[Ervaringen] Sickbeard, Couchpotato e.a. Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 47 Laatste
Acties:
  • 295.883 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-09 03:36
CarpeVentum schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 17:58:
Ik heb trouwens ook nog een CouchPotato vraag: Zwerft er ergens een Safariextensie om films uit IMDb toe te voegen aan Couchpotato? De extensie bestaat wel (na een simpele Google Search) maar de file bestaat niet meer op Rapidshare. Iemand die de extensie toevallig nog ergens had opgeslagen? Ben namelijk wel geïnteresseerd.
In coachpotato naar config gaan (tandwiel klikken) en vervolgens naar userscript.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:21
job schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 18:01:
[...]

In coachpotato naar config gaan (tandwiel klikken) en vervolgens naar userscript.
In Safari werkt dat dus helaas niet...

Zie ook de regel die eronder staat:
"To use this UserScript, you need Google Chrome or the Greasemonkey addon when using Firefox."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
aah verrek.. safari. Las er helemaal overheen.
Volgens mij heb je voor safari greasekit om greasemonkey scripts te draaien. Is dat een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Ja klopt, maar daar heb je SIMBL voor nodig, en dat wil ik liefst zo veel mogelijk vermijden. Had wat background CPU issues met dat pakket.
Ik zou het userscript dus liever in een Safari-extensie zien (die er ook is..., maar zoek is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
Ah ik zie in google die rapidshare link naar couchpotato.safariextz, en zo te zien heeft de maker van cp deze extention ook gemaakt (of althans hij heeft hem online gezet). Met hem contact opnemen lijkt me dan het makkelijkst. Hij zit hier ook op tweakers, dus wellicht dat die jouw post nog leest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Ik heb gelijk mail terug gekregen, en toevallig is er 10 minuten geleden net een nieuwe extensie door een andere ontwikkelaar geschreven.

Dus als iemand ook CouchPotato in Safari (5 of hoger) nodig heeft:
http://couchpotato.fafoulon.fr/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 07:35
Ik heb nu 3x gehad dat een 1080P film gedownload via couchpatato & sabnzbd uiteindelijk maar een paar KB groot blijkt te zijn op de harddisk. Bij the fighter, faster en nu net the kings speech.

Sab of CP geven geen errors:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
10:08:44 INFO  [     app.lib.cron.trailer] Download of http://trailers.apple.com/movies/weinstein/kingsspeech/kingsspeech-tlr1_h480p.mov finished.
10:08:44 INFO  [     app.lib.cron.renamer] Removing dir: /mnt/Media/Video/Downloaded/Movies/The.Kings.Speech.2010.1080p.BluRay.X264-XXXXX in download dir.
10:08:44 INFO  [     app.lib.cron.renamer] Removing file /mnt/Media/Video/Downloaded/Movies/The.Kings.Speech.2010.1080p.BluRay.X264-XXXXX/tks.2010.1080p.bluray.x264-XXXXX.nfo.
10:08:44 ERROR [             app.lib.xbmc] Couldn't sent command to XBMC. <urlopen error [Errno 113] No route to host>
10:08:41 ERROR [             app.lib.xbmc] Couldn't sent command to XBMC. <urlopen error [Errno 113] No route to host>
10:08:38 INFO  [     app.lib.cron.trailer] Downloading trailer "http://trailers.apple.com/movies/weinstein/kingsspeech/kingsspeech-tlr1_h480p.mov", 34 MB
10:08:38 INFO  [     app.lib.cron.renamer] XBMC metainfo for imdbid, tt1504320, generated
10:08:36 INFO  [    app.lib.cron.subtitle] Searching for subtitles: King's Speech, The (2010).
10:08:36 INFO  [    app.lib.cron.subtitle] Done adding movies to subtitle search.
10:08:36 INFO  [    app.lib.cron.subtitle] Start adding movies to subtitle search.
10:08:36 INFO  [     app.lib.cron.trailer] Search for trailer for: King's Speech, The (2010)
10:08:36 INFO  [    app.lib.cron.subtitle] Finding subtitles for: /mnt/Media/Video/Movies/King's Speech, The (2010)
10:08:36 INFO  [     app.lib.cron.trailer] Finding trailers for: /mnt/Media/Video/Movies/King's Speech, The (2010)
10:08:36 INFO  [     app.lib.cron.renamer] Moving matching subtitle.
10:08:35 INFO  [     app.lib.cron.renamer] Moving matching subtitle.
10:08:35 INFO  [     app.lib.cron.renamer] Moving file "/mnt/Media/Video/Downloaded/Movies/The.Kings.Speech.2010.1080p.BluRay.X264-XXXXX/The.Kings.Speech.2010.1080p.BluRay.X264-XXXXX.mkv" to /mnt/Media/Video/Movies/King's Speech, The (2010)/The.Kings.Speech.2010.1080p.BluRay.X264-XXXXX.mkv.
10:08:35 INFO  [     app.lib.cron.renamer] Quality Old: 0, New 8136.
10:08:35 INFO  [     app.lib.cron.renamer] Creating directory /mnt/Media/Video/Movies/King's Speech, The (2010)
10:08:35 INFO  [     app.lib.cron.renamer] Trying to find a home for: The.Kings.Speech.2010.1080p.BluRay.X264-XXXXX.mkv
10:08:35 INFO  [          app.lib.library] Retrieved metainfo: {u'subtitle': [{u'compression': u'UTF8', u'language': u'English'}, {u'compression': u'UTF8', u'language': u'Spanish'}], u'common': [{u'duration': u'1:58:28', u'mime type': u'video/x-matroska', u'producer': u'mkv2rls v1.3 (date: 2010 aug 28)', u'endianness': u'Big endian'}], u'audio stream': [{u'language': u'English', u'compression': u'DTS', u'channel': 6, u'sample rate': 48000.0}], u'video stream': [{u'image width': 1920, u'image height': 1080, u'compression': u'AVC'}]}
09:44:20 INFO  [          app.lib.sabNzbd] NZB sent to SAB successfully.

