[Ervaringen] Sickbeard, Couchpotato e.a. Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 ... 47 Laatste
Acties:
  • 295.865 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:40

spanx

_Sp[A]nX_

Heren,

Ik heb een DS211j met daarop sabnzb en sickbeard ((Zebulon)).

Nu heb ik al een tijdje last van dat de ds211j niet naar slaapstand wou. Ik heb vervolgens sickbeard en sabnzb (middels het bekende start-stop script van (Zebulon) gebruikt en aangepast zodat hij nu werkt...

Nu gaat mijn ds211 wel in slaapstand dus het ligt aan sabnzb en/of sickbeard.

Inmiddels heb ik de nzb wacht folder(sabnzb) op een USBstick gezet maar moet ik ook nog iets voor sickbeard doen? (nu kijkt sickbeard elke 65 minuten naar nieuwe series, maar kan sickbeard ook voor een spin-up zorgen elke 65 minuten?)

Zou het zo moeten werken of moet ik iets fabrieken zodat hij via de crontab elke nacht het start stop script gaat uitvoeren (niet erg handig/slim)?

Damn it's good 2b a Tweaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:36
spanx schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 14:11:
Inmiddels heb ik de nzb wacht folder(sabnzb) op een USBstick gezet maar moet ik ook nog iets voor sickbeard doen?
Ja, je moet de logdirectory van sab en sickbeard ook op de usb stick zetten.
En elke 65 minuten zoeken naar nieuwe series is erg overdreven. 2 maal per dag is vaak genoeg.

[ Voor 13% gewijzigd door job op 03-09-2011 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik check elk kwartier 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx

spanx

_Sp[A]nX_

is dat handig elk kwartier? Ik heb geen betaalde search providers en dus geen backlog functies @ my disposal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Dennism schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 10:52:
Iemand toevallig een oplossing voor het volgende headphones probleem? Kom dit bij meerdere albums tegen:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Timestamp Level Message 
2011-09-03 10:50:02 INFO Removed from results: Red Hot Chili Peppers Im With You 2011 (missing token: I) 
2011-09-03 10:50:02 INFO Removed from results: Red Hot Chili Peppers Im With You 2011 (missing token: I) 
2011-09-03 10:50:02 INFO Removed from results: Red Hot Chili Peppers Im With You RETAIL 2011 MDMp3 (missing token: I) 
2011-09-03 10:50:02 INFO Removed from results: Red Hot Chili Peppers Im With You 2011 BriBerY (missing token: I) 
2011-09-03 10:50:02 INFO Found Red.Hot.Chili.Peppers...Im.With.You-2011. Size: 152.0 MB 
2011-09-03 10:50:02 INFO Found Red.Hot.Chili.Peppers.Im.With.You-2011. Size: 89.0 MB 
2011-09-03 10:50:02 INFO Found Red.Hot.Chili.Peppers.Im.With.You.RETAIL.2011-MDMp3. Size: 141.0 MB 
2011-09-03 10:50:02 INFO Found Red.Hot.Chili.Peppers.Im.With.You.2011-BriBerY. Size: 132.0 MB 
2011-09-03 10:50:02 INFO Parsing results from NZBMatrix 
2011-09-03 10:50:02 INFO Searching for Red Hot Chili Peppers I'm With You since it was marked as wanted
Ik had ook hetzelfde album als Wanted staan, maar die werd niet binnen gehaald. Ik heb toen handmatig via Spotnet een goeie versie gezocht en automatisch laten post-processen. Ik zal eens door mijn logs heen kijken of ik de oorzaak nog kan achterhalen. Ik gebruik in ieder geval geen NZBmatrix zoals jij.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoor12b
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-09 12:00
Dennism schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 10:52:
Iemand toevallig een oplossing voor het volgende headphones probleem? Kom dit bij meerdere albums tegen:
Kijk eens op de issue tracker van Headphones: https://github.com/rembo10/headphones/issues

Als het er nog niet staat zou ik het daar even aanmelden.

spoor12b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:46
ik heb weer een aanpassing gemaakt aan mijn transcode script, notifo support :)

Entertainment vanuit de luie stoel: Scripts, scripts en nog eens scripts

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:04
CptChaos schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 16:59:
[...]
Waarom zou je een show zowel in SD als in HD willen hebben? Download dan HD en laat je mediaserver het lekker downscalen.
Ik heb het zelfde "probleem" Er wordt (door mijn ouders) nog een oude xbox 1 gebruikt voor het kijken van films en series, en die gaat geen HD trekken. Dus ik download voor mezelf de films in HD en voor hun in SD. XBMC zijn ze helemaal gewend aan en werkt ook al jaren prima bij hun. En elke SD film hoef ik niet in HD en andersom :)

En aangezien ze nog met een losse SDTV werken zijn er niet veel opties voor een mediaplayer. En ik wil ook geen hardware kopen om een probleem op te lossen.

Ik heb het momenteel als volgt:

Spotweb: 2 eigen filters. 1 HD met externe subs, en 1 SD met externe subs. Als je een SD film download krijg hij in SABnzbd automatisch het filter XboxSD mee, en bij een HD film het filter HD. Hier hangen weer de post processing scripts achter die het naar de juiste directory's uitpakt.

De xbox1 kijkt via smb weer naar de SD directory, en mijn AppleTV2 kijkt naar de HD directory met films.

