[Ervaringen] Sickbeard, Couchpotato e.a. Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 47 Laatste
Acties:
  • 295.875 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-09 15:38
wontcachme schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 14:06:
[...]

Jawel, op 180 minuten. Elke 3 uur checked SB op nieuwe eps bij de NZB provider. Maar gedurende de nacht checkt hij op tvdb en tvrage voor nieuwe eps datum. En dat laatste is bij mij altijd om 3 uur en altijd zo geweest.
Ah, nu wordt het al iets duidelijker.
Er zit dus een 2e timer in.
Was hiervan niet op de hoogte, excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 14:06:
[...]

Jawel, op 180 minuten. Elke 3 uur checked SB op nieuwe eps bij de NZB provider. Maar gedurende de nacht checkt hij op tvdb en tvrage voor nieuwe eps datum. En dat laatste is bij mij altijd om 3 uur en altijd zo geweest.
Dus blijkbaar is dat om 3 uur 's nacht OF indien gemist de eerstvolgende mogelijkheid. Je machine hoeft dus niet persé om 3 uur aan te staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:50

wontcachme

You catch me? No you wont

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 14:11:
[...]

Dus blijkbaar is dat om 3 uur 's nacht OF indien gemist de eerstvolgende mogelijkheid. Je machine hoeft dus niet persé om 3 uur aan te staan ;)
Ik meen me ooit eerder een discussie hier te herinneren waar dat alleen maar was om 3 uur. Maar dat is ook al ff geleden volgens mij

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 14:00:
[...]

zo werkt het bij frank-nl

maar mooi dat het toch anders kan, scheelt weer wat werk om SB te gebruiken ipv het handmatig te doen.
Manual serch vind ik het fijnst, zit toch zelf achter de pc als hij gaat downloaden, moet het namelijk ook handmatig even op een externe usb schrijf zetten voor op de mediaspeler.
Nee zo werkt het dus niet bij mij. Hij gaat zoeken als SB actief is. Het zou nogal vreemd zijn als je alleen om 3 uur 's nachts iets kan vinden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-09 12:15
wontcachme schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 13:26:
@RuudBurger

Komt er een optie in CP om de log file op een andere plek te zetten? Momenteel is CP de enigste van alle paketten waar ik de log niet op een USB stick kan zetten
Je kan de --datadir meegeven als je hem opstart. Tenzij je de exe draait natuurlijk, dan niet ;)
In v2 kan je de datadir in de settings aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorneelB
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-08 10:43
RuudBurger schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 15:25:
[...]

Je kan de --datadir meegeven als je hem opstart. Tenzij je de exe draait natuurlijk, dan niet ;)
In v2 kan je de datadir in de settings aanpassen.
v2.. hoe staat hett daarmee? ;)

60 TB can not be enough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Inhakend op mijn eerdere vraag om nzbmatrix categorieën te mappen aan mijn eigen categorieën kom ik een txt file tegen in de sabnzbd folder nzbmatrix categorie waar nummers gemapped worden naar categorieën

Ik doe een aanname dat deze alleen geld voor rss feeds?

:update:
Denk dat ik eruit ben, wellicht overkill maar nu werkt het.

Voor tv series heb ik nu de volgende indexer gebruikt:
series, 6, tv.divx/xvid, 5, tv.dvd, 41, tv.hd, 8, tv.other, 7, tv.sport/ent
(series is van mezelf de overige waardes zijn van nzbmatrix)

:update2:
Ik was te voorbarig, het werkt nog steeds niet. Iemand tips?

[ Voor 40% gewijzigd door schumi2004 op 13-09-2011 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
freak1 schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 16:30:
[...]

v2.. hoe staat hett daarmee? ;)
Schiet aardig op, maar wil een compleet iets afleveren, anders wordt testen zo moeilijk, als de helft nog niet werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-09 16:14
RuudBurger schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:10:
[...]

Schiet aardig op, maar wil een compleet iets afleveren, anders wordt testen zo moeilijk, als de helft nog niet werkt ;)
goed bezig man! heb nog wat kleine dingetjes gepost op lighthouse, ben benieuwd naar versie 2 (waar dit natuurlijk in opgelost wordt ;))

[ Voor 6% gewijzigd door sjongenelen op 13-09-2011 17:40 ]

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-09 16:40
Zo, vandaag ook maar eens Sickbeard en Couchpotato op mijn headless Ubuntu servertje geïnstalleerd. Mooi spul :)

Vraag me alleen één ding af: als ik van films de voorkeur heb om altijd de extended edition / directors cut te pakken (bijvoorbeeld bij the Lord of the Rings), hoe kan ik dat dan het beste instellen? Onder "prefered words" bij General? Of is er een betere manier?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
posttoast schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:43:
Zo, vandaag ook maar eens Sickbeard en Couchpotato op mijn headless Ubuntu servertje geïnstalleerd. Mooi spul :)

Vraag me alleen één ding af: als ik van films de voorkeur heb om altijd de extended edition / directors cut te pakken (bijvoorbeeld bij the Lord of the Rings), hoe kan ik dat dan het beste instellen? Onder "prefered words" bij General? Of is er een betere manier?
Prefered words is bij mijn weten wel de beste plek ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-09 14:31

j1nx

Geek - Enjoying life

OK, mijn indexer doet het weer.

Zag net dat er weer updates waren voor SB.
Is hij weer terug?

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:55
Ja alweer een week, maar begint nu met updaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

RuudBurger schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 17:10:
[...]

Laat anders een open beta toe van +- 50 man :P

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Royz schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 20:01:
[...]

Laat anders een open beta toe van +- 50 man :P
Count me in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
Die komt er ook wel. Maar ik weet nu zelf wat er niet werkt, dus dan is het vrij nutteloos om dat ook nog eens door andere te laten bevestigen ;)
Als ik denk dat "het werkt" zal ik op Twitter, Facebook of hier wel berichtje plaatsten dat hij klaar is om te testen.

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:33
@RuudBurger, ik houd me aanbevolen ;)

En sickbeard is weer aardig aan de update ja, ik hoop dat hij ook "grote" pull requests gaat toestaan, zoals de subtitle search in sickbeard gebouwd!

• KorneelB
RuudBurger schreef op dinsdag 13 september 2011 @ 23:23:
Die komt er ook wel. Maar ik weet nu zelf wat er niet werkt, dus dan is het vrij nutteloos om dat ook nog eens door andere te laten bevestigen ;)
Als ik denk dat "het werkt" zal ik op Twitter, Facebook of hier wel berichtje plaatsten dat hij klaar is om te testen.
ik houd me ook aanbevolen.
wel heb ik een kleine tip;
zou je een vorm van movie management kunnen maken? zodat hij bijvoorbeeld door de reeds gedownloade mappen (ook indien niet gedownload via couchpotato) loopt en daar dan de fanart e.d. voor download?

dan heb j eene handig overzicht van wat je wel\niet hebt, zeker bij grote collecties die je deelte scheelt dat behoorlijk qua dubbele downloads. een beetje het sickbeard idee :)

60 TB can not be enough

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:46

Fab1Man

Live life to the fullest

Ik zou het fijn vinden als je verschillende mappen kunt kiezen voor het post-processen. Dus wanneer ik een SD film download, dat die in de SD films map komt te staan, en niet zoals nu in de generieke map, die bij mij HD films is.

• Markicks
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:47
freak1 schreef op woensdag 14 september 2011 @ 09:21:
[...]

zou je een vorm van movie management kunnen maken? zodat hij bijvoorbeeld door de reeds gedownloade mappen (ook indien niet gedownload via couchpotato) loopt en daar dan de fanart e.d. voor download?

dan heb j eene handig overzicht van wat je wel\niet hebt, zeker bij grote collecties die je deelte scheelt dat behoorlijk qua dubbele downloads. een beetje het sickbeard idee :)
Daar is RuudBurger toch al mee bezig? Zie het tabblad Manage. Lijkt me absoluut geweldig als het zover is. _/-\o_

system setup

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Ik zou ook graag willen testen zodra v2 "werkt" :)

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 07:35
[...]

Daar heb ik 6 nov op twitter al naar gevraagd :P
@CouchPotatoApp thanks for adding xbmc stuff. Any chance of adding it to manage page? For older movies...
6 Nov Favorite Reply Delete
in reply to ↑

@CouchPotatoApp
CouchPotato
@lowfi It will eventually be in there, yes.
6 Nov via Tweetie for Mac

• RuudBurger
[...]