File uiteindelijk: The.Kings.Speech.2010.1080p.BluRay.X264-XXXXX.mkv 123 KB (126.384 bytes) :'(

Dit alles op een headless ubuntu 10.04 box.

Blijkt dat CP de vobindex file (???) behoudt. Inhoud van The.Kings.Speech.2010.1080p.BluRay.X264-XXXXX.mkv : http://pastebin.com/JpnR5UpA

Lijkt hierop: http://couchpotato.lighth...y-video-file#ticket-138-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PenguinPower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:05

PenguinPower

May the SOURCE be with you

Klapperman schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 22:25:
Heeft iemand ervaring met het juist krijgen van de bestandsrechten op Sick Beard NZB's? Momenteel draait Sick Beard samen met NZBget op mij Synology DS207+. Sick Beard staat ingesteld op zijn NZB's in een blackhole directory te droppen. Probleem is nu dat hoewel de NZB's er worden geplaatst NZBget deze niet kan openen omdat hij er geen rechten op heeft. Sickbeard maakt de NZB's aan met alleen read/write rechten voor de owner die in de Synology interface als 0 wordt weergegeven.

Ik heb gekeken in het init script van sickbeard maar als ik de run_as user aanpas naar een bestaande user met rechten verandert dat niets.

Weet iemand hoe je dit kan oplossen?
Ja, updaten! Mijn NZBget code is nu gecommit. Dat betekent dat je geen Blackhole meer hoeft te gebruiken.. Ik zal kijken naar de code ivm rechten issue van de blackhole... (zelf nooit last van gehad, maar eenvoudig in de code te verhelpen)

[ Voor 7% gewijzigd door PenguinPower op 24-03-2011 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de niet Firefox en Safari gebruikers die toch willen genieten van de Couchpotato extensie kunnen bijvoorbeeld deze Greasemonkey emulator installeren om de FF extensie te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Het is gelukt: ik ben de kluts kwijt in Sick Beard. 8)7

Ik heb noodgedwongen een verse installatie moeten doen. Vervolgens heb ik al mijn series uit de TV-map weer geimporteerd, tot daar gaat het goed. Echter: waar tik ik de gegevens voor SABnzbd in? Vroeger heb ik dat volgens mij wel eens in de GUI gedaan, maar het lijkt erop dat het nu alleen kan door config.ini te bewerken. Voor nu heb ik het dus in config.ini gedaan (vooraf SB gestopt, daarna weer gestart) maar dat lijkt niets te doen.

Overigens heb ik nog een probleem: afleveringen worden wel gevonden, maar lijken vervolgens in het niets te verdwijnen. Maar goed: eerst SABnzbd maar eens werkend zien te krijgen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:45
@pven: Config -> Search Settings

Daar heb je in de 1e dropdown SabNZBD / NZBGet en Blackhole staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Zie net dat CouchPotato geen mogelijkheden heeft voor NZB.su waardoor ik of moet gaan dokken bij eentje of zelf een indexer op moet zetten. Iemand die nog alternatieven weet?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
Tsurany schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:50:
Zie net dat CouchPotato geen mogelijkheden heeft voor NZB.su waardoor ik of moet gaan dokken bij eentje of zelf een indexer op moet zetten. Iemand die nog alternatieven weet?
Heeft het wel.
Je kan nzb.su invullen bij newznab. Exact hetzelfde dus als bij sickbeard.

[ Voor 5% gewijzigd door job op 25-03-2011 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Manuel schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 10:47:
@pven: Config -> Search Settings

Daar heb je in de 1e dropdown SabNZBD / NZBGet en Blackhole staan. :)
Waar zie je 'Search Settings' staan? Ik heb wel 'Search Providers', maar 'Search Settings' zie ik niet.

Overigens heb ik build 484 (dacht ik).

Never mind: staat bij Config / Episode Downloads. Gevonden! :)

[ Voor 8% gewijzigd door pven op 25-03-2011 11:33 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
  • Laatst online: 06-05 19:41
Wat is nu de manier om CP te updaten? De install handleiding geeft weer hoe je een git clone doet, maar daarmee kun je niet updaten.

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
.git uit de install folder deleten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
Dat heb ik al gedaan, maar welk commando dien ik dan te gebruiken om te updaten? Met git clone krijg ik de melding dat de directory al bestaat.

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Daarna kan je afaik updaten vanuit de webinterface

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
ehm, dat hoopte ik eigenlijk ook, maar ik kan zo'n optie nergens vinden.
Ik draai Version de6177b

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
marko77 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 15:11:
Ik draai Version de6177b
Settings -> About -> "Check for new version"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

wontcachme

You catch me? No you wont

marko77 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 15:11:
Ik draai Version de6177b
Je krijgt ook een melding in de interface wanneer er een update is

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-12-2024

HeyDude

Blijven lachen!

Er is zover ik weet geen optie om te updaten in de webinterface.
Ik krijg een melding in een geel kader als er nieuwe versie beschikbaar is.

Klik en alles gaat automatiek ;)

Edit: te laat

[ Voor 4% gewijzigd door HeyDude op 25-03-2011 15:16 ]

Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
Manuel schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 15:15:
[...]

Settings -> About -> "Check for new version"
Welke versie heb jij dan? In mijn versie zit die optie daar niet tussen, ook geen auto update meldingen oid.

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:26
die melding krijg je alleen als er een update is. en elke versie install een de laatste versie dus als morgen of overmorgen updates zijn die je dat in de web interface en update je hem dan.

https://bettyskitchen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
marko77 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 15:33:
[...]

Welke versie heb jij dan? In mijn versie zit die optie daar niet tussen, ook geen auto update meldingen oid.
Ik draai op dit moment versie 733fe22 (meest recent).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaos
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-09 23:32
Ik gebruik couchpotato op een Win7 64 bit machine en tot gisteravond werkte hij prima, maar nu krijg ik alleen nog onderstaande melding als ik het opstart:

Error 500 Internal Server ErrorSomething unexpected has happened.

Ik gebruik r29 en heb hem zelfs nog een keer apart gedownload, nieuwe map, run .exe, maar zelfde error. Iemand enig idee?

update: oplossing gevonden, r30 is uitgebracht en er gaat iets fout met auto update, zie hier voor uitleg: http://help.couchpotatoap...g-unexpected-has-happened

[ Voor 22% gewijzigd door Khaos op 26-03-2011 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-09 19:58

Caveman

whahoehaha

PenguinPower schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 12:10:
[...]

Ja, updaten! Mijn NZBget code is nu gecommit. Dat betekent dat je geen Blackhole meer hoeft te gebruiken.. Ik zal kijken naar de code ivm rechten issue van de blackhole... (zelf nooit last van gehad, maar eenvoudig in de code te verhelpen)
Mja, hier had ik ook last van. Hij heeft het wel goed gedaan, pas na een update (tussen 16/3 en 19/3) werden de nzb's weggezet als root. Ben blij dat nu NZBget is toegevoegd d:)b , hopelijk werkt dat beter.

[edit] even een serie toegevoegd, werkt als een trein TOP! Ik ben alleen wel benieuwd waar het nzbtje blijft, kan hem nergens meer terugvinden, terwijl die hem keurig download.

[ Voor 15% gewijzigd door Caveman op 26-03-2011 14:35 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
Manuel schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 20:38:
[...]

Ik draai op dit moment versie 733fe22 (meest recent).
Ik heb m maar opnieuw geinstalleerd, daarbij is de optie om via de interface te updaten wel aanwezig. Wel vreemd dat er nergens iets te vinden is hoe je d.m.v. git de boel kunt updaten.

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PenguinPower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:05

PenguinPower

May the SOURCE be with you

Caveman schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 14:27:
[...]

Mja, hier had ik ook last van. Hij heeft het wel goed gedaan, pas na een update (tussen 16/3 en 19/3) werden de nzb's weggezet als root. Ben blij dat nu NZBget is toegevoegd d:)b , hopelijk werkt dat beter.

[edit] even een serie toegevoegd, werkt als een trein TOP! Ik ben alleen wel benieuwd waar het nzbtje blijft, kan hem nergens meer terugvinden, terwijl die hem keurig download.
Blackhole probleem zou nu ook opgelost zijn (mijn fixes zijn gecommit)... (als de permissies op de blackhole directory zelf wel goed staan)

De nzb wordt niet op disk opgeslagen, maar direct omgezet in base64 en via de XML-RPC api van NZBget verzonden zodat NZBget direct begint met waar het goed in is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
marko77 schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 14:38:
Wel vreemd dat er nergens iets te vinden is hoe je d.m.v. git de boel kunt updaten.
Hoezo nergens te vinden, dat staat op de eerste pagina van dit topic.
Maar dat is voor alles wat met git werkt hetzelfde: git pull

Maar buiten dat.. de ingebouwde updater (die stiekem hetzelfde doet) werkt prima.
Als er een update is komt er vanzelf een notificatie boven in beeld te staan.

[ Voor 19% gewijzigd door job op 27-03-2011 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
job schreef op zondag 27 maart 2011 @ 00:11:
[...]

Maar buiten dat.. de ingebouwde updater (die stiekem hetzelfde doet) werkt prima.
^^ dit.

Werkt alleen niet als je hem geinstalleerd hebt met de exe voor windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marko77
job schreef op zondag 27 maart 2011 @ 00:11:
[...]

mja, de eerste referentie naar git pull staat op de 1e pagina in een synology NAS handleiding. Sorry dat ik die niet gelezen heb aangezien ik geen NAS heb. Ik heb de TS gelezen en de links m.b.t. installeren die daar in vermeld staan. Maar goed, de versie die ik nu draai kan zelf updaten, dus is dat ook weer opgelost :)

Mijn rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:15

CyBeRSPiN

sinds 2001

Khaos schreef op zaterdag 26 maart 2011 @ 14:08:
Ik gebruik couchpotato op een Win7 64 bit machine en tot gisteravond werkte hij prima, maar nu krijg ik alleen nog onderstaande melding als ik het opstart:

Error 500 Internal Server ErrorSomething unexpected has happened.

Ik gebruik r29 en heb hem zelfs nog een keer apart gedownload, nieuwe map, run .exe, maar zelfde error. Iemand enig idee?

update: oplossing gevonden, r30 is uitgebracht en er gaat iets fout met auto update, zie hier voor uitleg: http://help.couchpotatoap...g-unexpected-has-happened
Same here, dank voor het delen van de oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 01:03

Anthirian

In Trance We Trust

Ik had er inderdaad ook last van, maar toen had ik dit al gelezen :D

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
Wow, Sickbeard heeft een update met Plex support gehad. Nu ook Plex notifications en het updaten van de Plex library. Daar zat ik precies op te wachten :) Zou ook een handige functie in CouchPotato zijn...!

Ik had nog wel een probleem met Periscope. Als ik downloadSub.py start, lijkt het of hij maar enkele afleveringen in mijn series-map checkt; en niet alles...

