[Ervaringen] Sickbeard, Couchpotato e.a. Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 47 Laatste
Acties:
  • 295.888 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Malarky schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 17:48:
[...]

Ikzelf maak gebruik van twee opties om bijvoorbeeld Armin van Buuren automatisch binnen te hengelen. De snelste manier is uTorrent (mag ook andere client, maar uTorrent heeft redelijk uitgebreide RSS downloader) in combinatie met goede private torrent sites.

Tweede eevoudige manier is de RSS van SABnzbd van Zebulon in combinatie met de RSS van 'My Searches' van nzbs.org.

Voor beiden opties zou je (eventueel) aan een account moeten zien te komen, maar dan gaat het wel vlekkeloos, automatisch en bovendien is het erg eenvoudig.
Hmm, oké. Moet me eens goed gaan inlezen dus, want ik heb nog geen kaas gegeten van dit alles. :+
Royz schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:14:
[...]

Daar is juist Headphones voor :P ;)
Maar m'n broer wil de radio-uitzendingen hebben. Headphones is toch voor albums?

[ Voor 12% gewijzigd door Piet91 op 27-10-2011 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Piet91 schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:23:
[...]

Maar m'n broer wil de radio-uitzendingen hebben. Headphones is toch voor albums?
Klopt helemaal, de uitzendingen van A State of Trance zul je niet kunnen downloaden met Headphones.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:48

Malarky

Wils voor wat ieder

Sudden schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 18:34:
[...]

Klopt helemaal, de uitzendingen van A State of Trance zul je niet kunnen downloaden met Headphones.
Inderdaad, had dat vanmiddag ook al voor je geprobeerd met Headphones, maar hij kan alleen of alles albums van een artiest downloaden of juist bepaalde albums die al compleet zijn, geen lopende uitzendingen als State of Trance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Malarky schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:07:
[...]

Inderdaad, had dat vanmiddag ook al voor je geprobeerd met Headphones, maar hij kan alleen of alles albums van een artiest downloaden of juist bepaalde albums die al compleet zijn, geen lopende uitzendingen als State of Trance.
ohh dat soort. zelf heb ik een RSS aangemaakt via binsearch. :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Als ik de verbose logging van subliminal bekijk dan maakt ie volgens mij geen onderscheid tussen dvdrip en hdtv uitzendingen, hij kijkt alleen naar de extensie volgens mij.

Iemand al ervaringen dat bij dvdrip's hdtv subs zitten of andersom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-09 15:28
Mar2zz schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 19:40:
Als ik de verbose logging van subliminal bekijk dan maakt ie volgens mij geen onderscheid tussen dvdrip en hdtv uitzendingen, hij kijkt alleen naar de extensie volgens mij.

Iemand al ervaringen dat bij dvdrip's hdtv subs zitten of andersom?
Yups, hier het geval.

Merkte het bij Two and a Half Men, hdtv subs bij dvdrip releases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
:s dat is dan mooi irritant, aangezien backlogs meestal met dvdrips komen...

Maar ja, hoe maak je op basis van alleen file onderscheid tussen hdtv en dvdrip... Dat kan alleen met hashing. Voor backlogs is dus eigenlijk alleen de opensubtitlesplugin geschikt, maar die is weer bijzonder incompleet qua aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunpealhunter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-06 22:03
Is het met couchpotato mogelijk om de release group in de bestandsnaam neer te zetten? Bijvoorbeeld:
Wall E (2008) - ESiR.mkv? Als dit mogelijk is hoe moet ik dat dan instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

dunpealhunter schreef op donderdag 27 oktober 2011 @ 22:33:
Is het met couchpotato mogelijk om de release group in de bestandsnaam neer te zetten? Bijvoorbeeld:
Wall E (2008) - ESiR.mkv? Als dit mogelijk is hoe moet ik dat dan instellen?
<group> toevoegen bij de renaming opties. Echt waterdicht is het niet altijd.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-11-2021
Of de optie op <original> zetten om zo de bestandsnaam intact te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Er zijn er hier vast wel meer dia SABnzbd op hun NAS draaien.
Ik ben benieuwd of jullie gebruik maken van de repair functionaliteit in SAB?

Gisteren werd er een release gedownload welke gerepaird moest worden maar dit ging zo langzaam dat het voor mijn gevoel sneller ging als ik deze opnieuw aanzetten maar dan andere versie. Je kunt echter deze repair actie niet onderbreken en is het dus gewoon afwachten.

Nu zou ik never_repair kunnen enablen maar is er wellicht een andere optie?

[ Voor 9% gewijzigd door schumi2004 op 28-10-2011 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Je zou een tweede reserve server kunnen toevoegen (tip: gratis http://xsusenet.com/ ) waar hij dan de beschadigde delen weghaalt. Hij is niet snel, maar altijd sneller dan repareren.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Magic schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 08:53:
Je zou een tweede reserve server kunnen toevoegen (tip: gratis http://xsusenet.com/ ) waar hij dan de beschadigde delen weghaalt. Hij is niet snel, maar altijd sneller dan repareren.
Ik heb al zoveel servers erin staan, o.a. die, en dat lijkt ook niet te helpen.

Als hij hem niet compleet krijgt dan gaat ie par files zoeken. Ik heb het idee dat als ie er dan een paar heeft dan begint het repair process weer opnieuw om er vervolgens achter te komen dat ie toch net niet genoeg heeft een weer opnieuw begint met in het ergste geval dat na die hele rompslomp hij alsnog mislukt is :P
Als het nu mogelijk was deze repair actie te onderbreken dan vond ik het niet zo erg maar dat lijkt niet te lukken.

Zou ik misschien mijn settings eens moeten nalopen/optimaliseren?

:update:
Net even in de log gekeken en een repair duur van 6 uur en 38 minuten vind ik toch net iets te overdreven.

[ Voor 17% gewijzigd door schumi2004 op 28-10-2011 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Voor zover ik weet kijkt hij eerst hoeveel par blokken er nodig zijn, en dan download hij dat precieze aantal.

Echter herken ik het probleem wat je hebt, volgens mij komt dat doordat een par-bestand dan beschadigd is, en hij dan alsnog blokken tekort komt. Er is ook niet echt een nette manier om een repair te annuleren, behalve stoppen, en dan sabnzbd killen en weer starten, en vervolgens de queue opruimen. 't komt alleen zo weinig voor dat ik me er eigenlijk niet druk om maak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:49

Nicap

Tsssk....

Malarky schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 22:50:
Het is echt non-tweaker proof nu :9

De updates van Zebulon werken nu echt prachtig! Volledig geïntegreerd in DSM
Ik heb die bronnen toegevoegd in packagecenter, en alles geupdate. Als ik nu kijk in sickbeard, dan staat er bovenaan: Unknown version, bla bla bla. Update now.

Moet ik hem dan nog een keer updaten uit SB zelf, of wacht ik tot de packagecenter iets aangeeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
updaten uit sickbeard zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-09 14:31

j1nx

Geek - Enjoying life

Ik heb me dus altijd afgevraagd wat die "Sickbeard index" altijd was. Blijkt het ook gewoon een newznab server te zijn die in "guest" mode draaid :*)

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Ik heb de .deb files voor sickbeard, couchpotato en headphones aangepast.
Changes t.o.v. vorige versies:
* /usr/bin/programma: --force-update herstart alleen als er daadwerkelijk updates zijn gedownload van Github
* /etc/init.d/programma:
start-stop zijn nu aparte functies en kijken voordat er actie ondernomen wordt eerst of het programma al draait of niet
logt naar /var/boot/boot.log
* headphones heeft 15s sleeptime nodig bij een restart
* installed by default in /opt/programma, maar via /etc/default kan je achteraf e.e.a. aanpassen mocht je dat willen, maar is niet nodig/aan te raden.

Hier zijn de nieuwe versies te downen:
http://dl.dropbox.com/u/18712538/LaSi_repo/sickbeard.deb
http://dl.dropbox.com/u/18712538/LaSi_repo/headphones.deb
http://dl.dropbox.com/u/18712538/LaSi_repo/couchpotato.deb

Met sudo dpkg -i *.deb installeren, kan over oudere versies heen als je eerder met een .deb file hebt geinstalleerd.

@j1nx: Ik weet niet of je Automovies nog gebruikt, maar je startup script die je in het xbmc-forum hebt geschreven is niet helemaal in orde:
 * Loading LIRC modules                                                                      [ OK ] 
 * Starting remote control daemon(s) : LIRC                                                  [ OK ] 
 * Starting execution daemon: irexec                                                         [ OK ] 
Starting AutoMovies
start-stop-daemon: Unable to chdir() to /.automovies (No such file or directory)
 * Starting CouchPotato                                                                      [ OK ] 
 * Starting Headphones                                                                       [ OK ] 
 * Restoring joystick calibration                                                            [ OK ] 
 * Starting SickBeard                                                                        [ OK ] 
 * Starting bittorrent daemon transmission-daemon                                            [ OK ] 
 * Starting web server apache2                                                               [ OK ] 
 * Starting SABnzbd+ binary newsgrabber                                                      [ OK ] 
 * Checking battery state...                                                                 [ OK ] 
Started Subsonic [PID 1760, /var/subsonic/subsonic_sh.log]

[ Voor 5% gewijzigd door Mar2zz op 28-10-2011 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Mar2zz schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 11:15:
@j1nx: Ik weet niet of je Automovies nog gebruikt, maar je startup script die je in het xbmc-forum hebt geschreven is niet helemaal in orde:
 * Loading LIRC modules                                                                      [ OK ] 
 * Starting remote control daemon(s) : LIRC                                                  [ OK ] 
 * Starting execution daemon: irexec                                                         [ OK ] 
Starting AutoMovies
start-stop-daemon: Unable to chdir() to /.automovies (No such file or directory)
 * Starting CouchPotato                                                                      [ OK ] 
 * Starting Headphones                                                                       [ OK ] 
 * Restoring joystick calibration                                                            [ OK ] 
 * Starting SickBeard                                                                        [ OK ] 
 * Starting bittorrent daemon transmission-daemon                                            [ OK ] 
 * Starting web server apache2                                                               [ OK ] 
 * Starting SABnzbd+ binary newsgrabber                                                      [ OK ] 
 * Checking battery state...                                                                 [ OK ] 
Started Subsonic [PID 1760, /var/subsonic/subsonic_sh.log]
Nope, heb ik ooit eens naar gekeken, maar aangezien het project al weer zo goed als dood is en er nooit een versie met newznab support uitgekomen is, staat hij stil.

Voor de mensen die naar newznab kijken/keken. Er is een vrij verkrijgbare mirror van de plus versie op github, inclusief een "momo" branch van "midgetspy" (klinkt bekend toch!)
https://github.com/anth0/nnplus

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Ha, toch een vrij verkrijgbare. Dat moet natuurlijk ook mogen gezien de license.

Dat automovies gaf me nog problemen, ik zat me rot te zoeken waar dat initscript stond, kon 'm niet vinden dus met find en grep enzo lopen kloten, zat ik op mijn lokale systeem ingelogd ipv op de mediabak. :(

Weet iemand ook hoe je dit moet doen, dit krijg je als je subliminal nogmaals installeert, maar waar hoe voor je dat upgrade commando uit?
Requirement already satisfied (use --upgrade to upgrade): subliminal in /usr/local/lib/python2.7/dist-packages
Requirement already satisfied (use --upgrade to upgrade): BeautifulSoup>=3.2.0 in /usr/local/lib/python2.7/dist-packages (from subliminal)
Requirement already satisfied (use --upgrade to upgrade): guessit>=0.2 in /usr/local/lib/python2.7/dist-packages (from subliminal)

[ Voor 48% gewijzigd door Mar2zz op 28-10-2011 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Mar2zz schreef op vrijdag 28 oktober 2011 @ 13:47:
Weet iemand ook hoe je dit moet doen, dit krijg je als je subliminal nogmaals installeert, maar waar hoe voor je dat upgrade commando uit?
Requirement already satisfied (use --upgrade to upgrade): subliminal in /usr/local/lib/python2.7/dist-packages
Requirement already satisfied (use --upgrade to upgrade): BeautifulSoup>=3.2.0 in /usr/local/lib/python2.7/dist-packages (from subliminal)
Requirement already satisfied (use --upgrade to upgrade): guessit>=0.2 in /usr/local/lib/python2.7/dist-packages (from subliminal)
pip install -I sublimal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Thx.
hij zeurt over subliminal.py not found, maar werkt wel (doet ie tijdens verse installatie trouwens ook).
mars@laptop:~$ pip install -I subliminal
Downloading/unpacking subliminal
  Downloading subliminal-1.0b3.tar.gz
  Running setup.py egg_info for package subliminal

file subliminal.py (for module subliminal) not found
Downloading/unpacking BeautifulSoup>=3.2.0 (from subliminal)
  Downloading BeautifulSoup-3.2.0.tar.gz
  Running setup.py egg_info for package BeautifulSoup

Downloading/unpacking guessit>=0.2 (from subliminal)
  Downloading guessit-0.2.tar.gz
  Running setup.py egg_info for package guessit

Cleaning up...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Iemand een idee hoe de config aan te passen in CP subliminal om bij het toevoegen van een nieuwe show de subs default aan te hebben?

Nu is het zo als je een serie wilt toevoegen je de defaults niet meer kunt instellen, set default button is greyed out

Eigenlijk de set default by step 3 button herstellen dus ;)

[ Voor 11% gewijzigd door schumi2004 op 28-10-2011 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-09 17:51
Ik krijg nog steeds de volgende error:
code:
1
ERROR [        app.lib.cron.yarr] Something went wrong with searchAll: 'NoneType' object has no attribute 'replace'

Heb versie 1d99335 van cp draaien via superzebulon op me ds210j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-09 16:50
Jongens, hebben jullie ook problemen met NZB.su sinds vandaag?

Ik krijg elke keer deze melding als ik een film zoek:

10:21:29 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://nzb.su/api?t=movie...c339a&extended=1&cat=2040
10:21:22 INFO [lib.provider.movie.search] Getting extra movie info for Source Code.
10:18:18 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Getting RSS from cache: tt0945513-2040.
10:18:18 INFO [lib.provider.movie.search] Getting extra movie info for Source Code.

Als ik op die link klik zie ik request limit reeched.

Maar heb de laatste dagen geen films gezocht. Ik heb 42 grabs bij nzb.su

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRoSTy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 09:25

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

Ik maak alweer een tijdje gebruik van couchpotato en ben zeer tevreden. Alleen ik loop nog wel vaak tegen het probleem aan dat er niks gevonden is terwijl als ik handmatig zoek er wel wat is. Maar dan staat bijvoorbeeld er DVD in de titel ipv DVD-R.

Eigenlijk wil ik zelf een filter toe willen voegen zodat ik helemaal zelf op kan geven waarop gezocht moet worden, bijv alleen op de filmnaam met het woordje nl en tussen de 3000 en 10000mb.

www.onbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Sinds ik de Qnap 1x heb ingesteld om 's nacht uit te gaan (en 's morgens te herstarten) kan ik niet meer bij SickBeard web pagina komen. (http:// etc.). Ik heb het uit- en opstarten van de NAS weer uitgezet. Maar nog steeds kan ik niet bij SickBeard komen. Kent iemand dit, weet iemand de oplossing of is er een andere manier om bij SickBeard te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-09 16:50
Piet91 schreef op zondag 30 oktober 2011 @ 22:50:
Sinds ik de Qnap 1x heb ingesteld om 's nacht uit te gaan (en 's morgens te herstarten) kan ik niet meer bij SickBeard web pagina komen. (http:// etc.). Ik heb het uit- en opstarten van de NAS weer uitgezet. Maar nog steeds kan ik niet bij SickBeard komen. Kent iemand dit, weet iemand de oplossing ofis er een andere manier om bij SickBeard te komen?
Wordt deze tijdens het inloggen opgestart door bv. automator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
blubbers schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 00:33:
[...]

Wordt deze tijdens het inloggen opgestart door bv. automator?
Ik weet niet helemaal wat je bedoeld (weet ook niet wat automater is). Maar het aan en uitgaan van de qnap is gewoon geregeld door die standaard mogelijkheid van qnap (onder power management).
Opstarten van SickBeard doe ik vervolgens door naar de plugins te gaan en de webpage aan te klikken van SickBeard).

