[Ervaringen] Sickbeard, Couchpotato e.a. Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 39 ... 47 Laatste
Acties:
  • 295.882 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:43

OMX2000

By any means necessary...

Het zal hier natuurlijk al wel voorbij zijn gekomen. Maar het verbaast me steeds waarom Couchpotato wel een film goed vind en laat downloaden. Maar bij het verplaatsen opeens bedenkt dat het een andere film is, en de boel helemaal verkeerd renamed.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:42
OMX2000 schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:39:
Het zal hier natuurlijk al wel voorbij zijn gekomen. Maar het verbaast me steeds waarom Couchpotato wel een film goed vind en laat downloaden. Maar bij het verplaatsen opeens bedenkt dat het een andere film is, en de boel helemaal verkeerd renamed.
Dat ben ik eigenlijk nog niet tegengekomen met CP. Wat mij vooral irriteert is dat hij willekeurig wel of niet de film ophaalt en naar de doel bestemming verplaatst.

Verder is die imdb / moviemeter koppeling echt ideaal zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cisqo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-07-2024
j1nx schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 09:52:
[...]

Eigenlijk wil ik een export functie schrijven binnen spotweb zelf. Dan kan spotweb zelf via cron steeds zelf de spots exporteren als nzb. Dat kan ik dan terug geven aan de spotweb mensen. Het Q&D script heb ik al gedeelt in het spotweb topic. (Al is er al weer het een en adner veranderd/verbeterd)

Het importeren van de backlog nzb's is niet meer als een bash loop countertje, die alle gevonden nzb's naar een vaste import folder kopieerd zodat ik het newznab/admin/import script kan draaien met die directory als input.
J1nx, thnx voor de info, ik ga even kijken of ik er iets mee kan.
Het Spotweb script ga ik even zoeken. Php kan ik niet zoveel mee, bash lukt me wel.
Wat is de reden dat je nzb's uit spotweb in Newznab zet, geen dubbele downloads willen doen, of vind Spotweb meer dan Newznab?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Laatst online: 07:43

OMX2000

By any means necessary...

Joster schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:43:
[...]

Dat ben ik eigenlijk nog niet tegengekomen met CP. Wat mij vooral irriteert is dat hij willekeurig wel of niet de film ophaalt en naar de doel bestemming verplaatst.

Verder is die imdb / moviemeter koppeling echt ideaal zeg!
Ik zie waar het bij Ghostbusters II mis bij ging. Hij downloadde een 0000.mts, die in de volgende mappenstructuur zat :

Ghostbusters II - Pittis AVCHD1080p Ger Eng/BDMV/STREAM/00002.m2ts

Daar maakte hij de film Streamers van, waarschijnlijk door de bovenliggende "STREAM" map te parsen.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-09 14:31

j1nx

Geek - Enjoying life

cisqo schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:53:
[...]
Wat is de reden dat je nzb's uit spotweb in Newznab zet, geen dubbele downloads willen doen, of vind Spotweb meer dan Newznab?
Compleetheid.

Newznab indexeerd de nieuwsgroepen en op basis van regular expressies op de post titles, kijkt hij dan of hij die kan matchen met een film of tv serie inclusief kwaliteits eisen.

Wij nederlanders zijn eikels en posten bestanden bijvoorbeeld met de naam; "Rode Provincie" i.p.v. "Red State". Je begrijpt natuurlijk wel dat die post nooit en te nimmer door zoek machines zoals newznab opgepikt gaat worden.

Met Spotnet heet dat ding nog steeds "Rode Provincie", maar aangezien ze de spot goed willen aanmelden, geven ze de titel in spotnet wel netjes aan zoals het moet; "Red State 2011 720p AC3 DD5.1".

Newznab kan NZB's importeren en dan die files uitlezen en alle binaries alsnog verwerken. Standaard kijkt hij dan weer naar de binaries en probeerd hij die te matchen, echter kan je dus ook zeggen dat hij de NZB filenaam als de titel voor de regular expressie moet gebruiken.

Ik laat dus de ge-exporteerde NZB's vanuit spotweb opslaan als "Spot titel.nzb" Wat in bovenstaande voorbeeld een "Red State 2011 720p AC3 DD5.1.nzb" opleverd.

Newznab importeerd die binaries (Rode Provincie) en matched die binaries met de film Red State en zet hem weg als HD.

Dit werkt natuurlijk maar voor een bepaald gedeelte van de spots, want helaas zijn er nog steeds veelste veel mensen die er een zooitje van maken op spotnet/usenet.

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Wat doen jullie eigenlijk met ondertitels wanneer CP deze niet gevonden krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
xbmc subtitles! mooie achtervang toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Mar2zz schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:08:
xbmc subtitles! mooie achtervang toch?
Jep. Ik download eigenlijk helemaal geen subs via CP of SB. Ik haat die dingen, en in het geval ik met het vrouwtje iets kijk, dan trek ik hem snel even via XBMC binnen.

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Subliminal werkt op zich ook wel, maar je moet wel je plugins uitzoeken, en niet in 1x je volledige TV-shows map hameren:
mars@XBMC:~$ subliminal -C -l nl -l en --cache-dir=/home/mars/subliminal/cache -p BierDopje "/home/mars/Disk2/TVShows/Breaking Bad"
Downloaded 2 subtitles
nl - /home/mars/Disk2/TVShows/Breaking Bad/Season 04/breaking.bad.s04e13.hdtv.xvid-fqm.srt
nl - /home/mars/Disk2/TVShows/Breaking Bad/Season 04/Breaking.Bad.S04E12.HDTV.XviD-ASAP.srt

Zie je gelijk wat je in je scriptje moet zetten toch? (die van periscope werkt er prima voor, alleen vervang je periscope met subliminal)

Ik heb even wat testjes gedaan, maar het lijkt erop dat je subliminal echt moet installeren, want python subliminal.py {commands} werkt bij helemaal niet.

Eerder in dit topic heb ik nog ergens installatieinstructies gegeven. volgens mij was het sudo apt-get python-setuptools en dan pip install subliminal. en dan kun je het starten met gewoon subliminal.

Op een synology heb je dat denk ik ook nodig, anders uitzoeken wat pip install precies doet met de files, want ik kan nergens path-verwijzingen vinden in de python files, anders zou het een simpele symlink naar /opt/bin zijn geweest (wat het misschien ook wel is, dat weet ik eigenlijk niet.

wil synology/Qnap-owner dit proberen? kan niets mee stuk.
code:
1
ln -s /pad/naar/subliminal/scripts/subliminal /opt/bin/subliminal

[ Voor 36% gewijzigd door Mar2zz op 13-10-2011 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Die posts van je over subliminal ga ik nog maar eens rustig doornemen want als ik dat zo even snel doe kom ik er niet uit :D
j1nx schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:16:
[...]

Jep. Ik download eigenlijk helemaal geen subs via CP of SB. Ik haat die dingen, en in het geval ik met het vrouwtje iets kijk, dan trek ik hem snel even via XBMC binnen.
Dat werkt op mijn oude Xbox beestje helaas wat minder vloeiend :p

[ Voor 15% gewijzigd door Joster op 13-10-2011 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 18:55
Mar2zz schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 13:29:
wil synology/Qnap-owner dit proberen? kan niets mee stuk.
code:
1
ln -s /pad/naar/subliminal/scripts/subliminal /opt/bin/subliminal
Hmm, werkt niet echt. Heb dit gedaan op m'n Synology:
ln -s /usr/local/subliminal /opt/bin/subliminal

Maar ik krijg dit:
> subliminal/
-ash: subliminal/: Permission denied

'/usr/local/subliminal/python setup.py install' levert gekke syntax errors op met ipkg python25. (syntax errors, iets over 'as' en 'with' zijn reserved keywords, wellicht een python versieprobleem?)

Als ik het goed begrijp is die pip package manager nodig om twee extra packages te installeren. (guessit en beautifulsoup). Pip heb ik wel geinstalleerd gehad volgens de instructies van hiero (bovenaan de pagina), maar ook dan kom ik uiteindelijk uit op die compile errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Ik denk dat je gelijk hebt. zit in ipkg geen python setuptools? python 2.6 is denk ik wel vereiste, maar dat is het toch ook voor sick/couch/headphones/sabnzbd? python2.6 is een zebulon spk van.
pip install subliminal
Requirement already satisfied: subliminal in /usr/local/lib/python2.6/dist-packages
Requirement already satisfied: BeautifulSoup>=3.2.0 in /usr/local/lib/python2.6/dist-packages (from subliminal)
Requirement already satisfied: guessit>=0.2 in /usr/local/lib/python2.6/dist-packages (from subliminal)
Installing collected packages: BeautifulSoup, guessit, subliminal
Successfully installed subliminal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
Ja python 2.6 zebulon staat er op. Maar dat is volgens mij geen volledige installatie/configuratie, want python staat niet in het pad en de pip setup zeurt over modules die niet gevonden kunnen worden (distutils)
Ipkg bevat ook de setuptools voor 2.6, maar ook daar zit ik met paden. Wellicht mis ik iets?

Vandaar mijn poging met 2.5 vanuit ipkg. Die wordt keurig voor je geconfigureerd in het pad e.d.
2.6 installeren vanuit ipkg levert niet diezelfde 'nette' configuratie van 2.5 op.

Volgens mij komen we nu op route 'trial/error/hacken', en ik ben nu ook weer niet zo'n linux crack dat ik me daar heel vertrouwd mee voel. Maar wellicht heb je nog een idee.

[ Voor 7% gewijzigd door rintje op 13-10-2011 20:25 . Reden: aanvulling setuptools ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-09 16:50
He jongens ik merk bij SABnbd dat de prioriteit van sickbeard op hoog staat en bij couchpotato op normaal. Is dit normaal of hoe kan ik die van sickbeard veranderen? Kan het zo meteen niet vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Joster schreef op donderdag 13 oktober 2011 @ 10:43:
[...]

Wat mij vooral irriteert is dat hij willekeurig wel of niet de film ophaalt en naar de doel bestemming verplaatst.
Hier word ik echt schijt ziek van bij Couch Potato zeg. Ik had om en nabij 40 films als zijnde snatched staan en daarvan heeft hij ongeveer de helft keurig afgehandeld middels post processing van Sab naar CP, maar de andere helft blijft gewoon staan in de complete folder van Sab. Categorieën en dus het aan te roepen script komen gewoon goed door..

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:51
Ik heb nu iets apparts met CP en SB.
Het heeft weinig zin om deze gelijk te zetten qua interval check want na verloop van tijd loopt deze toch weer uit de pas.

Zo heb ik bv een interval van 6 uur echter na een dag zit hier al weer dik 30 min verschil tussen.
Mijn vermoeden is doordat de check van CP dusdanig lang duurt hij pas de timer reset als deze afgelopen is met als gevolg dat je elke keer zo'n 5 min uit de pas gaat lopen.

Voor de slaap stand van je Synology is dit in ieder geval niet zo gunstig dan aangezien je niet op de interval vertrouwen kunt.

[ Voor 13% gewijzigd door schumi2004 op 14-10-2011 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirrordin
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 09:25
Ik gebruik Sickbeard in combinatie met NZBget. In Sickbeard heb ik ingesteld dat Sickbeard NZB's naar NZBget via de Black Hole methode stuurt. Dat gaat allemaal prima en NZBget download de series naar de gewenste download map.

Maar maar als ik Manual Post-Processing doe dan wil Sickbeard de episodes niet overplaatsen naar de gewenste map? Mijn downloads gaan naar C:\Users\Naam\Downloads. En mijn TV map waar de downloads naar toe moeten worden verplaatst middels Manual Post-Processing staat ingesteld op C:\User\Naam\Mijn Videos\TV\

Kan iemand mij hier mee helpen?

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Ik heb mijn newznab even uit de lucht gehaald. Ik heb een performance issue met mysqld. Waarschijnlijk ergens een currupte tabel ofzo.

Ben de boel even aan het checken en als hij weer kan draaien zonder de server op 80+% CPU ussage te gooien dan meld ik het weer.

Verwacht een paar uur tot een dag ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
Voor de geinteresseerden: ik heb een speciale versie gemaakt van Zebulon's sickbeard package die gebruik maakt van mijn github fork van sickbeard. Zoals eerder vermeld heb ik deze fork gemaakt om het auto updaten van Diaoul's sickbeard/subliminal branch te fixen. Eigenlijk wilde ik eerst deze fix laten pullen door Diaoul, maar dat laat wat op zich wachten..

Deze Sick-beard package biedt de volgende voordelen ten opzichte van het origineel van Zebulon:
1) Eenvoudige installatie van sickbeard met subliminal ondertitel support,
2) Correct functionerende auto update in sickbeard/subliminal. Deze zorgt er dus voor dat de ondertitel functionaliteit niet op magische wijze verdwenen is na het updaten.

Je kunt hem hier vinden.

Gebruik van deze package is uiteraard op eigen risico, zolang de voorraad strekt :P en ik beloof geen support. Je kunt hem niet gebruiken naast een andere versie van de Zebulon Sickbeard package (verwacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
he jongens, mijn mac mini staat altijd in slaapstand en wordt enkel snachts gebruikt om te downloaden. Dit is zo ingesteld.

Als ik bij sickbeard kijk dan krijg ik allemaal error's omdat hij, terwijl de mini in slaapstand staat, probeert te zoeken naar updates en dan kunnen de providers niet gevonden worden.
Kan ik dit omzeilen of instellen dat hij enkel snachts zoekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Nu online
Omdat ik zelf niet echt tevreden ben met de search providers van couchpotato

heb ik het bestand x264.py aangepast om mysterybin.com te gebruiken helaas loop ik tegen de volgende foutmelding aan

Something went wrong with searchAll: global name 're' is not defined

Iemand die ziet waarom de regular expression niet kan worden uitgevoerd?

Python:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
from app.config.cplog import CPLog
from app.lib.provider.yarr.base import torrentBase
from imdb.parser.http.bsouplxml._bsoup import SoupStrainer, BeautifulSoup
from urllib import quote_plus
import time
import urllib
import urllib2
import re 

log = CPLog(__name__)

class x264(torrentBase):
    """Provider for MysteryBin"""

name = 'x264'
    searchUrl = 'http://www.mysterbin.com/search?q=%s&fytype=1&fsize=6'
    downloadUrl = 'http://www.mysterbin.com/nzb?c=%s'

def __init__(self, config):
        log.info('Using Mystery Bin')

self.config = config

def conf(self, option):
        return self.config.get('x264', option)

def enabled(self):
        return self.conf('enabled') and self.config.get('NZB', 'enabled')

def find(self, movie, quality, type):

results = []
        if not self.enabled() or not self.isAvailable(self.searchUrl):
            return results

url = self.searchUrl % quote_plus(self.toSearchString(movie.name + ' ' + quality))
        log.info('Searching: %s' % url)
        data = urllib.urlopen(url)

try:
            tables = SoupStrainer('table')
            html = BeautifulSoup(data, parseOnlyThese = tables)
            resultTable = html.find('table', attrs = {'class':'t'})
            for result in resultTable.findAll('span', attrs = {'class':'cname'}):
                new = self.feedItem()

a = result.find('a')
                id  = re.search('(?<=detail\?c\=)\w+', a['href'])
                new.id = id.group(0)
                tags = re.compile('<[^<]+?>')
                new.name = tags.sub('', a)
                new.size = 9999
                new.content = 'x264'
                new.type = 'nzb'
                new.url = self.downloadUrl % (new.id)
                new.date = time.time()
                new.score = self.calcScore(new, movie)

if self.isCorrectMovie(new, movie, type):
                    results.append(new)
                    log.info('Found: %s' % new.name)
            return results

except AttributeError:
            log.debug('No search results found.')

def makeIgnoreString(self, type):
        return ''

def getInfo(self, url):
        log.debug('Getting info: %s' % url)
        try:
            data = urllib2.urlopen(url, timeout = self.timeout).read()
            pass
        except IOError:
            log.error('Failed to open %s.' % url)
            return ''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
rintje schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 15:11:
Voor de geinteresseerden: ik heb een speciale versie gemaakt van Zebulon's sickbeard package die gebruik maakt van mijn github fork van sickbeard. Zoals eerder vermeld heb ik deze fork gemaakt om het auto updaten van Diaoul's sickbeard/subliminal branch te fixen. Eigenlijk wilde ik eerst deze fix laten pullen door Diaoul, maar dat laat wat op zich wachten..

Deze Sick-beard package biedt de volgende voordelen ten opzichte van het origineel van Zebulon:
2) Correct functionerende auto update in sickbeard/subliminal. Deze zorgt er dus voor dat de ondertitel functionaliteit niet op magische wijze verdwenen is na het updaten.

Je kunt hem hier vinden.

Gebruik van deze package is uiteraard op eigen risico, zolang de voorraad strekt :P en ik beloof geen support. Je kunt hem niet gebruiken naast een andere versie van de Zebulon Sickbeard package (verwacht ik).
Kan je de bestaande sickbeard hier wel mee updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

j1nx schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 11:29:
Ik heb mijn newznab even uit de lucht gehaald. Ik heb een performance issue met mysqld. Waarschijnlijk ergens een currupte tabel ofzo.

Ben de boel even aan het checken en als hij weer kan draaien zonder de server op 80+% CPU ussage te gooien dan meld ik het weer.

Verwacht een paar uur tot een dag ofzo.
UPDATE:

Er is helemaal niets mis met de database. Ben gewoon met me neus op de feiten gedrukt. De machine kan het niet aan. Het is een ouder beestje, met maar 1 core en 1GB memory en dat word nu tot over zijn oren gebruikt.

Heb hem weer aangeslingerd. Met wat getweakte settings. Kijken hoe het gaat. Geld om zo even een andere server neer te zetten is er niet, dus hopen dat het nog even lukt.

EDIT:

Goed nieuws. Het lijkt voornamelijk aan de spotweb database te liggen

[ Voor 4% gewijzigd door j1nx op 15-10-2011 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
schumi2004 schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 18:12:
[...]

Kan je de bestaande sickbeard hier wel mee updaten?
Niet geprobeerd eigenlijk. Ik zou in ieder geval de config.ini even backuppen. Dan heb je het belangrijkste achter de hand mocht het misgaan.. Je shows kun je redelijk makkelijk terug halen met 'add existing show'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
rintje schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:16:
[...]

Niet geprobeerd eigenlijk. Ik zou in ieder geval de config.ini even backuppen. Dan heb je het belangrijkste achter de hand mocht het misgaan.. Je shows kun je redelijk makkelijk terug halen met 'add existing show'.
Het lijkt te werken, na pakket bijgewerkt te hebben direct ge-update.
Subtitles enabled echter zie ik nog geen subtitles icoontje bij mijn shows maar dat komt wel goed denk. Scheelt als ik bij de show ook subs aan zet ;)

Belangrijkste is dat het gewoon blijft werken ;)

Kan overigens in de config.ini geen search interval van de subs vinden dus zal wel hardcoded zijn denk ik.

[ Voor 12% gewijzigd door schumi2004 op 16-10-2011 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertusG
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
j1nx schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 18:14:
[...]

\ Geld om zo even een andere server neer te zetten is er niet, dus hopen dat het nog even lukt.

\
Ik doneer graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvs
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Intru schreef op maandag 10 oktober 2011 @ 13:16:
[...]

Ik heb eventjes snel gekeken (draait zelf de Linux versie), maar het lijkt erop dat de Windows versie van SB compiled python files gebruikt (.pyo). De provider files zijn terug te vinden in lib\sickbeard.zip\sickbeard\providers\. Helaas kan je die compiled files niet 1-2-3 aanpassen.
Wat je zou kunnen doen is de originele newzbin.py ergens downloaden, aanpassen aan je wensen, en dan omzetten naar newzbin.pyo.
Ik heb hier https://github.com/midget...eard/providers/newzbin.py in de source zitten zoeken, maar kan de "cat": '5040,5030' regel nergens vinden. Zit ik verkeerd te zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
je hebt de verkeerde, het moet newznab.py zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 00:24
-

[ Voor 100% gewijzigd door tweakG5 op 16-10-2011 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Dat zou een oplossing kunnen zijn ja, maar dan heb ik wel wat meer donaties nodig ;)

Ik heb de performance issues kunnen herleiden naar de spotweb database, maar niet kunnen fixen. Daarom die maar weg gegooid en die ben ik nu opnieuw aan het opbouwen. Kijken of het dan wat beter gaat.

De newznab server is al wel weer in de lucht. Momenteel draaid de load weer tussen de 1.0 en 1.5, wat natuurlijk al te hoog is voor 1 core, maar dat is het nu eenmaal.

Het is in ieder geval niet meer de load van ver boven de 60

We zullen het zien in de aankomende dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Nu online
Is het niet slimmer zoals ik een paar posts hierboven probeerde duidelijk te maken door gebruik te maken van een search provider als mysterybin ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvs
  • Niet online
rintje schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 14:26:
je hebt de verkeerde, het moet newznab.py zijn.
Bedankt! Daar heb ik het wel gevonden en aangepast. Het compileren van newzab.py naar newzab.pyo lukt vervolgens alleen niet. Ik krijg de volgende melding:

code:
1
2
3
4
5
C:\>D:\Python\python.exe -O F:\newzab.py
Traceback (most recent call last):
  File "F:\newzab.py", line 28, in <module>
    import sickbeard
ImportError: No module named sickbeard

Waarschijnlijk compile ik het bestand dus op de verkeerde locatie. Maar wat is de goede locatie?

[ Voor 1% gewijzigd door martynvs op 16-10-2011 15:00 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
schumi2004 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 12:48:
[...]

Het lijkt te werken, na pakket bijgewerkt te hebben direct ge-update.
Subtitles enabled echter zie ik nog geen subtitles icoontje bij mijn shows maar dat komt wel goed denk. Scheelt als ik bij de show ook subs aan zet ;)

Belangrijkste is dat het gewoon blijft werken ;)

Kan overigens in de config.ini geen search interval van de subs vinden dus zal wel hardcoded zijn denk ik.
Top!

M'n volgende project is subliminal wat aanpassen zodat ie gebruik kan maken van de TVDB id's die sickbeard gebruikt. Daarmee kan je om het zoeken van shows op basis van de naam heen, want dat is volgens mij de zwakke schakel bij de bierdopje plugin. Mijn gok is dat ondertitels voor lastige shownamen zoals Grey's Anatomy dan ook gevonden gaan worden.

Dit alles trouwens in een aparte branch, dus dit zal geen effect mogen hebben op mijn Zebulon package editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
martynvs schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 14:59:
[...]

Bedankt! Daar heb ik het wel gevonden en aangepast. Het compileren van newzab.py naar newzab.pyo lukt vervolgens alleen niet. Ik krijg de volgende melding:

code:
1
2
3
4
5
C:\>D:\Python\python.exe -O F:\newzab.py
  File "F:\newzab.py", line 28, in <module>
    import sickbeard

Waarschijnlijk compile ik het bestand dus op de verkeerde locatie. Maar wat is de goede locatie?
Ik denk dat je PYTHONPATH environment variabele niet goed staat. Deze kun je denk ik ook wel opgeven aan python.exe. Dit path zal in ieder geval de sickbeard root map moeten bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvs
  • Niet online
rintje schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 15:55:
[...]

Ik denk dat je PYTHONPATH environment variabele niet goed staat. Deze kun je denk ik ook wel opgeven aan python.exe. Dit path zal in ieder geval de sickbeard root map moeten bevatten.
Ik heb de aangepaste newzab.py in mijn sickbeard installatie root gezet, maar dat levert dezelfde error op:
code:
1
2
3
4
5
6
C:\Program Files (x86)\SickBeard-win32-alpha-build489>c:\python27\python.exe -O
newzab.py
  File "newzab.py", line 28, in <module>
    import sickbeard

Zoals je zelf zei, staat newzab.pyo in een zip file. Zou het daar fout kunnen gaan? Moet ik hem op de een of andere manier binnen een zipfile compilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
Ik denk dat je mij verward hebt met iemand anders. Van het zipfile verhaal weet ik verder weinig af. Wat ik wel weet is dat je PYHTONPATH goed ingesteld moet zijn om 'no module named' meldingen te verhelpen, daar helpt het in de root zetten van het newznab.py niet bij. Dus om te beginnen ff 'set PYTHONPATH=path/to/sickbeard/' doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvs
  • Niet online
rintje schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 16:44:
Ik denk dat je mij verward hebt met iemand anders. Van het zipfile verhaal weet ik verder weinig af. Wat ik wel weet is dat je PYHTONPATH goed ingesteld moet zijn om 'no module named' meldingen te verhelpen, daar helpt het in de root zetten van het newznab.py niet bij. Dus om te beginnen ff 'set PYTHONPATH=path/to/sickbeard/' doen.
Sorry, dat was [url]Intru[/url] idd. Ik zal set PYTHONPATH proberen. Bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
Ik heb nu couchpotato opgezet en http://nzb.su/ bij providers neergezet samen met de API key. Ik heb toen wat films in de wantedlijst gezet en Sabnzbd opgestart en de apikey in couchpotato gezet maar hij gaat de films niet downloaden. Wat doe ik nou verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-09 13:03
tweakG5 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 17:59:
Ik heb nu couchpotato opgezet en http://nzb.su/ bij providers neergezet samen met de API key. Ik heb toen wat films in de wantedlijst gezet en Sabnzbd opgestart en de apikey in couchpotato gezet maar hij gaat de films niet downloaden. Wat doe ik nou verkeerd?
check de logs?

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
Even gecleared en updates gedaan:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
18:38:38 INFO  [lib.provider.movie.search] Getting extra movie info for Immortals.
18:38:37 INFO  [         app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1322780400, u'expires': 1319367173, u'theater': 1311890400, u'bluray': True}
18:38:37 INFO  [lib.provider.movie.search] Getting extra movie info for Hall Pass.
18:38:36 INFO  [         app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1304978400, u'expires': 1319368801, u'theater': 1295564400, u'bluray': True}
18:38:36 ERROR [lib.provider.movie.search] Search failed for "Grayskull", no TheMovieDB id.
18:38:36 ERROR [.movie.sources.theMovieDb] Failed to open http://api.themoviedb.org/2.1/Movie.imdbLookup/en/xml//tt0427340.
18:38:35 INFO  [lib.provider.movie.search] Getting extra movie info for Gnomeo Juliet.
18:38:35 INFO  [         app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1308002400, u'expires': 1319370522, u'theater': 1299798000, u'bluray': True}
18:38:35 INFO  [lib.provider.movie.search] Getting extra movie info for Beastly.
18:38:34 INFO  [lib.provider.movie.search] Getting extra movie info for Cowboys Aliens.
18:38:34 INFO  [lib.provider.movie.search] Getting extra movie info for Arthur.
18:38:34 INFO  [         app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1260831600, u'expires': 1319367713, u'theater': 1244152800, u'bluray': True}
18:38:34 INFO  [lib.provider.movie.search] Getting extra movie info for Conan the Barbarian.
18:38:33 INFO  [lib.provider.movie.search] Getting extra movie info for Apollo 18.
18:38:33 INFO  [lib.provider.movie.search] Getting extra movie info for Bridesmaids.
18:38:33 INFO  [         app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1323126000, u'expires': 1319367167, u'theater': 1306360800, u'bluray': True}
18:38:32 INFO  [lib.provider.movie.search] Getting extra movie info for Battle: Los Angeles.
18:38:32 INFO  [         app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1319367175, u'theater': 1314914400, u'bluray': False}
18:38:32 INFO  [lib.provider.movie.search] Getting extra movie info for Bad Teacher.
18:38:31 INFO  [         app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1317679200, u'expires': 1319367256, u'theater': 1302818400, u'bluray': True}
18:38:30 INFO  [         app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1317679200, u'expires': 1319367251, u'theater': 1304028000, u'bluray': True}
18:38:29 INFO  [         app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1319367170, u'theater': 1313704800, u'bluray': False}
18:38:28 INFO  [         app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1321916400, u'expires': 1319367172, u'theater': 1307656800, u'bluray': True}

en de rest:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
18:39:10 INFO  [         app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1318989867, u'theater': 0, u'bluray': False}
18:39:09 INFO  [         app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1305583200, u'expires': 1319680301, u'theater': 1297983600, u'bluray': True}
18:39:08 INFO  [         app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1323126000, u'expires': 1319367165, u'theater': 1308261600, u'bluray': True}
18:39:06 INFO  [         app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1318888800, u'expires': 1319367412, u'theater': 1308866400, u'bluray': True}
18:39:05 INFO  [         app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1310421600, u'expires': 1319368033, u'theater': 1299711600, u'bluray': True}
18:39:04 INFO  [         app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1308002400, u'expires': 1319367601, u'theater': 1298588400, u'bluray': True}
18:39:03 INFO  [         app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1314050400, u'expires': 1319367284, u'theater': 1307656800, u'bluray': True}
18:39:02 INFO  [         app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1312840800, u'expires': 1319367943, u'theater': 1302213600, u'bluray': True}
18:39:02 INFO  [ider.yarr.sources.newznab] Getting RSS from cache: tt0480687-2040.
18:39:01 INFO  [         app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1311631200, u'expires': 1319367937, u'theater': 1301608800, u'bluray': True}
18:39:00 INFO  [         app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1306188000, u'expires': 1319367493, u'theater': 1297378800, u'bluray': True}
18:38:59 INFO  [         app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1305583200, u'expires': 1319368219, u'theater': 1296774000, u'bluray': True}
18:38:58 INFO  [         app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1319367169, u'theater': 1312495200, u'bluray': False}
18:38:57 INFO  [         app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1304373600, u'expires': 1319367376, u'theater': 1294959600, u'bluray': True}
18:38:56 INFO  [         app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1310680800, u'expires': 1319370117, u'theater': 1302213600, u'bluray': True}
18:38:55 INFO  [         app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1316469600, u'expires': 1319367226, u'theater': 1305237600, u'bluray': True}
18:38:54 INFO  [         app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1319367233, u'theater': 1324422000, u'bluray': False}
18:38:52 INFO  [         app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1319370283, u'theater': 1301608800, u'bluray': False}
18:38:52 ERROR [     app.lib.provider.rss] Error parsing RSS. syntax error: line 1, column 0
18:38:52 INFO  [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://nzb.su/ /api?t=movie&imdbid=1253864&apikey=&extended=1&cat=2040
18:38:52 ERROR [     app.lib.provider.rss] Error parsing RSS. syntax error: line 1, column 0
18:38:51 INFO  [         app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1308607200, u'expires': 1319369094, u'theater': 1297983600, u'bluray': True}
18:38:51 INFO  [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://nzb.su/ /api?t=movie&imdbid=0480687&apikey=&extended=1&cat=2040
18:38:51 ERROR [     app.lib.provider.rss] Error parsing RSS. syntax error: line 1, column 0
18:38:51 INFO  [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://nzb.su/ /api?t=movie&imdbid=0377981&apikey=&extended=1&cat=2040
18:38:51 ERROR [     app.lib.provider.rss] Error parsing RSS. syntax error: line 1, column 0
18:38:51 INFO  [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://nzb.su/ /api?t=movie&imdbid=0409847&apikey=&extended=1&cat=2040
18:38:50 INFO  [         app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1312840800, u'expires': 1319368346, u'theater': 1300402800, u'bluray': True}
18:38:49 INFO  [         app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1305583200, u'expires': 1319367666, u'theater': 1296169200, u'bluray': True}
18:38:48 INFO  [         app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1308607200, u'expires': 1319367598, u'theater': 1299193200, u'bluray': True}
18:38:47 INFO  [         app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1319367332, u'theater': 1320966000, u'bluray': False}
18:38:46 INFO  [         app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1318954369, u'theater': 0, u'bluray': False}
18:38:45 INFO  [         app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1307397600, u'expires': 1319369088, u'theater': 1296774000, u'bluray': True}
18:38:44 INFO  [         app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1309212000, u'expires': 1319370104, u'theater': 1299193200, u'bluray': True}
18:38:43 INFO  [         app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1319367229, u'theater': 1319148000, u'bluray': False}
18:38:42 INFO  [lib.provider.movie.search] Getting extra movie info for Fast Five.
18:38:42 INFO  [         app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1308002400, u'expires': 1319368167, u'theater': 1299798000, u'bluray': True}
18:38:41 ERROR [     app.lib.provider.rss] Error parsing RSS. syntax error: line 1, column 0
18:38:41 INFO  [         app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1323126000, u'expires': 1319367170, u'theater': 1311890400, u'bluray': True}
18:38:40 INFO  [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://nzb.su/ /api?t=movie&imdbid=1411704&apikey=&extended=1&cat=2040
18:38:40 ERROR [     app.lib.provider.rss] Error parsing RSS. syntax error: line 1, column 0
18:38:40 INFO  [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://nzb.su/ /api?t=movie&imdbid=0427340&apikey=&extended=1&cat=2040
18:38:40 ERROR [     app.lib.provider.rss] Error parsing RSS. syntax error: line 1, column 0
18:38:40 INFO  [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://nzb.su/ /api?t=movie&imdbid=1596343&apikey=&extended=1&cat=2040
18:38:39 INFO  [         app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1311026400, u'expires': 1319367859, u'theater': 1299193200, u'bluray': True}
18:38:39 INFO  [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://nzb.su/ /api?t=movie&imdbid=0816462&apikey=b453f98&extended=1&cat=2040
18:38:39 ERROR [     app.lib.provider.rss] Error parsing RSS. syntax error: line 1, column 0
18:38:39 INFO  [lib.provider.movie.search] Getting extra movie info for Hop.
18:38:39 INFO  [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://nzb.su/ /api?t=movie&imdbid=1152398&apikey=&extende=1&cat=2040
18:38:39 ERROR [     app.lib.provider.rss] Error parsing RSS. syntax error: line 1, column 0
18:38:39 INFO  [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://nzb.su/ /api?t=movie&imdbid=1284575&apikey=&extended=1&c

[ Voor 57% gewijzigd door tweakG5 op 16-10-2011 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-09 03:36
De urls naar nzb.su lijken me niet te kloppen. Er zit zo te zien een / en een spatie teveel in.
Kijk nog eens goed bij de searchproviders of je het domein nzb.su wel goed hebt ingevoerd.

[ Voor 3% gewijzigd door job op 16-10-2011 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
Ok er zat inderdaad een fout in nu krijg ik dit bij sabnzbd:

Probeer NZB op te halen van http://nzb.su/api?t=get&i...pikey=*******************

En kan ik de kwaliteit van de video's aanpassen? Want ze staan er nu allemaal in als 1080p ipv 720p

[ Voor 29% gewijzigd door tweakG5 op 16-10-2011 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AmonTobin
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-05 17:03
tweakG5 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 20:52:

Probeer NZB op te halen van http://nzb.su/api?t=get&i...f11eec9df475c67f0&apikey=
Ik zou dat ff weghalen, die api key is aan je NZB.su account gebonden en derhalve uniek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

En kan ik de kwaliteit van de video's aanpassen? Want ze staan er nu allemaal in als 1080p ipv 720p
Ik stel voor dat je eerst even zelf wat gaat neuzen in de instellingen voor je je vraag hier neerplempt. Die instelling is namelijk gemakkelijk te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
Zinu schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 21:49:
[...]

Ik stel voor dat je eerst even zelf wat gaat neuzen in de instellingen voor je je vraag hier neerplempt. Die instelling is namelijk gemakkelijk te vinden.
Ik weet dat je dat kan instellen maar ik heb nu in mijn lijsten 40 films staan en het is nogal verveld om die nu allemaal naar 1080 te moeten zetten want dat duurt ff. Daarom de vraag of het op een of andere manier tegelijk kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer NZB op te halen van http://nzb.su/api?t=get&i...pikey=*******************

tweakG5 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 22:49:
[...]

Ik weet dat je dat kan instellen maar ik heb nu in mijn lijsten 40 films staan en het is nogal verveld om die nu allemaal naar 1080 te moeten zetten want dat duurt ff. Daarom de vraag of het op een of andere manier tegelijk kan.
Misschien moet je eerst voor jezelf even vaststellen wat je precies wilt, want je spreekt jezelf tegen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

tweakG5 schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 22:49:
[...]

Zal toch moeten. Er is op dit moment geen manier om de kwaliteit van een reeds ingeladen film te wijzigen. Je moet dan toch echt de film opnieuw toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Even tussendoor: wie weet wat er intussen met Headphones gebeurt? Ik zie al ruim twee maanden geen enkele update meer, terwijl het in de zomer aan de lopende band ging.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Ik zit hier met een vreemd probleem nu. Gisteren een pwer issue gehad met mijn Synology en deze is weer terug gekomen zonder problemen dacht ik maar nu kan SABnzbd geen connectie meer maken over IPv6, no route to host error's. Al diverse restarts gedaan van SABnzbd en fixed IP gezet etc maar hij wil gewoon niet.

Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?

Vreemd, probleem lijkt zich vanzelf ineens opgelost te hebben.

[ Voor 9% gewijzigd door schumi2004 op 17-10-2011 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 08:28:
Ik zit hier met een vreemd probleem nu. Gisteren een pwer issue gehad met mijn Synology en deze is weer terug gekomen zonder problemen dacht ik maar nu kan SABnzbd geen connectie meer maken over IPv6, no route to host error's. Al diverse restarts gedaan van SABnzbd en fixed IP gezet etc maar hij wil gewoon niet.

Iemand een idee wat het zou kunnen zijn?
configuratie ipv6 al gechecked?
ping6 test al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 08:47:
[...]

configuratie ipv6 al gechecked?
ping6 test al gedaan?
Toen ik deze checks op mijn desktop deed heb ik geconcludeerd dat het aan de tunnel provider moest liggen, heb tunnel afgesloten en weer op gebouwd en alles lijkt weer te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Zinu schreef op zondag 16 oktober 2011 @ 23:17:
[...]

Zal toch moeten. Er is op dit moment geen manier om de kwaliteit van een reeds ingeladen film te wijzigen. Je moet dan toch echt de film opnieuw toevoegen.
Je kunt toch aanvinken welke kwaliteit uiteindelijk als enige bewaard moet worden. Ik gok dat hij geen custom quality profile heeft gemaakt en daar ligt zijn oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Laatst online: 23-09 19:58

Caveman

whahoehaha

Ik heb een paar series, die sickbeard niet oppikt, Homeland en Mythbusters. Van Mythbusters weet ik wel hoe het komt, er wordt een andere nummering van de afleveringen toegepast dan waar sickbeard zijn info ophaalt. Waarschijnlijk geldt dat ook voor Homeland. Is er een mogelijkheid om dat aan te passen?

Ik gebruik geen SABnzbd maar nzbget, dus de rss feed toevoegen gaat niet werken.

[ Voor 12% gewijzigd door Caveman op 17-10-2011 10:34 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-09 08:00
Caveman schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 10:29:
Ik heb een paar series, die sickbeard niet oppikt, Homeland en Mythbusters. Van Mythbusters weet ik wel hoe het komt, er wordt een andere nummering van de afleveringen toegepast dan waar sickbeard zijn info ophaalt. Waarschijnlijk geldt dat ook voor Homeland. Is er een mogelijkheid om dat aan te passen?
Homeland doet het prima hier, vannacht is er ook automatisch weer een aflevering bijgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:02
Caveman schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 10:29:

Ik gebruik geen SABnzbd maar nzbget, dus de rss feed toevoegen gaat niet werken.
Is Sickbeard wel bij met de meest recente serieinfo? Met name de Airdates?
Zonder deze datum wordt er niets gedownload,
Sickbeard werkt dit voor lopende shows bij om 3 uur in de nacht, draait het systeem dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

GerardHenninger schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 10:30:
[...]
Homeland doet het prima hier, vannacht is er ook automatisch weer een aflevering bijgekomen.
Mja, weggegooid en opnieuw toegevoegd dat heeft geholpen.....
RudolfR schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 10:39:
[...]
Is Sickbeard wel bij met de meest recente serieinfo? Met name de Airdates?
Zonder deze datum wordt er niets gedownload,
Sickbeard werkt dit voor lopende shows bij om 3 uur in de nacht, draait het systeem dan?
De airdates zijn prima, alleen de info van Sickbeard zegt dat de Mythbusters met seizoen 10 zijn begonnen terwijl de nieuwe afleveringen verder gaan met seizoen 9. Sickbeard staat op mijn nasje en die draait altijd :)

[ Voor 49% gewijzigd door Caveman op 17-10-2011 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caveman schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 10:39:
[...]
De airdates zijn prima, alleen de info van Sickbeard zegt dat de Mythbusters met seizoen 10 zijn begonnen terwijl de nieuwe afleveringen verder gaan met seizoen 9. Sickbeard staat op mijn nasje en die draait altijd :)
HUH? Bij mij is ie toch echt nog steeds met seizoen 9 bezig :p

Edit: sterker nog, waar SB de info vandaan haalt hier zegt hetzelfde.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2011 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Ik draai nu een dagje SB subliminal en het viel me op dat deze elk uur op subs controleert, zou dit aan te passen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 10:46:
[...]

HUH? Bij mij is ie toch echt nog steeds met seizoen 9 bezig :p

Edit: sterker nog, waar SB de info vandaan haalt hier zegt hetzelfde.
Hmm, kan er ook niets aan doen, maar zo ziet ie er bij mij uit:

@NightSpirit Force full update heb ik al verschillende keren gedaan, maar dat schijnt geen effect te hebben. Verwijderd en opnieuw toegevoegd helpt wel.... wel jammer ben ik alle info kwijt, maar goed.

[ Voor 22% gewijzigd door Caveman op 17-10-2011 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caveman schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 10:58:
[...]

[afbeelding]
Daar kun je wel wat aan doen, check maar de knopjes bovenin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-09 21:35
Caveman schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 10:58:
[...]

[afbeelding]

@NightSpirit Force full update heb ik al verschillende keren gedaan, maar dat schijnt geen effect te hebben. Verwijderd en opnieuw toegevoegd helpt wel.... wel jammer ben ik alle info kwijt, maar goed.
HOe kan het trouwens bij jou zijn dat alles rechts is uitgelijnt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman

Caveman

whahoehaha

Senaxx schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 11:05:
[...]
HOe kan het trouwens bij jou zijn dat alles rechts is uitgelijnt?
Geen idee, nooit op gelet. (misschien moet ik wel een keer updaten, heb ik al ff niet meer gedaan :o )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
schumi2004 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 10:57:
Ik draai nu een dagje SB subliminal en het viel me op dat deze elk uur op subs controleert, zou dit aan te passen zijn?
Volgens een van de issues op github zit hier een gedachte achter:
Diaoul commented:
The major problem here will be as tester22 said: load.
Subtitles providers are doing that for free and downloading subtitles with subliminal doesn't help them (you don't see ads).

Maybe testers22's rule could be more elaborated:

If recent episode (< 2 day old): check for subtitles every max(x, 24) hours during 10 days Where x starts at 1 and double after a failed attempt.
If not recent episode: check once a day during 3 days
For example: check -> wait 1h -> check -> wait 2h -> check -> wait 4h -> check -> wait 8h -> check -> wait 16h -> check -> wait 24h -> check -> wait 24h -> ...

Maybe we could do x = x² instead of x = 2*x and start at 2h :
For example: check -> wait 2h -> check -> wait 4h -> check -> wait 16h -> wait 24h -> check -> wait 24h -> ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webbier
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 31-08 13:14
Ik heb een probleem met mijn permissions van couchpotato op mijn synology. Ik gebruik de laatste pakketten van Zebulon. Films worden wel gewoon gevonden en naar sabnzbd gestuurd en daar ook gedownload. Het renamen en verplaatsen gaat vervolgens niet goed, ik krijg de volgende foutmeldingen in de log van CP:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
IOError: [Errno 2] No such file or directory: u'/volume1/video/movie/The Exorcist (1973)/The Exorcist.mkv'
    with open(dst, 'wb') as fdst:
  File "/usr/local/python26/lib/python2.6/shutil.py", line 51, in copyfile
    copyfile(src, dst)
  File "/usr/local/python26/lib/python2.6/shutil.py", line 95, in copy2
    copy2(src, real_dst)
  File "/usr/local/python26/lib/python2.6/shutil.py", line 260, in move
    shutil.move(old, dest)
  File "/usr/local/var/couchpotato/app/lib/cron/renamer.py", line 499, in _move
    if not _move(old, dest):
  File "/usr/local/var/couchpotato/app/lib/cron/renamer.py", line 376, in renameFiles
    finalDestination = self.renameFiles(movie)
  File "/usr/local/var/couchpotato/app/lib/cron/renamer.py", line 104, in doRename
    self.doRename()
  File "/usr/local/var/couchpotato/app/lib/cron/renamer.py", line 60, in run
11:31:06 ERROR [     app.lib.cron.renamer] Traceback (most recent call last):
11:31:06 ERROR [     app.lib.cron.renamer] !!Uncought exception in renamer thread.
11:31:06 INFO  [     app.lib.cron.renamer] Moving file "/volume1/downloads/complete/movies/The Exorcist 1973 Extended Directors Cut 1080p BluRay x264 Japhson/japhson-theexorcistedc1080p.mkv" to /volume1/video/movie/The Exorcist (1973)/The Exorcist.mkv.
11:31:06 INFO  [     app.lib.cron.renamer] Quality Old: 0, New 11190.
11:31:06 ERROR [     app.lib.cron.renamer] Failed changing permissions /volume1/video/movie/The Exorcist (1973)
11:31:06 INFO  [     app.lib.cron.renamer] Creating directory /volume1/video/movie/The Exorcist (1973)
11:31:06 INFO  [     app.lib.cron.renamer] Trying to find a home for: japhson-theexorcistedc1080p.mkv
11:31:06 INFO  [          app.lib.library] Unable to fetch audio/video details for /volume1/downloads/complete/movies/Minority Report 2002 1080p BluRay x264 MELiTE/melite-myrp-1080p.mkv
11:31:06 INFO  [          app.lib.library] Found movie via MovieQueue.
11:31:05 INFO  [          app.lib.library] Unable to fetch audio/video details for /volume1/downloads/complete/movies/The Exorcist 1973 Extended Directors Cut 1080p BluRay x264 Japhson/japhson-theexorcistedc1080p.mkv
11:31:05 INFO  [          app.lib.library] Found movie via MovieQueue.

Voor zover ik weet heb ik de rechten wel goed ingesteld. De users voor CP en sab hebben lees/schrijf rechten in zowel de downloadmap als de videomap waar de film heen verplaatst dient te worden. Ook in sab heb ik de rechten op de map op 777 staan.

Het vreemde is dat hij als laatste zegt (dus bovenaan in de log): No such file or directory: u'/volume1/video/movie/The Exorcist (1973)/The Exorcist.mkv' terwijl de locatie is aangegeven zonder u'. Ik heb ook al geprobeerd dit opnieuw in te geven, maar hij blijft dezelfde foutmelding geven. Ik heb dit probleem met meerdere films, dit is gewoon een voorbeeld. Iemand een oplossing voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
rintje schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 20:16:
[...]

Top man!

Al je instellingen staan gewoon in je config.ini toch? Dus dan is het een kwestie van config.ini back-uppen, huidige spk verwijderen, deze installeren, config.ini er bij zetten en je bestaande shows toevoegen. Right?

Dan moet ik hem alleen nog even los gaan gebruiken (van de blog van Mar2zz) t.b.v. films denk ik. Periscope is daar eigenlijk tot op heden nog beter voor.

[ Voor 13% gewijzigd door Joster op 17-10-2011 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Joster schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 11:55:
[...]

Top man!

Al je instellingen staan gewoon in je config.ini toch? Dus dan is het een kwestie van config.ini back-uppen, huidige spk verwijderen, deze installeren, config.ini er bij zetten en je bestaande shows toevoegen. Right?

Dan moet ik hem alleen nog even los gaan gebruiken (van de blog van Mar2zz) t.b.v. films denk ik. Periscope is daar eigenlijk tot op heden nog beter voor.
Ik heb hem er gewoon overheen gedraaid, na install SB even updaten en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Gewoon als bijwerken in je spk beheer bedoel je? (Voor synology gebruikers in DSM bij packet beheer). En dan blijven je instellingen gewoon bewaard? Cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
Geinig he? En als het goed is worden de updates op Diaoul zijn branch (die hij ongetwijfeld nog wel gaat maken) automatisch doorgevoerd in mijn fork en dus in ook de package. Je loopt dus geen nieuwigheden mis door de overstap op mijn package.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
Ok couchpotato en sabnzbd werken eindelijk samen alleen zit ik nu met een ander probleem. Bijna alle nzb's die in sabnzbd worden ingeladen kan hij niet openen, dit staat er: URL ophalen mislukt; Onbruikbaar NZB bestand
een aantal die hij wel in de downloadlijst heeft staan kan hij ook niet downloaden.

Dit staat er:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
2011-10-17 11:51:44,387 WAARSCHUWING:   NZB bestand api?t=get&id=6285feeeedc49363153b2c96e6694dca&apikey=efb94d04607604531b453f98.nzb is leeg
2011-10-17 11:51:33,446 WAARSCHUWING:   NZB bestand api?t=get&id=2986fcc2fd241aa2b45ed1437b4f75d3&apikey=efb94d04607604531b453f98.nzb is leeg
2011-10-17 11:51:21,614 WAARSCHUWING:   NZB bestand api?t=get&id=e3509590173662eb121cb97894f788f9&apikey=efb94d04607604531b453f98.nzb is leeg
2011-10-17 11:51:09,616 WAARSCHUWING:   NZB bestand api?t=get&id=07d7b47431ea81568cd07a2a4c44571e&apikey=fb94d04607604531b453f98.nzb is leeg
2011-10-17 11:50:58,963 WAARSCHUWING:   NZB bestand api?t=get&id=57b667e0b93fc0ccbf6e51214892e5ea&apikey=efb94d04607604531b453f98.nzb is leeg
2011-10-17 11:50:50,269 WAARSCHUWING:   NZB bestand api?t=get&id=f52cbb4b47de97feefe513161ff00c38&apikey=efb94d04607604531b453f98.nzb is leeg
2011-10-17 11:50:43,641 WAARSCHUWING:   NZB bestand api?t=get&id=d9b910dabf52de0280e5c61c9fbaabf7&apikey=efb94d04607604531b453f98.nzb is leeg
2011-10-17 11:50:37,339 WAARSCHUWING:   NZB bestand api?t=get&id=b22f02c9d58811c4767ccbc93674d509&apikey=efb94d04607604531b453f98.nzb is leeg
2011-10-17 11:50:30,689 WAARSCHUWING:   NZB bestand api?t=get&id=a67f6eb2d19d8d8f7bf63192f46a3e64&apikey=efb94d04607604531b453f98.nzb is leeg
2011-10-17 11:50:24,599 WAARSCHUWING:   NZB bestand api?t=get&id=b22f02c9d58811c4767ccbc93674d509&apikey=efb94d04607604531b453f98.nzb is leeg
2011-10-17 11:50:13,618 WAARSCHUWING:   NZB bestand api?t=get&id=803ed8f73cfe410e0d91b09e13520296&apikey=efb94d04607604531b453f98.nzb is leeg
2011-10-17 11:50:02,920 WAARSCHUWING:   NZB bestand api?t=get&id=a67f6eb2d19d8d8f7bf63192f46a3e64&apikey=efb94d04607604531b453f98.nzb is leeg
2011-10-17 11:49:51,506 WAARSCHUWING:   NZB bestand api?t=get&id=53b5c6e58d4c9264c543cba86c2abc9b&apikey=efb94d04607604531b453f98.nzb is leeg
2011-10-17 11:41:45,575 WAARSCHUWING:   NZB bestand api?t=get&id=1566299232692d6841791af67266992f&apikey=efb94d04607604531b453f98.nzb is leeg
2011-10-17 11:41:39,103 WAARSCHUWING:   NZB bestand api?t=get&id=d6f94aa7512ae14dc47601464e4a2fe1&apikey=efb94d04607604531b453f98.nzb is leeg
2011-10-17 11:41:32,983 WAARSCHUWING:   NZB bestand api?t=get&id=c33f249b2fd9a75d6ea44edfa0ec72e7&apikey=efb94d04607604531b453f98.nzb is leeg
2011-10-17 11:41:26,572 WAARSCHUWING:   NZB bestand api?t=get&id=e05da6e0e6ecd20d0ade6b1aefa3a7b6&apikey=efb94d04607604531b453f98.nzb is leeg
2011-10-17 11:41:19,650 WAARSCHUWING:   NZB bestand api?t=get&id=b7616f813a2254998abc9d8c16b69222&apikey=efb94d04607604531b453f98.nzb is leeg
2011-10-17 11:41:12,920 WAARSCHUWING:   NZB bestand api?t=get&id=51bd1a6982ab29b512dde01e062b3fc8&apikey=efb94d04607604531b453f98.nzb is leeg
2011-10-17 11:41:05,108 WAARSCHUWING:   NZB bestand api?t=get&id=6f2638bf64678a957a63fd7086c909a9&apikey=efb94d04607604531b453f98.nzb is leeg

Misschien wel handig mijn usenet provider is XS usenet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

1) Welke nzbprovider?
2) Haal je api key even weg!
3) Toevallig de gratis variant van XSusenet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
j1nx schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 15:14:
1) Welke nzbprovider?
2) Haal je api key even weg!
3) Toevallig de gratis variant van XSusenet?
1. nzb.su
2. apikey is maar een deel dus niet te kopiëren.
3. Nope betaalde versie 120Mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindwalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-07 10:12

Mindwalker

zappen is zinloos

Ik heb het topic doorzocht op alles wat met subliminal te maken heeft. Wil dit ook graag via cron éénmaal per dag draaien op een synology. Maar wel compleet los van sickbeard, zie voor mij geen toegevoegde waarde om direct na download op zoek te gaan naar een (nl) sub.

Klopt het dat nog niemand dit script los foutloos heeft draaien, of kijk ik nu niet goed? Mij lukt het niet.

De stappen die ik genomen heb:
>cd /volume1/@appstore/
>git clone https://github.com/Diaoul/subliminal subliminal
>cd subliminal
>/opt/bin/python2.6 setup.py install

"ImportError: No module named setuptools"

>ipkg update
>ipkg install py26-setuptools

"Succesfully terminated"

running install
error: /opt/local/lib/python2.5/site-packages (in --site-dirs) is not on sys.path

Iemand die wel precies weet wat 'ie aan het doen is en verder kan helpen?

[edit]
Daarnaast zijn ook Beautifulsoup en guessit een vereiste. Die eerste is al aanwezig vanwege periscope, en de tweede zou deze git moeten zijn: git://gitorious.org/smewt/guessit.git
Maar beide heb ik nu ook alvast geïnstalleerd in @appstore.

[ Voor 12% gewijzigd door Mindwalker op 17-10-2011 17:58 ]

I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

tweakG5 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 16:46:
[...]

1. nzb.su
1) Plak de link eens in je browser. Wat is zegt de website zelf? Waarschijnlijk zit je al weer tegen je limiet aan. Standaard mag je er maar 20 per dag, dus een beetje testen, of in een keer een zooi film s/series erin, nekt je!
2) OK
3) OK Ik dacht gebruik te maken van de twee gratis 1MBit draadjes voor de headers voor spotweb of zo, maar is echt mega vaak timeouts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Mindwalker schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 16:55:
Ik had dezelfde vraag uitstaan bij Mar2zz om ongeveer dezelfde reden. Ik wil wel graag gebruik maken van de Subliminal add in SB aangezien ik ook wel eens oudere series binnen haal, maar net als Dexter enzo kan je toch pas na x uur krijgen. Dus enerzijds ga ik op het moment van schrijven de .spk van Rintje installeren en anderzijds wil ook ik een cron met Subliminal inrichten.

Trouwens, nu zie ik dat je in een showoverzicht ook tegen sickbeard kunt zeggen dat hij voor een bepaalde aflevering moet zoeken op ondertitels. Is daar ook niet een job alla cronjob van te maken dan? Oh lekker scherp dat doet hij al, ieder uur maar liefst. Als dat maar gebeurt zoals Rintje aan geeft want anders gaat mijn NAS amper nog slapen.

Edit: krijg nu ineens een fout tussen sickbeard en Spotweb:

code:
1
2011-10-17 17:26:30.245809 SEARCHQUEUE-BACKLOG-224061 :: Error trying to load Spotweb RSS feed: junk after document element: line 146, column 0

Nog nooit gehad, iemand die weet wat die inhoudt?

Edit2: krijg ook hetzelfde bij CouchPotato nu:

code:
1
2
09:14:48 ERROR [     app.lib.provider.rss] Error parsing RSS. junk after document element: line 20, column 0
09:14:47 INFO  [ider.yarr.sources.newznab] Searching: xxxxxxxxxxxx/spotweb/xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

[ Voor 46% gewijzigd door Joster op 17-10-2011 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
tweakG5 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 16:46:
[...]

1. nzb.su
Je zit gewoon aan je gratis limiet per dag van nzb.su. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Mindwalker schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 16:55:
Ik heb het topic doorzocht op alles wat met subliminal te maken heeft. Wil dit ook graag via cron éénmaal per dag draaien op een synology. Maar wel compleet los van sickbeard, zie voor mij geen toegevoegde waarde om direct na download op zoek te gaan naar een (nl) sub.

Klopt het dat nog niemand dit script los foutloos heeft draaien, of kijk ik nu niet goed? Mij lukt het niet.

De stappen die ik genomen heb:
>cd /volume1/@appstore/
>git clone https://github.com/Diaoul/subliminal subliminal
>cd subliminal

"ImportError: No module named setuptools"

>ipkg update
>ipkg install py26-setuptools

"Succesfully terminated"

running install
error: /opt/local/lib/python2.5/site-packages (in --site-dirs) is not on sys.path

[edit]
Daarnaast zijn ook Beautifulsoup en guessit een vereiste. Die eerste is al aanwezig vanwege periscope, en de tweede zou deze git moeten zijn: git://gitorious.org/smewt/guessit.git
Maar beide heb ik nu ook alvast geïnstalleerd in @appstore.
Pip install subliminal of pip26 install subliminal? Of wellicht /opt/bin/pip ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
0Burner0 schreef op zondag 09 oktober 2011 @ 21:28:
thnx

Heb dit gedaan en heb nu ook de TAB :)

# git clone -b subliminal https://github.com/Diaoul/Sick-Beard.git
# cd Sick-Beard
# python SickBeard.py

Ps.
Ik zie bij jouw niet staan:

There is a newer version available (or else you're ahead of master)— Update Now
Ik had dit in eerste instantie ook gedaan maar nu Rintje hem heeft uitgebracht als .spk maak ik daar natuurlijk gebruik van. Hoe kan ik bovenstaande op een fatsoenlijke manier verwijderen, toch niet gewoon met rm -r ?
Joster schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 17:24:
[...]
Edit: krijg nu ineens een fout tussen sickbeard en Spotweb:

code:
1
2011-10-17 17:26:30.245809 SEARCHQUEUE-BACKLOG-224061 :: Error trying to load Spotweb RSS feed: junk after document element: line 146, column 0

Nog nooit gehad, iemand die weet wat die inhoudt?

Edit2: krijg ook hetzelfde bij CouchPotato nu:

code:
1
2
09:14:48 ERROR [     app.lib.provider.rss] Error parsing RSS. junk after document element: line 20, column 0
09:14:47 INFO  [ider.yarr.sources.newznab] Searching: xxxxxxxxxxxx/spotweb/xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Lag aan "$settings['enable_timing'] = false;" die op true stond. Na een tip van Nightspirit dat dat er voor zorgt dat je api dit mee geeft:

Afbeeldingslocatie: http://i51.tinypic.com/dnko5h.jpg

Bleek uitzetten het euvel te verhelpen.

Edit: Ik heb nog wel een probleem in SickBeard waarvan ik denk dat het aan de .spk ligt. Wanneer ik onder config bij search providers een nieuwe provider aanmaak onder "Configure Custom Newznab Providers" (zoals Spotweb, J1nx, NZB.su) dan slaat hij die in eerste instantie wel juist op en komen ze ook tevoorschijn in de config.ini. Echter wanneer ik terug keer naar mijn search providers zijn ze verdwenen. Echter in de provider properties staan ze nog wel. Ze zijn nu niet te verwijderen (want dat doe je normaliter bij "Configure Custom Newznab Providers") of aan te passen. Ik snap niet waarom search providers binnen config niet alles letterlijk overneemt van de config.ini.

Na dat een eerste keer geconstateerd te hebben heb ik alles opnieuw aangemaakt met daarachter "1". Het resultaat was helaas hetzelfde.

Edit2: Dit is wel vaag hoor, nu ben ik een beetje heen en weer aan het gaan tussen mijn back-up config.ini, de nieuwe vanuit de .spk van Rintje en de search providers onder config en nu staan Spotweb, J1nx en NZB.su er ineens wel weer goed tussen. Echter krijg ik nu Sick Beard Index niet meer terug, ook al kopieer ik hetzelfde vanuit de oude naar de nieuwe config.ini.

Edit3: Het probleem lijkt nu opgelost. Na een hoop klooien met instellingen enzovoort en het terugzetten van mijn originele config.ini staan de search providers weer goed. Ook de ondertitels staan nu aan en worden netjes gesynchroniseerd dan wel gedownload.

Edit4: Hoe gaan jullie om met Nederlandse series die op de providers ook Nederlands vermeld staan? Zoals bijvoorbeeld deze:

code:
1
Unable to parse the filename xxxxxxxx seizoen 1 afl 5 into a valid episode

Ik krijg dit terug en hij begint dan dus niet terwijl het wel gewoon op degene lijkt die ik moet hebben zeg maar.

[ Voor 62% gewijzigd door Joster op 17-10-2011 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindwalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-07 10:12

Mindwalker

zappen is zinloos

Mar2zz schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 18:26:
[...]

Pip install subliminal of pip26 install subliminal? Of wellicht /opt/bin/pip ofzo
Laat ik voorop stellen dat dit niet mijn kennisgebied is, maar ik geef het een gooi :Y)

Setuptool voor python2.6 en daarna pip geïnstalleerd, en je commando uitgevoerd vanuit de subliminal dir.

> /opt/local/bin/pip install subliminal
Downloading/unpacking subliminal
  Downloading subliminal-1.0b3.tar.gz
  Running setup.py egg_info for package subliminal
    file subliminal.py (for module subliminal) not found          < 
Downloading/unpacking BeautifulSoup>=3.2.0 (from subliminal)
  Downloading BeautifulSoup-3.2.0.tar.gz
  Running setup.py egg_info for package BeautifulSoup
Downloading/unpacking guessit>=0.2 (from subliminal)
  Downloading guessit-0.2.tar.gz
  Running setup.py egg_info for package guessit
Installing collected packages: subliminal, BeautifulSoup, guessit
  Running setup.py install for subliminal
    changing mode of build/scripts-2.6/subliminal from 644 to 755
    file subliminal.py (for module subliminal) not found
    changing mode of /opt/local/bin/subliminal to 755
  Running setup.py install for BeautifulSoup
  Running setup.py install for guessit
Successfully installed subliminal BeautifulSoup guessit
Cleaning up...

Gaat niet helemaal goed naar mijn idee, zie de regels afgesloten met <

Commando "/opt/local/bin/subliminal" geeft:
  File "/opt/local/bin/subliminal", line 24, in <module>
    import argparse
ImportError: No module named argparse

Aangezien ik maar vaag een idee heb van waar ik mee bezig ben, ga ik even aan de kant voor iemand die het wel allemaal lukt O-)

I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Nu online
Voor mensen die liever mysterbin.com(binsearch wannabee) gebruiken ipv x264

vervang het bestand app/lib/provider/yarr/sources/x264.py door

http://pastebin.com/Fm6nrPmD

[ Voor 4% gewijzigd door Eiland op 17-10-2011 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Mindwalker schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 20:37:
[...]

Laat ik voorop stellen dat dit niet mijn kennisgebied is, maar ik geef het een gooi :Y)

Setuptool voor python2.6 en daarna pip geïnstalleerd, en je commando uitgevoerd vanuit de subliminal dir.

Gaat niet helemaal goed naar mijn idee, zie de regels afgesloten met <

import argparse

Aangezien ik maar vaag een idee heb van waar ik mee bezig ben, ga ik even aan de kant voor iemand die het wel allemaal lukt O-)
Is je directorystructuur in de map subliminal hetzelfde als dit?
mars@XBMC:~/subliminal$ ls **
README.md  setup.py

build:

cache:
bierdopje_showid.cache

scripts:
subliminal

subliminal:
classes.py   __init__.py  subliminal.py   version.py
classes.pyc  plugins      subliminal.pyc

test:
test_plugins.py  test_subliminal.py

Je moet het uitvoeren in de map waar ook setup.py staat, maar dat heb je neem ik aan gedaan? Overigens wel raar dat het over argparse gaat? bij mij heet die module optparse (als je subliminal in je local opent met nano zie je dat waarschijnlijk ook staan

[ Voor 17% gewijzigd door Mar2zz op 17-10-2011 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Langras schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 20:59:
Voor mensen die liever mysterbin.com(binsearch wannabee) gebruiken ipv x264

vervang het bestand app/lib/provider/yarr/sources/x264.py door

http://pastebin.com/Fm6nrPmD
En waarom zou ik deze boven x264 verkiezen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rintje schreef op zaterdag 15 oktober 2011 @ 15:11:

Je kunt hem hier vinden.

Is dit ook makkelijk op een Qnap te installeren als het namelijk via putty installer kan ik hem nergens meer terug vinden in mijn overzicht van QPKG Apps ?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2011 23:43 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
het is ook geen qpkg package dus dat is logisch toch? Je zou de qpkg van sickbeard aan moeten passen met rintjes branch. Zie posts van senaxx over git branche veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:25
Waar wordt Rintje's package precies geinstalleerd? In @appstore?
En welke bestanden moet ik kopieren naar deze nieuwe Sickbeard install om behoud van alle data te hebben? Dus alle series die erin staan plus hun voortang etc.?

Bestanden die volgens mij in aanmerking komen hiervoor:
config.ini
sickbeard.db
sickbeard.db.v0

That's it?

[ Voor 68% gewijzigd door CarpeVentum op 18-10-2011 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
CarpeVentum schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:59:
Waar wordt Rintje's package precies geinstalleerd? In @appstore?
En welke bestanden moet ik kopieren naar deze nieuwe Sickbeard install om behoud van alle data te hebben? Dus alle series die erin staan plus hun voortang etc.?

config.ini
sickbeard.db
sickbeard.db.v0

That's it?
Feitelijk niets, alleen config.ini even back-uppen voor de zekerheid.

Bij mij heeft het gewerkt zonder iets te kopiëren. Wel was mijn config.ini van streek maar dat kan ook aan mij gelelen hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Ik heb niet de Zebulon package, maar ik had het ooit vanaf de source geinstalleerd. Vandaar dat ik wel dingen over moet zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
CarpeVentum schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 13:29:
Ik heb niet de Zebulon package, maar ik had het ooit vanaf de source geinstalleerd. Vandaar dat ik wel dingen over moet zetten...
Ok, kijk even bij config in sickbeard (dus niet op general of wat dan ook, gewoon op config klikken) waar hij alles vandaan haalt. Dat back-uppen (ik denk niet dat dat meer is dan jij aangeeft) moet volgens mij genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Hm, heb nu die nieuwe geinstalleerd, maar waar bewaart deze versie al zijn bestanden als config.ini en de database? Ik moet t wel ergens naartoe kunnen kopieren.

In de map @appstore/SickBeard staat alleen een map sbin (waar een of ander bestand in staat); verder kan ik niet zoveel vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-09 19:57
@ Julianl

Je zou hier nog eens kunnen kijken: /usr/local/var/sickbeard
Daar staat voor mij de config.ini en de sickbeard.db bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
/usr/local/var/sickbeard

(dubbelpost)

[ Voor 25% gewijzigd door rintje op 18-10-2011 14:17 . Reden: dubbelpost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Nu online
schumi2004 schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 21:53:
[...]

En waarom zou ik deze boven x264 verkiezen ?
Omdat x264 alleen in de alt.binaries.x264 kijkt voor films en mocht je alleen de movie releases willen hebben dan voldoet dit maar meestal bij goede films is er na een dag of 1 á 2 een nederlands ondertitelde release. Ik heb liever meteen de goede versie met nl subs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
ChuckyDevil schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 14:15:
@ Julianl

Je zou hier nog eens kunnen kijken: /usr/local/var/sickbeard
Daar staat voor mij de config.ini en de sickbeard.db bestanden.
Top, bedankt.

Welke subtitle providers zijn het best? Wat houdt een web-scraping provider in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rintje
@Langras: wellicht is het een idee om een eigen fork te maken van CouchPotato met jouw verbetering? Anders raken je fans hun wijziging weer kwijt bij de eerstvolgende update van RuudBurger.

[ Voor 0% gewijzigd door rintje op 18-10-2011 14:37 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Nu online
Daar zit inderdaad wat in ik heb het ook eigenlijk voor mezelf gemaakt maar ik had zoiets van deel het toch maar voor als er mensen in geintreseerd zijn.

Wellicht kan RuudBurger het in zn volgende release meenemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Het kopieren van config.ini naar de subliminal versie ging niet helemaal juist, dus ik ben de settings nu even 1 voor 1 aan het overnemen, maar ik kan geen TV download Dir instellen (bij post processing) vanwege de volgende error:
Error(s) Saving Configuration
Unable to create directory /volume1/video/Downloads/Series, dir not changed.

Deze directory bestond inderdaad al, maar ook met een nieuwe directory naam krijg ik dezelfde foutmelding. Kan het zijn dat Sickbeard geen schrijfrechten heeft? Of is dit een ander probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-09 03:36
CarpeVentum schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 12:59:
config.ini
sickbeard.db
sickbeard.db.v0

That's it?
Yup, that's it.
Wel moet je daarna die bestanden de juiste eigenaar geven (user waaronder sickbeard gestart wordt).

[ Voor 7% gewijzigd door job op 18-10-2011 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-09 21:53
Ik heb Spotweb nu ook geconfigureerd zodat Sick Beard (en Couch Potato) er gebruik van kunnen maken.
Dit heb ik gedaan aan de hand van deze how-to: https://github.com/spotwe...tweb-als-Newznab-Provider

Ik had mijn Spotweb beveiligd door middel van HTACCESS. Die beveiliging moest ik uitschakelen omdat Sick Beard anders geen verbinding kan krijgen.

Toen had ik alles werkend, en zou ik even gaan testen. Ik heb toen een recente aflevering van The Simpsons aangeklikt om te kijken of het werkt. Alleen kan hij helemaal niets vinden op Spotweb. Volgens Sick Beard dan.

Ik heb verschillende series geprobeerd, maar hij kan niets vinden op Spotweb. Terwijl de afleveringen wel op Spotweb staan als ik handmatig zoek op Spotweb.

Enig idee wat dit kan zijn?

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joker
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Joker

Mindwalker schreef op maandag 17 oktober 2011 @ 20:37:

import argparse

Ik had hetzelfde probleem. Argparse zit niet altijd standaard in Python 2.6. Opgelost met:

/opt/local/bin/pip install argparse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-09 19:57
@ Julianl

Verstandig is sowieso de bestanden te kopiëren / verplaatsen als sickbeard service gestopt is.
Als je dat al geprobeerd hebt, kun je nog het volgende proberen:

sickbeard.db en config.ini rechten te geven met commando chown sickbeard
Ga ik even er van uit dat je een gebruikersnaam sickbeard hebt in je Synology

Edit: Je hebt nu problemen met de mappen. Wellicht helpt chmod 775 mapnaam -R

[ Voor 10% gewijzigd door ChuckyDevil op 18-10-2011 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
ChuckyDevil schreef op dinsdag 18 oktober 2011 @ 15:23:
@ Julianl

Verstandig is sowieso de bestanden te kopiëren / verplaatsen als sickbeard service gestopt is.
Als je dat al geprobeerd hebt, kun je nog het volgende proberen:

sickbeard.db en config.ini rechten te geven met commando chown sickbeard
Ga ik even er van uit dat je een gebruikersnaam sickbeard hebt in je Synology

Edit: Je hebt nu problemen met de mappen. Wellicht helpt chmod 775 mapnaam -R
Het heeft inderdaad allemaal geholpen. Thanks voor je hulp :)
Één aanvullende vraag, die wellicht al is gesteld (kon het niet vinden): Kun je al je shows laten scannen en daar subtitles aan toe laten voegen? Shows die nu dus al gewoon door SB behandeld en renamed zijn...

[ Voor 15% gewijzigd door CarpeVentum op 18-10-2011 16:55 ]

Pagina: 1 ... 39 ... 47 Laatste

Dit topic is gesloten.