Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 232 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 42.687 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 19:37
Vivaladen schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:04:
[...]

Daarom zeg ik ook "Vlak bij de starters zone" en "In de Buurt van de starters zone" heb de zin "IN de starterszone niet gebruikt..

kom je die zone uit dan word je gewoon Ge-executeerd en nee niet omdat ik ganken zo leuk vind of omdat ik er een harde van krijg..heb er gewoon de pest in dat tegenwordig zelfs Koeien al vermomd als paladin rond mogen lopen onder de naam "Sunwalkers" en ook nog dezelfde spells gebruiken :S

vind het gewoon een belediging en schande voor de Nobele Paladins dat zelfs onzuivere en primitieve rassen als de Tauren het kunnen worden..was al niet blij met de Bloodknights in Tbc maar die hebben tenminste nog nobele voorouders..daarom doe ik het!

het is best moelijk uit te leggen hoe ik erover denk want ik begrijp mezelf natuurlijk heel goed maar het lastige is het verwoorden van mijn gedachten daarover zonder op een soort van WoW-Nazi te lijken 8)7

zie het maar als een vorm van ehh Pest control :P en pure Retributie! mmm mischien dat als ik het onder een soort van "Scarlet Crusade" dekmantel stop dat ik mijn acties kan rechtvaardigen! jaaa ik ben een Scarlet Crusader! :P
Vind ik niet erg sterk staan. Het kan dat je het niet eens bent met de keuze van blizzard. Maar om dan een in startzones je frustratie andere horde players te one-shotten vind ik niet getuigen van een erg sportieve houding. :)

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01-2024
shoombak schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:59:
Je moet nu dus dungeons discoveren voordat je ze kunt doen via de random dungeon finder :')
Wtf ? geldt dat ook voor de oude dungeons ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-05 08:38
Je moet nu dus dungeons discoveren voordat je ze kunt doen via de random dungeon finder :')
huh meen je niet ? dus zodra je kunt vliegen (en hopelijk is dat direct) kun je beter zsm opzoek gaan naar dungeons ? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:38

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

fuqua schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:59:
ja vond dat ook wel lullig eigenlijk, voer dan de zone changes helemaal niet door voor degene die niet cata hebben.
maar dit is natuurlijk een marketing wise verhaal, oude spelers pesten zodat ze overstappen naar cata.

is er ook weer een lvl cap vanaf wanneer je mag vliegen. (zoals toen in wotlk was vanaf lvl 78 ?)
Tooltip zei eerste 'requires lvl80', op de PTR heb ik 'require lvl60' gezien, maar ingame zie ik geen requirement meer staan.

Vind de logica ook raar geworden, je kan/mag vliegen in Outlands, dat je 'aan het weer moet wennen' in Northrend.. best. Maar dat je nu mogelijk levelgebonden moet leren vliegen in Kalimdor/eastern.. apart.
Dice schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:02:
Op PTR was dit wel zo, enkel CoS was toen beschikbaar, de rest was niet toereikend. Neem aan dus gerelateerd aan je exploration en reeds bezochte dungeons, dat die wel mogelijk zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 24-11-2010 11:03 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
fuqua schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:53:
[...]

lol voor de druipende sarcasme :D

maar voor northrend hadden ze nog uitleg (kou kost 1k gold toen) maar wat is hun uitleg voor azeroth ? :D
Door alle scheuren in de grond is er veel opwaardse warme stijgende lucht. Je moet de skil leren om hiermee om te gaan ;-)

Ik heb op mijn Druid ook al Master flying gekocht, instant 310% speed is echt dikke shit!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Dice schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:02:
[...]

geen idee, maar ik heb op mijn 70 druid gisteren nog een aantal keer UK gedaan, maar nu heb ik deze nog niet discovered, dus kan ik geen random groups joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Dakreal schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:04:
[...]

Door alle scheuren in de grond is er veel opwaardse warme stijgende lucht. Je moet de skil leren om hiermee om te gaan ;-)

Ik heb op mijn Druid ook al Master flying gekocht, instant 310% speed is echt dikke shit!
Kreeg hem nadat ik de purple proto had gekregen na 'Long way'achievement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-05 08:38
Dakreal schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:04:
[...]

lol je moet nu wennen aan turbulentie en andere out of the ordinary wind stromingen ?! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-06 17:12

Roshnak

PSN: Roshgill

Is vandaag ook die verjaardag van WoW en dat je een FoS krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 383642

[...]

Daarom zeg ik ook "Vlak bij de starters zone" en "In de Buurt van de starters zone" heb de zin "IN de starterszone niet gebruikt..

kom je die zone uit dan word je gewoon Ge-executeerd en nee niet omdat ik ganken zo leuk vind of omdat ik er een harde van krijg..heb er gewoon de pest in dat tegenwordig zelfs Koeien al vermomd als paladin rond mogen lopen onder de naam "Sunwalkers" en ook nog dezelfde spells gebruiken :S

vind het gewoon een belediging en schande voor de Nobele Paladins dat zelfs onzuivere en primitieve rassen als de Tauren het kunnen worden..was al niet blij met de Bloodknights in Tbc maar die hebben tenminste nog nobele voorouders..daarom doe ik het!

het is best moelijk uit te leggen hoe ik erover denk want ik begrijp mezelf natuurlijk heel goed maar het lastige is het verwoorden van mijn gedachten daarover zonder op een soort van WoW-Nazi te lijken 8)7

zie het maar als een vorm van ehh Pest control :P en pure Retributie! mmm mischien dat als ik het onder een soort van "Scarlet Crusade" dekmantel stop dat ik mijn acties kan rechtvaardigen! jaaa ik ben een Scarlet Crusader! :P
Wow ik hoop dat je een grapje maakt anders ben je serieus rijp voor een gesticht. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotoriousBAS
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-05 22:41
fuqua schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:53:
[...]
lol voor de druipende sarcasme :D

maar voor northrend hadden ze nog uitleg (kou kost 1k gold toen) maar wat is hun uitleg voor azeroth ? :D
Ik heb liever 250 G zonder uitleg dan 1k G met een (imho) slappe uitleg. One way or the other is het gewoon een moneydrain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
shoombak schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:05:
[...]

geen idee, maar ik heb op mijn 70 druid gisteren nog een aantal keer UK gedaan, maar nu heb ik deze nog niet discovered, dus kan ik geen random groups joinen.
Dat zuigt, mag je alle dungeons in de oude wereld ook weer gaan ontdekken 8)7 (niet dat je die via lfd tool doet, maar goed).
Zowiezo zijn er dalijk guild achievements voor alle oude dungeons ... dus met een 5x80+ deadmines door 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dice schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:08:
[...]

Dat zuigt, mag je alle dungeons in de oude wereld ook weer gaan ontdekken 8)7 (niet dat je die via lfd tool doet, maar goed).
Zowiezo zijn er dalijk guild achievements voor alle oude dungeons ... dus met een 5x80+ deadmines door 8)
Ik vind het wel goed, veel mensen wisten in wotlk niet eens de dungeon te vinden als ghost omdat ze er nog nooit waren geweest.

Ps. Sowieso schrijf je zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 383642 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:10:
[...]

Ik vind het wel goed, veel mensen wisten in wotlk niet eens de dungeon te vinden als ghost omdat ze er nog nooit waren geweest.

We zitten hier niet op een taal forum, en als je andere corrigeert, zorg dan op z'n minst dat je punctuatie goed is.

Die extra kosten zijn inderdaad gewoon een money sink. Maar goed.. geld is nu makkelijk te farmen.
Daarnaast heb ik op al mijn chars nu epic flight. Dus veel money sinks heb ik niet meer.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:01
Zo nu gelukkig thuis :D
Ging eerder dan verwacht!

Zo lekker inloggen, en met mijn Druid gaan beginnen. Verheug me er echt op.
Druid expres geen heirlooms gegeven, wil de lore lekker doorlopen!
Vandaag ben ik niet meer buiten te vinden ;)

offtopic: Viva, misschien eens tijd om én naar een afkickkliniek te gaan én een psycholoog?

[ Voor 17% gewijzigd door Ryur op 24-11-2010 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-06 16:01
fuqua schreef op woensdag 24 november 2010 @ 10:51:
als ik het goed heb begrepen is dat vannacht gebeurd, alleen wel grappig dat ze dat op dinsdag naar woensdag doen om 24:00 meeste mensen gaan dan al lang naar bed, dus kun je volgende ochtend wel ff checken.. maar ja woensdag servers down van 03:00 tot 11:00 :/ |:(
Ze doen het juist van 03:00 tot 11:00, het lijkt me niet een of ander switchje dat je om 23:59:59 even omzet, denk wel dat ze daar al die tijd enigszins voor nodig hebben :)

Ik ben om 00:20 servertime ongeveer gaan slapen, en alles zag er nog net zo uit als het er al heel Wotlk uitziet :P Wel op de valreep van Cata nog even World Explorer en 10 exalted standings gehaald. Niet dat daar zoveel aan veranderd dacht ik, maar heb ik in ieder geval alle gebieden pre-cata een keer gezien :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-05 20:49
ja want stel je voor je komt nooit de captial meer uit >.<
En @ de rest.

Viva heeft wel een beetje gelijk kom op zeg heilige koeien we zijn niet in india, het is azeroth !
Maar goed nu mag ik wel ongestraft koeien slopen wat dan weer + punten zijn :P.

[ Voor 27% gewijzigd door Mektheb op 24-11-2010 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Mektheb schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:21:
[...]

ja want stel je voor je komt nooit de captial meer uit >.<
Nou ja, het is eenmalig discoveren ... als je je boos maakt en een rondje vliegt moet alles in een uurtje wel een keer discovered zijn ...

In ieder geval de oude content

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 381825

Jongens, ik ben gestopt was echt verslaafd en vind het nog steeds knap dat ik zonder kan hou echt bergen tijd over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 381825 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:25:
Jongens, ik ben gestopt was echt verslaafd en vind het nog steeds knap dat ik zonder kan hou echt bergen tijd over...
Volgens mij zoek jij het A-A forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dakreal schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:15:
[...]

We zitten hier niet op een taal forum, en als je andere corrigeert, zorg dan op z'n minst dat je punctuatie goed is.
Jij ook bedankt voor je nuttige bijdrage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

Anoniem: 381825 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:25:
Als je niet slaapt en werkt hou je nog veel meer tijd over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:50

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 383642 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:07:
[...]

Wow ik hoop dat je een grapje maakt anders ben je serieus rijp voor een gesticht. 8)7
Inderdaad, wat een zielige houding. Een beetje low levels gaan klieren omdat je het niet met Blizzard eens bent. Wees dan een vent en zeg je account op als je zo graag een statement wil maken. :/
[...]

Er is niks mis met een goedbedoelde opmerking en bovendien zie ik geen fout in zijn interpunctie. Laat het modereren maar gewoon aan de crew over. :)

[ Voor 32% gewijzigd door NMe op 24-11-2010 11:34 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Dice schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:24:
[...]

Nou ja, het is eenmalig discoveren ... als je je boos maakt en een rondje vliegt moet alles in een uurtje wel een keer discovered zijn ...

In ieder geval de oude content
Prima toch :D zie je ook nog is wat.
Hele LFG mogen ze van mij eruit slopen, of alleen REALM wize maken.

Maar goed dat zijn andere discussie's het zou me helemaal niet uit maken eigenlijk aangezien dungeons alleen voor de begin phase van de game zijn en je der daarna als raider amper meer komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die extra kosten zijn inderdaad gewoon een money sink. Maar goed.. geld is nu makkelijk te farmen.
Daarnaast heb ik op al mijn chars nu epic flight. Dus veel money sinks heb ik niet meer.
Ik ben afgehaakt bij 1 :X 7 chars, dat is 35k gold, plus onkosten, plus upgrades, plus gems, plus crafts, plus overige onzin dat ik gewoon wil hebben..

Iemand interesse in een donatie voor het 'help SinergyX de winter door' fonds?
* SinergyX laat foto album zien van zijn 'kinderen', ze moeten ook eten... ;(

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Mektheb schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:30:
[...]

Maar goed dat zijn andere discussie's het zou me helemaal niet uit maken eigenlijk aangezien dungeons alleen voor de begin phase van de game zijn en je der daarna als raider amper meer komt
Daar ben ik het ook best mee eens. Vroegah had je veel meer verbintenis op je realm, en bouwde je een reputatie op. Maarja, zitten hier toevallig mensen in de Battlegroup Bloodlust?
SinergyX schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:32:
[...]

Ik ben afgehaakt bij 1 :X 7 chars, dat is 35k gold, plus onkosten, plus upgrades, plus gems, plus crafts, plus overige onzin dat ik gewoon wil hebben..

Iemand interesse in een donatie voor het 'help SinergyX de winter door' fonds?
* SinergyX laat foto album zien van zijn 'kinderen', ze moeten ook eten... ;(
Doe 1x per dag daily hc, + 5 quest'jes (daily's ofzo) 100g per dag. Zonder moeite :P
Er zijn daarnaast echt 1001 manieren om veel en snel geld te krijgen.

Gisteren zelf weer ~ 1700g verdiend met het craften van gems :P

[ Voor 35% gewijzigd door Dakreal op 24-11-2010 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Dakreal schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:34:
[...]

Daar ben ik het ook best mee eens. Vroegah had je veel meer verbintenis op je realm, en bouwde je een reputatie op. Maarja, zitten hier toevallig mensen in de Battlegroup Bloodlust?

[...]

Doe 1x per dag daily hc, + 5 quest'jes (daily's ofzo) 100g per dag. Zonder moeite :P
Er zijn daarnaast echt 1001 manieren om veel en snel geld te krijgen.

Gisteren zelf weer ~ 1700g verdiend met het craften van gems :P
Rep grinden met ouwe gasten als Lower City en dergelijke door een dungeon te draaien levert ook een hoop DE mats op ... en die verkoopt ook wel aardig atm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:57
Ben maar een Human hunter begonnen ;)

Welke profession zou ik nemen op een hunter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Dice schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:46:
[...]

Rep grinden met ouwe gasten als Lower City en dergelijke door een dungeon te draaien levert ook een hoop DE mats op ... en die verkoopt ook wel aardig atm
Ik doe idd elke dag Anzu op mijn dr00d. Wil nog steeds die gare mount :/
Roshnak schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:54:
Ik denk dat ik een Troll Druid neem ofzo xD ben benieuwd naar de nieuwe quests.
Ik ga mijn druid ook faction changen, tauren is echt slecht :p daarnaast zien de forms van een trollolol er een stuk leuker uit.

[ Voor 31% gewijzigd door Dakreal op 24-11-2010 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Cyclonic schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:47:

2/3 van Blacksmith/JC/Engineer. Als je geen gatherer of gold hebt om dit te financieren... herbalism + mining tot je 80/85 bent en dan switchen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-06 17:12

Roshnak

PSN: Roshgill

Ik denk dat ik een Troll Druid neem ofzo xD ben benieuwd naar de nieuwe quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:57
Is pet window van hunter verdwenen? Dact dat ik een paar jaar geleden een window had dat ik me pet kon comanderen of die wel of niet deed aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cyclonic schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:47:

Skinning sowieso. Die geeft extra crit naarmate je hoger level bent. Zeker handig voor een hunter.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
[...]
Dit!!! Ik ben erg blij dat ze dit hebben gedaan. Laatst nog een Pally tank in PoS, dead, blijft liggen, vooruit een ress omdat we niet de ergste zijn. Gaat ie weer neer, verzoeken wij hem vriendelijk of hij wilt releasen en runnen net als de rest, kan hij dus de weg niet vinden. Dan zie je wel even hoe achterlijk simpel het spel is geworden. Gevolg was dat de tank maar offline ging, want ja, moeite en zo... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274589

Cyclonic schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:56:
Is pet window van hunter verdwenen? Dact dat ik een paar jaar geleden een window had dat ik me pet kon comanderen of die wel of niet deed aanvallen.
Die window is nu een ability geworden die je moet kopen dacht ik (Pet command ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Heb net WoW opgestart maar wat een geweldige clip krijg je te zien! Zou er bijna bang van worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De weg IN een dungeon niet kennen tot daar aan toe, maar de weg NAAR een dungeon toe is ronduit te stom voor woorden. Hoe is zo'n speler lvl 80 geworden? Heeft ie geen quests gedaan in de zones van northrend ofzo.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Dus jij vind het goed dat mensen die de ingangen wel weten te vinden even tig dungeons opnieuw opzoeken voor no reason at all. Tis gewoon een bug en die gaat vast gefixt worden.

Laten we ook maar alle mensen vanaf level 1 beginnen weten ze tenminste weer hoe de class werkt want er zijn mensen die hun class niet kennen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274589

Bitbron schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:57:
[...]

Dit!!! Ik ben erg blij dat ze dit hebben gedaan. Laatst nog een Pally tank in PoS, dead, blijft liggen, vooruit een ress omdat we niet de ergste zijn. Gaat ie weer neer, verzoeken wij hem vriendelijk of hij wilt releasen en runnen net als de rest, kan hij dus de weg niet vinden. Dan zie je wel even hoe achterlijk simpel het spel is geworden. Gevolg was dat de tank maar offline ging, want ja, moeite en zo... :P
Het ontgaat mij steeds, waarom iedereen moet runnen, als er rezzer aanwezig is.
Met mijn priest heb ik er geen prob mee om als enige even die run te doen als we wipen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Laatst online: 02-04 08:43
quote:
[...]

lore wise beetje vaag excuus. De tauren paladins zijn juist een goede paladin order die zijn kracht van de zon betrekt. Als je echt pest control wil doen, dan zou ik de blood elves gaan aanvallen.

Zij trekken als paladins de kracht van het licht uit een gevangen naaru, dat lijkt me meer een misdaad dan een stel taurens die de zon aanbid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Ok hold your horses.

krijgt iemand die de AQ chain gefinsihed heeft een FEAT ?, :O
Dan ga ik daar als de donder mee bezig voor Cataclysm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-05 16:25

Trouble

Everything is awesome

Tof, kan praktisch overnieuw beginnen met Loremaster :') 'er zullen wat quests vervallen die je hebt gedaan'. Ja, alles dus. :')

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-Trouble- schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:05:
Tof, kan praktisch overnieuw beginnen met Loremaster :') 'er zullen wat quests vervallen die je hebt gedaan'. Ja, alles dus. :')
En je moet extra feat doen: Loremaster of Cataclysm voor de loremaster title. Blij dat ik hem nog even gehaald heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 33272 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:10:
[...]

En je moet extra feat doen: Loremaster of Cataclysm voor de loremaster title. Blij dat ik hem nog even gehaald heb.
Had kalimdor en Eastern toch niet af, doe het wel opnieuw ooit is.
Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384763

1st post, long time reader :)

Gezien ons aller dierbare zul'gurub de poorten sloot vandaag, heb ik vorige week niet enkel met mijn main, maar ook met de alts een mountrun gedaan.

Resultaat : 2 * de raptor gedropt, heb hem de tweede maal wel aan me guildie geschonken, aangezien ik hem op mijn main eerder had. Talking bout luck.

Anzu daarentegen weigert alle medewerking ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

[...]

Ik was bijna klaar met Eastern Kingdoms, maar domweg te weinig tijd gehad om 'm af te maken de afgelopen week. Nou ja, komt nog wel een keer dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mektheb schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:04:
Ok hold your horses.

krijgt iemand die de AQ chain gefinsihed heeft een FEAT ?, :O
Dan ga ik daar als de donder mee bezig voor Cataclysm.
Te laat, had je voor de world changes van vandaag moeten doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
NMe schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:26:
[...]

Te laat, had je voor de world changes van vandaag moeten doen. ;)
Aaah had ik dat maar geweten.
Had het dus ook nergens gelezen je er een FoS voor kreeg.

Maar ben wel meer blind geweest deze week :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Rakkerzero schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:00:
De weg IN een dungeon niet kennen tot daar aan toe, maar de weg NAAR een dungeon toe is ronduit te stom voor woorden. Hoe is zo'n speler lvl 80 geworden? Heeft ie geen quests gedaan in de zones van northrend ofzo.
Oude dungeons is dat helemaal niet raar, voor de random dugeon moest je gewoon naar de dungeon toe, daar pakte je selectief de dungeons waar je kon komen (wailing, maar deathmines weer niet etc), sommige zones kwam je helemaal niet (molten core etc) waardoor je daar ook nooit wat te zoeken heb.

Hoe vaak ik nu die dungeons gedaan heb, sommige blijven en ramp om uit te vinden waar je nu precies heen moet.

Alles en iedereen die na random kwam, weet ook niet beter. CoS weten veel niet dat dat uberhaubt niet in Northend zit, de ingangen van UK/UP, de 2de ingang van Gun'drak etc. Dat zijn dungeons waar je niet komt, zelfs als je de quests netjes afwerkt (enkel de dungeon quests, maar die gaven nooit een locatie aan), UP/UK zit afaik maar 1 quest (paar mobs neermeppen).

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 24-11-2010 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Laatst online: 01-06 16:01
Rakkerzero schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:00:
Ik ben level 80 geworden door een heleboel te questen en maar een klein beetje dungeons te doen. Ik weet niet hoor, maar mijn quests hebben me maar heel zelden naar een dungeon gebracht?

Ik weet bij vrijwel alle dungeons hoe het er van binnen uit ziet, maar de weg er naartoe? Ik kwam er gisteren bij het exploren van Dun Morogh achter dat Gnomeregan op 20 seconde van Ironforge ligt. Niet iedereen speelt al 5 jaar, en meestal als iemand me ging boosten werd ik gesummoned :P Sowieso heb ik als Horde nooit in Dun Morogh rondgehuppeld bijvoorbeeld :P

Idem met de dungeons in Hellfire Peninsula, ik liep steeds 15 minuten te zoeken in welke nook of cranny die #%@ entrance zit.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379368

[...]

Dus daar komt geen nieuwe titel ofzo voor, alleen de prereq's voor de bestaande titel worden uitgebreidt...? Damn, toch blij dat ik dan nog even de moeite heb genomen om dat te doen.

Btw, als je eerst de dungeon moet hebben "explored" voordat je d'r in mag gaat dit wel beetje ruk worden voor ragefire chasm, nu was die vroeger ook vrij moeilijk om te bereiken als ally lowby maar ben er nu zo gewend aan geraakt... :+ Sfk is nog makelijk, gewoon "eventjes"rennen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18-05 14:30
Shady15 schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 21:20:
[...]
Trouwens als je Cataclysm bij Mediamarkt preordered dan krijg je er een Steelseries muismat (twv 15 euro) bij. Je betaald er wel gedeeltelijk voor. Cataclysm kost dan namelijk 33 euro, heb m al voor 27 gezien. Deze aanbieding staat in de entertainment folder (ook online te bekijken) en is dus geldig in alle vestigingen zover ik t kan zien.
Sorry, ff een quote van mezelf. Iemand die van deze aanbieding al gebruik heeft gemaakt? Ik ga morgen zeker ff langs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 379368 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:32:
[...]

Dus daar komt geen nieuwe titel ofzo voor, alleen de prereq's voor de bestaande titel worden uitgebreidt...? Damn, toch blij dat ik dan nog even de moeite heb genomen om dat te doen.

Btw, als je eerst de dungeon moet hebben "explored" voordat je d'r in mag gaat dit wel beetje ruk worden voor ragefire chasm, nu was die vroeger ook vrij moeilijk om te bereiken als ally lowby maar ben er nu zo gewend aan geraakt... :+ Sfk is nog makelijk, gewoon "eventjes"rennen... :P
Denk dat de nieuwe loremaster wel meer achievment points geeft als de oude ?.
omdat het daar in 1 geheel in classic werd gepropt en nu per zone ? .
Kortom liever de nieuwe dan de oude !:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

-Trouble- schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:05:
Was al lang en breed bekend dat dit zou gebeuren, mocht je al kalimdor of EK afgerond hebben dan hou je die gewoon :)

Miste zelf nog maar 100 quests oid voor Kalimdor + loremaster maar ach... met de nieuwe implementatie veel relaxter om per gebied af te ronden dan die 700 in 1x waar je steeds maar bleef zoeken naar quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Inferno schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:33:
[...]

Was al lang en breed bekend dat dit zou gebeuren, mocht je al kalimdor of EK afgerond hebben dan hou je die gewoon :)

Miste zelf nog maar 100 quests oid voor Kalimdor + loremaster maar ach... met de nieuwe implementatie veel relaxter om per gebied af te ronden dan die 700 in 1x waar je steeds maar bleef zoeken naar quests.
Ik misde er ook iets van 300 bij elkaar van classic, ik zie het vanzelf wel.

Alleen jammer dat armory niet gelijk geupdate is zodat ik nu op me werk kan kijken hoe en wat >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Paul Nieuwkamp schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:27:
[...]
Ik ben level 80 geworden door een heleboel te questen en maar een klein beetje dungeons te doen. Ik weet niet hoor, maar mijn quests hebben me maar heel zelden naar een dungeon gebracht?

Ik weet bij vrijwel alle dungeons hoe het er van binnen uit ziet, maar de weg er naartoe? Ik kwam er gisteren bij het exploren van Dun Morogh achter dat Gnomeregan op 20 seconde van Ironforge ligt. Niet iedereen speelt al 5 jaar, en meestal als iemand me ging boosten werd ik gesummoned :P Sowieso heb ik als Horde nooit in Dun Morogh rondgehuppeld bijvoorbeeld :P

Idem met de dungeons in Hellfire Peninsula, ik liep steeds 15 minuten te zoeken in welke nook of cranny die #%@ entrance zit.
De meeste questlijnen eindigen wel met een object of een hoofd van iemand die je uit een dungeon moet slopen. Daarentegen laat ook ik die meestal wel schieten en ga ik naar het volgende gebied.

ik speel toch al flink wat jaren maar ik kan nog steeds de weg kwijtraken in BRD / UBRS en LBRS :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble

Trouble

Everything is awesome

Inferno schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:33:
[...]

Ik wist dat het zou veranderen, ik wist ook dat ik quests zou kwijtraken, maar ik wist niet dat ik praktisch opnieuw kon beginnen :P

Overigens is die draak wel een Bob de Bouwer hoor :') nieuwe AH neergezet en alles in SW :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mektheb schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:33:
[...]

Denk dat de nieuwe loremaster wel meer achievment points geeft als de oude ?.
omdat het daar in 1 geheel in classic werd gepropt en nu per zone ? .
Kortom liever de nieuwe dan de oude !:D
Nee blijft gewoon 10 points. En het is precies hetzelfde maar een extra vakje met Cataclysm (dus Kalimdor, EK, Outlands en Northrend).

(die staat bij mij dus aangevinkt hoewel ik de single achievement (Loremaster Cataclysm weer niet heb).

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 33272 op 24-11-2010 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 33272 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:42:
[...]

Nee blijft gewoon 10 points. En het is precies hetzelfde maar een extra vakje met Cataclysm (dus Kalimdor, EK, Outlands en Northrend).

(die staat bij mij dus aangevinkt hoewel ik de single achievement (Loremaster Cataclysm weer niet heb).
Maar je krijgt per zone ook 10 points ?

Wetlands 10 points
Darkshore 10 points
en vroeger was het Eastern / Kalimdor 10points en klaar.

Dus haal je toch meer points binnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 18:18

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Anoniem: 274589 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:58:
[...]

Die window is nu een ability geworden die je moet kopen dacht ik (Pet command ofzo)
Ha! Dus dat is waarom mijn attack commando niet werkt ondanks dat ik de petbar (die ik wel heb, waarschijnlijk via mod Bartender) zie. Moet wachten tot level 10 :D

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mektheb schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:52:
[...]

Maar je krijgt per zone ook 10 points ?

Wetlands 10 points
Darkshore 10 points
en vroeger was het Eastern / Kalimdor 10points en klaar.

Dus haal je toch meer points binnen ?
Ahja ! helemaal niet gezien. Zones zijn nu ook aparte Achievements. Maar die heb ik dus allemaal niet O.o
Opnieuw questen dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 33272 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:54:
[...]

Ahja ! helemaal niet gezien. Zones zijn nu ook aparte Achievements. Maar die heb ik dus allemaal niet O.o
Ja dus technisch gezien vroeger kreeg je 20 punten voor Eastern en kalimdor.
Nu krijg je per zone 10.

Dus haal je er dik 200 bij weer :) i like

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mektheb schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:26:
[...]

Aaah had ik dat maar geweten.
Had het dus ook nergens gelezen je er een FoS voor kreeg.

Maar ben wel meer blind geweest deze week :P
Nou, in dit geval ben je toch zeker 2 maanden blind geweest, want toen werd het al aangekondigd. :P Ik heb die questlijn destijds niet voor niks gedaan, ondanks het feit dat hij best duur was (elementium).
Anoniem: 33272 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:54:
[...]

Had ik wel verwacht, vind ik ook niet erg. Maar dat ga ik dus wel pas doen als ik mag vliegen. :P

[ Voor 27% gewijzigd door NMe op 24-11-2010 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mektheb schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:55:
[...]

Ja dus technisch gezien vroeger kreeg je 20 punten voor Eastern en kalimdor.
Nu krijg je per zone 10.

Dus haal je er dik 200 bij weer :) i like
Ja true. Maar dan moet je wel al die zones weer doorquesten. Want die zonequests heb ik allemaal niet (terwijl ik wel loremaster heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 33272 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:56:
[...]

Ja true. Maar dan moet je wel al die zones weer doorquesten. Want die zonequests heb ik allemaal niet (terwijl ik wel loremaster heb).
True maar dat is gelijk een motto om dus de nieuwe zone's te zien en te doen en je krijgt er weer rewards voor.
kortom win win

en @ NMe ja heel erg blind.
Gebeurd wel vaker geloof ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Is het al bekend hoe groot patch 4.03a in MB's is? Dus helemaal tot het eind gedownload.

Ik zit thuis op een 3G dongel met zeer beperkte (dure) download, dus als het erg veel wordt dan zal ik de laptop maar weer mee nemen naar werk. Ik vind het er niet makkelijker op geworden sinds je de patches niet meer los kan downloaden :(

Edit: Bedankt voor de antwoorden! 150-200MB valt me heel erg mee, daar hoef ik mijn laptop niet mee voor naar het werk te nemen (heb max 5GB per maand, daarna wordt het snel duur).

Trouwens, volgens de FAQ is Blizzard zelfs met de nieuwe launcher wel van plan in de toekomst weer los downloadbare patches aan te bieden, maar dat is een toekomstplan.

[ Voor 34% gewijzigd door GekkePrutser op 24-11-2010 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Laatst online: 22:44

mrsar

waar een sar is,is een wodka

mwoah,zag vanmorgen iets van 150mb ofzo

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-06 00:06
-Trouble- schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:42:
[...]
Overigens is die draak wel een Bob de Bouwer hoor :') nieuwe AH neergezet en alles in SW :D
:D :D _O-

Naja snelle reparaties zeker :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:21

Osxy

Holy crap on a cracker

GekkePrutser schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:02:
Is het al bekend hoe groot patch 4.03a in MB's is? Dus helemaal tot het eind gedownload.

Ik zit thuis op een 3G dongel met zeer beperkte (dure) download, dus als het erg veel wordt dan zal ik de laptop maar weer mee nemen naar werk. Ik vind het er niet makkelijker op geworden sinds je de patches niet meer los kan downloaden :(
Rond de 200 mb iirc.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Laatst online: 28-05 12:03

stuk of 200mb's...

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-05-2022
FunkyTrip schreef op woensdag 24 november 2010 @ 12:53:
[...]

Ha! Dus dat is waarom mijn attack commando niet werkt ondanks dat ik de petbar (die ik wel heb, waarschijnlijk via mod Bartender) zie. Moet wachten tot level 10 :D
Als je nu een hunter start is je pet tot lvl 10 een "guardian" dan luistert ie nog niet zo goed :P
Zat zelf ook laatst hier mee te kloten toen me pet attack macro niet werkte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baxic
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-05 00:22
Mektheb schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:30:
[...]

das onzin want dan kom je nooit in een fatsoenlijke groep mensen op wow zijn namelijk ego.(bijna allemaal)
en nemen geen mensen onder een bepaalde GS niet in de groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
baxic schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:19:
[...]

das onzin want dan kom je nooit in een fatsoenlijke groep mensen op wow zijn namelijk ego.(bijna allemaal)
en nemen geen mensen onder een bepaalde GS niet in de groep.
Daarvoor heb je een guild, want pug's sucken overall.
En GS is helemaal bollux, laten we zeggen de manier waarop.
Zoals het vroeger in TBC ging werkte prima.
En LFG kunnen ze ook doen alleen Realmwize en dan hoef je ook niet te zoeken, of geweigerd te worden maar is het moraal wel hoger want je komt van de zelfde server.

En ben je niet meer mr / mrs X van server B die Fuuuuu roept als het misgaat en vervolgens eruit gaat met een stel geninjade epic's van de laatste boss.
Maar goed hoe het nu is is ook prima ;), ik kan me der niet aan storen

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 24-11-2010 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baxic
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-05 00:22
ja oke dat is ook waar.
en in cata zijn de dungeons ook wat moeilijkere vooral in het begin.( dus whipe wordt weer normaal)
dus pugs zijn gedoomed te falen, als 1 iemand leaved leave er nog 2 meestal dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
baxic schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:28:
ja oke dat is ook waar.
en in cata zijn de dungeons ook wat moeilijkere vooral in het begin.( dus whipe wordt weer normaal)
dus pugs zijn gedoomed te falen, als 1 iemand leaved leave er nog 2 meestal dan
Precies, komt vast wel goed ik zeg alleen dat het morale gedeelte door het nog meer anoniem zijn me niet bevalt.

Maar ben benieuwd ! :D, blijf toch wel spelen ookal veranderen ze het weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-05 09:08
in dit topic was een poosje geleden een screenshot van de nieuwe map gezet met de nieuwe leveling zones. ik kan die zo gouw niet vinden. kan iemand een link neerzetten of verwijzen naar de post?

alvast bedankt!

Gevonden in starter post :)

@mekteb

thnx had hem net gevonden voor jouw post =3

[ Voor 18% gewijzigd door Hajame op 24-11-2010 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Volgens mij staat die in de start post !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik vind het er niet makkelijker op geworden sinds je de patches niet meer los kan downloaden :(
Mwah, voor alle anderen natuurlijk wel. Het is jammer voor jou natuurlijk, maar dat je thuis zit te internetten op een 3G-verbinding is natuurlijk eerder een uitzondering dan een regel. Ik vind het zelf juist heel fijn dat ik spul veel makkelijker kan pre-downloaden en zelfs kan downloaden terwijl ik speel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-05 14:26

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Hmm, ik wilde mijn Dranei Shaman omzetten naar een Dwarf Shaman via de " change race' procedure in account management. Helaas werkt nog niet, ik dacht dat het gelijk beschikbaar zou zijn bij de release van patch .4.0.3a?:O Heeft iemand anders daar nog iets over gehoord?

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

-Mach!- schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:43:
Hmm, ik wilde mijn Dranei Shaman omzetten naar een Dwarf Shaman via de " change race' procedure in account management. Helaas werkt nog niet, ik dacht dat het gelijk beschikbaar zou zijn bij de release van patch .4.0.3a?:O Heeft iemand anders daar nog iets over gehoord?
Meen gisteren gelezen te hebben dat de armory en battle-net tot uurtje of 3 of 5 niet werkend zouden zijn op de nieuwe content (weet niet meer zeker welke van de twee) dus daarna zal het waarschijnlijk wel mogelijk zijn.

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
NMe schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:40:
[...]Mwah, voor alle anderen natuurlijk wel. Het is jammer voor jou natuurlijk, maar dat je thuis zit te internetten op een 3G-verbinding is natuurlijk eerder een uitzondering dan een regel. Ik vind het zelf juist heel fijn dat ik spul veel makkelijker kan pre-downloaden en zelfs kan downloaden terwijl ik speel. :)
Ja, ik snap de voordelen wel en voor mij heeft het ook voordelen, want die 3G is ook nog eens heel erg langzaam waardoor ik vaak in 'Available' modus al even rond kan wandelen, AH'en enz. Maar ze zijn dus wel van plan om weer losse patches aan te gaan bieden in de toekomst, wou alleen dat ze dat gedaan hadden voor die mega patches met Cataclysm content :)

Trouwens werkt het downloaden tijdens het spelen bij mij niet, de launcher/downloader sluit zichzelf af als ik het spel start. Misschien omdat ik een Mac heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kunt nieuwe Fishing/Cooking dailies al doen.
Cooking daily geeft ook al nieuwe Cooking Token voor recipes (die je ook al kunt kopen en leren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 33272 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:51:
Cooking daily geeft ook al nieuwe Cooking Token voor recipes (die je ook al kunt kopen en leren).
Las het net inderdaad, erg leuk ! genoeg te doen dus weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
-Mach!- schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:43:
Hier ben ik ook benieuwd naar, het enige wat volgens mij "nog" niet mogelijk is, is veranderen naar de nieuwe rassen.(Goblin/Worgen) voor de rest is alles beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GekkePrutser schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:50:
[...]

Trouwens werkt het downloaden tijdens het spelen bij mij niet, de launcher/downloader sluit zichzelf af als ik het spel start. Misschien omdat ik een Mac heb.
Downloaden doet het spel dan toch zelf op de achtergrond of vergis ik me nu? als ik het me goed ehrinner kun je in de toolbar ergens zien hoeveel je nog moet downloaden of dat het spel klaar is met downloaden. Kan me niet zo snel meer herinneren waar, ben al oud en dement... :P

edit: cooking dailies en fishing dailies al aanwezig...? Damn, daar gaat m'n voornemen om eerst nog zoveel mogenlijk tbc reps op exalted te krijgen...

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 379368 op 24-11-2010 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01-06 00:27
Oke, ik ben het toch ergens wel eens met viviladen..

ik dacht eerst wtf man toen hij over Tauren pallys praatte, maar nu zie ik een Dwarf Shaman post..

Kom op, Dwarf......Shaman
Shaman.. Dwarf

Shaman is echt een gave class. Een "Grote" Class, Taurens, Dreanei.. Dat zijn shamans!
Geen dwarf.. Het zit me gewoon dwarS 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

kleefei schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:00:

ik dacht eerst wtf man toen hij over Tauren pallys praatte, maar nu zie ik een Dwarf Shaman post..

Shaman.. Dwarf

Shaman is echt een gave class. Een "Grote" Class, Taurens, Dreanei.. Dat zijn shamans!
Tauren paladins zijn even logisch tbh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb

Shaman.. Dwarf

Waren de dwarfs al niet shaman in de vanilla beta ?..
Ik zie er niets geks aan btw.
Ook Holy Cow's niet.

Human druid dat zou ik nou wel weer raar vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-05 14:20
Veranderen in ras is wel mogelijk, maar dit werkt op dit moment alleen voor classes die al hadden kunnen race changen. Zo kon ik mijn hunter wel in een human veranderen, omdat je daarvoor ook al tussen dwarf, night elf en draenei kon kiezen. Mijn Draenei shaman daarentegen werkt nog niet, omdat er binnen de alliance fractie tot op vandaag geen ander ras was om in te veranderen. Dat werkt dus nog niet helemaal 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-05 15:54

Shaman.. Dwarf

Vind het eigenlijk best wel logisch, dwarf shamans.
Ik bedoel, die mafkezen komen zelf uit de aarde zetten, alles is Earthen, steen, aarde whatever.
Shaman is puur nature, dus dat kan prima!

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Anoniem: 33272 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:51:
Waar ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Rynji schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:06:
[...]

Vind het eigenlijk best wel logisch, dwarf shamans.
Ik bedoel, die mafkezen komen zelf uit de aarde zetten, alles is Earthen, steen, aarde whatever.
Shaman is puur nature, dus dat kan prima!
Maar ook lorewize klopt het volgens mij helemaal prima met tauren en dwarf's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In stormwind, beide rond de stockades ingang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
Hmmmz ... Worgen priest ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Baal er nu wel van dat ik Loremaster gedaan heb voor Cata. Nu kan ik al die oude zones NOG een keer doen voor de zone achievement. Had ik me die dagen questen wel kunnen besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mektheb schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:09:
[...]

Maar ook lorewize klopt het volgens mij helemaal prima met tauren en dwarf's.
Ook al past het niet lorewise, dan wordt de lore wel aangepast. Gebeurt bij bijna alle settings die ik totnutoe gevolgd heb in bepaalde mate (warhammer fantasy, old world of darkness, forgotten realms en ga zo maar door). Dat is gewoon iets dat erbij hoort bij diverse settings, ze zijn verzonnen dus je kunt ze aanpassen, waarom zou je er dan geen gebruik van maken? Vindt het alleen maar goed, betekent meer keuze en da's in de meeste gevallen toch een pluspunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
Anoniem: 379368 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:15:
[...]

Ook al past het niet lorewise, dan wordt de lore wel aangepast. Gebeurt bij bijna alle settings die ik totnutoe gevolgd heb in bepaalde mate (warhammer fantasy, old world of darkness, forgotten realms en ga zo maar door). Dat is gewoon iets dat erbij hoort bij diverse settings, ze zijn evrzonnen dus je kunt ze aanpassen, waartom zou je er dan geen gebruik van maken? Vindt het alleen maar goed, betekent meer keuze en da's in de meeste gevallen toch een pluspunt.
:Y

indeed want morgen gaat me priest gnome worden ! ^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384803

Bitbron schreef op woensdag 24 november 2010 @ 11:57:
[...]

Klinkt bekend...had die pally toevallig ook moeite om z'n aura juist te zetten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-05 16:11

TiMMieJ

PSN: Orixez

Anoniem: 384803 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:19:
[...]

Klinkt bekend...had die pally toevallig ook moeite om z'n aura juist te zetten? ;)
Hey als je Pally een alt is dan kan je best wel eens je aura vergeten :X O-)
Ik word er nog regelmatig op gewezen maar let er desondanks wel steeds beter op. Let daarentegen wel weer altijd op de buffs ivm druid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 379368 schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:57:
[...]

Downloaden doet het spel dan toch zelf op de achtergrond of vergis ik me nu?
Klopt als een bus. :) Dan krijg je een throbber ingame bovenaan in het scherm en gaat 'ie gewoon vrolijk door met downloaden.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor al je vragen over wat er nu wel en niet in patch 4.0.3a zit: lees eerst de startpost nog eens!