Maar dan zou je in dezelfde directory de SD en de HD moeten bewaren? Mijn setup is momenteel zo dat ik een TV en TVHD map heb, en 1 Sickbeard is ingericht voor de TV map, en de andere voor TV HD. Ik heb helaas nog het euvel dat sommige bij mij in huis nog de SD's kijken, maar om mijn NAS te ontlasten zou ik graag 1 Sickbeard willen draaien.TheNymf schreef op maandag 26 september 2011 @ 13:07:
[...]
ja, archiving volgens mij, dit kun je doen door custom quality te maken en te gebruiken
in sickbeard is dat sickbeard.dbschumi2004 schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:25:
Iemand enig idee hoe je een backup kan maken van de ingevoerde data in SB en CP?
Ik heb van de config.ini's al regelmatig een backup gemaakt maar hoe kan ik ook de toegevoegde films en series backuppen ?
in couchpotato is dat data.db
Daarmee kun je de hele mikmak herstellen. Maar het is verstandiger om de hele map te backuppen, aangezien je anders ook al je thumbnails moet herstellen.
[ Voor 42% gewijzigd door Magic op 26-09-2011 15:57 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Ik zie hier regelmatig voorbij komen dat SB weer een update heeft, alleen als ik op de site kijk zie ik nog altijd 488 als laatste staan (Windows versie).
Loopt de linux versie soms voor op de windows variant?
ja, zover ik weet wel ja.Raven__NL schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:59:
Ik zie hier regelmatig voorbij komen dat SB weer een update heeft, alleen als ik op de site kijk zie ik nog altijd 488 als laatste staan (Windows versie).
wel vreemd dat ze hetzelfde update mechanisme gebruiken dan
[ Voor 8% gewijzigd door sjongenelen op 26-09-2011 16:13 ]
you had me at EHLO
Aangezien 'ze' er in het Het grote Synology topic deel 3 topic geen aandacht aan besteden:
Kan iemand mij uitleggen waar ik voor NZBget de folders per categorie instel? Is dat in het Post-processing gedeelte? Iemand een link of of iets waar ik via een tut kan volgen?
Kan iemand mij uitleggen waar ik voor NZBget de folders per categorie instel? Is dat in het Post-processing gedeelte? Iemand een link of of iets waar ik via een tut kan volgen?
you had me at EHLO
Verwijderd
je kan dus op 2 manieren post processen ...
1) via sabtosickbeard (script in sabnzb)
2) Scan and Process in sickbeard
wat is precies het verschil en welke is beter ?
Heb je alle series dan dubbel staan? Anders kan je wel per serie een rootmap opgeven. Een bashscript dat eventueel series verplaatst op basis van extensie is zo geschreven, maar ik denk dat sickbeard dat niet heel leuk vind, maar sicbeard kan dat script wel runnen voor je.Senaxx schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:54:
[...]
Maar dan zou je in dezelfde directory de SD en de HD moeten bewaren? Mijn setup is momenteel zo dat ik een TV en TVHD map heb, en 1 Sickbeard is ingericht voor de TV map, en de andere voor TV HD. Ik heb helaas nog het euvel dat sommige bij mij in huis nog de SD's kijken, maar om mijn NAS te ontlasten zou ik graag 1 Sickbeard willen draaien.
nou, als je scan and process doet, checked hij de folder elke x minuten. Dit zorgt ervoor dat je HDD niet kan slapen in die tijd. Als je met script doet dan stond je schijf toch al aan (want je bent aan het downloaden) en zegt hij tegen SB/CP dat de download klaar is. Dit zorgt er eigenlijk gewoon voor dat je schijf wat meer slaap krijgt, wat we allemaal wel kunnen gebruikenVerwijderd schreef op maandag 26 september 2011 @ 17:03:
je kan dus op 2 manieren post processen ...
you had me at EHLO
Hoe werkt die bluray.com rss feature eigenlijk in couchpotato. Ik heb hem nu aangezet maar wanneer gaat hij films toevoegen aan mijn wanted list?
Verwijderd
maar dan moet je dus sabtosickbeard.py naar sabznb kopieren...TheNymf schreef op maandag 26 september 2011 @ 17:25:
[...]
nou, als je scan and process doet, checked hij de folder elke x minuten. Dit zorgt ervoor dat je HDD niet kan slapen in die tijd. Als je met script doet dan stond je schijf toch al aan (want je bent aan het downloaden) en zegt hij tegen SB/CP dat de download klaar is. Dit zorgt er eigenlijk gewoon voor dat je schijf wat meer slaap krijgt, wat we allemaal wel kunnen gebruiken
kan ik in SB de X minuten instellen ? (ergens in een ini file neem ik aan?)
dat instellen weet ik niet, ik weet wel dat veel mensen een USB sticky aan de NAS hangen om dit soort dingen te voorkomen.
you had me at EHLO
Is niet in te stellen, tenzij je de pythonfiles wil editen. sabtosickbeard is gewoon de beste manier. je kunt de files in de sickbeard/autoProcessTV naar de scripts-directory kopieren (of symlinken) en dan autoProcesstv.cfg nog even editen naar jouw setup en klaar ben je.Verwijderd schreef op maandag 26 september 2011 @ 19:16:
[...]
maar dan moet je dus sabtosickbeard.py naar sabznb kopieren...
kan ik in SB de X minuten instellen ? (ergens in een ini file neem ik aan?)
okay, ikzelf ben weer wat verder, je hebt dus een keuze in postproces scripts voor NZBGet. Ik dacht zelf aan PAR + unrar, en dan verplaatsen van /volume1/nzbget/dst/movies/ naar /volume1/video/downloading/SERIES of /volume1/video/downloading/MOVIES, afhankelijk van de category. Hoe doe ik dit?
you had me at EHLO
Er staan voorbeelden in nzbget.conf.example.TheNymf schreef op maandag 26 september 2011 @ 19:47:
okay, ikzelf ben weer wat verder, je hebt dus een keuze in postproces scripts voor NZBGet. Ik dacht zelf aan PAR + unrar, en dan verplaatsen van /volume1/nzbget/dst/movies/ naar /volume1/video/downloading/SERIES of /volume1/video/downloading/MOVIES, afhankelijk van de category. Hoe doe ik dit?
Ideaal voor nzbget in combinatie met spotweb is dat je een preprocess script gebruikt, zoiets als ik geschreven heb voor sabnzbd. met zo een preprocessor kan je op basis van allerlei variablen categorie enzo gaan zetten. zoek in dat conf.example maar eens naar nzbprocess.sh. Kun je leuke dingen mee doen. Je kan ook zo code uit het sabscript pakken dat ik heb geschreven, maar dan moet ff kijken wat de variablen zijn die nzbget anders gebruikt en daarnaast nog kijken naar special commands:
category zetten vanuit script in nzbget is bijvoorbeeld:
code:
1
2
| # To assign category use following syntax: # echo "[NZB] CATEGORY=my category"; |
Ik krijg de volgende foutmelding:
Bij Configure Custom Newznab Providers staat het volgende: www.j1nx.nl/newznab/www/. Als ik de www/ aan het eind weg haal en op sla komt hij weer terug de volgende keer dat ik ga kijken.
Wat doe ik fout?
code:
1
| 2011-09-24 18:38:50.463282 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error while searching j1nx, skipping: unknown url type: www.j1nx.nl/newznab/www/api?age=800&apikey=hierstaatdeapikey&t=tvsearch&cat=5040%2C5030 |
Bij Configure Custom Newznab Providers staat het volgende: www.j1nx.nl/newznab/www/. Als ik de www/ aan het eind weg haal en op sla komt hij weer terug de volgende keer dat ik ga kijken.
Wat doe ik fout?
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Sickbeard werkt prima, couch-potato daarintegen vind de hele tijd geen films. (Maakt niet uit welke kwaliteit) heb al wel 2 NZB index sites toegevoegd. Iemand enig idee?
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Welke retentie heeft CP ingesteld staan, deze anders even verhogenKecin schreef op maandag 26 september 2011 @ 20:51:
Sickbeard werkt prima, couch-potato daarintegen vind de hele tijd geen films. (Maakt niet uit welke kwaliteit) heb al wel 2 NZB index sites toegevoegd. Iemand enig idee?
800 dagen. Lijkt me voldoende? Heb nieuwere films oude films, vanalles toegevoegd. (Die ik overigens handmatig op index sites wel kan vinden).schumi2004 schreef op maandag 26 september 2011 @ 20:55:
[...]
Welke retentie heeft CP ingesteld staan, deze anders even verhogen
code:
1
2
3
4
5
| 20:56:55 INFO [ app.lib.cron.yarr] Finished search. 20:56:54 ERROR [ app.lib.provider.rss] Something went wrong in urlopen: HTTP Error 401: basic auth failed 20:56:34 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 960242400, u'expires': 1317047589, u'theater': 939938400, u'bluray': False} 20:56:34 INFO [ider.yarr.sources.newzbin] Searching: https://www.newzbin.com/search/?sort=ps_totalsize&category=6&ps_rb_source=-1&ps_rb_video_format=2&u_post_results_amt=100&feed=rss&u_url_posts_only=0&searchaction=Search&q_url=imdb.com%2Ftitle%2Ftt0137523&u_show_passworded=0&order=asc 20:56:34 ERROR [ app.lib.provider.rss] Something went wrong in urlopen: <urlopen error The read operation timed out> |
[ Voor 52% gewijzigd door Kecin op 26-09-2011 20:59 ]
Verwijderd
Staan toch mooie errors op tweede en de laatste regel van dat stukje log...Kecin schreef op maandag 26 september 2011 @ 20:58:
[...]
800 dagen. Lijkt me voldoende? Heb nieuwere films oude films, vanalles toegevoegd. (Die ik overigens handmatig op index sites wel kan vinden).
code:
1 2 3 4 5 20:56:55 INFO [ app.lib.cron.yarr] Finished search. 20:56:54 ERROR [ app.lib.provider.rss] Something went wrong in urlopen: HTTP Error 401: basic auth failed 20:56:34 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 960242400, u'expires': 1317047589, u'theater': 939938400, u'bluray': False} 20:56:34 INFO [ider.yarr.sources.newzbin] Searching: https://www.newzbin.com/search/?sort=ps_totalsize&category=6&ps_rb_source=-1&ps_rb_video_format=2&u_post_results_amt=100&feed=rss&u_url_posts_only=0&searchaction=Search&q_url=imdb.com%2Ftitle%2Ftt0137523&u_show_passworded=0&order=asc 20:56:34 ERROR [ app.lib.provider.rss] Something went wrong in urlopen: <urlopen error The read operation timed out>
yup, welke versie CP heb je? welke versie Python gebruik je voor hem en welke user gebruik je?Verwijderd schreef op maandag 26 september 2011 @ 21:09:
[...]
Staan toch mooie errors op tweede en de laatste regel van dat stukje log...
you had me at EHLO
Om even mezelf te quoten, een paar pagina's geleden:Raven__NL schreef op maandag 26 september 2011 @ 15:59:
Sudden schreef op donderdag 22 september 2011 @ 22:13:
[...]
Er is inderdaad al geruime tijd geen update geweest. Er zijn namelijk vooral kleine bugfixes doorgevoerd en dus zal midgetspy het nog wel niet nodig vinden om er een nieuwe alpha uit te pompen.
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Python 3.2.2TheNymf schreef op maandag 26 september 2011 @ 21:15:
[...]
yup, welke versie CP heb je? welke versie Python gebruik je voor hem en welke user gebruik je?
CP: Windows build r34
User (ik neem aan dat je NZB indexers bedoeld): Newzbin en NewzRUs.
Bij deze heb ik ook beide een account aangemaakt, en bij NewzRus ook de API key e.d. ingevuld
Dit alles draait op Win7 64bit.
is het mogelijk om in sickbeard handmatig op een of andere manier file-names toe te voegen waar sickbeard op moet zoeken.
Ik wil er graag een aantal nederlandse tv series in toevoegen die keurig vindbaar zijn via binsearch, maar door een andere naamgeving van de nieuwsgroepen posts kan sickbeard ze niet vinden.
voorbeeld:
Sickbeard zoekt op:
Seinpost Denhaag - %episode naam%
een de post heet
Seinpost.Den.Haag.S01E01.DUTCH.WS.PDTV.XViD-DiFFERENT
Seinpost.Den.Haag.S01E02.DUTCH.WS.PDTV.XViD-DiFFERENT
Seinpost.Den.Haag.S01E03.DUTCH.WS.PDTV.XViD-DiFFERENT
e.t.c
Ik wil er graag een aantal nederlandse tv series in toevoegen die keurig vindbaar zijn via binsearch, maar door een andere naamgeving van de nieuwsgroepen posts kan sickbeard ze niet vinden.
voorbeeld:
Sickbeard zoekt op:
een de post heet
e.t.c
Bij mij heeft CP nog niet naar behoren gewerkt. Ik heb hem nu twee weken lopen onder Windows.
Probleem:
Ondanks het naar mijn idee correct instellen van CP, weet deze geen films te vinden. Ik heb nu een stuk of 20 films in de "snatch" queue staan, waaronder bepaalde zeer algemene films die in een wip te vinden zouden moeten zijn.
Ik heb voor de provider mijzelf aangemeld bij nzbrus.com. Hier zou ik als het goed is tot 5 nzb's per dag moeten kunnen ophalen als gratis user. Sab draai ik op dezelfde server, zonder wachtwoord en gebruikersnaam. De hostnaam, poort en apikey staan goed, in ieder geval precies zo als bij SB, en die werkt perfect bij mij!
Iemand die bekend is met dit probleem?
Probleem:
Ondanks het naar mijn idee correct instellen van CP, weet deze geen films te vinden. Ik heb nu een stuk of 20 films in de "snatch" queue staan, waaronder bepaalde zeer algemene films die in een wip te vinden zouden moeten zijn.
Ik heb voor de provider mijzelf aangemeld bij nzbrus.com. Hier zou ik als het goed is tot 5 nzb's per dag moeten kunnen ophalen als gratis user. Sab draai ik op dezelfde server, zonder wachtwoord en gebruikersnaam. De hostnaam, poort en apikey staan goed, in ieder geval precies zo als bij SB, en die werkt perfect bij mij!
Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu
Verwijderd
Ik werd op dit topic gewezen, lijkt me heel interessant om door te lezen omdat ik de namen SickBeard en CouchPotato vaker heb gelezen maar me er verder niet in verdiept hebt wat het precies doet en kan... Het is iig interessanter dan ik eerst dacht...
Ik heb niet alle series dubbel staan, maar wel veel. Maar dit zou ik kunnen ondervangen door voor sommige series geen archiving aan te zetten. En alleen de series die ik dus dubbel wil archiving voor aan te zetten. En ze hebben een andere rootmap jaMar2zz schreef op maandag 26 september 2011 @ 17:07:
[...]
Heb je alle series dan dubbel staan? Anders kan je wel per serie een rootmap opgeven. Een bashscript dat eventueel series verplaatst op basis van extensie is zo geschreven, maar ik denk dat sickbeard dat niet heel leuk vind, maar sicbeard kan dat script wel runnen voor je.
HD: NAS\Share\TV HD\Dexter\Season 01\Dexter - s01e02 - Crocodile.mkv
SD: NAS\Share\TV\Dexter\Season 01\Dexter - s01e02 - Crocodile.avi
Sickbeard gaat dan wel elke keer over de zeik omdat hij de files mist , maar dit is wel te corrigeren met ReScan Files optie?
Op deze manier zou het dan mogelijk moeten zijn, om met 1 sickbeard zowel SD als HD te downloaden?
Ik heb dus hetzelfde probleem. Enorm vervelendfonsoy schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 00:07:
Bij mij heeft CP nog niet naar behoren gewerkt. Ik heb hem nu twee weken lopen onder Windows.
Probleem:
Nog een keer terugkomend op mijn script om video's te converteren en op een andere plaats weg te zetten hè. Is het mogelijk tevens een sync uit te voeren zodat ook de mapnamen meegenomen worden van de bron locatie naar de output locatie?Joster schreef op vrijdag 19 augustus 2011 @ 14:03:
@ je script, die haal ik gewoon van je blog af want wat die persoon doet lijkt me prima
Het gaat met name om video's die ik zelf maak natuurlijk maar ik maak daarbij wel gebruik van map namen als; thuis, vakantie 2011, verjaardag ..., etc. Zou ideaal zijn als die sync ook direct plaats zou vinden
[ Voor 14% gewijzigd door Joster op 27-09-2011 09:42 ]
Probeer het eens met http:// ervoor zoals:Moby schreef op maandag 26 september 2011 @ 20:46:
Ik krijg de volgende foutmelding:code:
1 2011-09-24 18:38:50.463282 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error while searching j1nx, skipping: unknown url type: www.j1nx.nl/newznab/www/api?age=800&apikey=hierstaatdeapikey&t=tvsearch&cat=5040%2C5030
Wat doe ik fout?

Krijg je ook dit in de logfile?Kecin schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 09:13:
[...]
Ik heb dus hetzelfde probleem. Enorm vervelend
01:32:57 INFO [ app.lib.cron.yarr] Finished search.
01:32:57 INFO [ app.lib.cron.yarr] Searching for new downloads, for all movies.
Dit wordt elk uur herhaald zonder succesvolle zoekresultaten. Nog meer mensen het probleem dat Couchpotato niets in de Sabnzbd queue lijkt te gooien?
Beknopte omschrijving:
fonsoy schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 00:07:
Probleem:
Ondanks het naar mijn idee correct instellen van CP, weet deze geen films te vinden. [....]
Ik heb voor de provider mijzelf aangemeld bij nzbrus.com. Hier zou ik als het goed is tot 5 nzb's per dag moeten kunnen ophalen als gratis user.[...]
[ Voor 39% gewijzigd door fonsoy op 27-09-2011 10:18 ]
Dat was het! Aanpassen van de oude searchprovider ging niet dus ik heb een nieuwe aangemaakt en de oude verwijderd. Dank jePAL86 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:09:
[...]
Probeer het eens met http:// ervoor zoals:
[afbeelding]
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
je kan toch ook gemakkelijk de 'post Processing' afzetten en dat handmatig scannen, als éénmaal je folders gescand zijn en hij download via sick (sab) dan hoef je theoretisch niet te processen.TheNymf schreef op maandag 26 september 2011 @ 17:25:
[...]
nou, als je scan and process doet, checked hij de folder elke x minuten. Dit zorgt ervoor dat je HDD niet kan slapen in die tijd. Als je met script doet dan stond je schijf toch al aan (want je bent aan het downloaden) en zegt hij tegen SB/CP dat de download klaar is. Dit zorgt er eigenlijk gewoon voor dat je schijf wat meer slaap krijgt, wat we allemaal wel kunnen gebruiken
En als je dan nzb search zet op een tijdstip 'net' voor het downloaden begint...
ik doe dit zo, en dit werkt perfect
En die API key verkrijg je door bij J1nx op de site een account aan te maken?Moby schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:56:
[...]
Dat was het! Aanpassen van de oude searchprovider ging niet dus ik heb een nieuwe aangemaakt en de oude verwijderd. Dank je
Hmm dan heb ik die ook al en kan ik hem dus al zo toevoegen. Eindelijk van die Spotweb time out errors af.
En dan hoef ik denk ik in mijn profiel op de site van j1nx de SAB integratie niet in te vullen aangezien ik ze ophaal vanuit SB / CP die ze doorsturen naar SAB toch?
Edit: volgens mij doe ik in CP ook iets fout met het zoeken van dingen. Kijk ik heb nog niet de mogelijkheid om full HD content af te spelen (staat binnen het gezin ook een beetje laag op de prioriteit lijst dus ik doe het vooralsnog met een Syno > Xbox 1 > Philips matchline) en hoef dus alleen SD content te hebben. Voor films wel het liefst DVD kwaliteit. Op Spotweb pak ik normaliter gewoon DVD 5 of eventueel 9 maar met CP heb ik toch problemen om die direct te vinden eigenlijk..
[ Voor 58% gewijzigd door Joster op 27-09-2011 11:37 ]
Kan het op dit moment even niet nakijken. Maar wat er gebeurd is het volgende:fonsoy schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:15:
[...]
Krijg je ook dit in de logfile?
01:32:57 INFO [ app.lib.cron.yarr] Finished search.
01:32:57 INFO [ app.lib.cron.yarr] Searching for new downloads, for all movies.
Dit wordt elk uur herhaald zonder succesvolle zoekresultaten. Nog meer mensen het probleem dat Couchpotato niets in de Sabnzbd queue lijkt te gooien?
Beknopte omschrijving:
[...]
1. Ik voeg een film toe.
2. CP komt met resultaten, ik klik de goede aan.
3. Ik klik add.
4. Film verschijnt in de lijst.
5. Blijft op wanted staan en probeert niet te snatchen (film niet gevonden)
6. Elk uur checkt die ene keer maar vind hem steeds niet. (Ook niet bij films die allang uit zouden moeten zijn of die ik zelf kan vinden op binsearch enzo).
7. Ik heb wel alles toegevoegd bij de NZB providers. (Heb er 2 aan staan, incl geregistreerde account en api key).
Wat doe ik fout? Googlen op dit probleem levert weinig relevante resultaten op.
Ook op het CP forum is niets over dit probleem te vinden. De zoektermen raken verzand in mensen die hun api key, sabnzbd poort verkeerd invullen e.d. Ik heb toch een goede 20 minuten gezocht op het forum.Kecin schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:32:
[...]
Kan het op dit moment even niet nakijken. Maar wat er gebeurd is het volgende:
1. Ik voeg een film toe.
3. Ik klik add.
6. Elk uur checkt die ene keer maar vind hem steeds niet. (Ook niet bij films die allang uit zouden moeten zijn of die ik zelf kan vinden op binsearch enzo).
7. Ik heb wel alles toegevoegd bij de NZB providers. (Heb er 2 aan staan, incl geregistreerde account en api key).
Dit is inderdaad precies het probleem dat ik heb. Er staat nu een film of 20 in, maar nzb-tjes voeren aan sabnzbd, ho maar. Hij vindt ze gewoon niet. Er zijn elke keer geen zoekresultaten.
Verwijderd
Zonder log is het voor ons enkel gissen en dus onmogelijk hier enigzins iets nuttigs over te zeggen.Kecin schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:32:
[...]
Kan het op dit moment even niet nakijken. Maar wat er gebeurd is het volgende:
1. Ik voeg een film toe.
3. Ik klik add.
Zal zodra ik thuis ben het volledige log even postenVerwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:43:
[...]
Zonder log is het voor ons enkel gissen en dus onmogelijk hier enigzins iets nuttigs over te zeggen.
Heb je niet aangevinkt "wait x days for better quality"?
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Je kan middels een workaround om dit probleem heen werken.fonsoy schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 11:39:
[...]
Er staat nu een film of 20 in, maar nzb-tjes voeren aan sabnzbd, ho maar. Hij vindt ze gewoon niet. Er zijn elke keer geen zoekresultaten.
Stel Sabnzbd in dat hij een bepaalde map meot scannen op nieuwe NZB files.
Stel in CP in dat je NZB's via de blackhole optie wil downloaden en selecteer dezelfde map die Sabnzbd scant op nieuwe nzb's.
[ Voor 19% gewijzigd door Hakulaku op 27-09-2011 12:05 ]
Nee, dat staat uit. Heb ookal dvd kwaliteit e.d. geprobeerd.Magic schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 12:02:
Heb je niet aangevinkt "wait x days for better quality"?
Ik heb mijn log bestand even online gezet.
@Hakulaku
De search lijkt in z'n geheel niets te vinden. Het gaat fout bij het zoeken, in plaats van bij het voeren van de NZB aan sab.
www.pruimentijd.net/CouchPotato.log
@Hakulaku
De search lijkt in z'n geheel niets te vinden. Het gaat fout bij het zoeken, in plaats van bij het voeren van de NZB aan sab.
Iemand enig idee of je een gedeelte uit een bestandsnaam zou kunnen renamen in SickBeard?
Eigenlijk zoek ik iets als een regex engine waarin ik arguments geven kan if 208 then s02e08.
Even nog een aanvulling hierop, wat ik eigenlijk zou willen is dat de filename hernoemd wordt naar de foldername + extentie.
(foldername bevat namelijk in 1x hoe ik mijn filenames zou willen hebben.)
Echter met post-processing moet je oppassen dat je niet 2 dingen tegelijk aanzet (SickBeard en SABnzbd), iemand een idee hoe dit voor elkaar te krijgen?
Eigenlijk zoek ik iets als een regex engine waarin ik arguments geven kan if 208 then s02e08.
Even nog een aanvulling hierop, wat ik eigenlijk zou willen is dat de filename hernoemd wordt naar de foldername + extentie.
Echter met post-processing moet je oppassen dat je niet 2 dingen tegelijk aanzet (SickBeard en SABnzbd), iemand een idee hoe dit voor elkaar te krijgen?
[ Voor 53% gewijzigd door schumi2004 op 27-09-2011 14:04 ]
maak een feature request aan bitteschumi2004 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 13:50:
Iemand enig idee of je een gedeelte uit een bestandsnaam zou kunnen renamen in SickBeard?
ik zou dat nl. ook wel fijn vinden. geldt voor alle renaming, zou dat graag wat meer variabel willen zien!
you had me at EHLO
Ik ben hier zelf nog even mee bezig geweest, maar ik zie zelf ergens dat je de search query kan aanpassen, met eventuele variabele, heeft iemand anders nog ideeën daarover ?_trickster_ schreef op maandag 26 september 2011 @ 23:44:
is het mogelijk om in sickbeard handmatig op een of andere manier file-names toe te voegen waar sickbeard op moet zoeken.
voorbeeld:
Sickbeard zoekt op:
een de post heet
e.t.c
Zoals beloofd mijn log:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
| 18:45:27 INFO [ app.lib.cron.yarr] Finished search. 18:45:27 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 960242400, u'expires': 1317047589, u'theater': 939938400, u'bluray': False} 18:45:27 INFO [ider.yarr.sources.newzbin] Getting RSS from cache: tt0137523 -1 524288. 18:45:27 INFO [ app.lib.cron.yarr] Searching for new downloads, for all movies. 18:45:27 ERROR [ app.lib.provider.rss] Something went wrong in urlopen: HTTP Error 401: basic auth failed 18:45:13 INFO [ider.yarr.sources.newzbin] Searching: https://www.newzbin.com/search/?sort=ps_totalsize&category=6&ps_rb_source=-1&ps_rb_video_format=524288&u_post_results_amt=100&feed=rss&u_url_posts_only=0&searchaction=Search&q_url=imdb.com%2Ftitle%2Ftt0137523&u_show_passworded=0&order=asc 18:45:13 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 960242400, u'expires': 1317047589, u'theater': 939938400, u'bluray': False} 18:45:04 INFO [lib.provider.movie.search] Getting extra movie info for Fight Club. 18:45:00 INFO [ app.controllers.movie] Adding movie to database: Fight Club 18:44:58 INFO [ ENGINE] Started monitor thread 'Session cleanup'. 18:44:58 INFO [.movie.sources.theMovieDb] TheMovieDB - Found: [{'year': '1999', 'imdb': 'tt0137523', 'id': 550, 'name': u'Fight Club'}, {'year': '1999', 'imdb': 'tt0137523', 'id': 550, 'name': u'Dovu Kulubu'}] 18:44:56 INFO [.movie.sources.theMovieDb] Searching: http://api.themoviedb.org/2.1/Movie.search/en/xml/9b939aee0aaafc12a65bf448e4af9543/fight+club 18:43:23 INFO [ app.lib.cron.yarr] Finished search. 18:43:23 INFO [ app.lib.cron.yarr] Searching for new downloads, for all movies. 18:43:13 INFO [ app.lib.cron.movierss] Movie RSS has been disabled 18:43:06 INFO [ app.config.updater] None 18:43:03 INFO [ ENGINE] Bus STARTED 18:43:03 INFO [ ENGINE] Serving on 0.0.0.0:5000 18:43:03 INFO [ app.lib.cron.yarr] YarrCron thread is running. 18:43:03 INFO [ app.lib.cron.renamer] Watched folder doesn't exist. 18:43:03 INFO [ app.lib.cron.movierss] Movie RSS thread is running. 18:43:03 INFO [ app.lib.cron.renamer] Renamer thread is running. 18:43:03 INFO [ app.lib.cron.eta] ETA thread is running. 18:43:03 INFO [ app.lib.cron.subtitle] SubtitleCron thread is running. 18:43:03 INFO [ app.lib.cron.trailer] TrailerCron thread is running. 18:43:03 INFO [movie.sources.imdbWrapper] Using IMDB provider. 18:43:03 INFO [.movie.sources.theMovieDb] Using TheMovieDb provider. 18:43:03 INFO [provider.yarr.sources.tpb] Using TPB.org provider 18:43:03 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Using Newznab provider 18:43:03 INFO [rovider.yarr.sources.nzbs] Using NZBs.org provider 18:43:03 INFO [er.yarr.sources.nzbmatrix] Using NZBMatrix provider 18:43:03 INFO [ider.yarr.sources.newzbin] Using newzbin provider 18:43:03 INFO [ app.lib.cron] Starting Cronjobs. 18:43:03 INFO [ ENGINE] Started monitor thread '_TimeoutMonitor'. 18:43:03 ERROR [ ENGINE] Set handler for console events. 18:43:03 INFO [ ENGINE] Bus STARTING 18:43:03 INFO [ ENGINE] Listening for SIGTERM. 18:43:00 INFO [ app.lib.qualities] Creating custom=False quality: scr 18:42:59 INFO [ app.lib.qualities] Creating custom=False quality: tc 18:42:58 INFO [ app.lib.qualities] Creating custom=False quality: 1080p 18:42:57 INFO [ app.lib.qualities] Creating custom=False quality: 720p 18:42:56 INFO [ app.lib.qualities] Creating custom=False quality: brrip 18:42:55 INFO [ app.lib.qualities] Creating custom=False quality: dvdr 18:42:54 INFO [ app.lib.qualities] Creating custom=False quality: r5 18:42:53 INFO [ app.lib.qualities] Creating custom=False quality: ts 18:42:52 INFO [ app.lib.qualities] Creating custom=False quality: cam 18:42:51 INFO [ app.lib.qualities] Creating custom=False quality: dvdrip 18:42:45 INFO [ app.config.db] Initializing Database. |
Verwijderd
18:45:27 ERROR [ app.lib.provider.rss] Something went wrong in urlopen: HTTP Error 401: basic auth failedKecin schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 18:46:
Zoals beloofd mijn log:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 18:45:27 INFO [ app.lib.cron.yarr] Finished search. 18:45:27 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 960242400, u'expires': 1317047589, u'theater': 939938400, u'bluray': False} 18:45:27 INFO [ider.yarr.sources.newzbin] Getting RSS from cache: tt0137523 -1 524288. 18:45:27 INFO [ app.lib.cron.yarr] Searching for new downloads, for all movies. 18:45:27 ERROR [ app.lib.provider.rss] Something went wrong in urlopen: HTTP Error 401: basic auth failed 18:45:13 INFO [ider.yarr.sources.newzbin] Searching: https://www.newzbin.com/search/?sort=ps_totalsize&category=6&ps_rb_source=-1&ps_rb_video_format=524288&u_post_results_amt=100&feed=rss&u_url_posts_only=0&searchaction=Search&q_url=imdb.com%2Ftitle%2Ftt0137523&u_show_passworded=0&order=asc 18:45:13 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 960242400, u'expires': 1317047589, u'theater': 939938400, u'bluray': False} 18:45:04 INFO [lib.provider.movie.search] Getting extra movie info for Fight Club. 18:45:00 INFO [ app.controllers.movie] Adding movie to database: Fight Club 18:44:58 INFO [ ENGINE] Started monitor thread 'Session cleanup'. 18:44:58 INFO [.movie.sources.theMovieDb] TheMovieDB - Found: [{'year': '1999', 'imdb': 'tt0137523', 'id': 550, 'name': u'Fight Club'}, {'year': '1999', 'imdb': 'tt0137523', 'id': 550, 'name': u'Dovu Kulubu'}] 18:44:56 INFO [.movie.sources.theMovieDb] Searching: http://api.themoviedb.org/2.1/Movie.search/en/xml/9b939aee0aaafc12a65bf448e4af9543/fight+club 18:43:23 INFO [ app.lib.cron.yarr] Finished search. 18:43:23 INFO [ app.lib.cron.yarr] Searching for new downloads, for all movies. 18:43:13 INFO [ app.lib.cron.movierss] Movie RSS has been disabled 18:43:06 INFO [ app.config.updater] None 18:43:03 INFO [ ENGINE] Bus STARTED 18:43:03 INFO [ ENGINE] Serving on 0.0.0.0:5000 18:43:03 INFO [ app.lib.cron.yarr] YarrCron thread is running. 18:43:03 INFO [ app.lib.cron.renamer] Watched folder doesn't exist. 18:43:03 INFO [ app.lib.cron.movierss] Movie RSS thread is running. 18:43:03 INFO [ app.lib.cron.renamer] Renamer thread is running. 18:43:03 INFO [ app.lib.cron.eta] ETA thread is running. 18:43:03 INFO [ app.lib.cron.subtitle] SubtitleCron thread is running. 18:43:03 INFO [ app.lib.cron.trailer] TrailerCron thread is running. 18:43:03 INFO [movie.sources.imdbWrapper] Using IMDB provider. 18:43:03 INFO [.movie.sources.theMovieDb] Using TheMovieDb provider. 18:43:03 INFO [provider.yarr.sources.tpb] Using TPB.org provider 18:43:03 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Using Newznab provider 18:43:03 INFO [rovider.yarr.sources.nzbs] Using NZBs.org provider 18:43:03 INFO [er.yarr.sources.nzbmatrix] Using NZBMatrix provider 18:43:03 INFO [ider.yarr.sources.newzbin] Using newzbin provider 18:43:03 INFO [ app.lib.cron] Starting Cronjobs. 18:43:03 INFO [ ENGINE] Started monitor thread '_TimeoutMonitor'. 18:43:03 ERROR [ ENGINE] Set handler for console events. 18:43:03 INFO [ ENGINE] Bus STARTING 18:43:03 INFO [ ENGINE] Listening for SIGTERM. 18:43:00 INFO [ app.lib.qualities] Creating custom=False quality: scr 18:42:59 INFO [ app.lib.qualities] Creating custom=False quality: tc 18:42:58 INFO [ app.lib.qualities] Creating custom=False quality: 1080p 18:42:57 INFO [ app.lib.qualities] Creating custom=False quality: 720p 18:42:56 INFO [ app.lib.qualities] Creating custom=False quality: brrip 18:42:55 INFO [ app.lib.qualities] Creating custom=False quality: dvdr 18:42:54 INFO [ app.lib.qualities] Creating custom=False quality: r5 18:42:53 INFO [ app.lib.qualities] Creating custom=False quality: ts 18:42:52 INFO [ app.lib.qualities] Creating custom=False quality: cam 18:42:51 INFO [ app.lib.qualities] Creating custom=False quality: dvdrip 18:42:45 INFO [ app.config.db] Initializing Database.
Gegevens lijken dus niet goed ingevuld
Vond het al raar dat periscope geen subs meer binnen trok van bierdopje, kennelijk werkt hun API weer niet meer
http://code.google.com/p/periscope/issues/detail?id=114
BTW, wat is de meest recente periscope versie?
Ik krijg revision 150 te zien na een svn update, is dat de meest recente versie?
Ik krijg revision 150 te zien na een svn update, is dat de meest recente versie?
[ Voor 27% gewijzigd door Earzz op 27-09-2011 19:39 ]
XboxLive: Dave 130R
Ik heb het linkje gemaakt. het is nu www.pruimentijd.net/couchpotato.txtfonsoy schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 12:29:
Ik heb mijn log bestand even online gezet.
@Hakulaku
Stom dat ik het zelf niet in de gaten had. Voor de mensen die nu net het topic binnenlopen, mijn CP vist geen NZB'tjes van de provider, ondanks dat de instellingen nagenoeg gelijk staan aan een werkende SB op hetzelfde systeem.
Mocht iemand een idee hebben....
Omfg! Ik had gewoon een spelfout in mijn wachtwoord haha!Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 18:52:
[...]
18:45:27 ERROR [ app.lib.provider.rss] Something went wrong in urlopen: HTTP Error 401: basic auth failed
Gegevens lijken dus niet goed ingevuld
Excuus, en bedankt!
Afgezien van een paar series die, volgens mij in SB thuishoren (fonsoy schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:40:
[...]
Ik heb het linkje gemaakt. het is nu www.pruimentijd.net/couchpotato.txt
Stom dat ik het zelf niet in de gaten had. Voor de mensen die nu net het topic binnenlopen, mijn CP vist geen NZB'tjes van de provider, ondanks dat de instellingen nagenoeg gelijk staan aan een werkende SB op hetzelfde systeem.
Mocht iemand een idee hebben....
Inderdaad, dat is ook iets waar ik over struikel. Het vinkje heb ik nagelopen, die staat aangevinkt. Ook heb in een searchprovider ingevuld.r3v0ss schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 22:03:
[...]
Afgezien van een paar series die, volgens mij in SB thuishoren (), zie ik helemaal geen error meldingen. Domme vraag, maar staat het vinkje bij 'Enable', onder 'settings' > 'downloaders' wel aan?
Ik kan wel screenshotjes maken van de instellingen, alleen ik denk dat we daar niet veel verder mee gaan komen.
Ik weet overigens niet welke series je ziet in dat log
Beetje laat, maar wil er toch nog op inhaken.PAL86 schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 10:09:
[...]
Probeer het eens met http:// ervoor zoals:
[afbeelding]
Ik zie op de screenshot dat "nzb.su" er niet bij staat als newznab server. Ik raad echt aan om daar toch nog steeds een accountje bij aan te maken. Zet hem dan helemaal achteraan in de lijst.
Ze hebben gewoon een goede compleetheid. Het limiet is alleen vervelend. Ik kan dingen geindexeerd hebben wat zij niet hebben, maar andersom natuurlijk ook!
Mijn server is overigens bijna klaar met de backlog import. Nog wat gekke audio, een paar SDTV's en sport en ik moet de XXX import nog erin gooien, maar die heeft niet zo haast geloof ik)
Even wat stat;
Database = 28.5 GB
Aantal releases = 298.302
Signups
Month Signups
September 2011 68
August 2011 141
Total 209
Overigens, al je wilt zien wat er geindexeerd is in welke groep en de hoeveelheid nzb's per group;De top grabber heeft er 950 weggetrokken, op verre afstand van de nummer 2 met 212 nzb's
http://www.j1nx.nl/newznab/www/browsegroup
Een aantal groepen, staat dat die of wel nooit geupdate is of wel heel lang geleden. Ik indexeer namelijk op basis van headers maar 21 groepen. De belangrijkste, waar de release groupen posten, zodat de regular expression ook zien heeft. Ik bedoel, je kan alt.binaries.boneless wel indexeren, maar het vraagt enorm veel, terwijl van de miljoenen headers er per week net 20 releases opgepikt worden met de regular expressies. (zijn vaak nog cross posts ook)
Anyway, voordat ik de export/import van spotweb start, zet ik wel een heleboel andere groepen aan, zodat als iemand op spotweb iets post in een groep die ik niet indexeer, hij toch netje geimporteerd word.
Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.
18:34:52 INFO [ app.lib.cron.movierss] Release found: {'name': 'glee: the complete second season', 'year': '2010'}.fonsoy schreef op woensdag 28 september 2011 @ 08:35:
[...]
Ik weet overigens niet welke series je ziet in dat log![]()
18:34:52 INFO [ app.lib.cron.movierss] Release found: {'name': "it's always sunny in philadelphia: the complete season 6", 'year': '2010'}.
Maar nu weet ik niet of 'ie er alleen naar zoekt, of dat ze ook daadwerkelijk ingevoerd zijn.
Verwijderd
Hoi allemaal
Ik ben helaas mijn wachtwoord vergeten van sickbeard
Ik las op internet dat je in config.ini het wachtwoord terug kan halen alleen weet ik niet waar dat staat op een qnap TS-210 .
Ik zie bij QPKG sickbeard - Installation Path: /share/MD0_DATA/.qpkg/SickBeard , maar heb geen idee hoe ik dat kan benaderen.
Hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen.
Ik ben helaas mijn wachtwoord vergeten van sickbeard

Ik las op internet dat je in config.ini het wachtwoord terug kan halen alleen weet ik niet waar dat staat op een qnap TS-210 .
Ik zie bij QPKG sickbeard - Installation Path: /share/MD0_DATA/.qpkg/SickBeard , maar heb geen idee hoe ik dat kan benaderen.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2011 23:17 ]
open SSHVerwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 23:14:
Hoi allemaal
Ik ben helaas mijn wachtwoord vergeten van sickbeard![]()
find / -name config.ini
Ik hoop dat het je helpt.
Verwijderd
Bedankt voor het mee denken maar daarmee lukt het ook niet.schumi2004 schreef op woensdag 28 september 2011 @ 23:17:
[...]
open SSH
find / -name config.ini
Ik hoop dat het je helpt.
Volgens mijn qnap moet het hier staan - Installation Path: /share/MD0_DATA/.qpkg/SickBeard
maar heb dus geen enkel idee hoe ik dat pad kan benaderen
volgens mij heb je niet helemaal begrepen hoe dat find commando uitgevoerd moet worden..?
you had me at EHLO
Verwijderd
Dat zou zo maar kunnen.
Ik heb gebruik gemaakt van putty om een ssh sessie te kunnen starten , (heb nog nooit eerder met ssh gewerkt)
Of kan dat soms ook in qnap administration zelf?
Ik heb gebruik gemaakt van putty om een ssh sessie te kunnen starten , (heb nog nooit eerder met ssh gewerkt)
Ik heb m'n eigen api key maar tijdelijk ingevuld. Was vroeger ook al keer een issue, daarom destijds maar een api key aangevraagd.Earzz schreef op dinsdag 27 september 2011 @ 19:36:
Vond het al raar dat periscope geen subs meer binnen trok van bierdopje, kennelijk werkt hun API weer niet meer![]()
Revision 150 is inderdaad de laatste svn release van Periscope.
Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)
Nee, dat is goed! wat kreeg je voor antwoord van het find commando?Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 00:07:
Dat zou zo maar kunnen.
you had me at EHLO
Volgens mij is Periscope een stille dood aan het sterven, er gebeurt zo weinig. Dit lijkt mij de nieuwe periscope:Brickman schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:03:
[...]
Ik heb m'n eigen api key maar tijdelijk ingevuld. Was vroeger ook al keer een issue, daarom destijds maar een api key aangevraagd.
https://github.com/Diaoul/subliminal
Ik heb 'm geinstalleerd, maar krijg 'm niet aan het zoeken, lot's of errors.
Ik heb dit gedaan om te installen:
code:
1
2
3
4
| git clone https://github.com/Diaoul/subliminal sudo apt-get install python-pip cd subliminal sudo pip install subliminal |
De installatie gaat gewoon goed en de terminal geeft output als ik subliminal typ:
Usage: subliminal [options] file1 file2 Options: --version show program's version number and exit -h, --help show this help message and exit -l LANGUAGES, --language=LANGUAGES wanted language (ISO 639-1 two chars) for the subtitles (e.g. fr, en). Multiple uses allowed such that `%prog -l fr -l en file1` -m, --multi download one subtitle per specified language (instead of one of them) and name them accordingly (e.g. .fr.srt, .en.srt) -p PLUGINS, --plugin=PLUGINS plugins to activate -f, --force force download of a subtitle even there is already one present -C, --no-config-file do not use configuration file (requires -l to be specified) -c CONFIG, --config-file=CONFIG configuration file to use -w WORKERS, --workers=WORKERS specify the number of threads to use --cache-dir=CACHE_DIR cache directory to use --no-cache-dir do not use cache directory (some plugins may not work) --list-all-plugins list all plugins available --list-api-plugins list api-based plugins --list-active-plugins list currently active plugins -v, --verbose increase verbosity (maximum 2 times) None
Maar ik krijg 'm niet aan de gang. Maar goed, project is jong en Diaoul heeft al heel veel issues open gezet, dus het zal ook nog wel niet veel doen.
Als je het commando uitvoerd wat ik je gaf kun je iets krijgen zoals dit (op Synology)Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2011 @ 23:58:
[...]
Bedankt voor het mee denken maar daarmee lukt het ook niet.
Volgens mijn qnap moet het hier staan - Installation Path: /share/MD0_DATA/.qpkg/SickBeard
maar heb dus geen enkel idee hoe ik dat pad kan benaderen
code:
1
2
3
4
5
6
| DS211> find / -name config.ini /volume1/@appstore/SABnzbd/var/config.ini /usr/local/var/sickbeard/config.ini /usr/local/var/sabnzbd/config.ini /usr/local/var/headphones/config.ini /usr/local/var/couchpotato/config.ini |
Mijn SickBeard config staat dus hier: /usr/local/var/sickbeard/config.ini
Dan doe je:
more /usr/local/var/sickbeard/config.ini
en je ziet de inhoud van de file.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| DS211> more /volume1/public/sickbeard/config.ini [General] log_dir = /volumeUSB1/usbshare/logs web_port = 8081 web_host = 0.0.0.0 web_ipv6 = 0 web_log = 0 web_root = "" web_username = sickbeard web_password = password use_nzbs = 1 use_torrents = 0 nzb_method = sabnzbd etc |
[ Voor 15% gewijzigd door schumi2004 op 29-09-2011 09:58 ]
Uh.. en hoe installeer ik dat??Senaxx schreef op donderdag 29 september 2011 @ 13:13:
[...]
Er is ook een sickbeard fork met subliminal er in geproggelt, misschien dat je daar eens naar kan kijken? (url)
* RoRoo doet even dom
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Ik gebruik Sickbeard en consoorten op mijn XBMC live USB stick. Nu kreeg ik gisteren een ideetje dat ik vandaag uitgetest heb maar ik liep spijtig genoeg tegen een probleempje.
De USB stick is FAT32, en de XBMC install is aangemaakt met unetbootin. Hier staat een map .xbmc in de XBMC userfolder die dmv een symbolic link doorgesluist wordt naar de USB drive map dotXBMC.
Nu bedacht ik gisteren dat het wel handig zou zijn om voor mijn "services" ook zo een map aan te maken en ze .services en dotServices te noemen. Dit heb ik gedaan en vervolgens de sickbeard install ff verplaatst. Nu merkte ik dat sickbeard ineens zeer traag geworden was
Bijvoorbeeld het inlezen van de series gaat tig keer sneller vanop de linux partitie (die in het live-rw bestand zit) dan vanop de FAT32 USB drive...
Zou dit inderdaad kunnen kloppen? Misschien wordt dat live-rw bestand in het geheugen ingelezen en gaat het daarom veel sneller...
De USB stick is FAT32, en de XBMC install is aangemaakt met unetbootin. Hier staat een map .xbmc in de XBMC userfolder die dmv een symbolic link doorgesluist wordt naar de USB drive map dotXBMC.
Nu bedacht ik gisteren dat het wel handig zou zijn om voor mijn "services" ook zo een map aan te maken en ze .services en dotServices te noemen. Dit heb ik gedaan en vervolgens de sickbeard install ff verplaatst. Nu merkte ik dat sickbeard ineens zeer traag geworden was
Zou dit inderdaad kunnen kloppen? Misschien wordt dat live-rw bestand in het geheugen ingelezen en gaat het daarom veel sneller...
Hetzelfde als sickbeard installed, maar dan clone je de url van Diaouls repo.RoRoo schreef op donderdag 29 september 2011 @ 15:46:
[...]
Uh.. en hoe installeer ik dat??
* RoRoo doet even dom
Verwijderd
Bedankt voor je hulp Schumi2004 ik kom dus inderdaad in het config.ini van sickbeard alleen staat daar dat mijn gebruikersnaam admin is en wachtwoord ook admin, maar dan kom ik er nog niet inschumi2004 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:56:
[...]
Als je het commando uitvoerd wat ik je gaf kun je iets krijgen zoals dit (op Synology)
code:
1 2 3 4 5 6 DS211> find / -name config.ini /volume1/@appstore/SABnzbd/var/config.ini /usr/local/var/sickbeard/config.ini /usr/local/var/sabnzbd/config.ini /usr/local/var/headphones/config.ini /usr/local/var/couchpotato/config.ini
Mijn SickBeard config staat dus hier: /usr/local/var/sickbeard/config.ini
Dan doe je:
more /usr/local/var/sickbeard/config.ini
en je ziet de inhoud van de file.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 DS211> more /volume1/public/sickbeard/config.ini [General] log_dir = /volumeUSB1/usbshare/logs web_port = 8081 web_host = 0.0.0.0 web_ipv6 = 0 web_log = 0 web_root = "" web_username = sickbeard web_password = password use_nzbs = 1 use_torrents = 0 nzb_method = sabnzbd etc
Heb je misschien nog een tip?
Verwijderd
Misschien een spatie ervoor/achter op die regels?Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 19:21:
[...]
Bedankt voor je hulp Schumi2004 ik kom dus inderdaad in het config.ini van sickbeard alleen staat daar dat mijn gebruikersnaam admin is en wachtwoord ook admin, maar dan kom ik er nog niet in
Heb je misschien nog een tip?
Verwijderd
Nee helaas niet had ik ook al geprobeerdVerwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 19:23:
[...]
Misschien een spatie ervoor/achter op die regels?
Aanpassen met vi en pad naar bestand.Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 19:31:
[...]
Nee helaas niet had ik ook al geprobeerd
vi /usr/local/var/sickbeard/config.ini
http://www.cs.colostate.edu/helpdocs/vi.html
note: maak mss eerst een copy om terug te zetten als fout gaat.
cp /usr/local/var/sickbeard/config.ini /usr/local/var/sickbeard/config.ini.backup
[ Voor 26% gewijzigd door schumi2004 op 29-09-2011 21:14 ]
Verwijderd
ik doe dus vi /share/MD0_DATA/.qpkg/SickBeard/config.inischumi2004 schreef op donderdag 29 september 2011 @ 21:13:
[...]
Aanpassen met vi en pad naar bestand.
vi /usr/local/var/sickbeard/config.ini
http://www.cs.colostate.edu/helpdocs/vi.html
note: maak mss eerst een copy om terug te zetten als fout gaat.
cp /usr/local/var/sickbeard/config.ini /usr/local/var/sickbeard/config.ini.backup
En als ik dan op insert druk kan ik dingen in de config.ini aanpassen , maar kom er niet precies uit hoe je het opslaat. Want als de ssh sessie afsluit en weer opnieuw start is er niks verandert in de config.ini
http://www.felixgers.de/t...s/vi_start_save_quit.htmlVerwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 22:50:
[...]
ik doe dus vi /share/MD0_DATA/.qpkg/SickBeard/config.ini
En als ik dan op insert druk kan ik dingen in de config.ini aanpassen , maar kom er niet precies uit hoe je het opslaat. Want als de ssh sessie afsluit en weer opnieuw start is er niks verandert in de config.ini
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
<esc> :wqVerwijderd schreef op donderdag 29 september 2011 @ 22:50:
[...]
ik doe dus vi /share/MD0_DATA/.qpkg/SickBeard/config.ini
Welke NZB providers gebruiken jullie? De helft bij CP is payed of op credits/invite ofzo.
Zijn er ook gratis alternatieven?
Verwijderd
Het is nu gelukt om gebruikersnaam en wachtwoord te veranderen maar nog steeds geen geluk om in de webpagina te komen.
Ik heb geprobeerd om sickbeard te verwijderen op mijn qnap en vervolgens opnieuw geinstalleerd maar ook dat lukt niet.
Denk haast dat het een factory reset van mijn nas gaat worden om nog gebruik te kunnen maken van sickbeard
Genoeg, en ze zijn eigenlijk allemaal wel besproken hier in het topic; gewoon even het hele topic doorlezen (ja dat meen ik serieus).Kecin schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 00:12:
Heb je aan die providers niet genoeg, nzbmatrix kost maar 10 pond eenmalig.
[ Voor 11% gewijzigd door job op 30-09-2011 00:29 ]
nee joh. ff zo doen: sickbeardmap verwijderen en je nas opnieuw opstarten. Nu sickbeard opnieuw installeren en dan weer herstarten. dan zou je een verse sickbeard moeten hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 00:18:
[...]
Het is nu gelukt om gebruikersnaam en wachtwoord te veranderen maar nog steeds geen geluk om in de webpagina te komen.
Ik heb geprobeerd om sickbeard te verwijderen op mijn qnap en vervolgens opnieuw geinstalleerd maar ook dat lukt niet.
Denk haast dat het een factory reset van mijn nas gaat worden om nog gebruik te kunnen maken van sickbeard
Ik kom weer even terug op het "American Dad" probleem. Zowel FOX (officiële uitzender) als SickBeard (TVDB) zijn bij Season 8. Alleen blijft de "scene" eigenwijs op Season 7. Dit is nu al een hele tijd zo, en het lijkt erop alsof niemand wakker geschud wordt.
Het is ook zo jammer, want je kunt helaas niet even naar info@scene.nl mailen om ze te vragen het op te lossen.
Hoe kom je in contact met die releasers? Want zij wijken nu af van de officiële Season nummering.
Iemand connecties in die wereld?
Het is ook zo jammer, want je kunt helaas niet even naar info@scene.nl mailen om ze te vragen het op te lossen.
Hoe kom je in contact met die releasers? Want zij wijken nu af van de officiële Season nummering.
People who live in glass houses shouldn't throw stones.
Dat heeft geen zin, dat zijn slechts de posters. Het gaat om de release groepen die de series capturen.Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 22:16:
Laat een bericht achter op de NZB-site waar de file vandaan komt
Vergeefse moeite, de scene is nogal stug in dat soort dingen en zal niet afwijken van de nummering die ze nu gebruiken. Dit is al vaker met series gebeurt en afaik zijn er zelfs al uitzonderingen in SB voor toegevoegd.Saeverix schreef op vrijdag 30 september 2011 @ 22:14:
Ik kom weer even terug op het "American Dad" probleem. Zowel FOX (officiële uitzender) als SickBeard (TVDB) zijn bij Season 8. Alleen blijft de "scene" eigenwijs op Season 7. Dit is nu al een hele tijd zo, en het lijkt erop alsof niemand wakker geschud wordt.
(Overigens is het niet alleen de scene die hier stug in kan zijn, okk TVrage/tvdb willen nog eens voet bij stuk houden)
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Ja dat dacht ik al, jammer. Terwijl ze in dit geval echt verkeerd zitten omdat FOX (de officiële zender waar als eerste de nieuwe afleveringen te zien zijn) ook Season 8 aangeeft.Zer0 schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 00:13:
[...]
Vergeefse moeite, de scene is nogal stug in dat soort dingen en zal niet afwijken van de nummering die ze nu gebruiken. Dit is al vaker met series gebeurt en afaik zijn er zelfs al uitzonderingen in SB voor toegevoegd.
(Overigens is het niet alleen de scene die hier stug in kan zijn, okk TVrage/tvdb willen nog eens voet bij stuk houden)
Ik heb al een aantal dingen voorgesteld op de forums van SickBeard (zoals bijvoorbeeld manueel het Season nummer kunnen aanpassen) maar daar werd niet echt serieus op ingegaan.
Ik denk dat ik me erbij moet neerleggen dat ik American Dad weer ouderwets handmatig moet gaan downloaden.
ja, dat doe ik ook maar ondertussenSaeverix schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 00:36:
[...]
Ja dat dacht ik al, jammer. Terwijl ze in dit geval echt verkeerd zitten omdat FOX (de officiële zender waar als eerste de nieuwe afleveringen te zien zijn) ook Season 8 aangeeft.
Ik heb al een aantal dingen voorgesteld op de forums van SickBeard (zoals bijvoorbeeld manueel het Season nummer kunnen aanpassen) maar daar werd niet echt serieus op ingegaan.
Ik denk dat ik me erbij moet neerleggen dat ik American Dad weer ouderwets handmatig moet gaan downloaden.

erg onhandig
60 TB can not be enough
@hierboven:
Sabnzbd heeft nog altijd de rss functie waarmee je je ook makkelijk abonneert op tv-shows. Voordat sickbeard bestond was het ook al redelijk geautomatiseerd te doen. Meer dan een jaar ervaring mee, maar er zijn wat nadelen, zoals dubbelaars bijvoorbeeld.
Sabnzbd heeft nog altijd de rss functie waarmee je je ook makkelijk abonneert op tv-shows. Voordat sickbeard bestond was het ook al redelijk geautomatiseerd te doen. Meer dan een jaar ervaring mee, maar er zijn wat nadelen, zoals dubbelaars bijvoorbeeld.
Mijn rss pipes via Yahoo zijn nog steeds master hoor, die werken beter dan SB
.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Daar heb ik laatst ook naar gekeken, maar heb niet echt een site gevonden die een goede rss aanbied met nzb's voor bepaalde series.Mar2zz schreef op zaterdag 01 oktober 2011 @ 09:11:
@hierboven:
Ik ben nu al een paar dagen aan het stoeien met Couch Potato, maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Voor zover ik kan zien staan alle instellingen goed, maar hij geeft geen NZB's door aan SAB. Ik snap ook niet hoe ik kan zien of hij uberhaupt een match heeft, want ik vind de logs maar verwarrend. Op de providerpagina heb ik dit ingevuld:
Newznab
Enable: aangevinkt
Host: http://www.j1nx.nl/newznab/www//
Apikey: de code die op de profielpagina staat achter "Site Api/Rss Key:" op j1nx.nl
Verder heb ik bij verboden woorden French en German staan, omdat het eerst leek alsof hij alleen naar die 2 talen zocht..
Als ik dan een zoektocht forceer krijg ik de volgende log:
Wat doe ik verkeerd?
Newznab
Apikey: de code die op de profielpagina staat achter "Site Api/Rss Key:" op j1nx.nl
Verder heb ik bij verboden woorden French en German staan, omdat het eerst leek alsof hij alleen naar die 2 talen zocht..