Sickbeard: Twee instances, 1tje die HD mijn series download, en andere instance die SD download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-08 10:26

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Pfft? 2011-09-07 00:10:41.285408 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error loading Sick Beard Index URL: (, URLError(error(110, 'Connection timed out'),), ) - [Errno 110] Connection timed out

Hoe fix je dit rare probleem? Qant sickbeard index heb ik zelf niks aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:20
Je kan de sickbeard index uitzetten als search provider. Verder kan je er weinig aan doen, het probleem ligt bij de Sickbeard index.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Ik wil hem niet uitzetten vriend, ik wil hem maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 15:02
Is het mogelijk om CP met de rename+move functie dieper dan de map waar de film in staat te laten zoeken naar subtitles? Want een poster waar ik films van download zet de ondertitels in een map in de map waar de film staat. Hierdoor had ik bijvoorbeeld gister dat CP de film renamed en verplaatste, maar de subtitles liet staan en er zelf subtitles bij downloaden( die toevallig van dezelfde source afkwamen nadat de eerste download van subtitles die niet de goede waren was mislukt). Door dit heb ik ook maar de optie dat CP de overige dingen moet verwijderen uitgezet omdat hij al eerder goede substitles heeft verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lifelogger
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-08 23:23
Nightwatchman schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 18:48:
Vanmiddag met de installers van Mar2zz o.a. SB geïnstalleerd en dat werkt prima. Hiervoor de packages van Zebulon gebruikt en zowel nu als toen kreeg ik de volgende meldingen:

Failed to set permission for /volume1/Series/Family Guy/Seizoen 09/Family Guy etc....en
POSTPROCESSER :: Exception generated in thread POSTPROCESSER: 13

Gebeurd bij de post-processing en is een rechtenkwestie blijkbaar. Kom er niet goed uit waar de rechten verkeerd staan. Iemand die raad weet?
Is hier al een oplossing voor? Ik heb namelijk ook problemen met de rechten. SB kan de rechten niet op 666 zetten en geeft daar telkens errors op. Ik gebruik overigens ook de Zebulon packages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
Lifelogger schreef op maandag 05 september 2011 @ 16:13:
[...]

Is hier al een oplossing voor? Ik heb namelijk ook problemen met de rechten. SB kan de rechten niet op 666 zetten en geeft daar telkens errors op. Ik gebruik overigens ook de Zebulon packages.
same here, ik zie echter geen problemen, op die melding in het logboek na dan.

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tripkip
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-08 07:54
Update: iCouchPotato v1.3

- Pull down to refresh
- Reverse proxy support
- HTTPS support (using reverse proxy)
- Raised connection time out (30sec)

Twitter iCouchPotato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Ik snap er echt niks van... sickbeard zoekt altijd buiten mijn retentie om gewoon!

Zet ik de retentie op 500 dagen... krijg ik aalleen resultaten met +900 :(

[ Voor 32% gewijzigd door Royz op 06-09-2011 17:56 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:26
Gebruik je nzbmatrix? Bekend probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:36
Je kan bij nzbmatrix zelf ook je retentie opgeven. Heb echter nooit problemen met mijn rententie aangezien die toch wel over de 1000 dagen heen gaat, dus weet niet of het overbodig is wat ik doe. Maar het is het proberen waard.

[ Voor 31% gewijzigd door job op 06-09-2011 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Eddos schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 17:59:
Gebruik je nzbmatrix? Bekend probleem.
ja ook ja... vervelend, ligt dus niet aan SB :(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:18
Als ik "download subtiles" doe in CP krijg ik een timeout met de volgende error:
Unrecoverable error in the server.
Traceback (most recent call last):
File "/usr/local/var/couchpotato/cherrypy/_cpwsgi.py", line 164, in trap
return func(*args, **kwargs)
File "/usr/local/var/couchpotato/cherrypy/_cpwsgi.py", line 96, in __call__
return self.nextapp(environ, start_response)
File "/usr/local/var/couchpotato/cherrypy/_cpwsgi.py", line 318, in tail
return self.response_class(environ, start_response, self.cpapp)
File "/usr/local/var/couchpotato/cherrypy/_cpwsgi.py", line 211, in __init__
self.run()
File "/usr/local/var/couchpotato/cherrypy/_cpwsgi.py", line 259, in run
request.run(meth, path, qs, rproto, headers, rfile)
File "/usr/local/var/couchpotato/cherrypy/_cprequest.py", line 592, in run
raise cherrypy.TimeoutError()
TimeoutError

Ik draai CP op een ds210j zou deze niet snel genoeg kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:26
job schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 18:01:
Je kan bij nzbmatrix zelf ook je retentie opgeven. Heb echter nooit problemen met mijn rententie aangezien die toch wel over de 1000 dagen heen gaat, dus weet niet of het overbodig is wat ik doe. Maar het is het proberen waard.
Ja, maar nzbmatrix negeert die retentie als je via de API connect.
Nutteloos dus voor SB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Iemand die mij kan helpen? Ik gebruikte voorheen Sickbeard onder 10.6 (Snow Leopard) waar ik het voor elkaar gekregen had om het bij het inloggen te laten starten, volgens mij via deze manier. Ik ben nu echter overgestapt op 10.7 (Lion) en krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar Sickbeard überhaupt te starten, laat staan direct als ik inlog.
Ik heb deze guide gebruikt om het programma op mijn computer te krijgen, en deze staat nu in ~/Applications/Sick-Beard/.

Iemand een idee hoe ik nu Sickbeard direct kan opstarten als ik inlog?

Gelukt, Sickbeard in een andere map gezet en toen werkte het wel :?

[ Voor 5% gewijzigd door jmxd op 06-09-2011 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorneelB
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-08 10:43
ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de voortgang qua ontwikkeling voor couchpotato 2..

couchpotato mist momenteel gewoon echt een hele belangrijke functie, dat is het management van movies... niet dat er nu echt concurrentie is voor couchpotato, maargoed ;)

Ruud, kun je daar iets over vertellen hoe het daar mee staat?
ik zag dat je wel bezig was met couchpotatoserver (wat doet dat?)

60 TB can not be enough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoor12b
  • Laatst online: 13-09 12:00
Ik zou ook nog wel een leuke functie willen zien: automatisch alle nieuwe films van een regisseur als wanted kunnen laten toevoegen. :P

spoor12b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
spoor12b schreef op woensdag 07 september 2011 @ 16:29:
Ik zou ook nog wel een leuke functie willen zien: automatisch alle nieuwe films van een regisseur als wanted kunnen laten toevoegen. :P
En dan meteen maar alle films waar een bepaalde acteur in speelt. Steven Seagal FTW! :P

Serieus: enige feature die ik nog zou willen is de mogelijkheid om half-sbs als kwaliteit te hebben. Via een truukje kun je er wel wat mee, echter zou ik bepaalde films zowel in 2d als in 3d willen hebben, ze zouden dus een gescheiden item en post-process moeten hebben

[ Voor 28% gewijzigd door Magic op 07-09-2011 16:49 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Soort headphones functies maar dan voor films ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Ik heb zojuist wel geprobeerd spotweb te installeren op mijn NAS maar helaas behoorlijk gefaald.
Met het script van mar2zz liep ik tegen een aantal errors aan (PHP gerelateerd volgens mij) en met de uitleg van Brickman kwam ik niet verder in het SQL gebeuren.
Handmatig dingen installeren zijn me tot nu toe redelijk goed af gegaan (CP, SB & Periscope) maar dit gaat net wat boven mijn pet helaas.

Is er een mogelijkheid om via de newznab van J1nx alleen maar spotnet spots te filteren?
Dit wil ik want Persicope trekt zelden ondertitels binnen van films die van nzbmatrix en nzb.su worden gedownload.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Heb je de log met die errors nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Nee helaas niet, ik kan het morgen wel opnieuw proberen.
Ik kan je eventueel ook wel remote toegang geven op poortje 22
HeadPhones kreeg ik btw ook niet aan de gang met het script, die heb ik nu handmatig geinstalleerd.

[ Voor 29% gewijzigd door Earzz op 07-09-2011 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 13:05

wontcachme

You catch me? No you wont

Iets gaat er nog niet helemaal lekker bij mij met de handmatige installs icm mijn nas. Sinds de beta van de nieuwe synology firmware heb ik al dat mijn nas niet meer afsloot. Nu een complete reset gedaan, geformatteerd en ingesteld. Maar zodra ik SB of CP of HP installeer komt mijn probleem terug. Met de SAB pakket van zebulon is er geen probleem, maar zodra ik daarna handmatig iets installeer gaat de nas niet meer uit.

Morgen maar eens testen wat er gebeurt met de Zebulon packages van die apps.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• schumi2004
  • Laatst online: 20-09 09:49
Iemand enig idee hoe ik elke mislukte download per definitie verwijderd kan hebben in SABnzbd ?

Heb er nog geen optie voor kunnen vinden.

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
met het kruisje bij geschiedenis. een popup komt dan met de vraag of je mislukte bestanden of voltooide bestanden uit de geschiedenis wil weghalen.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• schumi2004
Magic schreef op donderdag 08 september 2011 @ 11:06:
met het kruisje bij geschiedenis. een popup komt dan met de vraag of je mislukte bestanden of voltooide bestanden uit de geschiedenis wil weghalen.
Misschien was ik niet helemaal duidelijk in mijn vraag maar kan dit niet automatisch?

Zoals je beschrijft doe ik het nu ook (of via de verkenner) maar had het graag automatisch zien gebeuren.

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 21:38
freak1 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 10:52:
ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de voortgang qua ontwikkeling voor couchpotato 2..

couchpotato mist momenteel gewoon echt een hele belangrijke functie, dat is het management van movies... niet dat er nu echt concurrentie is voor couchpotato, maargoed ;)

Ruud, kun je daar iets over vertellen hoe het daar mee staat?
ik zag dat je wel bezig was met couchpotatoserver (wat doet dat?)
Ik hou hier rekening mee met wat ik nu maak, maar dit zal er in de eerste release nog niet inzitten.
Ik sla nu wel alle "releases" op. En een release kan van verschillende bronnen komen, dat kunnen dus nzb-sites zijn, maar ook je film-map. Een verschil dus tussen "hey deze heb je" en "hey deze kun je downloaden als je wilt".

• KorneelB
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-08 10:43
RuudBurger schreef op donderdag 08 september 2011 @ 12:18:
[...]

Ik hou hier rekening mee met wat ik nu maak, maar dit zal er in de eerste release nog niet inzitten.
Ik sla nu wel alle "releases" op. En een release kan van verschillende bronnen komen, dat kunnen dus nzb-sites zijn, maar ook je film-map. Een verschil dus tussen "hey deze heb je" en "hey deze kun je downloaden als je wilt".
tofheid!
ondertussen is mijn storage gegroeid naar 60 tb waarvan een aanzienlijk deel movies, dus als je nog steeds interesse hebt voor een beta tester ;)
heb ook nog wel wat feature requests :-D

60 TB can not be enough

• schumi2004
freak1 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 12:36:
[...]

tofheid!
ondertussen is mijn storage gegroeid naar 60 tb waarvan een aanzienlijk deel movies, dus als je nog steeds interesse hebt voor een beta tester ;)
heb ook nog wel wat feature requests :-D
:offtopic: 60TB!!! Damm...

:ontopic:
Een aantal van de gevraagde request zou ik ook wel willen zien, ik wacht v2 wel even af ;)

Verwijderd

schumi2004 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 11:09:
[...]

Misschien was ik niet helemaal duidelijk in mijn vraag maar kan dit niet automatisch?

Zoals je beschrijft doe ik het nu ook (of via de verkenner) maar had het graag automatisch zien gebeuren.
Volgens mij moet je dat niet willen. Je zet er een download in en die verdwijnt opeens zonder melding..? Handig 8)7

• CarpeVentum
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:11
Shit hey, ik heb net DSM 3.2 geinstalleerd, en nu vraagt CP om een gebruikersnaam en een wachtwoord, maar als ik die invul klopt het niet en word ik geweigerd!

Ik heb CP zonder package geinstalleerd... Spotwb en Sickbeard (sickbeard ook zonder package) doen het nog wel... In de terminal staat CP ook nog gewoon op zijn plek. Iemand een idee?

Haha, stomme fout!

[ Voor 4% gewijzigd door CarpeVentum op 08-09-2011 15:02 ]

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

RuudBurger schreef op donderdag 08 september 2011 @ 12:18:
[...]

Als we het daar toch over hebben... is R2 wel compatible met R1? Daarmee bedoel ik blijven huidige instellingen en "Wanteds" gewoon bestaan, of maak je ook gebruik van een totaal nieuwe database bijv? :)
j1nx schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 17:43:
[...]

Ach gezien de userbase op het moment valt het wel mee hoor. Het Tweaker wereldje is nou ook weer niet zo groot.

Als het echt uit de hand loopt, dan is er vast wel weer een aap aan de mouw te passen (of hoe was die uitspraak ook alweer). Het zal echt niet het nieuwe FTD en/of FTN worden. De bandbreedte is er, en het data verkeer valt ook nog eens reuze mee. Wat API calls, wat RSS feeds en de page visit zo nu en dan. pfff, is echt 10 keer niets.

Maar we zullen het zien.
Ik krijg time-outs op je site. moet ik me nu wel zorgen maken? :P

[ Voor 33% gewijzigd door Royz op 08-09-2011 15:12 ]

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Iemand enig idee hoe ik deze error fix hierdoor kan ik mijn sickbeard niet updaten..

2011-09-08 15:17:17.783798 CP Server Thread-10 :: Unable to update from git: error: Your local changes to 'sickbeard/notifiers/xbmc.py' would be overwritten by merge. Aborting.

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:19

j1nx

Geek - Enjoying life

Royz schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:11:

[...]

Ik krijg time-outs op je site. moet ik me nu wel zorgen maken? :P
Euh nee hoor. Iemand bij XMS/Reggefiber moest even een stopcontact hebben voor de stofzuiger, dus ...... (Hele netwerk lag eruit geloof ik. Is al opgelost)

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Verwijderd

DJ-Visto schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:28:
Iemand enig idee hoe ik deze error fix hierdoor kan ik mijn sickbeard niet updaten..

2011-09-08 15:17:17.783798 CP Server Thread-10 :: Unable to update from git: error: Your local changes to 'sickbeard/notifiers/xbmc.py' would be overwritten by merge. Aborting.
git stash
git pull

Wil je de lokale wijzigingen ook helemaal wegmaken:
git stash clear

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

j1nx schreef op donderdag 08 september 2011 @ 15:30:
[...]

Euh nee hoor. Iemand bij XMS/Reggefiber moest even een stopcontact hebben voor de stofzuiger, dus ...... (Hele netwerk lag eruit geloof ik. Is al opgelost)
_O-

• Earzz
Mmm, heb zojuist geupgrade naar DSM 3.2 maar nu post process SAB niet meer.

Dit is t script resultaat uit SAB.

Loading config from /volume1/@appstore/sickbeard/autoProcessTV/autoProcessTV.cfg
Opening URL: http://localhost:8081/home/postprocess/processEpisode?nzbName=CSI.S09E19.HDTV.XviD-LOL.nzb&quiet=1&dir=%2Fvolume1%2FDownloads%2FTemp%2FSickBeard%2FCSI.S09E19.HDTV.XviD-LOL
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN"

"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">

<html>

<head>

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8"></meta>

<title>401 Unauthorized</title>

<style type="text/css">

#powered_by {

margin-top: 20px;

border-top: 2px solid black;

font-style: italic;

}

#traceback {

color: red;

}

</style>

</head>

<body>

<h2>401 Unauthorized</h2>

<p>You are not authorized to access that resource<br />In addition, the custom error page failed:

<br />ValueError: invalid literal for int() with base 10: '401 Unauthorized'

</p>

<pre id="traceback">Traceback (most recent call last):

File "/volume1/@appstore/sickbeard/cherrypy/_cprequest.py", line 657, in respond

self.hooks.run('before_handler')

File "/volume1/@appstore/sickbeard/cherrypy/_cprequest.py", line 99, in run

hook()

File "/volume1/@appstore/sickbeard/cherrypy/_cprequest.py", line 59, in __call__

return self.callback(**self.kwargs)

File "/volume1/@appstore/sickbeard/cherrypy/lib/auth_basic.py", line 86, in basic_auth

raise cherrypy.HTTPError(401, "You are not authorized to access that resource")

HTTPError: (401, 'You are not authorized to access that resource')

</pre>

<div id="powered_by">

<span>Powered by <a href="http://www.cherrypy.org">CherryPy 3.2.0rc1</a></span>

</div>

</body>

</html>

Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Verwijderd

Earzz schreef op donderdag 08 september 2011 @ 18:18:
Mmm, heb zojuist geupgrade naar DSM 3.2 maar nu post process SAB niet meer.

Dit is t script resultaat uit SAB.

[..]

Iemand enig idee wat dit kan zijn?
HTTPError: (401, 'You are not authorized to access that resource')
Username/password fout

• wontcachme

wontcachme

hmmm. Ik heb net CouchPotato opnieuw erop gezet (zebulon) en moet nu die update doen van Ruud om weer te kunnen updaten. Dus ik heb de laatste git versie gepakt en met dit commande naar mijn nas geschreven:

code:
1
cp -r -p /volume1/Downloads/CP /usr/local/var/couchpotato

Maar nu heb ik nogsteeds een unknown versie. Wat doe ik verkeerd?

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Earzz
Mmm dat is het denk ik niet, ik heb zojuist mijn package van Merty handmatig geupdate naar 0.6.8 en ik blijf hetzelfde probleem hebben.
Denk dat het te maken heeft met rechten die SAB niet heeft, eerder nog nooit last van gehad :'(

EDIT: Het is inmiddels gelukkig opgelost, op een of andere manier waren mijn settings uit het autoProcessTV.cfg veranderd :?

[ Voor 14% gewijzigd door Earzz op 08-09-2011 21:31 ]

• schumi2004
Ruud, mocht je dit nog lezen ;)

Vandaag een berg oud materiaal toegevoegd aan CP en het viel me op dat er nauwelijks iets van gevonden werd (terwijl deze vrij recentelijk gespot zijn).

Een greep eruit:
- Memento
- Se7en
- Dark Knight
- Final Destination 4

Mss kun je er iets mee ;)

Verwijderd

schumi2004 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 21:10:
Ruud, mocht je dit nog lezen ;)

Vandaag een berg oud materiaal toegevoegd aan CP en het viel me op dat er nauwelijks iets van gevonden werd (terwijl deze vrij recentelijk gespot zijn).

Een greep eruit:
- Memento
- Se7en
- Dark Knight
- Final Destination 4

Mss kun je er iets mee ;)
En nu denk je dat hij zonder je config te kennen en zonder logfile weet wat er mis is/kan zijn..?

• schumi2004
Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2011 @ 21:53:
[...]

En nu denk je dat hij zonder je config te kennen en zonder logfile weet wat er mis is/kan zijn..?
Nee dat denk ik niet maar kan wel wat aanvullende info geven.
Mijn config is redelijk basic/standaard behalve dat retentie verhoogd is naar 800.
Heb 4 providers, Newznab, NZBMatrix, NZBsRus en NZBs.org

Ik heb na je reactie ook in de log gekeken en zag dat er continue vermeld wordt dat deze buiten de retentie vallen maar als ik een manual search doe vind ik wel degelijk spots die voldoen (ook qua "scene" naming).

Een voorbeeld: Se7en
Retentie van CP op 800 en quality op 720
Se7en 1995 Remastered 720p BluRay x264 DTS WiKi age 330 d

[ Voor 12% gewijzigd door schumi2004 op 08-09-2011 22:19 ]

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-09 22:43
Wat voor retentie heb je bij Sabnzb ingesteld? Toen ik deze verhoogde naar de retentie van provider XSNews (585), was het bij mij opgelost.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• schumi2004
Possible schreef op donderdag 08 september 2011 @ 22:23:
Wat voor retentie heb je bij Sabnzb ingesteld? Toen ik deze verhoogde naar de retentie van provider XSNews (585), was het bij mij opgelost.
Staan gelijk.

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:04
Er is een update voor Sickbeard gekomen met 2 changes... kreeg de update netjes in SB :)

about 17 hours ago - Fix backlog support on newznab providers
August 10, 2011 - Fix an encoding problem with the XBMC notifier

Dit zou dus voor iedereen de problemen moeten oplossen met newznab providers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Senaxx schreef op donderdag 08 september 2011 @ 22:37:
Er is een update voor Sickbeard gekomen met 2 changes... kreeg de update netjes in SB :)

about 17 hours ago - Fix backlog support on newznab providers
August 10, 2011 - Fix an encoding problem with the XBMC notifier

Ben onderweg !!!! (Het zal toch niet zo zijn .......)

EDIT: Yiiihhhhaaaaaaaaa !!!!!! (Het lag dus niet aan mij). Voor de test eens de serie "Lost" toegevoegd (moet ik toch echt eens gaan kijken) en jahoor hele seizoenen staat hij nu automatisch te downloaden. Wist overigens niet dat sickbeard zo slim is om een heel seizoen in 1 post op te merken en dus in een keer een heel 10GB+ seizoen neer te slurpen.

Toppie!

[ Voor 27% gewijzigd door j1nx op 09-09-2011 14:16 ]

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 08:42
Super!

een optie om 'extra' par bestanden te zoeken zou ook nog een waardevolle aanvulling zijn mijns inziens. maar vooralsnog super werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
schumi2004 schreef op donderdag 08 september 2011 @ 22:12:
[...]

Nee dat denk ik niet maar kan wel wat aanvullende info geven.
Mijn config is redelijk basic/standaard behalve dat retentie verhoogd is naar 800.
Heb 4 providers, Newznab, NZBMatrix, NZBsRus en NZBs.org

Ik heb na je reactie ook in de log gekeken en zag dat er continue vermeld wordt dat deze buiten de retentie vallen maar als ik een manual search doe vind ik wel degelijk spots die voldoen (ook qua "scene" naming).

Een voorbeeld: Se7en
Retentie van CP op 800 en quality op 720
Se7en 1995 Remastered 720p BluRay x264 DTS WiKi age 330 d
Komt bij mij gewoon binnen hoor. Logs zouden wel handig zijn. http://help.couchpotatoapp.com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
RuudBurger schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 17:20:
[...]

Komt bij mij gewoon binnen hoor. Logs zouden wel handig zijn. http://help.couchpotatoapp.com ;)
Vreemd. Ik zal nog eens een paar oudjes proberen en als probleem weer optreed zal ik de logs posten voor je via help.couchpotato.com.

Bedankt voor je reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 14:44
Senaxx schreef op donderdag 08 september 2011 @ 22:37:
Jazeker! Na de update kreeg ik ineens allerlei Wanted episodes in de download! _/-\o_

Edit: ik gebruik alleen Wombles Index en SB Index.

[ Voor 8% gewijzigd door technorabilia op 09-09-2011 19:10 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
kraades schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 19:08:
[...]

Jazeker! Na de update kreeg ik ineens allerlei Wanted episodes in de download! _/-\o_

Ik merk tot op heden nog geen grote veranderingen qua fetchen van episodes.

Ik zou als ik jou was nog een paar providers toevoegen, gewoon omdat het kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

kraades schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 19:08:
[...]

Pffffffffffffff

code:
1
53.3 G Today

En dan staan er nog 17 G in de queue.

Ben blij dat het weer werkt, want om dat nu allemaal te manual searchen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
42.7 G Today 45594.75 MB Remaining :P

Ik heb NZB.su toegevoegd. De rest die je noemt kan ik volgens mij geen account aanmaken...

[ Voor 55% gewijzigd door technorabilia op 09-09-2011 23:15 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

• schumi2004
kraades schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 23:13:
42.7 G Today 45594.75 MB Remaining :P

Ik heb NZB.su toegevoegd. De rest die je noemt kan ik volgens mij geen account aanmaken...
http://www.nzbsrus.com/
Today: 174.0 G

• technorabilia
Bedankt. Ik dacht dat je VIP member moest zijn.
Kwestie van RTM @ http://code.google.com/p/sickbeard/wiki/ConfigHelp.

👉🏻 Blog 👈🏻

• DJ-Visto

DJ-Visto

Aye aye, sir!

1.3 G Today 138.9 G This week 148.2 G This month 1.3 T Total

:D

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Hmm, bij mij komt niks binnen :P. maar heb ook geen SB update gehad volgens mij

• Kozzmozz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:54
Hoe komt het dat Headphones niet automatisch een CD aanduidt als "Downloaded"?
Ook vermeld hij niet de gewenste bestandslocatie van de verschillende MP3z.

|| AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | INNO3D RTX 4090 iCHILL X3 | Fractal Design Meshify 2 | 2x LG Ergo 32UN880 | Thermalright Peerless Assasin 120 SE | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 | BE QUIET! Pure Power 12 M 850W | WD Black SN850X 2TB ||

• technorabilia
Hhmm, kan nu geen nieuwe shows meer toevoegen... Searching forever...

Afbeeldingslocatie: http://img705.imageshack.us/img705/2648/newute.jpg

👉🏻 Blog 👈🏻

• jmxd
  • Niet online
kraades schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 21:14:

[afbeelding]
99% komt dat door thetvdb.com die down is, en raad eens, het is down :P

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

[afbeelding]
Omdat TVDB down is

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• Kozz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:14

[afbeelding]
TVDB ligt eruit volgens mij...

• technorabilia
Uh. Tweaker. :z

👉🏻 Blog 👈🏻

• jmxd
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://a1.twimg.com/profile_images/1260252779/avatar_bigger.jpg

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik ben momenteel ook bezig Sick Beard te installeren, maar aangezien TVDB eruit ligt ben ik ook maar begonnen met periscope aan de praat te krijgen... dat wil dus voor geen meter lukken.
Iemand wees me op deze fork:
https://code.google.com/p/sickbeard/issues/detail?id=286
Maar ik heb werkelijk geen flauw idee hoe ik dat moet installeren. Ik heb de inhoud van dat zipje al naar de map van m'n sickbeard 'install' ge-extract, maar nu start sickbeard niet meer op (500 internal server error), dus dat was vast niet de bedoeling.
Het 'probleem' is dat ik Windows gebruik. Veel handleidingen en tips voor periscope in dit topic gaan over Linux distro's.

Alvast bedankt :)

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:02
Ik kan met couchpotato niet meer auto process laten doen. Hij verwijdert te pas en te onpas films omdat ze niet verplaatst kunnen worden. Nu heb ik dat dus maar uit gezet en verplaats ik ze na het downloaden zelf. Ik heb een ticket aangemaakt, maar daar is tot nu toe nog niet op gereageerd. Hopelijk kan iemand mij vertellen waarom het gebeurt en wat ik er aan kan doen. Logs laten het volgende zien:

06:53:33 INFO [ app.lib.cron.renamer] Removing dir: /volume1/downloads/complete/movies/The.Godfather.Part.III.1990.720p.BluRay.x264-SiNNERS in download dir.
06:53:33 INFO [ app.lib.cron.renamer] Removing file /volume1/downloads/complete/movies/The.Godfather.Part.III.1990.720p.BluRay.x264-SiNNERS/the.godfather.part.iii.1990.720p.bluray.x264-sinners.sfv.
06:53:33 INFO [ app.lib.cron.renamer] Removing file /volume1/downloads/complete/movies/The.Godfather.Part.III.1990.720p.BluRay.x264-SiNNERS/The.Godfather.Part.III.1990.720p.BluRay.x264-SiNNERS.mkv.
06:53:31 INFO [ app.lib.cron.renamer] Removing file /volume1/downloads/complete/movies/The.Godfather.Part.III.1990.720p.BluRay.x264-SiNNERS/the.godfather.part.iii.1990.720p.bluray.x264-sinners.nfo.
06:53:31 INFO [ app.lib.synoindex] Result from synoindex: ('', None)
06:53:30 INFO [ app.lib.synoindex] Executing synoindex command: ['/usr/syno/bin/synoindex', '-A', u'/volume1/video/Movies/Godfather.Part.III,.The.(1990)']
06:53:30 INFO [ app.lib.cron.subtitle] Done adding movies to subtitle search.
06:53:30 INFO [ app.lib.cron.subtitle] Start adding movies to subtitle search.
06:53:30 INFO [ app.lib.cron.subtitle] Finding subtitles for: /volume1/video/Movies/Godfather.Part.III,.The.(1990)
06:53:30 INFO [ app.lib.cron.trailer] Finding trailers for: /volume1/video/Movies/Godfather.Part.III,.The.(1990)
06:53:29 ERROR [ app.lib.cron.renamer] Could not extend path name.
06:53:29 ERROR [ app.lib.cron.renamer] File The.Godfather.Part.III.1990.720p.BluRay.x264-SiNNERS.mkv already exists or not better.
06:53:29 INFO [ app.lib.cron.renamer] New file(s) are smaller then old ones, don't overwrite
06:53:29 INFO [ app.lib.cron.renamer] Quality Old: 0, New -60.
06:53:29 INFO [ app.lib.cron.renamer] Creating directory /volume1/video/Movies/Godfather.Part.III,.The.(1990)
06:53:29 INFO [ app.lib.cron.renamer] Trying to find a home for: The.Godfather.Part.III.1990.720p.BluRay.x264-SiNNERS.mkv
06:53:28 INFO [ app.lib.library] Unable to fetch audio/video details for /volume1/downloads/complete/movies/The.Godfather.Part.III.1990.720p.BluRay.x264-SiNNERS/The.Godfather.Part.III.1990.720p.BluRay.x264-SiNNERS.mkv

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Was dat niet een python probleem dat ie verkeerde filesize berekent? volgens mij had schumi daar ook last van? Oplossing staat volgens mij ergens in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nightwatchman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-02-2024
Slaapje schreef op zondag 11 september 2011 @ 17:27:
Ik kan met couchpotato niet meer auto process laten doen. Hij verwijdert te pas en te onpas films omdat ze niet verplaatst kunnen worden. Nu heb ik dat dus maar uit gezet en verplaats ik ze na het downloaden zelf. Ik heb een ticket aangemaakt, maar daar is tot nu toe nog niet op gereageerd. Hopelijk kan iemand mij vertellen waarom het gebeurt en wat ik er aan kan doen. Logs laten het volgende zien:
Had inderdaad ook hetzelfde probleem. Had bij mij idd te maken met de geïnstalleerde Python-versie. Werd opgelost door de laatste Python-versie van Zebulon te installeren. Oude verwijderd, nieuwste geïnstalleerd en klaar.

http://synoblog.superzebulon.org/2011/09/python-2-6-6-3-spk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
thx ik heb hetzelfde probleem!

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Mar2zz schreef op zondag 11 september 2011 @ 17:36:
Was dat niet een python probleem dat ie verkeerde filesize berekent? volgens mij had schumi daar ook last van? Oplossing staat volgens mij ergens in dit topic.
Volgens mij wel ja, ik ervaarde de zelfde problemen ook op een windows systeem.

Large file issue zou opgelost moeten zijn als ik de laatste berichten geloven mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:02
Thanks mensen, dat lijkt het inderdaad op te lossen! Super!

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-03 08:42
iets met j1nx?

SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error loading j1nx URL: (, URLError(timeout('timed out',),), ) - timed out

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
Fried schreef op maandag 12 september 2011 @ 19:00:
iets met j1nx?

SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error loading j1nx URL: (, URLError(timeout('timed out',),), ) - timed out
jup

j1nx.nl is ook down, ping wel dus zal wel iets zijn met de webserver

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
kan iemand mij trouwens vertellen wat een update van DSM naar 3.2 voor gevolgen heeft? heb best veel scripts en natuurlijk CP, SB, transmission en SABNZB draaien en ben bang dat ik dat opnieuw zou moeten configgen :3

iemand al gedaan? draai nu 3.1

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
TheNymf schreef op maandag 12 september 2011 @ 19:05:
kan iemand mij trouwens vertellen wat een update van DSM naar 3.2 voor gevolgen heeft? heb best veel scripts en natuurlijk CP, SB, transmission en SABNZB draaien en ben bang dat ik dat opnieuw zou moeten configgen :3

iemand al gedaan? draai nu 3.1
Wat voor scripts heb je bijvoorbeeld en als je de zebulon packages gebruikt heb is daar iig niks mee aan de hand (even updaten naar laatste versies)

note: Jammer van de cross-post

[ Voor 9% gewijzigd door schumi2004 op 12-09-2011 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Freekers schreef op zaterdag 10 september 2011 @ 21:24:
Ik ben momenteel ook bezig Sick Beard te installeren, maar aangezien TVDB eruit ligt ben ik ook maar begonnen met periscope aan de praat te krijgen... dat wil dus voor geen meter lukken.
Iemand wees me op deze fork:
https://code.google.com/p/sickbeard/issues/detail?id=286
Maar ik heb werkelijk geen flauw idee hoe ik dat moet installeren. Ik heb de inhoud van dat zipje al naar de map van m'n sickbeard 'install' ge-extract, maar nu start sickbeard niet meer op (500 internal server error), dus dat was vast niet de bedoeling.
Het 'probleem' is dat ik Windows gebruik. Veel handleidingen en tips voor periscope in dit topic gaan over Linux distro's.

Alvast bedankt :)
Niemand ? Of is deze fork niet compatible met Windows ?

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-09 22:43
Beste,

Ik heb een vraag over Couchpotato. Het probleem is dat deze geen updates kan ontvangen. Als ik op froce update klik onderaan vind hij niks. Dit terwijl er wel degelijk een update uit is (heb het ook op een ander systeem draaien namelijk)

Ik heb in de map /home/xbmc/.couchpotato de map .git al verwijderd.

Bij version (onderaan de pagina) staat het volgende:

Version: master , Check for new version

Bij een collega van mij zijn installatie staat:

Version: git-5246beb wat naar mijn weten de nieuwste moet zijn.

Heeft iemand enig idee wat ik fout heb gedaan?

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Even een klein berichtje voor de mensen die mijn nzb inderxer gebruiken.

Hij staat momenteel op 100% load? Weet even niet wat hij op dit moment staat te importeren, maar klaarblijkelijk is het nogal groot. Zit nu op werk, en kom er vanwege de timeouts niet meer in. Ik hoop dat hij zich zelf er door heen slaat, anders geef ik hem straks thuis wel een tikkie voor zijn kop. (Zit nog even op werk)

Met andere woorden. Timeouts kunnen het gevolg zijn voor de aankomende minuten/uren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
Possible schreef op maandag 12 september 2011 @ 22:17:
Beste,

Ik heb een vraag over Couchpotato. Het probleem is dat deze geen updates kan ontvangen. Als ik op froce update klik onderaan vind hij niks. Dit terwijl er wel degelijk een update uit is (heb het ook op een ander systeem draaien namelijk)

Ik heb in de map /home/xbmc/.couchpotato de map .git al verwijderd.

Bij version (onderaan de pagina) staat het volgende:

Version: master , Check for new version

Bij een collega van mij zijn installatie staat:

Version: git-5246beb wat naar mijn weten de nieuwste moet zijn.

Heeft iemand enig idee wat ik fout heb gedaan?
Even de zip via http://couchpotatoapp.com downloaden en je .couchpotato folder met de inhoud overschrijven (backup voor de zekerheid even je data.db, config.ini en cache map). Zorg daarna dat CP zelf in zijn eigen map de goede rechten heeft.
Niet vergeten CP eerst af te sluiten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel simpel beginnersvraagje:

ik heb momenteel nog geen NAS thuis en zie die het eerste half jaar er ook nog niet komen (twijfel ook nog wat over het nut ervan voor ons huishouden).

Maar sickbeard e.d. trekken me wel. Ik download namelijk veel series en doe het nu handmatig met supersearch van newsleecher en wat nzb sites.

Het klopt toch dat ik bijv. sickbeard op mijn windows 7 pc kan zetten, het programma kan aanzetten als ik 's avonds thuis kom en dat hij dan gelijk even alle nieuwe afleveringen binnenhaalt zodat ik ze een uur of wat later kan gaan bekijken? Of mis ik nu wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:20:
Heel simpel beginnersvraagje:

ik heb momenteel nog geen NAS thuis en zie die het eerste half jaar er ook nog niet komen (twijfel ook nog wat over het nut ervan voor ons huishouden).

Maar sickbeard e.d. trekken me wel. Ik download namelijk veel series en doe het nu handmatig met supersearch van newsleecher en wat nzb sites.

Het klopt toch dat ik bijv. sickbeard op mijn windows 7 pc kan zetten, het programma kan aanzetten als ik 's avonds thuis kom en dat hij dan gelijk even alle nieuwe afleveringen binnenhaalt zodat ik ze een uur of wat later kan gaan bekijken? Of mis ik nu wat?
ja, dat is het wel zon beetje ja.

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

@RuudBurger

Komt er een optie in CP om de log file op een andere plek te zetten? Momenteel is CP de enigste van alle paketten waar ik de log niet op een USB stick kan zetten
TheNymf schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:23:
[...]

Vergeet niet dat SB s'nachts om drie uur gaat updaten. Dit is niet in te stellen. Als de PC dan niet aan is/SB niet draait dan worden de "nieuwe afleveringen datums" niet geupdate meer

[ Voor 49% gewijzigd door wontcachme op 13-09-2011 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheNymf schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:23:
ah mooi, dan ga ik er vanavond even voor zitten en het instellen. Dacht altijd dat het alleen voor op de NAS e.d. was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
wontcachme schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:26:
Vergeet niet dat SB s'nachts om drie uur gaat updaten. Dit is niet in te stellen. Als de PC dan niet aan is/SB niet draait dan worden de "nieuwe afleveringen datums" niet geupdate meer
Que? Mijn HTPC is nooit aan rond die tijd maar hij haalt altijd nieuwe afleveringen data op als hij wél aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Frank-NL schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:37:
[...]

Que? Mijn HTPC is nooit aan rond die tijd maar hij haalt altijd nieuwe afleveringen data op als hij wél aanstaat.
Dan is dat aangepast. Bij mij springt de NAS altijd om 3 uur aan om alle series te verversen qua ep data

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Iemand die hier nzbmatrix gebruikt icm sabnzbd en de daarbij behorende Groups / Indexer tags ?

Ik heb een tool (Sab Sheep) op mijn android welke een nzb via de api naar mijn sab instance stuurt, nu wil ik hierbij gebruik maken van de tags zoals deze op nzbmatrix gebruikt worden echter kan ik nergens een duidelijk overzicht / voorbeeld vinden van hoe dit zou moeten.

Ik denk zelf zo alleen lijkt het niet te werken:
bv:
Category | knip | Folder/Path | Groups / Indexer tags
tvseries | knip | d:\downloads\movies | TV*Divx/Xvid, TV*HD

Uit de API-FAQ maak ik namelijk op dat de categorie als volgt meegezonden wordt:
CATEGORY:TV > Divx/Xvid; = NZB Post Category

Iemand die een dergelijke setup heeft en kan aangeven hoe het wellicht wel moet?
wontcachme schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:42:
[...]

Dan is dat aangepast. Bij mij springt de NAS altijd om 3 uur aan om alle series te verversen qua ep data
Dat komt omdat je de default Search Frequency waarde niet aangepast hebt denk.

[ Voor 16% gewijzigd door schumi2004 op 13-09-2011 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:26:
Oh, dat is niks, die pc staat niet meer aan in de nacht (hiervoor wel, maar heb nu 120mbit verbinding en dan is alles toch zo binnen).

Kan je SB niet starten met een knopje ofzo zodat je niet tot 03:00 moet wachten?

Anders kan ik beter gewoon thuis even op nzbmatrix ofzo de filenamen zoeken en ze zelf downloaden, dat is ook niet heel veel werk omdat ik momenteel nog maar 15 series meepak.

Ik kijk er vanavond wel even naar, ik wil eigenlijk gewoon dat als ik SB opstart hij eerst de nieuwe afleveringen e.d. gaat zoeken en dat ik niet op een bepaalde tijd de pc moet hebben aanstaan.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2011 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:56:
[...]

Oh, dat is niks, die pc staat niet meer aan in de nacht (hiervoor wel, maar heb nu 120mbit verbinding en dan is alles toch zo binnen).

Kan je SB niet starten met een knopje ofzo zodat je niet tot 03:00 moet wachten?

Anders kan ik beter gewoon thuis even op nzbmatrix ofzo de filenamen zoeken en ze zelf downloaden, dat is ook niet heel veel werk omdat ik momenteel nog maar 15 series meepak.
Hoe komt men erbij dat je tot 03:00 wachten moet ?

Als je zelf search frequency instelt en een forced search doet staat timer op 0 en begint hij zelf af te tellen n.a.v. de ingestelde search frequency.

M.a.w. je kunt zelf bepalen hoe laat en wanneer deze weer zoeken gaat.

:update:
Als SB opgestart is zelf een manual search doen vanauit SB.
(Manage - Manage Searches - Daily Episode Search:)

[ Voor 5% gewijzigd door schumi2004 op 13-09-2011 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi2004 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:58:
Hoe komt men erbij dat je tot 03:00 wachten moet ?
zo werkt het bij frank-nl

maar mooi dat het toch anders kan, scheelt weer wat werk om SB te gebruiken ipv het handmatig te doen.
Manual serch vind ik het fijnst, zit toch zelf achter de pc als hij gaat downloaden, moet het namelijk ook handmatig even op een externe usb schrijf zetten voor op de mediaspeler.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2011 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

schumi2004 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:49:
[...]

Dat komt omdat je de default Search Frequency waarde niet aangepast hebt denk.
Jawel, op 180 minuten. Elke 3 uur checked SB op nieuwe eps bij de NZB provider. Maar gedurende de nacht checkt hij op tvdb en tvrage voor nieuwe eps datum. En dat laatste is bij mij altijd om 3 uur en altijd zo geweest.

Pagina: 1 ... 33 ... 47 Laatste

Dit topic is gesloten.