![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 255% gewijzigd door Zeror op 24-11-2010 08:01 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 255% gewijzigd door Zeror op 24-11-2010 08:01 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
[ Voor 35% gewijzigd door Zeror op 17-11-2010 13:42 . Reden: uitleg TVP toegevoegd. ]
Je kan al prima tanken in je Blue's. je moet alleen een beetje geluk hebben met de healer.Ero-Sensei schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:54:
Iemand een tip voor me hoe ik gewoon snel Herioc kan tanken? AH? en wat moet ik dan kopen (bleh ben aan het sparen voor riding skill).
Anoniem: 336772
sorry, zal het nooit meer doen.Rakkerzero schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:37:
Die First Post had je niet moeten doen, evenals een TVP. Verder hoeven bepaalde meldingen ook niet meer 20 keer achter elkaar gepost te worden
[ Voor 47% gewijzigd door mrsar op 17-11-2010 13:44 ]
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Ik ook, al wil ik wel een keertje onder de knoflookadem van Deathwing terecht proberen te komenmrsar schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:43:
topic volg post. (oid) maar daar hebben wij bookmarks voor
pffff zin in 7decemberben er nou alleen nog steeds niet uit waar ik ga levellen,het water gedeelte heb ik voor een groot stuk al gedaan in de beta en was ook leuk
moeilijk moeilijk
Bij deze in de startpost erbij. Je kunt hem vinden onder paragraaf Links en dan onder het kopje Tips of handigheden van GoT'ers.kleefei schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:42:
@ Rakkerzero
Ik mis nog steeds die mooie leveling Map. Misschien handig om deze toe te voegen voor de lvlers onder ons?
(iedereen straks als Cata uit komt)
Ps. ik vind hem zelf ook handig
Ik vatte 'em al.SinergyX schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:31:
[...]
Was meer een grapje van een discussie paar pagina's terug![]()
Maar tellen aangespoelde walrussen in de zon ook als 'fotomodellen'?
doe eens linkZjanzjak schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:51:
[...]
Ik vatte 'em al.![]()
Op de blizzfora schreeuwen ze ook moord en brand.
Maar goed, ik heb dus echt een zweeds fotomodel in de guild zitten, weer eens wat anders dan een aangespoelde walrus. Ach, knap of niet, zolang de heren danwel dames hun ding goed doen vind ik het wel best, we selecteren immers niet op knapheid. Maar leuk is het wel. De heren in de guild zijn er inmiddels aan gewend maar in het begin leverde het soms leuke dingen op in gchat, now she is just one of the guys.
Das ook al een oude zeg.
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
FRS.nl, kan je nog een gamecard met 25% korting erbij nemen, voor totaal 49,99, en dan afhalen in een vestiging, gaat om 9 uur open...Anoniem: 336772 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:45:
Ja, ik heb ook zin in 7 december. Ben nog aan het twijfelen of ik de aankoop via de site van Blizzard ga doen of als ik ga wachten tot de real versie in mijn bus valt, met het risico dan natuurlijk dat het een dag of twee dagen te laat is.
Heb hem wel al besteld via bol.com, maar ik kan hem natuurlijk ook nog via de site kopen.
Wat zouden jullie doen?
we worden ook al oud, binnenkort alweer 6jaar WoW >.<junglebeast schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:22:
[...]
Das ook al een oude zeg.
Zo nog een kleine 500mb te gaan...
[ Voor 4% gewijzigd door Morrar op 17-11-2010 14:29 ]
*7 jaarMektheb schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:26:
[...]
we worden ook al oud, binnenkort alweer 6jaar WoW >.<
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Ze is meer een bloodelf op dat plaatje dat een Draenei of nightelf, laat staan female human
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dwarf ! leek ze op xDSinergyX schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:32:
[...]
Ze is meer een bloodelf op dat plaatje dat een Draenei of nightelf, laat staan female human
Ik gebruik Carbonite nu voor de loremaster achievements en ik moet zeggen dat het goed werkt. Van questhelper weet ik het niet. Maar op Curse heb ik gezien dat ze hem enkele dagen/weken geleden terug geupdated hebben. Ik weet niet of iemand daar al ervaring mee heeft? (Met de nieuwe questhelper bedoel ik)_Peter2_ schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:29:
Over start topic...daarin worden Carbonite en Questhelper als addons aangeraden. Maar ik meen mij te herinneren dat deze niet meer werken in 4.0.
Verders..gisteravond de nieuwe bosses een aantal keer gedaan. Eerst op mijn Resto druid, maar de drops zijn eigenlijk niet interessant voor hem, daarna op mijn hunter. Met veel geluk in 4 bosses 3 upgrades gescored (ring (was nog een ring van HH), necklace (was iLvl 226 emlbem ding) en cloak (was die van Frost Lord))
Op mijn DK geen geluk gehad, enkel een paar maal dood gegaan.
Dan kon zie niet eens bij de toestel van het keyboard, kon ze amper het papiertje vasthouden
Carbonite werkt grotendeels nog (buiten de error als je een profession wil unlearnen), enkel de map geeft geen quest-gevers meer aan, enkel nog locaties waar je quest moet doen en waar je hem (na gedaan te hebben) weer moet inleveren._Peter2_ schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:29:
Over start topic...daarin worden Carbonite en Questhelper als addons aangeraden. Maar ik meen mij te herinneren dat deze niet meer werken in 4.0.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Questhelper is grotendeels overbodig geworden door de eigen instellingen van Blizz ..._Peter2_ schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:29:
goed gezien, ik dacht dat ik questhelper uit de lijst had gehaald maar blijkbaar niet goed aangepast, bedankt voor het melden._Peter2_ schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:29:
Verders..gisteravond de nieuwe bosses een aantal keer gedaan. Eerst op mijn Resto druid, maar de drops zijn eigenlijk niet interessant voor hem, daarna op mijn hunter. Met veel geluk in 4 bosses 3 upgrades gescored (ring (was nog een ring van HH), necklace (was iLvl 226 emlbem ding) en cloak (was die van Frost Lord))
Op mijn DK geen geluk gehad, enkel een paar maal dood gegaan.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 315662 op 17-11-2010 15:13 ]
Nee.
Ik vermoed dat er bedoeld wordt inclusief Beta test, dan zit je wel op 7 jaar idd.Anoniem: 315662 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:22:
[...]
moet je toch teleurstellen, 6 jaar.
7 inderdaad met beta, helaas voor mij net bij het begin dus 6Thorval schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:24:
[...]
Ik vermoed dat er bedoeld wordt inclusief Beta test, dan zit je wel op 7 jaar idd.
Op Outland zit een GoT guild, The GatheringSprankie schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:27:
Een kleine 1,5 jaar geleden ben ik om diverse redenen gestopt met WoW en heb op mijn account na alles weggegeven en mijn toons deleted.
Bij toeval vond ik een Wotlk doosje (onder een krant in de trein) en heb er een maandje gametime bij gekocht.
Na wat met een DK gespeeld te hebben heb ik de smaak weer te pakken.
Nu wil ik een level 1 lock beginnen en ben op zoek naar een server.
Het liefst speel ik Horde en omdat ik altijd PVE heb gespeeld en daar zo bored van wordt graag PVP.
Daarbij zoek ik een guild die gezellig is en een beetje begripvol is voor een Noob met onregelmatige werktijden.
Alvast bedankt.
Dat dus. De tijd dat warlocks leather droegen, WoTF een racial passive was, soulstones als items werden uitgedeeld en hunters niet bestondenThorval schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:24:
[...]
Ik vermoed dat er bedoeld wordt inclusief Beta test, dan zit je wel op 7 jaar idd.
[ Voor 4% gewijzigd door Darkangle op 17-11-2010 15:37 ]
als je zin hebt in een relaxe aardige guild.Sprankie schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:27:
Een kleine 1,5 jaar geleden ben ik om diverse redenen gestopt met WoW en heb op mijn account na alles weggegeven en mijn toons deleted.
Bij toeval vond ik een Wotlk doosje (onder een krant in de trein) en heb er een maandje gametime bij gekocht.
Na wat met een DK gespeeld te hebben heb ik de smaak weer te pakken.
Nu wil ik een level 1 lock beginnen en ben op zoek naar een server.
Het liefst speel ik Horde en omdat ik altijd PVE heb gespeeld en daar zo bored van wordt graag PVP.
Daarbij zoek ik een guild die gezellig is en een beetje begripvol is voor een Noob met onregelmatige werktijden.
Alvast bedankt.
[ Voor 25% gewijzigd door junglebeast op 17-11-2010 17:35 ]
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Darkangle schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:36:
[...]
Dat dus. De tijd dat warlocks leather droegen, WoTF een racial passive was, soulstones als items werden uitgedeeld en hunters niet bestonden.
