CarpeVentum schreef op zondag 03 juli 2011 @ 20:00:
Met vi kun je editen door de hoofdletter i in te toetsen.
Wanneer je klaar bent druk je op escape (linksonderin staat er dan geen I meer maar een -
Vervolgens druk je twee keer hoofdletter Z, en je bent eruit en het is gesaved..
Beetje omslachtig, maar het werkt wel. Verder weet ik ook niet veel van vi, maar meer had ik niet nodig voordat ik nano had.
Met nano is volgens mij de Y genoeg, je hoeft geen yes te typen. Heb al vaak genoeg bijvoorbeeld .htaccesses opgeslagen omdat ik nog bezig was met 'es' typen van yes. Vervolgens geef je dus de bestandsnaam in en geef je enter.
Ik druk met Nano ná CTRL+O (opslaan) op CTR+X...

xburchartz schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 20:51:
Twee vraagjes:
• Ik vind het erg vervelend als SB een heel seizoen in 1x binnenhaalt. Ik wil ze gewoon per episode kunnen downloaden. Dan hoef ik tenminste niet uren te wachten voordat ik episode 1 kan gaan bekijken. Nu doe ik dat steeds achteraf: download killen, seizoen aanklikken en dan de laatste paar episodes deselecteren. Maar kan dat niet handiger? Mis ik iets?
Hier ben ik zelf ook wel ontzettend benieuwd naar, want vind dit ook maar érg irritant en heb geen reacties op dit bericht weten te vinden (of die hebben dit niet geciteerd

)
[q]• De laatste tijd kan ik nzbmatrix niet meer gebruiken als search provider in SB. Alle downloads in Sabnzbd mislukken dan omdat er niet genoeg herstelblokken worden gevonden. (ik heb een VIP account nzbmatrix en ik download via Eweka). Klinkt dat bekend, en is daar iets aan te doen?[/list]Ik heb daar ook last van, ik weet dat dit een oude(re) post is, maar ik heb hier ook last van, erg vervelend.

Soms helpt opnieuw downloaden, maar bij mij ook niet altijd meer.

Ook hier dus Eweka + NZBMatrix, maar heb het niet alleen met NZBMatrix, ook met Spotweb bijvoorbeeld. Mooi om te zien dat het niet aan Spotweb ligt. Ik begin haast Eweka te verdenken...
Ben trouwens ook bezig met Periscope, die kende ik nog niet voor subtitels. Ik heb echter
code:
1
| HKEY_CLASSES_ROOT\*\shell HKEY_CLASSES_ROOT\*\shell\Periscope HKEY_CLASSES_ROOT\*\shell\Periscope\command @="python C:\\Python27\\Scripts\\periscope \"%1\" -l nl" |
in een .reg bestandje staan, maar mijn Windows 2008 R2 VM lijkt dat niet te willen slikken, ik kan niet op een map of op een bestand rechtermuisknop doen en het dan laten uitvoeren. Is er iets niet goed, of doe ik het gewoon zelf verkeerd?
EDIT: Hmmm, die update wordt interessant!
[
Voor 57% gewijzigd door
CH4OS op 09-07-2011 02:02
]