Nou bedankt voor alle reacties

feedback zowel positief als negatief is altijd goed en met al mijn eervolle vermeldingen in het verleden kon ik het niet laten om ook een duistere pagina in het grote viv boek te plakken
ennuh Corpse campen doe ik niet aan zoals jullie in eerdere posten van mij hebben gelezen mits zij zelf een agressieve houding aannemen

maar ben alweer vetrokken uit Kodo country

bleek dat er nog iemand nog radicaler is dan mij in zijn anti horde houding en die had er al een raid groepie gemaakt en hield daar zijn Genocide feestje met een stuk of 30 gelijkgezinden...als je alleen bent halen ze nog wel eens hun main ofzo en dat maakt het nog een beetje spannend,heb de scarlet crusade tabard alweer in de bank gelegt hehe
ennuh je Acount opzeggen om een point te maken? dat gaat echt nergens over hoor..wij zijn hollanders! een trots volk en geen Fransen..is hetzelfde als je pas gekochte nieuwe auto maar in de schuur stoppen omdat ie het niet meer doet (binnen de garantie) met een point wil je iets duidelijk maken en dat lukt je niet met iets wat onzichtbaar is zoals een acount opzeggen.
trouwens was de X-53 rocket mount van RAF bugged? had namelijk een poosje al 99 mounts en had toen ik inlogde ineens de 100 mounts achievement en geen mount erbij gekregen ofzo
Stormwind is trouwens wel een pareltje geworden hoor..echt te mooi gewoon,alleen jammer dat menethil harbour er zo erg aan toe is,daar is het op het moment volop watersnood