Lame? Waarom?Mektheb schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:28:
Lees nu nog iet.
DK's kunnen warglaives krijgen van BT >.<
http://www.wowarmory.com/...?r=Trollbane&cn=Invaishir
Lame.
Nu speel ik al een tijd druid, maar waarom zou dit zijn?Anoniem: 214426 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:32:
Zal mij niks verbazen als druid paladin gaat inhalen als populairste class
Denk dat de meeste Frostmage worden
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Omdat Dk's toen er nog helemaal niet waren.
En toen de content er was er ook geen TIER voor DK was / is.
Waarom moeten ze nu wel in eens die legendary kunnen krijgen ?.
Terwijl die al voor Rogue / Warrior was ?.
En ik al helemaal geen fan ben van een DK maar dat staat er los van, waarom mag een pally dan niet de mainhand van Warglaives looten ?.
Vindt gewoon raar om die oude dingen te veranderen voor een class die er toen nog niet was, er komt toch ook geen T1 tot T6 voor een DK in eens ?.
Anoniem: 214426
Veel mensen aan de horde kant wilde altijd al druid worden maar vonden tauren niks dus worden troll druid.Dakreal schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:34:
[...]
Nu speel ik al een tijd druid, maar waarom zou dit zijn?
Denk dat de meeste Frostmage worden
En worgen kan ook druid worden.
Denk dat het deels compenseert omdat je nu ook Tauren paladins heb, paladin staat nog favoriet qua tanking en mischien nog in DPS, healing is druid veel 'fijner'. Gecombineerd, Druid en pala zullen de populairste classes wordenAnoniem: 214426 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:36:
Veel mensen aan de horde kant wilde altijd al druid worden maar vonden tauren niks dus worden troll druid.
(benieuwd hoe een belf eruit komt te zien met titan grip
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 24-11-2010 14:38 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik hoop met m'n Dwerg Shadow Priest binnenkort 80 aan te tikken, weet iemand een goede rotatie voor PVE,
wil natuurlijk zo goed mogelijk damage doen
Mee eens, hunters konden ook gewoon Thunderfury krijgen en het was zeer lame dat glaives niet geloot konden wordenMektheb schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:34:
[...]
En ik al helemaal geen fan ben van een DK maar dat staat er los van, waarom mag een pally dan niet de mainhand van Warglaives looten ?.
Vindt gewoon raar om die oude dingen te veranderen voor een class die er toen nog niet was, er komt toch ook geen T1 tot T6 voor een DK in eens ?.
Ja okay, dat zou wel kunnen idd. Ik vind zelf ook een Trololol druid leuker dan een tauren. Maarja.. kan nog niet omzetten atm ;-)Anoniem: 214426 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:36:
[...]
Veel mensen aan de horde kant wilde altijd al druid worden maar vonden tauren niks dus worden troll druid.
M.b.t. die Warglaives... ik zie het probleem niet
En ja, hunters kunnen ook dualwielden, maar hunters schieten met een boog(duh) of vul in waar je mee knalt. Daarom is het geen primairy weapon.
Vooralsnog zie ik dat probleem niet helemaal...
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Pally's kunnen niet dual wielden maar wel de mainhand gebruiken in combinatie met wat anders ?.Dakreal schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:40:
[...]
Ja okay, dat zou wel kunnen idd. Ik vind zelf ook een Trololol druid leuker dan een tauren. Maarja.. kan nog niet omzetten atm ;-)
M.b.t. die Warglaives... ik zie het probleem nietalle dualwielders (die zwaarden kunnen) kunnen hem dan dragen. Pally's kunnen niet dualwielden. dus zo simpel is dat.
En ja, hunters kunnen ook dualwielden, maar hunters schieten met een boog(duh) of vul in waar je mee knalt. Daarom is het geen primairy weapon.
Vooralsnog zie ik dat probleem niet helemaal...
En ik heb geen probleem met andere mensen die het kunnen usen, maar met dat DK's het kunnen terwijl die die content er niet eens waren.
Dat klopt gewoon niet, maar goed niks aan te doen het is er en jammer dan
Anoniem: 291809
Grrrr.... als ik mijn WoW op wil starten geeft ie aan dat mijn installatie beschadigd is en ik mijn Repair programma moet gebruiken. Doe ik ook, geeft ie dezelfde fout.
Laat maar, al opgelost
Laat maar, al opgelost

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 291809 op 24-11-2010 14:45 ]
Woohoo, mn eerste cataclysm achievement al te pakken. [Joy Ride]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Check www.shadowpriest.comBruntFCA schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:39:
Ik hoop met m'n Dwerg Shadow Priest binnenkort 80 aan te tikken, weet iemand een goede rotatie voor PVE,
ik open met de vamp (embrace dacht ik) met de langste casttijd, dan Devouring Plague (instant)
Dan SW:pain en mindflay tot ik 3 orbs heb.
let op dat je met Mindflay niet clipped
Mindblast
Mindflay x2
en dan kijken welke dot er uitgetikt is
(Pain raakt niet uitgetikt; refreshed op Mindflay)
Download mfclip en hou je bars vol
Ik vind het meer unfair dat sommige classes/specs gewoon over het hoofd gezien worden wat betreft legendaries.Mektheb schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:34:
[...]
Als we kijken naar het verleden hebben we Thunderfury, Sulfuras, Atiesh, de glaives, Thori'dal, Val'Anir en Shadowmourne gehad. Leuk en aardig, maar de enige die fijn was voor feral druids was Sulfuras, en destijds was feral helemaal geen spec waar Blizzard rekening mee hield; je was toen als druid resto/hybrid of je raidde niet.

Laat ze nu maar eens met een leuke physical dps staff, polearm of 2-handed mace komen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ja en daar ben ik het nu wel weer mee eensNMe schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:50:
[...]
Ik vind het meer unfair dat sommige classes/specs gewoon over het hoofd gezien worden wat betreft legendaries.
Als we kijken naar het verleden hebben we Thunderfury, Sulfuras, Atiesh, de glaives, Thori'dal, Val'Anir en Shadowmourne gehad. Leuk en aardig, maar de enige die fijn was voor feral druids was Sulfuras, en destijds was feral helemaal geen spec waar Blizzard rekening mee hield; je was toen als druid resto/hybrid of je raidde niet.
Laat ze nu maar eens met een leuke physical dps staff, polearm of 2-handed mace komen.
Maar bv een oudere legendary aanpassen zodat een nieuwe class hem kan krijgen is niet gepast in mijn ogen.
Maar geloof we dit keer weer een staff gaan krijgen.
