Veel lvl80's vind ik op een manier wel vervelend. Ik wil toch elke week dan de raids blijven doen voor de gear. En 4-5 keer ICC/VoA in een week begint wel een beetje vervelend te worden. En dan heb ik ook nog alleen maar hybrid classes, waarbij ik ook altijd aan de offspec wil blijven werken.. Heb op m'n Paladin, Shaman, Death Knight hoger dan 6k gearscore voor alle 3 de specs op elke char
Verder nog een druid waar ik niet zoveel mee doe, en een hunter en paladin (ja nog een) die ik aan het levelen ben en voor 7 december hopelijk lvl80 haal.
Voor Cataclysm ga ik vooralsnog alleen mijn main levelen, en pas ik daar helemaal klaar mee ben met achievements/gear zal ik misschien eens naar een alt gaan kijken, waar ik nog steeds twijfel tussen hunter of elemental shaman.
Voor Cataclysm ga ik vooralsnog alleen mijn main levelen, en pas ik daar helemaal klaar mee ben met achievements/gear zal ik misschien eens naar een alt gaan kijken, waar ik nog steeds twijfel tussen hunter of elemental shaman.
[ Voor 22% gewijzigd door Divak op 22-11-2010 15:43 ]