EDIT: hij probeerd dus de webpagina te openen, krijgt geen verbinding. Foutmelding is:
'Het externe apparaat of externe bron accepteerd verbinding niet'.

Ja, een echte noob hier. Ben een beetje overdonderd door het hele ding. :F

[ Voor 12% gewijzigd door Piet91 op 31-10-2011 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Nog meer mensen met fouten in Subliminal?

ERROR: subliminal.worker Exception raised in worker Thread-3
Traceback (most recent call last):
File "/opt/local/lib/python2.6/site-packages/subliminal/subliminal.py", line 304, in run
result = plugin.list(task.filepath, task.languages)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindwalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-07 10:12

Mindwalker

zappen is zinloos

Royz schreef op maandag 31 oktober 2011 @ 20:22:
Nog meer mensen met fouten in Subliminal?

File "/opt/local/lib/python2.6/site-packages/subliminal/subliminal.py", line 304, in run
Ja, hier ook sinds eergisteren (zo ongeveer). Die melding komt heel vaak terug op meerdere "worker threads". Mijn log geeft een langere foutmelding:
  File "/opt/local/lib/python2.6/site-packages/subliminal/plugins/BierDopje.py", line 75, in list
    guess = guessit.guess_file_info(filepath, 'autodetect')
  File "/opt/local/lib/python2.6/site-packages/guessit/__init__.py", line 57, in guess_file_info
    m = IterativeMatcher(filename, filetype = filetype)
  File "/opt/local/lib/python2.6/site-packages/guessit/matcher.py", line 420, in __init__
    pathpart[gidx] = guess_groups(explicit_group, result, filetype = filetype)
  File "/opt/local/lib/python2.6/site-packages/guessit/matcher.py", line 197, in guess_groups
    assert(current[0] == ' ' and current[-1] == ' ')
AssertionError
Bron van de fout lijkt een guessit module "matcher.py" te zijn. Maar aangezien ook bierdopje steeds terugkomt in de reeks fouten ga ik eens testen met andere bronsites. Op dit moment ligt bierdopje er uit vanwege onderhoud, maar mijn log is van 18.00 vandaag.

[edit]
Bierdopje geeft "netjes" dit terug:
HTTPError: HTTP Error 503: Even off-line voor onderhoud / Temporary offline for maintenance

[ Voor 9% gewijzigd door Mindwalker op 31-10-2011 21:13 ]

I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Ben er net achter dat als je referrers off gebruikt in chrome, CP over z'n nek gaat en met een error 500 terug komt in je browser.

Voor diegene die er ook last van hebben.

http://couchpotato.lighth...eferrers-off#ticket-363-1

[ Voor 102% gewijzigd door schumi2004 op 01-11-2011 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Klopt het dat Sabnzbd, Sickbeard en Couchpotato je HDD's van je NAS constant bezig houden? Want ik heb standby aan staan op m'n QNAP maar dat ding ratelt gewoon altijd door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Piet91 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 20:39:
Klopt het dat Sabnzbd, Sickbeard en Couchpotato je HDD's van je NAS constant bezig houden? Want ik heb standby aan staan op m'n QNAP maar dat ding ratelt gewoon altijd door.
Log files op externe usb laten plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:49

Nicap

Tsssk....

schumi2004 schreef op woensdag 02 november 2011 @ 20:41:
[...]

Log files op externe usb laten plaatsen
Is er ergens een tutorial hoe je die logfiles op usb stick zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees de TS eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
programma's runnen met --datadir= en --config= als parameter, python programma.py --help vertelt je dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Mar2zz schreef op woensdag 02 november 2011 @ 23:44:
programma's runnen met --datadir= en --config= als parameter, python programma.py --help vertelt je dat
Gezien de vraagstelling zal dit wellicht helemaal abbracadabra zijn voor hem. Gewoon via de GUI is makkelijkste heb ik het idee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Ow kan dat via de gui :) wist ik niet.

Ik heb een enorme update van mijn LaSi script gemaakt. Samen met Robertobadjo e.e.a. getest gisteravond. Vanmorgen nog flink wat zitten prutsen en nieuw zitten schrijven, maar nu zal ie toch zo ongeveer goed genoeg zijn om de oude LaSi te vervangen, en dat heb ik dus gedaan, in de dropbox staat alleen nog maar de nieuwe.

Periscope is vervangen door Subliminal
XBMC (stable en unstable) en Transmission (torrents) zijn erbij gekomen.

Alle programma's (behalve AlbumIdentify) maken gebruik van installatie via apt, dus mocht je willen herinstalleren dan kan je het removen met sudo apt-get remove programmanaam, of als je volledig overnieuw wilt, sudo apt-get purge programmanaam. Ook kan je eventueel dit installatiescript opnieuw uitvoeren om een herinstall te doen, maar dat is met behoud van configuratie.

Alle config/data is verhuisd naar de homefolder/.programmanaam. Programma'sdie @ boot starten hebben bootsettings in /etc/default/programmanaam. Programmabestanden zelf staan in /opt/programmanaam en web in /var/www/programma.

ownsettings.php van spotweb staat hiermee voortaan in /etc/default/spotweb/ownsettings.php (wordt gesymlinkt naar de webroot van spotweb).

Kortom dikke update, alle code verhuist naar 1 script. Wat minder keuzemogelijkheden in het script zelf, maar de installatie helpt met het configureren door settings by default ergens op te zetten of door 'm te openen in je editor.

Hier te vinden, http://dl.dropbox.com/u/18712538/LaSi/LaSi.sh
http://dl.dropbox.com/u/18712538/LaSi/LaSi.sh

Lazy admin Scripted installers -----------------------
                    ___           ___                  
                   /\  \         /\__\                 
                  /::\  \       /:/ _/_       ___      
                 /:/\:\  \     /:/ /\  \     /\__\     
  ___     ___   /:/ /::\  \   /:/ /::\  \   /:/__/     
 /\  \   /\__\ /:/_/:/\:\__\ /:/_/:/\:\__\ /::\  \     
 \:\  \ /:/  / \:\/:/  \/__/ \:\/:/ /:/  / \/\:\  \__  
  \:\  /:/  /   \::/__/       \::/ /:/  /     \:\/\__\ 
   \:\/:/  /     \:\  \        \/_/:/  /       \::/  / 
    \::/  /       \:\__\         /:/  /        /:/  /  
     \/__/         \/__/         \/__/         \/__/   

----------------------------------------------- Mar2zz 

Make a choice to see info or install these apps...
1. AlbumIdentify          6. SickBeard
2. CouchPotato            7. Spotweb
3. Headphones             8. Subliminal
4. Mediafrontpage         9. Tranmission
5. Sabnzbdplus            10. XBMC (desktop)

Q. Quit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:22
Ziet er goed uit! Had je de startpost al aangepast?

Wat was het installcommando voor een Synology ookalweer? :) Of heb je nog geen Synology versie?

[ Voor 13% gewijzigd door CarpeVentum op 03-11-2011 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Deze doet het niet op syno, is ubuntu only. Voor syno ga ik niet helemaal ombatterijen, daar zijn .spk's veel handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Mar2zz schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:28:
Deze doet het niet op syno, is ubuntu only. Voor syno ga ik niet helemaal ombatterijen, daar zijn .spk's veel handiger.
:| :'( Ik heb nog steeds subliminal niet lekker draaien, vandaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Mar2zz schreef op donderdag 03 november 2011 @ 12:28:
Zo juist CP,SB, Sabnzbd,spotweb en sublimal geinstalleerd op een virtueele Oneiric server. Werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Hij wordt nog makkelijker, ik was vergeten dat ik de daemons ook wel automatisch kan enablen door de users in de daemonfiles te zetten met sed.

Straks is het een fire en forget script :)
CarpeVentum schreef op donderdag 03 november 2011 @ 14:16:
[...]

:| :'( Ik heb nog steeds subliminal niet lekker draaien, vandaar...
Er is in dit topic wel een synology how to voorbij gekomen voor subliminal?

Anyway, je kan beter aan Zebulon vragen of hij een spk wil maken ervoor.

