[Ervaringen] Sickbeard, Couchpotato e.a. Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 47 Laatste
Acties:
  • 295.861 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:56

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Sinds gisteravond krijg ik de melding: You're running an unknown version of Headphones. Click here to update.
Een git pull helpt niet, ik zit blijkbaar al op de laatste versie. Iemand enig idee wat de oorzaak van deze melding kan zijn?

Probleem gevonden, nvm dus. Ik was zo eigenwijs om de config.ini file te editen terwijl Headphones nog draaide blijkbaar.

Misschien handig voor sommigen om te weten, de Headphones config.ini bevat parameters om de frequentie te setten (voor de mensen die bv hun NAS niet de hele tijd uit sleepmode willen halen):

nzb_search_interval = 720
libraryscan_interval = 720
download_scan_interval = 720

[ Voor 46% gewijzigd door Thrace Grumble op 23-08-2011 17:30 . Reden: Probleem gevonden ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:00
Mar2zz, toen ik je script gebruikte en SB installeerde opende hij in mijn shell de interface van sickbeard, ikg eraakt hier uiteindelijk uit met gewoon mijn putty af te sluiten, hoe geraak je normaal uit die interface?

En dan nog de laatste vraag: ik heb de folders van mijn oude server (couchpotato en sickbeard) gekopieerd naar mijn desktop... Hoe kan ik hier (vooral de CP) database uit exporteren en importeren in mijn nieuwe installatie?

[ Voor 34% gewijzigd door HyperBart op 23-08-2011 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
j1nx schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:13:
[...]
Heb ik ook, ook nog geen oplossing voor weten te vinden.

Maar ik kom er wel achter al is het het laatste wat ik doe ......
Wat doen jullie dan? Zodra ik een seizoen op wanted zet, dan krijg ik zo een popupje bovenin dat er een backlog wordt gestart voor dat seizoen. 9 van de 10 keer vult ie dan binnen de minuut de wachtrij in sickbeard met alle afleveringen op volgorde. Maar als ie het niet direct vind dan gaat het naar de backlog en dan kan het wel even duren.

Dit verklaart dan niet het probleem dat je met het search dingetje de afleveringe wel ophaalt, maar je zou als je via Backlog overview het hele seizoen backlogknopje gebruikt dan zou die alles moeten halen.

Ik weet niet of sickbeard zo slim is om e.e.a. in de db op te slaan, maar het zou best kunnen dat ie opslaat dat een backlog niets opleverde, en dus hoeft ie niet opnieuw te backloggen, want er komt heus niets met terugwerkende kracht bij op de usenetservers. Dan hoeft ie voor een 'backlog' gequeuede serie alleen maar de recente RSS-stromen uit te lezen. Maar sickbeard zou dan ook weer zo dom kunnen zijn, dat je, als je een nieuwe provider erbij zet of de retentie verhoogt, hij die provider of retentie niet gaat gebruiken om alsnog die backlog uit te voeren. Wat je dan wel kunt forceren met search of de backlogknop.

@ Hyperbart: Dat ie sickbeard-interface launcht komt doordat er launch_browser = 1 in de config.ini stond. dat heb ik eruit gehaald, dus dat zou ie niet meer moeten doen. Normaal kan je zoiets afsluiten met CTRL+C (tenminsten in linux-terminals).

Van couchpotato data.db kopieren (en de map cache).
Van sickbeard sickbeard.db en van headphones headphones.db.

[ Voor 11% gewijzigd door Mar2zz op 23-08-2011 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
Dus wacht ik best nog even met je periscope te installeren met je script?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Je kunt periscope er prima mee installeren. het werkt wel, maar dat wat ik een paar posts terug schreef is beter dan het het sabtoperiscopetosickbeard script. dat is een optie ergens in het installprocess die je dan wel kunt overslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
eigenlijk heeft het mijn voorkeur dat ik sab en sb en cp zo min mogelijk stoor, bij voorkeur zou ik dus iets willen dat alles download en dat ik op een cronjob (zoals ik met jou al eens ge-DM't heb) kan instellen dat ie dan een bepaalde folder moet scannen, heb je die oplossing nog ergens in een howto op de plank liggen? Of maw, de oplossing die jij hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Ja dat is dat scanPath.sh ding. Die kan je instellen met het installscript. Maar je moet originele filenames houden anders gaat ie niets vinden (dit gaat vooral op voor tvshows).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
OK, dat begrijp ik, maar als ik het dus op e scanPath.sh manier wil doen kan ik gewoon LaSi gebruiken?

Hebben ze jou al eens verteld dat je een held bent _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Held op sokken. Het kan met LaSi-script, maar je kunt dus ook als je periscope hebt geinstalled in de periscope installatiemap kijken en daar staat wel dat bestand.

die kun je eventueel handmatig aanpassen en dan cronnen of gewoon de code direct in je cronjob stoppen:
code:
1
@DAILY find "/pad/naar/tvshows" \( -name "*.avi" -o -name "*.mkv" \) -type f -exec /usr/bin/python /home/hyperbart/.periscope/downloadSub.py {} \;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wingie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 09:24
Hoi Mar2zz,

Dank voor je mooie scripts ben er net mee gestart maar loop nog tegen een probleempje aan.

Ik heb je Lashi_syn script gedraaid en hiermee sickbeard getracht te installeren maar krijg tijdens installatie de melding:
sed: /volume1/@appstore/sickbeard/autoProcessTV/autoProcessTV.cfg: No such file or directory
sed: /volume1/@appstore/sickbeard/autoProcessTV/autoProcessTV.cfg: No such file or directory

Starting SickBeard ...
su: can't chdir to home directory '/var/services/homes/sickbeard'

En bij de vraag om userid/password heb ik beide leeg gelaten (heb wel sickbeard user aangemaakt in synology zonder wachtwoord) maar wist niet of ik dit hier nu moest invullen.

Heb getracht een herinstall te doen maar dan vliegen de errors me om de oren. Als ik sickbeard probeer te benaderen via browser krijg ik:

500 Internal Server Error

The server encountered an unexpected condition which prevented it from fulfilling the request.

Traceback (most recent call last):
File "/volume1/@appstore/sickbeard/cherrypy/_cprequest.py", line 660, in respond
File "/volume1/@appstore/sickbeard/cherrypy/lib/encoding.py", line 193, in __call__
File "/volume1/@appstore/sickbeard/cherrypy/_cpdispatch.py", line 25, in __call__
File "/volume1/@appstore/sickbeard/sickbeard/webserve.py", line 1804, in index
File "/volume1/@appstore/sickbeard/sickbeard/webserve.py", line 62, in __init__
File "/opt/lib/python2.6/site-packages/Cheetah/Template.py", line 1259, in __init__
self._compile(source, file, compilerSettings=compilerSettings)
File "/opt/lib/python2.6/site-packages/Cheetah/Template.py", line 1546, in _compile
self._fileMtime = os.path.getmtime(file)
File "/opt/lib/python2.6/genericpath.py", line 54, in getmtime
return os.stat(filename).st_mtime
OSError: [Errno 2] No such file or directory: '/volume1/@appstore/sickbeard/data/interfaces/default/home.tmpl'
Powered by CherryPy 3.2.0rc1

Heb netjes de bootstrap geinstalleerd via de uitleg van http://synology.brickman.nl/ en ook hier de url genomen die staat bij automaten installeer. Is dit de juiste versie? Want ik zie hier nog geen optie om ook sabnzb te installeren.

Edit: heb voor de zekerheid de output van gehele proces eff bewaard mocht je dit nodig zijn.

EDIT2 18:05: Heb de hele map sickbeard weggegooid en opnieuw geïnstalleerd (want als je herinstall kiest en dan zegt no tegen de back-up vraag gaat e.e.a. niet goed) nu hou ik alleen de melding:

Starting SickBeard ...
su: can't chdir to home directory '/var/services/homes/sickbeard'[/sub]
over maar in mijn /var/services is ook geen homes directory weet niet of dit heel erg is?

[ Voor 9% gewijzigd door Wingie op 23-08-2011 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 19:15

j1nx

Geek - Enjoying life

Mar2zz schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:41:
[...]

Wat doen jullie dan? Zodra ik een seizoen op wanted zet, dan krijg ik zo een popupje bovenin dat er een backlog wordt gestart voor dat seizoen. 9 van de 10 keer vult ie dan binnen de minuut de wachtrij in sickbeard met alle afleveringen op volgorde. Maar als ie het niet direct vind dan gaat het naar de backlog en dan kan het wel even duren.

Dit verklaart dan niet het probleem dat je met het search dingetje de afleveringe wel ophaalt, maar je zou als je via Backlog overview het hele seizoen backlogknopje gebruikt dan zou die alles moeten halen.

Ik weet niet of sickbeard zo slim is om e.e.a. in de db op te slaan, maar het zou best kunnen dat ie opslaat dat een backlog niets opleverde, en dus hoeft ie niet opnieuw te backloggen, want er komt heus niets met terugwerkende kracht bij op de usenetservers. Dan hoeft ie voor een 'backlog' gequeuede serie alleen maar de recente RSS-stromen uit te lezen. Maar sickbeard zou dan ook weer zo dom kunnen zijn, dat je, als je een nieuwe provider erbij zet of de retentie verhoogt, hij die provider of retentie niet gaat gebruiken om alsnog die backlog uit te voeren. Wat je dan wel kunt forceren met search of de backlogknop.

@ Hyperbart: Dat ie sickbeard-interface launcht komt doordat er launch_browser = 1 in de config.ini stond. dat heb ik eruit gehaald, dus dat zou ie niet meer moeten doen. Normaal kan je zoiets afsluiten met CTRL+C (tenminsten in linux-terminals).

Van couchpotato data.db kopieren (en de map cache).
Van sickbeard sickbeard.db en van headphones headphones.db.
Er is gewoon iets corrupt. Ik heb zo en zo de laatste versie, een git pull op de CLI zegt me dat ook. Als ik een serie toevoeg, dan krijg je inderdaad dat boxje maar hij vind niets.

Een manueele backlog starten vanuit de manage pagina, idem dito. Echter als je gewoon een willekeurige serie manueel laat zoeken dan vind hij het wel. (Is niet altijd waar natuurlijk, als de serie er niet is dan is hij er niet. Wel getest met files die er wel staan)

Ik heb vanmiddag mijn cache.db weg geflikkert en opnieuw laten opbouwen. Was de helft van mijn series kwijt, maar even de folder laten scannen loste dat probleem op. Het echte probleem echter niet.

Ben nu in de database zelf aan het kijken. Daar zie ik inderdaad ook een history tabel. Denk dat ik die eens leeg ga gooien en dan nog eens kijken.

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Wingie schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 17:39:
Hoi Mar2zz,

Dank voor je mooie scripts ben er net mee gestart maar loop nog tegen een probleempje aan.

Ik heb je Lashi_syn script gedraaid en hiermee sickbeard getracht te installeren maar krijg tijdens installatie de melding:
[sub]sed: /volume1/@appstore/sickbeard/autoProcessTV/autoProcessTV.cfg: No such file or directory

Heb netjes de bootstrap geinstalleerd via de uitleg van http://synology.brickman.nl/ en ook hier de url genomen die staat bij automaten installeer. Is dit de juiste versie? Want ik zie hier nog geen optie om ook sabnzb te installeren.

Edit: heb voor de zekerheid de output van gehele proces eff bewaard mocht je dit nodig zijn.

EDIT2 18:05: Heb de hele map sickbeard weggegooid en opnieuw geïnstalleerd (want als je herinstall kiest en dan zegt no tegen de back-up vraag gaat e.e.a. niet goed) nu hou ik alleen de melding:

Starting SickBeard ...
su: can't chdir to home directory '/var/services/homes/sickbeard'[/sub]
over maar in mijn /var/services is ook geen homes directory weet niet of dit heel erg is?
hmm, die eerste keer is er waarschijnlijk iets mis gegaan met de git clone waardoor de directory van sickbeard niet is aangemaakt. Ik zou graag de output hebben dan kan ik even kijken waaraan dat ligt en een check inbouwen daarvoor. Kan je me die via een Direct Message sturen?

Dat chdir fout is niet iets om druk over te maken. Heb je wel een sickbeard gebruiker aangemaakt? Hij geeft aan dat ie de directory niet naar de homes kan veranderen, maar ik denk niet dat elke gebruiker zo een directory heeft? Dat is iets wat het startup script genereert. Die foutmelding kan Brickman denk ik meer over zeggen, hij is degene die er echt verstand van heeft zeg maar.

@j1nx. Waarmee kijk je in de database? ik heb daar nooit een tool voor kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wingie
Mar2zz schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:22:
[...]

hmm, die eerste keer is er waarschijnlijk iets mis gegaan met de git clone waardoor de directory van sickbeard niet is aangemaakt. Ik zou graag de output hebben dan kan ik even kijken waaraan dat ligt en een check inbouwen daarvoor. Kan je me die via een Direct Message sturen?
No problem komt eraan ik zal kijken of ik ook het stukje van back-up (bij 2de install) kan sturen.
Dat chdir fout is niet iets om druk over te maken. Heb je wel een sickbeard gebruiker aangemaakt? Hij geeft aan dat ie de directory niet naar de homes kan veranderen, maar ik denk niet dat elke gebruiker zo een directory heeft? Dat is iets wat het startup script genereert. Die foutmelding kan Brickman denk ik meer over zeggen, hij is degene die er echt verstand van heeft zeg maar.
Ik heb wel de sickbeard gebruiker aangemaakt via userinterface van synology heb geen password ingegeven.

Is er ook een mogelijkheid om via script alles weer netjes te deinstalleren? Dit omdat ik zie dat voor sickbeard netjes python 2.6 geïnstalleerd wordt maar de spk van superzebulon niet herkent en wil wil van hem sabnzb+ installeren omdat deze (nog) niet in jou superscript zit of heb ik nog een oude versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Mar2zz schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:22:
[...]

@j1nx. Waarmee kijk je in de database? ik heb daar nooit een tool voor kunnen vinden.
http://wiki.services.open...ith_OpenOffice.org#SQLite

Maar heb gewoon de CLI gebruikt
code:
1
sqlite3 sickbeard.db

Meer info hier;
http://www.pantz.org/soft...ds_and_general_usage.html

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Wingie schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 18:30:
[...]

Ik heb wel de sickbeard gebruiker aangemaakt via userinterface van synology heb geen password ingegeven.

Is er ook een mogelijkheid om via script alles weer netjes te deinstalleren? Dit omdat ik zie dat voor sickbeard netjes python 2.6 geïnstalleerd wordt maar de spk van superzebulon niet herkent en wil wil van hem sabnzb+ installeren omdat deze (nog) niet in jou superscript zit of heb ik nog een oude versie?
Je kunt alle ipkg-packages uninstallen met ipkg remove packagename. En sickbeard of andere apps kun je dan gewoon de mappen van weggooien en eventueel user weggooien.

Sabnzbd compilen voor de syno is veel te ingewikkeld om te scripten. Of er moet ergens een makkelijke how to voor staan. Maar python2.6 kan prima naast de python van Zebulon bestaan volgens mij, omdat ze beide een andere naam hebben. De programma's roepen hun 'eigen' python wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 20:19
@Mar2zz, even een vraagje over de installatie-locatie van al je scripts: Je installeert programma's nu altijd in een /home/user/.programmanaam folder. Ik ben zelf veel meer gecharmeerd van installaties in /opt. Dit is in linux-land volgens mij meer common sense. Zou je willen overwegen om je scripts daarop aan te passen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Zer0 schreef op maandag 22 augustus 2011 @ 22:01:
[...]

AFAIK moet de folder voor de serie aanwezig zijn, anders kan ook de metadata niet opgeslagen worden. Voor bijvoorbeeld XBMC is het geen probleem, die kan als je wilt lege series niet tonen in de bibliotheek via advancedsettings.xml
Ik sla geen metadata op, die folder heb ik in theorie dus niet nodig. :P

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-08 10:26

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Iemand een idee of ik (behalve de file paths) alles wat in de sickbeard database op windows staat naar linux kan krijgen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

mooie reclame voor je in CP zelf nu haha

Overigens waar filtert "Recent" op? ik kan er niet helemaal wijs uit worden wanneer films daarin verschijnen :)

[ Voor 24% gewijzigd door Royz op 23-08-2011 22:43 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-08 10:26

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Tis gelukt, het is wat geklooi.. Maar het gaat wel met sickbeard.db en de cache's meeverplaatsen, sickbeard starten en stoppen en het werkt.. Mooi weer wat naar linux omgezet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Vreemd, ik wil in Sickbeard mijn spotweb URL aanpassen maar mijn newznab wijzigingen worden niet opgeslagen :(. Ben ik de enige?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
xburchartz schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:23:
@Mar2zz, even een vraagje over de installatie-locatie van al je scripts: Je installeert programma's nu altijd in een /home/user/.programmanaam folder. Ik ben zelf veel meer gecharmeerd van installaties in /opt. Dit is in linux-land volgens mij meer common sense. Zou je willen overwegen om je scripts daarop aan te passen? :)
Aangezien ik de scripts schrijf met het oog op toegankelijk applicatiebeheer voor beginners leek het mij makkelijker om als default gewoon de home-folder te nemen. Dan heb je geen gedoe met toegangsrechten en is het makkelijk terug te vinden.

