Het is een beetje een rant van iemand die nooit PvPt en dus van toeten noch blazen weet, maareuh, hoe? Ze beginnen altijd allemaal met een stun, tegen de tijd dat die is afgelopen ben ik al 80% van mijn health kwijt en staan ze in melee range. Ik ben hunter, dus een keer disengage en ik kan eindelijk iets terug gaan doen. De enige stuns die ik heb verbreken als ze damage krijgen dus daar heb je geen zak aan (en om een of andere reden werken die, als ik ze wil gebruiken om weg te komen, maar een halve seconde of zo, zelfs als ik geen damage doe...), en vervolgens doen ze of een charge of ranged DoTs en ga ik alsnog doodVerwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 10:43:
Ennuh als je terug vecht schrik je eerder iemand af dan dat je wegrend en hoopt dat die ander je laat gaan want iemand die rent is natuurlijk een easy kill en je krijgt nog aardig wat honor voor world kills
Letterlijk de enige keer dat ik een level 80 in world PvP dood krijg is als deze al half dood is en ik hem verras...
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock