erachter dat Hunters niets meer aan Intel hebben, zal ze nog steeds dragen maar achteraf zo dom.
Had ik een paar minuten doorgelezen had ik er meer aan gehad.
Btw is Engineering nog steeds een redelijk nutteloze profession betreffende geld verdienen?
Ik heb het geluk dat ik met mijn 2 Chars met het hoogste lvl redelijk nutteloze professions heb.
En 5 minuten nadat ik ze verstuur na de alt kom ik erachter dat ik de verkeerde shoulders gekocht heb.
Uiteindelijk Mail/plate shoulders gekocht, achteraf waren de cloth shoulders slimmer geweest (dan had ik ze op meer Alts kunnen gebruiken).
Eerst dacht ik nog ach kan ze nog op de Paladin, Hunter en over 13 lvls op de Shaman gebruiken. En dan kom je erachter dat Hunters niets meer aan Intel hebben, zal ze nog steeds dragen maar achteraf zo dom.
Btw is Engineering nog steeds een redelijk nutteloze profession betreffende geld verdienen?
Ik heb het geluk dat ik met mijn 2 Chars met het hoogste lvl redelijk nutteloze professions heb.
Verwijderd
Als het goed is kan je alle items binnen 2 uur terugverkopen aan een vendor voor een full refund.Deadsy schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 14:33:
Heb net een Heirloom gekocht om met mijn alt net iets sneller te lvln (sneller is bijna altijd beter).
Had ze al verstuurd, maja pech gehad. Kan ze gelukkig nog op 3 chars gebruiken min of meer.Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 14:38:
[...]
Als het goed is kan je alle items binnen 2 uur terugverkopen aan een vendor voor een full refund.
Dan begin je met een stun, is zijn trinket op cooldown. Dan je fear, is berserk op cooldown. Nog een stun, klaar.Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 14:30:
Ja want hij heeft ook geen trinket om uit een stun te komen.
Zoveel nerfs tegelijk? Valt best mee, ze zijn wat spul gelijk aan het trekken. En tenzij je zelf weet hoe je feral speelt zou ik niet zoveel roepen dat het "3 knoppen" en "faceroll" is want je trekt je eigen argumenten naar beneden door zo'n stomme aannames te maken. Nogmaals, feral is echt echt lastiger dan het lijkt.Nogmaals ik heb geen problemen met ferals die goed zijn, ik heb problemen met ferals die door op 3 knoppen te drukken iedereen facerollen, en blizzard is het daar blijkbaar ook wel mee eens anders zouden er niet zoveel nerfs tegelijk uitgedeeld worden.
Je doet net alsof je zelf geen crowd control hebt in je groep. Je hebt drie verschillende fears en je hebt stuns. Uit de ene breken is ge-CC'd worden door de andere, zo simpel is het. De druid is dan de enige die een beetje coördinatie vergt om ge-CC'd te houden, #care. Je kan in elk geval de 3-target mangle spam tegenhouden door je zaakjes te coördineren en uit te spreiden.Vorige week zag ik echt een feral draaien met zijn keyboard, warrior charged de priest, feral trinket de kidney shot en hij is gewoon dood en dit is een priest die meerdere malen glad heeft gehaald en echt wel weet hoe hij moet spelen. En fights duren niet eens zo lang dat je even de luxe hebt om te wachten tot beserk op cooldown is, 1 interupt van de warrior en priest gaat gewoon dood.
Verwijderd
Je zult wel gelijk hebben.
Daarom "balancen" ze het ook op deze manier. Zinloze discussie in ieder geval. Ik vind de berserk nerf terecht, anderen niet. Boeit mij eigenlijk niets.
Daarom "balancen" ze het ook op deze manier. Zinloze discussie in ieder geval. Ik vind de berserk nerf terecht, anderen niet. Boeit mij eigenlijk niets.
Die berserk nerf boeit me niet, jij roept dat ferals echt super OP zijn en met keyboard turnen en faceroll toch winnen. Als ze dat nu doen, dan doen ze dat na de berserk nerf ook...Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 14:48:
Je zult wel gelijk hebben.
