![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 103% gewijzigd door Zeror op 12-11-2010 00:09 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 103% gewijzigd door Zeror op 12-11-2010 00:09 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ik weet zeker dat dit een routing probleem van mijn ISP is, hoe moet ik zoiets oplossen? Verbinding is verder prima tijdens andere games, alleen naar Telia is een probleem. Nu heb ik een tool gevonden van Telia zelf om ping/tracerts mee uit te voeren http://lg.telia.net . Zelfs als ik www.concepts.nl invoer krijg je ook een wazige route met een veels te hoge ping voor Paris, France.traceroute to wow-europe.com (80.239.186.22), 64 hops max, 52 byte packets
1 5571f401.ftth.concepts.nl (85.113.244.1) 0.883 ms 0.573 ms 0.592 ms
2 ict.18.29.concepts.nl (213.197.18.29) 2.515 ms 2.629 ms 2.710 ms
3 ict.18.29.concepts.nl (213.197.18.29) 2.593 ms 2.539 ms 2.598 ms
4 ip-87-82-50-229.easynet.co.uk (87.82.50.229) 2.884 ms 2.572 ms 2.512 ms
5 te5-0-0.gr11.telon.uk.easynet.net (87.86.77.28) 11.174 ms 10.958 ms 11.017 ms
6 ldn-thoe-s1-link.telia.net (213.248.73.69) 86.220 ms 86.294 ms 86.207 ms
7 ldn-bb2-link.telia.net (80.91.248.94) 95.235 ms 85.702 ms 85.776 ms
8 prs-bb2-link.telia.net (80.91.247.240) 98.780 ms 98.078 ms 98.056 ms
9 prs-b7-link.telia.net (80.91.248.11) 92.316 ms 92.254 ms 94.343 ms
10 prs-sdix-i1-link.telia.net (80.91.247.149) 93.022 ms 93.047 ms
prs-sdix-i2-link.telia.net (80.91.253.78) 95.620 ms
[ Voor 19% gewijzigd door Baiko op 04-11-2010 02:30 ]
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Zo te zien loopt je route via londen naar parijs. Blijkbaar route concepts het via easynet die het weer naar londen gooit. Tja, dan is het traag.Baiko schreef op donderdag 04 november 2010 @ 02:22:toon volledige bericht
Lekkere startpost hoor!
Ik post eigenlijk nooit in het World Of Warcraft topic terwijl ik al vanaf het begin speel. Ik irriteer me dood aan de irritante lag binnen WoW. Hebben meerdere mensen hier last van? Volgens WoW is mijn ping altijd 200-350ms. De Quartz addon zegt anders 500-750ms tijdens het casten. Ik krijg het gevoel dat mijn DPS hierdoor veel lager is.
[...]
Ik weet zeker dat dit een routing probleem van mijn ISP is, hoe moet ik zoiets oplossen? Verbinding is verder prima tijdens andere games, alleen naar Telia is een probleem. Nu heb ik een tool gevonden van Telia zelf om ping/tracerts mee uit te voeren http://lg.telia.net . Zelfs als ik www.concepts.nl invoer krijg je ook een wazige route met een veels te hoge ping voor Paris, France.
Ik maak tijdelijk gebruik van een VPN verbinding om de lag op te lossen, dit gaat via een Leaseweb server. Mijn ping is dan ook gewoon strak 30-60ms. Maar om nou geld te gaan betalen om een lag probleem op te lossen
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Niet alleen dat, maar je hops zijn veel te langzaam, als ik zelf een tracert start kom ik zelden hops tegen die langer zijn dan 10 ms. Jij hebt heel wat hops die bijna 100 ms zijn!Kees schreef op donderdag 04 november 2010 @ 06:23:
[...]
Zo te zien loopt je route via Londen naar Parijs. Blijkbaar route concepts het via easynet die het weer naar londen gooit. Tja, dan is het traag.
[ Voor 62% gewijzigd door bitpixl op 04-11-2010 09:23 ]
held!Bitbron schreef op donderdag 04 november 2010 @ 09:11:
Gisteravond de beste "patch/tweak" tot nu toe toegepast in WoW voor mijn Frost Mage, mijn Water Elemental maakt nu GEEN geluid meer als we niets staan te doen! Wat werd ik daar gestoord van.
HowTo (UK versie van WoW) (Zorg dat WoW niet aan staat):
Maak een directory structuur die er als volgt uitziet:
World of Warcraft\Data\enGB\Sound\Creature\WaterElemental
Waarschijnlijk moet je de directories "Sound", "Creature" en "WaterElemental" zelf nog aanmaken.
Maak nu met notepad een leeg bestand en sla het op als "WaterElementalLoop.wav" (dus zonder .txt!)
in de directory "World of Warcraft\Data\enGB\Sound\Creature\WaterElemental"
Start WoW en geniet van de rust
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
typisch pugsSinergyX schreef op donderdag 04 november 2010 @ 09:34:
Gister een 'imba group going 12/12' gejoined, inderdaad gingen de eerste 2 zonder problemen... en toen kwam Lootship. Lootship is een basic ding, je doet je ding en je gaat weer verder, een soort van bonus ronde bij een spelprogramma op TV.
Hoe kan zoiets nu fout gaan? Heel simpel. Raidleader start event voordat de helft uberhaubt een jetpack heeft, wanneer er nog steeds 1 lock niet op het schip is. Kan het erger? Ja, de tank in kwestie dan maar moest springen, had dit nooit eerder gedaan. Maar dat is toch wel erg genoeg? Nee, de 2 turrents schoten enkel op de gunners vooraan het schip, met als resultaat dat in no time de 2 rocketdudes achterin 3de stack buff hadden. Goed, je wiped, je probeert opnieuw.. gaat toch goed? Nee. Tank op ons schip DC'ed (nouja..), 2 healers gaan plat. Op dat moment was iedereen zo pissed, dan maar normal mode.
Dan komisch genoeg 1 shot je saurfang voordat hij uberhaubt zijn eerste mark of blood kan casten.
Raidleader ninja'ed 2 items, raid valt uit elkaar en dat was weer mijn avondje ICC.
ik heb verder nog niks gehoord over dat kara zou gaan verdwijnen maatjeMektheb schreef op donderdag 04 november 2010 @ 09:11:
Nou om terug te komen over de mount runs !
Gistere Kara dropte de mount, me farm maatje wou hem eerst hebben dus die kreeg hem dan ook.
Maar nu was mijn vraag is er iets bekend over kara ? of blijft die zo ?.
Straks loop ik hem miss
De raptor die hij wilt dropte natuurlijk niet, en de tiger / anzu die ik wou ook niet.
Maar er is toch een gevoel van licht aan het einde van de tunnel, dat we het toch niet voor niks doen als er weer is 1 dropt zoals gister !
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
Die Netherweave Bags gaan op onze server voor zo'n 10-15 gold over de toonbank. Zet er gewoon steeds 10 van die bags op met de gemiddelde prijs van je server en als ze verkocht zijn de volgende 10. Bewaar er eventueel nog een stuk of 10/15 voor alt chars (include bankbags).Ebonite schreef op donderdag 04 november 2010 @ 09:59:
Zal ik deze bewaren tot Cata uitkomt of gelijk verkopen?Deze bags had ik gemaakt toen er veel Netherweave Clothes dropte tijdens mijn reputation farming op Outland wat natuurlijk mooi meegenomen is.
[afbeelding]
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 04-11-2010 10:28 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Damn, dat zijn flink wat -12%jesSinergyX schreef op donderdag 04 november 2010 @ 09:34:
pittige wijzigingen op MMOchamp, zeker lock krijgt flink wat klappen.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Ja klopt dat horde hem alleen via een drop kan krijgen... heb hem na flink wat farmen ook gehad.....SinergyX schreef op donderdag 04 november 2010 @ 10:27:
Ik was gister bezig in Feralas, sprite darters te meppen voor een quest, dropt opeens de pet versie, Sprite darter eggBegreep als Horde dat het enkel via drop gaat, Ally zou hem via quest kunnen krijgen.
Nu nog 5 lvls en ik kan door richting Outlands, 80 komt in zicht
niet alleen maar %'tjes he, de cooldowns zijn ook allemaal 12, ze hebben inderdaad wat met 12.
MSI GX660 --- i5 460M /// 4GB DDR3 /// Mobility Radeon HD5870 /// 1920x1080 /// 500GB
Betekent dit nou dat mastery ipv defense komt? Dus bij ongeveer 65 mastery ben je uncritable?•Mastery: Critical Block now increases your chances to block by 12%, up from 10%. Increases your chance to critically block by 12%, down from 20%. Each point of mastery now increases your chance to block by an additional 1.5%, and your chance to critically block by an additional 1.5% (Down from 2.5%).
http://hawvie.deviantart.com/
van de Swift Razzashi Hatchling?Dice schreef op donderdag 04 november 2010 @ 10:18:
Zet er 10 op de AH en kijk hoe snel en waarvoor ze verkocht worden ?
Wat wil helpen is deze :Rakkerzero schreef op donderdag 04 november 2010 @ 10:23:
[...]
Die Netherweave Bags gaan op onze server voor zo'n 10-15 gold over de toonbank. Zet er gewoon steeds 10 van die bags op met de gemiddelde prijs van je server en als ze verkocht zijn de volgende 10. Bewaar er eventueel nog een stuk of 10/15 voor alt chars (include bankbags).
Je bent al uncritable als je "Prot" spec aankliktHawVer schreef op donderdag 04 november 2010 @ 10:51:
[...]
Betekent dit nou dat mastery ipv defense komt? Dus bij ongeveer 65 mastery ben je uncritable?
"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."
Nee dit ging over de bags...Darkangle schreef op donderdag 04 november 2010 @ 10:51:
[...]
van de Swift Razzashi Hatchling?
Als Cata uit komt is de drop lokatie weg, en ben ik dus de enige die ze kan verkopen. Nee, ik ga ze niet nu op de AH planten.
is dit een typo of hebben ze die mastery nog nuttelozer gemaakt?Shadow
•Mastery: Shadow Orb has been renamed to Mastery: Shadow Orb Power - Increases the damage done by your Shadow Orbs. Each point of Mastery increases damage by an additional 1.25%
•Shadow Orbs *New* - You have a 10% chance for your Shadow Word: Pain and Mind Flay spells to grant you a Shadow Orb each time they deal damage. Casting your Mind Blast or Mind Spike spell consumes all Shadow Orbs, increasing damage of that spell by 0% per Shadow Orb, and granting 0% increased damage on your periodic Shadow spells for until cancelled. You can have up to a maximum of 3 orbs.
•Mind Spike now stacks up to 3 times (Tooltip fix)
Lekker zijn is een gave :)
Welke addon is dat voor je eigen icoon aan de linker kant?Ebonite schreef op donderdag 04 november 2010 @ 09:59:
Zal ik deze bewaren tot Cata uitkomt of gelijk verkopen?Deze bags had ik gemaakt toen er veel Netherweave Clothes dropte tijdens mijn reputation farming op Outland wat natuurlijk mooi meegenomen is.
Niet helemaal, daar is deze talent voor:Jooz schreef op donderdag 04 november 2010 @ 10:54:
Je bent al uncritable als je "Prot" spec aanklikt
Anoniem: 209587
We krijgen ze wel maar ze doen 0%Shadow
•Mastery: Shadow Orb has been renamed to Mastery: Shadow Orb Power - Increases the damage done by your Shadow Orbs. Each point of Mastery increases damage by an additional 1.25%
•Shadow Orbs *New* - You have a 10% chance for your Shadow Word: Pain and Mind Flay spells to grant you a Shadow Orb each time they deal damage. Casting your Mind Blast or Mind Spike spell consumes all Shadow Orbs, increasing damage of that spell by 0% per Shadow Orb, and granting 0% increased damage on your periodic Shadow spells for until cancelled. You can have up to a maximum of 3 orbs.
•Mind Spike now stacks up to 3 times (Tooltip fix)
Paladin lijkt bijna onmogelijk geworden 'off the table' te komen, door de 2 nerfs op mastery en holy shield.Anoniem: 209587 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 11:00:
Nee het gaat om unhitable, uncritable ben je nu alleen door talents in je protection tree. Warriors en Paladins kunnen door veel mastery te stacken unhitable worden, dit houdt in dat elke hit die je krijgt, ge-missed, ge-dodged, ge-parried of ge-blocked wordt (of in geval van warrior heb je ook nog critical blocks) Geen van de hits is dan dus een normale hit, dus vandaar de term; unhitable.
De nerfs heb je er maar uit gelaten?SinergyX schreef op donderdag 04 november 2010 @ 10:41:
Hunter (Forums / Cataclysm Talent Calculator / Beta Skills/Talents)
Marksmanship
•Chimera Shot now scales from 48.8% of Ranged Attack Power, up from 28.8%.
Meer staat er niet vandaag
[ Voor 34% gewijzigd door SinergyX op 04-11-2010 11:06 ]
0% als je geen mastery hebt, voor elke punt aan mastery komt er 1.25% bij.
hmm toen ik gister avond keek stond er boven die CS shot buff nog nerfs van alle andere shots voor MM(minimaal 5/10% lager voor alles)SinergyX schreef op donderdag 04 november 2010 @ 11:05:
[...]
Meer staat er niet vandaag
(en of zij nog meer nerfs nodig hebben, hunter staat langzaam zielig onderaan qua performance, maar de scaling naar lvl1-79 zijn harde klappen, omdat hunter te makkelijk solo is tijdens 1-79).
Valt volgens mij wel mee, ik kwam al dik over de 102 grens heen vlak na 4.0.1 Beetje nerfen kan geen kwaad om het iets interressanter te maken qua reforging.SinergyX schreef op donderdag 04 november 2010 @ 11:01:
[...]
Paladin lijkt bijna onmogelijk geworden 'off the table' te komen, door de 2 nerfs op mastery en holy shield.
dat zijn de scalings voor lagere levelsSavageone schreef op donderdag 04 november 2010 @ 11:17:
[...]
hmm toen ik gister avond keek stond er boven die CS shot buff nog nerfs van alle andere shots voor MM(minimaal 5/10% lager voor alles)
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dat waren de veranderingen voor lagere lvls, 1-79. Zo stond ook Sininster strike met 42% ofzo, maar dat was dus de schaling van lvl1, op 80 zou hij weer volle damage doen. (kill shot deed nog maar 50% ofzo damage).Savageone schreef op donderdag 04 november 2010 @ 11:17:
hmm toen ik gister avond keek stond er boven die CS shot buff nog nerfs van alle andere shots voor MM(minimaal 5/10% lager voor alles)
Maar zoals ik de meeste nerfs zie, werkt dit enkel op end-content gear, en daar zie ik het dus fout gaan. Je gear vanaf dungeons naar ICC heroic schaalt expentioneel, 200-213 is relatief lagere boost dan 251->264 upgrades. Doordat ze het 'overal' nerfen (de base wordt gewoon verlaagt), geeft de upgrade van 251->264 dus meer compensatie dan 200-213.Gohan-san schreef op donderdag 04 november 2010 @ 11:24:
Valt volgens mij wel mee, ik kwam al dik over de 102 grens heen vlak na 4.0.1 Beetje nerfen kan geen kwaad om het iets interressanter te maken qua reforging.
[ Voor 44% gewijzigd door SinergyX op 04-11-2010 11:39 ]
Anoniem: 94605
Hoeveel is dik? Raid buffed zit ik er maar een paar procent over en dat is in een mix van ICC 25 man herioc en normal gear. Paladins moeten ergens 31% extra block vandaan halen. Dat wordt mastery stacken.Gohan-san schreef op donderdag 04 november 2010 @ 11:24:
[...]
Valt volgens mij wel mee, ik kwam al dik over de 102 grens heen vlak na 4.0.1 Beetje nerfen kan geen kwaad om het iets interressanter te maken qua reforging.
Wish I was on your server.DrFlash schreef op donderdag 04 november 2010 @ 09:45:
[...]
typisch pugs
Wij zijn als guild nu bezig met de 'sell' runs, LK25 Heroic, LK10 Heroic, Yogg+0 en Algalon allemaal te koop, gisteren zo even 125k gold verdiend voor de guild en dinsdag 11k gold voor mezelf. gaat wel lekker zo als we dat nog even een paar weekjes vol kunnen houden is iedereen in de guild rijk.
LK25 heroic doen we nu overigens met 23 of 24 man ligt eraan hoeveel 'boosts' we moeten doen, maar zelfs dan is het tegenwoordig goed te doen met heel de guild in heroic epix.
Verlaging van effectiviteit van spells het gewoon een nerf, dat het doel 'balans' is, doet er verder niet toe.Blistimo schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:19:
Zucht.
Iedere verandering die wordt doorgevoerd op de beta servers is geen nerf, het is een poging tot balancering. Quit whining about beta changes.
dat kan geregeld worden
Gem wist ik niet nee, agi gear was ik al aan begonnen, maar ik raid zelf bijna geen ICC meer. alleen nog LK. de eerste 11 bosses laat ik over aan trials enzo, daarom loop ik ook nog in 3x heroic protector ipv 4xKlein wisjedatje aangaande je fury-warrior, je weet dat +10 all stats gem niet meer viable is voor fury warriors?
En oh, vervang alle agi gear (cloak, ring, ranged) door strength-equivalenten.
[ Voor 4% gewijzigd door DrFlash op 04-11-2010 12:34 ]
En de prijsjes zijn ?DrFlash schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:32:
[...]
dat kan geregeld worden
[...]
Gem wist ik niet nee, agi gear was ik al aan begonnen, maar ik raid zelf bijna geen ICC meer. alleen nog LK. de eerste 11 bosses laat ik over aan trials enzo, daarom loop ik ook nog in 3x heroic protector ipv 4x
heb je een linkje trouwens naar het verhaal over de gem ?
Anoniem: 342341
http://forum.genesis-sm.eu/viewtopic.php?f=11&t=837
AhDrFlash schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:49:
[...]
http://forum.genesis-sm.eu/viewtopic.php?f=11&t=837
dit zijn de 25 man achievements, de 10 man gaat in overleg aangezien we dit met alts moeten doen etc.
Anoniem: 94605
Weet je zeker dat je goed hebt geteld? Ik heb namelijk ook bijna al mijn gear naar mastery omgezet en kom dus echt niet in de buurt van de 130% met holy shield.Gohan-san schreef op donderdag 04 november 2010 @ 11:50:
Om eens te kijken had ik voorheen al mijn gear naar mastery omgezet, en toen met holy shield up kwam ik volgens mij al op iets van 130% uit. maar goed wanneer gaan deze changes live? ben nogal druk op werk, en weinig speel tijd. mijn gear is 264 en een enkele 251 en 277 items.
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
10 man wel. geen 25 man inderdaad dat zou teveel druk zetten op onze eigen raid. en aangezien we al 25 man met mains doen, 10 man met alts wordt het lastig nog een 25 man op te zetten met alts.Mektheb schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:51:
[...]
Ah, ligh of dawn is natuurlijk een beste prijs wat ik begrijp.
Die anderen vallen reuze mee.
Jammer geen meta's verkopen denk mensen daar wel interesse in hebben voor mounts etc.
geen bol meer dus >.<Xenomorphh schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:26:
Weet iemand nog waar de Collectors Edition te krijgen is?
[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 04-11-2010 13:31 ]
Link? Kan hem niet vinden
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Zijn weg weer inderdaad
Ik snap em jaDrFlash schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:30:
[...]
10 man wel. geen 25 man inderdaad dat zou teveel druk zetten op onze eigen raid. en aangezien we al 25 man met mains doen, 10 man met alts wordt het lastig nog een 25 man op te zetten met alts.
[ Voor 57% gewijzigd door Mektheb op 04-11-2010 13:32 ]
Nee, dat kan (en wil) ik niet maken, ben een vrij trouwe hond als het op guilds aankomt.DrFlash schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:32:
[...]
dat kan geregeld worden
[...]
Gem wist ik niet nee, agi gear was ik al aan begonnen, maar ik raid zelf bijna geen ICC meer. alleen nog LK. de eerste 11 bosses laat ik over aan trials enzo, daarom loop ik ook nog in 3x heroic protector ipv 4x
heb je een linkje trouwens naar het verhaal over de gem ?
[ Voor 68% gewijzigd door DrFlash op 04-11-2010 13:49 ]
Maar goed dat ik je cl niet ben.DrFlash schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:39:
Ik zal vanavond es een kijkje nemen. heb nog niet veel met m'n gear gedaan omdat het gewoon niet zo boeiend is op dit moment :-) Wil voor cataclysm raids alles weer in orde hebben, maar tegen die tijd hebben we weer bijgewerkte formules en spreadsheetjes.
de CL is zelf nog erger, wat momenteel is het enige wat hij boeiend vind onze gear voor dedicated insanityZjanzjak schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:53:
[...]
Maar goed dat ik je cl niet ben.![]()
Maar ik begrijp je wel, veel mensen zijn gewoon wotlk-moe en hunkeren naar Cata.
Nog 32 nachies slapen!
als je mindblast met een actieve shadow orb dan is die mindblast gebuffed en krijg je een 15 second buff met die damage increase voor dots. Je moet dan in die 15 seconden DP en VT hercasten en Mindflayen (krijgt ook effect van die buff, en refreshed je SW:P)Anoniem: 342341 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:46:
for until cancelled?
als dit blijft tot mob dood is, lijkt mij mastery wel weer de moeite waard.
MSI GX660 --- i5 460M /// 4GB DDR3 /// Mobility Radeon HD5870 /// 1920x1080 /// 500GB
Hoeist op Aga dan? Nog steeds doeie boel?Zjanzjak schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:53:
[...]
Maar ik begrijp je wel, veel mensen zijn gewoon wotlk-moe en hunkeren naar Cata.
Nog 32 nachies slapen!
Mek! iam your father..join me Now! and together we will cleanse Azeroth of all Impure Races!Mektheb schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:31:
[...]
Zijn weg weer inderdaad
[...]
Ik snap em ja, toevallig toen je het linkte dacht ik van he die website ken ik heb ik ooit is willen applyen haha.
Maar succes lekker zakcentjes verdienen !
nog +/- 10 keer ZG tiger runZjanzjak schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:53:
[...]
Nog 32 nachies slapen!
[ Voor 27% gewijzigd door Vivaladen op 04-11-2010 14:27 ]
Ik heb die Zg tiger al opgegeven. Ik ben nu bezig om de Argent Warhorse in bezit te krijgen.
Hey Rakkerzero, jij had laatst een handig kaartje gemaakt met de level areas voor Cataclysm, maar je gaf aan dat er binnenkort een nieuwe versie komt. Heb je die al gemaakt?Rakkerzero schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:10:
[...]
Ik heb die Zg tiger al opgegeven. Ik ben nu bezig om de Argent Warhorse in bezit te krijgen.
PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7
Idee is simpel, 10str + 10hit = veel meer AEP punten dan 10str + 10 agi (rest boeit niet qua dps), dit is natuurlijk uitgaande van het feit dat je die 10 hit volledig kan gebruiken zonder de cap te hitten. Dan nog is 1 agi nog niet 20% van een str punt dus conclusie lijkt me duidelijk, wat Zjan zegt 10str/10hit gebruiken en wat reforgenZjanzjak schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:32:
[...]
Nee, dat kan (en wil) ik niet maken, ben een vrij trouwe hond als het op guilds aankomt.
Maar dat betekent niet dat een mensch niet mag mijmeren.![]()
Sja, dat is een goeie, dat is dan wel voor bijna 100% ej (of HEEL misschien warriors-forum op mmo, maar daar wordt veel gekopieerd van ej juist), maar waar het precies staat, dat weet ik niet meer. Maar goed, als je de wat betere warriors (Landsoul bijvoorbeeld, of zijn maatje in dezelfde guild) aanklikt in armory dan zie je dat die gem niet meer te vinden is in hun gear. En ook dat vrijwel elk geel slot wordt opgevuld met de 10str/10crit gem en een blauw slot met 10str/10hit gem. Nu zit jij al aan de 27% (24% eigenlijk) hit dus de etched gem zal je niet echt nodig hebben om de bonus op gear nog eens mee te pakken. Maar misschien dat je ergens weer een reforge ongedaan kan maken en je weer een leuke andere stat wat opkrikt.
Bnet pindle#2913
Anoniem: 355493
Rakkerzero schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:10:
[...]
Ik weet niet precies hoe die spelldamage berekening gaat (base + SP * modifier?), dat dit een relatief klein effect heeft op end-content spells.Anoniem: 355493 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:23:
De "nerf" voor locks is eerder voor low level chars...
Ze nerfen de base damage van de spells dus bvb incernate hit 6K ofzo buiten ICC...
[ 579 - 673 ] to [ 510 - 592 ] - 12% = +- 70 damage.
Dan gaat die incernate 5930 hitten.
Maar stell dat hij 60 hit op lvl 10 en daar trekken ze 7 damage af dat zal je al voelen
Die dailies zijn zo saaiRakkerzero schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:10:
[...]
deze gebruik ik de laatste tijd als standaard grondmount, als luchtmount heb ik de icc25 frost wrym. alleen nu tijdelijk even de broom van HH zolang als die werkt (instamount = win)Mektheb schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:24:
[...]
[afbeelding]
deze wil ik nog maar denk het niet >.<
ja zag jullie hem gedaan hadden toendertijd op jullie site, ( heb jullie vaker in de gaten gehoude ndan je denkt haha )DrFlash schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:30:
[...]
deze gebruik ik de laatste tijd als standaard grondmount, als luchtmount heb ik de icc25 frost wrym. alleen nu tijdelijk even de broom van HH zolang als die werkt (instamount = win)
Is dat dezelfde die je kan kopen als je exalted champion met elke faction bent?Mektheb schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:24:
[...]
[afbeelding]
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 04-11-2010 15:33 ]
Nee, dit is Trail of the grand crusader 25man clearen zonder dood te gaan ( undying achtig )SinergyX schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:33:
[...]
Is dat dezelfde die je kan kopen als je exalted champion met elke faction bent?
* SinergyX zoekt dik model paard, zoals HH en Paladin versie.
[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 04-11-2010 15:36 ]
Anoniem: 355493
En de rest zal wel nog volgen! vooral melee classes die mobs oneshotten met heirlooms lvl 1-20?SinergyX schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:29:
[...]
Ik weet niet precies hoe die spelldamage berekening gaat (base + SP * modifier?), dat dit een relatief klein effect heeft op end-content spells.
Ergens snap ik dan niet dat ze lager lvls van sommige classes dus met rust laten, zeker Shaman (100% crit Lava Blast) of Mage (arcane, secondair frost, omdat Fire crit afhankelijk is).
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 355493 op 04-11-2010 15:38 ]
Die lowlevel dungeons zijn een enorme brainfart. Geen kont aan. Het levelt wel makkelijk maar ik wil meer uitdaging. Met twee man door scarlet monastry heen rennen is gewoon niet leuk.
Zooo he, die staat op mijn wishlist!Mektheb schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:24:
[...]
[afbeelding]
[ Voor 31% gewijzigd door HawVer op 04-11-2010 16:10 ]
http://hawvie.deviantart.com/
32 Days, 07 Hours, 41 Minutes, 26 Seconds until the CataclysmHawVer schreef op donderdag 04 november 2010 @ 16:08:
[...]
Die lowlevel dungeons zijn een enorme brainfart. Geen kont aan. Het levelt wel makkelijk maar ik wil meer uitdaging. Met twee man door scarlet monastry heen rennen is gewoon niet leuk.
[...]
Zooo he, die staat op mijn wishlist!
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Nu 53, op mijn rogue doe ik nog steeds niets anders dan ambush->eviscdinges, 99% kill kans.Anoniem: 355493 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:36:
En de rest zal wel nog volgen! vooral melee classes die mobs oneshotten met heirlooms lvl 1-20?
En dan boem, maken ze de LK mount Bind on Pickup en wordt de pet een reward van de dailies in de quest hub van Zul Gurub. Daar gaat je geld.Darkangle schreef op donderdag 04 november 2010 @ 10:13:
300k gold over, 6x LK quest mount, 40x een pet die niet meer verkrijgbaar is. Ik ben klaar voor Cata hoop ik.
[ Voor 14% gewijzigd door Divak op 04-11-2010 17:22 ]
Ja meerdere machines =) Ook direct op het modem.defiler1974 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 09:06:
[...]
Niet alleen dat, maar je hops zijn veel te langzaam, als ik zelf een tracert start kom ik zelden hops tegen die langer zijn dan 10 ms. Jij hebt heel wat hops die bijna 100 ms zijn!
Kan me niet voorstellen dat alle gebruikers van concept dit probleem zouden hebben zonder te klagen. Heb je al geprobeerd om warcraft vanaf een andere laptop/desktop te spelen (op dezelfde verbinding)? Dan kan je tenminste uitschakelen dat het je warcraft installatie is.
Maar ook hij heeft dit probleem met lag. Het is verder wel speelbaar hoor, alleen zou de ping veel lager moeten zijn. We zitten ook niet via wireless ofzo, gewoon netjes een cat5 kabel.toon volledige bericht
Tracing route to wow-europe.com [80.239.186.22]
over a maximum of 30 hops:
1 <1 ms <1 ms <1 ms d5c53801.ftth.concepts.nl [213.197.56.1]
2 2 ms 2 ms 2 ms ict.18.29.concepts.nl [213.197.18.29]
3 2 ms 2 ms 2 ms ip-87-82-50-237.easynet.co.uk [87.82.50.237]
4 11 ms 11 ms 11 ms te5-0-0.gr11.telon.uk.easynet.net [87.86.77.28]
5 85 ms 85 ms 85 ms ldn-thoe-s1-link.telia.net [213.248.73.69]
6 85 ms 85 ms 85 ms ldn-bb2-link.telia.net [80.91.248.94]
7 91 ms 92 ms 200 ms prs-bb2-link.telia.net [80.91.247.240]
8 92 ms 92 ms 92 ms prs-b7-link.telia.net [80.91.250.58]
9 92 ms 92 ms 92 ms prs-sdix-i2-link.telia.net [80.91.253.78]
10 * * 80-239-170-114.customer.teliacarrier.com [80.239.170.114]
reports: Destination net unreachable.
Trace complete.
[ Voor 22% gewijzigd door Baiko op 04-11-2010 17:55 ]
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Heb er ook maar een paar gezien die suckten dan misschien, heb zelf alleen destro gespeeld maarre... teveel dpsSinergyX schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:22:
Wij hadden in ICC een Demo en Destro lock, waar de demo bijna overal plaatje 1 had, gevolgt door mijn shaman en de Destro. Nu was de Destro wel een stuk lager gegeared, de Demo lock zal ongeveer mijn gear zijn geweest (hoofdzakelijk 251 met enkele 264 en loslopende 245).
Blizz had anders aangegeven dat ze bij het balanceren van de classes op dit moment vooral kijken naar hoe ze op lvl 80 en 85 in raids presteren, in mindere mate de levels daaronder. En ook voor hoger level locks is de nerf aardig voelbaar als het goed is omdat allerlei damage multipliers (talents bijv.) gelden voor het produkt van de base dmg + spellpower dmg, en afhankelijk van de spell coefficient kan dat best veel spelen nogAnoniem: 355493 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:23:
De "nerf" voor locks is eerder voor low level chars...
Ze nerfen de base damage van de spells dus bvb incernate hit 6K ofzo buiten ICC...
[ 579 - 673 ] to [ 510 - 592 ] - 12% = +- 70 damage.
Dan gaat die incernate 5930 hitten.
Maar stell dat hij 60 hit op lvl 10 en daar trekken ze 7 damage af dat zal je al voelen
Bnet pindle#2913
[ Voor 24% gewijzigd door Gropah op 04-11-2010 19:22 ]
Nope, heb problemen met mijn Photoshop. Dus kan zolang het probleem nog niet is opgelost niet verder. Mocht je mee willen denken: Photoshop CS4 64bit crasht na een paar seconden..Conscience NL schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:15:
[...]
Hey Rakkerzero, jij had laatst een handig kaartje gemaakt met de level areas voor Cataclysm, maar je gaf aan dat er binnenkort een nieuwe versie komt. Heb je die al gemaakt?
Volgensmij is de gold cap 240k dus wat jij zegt kan niet ....Darkangle schreef op donderdag 04 november 2010 @ 10:13:
300k gold over, 6x LK quest mount, 40x een pet die niet meer verkrijgbaar is. Ik ben klaar voor Cata hoop ik.
Die cap is rond de 1 miljoen sinds de patch.Negaiido schreef op donderdag 04 november 2010 @ 22:31:
[...]
Volgensmij is de gold cap 240k dus wat jij zegt kan niet ....
Rupsen, Rapsen.
Bedankt, deze opent wel gewoonGropah schreef op donderdag 04 november 2010 @ 19:20:
@RichardvdD
Here u go:
http://www.2shared.com/fi...BackgroundDownloader.html
of anders:
http://www.megaupload.com/?d=NBRB574Z
ja net als met die Tome of Polymorph TurtleRichardvdD schreef op donderdag 04 november 2010 @ 17:05:
[...]
En dan boem, maken ze de LK mount Bind on Pickup en wordt de pet een reward van de dailies in de quest hub van Zul Gurub. Daar gaat je geld.
dat is wel een hoop hoor haha ik ben nog steeds chronish arm enige vorm van inkomsten waren tijden lang alleen de WG-dailies en het goud/vendor spul vd Tigerboss,Anzu en polar bearPaterpor schreef op donderdag 04 november 2010 @ 22:52:
[...]
Die cap is rond de 1 miljoen sinds de patch.
[ Voor 14% gewijzigd door Vivaladen op 05-11-2010 08:00 ]
[ Voor 61% gewijzigd door Dice op 05-11-2010 07:59 ]
Ja idd Thx Rakker voor de kaartjesDice schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 07:54:
ik heb al moeite om rond de 5k te blijven hangen
Nou heb ik in outland 1 x zo'n rift gezien (met dank aan degene die dat mooie kaartje had gemaakt)
Maar spawnen die dingen nou overal op hetzelfde moment ?
en je moet ook net op het goede moment op die stek staanVivaladen schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 08:03:
[...]
Ja idd Thx Rakker voor de kaartjes
ze spawnen allemaal op hetzelfde moment (geloof x1 per uur)en je moet er niet te lang mee wachten want die elementals gaan ook in gevecht met NPC's die in de directe omgeving van het Riftje zijn! en er zijn natuurlijk meer kapers op de kust..ik heb er gister 2 kunnen sluiten en de andere 2 pas een uur later.. (kwam ook nog een AV tussen haha)
maar zijn die Bosses al beschikbaar via je Dungeon menuutje?of is dat stap 2 van het Cata-Pre-Event?
[ Voor 5% gewijzigd door Dice op 05-11-2010 08:06 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq