[Ervaringen] Sickbeard, Couchpotato e.a. Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 47 Laatste
Acties:
  • 295.886 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:02
Moet volgens mij per serie. Ik heb eerst force full update gedaan (dan scant hij van welke serie je wat hebt) en daarna dat hij van de desbetreffende serie de ondertitels moet binnen halen (dat doet hij dan van de afleveringen die je hebt). Volgens mij gaat dat niet automatisch (of je moet wachten op een complete run maar dan weet SB volgens mij nog niet van welke afleveringen je al ondertitelingen had..).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-09 17:51
Heb nu sinds enige tijd de volgende error:
ERROR [ app.lib.cron.yarr] Something went wrong with searchAll: 'NoneType' object has no attribute 'replace'
Via google kwam ik ook niet verder met deze foutmelding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Joker schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:20:
[...]

Ik had hetzelfde probleem. Argparse zit niet altijd standaard in Python 2.6. Opgelost met:

/opt/local/bin/pip install argparse
Goed bezig. Werkt het daarna op de syno? Kun je de installatiestappen even samenvatten voor de startpost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:42
Download subliminal subtitles voordat de scene name gerenamed wordt? Anders moet ik het renamen uitzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:34
InfoTracer schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 20:34:
Heb nu sinds enige tijd de volgende error:
ERROR [ app.lib.cron.yarr] Something went wrong with searchAll: 'NoneType' object has no attribute 'replace'
Via google kwam ik ook niet verder met deze foutmelding
Zit je op de laatste versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tipex
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-09 13:29
CarpeVentum schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:34:
Download subliminal subtitles voordat de scene name gerenamed wordt? Anders moet ik het renamen uitzetten...
Mijn ervaring is dat subliminal de scene naam helemaal niet nodig heeft. Waar mogelijk wordt de hash van de file gebruikt om de juiste ondertiteling erbij te zoeken. Mijn series bevatten geen scene namen en subliminal heeft zeker 90-95% van de files van de juiste ondertiteling voorzien.

Nintendo Friend Code: SW-2156-2589-6793

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Klopt het dat een standalone subliminal installatie op een synology zo verloopt:
ipkg install git
ipkg install python26
ipkg install py26-setuptools
git clone https://github.com/Diaoul/subliminal.git /volume1/@appstore/subliminal
cd /volume1/@appstore/subliminal && /opt/local/bin/pip install subliminal
# voor alle opties
/opt/local/bin/subliminal --help

[ Voor 13% gewijzigd door Mar2zz op 19-10-2011 09:46 . Reden: git clone toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 18:55
@Mar2zz: pip staat er helaas niet standaard op. Volgens mij is dat ook geen ipkg package.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
pip is py26-setuptools toch? (ik heb geen syno en ik kan het dus niet testen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
Dit is hoe het bij mij eruit ziet: wel setuptools geinstalleerd, maar nergens een pip command te vinden.
OPSLAG> ipkg list_installed "py26*"
py26-setuptools - 0.6c11-2 - Tool to build and distribute Python packages, enhancement to distutils.
Successfully terminated.
OPSLAG> find / -name "pip"
OPSLAG>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
hmm, het is Joker wel gelukt en Mindwalker is er ook al mee bezig geweest.
zie deze posts:
Mindwalker in "[Ervaringen] Sickbeard, Couchpotato e.a."
en
Joker in "[Ervaringen] Sickbeard, Couchpotato e.a."

[ Voor 24% gewijzigd door Mar2zz op 19-10-2011 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-09 14:31

j1nx

Geek - Enjoying life

Newznab Server performance update;

Ik heb de server getweaked to het maximaal haalbare, maar een database van 30 GB en honderd duizenden releases begint aan het arme beestje te trekken.

Het is maar een Pentium 4 single core 3,(nogwat) Mhz bakje met 2 GB ram geheugen.

De load is nu vrijwel constant boven de 2 met soms uitschieters naar 5. Met andere woorden elk process moet steeds even op elkaar wachten (file).

Ik heb dus toch maar een donatie knop online gegooid. Ik zie dat je op marktplaats voor niet al te veel best een Xeon multi core servertje 2de hands op kan pikken. We zullen zien of dat haalbaar is, een donor machine kan natuurlijk ook nog. Ik heb de stroom en de glasvezel connectie ;)

We moeten met ze alle maar even kijken hoe het gaat lopen.

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-09 21:35
CarpeVentum schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:34:
Bij mij doet subliminal (sickbeard versie) het perfect met gerenamede episodes.

Het is met de sickbeard versie wel zo: zorg voor een juiste setup:

1. Minimaal 2 subtitle providers
2. Elke show bij langs -> edit -> subtitle enablen
3. Hierna zou hij ongeveer 24h later voor elke show een subitle moeten hebben. En anders kan je boven altijd "Download Subtitles" klikken om alles te downloaden. (het is dus niet nodig om een force full update te doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Senaxx schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 15:50:
[...]

Bij mij doet subliminal (sickbeard versie) het perfect met gerenamede episodes.

Het is met de sickbeard versie wel zo voor een juiste setup:

1. Minimaal 2 subtitle providers
2. Elke show bij langs -> edit -> subtitle enablen
3. Hierna zou hij ongeveer 24h later voor elke show een subitle moeten hebben. En anders kan je boven altijd "Download Subtitles" klikken om alles te downloaden. (het is dus niet nodig om een force full update te doen)
Top! Dat kon ik inderdaad niet vinden. Thanks :)
Edit: Jezus! Subliminal is geniaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-09 17:51
RuudBurger schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 23:18:
[...]

Zit je op de laatste versie?
Ik draai nu versie: 1d99335
Onderaan de pagina blijft hij ook 'now checking' aangeven.

De laatste twee in de log zijn deze:
code:
1
2
22:03:46 INFO  [         app.lib.cron.eta] No IMDBid available for ETA searching
22:03:46 ERROR [        app.lib.cron.yarr] Something went wrong with searchAll: 'NoneType' object has no attribute 'replace'

Voor de rest ziet het er normaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
Mindwalker schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 16:55:
Ik heb het topic doorzocht op alles wat met subliminal te maken heeft. Wil dit ook graag via cron éénmaal per dag draaien op een synology. Maar wel compleet los van sickbeard, zie voor mij geen toegevoegde waarde om direct na download op zoek te gaan naar een (nl) sub.

Klopt het dat nog niemand dit script los foutloos heeft draaien, of kijk ik nu niet goed? Mij lukt het niet.

De stappen die ik genomen heb:
>cd /volume1/@appstore/
>git clone https://github.com/Diaoul/subliminal subliminal
>cd subliminal
>/opt/bin/python2.6 setup.py install

"ImportError: No module named setuptools"

>ipkg update
>ipkg install py26-setuptools

"Succesfully terminated"

>/opt/bin/python2.6 setup.py install

running install
error: /opt/local/lib/python2.5/site-packages (in --site-dirs) is not on sys.path

Iemand die wel precies weet wat 'ie aan het doen is en verder kan helpen?
@Mindwalker: Kun je vertellen hoe je pip geinstalleerd hebt? ik hang nu precies op dezelfde fout...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:00

Wimo.

Shake and Bake!

Ik zit zelf een beetje vast met headphones op mijn Synology. Ik gebruik CP/SB/HP en allemaal met NZBmatrix en nzb.su. De api werkt perfect op CP en SB maar HP blijft deze melding geven op beide providers:

code:
1
2
3
4
5
2011-10-19 23:35:51     INFO    No results found from http://nzb.su for Bon Jovi Double Platinum
2011-10-19 23:35:49     INFO    Parsing results from http://nzb.su
2011-10-19 23:35:49     INFO    No results found from NZBMatrix for Bon Jovi Double Platinum
2011-10-19 23:35:48     INFO    Parsing results from NZBMatrix
2011-10-19 23:35:48     INFO    Searching for Bon Jovi Double Platinum since it was marked as wanted

Ik snap er niets van... dit heb ik dus met alle albums. Kan me niet voorstellen dat er niks wordt gevonden :/

edit: een recent album van Rihanna werkt wel?! Ik snap het niet.. met de hand vind ik al die andere albums wel ?!

[ Voor 7% gewijzigd door Wimo. op 19-10-2011 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webbier
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 13:14
webbier schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 11:39:
Ik heb een probleem met mijn permissions van couchpotato op mijn synology. Ik gebruik de laatste pakketten van Zebulon. Films worden wel gewoon gevonden en naar sabnzbd gestuurd en daar ook gedownload. Het renamen en verplaatsen gaat vervolgens niet goed, ik krijg de volgende foutmeldingen in de log van CP:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
IOError: [Errno 2] No such file or directory: u'/volume1/video/movie/The Exorcist (1973)/The Exorcist.mkv'
    with open(dst, 'wb') as fdst:
  File "/usr/local/python26/lib/python2.6/shutil.py", line 51, in copyfile
    copyfile(src, dst)
  File "/usr/local/python26/lib/python2.6/shutil.py", line 95, in copy2
    copy2(src, real_dst)
  File "/usr/local/python26/lib/python2.6/shutil.py", line 260, in move
    shutil.move(old, dest)
  File "/usr/local/var/couchpotato/app/lib/cron/renamer.py", line 499, in _move
    if not _move(old, dest):
  File "/usr/local/var/couchpotato/app/lib/cron/renamer.py", line 376, in renameFiles
    finalDestination = self.renameFiles(movie)
  File "/usr/local/var/couchpotato/app/lib/cron/renamer.py", line 104, in doRename
    self.doRename()
  File "/usr/local/var/couchpotato/app/lib/cron/renamer.py", line 60, in run
11:31:06 ERROR [     app.lib.cron.renamer] Traceback (most recent call last):
11:31:06 ERROR [     app.lib.cron.renamer] !!Uncought exception in renamer thread.
11:31:06 INFO  [     app.lib.cron.renamer] Moving file "/volume1/downloads/complete/movies/The Exorcist 1973 Extended Directors Cut 1080p BluRay x264 Japhson/japhson-theexorcistedc1080p.mkv" to /volume1/video/movie/The Exorcist (1973)/The Exorcist.mkv.
11:31:06 INFO  [     app.lib.cron.renamer] Quality Old: 0, New 11190.
11:31:06 ERROR [     app.lib.cron.renamer] Failed changing permissions /volume1/video/movie/The Exorcist (1973)
11:31:06 INFO  [     app.lib.cron.renamer] Creating directory /volume1/video/movie/The Exorcist (1973)
11:31:06 INFO  [     app.lib.cron.renamer] Trying to find a home for: japhson-theexorcistedc1080p.mkv
11:31:06 INFO  [          app.lib.library] Unable to fetch audio/video details for /volume1/downloads/complete/movies/Minority Report 2002 1080p BluRay x264 MELiTE/melite-myrp-1080p.mkv
11:31:06 INFO  [          app.lib.library] Found movie via MovieQueue.
11:31:05 INFO  [          app.lib.library] Unable to fetch audio/video details for /volume1/downloads/complete/movies/The Exorcist 1973 Extended Directors Cut 1080p BluRay x264 Japhson/japhson-theexorcistedc1080p.mkv
11:31:05 INFO  [          app.lib.library] Found movie via MovieQueue.