Yes, daar hou ik rekening mee. Zit niet direct in de eerste release, maar kan wel "makkelijk" toegevoegd worden.
Fab1Man schreef op woensdag 14 september 2011 @ 09:24:
Ik zou het fijn vinden als je verschillende mappen kunt kiezen voor het post-processen. Dus wanneer ik een SD film download, dat die in de SD films map komt te staan, en niet zoals nu in de generieke map, die bij mij HD films is.
Komt ook, ik zit alleen nog na te denken hoe ik dit het beste kan doen.
Ik kan of een soort "if statement" in de map selectie inbouwen
code:
1
"/movies/<HD if quality is (720p, 1080p) else SD>/"

Maar dat wordt snel een chaos denk ik.
Daarom wil ik meerdere "destination" folders beschikbaar maken waar je contrains aan kan koppelen.
code:
1
2
3
If <movie.quality> is 'HD'> >> /movies/HD Folder/
If <movie.quality> is 'BR-Disk'> >> /movies/Bluray Images/
Else /movies/Other movies
Markicks schreef op woensdag 14 september 2011 @ 12:38:
[...]

... Zie het tabblad Manage. Lijkt me absoluut geweldig als het zover is. _/-\o_
Ja mij ook ;)

• CarpeVentum
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:55
Oh yes, ik kijk ook uit naar v2. Als ik mag mee testen, graag!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Even een simpele vraag tussendoor, met hopelijk ook een simpel antwoord :)

Ik heb momenteel twee branches van Sick Beard draaien. Eentje is de laatste alpha build (488) en de ander draait van source als debug voor absolute ordering support (lees: anime support). De tweede laat ik om de tien minuten mijn downloadmap scannen naar nieuwe downloads. De eerste roept na downloaden sabToSickbeard.exe aan. Nu wil ik graag de eerste ook van source draaien, op de master branch, en dan niet meer elke tien minuten laten scannen, maar via het script aanroepen. Ik weet alleen niet of ik dan ook alle post processing scripts in één map mag gooien en beide branches via sabToSickbeard.py kan aanroepen. Ik neem aan dat het conflicten gaat opleveren met beide autoProcessTV.cfg files.

Samengevat: kan ik de post processing scripts uit de map autoProcessTV halen en ergens anders neerzetten, zodanig dat ik SAB die map kan laten gebruiken voor alle scripts?

[ Voor 4% gewijzigd door Anthirian op 14-09-2011 16:33 ]

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Waarom gebruik je niet gewoon de anime-branch ook voor tvshows?

(de map autoprocessTV met inhoud kan op zichzelf bestaan buiten de sickbeard directory, alleen je zit met het probleem dat sabnzbd maar 1 scriptsfolder kan hebben volgens mij (ik weet niet of daar submappen in kunnen, als dat wel kan, dan zit daar je oplossing met 2 instances).

• sjongenelen
in sabnzb kun je per categorie een script aanroepen

you had me at EHLO

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Mar2zz schreef op woensdag 14 september 2011 @ 17:11:
Waarom gebruik je niet gewoon de anime-branch ook voor tvshows?

(de map autoprocessTV met inhoud kan op zichzelf bestaan buiten de sickbeard directory, alleen je zit met het probleem dat sabnzbd maar 1 scriptsfolder kan hebben volgens mij (ik weet niet of daar submappen in kunnen, als dat wel kan, dan zit daar je oplossing met 2 instances).
Dat heb ik een tijdje geleden wel gedaan, maar er ging nog wel eens wat stuk in die branch. Vandaar dat ik er een tweede bij heb gezet.

Inmiddels ben ik begonnen met het samenvoegen van beide scriptsmappen. Ik heb ze gescheiden door ze te hernoemen, en dus ook binnen de scripts het hernoemde script aan te roepen. Enig probleempje dat ik nu nog heb is dat er geen python scripts verschijnen in het drop-down menu bij mijn categoriën. In de FAQ van SAB zag ik staan: "We currently support Python 2.4.6+, Python 2.5.x (recommended) and Python 2.6.x. Python 2.7 and 3.0 are NOT supported." Ik heb momenteel 2.7 op de PC staan, maar ik weet niet zeker of de requirements van SAB ook gelden voor de scripts. Ze verschijnen in ieder geval niet in het lijstje, terwijl executables als sabToSickbeard.exe wel te selecteren zijn.

Edit: Oh en de .py files zijn met Python.exe geassocieerd en laatstgenoemde staat ook op m'n PATH.

[ Voor 5% gewijzigd door Anthirian op 14-09-2011 17:59 ]

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Pfff volgens mij krijg ik nu pas alle updates, snap er niks van; you're 16 commits behind

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hij is nu inderdaad weer druk bezig na een paar maandjes rust :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• sjongenelen
super he :)

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoor12b
  • Laatst online: 22-09 16:08
Om er weer voor te zorgen dat mijn NAS hdd's weer in de slaapstand kunnen gaan ben ik een aantal bestanden en mappen via symlinks op een USB stick aan het gooien.

Op dit moment heb ik de volgende bestanden/mappen al verplaatst:

Headphones: headphones.db en logs
Sabnzbd: nzb monitor folder en logs
Sickbeard: logs, sickbeard.db cache.db
Couchpotato: logs (misschien dat ik de cache en db ook nog meeneem, maar een scan per 24uur mag geen probleem zijn)

Heeft iemand nog suggesties voor andere files? Ik meen ergens eens gelezen te hebben dat sickbeard nog een ander bestand uitleest wat een probleem geeft?

spoor12b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Nu even de volgende vraag, ik heb ook al mijn log files behalve CP op mijn USB staan maar hoe kan ik nu zien dat mijn HD's in sleep gaan?

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Earzz schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 11:31:
Nu even de volgende vraag, ik heb ook al mijn log files behalve CP op mijn USB staan maar hoe kan ik nu zien dat mijn HD's in sleep gaan?
De HDD leds zouden moeten knipperen (verschillend tempo per model.)
Bij mijm model (DS211) lichten ze heel langzaam op en dimmen ze weer langzaam.

Note: @spoor12b
Ook het verplaatsen van de "Watched folder" van SABnzbd naar USB helpt om de NAS in slaap stand te laten gaan.

[ Voor 14% gewijzigd door schumi2004 op 16-09-2011 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Sudden schreef op woensdag 14 september 2011 @ 17:55:
[...]

Dat heb ik een tijdje geleden wel gedaan, maar er ging nog wel eens wat stuk in die branch. Vandaar dat ik er een tweede bij heb gezet.

Inmiddels ben ik begonnen met het samenvoegen van beide scriptsmappen. Ik heb ze gescheiden door ze te hernoemen, en dus ook binnen de scripts het hernoemde script aan te roepen. Enig probleempje dat ik nu nog heb is dat er geen python scripts verschijnen in het drop-down menu bij mijn categoriën. In de FAQ van SAB zag ik staan: "We currently support Python 2.4.6+, Python 2.5.x (recommended) and Python 2.6.x. Python 2.7 and 3.0 are NOT supported." Ik heb momenteel 2.7 op de PC staan, maar ik weet niet zeker of de requirements van SAB ook gelden voor de scripts. Ze verschijnen in ieder geval niet in het lijstje, terwijl executables als sabToSickbeard.exe wel te selecteren zijn.

Edit: Oh en de .py files zijn met Python.exe geassocieerd en laatstgenoemde staat ook op m'n PATH.
Opgelost :)
Het was niet genoeg om C:\Python27 toe te voegen aan de PATH, ik moest ook nog de Pathext uitbreiden met .PY voor SAB me toestond om python scripts te draaien. Na kopiëren en aanpassen van de scripts kan ik er nu twee aansturen, die beide een andere branch van SickBeard aansturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
schumi2004 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 11:50:
[...]

De HDD leds zouden moeten knipperen (verschillend tempo per model.)
Bij mijm model (DS211) lichten ze heel langzaam op en dimmen ze weer langzaam.
Mmm dat word bij mij heel lastig.
Mijn DS211+ zit hééél ver weg gestopt, zeg maar bijna in de spouwmuur.
Is het nergens te zien in DSM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoor12b
schumi2004 schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 11:50:
Note: @spoor12b
Ook het verplaatsen van de "Watched folder" van SABnzbd naar USB helpt om de NAS in slaap stand te laten gaan.
Bedankt, die had ik al (noemde hem nzb-monitor). Straks PC uit en maar eens kijken of de boel slaapstand is als ik thuis kom :)

spoor12b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
Earzz schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 13:06:
[...]

Mmm dat word bij mij heel lastig.
Mijn DS211+ zit hééél ver weg gestopt, zeg maar bijna in de spouwmuur.
Is het nergens te zien in DSM?
zodra je DSM opent zullen ze waarschijnlijk wel weer opgespinned zijn.. . :+

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
TheNymf schreef op vrijdag 16 september 2011 @ 16:53:
[...]

zodra je DSM opent zullen ze waarschijnlijk wel weer opgespinned zijn.. . :+
Je zou het in theorie ook kunnen horen, als ze opspinnen lijkt mij dat ze in rust stand zijn/waren?

• Malarky
  • Laatst online: 21:48

Malarky

Wils voor wat ieder

Ik heb mij op een gebied begeven waar ik vrijwel niks van weet en ben gaan proberen deze aanpassing te maken voor mijn Sick Beard configuratie. Ik heb Python 2.6.6 4 en SickBeard 3.0 standaard op DSM 3.2 draaiende.

Nu is het mij eerder gelukt de settings.jon aan te passen op mijn Synology via de terminal zoals hier beschreven, dus datzelfde dacht ik te gaan doen met de NewsNab.py voor Sick Beard. Ik kan alleen dat bestand nergens vinden.

/volume1/@appstore/SickBeard bevat alleen sbin/sbDefaultConfig en verder helemaal niets. Heb Sick Beard wel uitgeschakeld via Package Center.

Wat doe ik verkeerd?

[ Voor 17% gewijzigd door Malarky op 17-09-2011 00:29 ]

• wontcachme

wontcachme

Zebulon package gebruikt? Dan moet je naar /usr/local/var/sickbeard/

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

wontcachme schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 10:03:
Zebulon package gebruikt? Dan moet je naar /usr/local/var/sickbeard/
Bedankt, nu heb ik door wat ik verkeerd deed. Ik gebruikte Zebulon al, maar k zat steeds in /root/volume1/@appstore/SickBeard en ik moest natuurlijk zoeken in /usr/local/var/sickbeard/sickbeard/providers/

Voor de mensen waarbij Nederlandse series ook niet werken i.c.m nzbs.org en ook nieuw zijn met het gebeuren. Eerst in /usr/local/var/sickbeard/sickbeard/config.ini regel 47 aanpassen...
code:
1
ignore_words = "german,french,core2hd,dutch,swedish"

... en dutch weghalen.

Dan /usr/local/var/sickbeard/sickbeard/providers/nzbs_org.py regel 73 aanpassen...
code:
1
"type": 1}^M

... veranderen in
code:
1
"type": 7}^M

1 staat voor de TV categorie maar we moeten de Foreign categorie hebben.

Misschien kan het allemaal veel eenvoudiger, maar het werkte eerst niet en nu wel voor mij :9

• schumi2004
Malarky schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 14:32:
[...]

Bedankt, nu heb ik door wat ik verkeerd deed. Ik gebruikte Zebulon al, maar k zat steeds in /root/volume1/@appstore/SickBeard en ik moest natuurlijk zoeken in /usr/local/var/sickbeard/sickbeard/providers/

Voor de mensen waarbij Nederlandse series ook niet werken i.c.m nzbs.org en ook nieuw zijn met het gebeuren. Eerst in /usr/local/var/sickbeard/sickbeard/config.ini regel 47 aanpassen...
code:
1
ignore_words = "german,french,core2hd,dutch,swedish"

... en dutch weghalen.

Dan /usr/local/var/sickbeard/sickbeard/providers/nzbs_org.py regel 73 aanpassen...
code:
1
"type": 1}^M

... veranderen in
code:
1
"type": 7}^M

1 staat voor de TV categorie maar we moeten de Foreign categorie hebben.

Misschien kan het allemaal veel eenvoudiger, maar het werkte eerst niet en nu wel voor mij :9
Met het veranderen van de categorie naar Foreign loop je dan niet tegen het probleem aan dat hij nu de overige niet meer vind maar alleen nederlandse nu ?

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

schumi2004 schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 15:11:
[...]

Met het veranderen van de categorie naar Foreign loop je dan niet tegen het probleem aan dat hij nu de overige niet meer vind maar alleen nederlandse nu ?
Dat had ik ook al bedacht, maar ik ken geen enkele script taal fatsoenlijk om dat te veranderen, ik dacht aan een komma zelf, maar het heb zo maar gelaten. Ook omdat de Engelstalige series toch wel geladen worden via de andere search engines/standard engines die ik heb ingesteld.

• Earzz
Wanneer gaan ze weer registraties toelaten bij nzbs.org?
Ik check al ruim een half jaar lang de website wekelijks maar nog steeds niets :'(
Werken ze wel met invites?

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Earzz schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 15:38:
Wanneer gaan ze weer registraties toelaten bij nzbs.org?
Ik check al ruim een half jaar lang de website wekelijks maar nog steeds niets :'(
Werken ze wel met invites?
Op het forum wordt er wel door diverse mensen om gevraagd, maar geen enkele reactie. De laatste aanpassing aan de site is januari van dit jaar gedaan en heel veel time-outs op de site (too many request). Verder werkt de site wel altijd en komen de nzb's erg snel binnen. Maar ik denk dat de registraties niet binnenkort open gaan. Ook geen invites. Mijn account heb ik eind 2010 bij toeval aangemaakt en nu komt die leuk van pas.

[ Voor 6% gewijzigd door Malarky op 17-09-2011 15:47 ]

• Mindwalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-07 10:12

Mindwalker

zappen is zinloos

Ik wil Sickbeard afschermen van de buitenwereld dmv een htaccess-achtige oplossing. Dus alleen benaderbaar indien je je kunt identificeren met wachtwoord. Sickbeard biedt zelf de mogelijkheid tot afschermen in de configuratie, maar dan vraagt hij altijd om een username/wachtwoord, ook als je Sickbeard intern benadert.

De uitdaging voor mij is dat Sickbeard is ontwikkeld met CherryPy, en in feite een eigen webservertje draait op poort 8081. Het werkt dus niet zo eenvoudig als dat je een site draait op apache en in de root van je site een htaccess toevoegt.

Iemand ervaring met het aanpassen van de wijze hoe Sickbeard dit zelf regelt, of is er nog een andere methode mogelijk?

I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath

• Mar2zz
Je kan sickbeard in apache hangen, van de wiki:
Web Root

To change where Sick Beard mounts its files on the web server you can edit the web_root parameter in the config.ini. This can be useful when hiding SB behind a reverse proxy. Below is a sample apache proxy configuration and the corresponding web_root parameter:

httpd.conf

<Location /sickbeard/>
order deny,allow
deny from all
allow from all

ProxyPass http://192.168.1.123:8081/sickbeard/
ProxyPassReverse http://192.168.1.123:8081/sickbeard/

AuthType Basic
AuthName "MidgetSpy's Server"
AuthUserFile /etc/apache2/passwd/passwords
Require user midgetspy
</Location>

config.ini

web_root = /sickbeard

Note: If you're using the autoProcessTV script you will need to set web_root in your autoProcessTV.cfg as well, same as in config.ini.

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-09 16:40
Mindwalker schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 16:41:
Ik wil Sickbeard afschermen van de buitenwereld dmv een htaccess-achtige oplossing. Dus alleen benaderbaar indien je je kunt identificeren met wachtwoord. Sickbeard biedt zelf de mogelijkheid tot afschermen in de configuratie, maar dan vraagt hij altijd om een username/wachtwoord, ook als je Sickbeard intern benadert.

De uitdaging voor mij is dat Sickbeard is ontwikkeld met CherryPy, en in feite een eigen webservertje draait op poort 8081. Het werkt dus niet zo eenvoudig als dat je een site draait op apache en in de root van je site een htaccess toevoegt.

Iemand ervaring met het aanpassen van de wijze hoe Sickbeard dit zelf regelt, of is er nog een andere methode mogelijk?
Is het niet gewoon een kwestie van die poort niet doorlaten in je router/firewall?

Ik heb hier alleen poorten geforward die van buiten benaderd mogen worden (80 en 22).

omniscale.nl

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 14:44
Mindwalker schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 16:41:
Zie ook hier.

Edit: ik heb het zelf nog niet geprobeerd.

[ Voor 6% gewijzigd door technorabilia op 17-09-2011 19:13 . Reden: Aanvulling ]

👉🏻 Blog 👈🏻

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:51
Na een update van de zebulon package van sickbeard werken bij mij de plaatjes van de series niet meer bij de coming episodes pagina. Iemand een idee hoe ditte fixen? Rode kruisjes zien er namelijk ook niet uit :)

• brama
  • Niet online
posttoast schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 17:58:
[...]

Is het niet gewoon een kwestie van die poort niet doorlaten in je router/firewall?

Ik heb hier alleen poorten geforward die van buiten benaderd mogen worden (80 en 22).
Zo doe ik het. Als ik van buitenaf dan toch erbij wil komen, doe ik (vanaf mijn linux desktop (mac werkt ook)):

ssh -L 8081:localhost:8081 mijn_servertje

En dan kun je http://localhost:8081/ opvragen op je desktop om bij je sickbeard thuis te komen.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Verwijderd

Dennism schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 20:23:
Na een update van de zebulon package van sickbeard werken bij mij de plaatjes van de series niet meer bij de coming episodes pagina. Iemand een idee hoe ditte fixen? Rode kruisjes zien er namelijk ook niet uit :)
Dan is je cache tijdelijk geleegd door het updaten. Niets aan doen, gaat vanzelf weer goed ;)

• Mindwalker
  • Laatst online: 26-07 10:12

Mindwalker

zappen is zinloos

posttoast schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 17:58:
[...]

brama schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 20:30:
[...]

Zo doe ik het. Als ik van buitenaf dan toch erbij wil komen, doe ik (vanaf mijn linux desktop (mac werkt ook)):

ssh -L 8081:localhost:8081 mijn_servertje

En dan kun je http://localhost:8081/ opvragen op je desktop om bij je sickbeard thuis te komen.
Standaard komt niemand er bij inderdaad, poort is niet geforward. Het gaat mij er om dat ik er wél bijkom (geen probleem) maar dan wel met user/pass. Sickbeard biedt dat zelf ook, maar dan krijg je hem intern ook steeds voor je snufferd :)

Ik ga aan de slag met de web_root parameter en aanpassing in de httpd.conf.

I know I'm dead on the surface, but I am screaming underneath

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:46

Fab1Man

Live life to the fullest

Ik heb het via VPN opgelost. Via VPN log ik van buiten in op onze webserver. Daarvoor heb ik dus user/pass nodig, en binnen het eigen netwerk heb ik geen user/pass nodig...

• thibaultvdb
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-07 19:48
Ik heb een probleem, ik heb sick beard geinstalleerd via deze api: http://synoblog.superzebulon.org/category/sb/
en dan ook geupdate denk ik. Nu probeer ik mijn download dir in te stellen zodat sickbeard het processen begint als hij ziet dat daar een file wordt geplaatst. dit is de directory: /volume1/downloads/complete/Series en als ik dan op save klik zegt hij dit: error saving configuration, unable to create directory /volume1/downloads/complete/Series, dir not changed
?? ik heb al van alles geprobeert, maar niets werkt :( iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorneelB
thibaultvdb schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 21:42:
Ik heb een probleem, ik heb sick beard geinstalleerd via deze api: http://synoblog.superzebulon.org/category/sb/
en dan ook geupdate denk ik. Nu probeer ik mijn download dir in te stellen zodat sickbeard het processen begint als hij ziet dat daar een file wordt geplaatst. dit is de directory: /volume1/downloads/complete/Series en als ik dan op save klik zegt hij dit: error saving configuration, unable to create directory /volume1/downloads/complete/Series, dir not changed
?? ik heb al van alles geprobeert, maar niets werkt :( iemand suggesties?
sickbeard draait onder eigen user, heeft hij wel rechten?

60 TB can not be enough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibaultvdb
Al een paar keer geprobeert, ik heb hem ook admin rights gegeven enzo, maar niets werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibaultvdb
Ik heb gevonden wat het probleem is: sickbeard kan niet overweg met lange directory names en hoofdletters; ik heb het verandert in volume1/downloads/series en toen ging het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:07
thibaultvdb schreef op zondag 18 september 2011 @ 09:28:
Ik heb gevonden wat het probleem is: sickbeard kan niet overweg met lange directory names en hoofdletters; ik heb het verandert in volume1/downloads/series en toen ging het wel!
Mooi dat het nu werkt!
maar hoofdletters kan zeker wel, bij mij is het :
/volume1/Share/Download/TV Series

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorneelB
thibaultvdb schreef op zondag 18 september 2011 @ 09:28:
ik vermoed dat het de hoofdletters zijn.. een Synology draait op een linux gebaseerd OS, en daar zijn hoofdletters wel belangrijk itt windows. lange bestandsnamen e.d. zijn verder geen enkel probleem voor sickbeard hoor..

60 TB can not be enough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibaultvdb
nu zegt couchpotato dit: app.lib.cron.renamer] Watched folder doesn't exist.
het downloaden werkt wel, maar het rename en move script werkt niet, hij zegt dat de watched folder niet bestaat?? Dit is mijn watched folder: /volume1/downloads/films en in die directory films staat een net gedownloade film door cp, maar er gebeurt niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petertjuh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:07
thibaultvdb schreef op zondag 18 september 2011 @ 12:52:
nu zegt couchpotato dit: app.lib.cron.renamer] Watched folder doesn't exist.
het downloaden werkt wel, maar het rename en move script werkt niet, hij zegt dat de watched folder niet bestaat?? Dit is mijn watched folder: /volume1/downloads/films en in die directory films staat een net gedownloade film door cp, maar er gebeurt niets.
Dat wat in Couchpotato staat moet exact overeenkomen met de mappenstructuur, dus inclusief eventuele hoofdletters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wingie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-09 14:58
Heb gisteren mijn nieuwe kabels geïnstalleerd en toen ook meteen maar een USB-Stick erin gestopt tbv de logfiles.

Nu is het voor sickbeard en Nzbget gelukt (wellicht dat ik voor de laatste de neb watchmap ook nog moet verplaatsen?) maar voor couchpotato lukt me het niet.

Om dit te bereiken heb ik het volgende gedaan.
1) In /opt/etc/init.d/S99couchpotato aangepast (is script van Marzz) met
DAEMON_OPTS=" $APP_PATH/CouchPotato.py -d --datadir /volumeUSB1/usbshare/logs/ "

2) Daarna ./S99couchpotato restart gedaan omdat als ik stop doe en daarna start hij zegt dat de deamon nog draait

Het lijkt daarna alsof couchpotato draait maar via de webinterface is hij niet meer te benaderen wel zie ik dat de logs, config.ini db etc aangemaakt worden op de nieuwe plek (usb stick) maar dat is eenmalig want vervolgens komt er niet meer in de logs te staan.

3) Heb reboot gedaan van de synology maar dan draait daarna couchpotato niet meer (web nog steeds onbereikbaar) ondanks dat script zegt dat deamon draait.

Weet iemand een oplossing cq wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2011 @ 20:40:
[...]

Dan is je cache tijdelijk geleegd door het updaten. Niets aan doen, gaat vanzelf weer goed ;)
Als je niet wil wachten tot alles weer vanzelf goed gekomen is, dan kun je ook altijd nog al je shows refreshen. Zodra SickBeard je bestanden scant zal hij ook banners/posters downloaden als ze (nog) niet bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibaultvdb
Ik had dus weldegelijk iets fout gedaan bij de gebruikers op mijn synology, want nu werkt couchpotato processing wel, hij verplaatst de films die gedownload worden in /volume1/downloads/films naar /volume1/films Maar nu is het SickBeard die lastig doet. Hij accepteert mijn ingestelde download locatie nu wel: /volume1/downloads/series maar er gebeurt niets als daar een serie in geplaatst word die hij zelf heeft doorgegeven aan SABnzbd. Het renamen en verplaatsen werkt om een of andere manier niet in sickbeard maar wel bij couchpotato, en ik gebruik niet het rename script in sickbeard, maar de folder watch functie. Hopenlijk heeft iemand van jullie dit ook al voor gehad? Ik heb een DS211 trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoor12b
Wingie schreef op zondag 18 september 2011 @ 14:54:

DAEMON_OPTS=" $APP_PATH/CouchPotato.py -d --datadir /volumeUSB1/usbshare/logs/ "
Als je ls -l /volumeUSB1/usbshare doet wat krijg je dan te zien?

spoor12b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wingie
spoor12b schreef op zondag 18 september 2011 @ 16:18:
[...]

