[Ervaringen] Sickbeard, Couchpotato e.a. Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 44 ... 47 Laatste
Acties:
  • 295.892 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mar2zz schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:32:
haha ok... Maarruh, Brickman gebruikt dat ook in zijn syno-scripts, dat is ook busybox, of zit daar net wat meer in dan op qnap (je hebt toch qnap?)
Ik heb hier enkel een Synology staan. Blijkbaar heeft niemand hem nog verteld dat het afsluiten van CP via het script niet werkt. Of niemand heeft het nog doorgehad. (of iedereen heeft wget van ipkg geïnstalleerd?). Hij vereist ipkg, ipkg vereist eigen wget, dus dat hebben ze dan.

Dat laatste kan ik natuurlijk ook wel doen, maar dat maakt het resultaat niet zo universeel als ik wil.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2011 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Hoe sluit couchpotato zelf zijn proces na het klikken op die url?
Zal toch in cherrypy ergens een sys(exit) ofzo zitten (of hoe dat ook werkt in python)? kan die niet van buitenaf met python aangeroepen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die optie had ik ook reeds afgetast. Laat ik het er maar op houden dat het interne process van CP icm met IPv6 ook nog wel wat beter kan ;) Dat was niet het enige probleem waar ik tegenaan liep.

Edit: verder onderzocht
Je kan die versie van shutdown alleen oproepen vanuit de lopende versie. Als je het van buitenaf opent lukt dat niet.
[08/Nov/2011:22:12:07] ENGINE Bus STOPPING
[08/Nov/2011:22:12:07] ENGINE HTTP Server None already shut down
[08/Nov/2011:22:12:07] ENGINE No thread running for None.
[08/Nov/2011:22:12:07] ENGINE No thread running for None.
[08/Nov/2011:22:12:07] ENGINE Bus STOPPED
[08/Nov/2011:22:12:07] ENGINE Bus EXITING
[08/Nov/2011:22:12:07] ENGINE Bus EXITED

En CP zelf draait vrolijk verder :+

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2011 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09 09:13
Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:35:
[...]

Ik heb hier enkel een Synology staan. Blijkbaar heeft niemand hem nog verteld dat het afsluiten van CP via het script niet werkt. Of niemand heeft het nog doorgehad. (of iedereen heeft wget van ipkg geïnstalleerd?). Hij vereist ipkg, ipkg vereist eigen wget, dus dat hebben ze dan.

Dat laatste kan ik natuurlijk ook wel doen, maar dat maakt het resultaat niet zo universeel als ik wil.
Ik gebruik gewoon de standaard wget van Synology
#wget -q --spider $AUTH $EXIT > /dev/null
wget --spider $AUTH $EXIT

Met output wordt het volgende gedaan:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
DiskStation> /opt/etc/init.d/S99couchpotato.sh stop
Stopping CouchPotato ...
Spider mode enabled. Check if remote file exists.
--2011-11-09 08:32:38--  http://localhost/couchpotato/config/exit/
Resolving localhost... 127.0.0.1
Connecting to localhost|127.0.0.1|:80... connected.
HTTP request sent, awaiting response... 502 Proxy Error
Remote file does not exist -- broken link!!!

Waarna couchpotato is gestopt.

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-09 10:13
Goed, sinds een paar dagen heb ik last van SickBeard. Ik krijg em niet meer opgestart.

De volgende melding verschijnt:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
18:44:35 INFO::MAIN :: Checking database structure...
18:44:37 INFO::MAIN :: Checking database structure...
18:44:37 INFO::MAIN :: No duplicate episode, check passed
18:44:37 INFO::MAIN :: Starting Sick Beard on http://localhost:8081
18:44:37 INFO::MAIN :: Loading initial show list
18:44:38 INFO::MAIN :: 248646: Loading show info from database
18:44:38 INFO::MAIN :: 81189: Loading show info from database
18:44:38 INFO::MAIN :: 121361: Loading show info from database
18:44:38 INFO::MAIN :: 164541: Loading show info from database
18:44:38 INFO::MAIN :: 247897: Loading show info from database
18:44:38 INFO::MAIN :: 164091: Loading show info from database
18:44:38 INFO::MAIN :: 153021: Loading show info from database
18:44:38 INFO::MAIN :: 247808: Loading show info from database
18:44:38 INFO::MAIN :: 248742: Loading show info from database
18:44:38 INFO::SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Changing all old missing episodes to status WANTED
18:44:38 INFO::CHECKVERSION :: Checking if source needs an update
18:44:38 INFO::BACKLOG :: Running limited backlog on recently missed episodes only
18:44:38 INFO::SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Beginning search for new episodes on RSS
18:44:38 INFO::SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Searching all providers for any needed episodes
18:44:38 INFO::BACKLOG :: Seeing if we need any episodes from Alcatraz season 1
18:44:38 INFO::BACKLOG :: Seeing if we need any episodes from Game of Thrones season 2
18:44:38 INFO::BACKLOG :: Seeing if we need any episodes from Terra Nova season 1
18:44:38 INFO::BACKLOG :: Seeing if we need any episodes from The Walking Dead season 2
18:44:39 INFO::SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Clearing Womble's Index cache and updating with new information
18:44:39 ERROR::SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Fatal error executing query: database disk image is malformed
18:44:39 ERROR::SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error while searching Womble's Index, skipping: database disk image is malformed
18:44:40 INFO::CHECKVERSION :: No update needed
18:45:01 WARNING::SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: DB error: database is locked
/Library/Python/2.7/site-packages/Cheetah-2.4.4-py2.7.egg/Cheetah/Compiler.py:1509: UserWarning: 
You don't have the C version of NameMapper installed! I'm disabling Cheetah's useStackFrames option as it is painfully slow with the Python version of NameMapper. You should get a copy of Cheetah with the compiled C version of NameMapper.
  "\nYou don't have the C version of NameMapper installed! "
18:45:22 WARNING::SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: DB error: database is locked
18:45:43 WARNING::SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: DB error: database is locked
18:46:04 WARNING::SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: DB error: database is locked
18:46:25 WARNING::SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: DB error: database is locked
18:46:47 WARNING::SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: DB error: database is locked
18:47:08 WARNING::SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: DB error: database is locked

Is hier iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:55
rintje schreef op maandag 07 november 2011 @ 19:49:
[...]

Aha. ja dat is nu dus niet meer van toepassing sinds die update.
Ja maar volgens mij zijn er 2 dingen:

1. Sinds de update werd het probleem met Nederlandse series opgelost, mits je een "schone" config had.
2. Het valt ook handmatig aan te passen maar dan was er het probleem dat deze aanpassing bij iedere update verloren ging.

Nu was mijn vraag dus of optie 2 ook is opgelost met de update. Zo ja, dan ga ik hem handmatig aanpassen. Zo nee, dan ga ik een "schone" install doen zonder mijn bestaande config te kopiëren.
0Burner0 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 21:28:
thnx

Heb dit gedaan en heb nu ook de TAB :)

# git clone -b subliminal https://github.com/Diaoul/Sick-Beard.git
# cd Sick-Beard
# python SickBeard.py

Ps.
Ik zie bij jouw niet staan:

There is a newer version available (or else you're ahead of master)— Update Now
En hoe kan ik deze eigenlijk weer verwijderen? Die staat nu onder mijn volume1/web maar ik gebruik nu dus gewoon de .spk van rintje waardoor deze SickBeard install compleet nutteloos is.

[ Voor 31% gewijzigd door Joster op 09-11-2011 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 18:55
Joster schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:46:
[...]
1. Sinds de update werd het probleem met Nederlandse series opgelost, mits je een "schone" config had.
Klopt, dit gaat over DUTCH in de ignore_words regel in de config file.
Oplossing: eenmalig handmatig aanpassen in config.ini OF huidige config.ini weggooien OF sickbeard opnieuw installen.
2. Het valt ook handmatig aan te passen maar dan was er het probleem dat deze aanpassing bij iedere update verloren ging.
Oplossing: automatisch, dus handmatige aanpassing niet (meer) nodig. Deze wijziging zit in een sourcefile van sickbeard. In tegenstelling tot de config file worden de sourcefiles wel automatisch overschreven met de laatste versie bij een update.

Punt 1 en 2 vormen samen de oplossing tot nederlandse series. Het zijn dus niet twee verschillende oplossingen voor hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Oké en hoe pas ik dat dan handmatig aan in de huidige config.ini? :P Puur die Dutch weg mikken uit de ignore_words regel van config.ini?

[ Voor 47% gewijzigd door Joster op 09-11-2011 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
Dit is die van mij:
ignore_words = "german,french,core2hd,swedish"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smika
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-05-2024
Al deze instellingen staan bij mij goed. Ik kan nu bij overspel wel aflevering 2 binnen halen, maar de nieuwste (aflevering 10) lukt mij nog steeds niet. Hoe dit op te lossen?

Smika

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
rintje schreef op woensdag 09 november 2011 @ 11:15:
Dit is die van mij:
ignore_words = "german,french,core2hd,swedish"
Top. Ik heb sickbeard afgesloten, de regel in config.ini veranderd en sickbeard weer opgestart. Overspel (om dat voorbeeld maar aan te houden) is lekker aan het downloaden geweest alleen mis ik om een of andere reden aflevering 3, 9 en 10 nog (ik kamp dus eigenlijk met dezelfde problemen als Smika..).

Ook nog een herstart van sickbeard gedaan om te checken of de instelling behouden bleef in config.ini (toen ik hem zonder afsluiten van sickbeard veranderde werd dat weer ongedaan gemaakt door een herstart wat eigenlijk heel logisch is) en dat bleek het geval dus dat is top :)

Nu nog weten hoe ik de eerste losse Sick-Beard installatie met Subliminal van Diaoul moet verwijderen :p

[ Voor 9% gewijzigd door Joster op 09-11-2011 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cupra4
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-09 16:47
Iemand deze error al eens gehad op een Synology met SickBeard ?

IOError: [Errno 13] Permission denied

Heb op een nieuwe Synology alle packages geinstalleerd en alles werkt prima, tot de post processing. Daar krijg ik bovenstaande error. Dus alles blijft in de "complete" folder staan.
Heb me een breuk gezocht, maar afgezien van een herstart heeft niemand een echte oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
Overspel aflevering 10 is volgens mij nog niet gepost, maar 9 heeft ie bij mij automatisch opgehaald.

Gebruiken jullie de newznab provider van j1nx?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Ik wel in ieder geval, ik was aan het zoeken waar hij de overige vandaan had aangezien ik ook weer enkele dubbelingen had (aflevering 5, 6 en 7).

Edit: aflevering 1 en 2 en 4 t/m 7 zijn van j1nx gekomen, aflvering 8 van Spotweb.

[ Voor 22% gewijzigd door Joster op 09-11-2011 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
Hebben jullie de show op kwaliteit HD of ANY staan? Aflevering 9 is gepost als x264.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
rintje schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:25:
Hebben jullie de show op kwaliteit HD of ANY staan? Aflevering 9 is gepost als x264.
SD, heb niet eens een HD TV :P Dan zal dat de oorzaak zijn.. Maar op bijvoorbeeld spotweb vind ik ook s01e03 niet wat opzich natuurlijk erg vreemd is aangezien alle andere afleveringen (tot en met 8) er wel op staan..

Afleveringen opnieuw binnenhalen heeft te maken met een betere kwaliteit (proper) die hij op dat moment weer heeft gevonden toch?

Edit: hoe scannen jullie trouwens je NAS op eventuele virussen? Wordt daar vanuit bijvoorbeeld Synology in voorzien of moet je hier toch echt zelf het nodige voor doen?

[ Voor 55% gewijzigd door Joster op 09-11-2011 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smika
Ik heb nu een account aangemaakt bij j1nx. NU vind hij wel de laatste voice en expeditie.... dus we gaan vooruit. Overspel en So you think vind hij niet, maar vind het geen probleem om deze even met de hand te doen.

EDIT: De reden waarom hij overspel niet vind, omdat de nummering niet goed is. Aflevering 9 is aflevering 10. Dit heeft te maken met de dubbele aflevering wwaamee deze serie is begonnen en op usenet hebben ze dat als 1 aflevering gezien.

Smika

[ Voor 34% gewijzigd door Smika op 09-11-2011 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Dus dan staan nu al mijn afleveringen door elkaar of wat? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Een leuke update voor LaSi gebruikers: Ik heb het script geupdate met de mogelijkheid om cronjobs te zetten om de programma's automatisch te updaten.
Dit kan op 2 manieren:
Starten met ./LaSi.sh hourly|daily|weekly|monthly, en dan de fast install optie gebruiken in het menu (dan gebruikt ie overal dezelfde periode, of normaal installen via menu en dan voor elke app apart een cronjob zetten.

De cronjobs worden weggeschreven in /etc/cron.TIJD/programmanaam. Het zijn gewoon sh scripts. In geval van git-apps worden ook de nodige commando's na een upgrade uitgevoerd, dwz dat ie programma's zal herstarten als er updates waren en in geval van spotweb de database een upgrade zal geven.

Het zetten van een hourly cronjob voor het retrieven van spots wordt tijdens de install van spotweb aangeboden. Die komt in /etc/cron.hourly/spotweb_spots terecht.

Door de cronscripts in die mappen te zetten kunnen ze ook mooi verwijderd worden tijdens een purge, ik zal ze als configuratiebestanden behandelen in de .deb-files. Bij een remove blijven ze dan staan (maakt niet uit, ze exiten direct als het programma niet gevonden kan worden, no biggie), bij een purge verdwijnen ze dan helemaal.

Lazy admin Scripted installers ------------------------
                    ___           ___                  
                   /\  \         /\__\                 
                  /::\  \       /:/ _/_       ___      
                 /:/\:\  \     /:/ /\  \     /\__\     
  ___     ___   /:/ /::\  \   /:/ /::\  \   /:/__/     
 /\  \   /\__\ /:/_/:/\:\__\ /:/_/:/\:\__\ /::\  \     
 \:\  \ /:/  / \:\/:/  \/__/ \:\/:/ /:/  / \/\:\  \__  
  \:\  /:/  /   \::/__/       \::/ /:/  /     \:\/\__\ 
   \:\/:/  /     \:\  \        \/_/:/  /       \::/  / 
    \::/  /       \:\__\         /:/  /        /:/  /  
     \/__/         \/__/         \/__/         \/__/   

------------------------------------------------ Mar2zz
Make a choice to see info or install these apps...
1. Beets                  6. SickBeard
2. CouchPotato            7. Spotweb
3. Headphones             8. Subliminal
4. Mediafrontpage         9. Tranmission
5. Sabnzbdplus           10. XBMC (desktop)

Use f[n] for fast install (e.g. f1 f2 5 f6)
Autoset cronjobs for fast installs with:
./LaSi.sh hourly|daily|weekly|monthly

Q. Quit

Als ik de .debfiles heb aangepast zal ie ook in de dropbox verschijnen, tot dan staat ie hier:
https://raw.github.com/Mar2zz/LaSi/master/LaSi.sh

Net ff fast install met crons on the fly gedaan en installatie van 10 programma's binnen 3 minuten is wel lekker :) (tip: spotweb als laatste doen, aangezien de db-upgrade/retrieve natuurlijk lang kan duren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smika
Als ik op usenet zoek naar overspel. Dan is aflevering 9 die ik kan vinden is eigenlijk 10. Aflevering 8 op usenet is eigenlijk aflevering 9 etc.... Aflevering 1 is 1 en 2 bij elkaar.

Dus staan niet echt door elkaar.... alleen de nummering klopt niet alles -1.

Smika

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 17:56

DarkSide

theres no place like ::1

Smika schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:10:
Als ik op usenet zoek naar overspel. Dan is aflevering 9 die ik kan vinden is eigenlijk 10. Aflevering 8 op usenet is eigenlijk aflevering 9 etc.... Aflevering 1 is 1 en 2 bij elkaar.

Dus staan niet echt door elkaar.... alleen de nummering klopt niet alles -1.

Smika
Ja lastig was dat. Was nog even zoeken naar de juiste aflevering 3.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:48

Malarky

Wils voor wat ieder

DarkSide schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:12:
[...]

Ik mis even het probleem. Scene komt overheen met UG toch? En zo vind ik ze ook op binsearch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
[...]

Ah die heb ik dus ook niet. Hoe heb je dat opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smika
Malarky schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:24:
[...]

Ik mis even het probleem. Scene komt overheen met UG toch? En zo vind ik ze ook op binsearch.
Dit komt idd overeen. Dan staat het verkeed in Sickbeard (http://thetvdb.com/) en in mijn tv app op mijn android.

Smika

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 10:30
Smika schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:34:
Overspel en So you think vind hij niet, maar vind het geen probleem om deze even met de hand te doen.

EDIT: De reden waarom hij overspel niet vind, omdat de nummering niet goed is.
Smika
De reden waarom hij So you think niet vind is omdat hij zoekt met "NL" erachter (Pakt hij op van TVDB), terwijl handmatig te vinden is zonder "NL"

Weet dus niet of ik dit in de SIckbeard database kan aanpassen.
Iemand?

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23-09 18:08
Ik heb weer eens iets raars, ik dacht om uit te testen een serie in de backlog te updaten, een of andere manier ziet de log wel de goede kwaliteit, alleen komt het bestand gewoon niet aan. http://pauldeman.nl/log.txt is mijn log, probeerde Criminal Minds S03E01 te downloaden. In de log staat toch duidelijk dat de nzb gemaakt wordt, maar ik zie hem toch niet verschijnen. Ook markeerd sickbeard hem niet als gedownload.

Bij een wat recentere aflevering van hun, wordt er naar een andere database gekeken en daar is er geen enkel probleem met de nzb te download, wie kan me hier verder helpen ermee? Verder lijkt het me een enorm fijn programma, alleen mijn backlog vullen gaat zo een beetje lastig. :)

• sattertje
Bij het zoeken van de film Bad Teacher (IMDB:1284575) geeft die in newznab.j1nx.nl via CP geen reactie bij cat=2010. Wel bijv. bij cat=2040
Logregel:
http://newznab.j1nx.nl/ap...?????&extended=1&cat=2010

Bij handmatig zoeken via:
http://newznab.j1nx.nl/search/bad%20teacher?t=2010

Komen er wel resultaten.

Hoe kan dat?

• Joster
[...]

Kan het zijn dat de aflevering 2 die ik heb eigenlijk 3 is en dat de aflevering 1 die ik heb eigenlijk 1 & 2 tezamen is? Bij mij is aflevering 1 de enige die echt significant groter is qua bestandsgrootte zeg maar.

Ow wacht, Sickbeard komt wel overeen met TVDB. Dan snap ik helemaal niet waarom aflevering 3 niet wordt gevonden.

Edit:
Malarky schreef op woensdag 09 november 2011 @ 16:24:
[...]

Mooi, aflevering 3 van Scene heb ik ook handmatig op binsearch kunnen vinden. Echter de Xvid van aflevering 9 nog niet.

Maar het lijkt er dan dus op dat mijn Sickbeard de serie Overspel wel degelijk goed mee neemt, komt overeen met Scene tot zover. Ook voor wat betreft de bestandsgroottes en dergelijke. Btw, wat is Scene precies?

Edit2:

Crap, de S01E03 van Binsearch is een .exe, lekker dan.

Edit3:

Maar hier staan de afleveringen wel weer anders: http://overspel.vara.nl/Afleveringen.9574.0.html. Dat zou dus kunnen betekenen dat ik aflevering 3 eigenlijk al wel heb in de vorm van aflevering 4..

[ Voor 49% gewijzigd door Joster op 10-11-2011 09:37 ]

• Joostp1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09 16:41
Zijn er mensen die Subliminal of de SickBeard fork van Diaoul op OpenElec hebben draaien?
Heb zelf een poging gedaan door op OpenElec alle SickBeard bestanden te vervangen door die van Diaoul. Dit zorgt er voor dat de optie subtitles wel te zien is bij de config, maar ik kan de subtitles niet activeren (ik kan niks aanvinken).

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-09 14:31

j1nx

Geek - Enjoying life

sattertje schreef op donderdag 10 november 2011 @ 08:09:
Bij het zoeken van de film Bad Teacher (IMDB:1284575) geeft die in newznab.j1nx.nl via CP geen reactie bij cat=2010. Wel bijv. bij cat=2040
Logregel:
http://newznab.j1nx.nl/ap...?????&extended=1&cat=2010

Bij handmatig zoeken via:
http://newznab.j1nx.nl/search/bad%20teacher?t=2010

Komen er wel resultaten.

Hoe kan dat?
Even zonder pc bij de hand. Misschien retentie setting?

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-09 11:59
Ik probeer Diaoul`s Sickbeard fork te draaien op mijn windows omgeving, maar krijg continu deze melding, ongeacht port:

22:52:33 INFO::MAIN :: Starting Sick Beard on http://localhost:8081
22:52:39 ERROR::MAIN :: Unable to start web server, is something else running on port 8081?

Ook maakt het niet uit of ik 127.0.0.1, localhost, of 192.168.0.100 gebruik, hij blijft dit zeggen.
Iemand enig idee? Ik zag in de sickbeard.py wel dat de web_host directive keihard gecode is, dus geen config optie (zoals wel bij de windows variant), maar wijzigingen daarin maakt weinig tot niks uit.

Het rare is dat de standaard sickbeard-windows versie van Sickbeard het wel doet!!

[ Voor 6% gewijzigd door JohnStaakke op 10-11-2011 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cupra4
Ik ben maar begonnen met een herinstallatie van Sickbeard en SABnzb omdat er niks meer wilde werken op mijn Synology. Nu wil ik bestaande series toevoegen (add existing show) maar hij laat alleen het aantal afleveringen zien, maar niet de gedownloade die al op de schijf staan.

Hoe kan ik dat oplossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Het blijft toch vaag hoor, de serie Overspel.

Waar in Sickbeard de aflevering S01E10 heet, heeft deze als naam "aflevering 11". Deze heeft hij zojuist wel gedownload, terwijl aflevering S01E09 (wat volgens de Vara site dus aflevering 10 zou zijn) niet binnen is gekomen.

Ik heb het idee dat ik deze serie beter handmatig met behulp van Spotweb binnen kan hengelen, zelf uitzoek welke aflevering wat is en dan pas de serie toe moet voegen aan Sickbeard...
cupra4 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:55:
Ik ben maar begonnen met een herinstallatie van Sickbeard en SABnzb omdat er niks meer wilde werken op mijn Synology. Nu wil ik bestaande series toevoegen (add existing show) maar hij laat alleen het aantal afleveringen zien, maar niet de gedownloade die al op de schijf staan.

Rescan files.

[ Voor 34% gewijzigd door Joster op 11-11-2011 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Laatst online: 08:32

Nicap

Tsssk....

cupra4 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 00:55:

Zoals hieroven. Je had eerst existing show moeten doen, ipv new show.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cupra4
Nicap schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 08:45:
[...]

Zoals hieroven. Je had eerst existing show moeten doen, ipv new show.
Zo heb ik het ook gedaan en dat levert deze foutmelding op:

AAOSError: [Errno 13] Permission denied: '/volume1/video/Series/Lost
AA result = func(*[x.encode(sickbeard.SYS_ENCODING) if type(x) in (str, unicode) else x for x in args])
AA File "/usr/local/var/sickbeard/sickbeard/encodingKludge.py", line 56, in ek
AA for curFile in ek.ek(os.listdir, dir):
AA File "/usr/local/var/sickbeard/sickbeard/helpers.py", line 382, in listMediaFiles
AA files += listMediaFiles(fullCurFile)
AA File "/usr/local/var/sickbeard/sickbeard/helpers.py", line 387, in listMediaFiles
AA mediaFiles = helpers.listMediaFiles(self._location)
AA File "/usr/local/var/sickbeard/sickbeard/tv.py", line 205, in loadEpisodesFromDir
AA self.show.loadEpisodesFromDir()
AA File "/usr/local/var/sickbeard/sickbeard/show_queue.py", line 296, in execute

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cupra4
Ben iets verder gekomen. Het lijkt erop dat de map Series waar alles onder staat toch wat problemen met rechten heeft voor bepaalde folders.

Wat zijn nu de juiste rechten voor de map Series en de daaronderliggende mappen ? Windows gaat er toch niet zo lekker mee om zo te zien, dus zou graag weten hoe ik die in 1 keer goed kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
Hm, mijn sabToSickbeard userscript voert alles netjes uit, maar verwijderd niet de map na verplaatsing. Iemand enig idee? Ik draai het onder windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefve1
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 23:59
Bij mij werkt alles perfect tot dat SABnzbd+ een bestand heeft gedownload. Hij zet alles in zijn downloads/complete map en verder doet SickBeard er niets meer mee. Normaal zou SickBeard nu het bestand moeten verplaatsen en een andere naam geven. (Alles draait onder Ubuntu)

EDIT:
Met Manual Post-Processing werkt alles zoals het moet, volgens mij geeft SABnzbd+ geen signaal terug naar SickBeard dat er iets klaar is?

Kan iemand me helpen?
Bedankt!

[ Voor 23% gewijzigd door stefve1 op 11-11-2011 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:52
Wauw, had net J1nx toegevoegd aan mijn Couchpotato settings, en er begonnen toch in één klap iets van 25 films te downloaden! Nog 70 te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
ha, heerlijk ik kan weer bij de webpagina van Sickbeard komen :9 (via via zat ik wat url te proberen tot het lukte).
Is er een manier om de webpagina die nu bij Sickbeard bij QPKG-insteekmodules van Qnap staat te vervangen door de goede?

EDIT: Ik las dat het slim is om bepaalde bestanden of folders op een USB-stick te zetten, zodat de HDD's ook eens in slaapstand gaan. (Sinds dat ding hier staat heeft ie dat nooit gedaan). Weet iemand welke folders/files dat precies zijn?
Beetje noob hier, want ik had al genoeg problemen om dit überhaupt aan de praat te krijgen.

[ Voor 41% gewijzigd door Piet91 op 11-11-2011 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
stefve1 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 11:32:
Bij mij werkt alles perfect tot dat SABnzbd+ een bestand heeft gedownload. Hij zet alles in zijn downloads/complete map en verder doet SickBeard er niets meer mee. Normaal zou SickBeard nu het bestand moeten verplaatsen en een andere naam geven. (Alles draait onder Ubuntu)

EDIT:
Met Manual Post-Processing werkt alles zoals het moet, volgens mij geeft SABnzbd+ geen signaal terug naar SickBeard dat er iets klaar is?

Kan iemand me helpen?
Bedankt!
Heb je in sabnzbd de sickbeard user script ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefve1
JohnStaakke schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:22:
[...]

Heb je in sabnzbd de sickbeard user script ingesteld?
Dit is wat ik heb gedaan in SickBeard:
NZB-instellingen
Afbeeldingslocatie: http://i44.tinypic.com/250pdgp.png

Post-processing in SickBeard heb ik uit staan zoals het moet. (volgens de beschrijving)
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/15g4f3p.png

Dit is wat ik heb gedaan in SANnzbd:
Algemene instellingen (onderaan post-processing gelinkt naar de scripts van sickbeard: /home/administrator/.sickbeard/autoProcessingTV/ )
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/xp80f6.png

Bij categorieën een nieuwe aangemaakt met de naam 'sickbeard' en deze het juiste script meegegeven.
Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2zejpya.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
Dat zou moeten werken. Wat zegt Sickbeard`s log?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefve1
JohnStaakke schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:34:
Dat zou moeten werken. Wat zegt Sickbeard`s log?
Mijn laatste log bericht is dat SickBeard een tweet heeft gestuurd dat het bestand wordt gedownload.

EDIT:
Zou ik die permissies nog op 777 moeten zetten?

EDIT2:

Het is gelukt! Heel stom eigenlijk van me, ik heb SickBeard beveiligd met login en wachtwoord, natuurlijk moest ik die ook invoeren in het script bestand. :9

[ Voor 29% gewijzigd door stefve1 op 11-11-2011 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Ik heb zojuist een volledige rewrite gedaan van het installscript voor Synology. Of het werkt weet ik niet, maar de intentie is als volgt:
Het scheiden van programfiles en data/config's zodat reinstalls en dergelijke veel sneller gaan, en backuppen een kwestie van de configfolder kopieren.

Daarvoor heb ik de startscripts van Brickman aangepast, zodat de programma's zoals sickbeard/headphones/couchpotato terecht komen in /volume1/@appstore/programmanaam, maar de config en data worden opgeslagen in /volume1/@appstore/.programmanaam.

Ook heb ik geprobeerd een auto-update functie in deze startscripts te bouwen.

Zoals gezegd, of het werkt weet ik niet, ik heb geen syno, dus ik kan niet testen, maar hij zit vol met checks en als ie errort kapt ie gelijk en geeft ie aan wat je kunt doen.

Als het een beetje naar behoren werkt zal ik ook cronjobs enzo gaan toevoegen.

Make a choice to see info or install these apps...
1. Beets          4. SickBeard
2. CouchPotato    5. Spotweb
3. Headphones     6. Subliminal

Tip: Type ./LaSi_syn.sh --fast for fast install!
Q. Quit

Choose an option:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-09 16:50
CarpeVentum schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 12:28:
Wauw, had net J1nx toegevoegd aan mijn Couchpotato settings, en er begonnen toch in één klap iets van 25 films te downloaden! Nog 70 te gaan :)
Sinds wanneer kan je Jinx toevoegen bij couchpotato? Hoe doe ik dat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-09 17:55
Op dezelfde wijze als bij sickbeard: newznab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
@Marzz
Cool! Ik ga die subliminal even testen zo :-)
En wat is Beets? Heeft dat wat met muziek en evt. icm Headphones te maken?
Gevonden :)

Edit: Subliminal install vloog erdoorheen, was in 20 seconden klaar. Is er nog iets dat ik moet/kan checken?

Edit2: Ik kwam dit topic tegen via Google, waar ik uit kan opmaken dat de Subliminal account voor OpenSubtitles geblokkeerd is? Ik krijg namelijk herhaaldelijk de volgende melding als ik Subliminal via OpenSubtitles gebruik:
code:
1
ERROR: subliminal.OpenSubtitles Cannot login

[ Voor 80% gewijzigd door CarpeVentum op 12-11-2011 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadGazelle
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-08 14:23
@Marzz: ik heb met veel plezier gebruik gemaakt van jouw install script voor Headphones. Thanks daarvoor! Een klein vraagje though: als er een update beschikbaar is voor Headphones, installeert ie deze dan gelijk? (ik heb de WEB_UPDATE parameter al naar "1" gezet...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Piet91 schreef op vrijdag 11 november 2011 @ 13:08:
ha, heerlijk ik kan weer bij de webpagina van Sickbeard komen :9 (via via zat ik wat url te proberen tot het lukte).
Is er een manier om de webpagina die nu bij Sickbeard bij QPKG-insteekmodules van Qnap staat te vervangen door de goede?

EDIT: Ik las dat het slim is om bepaalde bestanden of folders op een USB-stick te zetten, zodat de HDD's ook eens in slaapstand gaan. (Sinds dat ding hier staat heeft ie dat nooit gedaan). Weet iemand welke folders/files dat precies zijn?
Beetje noob hier, want ik had al genoeg problemen om dit überhaupt aan de praat te krijgen.
Weet iemand dit? O-)

En weet iemand wat hier aan de hand is allemaal? Heb niets aan instellingen gedaan (vorige films/series heeft ie keurig gedownload) en ineens dit. Hij download niet verder (gepauzeerd, weer aangezet etc.) en die servertijd ligt zekers aan Sunny?
Afbeeldingslocatie: http://farm7.static.flickr.com/6098/6338117457_e4964d8e05_b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
CarpeVentum schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 20:18:
@Marzz
Cool! Ik ga die subliminal even testen zo :-)
En wat is Beets? Heeft dat wat met muziek en evt. icm Headphones te maken?
Gevonden :)

Edit: Subliminal install vloog erdoorheen, was in 20 seconden klaar. Is er nog iets dat ik moet/kan checken?

Edit2: Ik kwam dit topic tegen via Google, waar ik uit kan opmaken dat de Subliminal account voor OpenSubtitles geblokkeerd is? Ik krijg namelijk herhaaldelijk de volgende melding als ik Subliminal via OpenSubtitles gebruik:
code:
1
ERROR: subliminal.OpenSubtitles Cannot login
Dat is al gefixed in een nieuwere release van subliminal. De subliminal die opgehaald wordt is die die met easy_install wordt geinstalleerd, kan wat achter lopen op de github-versie. Ik zal wat tests moeten doen om die ook van github te krijgen.

@Musefan:
In de Ubuntu-installer zit de mogelijkheid om te laten checken naar updates en kan je zelf de frequentie aangeven (elk uur, dagelijks, wekelijks of maandelijks). Ik heb dat zelf altijd op wekelijks staan.

Dat enable web-update is dat je via de webinterface van Headphones op update kan klikken als er updates zijn en dat je dan ook echt updates binnenhaalt in plaats van permission denied :)

Run de installer nog maar eens met ./LaSi.sh --fast --cronjob=weekly en dan zet ie ook de cronjob neer, of doe het met --cronjob=ask en dan zal ie het per programma vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Mar2zz schreef op zondag 13 november 2011 @ 07:27:
[...]

Dat is al gefixed in een nieuwere release van subliminal. De subliminal die opgehaald wordt is die die met easy_install wordt geinstalleerd, kan wat achter lopen op de github-versie. Ik zal wat tests moeten doen om die ook van github te krijgen.
Maar updates worden wel automatisch binnen gehengeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FicoF
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-09 10:38
Nieuw in dit topic, dus wellicht wat beginners vragen.

Korte intro. Ik gebruik momenteel XBMC op mijn Windows 7 HTPC. Eigenlijk wil ik overstappen op Linux, maar die slikt RTL gemist niet. Nu is mijn idee, downloaden die handel, dan heb ik nog betere kwaliteit ook. Winwin.

SABnzbd en Sick Beard geïnstalleerd en werkt ook redelijk. Wel een irritante opbouw van die programma`s trouwens. Maar dat zal wel even wennen zijn.

Een paar zaken die ik niet snap:
1
Een serie downloaden die momenteel nog speelt in de USA.Download hij deze nu automatisch? Ik heb (zie plaatje) tot e07 compleet. Maar ik kan niet aanvinken bij 'Unaired' dat hij deze moet downloaden zodra deze beschikbaar is.
Afbeeldingslocatie: http://i56.tinypic.com/fmjm3c.jpg
2
Is er een indexsite voor SB die goed werkt voor NL series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xio88
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Is er een manier om in HeadPhones, Alles in eenkeer op Wanted te zetten.

Op het moment gebruik ik een query op de headphones.db die alles netjes op wanted zet. Maar vervolgens download hij deze niet...

"UPDATE albums SET status='Wanted' WHERE status='Skipped' AND type='Album' OR type='Single' OR type='Live' OR type='EP' OR type='Compilation' OR type='Soundtrack' OR type='Remix'"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intru
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 09:31
Ik loop nu sinds korte tijd af en toe tegen een probleem aan met Couchpotato. Een film wordt gedownload, en dit lijkt helemaal goed te gaan. Maar het uiteindelijke bestand (nadat CP hem heeft gemoved) is dan ineens maar 400KB groot, en werkt natuurlijk niet. SABnzbd geeft wel aan dat het een bestand van bv 5 GB heeft gedownload. Dit gaat alleen bij sommige films mis. Iemand die enig idee heeft waar dit vandaan kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-09 18:26

Osxy

Holy crap on a cracker

Heb ik ook al paar keer gehad maar er niet echt naar gekeken.
Maar is dus niet alleen bij jou ;)

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-09 17:55
FicoF schreef op zondag 13 november 2011 @ 13:43:
1
Een serie downloaden die momenteel nog speelt in de USA.Download hij deze nu automatisch?
Ja.
Had je natuurlijk ook gewoon uit kunnen vinden door een weekje te wachten toch?
2
Is er een indexsite voor SB die goed werkt voor NL series.
Genoeg, maar het probleem zit hem in SB die geen non-us series wil downloaden. Hoe je dat aan kan passen is een paar pagina's terug uitgebreid besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
CarpeVentum schreef op zondag 13 november 2011 @ 13:18:
[...]

Maar updates worden wel automatisch binnen gehengeld?
Op syno nog niet, eerst de installer in orde maken dus ik wacht even de issues op github af. Wel kun je /opt/init.d/pogramma update typen en dan pullt ie en herstart het programma als er updates zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Piet91 schreef op zondag 13 november 2011 @ 00:43:
[...]

Weet iemand dit? O-)

En weet iemand wat hier aan de hand is allemaal? Heb niets aan instellingen gedaan (vorige films/series heeft ie keurig gedownload) en ineens dit. Hij download niet verder (gepauzeerd, weer aangezet etc.) en die servertijd ligt zekers aan Sunny?
[afbeelding]
Weet iemand hier het antwoord op? Dus welke files/mappen ik nou eigenlijk op de usb-stick moet plaatsen (als dat nu nog kan zonder gezeur met downloaden) om de HDD's in slaapstand te kunnen laten gaan?

En waarom hij nu niet meer download?
(Ik gebruik sunny usenet i.c.m. Newznab (nzb.su)

EDIT: en hij kan weer geen Sickbeard openen, ik word zo moe van dat ding...

[ Voor 7% gewijzigd door Piet91 op 14-11-2011 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 26-09 18:37

Fab1Man

Live life to the fullest

Ik probeer een nieuwe pull te doen van subliminal, maar krijg bij de installatie telkens deze fout:
code:
1
2
3
4
5
6
7
  File "setup.py", line 24, in <module>
    import subliminal
  File "/Applications/Subliminal/subliminal/subliminal/__init__.py", line 33, in <module>
    from videos import *
  File "/Applications/Subliminal/subliminal/subliminal/videos.py", line 32, in <module>
    import kaa.metadata
ImportError: No module named kaa.metadata

Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Gaat om Mac OS X Lion 10.7.2.

[ Voor 7% gewijzigd door Fab1Man op 14-11-2011 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Kan iemand mij de output van het volgende commando op een Synology geven? (liefst met recente dsm installed)

ls /etc/cron*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mar2zz schreef op maandag 14 november 2011 @ 17:16:
Kan iemand mij de output van het volgende commando op een Synology geven? (liefst met recente dsm installed)

ls /etc/cron*
cube> ls /etc/cron*
/etc/crontab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
:p das weinig, nou ja dat is dan de riem zeg maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-09 19:54
Excuses dat ik hier zo kom binnenvallen, maar hier zit wellicht de meeste kennis voor mijn probleem: :)

Sabnzbd heb ik al een tijdje probleemloos draaien, sickbeard nu ook een week of twee. Subliminal had ik een paar weken geleden ook geinstalleerd naar aanleiding van CZero's tweakblog. Ook dat werkte nog best goed, ondanks dat ik Python 2.6 gebruik.

Maar goed, subliminal gaf wel regelmatig vage foutmeldingen, dus besloot ik om de laatste versie eens te proberen, gewoon door de wiki te volgen.

"subliminal --version" werkt gewoon; maar subliminal op een directory loslaten geeft uiteindelijk:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
Traceback (most recent call last):
  File "/usr/local/bin/subliminal", line 5, in <module>
    pkg_resources.run_script('subliminal==0.5', 'subliminal')
  File "/usr/lib/python2.6/dist-packages/pkg_resources.py", line 467, in run_script
    self.require(requires)[0].run_script(script_name, ns)
  File "/usr/lib/python2.6/dist-packages/pkg_resources.py", line 1200, in run_script
    execfile(script_filename, namespace, namespace)
  File "/usr/local/lib/python2.6/dist-packages/subliminal-0.5-py2.6.egg/EGG-INFO/scripts/subliminal", line 78, in <module>
    main()
  File "/usr/local/lib/python2.6/dist-packages/subliminal-0.5-py2.6.egg/EGG-INFO/scripts/subliminal", line 65, in main
    subtitles = subli.downloadSubtitles([unicode(x) for x in args.paths])
  File "/usr/local/lib/python2.6/dist-packages/subliminal-0.5-py2.6.egg/subliminal/core.py", line 197, in downloadSubtitles
    by_video = self.groupByVideo(self.listSubtitles(entries, False))
  File "/usr/local/lib/python2.6/dist-packages/subliminal-0.5-py2.6.egg/subliminal/core.py", line 151, in listSubtitles
    scan_result.extend(videos.scan(e))
  File "/usr/local/lib/python2.6/dist-packages/subliminal-0.5-py2.6.egg/subliminal/videos.py", line 207, in scan
    result.extend(scan(os.path.join(entry, e), max_depth, depth + 1))
  File "/usr/local/lib/python2.6/dist-packages/subliminal-0.5-py2.6.egg/subliminal/videos.py", line 200, in scan
    if mimetypes.guess_type(entry)[0] not in MIMETYPES and os.path.splitext(entry)[1] not in EXTENSIONS:
NameError: global name 'mimetypes' is not defined

Blijkbaar weet 'ie de mimetypes module niet te vinden (?), ondanks dat die wel op het systeem lijkt te staan (/usr/lib/python2.6/mimetypes.pyc bestaat).

Nou ben ik compleet niet thuis in Python, dus ik weet nu niet of ik iets compleet fout gedaan heb of dat er iets mis is. Ik deed een poging:
subliminal/videos.py heeft bovenaan een lijstje van import commando's. Toegevoegd: "import mimetypes" - opnieuw installeren en bingo, probleem opgelost!

Volgende probleem:
code:
1
2
...
UnboundLocalError: local variable 'list_languages' referenced before assignment

Goed, weet ik even niet. Dan maar "subliminal -l en .", ofwel de language hard specificeren voor de current directory:
code:
1
2
...
NameError: global name 'has_single' is not defined

... en nu wordt het mij teveel. Wat is er aan de hand?
a) ik doe iets stoms;
b) ervaren python coder heeft brak spul op github gezet;
c) anders, namelijk...
Iemand een idee?

Ik wil er op github wel een issue voor aanmaken, maar de kans is groot dat ik zelf fout bezig ben, dat wil ik eerst even uitsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik heb een nieuwe serie 'Life's too short' in Sickbeard gezet. Hiervan is E01 vorige week uitgezonden. Sickbeard gaat netjes zoeken, maar vindt een bestand genaamd 'Lifes.Too.Short.S01.The.Making.Of.720p.HDTV.x264-TLA'. Deze wordt gedownload, en het hele eerste seizoen wordt daardoor op 'snatched' gezet, en hij kijkt niet meer verder.

Ik begrijp de logica hierachter door de naam van het bestand maar hoe kan ik Sickbeard vertellen dat dit niet goed gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
@van aalten, ik heb onlangs ergens gelezen dat diaoul het verzoek heeft gedaan niet de git clone van subliminal te gebruiken omdat hij daar actief in code en ook half afgeschreven code pushed. Heb je wellicht python setup.py gedaan bij install? Het is volgens mij hierom aan te raden om de versie uit de pip-repo te gebruiken, dus zonder clone gewoon sudo pip install subliminal te doen en daarmee aan de slag te gaan.

@mrwolf:
Kan niet. Jammer maar helaas, is iets waar ik ook tegen aan loop met bijvoorbeeld battlestar galactica, waar ik 2003 versie van wil hebben, maar ik steeds de oude versie krijg met Face van the Ateam. Je kan het beste s01 op skipped zetten, dan 1e ep handmatig downen, die door sickbeard laten processen, en dan de rest weer op wanted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaBla1973
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-09 20:06
Mar2zz schreef op maandag 14 november 2011 @ 20:54:

@mrwolf:
Kan niet. Jammer maar helaas, is iets waar ik ook tegen aan loop met bijvoorbeeld battlestar galactica, waar ik 2003 versie van wil hebben, maar ik steeds de oude versie krijg met Face van the Ateam. Je kan het beste s01 op skipped zetten, dan 1e ep handmatig downen, die door sickbeard laten processen, en dan de rest weer op wanted.
Zo heb ik dat ook met 'Life's too short' gedaan :) Werkt

Computer nr 486 denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdr
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 26-09 09:27
Hi,

Ik heb ongeveer een half jaar een Synology DS411+ draaien.

Zowel SABnzbd en Sickbeard hebben maandenlang vlotjes samengewerkt. Toen ik echter ging updaten naar het superzebulon package sickbeard 3.0 kreeg ik de postprocessing niet geconfigureerd. Ik krijg steeds de foutmelding "Exception generated in thread POSTPROCESSER: 13".

Het zoeken van NZB's en het communiceren naar SABnzbd loopt perfect. Na het downloaden, slaagt Sickbeard er echter niet in te postprocessen naar de juiste folder (inclusief naamwijziging).
  • downgraden naar 2.0 heeft geen effect, de foutmelding blijft
  • verse install 3.0 heeft geen effect, de foutmelding blijft
  • user "sickbeard" heeft read/write rechten zowel op de download folder als target folder
Enig idee waar het fout loopt?

Edit: Bij het manuele postprocessen krijg ik onderstaande foutmelding
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
500 Internal Server Error

The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.

File "/usr/local/var/sickbeard/cherrypy/_cprequest.py", line 660, in respond
    response.body = self.handler()
  File "/usr/local/var/sickbeard/cherrypy/lib/encoding.py", line 193, in __call__
    self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs)
  File "/usr/local/var/sickbeard/cherrypy/_cpdispatch.py", line 25, in __call__
    return self.callable(*self.args, **self.kwargs)
  File "/usr/local/var/sickbeard/sickbeard/webserve.py", line 1371, in processEpisode
    result = processTV.processDir(dir, nzbName)
  File "/usr/local/var/sickbeard/sickbeard/processTV.py", line 77, in processDir
    fileList = ek.ek(os.listdir, dirName)
  File "/usr/local/var/sickbeard/sickbeard/encodingKludge.py", line 56, in ek
    result = func(*[x.encode(sickbeard.SYS_ENCODING) if type(x) in (str, unicode) else x for x in args])
OSError: [Errno 13] Permission denied: '/volume1/SABnzbd/complete/TV'

[ Voor 41% gewijzigd door kwdr op 14-11-2011 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat loopt fout op de melding op de laatste regel
OSError: [Errno 13] Permission denied: '/volume1/SABnzbd/complete/TV'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwdr
  • Laatst online: 26-09 09:27
de read write rechten staan echter correct voor de user sickbeard in de betreffende mappen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-09 19:54
Mar2zz schreef op maandag 14 november 2011 @ 20:54:
@van aalten, ik heb onlangs ergens gelezen dat diaoul het verzoek heeft gedaan niet de git clone van subliminal te gebruiken omdat hij daar actief in code en ook half afgeschreven code pushed. Heb je wellicht python setup.py gedaan bij install? Het is volgens mij hierom aan te raden om de versie uit de pip-repo te gebruiken, dus zonder clone gewoon sudo pip install subliminal te doen en daarmee aan de slag te gaan.
Ah, bedankt - ik had inderdaad de moeilijke manier met git clone en zo gedaan. 'sudo pip install subliminal' werkt subliem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorneelB
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-08 10:43
zeg jongens, sinds het toevoegen van j1nx heb ik regelmatig in sabnzbd "invalid par2 files".. iemand anders dit ook?

60 TB can not be enough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Piet91 schreef op maandag 14 november 2011 @ 14:17:
[...]

Weet iemand hier het antwoord op? Dus welke files/mappen ik nou eigenlijk op de usb-stick moet plaatsen (als dat nu nog kan zonder gezeur met downloaden) om de HDD's in slaapstand te kunnen laten gaan?
Om je eerste vraag te beantwoorden: ik schrijf alle logs van SickBeard, CouchPotato, Spotweb en SAB weg naar een usb stick die ik in de Syno heb gestopt. Dat doet al een hele hoop bij mijn weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-09 16:04
Joster schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 13:46:
[...]

Om je eerste vraag te beantwoorden: ik schrijf alle logs van SickBeard, CouchPotato, Spotweb en SAB weg naar een usb stick die ik in de Syno heb gestopt. Dat doet al een hele hoop bij mijn weten.
Doe ik ook echter is me dit voor CP nog niet gelukt met Zebulon's package.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:12

NoTimeRemains

I know

is er toevallig ook een install tutorial van Subliminal voor Windows?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:12

NoTimeRemains

I know

de installatie van beautifulsoup gaat goed alleen van subliminal krijg ik deze fout melding

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
c:\Subliminal>C:\Python27\python.exe setup.py install
    import subliminal
  File "c:\Subliminal\subliminal\__init__.py", line 33, in <module>
    from videos import *
  File "c:\Subliminal\subliminal\videos.py", line 28, in <module>
    import guessit
ImportError: No module named guessit

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
TheNymf schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:13:
[...]

hmm, dan zou ik misschien de oorzaak daarvan eens oplossen, ik heb er geen last van :?
sowieso zou ik er niet teveel tijd in steken, CP versie 2 komt er binnenkort aan, en ik verwacht een superpakket!
Een reactie van TheNymf op de blog van Mar2zz over het spaak lopen van mijn post processing na een download via Couch Potato in SAB. Op wat voor termijn kunnen we CP versie 2 verwachten? Iemand die daar meer over weet?

[ Voor 3% gewijzigd door Joster op 16-11-2011 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Heeft een Synology user de inhoud van een 'default' crontab bestand even beschikbaar?
cat /etc/crontab
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

~ # cat /etc/crontab
#minute hour    mday    month   wday    who     command
0       0       *       *       *       root    /usr/sbin/ntpdate -b nl.pool.ntp.org
59      0       *       *       1,4     root    /usr/bin/php -n -d safe_mode_exec_dir='' /usr/syno/bin/autoupdate.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefve1
NoTimeRemains schreef op woensdag 16 november 2011 @ 12:37:
de installatie van beautifulsoup gaat goed alleen van subliminal krijg ik deze fout melding

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
c:\Subliminal>C:\Python27\python.exe setup.py install
    import subliminal
  File "c:\Subliminal\subliminal\__init__.py", line 33, in <module>
    from videos import *
  File "c:\Subliminal\subliminal\videos.py", line 28, in <module>
    import guessit
ImportError: No module named guessit
Had ik ook, moet je even guessit installeren.
http://www.gitorious.org/smewt/guessit/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2011 @ 14:00:
~ # cat /etc/crontab
#minute hour    mday    month   wday    who     command
0       0       *       *       *       root    /usr/sbin/ntpdate -b nl.pool.ntp.org
59      0       *       *       1,4     root    /usr/bin/php -n -d safe_mode_exec_dir='' /usr/syno/bin/autoupdate.php
maakt het nog uit of het spaties of tabs tussen de karakters in zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Volgens mij zijn het tabs, maar ik weet niet in hoeverre dat uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Andere mensen al ervaring met mpd en/of ampache? http://ampache.org/ en http://mpd.wikia.com/wiki/Music_Player_Daemon_Wiki

mpd is een ultralight music player waarmee je htpc al je muziek kan afspelen en ampache is 1 van de vele interfaces die er gebruik van kan maken. Sommige lokale muziekspelers ook, nu kan ik vanaf mijn laptop met een lokaal lijkende client muziek op mijn htpc afspelen :)

Subsonic met z'n java kan mooi de deur uit zo.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/He0igy3ALfUyLZX0yOCFVOjm/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Laatst online: 22:32
@ Mar2zz

De crontab van Syno is erg gevoelig. Tabs zijn verplicht, als er iets anders komt te staan, dan wordt deze herschreven met een default.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
tabs van 8 of 4 tekens lengte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Laatst online: 22:32
Acht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadGazelle
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-08 14:23
Mar2zz schreef op zondag 13 november 2011 @ 07:27:
[...]
@Musefan:
In de Ubuntu-installer zit de mogelijkheid om te laten checken naar updates en kan je zelf de frequentie aangeven (elk uur, dagelijks, wekelijks of maandelijks). Ik heb dat zelf altijd op wekelijks staan.

Dat enable web-update is dat je via de webinterface van Headphones op update kan klikken als er updates zijn en dat je dan ook echt updates binnenhaalt in plaats van permission denied :)

Run de installer nog maar eens met ./LaSi.sh --fast --cronjob=weekly en dan zet ie ook de cronjob neer, of doe het met --cronjob=ask en dan zal ie het per programma vragen.
Bedankt! Ga ik dan ff uittesten. :)

• Joster
Joster schreef op woensdag 16 november 2011 @ 13:41:
[...]

Een reactie van TheNymf op de blog van Mar2zz over het spaak lopen van mijn post processing na een download via Couch Potato in SAB. Op wat voor termijn kunnen we CP versie 2 verwachten? Iemand die daar meer over weet?
Ik ben toch zeer benieuwd!

• Mar2zz
stiekem kun je 'm al installeren, al doet ie niet veel nog :) hint: github en couchpotato-server

• Joster
Ik wil hem pas hebben als ie wat doet natuurlijk :P Probleem is nu de post processing van CP > SAB > CP en ik twijfel of ik daar nog veel tijd in moet steken aangezien v2 er een keer aan komt. Ik ben benieuwd naar die "een keer"..

• sattertje
Heb op mijn syno, couchpotato, Sickbeard en spotweb draaien.

Nu kan je in sickbeard kiezen voor meerder newznab providers (spotweb, j1nx.nl)
Echter dat kan niet in Couchpotato.

Weet iemand of het toch mogelijk is om meerder newznab providers te gebruiken in Couchpotato?

• Piet91
  • Niet online
Hoe stabiel of ontwikkeld zijn Sabnzbd, SickBeard en Couchpotato eigenlijk? Tot nu toe heb ik eigenlijk alleen nog maar problemen ermee i.c.m. de Qnap.
Instellen precies zo gedaan als in de handleidingen e.d. wordt gezegd (voorzover dat gelukt is), maar SickBeard kan ik niet openen (webpagina is verkeerd, andere heb ik geprobeerd maar zijn ook verkeerd.)

Zo haalt Sabnzbd series binnen, begint met uitpakken/verwerken (stond op meerdere procenten) en nu staat overal "Download mislukt - Buiten de server bewaartijd?" (Dat laatste is sowieso niet het geval).
En bij de laatste 2 films "Uitpakken mislukt, schrijffout of schijf vol?" (log hieronder in spoiler)

Ook niets aan instellingen veranderd van SickBeard (immers, kan er niet eens bijkomen) en nu haalt hij niet meer series binnen, of hij vind series niet eens (Bijvoorbeeld Britse series - waarvan ik hier gelezen dat Sickbeard geen non-us series binnen kan halen?) maar ook geen oude afleveringen van The Simpsons.

Moet je nou echt een tweaker zijn om dit goed aan de praat te krijgen?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
2011-11-17 16:41:58,685
WAARSCHUWING:
FOUT:: schrijf fout ( in the file /Films/The Kings Speech (2010)/_UNPACK_The.Kings.Speech.2010.1080p.BluRay.X264-AMIABLE/The.Kings.Speech.2010.1080p.BluRay.X264-AMIABLE.sub [R]etry, [A]bort)

2011-11-17 16:41:57,660
WAARSCHUWING:
FOUT:: schrijf fout ( in the file /Films/The Kings Speech (2010)/_UNPACK_The.Kings.Speech.2010.1080p.BluRay.X264-AMIABLE/The.Kings.Speech.2010.1080p.BluRay.X264-AMIABLE.mkv [R]etry, [A]bort)

2011-11-17 16:33:12,160
WAARSCHUWING:
FOUT:: schrijf fout ( in the file /Films/Groundhog Day (1993)/_UNPACK_Groundhog.Day.1993.PROPER.1080p.BluRay.x264-CiNEFiLE/Groundhog.Day.1993.1080p.BluRay.x264-CiNEFiLE.mkv [R]etry, [A]bort)

2011-11-17 15:34:53,181
WAARSCHUWING:
FOUT:: schrijf fout ( in the file /Films/The Kings Speech (2010)/_UNPACK_The.Kings.Speech.2010.1080p.BluRay.X264-AMIABLE/The.Kings.Speech.2010.1080p.BluRay.X264-AMIABLE.sub [R]etry, [A]bort)

2011-11-17 15:34:50,277
WAARSCHUWING:
FOUT:: schrijf fout ( in the file /Films/The Kings Speech (2010)/_UNPACK_The.Kings.Speech.2010.1080p.BluRay.X264-AMIABLE/The.Kings.Speech.2010.1080p.BluRay.X264-AMIABLE.mkv [R]etry, [A]bort)

[ Voor 51% gewijzigd door Piet91 op 17-11-2011 19:22 ]

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het gouden trio werkt bij mij al ruim een jaar zeer stabiel, op een Windows 7 omgeving. Je kan niet stellen dat de software instabiel is ondanks dat het alpha is (sabnzbd is zelfs flink doorontwikkeld).

Schrijffouten hebben te maken met permissies en niet zozeer met de software zelf, ik weet niet precies wat er op een Qnap draait maar het zal ongetwijfel een kwestie zijn van de juiste rechten uitdelen.

• CarpeVentum
Ik had die screenshots van de nieuwe versie nog niet gezien :-). Ziet er goed uit Ruud!

Weet je wat, ik denk dat ik wel een donatie ga doen nu. Want meer euro's is meer koffie, en meer koffie is meer productiviteit, en meer productiviteit is meer beter. ;)

Edit: done :)

[ Voor 9% gewijzigd door CarpeVentum op 17-11-2011 17:40 ]

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-09 16:50
Kan je op de J1nx nieuwsgroep ook alle nieuwe films etc vinden? Ik betaal nu elke maand voor supernews maar als j1nx ze ook heeft neem ik die.

• Mar2zz
uhm, blubbers... het verschil tussen indexers en usenetservers wellicht even googlen? of maak je een grapje? ik mis de smilie dan... :D

• Nicap
  • Laatst online: 08:32

Nicap

Tsssk....

J1Nx is geen newsserver,maar een soort van Spotweb. Je kunt er dus niet direct films weghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Shit hey, Sickbeard zit weer eens tegen. Twee episodes, namelijk de nieuwe The Big Bang Theory en de nieuwe The Office zijn volgens Sickbeard 'unaired'. Het lijkt ook alsof ie ubehaupt voor deze shows niet meer weet wanneer wat gereleased wordt. Force full update is onsuccesvol.

Het is de Subliminal versie. Die sloeg hier vorige keer ook al van op hol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
sattertje schreef op donderdag 17 november 2011 @ 16:13:
Heb op mijn syno, couchpotato, Sickbeard en spotweb draaien.

Nu kan je in sickbeard kiezen voor meerder newznab providers (spotweb, j1nx.nl)
Echter dat kan niet in Couchpotato.

Weet iemand of het toch mogelijk is om meerder newznab providers te gebruiken in Couchpotato?
Iemand?
Pagina: 1 ... 44 ... 47 Laatste

Dit topic is gesloten.