Door het gebrek aan werk heb ik mijn budget de laatste tijd elders moeten inzetten, maar vooruitlopend op een betere situatie ben ik een beetje onderdelen bij elkaar aan het sprokkelen. Daarvoor, maar ook voor de andere mensen in dit topic lijkt het mij wel interessant een index te maken van websites met onderdelen binnen Nederland en, indien goed genoeg, daarbuiten. Bazzzzzz heeft dit topic met zijn samenkoopacties een beetje gedomineerd en volgens mij is dat niet geheel onterecht (prijs/kwaliteit), maar er is uiteraard meer in de wereld en hoe meer, hoe beter. Voor Reprap en voor de bouwers. Ik kwam tot het volgende (korte) lijstje:
Samenkopen.net - van ons bazzzzz
Reprapworld.com - kleine Nederlandse website
Mendel-parts.com - thuisbasis van de Orca. Lijkt helaas wat problemen te hebben met communicatie en levering en daarom wellicht niet aan te raden
Emakershop.com - binnen- en buitenland, een soort Marktplaats voor Repraponderdelen
Andere suggesties en eventuele opmerkingen over de genoemde sites zijn welkom! Ik zal de post bijwerken en proberen actueel te houden zolang er interesse voor is.
Tof, als het dichterbij zou zijn (en ik mijn geld niet elders nodig zou hebben

) zou ik dit serieus overwegen.
Ze spreken in die link over supports. Welke software gebruikt de Orca dat dat zo bijzonder is, of is het er gewoon bijgezet omdat het voor leken een leuke feature is?
[
Voor 54% gewijzigd door
Anoniem: 172410 op 31-03-2012 22:21
]