[Ervaringen] Sickbeard, Couchpotato e.a. Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 47 Laatste
Acties:
  • 295.880 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:27
Ah dat is een duidelijk verhaal. Hoeveel retentie hebben jullie bij jullie nieuwsprovider?
Ik gebruik nzb.su ook niet meer; kreeg ook steeds fouten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

CarpeVentum schreef op zondag 05 juni 2011 @ 19:33:
Ah dat is een duidelijk verhaal. Hoeveel retentie hebben jullie bij jullie nieuwsprovider?
Ik gebruik nzb.su ook niet meer; kreeg ook steeds fouten...
Ik ook, Request limit reached. Het zal wel

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06:10
RuudBurger schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:05:
Die is er ook al (https://github.com/CouchPotato/CouchPotato/) alleen het moet nog een geheel worden. Logging werkt nog niet (redelijk belangrijk voor testen).
Kun je mijn fork anders eens testen? Heb inmiddels wat wijzigingen aangebracht en een feature toegevoegd.
Royz schreef op zondag 05 juni 2011 @ 19:43:
[...]

Ik ook, Request limit reached. Het zal wel
Ik heb nergens last van, zal wellicht komen omdat ik wat geld heb gedoneerd.

[ Voor 23% gewijzigd door Manuel op 05-06-2011 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Iemand Periscope al werkend onder Windows? Werkte eerst prima, maar sinds die Bierdopje perikelen werkt het niet meer. Bierdopje kan me niks verrekken, het gaat me om ondertitelingen voor films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:09
Manuel schreef op zondag 05 juni 2011 @ 20:03:
[...]

Kun je mijn fork anders eens testen? Heb inmiddels wat wijzigingen aangebracht en een feature toegevoegd.
Voel me vereerd dat je nu al v2 heb geforked, maar er gaat nog zoveel veranderen/aangepast worden dat het een beetje nutteloos wordt volgens mij om nu al changes door te voeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
RuudBurger schreef op zondag 05 juni 2011 @ 22:07:
[...]

Voel me vereerd dat je nu al v2 heb geforked, maar er gaat nog zoveel veranderen/aangepast worden dat het een beetje nutteloos wordt volgens mij om nu al changes door te voeren ;)
Kun je zo vertellen wat er nog meer aan de code-base gaat veranderen buiten het hele reload gebeuren? Ik vind nu al dat de code er overzichtelijk uitziet en ook nog eens functioneel is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:51

m-buurman

hmmm...coffee!!

Ik heb het Periscope script gebruik uit de TS voor mijn Synology NAS, ik krijg echter met geen mogelijkheid de cronjob werkende waarmee hij zoekt naar subs.

De scripts zelf werken perfect, maar ze willen maar niet starten via een cronjob.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
Maak je wel gebruik van een absolute path? Normaliter op Linux / Unix is het zo dat symlinks niet werken in een cronjob, dus in plaats van python moet het dan zijn: /usr/bin/python of waar Python ook mag staan.

Als je wilt weten waar Python staat kun je vaak het antwoord krijgen door: where python of whereis python

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman

m-buurman

hmmm...coffee!!

Ik heb de werkinstructie exact gevolgd, mijn crontab file ziet er zo uit:

#minute hour mday month wday who command
0 18 * * * root sh /volume1/@appstore/periscope/scanSeries.sh >>/volume1/video/series/scanseries.log 2>&1

Overal zitten tabs tussen, geen spaties. Het scanSeries script werkt prima vanaf de command line ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WicKeD.El.GuPPo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-06 18:58
m-buurman schreef op maandag 06 juni 2011 @ 08:39:
Ik heb de werkinstructie exact gevolgd, mijn crontab file ziet er zo uit:

#minute hour mday month wday who command
0 18 * * * root sh /volume1/@appstore/periscope/scanSeries.sh >>/volume1/video/series/scanseries.log 2>&1

Overal zitten tabs tussen, geen spaties. Het scanSeries script werkt prima vanaf de command line ook.
Als je de werkinstructie exact gevolgd hebt, neem ik aan dat je dan ook weet dat je, ná iedere wijziging in crontab, deze moet afsluiten en starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-09 18:30
Vraagje, heb couchpotato geinstalleerd, en gekoppeld aan m'n SABnzbd installatie die ook op de Synology nas staat. Hij geeft de gegevens door (nzbmatrix, incl api key ingevoerd in Couchpotato) maar naar een paar seconden geeft SABnzbd aan dat de nzb file onbruikbaar is. Iemand enig idee wat 't probleem kan zijn?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WicKeD.El.GuPPo
JeroenGans schreef op maandag 06 juni 2011 @ 20:48:
Vraagje, heb couchpotato geinstalleerd, en gekoppeld aan m'n SABnzbd installatie die ook op de Synology nas staat. Hij geeft de gegevens door (nzbmatrix, incl api key ingevoerd in Couchpotato) maar naar een paar seconden geeft SABnzbd aan dat de nzb file onbruikbaar is. Iemand enig idee wat 't probleem kan zijn?!
Welke foutmelding staat er dan precies in het log?

En dezelfde NZB rechtstreeks in SAB aangeboden, gaat wel correct?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
WicKeD.El.GuPPo schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:24:
[...]

Welke foutmelding staat er dan precies in het log?

En dezelfde NZB rechtstreeks in SAB aangeboden, gaat wel correct?
Dat laatste nog niet geprobeerd. De log geeft aan dat ie een "incomplete" map niet aan kan maken. Maar alle users hebben hier alle rechten. Als ik de link (incl. api etc naar een nzbsite) copy paste, pakt ie de nzb ook niet om te downloaden. :s Dan pakt ie 'm wel. Lijkt dus toch aan rechten o.i.d. te liggen. Of SABnzbd wil de aangeboden nzb niet accepteren of in een temp map plaatsen...

[ Voor 13% gewijzigd door JeroenGans op 06-06-2011 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WicKeD.El.GuPPo
Alle benodigde (gebruikers- en categorie-) mappen zijn wel correct aangemaakt?

Wordt geen enkele nzb correct verwerkt? Als dat zo is, en op basis van eerder gegeven info, denk ik dat de oorzaak voor je probleem bij SABnzbd ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-buurman

m-buurman

hmmm...coffee!!

WicKeD.El.GuPPo schreef op maandag 06 juni 2011 @ 19:49:
[...]

Als je de werkinstructie exact gevolgd hebt, neem ik aan dat je dan ook weet dat je, ná iedere wijziging in crontab, deze moet afsluiten en starten?
Exact...dus ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino_666
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-08-2023
JeroenGans schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:07:
[...]

Dat laatste nog niet geprobeerd. De log geeft aan dat ie een "incomplete" map niet aan kan maken. Maar alle users hebben hier alle rechten. Als ik de link (incl. api etc naar een nzbsite) copy paste, pakt ie de nzb ook niet om te downloaden. :s Dan pakt ie 'm wel. Lijkt dus toch aan rechten o.i.d. te liggen. Of SABnzbd wil de aangeboden nzb niet accepteren of in een temp map plaatsen...
Toegangsrechten voor verwerkte downloads = 0777 ? Zie SABnzbd - Instellen - Mappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
JeroenGans schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:07:
[...]

Heb je misschien het probleem dat er nieuwe instantie sabnzbd wordt gestart bij het voeren van een nzb?
Dat is opgelost in de meest recente versie 6.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucano
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-01 07:02
Ik heb een vraagje over sickbeard. Gebruik het al een tijdje en het werkt top, alleen het heeft moeite met het verwerken van dubbele afleveringen van series bv. Lost.S06E01E02 in één bestand. Iemand een idee hoe sickbeard deze kan herkennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Ik neem aan dat het bij dubbele afleveringen netjes in de titel vermeld wordt dat het er meer dan 1 is. Als dat gebeurt op een nette manier (S0xEy-Ey+1 of vergelijkbaar) zou hij gewoon herkend moeten worden. Bij mij is dat namelijk wel altijd het geval met alpha 487

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Mijn CP wil niet updaten, zit nu op:

Version 9986846

ik druk op update, doet niets... Bolletje draait en daarna niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucano
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-01 07:02
Ah kijk top. Map had wel de goede naam maar bestand zelf net niet daardoor ging het niet goed. Tnks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenGans
Mar2zz schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 10:51:
[...]

Heb je misschien het probleem dat er nieuwe instantie sabnzbd wordt gestart bij het voeren van een nzb?
Dat is opgelost in de meest recente versie 6.2
Draai versie 6.2 dus dat is het probleem helaas ook niet...

Zie dat het ophalen van een nzb url niet werkt. Onbekend waar dit in zit. Ook het uploaden van een NZB naar Sabnzbd lijkt problemen te geven.

[ Voor 17% gewijzigd door JeroenGans op 07-06-2011 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Nu online
Ik heb trouwens nog steeds geen .git mapje... Hoe zorg ik er voor dat dat er in staat en dat ik een git pull kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Nu online
maar even een git clone gedaan en het "geherinstalleerd"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
met gitmap kan je cp niet vanuit webinterface updaten dus nu moet je sltijd pullen. @weeky in cronjob zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
JeroenGans schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 14:50:
[...]

Draai versie 6.2 dus dat is het probleem helaas ook niet...

Zie dat het ophalen van een nzb url niet werkt. Onbekend waar dit in zit. Ook het uploaden van een NZB naar Sabnzbd lijkt problemen te geven.
De incomplete folderlocatie is relatief aan de user die sab start. Heb je relatieve of harde paden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:32

spanx

_Sp[A]nX_

Ik heb vaak dat sabnzb (synoblog 0.6.2 sp1) sporadisch vast loopt... en de service niet meer draait (geen webpagina)

Dan moet ik bij package management het package weer starten....

Heb een 211j, heeft iemand hier ook last mee? En wie kan mij een andere package aanraden? synoblog is niet echt lekker voor zo ver ik kan zien...

Ik ga voor stabiliteit.... dan maar een versie ouder... maar merty is wel heel oud....

[ Voor 8% gewijzigd door spanx op 12-06-2011 19:41 ]

Damn it's good 2b a Tweaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Je kan toch gewoon een originele downloaden en merty upgraden? overigens draai ik hier wel die van synoblog. Tot 35gb gaat het goed met een DS209

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-09 03:36
spanx schreef op zondag 12 juni 2011 @ 19:40:
Ik heb vaak dat sabnzb (synoblog 0.6.2 sp1) sporadisch vast loopt... en de service niet meer draait (geen webpagina)
Je zou ten eerste de recentste versie kunnen downloaden. 0.6.4 is al een paar dagen uit.
Heb een 211j, heeft iemand hier ook last mee? En wie kan mij een andere package aanraden?
De gebruikte package heeft weinig van doen met wel of niet vastlopen.
Gewoon updaten naar de nieuwste versie en nog eens proberen.
Loopt de boel weer vast.. begin eens met de het bekijken van de logs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16:52

Chrisjuh_15

Facta non verba

Nevermind :)
Excuses voor de post.

[ Voor 86% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 12-06-2011 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:32

spanx

_Sp[A]nX_

Dat is het juist... er staat bijna niets in de logs waar ik iets kan detecteren..... ander ga ik wel terug naar merty...en upgrade naar de laatste versie....dat ging maanden geleden niet goed iig misschien nu wel?

Damn it's good 2b a Tweaker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Dat komt omdat je een extra package nodig had. Die staat nu om de site van merty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
extjs bedoel je? Die is niet nodig als je een 'recente' synology firmware draait (2.1 of hoger).
En die draait hij gewoon omdat hij een ds211j heeft.
spanx schreef op zondag 12 juni 2011 @ 23:18:
Dat is het juist... er staat bijna niets in de logs waar ik iets kan detecteren..... ander ga ik wel terug naar merty...en upgrade naar de laatste versie....dat ging maanden geleden niet goed iig misschien nu wel?
Er is meer dan de sab log. Je kan ook in kernel logs bekijken.
Even opnieuw beginnen is altijd een goed idee. En je hoeft trouwens niet perse met de merty package te upgraden. Gewoon de oude versie van sab overschrijven met de nieuwe bestanden werkt ook.

[ Voor 78% gewijzigd door job op 13-06-2011 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09 09:13
Voor de packages van Zebulon heb je nu zijn losse python package nodig (met of zonder ipv6 ondersteuning).

Volgens mij heeft hij dit gedaan om niet telkens een python executable te moeten mee leveren.

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 23:23

SaN

Is er een mogelijkheid om nzb's die sickbeard in de black hole zet, direct uit te laten voeren, zodat Newsleecher opstart? Op die manier hoeft Newsleecher niet continu open te staan om nieuwe series binnen te halen.

[ Voor 4% gewijzigd door SaN op 13-06-2011 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

job schreef op maandag 13 juni 2011 @ 10:29:
extjs bedoel je? Die is niet nodig als je een 'recente' synology firmware draait (2.1 of hoger).
En die draait hij gewoon omdat hij een ds211j heeft.

[...]
Dit staat er toch bij merty?
FIRMWARE 3.1 and higher fix
Because Ext-js 2 library isn't included properly in DSM 3.1 and higher. You have to install Extjs package after installing SABnzbd if you want to use the SABHelper program !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 15:01

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik ben nu al een poosje aan het zoeken naar een manier hoe ik filteren kan op releases of bepaalde releases niet downloaden. Ik heb in mijn config.ini staan,

"[General]
ignore_words = "ORENJI, EbP, TrollHD, Web DL"

Maar dat helpt niet aangezien Orenji gewoon wordt gedownload terwijl ik de CTU release wil hebben. Iemand de gouden tip?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizkid_niels
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-09 15:08
Ik loop tegen een probleempje aan bij het configureren van Sick Beard/Sabnzbd.

Ik heb SickBeard op een Linux server draaien, en Sabnzbd bij mij lokaal(Win 7). Zodra het post-processing script gaat draaien, lukt het niet om de folder te gebruiken. De huidige folder (waar het gedownload wordt), wordt achter de processing-folder geplakt. Dan ziet het er zo uit:
Trying to use folder C:\Users\Niels\Documents\Downloads\complete\sickbeard\/C:\Users\Niels\Documents\downloads\complete\sickbeard\SGKK Bleach - 319 1280x720 h264 AAC

Unable to figure out what folder to process. If your downloader and Sick Beard aren't on the same PC make sure you fill out your TV download dir in the config.
Ik heb hier verschillende dingen ingevuld (met "", zonder "" , gewoon \DL\ en zoals hierboven) - maar ik zie geen verschil/oplossing.

Wat doe ik fout? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

wontcachme

You catch me? No you wont

wizkid_niels schreef op maandag 13 juni 2011 @ 14:17:
Ik loop tegen een probleempje aan bij het configureren van Sick Beard/Sabnzbd.

Ik heb SickBeard op een Linux server draaien, en Sabnzbd bij mij lokaal(Win 7). Zodra het post-processing script gaat draaien, lukt het niet om de folder te gebruiken. De huidige folder (waar het gedownload wordt), wordt achter de processing-folder geplakt. Dan ziet het er zo uit:

[...]

Ik heb hier verschillende dingen ingevuld (met "", zonder "" , gewoon \DL\ en zoals hierboven) - maar ik zie geen verschil/oplossing.

Wat doe ik fout? :?
Heb je de TV download dir ingevuld vanuit de linux machine? Dus een netwerk adres gebruiken en niet C:/.

Geen idee of dat het probleem is aangezien ik alles op dezelfde machine draai, maar ik kan me voorstellen dat Sickbeard het pad niet kan vinden omdat het niet een "share" adres is.

[ Voor 10% gewijzigd door wontcachme op 13-06-2011 14:33 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
Royz schreef op maandag 13 juni 2011 @ 13:21:
[...]

[...]
Het veranderd alleen wat aan het path in de SABhelper+ dat naar de ext-js library verwijst. Daarom moet je die pas installeren nadat je SABnzbd package van Merty heb geïnstalleerd.
Note: SABhelper+ uses Ext-js version 2 libraries. In some cases, this library isn't present (firmware 3.1 or higher) or not installed (firmware < 2.2). In that case install the Extjs package after you have installed SABnzbd.

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
Royz schreef op maandag 13 juni 2011 @ 13:21:

Dat gaat over de sabhelper, die is niet noodzakelijk voor de werking van sabnzbd.
sabnzbd 0.6.4 werkt hier prima zonder extjs.

[ Voor 80% gewijzigd door job op 14-06-2011 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvs
  • Niet online
Ik gebruik met veel plezier Couchpotato en SickBeard. Ik vroeg me alleen laatst af of er ook zo'n programma is voor games? Zeker na de laatste E3 zou het handig zijn om een Wanted lijst te maken voor je games toch?
Ik kon het op google niet vinden. Wat denken jullie hiervan? Goed idee of onzin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
de rss functie van sab is er nog steeds. Die kun je koppelen aan een indexsite of spotweb. Als een game dan uitkomt dan komt ie automatisch binnen. Het downloaden van games is overigens niet toegestaan in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Mar2zz schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 12:05:
Het downloaden van games is overigens niet toegestaan in NL.
Misschien moet je hier een disclaimer van maken: "Mar2zz does not condone or support the downloading of video games" ? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Ik zeg het alleen maar omdat het veel minder waarschijnlijk is dat er zo een programma voor games komt omdat het volgens mij overal illegaal is om games waar je voor hoort te betalen te downen. Voor films, muziek en ebooks geldt dat nog niet... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martynvs
  • Niet online
Ok, bedankt voor de tip en je toelichting iig! Ik weet nog niet precies hoe ik zou moeten doen wat je beschrijft, maar daar ga ik me over een paar weekjes maar eens rustig over buigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

martynvs schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:40:
Ok, bedankt voor de tip en je toelichting iig! Ik weet nog niet precies hoe ik zou moeten doen wat je beschrijft, maar daar ga ik me over een paar weekjes maar eens rustig over buigen.
Misschien dat je hier wat aan hebt: http://www.crunchgear.com...oad-anything-from-usenet/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Mar2zz schreef op woensdag 15 juni 2011 @ 16:01:
Ik zeg het alleen maar omdat het veel minder waarschijnlijk is dat er zo een programma voor games komt omdat het volgens mij overal illegaal is om games waar je voor hoort te betalen te downen. Voor films, muziek en ebooks geldt dat nog niet... :)
Ik snap wat je bedoelt, het was daarom ook als geintje bedoeld :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Aaargh, poosje geleden was ik steeds weer mijn verbinding kwijt. SABnzb opnieuw geïnstalleerd en alles leek wel goed te zijn maar nu weer hetzelfde probleem :/ als ik de verbinding verbreek en opnieuw aanzet dan gaat die naar 1.1mb's maar daarna klapt de verbinding er gewoon uit :/

"Kan niet aanmelden bij server newsreader1.eweka.nl:119" iemand enig idee wat er mis is?

//edit. Op eweka nieuwe server aangevraagd en nu werkt het wel...

