Sinds gisteravond krijg ik de melding: You're running an unknown version of Headphones. Click here to update.
Een git pull helpt niet, ik zit blijkbaar al op de laatste versie. Iemand enig idee wat de oorzaak van deze melding kan zijn?
Probleem gevonden, nvm dus. Ik was zo eigenwijs om de config.ini file te editen terwijl Headphones nog draaide blijkbaar.
Misschien handig voor sommigen om te weten, de Headphones config.ini bevat parameters om de frequentie te setten (voor de mensen die bv hun NAS niet de hele tijd uit sleepmode willen halen):
nzb_search_interval = 720
libraryscan_interval = 720
download_scan_interval = 720
Een git pull helpt niet, ik zit blijkbaar al op de laatste versie. Iemand enig idee wat de oorzaak van deze melding kan zijn?
Probleem gevonden, nvm dus. Ik was zo eigenwijs om de config.ini file te editen terwijl Headphones nog draaide blijkbaar.
Misschien handig voor sommigen om te weten, de Headphones config.ini bevat parameters om de frequentie te setten (voor de mensen die bv hun NAS niet de hele tijd uit sleepmode willen halen):
nzb_search_interval = 720
libraryscan_interval = 720
download_scan_interval = 720
[ Voor 46% gewijzigd door Thrace Grumble op 23-08-2011 17:30 . Reden: Probleem gevonden ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble