Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ratjetoe92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:00
Een iMac 27" i5 2009 versie. Volgens mij is het niet de fan die hard draait. Maar de harddisk maakt gewoon zowat constant een tikkend geluid. maar nu je het zegt, soms gaat die fan wel voor een paar minuten heel hard loeien....

Hey Look, I'm Woody! Howdy! Howdy! Howdy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Je begrijpt me verkeerd, denk dat ik het niet helemaal duidelijk heb geformuleerd. Als je die nieuwe WD Black erin gaat zetten (terwijl je nu een Seagate erin hebt zitten), dan loop je tegen dat temp kabel probleem aan (zelf ook gehad namelijk).

Anders gezegd: Koop een andere compatibele Seagate of koop de WD Black + andere temp kabel

[ Voor 16% gewijzigd door aramdin op 14-04-2011 09:19 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ratjetoe92
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:00
Ah, oke zo. Ik ben eerlijk gezegd niet van plan om er zelf een in te zetten. Laat het gewoon lekker door Apple doen, want heb nog garantie. Enige nadeel dat ik hem dan een aantal weken kwijt ben...

Hey Look, I'm Woody! Howdy! Howdy! Howdy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Ah dat is 1 kopzorg minder :) Denk echter niet dat ze niet zomaar een WD Black erin zetten, maar gewoon dezelfde Seagate

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Beste mensen, ik ga van het zomer naar New York en ik wil graag een MacBook pro.

Waar ik dan tegenaan loop is het exact de zelfde machine als hier in nederland te krijgen is?
Krijg ik geen problemen met andere hard/ software oid?

Enige probleem wat ik zelf al voorzien had was de lichtnet adapter maar die is hier gewoon los verkrijgbaar las ik.

Iemand evaringen of ideén hier over?

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:07
Exact hetzelfde. Alleen toetsenbord wijkt iets af..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-09 19:44

RoyK

Hobby tekenaar

*gerucht*
ik heb begrepen dat de voorraden iMacs in Zweden en Denemarken steeds schaarser worden. Teken van laatste beetjes voor de update?

;)

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 09:18

zAo

GPLv2 Fanboy

RoyK schreef op donderdag 14 april 2011 @ 15:01:
*gerucht*
ik heb begrepen dat de voorraden iMacs in Zweden en Denemarken steeds schaarser worden. Teken van laatste beetjes voor de update?

;)
Bron?

Het zou niet gek zijn want ik heb bijna 4 maanden geleden mijn iMac 5,1 al weggedaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:27

HellBeast

Oh My GoT!

Ratjetoe92 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 09:16:
Een iMac 27" i5 2009 versie. Volgens mij is het niet de fan die hard draait. Maar de harddisk maakt gewoon zowat constant een tikkend geluid. maar nu je het zegt, soms gaat die fan wel voor een paar minuten heel hard loeien....
Ik heb dezelfde Imac en ik had ook last van mijn fan die af en toe harder aanging. Na wat testen bleek dat de schijfcontrole aangaf dat er iets niet lekker was op mijn HD. Dit kon alleen verholpen worden met de installatie DVD. Ik heb toen de installatie DVD erin gedaan en heb hiervan opgestart. Daar heb ik de schijfcontrole gestart en dit heeft wat zaken hersteld.

Nadien heb ik geen problemen meer gehad. Dit weet ik vrijwel zeker, want voorheen draaide de fan precies net zo hard, dat het een irritante trilling op mijn (goedkope Ikea) bureau gaf, die ik ook op mijn toetsenbord voelde.

In ieder geval het proberen waard! Kost niks.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

zAo schreef op donderdag 14 april 2011 @ 15:29:
[...]

Bron?

Het zou niet gek zijn want ik heb bijna 4 maanden geleden mijn iMac 5,1 al weggedaan :+
Een man met een lange regenjas op CS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil m'n Ram geheugen uitbreiden voor m'n iMac 21.5 i3(2010).
Klopt het dat ik dan DDR3-1333, PC3-10600 moet hebben?
Dus deze: http://www.geheugen.com/m...CC_1.5V_uitbreidingen.htm

En maakt het nog wat uit of ik 2x 2gb ram doe of 1x 4gb?
Als ik nu namelijk 4gb doe ben ik goedkoper uit en kan ik later eventueel nog meer uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:22
Kan niet wachten tot de nieuwe gemeld gaan worden, zit al sinds augustus te wachten :P :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

En natuurlijk verwachten we op z'n minst iets met 46" en "Minority Report" interface :+

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Mektheb schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 10:58:
Kan niet wachten tot de nieuwe gemeld gaan worden, zit al sinds augustus te wachten :P :)
Ja je kan altijd blijven wachten he, gewoon kopen als je het nu nodig hebt. In de tussentijd heb je er dan allang plezier aan kunnen beleven :) Al is een Sandy Bridge opvolger wel erg interessant uiteraard...En Minority Report interface teken ik ook voor :P

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Exirion schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 11:33:
En natuurlijk verwachten we op z'n minst iets met 46" en "Minority Report" interface :+
Nou ja en nee :P.

A ik wacht vanwege de GPU upgrade voor gaming want ja ik game graag en ook op een mac.
B Sandy bridge is een enorme preformance boost.

Of er verder veel verandert zou me een piep wezen, ik stel de koop alleen al uit vanwege dit.
En ja natuurlijk blijf je wachten, maar als ik toch in 1x 2800 euro uitgeef dan wacht ik liever dan dat ik nu even snel een 2010 model haal.

[ Voor 13% gewijzigd door Mektheb op 15-04-2011 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

aramdin schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 12:45:
[...]

Ja je kan altijd blijven wachten he, gewoon kopen als je het nu nodig hebt. In de tussentijd heb je er dan allang plezier aan kunnen beleven :) Al is een Sandy Bridge opvolger wel erg interessant uiteraard...En Minority Report interface teken ik ook voor :P
Die opmerking krijg ik bijna dagelijks. Ik vind het een dooddoener in een gesprek. Apple update hun hardware niet wekelijks. This is it, en voor een update zal je moeten wachten tot de heren van Apple daar zin in hebben. Bij een systeem die je zelf samenstel kan je elke week weer nieuwe zooi kopen als je dat zou willen. Je schroeft je kast open en je steekt een kaart in een vrij slot, of je prikt er een andere cpu op.

Nu, weken of korter voor een update een iMac kopen is in dit geval "achterhaalde" hardware aanschaffen voor veel te veel geld. Moet ieder voor zich weten.

Overbrug nu even die weken en schaf straks een weer up to date dingetje aan ipv de oude meuk op tafel zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
RoyK schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 13:22:
[...]

Overbrug nu even die weken en schaf straks een weer up to date dingetje aan ipv de oude meuk op tafel zetten ;)
Damnit, dat is pas een dooddoener ;) Nu wil ik ook een nieuwe >:) . Blijft een persoonlijke keuze en eigenlijk is het ook niet onverstandig om te wachten, €2000+ euro is en blijft veel geld. Lijkt me verstandig om hier een weloverwogen keuze over te maken, tenzij je geld genoeg hebt en het je niets interesseert :+

[edit]
Denk dat Apple het te druk heeft met de witte iPhone uit te brengen

[ Voor 6% gewijzigd door aramdin op 15-04-2011 13:29 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Gelukkig heb ik al 8GB Sodimm liggen klaar voor gebruik.
Wil gewoon wachten tot de "nieuwe" er is en ik hem met i7 en SSD kan bestellen en dan prop ik zelf het geheugen erin en apple care erbij en ik kan weer 5jaar voorruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvdB
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-04-2023
Heb een maand geleden een iMac gekocht. Kom er nu net achter dat een van de USB poorten niet functioneert. :( Gewoon helemaal niet, met geen enkel apparaat.

Wat doet Apple of de reseller hiermee als ik ermee terugga? Het is nu een maand geleden, sturen ze hem op? ruilen ze 'm direct om?

Ook heb ik héél af en toe last van de beeldschermverlichting die op bepaalde helderheid een beetje flikkert. Als ik dan de helderheid omhoog zet is het probleem weg. Probleem doet zich ca. 3x per week voor.

Wat denken jullie? Zijn deze twee problemen reden genoeg om ermee terug te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
NickvdB schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 13:41:
Heb een maand geleden een iMac gekocht. Kom er nu net achter dat een van de USB poorten niet functioneert. :( Gewoon helemaal niet, met geen enkel apparaat.

Wat doet Apple of de reseller hiermee als ik ermee terugga? Het is nu een maand geleden, sturen ze hem op? ruilen ze 'm direct om?

Ook heb ik héél af en toe last van de beeldschermverlichting die op bepaalde helderheid een beetje flikkert. Als ik dan de helderheid omhoog zet is het probleem weg. Probleem doet zich ca. 3x per week voor.

Wat denken jullie? Zijn deze twee problemen reden genoeg om ermee terug te gaan?
USB poort is kapot of een mankement is dus terug gaan ja.
Scherm flikkert hoort niet dus ja terug gaan.

Wat gaan ze doen ?, 50% kans ze hem dus opsturen en je zonder zit shit happands liever nu dan straks buiten je garantie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Bij de winkel waar ik werk zit er een DOA termijn op producten van 7 dagen, binnen die periode wordt een product meteen omgeruild. Ik gok dat Apple resellers ook ongeveer zo'n termijn hanteren. Gezien je de iMac al een maand hebt zullen ze hem hoogstwaarschijnlijk gaan opsturen. Voortaan als je zoiets koopt meteen alles even een keertje testen is mijn advies. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

aramdin schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 13:28:
[...]

Damnit, dat is pas een dooddoener ;) Nu wil ik ook een nieuwe >:) . Blijft een persoonlijke keuze en eigenlijk is het ook niet onverstandig om te wachten, €2000+ euro is en blijft veel geld. Lijkt me verstandig om hier een weloverwogen keuze over te maken, tenzij je geld genoeg hebt en het je niets interesseert :+

[edit]
Denk dat Apple het te druk heeft met de witte iPhone uit te brengen
Ik vrees het ook Aramdin :) Het is wat dat betreft iPad2 hier en iPhone4 en 5 daar.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Ik wacht ook nog ff op de nieuwste iMac en Mac Mini. Natuurlijk snap ik dat je niet een eeuwigheid kunt wachten, maar als de nieuwe eraan zit te komen vind ik het zonde om nu spullen aan te schaffen.