Je hebt overigens wel gelijk. /opt is common sense, al gebeurt het ontzettend weinig. Degenen die weten dat /opt common sense is hebben deze scripts toch niet nodig :p Maar je moet dan al meer kennis hebben over het rechtensysteem om er wat mee te kunnen doen.

De installlocatie is optioneel trouwens, maar er kunnen alleen locaties gekozen worden waar de user schrijfrechten heeft zonder sudo te gebruiken of zonder root te zijn. Nu kan ik wel optioneel inbouwen dat /opt wel mag, maar dan moet er ook vanalles gechowned worden, of de programma's moeten als root gedraait worden. Lijkt me niet zo handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:07
Mar2zz schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 11:08:
[...]

Heb je dat nog steeds dan? alleen met spotweb als provider toch? Ik heb geen idee, behalve dat het blijkbaar te lang duurt om iets te halen. Spotweb wordt bij mij helemaal niet gebruikt door Sickbeard, ook al staat ie er tussen, blijkbaar kan ie het af met die 2 erboven. (voor dat j1nx er was kwam ook alles uit de Sickbeard Indexer volgens mij). In couchpotato kan ik maar 1 newznab provider opgeven en daar heb ik spotweb dus niet.
Alleen met Spotweb als provider ja. Die geeft timeout errors wat ik opzich erg vreemd vind. Spotweb los werkt als een trein namelijk, zelfs op 3G op mijn mobiel bij het surfen naar Spotweb :) Zou het kunnen komen doordat ik mijn Spotweb geen volledige spots op laat halen?
Mar2zz schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 13:47:
Ik weet eigenlijk niet of de blogs nog helemaal up2date zijn. mijn scripts wel. Als je alles met defaults installed dan werkt het sowieso naar behoren. Sabznbd zit er tegenwoordig ook bij. Periscope pak ik op dit moment wat anders aan dan het installscript verzorgt.

Ik update alles via cronjob wekelijks, maar als ik tussendoor wil updaten gebruik ik daar een script voor die alle programma's 1 voor 1 bij langs loopt en check op updates.

Daar staat meer over hier, post 41 en 48. Moet daarvoor het periscope installscript nog aanpassen, maar dit werkt echt goed.
Wat is de toegevoegde waarde van het installeren van jouw scripts ten opzichte van de Zebulon packages van SB, CP en SAB? Is dat het updaten? Het liefst zou ook ik via een cronjob updaten (oid) maar ik weet bijgod niet hoe dat zou moeten met de Zebulon packages. Voor Spotweb weet ik het nu ook niet maar dat valt wel te vinden in het Spotweb topic.
Mar2zz schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 15:53:
Je kunt periscope er prima mee installeren. het werkt wel, maar dat wat ik een paar posts terug schreef is beter dan het het sabtoperiscopetosickbeard script. dat is een optie ergens in het installprocess die je dan wel kunt overslaan.
Hmm, ik heb het sabtoperiscopetosickbeard script wel lopen. Hoe kan ik deze nu verwijderen? Het installeren van jouw periscope script en het toepassen van de settings een paar posts hier voor zal ik dan waarschijnlijk wel uit komen. Die zitten nog niet in het script verwerkt dan neem ik aan?
HyperBart schreef op dinsdag 23 augustus 2011 @ 16:01:
eigenlijk heeft het mijn voorkeur dat ik sab en sb en cp zo min mogelijk stoor, bij voorkeur zou ik dus iets willen dat alles download en dat ik op een cronjob (zoals ik met jou al eens ge-DM't heb) kan instellen dat ie dan een bepaalde folder moet scannen, heb je die oplossing nog ergens in een howto op de plank liggen? Of maw, de oplossing die jij hebt?
Je bedoelt hierbij het op een cronjob laten lopen van scan's waarbij hij gaat zoeken naar ondertitels neem ik aan? Dat doe ik nu ook nog met een losse scanPath die Periscope aan roept volgens mij.

(Maar dat zijn van die dingen die ik me amper meer kan herrineren een paar maanden later, hoe had ik dat nu ook alweer gedaan? :D ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Joster schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 09:18:
[...]

Alleen met Spotweb als provider ja. Die geeft timeout errors wat ik opzich erg vreemd vind. Spotweb los werkt als een trein namelijk, zelfs op 3G op mijn mobiel bij het surfen naar Spotweb :) Zou het kunnen komen doordat ik mijn Spotweb geen volledige spots op laat halen?
Bij mij was dit ook, sinds ik het directe IP heb aangegeven krijg ik geen timeouts meer in de api van spotweb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Ik heb zowel localhost, intern IP, extern IP als hostname al geprobeerd :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:13
Joster schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 09:18:
Wat is de toegevoegde waarde van het installeren van jouw scripts ten opzichte van de Zebulon packages van SB, CP en SAB? Is dat het updaten? Het liefst zou ook ik via een cronjob updaten (oid) maar ik weet bijgod niet hoe dat zou moeten met de Zebulon packages. Voor Spotweb weet ik het nu ook niet maar dat valt wel te vinden in het Spotweb topic.
Ik heb Sickbeard en CouchPotato niet via een package geinstalleerd en kan gewoon in de webinterface op update klikken. Zie de meerwaarde van een cronjob niet zo. Ik kijk toch met enige regelmaat in die programma's, en nu weet ik tenminste nog wat er gewijzigd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Zo doe ik het nu ook en daar wordt ik een beetje moe van want ik ben lui.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Hey vreemd, krijg ineens een foutmelding in CP:

09:19:13 ERROR [ app.lib.notifo] Notifo notification failed.
09:19:13 INFO [ app.lib.notifo] No JSON object could be decoded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Voordeel van Zebulonpackages is dat je niet hoeft te bootstrappen toch?. Nadeel is volgens mij dat je moet kijken op zijn site of er een nieuwe package uit is? Voordeel van de installscripts is dat je zelf nog keuze hebt waar je iets installeert. Nadeel van mijn installscripts is dat ik erg slordige scripter ben dus dat ik foutjes meestal in een paar pogingen fix en niet in 1x. Maar zo een spk is natuurlijk veel handiger, dus als die er is dan zou ik die gebruiken. Die syno-installers heb ik gemaakt voor spotweb in eerste instantie (waar dus geen spk van is) en omdat het dan vrij makkelijk is te porten naar andere programma's heb ik ook andere gemaakt.

cron is geniaal. In windows maakte ik nooit gebruik van de taakplanner, maar nu op linux ben ik verslaafd aan het automatiseren geraakt. Ik steek meer tijd in automatiseren dan ik ooit zal terugwinnen met automatiseren volgens mij. hoewel, sickbeard, periscope en couchpotato hebben in ieder geval veel frustratie weggenomen. Soms had ik een dagtaak aan het beheren van al mijn downloads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:28

Fab1Man

Live life to the fullest

Sinds vanochtend gaat Couchpotato helemaal los met snatchen, hoe kan dat opeens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 20:19
Mar2zz schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 07:58:
[...]

Je hebt overigens wel gelijk. /opt is common sense, al gebeurt het ontzettend weinig. Degenen die weten dat /opt common sense is hebben deze scripts toch niet nodig :p Maar je moet dan al meer kennis hebben over het rechtensysteem om er wat mee te kunnen doen.
Touché 8)

Maar ja... liever lui dan moe haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Fab1Man schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 10:05:
Sinds vanochtend gaat Couchpotato helemaal los met snatchen, hoe kan dat opeens?
Dat zou ik ook wel willen. Ik heb nog een stuk of 95 films in de wachtrij. Wat zijn je bronnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:28

Fab1Man

Live life to the fullest

CarpeVentum schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 10:08:
[...]

Dat zou ik ook wel willen. Ik heb nog een stuk of 95 films in de wachtrij. Wat zijn je bronnen?
nzb.su, nzbmatrix.com en nzb'r'us. Het gekke is, ik heb er ook een klein honderdtal in staan, opeens in de afgelopen 10 minuten heeft ie er 15 van gesnatched :S. Ik snap er niks van. Die films zijn niet allemaal pas recentelijk uit, aantal zijn echt al ouder, en nu pakt ie ze opeens terwijl ze er al weken in staan. Mij hoor je niet klagen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoor12b
  • Laatst online: 13-09 12:00
De CP log zal de verklaring bevatten ;)

[ Voor 6% gewijzigd door spoor12b op 24-08-2011 10:27 ]

spoor12b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Mar2zz schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 09:58:
Voordeel van Zebulonpackages is dat je niet hoeft te bootstrappen toch?. Nadeel is volgens mij dat je moet kijken op zijn site of er een nieuwe package uit is? Voordeel van de installscripts is dat je zelf nog keuze hebt waar je iets installeert. Nadeel van mijn installscripts is dat ik erg slordige scripter ben dus dat ik foutjes meestal in een paar pogingen fix en niet in 1x. Maar zo een spk is natuurlijk veel handiger, dus als die er is dan zou ik die gebruiken. Die syno-installers heb ik gemaakt voor spotweb in eerste instantie (waar dus geen spk van is) en omdat het dan vrij makkelijk is te porten naar andere programma's heb ik ook andere gemaakt.

cron is geniaal. In windows maakte ik nooit gebruik van de taakplanner, maar nu op linux ben ik verslaafd aan het automatiseren geraakt. Ik steek meer tijd in automatiseren dan ik ooit zal terugwinnen met automatiseren volgens mij. hoewel, sickbeard, periscope en couchpotato hebben in ieder geval veel frustratie weggenomen. Soms had ik een dagtaak aan het beheren van al mijn downloads.
Oké ik zat dus juist v.w.b. de toegevoegde waarde van de scripts ten opzicht van de Zebulon packages. Updaten moet daarbij handmatig en af en toe (met name SAB) via zijn site ja. CP en SB heb ik tot nog toe altijd via het programma zelf kunnen doen zeg maar.

Cron was ook mijn wens maar ik heb weinig zin om alles weer opnieuw te moeten doen puur daar voor. Alles werkt redelijk naar behoren en dan heeft updaten ook minder toegevoegde waarde in mijn optiek. Automatiseren vind ik ook super, vandaar steeds mijn irritante vragen (ook in je blog omtrent het rename / convert script) ;)

Ik denk dat ik er uiteindelijk wel op vooruit ga in tijd. Ik moet er niet aan denken dat ik steeds filmpjes moet gaan converteren op mijn pc of gedownloade bestanden op de juiste plek moet gaan zetten enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Hoe kan dit nou niet valid zijn? Tis toch hardstikke duidelijk?

code:
1
2
3
Aug-24 09:57:49 INFO     SEARCHQUEUE-BACKLOG-80379 :: Quality of The.Big.Bang.Theory.S01.DVDRip-[REQ] is Unknown
Aug-24 09:57:49 INFO     SEARCHQUEUE-BACKLOG-80379 :: Quality of The.Big.Bang.Theory.S01.720p.HTDV.x264-Various is Unknown
Aug-24 09:57:47 INFO     SEARCHQUEUE-BACKLOG-80379 :: The result The.Big.Bang.Theory.S01.720p.HDTV-X264 doesn't seem to be a valid episode for season 1, ignoring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Dat zijn geen episodes. Dat is een volledig seizoen of er mist episode in de naam.

Iemand al Automovies geprobeerd? Ik kan er nog weinig mee, maar het ziet er op zich leuk uit, al vind ik het veel te shiny en gelikt, de afhankelijkheden zijn niet echt tof maar het heeft wel potentie.

http://forum.xbmc.org/showthread.php?t=107388&page=6

Voor de linux-users heeft j1nx al mooi wat voorwerk gedaan, hier staat howto:
http://forum.xbmc.org/showpost.php?p=868562&postcount=73

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Nu online
Mar2zz schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:23:
Dat zijn geen episodes. Dat is een volledig seizoen of er mist episode in de naam.
Dat klopt ook wel, als sickbeard ziet dat je een heel seizoen in de wanted lijst zet zoekt hij naar volledige season packages, en het klopt ook wel want ik heb heel S01 in de wanted lijst staan.

Truc was af en toe om 1 episode niet op wanted te zetten, en forceer je SB om losse episoded te laten zoeken, maar niet echt een oplossing.
Mar2zz schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:23:
Iemand al Automovies geprobeerd? Ik kan er nog weinig mee, maar het ziet er op zich leuk uit, al vind ik het veel te shiny en gelikt, de afhankelijkheden zijn niet echt tof maar het heeft wel potentie.
Ziet er goed uit, maar zal het waarschijnlijk niet eerder gebruiken voordat er een QNAP PKG uit is, en java :r

[ Voor 28% gewijzigd door Senaxx op 24-08-2011 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 06:45

B2

wa' seggie?

Gebruikte altijd rss feeds van nzbs.org voor Sab, maar net maar eens SickBeard geinstalleerd. Nu wil ik eigenlijk instellen dat ie alleen de 720p.HDTV.X264 scene releases meeneemt en geen WEB-DL of Bluray rips. Is dit mogelijk?

[ Voor 5% gewijzigd door B2 op 24-08-2011 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Nu online
B2 schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:44:
Gebruikte altijd rss feeds van nzbs.org voor Sab, maar net maar eens SickBeard geinstalleerd. Nu wil ik eigenlijk instellen dat ie alleen de 720p.HDTV.X264 scene releases meeneemt en geen WEB-DL of Bluray rips. Is dit mogelijk?
Klik eens op edit bij een serie, en kies bij Quality voor custom, hier kan je kiezen voor HDTV en 720p Bluray, (beide selecteren met CTRL ingedrukt) hierna zal hij altijd de 720p MKV's binnenhalen (tenminste bij mij)

[ Voor 3% gewijzigd door Senaxx op 24-08-2011 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:35
Ook kan je dit standaard aangeven op het moment dat je een serie toevoegt..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-09 06:45

B2

wa' seggie?

Klopt, had het even over het hoofd gezien. Maar goed, 't is allemaal gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Fab1Man schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 10:15:
[...]

nzb.su, nzbmatrix.com en nzb'r'us. Het gekke is, ik heb er ook een klein honderdtal in staan, opeens in de afgelopen 10 minuten heeft ie er 15 van gesnatched :S. Ik snap er niks van. Die films zijn niet allemaal pas recentelijk uit, aantal zijn echt al ouder, en nu pakt ie ze opeens terwijl ze er al weken in staan. Mij hoor je niet klagen :).
Ik snap er ook niks van. Ineens heb ik 3 films, waarvan 169 dagen, 100 dagen en 67 dagen oud. vreemd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-09 14:31
Bij mij staat CP nog rustig te zoeken en niets te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Senaxx schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 11:00:
Hoe kan dit nou niet valid zijn? Tis toch hardstikke duidelijk?

code:
1
2
3
Aug-24 09:57:49 INFO     SEARCHQUEUE-BACKLOG-80379 :: Quality of The.Big.Bang.Theory.S01.DVDRip-[REQ] is Unknown
Aug-24 09:57:49 INFO     SEARCHQUEUE-BACKLOG-80379 :: Quality of The.Big.Bang.Theory.S01.720p.HTDV.x264-Various is Unknown
Aug-24 09:57:47 INFO     SEARCHQUEUE-BACKLOG-80379 :: The result The.Big.Bang.Theory.S01.720p.HDTV-X264 doesn't seem to be a valid episode for season 1, ignoring
Grappig dat ie bij jou overigens seizoen 1 wel vind, bij mij niet... :s Nu dus even handmatig toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Toch leuke berichten zo ;)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3e0bo9ZfqYZtTx7ur6P0wDM7/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:14

Ankh

|true

Fab1Man schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 10:15:
[...]

Ik gebruik momenteel nzbmatrix/newznab en NZBsRus. De nzb.su weet ik niet waar ik die kan toevoegen (kan wezen dat je het over SB hebt). Maar ik heb hetzelfde probleem.
Heb een groot aantal films (CP) er in staan, ik weet dat nzbmatrix ze heeft. Maar hij vindt ze niet... (terwijl als ik zelf zoek, dan vind ie ze wel...

Is het trouwens ook mogelijk om de film zelf te downloaden en dit aan te geven in CP?

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Cool, welke app / widget / output is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Dat is de homescreen van mijn iPhone :). jij hebt een android toc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostp1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 31-07 20:01
Ik zie de laatste tijd wel erg veel errors in mijn CouchPotato log voor bij komen.
code:
1
2
3
4
5
6
20:16:38 INFO  [er.yarr.sources.nzbmatrix] Searching: https://rss.nzbmatrix.com/rss.php?username=***&term=tt1570728&apikey=***&subcat=42&searchin=weblink&english=0
20:16:37 INFO  [rovider.yarr.sources.nzbs] Searching: http://nzbs.org/rss.php?catid=4&i=***&h=****&age=1000&q=Our+Idiot+Brother&action=search
20:16:37 ERROR [     app.lib.provider.rss] Something went wrong in urlopen: <urlopen error [Errno 2] temporary failure in name resolution.>
20:16:18 INFO  [er.yarr.sources.nzbmatrix] Searching: https://rss.nzbmatrix.com/rss.php?username=****&term=tt1637706&apikey=*****7&subcat=42&searchin=weblink&english=0
20:16:17 INFO  [rovider.yarr.sources.nzbs] Searching: http://nzbs.org/rss.php?catid=4&i=****&h=*****&age=1000&q=Wanderlust&action=search
20:16:17 ERROR [     app.lib.provider.rss] Something went wrong in urlopen: <urlopen error [Errno 2] temporary failure in name resolution.>

Ik gebruik versie 965aa0d (onderdeel van de Sabnzbd Suite 0.99.4)
Iemand die weet wat dit betekent?

[ Voor 7% gewijzigd door Joostp1 op 24-08-2011 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:38
Ik zou even je usernames & apikeys eruit halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Veiligste is om nieuwe API-keys aan te vragen.
Joster schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 17:28:
Cool, welke app / widget / output is dat?
Staat onder berichtgeving, in dit geval is het Notifo. :)

[ Voor 69% gewijzigd door CH4OS op 24-08-2011 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

CptChaos schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 20:56:
Veiligste is om nieuwe API-keys aan te vragen.

[...]
Staat onder berichtgeving, in dit geval is het Notifo. :)
Notifo werkt erg lekker, behalve bij Sickbeard. Ik heb behalve het test bericht nog nooit een push bericht gehad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh

Ankh

|true

j1nx schreef op donderdag 18 augustus 2011 @ 19:01:
[...]

www.j1nx.nl/newznab/www/

Misschien dat ik hem straks onder een subdomain hang, dan word het;
http://newznab.j1nx.nl

Maar dan laat ik ze allebei en tijdje naast elkaar benaderbaar zijn en zal ik het bekend maken dat de API's geupdate moeten worden op de site.
j1nx, bij de search van CP krijg ik het volgende:
code:
1
<error code="500" description="Request limit reached"/>

Ik roep alles wel gewoon normaal aan? Kan er überhaupt weinig over vinden...

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• Joster
Royz schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 19:52:
Dat is de homescreen van mijn iPhone :). jij hebt een android toc?
Klopt, maar dan zou ik wellicht die berichtgeving wel binnen kunnen krijgen toch? Ah ok, Notifo dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Joster op 25-08-2011 07:40 ]

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Joster schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 07:39:
[...]

Klopt, maar dan zou ik wellicht die berichtgeving wel binnen kunnen krijgen toch? Ah ok, Notifo dus.
Ja! Zowel spotweb, couch potato als sickbeard kunnen gebruik maken van notifo erg fijn. Behalve dat SB bi mij dus niet werkt behalve de test message. Als je het werkend heb, vertel je me dan hoe? ;)

• Senaxx
  • Nu online
Royz schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 08:34:
[...]

Ja! Zowel spotweb, couch potato als sickbeard kunnen gebruik maken van notifo erg fijn. Behalve dat SB bi mij dus niet werkt behalve de test message. Als je het werkend heb, vertel je me dan hoe? ;)
Ik gebruik ook wel notifications van SickBeard naar iOS maar dan met Prowl. Gewoon op Prowl een account aanmaken en api key genereren voor sickbeard, en vervolgens kan je deze in Prowl in voeren en nu kunnen de notification weergegeven worden op je telefoon. En aangezien deze als notification binnen komt moet deze denk ik ook wel op je lockscreen weergegeven kunnen worden.

Afbeeldingslocatie: http://imgf.tw/765983428.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Senaxx op 25-08-2011 09:37 ]

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Ankh schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 22:03:
[...]

j1nx, bij de search van CP krijg ik het volgende:
code:
1
<error code="500" description="Request limit reached"/>

Ik roep alles wel gewoon normaal aan? Kan er überhaupt weinig over vinden...
Serieus? Wauw!

Ik had geen zin om de limieten eruit te slopen, dus heb ze verhoogd. De hoeveelheid searches per 24 uur stond op 100. Dacht dat het wel genoeg was, wie zoekt er nu meer als 100 films per dag ;)

Anyway, staat nu op 1000

Laat maar weten of het genoeg is.

BTW: Spotweb export/import is klaar. Al het oude zit erin en elke 30 minuten worden de nieuwe spots verwerkt.

Hij is nu de volledig backlog aan het doen op alle andere groepen. Dat zal ook nog een paar dagen duren en dan moet er als het goed is >2 jaar retentie op zitten.

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Senaxx schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 09:36:
[...]

Ik gebruik ook wel notifications van SickBeard naar iOS maar dan met Prowl. Gewoon op Prowl een account aanmaken en api key genereren voor sickbeard, en vervolgens kan je deze in Prowl in voeren en nu kunnen de notification weergegeven worden op je telefoon. En aangezien deze als notification binnen komt moet deze denk ik ook wel op je lockscreen weergegeven kunnen worden.

Aha, misschien een keer Prowl proberen dan. Sickbeard en Notifo die combi werkt voor mij iig niet.

Trouwens, hoe heb je ultimate factories voor elkaar gekregen? Bij mij vindt hij niks

[ Voor 6% gewijzigd door Royz op 25-08-2011 10:20 ]

• tripkip
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-08 07:54
Royz schreef op woensdag 24 augustus 2011 @ 21:33:
[...]

Notifo werkt erg lekker, behalve bij Sickbeard. Ik heb behalve het test bericht nog nooit een push bericht gehad :(
Sickbeard en Notifo werken bij mij prima hoor...

Twitter iCouchPotato

• Senaxx
  • Nu online
Royz schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 10:19:
[...]
Trouwens, hoe heb je ultimate factories voor elkaar gekregen? Bij mij vindt hij niks
Handmatig... Serie heeft twee namen Ultimate Factories en Mega Factories. Heb bij een .torrent boer afleveringen van de serie gevonden en binnengehaald, en vervolgens de MKV in de sickbeard process dir gezet. Beats te purpose of sickbeard.. maarja vindt het wel makkelijk dat ik al me series daar geindexeerd heb en om te zien welke afleveringen ik nog mis.

Ik heb trouwens de laatste tijd steeds meer problemen met Eweka dat hij series net niet compleet binnen kan krijgen. Zelfs niet met materiaal wat nog maar 1 of 2 maand oud is. Ondanks dat ik ze bij een binsearch ofzo toch wel compleet zie staan.

Nu wil ik misschien overstappen naar supernews iemand daar ervaringen mee?

[ Voor 22% gewijzigd door Senaxx op 25-08-2011 10:53 ]

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

tripkip schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 10:43:
[...]

Sickbeard en Notifo werken bij mij prima hoor...
ik wacht het nog even af, ik begin nu te twijfelen.
Senaxx schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 10:45:
[...]

Handmatig... Serie heeft twee namen Ultimate Factories en Mega Factories. Heb bij een .torrent boer afleveringen van de serie gevonden en binnengehaald, en vervolgens de MKV in de sickbeard process dir gezet. Beats te purpose of sickbeard.. maarja vindt het wel makkelijk dat ik al me series daar geindexeerd heb en om te zien welke afleveringen ik nog mis.
ik ga dan ook maar zoeken op torrents, ik wil ze allemaal hebben. Jaren geleden dat ik torrents gebruikte en had verwacht er nooit meer gebruik van te hoeven makeN :P

• Ankh

Ankh

|true

j1nx schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 10:17:
[...]

Serieus? Wauw!

Ik had geen zin om de limieten eruit te slopen, dus heb ze verhoogd. De hoeveelheid searches per 24 uur stond op 100. Dacht dat het wel genoeg was, wie zoekt er nu meer als 100 films per dag ;)

Anyway, staat nu op 1000

Laat maar weten of het genoeg is.

BTW: Spotweb export/import is klaar. Al het oude zit erin en elke 30 minuten worden de nieuwe spots verwerkt.

Hij is nu de volledig backlog aan het doen op alle andere groepen. Dat zal ook nog een paar dagen duren en dan moet er als het goed is >2 jaar retentie op zitten.
Zal wel door de Backlog komen. Ik had zo'n 100 films erin staan. En heb CP ingesteld dat ie om de 6uur moet zoeken. Dus daardoor zal het wel komen. Hij heeft er al veel gevonden, dus heb nu nog 30 films in me lijst staan. :)

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Wel jammer, moet kiezen tussen J1nx en spotweb ;)

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Royz schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 11:21:
Wel jammer, moet kiezen tussen J1nx en spotweb ;)
Nee hoor!, alles wat spotweb ingaat, gaat ook j1nx in. (of je er wat aan hebt is een andere vraag)

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

j1nx schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 12:19:
[...]

Nee hoor!, alles wat spotweb ingaat, gaat ook j1nx in. (of je er wat aan hebt is een andere vraag)
Ja, daar ben k heel dankbaar voor. Alleen heb ik zoveel moeite gedaan voor spotweb, het is nu een beetje te makkelijk :+

Trouwens, kunnen we op de 1 of andere manier nog spotweb filteren uit je site? :)

• Joster
Royz schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 13:35:
[...]

Ja, daar ben k heel dankbaar voor. Alleen heb ik zoveel moeite gedaan voor spotweb, het is nu een beetje te makkelijk :+

Trouwens, kunnen we op de 1 of andere manier nog spotweb filteren uit je site? :)
Voordeel van Spotweb is nog wel (vind ik en daarom vind ik die moeite niet weggegooid) dat je daar toch wel heel snel op kunt zoeken, ik doe dat gewoon op mijn mobiel. Met name voor films weet je dan meteen wat je krijgt en daar heb ik verder geen problemen mee.. Voor CP / SB ga ik dan gewoon die van J1nx gebruiken :)

En nu twijfel ik tussen Notifo of Prowl :p Beide hoeft niet per se op een homescreen (bij Notifo lukte dit me ook nog niet op Android overigens) dus meldingen zijn genoeg voor mij. Kan ik die wellicht ook weer kwijt in MissedIt :D

[ Voor 23% gewijzigd door Joster op 25-08-2011 13:54 ]

• HyperBart
Mar2zz, ik heb je howto omtrent Newznab gevolgd binnen Ubuntu x64, maar als ik in de www-folder van de newznab-folder ga krijg ik onmiddellijk in Firefox een vraag of ik een bestand wil downloaden, een application/x-httpd-php bestand. Dat is als ik surf naar het IP adres van mijn VM (omdat ik geen Linux met windowmanager heb, het is Ubuntu Server), dus ik moet vanaf een client er naar toe gaan...

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:35
Dan is php niet (goed) geinstalleerd denk ik.

• HyperBart
Nochtans dit gedaan:

sudo apt-get install apache2 php5 php5-gd php-pear

Hmmm, ook maar dit gedaan

sudo apt-get install lamp-server^

Dan werd er nog een package php5-mysql geinstalleerd, daarna een restart van apache2 gedaan en nu werkt het...

[ Voor 52% gewijzigd door HyperBart op 25-08-2011 16:18 ]

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Hey, net heb ik Headphones geinstalleerd en ben eigenlijk op zoek naar met wat voor snelheid het werkt bij anderen.

Ik zit op Windows 7 64bit, i7 op 4,4Ghz en 120mbit internet. De app is werkelijk niet vooruit te krijgen. Zie hieronder een stukje log (niet direct representatief voor m'n algemene muzieksmaak maar gezien de tijden wel aanleiding es te vragen hoe anderen het ervaren). Hij moet voor bijna 200 artists alle albums opzoeken, op dit tempo denk ik dat tie morgen nog bezig is ... :s

code:
1
2
3
4
5
25-aug-2011 19:36:35 - INFO :: Thread-12 : Now adding/updating album: Violin Concerto No. 2: The American Four Seasons
25-aug-2011 19:36:38 - INFO :: Thread-12 : Now adding/updating album: Kepler
25-aug-2011 19:36:42 - INFO :: Thread-12 : Now adding/updating album: Metamorphosis (feat. piano: Alessandra Celletti)
25-aug-2011 19:36:45 - INFO :: Thread-12 : Now adding/updating album: Monsters of Grace
25-aug-2011 19:36:48 - INFO :: Thread-12 : Now adding/updating album: Philip Glass: The Piano Music (piano: John Lenehan)

• Anthirian
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Wat bedoel je met de snelheid? De snelheid waarmee je nieuwe artiesten toevoegt aan je DB of de snelheid waarmee Headphones je muziekmap scant?

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:44
Zoals terecht werd opgemerkt in het topic van Synology crosspost ik mijn vraag.

Ik heb vandaag sabnzbd, sickbeard en couchpotato op de synology ds211j geïnstalleerd. Nu werkt alles zoals ik wil op 1 ding na; ik heb CP de opdracht gegeven om de film na downloaden en uitpakken te verplaatsen naar een andere map. Nu maakt ie wel de map aan met de naam van de film, maar de film zelf blijft in de download dir staan. Iemand een idee?

De rechten op de synology zijn zowel lezen als schrijven op de download en movies (waar de films heenmoeten) map. CP log zegt volgens mij weinig raars:

15:01:18 INFO [ app.lib.cron.subtitle] Done adding movies to subtitle search.
15:01:18 INFO [ app.lib.cron.subtitle] Start adding movies to subtitle search.
15:01:18 INFO [ app.lib.cron.subtitle] Finding subtitles for: /volume1/video/Movies/Pirates.of.the.Caribbean.On.Stranger.Tides.(2011)
15:01:18 INFO [ app.lib.cron.trailer] Finding trailers for: /volume1/video/Movies/Pirates.of.the.Caribbean.On.Stranger.Tides.(2011)
15:01:18 ERROR [ app.lib.cron.renamer] File japhson-potcost-720p.mkv.mkv already exists or not better.
15:01:18 INFO [ app.lib.cron.renamer] New file(s) are smaller then old ones, don't overwrite
15:01:18 INFO [ app.lib.cron.renamer] Quality Old: 0, New -1489.
15:01:18 INFO [ app.lib.cron.renamer] Creating directory /volume1/video/Movies/Pirates.of.the.Caribbean.On.Stranger.Tides.(2011)
15:01:18 INFO [ app.lib.cron.renamer] Trying to find a home for: japhson-potcost-720p.mkv
15:01:18 INFO [ app.lib.library] Unable to fetch audio/video details for /volume1/downloads/complete/movies/Pirates.Of.The.Caribbean.On.Stranger.Tides.720p.BluRay.x264-REFiNED/japhson-potcost-720p.mkv

Of gaat er iets fout bij het vet gedrukte stuk?

To dare is to do

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Sudden schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 20:13:
Wat bedoel je met de snelheid? De snelheid waarmee je nieuwe artiesten toevoegt aan je DB of de snelheid waarmee Headphones je muziekmap scant?
Uhm de scan, leek me logisch eerlijk gezegd ;)

Dat andere is meer afhankelijk hoe snel je kunt klikken en zoals het er nu uit ziet had dat sneller geweest dan de scan :P

Edit: ander probleem is dat, ondanks dat ik retentie heb ingevuld Headphones zich hier niet aan houd met het ophalen van albums/nzbs. Is dat een bekend issue?

[ Voor 15% gewijzigd door InflatableMouse op 25-08-2011 21:08 ]

• spoor12b
  • Laatst online: 13-09 12:00
Bij mij werkt het scannen van HP ook zeer traag. Mijn synology nas doet uren over de scanning fase zonder dat er 1 artiest wordt toegevoegd. Dit probleem neemt sterk toe als de database groter wordt. Bij ca. 300 artiesten loopt dat bij mij op tot meer dan 5 uur, met de CPU op 100%.

Ik ben hierover al aan het mailen met rembo10.

EDIT: Misschien zou iemand met sqlite en python ervaring eens kunnen kijken naar de module importer.py?

[ Voor 13% gewijzigd door spoor12b op 25-08-2011 21:26 ]

spoor12b

• Mar2zz
Slaapje schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 20:26:

Ik heb vandaag sabnzbd, sickbeard en couchpotato op de synology ds211j geïnstalleerd. Nu werkt alles zoals ik wil op 1 ding na; ik heb CP de opdracht gegeven om de film na downloaden en uitpakken te verplaatsen naar een andere map. Nu maakt ie wel de map aan met de naam van de film, maar de film zelf blijft in de download dir staan. Iemand een idee?

De rechten op de synology zijn zowel lezen als schrijven op de download en movies (waar de films heenmoeten) map. CP log zegt volgens mij weinig raars:

15:01:18 INFO [ app.lib.cron.subtitle] Finding subtitles for: /volume1/video/Movies/Pirates.of.the.Caribbean.On.Stranger.Tides.(2011)
15:01:18 INFO [ app.lib.cron.trailer] Finding trailers for: /volume1/video/Movies/Pirates.of.the.Caribbean.On.Stranger.Tides.(2011)
15:01:18 ERROR [ app.lib.cron.renamer] File japhson-potcost-720p.mkv.mkv already exists or not better.
15:01:18 INFO [ app.lib.cron.renamer] New file(s) are smaller then old ones, don't overwrite
15:01:18 INFO [ app.lib.cron.renamer] Creating directory /volume1/video/Movies/Pirates.of.the.Caribbean.On.Stranger.Tides.(2011)
15:01:18 INFO [ app.lib.cron.renamer] Trying to find a home for: japhson-potcost-720p.mkv
15:01:18 INFO [ app.lib.library] Unable to fetch audio/video details for /volume1/downloads/complete/movies/Pirates.Of.The.Caribbean.On.Stranger.Tides.720p.BluRay.x264-REFiNED/japhson-potcost-720p.mkv

CP denkt dat de film al bestaat in die map (zie de ERROR). Maar dat slaat helemaal nergens op, aangezien ie de directory eerst aanmaakt. Zou ik even reporten als ik jou was als een issue.

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Royz schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 13:35:
[...]

Nee je kan niet echt filteren, maar als je lekker wil browsen door nieuw materiaal, dan zou ik dat gewoon doen met of wel spotweb als wel newznab.

Je kan ook lekker door de verschillende categorieen binnen newznab browsen om te kijken of er nog iets leuks en nieuws is.

De integratie is meer voor de mensen die niet zelf helemaal de spotweb api willen aanslingeren of maar 1 search provider kunnen of willen instellen (CP bijvoorbeeld)

• Senaxx
  • Nu online
Ben vandaag overgestapt van Eweka (naar jaren lidmaatschap) naar Supernews (eerst om een maandje te proberen) en ik moet zeggen bevalt me goed. Waar ik bij Eweka een backlog search op bijvoorbeeld South Park deed kwamen deze altijd incomplete binnen, en nu met Supernews zijn ze ineens wel compleet(889 dagen oud!) en goed binnen.

SSL, 30 connecties... ziet er goed uit :)

• CarpeVentum
Ik neem aan dat de 9 euro maandelijks is?

• Senaxx
  • Nu online
CarpeVentum schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 23:14:
Ik neem aan dat de 9 euro maandelijks is?
Yep, ik betaal het via PayPal en dan betaal je in dollars en is het 8,33 in eurotjes. En het is wel weer 1,50 duurder als Eweka, maar hij krijgt nu wel alles compleet binnen. Account sharing is helaas wel verboden.
Supernews accounts are for individual use only. Any non-individual use, or any use that is indistinguishable from non-individual use, is prohibited. For example, the following uses are prohibited:

Sharing a login between people
Simultaneous logins from multiple IP addresses
Connecting from a proxy of any kind
Using DNEWS, NetCache, or any other multi-access caching system
Excessive download volume

[ Voor 41% gewijzigd door Senaxx op 25-08-2011 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo
  • Laatst online: 30-08 16:13

RoRoo

Certified Prutser

Heb net de subtitle download optie gevonden van CouchPotato..
Lijkt allemaal goed ingesteld, maar hij download niets.

Log:
code:
1
2
3
4
5
08:43:04 INFO  [       app.config.updater] No update available
08:29:27 INFO  [    app.lib.cron.subtitle] Searching for subtitles: Stone.2010.
08:29:24 INFO  [    app.lib.cron.subtitle] Searching for subtitles: Blitz.2011.1080p.BluRay.x264-WiKi.
08:29:21 INFO  [    app.lib.cron.subtitle] Searching for subtitles: X-Men.First.Class.2011.BluRay.720p.x264.DTS-HDChina.
08:29:18 INFO  [    app.lib.cron.subtitle] Searching for subtitles: Pirates.Of.The.Caribbean.On.Stranger.Tides.720p.BluRay.x264-REFiNED.

Nu kan ik niet vinden waar er precies gezocht wordt, maar als ik via OpenSubtitles zoek op bijv. Blitz.2011.1080p.BluRay.x264-WiKi dan krijg ik gewoon een resultaat..

Mijn SAB download naar /c/media/Film en in CB heb ik in de config de download folder leeggelaten maar de movie destination ingevuld..

Zal het daarin kunnen zitten? Ik zie in de log geen error nl....

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 08:24
RoRoo schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 08:53:
en in CB heb ik in de config de download folder leeggelaten maar de movie destination ingevuld..
Waarom? Dan zal CB nooit de downloads van sab kunnen verwerken.. download folder moet gelijk zijn aan de folder waar sab zijn downloads in uitpakt, destination folder moet de locatie zijn waar jij je films wilt hebben (dus 2 verschillende folders dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

job schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:17:
[...]

Waarom? Dan zal CB nooit de downloads van sab kunnen verwerken.. download folder moet gelijk zijn aan de folder waar sab zijn downloads in uitpakt, destination folder moet de locatie zijn waar jij je films wilt hebben (dus 2 verschillende folders dus).
Omdat SAB mijn films al op de goeie locatie uitpakt :? Vind het een beetje nonsense om te downloaden, dan uit te pakken en dan pas te verplaatsen naar de plek waar ie heen moet. Dit doe ik liever tijdens het uitpakken..

Als ik de logs goed lees, scanned ie gewoon de correcte map om te zoeken naar subs..

Heb nu als test maar even een temp folder gebruikt in SB zodat CP 'm kan verplaatsen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 08:24
RoRoo schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:21:
Omdat SB mijn films al op de goeie locatie uitpakt :? Vind het een beetje nonsense om te downloaden, dan uit te pakken en dan pas te verplaatsen naar de plek waar ie heen moet. Dit doe ik liever tijdens het uitpakken..
Prima, :) maar post-processing zal SB dan niet meer kunnen doen.

edit: SB is voor series, dus bedoel je CP? Daarvoor geldt het zelfde verhaal.

[ Voor 14% gewijzigd door job op 26-08-2011 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

job schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:28:
[...]

Prima, :) maar post-processing zal SB dan niet meer kunnen doen.

edit: SB is voor series, dus bedoel je CP? Daarvoor geldt het zelfde verhaal.
eh bedoelde SAB :)

ff 2 uur wachten tot download klaar is... kijken of het dan wel werkt

[ Voor 11% gewijzigd door RoRoo op 26-08-2011 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ahhh wat het probleem van mij met Sickbeard en Notifo kan zijn, is dat ik een mute periode heb ingesteld tot 8 uur en die series worden altijd < 7 uur nog gedownload! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wingie
Heb m.b.v. de mooie scripts van Mar2zz sickbard en couchpotato ook geinstalleerd en via zebulo het spk package van sabnzb. E.e.a. werrkt nu redelijk maar het uitpakken lukt nog niet.

Ik heb in sabnzb op default gezet bij categorie tv en in de config aangezet dat hij mag unrar/par etc. In Sickbeard staat bij post processing "scan and process" aan en ik heb begrepen dat deze aan de slag gaat nadat sabnzb de boel uitgepakt heeft om de series dan naar de juiste plek te zetten en eventuele rename's uit te voeren. (omdat SB zelf niet kan uitpakken)

In de logging van sabnzb (0.6.8) staat het volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
2011-08-25 23:00:49,648::INFO::[postproc:315] Running unpack_magic on Extreme Couponing S01E02 720p HDTV x264-MOMENTUM
2011-08-25 23:00:50,043::INFO::[newsunpack:196] Unrar starting on /volume2/downloads/incomplete/Extreme.Couponing.S01E02.720p.HDTV.x264-MOMENTUM
2011-08-25 23:00:50,063::INFO::[newsunpack:403] Extracting rarfile /volume2/downloads/incomplete/Extreme.Couponing.S01E02.720p.HDTV.x264-MOMENTUM/extreme.couponing.s01e02.720p.hdtv.x264-momentum.part01.rar (belonging to extreme.couponing.s01e02.720p.hdtv.x264-momentum) to /volume2/downloads/complete/tv/_UNPACK_Extreme Couponing S01E02 720p HDTV x264-MOMENTUM
2011-08-25 23:00:51,914::INFO::[newsunpack:644] Skipping unrar file check due to unreliable file names or old unrar
2011-08-25 23:00:51,919::INFO::[newsunpack:649] Unpacked 0 files/folders in 1 second
2011-08-25 23:00:51,923::INFO::[newsunpack:200] Unrar finished on /volume2/downloads/incomplete/Extreme.Couponing.S01E02.720p.HDTV.x264-MOMENTUM

Hij geeft aan dat unrar wellicht oud is? of een filename niet goed. Iemand een idee wat hier mis gaat en hoe op te lossen.

Kun je sabnzb ook vertellen dat hij de series die in history staan opnieuw bekijkt en probeert uit te pakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tripkip
iCouchPotato heeft een kleine update gekregen naar v1.1

- iPad support (ow yes !)
- New app icon (thank you Bennamin)
- Fixed retina settings icon in tabbar

Cheers

Afbeeldingslocatie: http://img193.imageshack.us/img193/6707/50b6e4f47d334c25b675e0d.png

[ Voor 20% gewijzigd door tripkip op 26-08-2011 11:29 ]

Twitter iCouchPotato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:38
Jeeh, een beter icoontje ;)
Ik ga je dit weekend even iets mailen om de "recent" tab te fixen. Zodat de data (vooral rating) van RottenTomatoes kan komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tripkip
RuudBurger schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:48:
Jeeh, een beter icoontje ;)
Ik ga je dit weekend even iets mailen om de "recent" tab te fixen. Zodat de data (vooral rating) van RottenTomatoes kan komen :D
sounds good

Twitter iCouchPotato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:00

Arfman

Drome!

@j1nx: hoe kan ik jouw provider toevoegen in SB :?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Tripkip, hoe komen de films nou precies in recent? just curious wat de filter is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Arfman schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:00:
@j1nx: hoe kan ik jouw provider toevoegen in SB :?
OK even een Copy&Paste van Mar2zz zijn blog, wie het weer had van de spotweb wiki ;)
Sick Beard
Op de pagina http://url.naar.sickbeard/config/providers/ staat onderaan het onderdeel Configure Custom Newznab Providers. Hier dien je een naam, een URL en een API-key op te geven.
1. Bij Provider Name kun je zelf bepalen hoe je het wilt noemen, bijvoorbeeld J1nx.
2. Bij Site URL vul je http://www.j1nx.nl/newznab/www// in.
3. Bij API Key vul je de API-key van newznab in. Deze is te vinden in je profiel op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Misschien een gekke vraag hoor j1nx, maar zou je dit nou heel lang vol kunnen houden? Ik ben een beetje bang dat je te populair wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xardy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Slaapje schreef op donderdag 25 augustus 2011 @ 20:26:

Komt omdat couchpotato een negatief getal krijgt als hij de size van de film probeert op te halen.

En waarom krijgt couchpotato een negatief getal? Omdat je python versie niet gecompiled met large file support (http://docs.python.org/library/posix.html#large-file-support) . Ik heb hetzelfde voor en ik gok dat je ook de packages van http://synoblog.superzebulon.org/ gebruikt. Ik heb het daar al gemeld maar geen idee wanneer hij een nieuw python package met large file support gaat maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:00

Arfman

Drome!

j1nx schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:15:
[...]

OK even een Copy&Paste van Mar2zz zijn blog, wie het weer had van de spotweb wiki ;)

[...]
Thanks!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoRoo

RoRoo

Certified Prutser

Nou... Effe een film in CP gezet waarvan ik wist dat er een subtitle gevonden kon worden:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
16:40:14 INFO  [          app.lib.twitter] Sending tweet: Downloaded Blitz (2011)
16:40:14 INFO  [    app.lib.cron.subtitle] Searching for subtitles: Blitz.
16:40:14 INFO  [    app.lib.cron.subtitle] Done adding movies to subtitle search.
16:40:14 INFO  [.movie.sources.theMovieDb] TheMovieDB - Found: [{'year': '2011', 'imdb': 'tt1297919', 'id': 55846, 'name': u'Blitz'}]
16:40:13 INFO  [.movie.sources.theMovieDb] Searching: http://api.themoviedb.org/2.1/Movie.search/en/xml/9b939aee0aaafc12a65bf448e4af9543/blitz
16:40:13 INFO  [          app.lib.library] Searching for "Blitz".
16:40:03 INFO  [    app.lib.cron.subtitle] Start adding movies to subtitle search.
16:40:03 INFO  [    app.lib.cron.subtitle] Finding subtitles for: /c/media/Film/Blitz
16:40:03 INFO  [     app.lib.cron.trailer] Search for trailer for: Blitz
16:40:03 INFO  [.movie.sources.theMovieDb] TheMovieDB - Found: [{'year': '2011', 'imdb': 'tt1297919', 'id': 55846, 'name': u'Blitz'}]
16:40:02 INFO  [.movie.sources.theMovieDb] Searching: http://api.themoviedb.org/2.1/Movie.search/en/xml/9b939aee0aaafc12a65bf448e4af9543/blitz
16:40:02 INFO  [          app.lib.library] Searching for "Blitz".
16:39:58 INFO  [     app.lib.cron.trailer] Finding trailers for: /c/media/Film/Blitz
16:39:58 INFO  [     app.lib.cron.renamer] Moving file "/c/media/MovieTemp/Blitz.2011.1080p.BluRay.x264-WiKi/blitz.2011.1080p.bluray.x264-wiki.mkv" to /c/media/Film/Blitz/blitz.2011.1080p.bluray.x264-wiki.mkv.mkv.
16:39:58 INFO  [     app.lib.cron.renamer] Quality Old: 0, New 8146.
16:39:58 INFO  [     app.lib.cron.renamer] Creating directory /c/media/Film/Blitz
16:39:58 INFO  [     app.lib.cron.renamer] Trying to find a home for: blitz.2011.1080p.bluray.x264-wiki.mkv
16:39:57 INFO  [          app.lib.library] Unable to fetch audio/video details for /c/media/MovieTemp/Blitz.2011.1080p.BluRay.x264-WiKi/blitz.2011.1080p.bluray.x264-wiki.mkv

Vreemd genoeg gaat ie dus zoeken naar trailers terwijl ik dat uit heb staan, en zoekt ie naar subtitles met de mapnaam ipv filename :?

iek nie bagraip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-09 22:53
RoRoo schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 16:50:
Nou... Effe een film in CP gezet waarvan ik wist dat er een subtitle gevonden kon worden:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
16:40:14 INFO  [          app.lib.twitter] Sending tweet: Downloaded Blitz (2011)
16:40:14 INFO  [    app.lib.cron.subtitle] Searching for subtitles: Blitz.
16:40:14 INFO  [    app.lib.cron.subtitle] Done adding movies to subtitle search.
16:40:14 INFO  [.movie.sources.theMovieDb] TheMovieDB - Found: [{'year': '2011', 'imdb': 'tt1297919', 'id': 55846, 'name': u'Blitz'}]
16:40:13 INFO  [.movie.sources.theMovieDb] Searching: http://api.themoviedb.org/2.1/Movie.search/en/xml/9b939aee0aaafc12a65bf448e4af9543/blitz
16:40:13 INFO  [          app.lib.library] Searching for "Blitz".
16:40:03 INFO  [    app.lib.cron.subtitle] Start adding movies to subtitle search.
16:40:03 INFO  [    app.lib.cron.subtitle] Finding subtitles for: /c/media/Film/Blitz
16:40:03 INFO  [     app.lib.cron.trailer] Search for trailer for: Blitz
16:40:03 INFO  [.movie.sources.theMovieDb] TheMovieDB - Found: [{'year': '2011', 'imdb': 'tt1297919', 'id': 55846, 'name': u'Blitz'}]
16:40:02 INFO  [.movie.sources.theMovieDb] Searching: http://api.themoviedb.org/2.1/Movie.search/en/xml/9b939aee0aaafc12a65bf448e4af9543/blitz
16:40:02 INFO  [          app.lib.library] Searching for "Blitz".
16:39:58 INFO  [     app.lib.cron.trailer] Finding trailers for: /c/media/Film/Blitz
16:39:58 INFO  [     app.lib.cron.renamer] Moving file "/c/media/MovieTemp/Blitz.2011.1080p.BluRay.x264-WiKi/blitz.2011.1080p.bluray.x264-wiki.mkv" to /c/media/Film/Blitz/blitz.2011.1080p.bluray.x264-wiki.mkv.mkv.
16:39:58 INFO  [     app.lib.cron.renamer] Quality Old: 0, New 8146.
16:39:58 INFO  [     app.lib.cron.renamer] Creating directory /c/media/Film/Blitz
16:39:58 INFO  [     app.lib.cron.renamer] Trying to find a home for: blitz.2011.1080p.bluray.x264-wiki.mkv
16:39:57 INFO  [          app.lib.library] Unable to fetch audio/video details for /c/media/MovieTemp/Blitz.2011.1080p.BluRay.x264-WiKi/blitz.2011.1080p.bluray.x264-wiki.mkv

Vreemd genoeg gaat ie dus zoeken naar trailers terwijl ik dat uit heb staan, en zoekt ie naar subtitles met de mapnaam ipv filename :?

iek nie bagraip
zoeken op mapnaam begrijp ik wel; die bevat vaak de naam + versie van de film (bv: The Wrestler 2009 720p AC3 WiZZaRD)

dat trailers klinkt als een bug; hij download ze niet maar zoekt ze alsnog :)

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Royz schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 14:28:
Misschien een gekke vraag hoor j1nx, maar zou je dit nou heel lang vol kunnen houden? Ik ben een beetje bang dat je te populair wordt ;)
Ach gezien de userbase op het moment valt het wel mee hoor. Het Tweaker wereldje is nou ook weer niet zo groot.

Als het echt uit de hand loopt, dan is er vast wel weer een aap aan de mouw te passen (of hoe was die uitspraak ook alweer). Het zal echt niet het nieuwe FTD en/of FTN worden. De bandbreedte is er, en het data verkeer valt ook nog eens reuze mee. Wat API calls, wat RSS feeds en de page visit zo nu en dan. pfff, is echt 10 keer niets.

Maar we zullen het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

j1nx schreef op vrijdag 26 augustus 2011 @ 17:43:
[...]
Als het echt uit de hand loopt, dan is er vast wel weer een aap aan de mouw te passen (of hoe was die uitspraak ook alweer). Het zal echt niet het nieuwe FTD en/of FTN worden. De bandbreedte is er, en het data verkeer valt ook nog eens reuze mee. Wat API calls, wat RSS feeds en de page visit zo nu en dan. pfff, is echt 10 keer niets.
Daar is een mouw aan te passen. De aap komt uit de mouw, maar dat is niet wat je bedoelt hier :+
Ik heb ook maar een account aangemaakt. Alvast bedankt voor de dienst. :)

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Pagina: 1 ... 31 ... 47 Laatste

Dit topic is gesloten.