[Ervaringen] Sickbeard, Couchpotato e.a. Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 47 Laatste
Acties:
  • 295.877 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Het idee van de code is dat de film die in de dst/Movie/Gladiator (bijvoorbeeld) dir uitgepakt is, na het uitpakken naar unpack/Movie/Gladiator gemoved wordt (en dat je die dir dan in de gaten laat houden door CP voor de automatische move/rename richting je eigenlijke video/movies dir).

Maar die update van jou zit er ook enorm interessant uit! Daar ga ik ook eens wat mee testen...

[ Voor 5% gewijzigd door DexterBelgium op 08-07-2011 10:11 ]

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DexterBelgium schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:10:
Het idee van de code is dat de film die in de dst/Movie/Gladiator (bijvoorbeeld) dir uitgepakt is, na het uitpakken naar unpack/Movie/Gladiator gemoved wordt (en dat je die dir dan in de gaten laat houden door CP voor de automatische move/rename richting je eigenlijke video/movies dir).

Maar die update van jou zit er ook enorm interessant uit! Daar ga ik ook eens wat mee testen...
Dus voor een movie uiteindelijk op z'n plek staat heeft ie 3 folders gezien :?

Ik was al opzoek naar het originele github issue maar deze bestaat niet meer.

Ik had het idee dat het het zelfde betrof, het is iig de manier zoals SABnzbd werkt

[ Voor 5% gewijzigd door schumi2004 op 08-07-2011 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
Bwa, hoeveel folders ie gezien heeft boeit me eigenlijk niet, als het zou werken. (trouwens, denk dat ie achter de schermen nog wat meer folders ziet, hoor, aangezien de individuele newsarticles wsl nog wel naar een tempdir worden gedowned vooraleer ze samengezet worden, de rar file komt dan eerst in de dst dir terecht, dan uitpakken naar extracted, etc).

De issue die jij daar linkt is idd exact de issue die ik heb, CP zou (net zoals bij SABNZBd) de tussenliggende extract dir moeten negeren, maar doet dat niet.

Nu, dankzij de formulering van die issue denk ik te weten welke naam die dir moet hebben om dat te voorkomen, dus ga ik daar ook eens mee aan de slag (hoewel ik uit het eerste antwoord dat ik hier gekregen heb ik meende te begrijpen dat het verschil met SABNZBd hem daar niet zat, maar dat SABNZBd zijn unpack dir gewoon niet als een subdir van de uiteindelijke destination dir maakt, en NZBGet wél). Een optie om een "ignoreword" in te bouwen in CP (gewoon: ignore folders containing the following string: "....") zou dit bijvoorbeeld ook oplossen. Many ways to skin a cat*...

*disclaimer (voor alle mythbusters onder ons): this is just an expression, skinning cats will not help you download faster. No cats were harmed in the making of this post. :+

[ Voor 7% gewijzigd door DexterBelgium op 08-07-2011 10:59 ]

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DexterBelgium schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 10:58:
Bwa, hoeveel folders ie gezien heeft boeit me eigenlijk niet, als het zou werken. (trouwens, denk dat ie achter de schermen nog wat meer folders ziet, hoor, aangezien de individuele newsarticles wsl nog wel naar een tempdir worden gedowned vooraleer ze samengezet worden, de rar file komt dan eerst in de dst dir terecht, dan uitpakken naar extracted, etc).

De issue die jij daar linkt is idd exact de issue die ik heb, CP zou (net zoals bij SABNZBd) de tussenliggende extract dir moeten negeren, maar doet dat niet.

Nu, dankzij de formulering van die issue denk ik te weten welke naam die dir moet hebben om dat te voorkomen, dus ga ik daar ook eens mee aan de slag (hoewel ik uit het eerste antwoord dat ik hier gekregen heb ik meende te begrijpen dat het verschil met SABNZBd hem daar niet zat, maar dat SABNZBd zijn unpack dir gewoon niet als een subdir van de uiteindelijke destination dir maakt, en NZBGet wél). Een optie om een "ignoreword" in te bouwen in CP (gewoon: ignore folders containing the following string: "....") zou dit bijvoorbeeld ook oplossen. Many ways to skin a cat*...

*disclaimer (voor alle mythbusters onder ons): this is just an expression, skinning cats will not help you download faster. No cats were harmed in the making of this post. :+
Als ik het goed begrijp zou je alles kunnen laten voor wat het is (in NZBget) maar moet er _UNPACK_ aan de film dir worden toegevoegd om CP hem te laten ignoren.
Na het uitpakken weer hernoemen naar originele foldername.
Volgens mij ben je er dan.

of extracted aan couchpotato ignore words

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Joster schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 08:01:
[...]

Kut zeg, weet je hoe veel tijd ik hier allemaal in gestoken heb :D
haha ja ik ook. ach het is wat ervaring toch ;). hoe verwijder je nu veilig de huidige installs dan? :P

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06:27
Royz schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 02:00:
Stop maar met het installeren van periscope en headphones.

http://synoblog.superzebulon.org/ gaat headphones packagen waarschijnlijk en sickbeard krijgt een ingebouwde subtitle downloader :).

Hopen dat die werkt, die van CP namelijk niet bij mij :(
Yes! Dankjewel voor de info! Kan ik periscope ook weer wegdonderen :D
Nouja, eerst even afwachten of het werkt natuurlijk :>

[ Voor 6% gewijzigd door CarpeVentum op 08-07-2011 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:54
Enne: ik heb net gemerkt dat mijn CP niet automatisch start... Ik heb wel een /etc/init.d/couchpotato (en als ik daar op tab dan krijg ik alle opties (start stop restart force-reload)) maar auto starten na een reboot: nope... Is dat te fixen? ik herinner mij zo vaag iets waarmee je in alle rc.d ofzoiets (waren een stuk of 5) een pakket kon toevoegen wat moest opstarten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06:10
HyperBart schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 21:14:
Enne: ik heb net gemerkt dat mijn CP niet automatisch start... Ik heb wel een /etc/init.d/couchpotato (en als ik daar op tab dan krijg ik alle opties (start stop restart force-reload)) maar auto starten na een reboot: nope... Is dat te fixen? ik herinner mij zo vaag iets waarmee je in alle rc.d ofzoiets (waren een stuk of 5) een pakket kon toevoegen wat moest opstarten...
Voortaan graag wel even zoeken, dit is al heel vaak voorbij gekomen namelijk.

Instructies:
cd /etc/init.d/
update-rc.d couchpotato defaults

Test:
reboot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

CarpeVentum schreef op zondag 03 juli 2011 @ 20:00:
Met vi kun je editen door de hoofdletter i in te toetsen.
Wanneer je klaar bent druk je op escape (linksonderin staat er dan geen I meer maar een -
Vervolgens druk je twee keer hoofdletter Z, en je bent eruit en het is gesaved..
Beetje omslachtig, maar het werkt wel. Verder weet ik ook niet veel van vi, maar meer had ik niet nodig voordat ik nano had.

Met nano is volgens mij de Y genoeg, je hoeft geen yes te typen. Heb al vaak genoeg bijvoorbeeld .htaccesses opgeslagen omdat ik nog bezig was met 'es' typen van yes. Vervolgens geef je dus de bestandsnaam in en geef je enter.
Ik druk met Nano ná CTRL+O (opslaan) op CTR+X... :)
xburchartz schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 20:51:
Twee vraagjes:

• Ik vind het erg vervelend als SB een heel seizoen in 1x binnenhaalt. Ik wil ze gewoon per episode kunnen downloaden. Dan hoef ik tenminste niet uren te wachten voordat ik episode 1 kan gaan bekijken. Nu doe ik dat steeds achteraf: download killen, seizoen aanklikken en dan de laatste paar episodes deselecteren. Maar kan dat niet handiger? Mis ik iets?
Hier ben ik zelf ook wel ontzettend benieuwd naar, want vind dit ook maar érg irritant en heb geen reacties op dit bericht weten te vinden (of die hebben dit niet geciteerd :P)
[q]• De laatste tijd kan ik nzbmatrix niet meer gebruiken als search provider in SB. Alle downloads in Sabnzbd mislukken dan omdat er niet genoeg herstelblokken worden gevonden. (ik heb een VIP account nzbmatrix en ik download via Eweka). Klinkt dat bekend, en is daar iets aan te doen?[/list]Ik heb daar ook last van, ik weet dat dit een oude(re) post is, maar ik heb hier ook last van, erg vervelend. :( Soms helpt opnieuw downloaden, maar bij mij ook niet altijd meer. :( Ook hier dus Eweka + NZBMatrix, maar heb het niet alleen met NZBMatrix, ook met Spotweb bijvoorbeeld. Mooi om te zien dat het niet aan Spotweb ligt. Ik begin haast Eweka te verdenken...

Ben trouwens ook bezig met Periscope, die kende ik nog niet voor subtitels. Ik heb echter
code:
1
HKEY_CLASSES_ROOT\*\shell HKEY_CLASSES_ROOT\*\shell\Periscope HKEY_CLASSES_ROOT\*\shell\Periscope\command @="python C:\\Python27\\Scripts\\periscope \"%1\" -l nl"
in een .reg bestandje staan, maar mijn Windows 2008 R2 VM lijkt dat niet te willen slikken, ik kan niet op een map of op een bestand rechtermuisknop doen en het dan laten uitvoeren. Is er iets niet goed, of doe ik het gewoon zelf verkeerd?

EDIT: Hmmm, die update wordt interessant! :)

[ Voor 57% gewijzigd door CH4OS op 09-07-2011 02:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tripkip
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-08 07:54
Afbeeldingslocatie: http://img560.imageshack.us/img560/6921/schermafbeelding2011070.jpg

Mensen die updates willen volgen over iCouchPotato kunnen voortaan in het topic van xbmc terecht of op mijn Twitter. http://forum.xbmc.org/showthread.php?t=104824

[ Voor 22% gewijzigd door tripkip op 09-07-2011 13:15 ]

Twitter iCouchPotato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KorneelB
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-08 10:43
is er overigens al iemand achter hoe je foldernames weglaat in couchpotato?
ik vind alleen maar vage tickets waaruit het niet echt duidelijk wordt of t nu gefixed is of niet;

http://couchpotato.lighth...aming-field-when-renaming

ik heb simpelweg een map D:\MKV HD\ met daarin al mijn movies genaamd "moviename (jaartal).mkv"
ik wil helemaal geen submappen e.d.

maar ik durf het veldje ondertussen ook niet meer leeg te laten :/

iemand meer info?

60 TB can not be enough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Een beetje offtopic maar ik vraag het toch hier aangezien ik SAB, CP en SB gebruik om te downloaden met de daarbij behorende map layout.
Heeft toevallig iemand hier eigen templates voor YAMJ of ThumbGen?
Ik krijg het eerlijk gezegd niet echt voor elkaar op mijn Mede8er.
De film sectie is me een beetje gelukt maar de series nog helemaal niet, bij voorbaad dank.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Earzz schreef op zondag 10 juli 2011 @ 10:01:
Een beetje offtopic maar ik vraag het toch hier aangezien ik SAB, CP en SB gebruik om te downloaden met de daarbij behorende map layout.
Heeft toevallig iemand hier eigen templates voor YAMJ of ThumbGen?
Ik krijg het eerlijk gezegd niet echt voor elkaar op mijn Mede8er.
De film sectie is me een beetje gelukt maar de series nog helemaal niet, bij voorbaad dank.
Ik zou zo graag YAMJ automatiseren op mijn synology :(

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-09 12:15
freak1 schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 20:36:
is er overigens al iemand achter hoe je foldernames weglaat in couchpotato?
ik vind alleen maar vage tickets waaruit het niet echt duidelijk wordt of t nu gefixed is of niet;

http://couchpotato.lighth...aming-field-when-renaming

ik heb simpelweg een map D:\MKV HD\ met daarin al mijn movies genaamd "moviename (jaartal).mkv"
ik wil helemaal geen submappen e.d.

maar ik durf het veldje ondertussen ook niet meer leeg te laten :/

iemand meer info?
Ik zou het niet doen zolang de tekst daar staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-09 03:36
Royz schreef op zondag 10 juli 2011 @ 12:15:
Ik zou zo graag YAMJ automatiseren op mijn synology :(
Waar loop je vast dan? Wat heb je al geprobeerd?
Lijkt me prima mogelijk

Al lijkt het me handig dat je dat in het yamj topic of synology topic doet.
Desnoods een eigen topic aanmaken waar je aangeeft wat je al geprobeerd hebt.

[ Voor 27% gewijzigd door job op 10-07-2011 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cingero
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08 21:49
Edit: laat maar, opgelost.

[ Voor 96% gewijzigd door cingero op 11-07-2011 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
schumi2004 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:19:
[...]

Als ik het goed begrijp zou je alles kunnen laten voor wat het is (in NZBget) maar moet er _UNPACK_ aan de film dir worden toegevoegd om CP hem te laten ignoren.

Couchpotato ignore words heb ik (behalve in het algemeen voor films zoeken) nog niet gevonden, maar dat _UNPACK_ ervoor (in het post-process script, overal waar naar de dir "extracted" verwezen wordt er "_UNPACK_extracted" van gemaakt) werkt dus perfect; de oplossing hierboven (met de rename aan het eind van het script) werkte niet, de Syno wou steeds maar die rename niet nemen (blijkbaar een verschil ash vs. bash?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

job schreef op zondag 10 juli 2011 @ 13:25:
[...]

Waar loop je vast dan? Wat heb je al geprobeerd?
Lijkt me prima mogelijk

Al lijkt het me handig dat je dat in het yamj topic of synology topic doet.
Desnoods een eigen topic aanmaken waar je aangeeft wat je al geprobeerd hebt.
Ik ben een noob, ik heb ook maar met de installers van hier spotweb en periscope geinstalleerd. Wellicht dat Mar2zzz heir ooit nog iets mee gaat doen? :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
Ik heb hier trouwens al een tijdje problemen met Sab, die crasht om een of andere onduidelijke reden. Nog altijd niets gevonden, dus ik wou dit opvangen door middel van een script dat checkt of sab nog draait, zoniet, aanzwengelen die handel...

bart@Pyro:~$ cat CheckSabRunning.sh
#!/bin/sh
SERVICE='sabnzbdplus'

if ps ax | grep -v grep | grep $SERVICE > /dev/null
then
    echo "$SERVICE service running, everything is fine"
else
    echo "$SERVICE is not running"
    /etc/init.d/sabnzbdplus start
fi

Het script op zich werkt goed, als ik Sab stop en ik run het script krijg ik netjes alle meldingen, start ie Sab en bolt het goed onder mijn account "bart". Draait Sab en run ik het script: niets aan de hand, hij detecteert het en het is in orde... "Everything is fine".

Ik wou dit in een cronjob gooien:
Mijn crontab als user "bart":
# m h  dom mon dow   command

#Checken of Sabnzbdplus nog draait
* * * * * /home/bart/CheckSabRunning.sh >> /tmp/checksab.log

Wat krijg ik dan als ik ga kijken in de log:
sabnzbdplus service running, everything is fine
sabnzbdplus is not running
 * Starting SABnzbd+ binary newsgrabber
   ...fail!
   ...fail!
   ...fail!
   ...fail!
   ...fail!
   ...fail!

Maw, hij wilt daar niet starten, het script begint wel, maar starten: ho maar... Wat doet Ubuntu verkeerd hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Is het niet gewoon verstandiger SABnzbd als service te installeren? Dan is het bijvoorbeeld /etc/init.d/sabnzbd restart, klaar. :)

Maar aangezien het een SABnzbd probleem is, zou ik ook het SABnzbd topic eens checken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
Sab is een service bij mij...

In mijn vorige post:
/etc/init.d/sabnzbdplus start

Sab knalt er ergens uit, dus ik herstart 'm met dat script dat eerst checkt of sab nog draait, zo ja, dan doet dat script niets, zo neen dan start hij sab...

Het is gerelateerd aan CP denk ik, die stuurt een NZB uit en daar crasht ie op... Zonder CP geen problemen (denk ik, ook nog niet zeker) maar voorlopig heeft niemand hier of bij Sab een vinger op het pijnpunt kunnen leggen...

http://forums.sabnzbd.org/viewtopic.php?t=7175&start=15

[ Voor 5% gewijzigd door HyperBart op 11-07-2011 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

HyperBart schreef op maandag 11 juli 2011 @ 13:34:
Het is gerelateerd aan CP denk ik, die stuurt een NZB uit en daar crasht ie op... Zonder CP geen problemen (denk ik, ook nog niet zeker) maar voorlopig heeft niemand hier of bij Sab een vinger op het pijnpunt kunnen leggen...
Welke versie van CP en SABnzbd gebruik je? Heb je het al zonder CP geprobeerd dan? Wellicht is er een bugfix?

Zelf ben ik overigens aan het kijken naar een mooie subtitle downloader (voor Sick Beard / SABnzbd), de update in SB laat voor Windows nog even wachten lijkt het wel, of het request is nog niet gepulled (al heb ik niet de git versie op mijn Windows VM draaien).

[ Voor 23% gewijzigd door CH4OS op 11-07-2011 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G007
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-08 20:26
Ik kom er maar niet uit. Ben al meerdere uren aan het proberen.
Echter wanneer ik een aflevering download via SB naar SABnzbd welke als post-processing script gebruikt dat die eerst moet zoeken naar subtitles bij bierdopje.com waar ik me eigen api key heb geeft die constant dit op:

Mon Jul 11 14:53:37 CEST 2011
: Starting subtitle search

Search for 'nl' subtitle:
====================================
INFO:periscope:Searching subtitles for /SHARE/Serie/bang/the.big.bang.theory.s04e21.web.dl.720p.dd5.1.h.264-jhonny2.mkv with langs ['nl']
INFO:periscope:Searching on BierDopje
DEBUG:plugins.BierDopje:possible langs : ['nl']
DEBUG:plugins.BierDopje:Looking for subs @ http://api.bierdopje.com/XXXXXXXXXXXXXXXXXXX/GetAllSubsFor/9203/4/21/nl
DEBUG:plugins.BierDopje:Release found : the.big.bang.theory.s04e21.720p.hdtv.x264-ctu
DEBUG:plugins.BierDopje:Searching for : the.big.bang.theory.s04e21.web.dl.720p.dd5.1.h.264-jhonny2
DEBUG:plugins.BierDopje:Release found : the.big.bang.theory.s04e21.hdtv.xvid-asap
DEBUG:plugins.BierDopje:Searching for : the.big.bang.theory.s04e21.web.dl.720p.dd5.1.h.264-jhonny2
DEBUG:plugins.BierDopje:Release found : the.big.bang.theory.s04e21.web-dl.720p.dd5.1.h.264-jhonny2
INFO:plugins.SubtitleDatabase:BierDopje writing 0 items to queue
INFO:periscope:Searching subtitles for the.big.bang.theory.s04e21.web.dl.720p.dd5.1.h.264-jhonny2.srt with langs ['nl']
DEBUG:plugins.BierDopje:Looking for subs @ http://api.bierdopje.com/XXXXXXXXXXXXXX/GetAllSubsFor/9203/4/21/nl
DEBUG:plugins.BierDopje:Release found : the.big.bang.theory.s04e21.720p.hdtv.x264-ctu
DEBUG:plugins.BierDopje:Searching for : the.big.bang.theory.s04e21.web.dl.720p.dd5.1.h.264-jhonny2.srt
DEBUG:plugins.BierDopje:Release found : the.big.bang.theory.s04e21.hdtv.xvid-asap
DEBUG:plugins.BierDopje:Searching for : the.big.bang.theory.s04e21.web.dl.720p.dd5.1.h.264-jhonny2.srt
DEBUG:plugins.BierDopje:Release found : the.big.bang.theory.s04e21.web-dl.720p.dd5.1.h.264-jhonny2

Search for 'en' subtitle:
INFO:periscope:Searching subtitles for /SHARE/Serie/bang/the.big.bang.theory.s04e21.web.dl.720p.dd5.1.h.264-jhonny2.mkv with langs ['en']
DEBUG:plugins.BierDopje:possible langs : ['en']
DEBUG:plugins.BierDopje:Looking for subs @ http://api.bierdopje.com/XXXXXXXXXX/GetAllSubsFor/9203/4/21/en
INFO:periscope:Searching subtitles for the.big.bang.theory.s04e21.web.dl.720p.dd5.1.h.264-jhonny2.srt with langs ['en']
DEBUG:plugins.BierDopje:Looking for subs @ http://api.bierdopje.com/XXXXXXXXXXXX/GetAllSubsFor/9203/4/21/en
: Subtitle search ended

Heeft iemand een idee wat er verkeerd staat waardoor er geen subtitles kunnen worden gedownload??

Ik heb de nieuwste versie's draaien van zowel SB als Periscope als SABnzbd.
Dit draait allemaal op een headless ubuntu server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
CptChaos schreef op maandag 11 juli 2011 @ 13:39:
[...]
Welke versie van CP en SABnzbd gebruik je? Heb je het al zonder CP geprobeerd dan? Wellicht is er een bugfix?
Probleem is dat series nu gedaan zijn (althans diegenen die ik volg, ik sta open voor een testserie...) en ik wil desnoods CP wel een tijdje afsluiten...

CP: git-256d1b4
SB: laatste versie, geen update nodig...
code:
1
2
3
4
5
6
7
SB Version:     alpha (master)
SB Config file:     /home/bart/.sickbeard/config.ini
SB Database file:   /home/bart/.sickbeard/sickbeard.db
SB Cache Dir:   /home/bart/.sickbeard/cache
SB Arguments:   ['-q']
SB Web Root:    
Python Version:     2.7.1+ (r271:86832, Apr 11 2011, 18:13:53) [GCC 4.5.2]

[ Voor 32% gewijzigd door HyperBart op 11-07-2011 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Goede tip voor Plex gebruikers!

Als je een eigen server hebt is Plex Over geniaal. Je kunt dan online overal waar je bent je eigen Plex video's, tv shows en muziek kijken, luisteren en downloaden.
Het programma ondersteunt ook verschillende 3rd party video en foto plugins.

Één nadeel: Enige browser waarin het kijken en luisteren goed werkt is tot nu toe alleen Safari; alles is namelijk HTML5 based. Er wordt volgens mij gewerkt aan een Flash versie.

Enkele screenshots:
Afbeeldingslocatie: http://forums.plexapp.com/uploads/monthly_02_2011/post-33494-0-12022800-1298832129.png
Afbeeldingslocatie: http://forums.plexapp.com/uploads/monthly_02_2011/post-33494-0-71098700-1298832162.png
Afbeeldingslocatie: http://forums.plexapp.com/uploads/monthly_02_2011/post-33494-0-64061700-1298832186.png

Plex Over topic op Plex forum.
Github pagina van Plex Over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-09 09:45
CptChaos schreef op zaterdag 09 juli 2011 @ 00:03:

[...]
Hier ben ik zelf ook wel ontzettend benieuwd naar, want vind dit ook maar érg irritant en heb geen reacties op dit bericht weten te vinden (of die hebben dit niet geciteerd :P)

[...]
Zelfde probleem hier, eweka en nzbmatrix. (weet zo niet of het alleen nzbmatrix is, ik gebruik ook wobble en nog 1.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 20:19
warcow schreef op maandag 11 juli 2011 @ 22:43:
[...]

Zelfde probleem hier, eweka en nzbmatrix. (weet zo niet of het alleen nzbmatrix is, ik gebruik ook wobble en nog 1.)
Ik had op een ander forum ook al eens problemen langs zien komen waarbij men eweka verdacht in combinatie met nzbmatrix. Toch maar eens een andere provider overwegen.

En over dat uitschakelen van een heel seizoen ineens: helaas nooit wat mee gedaan. De enige reactie die ik kreeg, was dat het maar raar gevonden werd dat ik dat wilde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Met Spotweb heb ik het ook, dus ik denk het haast wel dat het Eweka is. Binnenkort maar eens een support ticket inschieten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat ligt gewoon aan de manier waarop de NZB aangeleverd wordt (in dit geval dus door nzbmatrix). Als iemand alle episodes los op de website zet krijg je ze los. Zet iemand alles onder 1 aanmelding, krijg je alles in 1 keer.

Edit: SB heeft volgens mij een "voorkeur" voor hele seizoenen ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2011 01:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:35
CarpeVentum schreef op maandag 11 juli 2011 @ 21:07:
Goede tip voor Plex gebruikers!

Als je een eigen server hebt is Plex Over geniaal. Je kunt dan online overal waar je bent je eigen Plex video's, tv shows en muziek kijken, luisteren en downloaden.
Het programma ondersteunt ook verschillende 3rd party video en foto plugins.

Één nadeel: Enige browser waarin het kijken en luisteren goed werkt is tot nu toe alleen Safari; alles is namelijk HTML5 based. Er wordt volgens mij gewerkt aan een Flash versie.

Enkele screenshots:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Plex Over topic op Plex forum.
Github pagina van Plex Over
Ik heb hier zelf een tijdje geleden ook mee geexperimenteerd, maar het is mij niet gelukt dit werkend te krijgen. Ik heb zelf PMS for Windows waar ik het in een xampp installatie heb geinstalleerd. Is jou dat wel gelukt? IK krijg de afbeeldingen en het streamen/downloaden niet goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:13
G007 schreef op maandag 11 juli 2011 @ 14:56:
Ik kom er maar niet uit. Ben al meerdere uren aan het proberen.
Echter wanneer ik een aflevering download via SB naar SABnzbd welke als post-processing script gebruikt dat die eerst moet zoeken naar subtitles bij bierdopje.com waar ik me eigen api key heb geeft die constant dit op:
Heeft iemand een idee wat er verkeerd staat waardoor er geen subtitles kunnen worden gedownload??
Heb jij een eigen developer api key die je hiervoor gebruikt ? (naar ik me meen te herinneren werkt de search api van Bierdopje alleen goed met een developer api key, niet met een user-key).

Waarom zou je eigenlijk je eigen key willen gebruiken en niet de fixed-key die in de bierdopje plugin staat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
I-King schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 10:18:
[...]

Ik heb hier zelf een tijdje geleden ook mee geexperimenteerd, maar het is mij niet gelukt dit werkend te krijgen. Ik heb zelf PMS for Windows waar ik het in een xampp installatie heb geinstalleerd. Is jou dat wel gelukt? IK krijg de afbeeldingen en het streamen/downloaden niet goed...
Ik weet helaas niet zo goed hoe het in Windows werkt, maar het zal ongetwijfeld redelijk hetzelfde zijn. Bij mij draait Plex Over op m'n server, en Plex Media Server op een Mac mini die bij m'n tv staat.
Dus m'n server maakt lokaal verbinding met de Mac mini en alle content is via die verbinding beschikbaar. De server heeft gewoon een webserver en is dus altijd via internet bereikbaar...

Ik weet alleen niet welk apparaat van de twee de 'load' krijgt, want het streamen (en transcoden?) lijkt me best een zware taak. Ik mag hopen dat dat op de Mac mini gebeurt, want mijn server is er niet heel geschikt voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G007
sverzijl schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:13:
[...]

Heb jij een eigen developer api key die je hiervoor gebruikt ? (naar ik me meen te herinneren werkt de search api van Bierdopje alleen goed met een developer api key, niet met een user-key).

Waarom zou je eigenlijk je eigen key willen gebruiken en niet de fixed-key die in de bierdopje plugin staat ?
Ja ik heb op de website van Bierdopje een eigen developer api key aangevraagd. Wanneer ik via de api website ga zoeken krijg ik voor de rest ook geen foutmeldingen te zien.
Tevens als de ik de fixed-key gebruik van de bierdopje plugin werkt het ook niet.

De reden is omdat ik niet afhankelijk wil zijn als er wat met de fixed-key gebeurt welke in de plugin staat.
Juist om te zorgen dat de api gewoon blijft werken omdat ik de enige ben die deze key gebruikt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G007 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:43:
[...]

Ja ik heb op de website van Bierdopje een eigen developer api key aangevraagd. Wanneer ik via de api website ga zoeken krijg ik voor de rest ook geen foutmeldingen te zien.
Tevens als de ik de fixed-key gebruik van de bierdopje plugin werkt het ook niet.

De reden is omdat ik niet afhankelijk wil zijn als er wat met de fixed-key gebeurt welke in de plugin staat.
Juist om te zorgen dat de api gewoon blijft werken omdat ik de enige ben die deze key gebruikt O-)
Excuses voor het onderbreken van deze discussie maar over welk Bierdopje plugin hebben we het hier?

Overigens kan ik me wel vinden in je reactie niet afhankelijk te moeten zijn van iemand anders zijn api key, waar mogelijk zou ik ook proberen mijn eigen key te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G007
Het gaat over de bierdopje plugin welke bij de laaste versie van periscope zit.

Ik wil namelijk via een headless ubuntu server na het downloaden van een aflevering van een bepaalde server dat er wordt gecontroleerd of subtitles voor zijn.

Het downloaden gaat via sickbeard en SABnzbd. Voor de log verwijs ik je graag naar de vorige pagina. daar heb ik de log geplaast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-09 20:19
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 01:54:
[...]

Dat ligt gewoon aan de manier waarop de NZB aangeleverd wordt (in dit geval dus door nzbmatrix). Als iemand alle episodes los op de website zet krijg je ze los. Zet iemand alles onder 1 aanmelding, krijg je alles in 1 keer.

Edit: SB heeft volgens mij een "voorkeur" voor hele seizoenen ;)
Er lopen hier 2 discussies door elkaar: het stuk over nzbmatrix/eweka gaat over Failed downloads :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-09 20:32
G007 schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 11:43:
[...]

Zolang je maar voldoet aan de spelregels van de bierdopje api, hoef je niet bang te zijn dat een bierdopje api key wordt ingetrokken.
Mijn api key is al bijna 1,5 miljoen keer gebruikt 8) en heb er nog nooit problemen mee gedad.

en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
Twitter en NZBGet support in CouchPotato. Met dank aan khellang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImmortalSoul
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 21:36
RuudBurger schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 21:54:
Super!

Even een noobvraag, maar hoe krijg ik deze functie nu z.s.m. in mijn couchpotato?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-11-2021
ik zag het op de twitter voorbij komen. Very nice. d:)b Had er echter wel een probleempje mee, Is inmiddels wel opgelost. Heb wel een ticket aangemaakt, weet niet of het probleem aan CP of twitter lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
Gefixed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb sinds een paar uur (merkte het pas net) dat mijn Sick Beard setup op mijn Synology zijn Search Provider settings niet vasthoud.

Iemand een idee waar het aan kan liggen en hoe op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Heb je de laatste versie? Dit was eerder een probleem, maar is opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Royz schreef op dinsdag 12 juli 2011 @ 23:20:
Heb je de laatste versie? Dit was eerder een probleem, maar is opgelost
Ik zou de laatste versie moeten hebben ja, heb hem gister nog geupdate.

:update:
Zo juist nog eens gechecked:
No update needed

:update2:
Eens op SB forum gekeken en de source erbij gepakt en de fix hiervoor is ook op mijn systeem vind baar
https://github.com/midget...e3b0f1debe7d44addb33bd5cd

Echter lijkt het probleem nog steeds aanwezig te zijn.

:update3:
Ik zag in een flits ergens iets over incompatibility met sommige browsers en dacht van laat ik eens IEtab draaien in Chrome (hoofdbrowser). de aanpassingen lijken dan wel vast gehouden te worden.

Probleem tijdelijk opgelost

[ Voor 56% gewijzigd door schumi2004 op 12-07-2011 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik heb zojuist gemerkt dat Linux met Python (via CouchPotato gemerkt) (iig bij mij) vele malen sneller is (tov Windows), dat werkt wel zo fijn natuurlijk op de webinterface. Ik wil nu echter ook gebruik gaan maken van Sick Beard op mijn Linux (Debian), maar downloaden met mijn Windows VM.

Ik wil echter ook graag, dat Sick Beard bij blijft, met aantal gedownloade episodes en dergelijken. Nu vroeg ik mij of, of het mogelijk is om sabToSickBeard.exe dusdanig wijs te maken, dat deze de Sick Beard op het netwerk bijwerkt, is dit mogelijk en zo ja, hoe kan ik dat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PenguinPower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:29

PenguinPower

May the SOURCE be with you

schumi2004 schreef op vrijdag 08 juli 2011 @ 11:19:
[...]

net ff een comment neergezet hoe het valt op te lossen binnen Couchpotato:
http://couchpotato.lighth...-setup-nzbget#ticket-91-4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PenguinPower schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 01:33:
[...]

net ff een comment neergezet hoe het valt op te lossen binnen Couchpotato:
http://couchpotato.lighth...-setup-nzbget#ticket-91-4
Top maar misschien niet eens meer nodig ;)
Er is dus een nieuwe build om te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
De toevoeging van NZBGet is al terug gerevert, lijkt me uit de github comments. De comment van PenguinPower op de nzbget code ging in de richting dat dit probleem in de toegevoegde code niet opgelost was.

Maar RuudBurger en Penguin Power, is het probleem niet opgelost als je de fix van PP toevoegt aan de code? Aangezien SABNZBd ook "stomweg" met een ignored word werkt, en ik me geen film kan indenken waar "extracted" een probleem zou geven als ignored word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DexterBelgium schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 06:43:
De toevoeging van NZBGet is al terug gerevert, lijkt me uit de github comments. De comment van PenguinPower op de nzbget code ging in de richting dat dit probleem in de toegevoegde code niet opgelost was.

Maar RuudBurger en Penguin Power, is het probleem niet opgelost als je de fix van PP toevoegt aan de code? Aangezien SABNZBd ook "stomweg" met een ignored word werkt, en ik me geen film kan indenken waar "extracted" een probleem zou geven als ignored word.
Of we hernoemen extracted naar _UNPACK_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
Yeps, dat heb ik in mijn postprocessing script gedaan, zoals hoger aangegeven (minder risico op onterecht ignoren van de aankomende blockbuster "Extracted" (die Murphy natuurlijk op ons af zal sturen) .

Maar om dat algemeen "out of the box" aangepast te krijgen is een aanpassing in NZBGet nodig (namelijk in het standaard post-processing script dat zij meeleveren), niet in CP, en aangezien we hier de helden van CP in het draadje hebben, maar vooralsnog niet die van NZBGet, vroeg ik me af hoe CP zich aan NZBGet kan aanpassen ipv omgekeerd ... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PenguinPower

PenguinPower

DexterBelgium schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 06:43:

Ik wel, daarom heb ik geen pull request gemaakt voor deze aanpassing:
IMDB: Extracted (2011)

Beetje knullig dat CouchPotato hier vervolgens niets mee kan. Dus dat is een afweging die Ruud moet maken... NZBGet postprocessing support vs gekloot met deze film (hoewel ik me niet kan voorstellen dat het een heel populaire film wordt :) )

(de nzbget integratie is trouwens later weer toegevoegd)

[ Voor 7% gewijzigd door PenguinPower op 13-07-2011 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
Gvd, ik had het nog in mijn latere bericht gepost, dat Murphy wel zou zorgen voor een "Extracted" film. Damn, Murphy werkt sneller dan ik dacht :)

Sterk werk in elk geval, maakt CP weer een stuk aangenamer bruikbaar voor diegenen onder ons bij wie SABNZBd raar doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DexterBelgium schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 09:24:
Gvd, ik had het nog in mijn latere bericht gepost, dat Murphy wel zou zorgen voor een "Extracted" film. Damn, Murphy werkt sneller dan ik dacht :)

Sterk werk in elk geval, maakt CP weer een stuk aangenamer bruikbaar voor diegenen onder ons bij wie SABNZBd raar doet.
Verklaar je nader, SABnzbd raar gedragen icm met CP ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
schumi2004 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 10:59:
[...]

Verklaar je nader, SABnzbd raar gedragen icm met CP ?
SABNZBd die zich gewoon raar gedraagt (onverklaarbare en langer wordende freezes bij grotere NZBs) op (onder andere) j modellen van synology. Om die reden is SABNZBd voor mij onbruikbaar.

[ Voor 9% gewijzigd door DexterBelgium op 13-07-2011 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
@Mar2zz
Als je echt een Lazy script wil maken dan maak je er één die je na aankoop van je Synology kunt runnen en dat je kunt aangeven welke programma's je wilt installeren op welke poorten en met welke username en password en dat het script de rest doet: bootstrap, ipkg, nano, textutils, mappen in de videomap (voor downloads, complete, incomplete, series etc). Dat zou pas Lazy zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
Ik koop geen synology :p Ik zou altijd voor zelfbouwserver gaan en ubuntu server draaien. Het zou wel heel lazy zijn dat ben ik met je eens. Die syno-scripts heb ik gemaakt uit verveling, omdat ik het kan en omdat anderen daar wat aan hebben zeg maar.

Op zich is het wel te doen, een script die een complete serie dingen installeert en aanmaakt, maar die heb ik dus voor Ubuntu server al.

Ik sta wel open voor input en wil ook wel extra dingen schrijven voor syno, maar heb niet altijd tijd of zin zeg maar. nano en textutils worden al meegeinstalled met sickbeard spk? of heb ik dat verkeerd?

Je kunt anders gewoon een tekstbestandje maken met shebang bovenaan en dan ipkg nano && ipkg textutils && mkdir /pad/naar/video && mkdir /pad/naar/complete etcetera etcetera. uitvoeren en het is klaar.

scripten is als je heel basaal blijft doen niets anders dan handmatige commando's verzamelen in een uitvoerbaar textbestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpgeit
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:27
Ik heb het al enige tijd zo opgelost:

mkdir "/volume1/usenet/$NZBPP_CATEGORY/"
mv "$NZBPP_DIRECTORY" "/volume1/usenet/$NZBPP_CATEGORY/"

Mijn downloaddir is /volume1/usenet/incomplete/$NZBPP_CATEGORY, en pas na het uitpakken worden ze verplaatst naar /volume1/usenet/$NZBPP_CATEGORY waar CP ze oppakt. Werkt ook zo voor Sick Beard, trouwens.

edit: dit gaat dus over de issue dat de "extracted" folder als film wordt toegevoegd :)

[ Voor 12% gewijzigd door Slurpgeit op 13-07-2011 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Soms vind ik een film van mijn CP watchlist elders, zoals in Spotweb. Deze film wordt dan door Sab gedownload en in de 'incomplete' map van CP gezet. CP doet de postprocessing alsnog en renamet (wat een anglicisme) de film, en dropt het resultaat in de laatste 'complete' map.

Stel dat dit dus een film van mijn watchlist is die CP zelf niet vond, maar ik wel, dan streept CP deze niet van de watchlist af als zijnde downloaded. Feature ideetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
CarpeVentum schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 14:57:
Soms vind ik een film van mijn CP watchlist elders, zoals in Spotweb. Deze film wordt dan door Sab gedownload en in de 'incomplete' map van CP gezet. CP doet de postprocessing alsnog en renamet (wat een anglicisme) de film, en dropt het resultaat in de laatste 'complete' map.

Stel dat dit dus een film van mijn watchlist is die CP zelf niet vond, maar ik wel, dan streept CP deze niet van de watchlist af als zijnde downloaded. Feature ideetje?
Voeg 'm hier ff toe, zou ik zeggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpgeit
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:27
Ligt het aan mij, of is de update feature kapot? Het heeft weken goed gewerkt, maar als ik nu op update klik gaat ie even draaien, en schiet vervolgens terug naar update available. Net een hele nieuwe git clone gedaan, maar het probleem blijft. Heb wel de cache, db, en ini files teruggezet na de clone..

Dat had ik zelf kunnen bedenken, cache/updates legen did the trick.

[ Voor 11% gewijzigd door Slurpgeit op 13-07-2011 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythling
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:39
Ik ben onlangs overgestapt naar Fedora, en na wat gestoei heb ik eindelijk sickbeard en sab weer werken. Ik heb nog 1 probleempje wat ik niet begrijp. Elk item wat sickbeard processed geeft deze error:

code:
1
CP Server Thread-7 :: Failed to set permission for /multimedia/series/How I Met Your Mother/Season 06/How I Met Your Mother - S06E21 - Hopeless.mkv to 664

Alle permissions in en rond de download en uitpakfolders staan op 775. Ik heb geen idee waarom ie daar 664 van wil maken. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
r3v0ss schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 15:01:
[...]

Voeg 'm hier ff toe, zou ik zeggen. :)
Done!

Edit: Blijkbaar zat het er al in, maar blijkbaar ben ik twee keer de uitzondering en niet de regel tegengekomen...

[ Voor 20% gewijzigd door CarpeVentum op 13-07-2011 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PenguinPower

PenguinPower

Mythling schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 15:30:
Ik ben onlangs overgestapt naar Fedora, en na wat gestoei heb ik eindelijk sickbeard en sab weer werken. Ik heb nog 1 probleempje wat ik niet begrijp. Elk item wat sickbeard processed geeft deze error:

code:
1
CP Server Thread-7 :: Failed to set permission for /multimedia/series/How I Met Your Mother/Season 06/How I Met Your Mother - S06E21 - Hopeless.mkv to 664

Alle permissions in en rond de download en uitpakfolders staan op 775. Ik heb geen idee waarom ie daar 664 van wil maken. Iemand een idee?
parent directory /multimedia/series/How I Met Your Mother/Season 06 is (775) minus execute bits die overbodig zijn op mediabestanden is 664

[ Voor 3% gewijzigd door PenguinPower op 13-07-2011 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de heren die gebruik maken van Sick Bear en/of Couch Potato (mijn vraag heeft nu vooral betrekking op Sick Beard)

Gebruiken jullie renaming?

Ik twijfel om renaming aan te zetten zodat serie episode een ander format heeft als dat deze oorspronkelijk gereleased is op het web dit ivm auto subtitle download via periscope.

Bij mijn weten kijkt deze voornamelijk naar de naam om te bepalen welke subs hij nodig heeft of haalt hij dit uit de media data?

Ik heb het subtitle search proces niet helemaal op mijn netvlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Ja ik gebruik het wel, staat netter vind ik. Wat subs betreft: CP vindt ze soms, en anders pech. SB krijgt hopelijk snel de update met subs, dus dan is dat ook geregeld. Om alle namen origineel te laten vond ik een te grote opoffering voor Periscope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CarpeVentum schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 21:27:
Ja ik gebruik het wel, staat netter vind ik. Wat subs betreft: CP vindt ze soms, en anders pech. SB krijgt hopelijk snel de update met subs, dus dan is dat ook geregeld. Om alle namen origineel te laten vond ik een te grote opoffering voor Periscope.
Hoe ga je dan met je subs download proces om, doe je dit dan manual?

Lijkt mij namelijk handiger om de originele filename te weten aangezien de subs vaak ook zo gereleased worden.

Wilde net een test episode downloaden krijg ik een Unable to connect to SAB: socket error in SB op mijn DS211, iemand suggesties?
Vergeten dat sab op https draait :P

Een ander practisch probleem waar misschien iemand een tip voor heeft.

Ik heb zowel SB als CP (straks ook periscope) ingesteld om de 6 uur een check te doen. Nu is dit instellen ervan niet zo'n probleem maar hoe kan ik ze synchroon laten lopen?
Heb nu manual beide searches gestart en lopen nu redelijk synchroon maar hoe gaat dat straks met periscope?

[ Voor 23% gewijzigd door schumi2004 op 13-07-2011 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Persoonlijk gebruik ik niet eens subs, alleen voor series waarin echt in een zwaar accent gesproken wordt of series die allerlei termen gebruiken (in andere talen) die ik niet ken. Gewone Amerikaanse en Britse series zijn prima te volgen voor mij. Gelukkig maar, want het scheelt een bak ellende merk ik wel :9

[ Voor 3% gewijzigd door Anthirian op 13-07-2011 22:36 ]

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
schumi2004 schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 21:29:
[...]

Hoe ga je dan met je subs download proces om, doe je dit dan manual?

Lijkt mij namelijk handiger om de originele filename te weten aangezien de subs vaak ook zo gereleased worden.
Renaming staat bij mij uit. Ook hier draait periscope. Zeker voor series, icm Bierdopje, werkt het redelijk tot aardig (zonder renaming). Films worden redelijk voorzien van ondertitels.
Een ander practisch probleem waar misschien iemand een tip voor heeft.

Ik heb zowel SB als CP (straks ook periscope) ingesteld om de 6 uur een check te doen. Nu is dit instellen ervan niet zo'n probleem maar hoe kan ik ze synchroon laten lopen?
Heb nu manual beide searches gestart en lopen nu redelijk synchroon maar hoe gaat dat straks met periscope?
Voor zover ik weet niet. Zat me vandaag wel te bedenken of het handig is om een bepaald tijdstip op te kunnen geven waarop gezocht wordt, dus niet om de 6 uur maar om 18.00 uur. Ben dus niet de enige wie dat denkt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
r3v0ss schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 22:37:
[...]

Renaming staat bij mij uit. Ook hier draait periscope. Zeker voor series, icm Bierdopje, werkt het redelijk tot aardig (zonder renaming). Films worden redelijk voorzien van ondertitels.
Zonder gebruik van renaming zie ik ook geen problemen nee, wordt echter renaming aangezet dan verwacht ik toch wel problemen met subs (kan ze beter vast hebben dan ze achteraf nog manual moeten downloaden).
Ik laat het nog even uit, moet eerst verder testen. Zie namelijk al problemen dat straks de subs niet goed zijn en je niet meer achterhalen kunt welke release je nu had :P (daarom neem ik tijdelijk nfo mee waar mogelijk, bij wijze van test)

Periscope site zegt volgende:
Some websites allow you to use hash of the files, the size/length of the video or the exact file name.
In theorie zou renaming geen probleem kunnen/moeten zijn als de source site hash ondersteund.
Voor zover ik weet niet. Zat me vandaag wel te bedenken of het handig is om een bepaald tijdstip op te kunnen geven waarop gezocht wordt, dus niet om de 6 uur maar om 18.00 uur. Ben dus niet de enige wie dat denkt. :P
Precies, dat zou helemaal ideaal zijn, op uur en minuut af kunnen stellen.
Nu heb ik door ze manual te forceren synchroon gekregen, sleep timeout is 15 min dus moet wel te doen zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door schumi2004 op 13-07-2011 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
opensubtitles.org is volgens mij de enige provider in periscope die hash ondersteunt. Alleen is dat een erg incomplete site vind ik, en zeker niet 1 waar snel subs beschikbaar zijn (sowieso op tvshow-gebied niet).

xbmc gebruikers hoeven niet te renamen, die heeft namelijk een cleanupfunctie voor scene-names dus daar zie je dat xvid/720p en dergelijke gewoon niet staan, de schil toont nette namen daardoor.

cronjobs op uur en minuut afstellen is makkelijk. Voorbeeldje half zeven 's avonds runnen:
code:
1
2
#minute hour    mday    month   wday    who     command
30      18     *       *       *       root    sh /home/user/periscope/scanPath.sh > /dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
Wat loopt iedereen hier toch moeilijk te doen met renamen, periscope en subtitles? 8)7
Gebruik gewoon XBMC met de XBMC subtitles addon.
Voordelen:
  • renamen is niet meer nodig omdat XBMC alles in een library zet (dus de bestandsnamen zie je niet eens meer)
  • de subtitles haal je met één druk op een knop volautomatisch op zodra je ze nodig heb: namelijk wanneer je iets wil gaan bekijken
  • de subtitles addon kan van 25 websites ondertitels zoeken en downloaden
  • waaronder de Nederlandse ondertitel.com die Periscope niet kent.
  • Zeer actieve ondersteuning van de addon (o.a. door mezelf)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Mar2zz schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 14:24:
Ik sta wel open voor input en wil ook wel extra dingen schrijven voor syno, maar heb niet altijd tijd of zin zeg maar. nano en textutils worden al meegeinstalled met sickbeard spk? of heb ik dat verkeerd?
Heb je een oplossing voor YAMJ? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr_Blobby schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 09:36:
Wat loopt iedereen hier toch moeilijk te doen met renamen, periscope en subtitles? 8)7
Voordelen:
  • renamen is niet meer nodig omdat XBMC alles in een library zet (dus de bestandsnamen zie je niet eens meer)
  • de subtitles haal je met één druk op een knop volautomatisch op zodra je ze nodig heb: namelijk wanneer je iets wil gaan bekijken
Wil met alle plezier XBMC gaan gebruiken echter is mijn huidige opstelling niet geschikt om XBMC ergens op te draaien en was ook niet van plan hierin te gaan investeren puur alleen om XBMC te kunnen gebruiken.

Blijven er weinig opties over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Mr_Blobby schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 09:36:
Voordelen:
Niks volautomatisch. Ik moet altijd nog een selectie maken. Daarom nog niet WAF. Periscope wel (mits het werkt). Of zie ik iets over het hoofd?
Royz schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 09:43:
[...]

Heb je een oplossing voor YAMJ? :$
Is daar niet java voor nodig? kan dat op een synology?

[ Voor 8% gewijzigd door Mar2zz op 14-07-2011 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G007

INFO:periscope:Searching subtitles for /SHARE/Serie/bang/the.big.bang.theory.s04e21.web.dl.720p.dd5.1.h.264-jhonny2.mkv with langs ['nl']
DEBUG:plugins.BierDopje:Looking for subs @ http://api.bierdopje.com/XXXXXXXXXXXXXXXXXXX/GetAllSubsFor/9203/4/21/nl
INFO:periscope:Searching subtitles for the.big.bang.theory.s04e21.web.dl.720p.dd5.1.h.264-jhonny2.srt with langs ['nl']
DEBUG:plugins.BierDopje:Looking for subs @ http://api.bierdopje.com/XXXXXXXXXXXXXX/GetAllSubsFor/9203/4/21/nl

INFO:periscope:Searching subtitles for /SHARE/Serie/bang/the.big.bang.theory.s04e21.web.dl.720p.dd5.1.h.264-jhonny2.mkv with langs ['en']
DEBUG:plugins.BierDopje:Looking for subs @ http://api.bierdopje.com/XXXXXXXXXX/GetAllSubsFor/9203/4/21/en
INFO:periscope:Searching subtitles for the.big.bang.theory.s04e21.web.dl.720p.dd5.1.h.264-jhonny2.srt with langs ['en']
DEBUG:plugins.BierDopje:Looking for subs @ http://api.bierdopje.com/XXXXXXXXXXXX/GetAllSubsFor/9203/4/21/en

Heeft iemand een idee waarom dat ik geen ondertiteling kan downloaden via bierdopje als ik gebruik maak van de bierdopje plugin van periscope. Dit wil ik laten lopen op een headless ubuntu systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
Mar2zz schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 10:37:
[...]

Niks volautomatisch. Ik moet altijd nog een selectie maken. Daarom nog niet WAF. Periscope wel (mits het werkt). Of zie ik iets over het hoofd?
Ja:
de optie "Auto download first "sync" subtitle" van de addon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Jammer dat die addon er niet is voor Plex.
Buiten dat, werkt het alleen met scene namen? Plex heeft volgens mij een ingebouwd iets, maar tja, ik doe nog steeds aan renamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
G007 schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 11:20:

Heeft iemand een idee waarom dat ik geen ondertiteling kan downloaden via bierdopje als ik gebruik maak van de bierdopje plugin van periscope. Dit wil ik laten lopen op een headless ubuntu systeem
Omdat je gebruik maakt van WEB releases. Mijn vermoeden is, weet bijna zeker, dat als je op Bierdopje gaat kijken je nauwelijks tot geen subs voor WEB releases vinden zult en daarom download ie ook niks. In de log kun je ook zien dat ie hem wel gevonden heeft voor de HDTV release van CTU ;)

Ik had hier ook geregeld last van en doe voortaan custom quality in SB en selecteer alleen maar HDTV zodat ik altijd verzekerd ben van subs.

Nog een aanvulling, bierdopje is voor mijn gevoel erg filename afhankelijk, komt deze niet overeen dan download die niks (1 van de punten waarom ik zelf met renaming zit :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Mr_Blobby schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 11:39:
[...]
Ja:
de optie "Auto download first "sync" subtitle" van de addon :)
Is dat altijd de goeie dan? ik zie die sync knopjes wel staan, maar soms bij meerdere releases tegelijk.

Bierdopje in Periscope is onbetrouwbaar, maar het moet wel werken (sowieso in svn150 van Periscope).
Thu Jul 14 11:45:29 CEST 2011

INFO:periscope:Searching subtitles for /home/mars/Disk2/TVShows/Weeds/weeds.s07e03.hdtv.xvid-fever.avi with langs ['nl']
DEBUG:plugins.BierDopje:Looking for subs @ http://api.bierdopje.com/112C8204D6754A2A/GetAllSubsFor/11853/7/3/nl
DEBUG:plugins.BierDopje:Release found : weeds.s07e03.hdtv.xvid-fever
DEBUG:plugins.BierDopje:Searching for : weeds.s07e03.hdtv.xvid-fever
DEBUG:plugins.BierDopje:Release found : weeds.s07e03.720p.hdtv.x264-ctu
INFO:plugins.SubtitleDatabase:BierDopje writing 1 items to queue
DEBUG:periscope:All subtitles: 
DEBUG:periscope:[{'lang': 'nl', 'plugin': <plugins.BierDopje.BierDopje object at 0xa3ddb0c>, 'filename': '/home/mars/Disk2/TVShows/Weeds/weeds.s07e03.hdtv.xvid-fever.avi', 'link': u'http://www.bierdopje.com/downloads/sub/70194/Weeds.S07E03.HDTV.XviD-FEVER/apikey/112C8204D6754A2A', 'release': u'Weeds.S07E03.HDTV.XviD-FEVER', 'page': u'http://www.bierdopje.com/downloads/sub/70194/Weeds.S07E03.HDTV.XviD-FEVER/apikey/112C8204D6754A2A'}]
INFO:periscope:Trying to download subtitle: http://www.bierdopje.com/downloads/sub/70194/Weeds.S07E03.HDTV.XviD-FEVER/apikey/112C8204D6754A2A
DEBUG:plugins.SubtitleDatabase:Downloading http://www.bierdopje.com/downloads/sub/70194/Weeds.S07E03.HDTV.XviD-FEVER/apikey/112C8204D6754A2A
DEBUG:plugins.SubtitleDatabase:Download finished to file /home/mars/Disk2/TVShows/Weeds/weeds.s07e03.hdtv.xvid-fever.srt. Size : 32833
Found a sub from <plugins.BierDopje.BierDopje object at 0xa3ddb0c> in language nl, downloaded to /home/mars/Disk2/TVShows/Weeds/weeds.s07e03.hdtv.xvid-fever.srt

INFO:periscope:Searching subtitles for /home/mars/Disk2/TVShows/Weeds/weeds.s07e03.hdtv.xvid-fever.avi with langs ['en']
DEBUG:plugins.BierDopje:Looking for subs @ http://api.bierdopje.com/112C8204D6754A2A/GetAllSubsFor/11853/7/3/en
DEBUG:plugins.BierDopje:Release found : weeds.s07e03.hdtv.xvid-fever
DEBUG:plugins.BierDopje:Release found : weeds.s07e03.720p.hdtv.x264-ctu
INFO:plugins.SubtitleDatabase:BierDopje writing 1 items to queue
DEBUG:periscope:All subtitles: 
DEBUG:periscope:[{'lang': 'en', 'plugin': <plugins.BierDopje.BierDopje object at 0xa3dde2c>, 'filename': '/home/mars/Disk2/TVShows/Weeds/weeds.s07e03.hdtv.xvid-fever.avi', 'link': u'http://www.bierdopje.com/downloads/sub/70076/Weeds.S07E03.HDTV.XviD-FEVER/apikey/112C8204D6754A2A', 'release': u'Weeds.S07E03.HDTV.XviD-FEVER', 'page': u'http://www.bierdopje.com/downloads/sub/70076/Weeds.S07E03.HDTV.XviD-FEVER/apikey/112C8204D6754A2A'}]
INFO:periscope:Trying to download subtitle: http://www.bierdopje.com/downloads/sub/70076/Weeds.S07E03.HDTV.XviD-FEVER/apikey/112C8204D6754A2A
DEBUG:plugins.SubtitleDatabase:Downloading http://www.bierdopje.com/downloads/sub/70076/Weeds.S07E03.HDTV.XviD-FEVER/apikey/112C8204D6754A2A
DEBUG:plugins.SubtitleDatabase:Download finished to file /home/mars/Disk2/TVShows/Weeds/weeds.s07e03.hdtv.xvid-fever.srt. Size : 44170
Found a sub from <plugins.BierDopje.BierDopje object at 0xa3dde2c> in language en, downloaded to /home/mars/Disk2/TVShows/Weeds/weeds.s07e03.hdtv.xvid-fever.srt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
Mar2zz schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 11:46:
[...]
Is dat altijd de goeie dan? ik zie die sync knopjes wel staan, maar soms bij meerdere releases tegelijk.
Bijv. voor bierdopje vergelijkt die op basis van bestandsnaam en voor opensubtitles vergelijkt die op basis van hash. Dezelfde manier als Periscope doet en is dus net zo betrouwbaar als Periscope.
Als extra heb je daarnaast nog de mogelijkheid om zelf een ondertitel te selecteren, als er geen "sync" gevonden is.
Bijv. als je een x264 1080p release heb gedownload en daar geen "sync" ondertitel voor gevonden is, maar er wel een ondertitel voor een x264 720p release is, dan kan je die uit de lijst selecteren want die werkt meestal ook voor de 1080p versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G007
schumi2004 schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 11:43:
[...]

Omdat je gebruik maakt van WEB releases. Mijn vermoeden is, weet bijna zeker, dat als je op Bierdopje gaat kijken je nauwelijks tot geen subs voor WEB releases vinden zult en daarom download ie ook niks. In de log kun je ook zien dat ie hem wel gevonden heeft voor de HDTV release van CTU ;)

Ik had hier ook geregeld last van en doe voortaan custom quality in SB en selecteer alleen maar HDTV zodat ik altijd verzekerd ben van subs.

Nog een aanvulling, bierdopje is voor mijn gevoel erg filename afhankelijk, komt deze niet overeen dan download die niks (1 van de punten waarom ik zelf met renaming zit :P )
Inderdaad thnx voor je antwoord als ik een de HDTV release van CTU pak download die zonder problemen de subs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mythling schreef op woensdag 13 juli 2011 @ 15:30:

code:
1

Ik heb een soort gelijk probleem op mijn DS maar dan wil ie er 666 van maken, SB heeft volledige rechten hierop.
Mmmm blijkt een known error te zijn.
(2.0) As a consequence of the above point, SickBeard now runs with its own user on the NAS. It was previously using the sabnzbd user. This may produce some error when changing the access permission (Failed to set permission for … to 666) but this is harmless, as the permission bits ar already ok. I will try to submit a patch to SickBeard to fix this.

[ Voor 22% gewijzigd door schumi2004 op 14-07-2011 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
G007 schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 11:20:

De Bierdopje plugin vindt alleen een match als de filenames 100% gelijk zijn, en dat zijn ze _net_ niet in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Mar2zz schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 10:37:

[...]

Is daar niet java voor nodig? kan dat op een synology?
Tot wat ik nu kan vinden is er hier een conversie nara een IPK gedaan voor YAMJ: http://www.lt-forums.org/ali/index.html

Dat zou een stuk makkelijkeren moeten zijn voor YAMJ op een syno dan toch
?

Danwatts maakt in dit topic heel wat duidelijk; http://www.networkedmediatank.com/showthread.php?tid=39491

Volgens mij zou het zo ook op ARM synologies moeten kunnen

Dit ziet er ook goed uit, ik ga thuis proberen: http://forum.synology.com...ewtopic.php?f=155&t=27515

[ Voor 38% gewijzigd door Royz op 14-07-2011 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Blobby
sverzijl schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 12:58:
[...]

De Bierdopje plugin vindt alleen een match als de filenames 100% gelijk zijn, en dat zijn ze _net_ niet in dit geval.

De XBMC subtitles addon toont in dat geval alle gevonden ondertitels en dan zie je direct zelf welke je moet hebben .... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G007
sverzijl schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 12:58:
[...]

Dankje voor het melden :) maar heb inmiddels het door de oplossing van MR.Bobby opgelost.
In ieder geval bedankt en ik dacht dat het gelijk was aan elkaar maar ik zie nu het verschil er tussen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
Mr_Blobby schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 13:15:
[...]
De XBMC subtitles addon toont in dat geval alle gevonden ondertitels en dan zie je direct zelf welke je moet hebben .... ;)
Ik gebruik geen XBMC maar 2 HDX/popcorn media players, dus ik heb er weinig aan. Maar mocht ik ooit XBMC gaan gebruiken dan zal ik het onthouden ;)
(ook download ik meestal niet de WEB-DL versies, dus de subs gaan met geschedulede periscope run in 99% van de gevallen meteen al goed)

[ Voor 14% gewijzigd door sverzijl op 14-07-2011 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sverzijl schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 13:32:
[...]

Ik gebruik geen XBMC maar 2 HDX/popcorn media players, dus ik heb er weinig aan. Maar mocht ik ooit XBMC gaan gebruiken dan zal ik het onthouden ;)
(ook download ik meestal niet de WEB-DL versies, dus de subs gaan met geschedulede periscope run in 99% van de gevallen meteen al goed)
Ik gebruik ook geen XBMC en heb er de mogelijkheid nu ook niet voor dus was ik even naar een goedkope oplossing aan het zoeken geweest voor een mediaspeler met XBMC ondersteuning.
Ik kwam toen uit op een Apple TV 2 , daar ik toch nog een media speler voor slaapkamer hebben moest leek me dit wel een geschikte oplossing. Hij kan dan maar max 720p maar voor TV series voldoende.

Mss een idee voor andere hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WernerL
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Ok, poging 2. Ik poste perongelijk in het verkeerde topic. :')
Even post uit het andere topic quoten:
Ik draai sinds kort Ubuntu dus heb sickbeard opnieuw moeten installeren.
Hij lijkt echter niet helemaal goed te werken.

als ik een aflevering op wanted zet ging hj vroeger direct zoeken en stond sabnzbd binnen 1 seconden te downloaden. Nu in Ubuntu doet hij helemaal niets met de episodes die ik op wanted zet. Ik moet handmatig op dat search-icoontje klikken.

Gaat er nu bij mij iets fout of is dit programmed-behavior? Ik heb sickbeard nooit geupdate op mijn oude installatie namelijk. :P En toen kon ik gewoon alle episodes die ik wilde hebben op wanted zetten en sabnzbd ging meteen downloaden. Dat doet hij nu dus niet meer.

Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Wellicht gaat er iets fout? in de logfiles van sickbeard staat wat er gebeurt. De backlog wordt automatisch gedaan als je een oudere aflevering op wanted zet. Misschien heb je je providers niet goed ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mar2zz schreef op donderdag 14 juli 2011 @ 20:06:
Wellicht gaat er iets fout? in de logfiles van sickbeard staat wat er gebeurt. De backlog wordt automatisch gedaan als je een oudere aflevering op wanted zet. Misschien heb je je providers niet goed ingesteld.
En dat zet zichzelf goed op het moment dat hij handmatig op search klikt? :+

Logfiles kijken is uiteraard een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Nee, maar sickbeard lijkt actief iets te doen ook al heb je je providers niet goed ingevuld. Dan start ie gewoon een backlog en uiteraard komen daar geen nzb'tjes van.

Ow wacht nu zie ik het, hij klikt op search en dan werkt het wel... Dan gooi ik het op ongeduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wellicht dat iemand mij hier helpen kan met het volgende.

Ik heb Sab samen met SickBeard installed op mijn DS, sabtosickbeard.py actief voor tv sectie en om 1 of andere reden komt er in mijn download folder van Sab elke keer een folder Series terecht (zo heet de opslag folder voor series in SB en SAB).

In mijn windows omgeving heb ik hier geen last van en de settings zijn gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
de mappen die je bij categories invult zijn relatief aan de downloadfolder als je zonder / begint op linux-systemen. dus als je bij categorie tv als pad Series hebt dan maakt ie Series aan in de downloadfolder. Als je dit niet wilt kun je het aanpassen naar bv /volume1/Series

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:18

Rhapsody

In Metal We Trust

Ik heb al een dm gestuurd naar de maker van het script, maar misschien weet iemand hier ook een oplossing;

ik heb Headphones geinstalleerd op mijn Synology. Dit werkt prima, maar sindsdien sluit de NAS niet meer goed uit. Na wat onderzoek lijkt het probleem te zitten in het stoppen van de Headphones service.

Als ik het stop commando via Putty handmatig uitvoer wordt er alleen 'stopping headphones...' ge-echo'd, maar de 'prompt' komt niet meer terug.
Komt iemand dit bekend voor?

Edit: Ik gebruik het start/stop script van brickman.
En dan is het dus dit script: http://synology.brickman.nl/headphones/Headphones.sh

[ Voor 15% gewijzigd door Rhapsody op 15-07-2011 10:50 . Reden: Linkje naar script toegevoegd. ]

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Welk start/stop script voor headphones gebruik je? die van brickman?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody

Rhapsody

In Metal We Trust

Mar2zz schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 10:48:
Welk start/stop script voor headphones gebruik je? die van brickman?
Ja die van brickman, excuus, vergeten de link erbij te plakken: http://synology.brickman.nl/

En dan is het dus dit script: http://synology.brickman.nl/headphones/Headphones.sh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
wat krijg je dan voor output als je ps | grep [h]eadphones -m 1 in de terminal uitvoert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-08 16:07
Wellicht dat iemand hier mij een pointer kan geven. Ik kom er even niet meer uit.

Ubuntu Server 11.04. Verse Sabnzb install. Sab draait verder perfect, en als ik een NZB in de watched folder gooi dan word de boel gewoon goed gestart. Sickbeard doet zijn werk ook prima, haalt de juiste NZB van zijn search provider op. Alleen het jammere is, hij geeft de nzb niet door naar sab. De nzb komt in de volgende folder te staan:
code:
1
/home/$user/.sickbeard/$filename.nzb

Maar daarna gebeurt er helaas niks. In het log kom ik wel de volgende error tegen:
code:
1
Jul-15 14:05:06 DEBUG    SEARCHQUEUE-MANUAL-SEARCH :: No parent path provided in $filename.nzb, unable to get permissions from it

Maar ik zou niet weten waar ik dat nou moet zoeken. Sab en Sickbeard draaien beiden op dezelfde user. Deze user is ook eigenaar van de home directory.

En terwijl ik deze post aan het typen was heb ik het gevonden. Ik moet natuurlijk instellen dat ik een SabNzb server gebruik ipv een black-hole. 8)7

Maar dit gaat een begin worden van een langdurende vriendschap :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody

Rhapsody

In Metal We Trust

Mar2zz schreef op vrijdag 15 juli 2011 @ 10:52:
wat krijg je dan voor output als je ps | grep [h]eadphones -m 1 in de terminal uitvoert?
code:
1
7301 headphon 38888 S    /opt/bin/python2.6 /volume1/@appstore/headphones/hea

Pagina: 1 ... 22 ... 47 Laatste

Dit topic is gesloten.