Zodra je ze verstuurd kun je ze niet meer terug brengen.
Verwijderd
Lol waar heb ik ooit gezegd dat ferals echt SUPER OP zijn, ik zei als eerste dat die damage mee valt, het enige wat ik gezegd heb is dat die fear immunity nerf terecht is en dat ze daarom winnen met keyboard turnen en facerollen tegen ONZE setup en niet eens allemaal. Op 2200+ MMR zie je namelijk ook gewoon hele goede ferals die (lol) geen stuns trinketten maar weten hoe DR werkt met fears etc.NMe schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 14:52:
[...]
Die berserk nerf boeit me niet, jij roept dat ferals echt super OP zijn en met keyboard turnen en faceroll toch winnen. Als ze dat nu doen, dan doen ze dat na de berserk nerf ook...
Zelfs op Arena junkies zijn ferals tenminste man genoeg om toe te geven dat het teveel was dus ik ga daar maar verder discussiëren in plaats van OMG WAAROM ZEG JE DAT MIJN NERF TERECHT WAS IK MOET BG's WINNEN!
HF <Insert struisvogel smilie>
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2011 15:00 ]
Gewoon een ticket aanmaken. GMs regelen zo'n dingen over het algemeen wel.Deadsy schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 14:52:
[...]
Zodra je ze verstuurd kun je ze niet meer terug brengen.
Voor Cata had ik heirlooms niet eens overwogen, nu in echter op ilvl 345 zit stromen de Justice Points binnen zonder dat ik er voor mijn main nog iets nuttigs mee kan dus ben ik maar heirlooms gaan kopen, gisteren toevallig net de mail/int chest gekocht voor mijn shaman.Deadsy schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 14:33:
Rhàshan - Aditu Sunlock
Verwijderd
gewoon een paar macro'tjes maken met moon/hex tekens en dan standaard tekst erin zetten. tevens als healer zou ik gewoon wat meer dreigende taal uitslaan.. gewoon.. wij cc-en minimaal 1 mob anders zoek je maar een andere healer.twiFight schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 13:57:
.
Misschien toch maar eens wat harder schreeuwen aan het begin dat ik Hexen wil.
ben zelf een groot voorstander van cc niet alleen omdat het dan gewoon veel soepeler gaar, maar ook omdat het dan tenminste niet zo chaotisch button bashen is.
Bedankt voor de tip.detheavn schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 14:59:
[...]
Gewoon een ticket aanmaken. GMs regelen zo'n dingen over het algemeen wel.
Zal het proberen .
@Paul Nieuwkamp
Vroeger toen ze ermee kwamen zag ik er ook niets in maar ik heb nu 2 dagen mijn Shaman gelvld (van 14 naar 27) en het is best saai aangezien ik die 2 dagen niemand ben tegengekomen behalve in Ogg.
Dus ik wil zo snel mogelijk naar bevolkt gebied.
Ben wel bang dat het een beetje nadelig zal uitpakken voor mijn skinning als ik sneller lvl.
keyboard turners
een feral draaien met zijn keyboard
De haat zit toch wel erg diep he?keyboard turnen
Hoe zit het nou met hunters? Veel zeggen van Survival is beter blabla, Toch zelf vind ik BM lekker spelen.
Maar dan de stats van BM, welke moet ik gaan stacken, en tot hoever.
Ik heb het hier over hit naar 8% (Ofcourse)
Mastery of Critical erna? En tot wanneer moet ik stoppen (Bij 20% crit b.v) of oneindig 1 gaan stacken?
Maar dan de stats van BM, welke moet ik gaan stacken, en tot hoever.
Ik heb het hier over hit naar 8% (Ofcourse)
Mastery of Critical erna? En tot wanneer moet ik stoppen (Bij 20% crit b.v) of oneindig 1 gaan stacken?
Dus discussieren is alleen leuk als de tegenpartij het met je eens is ?Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 14:58:
Zelfs op Arena junkies zijn ferals tenminste man genoeg om toe te geven dat het teveel was dus ik ga daar maar verder discussiëren in plaats van OMG WAAROM ZEG JE DAT MIJN NERF TERECHT WAS IK MOET BG's WINNEN!

@Ontopic
Die Disc Buffs zijn echt wel lekker, dat maakt het healen denk ik weer een heel stuk leuker!

En toch.. die fuck Rogue class blijft me maar boeien..
Lees eens wat ik zeg in plaats van woorden in mijn mond te stoppen. Jij zegt dat je niet kan winnen van ferals die zelf geen flauw benul hebben van wat ze moeten doen ("want het zijn keyboard turners" en ze "hoeven maar 3 knoppen te gebruiken"). Als dat voor de nerf zo was, dan is dat na de nerf ook zo. En voor de duidelijkheid, die Berserk nerf vind ik best... Jammer voor PVE, maar ik overleef dat wel. Maar als jij nu niet overweg kan met ferals dan kun je dat straks ook niet. Met of zonder nerf. En dat ligt dan echt ofwel aan jou en je team, ofwel aan het feit dat die feral écht wel weet wat hij doet en hoe hij moet spelen. Want de class is dus echt allesbehalve faceroll.Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 14:58:
[...]
Ik snap de ballen van pvp dus jij / hun zullen wel gelijk hebben, maar toch vraag ik me af waarom men nú de anti-fear mechanic aan wil passen van berserk?Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 14:58:
[...]
Zelfs op Arena junkies zijn ferals tenminste man genoeg om toe te geven dat het teveel was dus ik ga daar maar verder discussiëren in plaats van
Druids hebben die ability al sinds patch 3.0; en zoals gezegd het is een 3min. cooldown ability in de top-tier talent tree.
Dat ferals (of druids in het algemeen) lastig te cc-en zijn, dat wil ik best aannemen. Dat ferals wellicht te veel dps doen in pvp, wil ik ook best aannemen (zoals gezegd; ik snap niets van pvp).
Maar het lijkt mij logischer dat je dan de pvp-bleeds van ferals aanpakt, en niet de ability die ze al 2+ jaar hebben en waar kennelijk nooit eerder een punt van is gemaakt.
Anyhoe; het boeit mij weinig of er nou wel of niet in pvp generfed wordt en of dat wel of niet terecht is; maar de impact op PVE vind ik nogal irritant. Je kan je zelfs afvragen hoe nuttig de talent nu nog is voor PVE tanks; ook zonder (3-target) mangle-spam hou ik wel aggro. Wat dat betreft bedenk ik me nu dat ze de berserk-bear net zo goed een 50% decrease in rage cost hadden kunnen maken, net zoals de cat variant.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
De Skinners en/of Wanderers in Lost City doen best wel nare AOE geloof ik. Als je die niet CC'ed dan snap ik dat je als healer het best wel druk hebt.twiFight schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 13:04:
Eerste run, Lost City normal, een dps DK die meer damage kreeg dan de tank. Hoe krijg je dat in godsnaam voor elkaar? Dat kan toch alleen als je of in AOE dmg staat, of aggro trekt? Door die extra damage was het healen intensief en ik moest vaak drinken.
Siamat (eindbaas) is sowieso een nogal healer intensief gevecht; werken voor je loot!
Bleeds hebben ze al aangepakt. Verder hebben ze overall damage wat omlaag gedaan en nu dus de fear immunity van berserk af gehaald. Allemaal terecht hoor. Maar de rest wat pooli0 hier roept slaat gewoon als een tang op een varken. De suggestie dat je niks hoeft te doen behalve drie knopjes bashen en met je keyboard turnen om vervolgens glorieus te winnen op een feral slaat nergens op.
Hoi tweakers,
Weet iemand van jullie hoe je snel van Ashenvale naar Hyjal Mountains terug komt als je dood bent gegaan??? Nu weet ik niet beter of ik moet helemaal door Ashenvale, Felwoods, Wintersprings naar Hyjal Mountains lopen (ongeveer 10 minuten lopen).
Ik snap dat ik beter niet dood kan gaan
, maar het is me nu al een paar keer gebeurd en het is zooo irritant op deze manier... Iemand?
Weet iemand van jullie hoe je snel van Ashenvale naar Hyjal Mountains terug komt als je dood bent gegaan??? Nu weet ik niet beter of ik moet helemaal door Ashenvale, Felwoods, Wintersprings naar Hyjal Mountains lopen (ongeveer 10 minuten lopen).
Ik snap dat ik beter niet dood kan gaan
Rezzen bij de spirit healer en 10 minuten wachten op je debuff is minder irritant, kun je het combineren met toiletbezoek of anderzijds benen strekken.
1 CC scheelt sowieso al een heleboel, is net dat stukje verschil tussen de situatie onder controle en healen tot je manaloos bent en hopen dat je niet wipet. Wat me gewoon opviel daar is dat de DK veel meer dmg pakte dan de tank. Natuurlijk heeft die andere gear aan, maar als je alleen in de AOE dmg staat lijkt het me toch niet dat een DK zo snel dropt, zeker niet sneller dan een tank, die diezelfde AOE dmg ook krijgt. Volgens mij deed hij flink zijn best om aggro te trekken van de andere mobs. Afijn, hij deed een ninja en is daarna gekickt, dus ik was daar niet rouwig om.Seraphin schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 15:28:
[...]
De Skinners en/of Wanderers in Lost City doen best wel nare AOE geloof ik. Als je die niet CC'ed dan snap ik dat je als healer het best wel druk hebt.
Siamat (eindbaas) is sowieso een nogal healer intensief gevecht; werken voor je loot!
Ik heb zeker gewerkt voor mijn gear! Ook een paar toffe items er bij. Geen supergrote upgrades, maar toch wel de moeite waard. Helaas wel allemaal zonder spirit, iets dat ik met enchants ga proberen op te lossen.
[ Voor 3% gewijzigd door twiFight op 07-01-2011 16:22 ]
Heeft Mt Hyjal geen GY dan? Of mis ik iets?
Rhàshan - Aditu Sunlock
Verwijderd
Ben blij dat druids generfed werden, ik speel een ret pala en ik had geen schijn van kans tegen ferals 1op1.
En het was vooral de bleeds die het deden + die frenzied regeneration. Nu is het nog lastig tegen een goede feral, maar ik voel me nu niet kansloos.
Laatst nog iets moois meegemaakt in 3's. Deathknight kan schijnaar spells stealen ( wist ik op dat moment nog niet ).
Wij nuken de dk is hij op 10%, iceblocked de dk. We waren alle 3 van wtf. De dk werd weer gehealed naar 100%. Uiteindelijk toch nog gewonnen, maar van dit soort factoren zakt mijn broek af.
Ook tbv mijn eigen ret pala mastery, valt geen touw aan vast te knopen en gebeurt veel te random.
Ret pala mastery: Op auto attack heb ik een kans op 3 gratis holypower. Wat wil zeggen dat ik 15k+ dmg kan doen met een instant skill/15k+ heal kan geven/extra tijd op extra dmg skill.
Maar wat echt een faal is is tol barad. Ik snap er ook niks van dat dit ooit door de beta test is gekomen. En de hotfix voor win trade offs slaat ook nergens op. Wie speelt er nou om te verliezen.....
Voor de rest ben ik erg te spreken over cataclysm en hebben ze echt weer wat episch afgeleverd.
En het was vooral de bleeds die het deden + die frenzied regeneration. Nu is het nog lastig tegen een goede feral, maar ik voel me nu niet kansloos.
Laatst nog iets moois meegemaakt in 3's. Deathknight kan schijnaar spells stealen ( wist ik op dat moment nog niet ).
Wij nuken de dk is hij op 10%, iceblocked de dk. We waren alle 3 van wtf. De dk werd weer gehealed naar 100%. Uiteindelijk toch nog gewonnen, maar van dit soort factoren zakt mijn broek af.
Ook tbv mijn eigen ret pala mastery, valt geen touw aan vast te knopen en gebeurt veel te random.
Ret pala mastery: Op auto attack heb ik een kans op 3 gratis holypower. Wat wil zeggen dat ik 15k+ dmg kan doen met een instant skill/15k+ heal kan geven/extra tijd op extra dmg skill.
Maar wat echt een faal is is tol barad. Ik snap er ook niks van dat dit ooit door de beta test is gekomen. En de hotfix voor win trade offs slaat ook nergens op. Wie speelt er nou om te verliezen.....
Voor de rest ben ik erg te spreken over cataclysm en hebben ze echt weer wat episch afgeleverd.
Wat is nu beter voor PvP Paladin? Ret or Prot? Ik wil Arena doen met een Priest.
Niet als je van de berg afvalt.Paul Nieuwkamp schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 16:26:
Heeft Mt Hyjal geen GY dan? Of mis ik iets?
Ho, moment. PvP kun je niet balancen rondom 1v1 en Blizzard wil dat dan ook niet proberen. Het gaat om de combinaties die je kan maken: arena's dus.Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 16:31:
Ben blij dat druids generfed werden, ik speel een ret pala en ik had geen schijn van kans tegen ferals 1op1.
Mooi voorbeeld hiervan is, een maat van mij (goudvis) op z'n dk ownt ie bijna alle feral druids in BG's. Tegen mij wint ie niet.NMe schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 14:52:
[...]
Die berserk nerf boeit me niet, jij roept dat ferals echt super OP zijn en met keyboard turnen en faceroll toch winnen. Als ze dat nu doen, dan doen ze dat na de berserk nerf ook...
Opmerkingen zoals Polio roept slaan echt nergens op, en getuigd echt van geen kennis van de feral class. Maarja, het is makkelijk te roepen als de rest het ook roept
Jij klaagt over druids terwijl HEEL Wotlk retri zo OP'd als de piep is geweest?Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 16:31:
Pot verwijt ketel doet...
[ Voor 23% gewijzigd door Dakreal op 07-01-2011 17:06 ]
Oh verdorie, die hele PvP discussie net gemist.
Wat mij betreft verwijderen ze de Arena's, zijn we ook van dat gezeur af. Die hebben helemaal geen plaats in wat m.i. een PvE game is.
Wat mij betreft verwijderen ze de Arena's, zijn we ook van dat gezeur af. Die hebben helemaal geen plaats in wat m.i. een PvE game is.
https://niels.nu
Eergisteren heb ik een mail ontvangen van blizzard. Hierin staat dat ik een digital copy van cataclysm gekocht heb en deze betaald is en ik het kan gaan spelen. Het probleem is dat ik dat nooit gekocht heb. Mijn eerst gedacht was dat het spam was, maar het ziet er zo echt uit. Ik heb de code al proberen in te voeren, maar als ik dat doe krijg ik de volgende error:
You have entered a World of Warcraft® key that is currently not supported in Battle.net account management. This type of key can be redeemed through the World of Warcraft® account management page.
Hieronder zie je de mail die ik gekregen heb. Ik hoop dat iemand me kan helpen.
http://i51.tinypic.com/avj4tu.jpg
You have entered a World of Warcraft® key that is currently not supported in Battle.net account management. This type of key can be redeemed through the World of Warcraft® account management page.
http://i51.tinypic.com/avj4tu.jpg
mouseover de linkjes onderin de mail en kijk of ze naar "www.blizzard.com' achtig iets verwijzen of dat er "www.BLlZZARD.com staat" waarin de i dus een kleine letter L iseSCe schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 19:10:
Eergisteren heb ik een mail ontvangen van blizzard. Hierin staat dat ik een digital copy van cataclysm gekocht heb en deze betaald is en ik het kan gaan spelen. Het probleem is dat ik dat nooit gekocht heb. Mijn eerst gedacht was dat het spam was, maar het ziet er zo echt uit. Ik heb de code al proberen in te voeren, maar als ik dat doe krijg ik de volgende error:
http://i54.tinypic.com/1zdai2q.jpg
verder zie ik niet iets specifiek anders, misschien dat blizzard dat soort mailtjes niet vanaf noreply@blizzard.com verstuurt maar meer vanaf "account-upgrade@blizzard.com" ofzo
Ik heb ook wel mail gehad dat leek van noreply@blizzard.com te komen, maar het was toch een andere link na even goed kijken. Als je niks gekocht hebt dan is het simpel. Trouwens nooit die links klikken. Als ze je verwijzen naar je account management dan moet je gewoon zelf die pagina opzoeken via battle.net. Hoef je je ook niet zorgen te maken of die link fake is.
Lekker dan, telefoon naar factory reset, nu is die authenticator niet geldig. Moet je helemaal mailen en blabla =S
BTW ; Is Mining & Engineering of Skinning & Leatherworking beter voor hunter ? Of toch Mining & Skinning / Herbalism voor het geld ?
BTW ; Is Mining & Engineering of Skinning & Leatherworking beter voor hunter ? Of toch Mining & Skinning / Herbalism voor het geld ?
Gegroet!
Hunter is mijns inziens traag met mail, en het is makkelijk leather farmen met een ranged wapen.Decennia schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 23:50:
Lekker dan, telefoon naar factory reset, nu is die authenticator niet geldig. Moet je helemaal mailen en blabla =S
Ik weet niet of skinning nog steeds (veel) gold oplevert, maar mining+skinning zijn altijd wel handige profs om te levellen als je begint. Je hoeft er (bijna) niets voor te doen en vrijwel alles verkoopt aardig tot goed op AH.Decennia schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 23:50:
Persoonlijk zou ik, ook als beginnende speler, gewoon kiezen wat je leuk/handig lijkt. Afgezien van wanneer je wat meer 'serieus' PvE of PvP gaat spelen vind ik de prof-perks niet zo heel erg spannend. Let er alleen wel op dat je, omdat je waarschijnlijk lage inkomsten hebt, profs hebt die bij elkaar passen!
Verwijderd
Conclave of wind eindelijk down. Eens je alles goed afgesproken hebt is het gemakkelijk, maar was niet gemakkelijk om de balans te vinden. Is artremedes gemakkelijker dan maloriak? En hoe past Ascendant Council in deze vergelijking ?
Setup is waarschijnlijk:
Prot Pala
Blood DK
Retri Pala
Fury Warrior
Fire Mage
Hunter
Lock/shadowpriest
Disc Priest
Resto Shaman
Holy Pala
Setup is waarschijnlijk:
Prot Pala
Blood DK
Retri Pala
Fury Warrior
Fire Mage
Hunter
Lock/shadowpriest
Disc Priest
Resto Shaman
Holy Pala
Zit nu al sinds vanmiddag te wachen op een reactie na het aanmaken van een ticket (maar zit al in escalated).
Aangezien ik de ticket aangemaakt heb op mijn main besloot ik daar maar op te blijven en met hem Cataclysm in te gaan alhoewel ik eigenlijk eerst de alts wilde lvln, maja.
Aan het begin vond ik dat water enzo wel leuk in Cataclysm maar na 2 lvls begint het een beetje te vervelen.
Aangezien ik de ticket aangemaakt heb op mijn main besloot ik daar maar op te blijven en met hem Cataclysm in te gaan alhoewel ik eigenlijk eerst de alts wilde lvln, maja.
Aan het begin vond ik dat water enzo wel leuk in Cataclysm maar na 2 lvls begint het een beetje te vervelen.
Vanmiddag application gepost voor een spot bij een raiding guild, krijg ik deze reactie van hun recruitment officer
Dus volgens mij zit ik gebakkenThink we can link this for future references, THIS IS A APPLY !
But i must stay professional so..
Thank you for your application, give us sometime to consider it and we´ll get back to you..
[ Voor 7% gewijzigd door DefLite op 08-01-2011 03:11 ]
Wat voor class speel je?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ha, nou breekt mijn klomp! Ben gekickt uit een Lost City PUG omdat ik blijkbaar niet voldoende healde. Best frappant, aangezien de rogue al 12 keer gewiped was, de tank de strategie zelf niet eens wist en 2 dps niet boven de 4.5k uitkwamen. Momenteel wipe ik nog wel eens omdat bosses te lang de kans krijgen om group damage te doen. De shadow add is ook een goed voorbeeld, duurt een eeuwigheid voordat die neer is, dan heb ik nog maar 5% mana en dan moet de boss zelf nog. Afijn, toch maar wat gold geinvesteerd in nieuwe enchantments en ik kon zowaar nog een leuke neck upgrade krijgen via reputation.
De lol van het healen is er even af voor mij, maar zal even door moeten bijten tot een paar toffe faction upgrades. Daarna ben ik ook wat meer hufterproof in PUGs.
De lol van het healen is er even af voor mij, maar zal even door moeten bijten tot een paar toffe faction upgrades. Daarna ben ik ook wat meer hufterproof in PUGs.
De meeste (90%) van Pugs (Phucking Useless Groups) zijn echt horrible om te healen ja.
Lol.
01:00 Alucardu komt thuis "En nu _godverdorie_ mijn wand looten uit Grim Batol!"
01:15 Alucardu komt er achter dat zijn externe HDD met de WoW install nog bij zijn vriendin ligt. FUFU has been done.
01:25 Alucardu download een "WoW Cataclysm 4.0" install van Binsearch.info (want die werken meestal prima). Om het wachten iets aangenamer te maken worden aflevering 1 en 2 van Californication ook gedownload en bekeken.
02:35 Alucardu heeft nu ongeveer 9gb gedownload en na de 8gb installpakket te hebben uitgepakt blijkt het een virus te zijn. FUFUFUFU has been done.
02:40 Alucardu gaat naar nzbmatrix om daar een WoW installer te downloaden, die dingen zijn door anderen gepost en gechecked, hoe erg kan het zijn.
03:00 Alucardu vindt een beta install van Cata en denkt "teh hell" en gaat daarmee aan de slag, 2gb moet worden gedownload maar als ik dan (al) kan spelen! Doen!
03:30 Alucardu wordt helaas teleurgesteld want de Beta install is _alleen_ voor Beta fases, wat opzich logisch is. maar logica is reeds geleden al naar bed gegaan.
04:10 Alucardu pakt de 2e WoW install uit en ook hier blijkt het een virus te zijn.
04:15 Alucardu logt in op Ventrilo en vindt daar nog een Nederlander, deze weet vrolijk te melden dat ik op Blizzard zelf de install prima kan downloaden.
04:20 Alucardu zet de download aan en waarrempel, na ~300 mb kon ik al ingame (geniaal much?) Praises has been done.
04:30 Alucardu komt er achter dat zijn account is comprimesed en moet zijn wachtwoord veranderen, maar voordat dat kan moet hij zijn geheime wachtwoord antwoorden. Gelukkig ging dit prima.
04:35 Alucardu kan nu eindelijk inlogen. Maar zijn ingame tijd is op (MUCH FUFUFU HAS BEEN DONE). Maar Alucardu betaald snel en zit gauw ingame.
05:00 Alucardu heeft _eindelijk_ zijn addons klaar en is klaar om nog even snel een HC te doen voor het slapen gaan.
05:05 /2 "Hm, looks like instance servers are down? Can't click the Dungeon Finder"
05:06 Alucardu overweegt het om zijn laptop uit het raam te gooien maar besluit zijn frustraties op GoT te posten en daarna naar bed te gaan, wekker op 12:00 zetten en het dan nog maar eens proberen.

Lol.
01:00 Alucardu komt thuis "En nu _godverdorie_ mijn wand looten uit Grim Batol!"
01:15 Alucardu komt er achter dat zijn externe HDD met de WoW install nog bij zijn vriendin ligt. FUFU has been done.
01:25 Alucardu download een "WoW Cataclysm 4.0" install van Binsearch.info (want die werken meestal prima). Om het wachten iets aangenamer te maken worden aflevering 1 en 2 van Californication ook gedownload en bekeken.
02:35 Alucardu heeft nu ongeveer 9gb gedownload en na de 8gb installpakket te hebben uitgepakt blijkt het een virus te zijn. FUFUFUFU has been done.
02:40 Alucardu gaat naar nzbmatrix om daar een WoW installer te downloaden, die dingen zijn door anderen gepost en gechecked, hoe erg kan het zijn.
03:00 Alucardu vindt een beta install van Cata en denkt "teh hell" en gaat daarmee aan de slag, 2gb moet worden gedownload maar als ik dan (al) kan spelen! Doen!
03:30 Alucardu wordt helaas teleurgesteld want de Beta install is _alleen_ voor Beta fases, wat opzich logisch is. maar logica is reeds geleden al naar bed gegaan.
04:10 Alucardu pakt de 2e WoW install uit en ook hier blijkt het een virus te zijn.
04:15 Alucardu logt in op Ventrilo en vindt daar nog een Nederlander, deze weet vrolijk te melden dat ik op Blizzard zelf de install prima kan downloaden.
04:20 Alucardu zet de download aan en waarrempel, na ~300 mb kon ik al ingame (geniaal much?) Praises has been done.
04:30 Alucardu komt er achter dat zijn account is comprimesed en moet zijn wachtwoord veranderen, maar voordat dat kan moet hij zijn geheime wachtwoord antwoorden. Gelukkig ging dit prima.
04:35 Alucardu kan nu eindelijk inlogen. Maar zijn ingame tijd is op (MUCH FUFUFU HAS BEEN DONE). Maar Alucardu betaald snel en zit gauw ingame.
05:00 Alucardu heeft _eindelijk_ zijn addons klaar en is klaar om nog even snel een HC te doen voor het slapen gaan.
05:05 /2 "Hm, looks like instance servers are down? Can't click the Dungeon Finder"
05:06 Alucardu overweegt het om zijn laptop uit het raam te gooien maar besluit zijn frustraties op GoT te posten en daarna naar bed te gaan, wekker op 12:00 zetten en het dan nog maar eens proberen.

[ Voor 94% gewijzigd door MrVegeta op 08-01-2011 05:29 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
yeah ik was stappuh en ga nu lekker naar bed,niets geen frustraties
^^
dat je trouwens niet wistdat je em gewoon van battle.net kon downen
dat je trouwens niet wistdat je em gewoon van battle.net kon downen

[ Voor 36% gewijzigd door mrsar op 08-01-2011 06:24 ]
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Als ik het allemaal zo lees moet ik het healen (als resto druid) dus weer helemaal opnieuw gaan leren.... oh well... houdt je van de straat zullen we maar zeggen.
Ik mis tussen het wachten alleen nog wat gitaar gepingel Alu
Haha, dat is _erg_ lang geleden zeg. Hoe staat het ermee?Jaguar645 schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 10:07:
Ik mis tussen het wachten alleen nog wat gitaar gepingel Alu
Kom om zeg, ik join een Random HC Grim Batol, mage en warlock doen 6k dps (...) tank kan geen adds van me afhouden bij de eerste boss. Ik leave en dan is mijn instance gelocked? Teh fuck. Zo schiet het ook niets op hé.
Blizzard zou iets van een rating moeten toevoegen aan dat systeem. Er zijn zoveel horribad spelers. Het is echt ongelofelijk.
[ Voor 42% gewijzigd door MrVegeta op 08-01-2011 12:27 ]
Misschien een domme vraag, maar heb ik toch een beetje een idee.MrVegeta schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 11:37:
[...]
Kom om zeg, ik join een Random HC Grim Batol, mage en warlock doen 6k dps (...) tank kan geen adds van me afhouden bij de eerste boss. Ik leave en dan is mijn instance gelocked? Teh fuck. Zo schiet het ook niets op hé.
Wat is dan de 'normale gemiddelde' DPS dat een Mage & Warlock moeten doen?
En ook maar als iemand dat weet, voor de Rogues, DPS Druids enz?
10k in een heroic is toch wel redelijk normaal lijkt me.
mompeld iets over de 17k tegen lichking al
mompeld iets over de 17k tegen lichking al
[ Voor 34% gewijzigd door Mektheb op 08-01-2011 12:38 ]
Dit topic is gesloten.