Clippen is sinds 4.0.3 niet zo'n probleem meer bij shadow priests had ik gehoord, hij tikt nu door net als een SW:P refresh
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
ach, de aanpassing is toch alleen maar symbolisch. Alsof elke DK nu BT gaat farmen ervoor.Mektheb schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:52:
[...]
Ja en daar ben ik het nu wel weer mee eens.
Maar bv een oudere legendary aanpassen zodat een nieuwe class hem kan krijgen is niet gepast in mijn ogen.
Maar geloof we dit keer weer een staff gaan krijgen.
blup
Nee dat vast niet, maar het is toch mja tegen over anderen ook niet eerlijkBezulba schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:54:
[...]
ach, de aanpassing is toch alleen maar symbolisch. Alsof elke DK nu BT gaat farmen ervoor.
Let it be ! imho.
Verder ben ik benieuwd naar de nieuwe legendary
En ik vind het weer zielig als mensen PvE rollen en /hug gaan staan doen in de wereld van warcraft, echter, ik laat ze wel in hun waarde.NMe schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:29:
[...]
Inderdaad, wat een zielige houding. Een beetje low levels gaan klieren omdat je het niet met Blizzard eens bent. Wees dan een vent en zeg je account op als je zo graag een statement wil maken.
Er lopen lvl 95 elite guards, dus laat hem lekker proberen
Zo zijn er helaas wel meer en wil ik met mn prot paladin wel eens een leuk tank wapen. TF was leuk maar toen was paladin nog niet echt geacepteerd als tank laat staan dat je fatsoenlijk kon tanken.NMe schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:50:
[...]
Ik vind het meer unfair dat sommige classes/specs gewoon over het hoofd gezien worden wat betreft legendaries.
pvp server spelen betekent niet dat je gewoon lvl3's kan gaan ganken.. dat is gewoon not-done.
blup
starting area verlaat je pas rond lvl 10, dus dat gaat niet. En jij vind het not done, niet iedereen.Bezulba schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:59:
pvp server spelen betekent niet dat je gewoon lvl3's kan gaan ganken.. dat is gewoon not-done.
Ik heb ingame eens een uurthe met Thrillseeka zitten overleggen... scheelde 1200 dpsDutchman! schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:53:
Clippen is sinds 4.0.3 niet zo'n probleem meer bij shadow priests had ik gehoord, hij tikt nu door net als een SW:P refresh
Haha, geweldig de nieuwe quests. Zwervers 2 copper geven in Westfall, met de bevestiging 'Do you really want to give money to this hobo?'
En net loot ik een Kobold Candle, met onderschrift: 'You took it'
LoL een guildie heet Hobo hahaha xDRichardvdD schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:05:
Haha, geweldig de nieuwe quests. Zwervers 2 copper geven in Westfall, met de bevestiging 'Do you really want to give money to this hobo?'En net loot ik een Kobold Candle, met onderschrift: 'You took it'
Die wapens kunnen/mogen gebruiken omdat DK's kunnen dual wielden, net als rogues en warriors. Paladins kunnen dat niet. Logisch. Shamans kunnen dit soort wapens uberhaupt niet gebruiken.Mektheb schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:34:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door EnigmaNL op 24-11-2010 15:10 ]
wat een gehuil wat boeit het dat DK die wapens nu kunne dual wielden. laat ze lekker.
die wapens zijn nu te vergelijke met greenies .
misschien leuk voor de spaar dk , maar veel schieten ze er niet mee op.
ik negeer dks nu toch vind het maar een saaie ongeinspireerde class
die wapens zijn nu te vergelijke met greenies .
misschien leuk voor de spaar dk , maar veel schieten ze er niet mee op.
ik negeer dks nu toch vind het maar een saaie ongeinspireerde class
[ Voor 14% gewijzigd door baxic op 24-11-2010 15:20 ]
Wat moet je doen voor die Joy Ride Achievement? zit nu op werk en kan niet checken.
DitRoshnak schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:20:
Wat moet je doen voor die Joy Ride Achievement? zit nu op werk en kan niet checken.
There is a track that runs around the Goblin areas of Azshara. You can talk to a goblin at one of four towers along this track for quick travel around the area via rocket, and this Achievement is earned by riding from one end to the other. Tested this on the PTR.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Ga ik zeker even checken als ik thuis ben, lijkt me wel lachen.
Dat kan alleen als die de neutral zone uit is, en daarnaast.. het is misschien not done, maar PvP server is PvP server. Als je carebear wilt rollen, dan moet je PvE realm pakken.Bezulba schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:59:
Ganken hoort er (jammer genoeg) bij. En daar leee je mee leven
Ganken, oftewel als bijvoorbeeld level 20 door een level 80 worden ge-one-shot, daar is in mijn ogen niks leuks aan. Dat is gewoon onwijs vervelend. Dat je kan worden aangevallen voor tegenstanders van (ongeveer) het zelfde level, ja dat maakt het spannend en interessant.Dakreal schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:40:
Ganken hoort er (jammer genoeg) bij. En daar leee je mee levenHet voegt voor mij spanning toe tijdens het levelen.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Indeed maar er zijn mensen die genieten van de QQ posts daarnaOkkE schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:48:
[...]
Ganken, oftewel als bijvoorbeeld level 20 door een level 80 worden ge-one-shot, daar is in mijn ogen niks leuks aan. Dat is gewoon onwijs vervelend. Dat je kan worden aangevallen voor tegenstanders van (ongeveer) het zelfde level, ja dat maakt het spannend en interessant.
Klopt, en als het echt ganken wordt. (dwz, corps-kampen of quest givers steeds killen) Dan loggen we even in met een pvp char en beuken we de boel stelsematig in elkaar. Ik betaal ze graag terug met rente erbij!Dakreal schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:40:
[...]
Dat kan alleen als die de neutral zone uit is, en daarnaast.. het is misschien not done, maar PvP server is PvP server. Als je carebear wilt rollen, dan moet je PvE realm pakken.
Ganken hoort er (jammer genoeg) bij. En daar leee je mee levenHet voegt voor mij spanning toe tijdens het levelen.
Jamaar die had ik nodig voor m'n [Make love, not Warcraft]Darkangle schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:56:
[...]
En ik vind het weer zielig als mensen PvE rollen en /hug gaan staan doen in de wereld van warcraft, echter, ik laat ze wel in hun waarde.
[...]
Iemand enig idee hoeveel Collectors editions er beschikbaar zijn bij de night launch in rotterdam en hoeveel mensen er verwacht worden.
Ben van plan om daar bij de nightlaunch te zijn, maar wil wel graag een Collectors edition. (overal al uit gereserveerd online) Niet dat ik daar sta en dan "ja sorry ze zijn op". Dan ga ik liever naar de gameshop op de hoek die ook nightlaunch heeft zodat ik eerder kan spelen. (rotterdam is dik een uur reistijd)
Ben van plan om daar bij de nightlaunch te zijn, maar wil wel graag een Collectors edition. (overal al uit gereserveerd online) Niet dat ik daar sta en dan "ja sorry ze zijn op". Dan ga ik liever naar de gameshop op de hoek die ook nightlaunch heeft zodat ik eerder kan spelen. (rotterdam is dik een uur reistijd)
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Ik zou er maar niet op rekenen dat je nog een collector's edition kan krijgen, nee.Borgoth schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:59:
Iemand enig idee hoeveel Collectors editions er beschikbaar zijn bij de night launch in rotterdam en hoeveel mensen er verwacht worden.
ik ben blij toen iemand vertelde hier op bol.com ze ze toen weer hadden heb ik er gelijk 1 besteld.NMe schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:03:
[...]
Ik zou er maar niet op rekenen dat je nog een collector's edition kan krijgen, nee.
collectors edition zijn er genoeg . ik zie nu in bijna elke winkel nog minstens 1 wotlk ce staan .
ligt eraan waar je woont natuurlijk
ik woon in een gat dus heb bijna nooit dat ik moet wachten op mn game.
Aan de ene kant ben ik ook bang dat ze er niet meer zijn, maar hier en daar lees ik ook dit:
Dus daarom denk ik, ik vraag het hier even.Verzameleditie
Tijdens de evenementen zullen zowel de standaardeditie als de verzameleditie te koop zijn. In laatstgenoemde zit onder andere een dvd met informatie over de ontwikkeling van de game, een soundtrack van Cataclysm, een boekwerk van 176 pagina's met artwork uit de game en een muismat.
Dat is WotLK, die heb ik al. En ik ben niet van plan nu de gewone CT te kopen en later nog een keer voor de CE. Zoveel geld heb ik nu ook weer niet.baxic schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:07:
collectors edition zijn er genoeg . ik zie nu in bijna elke winkel nog minstens 1 wotlk ce staan .
[ Voor 34% gewijzigd door Borgoth op 24-11-2010 16:11 ]
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Ik heb ergens last van:
Ben met de Trial bezig, maar heb al snel iets gevonden wat niet lekker werkt.
Ik wil mobs die ik heb getargetted aanvallen met een knop en dat de char er zelf heen loopt.
Ok ik heb click-to-move aangevinkt en dan kan het met de rechtermuisknop, maar dan heb je een probleem met mobs die bewegen nadat je naar ze toeloopt dan gaat de toon naar de plek waar de mob stond voordat hij wegliep. Dus hij target niet de mob maar de locatie waar de mob staat.
Ik wil gewoon dat hij ook follow target doet en dan attacked, Ook auto face target moet aan want je staat vaak naast de mob te slaan en krijg je weer een melding "you are facing the wrong way"
Is dit mogelijk in te stellen? Anders is melee amper speelbaar.
Ik weet het dit is nog starters area zonder veel aggro, maar toch als eerste indruk vind ik het behoorlijk tegenvallen hierdoor.
Bijna elke MMO heeft gewoon functies om het vechten zo soepel mogelijk te laten verlopen.
Dan heb ik nog liever dat je met de linker muisknop kan aanvallen en lopen zoals in diablo.
Ik heb de click-to-move en interact-with-target ingesteld, maar dan heb je alsnog dat moving targets niet getargetted worden omdat de grond word ingesteld als target.
Iemand?
Ik wil mobs die ik heb getargetted aanvallen met een knop en dat de char er zelf heen loopt.
Ok ik heb click-to-move aangevinkt en dan kan het met de rechtermuisknop, maar dan heb je een probleem met mobs die bewegen nadat je naar ze toeloopt dan gaat de toon naar de plek waar de mob stond voordat hij wegliep. Dus hij target niet de mob maar de locatie waar de mob staat.
Ik wil gewoon dat hij ook follow target doet en dan attacked, Ook auto face target moet aan want je staat vaak naast de mob te slaan en krijg je weer een melding "you are facing the wrong way"
Ik weet het dit is nog starters area zonder veel aggro, maar toch als eerste indruk vind ik het behoorlijk tegenvallen hierdoor.
Bijna elke MMO heeft gewoon functies om het vechten zo soepel mogelijk te laten verlopen.
Dan heb ik nog liever dat je met de linker muisknop kan aanvallen en lopen zoals in diablo.
Ik heb de click-to-move en interact-with-target ingesteld, maar dan heb je alsnog dat moving targets niet getargetted worden omdat de grond word ingesteld als target.
Iemand?
JE moet zelf ook nog wat doen het is niet helemaal ./zombie mode
Zou leuk zijn op bosses waar je af en toe om moet draaien om niet gehit te worden door een ability. 
En als ervaren melee-speler: natuurlijk is melee zo wel goed te spelen. Het is niet alsof bosses maar blijven weglopen, en op PvE is het al helemaal niet van toepassing.

En als ervaren melee-speler: natuurlijk is melee zo wel goed te spelen. Het is niet alsof bosses maar blijven weglopen, en op PvE is het al helemaal niet van toepassing.
ik heb een idee.. zet /lazymode ff uit. dat helpt.Bulls schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:10:toon volledige bericht
Ik heb ergens last van:
Iemand?
het is niet allemaal faceroll. je moet zelf ook nog wat dingen in de gate houden...
oplossing: Ga mage spelen, hoef je alleen maar een beetje in de richting van de mob staan en de "Melt your face" knop indrukken, doorlopen naar volgende!
Ja dat begrijp ik, maar het is behoorlijk irritant om constant de mob te moeten volgen en dan dus moeten bijsturen. In elke MMO gaat dat vanzelf nadat je hem hebt getarget en dan in de zogenaamde meest populaire MMO niet?
Tuurlijk ik loop ook gewoon rond zelf te sturen, maar als je een mob wil aanvallen dan moet je toch niet hoeven bijdraaien omdat je anders mist? je bent aan het aanvallen dus kijk je naar je vijand of niet soms.
Maargoed uit jullie reacties te lezen kan ik er vanuit gaan dat dit gewoon niet mogelijk is?
Tuurlijk ik loop ook gewoon rond zelf te sturen, maar als je een mob wil aanvallen dan moet je toch niet hoeven bijdraaien omdat je anders mist? je bent aan het aanvallen dus kijk je naar je vijand of niet soms.
Maargoed uit jullie reacties te lezen kan ik er vanuit gaan dat dit gewoon niet mogelijk is?
Anoniem: 274511
*Vraagje (iemand die nog geen wow heeft)
Moet ik nou alle uitbreidingen kopen inclusief wow zelf om op 7 dec als Worgen te spelen?
Of is wow en cataclysem genoeg? En wat zijn de nadelen daar van?
Als ik wrath en burning nodig heb na lvl60 ofzo dan is het beter dat ik dat volgende maand haal.
Omdat ik niet zoveel geld meer over heb deze maand en nog wat games voor de consoles wil halen is het wel handig om geen onnodige dingen koop.
Moet ik nou alle uitbreidingen kopen inclusief wow zelf om op 7 dec als Worgen te spelen?
Als ik wrath en burning nodig heb na lvl60 ofzo dan is het beter dat ik dat volgende maand haal.
Omdat ik niet zoveel geld meer over heb deze maand en nog wat games voor de consoles wil halen is het wel handig om geen onnodige dingen koop.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 274511 op 24-11-2010 16:22 ]
Ik weet dat click-to-move een optie is maar ik heb nog nooit iemand in wow gekend die het effectief gebruikte. Denk dat het veel gemakkelijker is met keyboard en muis.Bulls schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:10:toon volledige bericht
Ik heb ergens last van:
Iemand?
Dat is een functie @ Lord of the Rings trouwens.. wat voor geen meter werktNMe schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:15:
Zou leuk zijn op bosses waar je af en toe om moet draaien om niet gehit te worden door een ability.
Je leert veel alerter op te letten, bewust van je omgeving. Iets wat in Raiding ook weer erg handig is.OkkE schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:48:
[...]
Ganken, oftewel als bijvoorbeeld level 20 door een level 80 worden ge-one-shot, daar is in mijn ogen niks leuks aan. Dat is gewoon onwijs vervelend. Dat je kan worden aangevallen voor tegenstanders van (ongeveer) het zelfde level, ja dat maakt het spannend en interessant.
Daarnaast is er geen kunst aan om een lvl 20 te ganken idd. Toen ik laatst m'n druid aan het levelen was werd ik geganked bij Warsong Hold door een ally, die was lvl 80 en ik lvl 68.
Vervolgens heb ik m'n rogue gelogd, en gankte ik die gast todat ie uitlogte. Zo pak je dat aan.
Structureel lowlevels ganken heeft idd niets met een PvP Server te maken, maar als je dat niet wilt moet je gewoon niet PvP server rollen.
Ja dus wel zo werkt het nu eenmaal, dat die andere mmo's nu 1knop indrukken en verder zombie mode is sja.Bulls schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:19:
Ja dat begrijp ik, maar het is behoorlijk irritant om constant de mob te moeten volgen en dan dus moeten bijsturen. In elke MMO gaat dat vanzelf nadat je hem hebt getarget en dan in de zogenaamde meest populaire MMO niet?
bij WoW moet je toch wat logischer denken.
Want als je de achterkant van een Dragon mept krijg je een Tailswipe en val je van voren aan vaak weer een flamebreath, dus moet je van de zijkant aanvallen.
En dat doet iets wat automatisch aanvalt niet.
Andere worden het werkt zoals het hoort.
En lopen gewoon met je awsd knoppen, muis is om te "klikken als je een klikker bent"
lekker makkelijk levelen in die andere mmo's, 1 knop drukken en verder tv kijken je hoeft niet eens op te letten dan !
[ Voor 8% gewijzigd door Mektheb op 24-11-2010 16:25 ]
Nou bedankt voor alle reacties
feedback zowel positief als negatief is altijd goed en met al mijn eervolle vermeldingen in het verleden kon ik het niet laten om ook een duistere pagina in het grote viv boek te plakken 
ennuh Corpse campen doe ik niet aan zoals jullie in eerdere posten van mij hebben gelezen mits zij zelf een agressieve houding aannemen
maar ben alweer vetrokken uit Kodo country
bleek dat er nog iemand nog radicaler is dan mij in zijn anti horde houding en die had er al een raid groepie gemaakt en hield daar zijn Genocide feestje met een stuk of 30 gelijkgezinden...als je alleen bent halen ze nog wel eens hun main ofzo en dat maakt het nog een beetje spannend,heb de scarlet crusade tabard alweer in de bank gelegt hehe
ennuh je Acount opzeggen om een point te maken? dat gaat echt nergens over hoor..wij zijn hollanders! een trots volk en geen Fransen..is hetzelfde als je pas gekochte nieuwe auto maar in de schuur stoppen omdat ie het niet meer doet (binnen de garantie) met een point wil je iets duidelijk maken en dat lukt je niet met iets wat onzichtbaar is zoals een acount opzeggen.
trouwens was de X-53 rocket mount van RAF bugged? had namelijk een poosje al 99 mounts en had toen ik inlogde ineens de 100 mounts achievement en geen mount erbij gekregen ofzo
Stormwind is trouwens wel een pareltje geworden hoor..echt te mooi gewoon,alleen jammer dat menethil harbour er zo erg aan toe is,daar is het op het moment volop watersnood
ennuh Corpse campen doe ik niet aan zoals jullie in eerdere posten van mij hebben gelezen mits zij zelf een agressieve houding aannemen
ennuh je Acount opzeggen om een point te maken? dat gaat echt nergens over hoor..wij zijn hollanders! een trots volk en geen Fransen..is hetzelfde als je pas gekochte nieuwe auto maar in de schuur stoppen omdat ie het niet meer doet (binnen de garantie) met een point wil je iets duidelijk maken en dat lukt je niet met iets wat onzichtbaar is zoals een acount opzeggen.
trouwens was de X-53 rocket mount van RAF bugged? had namelijk een poosje al 99 mounts en had toen ik inlogde ineens de 100 mounts achievement en geen mount erbij gekregen ofzo
Stormwind is trouwens wel een pareltje geworden hoor..echt te mooi gewoon,alleen jammer dat menethil harbour er zo erg aan toe is,daar is het op het moment volop watersnood
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
Anoniem: 345994
Het is toch juist logischer dat je je target moet blijven volgen? Ik vind het totaal onlogisch als je zonder enige interactie altijd je target zal blijven volgen.Bulls schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:19:
Begrijp me niet verkeerd maar als je dit al een punt van irritatie vindt ga je het heel slecht krijgen in WoW en kan je beter stoppen. Zo goed als heel WoW is zo gedaan dat je veel moet bewegen tijdens combat. Zeker de latere raid instances (ik ga er van uit dat je wel iets wilt doen op high end als je ooit zover komt) is veel bewegen in combat.
En dat een paar verkeerde stappen of te langzaam mee bewegen of weg rennen betekend je dood gaat of je raid opblaast of w/e dus indeed als je dit al niks vindt zou ik niet doorgaanAnoniem: 345994 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:28:
[...]
Het is toch juist logischer dat je je target moet blijven volgen? Ik vind het totaal onlogisch als je zonder enige interactie altijd je target zal blijven volgen.
Begrijp me niet verkeerd maar als je dit al een punt van irritatie vindt ga je het heel slecht krijgen in WoW en kan je beter stoppen. Zo goed als heel WoW is zo gedaan dat je veel moet bewegen tijdens combat. Zeker de latere raid instances (ik ga er van uit dat je wel iets wilt doen op high end als je ooit zover komt) is veel bewegen in combat.
Ok zal wel aan de beginner towns liggen zonder aggro, maar die wolven lopen steeds weg en dan is het weer "target not in range"
Maargoed ik zal wel eerst de controlls beter onder de knie krijgen.
Je moet WoW, TBC WotLK en Cata hebben als je een Worgen wilt spelen.Anoniem: 274511 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:19:
*Vraagje (iemand die nog geen wow heeft)
GastBulls schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:19:
[ Voor 65% gewijzigd door Omnyakom1 op 24-11-2010 16:31 ]
Ah ik snap je ergenis.Bulls schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:29:
Ok zal wel aan de beginner towns liggen zonder aggro, maar die wolven lopen steeds weg en dan is het weer "target not in range"
Mobs die bijna dood zijn en wegrennen moet je indeed achteraan rennen, zodat ze niet pullen.
Maar met een andere class als ranged heb je dat probleem niet kan je natuurlijk blijven staan.
Er zijn mobs waarbij je soms de andere kant op moet kijken omdat je anders heel veel dmg krijgt bij een spell. Als je auto-face-to-mob aan hebt sta je altijd aan de voorkant van een mob te rammen. Dit kan gewoon niet in wow omdat je ook vanaf achteren aan kan vallen. Dit zorgt ervoor dat de mob in de meeste gevallen niet kan dodgen of parry-en. WoW is 3d, ook het vechten is 3d.Bulls schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:19:
Dus de optie is er niet en zal ook niet komen. Het is niet makkelijker en het kan gewoon simpelweg niet als je zoveel variabelen hebt op mobs als in wow.
Anoniem: 63072
En als dat geen optie is ... ach daar heb je alts voordefiler1974 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:50:
[...]
Klopt, en als het echt ganken wordt. (dwz, corps-kampen of quest givers steeds killen) Dan loggen we even in met een pvp char en beuken we de boel stelsematig in elkaar. Ik betaal ze graag terug met rente erbij!
Laatste keer dat dat me overkwam was het een level 80 shaman van de grootste gankers guild op de server (The Sentenced op TVC). Ik zag al snel dat zijn gear niet top was, was dus meteen duidelijk waarom hij niet zoals de rest van zijn guild in Northrend liep te ganken
Een dag later een ander van zijn guild (de meest beruchte ganker op de server op dat moment) op zijn alt in zuid STV. Hij was twee levels hoger dan mijn alt en dus moest ik steeds dood. No way dat ik zijn main aankon, maar toch even met mijn druid zijn hunter afgemaakt. Hij relogde meteen en ik ook naar een andere alt die op een ander continent bezig was.
Via whispers werd ik ingelicht als hij weer naar zijn hunter alt terug logde. Dan logde ik even op mijn druid en maakte hem weer af. Om vervolgens weer op een andere alt te questen, terwijl hij rond liep te zoeken naar mij. Hij heeft dat zeker 3 uur volgehouden, waarin ik steeds gequest heb en hij alleen maar dood was of liep te zoeken naar mij op zijn main.
De volgende dag ging ik verder en kwam ik hem in STV op zijn alt tegen. Na een /wave van hem heb ik de hele avond geen last van hem gehad
Sommige mobs, ook in latere gebieden, die vluchten wanneer ze bijna dood zijn. Soms om één of meer vriendjes te halen. Wanneer je echt net begint, zal je daar nog niet de skills (als in: spells) voor hebben, maar wat later in de game zijn er mogelijkheden om zo'n mob tijdelijk te stunnen of nog snel even burstdamage te doen.Bulls schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:29:
Ik denk dus dat dit vooral in het begin even een beetje ergernis zal zijn, lost zich later vanzelf wel op.
Zoeken naar de gene die je gankt kan toch veel makkelijk, 2 accounts op 1 server horde & ally en je voegd de gene toe.
Weetje altijd waar die is tenzij die uitgelogt is op een alt
Haha, sorry maar dat klopt voor mij van geen kanten. Daarnaast denk ik niet dat 'oplettendheid' tijdens levellen direct te herleiden valt naar voordeel tijdens raiden, althans niet in proporties die er toe doen en niet aangeleerd worden tijdens de eerste run in een willekeurige raid.Dakreal schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:21:
[...]
Dat is een functie @ Lord of the Rings trouwens.. wat voor geen meter werktmaar goed. Sommige mensen waarderen het kennelijk. Bij Lotr loop ik daardoor meestal DOOR de mobs heen ^^
[...]
Je leert veel alerter op te letten, bewust van je omgeving. Iets wat in Raiding ook weer erg handig is.
kan ook met 1 acount tegenwordigMektheb schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:38:
Zoeken naar de gene die je gankt kan toch veel makkelijk, 2 accounts op 1 server horde & ally en je voegd de gene toe.
Ok ik lees het al, hier staan tenminste ook een paar nuttige antwoorden en redenen tussen (ipv dat "niet zo lui zijn" etc)
Ik ben dus kennelijk verwend (of verpest) door andere MMO's die maar een paar waarden hebben en waar je dus makkelijk met face target en follow target door heen komt.
Ik heb trouwens ook Age of Conan gespeeld waar je daadwerkelijk zelf de slagen en richtingen moet doen, maar daarbij was het alsnog auto move to target etc.
Ik zal wel eerst de besturing leren kennen en misschien voel ik dan de vrijheid wat nu als limitering overkomt.
Ik ben dus kennelijk verwend (of verpest) door andere MMO's die maar een paar waarden hebben en waar je dus makkelijk met face target en follow target door heen komt.
Ik heb trouwens ook Age of Conan gespeeld waar je daadwerkelijk zelf de slagen en richtingen moet doen, maar daarbij was het alsnog auto move to target etc.
Ik zal wel eerst de besturing leren kennen en misschien voel ik dan de vrijheid wat nu als limitering overkomt.
Ja maar op mijn manier hoef ik niet uit te loggen en kan ik op me 2e scherm kijken waar die is zodra die van zone verandertVivaladen schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:43:
[...]
kan ook met 1 acount tegenwordigbekende tactiek van de Top arena spelers die dus echt gaan zitten kijken welke andere top teams die een lastige combinatie voor hun zijn op dat moment online zijn en arena doen..als het om de puntjes gaat zijn mensen heel creatief
en Real id laat je ook met vrienden praten die online zijn...ja ook de mensen vd andere factie
dus scheelt je ook weer een keer heen en weer loggen,kan je direct verslag uitbrengen

Ik wist niet dat je nu al kon race-changen, binnenkort zal het vast stikken van de troll druids en undead hunterts.
GastOmnyakom1 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:30:
[...]
Gast, click to move doe je maar in Diablo. Gebruik gewoon de WSAD om te bewegen en muis voor targeting. Geloof me, na een tegen level 10 wordt het je tweede natuur.
http://www.darklegacycomics.com/107.html
Zal lekker kiten zijn met een ranged character of nietD.oomah schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:52:
[...]
Gast, WSAD doe je maar in PvE. Gebruik je muis (links + rechts indrukken) om te lopen en 't' en 'tab' om te targetten zodat je je vingers vrij hebt om te hotkey'en. Geloof me, na 10 honorkills wordt het je tweede natuur.

Je maakt je punt nu niet duidelijk aan Blizzard maar aan spelers die er niet eens iets aan kunnen doen. "Hadden ze maar geen holy cow moeten worden" zeker? Da's leuk voor mensen die al langer spelen, maar iemand die net begint en een koe graag als pally wil spelen, die weet dat niet. En die heeft ook geen main of guildies om je dan maar terug te pakken. Leuk.Vivaladen schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:27:
Wolven rennen niet weg, volgens mij doet geen enkel beast een "runs away in fear". Volgens mij heeft hij het over neutral mobs die weglopen en hij dus niet ranged kan pullen. Is (zeker later is het spel) nogal een non-issue.Mektheb schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:31:
[...]
Ah ik snap je ergenis.
Mobs die bijna dood zijn en wegrennen moet je indeed achteraan rennen, zodat ze niet pullen.
Maar met een andere class als ranged heb je dat probleem niet kan je natuurlijk blijven staan.
Anoniem: 82860
Hoe strafe je dan? Ik gebruik zelf WSAD + hotkeys (1 t/m 5, ctrl 1 t/m 4, alt 1 t/m 3, Tab, Q,E,R,T,Y,F, V, + ctrl) tegelijkertijd en targeten doe ik ook met toetsenbord. (ctrl+tab) Ik gebruik jouw methode van lmb+rmb ook wel eens maar dat zijn uitzonderingen. Ik strafe trouwens ook bijna altijd. Wel nodig als je holy pally bent en je holy shocks wil afvuren op die rogue die je achterna zit. Op hunter kwam ik er trouwens ook nooit onderuit om te strafen.D.oomah schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:52:
[...]
Gast, WSAD doe je maar in PvE. Gebruik je muis (links + rechts indrukken) om te lopen en 't' en 'tab' om te targetten zodat je je vingers vrij hebt om te hotkey'en. Geloof me, na 10 honorkills wordt het je tweede natuur.
Als ik een peugeot koop (franse auto, vond het wel passend) en hij valt uit ga ik ook altijd andere peugeot bestuurders lastig vallen.Vivaladen schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:27:
Je kunt dan beter peugeot bellen natuurlijk. Bij opzeggen account kun je zelfs je reden tot opzeggen aangeven en Blizzard registreert dit en zal hier ook ongetwijfeld op bijsturen, dus veel zichtbaarder worden je bezwaren tegen de game niet.
[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 24-11-2010 17:10 ]
Nouja level 3's ganken kan ook op een PVP server niet (mits ze in de juiste gebieden blijven). Maar ik denk wel dat dat ganken alleen maar erger wordt, nu gankers de beschikking krijgen over swift flying mounts, en dus over low level neutral zones (20-30) kunnen vliegen op zoek naar slachtoffers. Zou ik ook asociaal vinden eerlijk gezegd. PVP is leuk maar je moet het wel een beetje eerlijk houden.Bezulba schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:59:
Edit: Sorry, ik reageerde op een post van een paar pagina's geleden, was in een uurtje tijd al door 4 mensen op gereageerd
[ Voor 9% gewijzigd door GekkePrutser op 24-11-2010 17:11 ]
Je hebt bijna een 2e baan aan het vebeteren wat ik zeg of denk haha ik begrijp er niks vanNMe schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:57:
[...]
Je maakt je punt nu niet duidelijk aan Blizzard maar aan spelers die er niet eens iets aan kunnen doen. "Hadden ze maar geen holy cow moeten worden" zeker? Da's leuk voor mensen die al langer spelen, maar iemand die net begint en een koe graag als pally wil spelen, die weet dat niet. En die heeft ook geen main of guildies om je dan maar terug te pakken. Leuk.
[...]
Wolven rennen niet weg, volgens mij doet geen enkel beast een "runs away in fear". Volgens mij heeft hij het over neutral mobs die weglopen en hij dus niet ranged kan pullen. Is (zeker later is het spel) nogal een non-issue.
en met mij in toom houdenMektheb schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:03:
[...]
Je hebt bijna een 2e baan aan het vebeteren wat ik zeg of denk haha ik begrijp er niks van
in het begin van wow waren het de orcs,omdat ik vlak voor de release alle delen van warcraft weer uit de kast had gehaald om erin te komen,in TBC waren het de BLoodknights maar die hebben nu zelf geleerd hoe ze de Bloodknight uit moeten hangen en niet meer een Naaru gijzelen en aftappen, en nu zijn het de tauren paladins die op mijn lijstje staan..heb btw nog geen lvl 80 BeeFaDin te pakken kunnen krijgen
Anoniem: 82860
begrijpelijk. Had je het beter anders kunnen verwoorden. Ontgroening voor rerollers of zo.
Ik neem aan dat je WoW niet zo serieus neemt dat de lore een reden is om uberhaupt een game te laten liggen of goed ziek te zijn van dit soort veranderingen.
Ik moet zeggen dat ik me nog steeds uitstekend vermaakt met permanente ontgroening. Ik hanteer dus nog steeds de red = dead code. Een avenger's shield op je knar a 10k als je lvl 20 bent geeft het bericht 'niet fokken met de horde' mooi weer en dan kun je weer mooi door met je dagelijkse bezigheden. Als je vervolgens 5 lvl 80 alliance tegenkomt krijg je het bericht weer mooi terug. Zo hou je elkaar bezig!
Ik moet zeggen dat ik me nog steeds uitstekend vermaakt met permanente ontgroening. Ik hanteer dus nog steeds de red = dead code. Een avenger's shield op je knar a 10k als je lvl 20 bent geeft het bericht 'niet fokken met de horde' mooi weer en dan kun je weer mooi door met je dagelijkse bezigheden. Als je vervolgens 5 lvl 80 alliance tegenkomt krijg je het bericht weer mooi terug. Zo hou je elkaar bezig!
[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 82860 op 24-11-2010 17:15 ]
Als jij ze lore-wise wilt ganken zit je goed op een PvP serverVivaladen schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:09:
[...]
en met mij in toom houdenmaar je hebt gelijk NMe het was ook niet mijn intentie om dit een jaar lang vol te houden
en zoals ik net ook al aanhaalde ga ik ze niet ganken of griefen,ik dood ze 1x en dan is het klaar
in het begin van wow waren het de orcs,omdat ik vlak voor de release alle delen van warcraft weer uit de kast had gehaald om erin te komen,in TBC waren het de BLoodknights maar die hebben nu zelf geleerd hoe ze de Bloodknight uit moeten hangen en niet meer een Naaru gijzelen en aftappen, en nu zijn het de tauren paladins die op mijn lijstje staan..heb btw nog geen lvl 80 BeeFaDin te pakken kunnen krijgen
Moet je toch lekker zelf weten? ^^
De een z'n vermaak is de ander zijn ondergang ;-) That's the world of warcraft we play!
Ik zat eerder aan Keyboard turn! te denkenD.oomah schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:52:
[...]
Anoniem: 274511
Jammer, bedankt voor je snelle reactie.Roshnak schreef op woensdag 24 november 2010 @ 16:30:
[...]
Je moet WoW, TBC WotLK en Cata hebben als je een Worgen wilt spelen.
Dan word het maar het hele feestje en Epic Mickey.
Right, ik weet niet of mensen hier www.cleverbot.com al kennen, maar ik had net de meest briljante conversatie:
Cleverbot: Why isn't the world sane?toon volledige bericht
User: Well, the cataclysm started today, so the world is pretty much in chaos
Cleverbot: Like you.
User: I am in a controlled chaos state
Cleverbot: Is there anything I can do?
User: can you defeat Deathwing for me?
Cleverbot: Yes.
User: Great! You are sharing the loot right?
Cleverbot: I'll take that as a compliment.
User: it wasn't a compliment, I need to know.
Cleverbot: It was a compliment to me.
User: Ok, but will you give me Deathwings loot?
Cleverbot: My literal roomate 1975 told me his name was steve stricker and claimed he wanted to be a cpa.
User: Don't change the subject
Cleverbot: Sorry.
User: So, after Deathwing is dead, he will give you stuff, can I have it?
Cleverbot: Thank you, I always wanted a straw.
User: You are doing it again! Changing the subject
Cleverbot: Didn't you just change the subject?
User: no, you did!
Cleverbot: DON'T SHOUT AT ME, otherwise I'll switch you off.
User: Forget it, I ll defeat Deathwing myself
Cleverbot: Good luck with that.
System Specs! - "When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story" Barney Stinton
ok volgende keer als ik weer radicale lore ga prediken zal ik er wel ff wat boven zetten sorry jongens wist niet dat het zoveel stof zou doen opwaaien
en achteraf gezien was dat ook mijn eigen schuld door mijn verwoording van mijn gedachten.
en ja ben een echte lore nerd en moet toegeven dat ik voornamelijk in de lore tussen warcraft 1 en 2 ben blijven hangen
was uiteraart in vanilla een retloladin met valor gear en nu tussen alle raiders een pvper
neem het allemaal idd niet te serieus maar probeer bij alles wat ik doe kwa world pvp een beetje lore en Rp te gebruiken ..ook vind ik het leuk om briefings te verzinnen voor guild world pvp en hou ik me natuurlijk net als iedere rp nerd aan de paladin code van eer en dat allemaal op een gewoon pvp realmpie en geen pv-rp haha
maar hoop dat jullie me wat beter begrijpen en als ik iemand beledigt heb spijt me dat... /love
p.s nee ik wij zijn niet schrizofreen en ik denk ook niet dat ik ik in het echt n pally ben en mektheb waag het niet om die foto van dat oude veluwe verhaaltje nu te linken haha
dat telt niet meer haha is overjaart nu
en ja ben een echte lore nerd en moet toegeven dat ik voornamelijk in de lore tussen warcraft 1 en 2 ben blijven hangen
neem het allemaal idd niet te serieus maar probeer bij alles wat ik doe kwa world pvp een beetje lore en Rp te gebruiken ..ook vind ik het leuk om briefings te verzinnen voor guild world pvp en hou ik me natuurlijk net als iedere rp nerd aan de paladin code van eer en dat allemaal op een gewoon pvp realmpie en geen pv-rp haha
maar hoop dat jullie me wat beter begrijpen en als ik iemand beledigt heb spijt me dat... /love
p.s nee ik wij zijn niet schrizofreen en ik denk ook niet dat ik ik in het echt n pally ben en mektheb waag het niet om die foto van dat oude veluwe verhaaltje nu te linken haha
aaaah fuuuuuuVivaladen schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:40:
ok volgende keer als ik weer radicale lore ga prediken zal ik er wel ff wat boven zetten sorry jongens wist niet dat het zoveel stof zou doen opwaaienen achteraf gezien was dat ook mijn eigen schuld door mijn verwoording van mijn gedachten.
en ja ben een echte lore nerd en moet toegeven dat ik voornamelijk in de lore tussen warcraft 1 en 2 ben blijven hangenwas uiteraart in vanilla een retloladin met valor gear en nu tussen alle raiders een pvper
p.s nee ik wij zijn niet schrizofreen en ik denk ook niet dat ik ik in het echt n pally ben en mektheb waag het niet om die foto bij het veluwe verhaaltje nu te linken haha
hahah heb mn post ge-edit is het wat duidelijker maareh na 1000 post vind je hem toch niet meer
Love is in the Air
There is no sadder sight than a young pessimist.
jaaaa heb wat goed te maken met iedereen hier /group hug
Hey mensen ik heb een paar vraagje,
Ik kijk net in mijn wow map en ik zie dat de inhoud 42,4 GB bedraagt. Dat is vrij veel volgens mij. Voor de uitbreiding moet er 25GB vrij zijn. Nu is de schijf er een van 75GB (WD Raptor).
Is de inhoud (de grootte) normaal?
Kan ik zo de patch bestand verwijderen?
Alvast bedankt!!
Ik kijk net in mijn wow map en ik zie dat de inhoud 42,4 GB bedraagt. Dat is vrij veel volgens mij. Voor de uitbreiding moet er 25GB vrij zijn. Nu is de schijf er een van 75GB (WD Raptor).
Alvast bedankt!!
Hoe groot is je Screenshot folder? Screenshots nemen redelijk wat ruimte in beslag.tommy2005 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:57:
Alvast bedankt!!
tommy2005 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 17:57:
Alvast bedankt!!

Maar geen 20GB.mvveen schreef op woensdag 24 november 2010 @ 18:01:
[...]
Hoe groot is je Screenshot folder? Screenshots nemen redelijk wat ruimte in beslag.

Ik denk dat er teveel patches in die folder staan, ik zou de oude gewoon verwijderen.
Ik las laatst ergens op een officieel WoW forum dat alle bestaande installaties 2x zo groot zijn geworden door het nieuwe patching systeem (waarbij je tijdens het downloaden door kan spelen). Die bewaart ook de oude files nog (waarschijnlijk de old world files, de hele old world staat er nu immers 2x in). Volgens dat artikel was de enige manier om het op te lossen een verse client downloaden van battle.net, maar ik kan me voorstellen dat ze na Cataclysm nog wel een patch uitbrengen om de oude files op te ruimten.NMe schreef op woensdag 24 november 2010 @ 18:04:
[...]
Maar geen 20GB.
Ik denk dat er teveel patches in die folder staan, ik zou de oude gewoon verwijderen.
Ik zal wel even kijken of ik het nog kan vinden.
Edit: Gevonden, Hier was het
Dat was ook het artikel waar in stond dat ze zelfs in het nieuwe systeem weer losse patches gaan aanbieden, vandaar dat ik het tegen kwam.Greetings Fellow Patchers,
We wanted to stress one major point about the migration process that is occurring with World of Warcraft with this current patch. If you're getting errors about not having enough file size and are confused by this it's important to remember that everything in the game is being converted/patched on the fly. This means that the game will essentially DOUBLE in size of it's current install usage. So if you only have ~10-15GB free then you may run into these problems. In these situations the only way around this at this time is to completely remove the game and reinstall from the new installer. I'm going to place the instructions to ensure the game is completely removed below, along with re-installation instructions.![]()
[...rest quote gewist, zie link...]
[ Voor 115% gewijzigd door GekkePrutser op 24-11-2010 18:17 ]
De nieuwe patch heeft mijn interesse voor WoW weer gewekt. Ik ben nu aan de Alliance kant begonnen ipv Horde. Moet nu wel mijn guild een beetje achterlaten (laatste weken logde ik eigenlijk alleen in om een beetje in de gchat mee te lullen) maargoed ik kom daar nog wel terug. Moet zeggen dat de low level experience een stuk beter is geworden na de shattering.
Blizzard account management mailen! Mijn vriendin heeft dit ook gedaan, en heeft nu een maand gratis wow gekregen! Erg nette service van Blizzard !JapyDooge schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 12:38:
[...]
wat een ***-streek, in battle.net kon ik WotLK en Cataclysm samen kopen voor 58 euro, dat maar gedaan (15% korting) en nu kost 'ie een tientje
...
Bedankt voor de tips mensen. Ik heb al wat geruimd. De foto's (screenshots map) was maar 25MB. Er stonden nog versie 1.1.2 to 1.1.3 updates bij. Zo tot aan 3.3.5 toe. Dat scheelde al een boel en ik het de stage 1 2 en 3 patches voor Cata gewist.
Grtzz..
Grtzz..
Ik heb net een gamecard gekocht maar hij werkt niet echt zuur iemand anders problemen met prepaid game cards?
Doe je goed, ik heb hier 21GB maar +9.000 bestanden O.o
Rupsen, Rapsen.
Anoniem: 379651
Zonder screenshots, zonder WTF, Cache, etc, gewoon zuiver en alleen WoW (tot en met Cata) zelf... is al ~20Gb. Kleiner dan dat zul je het pertinent niet meer gaan krijgen.
Eindelijk hebben ze de arcane mage glyphs gefixed. Wel balen dat de portals weg zijn...alhoewel dat wel weer leuke taferelen oplevert als je in Dala op de plek waar eerst de portals stonden, zelf portals neer zet (mage). Zoveel mensen die die portals proberen te nemen en WTF'n!? <evil grin>
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
nouja, dit is dus een vraag van mij, nog nooit in dalaran geweest, maar shattrah, hoe kom je het snelste zonder mage portal van stormwind naar shattrah??? is dat echt nu constant blasted lands portal in mage tower dan door Dark portal lopen om vervolgens flightpath naar shattrah te nemen?? en dan terug hetzelfde maar dan via nethergarde keep en dan flightpath naar stormwind??temp00 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 21:27:
Eindelijk hebben ze de arcane mage glyphs gefixed. Wel balen dat de portals weg zijn...alhoewel dat wel weer leuke taferelen oplevert als je in Dala op de plek waar eerst de portals stonden, zelf portals neer zet (mage). Zoveel mensen die die portals proberen te nemen en WTF'n!? <evil grin>
of is er nog een andere manier, want deze manier vind ik DIK FUCKED
oh enne
wow map:
grootte: 29,5 GB
2.960 bestanden, 610 mappen
[ Voor 4% gewijzigd door Dalyxia op 24-11-2010 23:00 ]
Anoniem: 379651
Ja... welkom in Cataclysm!Dalyxia schreef op woensdag 24 november 2010 @ 22:59:
is dat echt nu constant blasted lands portal in mage tower dan door Dark portal lopen om vervolgens flightpath naar shattrah te nemen?? en dan terug hetzelfde maar dan via nethergarde keep en dan flightpath naar stormwind??
Nieuwe patch, nieuwe topic. Dit deel is vol.
Graag hier verder:
- Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 233
Graag hier verder:
- Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 233
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor al je vragen over wat er nu wel en niet in patch 4.0.3a zit: lees eerst de startpost nog eens!
Voor al je vragen over wat er nu wel en niet in patch 4.0.3a zit: lees eerst de startpost nog eens!