"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
In het verleden heeft hij wel een paar films gedownload maar niet echt in de kwaliteit dat ik wilde maar hij heeft in iedergeval gedownload.
Ik heb nu een x aantal films op mijn verlang lijstje staan waaronder Season of the Witch en Tron Legacy, beide te vinden op NZB.su en NZBmatrix (VIP account).
Nu vertikt CP het gewoon om ze te downloaden, ook als ik kijk op mijn wanted lijst kijk en ik klik de film aan zegt hij "nothing yet" bij iedere ingestelde kwaliteit.

Beetje vreemd allemaal en ik kom er dus echt niet aan uit op het moment, ook mijn logs geven me geen indicatie wat er precies aan de hand is.
Ik heb hieronder nog wat meer screenshots van mijn settings, misschien dat er iets verkeer staat.

Mijn verse log na een restart van CP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
| 18:01:49 INFO [ app.config.updater] No update available 18:01:47 INFO [ app.config.updater] No update available 18:01:21 INFO [ app.lib.cron.eta] Searching page:2 VideoETA for New Kids: Ge ken de groetuh uit Brabant krijguh kut!. 18:01:15 INFO [er.yarr.sources.nzbmatrix] Searching: http://rss.nzbmatrix.com/rss.php?username=Earzz&term=None&apikey=***************************************&subcat=2&searchin=weblink&english=0 18:01:15 INFO [ app.lib.cron.eta] Searching page:1 VideoETA for New Kids: Ge ken de groetuh uit Brabant krijguh kut!. 18:01:15 INFO [ app.lib.cron.yarr] Searching for new downloads, for all movies. 18:01:09 INFO [ ENGINE] Bus STARTED 18:01:09 INFO [ ENGINE] Serving on 0.0.0.0:5050 18:01:05 INFO [ app.lib.cron.yarr] YarrCron thread is running. 18:01:05 INFO [ app.lib.cron.renamer] Renamer thread is running. 18:01:05 INFO [ app.lib.cron.eta] MovieETA thread is running. 18:01:05 INFO [ app.lib.cron.subtitle] SubtitleCron thread is running. 18:01:05 INFO [ app.lib.cron.trailer] TrailerCron thread is running. 18:01:04 ERROR [lib.provider.movie.search] Search failed for "TT3D: Closer to the Edge", no TheMovieDB id. 18:01:04 INFO [.movie.sources.theMovieDb] TheMovieDB - Found: [] 18:01:03 ERROR [lib.provider.movie.search] Search failed for "Isuperbiker", no TheMovieDB id. 18:01:03 INFO [.movie.sources.theMovieDb] TheMovieDB - Found: [] 18:01:02 INFO [movie.sources.imdbWrapper] Using IMDB provider. 18:01:02 INFO [.movie.sources.theMovieDb] Using TheMovieDb provider. 18:01:02 INFO [provider.yarr.sources.tpb] Using TPB.org provider 18:01:02 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Using Newznab provider 18:01:02 INFO [rovider.yarr.sources.nzbs] Using NZBs.org provider 18:01:02 INFO [er.yarr.sources.nzbmatrix] Using NZBMatrix provider 18:01:02 INFO [ider.yarr.sources.newzbin] Using newzbin provider 18:01:02 INFO [ app.lib.cron] Starting Cronjobs. 18:01:02 INFO [ ENGINE] Started monitor thread '_TimeoutMonitor'. 18:01:02 INFO [ ENGINE] Daemonized to PID: 11643 18:01:02 INFO [ ENGINE] Forking twice. 18:01:02 INFO [ ENGINE] Forking once. 18:01:02 INFO [ ENGINE] Bus STARTING 18:01:02 INFO [ ENGINE] Listening for SIGUSR1. 18:01:02 INFO [ ENGINE] Listening for SIGTERM. 18:01:02 INFO [ ENGINE] Listening for SIGHUP. 18:01:00 INFO [ app.config.db] Initializing Database. 18:00:52 INFO [ ENGINE] Re-spawning /volume1/@appstore/couchpotato/CouchPotato.py -d 18:00:42 INFO [ ENGINE] Waiting for child threads to terminate... 18:00:42 INFO [ ENGINE] Bus EXITED 18:00:42 INFO [ ENGINE] Bus EXITING 18:00:42 INFO [ ENGINE] Bus STOPPED 18:00:42 INFO [ app.lib.cron.renamer] Renamer has shutdown. 18:00:38 INFO [ app.lib.cron.trailer] TrailerCron shutting down. 18:00:38 INFO [ app.lib.cron.subtitle] SubtitleCron shutting down. 18:00:37 INFO [ app.lib.cron.eta] MovieETA thread shutting down. 18:00:36 INFO [ app.lib.cron] Stopping Cronjobs. 18:00:36 INFO [ ENGINE] Stopped thread '_TimeoutMonitor'. 18:00:36 INFO [ ENGINE] HTTP Server cherrypy._cpwsgi_server.CPWSGIServer(('0.0.0.0', 5050)) shut down 18:00:31 INFO [ ENGINE] Bus STOPPING |
Nu mijn laatste vraag, is het normaal dat je

En als je m hebt gestopt en daarna een force check doet dat je dit

Hopelijk heb ik mijn probleem zo goed genoeg en niet te chaotisch uitgelegd.
Alle hulp is van harte welkom, alvast bedankt.
XboxLive: Dave 130R
Helaas geen veranderingen, log geeft ook nog steeds geen errors aan.Mar2zz schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 19:50:
verander http://nzb.su eens in nzb.su (zonder http).
1
| 20:14:24 INFO [lib.provider.movie.search] Getting extra movie info for Tron Legacy. |
Zo zou het moeten gaan:
1
2
3
| 20:24:19 INFO [rovider.yarr.sources.nzbs] Searching: http://nzbs.org/rss.php?catid=2&i=70184&h=03b4d6700c6bf280345f53e611cdcb5e&age=500&q=Angelas+Ashes&action=search 20:24:18 INFO [ app.lib.cron.eta] Scanning http://videoeta.com/movie/49504. 20:24:18 INFO [lib.provider.movie.search] Getting extra movie info for Angela's Ashes. |
Dat is reinstall-waardig lijkt me. Hij gaat bij jou niet door naar scannen dus..
Als dat niet gaat wat is dan de manier om CP compleet te verwijderen? Kan ik gewoon de map verwijderen?
Ben eigenlijk helemaal niet thuis in Linux dus vandaar, vond het al heel wat dat ik het SAB, SB en CP op mijn Synology voor elkaar had gekregen.
Snelste manier is couchpotato gitpullen in een andere map ergens en dan al die files verplaatsen naar je huidige couchpotatomap (alles overschrijven). Je config file wordt niet overschreven.
Wel even couchpotato stoppen voordat je dat doet en daarna herstarten of course. Minuutje werk in totaal.
cp -r /volume1/Downloads/gitcp/couchpotato/* /volume1/@appstore/couchpotato
Edit: Heb het zojuist gedaan en ik kreeg geen melding van overschrijven, klopt dat?
Tot nu toe heeft het nog steeds niets uitgehaald.
[ Voor 39% gewijzigd door Earzz op 09-03-2011 23:13 ]
Helaas heb ik hetzelfde moeten concluderen... zodra CP van lokaal naar NAS gaat 'post-processen', dan gaat het mis.BertusG schreef op zaterdag 05 maart 2011 @ 19:33:
Ik heb een probleem met de renamer van Couchpotato. Op mijn HTPC heb ik mijn NAS gemount
*knip*
Echter, na het verplaatsen/kopiëren van de bestanden kan hij ze niet verwijderen in de brondirectory /home/xbmc/Movies. Dit heeft tot gevolg dat hij weer opnieuw de bestanden gaat kopiëren en in een soort van loop blijft.
(alles lokaal werkte overigens prima)
Heeft iemand misschien een creatieve oplossing voor dit probleem?
cp -af bronmap doelmap zou denk ik moeten werken. cp --help is er ook nogEarzz schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 23:08:
Is dit het juiste commando?
cp -r /volume1/Downloads/gitcp/couchpotato/* /volume1/@appstore/couchpotato
Edit: Heb het zojuist gedaan en ik kreeg geen melding van overschrijven, klopt dat?
Tot nu toe heeft het nog steeds niets uitgehaald.
@creatieve oplossing: nas lokaal mounten?
Bij deze het laatste stukje uit mijn linux fstab:
1
2
3
4
| # HDD1 Series //192.168.0.3/Series/ /home/xbmc/downloads/complete/Series/ cifs auto,iocharset=utf8,uid=xbmc,gid=users,credentials=/root/.cifscredentials,file_mode=0775,dir_mode=0775 0 0 # HDD2 Movies //192.168.0.3/Movies/ /home/xbmc/downloads/complete/Movies/ cifs auto,iocharset=utf8,uid=xbmc,gid=users,credentials=/root/.cifscredentials,file_mode=0775,dir_mode=0775 0 0 |
...dan denk ik dat ik dat momenteel al doe. Correct?
Momenteel download CP naar "~/downloads/complete/Temp"... met de bedoeling dit dan te verplaatsen naar "~/downloads/complete/Movies".
Update:
Support topic aangemaakt: https://couchpotato.tende...-to-mounted-network-share
[ Voor 11% gewijzigd door Corvo op 10-03-2011 15:19 . Reden: Support link toegevoegd ]
Is het mogelijk om in te stellen dat in de naamgeving van series ook de herkomst word gegeven. Dus vaak komt een download van een bepaald team, bijvoorbeeld team a(zal echte namen maar achterwege laten op tweakers). Is het dan mogelijk dat in sickbeard team a in de nieuwe naam komt, zodat ik weet welke ondertitels ik moet downloaden?
edit: of is dat niet mogelijk?
[ Voor 21% gewijzigd door job op 10-03-2011 19:13 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Bedankt, dat is goed genoeg;)
Heb nu een echt probleem, met couchpotato. Ik heb hem ingesteld, sabnzb+ api key, host en poort en newzbin gebruikersnaam en wachtwoord. Maar wanneer ik nu een film zoek, doet ie helemaal niks. Ik heb wel het volgende in me log staan: http://pastebin.com/MQDxJNzR
Ik word hier niet veel wijs uit. Behalve dat een url niet werkt. Maar welke? En hoe kan ik dit fixen??
Als jij zelf naar http://api.themoviedb.org...65bf448e4af9543/inception gaat, krijg je dan een XML-response terug?
Bedankt voor je reactie.Manuel schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 21:28:
Daar staat (even kort) in dat hij "http://api.themoviedb.org" heeft proberen te bereiken maar dat hij een 503 terugkreeg en dat daardoor het programma werd afgesloten omdat de fout niet werd afgevangen d.m.v. try except.
Als jij zelf naar http://api.themoviedb.org...65bf448e4af9543/inception gaat, krijg je dan een XML-response terug?
Nee, krijg ook een 503 pagina terug:
Erg raar. http://www.themoviedb.org/ werkt wel gewoon primaError 503 Service Unavailable
Service Unavailable
Guru Meditation:
XID: 804099593
Varnish cache server
Eens kijken of ik met deze informatie wat kan vinden
Mijn probleem is inmiddels denk ik wel opgelost.Mar2zz schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 06:49:
[...]
cp -af bronmap doelmap zou denk ik moeten werken. cp --help is er ook nog
Hij download in ieder geval nu bij nzb.su alleen hij doet nog niets met nzbmatrix.
Moet je resultaten kunnen zien als je de rss link van nzbmatrix uit het log van CP opent?
Ja, daar lijkt het ook op, http://api.themoviedb.org/2.1 werkt ook niet. Ben ik geband ofzo?Sudden schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 21:40:
Bij mij werkt de link die Manuel plaatst ook gewoon, dus ik denk dat er bij jou iets fout zit op dat vlak.

Ja of een vpn / proxy gebruiken en dan nogmaals testen.tomwebfreak schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 21:44:
Ja, daar lijkt het ook op, http://api.themoviedb.org/2.1 werkt ook niet. Ben ik geband ofzo?Kan ook niet want had er eerder dan vandaag nooit wat van gehoord... Maar eens op andere computers testen, en anders de router maar eens herstarten.
Ja dat is mogelijk, zet bij Config > Episode Downloads > Post Processing het vinkje voor "Rename Episodes" uit en dan gebeurt er ook niets meer.job schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 18:53:
Niet renamen.. de herkomst blijft dan in de titel zitten.
edit: of is dat niet mogelijk?
[ Voor 106% gewijzigd door Anthirian op 10-03-2011 23:30 ]

Ik heb die .db file al geprobeerd met MesaSQLite (voor mac) maar die ziet helemaal geen inhoud in die database
Blauw is TheTVDB
Rood ben ik
Lees vooral ook de forum topics eens door waar o.a. ik naar link in mijn bericht, maar ook waar hij naar linkt, dan kan je zien dat die hikaricore echt een kneus is

We've already addressed this a number of times in the past with the original and remastered versions of Dragon Ball Z. I know nothing about any of the Dragon Ball series, but I verified hikaricore's decision with a couple of friends that are big anime fans. You can view my response for that discussion here: http://forums.thetvdb.com/viewtopic.php?f=12&t=4403 While it appears as though this situation is slightly different, I still agree with hikaricore's decision after reviewing a couple of Dragon Ball websites. We always use the air date from the originating country/network, and it appears as though the title issue is a result of translating the titles directly and then them making new titles for the redub. Note that even Wikipedia lists them as the same series, and even though Wikipedia is crap, it matches what I've seen on most other sites. If you disagree with this decision, XBMC has a nice nfo system that allows you to define your own information that overrides TheTVDB's information. On the topic of hikaricore, he was actually pretty nice in his response to you. A little snarky, but he was far nicer than he normally is on these matters. Additionally, he handles deleting duplicates and followup complaints multiple times each day, which gets pretty exhausting. So I don't really have an issue with the way he handled this. His knowledge and help on these matters is also invaluable to me. So, while I thank you for trying to put accurate information in our database, I believe you're wrong on this and should use the nfo file method if you need some way of handling it. Thanks, Scott |
Hi Scott, I am contacting you because of an incident that occurred with one of your crew members named "hikaricore", regarding the faulty removal of a show entry. Yesterday i spend a couple hours adding all available information for a show called "Dragon Ball Z Kai", 63 episodes with summaries and dates, and images in all formats. This is a show which is originally called "Dragon Ball Kai" in Japan (without the Z), that show is present on TheTVDB already. It all worked, and Sickbeard (i don't now if you're familiar with it?) picked up the information and put it in the database. However when i came back to the show entry a couple hours later to correct a typo i had made, i found out that it has been deleted. However, when i search for "Dragon Ball Z Kai" it still turns up but with the original "Dragon Ball Kai" show-ID. A redirect. This upset me a bit, since i did spend a couple hours collecting and entering every possible information that was available and it was deleted without any notification of why it actually happened. So i started a thread on the forums, here's the link: http://forums.thetvdb.com/viewtopic.php?f=12&t=5963 I then got a reply by "hikaricore", stating that he personally deleted my "duplicate" and that it will stay gone forever. A reply which i interpreted as quite arrogant, especially because of the "big grin" emoticon he used. This made me a bit angry because first, it is nót a duplicate (i will explain later) and second, i think crew members of TheTVDB should show a little more respect to it's users, who are key to the whole database. Without them, no TVDB. He insisted that it was a duplicate, and no further negotiation was possible and locked the thread. Now if i understand correctly, TheTVDB looks to have as much correct information on any show possible. "Dragon Ball Z Kai" might originally be the same as the Japanese "Dragon Ball Kai" but it has different episode titles, different air dates and not the mention a different show name. So i think it it is totally valid to add this show to TheTVDB, even if it already has the original Japanese version on it. If i'm forced to use the Japanese version for my database, all my episodes will have wrong titles, wrong air dates and the wrong show name. Also there is no way of telling when the next episode is due because the dates are incorrect for the US "Dragon Ball Z Kai" version. Also "hikaricore" seems to have made it his personal quest to remove every entry of "Dragon Ball Z Kai", since he stated that he already deleted two or three other entries this week only. Doesn't this make you think that if so many people would add this information, there must be a reason for it? He stated, and i quote: "the dates/titles/and series name being different are irrelevant". How exactly is this irrelevant? Isn't correct info for shows the point behind TheTVDB? I am disappointed that i have to go all the way to the top with this issue, but i'm certain that you will be able to resolve this. The episodes i entered are still in the database on the following url that was still in my browser history: http://thetvdb.com/index....351&seasonid=439271&lid=7 This is the original Japanese version where the US version is now redirected to: http://thetvdb.com/?tab=series&id=88031&lid=7 This is the Dragon Ball Z Kai entry which i entered, but there is now nothing there: http://thetvdb.com/?tab=series&id=238351&lid=7 If it cannot be restored, i will with your permission remake it with all the fan art, banners and posters i made and i hope that you can then add the episodes i added to it from the url i provided. Regards, Jamie Marciano |
We're actually an LLC now, but I am the founder and co-owner. What can I help you with? Scott Zsori |
Hello, I'm looking to get in contact with the owner of thetvdb.com, this is the only e-mail address i found on the website. I hope that you are it, or else if you could provide me with the contact info of who is. Regards, Jamie Marciano |
Eensch.4. People take anime way too seriously.
Ik heb geen verstand van Anime dus ik kan er niet inhoudelijk op reageren maar ik ben wel benieuwd wat je probeert te bereiken door de correspondentie hier te plaatsen. Laten zien dat de mensen bij thetvdb.com eikels/arrogant/.... zijn?
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Ik vind het wel vreemd dat ze het een duplicate noemen, aangezien die moldyspore zegt dat er verschil zit in de episodes en seizoenen.
Zo krijg je het nooit op orde, als je niet de versie hebt van DB(Z) die op TheTVDB staat.
Ik heb hetzelfde probleem met een andere serie, maar daar zouden ze nu toch wat werk gaan aan doen.
Ga ik volledig mee akkoord.Twylight schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 00:45:
dan kan je zien dat die hikaricore echt een kneus is
Even over de anime in general, Sick Beard ondersteunt momenteel nog geen absolute nummering. Dat houdt in dat je wel een anime-aflevering kan downloaden, maar dat het post-processing mislukt omdat hij geen afleveringsnummer kan vinden. Gezien het feit dat er weinig anime zijn die op usenet geplaatst worden met seizoens- en afleveringsnummering is het niet erg nuttig om Sick Beard anime te laten parseren. Samengevat: ik zie het probleem niet.
Ben ik het ook mee eens, ik neem het alleen niet zo serieus als jij denkt hoor. Ik volg geen enkele anime, alleen bovengenoemde, en het is niet meer dan logisch dat ik (en meerdere andere meerdere keren per week!) deze correct in de database wil hebben staan.
Heeft verder weinig met het wel of niet serieus nemen van anime te maken, zelfde geld voor actie, drama en andere tv series. Het moet gewoon correct in de database staan.
Probeer er niks mee te bereiken, wil alleen even mijn frustratie kwijt en andere meningen horen of ik misschien niet degene ben die ignorant is en brutaal. Want volgens mij heb ik het super redelijk proberen op te lossen, maar valt er geen land met hun te bezeilen.offtopic:
Ik heb geen verstand van Anime dus ik kan er niet inhoudelijk op reageren maar ik ben wel benieuwd wat je probeert te bereiken door de correspondentie hier te plaatsen. Laten zien dat de mensen bij thetvdb.com eikels/arrogant/.... zijn?
Het is idd die hakoricore die een eikel is in deze zaak, die gast die ik heb gemaild reageerde op zich nog wel normaal, maar ook zonder enige idee. Hij zegt ook dat hij zijn "anime vrienden" heeft gevraagd wat hun er van vinden, maar nu las ik gister op het forum het gesprek wat hij had gehad die die op het forum gepost had en dat was maar met één persoon.Fire69 schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 09:22:
Eensch met nummertje 4, maar die hakoricore is inderdaad wel een GIGANTISCHE eikel zeg!
Ik vind het wel vreemd dat ze het een duplicate noemen, aangezien die moldyspore zegt dat er verschil zit in de episodes en seizoenen.
Zo krijg je het nooit op orde, als je niet de versie hebt van DB(Z) die op TheTVDB staat.
Ik heb hetzelfde probleem met een andere serie, maar daar zouden ze nu toch wat werk gaan aan doen.
Hij vroeg:
Dragon Ball Z Kai / Dragon Ball Kai, the same?
En als antwoord kreeg die:
Dunno, don't watch it. Probably just another dub/version.
Maarja, zal straks nog proberen één mail te sturen maar verwacht er niet veel van. Die hakoricore wil het precies hebben hoe HIJ het wil, ook al beweert hij dat andere mensen degen zijn die daar zo over denken. Dit is gewoon de correcte info, klaar.
Snap ook niet zo goed wat precies het grote probleem is om het WEL in de database te hebben, het heeft een andere naam dus het zit de Japanse versie niet in de weg. Hij weigert gewoon zijn fout toe te geven en dramt zijn gelijk door whatever the cost.
idioot
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Het ligt aan de headers die je browser verstuurt, nergens anders aan. Ik doe gemiddeld 20-requests p/d naar Bierdopje.com (nzb.su, etc. ook) en ik heb er nog niets van gehoord of een ban gekregen.Nitai schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 00:06:
Ik kan al een paar dagen niet meer op Bierdopje.com komen. Ik heb een vermoeden dat dit of aan m'n Ziggo verbinding ligt, of dat Bierdopje.com m'n ip adres heeft geblokkeerd doordat ik gebruik maak van periscope. Dat laatste lijkt me sterk, want ik gebruik Periscope 1x per dag om 11.00 AM via de crontab in Ubuntu.
Kun je eens Firefox (or Chrome) installeren met Firebug? Dan het net-paneel en kijken wat voor headers je precies verstuurt waardoor je een 503-terugkrijgt. Als je handmatig naar bijvoorbeeld deze url (Bierdopje gaat, krijg je dan wel een XML-response terug?
Geen problemen hier op dit moment. Als je het mij vraagt zitten er bij de TVDB alleen maar prutsers. Ze zijn echt arrogant, problemen liggen altijd aan jouw kant (of aan die van de ISP), een kleuterbende, anders kan ik het niet omschrijven.I-King schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 00:08:
Iemand die sickbeard gebruikt en toevallig even kan kijken of het nog lukt om een show toe te voegen? Hij blijft hier op zoeken staan, hij vindt geen passende shows meer. Kan aan mijn installatie liggen, maar het kan natuurlijk ook dat thetvdb plat ligt ofzo.
Jammer genoeg is er nog geen goed alternatief voor gevonden..
[ Voor 26% gewijzigd door Manuel op 12-03-2011 00:48 ]
Thanks Manuel, ik denk toch dat ik geband ben. Ik krijg geen XML response terug en m'n headers zijn leeg. Helaas heb ik dit probleem niet op 1 machine, maar op meerdere (Ubuntu, Mac, Windows 7), dus ik denk dat ik een ban heb, helaas. Wel balen, ik zal contact opnemen met de mods van Bierdopje.Manuel schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 00:43:
[...]
Het ligt aan de headers die je browser verstuurt, nergens anders aan. Ik doe gemiddeld 20-requests p/d naar Bierdopje.com (nzb.su, etc. ook) en ik heb er nog niets van gehoord of een ban gekregen.
Kun je eens Firefox (or Chrome) installeren met Firebug? Dan het net-paneel en kijken wat voor headers je precies verstuurt waardoor je een 503-terugkrijgt. Als je handmatig naar bijvoorbeeld deze url (Bierdopje gaat, krijg je dan wel een XML-response terug?
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Zie: http://www.bierdopje.com/...an-de-API-in-een-app/lastEr zijn momenteel meerdere apps / plugins (zoals XBMC / Mediaportal plugins) in omloop welke veel hits genereren. Zolang een specifiek IP niet abnormaal veel gaat lopen hameren zou het geen probleem moeten zijn. Bij "overmatig gebruik" (op IP niveau) wordt zo'n gebruiker automatisch op de blacklist gezet.
Klopt, TheTVDB was gisteravond eventjes plat. Het forum doet het vaak dan nog wel, dus kun je kijken wat de oorzaak is en hoe snel het opgelost gaat worden.I-King schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 00:08:
Iemand die sickbeard gebruikt en toevallig even kan kijken of het nog lukt om een show toe te voegen? Hij blijft hier op zoeken staan, hij vindt geen passende shows meer. Kan aan mijn installatie liggen, maar het kan natuurlijk ook dat thetvdb plat ligt ofzo.
Ik weet niet of je deze site al kende, maar het is een heel handige methode om erachter te komen of een site down is of dat het aan jou ligt.
Het probleem is dat mijn SickBeard renaming niet meer werkt, eerst begon het met IONice errors in SABnzbd.
Ik heb toen mijn IONice parameters uitgezet en toen kreeg ik de volgende error.
De downloads worden nu gewoon apart van elkaar in mijn TV folder geknikkerd.

Hier nog wat settings van mij:

Mijn autoProcessTV.cfg heb ik nooit iets aan veranderd en mijn sabToSickbeard.py heeft altijd wel goed gewerkt, mijn nieuwe downloads worden dus gewoon niet meer goed gedaan.
[ Voor 7% gewijzigd door Earzz op 12-03-2011 15:21 ]
De melding is cannot run script. ff sabtosickbeard.py weggooien en een update uitvoeren? heb je dat bestand geopend in een texteditor en daarna opgeslagen ofzo? Kan een probleem zijn met line-endings, dit probleem heb ik ook eens gehad:
Bash maakt files kaduuk?

Klikbaar
Zodra deze regel bovenaan staat, kapt de hele downloadstream er mee. Het is dus geen NZB welke een NZB download, waarna alles binnenkomt. SabNZBD doet er gewoon helemaal niets mee. Hierna is er door Sickbeard opnieuw bestanden erin geplaatst, welke wel goed zijn. Als searchprovider gebruik ik NZB.su (en Womble's index staat ook aangevinkt, maar doet weinig volgens mij
Kan je op 1 of andere manier ook nog terughalen welke serie dit is geweest? Heb al lopen spelen met de url, maar kan er niet echt wijs uit worden. Nu weet ik iig dat ik deze regels uit de downloadqueue kan verwijderen.
Ik heb hetzelfde probleem. Het bestand is niet geopend of gewijzigd, en ook een update en een chmod 777 helpen nietMar2zz schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 18:47:
je eerste zin begint over couchpotato en dan ga je met sickbeard verder... geintje denk ik...
De melding is cannot run script. ff sabtosickbeard.py weggooien en een update uitvoeren? heb je dat bestand geopend in een texteditor en daarna opgeslagen ofzo? Kan een probleem zijn met line-endings, dit probleem heb ik ook eens gehad:
Bash maakt files kaduuk?
De logfile van sab zegt het volgende:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| 2011-03-12 20:34:34,447::INFO::[newsunpack:134] Failed script /var/packages/sab2/target/sab/scripts/sabToSickBeard.py, Traceback: Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/sab2/SABnzbd-0.5.4/sabnzbd/newsunpack.py", line 132, in external_processing startupinfo=stup, env=env, creationflags=creationflags) File "/opt/lib/python2.5/subprocess.py", line 594, in __init__ errread, errwrite) File "/opt/lib/python2.5/subprocess.py", line 1097, in _execute_child raise child_exception OSError: [Errno 2] No such file or directory |
Hoezo is er geen goed alternatief voor TVDB? De goede oude vertrouwde TVRage werkt gewoon altijd prima, daar heb ik mijn eigen automatische tv slurper NZBGrab dan ook op gebaseerd. Ik heb toen ook gekeken naar TVDB maar ik kwam zo ontzettend veel slechte reacties tegen dat ik dit niet wilde gebruikenManuel schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 00:43:
[...]
Het ligt aan de headers die je browser verstuurt, nergens anders aan. Ik doe gemiddeld 20-requests p/d naar Bierdopje.com (nzb.su, etc. ook) en ik heb er nog niets van gehoord of een ban gekregen.
[...]
Geen problemen hier op dit moment. Als je het mij vraagt zitten er bij de TVDB alleen maar prutsers. Ze zijn echt arrogant, problemen liggen altijd aan jouw kant (of aan die van de ISP), een kleuterbende, anders kan ik het niet omschrijven.
Jammer genoeg is er nog geen goed alternatief voor gevonden..

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Sat Mar 12 21:49:59 CET 2011 : Starting subtitle search INFO:root:Creating folder /home/jeoffrey/.config/periscope Traceback (most recent call last): File "/home/jeoffrey/.periscope/downloadSub.py", line 13, in <module> subdl = periscope.Periscope() File "/home/jeoffrey/.periscope/periscope.py", line 54, in __init__ os.mkdir(folder) OSError: [Errno 2] No such file or directory: '/home/jeoffrey/.config/periscope' INFO:root:Creating folder /home/jeoffrey/.config/periscope |
M6N 1,7 Banias M10 1024MB Travelstar 7K60 IPW2100 Combi en nu ook MacBook C2D 2,0Ghz 2048MB
Ik zal er even naar kijken, dankje.Phyxion schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 20:55:
[...]
Hoezo is er geen goed alternatief voor TVDB? De goede oude vertrouwde TVRage werkt gewoon altijd prima, daar heb ik mijn eigen automatische tv slurper NZBGrab dan ook op gebaseerd. Ik heb toen ook gekeken naar TVDB maar ik kwam zo ontzettend veel slechte reacties tegen dat ik dit niet wilde gebruikenSowieso, als ik dit topic doorspit en kijk hoeveel problemen mensen al wel niet hebben om een simpele NL show te vinden
NZBGrab vind dit dankzij TVRage gewoon zonder een enkel probleem en het wordt ook goed bijgehouden.
Voer eens dit commando uit in je shell: mkdir -p /home/jeoffrey/.config/periscope/MDadm schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 22:30:
Ik krijg periscope met geen mogelijkheid draaiend op mijn headless-ubuntu-server. Heb het installatiescript van Mar2zz gebruikt, Sick Beard en CouchPotato doen hun werk goed, maar bij periscope blijf ik ondergenoemde foutmeldingen houden, ondanks meerdere installatiepogingen, wijzigingen in de scripts etc. Ik snap het simpelweg niet en kon geen geëigend antwoord vinden.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Sat Mar 12 21:49:59 CET 2011 : Starting subtitle search INFO:root:Creating folder /home/jeoffrey/.config/periscope Traceback (most recent call last): File "/home/jeoffrey/.periscope/downloadSub.py", line 13, in <module> subdl = periscope.Periscope() File "/home/jeoffrey/.periscope/periscope.py", line 54, in __init__ os.mkdir(folder) OSError: [Errno 2] No such file or directory: '/home/jeoffrey/.config/periscope' INFO:root:Creating folder /home/jeoffrey/.config/periscope
Wat is er precies zo moeilijk aan deze foutmelding? periscope.py wil graag een folder (/home/jeoffrey/.config/periscope) aanmaken maar dat gaat dus niet.
Controleer eens de paden die je gebruikt in je script. Periscope staat niet in /home/jeoffrey/.config/periscope maar eerder in /home/jeoffrey/.periscope
Ik zal er z.s.m. naar kijken hoe dat zit en of dat in mijn installer ook meegenomen kan worden.
Heb het hem al eens gevraagd en dat antwoord gekregen
Als je tegen die limiet aanloopt, zul je inderdaad deze vreemde tekens zien. Het zijn eigenlijk geen vreemde tekens, want dat is gewoon SABnzbd+' manier om nzb's via url binnen te halen. Omdat jij je font size groter hebt dan ik, krijg jij het eerste stuk van zo'n regel niet te zien waarin staat "Fetching nzb from url:" en ik zie dat wel. Zo kun je dus zien dat hij blijft hangen op het ophalen van de nzb via de url van nzb.su. Om weer terug te komen op de limiet, die heb je bereikt als de regel "Fetching nzb from url:......." niet verandert in de naam van de nzb.The Executer schreef op zaterdag 12 maart 2011 @ 19:25:
Zit er een limiet aan files welke je binnen mag halen van je search provider? Ik had voor diverse series aangegeven de resterende seizoenen te willen hebben, wat grotendeels ook goed gegaan is. Meer richting het einde krijg ik regels met allemaal vreemde tekens erin:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| def chmodAsParent(childPath): #if os.name == 'nt' or os.name == 'ce': # return parentPath = ek.ek(os.path.dirname, childPath) parentMode = stat.S_IMODE(os.stat(parentPath)[stat.ST_MODE]) #if ek.ek(os.path.isfile, childPath): # childMode = readwriteBits(parentMode) #else: # childMode = parentMode try: os.chmod(childPath, 0777) os.chmod(parentPath, 0777) logger.log(u"Setting permissions for %s to %o" % (childPath, 777), logger.DEBUG) except OSError: logger.log(u"Failed to set permission for %s to %o" % (childPath, 0777), logger.ERROR) |
[ Voor 97% gewijzigd door Vince22 op 14-03-2011 11:04 ]
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
je kunt in couchpotato tog woorden negeren? zodat deze niet gedownload worden. zoals GERMANY of zoiets.tomwebfreak schreef op zondag 13 maart 2011 @ 13:04:
Ik vind sickbeard en couchpotato een geweldig programma. Vind het alleen jammer dat je niet kunt kiezen bepaalde bestanden van groepen niet te gebruiken. Met een bepaalde serie download ik nu van een groep uit geloof ik duitsland(er zit een duitse (ook engelse)nasynchronisatie op).Maar probleem is dat ik van deze geen engelse/nederlandse ondertiteling kan vinden. Zijn hier oplossingen voor?
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
Waarschijnlijk is de oplossing heel simpel, maar ik heb geen flauw idee
NZBMatrix en NZB's.org zijn de enige opties...
Ik "vermoed" dat dit de reden is waarom je Newzbin niet kunt vinden
http://www.deyterra.com
http://code.google.com/p/sickbeard/wiki/QualitySettings
Ik ga naar een serie, doe de quality op custom en selecteer voor initial : sd, hdtv, 720p, etc. en voor uiteindelijk: hdtv, 720p etc.
Maar 1) de settings worden niet opgeslagen.
2) het werkt dus niet
Hoe wel? SD komt natuurlijk eerder uit dan HD, dus logisch om eerst SD binnen te halen, maar als HD uit is, die te nemen en de SD weg te gooien.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Huh? Waarom wordt door iemand van nota bene de support staff het volgende gezegd?rally schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 15:57:
Omdat Newzbin geen optie is in Couchpotato?
NZBMatrix en NZB's.org zijn de enige opties...
Ik "vermoed" dat dit de reden is waarom je Newzbin niet kunt vinden
bron: http://help.couchpotatoap...sions/problems/13-newzbinNewzbin already is a provider...
Heeft die er ook nooit ingezeten als provider dan?
midgetspy heeft tot 2x toe mijn code aangepast op een manier dat het niet meer werkte... maar sinds vanochtend werkt het zoals het moetManuel schreef op zondag 13 maart 2011 @ 15:20:
De nieuwste update van Sickbeard werkt niet goed met postprocessing, als je dit wilt maken moet je sickbeard/helpers.py openen en dan de functie genaamd 'chmodAsParent' aanpassen naar iets als dit:
Zoiezo is er veel veranderd in de postprocessing waardoor onder andere statusen niet goed werden aangepast en nfo files werden gegenereerd zonder .nfo extensie... maar dit is nu opgelost.
@kmf:probeer eens een andere browser dan Internet Explorer
@zinu: ik heb wel support in CP voor newzbin... gebruik je de windows build? die kan achter lopen.
[ Voor 32% gewijzigd door PenguinPower op 15-03-2011 22:30 ]
Wel slecht trouwens dat die zo slecht bijgehouden wordt dan...
Je kunt onder Windows natuurlijk ook gewoon de 'niet-windows' versie gebruikenFire69 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 22:48:
Die loopt absoluut achter. Als ik op Twitter zie welke updates er allemaal aan de code gebeuren, en dan zie hoe weinig updates de Windows-versie heeft
Als ik dit stuk van jou lees:Twylight schreef op vrijdag 11 maart 2011 @ 00:45:
Lees vooral ook de forum topics eens door waar o.a. ik naar link in mijn bericht, maar ook waar hij naar linkt, dan kan je zien dat die hikaricore echt een kneus is
Dan kan jij ook niet echt normaal communiceren. Je begint direct te vloeken na zijn reactie, noemt hem small minded en vrij snerend bezig.What the FUCK?
It is NOT A DUPLICATE.
It has a different name, different dates and different episode titles!!!?
You might think it's a duplicate because you don't watch this show, and are small minded. If you deleted TWO or THREE others this week than there must be a REASON people are adding this information don't you think???
Die mensen daar zijn dag in dag uit bezig te zorgen dat alle series goed lopen. Je moet bepaalde regels handhaven wil je een overzichtelijke site behouden. Dat kost enorm veel werk, als iedereen vervolgens zo loopt te zeiken als ze hun zin niet krijgen wordt je daar soms best ziek van, zeker als het al de tiende keer die dag is. Misschien doen ze het niet zoals jij wilt maar ze verzetten zo enorm veel werk op een dag geheel belangeloos zo dat anderen het kunnen gebruiken.
[ Voor 7% gewijzigd door Tsurany op 16-03-2011 01:36 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Hoe? Waar? ikhebgeenideeTheVMaster schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 23:54:
[...]
Je kunt onder Windows natuurlijk ook gewoon de 'niet-windows' versie gebruiken
Zag het inderdaad, blij dat midgetspy het alsnog heeft opgelost (anders moest ik mijn eigen fork blijven draaien).PenguinPower schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 22:00:
[...]
midgetspy heeft tot 2x toe mijn code aangepast op een manier dat het niet meer werkte... maar sinds vanochtend werkt het zoals het moet
Zoiezo is er veel veranderd in de postprocessing waardoor onder andere statusen niet goed werden aangepast en nfo files werden gegenereerd zonder .nfo extensie... maar dit is nu opgelost.
Op dit moment ben ik trouwens bezig om periscope met SickBeard te laten samenwerken zodat ik met 1 druk op de knop (bij wijze van) subtitles kan zoeken.
Kort door de bocht : Phython installeren, vervolgens de Source te downloaden en deze te draaien
[ Voor 30% gewijzigd door TheVMaster op 16-03-2011 15:46 ]
Ik gebruik al firefox... het ligt niet aan de browser. de settings worden simpelweg niet bewaard.PenguinPower schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 22:00:
[...]
@kmf:probeer eens een andere browser dan Internet Explorer
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Sickbeard valt nog mee, het is vooral CP die serieus achterloopt...TheVMaster schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 15:43:
[...]
Kort door de bocht : Phython installeren, vervolgens de Source te downloaden en deze te draaienIk heb vervolgens Sickbeard.py als service gescheduled onder Windows zodat hij ook altijd blijft draaien
Overigens heb ik voor Couchpotato hetzelfde gedaan...
Toch maar eens testen met de source dan
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
NZBs.org heeft zeker wel een limiet.Twylight schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 20:34:
Ja NZB.su is niet echt heel fijn. Ik gebruik het ook alleen als extra naast NZBs.org, die geen limiet heeft bij api gebruik.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ja die wilde ik ook gebruiken maar NZBs.org accepteerd momenteel geen nieuwe registratiesTwylight schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 20:34:
Ja NZB.su is niet echt heel fijn. Ik gebruik het ook alleen als extra naast NZBs.org, die geen limiet heeft bij api gebruik.
Op de website ja, niet via de api. Ik heb backlogs van meer dan 100 episodes binnengetrokken zonder probleem.
Waar zie jij me die 2 met elkaar associëren?Twylight schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 20:28:
Ik snap nier waarom mensen altijd Sickbeard en CouchPotato met elkaar associëren. Die twee hebben helemaal niks met elkaar te maken.
Verwijderd
Nee, alleen van big bang theory mist bij mij, de rest is er wel. Sickbeard heeft mij al 748x werk uit handen genomen. wat een fijne app is het tochVerwijderd schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 21:50:
Iemand na laatste update ook weer problemen met niet tonen van poster/banners bij coming episodes?
Waar zie jij mij jouw naam noemen?Fire69 schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 21:25:
[...]
Waar zie jij me die 2 met elkaar associëren?
Ik heb hier geen limiet meer nadat ik een paar dollar aan de programmeur had geschonken. Die paar dollar die je hem doet voor zijn harde werk is het zeker weten wel waard. Dankzij NZB.su heb ik altijd mijn series binnen zonder het irritante gedoe met Transmission.Tsurany schreef op woensdag 16 maart 2011 @ 20:33:
Pff dat stomme limiet van NZB.su is wel vervelend. Miste nogal wat afleveringen van series en die ging Sickbeard dan voor me toevoegen, echter zat ik vrijwel direct al over dat limiet heen. Database maar gecleaned en nu voegt hij pas toe als ik het verander van ignored naar wanted. Eerst maar kijken wat ik zelf los kan downloaden zodat ik hem enkel voor nieuwe afleveringen nodig heb.
Is V niet gecanceld?Haijo schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 09:08:
Iemand hier toevallig problemen met V? Ik krijg namelijk de laatste 2 afleveringen niet te zien in mijn overzicht en hij wil sowieso niet de aflevering van V downloaden.
Nee, zie ook [Serie] V (2009)
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Seizoen 2 sowieso niet. Het rare is, op thetvdb.com staan ze namelijk wel en ik had begrepen dat Sickbeard daar zijn info vandaan haalde.
De finale was overigens nogal matig.
Verwijderd
Ken je probleem, maar dan met Flsahpoint. Daar heb ik ook nog niets voor gevonden.Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 12:29:
Is er al een oplossing voor 'verkeerde' season informatie? Ik heb hier bv. American Dad en Man vs Wild waar 1 seizoen gewoon opgesplitst is in 2 seizoenen, waardoor dat alles qua seizoen wat hoger staat niet meer klopt natuurlijk. Is er een makkelijke 'offset' voor te maken of niet?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Flashpoint heb ik eruitgegooidwontcachme schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 12:37:
[...]
Ken je probleem, maar dan met Flsahpoint. Daar heb ik ook nog niets voor gevonden.
veel false positive's en vaker mis-genummerde afleveringen dan goede
Ik haal die nu via rss op "los"
Verwijderd
Ja, alle afleveringen.Haijo schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 10:24:
Tot en met aflevering 10 "Mother's day"?
wontcachme schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 12:37:
[...]
Ken je probleem, maar dan met Flsahpoint. Daar heb ik ook nog niets voor gevonden.
goed dat je het zegt, moet aflevering 3 en 4 nog binnenhalen. Meteen maar ff aanzetten.
[ Voor 50% gewijzigd door r3v0ss op 17-03-2011 14:07 ]
Dit topic is gesloten.