[ Voor 8% gewijzigd door MrVegeta op 16-06-2011 18:51 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Je had eventueel ook via SSL kunnen proberen (sslreader.eweka.nl i.c.m. poort 563), daar kan iedereen bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ja maar die deed het ook niet. Ik denk ... dat mijn 8 verbindingen door mijn vader/broer worden gebruikt en dat ik er daardoor niet op kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
  • Laatst online: 15-09 20:19
Wow, ik loop net op het xbmc forum tegen een erg interessante ontwikkeling aan.

Net zoals we Sickbeard voor series hebben en Couchpotato voor films, is er nu Headphones voor muziek in ontwikkeling. Ik heb het nu draaien en het ziet er veelbelovend uit.

Zie http://forum.xbmc.org/showthread.php?t=103688 voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-11-2021
Nice, kan Mar2zz nog een handleiding gaan schrijven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Nice indeed! Daar wachte ik al een tijd op :p En inderdaad weer inspiratie voor mijn blogjes, en natuurlijk een installscriptje :p, die ik heb zijn makkelijk aan te passen voor eender welke applicatie van Github en/of googlecode/subversion.

Installscript is al af :p

Ik heb er ook een daemonoptie aan toegevoegd zodat ie mee start met je (headless) server en alle andere apps die werken zoals deze. Ook kun je van te voren installdir en ipadres/poort enzo bepalen.

Installscript: http://dl.dropbox.com/u/1...ones/headphonesinstall.sh

wget http://dl.dropbox.com/u/18712538/Headphones/headphonesinstall.sh
sudo chmod +x headphonesinstall.sh
./headphonesinstall.sh

voor degenen die alleen het initscript nodig hebben omdat de installatie al staat:
wget http://dl.dropbox.com/u/18712538/Headphones/headphonesinit.d
nano headphonesinit.d # pas even settings aan (installpath en user)
sudo mv headphonesinit.d /etc/init.d/headphones
sudo chmod +x /etc/init.d/headphones
sudo update-rc.d /etc/init.d/headphones defaults
sudo /etc/init.d/headphones start

[ Voor 64% gewijzigd door Mar2zz op 19-06-2011 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
Mar2zz schreef op zondag 19 juni 2011 @ 10:02:
Nice indeed! Daar wachte ik al een tijd op :p En inderdaad weer inspiratie voor mijn blogjes, en natuurlijk een installscriptje :p, die ik heb zijn makkelijk aan te passen voor eender welke applicatie van Github en/of googlecode/subversion.

Ik heb er ook een daemonoptie aan toegevoegd zodat ie mee start met je (headless) server en alle andere apps die werken zoals deze. Ook kun je van te voren installdir en ipadres/poort enzo bepalen.

./headphonesinstall.sh

voor degenen die alleen het initscript nodig hebben omdat de installatie al staat:
Weer een nieuwe aanvulling voor op m'n NAS. Zo meteen maar een install howto maken voor de Synology club. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
Wow Mar2zz, snelle actie! Goed hoor :)

Voor iedereen die dit gaat gebruiken. Realiseer je wel dat het nog in prille ontwikkeling is. Zo werkt bv de post-processing nog niet en zullen ook andere dingen af en toe niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
xburchartz schreef op zondag 19 juni 2011 @ 00:32:
Wow, ik loop net op het xbmc forum tegen een erg interessante ontwikkeling aan.

Net zoals we Sickbeard voor series hebben en Couchpotato voor films, is er nu Headphones voor muziek in ontwikkeling. Ik heb het nu draaien en het ziet er veelbelovend uit.

Zie http://forum.xbmc.org/showthread.php?t=103688 voor meer info
En Audio-matic is toch ook zoiets? Was ik ook ergens op het forum tegengekomen :)
Niet geprobeerd, doe niet aan die zut, maar misschien interessant.

[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 19-06-2011 12:48 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Audiomatic is geen webserver-enabled programma, en geschreven in .net op linux gaat dat gewoon niet werken. Daar was ik nogal teleurgesteld over, maar nu komt dus deze headphones en dat gaat 'm gewoon worden. Hopen dat zich snel wat ontwikkelaars erbij aansluiten, want dat alpha stadium suckt, hij ging nogal over zijn nek bij mij met mijn ~25K muziekfiles, hij heeft er nu ongeveer 25 artists herkend voor ie crashte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Zeker nice dit! Betekent dat trouwens dat er een opstartscript in sabstart.sh komt (net als CouchPotato en Sickbeard)?

Deze installatieprocedure werkt toch ook op een Synology?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Nee, brickman gaat er 1 maken voor Synology, misschien is ie er zo klaar mee :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Het zou geniaal zijn als Sickbeard, CouchPotato, Periscope en Headphones worden gecombineerd in één webapp. In elegante en functionele vorm.
Wie o wie?

[ Voor 3% gewijzigd door CarpeVentum op 19-06-2011 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
CarpeVentum schreef op zondag 19 juni 2011 @ 14:07:
Het zou geniaal zijn als Sickbeard, CouchPotato, Periscope en Headphones worden gecombineerd in één webapp. In elegante en functionele vorm.
Wie o wie?
Dat is er al. Kijk maar eens naar Mediafrontpage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Ja die ken ik, maar eh, nee. Vind ik eigenlijk niks. De daadwerkelijke applicaties zouden gecombineerd moeten worden.
Buiten dat werkt Mediafrontpage niet met Plex...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
Het heeft een tijdje geduurd maar dan is ie ook af.

http://dl.dropbox.com/u/5653370/synology.html

Verder ook nog wijzigingen aan gebracht in CouchPotato en Sickbeard howto in verband met de overstap naar de SABnzbd package van Zebulon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xburchartz
@Brickman: als je toch zo goed bezig bent... doe je dan ook aan verzoeknummers? :)

Zin om uit te zoeken hoe je Oscam en TvHeadend op een Synology draaiend krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Brickman schreef op zondag 19 juni 2011 @ 18:05:

Verder ook nog wijzigingen aan gebracht in CouchPotato en Sickbeard howto in verband met de overstap naar de SABnzbd package van Zebulon.
Thanks! Mijn Sickbeard en Couchpotato staan niet in @Appstore, moet ik daarvoor je start en stop script aanpassen? Dat start stop script vervangt sabstart.sh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Topicstarter
CarpeVentum schreef op zondag 19 juni 2011 @ 14:07:
Wie o wie?
Ik heb er een tijdje over getwijfeld, maar heb gewoon een enorm gebrek aan tijd. Een mooi begin zou een installer zijn die de apps installeert en configureert aan de hand van een wizard, zodat Jan-met-de-pet het ook kan gebruiken.

Om alle bestaande code nou weg te gooien en vanaf scratch weer te beginnen...

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
CodeCaster schreef op zondag 19 juni 2011 @ 20:20:
[...]

Ik heb er een tijdje over getwijfeld, maar heb gewoon een enorm gebrek aan tijd. Een mooi begin zou een installer zijn die de apps installeert en configureert aan de hand van een wizard, zodat Jan-met-de-pet het ook kan gebruiken.

Om alle bestaande code nou weg te gooien en vanaf scratch weer te beginnen...
Begrijpelijk. Gaat waarschijnlijk heel veel tijd in zitten.
Dat zou inderdaad een mooi begin zou zijn. Alle code hoeft waarschijnlijk ook niet weg te worden gedumpt, maar als er maar 1 gezamenlijke (strakke moderne) layout (zoals CP) is waar de drie onderdelen (video, series, muziek) via tabs of wat dan ook zijn te bereiken. De grote delen code zijn dan waarschijnlijk wel te recyclen.

Maargoed, het is een kloteklus en een aardig groot project voor applicaties die zijn ontwikkeld in vrije tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croontje
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-07 00:34

./headphonesinstall.sh

Ik heb net je install script gebruikt en hij maakt volgens mij de config.ini fout aan... Men gebruikersnaam en paswoord voor headphone zelf staan voor de quotes ipv tussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
croontje schreef op zondag 19 juni 2011 @ 21:17:
[...]

Ik heb net je install script gebruikt en hij maakt volgens mij de config.ini fout aan... Men gebruikersnaam en paswoord voor headphone zelf staan voor de quotes ipv tussen :)
thx, missed that dat ie gequote moet worden. heb het aangepast nu moet het wel goed zijn ik gebruik zelf geen wachtwoord/user dan kom je dat ook niet tegen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
Van de week maar eens proberen. Zie dat rembo10 in issue 8 aangeeft dat je een categorie kunt meegeven richting SABnzbd. Kan AlbumIdentify de postprocessing afhandelen. 8)

[ Voor 20% gewijzigd door r3v0ss op 19-06-2011 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Brickman schreef op zondag 19 juni 2011 @ 18:05:

Ik heb een vraagje over de installatie procedure. Bij de installatie van Couchpotato en Sickbeard (tijdje geleden) heb ik nog nooit het bestand start-stop-status van SabNZBD+ aangeraakt. Dit bestand bestaat al in deze directory: /var/packages/SABnzbd/scripts/start-stop-status
Kan ik dit gewoon vervangen voor de versie die jij in je dropbox hebt staan? Of moet ik nog aanpassingen maken? Ik heb destijds alleen sabstart.sh aangepast voor CouchPotato en Sickbeard.

Als ik de stap "python Headphones.py" wil doen, dan wordt het command gegeven dat 'python Headphones.py' niet is gevonden. Ik heb python wel gewoon geinstalleerd (anders draaien de andere programma's ook niet). Headphones wordt sowieso niet gestart. Ik heb enkele stappen overgeslagen in je tutorial (het start-stop-status gedeelte omdat ik er niet zeker van was en ik heb dit niet gekopieerd:
# Copy file to file that is run at boot
cp /var/packages/SABnzbd/scripts/start-stop-status /usr/local/etc/rc.d/SABnzbd.sh)

Je hebt het in je post over de veranderingen naar de packages van Zebulon. Toen ik mijn CouchPotato en Sickbeard installeerde was het nog een beetje klooien voordat het werkte. Ze staan daarom beiden ook niet in de @appstore directory, maar in de /volume1/opt/share directory... Als ik nu CP en SB opnieuw wil installeren, maar uiteraard met behoud van alle huidige settings en de huidige staat (want-list, tvseries) met de package van Zebulon..; hoe doe ik dat dan? Kan dat?

En een korte Transmission vraag: Waarom werkt de watchfolder niet? In settings.json staat de watchfolder wel aan en het pad klopt ook; Torrents worden alleen niet herkend en toegevoegd... In Transmission zelf zijn hier geen instellingen voor...

[ Voor 6% gewijzigd door CarpeVentum op 20-06-2011 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
CarpeVentum schreef op maandag 20 juni 2011 @ 01:10:
[...]

Ik heb een vraagje over de installatie procedure. Bij de installatie van Couchpotato en Sickbeard (tijdje geleden) heb ik nog nooit het bestand start-stop-status van SabNZBD+ aangeraakt. Dit bestand bestaat al in deze directory: /var/packages/SABnzbd/scripts/start-stop-status
Kan ik dit gewoon vervangen voor de versie die jij in je dropbox hebt staan? Of moet ik nog aanpassingen maken? Ik heb destijds alleen sabstart.sh aangepast voor CouchPotato en Sickbeard.

Als ik de stap "python Headphones.py" wil doen, dan wordt het command gegeven dat 'python Headphones.py' niet is gevonden. Ik heb python wel gewoon geinstalleerd (anders draaien de andere programma's ook niet). Headphones wordt sowieso niet gestart. Ik heb enkele stappen overgeslagen in je tutorial (het start-stop-status gedeelte omdat ik er niet zeker van was en ik heb dit niet gekopieerd:
# Copy file to file that is run at boot
cp /var/packages/SABnzbd/scripts/start-stop-status /usr/local/etc/rc.d/SABnzbd.sh)

Je hebt het in je post over de veranderingen naar de packages van Zebulon. Toen ik mijn CouchPotato en Sickbeard installeerde was het nog een beetje klooien voordat het werkte. Ze staan daarom beiden ook niet in de @appstore directory, maar in de /volume1/opt/share directory... Als ik nu CP en SB opnieuw wil installeren, maar uiteraard met behoud van alle huidige settings en de huidige staat (want-list, tvseries) met de package van Zebulon..; hoe doe ik dat dan? Kan dat?

En een korte Transmission vraag: Waarom werkt de watchfolder niet? In settings.json staat de watchfolder wel aan en het pad klopt ook; Torrents worden alleen niet herkend en toegevoegd... In Transmission zelf zijn hier geen instellingen voor...
Tijdelijke de huidige installaties laten staan en het volgende proberen:
- Couchpotato: data.db kopiëren naar de nieuwe install
- Sickbeard: sickbeard.db kopiëren naar de nieuwe install

Als de Zebulon packages de correct data bevat, kun je de oude installaties verwijderen.

Welke package gebruik je voor SABnzbd? Indien die van Zebulon kun je de start-stop-status van m'n dropbox gebruiken.

Headphones moet je zo starten python headphones.py (wel eerst naar de map van headphones gaan).

Watchfolder voor tranmission moet je de setting.json file aanpassen (waarschijnlijk: /usr/local/transmission/var/settings.json).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Brickman schreef op maandag 20 juni 2011 @ 08:55:
[...]

Tijdelijke de huidige installaties laten staan en het volgende proberen:
- Couchpotato: data.db kopiëren naar de nieuwe install
- Sickbeard: sickbeard.db kopiëren naar de nieuwe install

Als de Zebulon packages de correct data bevat, kun je de oude installaties verwijderen.

Welke package gebruik je voor SABnzbd? Indien die van Zebulon kun je de start-stop-status van m'n dropbox gebruiken.

Headphones moet je zo starten python headphones.py (wel eerst naar de map van headphones gaan).

Watchfolder voor tranmission moet je de setting.json file aanpassen (waarschijnlijk: /usr/local/transmission/var/settings.json).
Bedankt voor je reactie!

Als ik data.db en sickbeard.db kopieer naar de nieuwe install, wordt dan ook de config meegenomen? of moet ik de config.ini ook meenemen voor beiden? En ik denk dat ik eerst op de nieuwe install een andere poort moet instellen (of juist even op de oude)?

Voor Sab gebruik ik de package van Merty, en heb ik de laatste versies via Merty's sab manager gewoon geinstalleerd vanuit de source zegmaar...

Zo had ik Headphones ook geprobeerd te starten (en ik zat in de goede folder), maar het commando werd niet gevonden... De foutmelding is: -ash: python: not found

De watchfolder heb ik op die manier geconfigureerd ja, maar zonder succes. Kun je een .json gewoon editen met vi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
De .ini bestanden kun je ook overzetten alleen moet je opletten of alle verwijzingen nog kloppen. Tijdelijk een nieuwe port instellen om te kijken of alles naar behoren werkt.

Het volgende aan sabstart.sh toevoegen:
code:
1
2
    # Start Headphones
    /bin/sh /volume1/@appstore/Headphones.sh start

En dit aan sabstop.sh toevoegen:
code:
1
2
    # Stop Headphones
    /bin/sh /volume1/@appstore/Headphones.sh stop

Dan heb je waarschijnlijk nog geen python geïnstalleerd. Het volgende uitvoeren:
code:
1
ln -s /var/packages/sab2/target/utils/bin/python /usr/bin/python

Zo gebruikt je de meegeleverde python van de package van merty (moet je wel telkens opnieuw uitvoeren als je DSM update).

.json kun je elke editor aanpassen.

[ Voor 5% gewijzigd door Brickman op 20-06-2011 15:37 . Reden: Vraag vergeten :? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Ik heb mijn blogje over headphones af, al is het script natuurlijk makkelijker om te gebruiken voor installatie, de blog doet de installatie stap voor stap.

Entertainment vanuit de luie stoel: Headphones

@JulianL:
Dit moet je ergens in je settings.json frotten:
code:
1
2
"watch-dir": "/home/gebruiker/torrentbewaakmap",     
"watch-dir-enabled": true,

let ook op de komma's en aanhalingstekens. Hier meer over transmission.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Oke ben een stuk verder! Een ding resteert nog: Headphones start nog niet automatisch. Er gaat iets fout, hier een log:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
Traceback (most recent call last):
  File "/volume1/@appstore/headphones/cherrypy/wsgiserver/__init__.py", line 1245, in communicate
    req.respond()
  File "/volume1/@appstore/headphones/cherrypy/wsgiserver/__init__.py", line 775, in respond
    self.server.gateway(self).respond()
  File "/volume1/@appstore/headphones/cherrypy/wsgiserver/__init__.py", line 2018, in respond
    response = self.req.server.wsgi_app(self.env, self.start_response)
  File "/volume1/@appstore/headphones/cherrypy/_cptree.py", line 278, in __call__
    return app(environ, start_response)
  File "/volume1/@appstore/headphones/cherrypy/_cptree.py", line 145, in __call__
    return self.wsgiapp(environ, start_response)
  File "/volume1/@appstore/headphones/cherrypy/_cpwsgi.py", line 330, in __call__
    return head(environ, start_response)
  File "/volume1/@appstore/headphones/cherrypy/_cpwsgi.py", line 135, in __call__
    return _TrappedResponse(self.nextapp, environ, start_response, self.throws)
  File "/volume1/@appstore/headphones/cherrypy/_cpwsgi.py", line 148, in __init__
    self.response = self.trap(self.nextapp, self.environ, self.start_response)
  File "/volume1/@appstore/headphones/cherrypy/_cpwsgi.py", line 172, in trap
    _cherrypy.log(tb, severity=40)
  File "/volume1/@appstore/headphones/cherrypy/__init__.py", line 299, in __call__
    return log.error(*args, **kwargs)
  File "/volume1/@appstore/headphones/cherrypy/_cplogging.py", line 178, in error
    self.error_log.log(severity, ' '.join((self.time(), context, msg)))
  File "/var/packages/sab2/target/utils/lib/python2.5/logging/__init__.py", line 1056, in log
    apply(self._log, (level, msg, args), kwargs)
  File "/var/packages/sab2/target/utils/lib/python2.5/logging/__init__.py", line 1101, in _log
    self.handle(record)
  File "/var/packages/sab2/target/utils/lib/python2.5/logging/__init__.py", line 1111, in handle
    self.callHandlers(record)
  File "/var/packages/sab2/target/utils/lib/python2.5/logging/__init__.py", line 1148, in callHandlers
    hdlr.handle(record)
  File "/var/packages/sab2/target/utils/lib/python2.5/logging/__init__.py", line 655, in handle
    self.emit(record)
  File "/var/packages/sab2/target/utils/lib/python2.5/logging/__init__.py", line 757, in emit
    self.handleError(record)
  File "/var/packages/sab2/target/utils/lib/python2.5/logging/__init__.py", line 706, in handleError
    traceback.print_exception(ei[0], ei[1], ei[2], None, sys.stderr)
  File "/var/packages/sab2/target/utils/lib/python2.5/traceback.py", line 124, in print_exception
    _print(file, 'Traceback (most recent call last):')
  File "/var/packages/sab2/target/utils/lib/python2.5/traceback.py", line 13, in _print
    file.write(str+terminator)
IOError: [Errno 5] Input/output error

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
misschien moet je python2.6 gebruiken? Geen idee of dat mogelijk is, maar meeste apps zitten toch op 2.6 tegenwoordig? Dit zijn zoveel fouten dat het me lijkt dat je of een dependency of class mist ofzo of te lage versie... Maar Brickman zal er wel meer over weten, synology is verhaal apart :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Het heeft gewerkt; toen ik het handmatig opstartte met het 'python headphones.py' command kon ik er al in. Alleen nu ik sab heb herstart (en het startscript heb opgenomen in sabstart.sh) wil het nog niet automatisch lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
headphones draait bij mij op m'n Arch bakkie ook, nu maar eens mee gaan pielen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:03
Zo, eindelijk een eigen NAS, gelijk een vraag cq 'probleem':

alles wat ik wil werkt, ik heb CouchPotato, SickBeard en SABnzb op mijn Synology draaien.
SickBeard werkt; echter, ik krijg CouchPotato niet getest!
Als ik een film toevoeg aan 'wanted', komt hij er netjes bij in de 'wanted list' en wordt er gelogged dat er gezocht wordt, maar ik kan nergens vinden waarom hij de NZB (die wel gevonden kan worden op nova.planet.nl) niet doorgeeft aan SABnzb....

API key is goed, localhost:8080 is goed, ik heb de nieuwste versie van CouchPotato @Github draaien

Kan iemand mij een goede testfilm aanwijzen ? ik snap niet waarom hij niet gevonden kan worden :(

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
15:47:59 INFO  [         app.lib.cron.eta] Scanning http://videoeta.com/movie/xxxxx.
15:47:49 INFO  [         app.lib.cron.eta] Scanning http://videoeta.com/movie/xxxxx.
15:47:47 INFO  [lib.provider.movie.search] Getting extra movie info for bla.
15:47:44 INFO  [lib.provider.movie.search] Getting extra movie info for bla
15:42:58 INFO  [        app.lib.cron.yarr] Finished search.
15:42:58 INFO  [        app.lib.cron.yarr] Searching for new downloads, for all movies.

*namen verwijderd

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
Het vinkje onder 'NZBS/Torrents' en dan 'NZBS' staat aan? En zijn de searchproviders goed ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:48
Ik krijg het renamen en verplaatsen van mijn films via CouchPotato echt totaal niet werkend.

Alles staat ingesteld, download folder naar map "Completed" (Hier komen alle films te staan zodra SABNZBd klaar is met uitpakken e.d.), vinkje Enable staat aan, optie verplaatsen staat op de map "Completed/Movies". Category "movies" wordt door SABNZBd goed opgepakt, nieuwe films die ik toevoeg worden namelijk in deze categorie geplaatst.

Wat doe ik nou fout? Wat moet ik doen om "Renaming" van CouchPotato werkend te krijgen? (Ik heb het PDF bestandje van dit topic doorgenomen)

Moet ik nog meer instellen in SABNZBd ofzo? Geen idee..

[ Voor 206% gewijzigd door Munki op 21-06-2011 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
r3v0ss schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:07:
Het vinkje onder 'NZBS/Torrents' en dan 'NZBS' staat aan? En zijn de searchproviders goed ingesteld?
Yup, de search providers staan default.. Hmm misschien is dit niet goed idd, zal eens kijken. Thx

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18:57

The Executer

Lekker belangrijk!

Ik merk dat sinds vanavond Sabnzbd / Sickbeard de post processing van de download niet meer goed oppakt. Sabnzbd geeft de melding "Processing folder E:\Download\CSI.Miami.S06E07.720p.BluRay.x264-SiNNERS (Meer)". Kijk ik in de log van de download, kom ik niet verder als dit:

code:
1
2
3
Loading config from E:\SABnzbd\Scripts\autoProcessTV.cfg
Opening URL: http://localhost:8081/home/postprocess/processEpisode?nzbName=CSI.Miami.S06E03.720p.BluRay.x264-SiNNERS.nzb&quiet=1&dir=E%3A%5CDownload%5CCSI.Miami.S06E03.720p.BluRay.x264-SiNNERS
Processing folder E:\Download\CSI.Miami.S06E03.720p.BluRay.x264-SiNNERS

De log van Sab laat mij het volgende zien:
code:
1
2
3
4
5
6
7
2011-06-21 18:30:42,918::INFO::[postproc:448] Cleaning up CSI.Miami.S06E07.720p.BluRay.x264-SiNNERS (keep_basic=False)

2011-06-21 18:30:42,926::INFO::[postproc:83] Saving postproc queue

2011-06-21 18:30:42,926::INFO::[__init__:828] Saving data for postproc1.sab in C:\Users\Richard & Wietske\AppData\Local\sabnzbd\admin\postproc1.sab

2011-06-21 18:30:42,927::INFO::[downloader:229] Post-processing finished, resuming download

Sickbeards' log laat niets zijn van het tijdstip dat de download klaar was. Iemand die mij een zetje in de goede richting kan geven?

Versie Sabnzbd: 0.6.5
Versie Sickbeard: Alpha 487

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Sabnzbd zou moeten laten zien wat de afhandeling was, als je plush gebruikt dan zou er zo een soort paperscroll dingetje moeten staan in je history-items met daar onder zoiets als:
Processing succeeded for /home/mars/downloads/TV/Game.of.Thrones.S01E10.Fire.and.Blood.HDTV.XviD-FQM/game.of.thrones.s01e10.hdtv.xvid-fqm.avi (Meer)
Als je dan op Meer klikt dan zie je meer van de log van het postprocessen, de daadwerkelijke output van Sickbeard. Misschien heb je zowel TVsort van Sab als van Sickbeard aanstaan? Die van Sab kan uit in ieder geval, anders conflict het misschien?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
TheNymf schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 18:24:
[...]

Yup, de search providers staan default.. Hmm misschien is dit niet goed idd, zal eens kijken. Thx
je had gelijk! jammer dat die providers dus allemaal betaald zijn...?! ga ik later mee verder, thx!

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
ze zijn allemaal betaald, behalve de newznab. Daar zou je de gegevens van nzb.su in kunnen geven. Deze in an sich gratis, alleen dan zit er een limiet op het aantal requests. Ff aanmelden en de gegevens overnemen.

[ Voor 5% gewijzigd door r3v0ss op 21-06-2011 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer

The Executer

Lekker belangrijk!

Mar2zz schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 19:16:
Sabnzbd zou moeten laten zien wat de afhandeling was, als je plush gebruikt dan zou er zo een soort paperscroll dingetje moeten staan in je history-items met daar onder zoiets als:

[...]

Als je dan op Meer klikt dan zie je meer van de log van het postprocessen, de daadwerkelijke output van Sickbeard. Misschien heb je zowel TVsort van Sab als van Sickbeard aanstaan? Die van Sab kan uit in ieder geval, anders conflict het misschien?.
Het eerste stukje is dus dat stukje log van het post-processing. Meer laat hij daarin niet zien. Qua categorieën heb ik Sab ingesteld als volgt (Eigenlijk al zoals het begin, zoals het altijd heeft gewerkt):
code:
1
2
Categorie   Prioriteit      Modus       Script              Map/Pad     Groepen / Indexer markeringen
Tv          Standaard       Standaard   sabToSickbeard.exe  <Leeg>          TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Vaag... Wat als je een cleane sickbeard installed met behoud van db en config? dan nog steeds gaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
r3v0ss schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 19:46:
ze zijn allemaal betaald, behalve de newznab. Daar zou je de gegevens van nzb.su in kunnen geven. Deze in an sich gratis, alleen dan zit er een limiet op het aantal requests. Ff aanmelden en de gegevens overnemen.
Newznab daar kun je tegenwoordig ook je eigen spotweb invullen :p Is ook gratis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
Mar2zz schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 20:57:
[...]

Newznab daar kun je tegenwoordig ook je eigen spotweb invullen :p Is ook gratis ;)
Nice :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjongenelen
misschien iemand die me met het volgende issue kan helpen:

na het downloaden van items naar de {i]/volume1/video [/i] folder moet de folder geherindexeert worden. Dit heb ik opgelost met een script echter valt dit script over folders met special chars...!

kan iemand me (en waarschijnlijk anderen) helpen om dit script werkend te krijgen ook met files met oa ' . ' en ' _ ' chars?

dit script wordt gerunned ná het completen van een sabnzbd download. Het zoekt de nieuwe bestanden in de folder \volume1\video\ en voegt deze toe aan de UPnP index.

misschien zou ik dit in de Perl hoek op GoT moeten plaatsen...

p.s. thx voor de website tips hierboven

you had me at EHLO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Laatst online: 22-09 23:23

SaN

Ik probeer The Daily Show with John Steward toe te voegen aan sickbeard, maar om de een of andere rden komt hij niet in de lijst te staan. Er staat een error in het logboek:

jun-21 22:48:07 INFO SHOWQUEUE-ADD :: Starting to add show I:\Video\Series\The Daily Show with Jon Stewart

jun-21 22:48:07 INFO SHOWQUEUE-ADD :: TVDB: {'apikey': '9DAF49C96CBF8DAC', 'cache_dir': 'C:\\Users\\Gebruiker\\Desktop\\SickBeard-win32-alpha-build487\\cache\\tvdb', 'http_proxy': None, 'cache': True, 'language': u'en'}

jun-21 22:48:11 ERROR SHOWQUEUE-ADD :: Error contacting TVDB: There was an error with the XML retrieved from thetvdb.com:

Als ik hem nog een keer probeer toe te voegen geeft hij aan dat dat niet kan omdat de show al is toegevoegd. Niks aan te doen zeker?

[ Voor 65% gewijzigd door SaN op 21-06-2011 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
Hier het zelfde probleem.
Als ik hem nog een keer probeer toe te voegen geeft hij aan dat dat niet kan omdat de show al is toegevoegd.
Nee dat zegt hij niet. Sickbeard zegt dat desbetreffende folder al bestaat.
Je kan dus altijd de folder weer wegmikken op je pc/nas. Hoe je de show dan wel toegevoegd krijg weet ik niet.

Misschien dat het werkt als je er zelf al een aantal bestanden in de map zet.
Dus een map met season16, met daarbij de recentste aflevering en goed nfo bestand met de juiste informatie.
Hoe zo'n nfo bestand eruit ziet kan je wel zien bij de andere bestanden.
En dan toevoegen dmv de knop add existing show. Maar ik weet niet of dat het probleem oplost.

Of wellicht dat de maker van sickbeard, te bereiken via zijn forum, nog een oplossing weet.

[ Voor 42% gewijzigd door job op 22-06-2011 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer

The Executer

Lekker belangrijk!

Mar2zz schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 20:55:
Vaag... Wat als je een cleane sickbeard installed met behoud van db en config? dan nog steeds gaar?
Ik zit nu even niet thuis, kan het dus niet nakijken of dit gaat werken. Wel vraag ik me af of het probleem zich nu in Sab bevind, of in Sickbeard. Op welke manier zou ik hier verder uitsluitsel van kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
ik weet niet of dit een rechtenprobleem is, maar bij jou lijkt het erop dat sickbeard wel de map ziet, maar daar geen video in ziet. Maar je zit op windoos ik weet niet of zoiets daar kan spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer

The Executer

Lekker belangrijk!

Mar2zz schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 12:03:
ik weet niet of dit een rechtenprobleem is, maar bij jou lijkt het erop dat sickbeard wel de map ziet, maar daar geen video in ziet. Maar je zit op windoos ik weet niet of zoiets daar kan spelen...
Het vreemde is dat het ook zo plotseling zonder aanleiding ontstaan is. Ik ga vanavond proberen versie 0.6.4 terug te zetten van Sabnzbd. Heb vorige week deze namelijk geupdate. Hierna werkte post-processing nog wel, heb het namelijk direct daarna getest.Ben benieuwd wat dit uithaalt, en anders ga ik Sickbeard wel opnieuw installeren.

[ Voor 6% gewijzigd door The Executer op 22-06-2011 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Voor de mensen die om providers verlegen zitten voor couchpotato, spotweb en/of headphones: Ik heb een stukje erover geblogd, voor de *buntu/*nix-based servers Spotweb instellen als content-provider.

Entertainment vanuit de luie stoel: Spotweb als provider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munki
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:48
Hebben jullie ook het probleem dat veel films niet gerenamed worden via CouchPotato? Ik heb nu bijvoorbeeld 5 films gedownload en 2 daarvan heeft hij herkend en dus een andere naam gegeven en verplaatst naar een andere map. De rest blijft gewoon staan...
Pagina: 1 ... 18 ... 47 Laatste

Dit topic is gesloten.