Ah dat is een duidelijk verhaal. Hoeveel retentie hebben jullie bij jullie nieuwsprovider?
Ik gebruik nzb.su ook niet meer; kreeg ook steeds fouten...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik ook, Request limit reached. Het zal welCarpeVentum schreef op zondag 05 juni 2011 @ 19:33:
Ah dat is een duidelijk verhaal. Hoeveel retentie hebben jullie bij jullie nieuwsprovider?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Kun je mijn fork anders eens testen? Heb inmiddels wat wijzigingen aangebracht en een feature toegevoegd.RuudBurger schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:05:
Die is er ook al (https://github.com/CouchPotato/CouchPotato/) alleen het moet nog een geheel worden. Logging werkt nog niet (redelijk belangrijk voor testen).
Ik heb nergens last van, zal wellicht komen omdat ik wat geld heb gedoneerd.
[ Voor 23% gewijzigd door Manuel op 05-06-2011 20:06 ]
Voel me vereerd dat je nu al v2 heb geforked, maar er gaat nog zoveel veranderen/aangepast worden dat het een beetje nutteloos wordt volgens mij om nu al changes door te voerenManuel schreef op zondag 05 juni 2011 @ 20:03:
[...]
Kun je mijn fork anders eens testen? Heb inmiddels wat wijzigingen aangebracht en een feature toegevoegd.
Kun je zo vertellen wat er nog meer aan de code-base gaat veranderen buiten het hele reload gebeuren? Ik vind nu al dat de code er overzichtelijk uitziet en ook nog eens functioneel is.RuudBurger schreef op zondag 05 juni 2011 @ 22:07:
[...]
Voel me vereerd dat je nu al v2 heb geforked, maar er gaat nog zoveel veranderen/aangepast worden dat het een beetje nutteloos wordt volgens mij om nu al changes door te voeren
Als je de werkinstructie exact gevolgd hebt, neem ik aan dat je dan ook weet dat je, ná iedere wijziging in crontab, deze moet afsluiten en starten?m-buurman schreef op maandag 06 juni 2011 @ 08:39:
Ik heb de werkinstructie exact gevolgd, mijn crontab file ziet er zo uit:
#minute hour mday month wday who command
0 18 * * * root sh /volume1/@appstore/periscope/scanSeries.sh >>/volume1/video/series/scanseries.log 2>&1
Overal zitten tabs tussen, geen spaties. Het scanSeries script werkt prima vanaf de command line ook.
Welke foutmelding staat er dan precies in het log?JeroenGans schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:48:
Vraagje, heb couchpotato geinstalleerd, en gekoppeld aan m'n SABnzbd installatie die ook op de Synology nas staat. Hij geeft de gegevens door (nzbmatrix, incl api key ingevoerd in Couchpotato) maar naar een paar seconden geeft SABnzbd aan dat de nzb file onbruikbaar is. Iemand enig idee wat 't probleem kan zijn?!
Dat laatste nog niet geprobeerd. De log geeft aan dat ie een "incomplete" map niet aan kan maken. Maar alle users hebben hier alle rechten. Als ik de link (incl. api etc naar een nzbsite) copy paste, pakt ie de nzb ook niet om te downloaden.WicKeD.El.GuPPo schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:24:
[...]
Welke foutmelding staat er dan precies in het log?
En dezelfde NZB rechtstreeks in SAB aangeboden, gaat wel correct?
[ Voor 13% gewijzigd door JeroenGans op 06-06-2011 22:08 ]
Exact...dus ja...WicKeD.El.GuPPo schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:49:
[...]
Als je de werkinstructie exact gevolgd hebt, neem ik aan dat je dan ook weet dat je, ná iedere wijziging in crontab, deze moet afsluiten en starten?
Toegangsrechten voor verwerkte downloads = 0777 ? Zie SABnzbd - Instellen - MappenJeroenGans schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:07:
[...]
Dat laatste nog niet geprobeerd. De log geeft aan dat ie een "incomplete" map niet aan kan maken. Maar alle users hebben hier alle rechten. Als ik de link (incl. api etc naar een nzbsite) copy paste, pakt ie de nzb ook niet om te downloaden.Dan pakt ie 'm wel. Lijkt dus toch aan rechten o.i.d. te liggen. Of SABnzbd wil de aangeboden nzb niet accepteren of in een temp map plaatsen...
Heb je misschien het probleem dat er nieuwe instantie sabnzbd wordt gestart bij het voeren van een nzb?JeroenGans schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:07:
[...]
Dat laatste nog niet geprobeerd. De log geeft aan dat ie een "incomplete" map niet aan kan maken. Maar alle users hebben hier alle rechten. Als ik de link (incl. api etc naar een nzbsite) copy paste, pakt ie de nzb ook niet om te downloaden.Dan pakt ie 'm wel. Lijkt dus toch aan rechten o.i.d. te liggen. Of SABnzbd wil de aangeboden nzb niet accepteren of in een temp map plaatsen...
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Draai versie 6.2 dus dat is het probleem helaas ook niet...Mar2zz schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:51:
[...]
Heb je misschien het probleem dat er nieuwe instantie sabnzbd wordt gestart bij het voeren van een nzb?
Dat is opgelost in de meest recente versie 6.2
[ Voor 17% gewijzigd door JeroenGans op 07-06-2011 16:52 ]
De incomplete folderlocatie is relatief aan de user die sab start. Heb je relatieve of harde paden?JeroenGans schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:50:
[...]
Draai versie 6.2 dus dat is het probleem helaas ook niet...
Zie dat het ophalen van een nzb url niet werkt. Onbekend waar dit in zit. Ook het uploaden van een NZB naar Sabnzbd lijkt problemen te geven.
[ Voor 8% gewijzigd door spanx op 12-06-2011 19:41 ]
Damn it's good 2b a Tweaker!
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Je zou ten eerste de recentste versie kunnen downloaden. 0.6.4 is al een paar dagen uit.spanx schreef op zondag 12 juni 2011 @ 19:40:
Ik heb vaak dat sabnzb (synoblog 0.6.2 sp1) sporadisch vast loopt... en de service niet meer draait (geen webpagina)
De gebruikte package heeft weinig van doen met wel of niet vastlopen.Heb een 211j, heeft iemand hier ook last mee? En wie kan mij een andere package aanraden?
Damn it's good 2b a Tweaker!
Er is meer dan de sab log. Je kan ook in kernel logs bekijken.spanx schreef op zondag 12 juni 2011 @ 23:18:
Dat is het juist... er staat bijna niets in de logs waar ik iets kan detecteren..... ander ga ik wel terug naar merty...en upgrade naar de laatste versie....dat ging maanden geleden niet goed iig misschien nu wel?
[ Voor 78% gewijzigd door job op 13-06-2011 10:34 ]
Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)
[ Voor 4% gewijzigd door SaN op 13-06-2011 13:10 ]
Dit staat er toch bij merty?job schreef op maandag 13 juni 2011 @ 10:29:
extjs bedoel je? Die is niet nodig als je een 'recente' synology firmware draait (2.1 of hoger).
En die draait hij gewoon omdat hij een ds211j heeft.
[...]
FIRMWARE 3.1 and higher fix
Because Ext-js 2 library isn't included properly in DSM 3.1 and higher. You have to install Extjs package after installing SABnzbd if you want to use the SABHelper program !
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik heb hier verschillende dingen ingevuld (met "", zonder "" , gewoon \DL\ en zoals hierboven) - maar ik zie geen verschil/oplossing.Trying to use folder C:\Users\Niels\Documents\Downloads\complete\sickbeard\/C:\Users\Niels\Documents\downloads\complete\sickbeard\SGKK Bleach - 319 1280x720 h264 AAC
Unable to figure out what folder to process. If your downloader and Sick Beard aren't on the same PC make sure you fill out your TV download dir in the config.
Heb je de TV download dir ingevuld vanuit de linux machine? Dus een netwerk adres gebruiken en niet C:/.wizkid_niels schreef op maandag 13 juni 2011 @ 14:17:
Ik loop tegen een probleempje aan bij het configureren van Sick Beard/Sabnzbd.
Ik heb SickBeard op een Linux server draaien, en Sabnzbd bij mij lokaal(Win 7). Zodra het post-processing script gaat draaien, lukt het niet om de folder te gebruiken. De huidige folder (waar het gedownload wordt), wordt achter de processing-folder geplakt. Dan ziet het er zo uit:
[...]
