He j1nx, tof dat je het ff test.
Die dependency-check gaat zo omdat het beleid is van Debian. Ik kan python-cheetah wel laten installeren, maar ik wil het dan ook 'volgens de regels' doen omdat ik me er toch in verdiept heb. Als je zo een melding krijgt, van om het even welk programma, kun je daarna gewoon sudo apt-get -f install typen en dan haalt ie de dependency op en maakt ie ook de installatie van sickbeard af.
Ik heb vandaag nog wat dingen aangepast. Ik heb nu 3 bashscripts, die voor 99% op elkaar lijken en die maken sickbeard.deb, couchpotato.deb en headphones.deb binnen een halve minuut

.
Daarnaast nog een aanpassing gedaan in /etc/default/$app, waarbij aangegeven kan worden of je sickbeard wilt kunnen updaten via de webinterface. Als je die ook op 1 zet dan maakt ie de user die de daemon draait eigenaar van de programma-map in /opt/ en kan je gewoon updates trekken via webinterface of er ff in git pullen. Maar, voor mensen die sudo hebben kunnen ook gewoon 'sick of couch of head --force-update' typen. Dit kan dus ook in een cronjob ( @weekly /usr/bin/sickbeard --force-update )
Dat repo is nog een heel verhaal apart. Dat is een heel gedoe, en heb je webspace nodig. ik denk niet dat ik er met een dropboxje-repo vanaf kom, en daarnaast denk ik niet dat ik een ppa kan maken hiervan op launchpad, maar dat zal ik nog even checken voor de zekerheid. Ik denk dat ik beter ff tijdelijk die deb's dezelfde naam kan geven zodat de dropbox link altijd gelijk blijft, dan kunnen ze gewoon daar weggehaald worden tot ik weet hoe en waar ik een repo kan opzetten.
Daarna kan ik sickbeard draaien in de CLI.
Word niet gestart als service en laat dus de CLI niet los, maar start wel netjes de browser naar localhost:8081
Bovenaan de pagina staat echter nu;
code:
1
| Unable to find your git executable - either delete your .git folder and run from source OR set git_path in your config.ini to enable updates. |
Dit klopt, als je gewoon sickbeard typt, dan start je eigenlijk gewoon python /pad/naar/SickBeard.py en doet ie precies hetzelfde, en dat is de terminal vasthouden en erin loggen.
Als je 'm stil wil houden dan kun je beter sickbeard --quiet --daemon doen. Zie sickbeard --help voor alle opties.
Daarnaast is in jouw versie de map /opt/sickbeard van root, ik denk dat je daar de melding van krijgt. In de nieuwe versie (upload ik zo, nog ff kleine test draaien) kun je instellen dat je dus wilt updaten via de webinterface.
Heb ik ook vraagje aan jou, ik heb dit sinds vandaag in Sickbeard: Unknown error given from j1nx: Request limit reached. Heb je dit aangepast?
edit:
dit is lekker, symbolische links werken in dropbox dus de deb's staan voortaan altijd op:
http://dl.dropbox.com/u/18712538/LaSi_repo/sickbeard.deb
http://dl.dropbox.com/u/18712538/LaSi_repo/couchpotato.deb
http://dl.dropbox.com/u/18712538/LaSi_repo/headphones.deb
install = wget link && sudo dpkg -i applicatie.deb
remove= sudo apt-get remove applicatie of sudo dpkg -r applicatie
purge= sudo apt-get purge applicatie of sudo dpkg -P applicatie (dit verwijdert volledig, ook de configuratiebestanden (niet je database en config.ini overigens), dat is nu alleen /etc/default/applicatienaam, maar daar komt in een later stadium ook de initscripts bij, die heb ik volledig opnieuw geschreven en moeten misschien nog wat gepimpt)
[
Voor 12% gewijzigd door
Mar2zz op 07-10-2011 20:33
. Reden: symbolische links werken in dropbox! ]