Hetzelfde als mensen die nu het huidige model auto kopen, terwijl er na een paar maandjes het nieuwe model komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 10:49:
Ik wil m'n Ram geheugen uitbreiden voor m'n iMac 21.5 i3(2010).
Klopt het dat ik dan DDR3-1333, PC3-10600 moet hebben?
Dus deze: http://www.geheugen.com/m...CC_1.5V_uitbreidingen.htm

En maakt het nog wat uit of ik 2x 2gb ram doe of 1x 4gb?
Als ik nu namelijk 4gb doe ben ik goedkoper uit en kan ik later eventueel nog meer uitbreiden.
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Er is hier een speciaal topic voor. Ik stel voor dat je daar je vraag post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks, wist ik niet, excuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Mini Poeper schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 20:13:
Ik wacht ook nog ff op de nieuwste iMac en Mac Mini. Natuurlijk snap ik dat je niet een eeuwigheid kunt wachten, maar als de nieuwe eraan zit te komen vind ik het zonde om nu spullen aan te schaffen.

Hetzelfde als mensen die nu het huidige model auto kopen, terwijl er na een paar maandjes het nieuwe model komt...
Is het al bekend wanneer de nieuwe modellen komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ruffzz schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 10:47:
[...]

Is het al bekend wanneer de nieuwe modellen komen ?
Gok de aankondigingen weer halverwege MEI zullen zijn.
Misschien zelfs juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Mektheb schreef op zaterdag 16 april 2011 @ 10:54:
[...]

Gok de aankondigingen weer halverwege MEI zullen zijn.
Misschien zelfs juni.
Zou op zich mooi zijn. Dan is het vakantiegeld ook binnen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:42
aramdin schreef op donderdag 14 april 2011 @ 09:24:
Ah dat is 1 kopzorg minder :) Denk echter niet dat ze niet zomaar een WD Black erin zetten, maar gewoon dezelfde Seagate
Apple levert imac's met een WD Black schijf dus dat kan gewoon prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Dat kan best, maar in geval van de andere tweaker ligt het wat anders. Die heeft een Seagate erin zitten, denk niet dat ze zomaar "opeens" een WD Black erin zetten. Apple zal denk ik eerder geneigd zijn op de faulty schijf voor dezelfde te vervangen, ze zullen anders namelijk anders ook een andere temp kabel moeten installeren.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:57
Ik heb al een aantal keer overwogen om toch een iMac aan te gaan schaffen, mede dankzij de geweldige ondersteuning mbt DAW software.

Maar behalve als de update betere modellen bevat ga ik toch voor een hackintosh denk ik, want (behalve de duurste versie) de iMacs van nu hebben in mijn ogen gewoon niet genoeg kracht, en zeker niet voor het geld dat je ervoor neerlegt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Muchachooo schreef op maandag 18 april 2011 @ 18:58:
Ik heb al een aantal keer overwogen om toch een iMac aan te gaan schaffen, mede dankzij de geweldige ondersteuning mbt DAW software.

Maar behalve als de update betere modellen bevat ga ik toch voor een hackintosh denk ik, want (behalve de duurste versie) de iMacs van nu hebben in mijn ogen gewoon niet genoeg kracht, en zeker niet voor het geld dat je ervoor neerlegt...
Verschillend kwa mening.

Al zijn IPS schermen tegenwoordig beter betaalbaar, schijnt die van de iMac op 500euro kwaliteit / prijs verhouding te liggen. ( als je kijkt naar een 27" IPS scherm )
De hardware mag inderdaad wat dikker, maar met de nieuwe line up van Sandybridge en de "if's" dat standaard i7 gaat worden.
Is een iMac 27" met een i7 Sandybridge zeker betaalbaar.

Een hackintosh geeft ook zo ze waar voor je geld, ( heb er ook 1 dus ik snap wel wat je bedoeld )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Muchachooo schreef op maandag 18 april 2011 @ 18:58:
Zie mijn comment hieronder. Vergeet niet dat we hier praten over een toestel dat zo groot is als die Dell monitor alleen. Zowiezo kom je al een heel eind met gewoon wat geheugen en een SSD. Als je meer wilt, is er de Mac Pro en als je dat ook te duur vind, dan is een DIY-PC natuurlijk altijd meer "bang for the buck". Dat is met zoveel dingen natuurlijk.