Oh, en nog iets. Weet iemand of Periscope al op een of andere manier samenwerkt met Sickbeard Renaming?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Periscope zou je subs moeten laten downloaden voordat de boel gerenamed wordt. Volgens mij kan dat niet. Het beste kan je gewoon renamen uitschakelen. Zeker als je zoals jij plex gebruikt (??) heb je niks aan mooie file naampjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomk94
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:44

tomk94

Developer

Mmm, ik heb een probleempje. Ik probeer specials van de serie top gear te downloaden, maar er staat niet zijn zoek icoontje onder acties, en ook als ik heb op wantend zet wil die niks. Waar gaat dit mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ik heb de instellingen staan op het downloaden van HDTV, en die te vervangen met WEB-DL en BluRay wanneer beschikbaar. De WEB-DL komt echter (bijna) altijd een halve dag later, en het zou fijn zijn als ik aan kon geven dat hij eerst 12 uur wacht met downloaden en als die dan niks beters dan HDTV kan vinden hij die pas download. En niet 's ochtends de HDTV en dan 's middags al de WEB-DL :P.

Ah well..
tomwebfreak schreef op maandag 28 maart 2011 @ 18:47:
Mmm, ik heb een probleempje. Ik probeer specials van de serie top gear te downloaden, maar er staat niet zijn zoek icoontje onder acties, en ook als ik heb op wantend zet wil die niks. Waar gaat dit mis?
Zelf ff zoeken, sickbeard vindt helaas 999 van de 1000 keer geen specials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Mogelijkheid hiervoor is, als je tenminste zeker weet dát er een WEB-DL komt, Sick Beard zo in te stellen dat hij alleen op zoek gaat naar WEB-DL en hoger en dus de HDTV overslaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Ja dat is dus geen oplossing want WEB-DL releases zijn niet te vertrouwen, ik wil dat hij gewoon 12 uur wacht en als die er dan nog niet is dat hij dan HDTV downloadt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostp1
  • Laatst online: 22-09 16:41
Is iemand toevallig een beginners guide voor Periscope onder Windows tegengekomen? Ik kom er toch nog niet helemaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-09 20:53
En waar kan je aangeven dat je alleen hdtv wil in sickbeard?
Nu download hij telkens divx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-08 07:53
hdtv is de bron. bijmanage shows kan je bij edit de kwalteit opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
bij manage heb ik alleen:
Backlog overvieuw
manage searches
episode status management
Ik heb trouwens Alpha build 484

[ Voor 15% gewijzigd door chimera2 op 29-03-2011 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webbier
  • Laatst online: 31-08 13:14
Klik op het homescreen op je show, dan heb je linksbovenin een knopje Edit, daar kun je de kwaliteit aanpassen. Zowel een initial quality als een archive quality (die hij daarna dus nog probeert te downloaden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
webbier schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 08:30:
Klik op het homescreen op je show, dan heb je linksbovenin een knopje Edit, daar kun je de kwaliteit aanpassen. Zowel een initial quality als een archive quality (die hij daarna dus nog probeert te downloaden).
Tnx ik heb al overal lopen zoeken maar tuurlijk daar niet :)
Het gaat alleen nog niet helemaal goe met het wegschrijven naar mijn nas
het ziet er nu zo uit

\\nas\serie\Burn notice\season1 ( daar zet hij dan het bestand in die nog niet gerenamed is )
\\nas\serie\Burn notice ( hier staat het bestand in dat goed gerenamed is )

Bij sabnzbd heb ik trouwens aangegeven dat hij het moet wegschrijven naar:
\\serie

[ Voor 6% gewijzigd door chimera2 op 29-03-2011 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel &#039;ns wat

(overleden)
Twylight schreef op maandag 28 maart 2011 @ 20:09:
Ja dat is dus geen oplossing want WEB-DL releases zijn niet te vertrouwen, ik wil dat hij gewoon 12 uur wacht en als die er dan nog niet is dat hij dan HDTV downloadt.
En waarom zijn die dan niet te vertrouwen? (Niet kwaad bedoeld, maar heb zelf nog geen prpblemen gehad met WEB-DL's)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Die zijn niet te vertrouwen omdat die niet net als 720p HDTV's consequent elke week op eenzelfde tijdstip beschikbaar zijn. Bij WEB-DL's is dat maar afwachten en hopen dat die niet een paar dagen of zelf weken later komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Twylight schreef op maandag 28 maart 2011 @ 20:09:
Dus dat :P

Deze optie zit wel in CP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laibr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-03-2023
Al iemand periscope draaiende gekregen onder Windows?
Dit wil mij maar niet lukken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
dodge_911 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 09:25:
[...]

En waarom zijn die dan niet te vertrouwen? (Niet kwaad bedoeld, maar heb zelf nog geen prpblemen gehad met WEB-DL's)
^^ Wat Zinu en lowfi zeggen

WEB-DL is geen scene. Waar je bij HDTV releases een miljoen kan inzetten dat ze er vrijwel direct zijn, kan je bij WEB-DL soms 3 weken wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Heb je al een oplossing voor jouw 'probleem', Twylight? Ik heb ook liever een WEB-DL, en ben best bereid bijv. 2 dagen te wachten eer hij gaat zoeken naar een 720p HDTV versie. Kun je dat ergens instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
Zinu schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 18:12:
Kun je dat ergens instellen?
Nee, anders was het probleem er toch niet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Misschien een optie om het op de Google Code pagina op te zoeken, en als het er niet bij staat zelf een issue aanmaken? Daar wordt namelijk nogal veel gepost aan feature requests en dergelijke.

[ Voor 23% gewijzigd door Anthirian op 29-03-2011 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
WEB DL kun eventueel nog RSS'en met sabnzbd. Enige probleem is dan dubbele afleveringen in je map, maar dat is met een postprocessing script eventueel wel op te schonen, of via cronjobs.

Periscope @ windows how to aan de startpost toegevoegd. Of het werkt weet ik niet, ik kwam het toevallig tegen toen ik bezig was met mijn installscript voor Periscope.

[ Voor 39% gewijzigd door Mar2zz op 30-03-2011 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meilu
  • Laatst online: 22-09 18:02
Ik maak regelmatig gebruik van sickbeard en couchpotato en kan niet meer zonder.
Wat ik alleen nog heel erg mis is een soortgelijke addon voor sab maar dan voor muziek. Weet iemand of er zoiets bestaat?
Ik moet nu regelmatig handmatig checken of bepaalde artiesten nog nieuwe albums uit brengen, daarom lijkt het mij ook een zeer geschikt onderwerp voor een addon zoals couchpotato.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
een sickbeard voor muziek bestaat nog niet. op het xbmc forum was een tijdje terug iemand ermee bezig maar die is waarschijnlijk afgehaakt ik heb daar nooit meer wat van gehoord. ik zou ook graag zoiets willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webbier
  • Laatst online: 31-08 13:14
Ik heb gister ook weer eens een poging gedaan SB op mijn synology te installeren....en zowaar gelukt!

Alles ingesteld en het werkt. Nu is het probleem dat ik niet kan zien welke versie ik heb. Bovenin beeld (waar op mijn pc versie staat welke build je hebt) staat alleen sickbeard alpha master. Ik kan bij deze (onbekende) versie niet instellen dat hij de oude files moet weggooien nadat hij de afleveringen heeft verplaatst. Het gevolg is dat ik alles dubbel op mijn nas heb staan en de helft dus handmatig moet deleten, dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
webbier schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 08:53:
Ik heb gister ook weer eens een poging gedaan SB op mijn synology te installeren....en zowaar gelukt!

Alles ingesteld en het werkt. Nu is het probleem dat ik niet kan zien welke versie ik heb. Bovenin beeld (waar op mijn pc versie staat welke build je hebt) staat alleen sickbeard alpha master. Ik kan bij deze (onbekende) versie niet instellen dat hij de oude files moet weggooien nadat hij de afleveringen heeft verplaatst. Het gevolg is dat ik alles dubbel op mijn nas heb staan en de helft dus handmatig moet deleten, dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.

Iemand een idee?
Ga naar: http://jouwip:poort/config/postProcessing/ en zorg dat 'Keep Original Files' uitstaat. Als je graag je versie wilt weten moet je:
cat /pad/naar/sickbeard/version.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Laatst online: 14:13
Mar2zz schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 06:46:
een sickbeard voor muziek bestaat nog niet. op het xbmc forum was een tijdje terug iemand ermee bezig maar die is waarschijnlijk afgehaakt ik heb daar nooit meer wat van gehoord. ik zou ook graag zoiets willen.
Er is wel iemand nog mee bezig.
http://forum.xbmc.org/showthread.php?t=96794

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
hmmmm een programma met een normale GUI...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Laatst online: 14:13
Ja dat is idd jammer, maar zodra deze af is wil hij misschien overstappen naar een webgui versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceCloud
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:17
Ik ben even helemaal de weg kwijt met de installatie van Periscope...

Ik heb deze guide gebruikt. De eerste vier stappen zijn volgensmij gelukt (alles werkte in het cmd :P ). Maar ik snap niet wat er bij stap vijf moet gebeuren.

Ook de stappen eronder heb ik uitgevoerd in regedit. (Sleutels toegevoegd). Er staat nu inderdaad een 'periscope' vermelding in mijn rechtermuis-menu. Alleen als ik erop klik, dan vraagt hij met een standaard Windows scherm met welke client ik hem wil openen en als ik dan VLC aanklik, speelt hij de film vrolijk af.
Ergens werkt het dus niet.

Kan iemand mij uit de brand helpen? Wat moet ik exact vanaf stap vijf doen? Google geeft helaas geen antwoorden.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Ik ben niet meer into windows, maar het is command line: dus ik denk dat je ff een batfile moet aanmaken ofzo en die gebruiken om op video's los te laten en te zoeken?

Ik kan alleen geen batfile-taal?
misschien iemand hier, dat zijn van die dingen die beginnen met @echo ofzo.
@echo
blahdiblahperiscope
of zoiets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
DustSpinner schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 20:40:
Ik ben even helemaal de weg kwijt met de installatie van Periscope...

Ik heb deze guide gebruikt. De eerste vier stappen zijn volgensmij gelukt (alles werkte in het cmd :P ). Maar ik snap niet wat er bij stap vijf moet gebeuren.

Ook de stappen eronder heb ik uitgevoerd in regedit. (Sleutels toegevoegd). Er staat nu inderdaad een 'periscope' vermelding in mijn rechtermuis-menu. Alleen als ik erop klik, dan vraagt hij met een standaard Windows scherm met welke client ik hem wil openen en als ik dan VLC aanklik, speelt hij de film vrolijk af.
Ergens werkt het dus niet.

Kan iemand mij uit de brand helpen? Wat moet ik exact vanaf stap vijf doen? Google geeft helaas geen antwoorden.... :'(
als je in de command prompt "python periscope <pad/naar/file> -l nl" kunt doen en dat werkt dan heb je python en periscope iig goed draaiend.

ik heb zelf een sleutel uit het register geexporteerd en toen onderstaande (letterlijk uit de tutorial) erover heen gekopieerd. daarna weer geimporteerd. enige dat ik aangepast heb is python27 ipv 26...Als je dat gedaan hebt zou het context menu moeten werken.

code:
1
2
3
4
[HKEY_CLASSES_ROOT\*\shell]
[HKEY_CLASSES_ROOT\*\shell\Periscope]
[HKEY_CLASSES_ROOT\*\shell\Periscope\command]
@="python C:\\Python26\\Scripts\\periscope \"%1\" -l en -l fr"

zou het liefste periscope nog integreren met sickbeard, maar weer weinig van python en de meeste scripts zijn linux based..

[ Voor 4% gewijzigd door itons op 31-03-2011 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Hmmm.. Fijn... Net gemerkt dat de 'betere kwaliteit later downloaden' functie van sickbeard effe 30x dezelfde aflevering had laten downloaden van verschillende versies. Een halve terrabytje of zo voor niks binnengehaald dus :p

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

itons schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 20:56:
[...]

als je in de command prompt "python periscope <pad/naar/file> -l nl" kunt doen en dat werkt dan heb je python en periscope iig goed draaiend.

ik heb zelf een sleutel uit het register geexporteerd en toen onderstaande (letterlijk uit de tutorial) erover heen gekopieerd. daarna weer geimporteerd. enige dat ik aangepast heb is python27 ipv 26...Als je dat gedaan hebt zou het context menu moeten werken.

code:
1
2
3
4
[HKEY_CLASSES_ROOT\*\shell]
[HKEY_CLASSES_ROOT\*\shell\Periscope]
[HKEY_CLASSES_ROOT\*\shell\Periscope\command]
@="python C:\\Python26\\Scripts\\periscope \"%1\" -l en -l fr"

zou het liefste periscope nog integreren met sickbeard, maar weer weinig van python en de meeste scripts zijn linux based..
Heb het ook helemaal doorlopen. Meerdere keren zelfs. Maar als ik rechtermuisknop op een .mkv doe en ik klik op Periscope zie ik een enkele milliseconde een cmd scherm starten en voor de rest gebeurt er niks. Iemand ervaring mee? Ik kan ook geen logbestand vinden van python of periscope. Ik heb dan ook eerlijk gezegd nauwelijks ervaring met Python. Als iemand dit ook is tegengekomen en iemand heeft de oplossing kan diegene mij heel blij maken!

Groeten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
wat staat er in dat cmd venster dan? klopt het pad naar je python folder wel? als die het goed doet zie je toch in het cmd scherm dat ie de verschillende providers checked en (hopelijk) de subtitles download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceCloud
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:17
Heb Periscope nu half werkend...

Hij opent iniedergeval een CMD als ik hem met rechtermuisknop aanroep en gaat dan zoeken. Maar als hij bij Podnapsisi aankomt, krijg ik een hele waslijst aan foutmeldingen, vooral veel met dat Beautifulsoup erin.

Van Mad-Love heeft hij nu een Engelse ondertiteling gevonden, maar van bijvoorbeeld NCIS (Die echt op Bierdopje.com staat) vind hij niets... 0 files in que.

Dat Periscope begint mij nu een beetje op mijn zenuwen te werken. Kom maar door met de integratie van Periscope in Sickbeard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
DustSpinner schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 23:52:
Van Mad-Love heeft hij nu een Engelse ondertiteling gevonden, maar van bijvoorbeeld NCIS (Die echt op Bierdopje.com staat) vind hij niets... 0 files in que.
dat heeft hiermee te maken denk ik: sverzijl in "[Ervaringen] Sickbeard, Couchpotato e.a."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Ook al krijg je periscope volledig aan de praat, het is onbetrouwbaar. Ook al staat het nergens, consider it highly alpha! De resultaten zijn wisselend, zelfs per videobestand per run zeg maar. Dit zal in de loop van de tijd vast verbeteren, maar kijk eens naar die waslijst met issues die patrick nog moet aanpakken... (ik zie ook weinig andere coders voor periscope, dus het gaat niet zo hard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
@Mar2zz :
Ben je bezig met update's ?

Krijg LaSi niet aangeslingerd. ( dropbox = down geeft de installer aan )
Na een verandering in de master van SickBeard werkte van de week de installer niet ( missing files )

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Do you want to install SickBeard as a daemon?
(yes/no)   :yes
As you wish, master...
sed: kan /home/XXuser/.sickbeard/initscript niet lezen: [b]Bestand of map bestaat niet[/b]
cp: kan status van &#8216;/home/XXuser/.sickbeard/initscript&#8217; niet opvragen: [b]Bestand of map bestaat niet[/b]
sed: kan /home/XXuser/.sickbeard/initscript niet lezen: [b]Bestand of map bestaat niet[/b]
Making backup of /etc/init.d/sickbeard to sickbeard.bak
Copying /home/XXuser/.sickbeard/initscript to /etc/init.d/sickbeard...
cp: kan status van &#8216;/home/XXuser/.sickbeard/initscript&#8217; niet opvragen: [b]Bestand of map bestaat niet[/b]

Blijkt dat het initscript van naam is veranderd , nu is het init.ubuntu & init.fedora meen ik

[ Voor 52% gewijzigd door FreshMaker op 01-04-2011 10:23 . Reden: dropbox issue :) + foutmelding ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Thx, ik heb het direct aangepast. Gelukkig was het initscript een variabele die ik bovenin het script had staan, dus hoefde alleen maar initscript door init.ubuntu te vervangen. Hoe het allemaal op fedora werkt weet ik niet, dus ik heb 'm nou in ieder geval voor *buntu/debian gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ik had al gekeken, maar véél te ver doorgedacht
( was al aan het renamen gegaan in de files, maar dan gebeurt er weinig )

Nu doet hij het idd weer ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Ik denk ook veel te vaak te veel na over dingen. Sommige dingen kunnen vast stukken makkelijker dan hoe ik ze altijd doe.

Dit is de wijziging, als je de extra echo's niet meetelt 6 letters vervangen:
https://github.com/Mar2zz...f1daa932073d94173417d65e8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laibr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-03-2023
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 23:28:
[...]

Heb het ook helemaal doorlopen. Meerdere keren zelfs. Maar als ik rechtermuisknop op een .mkv doe en ik klik op Periscope zie ik een enkele milliseconde een cmd scherm starten en voor de rest gebeurt er niks. Iemand ervaring mee? Ik kan ook geen logbestand vinden van python of periscope. Ik heb dan ook eerlijk gezegd nauwelijks ervaring met Python. Als iemand dit ook is tegengekomen en iemand heeft de oplossing kan diegene mij heel blij maken!

Groeten!
Heb net hetzelfde probleem. En het lastige is dat je niet kan lezen wat er in je cmd venster komt.
Gaat allemaal te snel.
Heeft dit misschien te maken met de locatie van periscope?

Werkt nu wel (version.py moest nog in de python folder geplaatst worden)
Iemand die weet hoe periscope automatisch de folders te laten scannen?

[ Voor 8% gewijzigd door laibr op 02-04-2011 23:14 . Reden: Locatie aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Hoe werkt het post processen van Sick Beard? Weet hij wanneer downloads klaar zijn en gaat hij dan kijken in de download map of scanned hij om de zoveel tijd? Wil energie besparen door hdd's niet constant te laten draaien.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Als je sabnzbd gebruikt en het sabtosickbeard.py dan postprocessed ie direct na het downloaden, dus hij gaat niet 1x in de zoveel tijd kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ah dan zal ik me daar eens in verdiepen, thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

laibr schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 17:53:
[...]
Iemand die weet hoe periscope automatisch de folders te laten scannen?
Dat vraag ik me ook af. Ik heb het nu ook draaiend, en is allemaal leuk en aardig dat ik met RMB een ondertiteling kan downloaden, maar ik heb het geïnstalleerd in de veronderstelling dat hij automatisch subtitles binnenhaalde zodra deze beschikbaar kwamen. Mis ik iets ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Je moet het dan wel plannen in je taakplanner op windows of cronjobs op linux. Die voor linux:
find "PAD_DAT_JE_WILT_SCANNEN" \( -name *.avi -o -name *.mkv \)  -type f -exec /usr/bin/python PATH_PERISCOPE/downloadSub.py {} \;

downloadSub.py kan bij jou anders heten, in ieder geval naar je cli-file verwijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

En die houdt dan mijn folder met videobestanden in de gaten? Ik heb voor al mijn series een structuur als \Video\TV Series\<serienaam>\Season x\<videobestanden.mkv>

Dan moet je zeker wel voor elk mapje (elke serie dus) een aparte taak aanmaken? Ik vraag me af hoe dat werkt met Windows Task Scheduler dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Windows weet ik qua batchscripting/python/taakplanner enzo weinig tot niets van

find op linux is recursief, dus die gaat de submappen ook in. Periscope gaat overigens niet werken als je je videobestanden hernoemt, periscope verwacht scene-names.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImmortalSoul
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 21:36
Ik heb een soort van probleem met Sickbeard/TheTVDB/Usenet.

Ik heb de serie "American Dad!" in sickbeard toegevoegd en hij zegt dat de nieuwste aflevering S07E14 is.
Maar, ga ik nu op binsearch/yabsearch kijken dan zie ik dat de nieuwste aflevering die gisteren gepost is: S06E14.

Uitleg:
Kijk ik op wikipedia (nee, die site klopt inderdaad niet altijd) dan weet ik dat Seizoen 1 welgeteld 23 aflevering heeft. Kijk ik in Sickbeard dan heeft S01 7 afleveringen en S02 16 afleveringen.
Bij de TheTVDB denken ze dus dat seizoen 1 en 2 bij elkaar horen. En dat klopt, want ga ik op de Fox website kijken en daar zeggen ze dus ook dat ze bij Seizoen 7 zijn.

Probleem:
Sickbeard denkt dat Seizoen 7 de huidige is, maar die mensen op usenet blijven alles onder Seizoen 6 posten. Hoe kan ik dit oplossen dat Sickbeard toch elke week de nieuwste aflevering download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Same here, ook last van. Wil je dat Sick Beard het goed download moet je de mensen van TheTVDB.com gaan overtuigen dat het zo moet, good luck with that ;w

Volgens FOX is het wel gewoon seizoen 7, dus TheTVDB.com volgt dat. Je moet dan de posters gaan overtuigen, good luck with that ;w

[ Voor 30% gewijzigd door Tsurany op 04-04-2011 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:03

rally

Deyterra Consultancy

Hetzelfde geld overigens ook voor The Family Guy.
Waarbij een aantal "lolbroeken" de volgende epsiode posten voordat hij is uitgezonden, maar het in werkelijkheid de vorige episode is.

HEEL irritant.

Overigens worden bij mij niet altijd de dagelijkse shows goed/tijdig geupdate (David Letterman, Daily Show, Colbert Report en Jay Leno). Soms gaat het even goed, maar vaker word het uitzendschema niet automatisch bijgewerkt... ook niet als ze al wel op TVDB.com staan.

Zijn er meer mensen die daar last van hebben?

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Inderdaad dat geldt ook voor Family Guy. Het probleem ligt echter niet bij TheTVDB, maar bij de releasegroepen. Op alle toonaangevende sites wordt in het geval van Family Guy de aflevering "Road to the North Pole" (dubbelaflevering) als 1 lange aflevering gezien, maar de groepen vinden het twee losse afleveringen. Die groepen is het blijkbaar niet aan het verstand te peuteren, dus zul je tot het einde van seizoen 7 even handmatig de boel moeten downloaden.

Wat misschien wel werkt is op de Google Code pagina van SickBeard een issue aanmaken voor een "exception," dat gebeurt namelijk wel vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

rally schreef op maandag 04 april 2011 @ 08:55:
Hetzelfde geld overigens ook voor The Family Guy.
Waarbij een aantal "lolbroeken" de volgende epsiode posten voordat hij is uitgezonden, maar het in werkelijkheid de vorige episode is.

HEEL irritant.
Oh, vandaar dat mijn XBMC zo verneukt was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:23
* HyperBart gooit Mar2zz een virtueel koekje toe voor zijn geweldige bijdrage aan het scannen van folders en het op punt zetten van Periscope... Draait hier al enkele maanden geweldig goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• croontje
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-07 00:34
croontje schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 00:59:
[...]

Ik heb daarstraks enkele .py files doorzocht om een oorzaak te vinden maar ik zie niks. Ik snap totaal niet waarom midgetspy er gericht zou voor kiezen om die files gewoon los in de root te laten zetten :s
Ik heb de oorzaak ontdekt :p
In het sickbeard script in /etc/init.d wordt volgende regel gebruikt om sickbeard af te sluiten bij een shutdown:
code:
1
wget -q --user=$SBUSR --password=$SBPWD "http://$HOST:$PORT/home/shutdown/"

Dit zorgt er voor dat het systeem bij shutdown een index.html file opslaat in de root folder. Voeg daarom achteraan deze regel het volgende toe --delete-after, dan krijg je
code:
1
wget -q --user=$SBUSR --password=$SBPWD "http://$HOST:$PORT/home/shutdown/" --delete-after

En het is opgelost.

Je kan makkelijk testen door ff alle index files te verwijderen en enkele keren sickbeard te starten en stoppen met:
code:
1
2
/etc/init.d/sickbeard.sh stop
/etc/init.d/sickbeard.sh start

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
Ik heb nog even gekeken, maar dit staat niet in mijn iniscript, maar dat verklaart ook waarom ik sinds februari 2011 geen html-files meer bij had gekregen. dat wget staat niet in het default initscript dat met sickbeard wordt geleverd, maar wel in het initscript wat ainer.org in zijn how to heeft staan en waar ik naar verwijs in mijn blog.

Je kunt het dus ook oplossen door het default init-script te gebruiken van sickbeard zelf. Dan kun je alleen niet van te voren de poort zetten, maar dat kan je oplossen door een default of gebruikte config.ini te plaatsen voor de eerste start en dan daarin de poort te zetten. (die methode gebruikt mijn sickbeard installer ook).

Ik denk dat daemox van ainer.org het wel op prijs zou stellen als je deze 'bug' aan hem meldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriss1981
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15:30
Draai Sickbeard en SABnzbd op een Debian server (minimal install).

Om het leven nog makkelijker te maken draait Couchpotato nu ook, maar het lukt niet om CP te starten tijdens de server startup. Ik gebruik het init-script van Mar2zz welke bestemd is voor Ubuntu, maar zou volgens mij ook met Debian moeten werken.
Wanneer CP start met:
/etc/init.d/couchpotato start

Krijg ik deze foutmelding:
/etc/init.d/couchpotato: 61: start-stop-daemon: not found

Kan iemand mij in de goede richting wijzen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
wat is je output als je sudo update-rc.d couchpotato defaults doet?

debian != ubuntu, maar ik wil we graag weten hoe dit gefixed gaat worden dan kan ik het script erop aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriss1981
update-rc.d: using dependency based boot sequencing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
OP debian is e.e.a. gewijzigd.
Doe eens:
insserv couchpotato? of sudo insserv couchpotato? werkt het daarna?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Laatst online: 23-09 21:53
Manuel schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 16:32:
@Julianl: Wat doet die ^M daar? Heb je het script misschien vanaf een Windows-computer naar jouw NAS gekopiëerd?
Ik heb precies het zelfde probleem met die ^M.
Ik werk op FreeBSD 8.2 en heb Sick Beard binnen gehaald met "git clone".

Ligt dat aan een instelling op de computer?

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
Saeverix schreef op woensdag 06 april 2011 @ 15:42:
[...]

Ik heb precies het zelfde probleem met die ^M.
Ik werk op FreeBSD 8.2 en heb Sick Beard binnen gehaald met "git clone".

Ligt dat aan een instelling op de computer?
Nee, dat zijn de line-endings. Probeer eens dit script wat hier staat.

Of je kunt het onderstaande doen. :)
wget http://tweakers.net/my.tnet/storage/?action=download_file&file_id=15722

mv script.txt script.pl
perl script.pl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriss1981
Mar2zz schreef op woensdag 06 april 2011 @ 12:27:
OP debian is e.e.a. gewijzigd.
Doe eens:
insserv couchpotato? of sudo insserv couchpotato? werkt het daarna?
Neem aan dat ik deze opdracht in /etc/init.d moet uitvoeren?
Dit heb ik gedaan, maar heeft niet geholpen.

Mijn linux kennis rijkt helaas niet ver genoeg om dit zelf te kunnen fixen.

[ Voor 10% gewijzigd door Kriss1981 op 06-04-2011 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar2zz
ik zal squeeze even in een vm zetten zodat ik daar naar kan kijken en kom dan wel met een fix voor het script.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Laatst online: 23-09 21:53
Manuel schreef op woensdag 06 april 2011 @ 16:22:
[...]

Nee, dat zijn de line-endings. Probeer eens dit script wat hier staat.
Ja dat wist ik, maar waarom komt het zo binnen? Dat moet een instelling op de computer zijn. Of het staat zo op de GitHub website. Het is niet bij alle bestanden zo namelijk. Als het een instelling zou zijn dan zou hij die linebreaks in alle bestanden moeten laten zien.

Dus ik denk het een fout van de ontwikkelaar of de GitHub website is.

[ Voor 12% gewijzigd door Saeverix op 06-04-2011 19:23 ]

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Pagina: 1 ... 11 ... 47 Laatste

Dit topic is gesloten.