Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 232 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 42.893 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-09 12:05
Veel lvl80's vind ik op een manier wel vervelend. Ik wil toch elke week dan de raids blijven doen voor de gear. En 4-5 keer ICC/VoA in een week begint wel een beetje vervelend te worden. En dan heb ik ook nog alleen maar hybrid classes, waarbij ik ook altijd aan de offspec wil blijven werken.. Heb op m'n Paladin, Shaman, Death Knight hoger dan 6k gearscore voor alle 3 de specs op elke char :P Verder nog een druid waar ik niet zoveel mee doe, en een hunter en paladin (ja nog een) die ik aan het levelen ben en voor 7 december hopelijk lvl80 haal.

Voor Cataclysm ga ik vooralsnog alleen mijn main levelen, en pas ik daar helemaal klaar mee ben met achievements/gear zal ik misschien eens naar een alt gaan kijken, waar ik nog steeds twijfel tussen hunter of elemental shaman.

[ Voor 22% gewijzigd door Divak op 22-11-2010 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Hoop dat woensdag de servers niet ontploffen door Deathwing, en gewoon om 11 uur weer online zijn, heb nog shaman van level 1 naar level 80 te helpen, moet wel lukken dacht ik zo. Althans voor 7 Dec..

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 14:17
NMe schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:25:
[...]

Ik zou me er niet al te druk om maken. De startzones kun je vanaf komende woensdag al uitproberen, alleen worgen en goblin dus niet. Wat dus betekent dat alleen de worgen en goblin startzones heel erg druk bezocht gaat worden de eerste paar dagen/weken. En dat maakt niet zo uit, want die startquests maken behoorlijk veel gebruik van phasing (zoals in Icecrown) en quests die niet al teveel van drops afhankelijk zijn. :)

Ik verwacht dat veruit de meeste mensen gewoon eerst hun main van 80 naar 85 brengen.

[...]

Niet. :P Tenzij hij 24 uur aan één stuk speelt, maar zelfs dan wordt het héél krap. :P
hhmm heb ik niet aan gedacht, het phasen maakten ze ook al heavy gebruik van met de deathknight en dat ging me ook razend snel naar 80.

damn zit me zorgen te maken of het lvlen van een worgen wel lekker zal gaan omdat ik het vanaf begin af aan hun lore wil meekrijgen maar ik heb dat niet eens gedaan met de dranei toendertijd..... (gelijk toen een dk dranei gemaakt en niks van hun begin lore meegekregen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baxic
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 19:10
dus vanaf woensdag worden we bestookt door de vlammen van death wing
dus dat fly over event.

en alles is dus verneukt vanaf woensdag :O

edit : en daarmee bedoel ik dat heel azeroth dus vol lava zit en elementals ect

[ Voor 22% gewijzigd door baxic op 22-11-2010 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
RichardvdD schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:27:
81-82 is makkelijk te doen, slechts 1,6 miljoen XP nodig per level (zeg maar RUIM genomen 6 uur). Als je daarna een beetje peper tussen je billen stopt zijn die laatste 3 levels ook wel te doen binnen 18 uur. Zeker als je de quests al kent en je de eerste bent op 7 december zodat je niet op respawns e.d. hoeft te wachten.
uhm bij elke nieuwe lvl heb je toch meer exp nodig om te lvlen ? je doet het klinken alsof elk lvl 0,8 miljoen exp nodig heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Darkangle schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:25:
[...]

Ik doe eerlijk gezegd bijde. Mijn alts doe ik de lore en verhaal lijn mee, en mijn main moet gewoon asap raiden.

Gezien de huidige WoW status is het zeer te doen om een paar alts te onderhouden zonder dat het extra tijd vergt.
Alts onderhouden is inderdaad erg goed te doen in wow, lukt mij alleen niet, komt altijd terug op m'n main omdat ik daar steeds weer andere dingen op wil doen, hoogste alt is 59 atm. Maar heb nu hele zooi heirloom setjes gekocht dus het gaat dit keer echt gebeuren... O-)

ben wel benieuwd naar de worgen faction, hoe het met rep zit daar straks, als gedeelte van de starting area gephased is wordt het minder simpel als met de andere factions om snel rep te grinden (straks weer runecloth gaan inleveren :9 ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baxic
ach alts die lager als 80 zijn vliegen straks zo naar 80 . vooral met die nieuwe quests in azeroth , en de 20% reduced xp vanaf 71

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:48:
[...]

ben wel benieuwd naar de worgen faction, hoe het met rep zit daar straks, als gedeelte van de starting area gephased is wordt het minder simpel als met de andere factions om snel rep te grinden (straks weer runecloth gaan inleveren :9 ).
Reputation tabards in de main cities. ;) Zal voor worgen dan wel in Darnassus zijn, heb niet gecheckt. :P
Metian schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:40:
Hoop dat woensdag de servers niet ontploffen door Deathwing, en gewoon om 11 uur weer online zijn, heb nog shaman van level 1 naar level 80 te helpen, moet wel lukken dacht ik zo. Althans voor 7 Dec..
Ik heb mijn hunter nu op 68. Denk dat ik hem doorlevel tot 78 als het anders te krap wordt voor 7 december. Je kan toch waarschijnlijk vanaf 78 al naar Vashj'ir en Hyjal. :)

[ Voor 34% gewijzigd door NMe op 22-11-2010 15:56 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
baxic schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:47:
dus vanaf woensdag worden we bestookt door de vlammen van death wing
dus dat fly over event.

en alles is dus verneukt vanaf woensdag :O

edit : en daarmee bedoel ik dat heel azeroth dus vol lava zit en elementals ect
aanstande woensdag al !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baxic
dat is opzich wel fijn 2 weekjes van te voren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

baxic schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:00:
dat is opzich wel fijn 2 weekjes van te voren :P
Mja, en ook logisch. Ik roep al 2 maanden dat de Shattering wel twee weken voor de expansion uitgebracht zou worden. It's good to be right. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

NMe schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:55:

[...]

Ik heb mijn hunter nu op 68. Denk dat ik hem doorlevel tot 78 als het anders te krap wordt voor 7 december. Je kan toch waarschijnlijk vanaf 78 al naar Vashj'ir en Hyjal. :)
Je kan als het goed is inderdaad op 78 al naar Vash'jr en Hyjal, of verstandig is weet ik niet, aangezien Blizzard de mobs ook 'verbeterd' hebben kwa HP etc. Ik zie wel hoe ver ik ga komen. Maar als krap word, ga ik denk ik ook al op 78/79 richting Vash'jr & Hyjal.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Metian schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:03:
[...]

of verstandig is weet ik niet, aangezien Blizzard de mobs ook 'verbeterd' hebben kwa HP etc.
Zeker voor een BM hunter zou dat niet uit mogen maken. :) Mend Pet op je pet houden en zelf flink nuken is niet zo'n punt. Zo heb ik ook elke elite die ik tot nu toe tegengekomen ben gesolo'd, met uitzondering van felreavers in Hellfire. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

NMe schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:07:
[...]

Zeker voor een BM hunter zou dat niet uit mogen maken. :) Mend Pet op je pet houden en zelf flink nuken is niet zo'n punt. Zo heb ik ook elke elite die ik tot nu toe tegengekomen ben gesolo'd, met uitzondering van felreavers in Hellfire. :P
BM in de beta was ook zo freaking simpel, zeker als je een tank pet neemt, mend pet, kill command en spammen maar, volgende mob. Elites, 3 man elites, niets bijzonders.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NMe schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:02:
[...]

Mja, en ook logisch. Ik roep al 2 maanden dat de Shattering wel twee weken voor de expansion uitgebracht zou worden. It's good to be right. :P
oh noes a boost to the ego of NMe

Maar zoals de Terran Marine's zullen zeggen : Hell it's about time

edit: helaas geen champion of ulduar erdoor, moet alleen Yog nog omdat iemand gistere dc'de.
Maja helaas niet aan te doen

[ Voor 14% gewijzigd door Mektheb op 22-11-2010 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
fuqua schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:48:
[...]

uhm bij elke nieuwe lvl heb je toch meer exp nodig om te lvlen ? je doet het klinken alsof elk lvl 0,8 miljoen exp nodig heeft ?
80-81 1,686,300
81-82 2,121,500
82-83 4,004,000
83-84 5,203,400
84-85 6,546,500

Dit komt uit een oud bericht van vorige maand, dit is pas geleden nog iets aangepast maar die post kan ik niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:23
Ik geloof dat de Cata zones alleen quests met een min level 80 hebben, dus het heeft weinig nut er op 78 heen te gaan tenzij je wil mob-grinden. Best veel XP trouwens, die mobs.

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baxic
nou hier ben je dus wel een aantal uurtjes zoet mee langer als 24 uur lijkt mij.
ach ja mij boeit /played niet zoveel.

straks kunnen we fijn onze uber gear in ruilen voor cata quest rewards.
hopelijk ziet het er een beetje fatsoenlijk uit

[ Voor 58% gewijzigd door baxic op 22-11-2010 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
DrFlash schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:01:
[...]
Mijn eigen schema is als volgt.

Dag 1 - 80-85 levelen.
Dag 2 en 3 hele dag normals -> heroics farmen.
vanaf Dag 4 professions
No offence, maar dit is toch gewoon (buiten niet haalbaar) bijna dwangmatig 'spelen' ? Ik dacht dat videogames ook voor de lol/ontspanning zijn, maar zoals ik dit hierboven lees is een dag werken nog meer ontspannend.
Ik heb zelf ook wel eens van 9.00 - 23.00 zitten wow-en, maar dat heb ik dan na 1 dag toch wel enorm gezien, laat staan meerdere dagen.....

Als ik overigens na een week spelen al 85 ben (er van uit gaande dat ik dan /played 24 uur heb) dan vind ik het toch wel erg mager. Northend gaat eigenlijk ook veel te snel, daar ben je in een paar dagen ook wel doorheen.

[ Voor 15% gewijzigd door Aghanim op 22-11-2010 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Ik heb nu een mage op level 75 en doe ongeveer 3 uur per level sinds level 70. Outland duurde ongeveer 2 uur per level. Ben benieuwd of de rest van Northrend straks ook 2 uur / level is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneeziaz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-05 01:25
Redelijk wat getanked in cata(beta) en wat ik als warrior toch behoorlijk mis zijn de volgende punten:

1. bloodrage, tja oud en vertrouwd om agro te genereren in het begin. Ik heb nog niet echt een gevoel wat de shouts nu doen.
2. De abilities worden wel erg groot en je moet ook nog de goede keuze maken. Maakt mij niet veel uit, maar het wordt er niet altijd beter van.
3. Je buffs worden gebundeld, erg leuk, maar verschrikkelijk onhandig om te zien of je battle shout of commandig shout nog up is. dat zal ik zeker uitschakelen.
Bloodrage is nu in je Battle (of Commanding) Shout. Je shout heeft nu gewoon een 1 minuut cooldown, en geeft 10 (of 15) rage. Dus als jij Battle shout doet krijg je gewoon ,net als Bloodrage, je rage erbij.

En inderdaad, ik heb ook even op de Cata beta lopen rondneuzen, en de HC's waren een stuk moeilijker, al een van de eerste bosses in SFK HC, alle 3 de dps deden ruim boven 11k dps, en nog hadden we erg veel moeite de boss neer te halen! Bravo Blizzard! (Trash was helaas nog wel een AOE Fest :()

tsjoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Aghanim schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:31:
[...]

No offence, maar dit is toch gewoon (buiten niet haalbaar) bijna dwangmatig 'spelen' ? Ik dacht dat videogames ook voor de lol/ontspanning zijn, maar zoals ik dit hierboven lees is een dag werken nog meer ontspannend.
Ik heb zelf ook wel eens van 9.00 - 23.00 zitten wow-en, maar dat heb ik dan na 1 dag toch wel enorm gezien, laat staan meerdere dagen.....

Als ik overigens na een week spelen al 85 ben (er van uit gaande dat ik dan /played 24 uur heb) dan vind ik het toch wel erg mager. Northend gaat eigenlijk ook veel te snel, daar ben je in een paar dagen ook wel doorheen.
Die 1x in de 4 jaar helemaal los gaan op een 'dag', zo erg is dat toch niet? De 1 pakt een 24 uur marathon film kijken, of 3 dagen lowlands, zo'n probleem is 24-48uur doortrekken 'voor de lol' toch niet?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
SinergyX schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:57:
[...]

Die 1x in de 4 jaar helemaal los gaan op een 'dag', zo erg is dat toch niet? De 1 pakt een 24 uur marathon film kijken, of 3 dagen lowlands, zo'n probleem is 24-48uur doortrekken 'voor de lol' toch niet?
Nou ja, in 1 dag de hele expansion erdoorheen jagen vind ik ook wel wat... extreem. Het is echt niet mogelijk dat je er dan wat van mee krijgt... Je hebt dan niet eens tijd om de quests te lezen, omgevingen te verkennen en dat soort zaken. Je raast er dan doorheen alleen maar om de dungeons te doen. Zonde imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

EnigmaNL schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:58:
Nou ja, in 1 dag de hele expansion erdoorheen jagen vind ik ook wel wat... extreem. Het is echt niet mogelijk dat je er dan wat van mee krijgt... Je hebt dan niet eens tijd om de quests te lezen, omgevingen te verkennen en dat soort zaken. Je raast er dan doorheen alleen maar om de dungeons te doen. Zonde imo.
Sommige mensen vinden 'lore' heel interessant, anderen boeit het voor geen meter en kijken enkel naar performance. Shooters en racegames is dat weinig anders (waarom rusland tegen USA gaat in BO? Who cares, ik wil knallen!). Het gaat men niet om de race, maar om het resultaat. Hoe eerder resultaat, hoe beter.

Het verkennen kan je altijd nog achteraf doen, zeker met genoeg alts komen je de 'lore' iets té vaak tegen.

(ik heb de Beta lvl81-83 gedaan, ik heb heel die mount weetikveel echt nu wel gezien)

Je kan me niet vertellen dat je nu met veel plezier 1-79 nog doet? :+

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 22-11-2010 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
De hele expansion er doorheen jagen? Ik zie het levelen juist als een last.. de lol begint pas op 85 :D

[ Voor 9% gewijzigd door Divak op 22-11-2010 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

EnigmaNL schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:58:
[...]

De expansion er door jagen? Hij begint pas op 85 toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RvdH schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:39:
Ik heb nu een mage op level 75 en doe ongeveer 3 uur per level sinds level 70. Outland duurde ongeveer 2 uur per level. Ben benieuwd of de rest van Northrend straks ook 2 uur / level is :)
2 uur per level is al behoorlijk lang. Ik doe inclusief reistijd en bezoekjes aan de trainer e.d. bij levelups net iets meer dan een uurtje per level in Outland. Maar goed, da's waarschijnlijk omdat ik het nu al 8 keer gedaan heb en de quests dus kan dromen. :)
RichardvdD schreef op maandag 22 november 2010 @ 17:02:
De hele expansion er doorheen jagen? Ik zie het levelen juist als een last.. de lol begint pas op 85 :D
Nah, de lore tijdens het questen is ook heel goed de moeite waard. Maar die doe ik wel tijdens het levelen van mijn alts wat uitgebreider, of als ik eenmaal 85 ben en de Loremaster-achievements wil gaan halen. :)

[ Voor 27% gewijzigd door NMe op 22-11-2010 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:30
Dutchman! schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:15:
Ik geloof dat de Cata zones alleen quests met een min level 80 hebben, dus het heeft weinig nut er op 78 heen te gaan tenzij je wil mob-grinden. Best veel XP trouwens, die mobs.
Waarbij je meer xp krijgt per mob naar mate je lvl dichter bij de mob komt. Ik weet niet of dat officieel is, maar het leek wel zo te zijn.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
we hebben in de guild (vanuit de beta) berekend dat het in minder dan 20 uur kan als je rushed. lore maakt ons niet uit voor deze chars, dat is voor de alts. server-first daar gaat het om :-), world first zal ons niet zo gauw lukken :-) maar misschien kunnen we Inner-Sanctum nog op gebieden verslaan (die guild staat 17e vd wereld)

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Damn. Baal echt dat EU tot woensdag moet wachten. Laatste dagen begint het echt te kriebelen om weer WoW te doen, alleen wanneer ik dan online ben is de lol er nu zo snel weer van af. Die elemental-event begint ook langzaam irritant te worden. Nog twee kleine dagen vol houden.. Vind wel jammer dat Guild advancement er niet in zit..

Heeft er iemand nog 'nieuws' over de 'Looking For Guild'-tool die met BlizzCon'09 laten zien was. Ben echt uren aan het zoeken, maar niks vinden betreft de tool. Ook geen blue-posts over de tool dat het later komt enz.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:59
Metian schreef op maandag 22 november 2010 @ 17:19:
Heeft er iemand nog 'nieuws' over de 'Looking For Guild'-tool die met BlizzCon'09 laten zien was. Ben echt uren aan het zoeken, maar niks vinden betreft de tool. Ook geen blue-posts over de tool dat het later komt enz.
Zit er niet in, en zal waarschijnlijk dus ook niet bij launch aanwezig zijn. Tsja, een leuk idee wat ze even snel en gemakkelijk geripped hebben van wat andere MMO's op de markt en de feature list van Cata leuk aandikte op Blizzcon '09, maar lijkt verder weinig prioriteit meer te hebben voor ze :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

psychodude schreef op maandag 22 november 2010 @ 17:41:
[...]

Zit er niet in, en zal waarschijnlijk dus ook niet bij launch aanwezig zijn. Tsja, een leuk idee wat ze even snel en gemakkelijk geripped hebben van wat andere MMO's op de markt en de feature list van Cata leuk aandikte op Blizzcon '09, maar lijkt verder weinig prioriteit meer te hebben voor ze :p.
Heb het in de beta ook nooit gezien. Dus ging er eigenlijk al vanuit dat niet in de launch zou zitten. Zal dan wel in 4.1 komen. Inclusief de nieuwe 'map features'. Nu alleen nog wachten op een update voor de oudere race-models.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Metian schreef op maandag 22 november 2010 @ 17:45:
[...]

Heb het in de beta ook nooit gezien. Dus ging er eigenlijk al vanuit dat niet in de launch zou zitten. Zal dan wel in 4.1 komen.
Ik verwacht niet dat er al teveel haast mee gemaakt wordt, aangezien er niet zo gek veel mensen zonder guild rondlopen, in verhouding tot de mensen die er wel een hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16-09 17:38
Ik ben er na ongeveer 5 maanden nog steeds eigenlijk niet achter wat nou 'mijn class' is. DK vind ik wel grappig maar het gehele disease gedoe staat me niet echt aan. Met paladins, priests, hunters en warlocks heb ik eigenlijk niks. Heb een enhancement shaman op 40 en daarbij heb ik het gevoel dat ik eigenlijk maar 3-4 skills gebruik (afgezien van totems) maar ik vind deze class wel grappig. Balance druid lijkt me niet echt extreem interessant aangezien je gewoon een lijstje van skills afwerkt (wraith tot eclips, starfire tot eclipse) Dan blijft nog over rogue warrior en mage. Ik heb een warrior op lvl 69 (eerste character) maar hiermee heb ik niet echt een goede connectie, rogue en mage zijn de enige classes die ik niet echt tot een level of 30-40 heb gespeeld.
Ik zit de laatste tijd sterk te twijfelen om naar alliance te switchen, maar ik weet niet of ik dan na een tijdje weer hetzelfde gevoel van op de factie uitgekeken te zijn krijg.

Blood elf warrior, goblin rogue, human mage of dwarf warrior lijkt me nu wel grappig om te doen. Op orc troll en tauren ben ik een beetje uitgekeken, undead heeft me nooit echt aangetrokken. Aan de alliance kant lijken gnome en worgen me helemaal niks.

Ik heb dus eigenlijk geen idee wat ik nu wil gaan doen en bereiken, soort WoW-block dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
RichardvdD schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:11:
[...]
80-81 1,686,300
81-82 2,121,500
82-83 4,004,000
83-84 5,203,400
84-85 6,546,500
Goeiemorgen zeg, bij WotLK liep het per level maar met 10% op.

Krijg je ook veel meer XP voor de hogere level quests? Of duurt het levellen van 84-85 ook veel langer dan van 80-81? Eigenlijk zou het best jammer zijn om zo lang 'vast' te zitten in de laatste levels.

[ Voor 9% gewijzigd door GekkePrutser op 22-11-2010 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

GekkePrutser schreef op maandag 22 november 2010 @ 18:19:
[...]

Goeiemorgen zeg, bij WotLK liep het per level maar met 10% op.

Krijg je ook veel meer XP voor de hogere level quests? Of duurt het levellen van 84-85 ook veel langer dan van 80-81? Eigenlijk zou het best jammer zijn om zo lang 'vast' te zitten in de laatste levels.
Bij WotLK had je 10 levels, nu maar 5. Dat hebben ze gedaan om niet boven level 100 uit te komen met hun verdere geplande expansion-schema. Dus als je vast hebt staan dat mensen minder levels erbij krijgen maar wel ongeveer even lang moeten levelen, dan moet je toch iets. :P Daarbij denk ik dat Blizzard vooral heeft willen bereiken dat je relatief makkelijk aan de nieuwe level 81/83-skills komt, maar alsnog niet al te snel level 85 haalt.
maxietheboss schreef op maandag 22 november 2010 @ 18:18:
Balance druid lijkt me niet echt extreem interessant aangezien je gewoon een lijstje van skills afwerkt (wraith tot eclips, starfire tot eclipse)
Je schrijft nu de hele class, die vier verschillende rollen kan vervullen, af omdat je Balance niet leuk vindt? Feral DPS is zo'n beetje de meest uitdagende spec ingame.

[ Voor 20% gewijzigd door NMe op 22-11-2010 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
NMe schreef op maandag 22 november 2010 @ 18:24:
[...]

Bij WotLK had je 10 levels, nu maar 5. Dat hebben ze gedaan om niet boven level 100 uit te komen met hun verdere geplande expansion-schema. Dus als je vast hebt staan dat mensen minder levels erbij krijgen maar wel ongeveer even lang moeten levelen, dan moet je toch iets. :P Daarbij denk ik dat Blizzard vooral heeft willen bereiken dat je relatief makkelijk aan de nieuwe level 81/83-skills komt, maar alsnog niet al te snel level 85 haalt.

[...]

Je schrijft nu de hele class, die vier verschillende rollen kan vervullen, af omdat je Balance niet leuk vindt? Feral DPS is zo'n beetje de meest uitdagende spec ingame.
Nee ik schrijf druid zeker niet af, het staat gewoon niet echt hoog op mijn wish to play lijstje. Ik heb zeker respect voor goede cat-spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RichardvdD schreef op maandag 22 november 2010 @ 16:11:
[...]
80-81 1,686,300
81-82 2,121,500
82-83 4,004,000
83-84 5,203,400
84-85 6,546,500
Wat een vreemde stappen, als ik even heel grof naar de verschillen kijk:
0,5 miljoen
1,9 miljoen
1,2 miljoen
1,3 miljoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 18:32:
[...]

Wat een vreemde stappen, als ik even heel grof naar de verschillen kijk:
0,5 miljoen
1,9 miljoen
1,2 miljoen
1,3 miljoen
Logisch, ze proberen je redelijk snel op 82/83 te hebben en vervolgens lang in die levels te hangen zodat je nieuwe content goed door kan lopen en zien

En niet in een uur weer de zone verlaat.
En er zijn al mensen die in 24uur level 85 geworden zijn op de beta, dus als je wilt kan het altijd verder ieder ze ding je moet niks en mag alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 12:17
Ach. Laat die mensen maar lekker in de rij staan, terwijl ik me al in Mt. Hyjal bevind ;).

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
* Ketho steekt hand op
er zal hopelijk wel weer gratis "patat" zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:46

Osxy

Holy crap on a cracker

Ik ga denk naar de nacht opening van de lokale MM, goed genoeg :P

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Conscience NL schreef op maandag 22 november 2010 @ 19:41:
[...]

Ach. Laat die mensen maar lekker in de rij staan, terwijl ik me al in Mt. Hyjal bevind ;).
Weet hoe niet slim het is om naar Mt. Hyjal te gaan. Die zone is in vrij compact. Dikke chaos als daar tientallen/honderden mensen tegelijk gaan questen :+ . Sunken City of Vashj'ir daarintegen is uitgestrekter en kunnen de spelers ook beter verdeeld worden.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Rakkerzero schreef op maandag 22 november 2010 @ 22:03:
[...]

Weet hoe niet slim het is om naar Mt. Hyjal te gaan. Die zone is in vrij compact. Dikke chaos als daar tientallen/honderden mensen tegelijk gaan questen :+ . Sunken City of Vashj'ir daarintegen is uitgestrekter en kunnen de spelers ook beter verdeeld worden.
maar nog steeds begint het allemaal bij 1 quest hub, het begin zal dus gewoon druk zijn gok ik. ik ga zelf ook naar Sunken City omdat ik die zone gewoon leuker vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 16:51
Ik ben er na ongeveer 5 maanden nog steeds eigenlijk niet achter wat nou 'mijn class' is. DK vind ik wel grappig maar het gehele disease gedoe staat me niet echt aan. Met paladins, priests, hunters en warlocks heb ik eigenlijk niks. Heb een enhancement shaman op 40 en daarbij heb ik het gevoel dat ik eigenlijk maar 3-4 skills gebruik (afgezien van totems) maar ik vind deze class wel grappig. Balance druid lijkt me niet echt extreem interessant aangezien je gewoon een lijstje van skills afwerkt (wraith tot eclips, starfire tot eclipse) Dan blijft nog over rogue warrior en mage. Ik heb een warrior op lvl 69 (eerste character) maar hiermee heb ik niet echt een goede connectie, rogue en mage zijn de enige classes die ik niet echt tot een level of 30-40 heb gespeeld.
Ik zit de laatste tijd sterk te twijfelen om naar alliance te switchen, maar ik weet niet of ik dan na een tijdje weer hetzelfde gevoel van op de factie uitgekeken te zijn krijg.

Blood elf warrior, goblin rogue, human mage of dwarf warrior lijkt me nu wel grappig om te doen. Op orc troll en tauren ben ik een beetje uitgekeken, undead heeft me nooit echt aangetrokken. Aan de alliance kant lijken gnome en worgen me helemaal niks.

Ik heb dus eigenlijk geen idee wat ik nu wil gaan doen en bereiken, soort WoW-block dus :P
Herkenbaar. Je wilt ook niet teveel tijd besteden aan een class die uiteindelijk niet leuk blijkt te zijn. Mijn eerste char heb ik geselecteerd omdat die mij het meest aansprak. Human warrior, lekker gespierd, klinkt wel leuk, hup spelen maar. Daarna ben ik wat beter alle classen gaan bekijken en heb ik er een paar uitgeprobeerd. Maar het is inderdaad lastig om dan te kiezen. Wat spreekt je het meest aan in wow? Wat is belangrijk bij jouw keuze of iets wel of niet een leuke class is?

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
YESSSS!! Tribute to Dedicated Insanity gehaald!

Een paar weken terug hebben we Herald of the Titans gehaald, heel erg vet. Toen gingen we in als on enthousiasme ook maar gelijk ToGC10 proberen met onze Ulduar gear. Verassend genoeg kwamen we tot aan Anub (iets van 20% helaas). Toen hebben we een weekje T9 en andere i245 gear verzameld, en nu hebben we het in de derde poginggeflikt _O_ De tweede poging was niet gelukt door een DC.

Zo intens heb ik en gevecht nog niet meegemaakt. Geen enkele Heroic boss in Icecrown Citadel is zo stressvol als Anub. We speelden het met 2 resto druids en 1 holy paladin (ik), omdat we een DPS misten moest onze resto shaman gaan DPSen, dus vandaar de wat vreemde setup.

Maar met de toegenomen HP pools en de enorm heals ging de boss echt tergend langzaam down in de laatste phase, want hij healde ook behoorlijk. De resto druids hielden de raid telkens boven de 50%, niet ideaal, maar het moest maar. Het ging allemaal prima, het duurde alleen heel erg lang. Zo lang zelfs dat ik van 80% mana heel snel naar 0% ging. Ik stond compleet zonder mana, en ik had mijn lay on hands klaar op de offtank, deze ging helaas zo snel dood dat ik daar te laat voor was. Ik baalde als een stekker, maar keek toen naar het HP van boss: 1%. MOOOOI! En 2 seconden later was de boss down. Perfecte timing, maar wat een spanning :D

En gewoon 1 dag (anders 2 weken) voordat het waarschijnlijk wordt weggehaald _O_ Echt vet, wij zijn de enige 10 op de realm nu met deze titel. Herald of the Titans had ik al, maar aan de horde kant zijn er ook een paar met die titel nog 10 andere aan de alliance kant. Nu dus echt een unieke titel op de realm :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Rakkerzero schreef op maandag 22 november 2010 @ 22:03:
[...]

Naast het feit dat mensen toch net zo goed van quest hub naar quest hub gaan, zoals hierboven al gezegd wordt, verwacht ik ook nog eens dat de meeste spelers naar Vashj'ir gaan omdat dat compleet nieuw is. Niet zomaar weer een zone, maar compleet een nieuw design. In tegenstelling tot Hyjal. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

NMe schreef op maandag 22 november 2010 @ 22:12:
[...]

Naast het feit dat mensen toch net zo goed van quest hub naar quest hub gaan, zoals hierboven al gezegd wordt, verwacht ik ook nog eens dat de meeste spelers naar Vashj'ir gaan omdat dat compleet nieuw is. Niet zomaar weer een zone, maar compleet een nieuw design. In tegenstelling tot Hyjal. :P
Zat ik ook al meteen aan te denken. Vash'jr zal uit eindelijk op begin wel overspoeld worden door spelers. Inderdaad mede door dat nieuwe design, maar denk dat de 'underwater-mount' ook aardig helpt mensen die kan op te laten gaan.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb cataclysm via Blizz zelf gedownload en kijk 's ochtends voor ik naar het werk ga een half uurtje. Daarna ga ik pas spelen als ik van het werk en sporten thuis kom.
Heb de vrijdag vrij genomen zodat de drukte een beetje weg is in de startgebieden. Ik level op het gemak, instances met het guild zullen er niet bij zijn want dat bestaat nog maar uit 42 leden waarvan heel veel alts (o.a. 8 alts en 1 main van mij). Wel jammer, net nu ik wilde gaan proberen om te healen. Het lijkt me niet zo verstandig om dat in een PUG te gaan leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:26
Yay, eindelijk vandaag Lk 25 heroic neer, nog net op tijd voor cata ;)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mektheb schreef op maandag 22 november 2010 @ 18:34:
[...]

Logisch, ze proberen je redelijk snel op 82/83 te hebben en vervolgens lang in die levels te hangen zodat je nieuwe content goed door kan lopen en zien

En niet in een uur weer de zone verlaat.
En er zijn al mensen die in 24uur level 85 geworden zijn op de beta, dus als je wilt kan het altijd verder ieder ze ding je moet niks en mag alles.
De logica ontgaat mij even want volgens mij zit je vanaf 80 al in de nieuwe content, daar hoef je niet perse 82/83 voor te zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 23:38:
[...]

De logica ontgaat mij even want volgens mij zit je vanaf 80 al in de nieuwe content, daar hoef je niet perse 82/83 voor te zijn. :P
Dat is wel zo.

Maar op 82/83+ zijn de gebieden grooter, en is er meer te doen ;)
Uldum > Hiyal bv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2010 @ 23:38:
[...]

Zoals ik al eerder in dit topic zei: je krijgt nieuwe skills op 81 en 83. Ze willen waarschijnlijk dat je die relatief snel krijgt en er vervolgens goed mee kunt oefenen door je langer te laten questen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ins0mniA
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-02-2024

Ins0mniA

Uber Pwnerer

en nog enige mensjes op Tarren Mill hier?