Voor zover ik weet heb ik de rechten wel goed ingesteld. De users voor CP en sab hebben lees/schrijf rechten in zowel de downloadmap als de videomap waar de film heen verplaatst dient te worden. Ook in sab heb ik de rechten op de map op 777 staan.

Het vreemde is dat hij als laatste zegt (dus bovenaan in de log): No such file or directory: u'/volume1/video/movie/The Exorcist (1973)/The Exorcist.mkv' terwijl de locatie is aangegeven zonder u'. Ik heb ook al geprobeerd dit opnieuw in te geven, maar hij blijft dezelfde foutmelding geven. Ik heb dit probleem met meerdere films, dit is gewoon een voorbeeld. Iemand een oplossing voor me?
Ik bump mezelf even. Niemand een oplossing voor mijn probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-09 13:03
heb je de nieuwste versie van cp? probeer python ook eens te updaten, daar zat ooit een bug in

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webbier
Ik heb het nieuwste python pakket van zebulon (2.6.6-4). Mijn sickbeard pakket draait wel zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
@ webbier, kan best zijn dat op syno een oudere python versie wordt aangeroepen terwijl de goeie er wel opstaat. als je which python doet hoeveel python's zie je dan?

Kan zijn dat je de juiste python versie moet linken aan de algemeen aangeroepen executable: ln -s /opt/bin/python2.6 /usr/bin/python

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

Als je wilt kun je van mij 2 x socket 771 Xeon 5110 krijgen, alleen zonder MB en geheugen.
j1nx schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 14:22:
Newznab Server performance update;

Ik heb de server getweaked to het maximaal haalbare, maar een database van 30 GB en honderd duizenden releases begint aan het arme beestje te trekken.

Het is maar een Pentium 4 single core 3,(nogwat) Mhz bakje met 2 GB ram geheugen.

De load is nu vrijwel constant boven de 2 met soms uitschieters naar 5. Met andere woorden elk process moet steeds even op elkaar wachten (file).

Ik heb dus toch maar een donatie knop online gegooid. Ik zie dat je op marktplaats voor niet al te veel best een Xeon multi core servertje 2de hands op kan pikken. We zullen zien of dat haalbaar is, een donor machine kan natuurlijk ook nog. Ik heb de stroom en de glasvezel connectie ;)

We moeten met ze alle maar even kijken hoe het gaat lopen.

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webbier
@Mar2zz,
ga het vanavond even proberen. Mag vanaf mijn werkcomputer geen vpn opzetten naar thuisnetwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

MetalfanBlackness schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:30:
Als je wilt kun je van mij 2 x socket 771 Xeon 5110 krijgen, alleen zonder MB en geheugen.
[...]
Dat zou zeer mooi zijn. Dan gaan we al naar 4 cores die op 64Bit draaien. Waarschijnlijk al zo'n 8 keer beter/sneller.

Iemand anders die nog een passende mobo heeft. Of misschien zo'n strip server waar al het een en ander van afgehaald is inclusief CPU's, maar waar deze dan wel weer in zoude kunnen passen?

Met de juiste donor onderdelen komen we er natuurlijk ook. _/-\o_

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Ik ben nu op vakantıe. maar het eerste wat ık moet doen ıs blıjkbaar sublımınal ınstalleren! Kloppen de stappen hıerboven voor een synology?

@mar2zz komt sublımınal ın jouw scrıpt? :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:02
webbier schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 11:38:
@Mar2zz,
ga het vanavond even proberen. Mag vanaf mijn werkcomputer geen vpn opzetten naar thuisnetwerk.
Hoeft toch ook niet? Als je poort waarover je ssh uitvoert open zet dan kan je met een programma als putty toch hetzelfde doen als thuis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Royz schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 12:15:
Ik ben nu op vakantıe. maar het eerste wat ık moet doen ıs blıjkbaar sublımınal ınstalleren! Kloppen de stappen hıerboven voor een synology?

@mar2zz komt sublımınal ın jouw scrıpt? :)
Ja kan ik wel maken. Maar ik heb nog geen bevestiging dat die stappen werken voor syno's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Pff, net een paar dagen een QNAP ts-212 binnen, direct Sabnzbd+, Sick Beard en Couch Potato erop gezet. Opzich ging installeren daarvan wel, maar downloaden doet ie (nog?) niet, snap er ook weinig van eerlijk gezegd. Probeer nu afleveringen van 'Two and a half men' te downloaden maar (niet geheel verrassend) het download nog niet. Jammer genoeg zijn veel how-to's voor deze programma's voor Synology geschreven. Lastig...

Ondertussen staat de CUP wel op 60-100% te blazen, maar wat die nou eigenlijk aan het doen is, ook nog geen idee hoe je nou kunt instellen daar dat ie bijvoorbeeld 's nachts uitgaat. Maar dat is weer voor het QNAP topic.