Als ik dan een zoektocht forceer krijg ik de volgende log:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
| 18:55:50 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1317563681, u'theater': 0, u'bluray': False} 18:55:49 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1317563799, u'theater': 0, u'bluray': False} 18:55:48 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1317563674, u'theater': 0, u'bluray': False} 18:55:47 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1317563802, u'theater': 0, u'bluray': False} 18:55:46 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1317563702, u'theater': 0, u'bluray': False} 18:55:45 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1317563720, u'theater': 0, u'bluray': False} 18:55:44 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1317563892, u'theater': 0, u'bluray': False} 18:55:43 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1317563675, u'theater': 0, u'bluray': False} 18:55:41 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1317563704, u'theater': 0, u'bluray': False} 18:55:40 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1317563677, u'theater': 0, u'bluray': False} 18:55:39 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1317563840, u'theater': 0, u'bluray': False} 18:55:38 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1317563858, u'theater': 0, u'bluray': False} 18:55:37 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1317564397, u'theater': 0, u'bluray': False} 18:55:36 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1317563710, u'theater': 0, u'bluray': False} 18:55:35 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1317563692, u'theater': 0, u'bluray': False} 18:55:34 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1317563672, u'theater': 0, u'bluray': False} 18:55:32 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1317563678, u'theater': 0, u'bluray': False} 18:55:31 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1317563699, u'theater': 0, u'bluray': False} 18:55:30 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1317563696, u'theater': 0, u'bluray': False} 18:55:29 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1317563668, u'theater': 0, u'bluray': False} 18:55:28 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1317563769, u'theater': 0, u'bluray': False} 18:55:27 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1317563679, u'theater': 0, u'bluray': False} 18:55:26 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1319493600, u'expires': 1316557458, u'theater': 1315519200, u'bluray': True} 18:55:25 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1317566784, u'theater': 0, u'bluray': False} 18:55:24 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1317563680, u'theater': 0, u'bluray': False} 18:55:22 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1317563765, u'theater': 0, u'bluray': False} 18:55:21 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1317563722, u'theater': 0, u'bluray': False} 18:55:20 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1321830000, u'expires': 1317028113, u'theater': 1313704800, u'bluray': True} 18:55:19 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1319493600, u'expires': 1316556041, u'theater': 1313532000, u'bluray': True} 18:55:18 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1324854000, u'expires': 1317028169, u'theater': 1313100000, u'bluray': True} 18:55:17 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1317563677, u'theater': 0, u'bluray': False} 18:55:16 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1317563663, u'theater': 0, u'bluray': False} 18:55:15 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1321830000, u'expires': 1317028114, u'theater': 1311890400, u'bluray': True} 18:55:13 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1317563693, u'theater': 0, u'bluray': False} 18:55:12 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1319407200, u'expires': 1317028107, u'theater': 1311285600, u'bluray': True} 18:55:11 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1317563713, u'theater': 0, u'bluray': False} 18:55:10 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1317563847, u'theater': 0, u'bluray': False} 18:55:09 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1317563878, u'theater': 0, u'bluray': False} 18:55:08 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1318543200, u'expires': 1317028112, u'theater': 1308261600, u'bluray': True} 18:55:07 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1315519200, u'expires': 1317028339, u'theater': 1307052000, u'bluray': True} 18:55:06 INFO [ app.lib.cron.yarr] Finished search. 18:55:06 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1600195&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:55:06 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1317563681, u'theater': 0, u'bluray': False} 18:55:05 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1714208&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:55:05 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=0948470&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:55:04 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1321311600, u'expires': 1317028234, u'theater': 1305842400, u'bluray': True} 18:55:04 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1571222&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:55:04 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1268799&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:55:03 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1315864800, u'expires': 1317028141, u'theater': 1304632800, u'bluray': True} 18:55:03 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1392170&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:55:02 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1596365&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:55:02 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1496025&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:55:01 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1071875&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:55:01 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1440129&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:55:00 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=0401729&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:55:00 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1506999&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:55:00 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1276104&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:55:00 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1515091&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:59 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1317563744, u'theater': 0, u'bluray': False} 18:54:59 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1229238&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:59 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1253864&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:58 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1598778&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:58 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1317563676, u'theater': 0, u'bluray': False} 18:54:58 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1778304&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:58 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=0905372&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:57 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=0433035&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:57 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1314050400, u'expires': 1317028419, u'theater': 1303423200, u'bluray': True} 18:54:57 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1462041&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:57 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1448755&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:56 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1533749&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:56 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1687277&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:56 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] NZB 'Colombiana.2011.German.DL.MD.TS.XviD-MTX' contains the following blacklisted words: german 18:54:56 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1314655200, u'expires': 1317029420, u'theater': 1299193200, u'bluray': True} 18:54:56 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1657507&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:55 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1563738&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:55 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1438176&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:55 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] NZB 'Conan.2011.TS.MD.German.XviD-WTR' contains the following blacklisted words: german 18:54:55 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=0816462&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:55 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1317563715, u'theater': 0, u'bluray': False} 18:54:54 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1734067&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:54 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] NZB 'Final.Destination.5.Cam.MD.German.XViD-TM' contains the following blacklisted words: german 18:54:54 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] NZB 'Final.Destination.5.Cam.MD.German.XViD-TM' contains the following blacklisted words: german 18:54:54 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1622979&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:54 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] NZB 'Planet.der.Affen.Prevolution.2011.TS.German.LD.XviD-TwixX' contains the following blacklisted words: german 18:54:54 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1318514&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:54 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] NZB 'Cowboys.and.Aliens.2011.German.TS.LineDubbed.XviD-TwixX' contains the following blacklisted words: german 18:54:54 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1302559200, u'expires': 1317031153, u'theater': 1294959600, u'bluray': True} 18:54:53 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=0409847&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:53 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1270262&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:53 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1549572&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:53 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] NZB 'Captain.America.TS.LD.German.XviD-OCM' contains the following blacklisted words: german 18:54:52 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1301349600, u'expires': 1317031826, u'theater': 1289516400, u'bluray': True} 18:54:52 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=0458339&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:52 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1814836&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:52 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] NZB 'Blitz.LiMiTED.FRENCH.BDRiP.XViD-4kSD' contains the following blacklisted words: french 18:54:51 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1297919&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:51 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1317563893, u'theater': 0, u'bluray': False} 18:54:51 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] NZB 'Transformers.Dark.Of.The.Moon.2011.FRENCH.DVDRip.XviD-AYMO' contains the following blacklisted words: french 18:54:51 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] NZB 'Transformers.3.Dark.Of.The.Moon.2011.German.AC3D.BluRay.720p.x264-HOR' contains the following blacklisted words: german 18:54:51 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] NZB 'Transformers.3.Dark.Of.The.Moon.2011.German.AC3D.DVDRip.Xvid-HOR' contains the following blacklisted words: german 18:54:51 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] NZB 'Transformers.3.Dark.Of.The.Moon.2011.German.AC3D.BRRip.Xvid-HOR' contains the following blacklisted words: german 18:54:51 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] NZB 'Transformers.Dark.Of.The.Moon.2011.FRENCH.720p.Bluray.x264-NERDHD' contains the following blacklisted words: french 18:54:51 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] NZB 'Transformers.3.Dark.Of.The.Moon.2011.German.AC3D.BluRay.1080p.x264-HOR' contains the following blacklisted words: german 18:54:51 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] NZB 'Transformers.Dark.Of.The.Moon.2011.PROPER.FRENCH.720p.BluRay.x264-LOST' contains the following blacklisted words: french 18:54:51 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] NZB 'Transformers.3.Dark.Of.The.Moon.German.AC3.5.1.Dubbed.BDRip.Xvid-FDL' contains the following blacklisted words: german 18:54:51 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] "Transformers.Dark.Of.The.Moon.2011.CUSTOM.NL.SUBBED.COMPLETE.BLURAY-RVL" is too small to be DVD-R. 2610MB instead of the minimal of 3000MB. 18:54:51 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1399103&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:51 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] NZB 'Green.Lantern.TS.LD.German.XviD-FLOPPYDiSK' contains the following blacklisted words: german 18:54:51 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] NZB 'Green.Lantern.PPVRip.Line.Dubbed.German.XviD-WTR' contains the following blacklisted words: german 18:54:51 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] NZB 'Green.Lantern.2011.FRENCH.720p.BluRay.x264-LOST' contains the following blacklisted words: french 18:54:50 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1133985&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:50 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1317566230, u'theater': 0, u'bluray': False} 18:54:50 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] NZB 'Entscheidung.2011.German.AC3D.BRRip.Xvid-HOR' contains the following blacklisted words: german 18:54:50 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] NZB 'Men.First.Class.2011.FRENCH.BDRip.XviD-NERD' contains the following blacklisted words: french 18:54:50 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] NZB 'Men.First.Class.2011.FRENCH.1080p.BluRay.x264-LOST' contains the following blacklisted words: french 18:54:50 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] NZB 'Men.Erste.Entscheidung.German.DL.1080p.BluRay.x264-RSG' contains the following blacklisted words: german 18:54:50 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1270798&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:49 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1650062&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:49 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] NZB 'Fluch.der.Karibik.Fremde.Gezeiten.2011.German.AC3D.BluRay.720p.x264-FDL' contains the following blacklisted words: german 18:54:49 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] NZB 'Fluch.der.Karibik.Fremde.Gezeiten.2011.German.AC3D.BluRay.1080p.x264-HOR' contains the following blacklisted words: german 18:54:49 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] NZB 'Fluch.der.Karibik.Fremde.Gezeiten.2011.German.AC3D.Half.SBS.3D.BluRay.720p.x264-HOR' contains the following blacklisted words: german 18:54:49 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] NZB 'Pirates.Of.The.Caribbean.On.Stranger.Tides.FRENCH.DVDRiP.LD.XViD-SERUM' contains the following blacklisted words: french 18:54:49 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] Wrong: Pirates.Of.The.Caribbean.On.Stranger.Tides.2011.TRUEFRENCH.720p.BluRay.x264-SLiMHD, contains other quality, looking for DVD-R 18:54:49 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] Wrong: Pirates.Of.The.Caribbean.On.Stranger.Tides.2011.MULTi.WiTH.TRUEFRENCH.1080p.BluRay.x264-KLine, contains other quality, looking for DVD-R 18:54:49 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] NZB 'Pirates.Of.The.Caribbean.On.Stranger.Tides.2011.FRENCH.BDRiP.XViD-THENiGHTMARE' contains the following blacklisted words: french 18:54:49 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] NZB 'Fluch.der.Karibik.4.2011.German.AC3D.Retail.BluRay.1080p.x264-HOR' contains the following blacklisted words: german 18:54:49 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] NZB 'Pirates.Of.The.Caribbean.On.Stranger.Tides.2011.FRENCH.BDRip.XviD-AYMO' contains the following blacklisted words: french 18:54:49 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1317567235, u'theater': 0, u'bluray': False} 18:54:49 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1298650&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:49 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] NZB 'Thor.2011.FRENCH.BDRip.XviD-NERD' contains the following blacklisted words: french 18:54:49 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] NZB 'Thor.2011.FRENCH.REPACK.BDRip.XviD-NERD' contains the following blacklisted words: french 18:54:49 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] NZB 'Thor.2011.German.AC3D.BRRip.Xvid-HOR' contains the following blacklisted words: german 18:54:49 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] NZB 'Thor.BDRiP.LD.German.iNTERNAL.XViD-Pleaders' contains the following blacklisted words: german 18:54:49 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] NZB 'Thor.2011.German.AC3D.BluRay.1080p.x264-HOR' contains the following blacklisted words: german 18:54:49 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] NZB 'Thor.2011.German.AC3.Retail.BRRip.Xvid-HOR' contains the following blacklisted words: german 18:54:49 INFO [pp.lib.provider.yarr.base] NZB 'Thor.2011.FRENCH.720p.BluRay.x264-LOST' contains the following blacklisted words: french 18:54:48 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=0800369&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:48 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1703199&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:48 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1317568097, u'theater': 0, u'bluray': False} 18:54:48 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1772240&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:47 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1743720&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:47 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1100051&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:47 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 1285884000, u'expires': 1316954196, u'theater': 1270764000, u'bluray': True} 18:54:47 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1270761&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:46 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1292648&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:46 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1694015&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:46 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1167675&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:46 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 0, u'expires': 1317568066, u'theater': 0, u'bluray': False} 18:54:46 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1363468&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:45 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1114731&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:45 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1268224&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:45 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=0960066&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:45 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 954194400, u'expires': 1317030400, u'theater': 933890400, u'bluray': False} 18:54:44 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=0818098&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:44 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=1159263&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:44 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Getting RSS from cache: tt0167404-2010. 18:54:44 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=0115571&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:43 INFO [ app.lib.cron.eta] Found ETA: {u'dvd': 968191200, u'expires': 1317049794, u'theater': 822610800, u'bluray': False} 18:54:43 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://www.j1nx.nl/newznab/www//api?t=movie&imdbid=0114367&apikey=mijnAPIkey&extended=1&cat=2010 18:54:43 INFO [ app.lib.cron.yarr] Searching for new downloads, for all movies. |
Wat doe ik verkeerd?
@FriXion
Zover ik kan zien is voldoet niets aan de voorwaarde en zie je steeds staan
NZB 'Pirates.Of.The.Caribbean.On.Stranger.Tides.2011.FRENCH.BDRip.XviD-AYMO' contains the following blacklisted words: french
Je moet dus even naar de de instellingen goed doorlopen denk ik.
Bij General heb ik alleen staan
Ignore words: DUBBED
Preferred words: NL,Nederlands,Ned,Dutch
Daarmee werkt het prima.
NZB 'Pirates.Of.The.Caribbean.On.Stranger.Tides.2011.FRENCH.BDRip.XviD-AYMO' contains the following blacklisted words: french
Daarmee werkt het prima.
[ Voor 5% gewijzigd door MikeOO op 02-10-2011 20:11 ]
Ik zie hier veel mensen klagen over ondertiteling, maar ik vind het een beetje een non-issue. Ikzelf gebruik XBMC en de beschikbare subtitle plugin is heel erg goed en het is echt geen moeite om op 2 knopjes te drukken
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Maar er zijn ook mensen die geen XBMC gebruikenDannydekr schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 20:12:
Ik zie hier veel mensen klagen over ondertiteling, maar ik vind het een beetje een non-issue. Ikzelf gebruik XBMC en de beschikbare subtitle plugin is heel erg goed en het is echt geen moeite om op 2 knopjes te drukken
Gebruik zelf ook XBMC maar het is gewoon handig als dit allemaal automatisch kan. Daar ben je een Tweaker voor toch.
Je hoort me niet klagen als het automatisch gaatMikeOO schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 20:13:
[...]
Maar er zijn ook mensen die geen XBMC gebruiken![]()
Gebruik zelf ook XBMC maar het is gewoon handig als dit allemaal automatisch kan. Daar ben je een Tweaker voor toch.
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Er zijn sites waar je ze zelf kunt samenstellen. zelfs een bekende nederlandse nzbindex-er.Senaxx schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 17:26:
[...]
Daar heb ik laatst ook naar gekeken, maar heb niet echt een site gevonden die een goede rss aanbied met nzb's voor bepaalde series.
Ik had eerst geen enkele term in de blacklist staan, maar dan werkte het nog steeds niet.. Ik denk ook dat er iets in mijn instellingen verkeerd staat, maar ik kan maar niet vinden wát. Ik zal al mijn instellingen opnoemen, misschien dat iemand het ziet..MikeOO schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 20:11:
@FriXion
Daarmee werkt het prima.
GENERAL
Host: 0.0.0.0
Port: 5000
Username: leeg
Password: leeg
Launch browser: uitgevinkt
Use update: aangevinkt
Search every: 24 hours
Ignore words: german, french (als hier niks staat werkt het nog niet)
Preferred words: leeg
Required words: leeg
NZBs/TORRENTS
NZBs
Enabled: aangevinkt
Retention: 1000 days
Download to: SABnzbd
Host: localhost:999 (ik gebruik hier poort 999 voor)
Apikey: De juiste API-key uit SAB
Username: juiste username van SAB
Password: juiste pass van SAB
Category: movies
Torrents
(uitgeschakeld)
PROVIDERS
Api-key: de juiste API key van J1nx.nl
(de rest uitgevinkt)
QUALITY
Default quality: 1080p
Order & Hide: 1080P, 720P, DVD-R, DVD-RIP, BR-RIP, Screener, R5
Quality sizes: 1080p=5000-20000, 720p=3500-10000, BR-RIP=700-7000, DVD-R=3000-10000, DVD-RIP=600-2400, Screener=600-1000, R5=600-9000
RENAMING
(uitgevinkt)
EXTRAS
Blu-Ray RSS: uitgevinkt
Trailers: None en movie-trailer.ext
Subtitles: enable
Language: en, nl
Naming: filename.ext
Add language to name: aangevinkt
Save metadata: aangevinkt
Check VideoETA: aangevinkt
NOTIFICATIONS
xbmc
Update library: aangevinkt
Host: localhost:801 (klopt)
username: mijn XMBC username
password: mijn XBMC password
Db path: leeg
De rest uitgevinkt
Oh enne mijn versie is "Windows build r34".
Iemand enig idee?
Ja, je bent te specifiek. In couchpotato moet je een qualityprofiel samenstellen waarbinnen je ook andere kwaliteiten accepteert, en niet alleen 1080p als optie kiest. Je minimumsmaak eerst, bijvoorbeeld dvd ofzo en dan daar de hogerer kwaliteiten boven. als je die dan ook een vink geeft als end kwaliteit dan pakt ie films in al je kwaliteitsopgaves, met de bovenste als voorkeur.
Op bierdopje zijn ze inderdaad sinds kort een stuk strenger helaas. Mijn key doet het ook niet meer sinds een paar dagen. Na enig zoekwerk kwam ik terecht bij deze recente aankondiging (17 september) over het nieuwe API key beleid:Brickman schreef op donderdag 29 september 2011 @ 09:03:
[...]
Ik heb m'n eigen api key maar tijdelijk ingevuld. Was vroeger ook al keer een issue, daarom destijds maar een api key aangevraagd.
Einde oefening dus lijkt me voor de combinatie bierdopje+periscope in z'n huidige vorm. Maar nu blijkt er ene 'sabi' op het betreffende forum aanwezig te zijn die periscope wil gaan verbeteren. Als hij voldoet aan de voorwaarden van Bierdopje (caching!) dan krijgt hij een geldige API key, aldus deze key request.Gebruikers die een API key aanvroegen voor een bestaande applicatie, niet van hunzelf
Voor de app Periscope vond men het nodig om een persoonlijke API sleutel aan te vragen. Dit is niet waar de API voor bedoeld is. Een API key is voor een applicatie, niet voor een gebruiker. Er stonden een gigantische hoeveelheid aan Periscope keys in onze database.
We hebben de API oorspronkelijk gemaakt voor ontwikkelaars om het te integreren met hun nieuwe (of bestaande) applicatie. Als we honderden API keys gaan zien voor één app, is er toch iets fundamenteel mis met die app als deze de last om een API key aan te vragen bij de eindgebruiker legt.
Gebruikers die vol gingen zitten hameren
...en honderden of zelfs duizenden requests tegelijk deden.
Een beetje rustiger mag ook wel.
Dus, wat gaat er nu gebeuren?
Nu hebben we:
De groot-misbruikers een API-IP ban gegeven, deze kan worden opgeheven als je kan garanderen dat je niet meer zal misbruiken.
API keys worden niet meer automatisch geactiveerd, deze moeten geactiveerd worden en een reden hebben waar je de API key voor nodig hebt.
Hoe kan ik een key laten activeren?
Hiervoor dien je een topic te openen in het Lieve Adjes forum met als titel: "[APIKEY] Gebruikersnaam". In je topic schrijf je de laatste 4 letters/cijfers van je API key en geef je aan waar je hem voor gaat gebruiken.
[....]
Weet iemand toevallig waar we de voortgang van 'sabi' kunnen volgen?
Hmm schijt, dan zal ik alles wat ik via SickBeard binnen haal nog moeten voorzien van ondertitels. Daar zit ik niet op te wachten. Hopelijk integreren SB en CP binnenkort de spk's van fatsoenlijke ondertitel zoekers zodat ik niet meer met die problemen zit.
Ik zou zeggen dat dat op Github kan, maar volgens mij heeft niemand de afgelopen tijd Periscope geforkt...:rintje schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 21:22:
[...]
Weet iemand toevallig waar we de voortgang van 'sabi' kunnen volgen?
https://github.com/patrickdessalle/periscope/network
Ik zie hier de logica nog niet helemaal van, zou je eens een screen kunnen maken hoe jij dit hebt ingericht?Mar2zz schreef op zondag 02 oktober 2011 @ 20:32:
Ja, je bent te specifiek. In couchpotato moet je een qualityprofiel samenstellen waarbinnen je ook andere kwaliteiten accepteert, en niet alleen 1080p als optie kiest. Je minimumsmaak eerst, bijvoorbeeld dvd ofzo en dan daar de hogerer kwaliteiten boven. als je die dan ook een vink geeft als end kwaliteit dan pakt ie films in al je kwaliteitsopgaves, met de bovenste als voorkeur.
Ik heb afgelopen weekend een fork van SB geinstalleerd. Hiermee kun je subtitles downloaden.
https://github.com/Diaoul/Sick-Beard/commits/subliminal
Is nog heel basic, maar werkt heel goed.
https://github.com/Diaoul/Sick-Beard/commits/subliminal
Is nog heel basic, maar werkt heel goed.
Dit topic is gesloten.