Als je ls -l /volumeUSB1/usbshare doet wat krijg je dan te zien?
Dan krijg ik te zien:
SYNOLOGY_407> ls -l /volumeUSB1/usbshare/
drwxrwxrwx 4 root root 1024 Sep 17 21:54 logs

En hierbinnen staat en hier zie je dat couch ook een eigen logs map heeft gemaakt alleen wordt deze niet geüpdate maar alleen eerste keer gevuld:
SYNOLOGY_407> ls -l /volumeUSB1/usbshare/logs
drwxr-xr-x 3 couchpot users 1024 Sep 18 10:07 cache
-rw-r--r-- 1 couchpot users 2487 Sep 18 10:20 config.ini
-rw-r--r-- 1 couchpot users 15360 Sep 17 21:24 data.db
drwxr-xr-x 2 couchpot users 1024 Sep 17 21:24 logs
-rw-r--r-- 1 root root 3182513 Sep 18 14:13 nzbget.log
-rw------- 1 sickbear users 7430483 Sep 18 16:27 sickbeard.log

cat /volumeUSB1/usbshare/logs/logs/Couchpotato.log
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
21:24:31 INFO  [            app.config.db] Initializing Database.
21:24:37 INFO  [        app.lib.qualities] Creating custom=False quality: dvdrip
21:24:39 INFO  [        app.lib.qualities] Creating custom=False quality: cam
21:24:40 INFO  [        app.lib.qualities] Creating custom=False quality: ts
21:24:41 INFO  [        app.lib.qualities] Creating custom=False quality: r5
21:24:42 INFO  [        app.lib.qualities] Creating custom=False quality: dvdr
21:24:43 INFO  [        app.lib.qualities] Creating custom=False quality: brrip
21:24:44 INFO  [        app.lib.qualities] Creating custom=False quality: 720p
21:24:45 INFO  [        app.lib.qualities] Creating custom=False quality: 1080p
21:24:46 INFO  [        app.lib.qualities] Creating custom=False quality: tc
21:24:48 INFO  [        app.lib.qualities] Creating custom=False quality: scr
10:06:44 INFO  [            app.config.db] Initializing Database.
10:07:07 INFO  [                   ENGINE] Listening for SIGHUP.
10:07:07 INFO  [                   ENGINE] Listening for SIGTERM.
10:07:07 INFO  [                   ENGINE] Listening for SIGUSR1.
10:07:07 INFO  [                   ENGINE] Bus STARTING
10:07:07 INFO  [                   ENGINE] Forking once.
10:07:07 INFO  [                   ENGINE] Forking twice.
10:07:07 INFO  [                   ENGINE] Daemonized to PID: 3095
10:07:07 INFO  [                   ENGINE] Started monitor thread '_TimeoutMonitor'.
10:07:07 INFO  [             app.lib.cron] Starting Cronjobs.
10:07:07 INFO  [ider.yarr.sources.newzbin] Using newzbin provider
10:07:07 INFO  [er.yarr.sources.nzbmatrix] Using NZBMatrix provider
10:07:07 INFO  [rovider.yarr.sources.nzbs] Using NZBs.org provider
10:07:07 INFO  [ider.yarr.sources.newznab] Using Newznab provider
10:07:07 INFO  [provider.yarr.sources.tpb] Using TPB.org provider
10:07:07 INFO  [.movie.sources.theMovieDb] Using TheMovieDb provider.
10:07:07 INFO  [movie.sources.imdbWrapper] Using IMDB provider.
10:07:07 INFO  [     app.lib.cron.trailer] TrailerCron thread is running.
10:07:07 INFO  [    app.lib.cron.subtitle] SubtitleCron thread is running.
10:07:07 INFO  [         app.lib.cron.eta] ETA thread is running.
10:07:07 INFO  [     app.lib.cron.renamer] Renamer thread is running.
10:07:07 INFO  [     app.lib.cron.renamer] Watched folder doesn't exist.
10:07:07 INFO  [    app.lib.cron.movierss] Movie RSS thread is running.
10:07:08 INFO  [        app.lib.cron.yarr] YarrCron thread is running.
10:07:08 INFO  [                   ENGINE] Serving on 0.0.0.0:5000
10:07:08 INFO  [                   ENGINE] Bus STARTED
10:07:17 INFO  [    app.lib.cron.movierss] Movie RSS has been disabled
10:07:28 INFO  [        app.lib.cron.yarr] Searching for new downloads, for all movies.
10:07:28 INFO  [        app.lib.cron.yarr] Finished search.
10:20:40 INFO  [            app.config.db] Initializing Database.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoor12b
De user sickbeard mag niet schrijven in de map /volumeUSB1/usbshare/logs/logs

Is die map alleen voor sickbeard bedoeld dan kan je een chown sickbeard op die map doen, anders een chmod g+w

Mogelijk staan de permissies op de bestaande logs in de map ook nog niet goed.

Om het wat overzichterlijker te houden zou ik onder de logs map een map per applicatie maken en daar een chown appname op doen.

[ Voor 109% gewijzigd door spoor12b op 18-09-2011 17:00 ]

spoor12b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wingie
spoor12b schreef op zondag 18 september 2011 @ 16:52:
De user sickbeard mag niet schrijven in de map /volumeUSB1/usbshare/logs/logs

Is die map alleen voor sickbeard bedoeld dan kan je een chown sickbeard op die map doen, anders een chmod g+w

Mogelijk staan de permissies op de bestaande logs in de map ook nog niet goed.

Om het wat overzichterlijker te houden zou ik onder de logs map een map per applicatie maken en daar een chown appname op doen.
Sickbeard hoeft niet te kunnen schrijven in .../logs/logs dit is namelijk een subdir die couchpotato zelf aanmaakt en zijn log in zet. Sickbeard mag schrijven want die schrijft zijn sickbeard.log in de eerste logs map en heeft ook juiste rechten (zie vorige post)

Kan eens kijken of het helpt om per applicatie een submap te maken maar ik vermoed dat het iets van couchpotato is waardoor hij niet goed op wil starten zodra je de --datadir optie gebruikt.

EDIT 17:24 Heb nu voor iedere applicatie een submap gemaakt en voor sickbeard+nzbget werkt dit oké maar voor couchpotato nog steeds niet. Heb na een restart (./S99couchpotato restart) ineens twee draaien 1 met oude optie van -d en 1 met de logs map erachter. De logs zijn nu ook aangemaakt maar als ik via webinterface opvraag krijg ik de oude logs te zien. Zal zo een reboot van het systeem doen.

Dank voor je hulp tot nu toe.

[ Voor 16% gewijzigd door Wingie op 18-09-2011 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoor12b
Je hebt gelijk, het ging om CP ipv sickbeard. Er kan nog in /volumeUSB1/usbshare/logs/logs een file staan die niet kan worden overschreven.

Zelf heb ik symlinks gebruikt ipv de --datadir optie om de bestanden naar de USB stick te verhuizen. Werkt probleemloos.

[ Voor 30% gewijzigd door spoor12b op 18-09-2011 17:26 ]

spoor12b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wingie
spoor12b schreef op zondag 18 september 2011 @ 17:24:
Je hebt gelijk, het ging om CP ipv sickbeard. Er kan nog in /volumeUSB1/usbshare/logs/logs een file staan die niet kan worden overschreven.

Zelf heb ik symlinks gebruikt ipv de --datadir optie om de bestanden naar de USB stick te verhuizen. Werkt probleemloos.
Ga zo nog 1 keer reboot doen (als hij klaar is met mp3 kopiëren) en anders ook symlinks gebruiken wel jammer dat de --datadir niet goed werkt wellicht kan ruud dit in V2 meenemen.

EDIT 20:07 Heb reboot gedaan maar nu werkt CP niet meer, zodra ik hem wil starten krijg ik:
SYNOLOGY_407> ./S99couchpotato.sh start
CouchPotato daemon already running

Met ps krijg ik de volgende output maar herken hier geen CP in, wat zie ik over het hoofd?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
SYNOLOGY_407> ps  
  PID USER       VSZ STAT COMMAND
    1 root      2584 S    init
    2 root         0 SWN  [ksoftirqd/0]
    3 root         0 SW<  [events/0]
    4 root         0 SW<  [khelper]
    5 root         0 SW<  [kthread]
   11 root         0 SW<  [kblockd/0]
   38 root         0 SW   [pdflush]
   39 root         0 SW   [pdflush]
   41 root         0 SW<  [aio/0]
   40 root         0 SW   [kswapd0]
  108 root         0 SW<  [ata/0]
  111 root         0 SW<  [scsi_eh_0]
  112 root         0 SW<  [scsi_eh_1]
  113 root         0 SW<  [scsi_eh_2]
  114 root         0 SW<  [scsi_eh_3]
  144 root         0 SW   [mtdblockd]
  164 root         0 SW<  [ksnapd]
  166 root         0 SW<  [md0_raid1]
  168 root         0 SW<  [md1_raid1]
  263 root         0 SW   [kjournald]
 1177 root         0 SW<  [khubd]
 1299 root      2576 S    /sbin/syslogd -S
 1301 root      2584 S    /sbin/klogd
 1566 root     11760 S <  /usr/syno/bin/findhostd
 1592 root         0 SW   [kjournald]
 1617 root         0 SW   [kjournald]
 1704 admin    33228 S    /usr/syno/pgsql/bin/postgres -D /var/services/pgsql --config_file=/usr/syno/pgsql/etc/postgresql.conf --hba_file=/usr/syno/pgsql/etc/pg_
 1706 admin    33264 S    postgres: writer process   
 1707 admin    33236 S    postgres: wal writer process   
 1708 root      8376 S    /usr/syno/bin/scemd
 2024 root         0 SW<  [scsi_eh_4]
 2025 root         0 SW<  [usb-storage]
 2369 root     13284 S    /opt/bin/nzbget -D -c /opt/etc/nzbget.conf
 2381 root     13284 S    /opt/bin/nzbget -D -c /opt/etc/nzbget.conf
 2398 root     13284 S    /opt/bin/nzbget -D -c /opt/etc/nzbget.conf
 2399 root     13284 S    /opt/bin/nzbget -D -c /opt/etc/nzbget.conf
 2400 root     13284 S    /opt/bin/nzbget -D -c /opt/etc/nzbget.conf
 2596 root      2580 S    /sbin/getty 115200 console
 2692 root     15172 S    /usr/syno/sbin/hotplugd
 2705 root      4004 S    /usr/sbin/inetd
 2712 root      4008 S    /usr/sbin/crond
 2721 root      9912 S    /usr/syno/sbin/ddnsd
 2759 root         0 SW   [kjournald]
 2978 sickbear 67376 S    /opt/bin/python2.6 /volume1/@appstore/sickbeard/SickBeard.py -d
 2984 sickbear 67376 S    /opt/bin/python2.6 /volume1/@appstore/sickbeard/SickBeard.py -d
 2985 sickbear 67376 S    /opt/bin/python2.6 /volume1/@appstore/sickbeard/SickBeard.py -d
 2990 sickbear 67376 S    /opt/bin/python2.6 /volume1/@appstore/sickbeard/SickBeard.py -d
 2991 sickbear 67376 S    /opt/bin/python2.6 /volume1/@appstore/sickbeard/SickBeard.py -d
 2996 sickbear 67376 S    /opt/bin/python2.6 /volume1/@appstore/sickbeard/SickBeard.py -d
 2997 sickbear 67376 S    /opt/bin/python2.6 /volume1/@appstore/sickbeard/SickBeard.py -d
 2998 sickbear 67376 S    /opt/bin/python2.6 /volume1/@appstore/sickbeard/SickBeard.py -d
 2999 sickbear 67376 S    /opt/bin/python2.6 /volume1/@appstore/sickbeard/SickBeard.py -d
 3000 sickbear 67376 S    /opt/bin/python2.6 /volume1/@appstore/sickbeard/SickBeard.py -d
 3001 sickbear 67376 S    /opt/bin/python2.6 /volume1/@appstore/sickbeard/SickBeard.py -d
 3002 sickbear 67376 S    /opt/bin/python2.6 /volume1/@appstore/sickbeard/SickBeard.py -d
 3003 sickbear 67376 S    /opt/bin/python2.6 /volume1/@appstore/sickbeard/SickBeard.py -d
 3024 sickbear 67376 S    /opt/bin/python2.6 /volume1/@appstore/sickbeard/SickBeard.py -d
 3031 sickbear 67376 S    /opt/bin/python2.6 /volume1/@appstore/sickbeard/SickBeard.py -d
 3032 sickbear 67376 S    /opt/bin/python2.6 /volume1/@appstore/sickbeard/SickBeard.py -d
 3033 sickbear 67376 S    /opt/bin/python2.6 /volume1/@appstore/sickbeard/SickBeard.py -d
 3034 sickbear 67376 S    /opt/bin/python2.6 /volume1/@appstore/sickbeard/SickBeard.py -d
 3037 sickbear 67376 S    /opt/bin/python2.6 /volume1/@appstore/sickbeard/SickBeard.py -d
 3038 sickbear 67376 S    /opt/bin/python2.6 /volume1/@appstore/sickbeard/SickBeard.py -d
 3040 sickbear 67376 S    /opt/bin/python2.6 /volume1/@appstore/sickbeard/SickBeard.py -d
 3082 root      3788 S    /usr/syno/sbin/cupsd -C /usr/local/cups/cupsd.conf
 3131 root     16092 S    /usr/syno/sbin/fileindexd
 3212 root     15276 S    /usr/syno/sbin/nmbd -D
 3266 root     19612 S    /usr/syno/sbin/smbd -D
 3268 root     19612 S    /usr/syno/sbin/smbd -D
 3284 root      7200 S    /usr/syno/sbin/cnid_metad -l log_error
 3286 root     14012 S    /usr/syno/sbin/afpd -g guest -c 256 -n SYNOLOGY_407 AFPServer -l default log_error
 3329 1         1448 S    /sbin/portmap
 3331 root         0 SW   [nfsd]
 3334 root      1568 S    /usr/sbin/statd
 3336 root         0 SW   [lockd]
 3337 root         0 SW<  [rpciod/0]
 3339 root      1604 S    /usr/sbin/mountd -p 892
 3452 root      3804 S    /usr/syno/sbin/sshd
 3514 root     25996 S <  /usr/syno/sbin/synoaudiod
 3516 root     25996 S    /usr/syno/sbin/synoaudiod
 3517 root     25996 S    /usr/syno/sbin/synoaudiod
 3518 root     25996 S    /usr/syno/sbin/synoaudiod
 3519 root     25996 S    /usr/syno/sbin/synoaudiod
 3520 root     25996 S    /usr/syno/sbin/synoaudiod
 3521 root     25996 S    /usr/syno/sbin/synoaudiod
 3522 root     25996 S    /usr/syno/sbin/synoaudiod
 3531 root      7776 S <  /usr/syno/sbin/synorcd
 3556 root      4924 S    /usr/syno/apache/bin/httpd -f /usr/syno/apache/conf/httpd.conf-sys
 3557 root      4948 S    /usr/syno/apache/bin/httpd -f /usr/syno/apache/conf/httpd.conf-sys
 3570 root      4948 S    /usr/syno/apache/bin/httpd -f /usr/syno/apache/conf/httpd.conf-sys
 3592 root     20164 S    /usr/syno/apache/bin/httpd -DHAVE_PHP
 3621 nobody   20240 S    /usr/syno/apache/bin/httpd -DHAVE_PHP
 3622 nobody   20192 S    /usr/syno/apache/bin/httpd -DHAVE_PHP
 3623 nobody   20192 S    /usr/syno/apache/bin/httpd -DHAVE_PHP
 3662 root      2584 S    avahi-daemon: running [SYNOLOGY407.local]
 3687 root      6804 R    sshd: root@pts/0
 3693 root      4028 S    -ash
 3707 root      9324 S N  /usr/syno/bin/synomkthumbd
 3708 root     25984 S N  /usr/syno/sbin/synoindexd
 3710 admin    34212 S    postgres: admin photo [local] idle
 3711 root      9324 S N  /usr/syno/sbin/synomkflvd

[ Voor 85% gewijzigd door Wingie op 18-09-2011 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibaultvdb
weet er iemand hoe je de providers van couchpotato moet instellen? Ik heb al nzb.su en nzbsrus geprobeert, maar die vinden geen films? Dit is de log (ze staan samen aan):