[ Voor 48% gewijzigd door Mar2zz op 03-11-2011 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Jawel, maar ik blijf met errors zitten die ik niet weg krijg, of ik kan gewoon niet met Subliminal omgaan. Ik heb er een week of twee geleden een middag aan besteed, maar heb sindsdien weinig tijd gehad. Wellicht morgen even opnieuw proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:36
Installatie Subliminal op Syno. Bij elkaar gezocht uit dit forum. Dank aan iedreen!

Eventueel:

ipkg install git
ipkg install python26

Vanaf hier ben ik gestart met installatie:

ipkg install py26-setuptools

easy_install pip
> indien je is not on sys.path krijgt, dan pip met onderstaande installeren
pip installatie via source: curl https://raw.github.com/pypa/pip/master/contrib/get-pip.py | python

/opt/local/bin/pip install argparse
git clone https://github.com/Diaoul/subliminal.git /volume1/@appstore/subliminal
cd /volume1/@appstore/subliminal && /opt/local/bin/pip install subliminal

Werking

/opt/local/bin/subliminal --help
/opt/local/bin/subliminal -m -l nl /volume1/video/

[ Voor 5% gewijzigd door ChuckyDevil op 03-11-2011 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
ChuckyDevil schreef op donderdag 03 november 2011 @ 19:21:
Werking

/opt/local/bin/subliminal --help
/opt/local/bin/subliminal -m -l nl /volume1/video/
Oke, ik doe precies dat (alleen dan een kleiner mapje dan heel de video share), en ik krijg dus de volgende foutmelding:
  File "/opt/local/bin/subliminal", line 5, in <module>
    pkg_resources.run_script('subliminal==1.0b6', 'subliminal')
  File "/opt/lib/python2.6/site-packages/pkg_resources.py", line 489, in run_script
    self.require(requires)[0].run_script(script_name, ns)
  File "/opt/lib/python2.6/site-packages/pkg_resources.py", line 1214, in run_script
    exec script_code in namespace, namespace
  File "/opt/local/lib/python2.6/site-packages/subliminal-1.0b6-py2.6.egg/EGG-INFO/scripts/subliminal", line 80, in <module>

File "/opt/local/lib/python2.6/site-packages/subliminal-1.0b6-py2.6.egg/EGG-INFO/scripts/subliminal", line 65, in main

File "build/bdist.linux-armv5tel/egg/subliminal/subliminal.py", line 179, in downloadSubtitles
  File "build/bdist.linux-armv5tel/egg/subliminal/subliminal.py", line 142, in listSubtitles
  File "build/bdist.linux-armv5tel/egg/subliminal/subliminal.py", line 323, in scan
  File "/opt/lib/python2.6/posixpath.py", line 70, in join
    path += '/' + b
UnicodeDecodeError: 'ascii' codec can't decode byte 0xef in position 12: ordinal not in range(128)

En daar kom ik echt niet uit... Doe ik met de werking toch iets fout? Ik heb letterlijk ingetypt wat jij hebt gedaan, en subliminal is gewoon geinstalleerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Je moet je paden quoten, misschien helpt dat

dus /opt/local/bin/subliminal -m -l nl "/volume1/video/pad naar dinges"

let op de "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witteveder
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-08 20:12
Idd misschien een probleem spatie en quote in mapnamen oid? (ik krijg Bob's Burgers niet goed bv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Nope, werkt niet met quotes. Hij kan die ene B van 'bin' niet lezen lijkt het uit mijn foutlog? :
    path += '/' + b
UnicodeDecodeError: 'ascii' codec can't decode byte 0xef in position 12: ordinal not in range(128)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

CarpeVentum schreef op donderdag 03 november 2011 @ 22:18:
Hij kan die ene B van 'bin' niet lezen lijkt het uit mijn foutlog? :
Lijkt me sterk !

Post eens het echte hele commando zoals jij hem intypt op de cli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
/opt/local/bin/subliminal -m -l nl "/volume1/video/Films"

Oke, ik kan me voorstellen dat dat niet werkt, omdat de directory te groot is, maar hoe ga ik dan al mijn films van subs voorzien?

Ik heb inmiddels 1 individuele film geprobeerd:
/opt/local/bin/subliminal -m -l nl -p OpenSubtitles "/volume1/video/Films/300 (2006)"
No subtitles found

Dus het werkt wel degelijk en ik kon er dus niet mee omgedaan. Sorry voor de 'hassle'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
/opt/local/bin/subliminal -m -l nl "/volume1/video/Films"
Waarschijnlijk kom je tegen een foute plugin aan. Met dit commando ga je ook op Bierdopje zoeken voor subtitles voor films, wat sowieso geen resultaten oplevert, daarnaast krijg je dan errors met betrekking tot een ontbrekende cachedir die Bierdopje, en misschien andere plugins ook nodig hebben. Je tweede commando is bijna goed, maar daar hoort ook nog -C in (zonder configfile betekent dat), en je specificeert -m maar zoekt maar 1 language, dus de -m (multi-subs) is overbodig.

Ook kun je 2x -v toevoegen aan je commando zodat ie verbose gaat loggen, dan kan je ook zien wat er gebeurt.

Voor films:
/opt/local/bin/subliminal -C -l nl -l en -m -p OpenSubtitles "/volume1/video/Films"

Voor series:
mkdir -p /volume1/@appstore/subliminal/cache (bijvoorbeeld)
/opt/local/bin/subliminal -C -l nl -l en -m -p BierDopje --cache-dir /volume1/@appstore/subliminal/cache "/volume1/video/TVShows"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Wellicht goed nieuws voor Syno-gebruikers die muziek automatisch willen taggen en processen? Ik ben van album identify afgestapt in mijn scripts en overgestapt op Beets voor het processen van muziek. Beets is volledig te installeren met pip install, dus mijn vermoeden is dat het ook prima gaat werken op een Syno. Alleen moet er misschien wat extra handelingen verricht, maar dit zal het ongeveer zijn:

Installatie Subliminal op Syno. Bij elkaar gezocht uit dit forum. Dank aan iedreen!

Eventueel:
ipkg install git
ipkg install python26
ipkg install py26-setuptools
easy_install pip
# indien je is not on sys.path krijgt, dan pip met onderstaande installeren
pip installatie via source: curl https://raw.github.com/pypa/pip/master/contrib/get-pip.py | python
/opt/local/bin/pip install beets
#configfile moet naar /home/gebruiker/.beetsconfig (weet niet hoe dat op syno zit)
# info over configfile: http://beets.readthedocs.org/en/latest/reference/config.html
/opt/local/bin/beet import /pad/naar/te/verwerken/muziek

Kan een synogebruiker met beetje verstand van *nux e.e.a. uitproberen? Beets is ontzettend uitgebreide en sterke musiclibrary-manager, muziek importeren/renamen is nog maar tipje van de mogelijkheden. Headphones gebruikt het ook als renamer.

Oh ja, waar ik achter kwam op Ubuntu, als je pip install hebt hoef je de source niet te trekken van Github. pip install heeft de programma's al gelist, dus dan kun je gewoon pip install beets of pip install subliminal doen en dan wordt e.e.a. geinstalleerd, ik denk dat pip een soort eigen repo heeft ofzo. ik moet me daar eens in verdiepen. Misschien is dit op syno ook zo en hoef je niet een clone te maken.

[ Voor 13% gewijzigd door Mar2zz op 04-11-2011 08:19 . Reden: pip install ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mar2zz schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 08:15:
Wellicht goed nieuws voor Syno-gebruikers die muziek automatisch willen taggen en processen?
Waarom specifiek Syno?
[..]
Beets zit al ingebouwd in Headphones, nog makkelijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Headphones werkt alleen met albums. Beets is een librarymanager, dat is headphones vooral niet. Als een album niet via headphones gaat kun je dan dus beets gebruiken, en alle het untagged spul kun je eventueel via beets toch processen. Er zijn een aantal plugins.

Natuurlijk voor alle linux-smaakjes, maar syno is hier toch het meest gebruikt als nas (naast qnap), en als dit zou werken heb je een prachtig stukje software for anal taggers. (like me)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mar2zz schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 08:42:
Headphones werkt alleen met albums. Beets is een librarymanager, dat is headphones vooral niet. Als een album niet via headphones gaat kun je dan dus beets gebruiken, en alle het untagged spul kun je eventueel via beets toch processen. Er zijn een aantal plugins.

Natuurlijk voor alle linux-smaakjes, maar syno is hier toch het meest gebruikt als nas (naast qnap), en als dit zou werken heb je een prachtig stukje software for anal taggers. (like me)
Ah vandaar. Ik heb alleen maar complete albums.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Ik ook alleen albums. Maar headphones vind lang niet alles en handmatig wil ik nog wel eens albums vinden, die kan ik dan mooi beet-importen. Ook kan je makkelijk je library onderhouden (het werkt met een database).

Met beets kun je ook prima de slam fm top40 albums bijvoorbeeld taggen, die zal headphones nooit vinden of verwerken.

Met plugins is het uit te breiden, bijvoorbeeld library webinterface en een speler toevoegen (moet ik nog ff induiken).

Het heeft zo ongelooflijk veel opties. Het kan auto-taggen (ook zonder tussenkomst, met -q als parameter), maar ook voorstellen doen zodat je handmatig e.e.a. kan goedkeuren. Ik krijg alleen de replaygain plugin nog niet aan de gang, maar daar zal ik een issue voor aanmaken, I need replaygain!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 07:35
Ik heb alweer een tijd geen updates gehad van CP & SB. KLopt dit?

Nov-04 09:16:33 INFO CP Server Thread-4 :: No update needed
09:17:01 INFO [ app.config.updater] No update available

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Ja. Weet je niet waar je dat kunt checken? Hint: met je browser naar de repo gaan op github en de laatste commitdatum bekijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Ik gebruik sinds een poosje de subliminal versie van SickBeard op mijn synology nas (waarvoor dank rintje!). Nu heb ik echter sinds die tijd dat mijn shows vast blijven hangen op "This show is queued and awaiting an update." Het enige wat dan helpt is Sickbeard hard killen en opnieuw starten. Dit komt zo'n elke 2 dagen voor en is best vervelend. Heeft iemand enig idee waar dit van komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Dit had ik ook. De nieuwe 3.1.1 (dacht ik?) van synoblog verhielp dit. Welke versie draai jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
De .pkg van Rintje hier eerder gepost in het topic. Zebulon heeft toch geen Subliminal geintegreerd?

[ Voor 4% gewijzigd door Magic op 04-11-2011 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Er is geen pkg voor subliminal toch? dat is met het handje via ipkg gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
rintje schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 15:11:
Voor de geinteresseerden: ik heb een speciale versie gemaakt van Zebulon's sickbeard package die gebruik maakt van mijn github fork van sickbeard. Zoals eerder vermeld heb ik deze fork gemaakt om het auto updaten van Diaoul's sickbeard/subliminal branch te fixen. Eigenlijk wilde ik eerst deze fix laten pullen door Diaoul, maar dat laat wat op zich wachten..

Deze Sick-beard package biedt de volgende voordelen ten opzichte van het origineel van Zebulon:
1) Eenvoudige installatie van sickbeard met subliminal ondertitel support,
2) Correct functionerende auto update in sickbeard/subliminal. Deze zorgt er dus voor dat de ondertitel functionaliteit niet op magische wijze verdwenen is na het updaten.

Je kunt hem hier vinden.

Gebruik van deze package is uiteraard op eigen risico, zolang de voorraad strekt :P en ik beloof geen support. Je kunt hem niet gebruiken naast een andere versie van de Zebulon Sickbeard package (verwacht ik).
Whoops, het was geen J1nx, maar Rintje die er een .spk van had gemaakt :)

J1nx bedankt voor je index :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Hij had er een .spk van gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Ik ben nog niet wakker, inderdaad een SPK natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
:) Ik ken dat gevoel.

Postprocessingscript voor Beets:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
#!/bin/sh

# Author:  Mar2zz
# blogs: mar2zz.tweakblogs.net
# License: Same as GPL I guess. hey, it's just text. give credit and edit.
#
#
# This script is part of "Lazy admin Scripted installers (LaSi)"
#
# please report bugs/issues @
# https://github.com/Mar2zz/LaSi/issues
#
# Download main script @
# http://dl.dropbox.com/u/18712538/LaSi/LaSi.sh
#------------------------------------------

# USAGE: symlink or copy this script to your Sabnzbd postprocessingdir and enable it for musicdownloads.

# autotag, find albumart and rename/move music into your library
# see ~/.beetsconfig for renaming-options

# $1;                                       # Fullpath passed by sabnzbdplus.
# $3;                                       # Clean nzb-name

#### EDIT ME ####

beet=/usr/local/bin/beet;                   # path to beet-executable (type which beet in terminal to find out)
faildir="$HOME/Downloads/Untagged";         # directory to move files that were not autotagged (need to enable import_copy and import_delete in .beetsconfig)

#### END EDIT ####

#### PROCESSING FILES ####

echo "--------------------------"
echo $(date)
echo "Starting beets import for $3"

# import music
$beet import -q "$1"

# move to untagged if import failed
if ! [ -d $faildir ]; then
    mkdir -p $faildir || { echo "$faildir does not exist and cannot be created. Check your paths"; exit 1; }
fi

if find "$1" -type f | grep -i ".mp3\|.flac\|.ogg\|.wav\|.wma"; then
    echo 
    echo "Those files are skipped as there were no reliable matches"
    mv -f "$1" "$faildir/$3" || { echo "Moving $1 to $faildir/$3 failed!"; exit 1; }
    echo "Moved those to $faildir/$3"
    echo "Run < $beet import '$faildir/$3' >to check tags before importing"
    echo "Processing failed for $1"
else
    echo 
    echo "Processing succeeded for $1" && rm -Rf "$1"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Mar2zz schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 07:12:
[...]
Voor films:
/opt/local/bin/subliminal -C -l nl -l en -m -p OpenSubtitles "/volume1/video/Films"
-C wordt niet herkend (-c ook niet), en hij blijft dan alsnog die error geven die ik altijd kreeg. Ik begin toch te denken dat mijn Film folder te groot is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
doe eens subliminal --help dan? daar staat -C toch bij (hier op op ubuntu wel tenminste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Nee, staat er bij mij niet bij...
  -h, --help            show this help message and exit
  -l LG, --language LG  wanted language (ISO 639-1)
  -p NAME, --plugin NAME
                        plugin to use
  -m, --multi           download multiple subtitle languages
  -f, --force           replace existing subtitle file
  -w N, --workers N     use N threads (default: 4)
  -q, --quiet           disable output
  -v, --verbose         verbose output
  --cache-dir DIR       cache directory to use
  --no-cache-dir        do not use cache directory (some plugins may not work)
  --version             show program's version number and exit

[ Voor 90% gewijzigd door CarpeVentum op 04-11-2011 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garth1978
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-04 20:23
nou ik heb sickbeard aan de praat en werk opzicht goed... alleen wat ik nog niet helemaal door heb is hoe ik dus ervoor zorg dat de serie in hun eigen map terecht komt! dit schijnt door een script file te kunnen heb zoals in een tut. stond aangegeven de *.py files in libary sabnzbd gezet (stond geen scripts dir dus deze aangemaakt) gedaan wat moest en toen in sabnzbd zelf gekeken bij categories naar de map SCRIPTS maar die staat er dus echt niet tussen :( Neem aan dat dit script ervoor zorgt dat sabnzbd netjes alle series hernoemd en in de juiste map zet. nu gooit sab alles in 1 map wat niet echt overzichtelijk is....
Is er een andere manier hoor ik het graag....
draai het geheel op een imac mini icm Plex

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Dan heb je met en oudere versie te maken denk ik.

Kan zijn dat de pip-repo van syno achterloopt ofzo?

Misschien kan je beter van source runnen? weet niet of dat wil op syno, maar als je setuptools heb kun je volgens mij in de sourcemap ook python setup.py runnen. Maar goed, dat wordt een uitzoekwerkje, dat kan beter Brickman ofzo doen.

@garth, script map nog instellen via: Instellen > Mappen > Map met gebruikersscript. Daarna kun je de map autoProcessTV uit de sickbeard kopieren naar jouw scriptsmap. En vergeet niet een autoProcessTV.cfg.sample te hernoemen naar autoProcess.cfg en de juiste waarden daarin te zetten.

[ Voor 29% gewijzigd door Mar2zz op 04-11-2011 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witteveder
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-08 20:12
CarpeVentum schreef op donderdag 03 november 2011 @ 22:18:
Nope, werkt niet met quotes. Hij kan die ene B van 'bin' niet lezen lijkt het uit mijn foutlog? :
    path += '/' + b
ik krijg exact dezelfde foutmelding met subliminal als ik de directory King of the Hill opgeef. (met of zonder quotes maakt niet uit, rename naar KingOfTheHill maakt ook niet uit).

Probeer ik een dir als Futurama, gaat alles feilloos.

[ Voor 13% gewijzigd door witteveder op 04-11-2011 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09 12:52

Arfman

Drome!

Is er ook een subtitledownloader die werkt onder Windows? :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09 09:13
Mar2zz schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 11:57:
Dan heb je met en oudere versie te maken denk ik.

Kan zijn dat de pip-repo van syno achterloopt ofzo?

Misschien kan je beter van source runnen? weet niet of dat wil op syno, maar als je setuptools heb kun je volgens mij in de sourcemap ook python setup.py runnen. Maar goed, dat wordt een uitzoekwerkje, dat kan beter Brickman ofzo doen.

@garth, script map nog instellen via: Instellen > Mappen > Map met gebruikersscript. Daarna kun je de map autoProcessTV uit de sickbeard kopieren naar jouw scriptsmap. En vergeet niet een autoProcessTV.cfg.sample te hernoemen naar autoProcess.cfg en de juiste waarden daarin te zetten.
Net een installatie met de setup.py gedaan:
python setup.py install

Hierna is de optie -C nog steeds nergens te bekennen.

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Vaag. Er zijn wel meer opties niet zichtbaar op syno. zou het te maken hebben met de setuptools of python versie?

Hmm, vaag ik het ook 2 verschillende outputs:
xbmc live 10.4
mars@XBMC:~$ subliminal --help
Usage: subliminal [options] file1 file2

Options:
  -l LANGUAGES, --language=LANGUAGES
                        wanted language (ISO 639-1 two chars) for the
                        subtitles (e.g. fr, en). Multiple uses allowed such
                        that `%prog -l fr -l en file1`
  -m, --multi           download one subtitle per specified language (instead
                        of one of them) and name them accordingly (e.g.
                        .fr.srt, .en.srt)
  -p PLUGINS, --plugin=PLUGINS
                        plugins to activate
  -f, --force           force download of a subtitle even there is already one
                        present
  -C, --no-config-file  do not use configuration file (requires -l to be
                        specified)
  -c CONFIG, --config-file=CONFIG
                        configuration file to use
  -w WORKERS, --workers=WORKERS
                        specify the number of threads to use
  --cache-dir=CACHE_DIR
                        cache directory to use
  --list-all-plugins    list all plugins available
  --list-api-plugins    list api-based plugins
  --list-active-plugins
                        list currently active plugins
  -v, --verbose         increase verbosity (maximum 2 times)

en op mijn laptop (ubuntu 11.10):
usage: subliminal [-h] [-l LG] [-p NAME] [-m] [-f] [-w N] [-q | -v]
                  [--cache-dir DIR | --no-cache-dir] [--version]
                  PATH [PATH ...]

Subtitles, faster than your thoughts

positional arguments:
  PATH                  path to video files or folders

optional arguments:
  -l LG, --language LG  wanted language (ISO 639-1)
  -p NAME, --plugin NAME
                        plugin to use
  -m, --multi           download multiple subtitle languages
  -f, --force           replace existing subtitle file
  -w N, --workers N     use N threads (default: 4)
  -q, --quiet           disable output
  -v, --verbose         verbose output
  --cache-dir DIR       cache directory to use

Alleen ben ik vergeten wat mijn installatiestappen op beide machines waren. Ik heb net ook even op github gekeken, en ik denk dat de -C optie verouderd is, als ik met de editor in /usr/local/bin/subliminal kijk dan zie ik ook dat de 1 wel en de andere niet die optie heeft. Ik zal op mijn xbmc machine ff volledig nieuwe subliminal zetten.

Ah, ik liep gewoon met een oude versie van subliminal rond op mijn mediabak. Nu heb ik nieuwe install gedaan, en nu moest ik ook pip install argparse installeren (was eerder module optparse). Wel vreemd, ik heb het gevoel dat ik nog maar 3 weken subliminal gebruik, maar liep dus hopeloos achter.

[ Voor 4% gewijzigd door Mar2zz op 04-11-2011 14:51 . Reden: fixed ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

ANNOUNCEMENT;

De donor server staat inmiddels de zolder op te warmen en ik heb een spik splinternieuwe ubuntu server install draaien (oude verplaatsen wilde ik wel, maar hij niet)

De indexer is nu down om de boel over te gooien naar zijn nieuwe thuis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Mar2zz schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 14:36:
Vaag. Er zijn wel meer opties niet zichtbaar op syno. zou het te maken hebben met de setuptools of python versie?

Hmm, vaag ik het ook 2 verschillende outputs:
xbmc live 10.4

Alleen ben ik vergeten wat mijn installatiestappen op beide machines waren. Ik heb net ook even op github gekeken, en ik denk dat de -C optie verouderd is, als ik met de editor in /usr/local/bin/subliminal kijk dan zie ik ook dat de 1 wel en de andere niet die optie heeft. Ik zal op mijn xbmc machine ff volledig nieuwe subliminal zetten.

Ah, ik liep gewoon met een oude versie van subliminal rond op mijn mediabak. Nu heb ik nieuwe install gedaan, en nu moest ik ook pip install argparse installeren (was eerder module optparse). Wel vreemd, ik heb het gevoel dat ik nog maar 3 weken subliminal gebruik, maar liep dus hopeloos achter.
En nu heb je ook geen -C meer?

Brickman, kom jij bij grote mappen ook die error tegen die ik en witteveder tegenkwamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Ja -C is weg, ik heb nu hetzelfde als jullie. Ik heb gelijk mijn postprocessing/cronjob script voor subliminal aangepast:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
#!/bin/sh

# subliminal postprocessingscript to run after Sabnzbd finishes a download of a tvshow or after Sickbeard's done processing.

# to keep this working sane do the following:
# Do not rename your files! This only works with release-names. If you want to rename, only use OpenSubtitles as a plugin.
# Do not set a cronjob too often. Type crontab -e and enter 0 */6 * * * ./subliminal.sh to run every 6 hours. Really, that's enough.
# Touch files

## sickbeard parameters (can be set in sickbeard's config ini, @ extra_scripts = 
# 1    final full path to the episode file
# 2    original name of the episode file
# 3    show tvdb id
# 4    season number
# 5    episode number
# 6    episode air date 

## sabnzbd parameters (can be set as a postprocessor for a certain category
# 1    The final directory of the job (full path)
# 2    The original name of the NZB file
# 3    Clean version of the job name (no path info and ".nzb" removed)
# 4    Indexer's report number (if supported)
# 5    User-defined category
# 6    Group that the NZB was posted in e.g. alt.binaries.x
# 7    Status of post processing. 0 = OK, 1=failed verification, 2=failed unpack, 3=1+21

## cron parameters
# whatever you feed to this script, first parameter will be $1, this needs to be the path that is scanned, e.g.:
# ./subliminal.sh '$HOME/TVShows/'

### EDIT ME ###

subliminal=/usr/local/bin/subliminal
age=21                                              # set age in days of video files to look subs for
lang1=nl                                            # set first language
lang2=en                                            # second language (leave blank if not needed)
cache_dir=$HOME/.subliminal/cache                   # needs to be somewhere, doesn't really matter where, is used to store some things in (e.g. BierDopje.nl depends on it)
tvshow_dir=$1                                       # file to process
plugins='BierDopje'                                 # Available, but may not work: PLUGINS = BierDopje OpenSubtitles SubsWiki Subtitulos TheSubDB

### END EDIT ME

# check if program is installed
[ -e $subliminal ] || {
    echo "Subliminal is not installed, please install it using python-setuptools and pip install subliminal";
    exit 1;}

# Create cache folder, some plugins need 'm
[ -d $cache_dir ] || mkdir -p $cache_dir

# set lang 1 and/or lang 2
[ -n $lang1 ] && languages="-l $lang1"
[ -n $lang2 ] && languages="$languages -l $lang2 -m"

# set all options
subliminal="$subliminal $languages --cache-dir=$cache_dir -p $plugins"

# touch all files inside folder if called from sabnzbd or sickbeard with current time.
if [ -n "$6" ]; then
    find "$1" -exec touch {} \;
fi

# Execute program 
echo $(date)
echo "Searching subtitles"
if find "$1" -mtime $age > /dev/null; then
    $subliminal "$1"
else
    echo "No files newer than $age days found."
    echo "Didn't search for subtitles"
fi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen dat ik SickBeard webpage niet kan openen?

Geeft een melding dat de webpagina niet weergegeven kan worden. Na een controle geeft ie aan dat
"Het externe apparaat of de externe bron de verbinding niet accepteerd."
Qnap ts-212 trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
CarpeVentum schreef op vrijdag 04 november 2011 @ 17:31:
[...]

En nu heb je ook geen -C meer?

Brickman, kom jij bij grote mappen ook die error tegen die ik en witteveder tegenkwamen?
Ik krijg alleen wat time-out errors terug omdat alle plugins gebruik.

Ik krijg alleen de volgende vage melding terug:
code:
1
2
3
4
5
6
7
ERROR: subliminal.worker Exception raised in worker Thread-1
  File "build/bdist.linux-ppc/egg/subliminal/subliminal.py", line 275, in run
  File "build/bdist.linux-ppc/egg/subliminal/plugins/BierDopje.py", line 93, in list
    return self.query(guess['series'], guess['season'], guess['episodeNumber'], release_group, filepath, possible_languages)
KeyError: 'episodeNumber'

Helaas is deze error niet naar een file terug te zoeken 8)7.

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

UPDATE:

De nieuwe j1nx newznab inderxer is weer online en heeft de nieuwe headers weer opgehaald. Hij is weer helemaal up to date en de spotweb importer is ook weer bij.

Ik heb van de gelegenheid gbruik gemaakt om de boel gelijk onder een subdomain te zetten (zoals het hoort). De indexer is bereikbaar op

http://newznab.j1nx.nl

Dat is dus ook nde nieuwe url voor de API.

Iedereen die dus weer/nog gebruik wil maken van de indexer moet dus de url veranderen in SB,SB,HP, etc...

Ik zal de komende dagen nog het een en ander proberen te tweaken om het nog wat beter te laten lopen (ben nog niet tevreden). De donatie knop is nog open (of anders geheugen en/of een 19" rack)

Veel download plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:36
Dank je wel J1nx, ik heb je newznab weer toegevoegd. Tijd zal het leren wat ie pakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Synology ben ik bezig geweest om Sick Beard draaiende te krijgen. Heb op een gegeven moment de user 'sickbeard' aangemaakt en weer verwijdert. Wil nu weer aanmaken, maar krijg de volgende foutmelding:

"De bewerking is mislukt. Meld u opnieuw aan bij DSM en probeer het opnieuw (244)"

Heb die user nodig om de goede rechten aan Sick Beard te geven?

Hoe is dit probleem op te lossen? Herstart al geprobeerd. Google al om hulp gevraagd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
Verwijderd schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 18:56:
Op Synology ben ik bezig geweest om Sick Beard draaiende te krijgen. Heb op een gegeven moment de user 'sickbeard' aangemaakt en weer verwijdert. Wil nu weer aanmaken, maar krijg de volgende foutmelding:

"De bewerking is mislukt. Meld u opnieuw aan bij DSM en probeer het opnieuw (244)"

Heb die user nodig om de goede rechten aan Sick Beard te geven?

Hoe is dit probleem op te lossen? Herstart al geprobeerd. Google al om hulp gevraagd..
Je kunt ook een nieuwe gebruiker aanmaken, alleen moet je de user in alle files aanpassen (als je mijn HowTo volgt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu alles via Synoblog packages geinstalleerd. Maar is dus niet automatisch de gebruiker aangemaakt. Hoe pas ik die files aan? Zijn het veel files?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Brickman schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 17:14:
[...]

Ik krijg alleen wat time-out errors terug omdat alle plugins gebruik.
Helaas is deze error niet naar een file terug te zoeken 8)7.
Hetzelfde nog eens runnen met 2x -v in de commandline, dan laat ie wel files zien.

@ Nieke: Waarschijnlijk heb je al een sabnzbd user runnen, dan kun je alles wel onder die user runnen. Het aanmaken van verschillende users is alleen voor 'standalone' installs, maar alle programma's die hetzelfde doel hebben kun je wel onder 1 user zetten. Heb je ook geen extra gedoe met rechten enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sabnzbd user geeft dezelfde foutmelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
schumi2004 schreef op woensdag 26 oktober 2011 @ 21:03:
Iemand enig idee of het mogelijk is om vanuit XBMC na het gezien hebben van een trailer of iets dergelijks de betreffende film naar CP te sturen als wanted?

Zoiets moet toch wel te maken zijn of wordt dat te complex?
Een beetje vervelend om mezelf te quoten maar dat maakt het allemaal wat duidelijker.

Ik was eigenlijk opzoek naar iets anders en kwam dit request tegen
http://couchpotato.lighth...ithin-apple-trailers-lite

Er waren er dus meer met dat idee en er is ook al een aangepaste plugin beschikbaar, zelf nog niet getest maar voor de liefhebbers.

:update:
Apple Movie Trailers lite werkt, Preview Networks Trailer lijkt geen trailers op te halen hier maar vermoed dat als AMT Lite werkt deze ook wel zal werken.

[ Voor 10% gewijzigd door schumi2004 op 06-11-2011 16:15 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 07:35
j1nx schreef op zaterdag 05 november 2011 @ 17:59:
UPDATE:

De nieuwe j1nx newznab inderxer is weer online en heeft de nieuwe headers weer opgehaald. Hij is weer helemaal up to date en de spotweb importer is ook weer bij.

Ik heb van de gelegenheid gbruik gemaakt om de boel gelijk onder een subdomain te zetten (zoals het hoort). De indexer is bereikbaar op

http://newznab.j1nx.nl

Dat is dus ook nde nieuwe url voor de API.

Iedereen die dus weer/nog gebruik wil maken van de indexer moet dus de url veranderen in SB,SB,HP, etc...

Ik zal de komende dagen nog het een en ander proberen te tweaken om het nog wat beter te laten lopen (ben nog niet tevreden). De donatie knop is nog open (of anders geheugen en/of een 19" rack)

Veel download plezier!
Gemengde gevoelens over dit. Gisteren werd namelijk volgens CP 50/50 en Kuifje gedownload bleken het naderhand lesbische porno films te zijn.... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnStaakke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 25-09 16:14
lowfi schreef op zondag 06 november 2011 @ 09:39:
[...]

Gemengde gevoelens over dit. Gisteren werd namelijk volgens CP 50/50 en Kuifje gedownload bleken het naderhand lesbische porno films te zijn.... :o
Heeft je vriendin ook eens een leuke avond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-09 13:03
JohnStaakke schreef op zondag 06 november 2011 @ 09:41:
[...]

Heeft je vriendin ook eens een leuke avond ;)
idd klinkt gewoon als een win win situatie

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-09 21:34
[...]

Haha, welke providers heb je aan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

[...]

1) Ik vind het ook wel lollig, was de reden waarom ik ooit toendertijd afgestapt was van al die p2p meuk.
2) Komen ze echt bij mijn vandaan? Zo ja, dan wil ik wel weten welke NZB's het zijn, dan kan ik misschien eens kijken of er iets fout zit bij mij, of dat er een lolbroek bezig is op spotweb of iets dergelijks.

Als ik namelijk manueel op tintin zoek, dan zie ik maar 3 releases op mijn server onder movies en alle drie zijn geen p0rn en hebben allemaal "0 grabs".

[ Voor 11% gewijzigd door j1nx op 06-11-2011 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 10:30
Heb SB geinstalleerd.
Had altijd al nzbget draaien, dus maak daar ook gebruik van.

Nu lijkt alles goed te gaan, alleen hij download geen nzb files.

Weet iemand hoe dat kan?

Zie log file:
Nov-06 20:53:06 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Unable to find a download for Voetbal International - 4x25 - Aflevering 25
Nov-06 20:53:06 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: No result picked.
Nov-06 20:53:06 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Picking the best result out of []
Nov-06 20:53:06 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Invalid scene release: Voetbal.International.S04E25.DUTCH.WS.PDTV.XViD-NSN contains dutch, ignoring it
Nov-06 20:53:06 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Found result Voetbal.International.S04E25.DUTCH.WS.PDTV.XViD-NSN at http://momo.sickbeard.com...zb/a13c6ca5a27.nzb&i=0&r=
Nov-06 20:53:06 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Ep is wanted/unaired/skipped, definitely get it
Nov-06 20:53:06 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: current episode status: 3
Nov-06 20:53:06 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: sickbeard.db: SELECT status FROM tv_episodes WHERE showid = ? AND season = ? AND episode = ? with args [217761, 4, 25]
Nov-06 20:53:06 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: any,best = [2, 1] [] and we are 1
Nov-06 20:53:06 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Checking if we want episode 4x25 at quality SD TV
Nov-06 20:53:02 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Search url: http://momo.sickbeard.com...00&cat=5000%2C5030%2C5040
Nov-06 20:53:02 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: cache.db: SELECT show_name FROM scene_exceptions WHERE tvdb_id = ? with args [217761]
Nov-06 20:53:02 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Cache results: []
Nov-06 20:53:02 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: cache.db: SELECT * FROM sick_beard_index WHERE tvdbid = ? AND season = ? AND episodes LIKE ? with args [217761, 4, '|25|']
Nov-06 20:53:02 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Last update was too soon, using old cache: today()-2011-11-06 20:38:35<0:15:00
Nov-06 20:53:02 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: cache.db: SELECT time FROM lastUpdate WHERE provider = ? with args ['sick_beard_index']
Nov-06 20:53:02 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: cache.db: SELECT time FROM lastUpdate WHERE provider = ? with args ['sick_beard_index']
Nov-06 20:53:02 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching Sick Beard Index for Voetbal International - 4x25 - Aflevering 25
Nov-06 20:53:02 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Cache results: []
Nov-06 20:53:02 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: cache.db: SELECT * FROM womble_s_index WHERE tvdbid = ? AND season = ? AND episodes LIKE ? with args [217761, 4, '|25|']
Nov-06 20:53:02 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Last update was too soon, using old cache: today()-2011-11-06 20:38:22<0:15:00
Nov-06 20:53:02 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: cache.db: SELECT time FROM lastUpdate WHERE provider = ? with args ['womble_s_index']
Nov-06 20:53:02 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: cache.db: SELECT time FROM lastUpdate WHERE provider = ? with args ['womble_s_index']
Nov-06 20:53:02 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching Womble's Index for Voetbal International - 4x25 - Aflevering 25
Nov-06 20:53:02 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Invalid scene release: Voetbal.International.S04E25.DUTCH.WS.PDTV.XViD-NSN contains dutch, ignoring it
Nov-06 20:53:02 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Invalid scene release: Voetbal.International.S04E25.DUTCH.WS.PDTV.XViD-NSN contains dutch, ignoring it
Nov-06 20:53:02 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Found result Voetbal.International.S04E25.DUTCH.WS.PDTV.XViD-NSN at http://newznab.j1nx.nl/ge....nzb&i=325&r=94f3d8ff4083
Nov-06 20:53:02 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Ep is wanted/unaired/skipped, definitely get it
Nov-06 20:53:02 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: current episode status: 3
Nov-06 20:53:02 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: sickbeard.db: SELECT status FROM tv_episodes WHERE showid = ? AND season = ? AND episode = ? with args [217761, 4, 25]
Nov-06 20:53:02 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: any,best = [2, 1] [] and we are 1
Nov-06 20:53:02 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Checking if we want episode 4x25 at quality SD TV
Nov-06 20:53:02 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Found result Voetbal.International.S04E25.DUTCH.WS.PDTV.XViD-NSN at http://newznab.j1nx.nl/ge...f33c9.nzb&i=325&r=94f32c8
Nov-06 20:53:02 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Ep is wanted/unaired/skipped, definitely get it
Nov-06 20:53:02 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: current episode status: 3
Nov-06 20:53:02 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: sickbeard.db: SELECT status FROM tv_episodes WHERE showid = ? AND season = ? AND episode = ? with args [217761, 4, 25]
Nov-06 20:53:02 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: any,best = [2, 1] [] and we are 1
Nov-06 20:53:02 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Checking if we want episode 4x25 at quality SD TV
Nov-06 20:53:00 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Search url: http://newznab.j1nx.nl/ap...00&cat=5000%2C5030%2C5040
Nov-06 20:53:00 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: cache.db: SELECT show_name FROM scene_exceptions WHERE tvdb_id = ? with args [217761]
Nov-06 20:53:00 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Cache results: []
Nov-06 20:53:00 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: cache.db: SELECT * FROM j1nx WHERE tvdbid = ? AND season = ? AND episodes LIKE ? with args [217761, 4, '|25|']
Nov-06 20:52:59 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Last update was too soon, using old cache: today()-2011-11-06 20:47:46<0:15:00
Nov-06 20:52:59 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: cache.db: SELECT time FROM lastUpdate WHERE provider = ? with args ['j1nx']
Nov-06 20:52:59 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: cache.db: SELECT time FROM lastUpdate WHERE provider = ? with args ['j1nx']
Nov-06 20:52:59 INFO SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Searching J1nx for Voetbal International - 4x25 - Aflevering 25
Nov-06 20:52:59 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Invalid scene release: Voetbal.International.S04E25.DUTCH.WS.PDTV.XViD-NSN contains dutch, ignoring it
Nov-06 20:52:59 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Invalid scene release: Voetbal.International.S04E25.DUTCH.WS.PDTV.XViD-NSN contains dutch, ignoring it
Nov-06 20:52:59 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Found result Voetbal.International.S04E25.DUTCH.WS.PDTV.XViD-NSN at http://nzb.su/getnzb/9c1e...36668&r=689ae15447d779f74
Nov-06 20:52:59 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Ep is wanted/unaired/skipped, definitely get it
Nov-06 20:52:59 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: current episode status: 3
Nov-06 20:52:59 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: sickbeard.db: SELECT status FROM tv_episodes WHERE showid = ? AND season = ? AND episode = ? with args [217761, 4, 25]
Nov-06 20:52:59 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: any,best = [2, 1] [] and we are 1
Nov-06 20:52:59 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Checking if we want episode 4x25 at quality SD TV
Nov-06 20:52:59 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Found result Voetbal.International.S04E25.DUTCH.WS.PDTV.XViD-NSN at http://nzb.su/getnzb/2dde...60c.nzb&i=36668&r=6899f74
Nov-06 20:52:59 DEBUG SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: Ep is wanted/unaired/skipped, definitely get it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

contains dutch, ignoring it

Zegt genoeg ;) Even "dutch" weghalen bij je ignore lijstje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 10:30
j1nx schreef op zondag 06 november 2011 @ 12:08:
[...]

contains dutch, ignoring it

Zegt genoeg ;) Even "dutch" weghalen bij je ignore lijstje
Heb nergens dutch ingevuld. Waar kan ik het ignore lijstje vinden? Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt Dutch invoeren in het zoekveld rechtsboven op deze pagina.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2011 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Bij mij heeft Sickbeard opeens twee afleveringen (the big bang theory en the office us) van afgelopen donderdagavond niet meer gedownload omdat hij niet meer ziet wanneer de volgende episodes zijn. Force full update en een restart halen niets uit.
(ik heb 'm net opnieuw gestart, dus het log moet nog even gevuld worden)

Ook weet SB van How I Met Your Mother en 2.5 Men niet meer wanneer de volgende aflevering is.. Hoe fix ik dit?

[ Voor 15% gewijzigd door CarpeVentum op 06-11-2011 12:52 ]

Pagina: 1 ... 42 ... 47 Laatste

Dit topic is gesloten.