Zowiezo is een hackintosh niet zo simpel als een PC met dan wat filetjes en hoppa. Zowiezo uitzoeken welke hardware wel en niet werkt en updates moeten vermeden worden.
Mektheb schreef op maandag 18 april 2011 @ 19:28:
[...]
Al zijn IPS schermen tegenwoordig beter betaalbaar, schijnt die van de iMac op 500euro kwaliteit / prijs verhouding te liggen. ( als je kijkt naar een 27" IPS scherm )
Van de vrachtwagen gevallen misschien maar een 27" IPS scherm met 2560x1600 resolutie kost toch nog steeds makkelijk 1000€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Enkel Dell heeft een model dat het zelfde paneel gebruikt, naar mijn weten. Deze kost 600+ euros.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Zie die link in "1000€" juist boven jouw post ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Ah, omdat je het over 1000 euro had heb ik niet gekeken. Het scherm kost hier in Nederland 672 euro

pricewatch: Dell Ultrasharp U2711

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
RoyK schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 09:08:
Ah, omdat je het over 1000 euro had heb ik niet gekeken. Het scherm kost hier in Nederland 672 euro

Precies, en dan nog de "hardware van je pc " en een keyboard en mouse en je zit ook wel rond de 1500 1600 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

RoyK schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 09:08:

Hmm vreemd ik keek eerst op de Nederlandse Dell website, waar hij niet tussen stond, toen op de US store en daar stond hij ook al richting de 1000$, dus de prijs op Amazon leek me realistisch. Hoe kan het dat al die andere winkels hem 30-40% goedkoper kunnen krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Mektheb schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 10:34:
[...]

Precies, en dan nog de "hardware van je pc " en een keyboard en mouse en je zit ook wel rond de 1500 1600 euro.
Jazeker, maar dan heb je wel een i7 met 8+ gig geheugen, SSD etc. Als je die opties in de Apple store zou kiezen kan je makkelijk uitgroeien naar 2500+ euro. Het is redelijk om te zeggen dat de producten bij Apple gewoon een stuk duurder zijn, ook de standaard artikelen die hun in een mooi jasje prikken.

Een iMac koop je (in mijn geval) voor het totaal plaatje. En daar leg ik wat meer geld voor neer dan dat de hardware in principe waard is. Eigenlijk best stom.

[ Voor 7% gewijzigd door RoyK op 19-04-2011 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
RoyK schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 11:28:
[...]

Jazeker, maar dan heb je wel een i7 met 8+ gig geheugen, SSD etc. Het is redelijk om te zeggen dat de producten bij Apple gewoon een stuk duurder zijn, ook de standaard artikelen die hun in een mooi jasje prikken. Een iMac koop je (in mijn geval) voor het totaal plaatje. En daar leg ik wat meer geld voor neer dan dat de hardware in principe waard is. Eigenlijk best stom.
True :)
En dat is dus ook mijn rede, en ja je betaald wat meer maar krijg er toch een plaatje voor terug
een SSD / 8GB + 4gb standaard zet ik er zelf wel in.

Het gaat inderdaad om het plaatje, bedoel een normale PC zijn normale onderdelen, in een iMac zijn Laptop onderdelen en dus al anders.
En duurder, of dat nou het verschil maakt tussen de onderdelen van een hackintosh of een iMac zou mij me piep roesten, ik wil een alles in 1 geval met 1 snoertje en verder niks nakes nada, die nog zuinig kan zijn ook als het moet en niet zoals mijn gtx295 een batterij stroom vreet.

[ Voor 24% gewijzigd door Mektheb op 19-04-2011 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:57
Mektheb schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 11:29:
[...]

True :)
En dat is dus ook mijn rede, en ja je betaald wat meer maar krijg er toch een plaatje voor terug
een SSD / 8GB + 4gb standaard zet ik er zelf wel in.

Het gaat inderdaad om het plaatje, bedoel een normale PC zijn normale onderdelen, in een iMac zijn Laptop onderdelen en dus al anders.
En duurder, of dat nou het verschil maakt tussen de onderdelen van een hackintosh of een iMac zou mij me piep roesten, ik wil een alles in 1 geval met 1 snoertje en verder niks nakes nada, die nog zuinig kan zijn ook als het moet en niet zoals mijn gtx295 een batterij stroom vreet.
Daar heb je wel weer een punt, maar een hackintosh is ook gebaseerd op de Mac Pro, niet op de iMac :) En met een Mac Pro zou je niet minder snoertjes hebben naar mijn idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Een Imac heeft ook een hogere WAF (Wife Acceptance Factor). Een normale PC met (loeiende) kast had ik nooit in de woonkamer kunnen plaatsen zonder gezeik. Het design van de Imac (en het ontbreken van kabeltroep) is door vrouwlief wel goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
HellBeast schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 14:40:
Een Imac heeft ook een hogere WAF (Wife Acceptance Factor). Een normale PC met (loeiende) kast had ik nooit in de woonkamer kunnen plaatsen zonder gezeik. Het design van de Imac (en het ontbreken van kabeltroep) is door vrouwlief wel goedgekeurd.
Dit, plus dat vrouwlief dan in eens wel de helft wil mee financieren ;)
( blijft toch ONS geld maar toch )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IMac supplies are tightening volgens Macrumors

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartos88
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 11:00
Brm-G schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 18:05:
IMac supplies are tightening volgens Macrumors
Woohoo! Hopelijk is ie er volgende week of de week erna :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 21:48
HellBeast schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 14:40:
Dan heb je wel een zwaar leven, ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik weet niet hoeveel vrouwen jij kent die het normaal vinden om een PC in de woonkamer neer te zetten, maar ikzelf vind PC's in woonkamers het ultieme pauper-zijn. Dan is een design-PC (met lage geluidsdruk) dan het enige wat het nog fatsoeneert en ja, da's een Mac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Delerium schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 19:05:
Ik weet niet hoeveel vrouwen jij kent die het normaal vinden om een PC in de woonkamer neer te zetten, maar ikzelf vind PC's in woonkamers het ultieme pauper-zijn. Dan is een design-PC (met lage geluidsdruk) dan het enige wat het nog fatsoeneert en ja, da's een Mac.
Klopt als een bus. Mijn vrouw wil geen pc in de woonkamer. Maar de iMac mocht ik wel op de eettafel zetten.. stelletje hypocriete figuren van genus! :P

http://www.macrumors.com/...ead-of-potential-refresh/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Delerium schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 19:05:
Ik weet niet wat voor karakter jij hebt, maar ik laat me dingen niet zo snel vertellen. Vooral als ik al woorden hoor van, dat mag van mijn vrouw. Dan heb je best een zwaar leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Kom op he, dit hoeft geen discussie te worden wie "man boven vrouw" leeft of "alles gelijk". iMac's yo !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

NotSoSteady schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 20:30:
[...]

Ik weet niet wat voor karakter jij hebt, maar ik laat me dingen niet zo snel vertellen. Vooral als ik al woorden hoor van, dat mag van mijn vrouw. Dan heb je best een zwaar leven.
Het is nog veel zwaarder als ik mijn eigen shirts moet strijken! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
HellBeast schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 20:58:
[...]

Het is nog veel zwaarder als ik mijn eigen shirts moet strijken! ;)
Haha daar heb je een punt. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
  • Laatst online: 28-08-2024
Ff een vraagje. Als ik op mijn macbook pro (die ik binnenkort ga aanschaffen :D ) windows 7 wil laten draaien. Kan ik dit dan doen door de installatie cdrom te gebruiken die ik ook voor mijn pc heb gebruikt? Dit is 64bit btw. Of moet ik een 'speciaal' cdtje hiervoor hebben?

Edit: Ow verdraaid.. zit ik op de verkeerde afdeling met deze vraag..?

[ Voor 11% gewijzigd door Pablo11392 op 19-04-2011 21:41 ]

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:04

_AN

pablo11392 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 21:38:
Ff een vraagje. Als ik op mijn macbook pro (die ik binnenkort ga aanschaffen :D ) windows 7 wil laten draaien. Kan ik dit dan doen door de installatie cdrom te gebruiken die ik ook voor mijn pc heb gebruikt? Dit is 64bit btw. Of moet ik een 'speciaal' cdtje hiervoor hebben?

Voor zover ik weet kan dit met de 'normale' CD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John
  • Laatst online: 10:40

John

🚀

pablo11392 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 21:38:

Dit kan gewoon met de normale CD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
aramdin schreef op maandag 18 april 2011 @ 09:07:
Dat kan best, maar in geval van de andere tweaker ligt het wat anders. Die heeft een Seagate erin zitten, denk niet dat ze zomaar "opeens" een WD Black erin zetten. Apple zal denk ik eerder geneigd zijn op de faulty schijf voor dezelfde te vervangen, ze zullen anders namelijk anders ook een andere temp kabel moeten installeren.
Ik ook zoals je eerder had kunnen lezen. Deze heb ik nu vervangen voor exact zelfde seagate schijf en de fan gaat na installatie van osx flink loeien. Kabeltje kon er maar op een manier in. Maar eens wachten tot mijn WD black met temp geval er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Hmm vreemd, dat zou normaal gesproken zo moeten werken. OWC heeft zelf ook een lijst bijgehouden welke drives zeker weten werken: http://blog.macsales.com/...n-upgrading-late-09-imacs (via deze site: http://www.everymac.com/s...o-upgrade-hard-drive.html )

Succes en ben benieuwd naar jouw verdere ervaringen

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
Ik was op google aan het zoeken naar macbook skins. Nu kwam ik op de site www.gelaskins.com terecht. Hier kan je kiezen voor welke laptop je hebt. Je kan uit 3 dingen kiezen:

15" macbook pro
15"macbook pro unibody
15"macbook pro unibody (apple cutout)

Ik snap alleen het verschil niet tussen deze dingen...Met apple cutout behoudt je dan denk ik nog je apple icoontje in het midden? Maar die andere twee vat ik niet helemaal.

RTX 4070 Ti SUPER 16G GAMING SLIM WHITE | AMD Ryzen 7 7800X3D | MAG B650 TOMAHAWK | Kingston Fury 32GB | NZXT H5 Flow All White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:42

Step

step@tweakers.net#

pablo11392 schreef op donderdag 21 april 2011 @ 14:02:
Ik was op google aan het zoeken naar macbook skins. Nu kwam ik op de site www.gelaskins.com terecht. Hier kan je kiezen voor welke laptop je hebt. Je kan uit 3 dingen kiezen:

15" macbook pro
15"macbook pro unibody
15"macbook pro unibody (apple cutout)

Ik snap alleen het verschil niet tussen deze dingen...Met apple cutout behoudt je dan denk ik nog je apple icoontje in het midden? Maar die andere twee vat ik niet helemaal.
Hiervoor zit je in het verkeerde topic. :)

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pablo11392
Step schreef op donderdag 21 april 2011 @ 14:03:
[...]

Hiervoor zit je in het verkeerde topic. :)
Welke dan wel? :/ macbook Pro (ervaring en discussie) zeker...? keek ik weer verkeerd :P

[ Voor 15% gewijzigd door Pablo11392 op 21-04-2011 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
aramdin schreef op donderdag 21 april 2011 @ 13:45:
Hmm vreemd, dat zou normaal gesproken zo moeten werken. OWC heeft zelf ook een lijst bijgehouden welke drives zeker weten werken: http://blog.macsales.com/...n-upgrading-late-09-imacs (via deze site: http://www.everymac.com/s...o-upgrade-hard-drive.html )

Succes en ben benieuwd naar jouw verdere ervaringen
Ik had nog een optical kabeltje liggen en op de nieuwe WD black geplakt. Ik heb nu een Green en 2 verschillende seagates getest, maar ze gingen allemaal na een tijdje op 4500 toeren.

Je kan het kabeltje er ook uit laten dan gaat die op 1100 toeren. Je kan het hoger zetten met cpufan tootlje. Zou er alleen dan een 5400 toeren schijf gebruiken omdat deze minder heet worden.

Dit is tevens het kabeltje: https://www.applecomponen...able-temp-sensor-optical/

[ Voor 5% gewijzigd door rhodium op 22-04-2011 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Ik heb ook een dergelijk kabeltje liggen en bij mij werkte die wel, als in: de fan gaat niet op volle toeren draaien. Even nagezocht en heb hetzelfde kabeltje als jou toendertijds besteld (part 922-9229)

Zie: http://www.applemacparts....sensor-cable-p-71667.html

RPM kan ik aanpassen middels http://www.derman.com/iMac-Fan-Control . Temp wordt echter niet correct uitgelezen.

[edit]
Ter info, ik heb een 27" iMac i7 Late 2009 model

[ Voor 5% gewijzigd door aramdin op 22-04-2011 12:28 . Reden: sys specs erbij ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Laatst online: 13:25

Saven

Administrator

Hoe doen de mensen met een 27" imac dat als ze een gedownloade dvd ofzo willen kijken? Op 1080p wordt het er al niet mooier op natuurlijk, maar op de resolutie van de 27" imac lijkt het me helemaal knudde.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Saven schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 17:38:
Hoe doen de mensen met een 27" imac dat als ze een gedownloade dvd ofzo willen kijken? Op 1080p wordt het er al niet mooier op natuurlijk, maar op de resolutie van de 27" imac lijkt het me helemaal knudde.. ?
Ligt toch aan wat voor kwaliteit je het download ?, bedoel ik zelf als ik een Bluray download is het er wel 1 van 25gb.

Of afleveringen van Series op 720p of 1080p is natuurlijk prima te doen, dvd's zijn het bij mij al maanden niet meer.
HD of ik kijk wel niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Laatst online: 13:25

Saven

Administrator

ja dvdtjes heb ik het over dus normale dvdrip van 4,7gb ofzo :P bluray duurt me te lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:53
Saven schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 19:11:
ja dvdtjes heb ik het over dus normale dvdrip van 4,7gb ofzo :P bluray duurt me te lang :P
Een 720p HD rip is ook van die grootte.. wie downloadt er tegenwoordig nog dvd's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
aramdin schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 12:27:
Ik heb ook een dergelijk kabeltje liggen en bij mij werkte die wel, als in: de fan gaat niet op volle toeren draaien. Even nagezocht en heb hetzelfde kabeltje als jou toendertijds besteld (part 922-9229)

Zie: http://www.applemacparts....sensor-cable-p-71667.html

RPM kan ik aanpassen middels http://www.derman.com/iMac-Fan-Control . Temp wordt echter niet correct uitgelezen.

[edit]
Ter info, ik heb een 27" iMac i7 Late 2009 model
Met het optical kabeltje ging het wel goed. Maar niet met de originele kabel en 2 soort gelijke seagates. Heb hem ook op de kop geprobeerd en eigelijk elke combinatie die mogelijk was.

Wat wel werkte was kabel voorzien van kleiner kopje met een Western Digital Green 2TB. Deze schijf had ik helaas even geleent om te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:04
Morgen de 3,06 bij mediamarkt voor 999,-
Dat lijkt me, zelfs met oog op komende verversingen, wel een goeie prijs?

Enige waar ie voor gebruikt zal worden is downloaden en een beetje Photoshop.
Doe hetzelfde nu op een 3 jaar oude iMac, dus 't is allemaal sowieso sneller.

Iemand nog een reden waarom ik toch beter kan wachten op nw processoren?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matthijst schreef op zondag 24 april 2011 @ 10:41:

Dat klinkt dan weer erg interessant, is die aanbieding overal of specifiek voor een vestiging?

Ik zit met dezelfde overweging, 200 euro korting maar toch voldoende voor wat ik ermee doe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkeey
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:16
matthijst schreef op zondag 24 april 2011 @ 10:41:

Let bij de media markt wel goed op of je het juiste model koopt. Ze willen nog wel eens aangeven dat het het huidige model is die korting krijgt, maar dan blijkt het een model van vorig jaar te zijn oid.

Ik photoshop prima op de 27inch, downloaden kan overal natuurlijk. Wachten op de nieuwe processoren is altijd leuk, maar voor deze prijs zou het zonde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Let erop dat het een 2010 model is met intel core i3 processor. De generatie hiervoor had ook een 3,06GHz processor maar dat was een core 2 duo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Laatst online: 03-10 12:30

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Ik erger me een klein beetje aan mijn Mac. M'n SD kaartlezer is zeer onbetrouwbaar... Pakt hem 80x niet en 1x wel zegmaar. Ik heb al CMD+Option+P+R gedaan, uitgezet, herstart, andere kaart etc. Nog steeds blijft het kut. Ik vind het gewoon irritant dat een Mac van 1800 euro een probleem heeft met een SD lezer van 5 euro...

Het lastige is dat ik niet weet of het nou Software of Hardware is. En ja, ik heb nog garantie maar dan ben ik vast m'n systeem een week of twee kwijt...

[ Voor 18% gewijzigd door sebastius op 24-04-2011 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
@Hierboven:
- i3 540 Processor (3,06HGz, 4MB L2 cache)
- ati HD4670
- 4GB, 500GB,
- MC508

Weet eigenlijk niet bij welke MM's het is, hoorde het van een collega.

[ Voor 28% gewijzigd door matthijst op 24-04-2011 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-09 14:32

Flappiewappie

Hier nog meer

Ik heb een vraagje over een iMac uit 2009.

In de onderkant van het scherm zit een duidelijke verkleuring (gelig) hij zit nog een maandje in de garantie, dus ik zou hem graag laten nakijken hiervoor. Iemand daar ervaring mee?

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerritGekke
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-09 18:32

GerritGekke

Gamechanger

Saven schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 17:38:
Op de 27" zou ik toch wel minstens een 720p filmpjes willen zien, want bij DVD op full screen kan je de pixels ook wel bijna tellen. Google eens naar "VLC mac 1080p" zou moeten werken.

 Karma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
999,- Boreelplein in Deventer had er een stuk of 20 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

GerritGekke schreef op maandag 25 april 2011 @ 10:24:
[...]

Op de 27" zou ik toch wel minstens een 720p filmpjes willen zien, want bij DVD op full screen kan je de pixels ook wel bijna tellen. Google eens naar "VLC mac 1080p" zou moeten werken.
Ach joh, als het een goede film is dan kijk ik die DVD's ook nog wel. Vooral veel (oude) series zijn niet in HD te krijgen en dan moet je maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De nieuwe iMacs komen eraan, waarschijnlijk begin mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

Goed nieuws Brm-G ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuk217
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 26-09 11:57
Eindelijk beginnen de geruchten wat concreter te worden. Ik wacht al sinds januari. Sterker nog, ik kan het huidige model met 25% korting kopen en heb tot 30 april om te beslissen. Hopelijk is tegen die tijd duidelijk of de upgrade de moeite echt waard is, of ik beter voor de korting kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius

sebastius

Nou ja, er zitten nu ook al prima processoren in (zeker TOV de sprong die de MBP's hebben gehad met de update, die zijn van c2duo naar Sandy Bridge gegaan, de iMac's hebben al i3 en i5 processoren). 25% korting is niet slecht natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:18
En waar regel jij die korting van 25%? dat is op 2k aardig wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuk217
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 26-09 11:57
Aanbod van 't werk. Ik krijg op de nieuwe 12,5% dus het verschil is zoiezo al kleiner dan ik misschien deed overkomen. Je wordt alleen hebberig als het je wordt aangeboden. Ik wacht nog even af, maar de keuze is niet makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-03 23:10
hopelijk simpele vragen:

ik wil een 30" ACD 2560x1600 scherm gaan aanschaffen als hoofdmonitor aangesloten op mijn iMac 27" 2009 3,06 8GB - 1TB

1: kan een iMac uit 2009 het aan om een Apple 30" 2560x1600 scherm als 2e / 1e scherm te gebruiken
^
ik gebruik de simpele ATI Radeon HD 4670 256Mb in mijn iMac, verder ga ik de monitor alleen gebruiken om mijn bureaublad uit te breiden voor groter beeld met MS office of safari, geen editing

2: Aansluiten gaat via een DVI naar Mini dislayport kabel?

[ Voor 24% gewijzigd door rbrouwers123 op 26-04-2011 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:34
Ja. Maar waarom zou je zon bejaard scherm kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rbrouwers123 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 22:15:
hopelijk simpele vragen:

ik wil een 30" ACD 2560x1600 scherm gaan aanschaffen als hoofdmonitor aangesloten op mijn iMac 27" 2009 3,06 8GB - 1TB

1: kan een iMac uit 2009 het aan om een Apple 30" 2560x1600 scherm als 2e / 1e scherm te gebruiken
^
ik gebruik de simpele ATI Radeon HD 4670 256Mb in mijn iMac, verder ga ik de monitor alleen gebruiken om mijn bureaublad uit te breiden voor groter beeld met MS office of safari, geen editing

2: Aansluiten gaat via een DVI naar Mini dislayport kabel?
Kun je dat scherm goedkoop 2ehands kopen? Anders is de nieuwe 27" misschien de betere keus. Zeker als je die op een kleine verhoging zet, dan komt die op gelijke hoogte met je iMac.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 22:23:
[...]

Kun je dat scherm goedkoop 2ehands kopen? Anders is de nieuwe 27" misschien de betere keus. Zeker als je die op een kleine verhoging zet, dan komt die op gelijke hoogte met je iMac.
Ja ik kan er goedkoop 2ehands aankomen, bejaard scherm? ik mijn ogen is de 30" variant nog een behoorlijk uitstekend scherm met zijn 2560x1600, Maar ik heb nog steeds geen antwoord mijn vraag?

wie heeft het antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ja dat kan, maar je hebt wel een mini displayport naar dual link dvi-kabel nodig.

Edit: ik ga nu wel twijfelen want hier staat de iMac niet bij.
http://store.apple.com/nl/product/MB571Z/A?mco=MTY3ODQ5OTY

[ Voor 43% gewijzigd door Canaria op 26-04-2011 22:52 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123
Canaria schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 22:49:
Ja dat kan, maar je hebt wel een mini displayport naar dual link dvi-kabel nodig.

Edit: ik ga nu wel twijfelen want hier staat de iMac niet bij.
http://store.apple.com/nl/product/MB571Z/A?mco=MTY3ODQ5OTY
En gaat dit ook vloeiend werken, ik ga er dus gewoon simpele programma's opdraaien:
95% van de tijd: MS Office, iTunes, Safari, Mail that's it

dat moet allemaal geen probleem zijn, en een 1080p iTunes film werkt dat gewoon lekker vloeiend met deze videokaart?

EDIT:
http://support.apple.com/kb/HT3571

Kan een 27" iMac '09 (8Gb Ram, 3,06Ghz) met een ATI 4670 256Mb het aan om een 30" ACD Full Resolution 2560x1600 met die dual link dvi adapter te laten draaien?

[ Voor 19% gewijzigd door rbrouwers123 op 27-04-2011 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Laatst online: 03-10 18:19

World Citizen

FreeReef.nl

Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst, maar.....

Ik krijg net de folder van Saturn binnen. Die hebben een Apple actie... bv de iMac krijg je met een gratis kado bon 100€...

In het verleden betekende dit dat het product binnen 2 weken geupdate word. Want tegen die tijd krijg je dezelfde imac niet met een kortingsbon, maar met 100 euro korting.. Zo werkt Saturn altijd...
Aangezien de iMac ivm Thunderbolt logischerwijs geupdate moet worden... komt het net allemaal lekker uit.

Ik durf nu bijna zeker te zijn over een update binnen 3 weken. Dit aanbiedingsgrapje halen ze altijd uit.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Ik hoop op volgende week dinsdag, aangezien ik niet langer meer kan wachten :P

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK

RoyK

Hobby tekenaar

NickySantoro schreef op woensdag 27 april 2011 @ 13:47:
Ik hoop op volgende week dinsdag, aangezien ik niet langer meer kan wachten :P
Daar lijken alle berichten wel naar toe te gaan inderdaad. Ik wacht nog wel even de benchmarks af, en beslis daarna of ik voor een i5 of i7 ga. Ik hoop dat er meer keuzes zijn in SSD schijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123
Kan een 27" iMac '09 (8Gb Ram, 3,06Ghz) met een ATI 4670 256Mb het aan om een 30" ACD Full Resolution 2560x1600 met die dual link dvi adapter te laten draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoyK schreef op woensdag 27 april 2011 @ 14:24:
[...]

Daar lijken alle berichten wel naar toe te gaan inderdaad. Ik wacht nog wel even de benchmarks af, en beslis daarna of ik voor een i5 of i7 ga. Ik hoop dat er meer keuzes zijn in SSD schijven.
Ik gok ook op volgende week dinsdag! Wordt denk ik een relatief grote performance verbetering tov het huidige model. Sandy Bridge en Thunderbolt, what else do you need?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

rbrouwers123 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 15:40:
Moeiteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
  • Laatst online: 03-10 17:05
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 17:17:
[...]

Ik gok ook op volgende week dinsdag! Wordt denk ik een relatief grote performance verbetering tov het huidige model. Sandy Bridge en Thunderbolt, what else do you need?!
Dikkere videokaart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

In theorie mogelijk via Thunderbolt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maaark
  • Laatst online: 03-10 17:05
Haha, kunnen ze beter gewoon inbouwen.. als ik dan toch moet gaan prutsen kan ik beter zelf een pc samenstellen :)
Pagina: 1 ... 14 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Levertijden, voorraden etc. mag in [Apple producten] Levertijden - Deel 8