EDIT: kun je eigenlijk ook 3D films downloaden met couchpotato? Download nu Avatar maar neem aan dat deze niet 3D is...

[ Voor 34% gewijzigd door Piet91 op 20-10-2011 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webbier
which python geeft geen output, ik krijg meteen weer de commandline te zien.
ln -s /opt/bin/python2.6 /usr/bin/python lijkt het wel te doen, geeft geen foutmelding in ieder geval en wanneer ik het commando voor de tweede keer uitvoer geeft hij aan dat het bestand al bestaat. Helaas blijven mijn films op snatched staan in CouchPotato en krijg ik dezelfde log meldingen die ik eerder vermeldde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joker
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Joker

Mar2zz schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 09:42:
Klopt het dat een standalone subliminal installatie op een synology zo verloopt:
ipkg install git
ipkg install python26
git clone https://github.com/Diaoul/subliminal.git /volume1/@appstore/subliminal
# voor alle opties
Dat zijn grofweg de stappen die ik ook gedaan heb (python had ik er al op staan). Ik heb nog wel pip moeten installeren met

easy_install pip

Dit moet je doen na het installeren van de setuptools.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
Thanx @Joker voor je howto, installatie van subliminal is bij nu ook gelukt.

Deel van het probleem was bij mij dat er teveel python 2.5 en 2.7 restanten rondzwierven van eerdere experimenten. Enig bezemwerk deed wonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erikafoort
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
CarpeVentum schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 21:54:
[...]
Edit: Jezus! Subliminal is geniaal!
Heerlijk!! credits voor de bouwer!!

PS, de spk versie die hier in het topic vermeld staat heb ik gebruikt.

[ Voor 16% gewijzigd door erikafoort op 20-10-2011 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindwalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-07 10:12

Mindwalker

zappen is zinloos

Was er even tussenuit, maar had vanavond even tijd om dit topic weer bij te lezen en wat uit te proberen voor de installatie van subliminal op een Synology (DS411+ in dit geval) :) En het werkt bij mij nu prima!
Mar2zz schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 21:02:
[...]
Je moet het uitvoeren in de map waar ook setup.py staat, maar dat heb je neem ik aan gedaan? Overigens wel raar dat het over argparse gaat? bij mij heet die module optparse (als je subliminal in je local opent met nano zie je dat waarschijnlijk ook staan
Nee, er staat echt argparse. Maar zie ook volgende quote.
Joker schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:20:
[...]

Ik had hetzelfde probleem. Argparse zit niet altijd standaard in Python 2.6. Opgelost met:

Dit werkte voor mij, dank je wel! Subliminal download nu vanaf de cli netjes de subs!
rintje schreef op woensdag 19 oktober 2011 @ 11:11:
Dit is hoe het bij mij eruit ziet: wel setuptools geinstalleerd, maar nergens een pip command te vinden.
[...]
Nee, pip en setuptools is niet hetzelfde. Setuptools is wel een voorwaarde om pip te installeren.

Ik zal de trial-and-error stappen die ik genomen heb voor mijn Synology even uiteenzetten. Voorwaarde voor deze stappen is dat je ipkg en git al hebt draaien, maar dat zal voor de meesten geen probleem zijn ;) Daarnaast: onderstaande stappen heb ik niet exact in deze volgorde nog even nagedaan om te testen op juistheid.

1. Python setuptools voor je pythonversie installeren (via ipkg). Mijn pythonversie is 2.6. Aanwezigheid van deze setuptools is een voorwaarde om hierna pip te kunnen installeren.
>ipkg update
>ipkg install py26-setuptools

2. pip downloaden en installeren, zie ook de installatiemogelijkheden op de website. Ik heb de simpelste methode gebruikt, dus geen aparte environment etc.
curl https://raw.github.com/pypa/pip/master/contrib/get-pip.py | /opt/bin/python2.6

3. Subliminal via git clonen in je "@appstore" directory, naar de directory subliminal.
>cd /volume1/@appstore/
>git clone https://github.com/Diaoul/subliminal subliminal

4.Pip install doen van Subliminal, uitvoeren vanuit de directory waar setup.py staat. Hiermee worden ook meteen de benodigde modules guessit en beautifulsoup meegenomen.
>cd /volume1/@appstore/subliminal/
>/opt/local/bin/pip install subliminal

5. Module "argparse" installeren via pip.

6. Voorbeeld voor het aanroepen vanaf de command line
>/opt/local/bin/subliminal -m -l en -l nl "/volume1/Series/Dexter/Season 06/"

Misschien iemand die dit zo kan uitvoeren en controleren op juistheid? Of misschien neem ik stappen die overbodig zijn etc.

P.s. het "easy_install" commando is de voorganger van pip.

[ Voor 3% gewijzigd door Mindwalker op 20-10-2011 23:33 ]

I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
@Mindwalker: die curl voor pip kan die ook anders? met wget bijvoorbeeld? of is curl standaard aanwezig op een syno? Joker heeft het namelijk over easy_install pip waarmee ook pip binnengehaald wordt? dat is howtogewijs makkelijker natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindwalker

Mindwalker

zappen is zinloos

Mar2zz schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 07:29:
@Mindwalker: die curl voor pip kan die ook anders? met wget bijvoorbeeld? of is curl standaard aanwezig op een syno? Joker heeft het namelijk over easy_install pip waarmee ook pip binnengehaald wordt? dat is howtogewijs makkelijker natuurlijk.
curl was bij mij standaard aanwezig. Ik heb simpelweg de methode die men op de website van pip aanhoudt genomen. Je kunt in die stap m.i. curl ook prima vervangen door wget en daarna get-pip.py ook gewoon als losse stap uitvoeren met je python interpreter.

Daarbij zijn easy_install en pip volgens mij compleet inwisselbaar,
pip is a replacement for easy_install. It mostly uses the same techniques for finding packages, so packages that are easy_installable should be pip-installable as well. This means that you can use pip install SomePackage instead of easy_install SomePackage.
Waarom je met easy_install dan pip zou moeten installeren weet ik niet? Misschien alleen als je pip als commando handiger vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Wat heb je precies aan het los draaien van Subliminal? (Naast de geintegreerde Sickbeard versie) Heeft het een soort interface? Kan je films dan van subs voorzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ik heb een beetje problemen met Sickbeard, als ik in de log kijk zie ik dit:

2011-10-08 03:23:09.675099 SHOWQUEUE-FORCE-UPDATE :: No data returned from TVDB, unable to update this show
2011-10-09 03:21:26.324705 SHOWQUEUE-FORCE-UPDATE :: TVDB timed out, unable to update episodes from TVDB

gevolg hiervan is dat nieuwe episodes niet in mijn show komen en dus niet worden gedownload :(.

Kennen mensen dit probleem?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Misschien dat op dat moment TVDB er even uitlag? Of zelfs je eigen internet verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joker
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Joker

Mindwalker schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 11:13:
[...]
Daarbij zijn easy_install en pip volgens mij compleet inwisselbaar,
Volgens mij is pip downwards compatible. Je kunt dus easy_install scripts installeren met pip, maar niet omgekeerd. Dus vandaar:

easy_install (setuptools) installeren met ipkg
pip installeren met easy_install (of middels curl)
subliminal installeren met pip

Er staan zo langzamerhand meer installers op mijn systeem dan applicaties... :)
CarpeVentum schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:56:
Wat heb je precies aan het los draaien van Subliminal? (Naast de geintegreerde Sickbeard versie) Heeft het een soort interface? Kan je films dan van subs voorzien?
Ik heb SB al een tijdje draaien, dus zonder geïntegreerde subliminal. Ik wilde niet SB helemaal opnieuw installeren, dus vandaar dat ik de standalone versie maar geïnstalleerd heb (met hulp van medetweakers in dit topic, waarvoor dank). En de standalone versie kan inderdaad ook subs voor films opzoeken. Bij de eerste run had ik de volledige video-directory opgegeven, inclusief oude films, en werkelijk overal stonden subs bij. Briljant!

Ik heb subliminal draaien via een cron job. Geen mooie interface dus. De geïntegreerde versie is gemakkelijker in gebruik, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Niets is makkelijker dan een cronjob. Eenmaal ingesteld nooit meer naar omkijken. Ik doe er alles mee, sickbeard e.a. updaten, spotweb retrieven, subtitles zoeken, ik zou echt nooit meer zonder kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-09 16:14
Mar2zz schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 14:41:
Niets is makkelijker dan een cronjob. Eenmaal ingesteld nooit meer naar omkijken. Ik doe er alles mee, sickbeard e.a. updaten, spotweb retrieven, subtitles zoeken, ik zou echt nooit meer zonder kunnen.
Zou ik hiermee ook de build in check interval mee kunnen omzeilen van SB en CP?

Hopende dat deze dan wel "in sync" blijven lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inqubus
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09-2024
ik weet niet of ik mijn probleem nu bij dit topic moet zetten of in de topic van de popcorn hour a200 but here it goes.

ik gebruik sapnzbd en sickbeard voor het binnenhalen van series. ik heb al geruime tijd problemen dat mijn popcorn hour na een aantal uren helemaal niet meer reageert. Het toestel is dan ook niet meer bereikbaar via mijn network share. Mijn enigste optie is een reset van het toestel.

ik heb gisteren mijn popcornhour volledig geherinstalleerd en het is goed gedaan voor een 4 ta uurtjes maar daarna zijn de problemen terug begonnen.

ik haal aflevering per aflevering binnen en de downloads worden gepauzeerd tijdens het verifieren en unrarren van de files. ik gebruik ook maar 5 connecties om de CPU niet te veel te belasten.

popcorn draait op de laatste firmware en de HD staat tussen de compatibility lijst.

iemand dit al meegemaakt en eventueel een oplossing weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:01
Synology Stappen werken prima.
  • ipkg install git
  • ipkg install python26
  • ipkg install py26-setuptools
  • easy_install pip
  • /opt/local/bin/pip install argparse
  • git clone https://github.com/Diaoul/subliminal.git /volume1/@appstore/subliminal
  • cd /volume1/@appstore/subliminal && /opt/local/bin/pip install subliminal
# voor alle opties

Als ik subliminal laat draaien dan haalt hij netjes een sub binnen maar krijg ook de foutmelding

WARNING: guessit.guess both guesses to be merged have more than one different property in common, bailing out...

Dit krijg ik 2x. Nu heb ik 3 afleveringen staan waarvan hij er 1 download. De andere 2 foutmeldingen zijn dus waarschijnlijk van de andere 2 afleveringen.

Nu zijn deze subs er nog niet dus dat zou kunnen kloppen. Ik wil alleen weten of de foutmelding hierdoor komt of dat er toch nog iets niet goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Sommige plugins van subliminal zijn brak. als je alleen bierdopje enabled met -p BierDopje dan krijg je als het goed is geen foutmeldingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:33
inqubus schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:27:
ik haal aflevering per aflevering binnen en de downloads worden gepauzeerd tijdens het verifieren en unrarren van de files. ik gebruik ook maar 5 connecties om de CPU niet te veel te belasten.
Begin eens met 1 connectie, en als dat lukt kan je dat rustig opbouwen. 5 connecties is overigens vaak niet eens nodig. Met 2 connecties haal ik hier al bijna 20Mbit/sec.. maar dat is ook weer geheel afhankelijk van je provider.

Punt is, de cpu in je popcorn hour is niet de snelste.. je moet dus ook niet verwachten dat het ding net zo veel kan als je pc.

[ Voor 27% gewijzigd door job op 21-10-2011 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

j1nx schreef op donderdag 20 oktober 2011 @ 12:01:
[...]

Dat zou zeer mooi zijn. Dan gaan we al naar 4 cores die op 64Bit draaien. Waarschijnlijk al zo'n 8 keer beter/sneller.

Iemand anders die nog een passende mobo heeft. Of misschien zo'n strip server waar al het een en ander van afgehaald is inclusief CPU's, maar waar deze dan wel weer in zoude kunnen passen?

Met de juiste donor onderdelen komen we er natuurlijk ook. _/-\o_
Ik had je al ge-DM'd. Ik heb nog een Dell 2950 liggen met 1x Xeon 5150 2.66Ghz, 4GB, perc5i en 6x250GB (die moet je wel vervangen), compleet systeem incl rails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Even over subliminal. De installatie, alles is gelukt via de hierboven genoemde beschrijving (thanks).

Echter als ik de uitvoer doe, dan krijg ik gewoon geen uitvoer. Voorbeeld:

DiskStation> /opt/local/bin/subliminal -m -l en -l nl "/volumeUSB2/usbshare/Series/"
DiskStation>

Hetzelfde geldt helaas voor het commando /opt/local/bin/subliminal --help.
Ben ik ergens de mist in gegaan? :(

/edit ik heb de SPK geprobeerd, geweldige integratie. Werkt super goed ook. Alleen zou ik deze losse install nog steeds wel willen voor mijn films, tenzij dit ook ooit in CP komt natuurlijk ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Royz op 21-10-2011 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:21:
[...]

Ik had je al ge-DM'd. Ik heb nog een Dell 2950 liggen met 1x Xeon 5150 2.66Ghz, 4GB, perc5i en 6x250GB (die moet je wel vervangen), compleet systeem incl rails.
Helemaal top !!!!

Was wel benieuwd wat de traffic nu zo'n beetje is. Is wel even schrikken. Heb awstats even erop gegooid. Wat denk je!

~15k hits per dag
~200 MB traffic up per dag (vandaag zelfs 2 GB??????)

Dus we maken er wel lekker gebruik van met ze alle :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Royz schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:33:
Alleen zou ik deze losse install nog steeds wel willen voor mijn films, tenzij dit ook ooit in CP komt natuurlijk ;)
Dit wil ik even quoten. Ik ga even t topic doorspitten naar waar de goede install voor de standalone staat en dan dit even aanhengelen voor m'n films _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

CarpeVentum schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 00:01:
[...]

Dit wil ik even quoten. Ik ga even t topic doorspitten naar waar de goede install voor de standalone staat en dan dit even aanhengelen voor m'n films _/-\o_
Plemp de verzamelde commands dan even hier weer neer. Ben onderhand toch ook wel nieuwsgierig. Is misschien toch wel een leuke oplossing voor het vrouwtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

j1nx schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 23:18:
[...]

Helemaal top !!!!

Was wel benieuwd wat de traffic nu zo'n beetje is. Is wel even schrikken. Heb awstats even erop gegooid. Wat denk je!

~15k hits per dag
~200 MB traffic up per dag (vandaag zelfs 2 GB??????)

Dus we maken er wel lekker gebruik van met ze alle :P
Ja als we j1nx toch niet hadden... d:)b

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Sudden schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 00:07:
[...]

Ja als we j1nx toch niet hadden... d:)b
Tsja; Ik heb een zolder, een stop contact en een 50 MBit up en down glasvezel verbinding. Dus waarom niet, toch.

Overigens zitten we vanaf vandaag op precies een jaar retentie met de nzb's van de newznab server. Hiep Hiep ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Die van Mindwalker werkt voor mij goed voor de install, alles klopt volgens mij, echter bij de uitvoer gaat er iets mis bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Royz schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 20:33:
Even over subliminal. De installatie, alles is gelukt via de hierboven genoemde beschrijving (thanks).

Echter als ik de uitvoer doe, dan krijg ik gewoon geen uitvoer. Voorbeeld:

DiskStation> /opt/local/bin/subliminal -m -l en -l nl "/volumeUSB2/usbshare/Series/"
DiskStation> /opt/local/bin/subliminal -m -l nl

Hetzelfde geldt helaas voor het commando /opt/local/bin/subliminal --help.
Ben ik ergens de mist in gegaan? :(

/edit ik heb de SPK geprobeerd, geweldige integratie. Werkt super goed ook. Alleen zou ik deze losse install nog steeds wel willen voor mijn films, tenzij dit ook ooit in CP komt natuurlijk ;)
Je regel is goed en mag zelf zonder de ". Als de optie help niet werkt dan mis je waarschijnlijk nog iets.

Check alles nog even een keer door ze 1 voor 1 uit te voeren in onderstaande volgorde zodat je zeker weet dat er niet 1 is vergeten.

ipkg install git
ipkg install python26
easy_install pip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Mar2zz schreef op vrijdag 21 oktober 2011 @ 18:17:
Sommige plugins van subliminal zijn brak. als je alleen bierdopje enabled met -p BierDopje dan krijg je als het goed is geen foutmeldingen?
Ook met die optie erbij blijf ik de foutmeldingen houden. Werkt verder prima maar ja foutloos is beter natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

MikeOO schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 08:14:
[...]
ipkg install git
ipkg install python26
easy_install pip
Thanks, de easy_install had ik niet gedaan. Echter ik krijg een foutmelding als ik dat doe:

DiskStation> easy_install pip
error: /opt/local/lib/python2.5/site-packages (in --site-dirs) is not on sys.path

Komt dat omdat ik nu python 2.5 en 2.6 naast elkaar heb? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Zijn er ook speciale WYSIWYG startpost editors ofzo? Ik wou ff bezig met deeltje 2, en bezig met tables enzo, a la spotweb TS:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZvvdhONbQP8nFQYAFZkPYZMn/thumb.png

Ik ben nogal slecht met forumtags, en ik wou een beetje afgekeken van spotweb-TS, van die tables gebruiken, maar ik verlies me in de [tr][td]'s enzovoorts...

Ook niet gek als je bekijkt dat dit maar een heel klein stukje daarvan is:
[code]
[/tr]
[tr]
[td]Synology[/td][td]QNAP[/td][td]Ubuntu[/td][td]Windows[/td]
[/tr]
[tr]
[td]IPKG Packages[/td]
[td]QPKG Packages[/td]
[td]apt-get packages[/td]
[td]Apache[/td]
[/tr]
[tr][/code]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-09 13:03
Royz schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 09:32:
[...]

Thanks, de easy_install had ik niet gedaan. Echter ik krijg een foutmelding als ik dat doe:

probeer inderdaad eens zoiets uit te voeren:

/volume1/@appstore/PAD/NAAR/PYTHON2.6 easy_install pip

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
[...]

Ik had precies hetzelfde. Ik heb toen alles wat met python 2.5 en 2.7 te maken had verwijderd (Check ook even het path). Daarna alles van het stappenplan eerst verwijderd, opnieuw het stappenplan gevolgd en toen werkte het.

[ Voor 7% gewijzigd door rintje op 22-10-2011 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:33
Mar2zz schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 09:39:
Zijn er ook speciale WYSIWYG startpost editors ofzo? Ik wou ff bezig met deeltje 2, en bezig met tables
Er zijn natuurlijk wel html wysiwyg editors. Vervang de < & > voor [ & ] en je bent klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindwalker

Mindwalker

zappen is zinloos

[...]

Die melding ben ik ook tegengekomen (zie mijn post), maar dat was bij de installatie van subliminal zelf (zonder pip nog). Blijkbaar is er een afhankelijkheid met python 2.5 terwijl je bezig bent met 2.6 :?

Misschien helpt het als je ook voor python 2.5 de setuptools nog installeert. Alle andere stappen doe je voor python 2.6. Of python 2.5 verwijderen, maar heb je misschien wel nodig voor andere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09 09:13
Subliminal bijwerken is dat gewoon het volgende uitvoeren:
cd /volume1/@appstore/subliminal
git pull
/opt/local/bin/pip install subliminal

Of moet dat op een andere manier?

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
klopt. nieuwe install is alleen nodig als subliminal in de map scripts is verandert.

(git git-dir=/path/subliminal/.git pull) kan overigens ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Is het trouwens ook mogelijk een (echte) 3D film binnen te halen met Couchpotato?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Ik zou zeggen, zet HalfSBS, Half-SBS in je preferred words. 3D zou ik niet doen, daar wordt nogal mee rondgestrooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Mindwalker schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 14:06:
[...]

Die melding ben ik ook tegengekomen (zie mijn post), maar dat was bij de installatie van subliminal zelf (zonder pip nog). Blijkbaar is er een afhankelijkheid met python 2.5 terwijl je bezig bent met 2.6 :?

Misschien helpt het als je ook voor python 2.5 de setuptools nog installeert. Alle andere stappen doe je voor python 2.6. Of python 2.5 verwijderen, maar heb je misschien wel nodig voor andere dingen.
Heb python2.5 verwijderd. echter de command werkt nog steeds niet. ben dus bang dat ik alles moet verwijderen en het opnieuw moet doen :(

Hij doet het!!! Althans de commands worden uitgevoerd :D

Check: Downloaded 13 subtitles woohoo

Kan iemand me vertellen wat ik moet doen om de language uit de filename te halen? :)

[ Voor 13% gewijzigd door Royz op 22-10-2011 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Oke, even een vraag over subliminal. Ik heb het net geinstalleerd, maar het werkt nog niet. Ik had eerst gezeur met de language, maar heb inmiddels begrepen dat NL in kleine letters moet: nl. Ik heb het nu opnieuw gerund, maar krijg nu de volgende foutmelding:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
Lexis> /opt/local/bin/subliminal PATH /volume1/video/Films --language nl
Traceback (most recent call last):
  File "/opt/local/bin/subliminal", line 5, in <module>
    pkg_resources.run_script('subliminal==1.0b6', 'subliminal')
  File "/opt/lib/python2.6/site-packages/pkg_resources.py", line 489, in run_script
    self.require(requires)[0].run_script(script_name, ns)
  File "/opt/lib/python2.6/site-packages/pkg_resources.py", line 1214, in run_script
    exec script_code in namespace, namespace
  File "/opt/local/lib/python2.6/site-packages/subliminal-1.0b6-py2.6.egg/EGG-INFO/scripts/subliminal", line 80, in <module>

File "/opt/local/lib/python2.6/site-packages/subliminal-1.0b6-py2.6.egg/EGG-INFO/scripts/subliminal", line 65, in main

File "build/bdist.linux-armv5tel/egg/subliminal/subliminal.py", line 179, in downloadSubtitles
  File "build/bdist.linux-armv5tel/egg/subliminal/subliminal.py", line 142, in listSubtitles
  File "build/bdist.linux-armv5tel/egg/subliminal/subliminal.py", line 323, in scan
  File "/opt/lib/python2.6/posixpath.py", line 70, in join
    path += '/' + b
UnicodeDecodeError: 'ascii' codec can't decode byte 0xef in position 12: ordinal not in range(128)

Ik snap het niet echt :P Hoe werkt dit? Is er documentatie?
Hoe gebruik je het --multi argument?

Edit: heb een stukje documentatie gelezen, en heb inmiddels de juiste volgorde van een commando te pakken, maar toch kan de letter b niet gedecodeerd worden?

[ Voor 4% gewijzigd door CarpeVentum op 22-10-2011 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Heb je een linkje naar de documentatie?subliminal --help

[ Voor 23% gewijzigd door Royz op 23-10-2011 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Royz schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 23:49:
Heb je een linkje naar de documentatie?
https://github.com/Diaoul/subliminal/wiki

Zoveel staat er niet, maar ik weet in ieder geval hoe ik een commando moet vormgeven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

CarpeVentum schreef op zaterdag 22 oktober 2011 @ 23:59:
[...]

https://github.com/Diaoul/subliminal/wiki

Zoveel staat er niet, maar ik weet in ieder geval hoe ik een commando moet vormgeven :P
Check de help in putty zelf, daar staat wel meer in.

Mijne werkt subliem en gaat de cronjob in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Royz schreef op zondag 23 oktober 2011 @ 00:13:
[...]

Check de help in putty zelf, daar staat wel meer in.

Mijne werkt subliem en gaat de cronjob in ;)
Jawel, had ik al gevonden, maar ik blijf de error krijgen. Ik heb even een Google search losgelaten. Heb het wel gevonden, maar wordt er niet wijzer van. Het schijnt te liggen aan 'mimetypes'?:
code:
1
2
3
4
try:
    ctype = ctype.encode(default_encoding) # omit in 3.x!
except UnicodeEncodeError:
    pass

Dat is een bug die weg zou mogen ofzo. Dit zegt mij echt helemaal niks, dus ik ben benieuwd of iemand anders hier ook tegenaan is gelopen. Ik hoor (lees) t graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Het multiargument (-m) download subs voor alle opgegeven talen. als je deze parameter niet opgeeft dan stopt ie met zoeken zodra er 1 van de talen is gevonden. werkt dus alleen als je -l 'nl' -l 'en' -m hebt opgegeven.

en deze: Lexis> /opt/local/bin/subliminal PATH /volume1/video/Films --language nl
slaat nergens op. Je zoekt met alle plugins aan in je film map. Bierdopje gaat echt niets teruggeven, maar toch gaat subliminal bierdopje vragen of ie subs heeft voor jouw films.

Daar moet je Lexis> /opt/local/bin/subliminal -C -l 'nl' -p OpenSubtitles /volume1/video/Films van maken.

En vergeet de -C optie niet, die heb je nodig omdat je van commandline runt en de config.ini niet gebruikt (en waarschijnlijk niet eens hebt...

En bij BierDopje heb je ook een cache-dir nodig. (mkdir cache /path/subliminal) en bij subliminal --cache-dir=/path/subliminal/cache opgeven.

Check ook mijn blog voor de 5 geboden voor het zoeken naar subs met subliminal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-09 16:14
Mmmm sinds vandaag krijg ik bij het aan kiezen van een Serie in SB de volgend error.
500 Internal Server Error

The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.

Traceback (most recent call last):
File "/usr/local/var/sickbeard/cherrypy/_cprequest.py", line 660, in respond
response.body = self.handler()
File "/usr/local/var/sickbeard/cherrypy/lib/encoding.py", line 193, in __call__
self.body = self.oldhandler(*args, **kwargs)
File "/usr/local/var/sickbeard/cherrypy/_cpdispatch.py", line 25, in __call__
return self.callable(*self.args, **self.kwargs)
File "/usr/local/var/sickbeard/sickbeard/webserve.py", line 2150, in displayShow
return _munge(t)
File "/usr/local/var/sickbeard/sickbeard/webserve.py", line 99, in _munge
return unicode(string).encode('utf-8', 'xmlcharrefreplace')
File "/usr/local/python26/lib/python2.6/site-packages/Cheetah/Template.py", line 1010, in __unicode__
return getattr(self, mainMethName)()
File "_usr_local_var_sickbeard_data_interfaces_default_displayShow_tmpl.py", line 311, in respond
TypeError: int() argument must be a string or a number, not 'NoneType'