Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:08
Mede-auteur:

Anoniem: 384770

Afbeeldingslocatie: http://www.jdsoft.nl/GoT/wowclaunchrp/header.png

Cataclysm launch: wie gaat er heen en wat trek je aan?

Afbeeldingslocatie: http://img140.imageshack.us/img140/6863/wowcataclysmbanner.jpg

In de nacht van 6 op 7 december is het eindelijk zo ver, het langverwachte moment waarop Blizzard heeft besloten om de recentste expansion van World of Warcraft te releasen: Cataclysm.
In Nederland is er hiervoor een evenement geplanned in de mediamarkt in het centrum van Rotterdam.

Op de planning staat o.a. een 'verkleedwedstrijd' waarbij leuke prijzen te winnen zijn.
Ook is de vrijwel overal uitverkochte collector's edition te koop (en natuurlijk de gewone versie) en vliegt Blizzard twee medewerkers in om de boel een beetje op te leuken, namelijk senior game producer John Lagrave en lead environment artist Gary Platner.

De grote vraag is natuurlijk, welke Tweakers gaan er nog meer naartoe en kom je ook verkleed?

Wat idee'tjes vind je o.a. hier:
http://haarzuilens.elffantasyfair.com/
http://www.flickr.com/photos/doctorow/ (van vorige WoW contests)
http://www.flickr.com/photos/gucomics/1003384605/ (van vorige WoW contests)

Meer informatie vind je o.a. hier:
nieuws: Blizzard organiseert nachtelijke lancering WoW: Cataclysm
http://eu.blizzard.com/en...ngs.html#europe:rotterdam (adres, agenda, tijd, enz)

Waar moet je aan voldoen?
Costume Contest Guidelines:
Want to take part in the costume contest?
Please remember these simple guidelines:

Two elven ears do not make a costume!
If you wish to participate, please make sure you have a complete costume and not only one or two pieces of Azerothian paraphernalia. A gentleman in a business suit doesn’t quite cut it, even with an orc-green painted face.

Safety first
While stilts and similar accessories might seem like a great idea, the event locations often include stairs or slopes and so these items should not be used. As a rule of thumb, remember that you have to be able to walk safely, easily, and without assistance.

Mounts have to sit this one out
As our space is limited we must ask participants to limit the size of their costumes. Please avoid creating a costume of a mount or with voluminous features.

Dress sharp, but keep your sword blunt
Azeroth is full of dangerous monsters, but as our events are completely safe let’s save sharp and dangerous objects for the game! Please only use soft items and rubber toys with your costumes.

The staff’s choice
Ultimately, the event staff have the authority to refuse entry to the contest on safety grounds. Please be respectful of their decisions as they work to ensure the event is fun for everyone.

Please note that changing facilities will not be available at the events.

Brand maar los *O*
Zodra ik meer informatie heb zal ik de OP verder uitbreiden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384653

Ik ga er heen, wordt als gewoon lijk gewoon mijn eigechar. de fantastisch druid nelf met me tier 9 en 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is dat ik al naar een andere nachtopening ga, om mijn CE op te halen daar, anders zou ik hier zeker naar toe gaan. Misschien zelfs met een kostuum aan. Ik heb al een orc masker en zou dan enkel nog iets moeten regelen voor de rest van mijn lichaam, een barbarenpak ofzo.

Maar het feit dat er twee blizzard medewerkers zijn is zeker wel leuk.

[ Voor 11% gewijzigd door Zeror op 24-11-2010 10:00 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Overigens ga ik er zelf waarschijnlijk ook naartoe, de 7e al vrij genomen.
Hoe? Nog geen flauw idee, als het even kan als m'n eigen char (human pally) :+

[ Voor 4% gewijzigd door Noxious op 24-11-2010 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Voor de WoW spelers uit het zuiden die Rotterdam iets te ver vinden, kunnen uiteraard ook naar de Nachtopening gaan van MediaMarkt Maastricht ( 2na grootste nachtopening van Nederland, met 600 bezoekers bij de nachtopening van de Lich King )

de eerste 20 klanten krijgen de Collectors Edition
de eerste 30 klanten krijgen een gratis Steelseries Cataclysm muismat
de eerste 100 klanten krijgen een goodie bag ( met oa een exclusief T-Shirt)
en de rest krijgt ook nog wat anders ;)
Afbeeldingslocatie: http://img140.imageshack.us/img140/6863/wowcataclysmbanner.jpg
Nachtopening Lich King:
Afbeeldingslocatie: http://img517.imageshack.us/img517/6882/4088027946rsga.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/7296/4088026576c6wk.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Dat ziet er zeker gezellig uit :D

• wowgrunn
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15:56
ik ga heen (niet verkleed wil gewoon de limited:P) maar ik ga uit stad groningen dus als er nog iemand hier weg komt die kan wel meerijden:P

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Gameshop Twente Enschede heeft ook een nachtelijke opening staan zover ik het weet. Kameraad van me draait die nacht.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Komt er nog een soort speciale prijs? (lees:goedkoper dan 30 euro aub)

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-06 22:49

DefLite

Why so serious?

Je bedoelt dat de game/uitbreiding goedkoper is? kans 99.99% kans dat dat niet zo is, heb dat nog nooit mee gemaakt op een midnight launch.
Het zou ook dom zijn want er komen vaak diehard fans op af die sowieso het volle pond voor de game wel willen betalen.

Ik zelf ga er ook naartoe maar dan als pers, alleen nog ff regelen dat we interview met de 2 developers krijgen en het is zeker.

@wowgrunn
w00t wij ook uit grunn, met 4 man (:

[ Voor 7% gewijzigd door DefLite op 25-11-2010 23:15 ]

• wezzal
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-12-2019
Adamskostuum

• Noxious
:D en je verwacht er ook nog prijzen mee te winnen? :+

Er is wel een WoW nude patch maar toch... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
MediaMarkt Pagina is online ( eindelijk)
http://www.mediamarkt.nl/mcs/special/wow,10281,.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:39
Voor de mensen die rotterdam een beetje te ver vinden, dynabyte doet ook aan nachtlansering

Ik ben een WoW fan, maar vind een verkleedpartij ietjes te ver gaan :p dus daarom zal ik 00:00 bij de dynabyte in den bosch staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:57

Snappie88

Mr. Hollywood

Waarom staat die oh-zo-TOTAALNIET-grappige-gozer-van-die-reclame's erbij... :r

Ik ben eigenlijk wel stiekem van plan te gaan, ligt een beetje aan 't weer. Ik ga zeker niet verkleed en ben heul snel weer weg. Als ik een leuke vrouwelijk blood elf vind trek ik d'r wel mee de auto in :+

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Ik ga *O* nog even kijken of het lukt voor die tijd een hip pak in elkaar te zetten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Is er eigenlijk ook een in game event zoals bij de opening van de dark portal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Goeie vraag, kun je beter hier stellen denk ik: Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 233

Overigens, weet je hoe moeilijk het is om een voorbeeld / idee te vinden van een stoffen male pak :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-06 10:02
theHoff schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:53:
Is er eigenlijk ook een in game event zoals bij de opening van de dark portal?
dat is allang geweest :P.
En er is nu nog een klein deel van het event bezig, maar dat is alleen deathwing die rond vladdert random iedereen oneshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Vind de lauch party nu plaats op het moment dat de servers met Cataclysm online gaan ?
Dan zullen de realm-first jagers er niet bij zijn denk ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Laatst online: 18-06 22:49

DefLite

Why so serious?

Ja klopt Madshark, mensen die realm first e.d. willen worden zullen het digitaal kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Levering is binnen, en we hebben een extra levering Collectors Edition's gekregen!

Dus de eerste 60!! klanten krijgen een collectors edition bij MediaMarkt Maastricht!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freedom_Fighter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-03 14:29

Freedom_Fighter

If it aint broke tweak it!!!

Mycom utrecht houd ook een nachterlijke opening voor de game van 0:00 tot en met 01:00, lekker midden in de stad en heeft 4 tal CE versies en rond de 50 gewoone versies op voorraad dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eetje
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2024

Eetje

Rustig

Anoniem: 384770 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:00:
Levering is binnen, en we hebben een extra levering Collectors Edition's gekregen!

Dus de eerste 60!! klanten krijgen een collectors edition bij MediaMarkt Maastricht!!
Dat klinkt heel erg goed, ik heb er bij WotlK ook bijgestaan. Was heel erg gezellig.
Dus die CE zijn gewoon beschikbaar voor de eerste 60 mensen die er een willen kopen...tegen meerprijs neem ik aan?

Zo ja dan moet ik mijn tentje en fleecevest maar gaan zoeken ;)

Ski or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Eetje schreef op zondag 05 december 2010 @ 11:48:
[...]

Dat klinkt heel erg goed, ik heb er bij WotlK ook bijgestaan. Was heel erg gezellig.
Dus die CE zijn gewoon beschikbaar voor de eerste 60 mensen die er een willen kopen...tegen meerprijs neem ik aan?

Zo ja dan moet ik mijn tentje en fleecevest maar gaan zoeken ;)
klopt, voor de normale € 69,99 uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Ha, ik was van de week bij de Intratuin en daar kwam ik kleine bolle glazen flesjes tegen 8)

Vanmiddag even Aquarius halen (mana potion) en iets roods (health) en dan komen die aan m'n riem te hangen :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eetje

Eetje

Rustig

Zitten der al lui in Maastricht? ;)

Ski or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:55

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

Advertentie in de Metro van vandaag: 400 CE's beschikbaar bij mediamarkt rotterdam centrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Ik weet uit betrouwbare bron dat de Dixons rotterdam centrum er zo'n 150 heeft. (reguliere versie)

[ Voor 10% gewijzigd door Maverick op 06-12-2010 11:09 ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-06 22:31

MetalPool

Boe!

Heb m besteld via blizzard zelf dus als ik vannacht gewoon inlog heb ik cata 8) Mij te koud allemaal om buiten in de rij te gaan staan :X

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Nice, ik ben benieuwd of er nog CE's zijn als ik daar aankom :P

Ik heb 'm namelijk al via Blizzard, maar mogelijk neem ik nog een CE mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-06 23:47
.. als er maar gratis patat is bij rotterdam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik ga hem vanavond hier in Ierland halen. Er zijn hier enkele winkels in de stad die een nachtelijke opening doen geloof ik maar ik ga naar GAME, daar heb ik hem gepreorderd. Volgens mij is er geen officiele launch van Blizzard (en als die er wel zou zijn zou dat toch in Dublin wezen en dat is hier meer dan 200 km vandaan)

Ik had niet gedacht dat er nachtelijke openingen zijn aangezien het hier maar een klein provinciestadje is (150.000 inwoners en zeker 100km ver van andere steden) dus er zal niet zo veel animo zijn. Dus blij dat ze het toch doen :D Ze gaan om 23:00 al open omdat het hier 1 uur eerder is dan in-game tijd.

Ik ga niet verkleed trouwens, zou de enige zijn denk ik :)

[ Voor 17% gewijzigd door GekkePrutser op 06-12-2010 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-06 22:31

MetalPool

Boe!

Doen jullie trouwens wel in godsnaam voorzichtig met al die gladheid en crap! Heb je eindelijk je game flikker je op je muil, breek je je pols en kan je nog niet spelen! Ik zie jullie vanavond in Azeroth :D

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Kan dit topic niet gewoon gemerged worden met het al bestaande WoW topic? Ik vind deze WoW hype een beetje uit de hand lopen en zeer irritant worden.

Constant front page nieuws over niks, meerdere topics over dezelfde game, boeiend dat het een launch is.. Bij bijvoorbeeld aion e.d. had je ook geen apart topic. Ik zal dit topic reporten en aanmerken voor een merge.

Het lijkt wel alsof WoW hier heilig is en alles wat er mee te maken heeft, heilig behandeld wordt.
Beetje triest, het is maar een game.. net zoals vele andere, die dan weer niet meegenomen worden omdat het geen 'hype' heeft.

Dit topic is zo beperkt. En als je er dan toch een apart topic over zult moeten hebben, dan is dit niet de plek naar mijn mening? Of is dit een cosplay forum? En als het om de launch gaat, dan kan dat in het originele WoW topic.

Cosplay past hier perfect: Stuffis Generalis

[ Voor 19% gewijzigd door kaluro2 op 06-12-2010 15:13 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eetje

Eetje

Rustig

Er zijn ook mensen die deze WoW hype niet uit te hand vinden lopen en niet irritant vinden.

Dat het misschien niet de juiste plek is heb je waarschijnlijk gelijk in, maar ik stoor me er niet aan.

Tevens is dit topic ook niet de juiste plek om jou ongenoegen over WoW en al zijn hype te spuwen, dat mag je van mij best ergens anders doen.

[ Voor 6% gewijzigd door Eetje op 06-12-2010 15:21 ]

Ski or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
Tsja kaluro2, smaken verschillen :)

Ik heb netjes toestemming gevraagd aan de mods van /15/RPG aangezien ik hier ook over twijfelde.
Daarnaast is de launch vanavond al, hoeveel last heb je dan van dit topic?
Waarschijnlijk zal het na morgen verdwenen zijn. Als je weet dat het WoW topic soms dagelijks een nieuw deel opent zul je begrijpen dat een onderwerp als deze daar snel verloren zou gaan.

Daarnaast hoef je er natuurlijk niet op de klikken als je het in de AT ziet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik heb ook een hekel aan al het WoW nieuws op de frontpage iedere keer Blizzard een scheet laat (patches = nieuwspost, wtf), maar je storen aan dit topic? Je HOEFT het niet te openen he :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Eetje schreef op maandag 06 december 2010 @ 15:20:
Tevens is dit topic ook niet de juiste plek om jou ongenoegen over WoW en al zijn hype te spuwen, dat mag je van mij best ergens anders doen.
De kern van mijn 'opmerkingen' gaat bijna exclusief over dit topic, welke een kind is van de 'ongoing hype'.
Ik vind dit dus de meest geschikte plaats van heel het forum. :/

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:18

NMe

Quia Ego Sic Dico.

kaluro2 schreef op maandag 06 december 2010 @ 16:53:
[...]

De kern van mijn 'opmerkingen' gaat bijna exclusief over dit topic, welke een kind is van de 'ongoing hype'.
Ik vind dit dus de meest geschikte plaats van heel het forum. :/
Er is bij mijn weten netjes toestemming gevraagd en gegeven voor dit topic en bovendien heeft dit topic niets met het spel zelf te maken en wel met de release zelf en de actie eromheen. Als dit topic je niet bevalt hoef je het niet te lezen hoor... Daarnaast heb je al een topic report aangemaakt, waarom zou je dan ook nog de sfeer in het topic zelf nog verpesten? Sowieso zijn topic reports de plaats voor klachten en opmerkingen, of desnoods Schop een Modje voor incidentele problemen en Lieve Adjes voor beleidsdiscussies.

Zullen we het verder ontopic houden? :)

[ Voor 12% gewijzigd door NMe op 06-12-2010 16:59 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
kaluro2: Voor dit topic is toestemming verleend aan de TS. Indien je op- of aanmerkingen hebt op het modbeleid kun je daarvoor bij [mail=spmods,tweakers.net] terecht, of in Lieve Adjes. Hier mag het weer ontopic verder: Over de Cataclysm launch en wat je aan trekt dus.

(Wat NMe schrijft dus, zie ik nu :P)

[ Voor 6% gewijzigd door TheZeroorez op 06-12-2010 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
TheZeroorez schreef op maandag 06 december 2010 @ 17:03:
[mbr]Cataclysm launch en wat je aan trekt dus.[/mbr]
In ieder geval handschoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik weet niet of ze er in Rotterdam intrappen als je zegt dat dat je [Warm Mittens of Frost Protection] zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-06 16:00
NMe schreef op maandag 06 december 2010 @ 17:39:
Ik weet niet of ze er in Rotterdam intrappen als je zegt dat dat je [Warm Mittens of Frost Protection] zijn. :+
Ik deed mouse over :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik betrapte mezelf er ook al op :')
Zijn we dan echt zo verslaafd aan WoW? :X

[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 06-12-2010 20:25 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Niet online
Ben nu toch wel heel erg aan het twijfelen om straks naar het centrum van Rotterdam te gaan.
Iemand hier die de WotLK launch daar meegemaakt heeft?
Was het (erg) druk ? Hoe lang heb je ongeveer in de rij mogen staan ?

Het zal natuurlijk super gezellig worden, maar om nu onder het vriespunt 2.5 uur (?) in de rij te gaan staan voor een game die ik ook zo online bij Blizzard kan kopen, ga ik er wel even vanuit dat er ruim meer dan 500 mensen zullen zijn en dat wij dus geen goodiebag/T-Shirt zullen krijgen.
Of zullen er geen 500 mensen komen, dus is de kans op de goodiebag wel erg groot ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:49

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik ga alleen maar om 12 uur even naar de lokale gameshop om mijn versie op te pikken, niets bijzonders

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

haha ik ook :D

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-06 23:47
Alhoewel het dit keer best wel koud is, denk ik dat er meer dan 500 mensen komen.. kan je beter niet achteraan de rij staan voor zo'n tshirt. Anders gwn meer friet scoren om jezelf warm te houden :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eetje

Eetje

Rustig

Ik ga nu langzaam vertrekken richting MM Maastricht, succes mensen! ;)

Trouwens die mouse over *guilty*

Ski or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Niet online
Iemand die al 'live' verslag kan doen?
Heb de game toch maar via Battle.net gekocht, staat alleen al ruim 1.5 uur op 'Pending' terwijl de game succesvol met iDeal betaald is |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:56

junglebeast

hier staat iets

Ja iemand met een smartphone die wat foto's kan uploaded ofzo?

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-06 11:32
Madshark schreef op maandag 06 december 2010 @ 23:15:
Iemand die al 'live' verslag kan doen?
Heb de game toch maar via Battle.net gekocht, staat alleen al ruim 1.5 uur op 'Pending' terwijl de game succesvol met iDeal betaald is |:(
Dat kan tot 72 uur duren, staat er duidelijk bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemp
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:14
Leuk, dan blijf je wakker tot 12:00 en activeer je je code op je account, kan je niet eens inloggen vanwege de drukte! |:( Wat is dan het hele idee erachter? :S

It's all about technology || Tesla Model Y 2024 RWD Solid Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Jochemp schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:16:
Leuk, dan blijf je wakker tot 12:00 en activeer je je code op je account, kan je niet eens inloggen vanwege de drukte! |:( Wat is dan het hele idee erachter? :S
Het idee erachter is dat Blizzard te achterlijk was om te bedenken dat het een verdomd slecht idee is om van iedereen te vragen om de game af te sluiten en weer opnieuw in te loggen op de releasedag. Honderdduizenden mensen die op dezelfde loginserver moeten inloggen, goed plan! d:)b

Had dan op zijn minst gezorgd dat uitloggen en opnieuw inloggen genoeg was, dat is al een stuk beter dan nog voorbij de login servers moeten komen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

als je uitlogt kom je ook op de loginservers terecht hoor :+

het is altijd druk op launchday, komt wel goed. gewoon proberen.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

and i'm in, duurde maar 6 minuten. prima toch? ;)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Bezulba schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:28:
als je uitlogt kom je ook op de loginservers terecht hoor :+
Nee hoor, Log out brengt je terug naar je char selection screen. Je bent dan al ingelogd en zit dus niet meer te kloten met de centrale login-server. Dan heb je dus alleen nog maar te doen met je eigen realm-servers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Niet online
Bartske schreef op maandag 06 december 2010 @ 23:41:
[...]

Dat kan tot 72 uur duren, staat er duidelijk bij :)
Nog niet misschien..
Als ik inlog, en ik zie het volgende plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://contra.leeghanger.nl/blizz.jpg

Dan ga ik er gewoon vanuit dat ik om 0:01 op zijn minst mijn account heb geupgrade naar Cataclysm.
Komop zeg, hoe moeilijk kan het zijn door dit te automatiseren, iDeal geeft gewoon een betaalbevestiging. Als ik op Steam een game koop, zelfs bij een zeer druk launch moment kan ik de binnen een minuut na betaling al beginnen met de download om de game direct daarna te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Maak je niet druk, het is toch onmogelijk om in te loggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Madshark schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:42:
[...]

Nog niet misschien..
Als ik inlog, en ik zie het volgende plaatje:

[afbeelding]

Dan ga ik er gewoon vanuit dat ik om 0:01 op zijn minst mijn account heb geupgrade naar Cataclysm.
Komop zeg, hoe moeilijk kan het zijn door dit te automatiseren, iDeal geeft gewoon een betaalbevestiging. Als ik op Steam een game koop, zelfs bij een zeer druk launch moment kan ik de binnen een minuut na betaling al beginnen met de download om de game direct daarna te spelen.
Mijn account was direct geupgrade :) en heeft 3 dagen op queued gestaan ;) En download begon ook direct..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Niet online
NMe schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 00:44:
Maak je niet druk, het is toch onmogelijk om in te loggen. :)
Soo true, ach ja, morgen weer een dag. Was er wel van teleurgesteld. Maargoed, beetje topic vervuiling zo..

[ontopic]
Zijn er al foto's, beelden, verhalen, etc van de MediaMarkt launch in Rotterdam? ;)
Of zijn ze daar nog aan het vechten om een doos te bemachtigen niet wetende dat ze bij thuiskomst prolly toch nog niet kunnen inloggen?

[ Voor 16% gewijzigd door Madshark op 07-12-2010 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Zo, net terug van de GAME winkel hier (Ierland). Stond toch nog een man of 30 voor de deur. Die bijna allemaal de Collector's Edition kochten. Ik was de enige die dat niet deed :) Ik vind die toch een beetje te duur voor wat het is, hij was 74,99 hier, tegen 29,99 voor de standaard editie.

Nu zit ik ook alweer 20 minuten tegen het login scherm aan te kijken en ik moet morgen werken. Had ik beter ff overdag kunnen gaan halen :) Maar het is toch altijd weer gezellig zo'n middernachts release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eetje

Eetje

Rustig

Zo ben ook alweer een tijdje terug, de opkomst in Maastricht viel dit jaar een beetje tegen.

Maar dat was ook te verwachten met die digitale download en die kou ;)

Ik was de 10e persoon in line zelfs nog, het was erg gezellig moet ik zeggen
Uiteindelijk werd het wel iets drukker, maar niet zo'n feest als 2 jaar geleden.

Ik heb de CE gekocht, en we kregen nog een mooie goodiebag met poster, steelseries muismat, een cataclysm tshirt en een 5 euro kortingsbon op een preorder of diezelfde bon 10% korting op alle games.

Heel erg netjes van MM Maastricht en ik hoop dat ondanks de mindere opkomst dat ze dit soort dingen blijven doen!

Ski or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LazySod
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-06 22:58

LazySod

Scumbag with a mission

Eetje schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 01:03:
Zo ben ook alweer een tijdje terug, de opkomst in Maastricht viel dit jaar een beetje tegen.

Maar dat was ook te verwachten met die digitale download en die kou ;)

Ik was de 10e persoon in line zelfs nog, het was erg gezellig moet ik zeggen
Uiteindelijk werd het wel iets drukker, maar niet zo'n feest als 2 jaar geleden.

Ik heb de CE gekocht, en we kregen nog een mooie goodiebag met poster, steelseries muismat, een cataclysm tshirt en een 5 euro kortingsbon op een preorder of diezelfde bon 10% korting op alle games.

Heel erg netjes van MM Maastricht en ik hoop dat ondanks de mindere opkomst dat ze dit soort dingen blijven doen!
Welke kou? Ik heb mijn jas/hemd niet dicht hoeven doen, het was wat frisjes. Ben jij wie ik denk dat je bent? Ik stond 14de of 15de in de rij - was jij met een groepje van 3?

Proof is the idol before whom the pure mathematician tortures himself. (Sir Arthur Eddington)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eetje

Eetje

Rustig

Nee ik stond vooraan met een blauwe jas. Ik was eigenlijk gezellig alleen.

Het was aardig fris, zeker als je er al een paar uurtjes staat.

Maar ik bedoelde meer dat sommige mensen zoiets hebben flikker maar op ik ga niet in dit weer staan.

Ski or Die

Pagina: 1