Sure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:54
Meh, ik vind het eigenlijk heel jammer dat ik op een PvP-server zit, het is dat een aantal van mijn vrienden er zitten. Rot op mage, ik ben niet voor niks van je _weg_ aan het rennen ipv je aan te vallen (nog afgezien van mijn lage health omdat ik net spawn), en een paar km corpse-hoppen is niet mijn favoriete bezigheid.

Ben al lang blij dat een PvP-kill geen 10% durability-damage doet :P

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-12-2024

Thrilseeka

Woef Woef.

hier nog mensen op Ravencrest Alliance ? :D

There is no sadder sight than a young pessimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RichardvdD schreef op maandag 22 november 2010 @ 22:09:
YESSSS!! Tribute to Dedicated Insanity gehaald!

Een paar weken terug hebben we Herald of the Titans gehaald, heel erg vet. Toen gingen we in als on enthousiasme ook maar gelijk ToGC10 proberen met onze Ulduar gear. Verassend genoeg kwamen we tot aan Anub (iets van 20% helaas). Toen hebben we een weekje T9 en andere i245 gear verzameld, en nu hebben we het in de derde poginggeflikt _O_ De tweede poging was niet gelukt door een DC.

Zo intens heb ik en gevecht nog niet meegemaakt. Geen enkele Heroic boss in Icecrown Citadel is zo stressvol als Anub. We speelden het met 2 resto druids en 1 holy paladin (ik), omdat we een DPS misten moest onze resto shaman gaan DPSen, dus vandaar de wat vreemde setup.

Maar met de toegenomen HP pools en de enorm heals ging de boss echt tergend langzaam down in de laatste phase, want hij healde ook behoorlijk. De resto druids hielden de raid telkens boven de 50%, niet ideaal, maar het moest maar. Het ging allemaal prima, het duurde alleen heel erg lang. Zo lang zelfs dat ik van 80% mana heel snel naar 0% ging. Ik stond compleet zonder mana, en ik had mijn lay on hands klaar op de offtank, deze ging helaas zo snel dood dat ik daar te laat voor was. Ik baalde als een stekker, maar keek toen naar het HP van boss: 1%. MOOOOI! En 2 seconden later was de boss down. Perfecte timing, maar wat een spanning :D

En gewoon 1 dag (anders 2 weken) voordat het waarschijnlijk wordt weggehaald _O_ Echt vet, wij zijn de enige 10 op de realm nu met deze titel. Herald of the Titans had ik al, maar aan de horde kant zijn er ook een paar met die titel nog 10 andere aan de alliance kant. Nu dus echt een unieke titel op de realm :D
Wat grappig, ik heb vandaag ook deze achievement gehaald, paar weekjes ervoor herald of the titans. Volgens mij zijn wij ook de enigste 10 horde op onze realm met deze achievement.

http://eu.battle.net/wow/en/character/skullcrusher/headcrusher/

Ik zat bijna te denken dat jij uit onze guild was maar onze paladin op de kill is niet Nederlands.. hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxietheboss
HawVer schreef op maandag 22 november 2010 @ 22:08:
[...]

Herkenbaar. Je wilt ook niet teveel tijd besteden aan een class die uiteindelijk niet leuk blijkt te zijn. Mijn eerste char heb ik geselecteerd omdat die mij het meest aansprak. Human warrior, lekker gespierd, klinkt wel leuk, hup spelen maar. Daarna ben ik wat beter alle classen gaan bekijken en heb ik er een paar uitgeprobeerd. Maar het is inderdaad lastig om dan te kiezen. Wat spreekt je het meest aan in wow? Wat is belangrijk bij jouw keuze of iets wel of niet een leuke class is?
Zoals ik het nu zie is voor mij het levelen naar 80 en binnenkort dan 85 het belangrijkste, want ik heb geen tijd om echt dedicated te raiden. In PvP ben ik niet echt geïnteresseerd. Ik kijk dan het meeste naar de skills, hoe ze er uit zien, en naar de procs die je kan krijgen. Als je kijkt naar de procs dan vind ik balance druid wel weer erg gaaf.
Ik zie mezelf dus niet echt als hardcore wow speler maar meer als dedicated casual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Mjah als ik eerlijk ben kan ik niet zeggen dat een lvl 30-40 toon een goed beeld schept over de class, zelf ben ik begonnen als priest in classic in de loop der jaren ben ik steeds meer toons gaan levelen en nu speel ik ze allemaal weleens. Nu speel ik eigenlijk helemaal niet omdat er gewoon niets te doen is. Uiteindelijk had ik alle classes op 80 en ben ik maar eens gaan raiden met de meeste en ik moet zeggen elke class heeft wel zijn leuke en minder leuke dingen.

Retlol was echt geweldig op trash in ICC gewoon DS spammen ^_^, tanken was niet echt mijn ding.
Druid (Balance) heeft echt een super AOE en healen is ook wel leuk.
En zo kan ik nog wel ff doorgaan...

Ik kan uit ervaring zeggen dat een class gewoon niet tot zijn recht komt als deze nog geen 80 (85) is, zeker als je veel alts maakt en deze elke keer tot 30-69 levelt je verveelt raakt, pak er gewoon 1 en ga daarmee verder bevalt deze toch niet pak je de volgende etc.

Zoals in mijn geval kan ik elke roll wel vullen wat het spelen imho leuker maakt elke dag met dezelfde toon wordt voor mij vervelend.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Heb zo een zin in de shattering, gelijk mijn trol druid aanmaken en deze te gaan levellen tot level 10 of zo, zodat hij/zij klaar staat voor cata.

En voor diegenen die nog een drop van een elemental willen:
Due to your valiant efforts in protecting the key invasion cities, the four boss portals are now 'permanently' open. If you need anything from inside the portals, or maybe you dropped your keys in there, now is the time to go through and get them.

Initial reports from shaman in the area that were available at time of publishing suggest that this is hinting at something far more sinister. One such shaman, a one 'Krunkmaster' from Proudmoore was quoted as saying "This is hinting at something far more sinister."

Chilling!

You'll want to stay tuned to the World of Warcraft community site for the latest developments on this and other events.

[ Voor 71% gewijzigd door Thorval op 23-11-2010 08:54 ]

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-01-2024
Weer een priest tealent reset :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Dice schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 08:50:
Weer een priest tealent reset :{
Yep, ze hebben voor priest, pala, shammy en drood de talents gereset met de patch ivm verplaatsing van een aantal talents naar een lager of hoger tier.

Op wowhead kun je onder de cata site al wel bij de nieuwe Talent calculator.

[ Voor 12% gewijzigd door Thorval op 23-11-2010 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
De guild waar LK meebegonnen ben is door de Zomervakantie, ToC en feit dat soort kleine guild binnen de onze ontstond gedisbanded
Nu ben gejoined als social bij een guild (1x week raiden), maar ik raid al niet meer sinds juni.
De social-deel werdt gebombadeerd to trial tryout. en wordt met cata niet langer meer doorgevoerd
Dus sinds juni speel ik wow bijna niet meer(eigenlijk alleen maar de holiday events)
Enige reden om in de guild te blijven is de guild-achievements (vrij grootte guild)

Nu ga ik wel cata spelen op launch night, want ik weet nog hoe cool LK launch was.
aan de andere kant heb geen link met guild waar ik in zit, zit nu nog 1 member actief in uit de LK guild
dus op dit moment ben erg aan twijfelen. of ik compleet oppniew begin met een gobiln/worgen
aan de andere kant behalve de warrior/mage (deze zitten in 70-80 zone) heb elke ander toon op 80 staan.
En levelen (al lijkt het er wel op met 8* 70+) is niet echt mijn kind of fun

Mijn voorlopige planning is
- Paladin
- Shaman
- Druid / DK (zal denk me druid moeten worden omdat het de miner/herber is)
- Priest

Daarnaast door alle veranderingen weet ik niet meer of de paladin leuk blijft/is

ps. wat is het nu de offiecele launch date(+ tijd) ik heb nu van 7-dec tot 8-dec zien langskomen
voor de eurpoa servers (ja google it maar proxy :X)

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

Teunis schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:07:
De guild waar LK meebegonnen ben is door de Zomervakantie, ToC en feit dat soort kleine guild binnen de onze ontstond gedisbanded
Nu ben gejoined als social bij een guild (1x week raiden), maar ik raid al niet meer sinds juni.
De social-deel werdt gebombadeerd to trial tryout. en wordt met cata niet langer meer doorgevoerd
Dus sinds juni speel ik wow bijna niet meer(eigenlijk alleen maar de holiday events)
Enige reden om in de guild te blijven is de guild-achievements (vrij grootte guild)

Nu ga ik wel cata spelen op launch night, want ik weet nog hoe cool LK launch was.
aan de andere kant heb geen link met guild waar ik in zit, zit nu nog 1 member actief in uit de LK guild
dus op dit moment ben erg aan twijfelen. of ik compleet oppniew begin met een gobiln/worgen
aan de andere kant behalve de warrior/mage (deze zitten in 70-80 zone) heb elke ander toon op 80 staan.

- Paladin
- Shaman
- Priest

Daarnaast door alle veranderingen weet ik niet meer of de paladin leuk blijft/is

ps. wat is het nu de offiecele launch date(+ tijd) ik heb nu van 7-dec tot 8-dec zien langskomen
officiele date is 7-12-2010 om 00:01 CET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maxietheboss schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 06:39:
[...]

Zoals ik het nu zie is voor mij het levelen naar 80 en binnenkort dan 85 het belangrijkste, want ik heb geen tijd om echt dedicated te raiden. In PvP ben ik niet echt geïnteresseerd. Ik kijk dan het meeste naar de skills, hoe ze er uit zien, en naar de procs die je kan krijgen. Als je kijkt naar de procs dan vind ik balance druid wel weer erg gaaf.
Ik zie mezelf dus niet echt als hardcore wow speler maar meer als dedicated casual.
Wat ik je kan aanraden (als je het nog niet gedaan hebt) is gewoon veel filmpjes van classes op lvl 80 kijken en dan beslissen wat jouw class is. Als je af gaat op bijv. een lvl 40 paladin, zul je verrast zijn hoeveel de class verschilt met lvl 80.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Ik denk dat de allies op Bloodscalp PVP server in kleine groepjes zullen rondlopen in de eerste dagen. Die worden natuurlijk geganked bij het leven door de horde.

Ik ga het lekker rustig aan doen, ik zal eerst even kijken of ik mijn druid richting de 85 level. Als de nieuwe gebieden te druk zijn, ga ik wel een alliance worgen rogue maken. Lijkt me wel eens leuk om vanuit de minderheid te pvp'en. (en ik wil een paar guildies wel verrassen >:) )

Daarna mijn hele trein alts gaan levellen, om mijn mini-economie op gang te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
SinergyX schreef op maandag 22 november 2010 @ 17:02:
[...]
Je kan me niet vertellen dat je nu met veel plezier 1-79 nog doet? :+
Eerlijk gezegd, ja dat vind ik nog steeds leuk. Vooral questen in Outland en Northrend vindt ik erg leuk, en met de dungeon finder is zelfs 1-60 nog leuk om te doen.

Ik kan ook niet wachten om mijn Worgen te maken en 1-60 helemaal vernieuwd te zien! En natuurlijk 80-85 met m'n huidige 80's.

[ Voor 4% gewijzigd door EnigmaNL op 23-11-2010 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Teunis schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:07:

- Paladin
- Shaman
- Priest

Paladin is er een stuk veelzijdiger op geworden, (area heals, damage shields, een pet, meer aoe damage, 2 resources) dus lijkt mij dat als uiteindelijk iedereen over de 'holy power'-schok heen is, iedereen het een stuk leuker vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Thorval schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 08:17:
En voor diegenen die nog een drop van een elemental willen:
Due to your valiant efforts in protecting the key invasion cities, the four boss portals are now 'permanently' open. If you need anything from inside the portals, or maybe you dropped your keys in there, now is the time to go through and get them.
Als ze dan ook die 17 JP nog droppen, de bosses op farm status en je verdient meer als DPS dan door menig dungeon heen huppelen.

Gister na 12 pogingen eindelijk die achievement in FoS gehaald, met die 4 orbs die actief moeten zijn. Steeds ging het net ergens mis, uiteindelijk de juiste tactiek gevonden en daarmee 3 pogingen (en mijn leven gegeven) toch achievement binnen.

De 3-faces achievement ging denk ik mis, waar ik en de rogue wisselde met interupt, kan ik me niet herinneren dat er 1 blast doorheen ging, toch geen achievement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:09:
[...]

Wat ik je kan aanraden (als je het nog niet gedaan hebt) is gewoon veel filmpjes van classes op lvl 80 kijken en dan beslissen wat jouw class is. Als je af gaat op bijv. een lvl 40 paladin, zul je verrast zijn hoeveel de class verschilt met lvl 80.
Je zult verrast zijn hoe klein dat verschil nu nog is in vergelijking tot eerder! Paladin tanks hebben vanaf level 10 al Avenger's shield! De andere tanking abilities heb je ook al erg snel. Bij andere klasses is dat eigenlijk hetzelfde nu, je krijgt de class/spec specifieke skills al veel eerder waardoor je veel eerder kunt beslissen of je die klasse wilt blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh ja, dat hebben ze natuurlijk helemaal omgegooid. Maar dan zie je nog geen 40k SHotR crits natuurlijk :) En dat maakt het tanken toch wel heel smakelijk! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 09:55:
oh ja, dat hebben ze natuurlijk helemaal omgegooid. Maar dan zie je nog geen 40k SHotR crits natuurlijk :) En dat maakt het tanken toch wel heel smakelijk! :D
Nee maar de crits die je wel maakt zijn ook zeer smakelijk voor je level!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyanta
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:35
Gister mijn undying titel gehaald :*)
In trade chat werd om mensen met verstand gevraagd, verder niks van achievement of gearscore... Dus was benieuwd!
Wat is naxx belachelijk simpel nu zeg, sapphiron kreeg niet eens de kans om de lucht in te gaan, majaa wat wil je met 2 mages die al 15K en 17K dps deden. Ook thaddius was een lachertje met de 12 yard tactic, iedereen fijn op de plaats blijven staan zonder van kant te switchen en nuken maar :+ (Hadden een ranged group, maar 1 melee buiten de tanks)
Heigan lag ook plat voor we uberhaupt aan het dansen toe kwamen, dus de achievement safety dance (ook al hadden we niet eens het dansje hoeven doen _/-\o_ )
En zo was het eigenlijk bij alle bazen zon beetje, ze lagen al neer voor ze uberhaupt hun special ability konden doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yay, * Zeror is blij
Gisteren met m'n 5k gearscore de Kingslayer title binnengehaald. Toch leuk om cata mee in te gaan :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
QQ helaas geen champion of ulduar, iemand een dc op YOG en ja hoor insane >.<.
Waarom log je dan terug ? maja :D

Wel Twilight Drake gescoord, en voor me pally al bijna de halve judgement set !.
En voor ze lvl 70 set een healing mace van KJ
Verder niet veel bijzonders gedaan eigenlijk, behalve gistere even been waiting a long time for this 10man gedaan.
Nu hopen ik deze week de rest van glory ga krijgen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonsaiboom
  • Laatst online: 13-09 11:35
Yeuh, nog even de ICC25 drake binnengekopt, en net boven de 8000 achievement points gekomen! 9000 is voor mij nu nog echt te ver, die loremaster en pvp achievs duren mij net iets te lang om te halen :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paul Nieuwkamp schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 01:28:
Meh, ik vind het eigenlijk heel jammer dat ik op een PvP-server zit, het is dat een aantal van mijn vrienden er zitten. Rot op mage, ik ben niet voor niks van je _weg_ aan het rennen ipv je aan te vallen (nog afgezien van mijn lage health omdat ik net spawn), en een paar km corpse-hoppen is niet mijn favoriete bezigheid.

Ben al lang blij dat een PvP-kill geen 10% durability-damage doet :P
Je kan altijd een realm transfer aanvragen natuurlijk maarja je vrienden zit ook daar dus dan doe je dat niet zo gauw,ik kom zelf van een PvE realm en ben juist naar een PvP realm vertrokken met wat vrienden omdat we het zo zat waren om iedere keer truukjes te verzinnen om die hordies in PvP modus te lokken (bijv. ergens tussen X-roads en Ogrimmar afk langs de weg gaan zitten met 2 rogues en een druud in stealth achter me)

prima naar mijn zin nu en kan nu echt zo nu en dan de jungle in om op Orcs te jagen zonder dat er 9 van de 10 met pvp uit lopen...ik Blijf natuurlijk zeggen "Red is Dead" maar in jouw geval zeg ik dat lekker een keertje niet :) vrienden zijn een hele goede rede om te blijven of om ze om te halen naar een pve realm te gaan natuurlijk maar zou zonde zijn om in je uppie weg te gaan :)

Ennuh als je terug vecht schrik je eerder iemand af dan dat je wegrend en hoopt dat die ander je laat gaan want iemand die rent is natuurlijk een easy kill en je krijgt nog aardig wat honor voor world kills :9~

p.s. vraagje aan de ehh mensen vd Horde: starten de tauren Sunwalkers ook in het standaard tauren gebied?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2010 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 10:43:
p.s. vraagje aan de ehh mensen vd Horde: starten de tauren Sunwalkers ook in het standaard tauren gebied?
Neem aan van wel, het basis verhaal is hetzelfde, enkel waar ze de power vandaan halen is anders (moon vs sun). Paar class exclusive quests (nu er toch een overhaul is), daar is je tauren paladin :)

En ik zit op een pvp server, maar ally is zo freaking weinig, dat je overal wel bijna normaal kan rondhuppelen. Pelgrim achievement was zo in de pocket, terwijl een ally gewoon dit niet kan halen.

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 23-11-2010 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die proto drake van eitjes wordt makkelijker, maar sinds ik een Bloodbathed Frostbrood Vanquisher heb interesseert me dat wat minder. Gisteren in mijn afwezigheid hebben nog wat mensen Herald of the Titans gedaan. Helaas moest ik verplicht aanwezig zijn bij een cursus. Geen titel voor mij dus :(
[...]
Ennuh als je terug vecht schrik je eerder iemand af dan dat je wegrend en hoopt dat die ander je laat gaan want iemand die rent is natuurlijk een easy kill en je krijgt nog aardig wat honor voor world kills :9~
Veel leuker is natuurlijk om dan weg te rennen naar je vrienden toe. Vooral als dat een rogue en een feral druid zijn O-)

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2010 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat maar ... |:(

[ Voor 111% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2010 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Yep, maar Vivaladen, je weet toch dat in een starter area de toons niet PvP enabled zijn? Dezelfde regels gelden als in een main city, dus even wat explosive sheep mee nemen en hopen dat je wat lol kan hebben; je kan ze niet actief afslachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
voor alliance, welk gebied is nu eigenlijk het beste om te starten op lvl80 straks? Hiyal of Sunken city?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yokidrink schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 10:57:
voor alliance, welk gebied is nu eigenlijk het beste om te starten op lvl80 straks? Hiyal of Sunken city?
Ik neem sunken, want iedereen gaat naar hiyal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap