Vind ik niet erg sterk staan. Het kan dat je het niet eens bent met de keuze van blizzard. Maar om dan een in startzones je frustratie andere horde players te one-shotten vind ik niet getuigen van een erg sportieve houding.Vivaladen schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:04:
[...]
Daarom zeg ik ook "Vlak bij de starters zone" en "In de Buurt van de starters zone" heb de zin "IN de starterszone niet gebruikt..
kom je die zone uit dan word je gewoon Ge-executeerd en nee niet omdat ik ganken zo leuk vind of omdat ik er een harde van krijg..heb er gewoon de pest in dat tegenwordig zelfs Koeien al vermomd als paladin rond mogen lopen onder de naam "Sunwalkers" en ook nog dezelfde spells gebruiken
vind het gewoon een belediging en schande voor de Nobele Paladins dat zelfs onzuivere en primitieve rassen als de Tauren het kunnen worden..was al niet blij met de Bloodknights in Tbc maar die hebben tenminste nog nobele voorouders..daarom doe ik het!
het is best moelijk uit te leggen hoe ik erover denk want ik begrijp mezelf natuurlijk heel goed maar het lastige is het verwoorden van mijn gedachten daarover zonder op een soort van WoW-Nazi te lijken![]()
zie het maar als een vorm van ehh Pest controlen pure Retributie! mmm mischien dat als ik het onder een soort van "Scarlet Crusade" dekmantel stop dat ik mijn acties kan rechtvaardigen! jaaa ik ben een Scarlet Crusader!
http://hawvie.deviantart.com/