Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik heb zelf 3 battle.net accounts, 1 met 3 accounts en de andere 2 met losse accounts. 2 van de 3 accounts waren van voor b.net, dus weet niet of RAF ook werkt binnen 1 battle.net account. De laatste keer, die rocket, heb ik via een aparte battle.net account laten lopen, zekerheid boven allesNMe schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:32:
Hmm, hoe doe ik dit eigenlijk? Kan ik die nieuwe account aan mijn bestaande account hangen en nog steeds in aanmerking komen voor de RAF-mount? Heeft iemand daar ervaring mee?
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 23-11-2010 16:02 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Anders morgen maar activerne
Vanaaf dus nog ff snel een orc/tauren rollen, de q met finding Mankrik's wife starten, en dan kijken wat er mee gebeurt na morgen. ;-)Rakkerzero schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 15:59:
Vanaf morgen kan je inderdaad beginnen met een Tauren paladin of een Undead hunter inclusief de nieuwe quests enzo.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
[ Voor 4% gewijzigd door NMe op 23-11-2010 16:22 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik heb net een RAF gedaan, mijn eigen mailadres ingevuld (zelfde als Battle.net account) en vervolgens met de code in de mail een nieuwe game toegevoegd aan mijn account. Op de RAF-pagina zie ik nu inderdaad dat er nog een account aan de mijne is gekoppeld. Die heb ik geupgraded naar full voor 5 euro, en ook dat zag ik op de RAF-pagina. Straks op het station even een game card kopen (ik betaal liever eenmalig 25 euro voor 2 maanden dan 33 voor 3 maanden via automatische incasso die ik meteen weer uit moet zettenSinergyX schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:01:
[...]
Ik heb zelf 3 battle.net accounts, 1 met 3 accounts en de andere 2 met losse accounts. 2 van de 3 accounts waren van voor b.net, dus weet niet of RAF ook werkt binnen 1 battle.net account. De laatste keer, die rocket, heb ik via een aparte battle.net account laten lopen, zekerheid boven alles
@hierboven: ik heb je even een handje geholpen.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Top! Dank je wel.
Ik heb even terug gekeken, zie al waarom ik dus gesplitste battle.net's gebruik, creditcard issues. Bij 3 betalingen wordt automatisch alles op 'hold' gezet (TBC, LK, sub) en mag je je gaan identificeren, terwijl je met meerdere battle.net accounts dit dus niet krijgNMe schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:20:
Ik heb net een RAF gedaan, mijn eigen mailadres ingevuld (zelfde als Battle.net account) en vervolgens met de code in de mail een nieuwe game toegevoegd aan mijn account. Op de RAF-pagina zie ik nu inderdaad dat er nog een account aan de mijne is gekoppeld. Die heb ik geupgraded naar full voor 5 euro, en ook dat zag ik op de RAF-pagina. Straks op het station even een game card kopen (ik betaal liever eenmalig 25 euro voor 2 maanden dan 33 voor 3 maanden via automatische incasso die ik meteen weer uit moet zetten).
Met zulke onzin ben ik altijd snel geneigt om gewoon via de 'card sellers' te gaan werken, even snel en geen limitatie op je aankopen.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
We krijgen dus eerst nog een INGAME cinematic te zien.How is The Shattering going to happen? Should we expect an epic ending to the pre-Cataclysm event and elemental invasions?
Tom Chilton: The culmination, we're already at the final stage of the event that builds up to The Shattering. The final "event" is the in-game cinematic. And that's really what the transition is for players, that players will play through this event that's building up and then at some point... just because of the realities of the code, we have to flip a switch.
So we're going to be doing that during maintenance when The Shattering happens, and so when players log back in for the first time, it's a very small patch for players, and be introduced to the cinematic. That's suppose to be what happened while you were asleep. Conceptually, this is what just happened while you weren't controlling your character.
Had ik al verwachtRakkerzero schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:52:
Dit is wel interessant:
[...]
We krijgen dus eerst nog een INGAME cinematic te zien.
'Meanwhile in Orgrimmar...'
Meanwhile a couple of years after the lichking, wich didnot happan yet for your charSinergyX schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:56:
Maar als je nu enkel Belfs heb die fijn aan het spelen zijn in de tuinen van Silvermoon, dan hoef je dat toch niet te weten?
'Meanwhile in Orgrimmar...'
20Belf - Hello, i came here to train, i want to defeat the Lich Ki.. WTF?
Levellen gaat ook vrij snel nu gelukkig; met een beetje mazzel (nouja, beetje regelmatig spelen) ben ik nog wel 80 voor Cataclysm uitkomt ook. Kan ik daarna gelijk verder levellen met de rest van de guild. Zou wel mooi zijn.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ik heb namelijk nog geen mail gehad, terwijl anderen al lang hun pet hebben ontvangen.
Zijn er mensen op dit forum die ook nog wachten op de hun pet?
Misschien komt het door de betalingswijze? Ik heb namelijk betaald met debit credit (automatische incasso).
Ik vind het vooral jammer dat er weinig informatie wordt gegegeven over dit onderwerp. Verder zou ik nu niet weten bij wie ik aan moet kloppen voor hulp over dit onderwerp. De site van DirectTV is geloof ik ook niet meer normaal bereikbaar. Wie weet er meer?
Waarom niet gewoon even met support bellen/mailen?Shady15 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:15:
Weet iemand eigenlijk al hoe het zit met de Deathy pet van Blizzcon?
Ik heb namelijk nog geen mail gehad, terwijl anderen al lang hun pet hebben ontvangen.
Misschien komt het door de betalingswijze? Ik heb namelijk betaald met debit credit (automatische incasso).
[...]
ik heb ook via automatische incasso betaald, al 2 weken geleden mijn code ontvangen.Shady15 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:15:
Weet iemand eigenlijk al hoe het zit met de Deathy pet van Blizzcon?
Ik vind het vooral jammer dat er weinig informatie wordt gegegeven over dit onderwerp. Verder zou ik nu niet weten bij wie ik aan moet kloppen voor hulp over dit onderwerp. De site van DirectTV is geloof ik ook niet meer normaal bereikbaar. Wie weet er meer?
http://eu.blizzard.com/blizzcon/loot/ even proberen? misschien werkt dat.
Je zou wel http://www.wowpedia.org/Patch_mirrors in de gaten kunnen houden. Je kan daar namelijk we MPQ downloaden, alleen die file er boven is er nog niet.. (weet ook niet wat voor file dat is).
[ Voor 66% gewijzigd door Metian op 23-11-2010 20:28 ]
Rupsen, Rapsen.
Wel echt heeeel erg tof om deze titel zo laat nog in de pocket te hebben
Tesla M3LR '21
Argent Crusader: Don't worry about Arthas. He is dead. You better start worrying about Deathwing now. Even Arthas wasn't that cold as him.SinergyX schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 17:04:
lvl20 Belf gaat voor het eerst uit zijn veilig thuishaven (silvermoon/ghostlands):
20Belf - Hello, i came here to train, i want to defeat the Lich Ki.. WTF?
[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 23-11-2010 21:20 ]
Hmm, dan zal ik morgen wel bellen. Die link werkt wel, maar hij vraagt om een code die ik uiteraard nog niet ontvangen hebVerwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 19:31:
[...]
ik heb ook via automatische incasso betaald, al 2 weken geleden mijn code ontvangen.
http://eu.blizzard.com/blizzcon/loot/ even proberen? misschien werkt dat.
Trouwens als je Cataclysm bij Mediamarkt preordered dan krijg je er een Steelseries muismat (twv 15 euro) bij. Je betaald er wel gedeeltelijk voor. Cataclysm kost dan namelijk 33 euro, heb m al voor 27 gezien. Deze aanbieding staat in de entertainment folder (ook online te bekijken) en is dus geldig in alle vestigingen zover ik t kan zien.
ik heb maandag nog Kingslayer en off the Nightfall ff gehaaldLas Vegas schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 21:15:
Zojuist op de aller-allerlaatste dag The Argent Defender gehaald. Was echt billen knijpen t/m, onze holydin werd geraped door adds op 15%, dus ik schoot in paniek en popte Army. Dat heeft ons uiteindelijk wel gered waarschijnlijk, want onze holy priest moest ook het lootje leggen maar m'n ghouls bleven de adds van de OT af taunten terwijl wij de boss neer zergden.
Wel echt heeeel erg tof om deze titel zo laat nog in de pocket te hebben.
There is no sadder sight than a young pessimist.
Die gaan niet weg thoWDF schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 21:26:
[...]
ik heb maandag nog Kingslayer en off the Nightfall ff gehaald
Tesla M3LR '21
Verwijderd
=Affliction=
Bane of Agony damage has been reduced by approximately 12%.
Bane of Doom damage has been reduced by approximately 12%.
Corruption damage has been reduced by approximately 12%.
Death Coil damage has been reduced by approximately 12%.
Drain Life damage has been reduced by approximately 12%.
Drain Soul damage has been reduced by approximately 12%.
Immolate damage has been reduced by approximately 12%.
Incinerate damage has been reduced by approximately 12%.
Rain of Fire damage has been increased to be more comparable to other area-of-effect abilities.
Searing Pain damage has been reduced by approximately 12%.
Seed of Corruption damage has been reduced to be more comparable to other area-of-effect abilities.
Shadowbolt damage has been reduced by approximately 12%.
Soul Fire damage has been reduced by approximately 12%.
=Demon=
Hand of Gul'dan damage has been reduced by approximately 12%.
=Destruction=
Chaos Bolt damage has been reduced by approximately 12%.
Conflagrate damage has been reduced by approximately 12%.
Shadowburn damage has been reduced by approximately 12%.
Oh ok prima dan, dan ga ik me niet druk makenNMe schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 20:45:
Ik zou me niet druk maken om het preloaden van zo'n kleine patch tenzij je op dialup zit. Alle belangrijke data zit in patch 4.0.3, die je al hebt.
[ Voor 11% gewijzigd door Bartske op 23-11-2010 21:51 ]
Voor level 80 zal het pijn doen, maar denk dat het wel mee valt wanneer je level 85 bent straks.Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 21:46:
Jezus vanaf morgen krijgt niet alleen heel Azeroth een klap in zijn gezicht maar de Locks ook!
=Affliction=
Rain of Fire damage has been increased to be more comparable to other area-of-effect abilities.
Seed of Corruption damage has been reduced to be more comparable to other area-of-effect abilities.
=Demon=
=Destruction=
Rupsen, Rapsen.
Zover ik heb begrepen geldt dit alleen voor lowlvl locks. Lvl 80-85 locks hebben hier geen last van.Metian schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 22:04:
[...]
Voor level 80 zal het pijn doen, maar denk dat het wel mee valt wanneer je level 85 bent straks.
Nee, dat staat er niet. Als je straks de game opstart krijg je gewoon de nieuwe Cataclysm cinematic te zien. Degene die je dus al lang gezien hebt. Die legt namelijk uit wat er gebeurt.Rakkerzero schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 16:52:
Dit is wel interessant:
[...]
We krijgen dus eerst nog een INGAME cinematic te zien.
Of toch wel. Ik moet beter lezen. Of vroeger naar bed.
[ Voor 7% gewijzigd door posttoast op 23-11-2010 22:47 ]
[Signature]
Dat roepen ze al weken?RichardvdD schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 21:10:
Haha, Blizzard is na twee dagen alweer van gedachten veranderd, morgen kunnen we gewoon onze lvl80's race changen naar de nieuwe Cata-combo's
lol, vond het al bijzonder dat er zo'n raar klein mannetje ineens probeerde met me te communiceren
We komen elkaar vast nog wel tegen tijdens het levellen de komende tijd

Ik heb nog nooit echt WoW gedaan, welke level kun je zonder expansions halen? Alleen level 60?
Wil het wel graag een keer proberen wel eerst de Trial doen etc (dit keer langer dan een halfuur)
Maar ga niet gelijk in een opwelling allerlij expansions aanschaffen terwijl ik het niet lang zal spelen.
Is in Vanilla WoW genoeg te beleven?
Ik ben van de meeste MMO's meestal na 2 hooguit 3 maand zat, dus wie weet.
Mocht het echt bevallen dan kan ik altijd nog een expansion aanschaffen.
Oh, als je bijvoorbeeld WotLK wil moet je dan TBC hebben of mag je dat zelf weten.
Verwijderd
Helaas... zul je alle expansions moeten kopen als je de laatste wilt spelen.Bulls schreef op woensdag 24 november 2010 @ 02:15:
Oh, als je bijvoorbeeld WotLK wil moet je dan TBC hebben of mag je dat zelf weten.
Wat ik bedoel is dit... voor WOTLK heb je ook TBC nodig, voor Cataclysm heb je WOTLK & TBC nodig. Je zal ze moeten aanschaffen.
Maar is in WoW zonder expansions nog genoeg te doen om als volwaardige MMO door te gaan?
Verwijderd
Nee. Dat krijg je niet. Helaas.Bulls schreef op woensdag 24 november 2010 @ 02:28:Ok valt nog te overzien (krijg je nog gratis speel tijd bij een expansion?)
WoW zonder expansions was al een volwaardige MMO en is het nog steeds (ik speelde toen al, sinds kort niet meer echter, ook geen plannen om het opnieuw te gaan spelen). Maar, vergeet niet, met de komende expansions (Cataclysm) wordt de wereld zoals we hem toen hebben leren kennen onherroepelijk veranderd.Bulls schreef op woensdag 24 november 2010 @ 02:28:Maar is in WoW zonder expansions nog genoeg te doen om als volwaardige MMO door te gaan?
Er is zondermeer nog evenveel te doen als er toen was. Het is echt wel anders dan het toen was. En, even kort, ik weet niet zeker of je het nog zonder ook maar 1 expansion kan spelen na Cataclysm's release. Dat zal iemand anders even voor mij moeten bevestigen. Er is zoveel veranderd namelijk (ik zat in de Cataclysm Beta, dus ken de komende expansion intiem).
Maargoed eerst maar de Trail uitgebreid spelen, misschien 2 keer. En dan zien we wel weer verder.
Maar voor 20 euro alle 3 vind ik aardig te doen.
nope maarja wou ze wel voor cata hebben anders link je een achiv die je op lvl85 met 10man ease mode doet
There is no sadder sight than a young pessimist.
Verwijderd
Het hele spel is digitaal te downloaden. En sinds kort is dat zelfs heel netjes gedaan, met een soort on-the-fly downloader. Zoals we dat ook zagen in bijvoorbeeld GuildWars, dus het spel download om je heen. Vind ik zelf nog wel de beste vooruitgang in het afgelopen jaar van WoW.Bulls schreef op woensdag 24 november 2010 @ 02:48:
Ik zie dat ze op Battle.net WoW Classic aanbieden voor 5 euro, dat is wel een koopje, ook TBC voor 5 en WotLK voor 10, maar alleen WoW classic is digital download te krijgen voor zover ik kan zien, misschien komen de expansions er pas later tussen te staan omdat ik nog geen WoW aan mn account heb.
Maargoed eerst maar de Trail uitgebreid spelen, misschien 2 keer. En dan zien we wel weer verder.
Maar voor 20 euro alle 3 vind ik aardig te doen.
Enfin, het spel zal dus content gaan downloaden die je nodig hebt. Dus, zodra je TBC zou kopen en je voor het eerst die zones in het spel gaat verkennen zouden die worden opgehaald, etc.
Ik wens je in ieder geval veel plezier met je Trial en doe Varian Wrynn de groeten van me (ik heb werkelijk zo'n hekel aan die vent...
Verwijderd
uiteindelijk raak je zo verslaafd dat je de expansions er ook bij neemt maar er zijn ook een Hoop vanilla Guilds die hun chars tot lvl 60 levelen en dan een XP-lock erop gooien zodat ze lvl 60 blijven en dan al die old school dingen doenBulls schreef op woensdag 24 november 2010 @ 02:28:
Ok valt nog te overzien (krijg je nog gratis speel tijd bij een expansion?)
Maar is in WoW zonder expansions nog genoeg te doen om als volwaardige MMO door te gaan?
en als je PvPer bent ben je ook van Harte Welkom bij <The Stormwind Crusaders> op het Auchindoun-PvP realm en kan je natuurlijk mee in de World pvp events die we gaan organiseren als we weer een beetje richting de lvl cap komen,voor de rated Bg's en Arena Teams zal het verder lastig voor je worden om gelijkgezinde te vinden die op een bepaald lvl willen blijven hangen want we hebben maar een paar man met een XP-lock erop en die lopen dan een beetje rond in hun Grandmarshall set met een Sulfuron hammer
maar kijk even rond op internet met zoek termen als bijvoorbeeld "Vanilla Guild" dan kom je al een hoop tegen en weet je waar je het best je character kan lvlelen
p.s. mijn pally staat al vlak bij de tauren starters area hehe
Hey zo praat je niet tegen de "Chuck norris" van de Alliance! haha ben al lang blij dat ie eindelijk terug is..Mijn koning /bowVerwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 03:00:
Ik wens je in ieder geval veel plezier met je Trial en doe Varian Wrynn de groeten van me (ik heb werkelijk zo'n hekel aan die vent...).
maareh was ie bugged van de week?kwam ineens een vage poging tot een raid op stormwind tijdens dat elemental event en nog voor ik mijn avenger's shield kon gooien had mijn Koning "Varian" al 3 hordies Ge-oneshotted was echt bizar want voor de rest liep dr niemand hij wackte ze in een oogblink
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2010 07:34 ]
Verwijderd
En ik heb toch zo het vermoeden dat mensen die naar tauren paladin rerollen dit ook weten.
Als je zo graag wilt ganken doe dit dan in de barrens, aszhara, of bij de ghouls vs peacebloom quest.. daar zullen denk ik veel mensen zijn straks.
Veel data ?Roshnak schreef op woensdag 24 november 2010 @ 07:55:
Net de download binnen en wat ziet die Login Screen er vet uit!
DuctapeMacchill schreef op woensdag 24 november 2010 @ 08:24:
Vanavond als ik thuis kom gelijk maar ff aanzetten, dan kan ik na het eten en zoonlief plat gelegd te hebben gelijk aan de gang!!
en ik denk dat ik hetzelfde doe
Terug naar Ironforge
Juist vanaf vandaag is WoW Vanilla weer leuk, want... alle gebieden zijn veranderd en daarmee ook de quests en verhaallijnen. Alles is weer nieuw en beter dan voorheen.Bulls schreef op woensdag 24 november 2010 @ 02:28:
hmm, goeie tip!Dice schreef op woensdag 24 november 2010 @ 08:29:
[...]
Ductape
en ik denk dat ik hetzelfde doe![]()
Terug naar Ironforge

Ik kan niet wachten om alles opnieuw te verkennen, was de werkdag maar voorbij. Zit er toch over te denken om mijn hunter tauren om te turnen naar UD hunter. Dan zo'n leuke nieuwe Demon Dog erbij, lijkt me wel een vet gezichtRakkerzero schreef op woensdag 24 november 2010 @ 08:38:
[...]
Juist vanaf vandaag is WoW Vanilla weer leuk, want... alle gebieden zijn veranderd en daarmee ook de quests en verhaallijnen. Alles is weer nieuw en beter dan voorheen.
het is nog steeds gebalanced hoor (op 85), en volgens mij zat dit ook al in 4.0.3 normaal, je zult er niet heel veel van merkenVerwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 21:46:
Jezus vanaf morgen krijgt niet alleen heel Azeroth een klap in zijn gezicht maar de Locks ook!
=Affliction=
=Demon=
=Destruction=
Alsie wat ouder is, hoop ik dat WoW nog bestaat!!Dice schreef op woensdag 24 november 2010 @ 08:40:
[...]
Dit werkt overigens tot het moment dat ze zelf willn gaan spelen ...
Mini-me = goldfarmer
met z'n ruim 2 jaar en 8 maanden zal dat voorlopig niet mogen van mama...
Mijn aap van 9 heeft een lvl 30 mage op dit momentMacchill schreef op woensdag 24 november 2010 @ 08:52:
[...]
Alsie wat ouder is, hoop ik dat WoW nog bestaat!!
met z'n ruim 2 jaar en 8 maanden zal dat voorlopig niet mogen van mama...
een van de redenen voor Papa om de grote mount te kopen (de 16k uit Dalaran) want dat kan hij lui achterop springen
(ook handig voor mats en repair in ICC zonder terug te hoeven lopen naar het begin)
[ Voor 9% gewijzigd door Dice op 24-11-2010 09:03 ]
game is net een week uit xD ''paar weken''tommy2005 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 08:57:
Hmmmm, na een paar weken COD black ops spelen maar weer eens wow aanslingeren. Eens zien of ik mijn priest nog even naar 80 kan tillen. Ben wel benieuwd naar de nieuwe situatie.
Het kan lang aanvoelen als je 21+ uur per dag zit..baxic schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:03:
[...]
game is net een week uit xD ''paar weken''
Dat is ook handig!!Dice schreef op woensdag 24 november 2010 @ 08:58:
[...]
Mijn aap van 9 heeft een lvl 30 mage op dit moment
een van de redenen voor Papa om de grote mount te kopen (de 16k uit Dalaran) want dat kan hij lui achterop springen
(ook handig voor mats en repair in ICC zonder terug te hoeven lopen naar het begin)
Zo'n papa dan.. moet ik toch m'n broertje eens aansporen dat ding te kopen!!
Misschien wordtie nog wel goedkoper!
Had er op gehoopt dat het pas gebeurde met cata live gang.
Wij hebben hem pas een keer of 6-7 gekilled en nu heb ik geen kans meer op de mount
ik heb vroeger de grootste lol gehad op mijn hunter..Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 07:53:
Succes, maar zelfs op pvp realms kan jij de horde niet aanvallen in hun starters zone, tenzij hun jouw eerst aanvallen.
En ik heb toch zo het vermoeden dat mensen die naar tauren paladin rerollen dit ook weten.
Als je zo graag wilt ganken doe dit dan in de barrens, aszhara, of bij de ghouls vs peacebloom quest.. daar zullen denk ik veel mensen zijn straks.
Tame een lvl 1 of 2 boar.. en ga tussen de rest staan (de boar, zelf verstop je achter een boom of steen).. een low lvl die aan het questen is, gaat boars killen.. en als ze niet goed opletten, attacken ze ook die lvl 2 boar die ik getamed had..
met dat je in combat gaat, ren achter de boom vandaan en kil je die low lvl
[ Voor 3% gewijzigd door Nibbz op 24-11-2010 09:18 ]
13:37
Toegegeven, ik heb mijn hunter niet echt meer sinds TBC gespeeld, maar zijn pets die je tamed tegenwoordig niet automatisch je eigen level?Nibbz schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:17:
[...]
ik heb vroeger de grootste lol gehad op mijn hunter..
Tame een lvl 1 of 2 boar.. en ga tussen de rest staan (de boar, zelf verstop je achter een boom of steen).. een low lvl die aan het questen is, gaat boars killen.. en als ze niet goed opletten, attacken ze ook die lvl 2 boar die ik getamed had..
met dat je in combat gaat, ren achter de boom vandaan en kil je die low lvl... prachtig
Volgens mij niet ... al levelen ze zelf wel mee natuurlijk.Darkangle schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:41:
[...]
Toegegeven, ik heb mijn hunter niet echt meer sinds TBC gespeeld, maar zijn pets die je tamed tegenwoordig niet automatisch je eigen level?
En de 3 zits mount is me meer dan eens goed van gekomen; je kunt nl onder andere op de Deathbringers rise en 'buiten' icc gewoon opstappen ... en heeft iedereen een vendor/repair ding ... ipv jeeves te moeten summonen.
16k was wel Exalted op die knullen in Dalaran ...
mijn broertje zit alleen op Starcraft ... en daar komt die mount niet zo best tot zijn recht
(uitgaande dat je 80 bent, anders natuurlijk je eigen lvl
Zag gisteren zowaar Paragon de Glory of Icecrown Raider verkopen, al was het niet zo duur.. was het enkel om te kunnen zien hoe hun ICC doorbanjeren
[ Voor 64% gewijzigd door SinergyX op 24-11-2010 09:51 ]
Ik ben net klaar met mijn hunter levelen (sinds eergisteren 80) en kan inderdaad bevestigen dat alles wat je tamed gelijk getrokken word naar je eigen level.Darkangle schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:41:
[...]
Toegegeven, ik heb mijn hunter niet echt meer sinds TBC gespeeld, maar zijn pets die je tamed tegenwoordig niet automatisch je eigen level?
Echt lachen inderdaad. Ze verkopen hem voor een redelijke prijs. Wij vroegen er 400k voor (beetje veel, maar wel te doen), en iedereen whinede er over. Maar wel elke week een sale.SinergyX schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:50:
Pets zijn nu standaard lvl80, gister nog een worm binnengehaald, direct 80.
(uitgaande dat je 80 bent, anders natuurlijk je eigen lvl)
Zag gisteren zowaar Paragon de Glory of Icecrown Raider verkopen, al was het niet zo duur.. was het enkel om te kunnen zien hoe hun ICC doorbanjeren
misschien had ik er ff bij moeten zetten dat het in TBC tijd was.Darkangle schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:41:
[...]
Nu lvl'en pets toch tot 5 lvls onder je eigen level (al lang niet meer gehunterd)? Dus een lvl 3 pet tamen, word lvl 75 als je zelf 80 bent, daarna moet je dus de laatste 5 lvls zelf leveln? Of is dit ook alweer oud?
[ Voor 14% gewijzigd door Nibbz op 24-11-2010 09:58 ]
13:37
Het was eerst inderdaad zo dat je de pets 5 levels onder je eigen level werd. Nu is het veranderd naar 3 levels onder je eigen level. Zo zal het in cataclysm ook wel zijn, denk ik. De laatste keer dat ik die beta checkte was namelijk wel zo.Nibbz schreef op woensdag 24 november 2010 @ 09:58:
[...]
misschien had ik er ff bij moeten zetten dat het in TBC tijd was.
Nu lvl'en pets toch tot 5 lvls onder je eigen level (al lang niet meer gehunterd)? Dus een lvl 3 pet tamen, word lvl 75 als je zelf 80 bent, daarna moet je dus de laatste 5 lvls zelf leveln? Of is dit ook alweer oud?
Zullen we een GoT-WoW-meeting houden??
Biertje erbij! Komt goed!! Gewoon voor de gezelligheid, ik heb em ergens anders al gepreorderd..
oh wacht, openbaar alcohol drinken mag zeker niet..
iemand problemen met alcohol-vrij bier?

Was het niet alleen de main cities...?Dice schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:01:
City Quartermasters, met rep tabards ?
Geldt dit voor de main cities ?
[ Voor 20% gewijzigd door Macchill op 24-11-2010 10:04 ]
Verwijderd
Daarom zeg ik ook "Vlak bij de starters zone" en "In de Buurt van de starters zone" heb de zin "IN de starterszone niet gebruikt..Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 07:53:
Succes, maar zelfs op pvp realms kan jij de horde niet aanvallen in hun starters zone, tenzij hun jouw eerst aanvallen.
kom je die zone uit dan word je gewoon Ge-executeerd en nee niet omdat ik ganken zo leuk vind of omdat ik er een harde van krijg..heb er gewoon de pest in dat tegenwordig zelfs Koeien al vermomd als paladin rond mogen lopen onder de naam "Sunwalkers" en ook nog dezelfde spells gebruiken
vind het gewoon een belediging en schande voor de Nobele Paladins dat zelfs onzuivere en primitieve rassen als de Tauren het kunnen worden..was al niet blij met de Bloodknights in Tbc maar die hebben tenminste nog nobele voorouders..daarom doe ik het!
het is best moelijk uit te leggen hoe ik erover denk want ik begrijp mezelf natuurlijk heel goed maar het lastige is het verwoorden van mijn gedachten daarover zonder op een soort van WoW-Nazi te lijken

zie het maar als een vorm van ehh Pest control
edit: Alhoewel, dat valt nog wel tegen
[ Voor 39% gewijzigd door London op 24-11-2010 10:06 ]
Tesla M3LR '21
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Kan niet inloggen nu.
Some one Confirm ?
Verder gistere nog Halion 10man hc geprobeerd, kwamen tot in de 30% ong.
Niet slecht al zeg ik het zelf.
Had de fight zelf nog nooit gedaan, dus was opzich wel een uitdaging voor me.
Vanavond Icc kijken of we wat Glory achievements kunnen binnenslepen, en zo niet niet en zo wel wel
[ Voor 48% gewijzigd door Mektheb op 24-11-2010 10:11 ]
RelaxVerwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:04:
[...]
Daarom zeg ik ook "Vlak bij de starters zone" en "In de Buurt van de starters zone" heb de zin "IN de starterszone niet gebruikt..
kom je die zone uit dan word je gewoon Ge-executeerd en nee niet omdat ik ganken zo leuk vind of omdat ik er een harde van krijg..heb er gewoon de pest in dat tegenwordig zelfs Koeien al vermomd als paladin rond mogen lopen onder de naam "Sunwalkers" en ook nog dezelfde spells gebruiken
vind het gewoon een belediging en schande voor de Nobele Paladins dat zelfs onzuivere en primitieve rassen als de Tauren het kunnen worden..was al niet blij met de Bloodknights in Tbc maar die hebben tenminste nog nobele voorouders..daarom doe ik het!
het is best moelijk uit te leggen hoe ik erover denk want ik begrijp mezelf natuurlijk heel goed maar het lastige is het verwoorden van mijn gedachten daarover zonder op een soort van WoW-Nazi te lijken![]()
zie het maar als een vorm van ehh Pest controlen pure Retributie! mmm mischien dat als ik het onder een soort van "Scarlet Crusade" dekmantel stop dat ik mijn acties kan rechtvaardigen! jaaa ik ben een Scarlet Crusader!
Neem een kop koffie
haal een keer diiiiieeep adem
Had iemand een overzicht van rep in de nieuwe starters gebieden ?
Wil even weten welke rep het beste gaat worden voor een caster dps
[ Voor 5% gewijzigd door Dice op 24-11-2010 10:11 ]
Tribute to Insanity was een FoS op m'n alt iig, dus ga er maar vanuit dat al die Immortal-achtige titels ook een FoS zijnMektheb schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:09:
Btw zijn de titels zoals immortal etc als achievment zijnde al weg gehaald ?, of gaan die pas 7 december weg.
Kan niet inloggen nu.
Some one Confirm ?
Tesla M3LR '21
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Te laat...Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:04:
[...]
het is best moelijk uit te leggen hoe ik erover denk want ik begrijp mezelf natuurlijk heel goed maar het lastige is het verwoorden van mijn gedachten daarover zonder op een soort van WoW-Nazi te lijken

Thanks was al wel gezegt maar wist niet zeker of het NU was of met 7 december, aangezien armory nog niet verandert is.Las Vegas schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:10:
[...]
Tribute to Insanity was een FoS op m'n alt iig, dus ga er maar vanuit dat al die Immortal-achtige titels ook een FoS zijn. Zal het asap checken zodra Kor'gall up komt
.
En ik alleen Yog nog moest voor me Champion of Ulduar.
Maar als die anderen al een FoS zijn, dan zijn die dat denk ik nu ook maar ik hoor het graag
Kor'gall is inmiddels up. Volgende dingen zijn een FoS:Mektheb schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:12:
[...]
Thanks was al wel gezegt maar wist niet zeker of het NU was of met 7 december, aangezien armory nog niet verandert is.
En ik alleen Yog nog moest voor me Champion of Ulduar.
Maar als die anderen al een FoS zijn, dan zijn die dat denk ik nu ook maar ik hoor het graag
- Champion of Ulduar
- A Tribute to Dedicated Insanity
- The Immortal
- Hero of the Zandalar Tribe
- A Tribute to Insanity (25 man)
- He Feeds on Your Tears
- Conquerer of Ulduar
- Zul'Gurub
edit: Pfff, 250 achievement points kwijt :<
[ Voor 3% gewijzigd door London op 24-11-2010 10:15 ]
Tesla M3LR '21
Zat ik idd ook al aan te denken, ik heb 'm al als digital download bij Blizzard zelf maar ga ook voor de funMacchill schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:04:
[...]
Zullen we een GoT-WoW-meeting houden??![]()
Biertje erbij! Komt goed!! Gewoon voor de gezelligheid, ik heb em ergens anders al gepreorderd..
[...]
Okidokie had ik dus al verwacht, ben benieuwd hoeveel ik terug zak met points aangezien ik net boven de 9000 had zit ik er nu zeker weer onderLas Vegas schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:14:
[...]
Kor'gall is inmiddels up. Volgende dingen zijn een FoS:
- Champion of Ulduar
- A Tribute to Dedicated Insanity
- The Immortal
- Hero of the Zandalar Tribe
- A Tribute to Insanity (25 man)
- He Feeds on Your Tears
- Conquerer of Ulduar
- Zul'Gurub
edit: Pfff, 250 achievement points kwijt :<
Zie waarschuwing onderaan de pagina, misschien even in de OP kijken?Roshnak schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:16:
Heb je al gekeken hoe de ''nieuwe'' zones zijn? Of gaat dat pas veranderen als Deathwing langs is geweest?
Daar staat dat de zones changen, maar niet of eerst Deathwing er overheen moet vliegen en alles kapot maakt, of is dat ''vanacht'' gebeurd?VeeGee schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:32:
[...]
Zie waarschuwing onderaan de pagina, misschien even in de OP kijken?
Deze features worden pas ge-unlocked als je Cataclysm gekocht hebt.
nee he, moet je weer extra dokken om te mogen vliegen in azeroth ?
en
•Alle zone changes voor Kalimdor en Eastern Kingdoms
dus je ziet wel de zone changes maar (mits je cata gekocht hebt) kun je er niet vliegen ?!
begrijp ik dat goed ?
Ja Wauw wel 250g.fuqua schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:49:
•Azerothian Flying skill
Deze features worden pas ge-unlocked als je Cataclysm gekocht hebt.
nee he, moet je weer extra dokken om te mogen vliegen in azeroth ?
en
•Alle zone changes voor Kalimdor en Eastern Kingdoms
dus je ziet wel de zone changes maar (mits je cata gekocht hebt) kun je er niet vliegen ?!
begrijp ik dat goed ?
als ik het goed heb begrepen is dat vannacht gebeurd, alleen wel grappig dat ze dat op dinsdag naar woensdag doen om 24:00 meeste mensen gaan dan al lang naar bed, dus kun je volgende ochtend wel ff checken.. maar ja woensdag servers down van 03:00 tot 11:00Roshnak schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:49:
[...]
Daar staat dat de zones changen, maar niet of eerst Deathwing er overheen moet vliegen en alles kapot maakt, of is dat ''vanacht'' gebeurd?

Jep, dat snap je goed!!fuqua schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:49:
Alle zone changes voor Kalimdor en Eastern Kingdoms
begrijp ik dat goed ?
lol voor de druipende sarcasme
maar voor northrend hadden ze nog uitleg (kou kost 1k gold toen) maar wat is hun uitleg voor azeroth ?
Het is trouwens wel jammer dat je er nog niet kan vliegen.
Zoals ik het begrepen heb kan iedereen dalijk vliegen @60 in azeroth. Daarvoor hoef je geen Cat gekocht te hebbenfuqua schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:53:
[...]
maar voor northrend hadden ze nog uitleg (kou kost 1k gold toen) maar wat is hun uitleg voor azeroth ?
Ancient flying skillfuqua schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:53:
[...]
Verwijderd
Was dat niet iets met belasting voor flightmasters ofzo, omdat ze failliet gaan door al die spelers die niet meer van hun services gebruik maken...fuqua schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:53:
[...]
ja vond dat ook wel lullig eigenlijk, voer dan de zone changes helemaal niet door voor degene die niet cata hebben.SinergyX schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:56:
Ok, dus vliegen is dus echt een Cata-only feature.. beetje jammer.
maar dit is natuurlijk een marketing wise verhaal, oude spelers pesten zodat ze overstappen naar cata.
is er ook weer een lvl cap vanaf wanneer je mag vliegen. (zoals toen in wotlk was vanaf lvl 78 ?)
Dit topic is gesloten.
Voor al je vragen over wat er nu wel en niet in patch 4.0.3a zit: lees eerst de startpost nog eens!