So what? Ik ben ook alleen maar naar een mac overgestapt om Logic te kunnen gebruiken. Ik gebruik het thuis fulltime, maar ik kan nou niet zeggen dat de mac me speciaal productiever gemaakt heeft oid. Sterker nog, je wordt enigszins beperkt in je doe-het-zelf mogelijkheden.Awoodentree schreef op donderdag 20 januari 2011 @ 13:55:
@Sangho74, je prefereert Vista ()boven Leopard?
Het valt me wel op dat sommige fervente apple gebruikers hun mening soms enigszins als feit presenteren richting nieuwkomers of belangstellenden, en dat vind ik een beetje jammer. Je moet mensen hun eigen keuzes laten maken. En als ze iets anders kiezen dan ik dan hoef ik ze niet dom te vinden. Wie weet ga ik ze ooit nog eens begrijpen.
Edit @ o.poulssen hieronder: Ableton Live is imho meer iets voor een muziekant/producer. (wat weer niet echt mijn ding is) Pro-tools was (vziw) tot voor kort gebonden aan specifieke hardware. Ook een aantal mensen om mee heen gebruikte al Logic, waardoor het voor mij wel voor de hand ligt. En ik gebruik mijn mac niet met tegenzin hoor, ik vind 'em ook wel mooi. (Hackingtosh zag ik niet echt zitten.)
[ Voor 35% gewijzigd door Jesse op 20-01-2011 15:35 ]