Ik heb hier verschillende dingen ingevuld (met "", zonder "" , gewoon \DL\ en zoals hierboven) - maar ik zie geen verschil/oplossing.
Wat doe ik fout?
[ Voor 10% gewijzigd door wontcachme op 13-06-2011 14:33 ]
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Het veranderd alleen wat aan het path in de SABhelper+ dat naar de ext-js library verwijst. Daarom moet je die pas installeren nadat je SABnzbd package van Merty heb geïnstalleerd.
Note: SABhelper+ uses Ext-js version 2 libraries. In some cases, this library isn't present (firmware 3.1 or higher) or not installed (firmware < 2.2). In that case install the Extjs package after you have installed SABnzbd.
Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)
Dat gaat over de sabhelper, die is niet noodzakelijk voor de werking van sabnzbd.
[ Voor 80% gewijzigd door job op 14-06-2011 01:26 ]
Misschien moet je hier een disclaimer van maken: "Mar2zz does not condone or support the downloading of video games" ?Mar2zz schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:05:
Het downloaden van games is overigens niet toegestaan in NL.
Misschien dat je hier wat aan hebt: http://www.crunchgear.com...oad-anything-from-usenet/martynvs schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:40:
Ok, bedankt voor de tip en je toelichting iig! Ik weet nog niet precies hoe ik zou moeten doen wat je beschrijft, maar daar ga ik me over een paar weekjes maar eens rustig over buigen.
Ik snap wat je bedoelt, het was daarom ook als geintje bedoeldMar2zz schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:01:
Ik zeg het alleen maar omdat het veel minder waarschijnlijk is dat er zo een programma voor games komt omdat het volgens mij overal illegaal is om games waar je voor hoort te betalen te downen. Voor films, muziek en ebooks geldt dat nog niet...
[ Voor 8% gewijzigd door MrVegeta op 16-06-2011 18:51 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
wget http://dl.dropbox.com/u/18712538/Headphones/headphonesinstall.sh sudo chmod +x headphonesinstall.sh ./headphonesinstall.sh
wget http://dl.dropbox.com/u/18712538/Headphones/headphonesinit.d nano headphonesinit.d # pas even settings aan (installpath en user) sudo mv headphonesinit.d /etc/init.d/headphones sudo chmod +x /etc/init.d/headphones sudo update-rc.d /etc/init.d/headphones defaults sudo /etc/init.d/headphones start
[ Voor 64% gewijzigd door Mar2zz op 19-06-2011 10:55 ]
Weer een nieuwe aanvulling voor op m'n NAS. Zo meteen maar een install howto maken voor de Synology club.Mar2zz schreef op zondag 19 juni 2011 @ 10:02:
Nice indeed! Daar wachte ik al een tijd opEn inderdaad weer inspiratie voor mijn blogjes, en natuurlijk een installscriptje
, die ik heb zijn makkelijk aan te passen voor eender welke applicatie van Github en/of googlecode/subversion.
Installscript is al af![]()
Ik heb er ook een daemonoptie aan toegevoegd zodat ie mee start met je (headless) server en alle andere apps die werken zoals deze. Ook kun je van te voren installdir en ipadres/poort enzo bepalen.
Installscript: http://dl.dropbox.com/u/1...ones/headphonesinstall.sh
wget http://dl.dropbox.com/u/18712538/Headphones/headphonesinstall.sh sudo chmod +x headphonesinstall.sh ./headphonesinstall.sh
voor degenen die alleen het initscript nodig hebben omdat de installatie al staat:
wget http://dl.dropbox.com/u/18712538/Headphones/headphonesinit.d nano headphonesinit.d # pas even settings aan (installpath en user) sudo mv headphonesinit.d /etc/init.d/headphones sudo chmod +x /etc/init.d/headphones sudo update-rc.d /etc/init.d/headphones defaults sudo /etc/init.d/headphones start
En Audio-matic is toch ook zoiets? Was ik ook ergens op het forum tegengekomenxburchartz schreef op zondag 19 juni 2011 @ 00:32:
Wow, ik loop net op het xbmc forum tegen een erg interessante ontwikkeling aan.
Net zoals we Sickbeard voor series hebben en Couchpotato voor films, is er nu Headphones voor muziek in ontwikkeling. Ik heb het nu draaien en het ziet er veelbelovend uit.
Zie http://forum.xbmc.org/showthread.php?t=103688 voor meer info
[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 19-06-2011 12:48 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Zeker nice dit! Betekent dat trouwens dat er een opstartscript in sabstart.sh komt (net als CouchPotato en Sickbeard)?Mar2zz schreef op zondag 19 juni 2011 @ 10:02:
Ik heb er ook een daemonoptie aan toegevoegd zodat ie mee start met je (headless) server en alle andere apps die werken zoals deze. Ook kun je van te voren installdir en ipadres/poort enzo bepalen.
[ Voor 3% gewijzigd door CarpeVentum op 19-06-2011 14:08 ]
Dat is er al. Kijk maar eens naar MediafrontpageCarpeVentum schreef op zondag 19 juni 2011 @ 14:07:
Het zou geniaal zijn als Sickbeard, CouchPotato, Periscope en Headphones worden gecombineerd in één webapp. In elegante en functionele vorm.
Wie o wie?
Thanks! Mijn Sickbeard en Couchpotato staan niet in @Appstore, moet ik daarvoor je start en stop script aanpassen? Dat start stop script vervangt sabstart.sh?Brickman schreef op zondag 19 juni 2011 @ 18:05:
Het heeft een tijdje geduurd maar dan is ie ook af.
http://dl.dropbox.com/u/5653370/synology.html
Verder ook nog wijzigingen aan gebracht in CouchPotato en Sickbeard howto in verband met de overstap naar de SABnzbd package van Zebulon.
Ik heb er een tijdje over getwijfeld, maar heb gewoon een enorm gebrek aan tijd. Een mooi begin zou een installer zijn die de apps installeert en configureert aan de hand van een wizard, zodat Jan-met-de-pet het ook kan gebruiken.CarpeVentum schreef op zondag 19 juni 2011 @ 14:07:
Het zou geniaal zijn als Sickbeard, CouchPotato, Periscope en Headphones worden gecombineerd in één webapp. In elegante en functionele vorm.
Wie o wie?
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Begrijpelijk. Gaat waarschijnlijk heel veel tijd in zitten.CodeCaster schreef op zondag 19 juni 2011 @ 20:20:
[...]
Ik heb er een tijdje over getwijfeld, maar heb gewoon een enorm gebrek aan tijd. Een mooi begin zou een installer zijn die de apps installeert en configureert aan de hand van een wizard, zodat Jan-met-de-pet het ook kan gebruiken.
Om alle bestaande code nou weg te gooien en vanaf scratch weer te beginnen...
Ik heb net je install script gebruikt en hij maakt volgens mij de config.ini fout aan... Men gebruikersnaam en paswoord voor headphone zelf staan voor de quotes ipv tussenMar2zz schreef op zondag 19 juni 2011 @ 10:02:
Nice indeed! Daar wachte ik al een tijd opEn inderdaad weer inspiratie voor mijn blogjes, en natuurlijk een installscriptje
, die ik heb zijn makkelijk aan te passen voor eender welke applicatie van Github en/of googlecode/subversion.
Installscript is al af![]()
Installscript: http://dl.dropbox.com/u/1...ones/headphonesinstall.sh
voor degenen die alleen het initscript nodig hebben omdat de installatie al staat:
thx, missed that dat ie gequote moet worden. heb het aangepast nu moet het wel goed zijn ik gebruik zelf geen wachtwoord/user dan kom je dat ook niet tegencroontje schreef op zondag 19 juni 2011 @ 21:17:
[...]
Ik heb net je install script gebruikt en hij maakt volgens mij de config.ini fout aan... Men gebruikersnaam en paswoord voor headphone zelf staan voor de quotes ipv tussen
Ik heb een vraagje over de installatie procedure. Bij de installatie van Couchpotato en Sickbeard (tijdje geleden) heb ik nog nooit het bestand start-stop-status van SabNZBD+ aangeraakt. Dit bestand bestaat al in deze directory: /var/packages/SABnzbd/scripts/start-stop-statusBrickman schreef op zondag 19 juni 2011 @ 18:05:
Het heeft een tijdje geduurd maar dan is ie ook af.
http://dl.dropbox.com/u/5653370/synology.html
Verder ook nog wijzigingen aan gebracht in CouchPotato en Sickbeard howto in verband met de overstap naar de SABnzbd package van Zebulon.
[ Voor 6% gewijzigd door CarpeVentum op 20-06-2011 01:19 ]
Tijdelijke de huidige installaties laten staan en het volgende proberen:CarpeVentum schreef op maandag 20 juni 2011 @ 01:10:
[...]
Ik heb een vraagje over de installatie procedure. Bij de installatie van Couchpotato en Sickbeard (tijdje geleden) heb ik nog nooit het bestand start-stop-status van SabNZBD+ aangeraakt. Dit bestand bestaat al in deze directory: /var/packages/SABnzbd/scripts/start-stop-status
Kan ik dit gewoon vervangen voor de versie die jij in je dropbox hebt staan? Of moet ik nog aanpassingen maken? Ik heb destijds alleen sabstart.sh aangepast voor CouchPotato en Sickbeard.
Als ik de stap "python Headphones.py" wil doen, dan wordt het command gegeven dat 'python Headphones.py' niet is gevonden. Ik heb python wel gewoon geinstalleerd (anders draaien de andere programma's ook niet). Headphones wordt sowieso niet gestart. Ik heb enkele stappen overgeslagen in je tutorial (het start-stop-status gedeelte omdat ik er niet zeker van was en ik heb dit niet gekopieerd:
# Copy file to file that is run at boot
cp /var/packages/SABnzbd/scripts/start-stop-status /usr/local/etc/rc.d/SABnzbd.sh)
Je hebt het in je post over de veranderingen naar de packages van Zebulon. Toen ik mijn CouchPotato en Sickbeard installeerde was het nog een beetje klooien voordat het werkte. Ze staan daarom beiden ook niet in de @appstore directory, maar in de /volume1/opt/share directory... Als ik nu CP en SB opnieuw wil installeren, maar uiteraard met behoud van alle huidige settings en de huidige staat (want-list, tvseries) met de package van Zebulon..; hoe doe ik dat dan? Kan dat?
En een korte Transmission vraag: Waarom werkt de watchfolder niet? In settings.json staat de watchfolder wel aan en het pad klopt ook; Torrents worden alleen niet herkend en toegevoegd... In Transmission zelf zijn hier geen instellingen voor...
Bedankt voor je reactie!Brickman schreef op maandag 20 juni 2011 @ 08:55:
[...]
Tijdelijke de huidige installaties laten staan en het volgende proberen:
- Couchpotato: data.db kopiëren naar de nieuwe install
- Sickbeard: sickbeard.db kopiëren naar de nieuwe install
Als de Zebulon packages de correct data bevat, kun je de oude installaties verwijderen.
Welke package gebruik je voor SABnzbd? Indien die van Zebulon kun je de start-stop-status van m'n dropbox gebruiken.
Headphones moet je zo starten python headphones.py (wel eerst naar de map van headphones gaan).
Watchfolder voor tranmission moet je de setting.json file aanpassen (waarschijnlijk: /usr/local/transmission/var/settings.json).
1
2
| # Start Headphones /bin/sh /volume1/@appstore/Headphones.sh start |
1
2
| # Stop Headphones /bin/sh /volume1/@appstore/Headphones.sh stop |
1
| ln -s /var/packages/sab2/target/utils/bin/python /usr/bin/python |
[ Voor 5% gewijzigd door Brickman op 20-06-2011 15:37 . Reden: Vraag vergeten :? ]
1
2
| "watch-dir": "/home/gebruiker/torrentbewaakmap", "watch-dir-enabled": true, |
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
| Traceback (most recent call last): File "/volume1/@appstore/headphones/cherrypy/wsgiserver/__init__.py", line 1245, in communicate req.respond() File "/volume1/@appstore/headphones/cherrypy/wsgiserver/__init__.py", line 775, in respond self.server.gateway(self).respond() File "/volume1/@appstore/headphones/cherrypy/wsgiserver/__init__.py", line 2018, in respond response = self.req.server.wsgi_app(self.env, self.start_response) File "/volume1/@appstore/headphones/cherrypy/_cptree.py", line 278, in __call__ return app(environ, start_response) File "/volume1/@appstore/headphones/cherrypy/_cptree.py", line 145, in __call__ return self.wsgiapp(environ, start_response) File "/volume1/@appstore/headphones/cherrypy/_cpwsgi.py", line 330, in __call__ return head(environ, start_response) File "/volume1/@appstore/headphones/cherrypy/_cpwsgi.py", line 135, in __call__ return _TrappedResponse(self.nextapp, environ, start_response, self.throws) File "/volume1/@appstore/headphones/cherrypy/_cpwsgi.py", line 148, in __init__ self.response = self.trap(self.nextapp, self.environ, self.start_response) File "/volume1/@appstore/headphones/cherrypy/_cpwsgi.py", line 172, in trap _cherrypy.log(tb, severity=40) File "/volume1/@appstore/headphones/cherrypy/__init__.py", line 299, in __call__ return log.error(*args, **kwargs) File "/volume1/@appstore/headphones/cherrypy/_cplogging.py", line 178, in error self.error_log.log(severity, ' '.join((self.time(), context, msg))) File "/var/packages/sab2/target/utils/lib/python2.5/logging/__init__.py", line 1056, in log apply(self._log, (level, msg, args), kwargs) File "/var/packages/sab2/target/utils/lib/python2.5/logging/__init__.py", line 1101, in _log self.handle(record) File "/var/packages/sab2/target/utils/lib/python2.5/logging/__init__.py", line 1111, in handle self.callHandlers(record) File "/var/packages/sab2/target/utils/lib/python2.5/logging/__init__.py", line 1148, in callHandlers hdlr.handle(record) File "/var/packages/sab2/target/utils/lib/python2.5/logging/__init__.py", line 655, in handle self.emit(record) File "/var/packages/sab2/target/utils/lib/python2.5/logging/__init__.py", line 757, in emit self.handleError(record) File "/var/packages/sab2/target/utils/lib/python2.5/logging/__init__.py", line 706, in handleError traceback.print_exception(ei[0], ei[1], ei[2], None, sys.stderr) File "/var/packages/sab2/target/utils/lib/python2.5/traceback.py", line 124, in print_exception _print(file, 'Traceback (most recent call last):') File "/var/packages/sab2/target/utils/lib/python2.5/traceback.py", line 13, in _print file.write(str+terminator) IOError: [Errno 5] Input/output error |
1
2
3
4
5
6
7
8
| 15:47:59 INFO [ app.lib.cron.eta] Scanning http://videoeta.com/movie/xxxxx. 15:47:49 INFO [ app.lib.cron.eta] Scanning http://videoeta.com/movie/xxxxx. 15:47:47 INFO [lib.provider.movie.search] Getting extra movie info for bla. 15:47:44 INFO [lib.provider.movie.search] Getting extra movie info for bla 15:42:58 INFO [ app.lib.cron.yarr] Finished search. 15:42:58 INFO [ app.lib.cron.yarr] Searching for new downloads, for all movies. *namen verwijderd |
you had me at EHLO
[ Voor 206% gewijzigd door Munki op 21-06-2011 18:10 ]
Yup, de search providers staan default.. Hmm misschien is dit niet goed idd, zal eens kijken. Thxr3v0ss schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:07:
Het vinkje onder 'NZBS/Torrents' en dan 'NZBS' staat aan? En zijn de searchproviders goed ingesteld?
you had me at EHLO
1
2
3
| Loading config from E:\SABnzbd\Scripts\autoProcessTV.cfg Opening URL: http://localhost:8081/home/postprocess/processEpisode?nzbName=CSI.Miami.S06E03.720p.BluRay.x264-SiNNERS.nzb&quiet=1&dir=E%3A%5CDownload%5CCSI.Miami.S06E03.720p.BluRay.x264-SiNNERS Processing folder E:\Download\CSI.Miami.S06E03.720p.BluRay.x264-SiNNERS |
1
2
3
4
5
6
7
| 2011-06-21 18:30:42,918::INFO::[postproc:448] Cleaning up CSI.Miami.S06E07.720p.BluRay.x264-SiNNERS (keep_basic=False) 2011-06-21 18:30:42,926::INFO::[postproc:83] Saving postproc queue 2011-06-21 18:30:42,926::INFO::[__init__:828] Saving data for postproc1.sab in C:\Users\Richard & Wietske\AppData\Local\sabnzbd\admin\postproc1.sab 2011-06-21 18:30:42,927::INFO::[downloader:229] Post-processing finished, resuming download |
"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross
Als je dan op Meer klikt dan zie je meer van de log van het postprocessen, de daadwerkelijke output van Sickbeard. Misschien heb je zowel TVsort van Sab als van Sickbeard aanstaan? Die van Sab kan uit in ieder geval, anders conflict het misschien?.Processing succeeded for /home/mars/downloads/TV/Game.of.Thrones.S01E10.Fire.and.Blood.HDTV.XviD-FQM/game.of.thrones.s01e10.hdtv.xvid-fqm.avi (Meer)
je had gelijk! jammer dat die providers dus allemaal betaald zijn...?! ga ik later mee verder, thx!TheNymf schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:24:
[...]
Yup, de search providers staan default.. Hmm misschien is dit niet goed idd, zal eens kijken. Thx
you had me at EHLO
Het eerste stukje is dus dat stukje log van het post-processing. Meer laat hij daarin niet zien. Qua categorieën heb ik Sab ingesteld als volgt (Eigenlijk al zoals het begin, zoals het altijd heeft gewerkt):Mar2zz schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 19:16:
Sabnzbd zou moeten laten zien wat de afhandeling was, als je plush gebruikt dan zou er zo een soort paperscroll dingetje moeten staan in je history-items met daar onder zoiets als:
[...]
Als je dan op Meer klikt dan zie je meer van de log van het postprocessen, de daadwerkelijke output van Sickbeard. Misschien heb je zowel TVsort van Sab als van Sickbeard aanstaan? Die van Sab kan uit in ieder geval, anders conflict het misschien?.
1
2
| Categorie Prioriteit Modus Script Map/Pad Groepen / Indexer markeringen Tv Standaard Standaard sabToSickbeard.exe <Leeg> TV |
Newznab daar kun je tegenwoordig ook je eigen spotweb invullenr3v0ss schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 19:46:
ze zijn allemaal betaald, behalve de newznab. Daar zou je de gegevens van nzb.su in kunnen geven. Deze in an sich gratis, alleen dan zit er een limiet op het aantal requests. Ff aanmelden en de gegevens overnemen.
NiceMar2zz schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 20:57:
[...]
Newznab daar kun je tegenwoordig ook je eigen spotweb invullenIs ook gratis
you had me at EHLO
[ Voor 65% gewijzigd door SaN op 21-06-2011 23:41 ]
Nee dat zegt hij niet. Sickbeard zegt dat desbetreffende folder al bestaat.Als ik hem nog een keer probeer toe te voegen geeft hij aan dat dat niet kan omdat de show al is toegevoegd.
[ Voor 42% gewijzigd door job op 22-06-2011 00:06 ]
Ik zit nu even niet thuis, kan het dus niet nakijken of dit gaat werken. Wel vraag ik me af of het probleem zich nu in Sab bevind, of in Sickbeard. Op welke manier zou ik hier verder uitsluitsel van kunnen krijgen?Mar2zz schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 20:55:
Vaag... Wat als je een cleane sickbeard installed met behoud van db en config? dan nog steeds gaar?
Het vreemde is dat het ook zo plotseling zonder aanleiding ontstaan is. Ik ga vanavond proberen versie 0.6.4 terug te zetten van Sabnzbd. Heb vorige week deze namelijk geupdate. Hierna werkte post-processing nog wel, heb het namelijk direct daarna getest.Ben benieuwd wat dit uithaalt, en anders ga ik Sickbeard wel opnieuw installeren.Mar2zz schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:03:
ik weet niet of dit een rechtenprobleem is, maar bij jou lijkt het erop dat sickbeard wel de map ziet, maar daar geen video in ziet. Maar je zit op windoos ik weet niet of zoiets daar kan spelen...
[ Voor 6% gewijzigd door The Executer op 22-06-2011 13:39 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq