Het is een fout van de ontwikkelaar tijdens het committen, dat kan haast niet anders. Tijdens het committen van de bestanden heb je ook nog een optie om deze irritante regel-eindes netjes op te lossen, wellicht is de ontwikkelaar vergeten dat aan te zetten.
ff wat gegoogled enzo, ben wat kennis rijker. De debian VM wou vanmiddag niet meewerken dus die loopt nu opnieuw (vanaf mini-iso, binnenhalen van alle pakketten duurt nogal...) Maar mogelijk is het onderstaande oplossing:Kriss27 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:52:
[...]
Neem aan dat ik deze opdracht in /etc/init.d moet uitvoeren?
Dit heb ik gedaan, maar heeft niet geholpen.
Mijn linux kennis rijkt helaas niet ver genoeg om dit zelf te kunnen fixen.
Wat is je output van sudo insserv -n couchpotato?
(als het ok is doe dan eens: sudo insserv -d couchpotato)
Na "sudo insserv -n couchpotato" krijg ik:
insserv: dryrun, not creating .depend.boot, .depend.start, and .depend.stop
Na "sudo insserv -d couchpotato" krijg ik geen output, maar CP is wel gestart.
Ik kan nu mijn server niet rebooten, want mijn RAID array is ook nog aan het rebuilden.
Heb wel geprobeerd om CP via het init script te stoppen, maar krijg weer dezelfde melding:
chris@home-server:/etc/init.d$ /etc/init.d/couchpotato stop
Stopping CouchPotato
/etc/init.d/couchpotato: 61: start-stop-daemon: not found
En CP blijft draaien.
Edit
Heb CP via webinterface afgesloten. Daarna bovenstaande opdrachten weer uitgevoerd, maar nu start CP niet. Nu weet ik niet of CP al draaide voor dit alles.
Ik kan nu mijn server niet rebooten, want mijn RAID array is ook nog aan het rebuilden.
Heb wel geprobeerd om CP via het init script te stoppen, maar krijg weer dezelfde melding:
Stopping CouchPotato
En CP blijft draaien.
Edit
Heb CP via webinterface afgesloten. Daarna bovenstaande opdrachten weer uitgevoerd, maar nu start CP niet. Nu weet ik niet of CP al draaide voor dit alles.
[ Voor 12% gewijzigd door Kriss1981 op 06-04-2011 21:20 ]
Heeft iemand wel eens gespeeld met een site die als frontpage kan dienen voor al deze sites? Dat je slechts een enkele pagina hoeft te hopen en de rest van je sites via tabbladen kan benaderen alsof het dus een groot geheel is. Ik heb Mediafrontpage wel gezien maar dat is het toch niet. Zelf ben ik met een menu met iframes bezig geweest maar ik krijg m'n iframes niet mooi over de pagina verdeeld qua hoogte.

Dit is dus wat ik zelf in elkaar geflanst heb. Je ziet dat de site niet de hele pagina vult omdat ik op mijn laptop 800 pixels in de hoogte heb en dan met dubbele scrollbalken kom te zitten. Moet dus nog uitvinden hoe ik een iframe hoogte aan pas aan de webbrowser. Alleen als iemand dit dus al een keer gemaakt heeft is dat simpeler, want ik kan niks van HTML.

Dit is dus wat ik zelf in elkaar geflanst heb. Je ziet dat de site niet de hele pagina vult omdat ik op mijn laptop 800 pixels in de hoogte heb en dan met dubbele scrollbalken kom te zitten. Moet dus nog uitvinden hoe ik een iframe hoogte aan pas aan de webbrowser. Alleen als iemand dit dus al een keer gemaakt heeft is dat simpeler, want ik kan niks van HTML.
[ Voor 38% gewijzigd door Tsurany op 06-04-2011 21:52 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
sudo insserv geeft ook geen output, behalve met -d (en die geeft de goeie output), dus het draaide waarschijnlijk al. ik zal ff uitzoeken hoe het zit met starten en stoppen, maar ik ga ervan uit dat bij een herstart van je server couchpotato nu ook meestart.Kriss27 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 21:08:
Na "sudo insserv -n couchpotato" krijg ik:
Stopping CouchPotato
En CP blijft draaien.
Edit
Zelf geen ervaring mee maar ik weet dat het wel bestaat.Tsurany schreef op woensdag 06 april 2011 @ 21:41:
Heeft iemand wel eens gespeeld met een site die als frontpage kan dienen voor al deze sites?
http://forum.xbmc.org/showthread.php?t=83304
Ja die had ik al gezien (staat ook in post
) maar dat vind ik het toch niet helemaal, vooral de integratie met XBMC die voor mij totaal niet nodig is omdat ik MediaPortal draai.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik heb vorige week in een website een jquery script gebruikt die de hoogte en breedte van een div aanpast aan de resolutie van je window. Stuur maar een dm als je dat gebruiken wilt. Weet alleen niet of dat ook goed werkt met iframes.Tsurany schreef op woensdag 06 april 2011 @ 21:41:
Heeft iemand wel eens gespeeld met een site die als frontpage kan dienen voor al deze sites? Dat je slechts een enkele pagina hoeft te hopen en de rest van je sites via tabbladen kan benaderen alsof het dus een groot geheel is. Ik heb Mediafrontpage wel gezien maar dat is het toch niet. Zelf ben ik met een menu met iframes bezig geweest maar ik krijg m'n iframes niet mooi over de pagina verdeeld qua hoogte.
[afbeelding]
Nee helaas. Heb zojuist mijn server gereboot, maar geen CP.sudo insserv geeft ook geen output, behalve met -d (en die geeft de goeie output), dus het draaide waarschijnlijk al. ik zal ff uitzoeken hoe het zit met starten en stoppen, maar ik ga ervan uit dat bij een herstart van je server couchpotato nu ook meestart.
Anders kan ik altijd nog Ubuntu server installeren.
Het moet op debian toch ook aan de praat te krijgen zijn. Dat insserv schijnt beter dan update-rc.d te zijn, dus ubuntu zal er ook naar switchen in de toekomst lijkt me.
insserv --help geeft wat meer opties. Jouw dryrun (insserv -d) geeft goeie output zo te zien. Wat krijg je voor output als je sudo insserv -v couchpotato doet?
als dit niet goed werkt, probeer dan eens het initscript te editen met sudo nano /etc/init.d/couchpotato, bovenin de LSB header staat:
# Required-Start: $all
# Required-Stop: $all
Haal daar die dollartekens eens weg en doe:
# Required-Start: all
# Required-Stop: all
ff opslaan en daarna nog weer eens insserv -v couchpotato
insserv --help geeft wat meer opties. Jouw dryrun (insserv -d) geeft goeie output zo te zien. Wat krijg je voor output als je sudo insserv -v couchpotato doet?
als dit niet goed werkt, probeer dan eens het initscript te editen met sudo nano /etc/init.d/couchpotato, bovenin de LSB header staat:
# Required-Start: $all
# Required-Stop: $all
Haal daar die dollartekens eens weg en doe:
# Required-Start: all
# Required-Stop: all
ff opslaan en daarna nog weer eens insserv -v couchpotato
Ik heb het zo in elkaar gezet gisteravond na op ideeën gebracht te zijn door jou. Werkt op zich prima!Tsurany schreef op woensdag 06 april 2011 @ 21:41:
[afbeelding]

Helaas gaat het bij mij zo niet werken, heb geen groot genoeg schermMarkicks schreef op donderdag 07 april 2011 @ 09:36:
[...]
Ik heb het zo in elkaar gezet gisteravond na op ideeën gebracht te zijn door jou. Werkt op zich prima!
[afbeelding]
Zou je de source kunnen delen? Ben wel benieuwd hoe je het gemaakt hebt
Natuurlijk! Het is vrij simpel hoor, ik ben maar een amateur. Maar het werkt. 
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| <html> <head> <link REL="SHORTCUT ICON" HREF="download.ico"> </head> <body width="100%" height="100%" style="padding:0px;margin:0px;background-color:B1B1B1;"> <div style="height:100%;width:785px;float:left;padding:0px;margin:0px;"> <iframe src="http://localhost:8080" width="785" height="98%" frameborder='0'></iframe> </div> <div style="width:1100;height:50%;float:right;v-align:top;padding:0px;margin:0px;"> <iframe src="http://localhost:8081" width="1100" height="98%" frameborder='0'></iframe> </div> <div style="width:1100;height:50%;float:right;v-align:bottom;padding:0px;margin:0px;"> <iframe src="http://localhost:5000" width="1100" height="98%" frameborder='0'></iframe> </div> </body> </html> |
Thnx! Ik zelf streef nog naar de amateur status
"sudo insserv -v couchpotato" geeft de volgende output:
insserv: creating .depend.boot
insserv: creating .depend.start
insserv: creating .depend.stop
maar "/etc/init.d/couchpotato start" geeft nog steeds dezelfde foutmelding en CP start niet.
Wanneer ik in het script de $ voor $ALL weghaal krijg ik:
insserv: Service all has to be enabled to start service CouchPotato
insserv: exiting now!
EDIT:
Verrek. Ik dacht: zal ff rebooten. Nu start CP tijdens boot. Dank U
EDIT2:
Dit was helaas maar eenmalig. Na tweede reboot weer geen CP
Misschien ligt het wel aan mijn Debian installatie. Deze is via een netinstall.iso met minimale pakketten geinstalleerd.
insserv: creating .depend.boot
insserv: creating .depend.start
insserv: creating .depend.stop
maar "/etc/init.d/couchpotato start" geeft nog steeds dezelfde foutmelding en CP start niet.
Wanneer ik in het script de $ voor $ALL weghaal krijg ik:
insserv: Service all has to be enabled to start service CouchPotato
insserv: exiting now!
EDIT:
EDIT2:
Misschien ligt het wel aan mijn Debian installatie. Deze is via een netinstall.iso met minimale pakketten geinstalleerd.
[ Voor 30% gewijzigd door Kriss1981 op 07-04-2011 11:55 ]
Mag ik van jou een poging doen om deze code te verbeteren?Markicks schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:13:
Natuurlijk! Het is vrij simpel hoor, ik ben maar een amateur. Maar het werkt.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 <html> <head> <link REL="SHORTCUT ICON" HREF="download.ico"> </head> <body width="100%" height="100%" style="padding:0px;margin:0px;background-color:B1B1B1;"> <div style="height:100%;width:785px;float:left;padding:0px;margin:0px;"> <iframe src="http://localhost:8080" width="785" height="98%" frameborder='0'></iframe> </div> <div style="width:1100;height:50%;float:right;v-align:top;padding:0px;margin:0px;"> <iframe src="http://localhost:8081" width="1100" height="98%" frameborder='0'></iframe> </div> <div style="width:1100;height:50%;float:right;v-align:bottom;padding:0px;margin:0px;"> <iframe src="http://localhost:5000" width="1100" height="98%" frameborder='0'></iframe> </div> </body> </html>
Zie ook deze:Tsurany schreef op woensdag 06 april 2011 @ 21:41:
[afbeelding]
http://forum.xbmc.org/showthread.php?t=83304#
Lees is een paar posts boven je, inclusief de posts die je zelf quote.
Tsurany schreef op woensdag 06 april 2011 @ 21:41:
Ik heb Mediafrontpage wel gezien maar dat is het toch niet.
technofreak1 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 00:36:
[...]
Zelf geen ervaring mee maar ik weet dat het wel bestaat.
http://forum.xbmc.org/showthread.php?t=83304
Tsurany schreef op donderdag 07 april 2011 @ 00:52:
Ja die had ik al gezien (staat ook in post) maar dat vind ik het toch niet helemaal, vooral de integratie met XBMC die voor mij totaal niet nodig is omdat ik MediaPortal draai.

Mensen die HTML code noemen neem ik niet serieus. 
Anyway, excuses, ik probeerde slechts te helpen.
Anyway, excuses, ik probeerde slechts te helpen.
vaag hoor. het lukte mij niet om debian squeeze te installen. ik heb die businesscard iso gedowned, maar die heeft problemen met de packagemanager waardoor de installatie niet normaal afgerond wordt (tenminste, als ik squeeze selecteer). Ik zal de normale netinstall wel even proberen dan kan ik het testen.Kriss27 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:38:
EDIT:
EDIT2:
Dit is overigens wel een probleem waar op je op tweakers best een eigen topic voor zou kunnen openen. Er lopen hier heel wat debian liefhebbers rond die het vast direct in de smiezen hebben hoe dit moet, ik heb ubuntu vooral in de vingers. Neemt niet weg dat ik heel nieuwsgierig ben wat de oplossing is, dus ik ga in ieder geval die virtual install nog eens doorlopen met een andere iso.
Tuurlijk ga je gang! Ik ben zelf niet zo'n held in programmeren dus als het beter kan laat maar zien. Lijkt me interessant.hyptonize schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:41:
[...]
Mag ik van jou een poging doen om deze code te verbeteren?
Dat idee met tabbladen is eigenlijk ook wel handig zoals Tsurany heeft.
@Tsurany, ik heb al eens gekeken om de achtergrond wit te maken, maar die delen met het schaduw zijn nog grijs dan. Zal even kijken of ik dat wit kan maken.
//edit: wordt er naar mijn mening niet mooier op als de achtergrond wit wordt. Ik laat het mooi zo en zie met welke verbeteringen hyptonize komt.
[ Voor 29% gewijzigd door Markicks op 07-04-2011 15:19 ]
Het is alleen jammer dat de status binnen tabbladen niet opgeslagen wordt, dat zou wel erg geniaal zijn.
Vraagje... ik heb voor het eerst sickbeard geinstalleerd. Hij lijkt het te doen maar niet volledig.
Als ik een manual search doe dan wordt er iets gevonden en komt er een nzb in de door mij opgegeven map. Echter alle episodes die op wanted staan komen daar niet automatisch bij.
Iemand een tip???
Ik heb nzbmatrix en newzbin aan staan omdat bij de andere twee staat dat ze geen blackhole ondersteunen ( ik gebruik geen sabnzbd).
Als ik een manual search doe dan wordt er iets gevonden en komt er een nzb in de door mij opgegeven map. Echter alle episodes die op wanted staan komen daar niet automatisch bij.
Iemand een tip???
Ik heb nzbmatrix en newzbin aan staan omdat bij de andere twee staat dat ze geen blackhole ondersteunen ( ik gebruik geen sabnzbd).
[ Voor 23% gewijzigd door sdk1985 op 07-04-2011 20:57 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Als ik op het vergrootglas druk wordt de nzb gewoon gevonden. Bij newzbin heb ik net een account aangemaakt.Twylight schreef op donderdag 07 april 2011 @ 20:55:
Heb je wel een account op nzbmatrix en newzbin (en betaald)? zijn beide betaalde websites..
[ Voor 8% gewijzigd door sdk1985 op 07-04-2011 20:58 ]
Is dit niet gewoon met binsearch te gebruiken???Twylight schreef op donderdag 07 april 2011 @ 21:07:
account aanmaken is gratis, om te downloaden moet je betalen
(btw nogmaals als ik op search druk krijg ik gewoon een nzb als result, een usenetprovider heb ik al)
edit hij haalt het van nzb.su bij de manual search.
[ Voor 147% gewijzigd door sdk1985 op 07-04-2011 21:20 ]
Inderdaad nzb.su kan je tot een redelijk limiet inderdaad gratis gebruiken, de rest niet.
NZB.su heeft toch gewoon een limit van X requests per minuut? NZBs.org heeft dat ook maar in NZBGrab heb ik gewoon ingesteld dat ie 5 seconden moet wachten, dan werkt het perfectTsurany schreef op donderdag 07 april 2011 @ 21:37:
Inderdaad nzb.su kan je tot een redelijk limiet inderdaad gratis gebruiken, de rest niet.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Build 485 is er.
2d3b41ef4d9e7d9a770e0fce4e42c002477798d2
Changelog for build 485
Fix XBMC multiple host notifications
Remove exceptions now that they're online
Remove HTML left in by accident
Put the name of the quality rather than the number in the logs
Don't timeout too fast for slow apache proxies
Don't crash when adding a show with a non-ascii folder fails
Fix httplib2 from throwing errors for no reason
Don't rename stuff to existing files for no reason
Changed the restart page to more accurately reflect what's actually happening.
Merge branch 'AjaxCache' of git://github.com/nberlee/Sick-Beard
Broaden release match regex a bit to account for idiots
Warn users that SB doesn't do non-english downloads.
Ask the browser polite to not cache the ajax responses (IE for example caches any ajax request by default if HTTP-header is not explicit)
Fix the restart timeout accidentally being too low
Merge branch 'typo' of git://github.com/generica/Sick-Beard
Merge branch 'notification_fixes' of git://github.com/joshschreuder/Sick-Beard
Add some windows-only file extensions to the media list
Fix post processing
Added a fancy restart page (and I mean fancy)
Fix air by date shows being forced on all the time if they're "Talk Show" genre on TVDB.
Refactored the scene name lookups to get cached in cache.db. Provides about a 3x performance improvement when polling a provider with a populated cache. The cache is cleared any time a show is added or exceptions are updated.
Don't count Show.Name.S04.Special.... as the whole season in one NZB.
Ignore swedish/dutch crap
Fix a regex problem causing false positives for oddly named shows
Fix Notifo error upon bad API call
Fix Notifo error upon bad API call
Fix libnotify test button
small typo in url
Merge branch 'zog-nmj_tweaks' of git://github.com/thezoggy/Sick-Beard
Fix torrent verification
Remove escapes from exceptions
Rebased off current master. Added 'Server' back into the PMS entry.
Upgraded jquery ui from 1.8.10 -> 1.8.11.
Changelog: http://jqueryui.com/docs/Changelog/1.8.11
One more validation fix.
Tweaked things so that everything conforms, also xhmtl validation fixes.
Ik heb nu sickbeard als proef op F geinstalleerd. Is het lastig alles om te zetten naar de H schijf? Het is namelijk niet de bedoeling dat mijn tijdelijke download partitie vol staat met series ^^.
[ Voor 74% gewijzigd door sdk1985 op 08-04-2011 14:54 ]
Sick Beard ge-installeerd, Grey's Anatomy seizoen 7 op wanted gezet, start niet automatisch?
5 oudere afleveringen manual gezocht heeft ie wel gedownload, mis ik een instelling?
Voor zoeken, naast de default Womble, ook NZB.su en NZBmatrix (retentie met 20dgn voor nieuwe aflev?)
Dus wat ik eigenlijk wil weten, oudere maar ook nieuwere afleveringen moet ie toch gewoon zoeken en downloaden?
Net erachter gekomen dat ie status wanted gaat zoeken en downloaden, standaard.
5 oudere afleveringen manual gezocht heeft ie wel gedownload, mis ik een instelling?
Voor zoeken, naast de default Womble, ook NZB.su en NZBmatrix (retentie met 20dgn voor nieuwe aflev?)
Dus wat ik eigenlijk wil weten, oudere maar ook nieuwere afleveringen moet ie toch gewoon zoeken en downloaden?
Net erachter gekomen dat ie status wanted gaat zoeken en downloaden, standaard.
[ Voor 9% gewijzigd door Roland_Megens op 09-04-2011 00:04 ]
Nieuwere afleveringen moet die kunnen vinden via womble of nzb.su.
nzbmatrix kan oudere en nieuwe afleveringen zoeken (mits je betaalt hebt), maar 20 dagen retentie is natuurlijk prut. 3 weken terug in de tijd is dan alles wat je kan vinden.
nzbmatrix kan oudere en nieuwe afleveringen zoeken (mits je betaalt hebt), maar 20 dagen retentie is natuurlijk prut. 3 weken terug in de tijd is dan alles wat je kan vinden.
[ Voor 17% gewijzigd door job op 08-04-2011 18:39 ]
Kun je per serie omzetten.sdk1985 schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 13:05:
Ik heb nu sickbeard als proef op F geinstalleerd. Is het lastig alles om te zetten naar de H schijf? Het is namelijk niet de bedoeling dat mijn tijdelijke download partitie vol staat met series ^^.
Twee vraagjes:
- Ik vind het erg vervelend als SB een heel seizoen in 1x binnenhaalt. Ik wil ze gewoon per episode kunnen downloaden. Dan hoef ik tenminste niet uren te wachten voordat ik episode 1 kan gaan bekijken. Nu doe ik dat steeds achteraf: download killen, seizoen aanklikken en dan de laatste paar episodes deselecteren. Maar kan dat niet handiger? Mis ik iets?
- De laatste tijd kan ik nzbmatrix niet meer gebruiken als search provider in SB. Alle downloads in Sabnzbd mislukken dan omdat er niet genoeg herstelblokken worden gevonden. (ik heb een VIP account nzbmatrix en ik download via Eweka). Klinkt dat bekend, en is daar iets aan te doen?
[ Voor 32% gewijzigd door xburchartz op 08-04-2011 21:03 . Reden: aanvullende info ]
Nieuwe serie importeren met de status op skipped?
hmm... sickbeard blijft maar dezelfde WEB-DL versie downloaden. Ik heb per week zo'n 3-4x dezelfde WEB-DL van dezelfde versie.. dit komt door die "download better version"-feature. Hebben anderen hier ook last van?
Zelfs de hele seizon op skipped zetten helpt niet,.
Zelfs de hele seizon op skipped zetten helpt niet,.
[ Voor 11% gewijzigd door kmf op 08-04-2011 21:47 ]
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Ja, dat heb ik al. Maar als ik dan bv wel het 1e seizoen wil gaan bekijken en ik vink hem aan, dan komt het regelmatig voor dat hij dus in 1x wordt binnengehaald. En dat wil ik dus niet...
Wat vreemd. Als ik een heel seizoen aanklik dan download ie altijd alle episode's los en doet ie ze ook nog op volgorde. Volgens mij is dat niet een instelling die ergens aangezet kan worden.
Maar je kan natuurlijk altijd eerst episode 1 alleen op wanted zetten en als die gesnatched is de rest op wanted.
Maar je kan natuurlijk altijd eerst episode 1 alleen op wanted zetten en als die gesnatched is de rest op wanted.
Als sickbeard een collectie vind gaat hij daarvoor; dan weet hij tenminste dat de collectie compleet is.
Doet die bij mij ook standaard, jij zult in dit geval die episodes dan even handmatig moeten aanvragen.
Doet die bij mij ook standaard, jij zult in dit geval die episodes dan even handmatig moeten aanvragen.
ok, dat wordt dan een feature request
Mogelijk vallen deze downloads buiten je retentie. Het schijnt dat sickbeard de rss functie van nzbmatrix gebruikt en niet de api, de rss ondersteunt geen mogelijkheid tot het beperken van de resultaten tbv retentie.xburchartz schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 20:51:
...laatste tijd kan ik nzbmatrix niet meer gebruiken als search provider in SB. Alle downloads in Sabnzbd mislukken dan omdat er niet genoeg herstelblokken worden gevonden. (ik heb een VIP account nzbmatrix en ik download via Eweka). Klinkt dat bekend, en is daar iets aan te doen?
Ligt dat dan niet aan de provider? ik heb dat nog nooit gehad, altijd 1 voor 1 alle afleveringen. (ik gebruik nzb.su, nzb.org en womble-index). Maar goed kan ook toeval zijn natuurlijk, maar ik heb recent nog complete seizoenen op wanted gezet van zo een 6 series en netjes 1 by 1. (gelukkig maar, is fijn voor periscope).Eddos schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 22:23:
Als sickbeard een collectie vind gaat hij daarvoor; dan weet hij tenminste dat de collectie compleet is.
Sinds enkele dagen gaat bij mij AlbumIdentify weer verkeerd. Ik heb hier een log gepaste. Ik snap zelf ff niet waarom 'ie nu in 1 keer verkeerd gaat, het enige wat mij opvalt is dat er soms '[K' achter een regel staat.
Iemand een idee?
Iemand een idee?
Dat zijn volgens mij dezelfde fouten als waar ik ook af en toe tegenaan loop. Volgens mij komt het door een time out in het contact met de server. Als je het nog een 2e of 3e keer probeert, (of handmatig) gaat het dan wel goed?
Ben bezig met Conky en vorder gestaag. Haalt wat gegevens op van sabnzbd, spotweb en sickbeard enzo.
't Enige irritante is dat ik achter de shownaam een onbekend teken krijg, maar waar die vandaan komt heb ik geen idee van. Wat ik doe is de listview van sickbeard tijdelijk activeren, dan de pagina comingEpisodes in /tmp/episodes opslaan, en dan daaruit informatie greppen. Dit alles in bash. Ik weet niet of hier ook bash-kings lurken, maar iemand enig idee waar dat vreemde teken van komt?
gebruikte code:
resultaat:
Maar op het plaatje (klik voor groot):

Hoe krijg ik zichtbaar in de terminal of er nog een teken achter de shownaam staat? (om conky parse errors uit te sluiten...)
Laat maar:
VIEZE GORE LINE-ENDINGS!!!! >|
't Enige irritante is dat ik achter de shownaam een onbekend teken krijg, maar waar die vandaan komt heb ik geen idee van. Wat ik doe is de listview van sickbeard tijdelijk activeren, dan de pagina comingEpisodes in /tmp/episodes opslaan, en dan daaruit informatie greppen. Dit alles in bash. Ik weet niet of hier ook bash-kings lurken, maar iemand enig idee waar dat vreemde teken van komt?
gebruikte code:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
| #### EDIT BELOW #### # set variables SICK_USER=username; SICK_PASS=password; SICK_HOST=host or ip; SICK_PORT=port; SICK_LAYOUT="poster" #### set this to your default layout options: poster banner list #### DO NOT EDIT BELOW THIS #### # set needed URI="http://$SICK_USER:$SICK_PASS@$SICK_HOST:$SICK_PORT"; EXEC=$(which curl); # wget listview and save page and set layout again (need to be called like this or conky's execp parses it). SETLIST=$($EXEC -s $URI/setComingEpsLayout/?layout=list) wget -qO /tmp/episodes "$URI/comingEpisodes" SETLAYOUT=$($EXEC -s $URI/setComingEpsLayout/?layout=$SICK_LAYOUT) # some greps to do #### show1 show1raw=$(grep --max-count=2 '<!-- start' /tmp/episodes | sed -n '2,2p') show1=$(echo $show1raw | sed -e 's/<!-- start //' -e 's# //-->##') episode1=$(grep -A4 "$show1raw" /tmp/episodes | sed -n 's/.*<span>\([^<]*\)<\/span>.*/\1/p') name1=$(grep -A6 "$show1raw" /tmp/episodes | sed -n 's/.*<td>\([^<]*\)<\/td>.*/\1/p') date1=$(grep -A7 "$show1raw" /tmp/episodes | sed -n 's/.*<td.*>\([^<]*\)<\/td>.*/\1/p' | grep -v "$name1") |
resultaat:
<!-- start House //--> House 07x18 The Dig 2011-04-11
Maar op het plaatje (klik voor groot):

Hoe krijg ik zichtbaar in de terminal of er nog een teken achter de shownaam staat? (om conky parse errors uit te sluiten...)
Laat maar:
VIEZE GORE LINE-ENDINGS!!!! >|
mbv dit topic Sick Beard en Periscope aan de praat gekregen 
CouchPotato:
Gaat me even om te testen:
Bij instellingen Newsnab enabled met http://nzb.su en api key.
Gisteravond gereleased: http://nzb.su/details/010...ORS.KUT.DUTCH.BDREMUX-RVL
Log files CP: http://nzb.su/api?t=movie...movie&extended=1&cat=2040 dan staat ie er niet tussen en als ik &cat=2040 van linkje weglaat staat ie er wel tussen
en ik heb 'm dus op wanted staan met default 720p instellingen, waarom is ie niet binnengehaald, te hoge kwaliteit in dit geval?
Op spotweb staan inmiddels meerdere versies, kun je die zelf ook 'toevoegen' aan bijv nzb.su zodat anderen er iets aan hebben?
APIKEY verwijderd, THX!
CouchPotato:
Log files CP: http://nzb.su/api?t=movie...movie&extended=1&cat=2040 dan staat ie er niet tussen en als ik &cat=2040 van linkje weglaat staat ie er wel tussen
en ik heb 'm dus op wanted staan met default 720p instellingen, waarom is ie niet binnengehaald, te hoge kwaliteit in dit geval?
Op spotweb staan inmiddels meerdere versies, kun je die zelf ook 'toevoegen' aan bijv nzb.su zodat anderen er iets aan hebben?
APIKEY verwijderd, THX!
[ Voor 23% gewijzigd door Roland_Megens op 09-04-2011 16:41 ]
Het ergste wat iemand daarmee kan doen is meedelen met zijn max. aantal downloads in een maand wat er voor zorgt dat hij minder kan binnenhalen, verder niets. Daarnaast is registratie bij nzb.su gratis voor iedereen.
Maar toch, ik zou het ook even weghalen.
Maar toch, ik zou het ook even weghalen.
Dat komt omdat BDREMUX een bullshit-term is en dat die gasten die hem "gereleased" de scene-regels eens moeten lezen.Roland_Megens schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 13:56:
mbv dit topic Sick Beard en Periscope aan de praat gekregen
CouchPotato:
en ik heb 'm dus op wanted staan met default 720p instellingen, waarom is ie niet binnengehaald, te hoge kwaliteit in dit geval?.
(Nee zonder gekheid couchpotato kijkt naar dingen als 1080p, 720p DVDR etc.. en BDREMUX staat daar gewoon niet bij)
[ Voor 5% gewijzigd door mace op 09-04-2011 14:42 ]
Ik ben nu ook bezig met Couchpotato en het werkt wel OK eigenlijk voor films. Enige waar ik niet uit kom, ik heb kids, dus heb graag animatie films in het NL. Nu kan ik wel preferred termen als Dutch NL enzo zetten, maar de index sites waar die naar kijkt indexeren helemaal geen films met nederlandse spraak.
ik ben vast niet de eerste denk ik, iemand een idee?
ik ben vast niet de eerste denk ik, iemand een idee?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Niet?Royz schreef op zondag 10 april 2011 @ 00:44:
Nu kan ik wel preferred termen als Dutch NL enzo zetten, maar de index sites waar die naar kijkt indexeren helemaal geen films met nederlandse spraak.
Tuurlijk wel. nzb.su indexeert alles.
Op nzbmatrix en newzbin komen genoeg Nederlanders die nederlandse films toevoegen.
Maar dat maakt verder niet uit.
edit: zie vervolg volgende post
[ Voor 123% gewijzigd door job op 10-04-2011 01:43 ]
HMm gebruik je speciale zoekacties? Als ik op NZBmatrix bijv Tangled in het NL zoek, kom ik geen enkele (iig 1080p) film tegen met NL gesproken. Op Newzbin staat en er trouwens wel een aantal zag ik net, maar dan nog is het weer heel lastig om precies de dutch eruit te kiezen (heb het bij 1 film geprobeerd). Hij scant en hij pakt de 1e de beste maar hij zoekt niet verder of er ergens dutch tussen staat. Maar goed ben nieuw, dus misschien dat hij hem later nog een keer scant op dutch 
Overigens kan dat te maken hebben met de releasenaam. Bambi.1942 wordt niet gevonden omdat je in CP alleen Bambi(1942) in kan vullen. Zo mis ik dus denk ik mijn NLse film?
Overigens kan dat te maken hebben met de releasenaam. Bambi.1942 wordt niet gevonden omdat je in CP alleen Bambi(1942) in kan vullen. Zo mis ik dus denk ik mijn NLse film?
[ Voor 15% gewijzigd door Royz op 10-04-2011 01:40 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
CP kijkt naar de naam als hij zoekt, vindt hij meerdere hits en een daarvan heeft het woord dutch dan pakt hij die (mits de kwaliteit goed genoeg is).
Een preferred term is geen verplichte term.
Stel je de boel in als required term, dan negeert hij de rest en haal je je Engelse films niet binnen.
Je probeert nu het programma te gebruiken waarvoor het niet bedoelt is.
Wellicht dat je een oplossing hebt als je 2 maal cp installeert en beiden draait op hun eigen poort.
In de ene vul je je eigen films in, de ander vul je met de films voor je kinderen (en stel daarbij dutch in als required). Of je gaat voor je kinderen de boel weer zelf binnenhalen.
Dat het met tangled niet lukt is waarschijnlijk omdat de term dutch niet in de zoekreseltaten naar voren komt.
Tangled heet dan tangled (2010) en is gemarkeerd als een nederlands gesproken film. cp ziet echter alleen maar tangled (2010). Het woord dutch mist dus in de titel.
Een preferred term is geen verplichte term.
Stel je de boel in als required term, dan negeert hij de rest en haal je je Engelse films niet binnen.
Je probeert nu het programma te gebruiken waarvoor het niet bedoelt is.
Wellicht dat je een oplossing hebt als je 2 maal cp installeert en beiden draait op hun eigen poort.
In de ene vul je je eigen films in, de ander vul je met de films voor je kinderen (en stel daarbij dutch in als required). Of je gaat voor je kinderen de boel weer zelf binnenhalen.
Dat het met tangled niet lukt is waarschijnlijk omdat de term dutch niet in de zoekreseltaten naar voren komt.
Tangled heet dan tangled (2010) en is gemarkeerd als een nederlands gesproken film. cp ziet echter alleen maar tangled (2010). Het woord dutch mist dus in de titel.
[ Voor 26% gewijzigd door job op 10-04-2011 01:46 ]
Als je gewoon je hele SickBeard installatiemap verplaatst naar een andere schijf zullen alle relatieve paden gewoon blijven werken, maar de absolute niet. Als je dus je series niet opslaat in een submap van SickBeard maar los, dan zul je die ook handmatig moeten verplaatsen en na afloop de series uit SickBeard verwijderen en opnieuw toevoegen via de "Add Existing Show" knop.sdk1985 schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 13:05:
Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Weet iemand of het mogelijk is te zorgen dat Couchpotato niet de map /movies/ gebruikt en Sick Beard niet de map /home/? Dus dat ik gewoon op http://localhost:5000 zit en niet http://localhost:5000/movie?
Ik weet dat hij wel automatisch /movie er achter zet maar als ik via een SSL tunnel inlog werkt dat dus niet goed.
Ik weet dat hij wel automatisch /movie er achter zet maar als ik via een SSL tunnel inlog werkt dat dus niet goed.
Voor de liefhebbers, mijn test filmpje van (nog lang niet af) CouchPotato v2:
[ Voor 12% gewijzigd door RuudBurger op 11-04-2011 10:29 ]
Nice 
Gaat er ook nog wat gebeuren met het manage gedeelte?
Gaat er ook nog wat gebeuren met het manage gedeelte?
Cool... ziet er nog gelikter uit...
En met laibr... wat is de ETA?
En met laibr... wat is de ETA?
http://www.deyterra.com
Net de nieuwe couchpotato geinstalleerd (r31), werkt perfect met het nieuwe Plex notificatie systeem! Ben ook benieuwd naar de volgende versie, ziet er erg goed uit.
Zijn nog een paar problemen met couchpotato:
Zijn nog een paar problemen met couchpotato:
- Renamen wil soms mislukken, dan renamed hij het naar Movies, vultures nogwat. Lijkt erop dat hij de movies map pakt ipv de download map voor de naam.
- Ondertiteling wil nog niet altijd werken. Het is ook lastig om het met renamen uit te zoeken om handmatig de goede versie te zoeken. Mss dat er een text bestand met de originele filmnaam bij moet komen te staan.
- Hij wil gedownloade films niet latijd wegstrepen bij 'snatched'
- HIj kan niet overweg met DVD files, iso gaat wel goed, maar .vob etc doet hij allemaal hernoemen.
[ Voor 67% gewijzigd door I-King op 11-04-2011 16:03 ]
Probleem ontweken door m'n eigen custom page te gebruiken. Heb nu SABnzbd, Couchpotato, Sick Beard, uTorrent, HFS en Spotweb wat ik vanuit die pagina kan openen als iFrame waarbij alle verbindingen over HTTPS gaan vanaf buitenaf.Tsurany schreef op maandag 11 april 2011 @ 02:34:
Weet iemand of het mogelijk is te zorgen dat Couchpotato niet de map /movies/ gebruikt en Sick Beard niet de map /home/? Dus dat ik gewoon op http://localhost:5000 zit en niet http://localhost:5000/movie?
Is er iemand die Plex notifications werkend heeft vanuit Sickbeard? Vanuit couchpotato werken ze vlekkeloos.
RuudBurger schreef op maandag 11 april 2011 @ 10:29:
[video]
Nice, nice, nice!
Ben nog steeds aan het stoeien met CP, New Kids Turbo staat in de wacht (met de standaard 720P), http://nzb.su/search/new%20kids%20turbo , deze releases zijn inmiddels bekend en mijn log zegt: Wrong: New.Kids.Turbo.(2010).1080P.X264.BRADJE, looking for 720P maar een 720p versie van VeDeTT is er toch, waarom wordt die niet 'gepakt' ?
New Kids Turbo 2010 DUTCH 1080p BluRay x264-VeDeTT -> te hoge kwaliteit?
New Kids Turbo (2010) 1080P X264 BRADJE -> te hoge kwaliteit?
New Kids Turbo 2010 DUTCH 720p BluRay x264-VeDeTT -> deze is toch oke?
New Kids Turbo 2010 DiRECTORS KUT DUTCH BDREMUX-RVL -> was me al uitgelegd, verkeerde release naam.
New Kids Turbo 2010 DUTCH 1080p BluRay x264-VeDeTT -> te hoge kwaliteit?
New Kids Turbo (2010) 1080P X264 BRADJE -> te hoge kwaliteit?
New Kids Turbo 2010 DUTCH 720p BluRay x264-VeDeTT -> deze is toch oke?
New Kids Turbo 2010 DiRECTORS KUT DUTCH BDREMUX-RVL -> was me al uitgelegd, verkeerde release naam.
hij negeert de release met DUTCH er in omdat dat een foreign release is. Gewoon even handmatig downloaden
Is de film niet gewoon verkeerd getagged in nzb.su, in de zin dat cp een request doet voor hdfilms en de 720p versie niet tussen movies, hd staat?
hij pakt sowieso geen files met DUTCH of GERMAN in de naam, en sowieso helemaal geen files in de foreign categorie.
Heb het opgelost door de map te kopieren naar een andere schijf en vervolgens in sickbeard via de webinterface bij elke show edit te drukken en vervolgens de stationsletter aangepast.Sudden schreef op zondag 10 april 2011 @ 15:05:
[...]
Als je gewoon je hele SickBeard installatiemap verplaatst naar een andere schijf zullen alle relatieve paden gewoon blijven werken, maar de absolute niet. Als je dus je series niet opslaat in een submap van SickBeard maar los, dan zul je die ook handmatig moeten verplaatsen en na afloop de series uit SickBeard verwijderen en opnieuw toevoegen via de "Add Existing Show" knop.
Hartelijk dank namens deze liefhebber, ik kan nu al niet wachten tot we bij die versie aangeland zijnRuudBurger schreef op maandag 11 april 2011 @ 10:29:
[video]
Ja dat is even wat werk maar het is minder vervelend dan alle afleveringen opnieuw downloadensdk1985 schreef op maandag 11 april 2011 @ 20:29:
[...]
Heb het opgelost door de map te kopieren naar een andere schijf en vervolgens in sickbeard via de webinterface bij elke show edit te drukken en vervolgens de stationsletter aangepast.
Dat vind ik vreemd. Ik heb precies dezelfde problemen gehad, maar als ik de kwaliteit op DVD-R instelde stond er in de log wel dat hij de 720p versie had gevonden, maar dat die van de verkeerde kwaliteit is (logisch natuurlijk). Het gekke is dus dat CP de 720p versie wel vindt als ik een DVD-R wil hebben, maar hem niet vindt als ik een 720p versie wil hebben. Dit lijkt een bug of niet?Twylight schreef op maandag 11 april 2011 @ 18:52:
hij pakt sowieso geen files met DUTCH of GERMAN in de naam, en sowieso helemaal geen files in de foreign categorie.
Misschien. De film staat in in ieder geval in de categorie Movies > Foreignrockmanz schreef op maandag 11 april 2011 @ 18:47:
Is de film niet gewoon verkeerd getagged in nzb.su, in de zin dat cp een request doet voor hdfilms en de 720p versie niet tussen movies, hd staat?
[ Voor 25% gewijzigd door Anthirian op 11-04-2011 22:25 ]
Waar staat ergens de instelling / setting dat ie ook in foreign (2010), Other (2020) en SD (2030) gaat zoeken?
Heb dus DUTCH op preferred gezet, maar moet toch ook kunnen instellen dat als ik een movie wil, ie ook in alle movie cat. gaat kijken / zoeken?
van ignored gewijzigd naar preferred
Heb dus DUTCH op preferred gezet, maar moet toch ook kunnen instellen dat als ik een movie wil, ie ook in alle movie cat. gaat kijken / zoeken?
van ignored gewijzigd naar preferred

[ Voor 10% gewijzigd door Roland_Megens op 11-04-2011 22:48 ]
Norton slaat ineens alarm
? Blijkbaar heeft niemand deze file
.
"Full Path: Not Available
8-4-2011 at 13:12:07
Last Used:
Startup Item:
No
Launched:
Yes
Threat Details
SONAR Protection monitors for suspicious program activity on your computer.
explorer.exe
File Created:
sickbeard.exe
Event: Attempt to start a remote thread in a process address space (Performed by d:\win7\sickbeard\sickbeard-win32-alpha-build484\sickbeard.exe, PID:7292)
No action taken
File Thumbprint - MD5:
Not Available
Last Used:
Startup Item:
No
Launched:
Yes
Threat Details
SONAR Protection monitors for suspicious program activity on your computer.
explorer.exe
File Created:
sickbeard.exe
Event: Attempt to start a remote thread in a process address space (Performed by d:\win7\sickbeard\sickbeard-win32-alpha-build484\sickbeard.exe, PID:7292)
No action taken
File Thumbprint - MD5:
Not Available
Om een of andere reden pakt Sickbeard vandaag de shows Mad Love, How I Met Your Mother en Chuck niet. Handmatig gedownload en nu processed hij ze wel. Ze staan nu ook in de library, beetje vaag. Hoe zou dit komen? Ik gebruik als search providers NZB.su en Womble's Index.
Staat niks over in je log?
Chuck en how i met your mother kwamen hier zonder problemen binnen. ik gebruik nzb.su nzbs.org womble en nzbs'r'us. (ook in die volgorde).Markicks schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 11:24:
Om een of andere reden pakt Sickbeard vandaag de shows Mad Love, How I Met Your Mother en Chuck niet. Handmatig gedownload en nu processed hij ze wel. Ze staan nu ook in de library, beetje vaag. Hoe zou dit komen? Ik gebruik als search providers NZB.su en Womble's Index.
Bij mij kwam how i met your mother ook niet binnen, house dan weer wel. Ook maar eens op onderzoek uitgaan.
Dan heb ik nog een vraag, ikm heb sinds vandaag een externe hd aan mijn router hangen. Ik heb deze het pad Z: gegeven. Is er nu een mogelijkheid dat mijn series nou download automatisch uitgepakt worden in de juiste map?
Dan heb ik nog een vraag, ikm heb sinds vandaag een externe hd aan mijn router hangen. Ik heb deze het pad Z: gegeven. Is er nu een mogelijkheid dat mijn series nou download automatisch uitgepakt worden in de juiste map?
To dare is to do
Bij mij ging het altijd goed, tot een van de afgelopen updates. Nu wil hij American Dad helemaal niet meer downloaden, dit is dan ook de enige die ik nu handmatig moet downloaden. Nog geen idee waar dit door komt.ImmortalSoul schreef op maandag 04 april 2011 @ 04:22:
Ik heb een soort van probleem met Sickbeard/TheTVDB/Usenet.
Ik heb de serie "American Dad!" in sickbeard toegevoegd en hij zegt dat de nieuwste aflevering S07E14 is.
Maar, ga ik nu op binsearch/yabsearch kijken dan zie ik dat de nieuwste aflevering die gisteren gepost is: S06E14.
Uitleg:
Kijk ik op wikipedia (nee, die site klopt inderdaad niet altijd) dan weet ik dat Seizoen 1 welgeteld 23 aflevering heeft. Kijk ik in Sickbeard dan heeft S01 7 afleveringen en S02 16 afleveringen.
Bij de TheTVDB denken ze dus dat seizoen 1 en 2 bij elkaar horen. En dat klopt, want ga ik op de Fox website kijken en daar zeggen ze dus ook dat ze bij Seizoen 7 zijn.
Probleem:
Sickbeard denkt dat Seizoen 7 de huidige is, maar die mensen op usenet blijven alles onder Seizoen 6 posten. Hoe kan ik dit oplossen dat Sickbeard toch elke week de nieuwste aflevering download.
M3/SR+/MnSilver/zwart/aero/Athlon besteld: 3 Sep, RN: 12 Sep, Restrictie: 2 nov, VIN: 26 nov, SMS: 5 dec, kenteken:.... levering: 13 dec
Gewoon de Z schijf in SickBeard instellen? Kan alleen wel traag gaan, routers zijn hier vaak niet zo goed in.Slaapje schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 15:00:
Bij mij kwam how i met your mother ook niet binnen, house dan weer wel. Ook maar eens op onderzoek uitgaan.
Hmm nee dat doet niets, post processing wordt gedaan door sabnzbd. Kan het daaraan liggen?
To dare is to do
Ja, SABnzbd dat naar je Z schijf laten sturen.
Ik had American Dad juist weer 16x in de queue staan. Ook niet allesHousenki schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 15:12:
[...]
Bij mij ging het altijd goed, tot een van de afgelopen updates. Nu wil hij American Dad helemaal niet meer downloaden, dit is dan ook de enige die ik nu handmatig moet downloaden. Nog geen idee waar dit door komt.
Ja dat is omdat ze eigenwijs zijn bij thetvdb.com, American Dad er maar uitgegooit, klopt niks van.
American Dad & Family Guy werken helaas niet meer goed met Sickbeard.
Family Guy:
Scene gebruikt sinds de dubbele X-mas aflevering andere nummering dan de database van Sickbeard. Dus de nummer zit er steeds 1 naast.
American Dad:
Sickbeard wijkt af in aantal seizoenen tegenover bijvoorbeeld scene. American Dad is bezig met seizoen 6 volgens de "scene" en volgens Wikipedia bij seizoen 7.
De renaming kan vervolgens best wel veel verneuken als de scene, wikipedia, tvdb (sickbeard gebruikt deze database), tv.com niet dezelfde nummering gebruiken en/of zelfs afwijken in het aantal seizoenen ten opzichte van "the scene".
Family Guy:
Scene gebruikt sinds de dubbele X-mas aflevering andere nummering dan de database van Sickbeard. Dus de nummer zit er steeds 1 naast.
American Dad:
Sickbeard wijkt af in aantal seizoenen tegenover bijvoorbeeld scene. American Dad is bezig met seizoen 6 volgens de "scene" en volgens Wikipedia bij seizoen 7.
De renaming kan vervolgens best wel veel verneuken als de scene, wikipedia, tvdb (sickbeard gebruikt deze database), tv.com niet dezelfde nummering gebruiken en/of zelfs afwijken in het aantal seizoenen ten opzichte van "the scene".
Wat er gebeurt met Family Guy kan ik me enigszins voorstellen, maar dat met American Dad is echt van de gekke. Als je gewoon telt zijn er tot afgelopen jaar 6 seizoenen geweest, dan begin je toch gewoon nu bij 7? Bij The Simpsons gaat het al 22 seizoenen goed, en hier gaat het na 6 seizoenen al fout
Heb je ook op tvdb op het forum naar de stickies gekeken? Ik meen dat daar wordt uitgelegd waarom het zo gedaan wordt. Ik volg de serie zelf niet overigens, dus ik weet er ook het fijne niet van. Futurama is ook erg onduidelijk overigens, maar dat staat wel correct op tvdb. Ze zijn daar in mijn optiek echt niet onredelijk en houden zich vaak aan wat er al op andere sites als TVRage, IMDb en TV.com staat. TVRage voert overigens een veel strenger beleid op dit vlak en vereist ook dat je altijd je bron vermeldt als je een bijdrage wil leveren aan de database. Op TVRage staat trouwens ook een zevende seizoen van American Dad, dus zal het wel daaraan gelijkgetrokken worden.
Wat ik vreemd vind is dat bij Supernatural seizoen 4 afl 1 t/m 5 wordt gevonden, maar de rest niet. Dat kan uiteraard met bepaalde searchproviders, maar waarom hebben ze er maar 6 ofzo? Kom op, er zijn er vele malen meer.
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Bij mij werkt het tot nu toe wel zoals bedoeld op één ding na.
Ik heb sickbeard en sabnzbd+ op twee verschillende machines staan en de download dir staat weer op een derde.
Op een of andere manier krijg ik het niet voor elkaar om het post-processing script sabtosickbeard.py goed te laten lopen.
Ik krijg elke keer de melding: "Unable to figure out what folder to process. If your downloader and Sick Beard aren't on the same PC make sure you fill out your TV download dir in the config."
Nu zijn ook nog eens verschillende absolute paden, omdat sickbeard op linux draait en sab op windows. Waar moet ik nu welke folders invullen om dit werkend krijgen? Ik heb voor mijn gevoel alle mogelijkheden geprobeerd, maar het werkt simpelweg niet.
Ik heb sickbeard en sabnzbd+ op twee verschillende machines staan en de download dir staat weer op een derde.
Op een of andere manier krijg ik het niet voor elkaar om het post-processing script sabtosickbeard.py goed te laten lopen.
Ik krijg elke keer de melding: "Unable to figure out what folder to process. If your downloader and Sick Beard aren't on the same PC make sure you fill out your TV download dir in the config."
Nu zijn ook nog eens verschillende absolute paden, omdat sickbeard op linux draait en sab op windows. Waar moet ik nu welke folders invullen om dit werkend krijgen? Ik heb voor mijn gevoel alle mogelijkheden geprobeerd, maar het werkt simpelweg niet.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Heeft iemand het ook opgemerkt dat periscope niets download bij bierdopje, bij mij download hij in iedergeval niets.
Als ik het goed heb gelezen op het bierdopje forum is de API geblokkeerd die periscope gebruikt.
Als ik het goed heb gelezen op het bierdopje forum is de API geblokkeerd die periscope gebruikt.
XboxLive: Dave 130R
Iemand ook last dat TVDB tegenwoordig slecht reageert bij de updates s'nachts? Ik heb elke ochtend een stuk of 16 errors met timeouts/unable to connect
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Same here, log schoon maken en verder gaan.wontcachme schreef op zondag 17 april 2011 @ 18:33:
Iemand ook last dat TVDB tegenwoordig slecht reageert bij de updates s'nachts? Ik heb elke ochtend een stuk of 16 errors met timeouts/unable to connect
Oeh, ff in de gaten houden.Earzz schreef op zondag 17 april 2011 @ 18:22:
Heeft iemand het ook opgemerkt dat periscope niets download bij bierdopje, bij mij download hij in iedergeval niets.
[ Voor 36% gewijzigd door r3v0ss op 17-04-2011 19:29 ]
Damn, ze hebben zo te zien de API-key die periscope gebruikt disabledEarzz schreef op zondag 17 april 2011 @ 18:22:
<?xml version="1.0"?>
-<bierdopje> -<response> <error_code>3</error_code> <error_msg>This developer key has been disabled</error_msg> </response> </bierdopje>
http://www.bierdopje.com/...ontrole-API-gebruik-/last
Hopelijk wordt er weer snel een opengezet die we kunnen gebruiken in periscope. (Periscope gebruikt in ieder geval geen FindShowByName)Mensen, constant FindShowByName uitvoeren is niet wenselijk. Deze gegevens veranderen niet en zijn relatief zwaar (is een search ipv een get) dus cache de ID die we teruggeven en werk daar op verder.
We hebben zojuist een aantal API keys geblokkeerd van apps die zich misdragen en ook van een aantal individuele gebruikers die blijkbaar denken dat ze best 2000 requests in een paar seconden mogen doen
[edit] Doet ut wel weer nu ik stiekum een andere key heb gebruikt. Ik zorg er voor de zekerheid nu wel voor dat mn eigen scriptje dat periscope aanroept na iedere subdownload 5 seconden wacht om evt overbelasting te voorkomen.
[ Voor 47% gewijzigd door sverzijl op 17-04-2011 21:27 ]
Kan je dat script dan eventueel delen met de niet Linux begaafde onder ons
Hoe kan ik trouwens er voor zorgen dat periscope alleen maar Dutch subs zoekt?
Ik heb het wel gezien in een van de files maar ik durf er niet zomaar iets in te wijzigen.
Ik heb het wel gezien in een van de files maar ik durf er niet zomaar iets in te wijzigen.
[ Voor 22% gewijzigd door Earzz op 17-04-2011 21:54 ]
XboxLive: Dave 130R
Voor mensen die niet zo handig zijn met linux en toch SB en CP willen draaien op hun synology NAS.
http://synoblog.superzebulon.org/ kun je packages vinden. Dan is het alleen nog een kwestie van configureren.
Let op deze werken alleen ism met de sabnzb die daar ook te vinden is en niet met die van Merty's bijvoorbeeld.
http://synoblog.superzebulon.org/ kun je packages vinden. Dan is het alleen nog een kwestie van configureren.
Let op deze werken alleen ism met de sabnzb die daar ook te vinden is en niet met die van Merty's bijvoorbeeld.
Dat kan met:Earzz schreef op zondag 17 april 2011 @ 21:52:
Kan je dat script dan eventueel delen met de niet Linux begaafde onder ons![]()
code:
1
| subdl.downloadSubtitle(filepath, ['nl']) # Dutch |
Complete code is op Dropbox te vinden. Succes ermee!
Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)
Vandaag zouden er 5 series binnen moeten komen en nu blijft house achter. Vorige week deed house het echter wel gewoon goed. In de log staat niets over dat er een fout is. Iemand al een idee waarom het soms random is welke wel en welke niet worden gedownload?
To dare is to do
Vreemd... bij mij is House (HDTV) gewoon binnengekomen om 3 uur vanacht.
http://www.deyterra.com
Dit topic is gesloten.