Sorry hoor, maar compleet geen heals geven is ook niet slim (en ook het te snel interrupten van z'n heal in een pug is niet aan te bevelen). Gewoon even een COH'tje er tegenaan zodat ze 1 tick van die shadowdamage (even naam vergeten) cast kunnen hebben.MrVegeta schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 03:29:
[...]
.
Zat ik net in een HC SFK, eerste baas. Ik zet een lightwell neer zodat DPS er op kan klikken om te healen terwijl ik de MT top. Dus massa AoE dmg, ik doe een CoH en begin daarna de MT te healen. Valt er een DPS dood neer "WTF NO HEALS?!" terwijl ik nog had gezegd "Click Lightwell, recieve heal" en gewoon gekicked.
Ik weet niet wat ik een slechter iets vind in WoW, het nieuwe pug systeem of de chat limiet op /2, dat is ook verschrikkelijk. Het is een Massive Multiyplayer online game! Zonder chatfuncties. Epic fail.
Chatlimiet in trade is overigens geniaal, eindelijk niet meer dat annoying gespam van 3 pugs die tegen elkaar dezelfde mensen zitten te zoeken en elke seconde hun macro spammen.