21:33:10 INFO [ app.lib.cron.yarr] Finished search.
21:33:09 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://nzb.su/api?t=movie...c5e0e&extended=1&cat=2040
21:33:09 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://nzb.su/api?t=movie...c5e0e&extended=1&cat=2040
21:33:08 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://nzb.su/api?t=movie...c5e0e&extended=1&cat=2040
21:33:08 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://nzb.su/api?t=movie...c5e0e&extended=1&cat=2040
21:33:05 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://nzb.su/api?t=movie...c5e0e&extended=1&cat=2040
21:33:05 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://nzb.su/api?t=movie...c5e0e&extended=1&cat=2040
21:33:04 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://nzb.su/api?t=movie...c5e0e&extended=1&cat=2040
21:33:04 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://nzb.su/api?t=movie...c5e0e&extended=1&cat=2040
21:33:03 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://nzb.su/api?t=movie...c5e0e&extended=1&cat=2040
21:33:02 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://nzb.su/api?t=movie...c5e0e&extended=1&cat=2040
21:33:02 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://nzb.su/api?t=movie...c5e0e&extended=1&cat=2040
21:33:01 INFO [ider.yarr.sources.newznab] Searching: http://nzb.su/api?t=movie...c5e0e&extended=1&cat=2040
21:33:01 INFO [ app.lib.cron.yarr] Searching for new downloads, for all movies.

dit zijn de films in de lijst, en ik kan er zeker een paar manueel wel vinden op nzb.su of nzbsrus

American Pie
1999
Friends With Benefits
2011
Happy Gilmore
1996
Harold Kumar Go to White Castle
2004
Horrible Bosses
2011
Into the Blue
2005
Megamind
2010
Old School
2003
Pineapple Express
2008
TRON: Legacy
2010
The 40 Year Old Virgin
2005
The Green Hornet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-09 03:36
Waarom is je api key bij elke link anders?
Ook is de apikey veel te kort, die hoort 32 tekens te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
en je apikey moet je niet delen.

Overigens hebben die providers geen blacklog geloof ik.

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoor12b
Wingie schreef op zondag 18 september 2011 @ 17:38:
[...]

EDIT 20:07 Heb reboot gedaan maar nu werkt CP niet meer, zodra ik hem wil starten krijg ik:
SYNOLOGY_407> ./S99couchpotato.sh start
CouchPotato daemon already running
Dat startup script doet

wget -q --spider $auth http://localhost:$port/ > /dev/null

om te kijken of CP draait. Draait er niet al iets anders op die poort? Dat zou dan ook kunnen verklaren waarom CP niet wil starten.

spoor12b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Op dit moment ben ik nog een mediaspeler en nas maagd. Ik kijk veel films, en koop eigenlijk alles wat ik goed vind, maar ik download ook regelmatig een film en brand deze op dvd en kijk die via mijn blu-ray speler.

Wat is de meest goedkope oplossing om CP, SB etc te implementeren? Een Synology nas, en welke mediaspeler haalt de beste functionaliteit naar voren? (Zoals covers enzo), werkt dat met Boxee? Of alleen met HTPC's met MediaPortal e.d.?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Kecin schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:27:
Op dit moment ben ik nog een mediaspeler en nas maagd. Ik kijk veel films, en koop eigenlijk alles wat ik goed vind, maar ik download ook regelmatig een film en brand deze op dvd en kijk die via mijn blu-ray speler.

Wat is de meest goedkope oplossing om CP, SB etc te implementeren? Een Synology nas, en welke mediaspeler haalt de beste functionaliteit naar voren? (Zoals covers enzo), werkt dat met Boxee? Of alleen met HTPC's met MediaPortal e.d.?
Out of the box werkt Boxee (XBMC gebasseerd), wil je zelf iets in elkaar zetten voor XBMC dan kijk eens in het Zotac topic.

Je NAS keuze is perfect, goed supported met diverse packages en grote community

[ Voor 0% gewijzigd door schumi2004 op 19-09-2011 14:55 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
@kecin

Een NAS download het alleen maar, met paketten zoals CP en SB. Deze halen ook covers, info en trailers op als je dit wilt. Het weergeven van deze info op je TV kun je het beste doen met een mediaspeler. Een xbox360 of mijn sony bravia weergeven geen filminformatie, deze spelen het slechts af via DLNA.

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

schumi2004 schreef op maandag 19 september 2011 @ 14:48:
[...]

Out of the box werkt Boxee (XBMC gebasseerd), wil je zelf iets in elkaar zetten voor XBMC dan kijk eens in het Zotac topic.

Je NAS keuze is perfect, goed supported met diverse packages en grote community
Dankjewel voor je info. Een Boxee zit er namelijk binnenkort sowieso aan te komen, vervolgens moet ik nog een NAS hebben, maar de kosten stapelen dan lekker op. Ik denk dat ik dan even op mijn locale machine eerst het e.e.a. ga proberen.
Dankjewel!
TheNymf schreef op maandag 19 september 2011 @ 15:28:
@kecin

Een NAS download het alleen maar, met paketten zoals CP en SB. Deze halen ook covers, info en trailers op als je dit wilt. Het weergeven van deze info op je TV kun je het beste doen met een mediaspeler. Een xbox360 of mijn sony bravia weergeven geen filminformatie, deze spelen het slechts af via DLNA.
Duidelijk :). Ik zou inderdaad het liefst een simpele oplossing hebben in een NAS zodat mijn ouders ook buitenlandse series e.d. kunnen kijken die hier pas over jaren op de buis verschijnen, zonder moeilijk dingen te downloaden en mogelijkerwijs hun pc verstoppen met spyware en rommel, door het gemakkelijk op de tv te toveren zou veel gedoe weg zijn. Heerlijke initiatieven deze plugins!

[ Voor 41% gewijzigd door Kecin op 19-09-2011 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Kecin schreef op maandag 19 september 2011 @ 15:28:
[...]

Dankjewel voor je info. Een Boxee zit er namelijk binnenkort sowieso aan te komen, vervolgens moet ik nog een NAS hebben, maar de kosten stapelen dan lekker op. Ik denk dat ik dan even op mijn locale machine eerst het e.e.a. ga proberen.
Dankjewel!
[...]

Duidelijk :). Ik zou inderdaad het liefst een simpele oplossing hebben in een NAS zodat mijn ouders ook buitenlandse series e.d. kunnen kijken die hier pas over jaren op de buis verschijnen, zonder moeilijk dingen te downloaden en mogelijkerwijs hun pc verstoppen met spyware en rommel, door het gemakkelijk op de tv te toveren zou veel gedoe weg zijn. Heerlijke initiatieven deze plugins!
Voor het geen jij wilt voldoet de Boxee wel , film/serie info covers en subs waar nodig. En wat de NAS betreft zou je voor de Series SickBeard kunnen draaien wat overigens ook perfect werkt op je PC totdat je een NAS kopen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
Overigens kost een mediaspeler (relatief) weinig en brengt veel gebruiksgemakt (én subtitles :P) voor de wat minder technische mensen

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GNML
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-09 09:46

GNML

applebuyguide.com

Er meer mensen die het probleem hebben dat two and a half men op ended staat terwijl hij morgen weer van start gaat?

iPhone 11 | 3x HP Microserver gen8 E3-1265LV2 | www.applebuyguide.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibaultvdb
hmm, nee bij mij staat hij nog op active.

@kecin, ik heb een paar dagen geleden een synology ds211 gekocht, en hoewel het mij een zeker een dag of twee werk heeft gekost om alles werkend te krijgen, ben ik nu hééél tevreden ;) Er staat Sickbeard, couchpotato, mysql en SABnzbd op geinstalleerd, zodat al mijn series en films automatisch worden gedownload. Wat ik ook superhandig vind is dat hij alle media info zoals covers, fanart, ondertitels vanzelf ophaalt en in de juiste mappen zet zodat alles mooi wordt weergegeven in xbmc. De mysql database gebruik ik om mijn xbmc installaties te syncen (waar ik zit in een film, welke al afl al gewatched zijn,...) en dat werkt uiteindelijk zeer goed! Het enige minpunt is dat de synology DS211 niet mijn volledige downloadsnelheid kan benutten, meestal heb ik een gemiddelde van 3 à 4 MB/s waar ik op mijn pc toch vaak 12 MB/s haalde.. maar eigenlijk maakt dat niet zo uit aangezien ik hem toch alleen s'nachts aan het downloaden zet, en alles dan gewoon klaar is de dag erna ;-) Op dit moment gebruik ik nog mijn macbook air, een laptop (hdmi aan tv) en mijn gewone pc als xbmc installaties maar in de toekomst ga ik toch wel een HTPC bouwen, of wachten op een apple tv die 1080p en xbmc ondersteunt! btw, xbmc + Aeon MQ2 is toch wel de mooiste en beste media center ervaring naar mijn smaak!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Verandert bij jullie in SickBeard de status van een gedownloade aflevering van Snatched (nzb gefetched) naar gedownload als SabNZBd er klaar mee is?

Ik heb sabnzbd geconfigged dat 'ie het sabToSickbeard.py script gebruikt, maar ik zie de status nooit veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GNML
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-09 09:46

GNML

applebuyguide.com

Two and a half men, opnieuw toegevoegd en nu werkt die weer!

@brama ja veranderd vanzelf hier

iPhone 11 | 3x HP Microserver gen8 E3-1265LV2 | www.applebuyguide.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

thibaultvdb schreef op maandag 19 september 2011 @ 21:12:
hmm, nee bij mij staat hij nog op active.

@kecin, ik heb een paar dagen geleden een synology ds211 gekocht, en hoewel het mij een zeker een dag of twee werk heeft gekost om alles werkend te krijgen, ben ik nu hééél tevreden ;) Er staat Sickbeard, couchpotato, mysql en SABnzbd op geinstalleerd, zodat al mijn series en films automatisch worden gedownload. Wat ik ook superhandig vind is dat hij alle media info zoals covers, fanart, ondertitels vanzelf ophaalt en in de juiste mappen zet zodat alles mooi wordt weergegeven in xbmc. De mysql database gebruik ik om mijn xbmc installaties te syncen (waar ik zit in een film, welke al afl al gewatched zijn,...) en dat werkt uiteindelijk zeer goed! Het enige minpunt is dat de synology DS211 niet mijn volledige downloadsnelheid kan benutten, meestal heb ik een gemiddelde van 3 à 4 MB/s waar ik op mijn pc toch vaak 12 MB/s haalde.. maar eigenlijk maakt dat niet zo uit aangezien ik hem toch alleen s'nachts aan het downloaden zet, en alles dan gewoon klaar is de dag erna ;-) Op dit moment gebruik ik nog mijn macbook air, een laptop (hdmi aan tv) en mijn gewone pc als xbmc installaties maar in de toekomst ga ik toch wel een HTPC bouwen, of wachten op een apple tv die 1080p en xbmc ondersteunt! btw, xbmc + Aeon MQ2 is toch wel de mooiste en beste media center ervaring naar mijn smaak!!
Duidelijk verhaal, dankje! Ik heb echtr een 120mbit verbinding, zijn er ook nassen die op die snelheid kunnen downloaden via usenet? (of op 80mbit ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-09 03:36
brama schreef op maandag 19 september 2011 @ 21:31:
Verandert bij jullie in SickBeard de status van een gedownloade aflevering van Snatched (nzb gefetched) naar gedownload als SabNZBd er klaar mee is?

Ik heb sabnzbd geconfigged dat 'ie het sabToSickbeard.py script gebruikt, maar ik zie de status nooit veranderen.
Misschien dat dit komt omdat je het sabtosickbeard script gebruikt en niet de processing functie van sickbeard.
Waarschijnlijk kan je de status wel corrigeren door per serie op re-scan files te kliken.

[ Voor 10% gewijzigd door job op 19-09-2011 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:39

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik heb een vervelend iets, paar maand mijn pc niet gebruikt (defecte videokaart) maar nu staan alle seizoenen nog op hun oude dingen :/ is er een manier om dit te updaten zodat Sickbeard de nieuwe releases pakt?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

brama schreef op maandag 19 september 2011 @ 21:31:

Ja. Maar gaat het wel goed met de script? Geen error meldingen nadat er een file afgehandeld moest worden?
MrVegeta schreef op maandag 19 september 2011 @ 23:48:
Ik heb een vervelend iets, paar maand mijn pc niet gebruikt (defecte videokaart) maar nu staan alle seizoenen nog op hun oude dingen :/ is er een manier om dit te updaten zodat Sickbeard de nieuwe releases pakt?
Sickbeard-->Manage-->Update?
Kecin schreef op maandag 19 september 2011 @ 22:41:
[...]

Duidelijk verhaal, dankje! Ik heb echtr een 120mbit verbinding, zijn er ook nassen die op die snelheid kunnen downloaden via usenet? (of op 80mbit ofzo)
Misschien zoiets als de DS411+? Dus een nas met atom? Of anders eens nzbget proberen

[ Voor 17% gewijzigd door wontcachme op 19-09-2011 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky

Malarky

Wils voor wat ieder

Hoe kun je ervoor zorgen dat SB een hele map bij post processing verplaatst in plaats van een paar bestanden uit een map (zo worden samples al niet mee verplaatst, dat is nog tot daar en toe vervelender is dat media bestanden los in de Seizoens map worden geplaatst.) Als ik bijvoorbeeld 'Dexter.S05E12.720p.BluRay.X264-REWARD/Dexter.S05E12.720p.BluRay.X264-REWARD' met inhoud heb gedownload wil ik dat deze complete map inclusief inhoud naar juiste locatie wordt verplaatst in plaats van enkele losse bestanden in de map.

Er schijnt ooit een 'keep folder' optie te zijn geweest, maar die kan er nergens meer terug vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
die optie zit er wel in. Maar wat moet je met die meuk mee?

Het zit bovenin het scherm waar je ook rename enzo kunt aanzetten. Maar hij zal de mappen altijd weggooien en bewaart alleen files.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Laatst online: 21-09 20:07
Zo, ik leef ook weer na een (te korte) vakantie en enorme drukte op het werk. Nog leuke ontwikkelingen hier?

Alles lijkt bij mij gewoon stabiel te draaien al gebruik ik CouchPotato nagenoeg niet. Ik vind het net zo handig om via mijn mobiel naar Spotweb te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
met couch kan je ook agenderen he. Ik heb er films in staan die pas in 2012 uitkomen. En ook veel indie, die ik via apple trailer heb gezien , maar nog niet uit waren op dat momet. Ik vergeet anders echt de titels ervan. Wat ook leuk is is imdb lijsten bij langs te gaan, zoals myhorror top 25, en die in couch drukken. Scheelt zoveel werk en tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Dat is wel nice ja! Probleem is alleen dat Spotweb als provider nog niet werkt en ik nog niet in die site van J1nx (de newznab provider) ben gedoken om dat werkend te krijgen..

[ Voor 6% gewijzigd door Joster op 20-09-2011 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Is het dan wel mogelijk om alleen de spotweb spots bij j1nx vandaan te halen?
Zal super makkelijk zijn voor CP wat mijn periscope trekt nooit geen subs binnen van films die van nzbmatrix vandaan komen.
Over periscope gesproken, hebben meer mensen er last van dat er geen subs binnen worden getrokken van Sons of Anarchy en Dexter via bierdopje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Dexter haalde bij mij via periscope gewoon alle subs binnen.

Echt, ik zou willen dat SB, CP, SAB en Spotweb gewoon automatisch geupdate worden zeg. Ben het een beetje beu om alles handmatig af te gaan om te kijken of ik toevallig een update moet draaien. Bij Spotweb kan dat middels een cronjob maar daarbij vraag ik me weer af of dat wel stabiel genoeg is. Bij SB en CP doe ik het in de browser, bij SAB moet het via Zebulon vaak :( En wanneer je complete .spk's wil hebben voor SB en CP moet het ook via Zebulon maar dat is dus eigenlijk niet nodig.

[ Voor 90% gewijzigd door Joster op 20-09-2011 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
wontcachme schreef op maandag 19 september 2011 @ 23:49:
[...]

Ja. Maar gaat het wel goed met de script? Geen error meldingen nadat er een file afgehandeld moest worden?
Het script genereert iig geen errors in sickbeard's of sabnzbdplus logs. Ik twijfelde al of het überhaupt die status wel zou veranderen naar downloaded, maar dat leek me wel redelijk voor de hand liggend.

Vanavond eens gaan spitten in dat script om te kijken of ik wat kan achterhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik ben zoveel mogelijk van de SB/CP/SAB mappen op een usb-stick aan het zetten in een poging hibernate weer mogelijk te maken.

Nu zit ik alleen met de Couchpotato watched folder, als CP die map checkt naar films, gaat hij dan de disks uit standby houden?

Zijn er nog andere mappen behalve logs en watched-folders die naar de USB moeten?

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
waarom installeren jullie niet gewoon de complete programmas op de usb? Scheelt hoop gedoe.
Pagina: 1 ... 34 ... 47 Laatste

Dit topic is gesloten.