Ik vind zowiezo Lightheaded een stuk handiger. Buiten dat deze aangeeft WAAR je de quests kan doen (zoals Blizzard nu zelf ingebouwd heeft), kan je hier ook forum posts van Wowhead over die quest lezen. Daar staan vaak hele handige tips in hoe je een quest makkelijk kan volbrengen. Misschien ook wel een mooie voor de TS. Doet het ook gewoon met 4.0.1._Peter2_ schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:29:
[ Voor 9% gewijzigd door GekkePrutser op 17-11-2010 16:36 ]
The GatheringVoryna schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:35:
[...]
Op Outland zit een GoT guild, The GatheringDus als je zo af en toe ook wat slap wil ouwehoeren in t Nederlands
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Region wide battlegroups ftw
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
inderdaad een mooie, dus ook toegevoegd. bedanktGekkePrutser schreef op woensdag 17 november 2010 @ 16:33:
[...]
Ik vind zowiezo Lightheaded een stuk handiger. Buiten dat deze aangeeft WAAR je de quests kan doen (zoals Blizzard nu zelf ingebouwd heeft), kan je hier ook forum posts van Wowhead over die quest lezen. Daar staan vaak hele handige tips in hoe je een quest makkelijk kan volbrengen. Misschien ook wel een mooie voor de TS. Doet het ook gewoon met 4.0.1.
[ Voor 3% gewijzigd door pingkiller op 17-11-2010 19:04 ]
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
battlegroups zijn al zo goed als regional wide dwz dat in ons stukje vd wereld alle battlegroups aan elkaar worden gelinked..je moet het dus straks vd (rated bg's) premades hebben!Anoniem: 315662 schreef op woensdag 17 november 2010 @ 20:44:
ik ben nog steeds op zoek naar een nieuwe realm voor cataclysm. Huidige realm is een beetje aan het uitsterven (agamaggan), weet iemand een leuke realm waar je wat met pug's kan doen, waar leuke guilds zijn en de battlegroup een beetje goed is (misschien een beetje veel eisen maar 2 van die moeten er toch wel zijn, het liefst pug's).
Ach, daar hadden we 't eerst nog over. Maar we besloten dat we een de oh zo trotse Stormwind Crusaders niet zo in hun hempie wilden laten staan tegenover hun mede-allies wanneer ze keer-op-keer werden ingemaakt door onsVivaladen schreef op woensdag 17 november 2010 @ 18:19:
[...]
Region wide battlegroups ftwmaareh hadden jullie niet beter een Got-horde clubje op kunnen richten op Auchindoun? Mwohaha
![]()
oooow dat vind ik tussen haakjes gezegt wel heel erg tof van julliegaragaholic schreef op donderdag 18 november 2010 @ 00:20:
[...]
Ach, daar hadden we 't eerst nog over. Maar we besloten dat we een de oh zo trotse Stormwind Crusaders niet zo in hun hempie wilden laten staan tegenover hun mede-allies wanneer ze keer-op-keer werden ingemaakt door ons.
[ Voor 19% gewijzigd door Vivaladen op 18-11-2010 07:26 ]
Surfin' paradise!
Jij had liever gezien dat ze dit voor naxx en/of Uld ook hadden gedaan ?Snappie88 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 07:31:
Zo, gisteravond lekker productief bezig geweest
Eerst even snel [Rapid Defence] en [Mine Sweeper] gehaald, vervolgens had ik in Dalaran de mazzel bij de tweede cast met m'n hengel [There's Gold in That Fountain] en dus ook [The Coin Master] meteen binnen te harken, en vervolgens in een Heroic ICC10 groepje beland alwaar ik acht achievements erbij heb gehaald. Afgelopen maandag ook in Ulduar flink bezig geweest, waardoor ik eindelijk boven de 7k achievement points zit
Overigens wel vreemd dat Blizzard heeft besloten ICC / RS te locken voor 10 of 25 zodra je de ander in bent gegaan (dus gelocked voor 25 als je in 10 een baas hebt gemold en andersom), maar dit voor de overige raids niet heeft gedaan. Ben nu dus klaar met ICC terwijl ik volgende week dinsdag misschien nog wel even mee wil
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Duracell-priest meenemenAnoniem: 336772 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 08:03:
Heeft er iemand tips voor een holy paladin om niet zo vlug out of mana te geraken? Want mijn mana gaat er vliegensvlug door. Ik heb momenteel rond de 30000 mana.
Bedankt voor de tips.
schild? tank of healing? en hoe zijn de looks?prutser001 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 08:07:
Gister een aantal keer die event bosses gedaan, echt een fluitje. Wel 2 upgrades gehaald en hoop toch wel dat schild te krijgen op m'n warrior/paladin heb wel de necklace en een ring die ik lekker kan reforgen
Merk wel dat ik op m'n DK een stuk minder problemen heb met threat vergeleken met m'n warrior/paladin.
Vanavond maar eens kijken of ik mee kan doen met die invasie stoppen.
Ja. Waarom zou je voor diverse raids diverse systemen gebruiken? En je geeft daarna zelf ook al aan dat je de huidige constructie niet echt handig vind...Dice schreef op donderdag 18 november 2010 @ 07:33:
[...]
Jij had liever gezien dat ze dit voor naxx en/of Uld ook hadden gedaan ?
Ik vind de hele constructie met raids niet echt handig tbh
Surfin' paradise!
Dit noemt Blizzard Mainstream[b][message=35052048,noline]
. Hardcore raiden zal ik niet meer gaan doen, ik heb het gezien en gemerkt dat zoiets toch vrij snel zorgt voor een zekere saaiheid in het spel (iig in WoTLK) ik hoop dat Cata me langer kan boeien! I
Tank, het is te vergelijken met 1 van die schilden uit Ulduar met dat gezicht...Vivaladen schreef op donderdag 18 november 2010 @ 08:43:
[...]
schild? tank of healing? en hoe zijn de looks?
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Is een Tank Schild, looks zijn van een schild die in Ulduar dropped volgens mij, weet zo niet welke.Vivaladen schreef op donderdag 18 november 2010 @ 08:43:
[...]
schild? tank of healing? en hoe zijn de looks?
[ Voor 5% gewijzigd door Thorval op 18-11-2010 08:55 ]
ik moest mn addons allemaal uitschakelen voor errors. lekker danMektheb schreef op donderdag 18 november 2010 @ 08:58:
Heb zelf helemaal niks aan addons hoeven te veranderen of settings te doen voor me ui
Mijn ui had ook geen problem, moest alleen even Grid opnieuw op z'n plek zetten, die was door de instellingen wat verplaatst, maar meer ook nietfenylalaline schreef op donderdag 18 november 2010 @ 09:01:
[...]
ik moest mn addons allemaal uitschakelen voor errors. lekker daneven wacht op de updates van de makers dan zal alles wel weer goed lopen hoop ik!
Bij mij ging Gearscore over zijn nek, was toch tijd om hem uit te zettenMektheb schreef op donderdag 18 november 2010 @ 08:58:
Heb zelf helemaal niks aan addons hoeven te veranderen of settings te doen voor me ui
"Don't let your dreams be memes"
Word dat nog gebruikt dan? Speel zelf niet zo heel erg veel meer afgelopen paar weken, maar de paar keren dat inlogde, zag ik eigenlijk weinig GS requirements in de trade..Dice schreef op donderdag 18 november 2010 @ 09:17:
[...]
Bij mij ging Gearscore over zijn nek, was toch tijd om hem uit te zetten
En mijn chat instellingen waren stuk ... kon niet meer op achievements, spelers of instances klikken die gelinked waren in trade of guildchat
13:37
Helaas, dieDarkUnreal schreef op donderdag 18 november 2010 @ 09:41:
[...]
Dacht dat sinds de patch blizzard het inspecten wat aangepast had, en dat daardoor GS eigenlijk niet meer naar behoren werkte.
Zoals ik al zei; het was toch tijd om hem er uit te mikken ...DarkUnreal schreef op donderdag 18 november 2010 @ 09:41:
[...]
Word dat nog gebruikt dan? Speel zelf niet zo heel erg veel meer afgelopen paar weken, maar de paar keren dat inlogde, zag ik eigenlijk weinig GS requirements in de trade..
Dacht dat sinds de patch blizzard het inspecten wat aangepast had, en dat daardoor GS eigenlijk niet meer naar behoren werkte.
Reforge != Runeforging.fenylalaline schreef op donderdag 18 november 2010 @ 08:43:
mensen ik heb een vraag over dat reforgen.
ik hoor iedereen er over praten maar volgens mij heb ik daar nog nooit gebruik van gemaakt ( alleen de reforging skill op dk dan)
wat houd dit reforge nu precies in ? en enige tips of ik op mijn dk dingen moet reforgen (dk name : fearuponyou)
heb zelf ook een beetje gezocht op internet maar kom er nog niet echt uit.
- Hoe zag het healing team in de groep er uit? (aantal healers, classes)Anoniem: 336772 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 08:03:
Gisteravond voor de eerste keer meegegaan met de guild naar ICC. We hebben de eerste 4 bosses gedaan. En vanavond gaan we verder omdat er een paar weg moesten.
Heeft er iemand tips voor een holy paladin om niet zo vlug out of mana te geraken? Want mijn mana gaat er vliegensvlug door. Ik heb momenteel rond de 30000 mana.
Bedankt voor de tips.
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
Waarmee zat je in een groep ?Dutchman! schreef op donderdag 18 november 2010 @ 09:54:
[...]
- Hoe zag het healing team in de groep er uit? (aantal healers, classes)
- Wat was de rolverdeling?
- Heb je een linkje naar je armory? (om spec & gearniveau te bekijken)
- Moeilijker te definieren: hoe heal je nu? (spells, prioriteiten, gebruik WoG, gebruik regen ability's, gebruik BoL)
Nou hoorde ik iemand roepen dat het traag gaan van ghost mounts een onderdeel zou worden van een guildachievement; iets van 'The quick and the dead' ?SinergyX schreef op donderdag 18 november 2010 @ 09:44:
Bij ons op de server nog steeds een standaardGhost mounts gaan ook weer volle snelheid, UI scaling heeft een kleine bug.
Nog nooit gehoord, zal wel weer BS zijnDice schreef op donderdag 18 november 2010 @ 10:05:
[...]
Nou hoorde ik iemand roepen dat het traag gaan van ghost mounts een onderdeel zou worden van een guildachievement; iets van 'The quick and the dead' ?
Gerucht heeft z'n werk goed gedaanDice schreef op donderdag 18 november 2010 @ 10:05:
Nou hoorde ik iemand roepen dat het traag gaan van ghost mounts een onderdeel zou worden van een guildachievement; iets van 'The quick and the dead' ?
[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 18-11-2010 10:10 ]
Bijna goed! Er komt een guild perk waarbij je ghost 100% sneller gaat. Ze gaan ghosts niet 100% langzamer maken.Dice schreef op donderdag 18 november 2010 @ 10:05:
[...]
Klok en klepeldefiler1974 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 10:09:
[...]
Bijna goed! Er komt een guild perk warabij je ghost 100% sneller gaat. Ze gaan ghosts niet 100% langzamer maken.
14 The Quick and the Dead
Increases health and mana gained when resurrected by a guild member by 50% and increases movement speed while dead by 100%. Does not function in combat or while in a Battleground or Arena.
Nee, tegenwoordig willen ze dat je [A Tribute to Immortality] linkt voor TotGCDarkUnreal schreef op donderdag 18 november 2010 @ 09:41:
[...]
Word dat nog gebruikt dan? Speel zelf niet zo heel erg veel meer afgelopen paar weken, maar de paar keren dat inlogde, zag ik eigenlijk weinig GS requirements in de trade..
Surfin' paradise!
Mja ligt er aan wat je doet, bedoel ik ga Togc niet voor me lol doen dan moet er wel een dikke phat achievment aan hangen dus zou ik zeker willen zijn anderen het kunnenSnappie88 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 10:11:
[...]
Nee, tegenwoordig willen ze dat je [A Tribute to Immortality] linkt voor TotGC
[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 18-11-2010 10:12 ]
[ Voor 6% gewijzigd door porn* op 18-11-2010 10:14 ]
Bnet pindle#2913
Ja hoor heel simpel wachten tot de next patch dan hoef je er geen 40 te killen maar 20 en dan heb je maar 1 burrow nodigporn* schreef op donderdag 18 november 2010 @ 10:13:
Gisteren effe Resilience will fix it en Traitor King geprobeerd... damn wat een faal. Resilience was easy maar we berekenden dat je dus 4 burrow fases nodig hebt om genoeg adds te hebben. Dus geprobeerd die zooi rond te kiten, lukte aardig tot ze enragen en hoewel we 3 druids hadden (Soothe) gaat dat soms dus toch niet snel genoeg en liggen er voor de 3e burrow phase altijd wel 2 mensen om. Nu hoor ik ook overal dat het makkelijker is met een paar shammies of een rogue met FoK maar wilde weten, kan het ook zonder? Iemand die hem neer heeft zonder smerige trucs a la een team shammies?
[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 18-11-2010 10:16 ]
Dit is 1 mogelijkheid, Wij vonden het makkelijker (in de huidige gear) om gewoon 1 tank (in ons geval een pally) alle adds stilstaand te tanken. Maakte het dispellen ook een stuk makkelijker, zie volgende.Dus geprobeerd die zooi rond te kiten, lukte aardig tot ze enragen en hoewel we 3 druids hadden (Soothe) gaat dat soms dus toch niet snel genoeg en liggen er voor de 3e burrow phase altijd wel 2 mensen om.
Het is absoluut NIET mogelijk dit te doen zonder iemand die kan dispellen, minimaal 1 rogue of hunter is wel vereist, het liefst beide zelfs om de enraged adds onder controle te houden. Wij deden het in de 10 man met 1 rogue, en in 25 man met 2 rogues en 2 hunters.Nu hoor ik ook overal dat het makkelijker is met een paar shammies of een rogue met FoK maar wilde weten, kan het ook zonder? Iemand die hem neer heeft zonder smerige trucs a la een team shammies?
Anoniem: 15813
En nu het toppunt.SinergyX schreef op donderdag 18 november 2010 @ 09:44:
Ghost mounts gaan ook weer volle snelheid.
Zoals met alles op deze wereld Europe comes last.Anoniem: 15813 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 10:27:
[...]
En nu het toppunt.
Zat gister avond ff op vent bij men US vrienden uit de tijd dat ik dus op us servers speelde , beetje slap ouwe hoeren en zo je kent het wel.
Komt dus de ghost mount speed ter sprake , wat blijkt. Hun hebben deze bug ook gehad en die was op de us servers na 2 dagen gefixed. WTF BLIZ
an sich geen probleem, want US krijgt dus ook de bugs eerderMektheb schreef op donderdag 18 november 2010 @ 10:28:
[...]
Zoals met alles op deze wereld Europe comes last.
inderdaad maakt mij ook niet uitdefiler1974 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 10:33:
[...]
an sich geen probleem, want US krijgt dus ook de bugs eerder
Dat ik (of een guildie in dit geval) de klok heeft horen luiden maar het fijne er niet van wist.
Naja we hadden al 3 healers, 2 druids 1 pally, dus de boomkin stond daar fixed op + 1 extra healer focusde er ook op. Ik was steeds het grootste deel van de adds aan het tanken (rare aggro hebben ze, 1 taunt is meestal voldoende maar heel soms verlies ik er een, healers krijgen geen healing aggro?), en dan in grote circels om het midden lopen, boss in het midden, omgeven door ijs. Eigenlijk ging het ook best aardig maar idd... die enraged adds werden met regelmaat niet snel genoeg gedispelled al deden de druids hun best. Na een poging of 6 maar opgegeven met het idee dat we het de volgende keer met een betere setup gaan doenDrFlash schreef op donderdag 18 november 2010 @ 10:27:
Ik heb em gedaan, en je hebt inderdaad 3 tot 4 burrows nodig aan de hand van hoeveel adds je krijgt. wij hadden iemand 'dedicated' die alleen maar stond te tellen
[...]
Dit is 1 mogelijkheid, Wij vonden het makkelijker (in de huidige gear) om gewoon 1 tank (in ons geval een pally) alle adds stilstaand te tanken. Maakte het dispellen ook een stuk makkelijker, zie volgende.
[...]
Het is absoluut NIET mogelijk dit te doen zonder iemand die kan dispellen, minimaal 1 rogue of hunter is wel vereist, het liefst beide zelfs om de enraged adds onder controle te houden. Wij deden het in de 10 man met 1 rogue, en in 25 man met 2 rogues en 2 hunters.
De healers hebben het voornamelijk te druk met het healen van die tank om ook nog te moeten dispellen, de rogues en hunters doen niks in de burrow phases en vanaf de eerste burrow phase ook niks meer in de normale phases aangezien de baas niet dood mag, die hebben dus alle tijd om te dispellen.
Bnet pindle#2913
Jep NEVAH with alliance scum!!!!!! Hehehe maar wel erg toevallig ^^Mektheb schreef op donderdag 18 november 2010 @ 10:15:
[...]
Ja hoor heel simpel wachten tot de next patch dan hoef je er geen 40 te killen maar 20 en dan heb je maar 1 burrow nodig
heb gistere namelijk het zelfde gedaan, weetje zeker je niet met me samen speeld haha
Dat linkte gisteren ook iemand na een paar tries toen braken we de boel maar af iddMektheb schreef op donderdag 18 november 2010 @ 10:38:
Mja ik weet niet of je besloten hebt het volgende x te doen, want met de volgende patch is het makkelijker.
[ Voor 24% gewijzigd door porn* op 18-11-2010 10:50 ]
Bnet pindle#2913
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq