Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 232 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 42.825 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
RichardvdD schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:11:
[...]
Klop eens aan bij de top 3~5 van een realm, wedden dat daar ook een paar van dat soort figuren tussen zitten? :P
Ik zit in zo'n top guild, en wij hebben veel "apparte" figuren. Echter, ik had het niet over zijn ego, ik had het over zijn onkunde in spelen. Grote mond en slecht tegelijk, dat werkt heel snel op je zenuwen, hoe aardig zo'n persoon ook mag zijn. Dat is het verschil met de top 3~5, die hebben het recht om een beetje excentriek te zijn ;).

Maar, even wat anders:

Wat is jullie plan voor de 7de?

Ik zal starten en zal de mijne quote van ons guild forum:
quote: Darkangle
So, it's coming, I'm psyched! I bet most of you have something either resembling a plan or a goal, so I want to know yours
I'll start it off:
I'll be coming home the 7th at around 6-7 pm, Teki and me go straight to bed with alarm set to 23:45.
The plan is to get a coffee, log on vent and go for it.
The idea is to level through the starting zones during the night to stay ahead of the masses and avoid the ganking that ensues when the bulk comes online. 1 step ahead should ensure we can level fast and steady without being bothered much, as long as we can stay in front. Questing and instancing whenever possible.
We're rushing our mains for being ready to raid during that weekend (prolly 10 man first), and we'll be running alts directly after to get more out of Cata's experience. In my case that will be my druid as healer so I can have some fun with the people with less time to level.
I've not read any of the quests, lore or zone specific information to keep it a surprise for myself.
What's your plan?
Oh, als extra detail, ik heb heel December vrij genomen voor cata (ik weet het, maar het is mijn hobby). Plus de raids staan al in de calender voor dat weekend, dus ik moet opschieten :D.

Dus, wat is je plan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

garagaholic schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:28:
[...]

Mouse over macro's vind ik rete onhandig eerlijk gezegd. Doe mij maar gewoon grid+clique voor healing :).
inderdaad voor healing is het imo ook beter om te klikken je zal toch je target moeten selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Darkangle schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:31:
[...]

Ik zit in zo'n top guild, en wij hebben veel "apparte" figuren. Echter, ik had het niet over zijn ego, ik had het over zijn onkunde in spelen. Grote mond en slecht tegelijk, dat werkt heel snel op je zenuwen, hoe aardig zo'n persoon ook mag zijn. Dat is het verschil met de top 3~5, die hebben het recht om een beetje excentriek te zijn ;).

Maar, even wat anders:

[...]
Oh, als extra detail, ik heb heel December vrij genomen voor cata (ik weet het, maar het is mijn hobby). Plus de raids staan al in de calender voor dat weekend, dus ik moet opschieten :D.

Dus, wat is je plan?
Ik heb nog helemaal niks geplanned eigenlijk. Alleen dat ik naar de midnight launch van GameMania ga :P Wat er daarna gebeurt zie ik dan wel.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ga over op Plan B :P Mage en rogue ga ik nooit meer 80 halen, waarom moet ik nu de 2 saaiste classes tot het einde bewaren? :(

Heb nu wel meegedaan met een prijsvraag van een computershop hier in de buurt, zou wat zijn als ik Cata win :P

Vraag was, van welk materiaal is het armor van Deathwing gemaakt. Nu lees ik op Wowwiki adamantium, maar met een note: At BlizzCon 2009 it was said that Deathwing's plate armor was made of iron.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-07 16:07
Je weet dat je niet gelijk om middernacht Cata kunt spelen he? De servers gaan om 00:00 PST om, dat is dus 8 uur 's ochtends in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voryna
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-02-2024
MantaMania schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:35:
[...]

inderdaad voor healing is het imo ook beter om te klikken je zal toch je target moeten selecteren.
Met mouse-over selecteer je ook (alleen klik je de target niet daadwerkelijk aan) Daarnaast, die ene klik voor de selectie kan net het verschil zijn tussen leven en dood :+

Het is maar net wat je gewend bent, ik heb nooit kunnen wennen aan clique/healbot en heb mouse-over altijd het prettigst gevonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Inferno schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:25:
[...]

Mouse-over macro's -> geen klik meer nodig voor je target.
Met het gevaar voor slow chat ...

Ik heb mouse-over macro's gebruikt. Sterker nog een aantal abilities zijn nog steeds op die manier gebind (o.a. dispellen). Het lukt mij alleen niet om mijn hele arsenaal aan spells die ik gebruik als resto druid handig te binden. Als ik onder het healen wil lopen kan ik hiervoor niet de muis gebruiken, alle binds moeten dus rond e,s,d,f zitten.

Keybind/clique verdeling zit op het moment zo (ik heb nooit alleen maar Rejuvs lopen casten ... zo saai):
Clique: Regrowth, Rejuv, Nourish, Healing Touch (sinds 4.0.1), LB
Key/mouseover: Remove Corruption, Swiftmend, NS+HT, WG, Cyclone, entangling roots, cat+dash, travelform, Treeform (sinds 4.0.1), barkskin, Thorns (sinds 4.0.1)

Die drie nieuwe clique/key binds was even wennen. Zeker omdat remove curse en remove poison eers ook via clique gebind waren. Beetje lopen schuiven dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
EnigmaNL schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:37:
Je weet dat je niet gelijk om middernacht Cata kunt spelen he? De servers gaan om 00:00 PST om, dat is dus 8 uur 's ochtends in Nederland.
At 00:01 CET on 7 December your account will be automatically upgraded so you can begin playing Cataclysm.
http://eu.battle.net/en/info/presale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Aanvullend, denk dat je PST/CET door elkaar haalde :)
Americas, Australia and South East Asia – 7 December at 00:01 PST
Europe and Russia – 7 December at 00:01 CET

SE Asia zal leuk worden, afaik zit je daar met bijna 12-14 uur verschil, dus gaat het live midden op de dag :P

[ Voor 24% gewijzigd door SinergyX op 22-11-2010 11:46 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-07 20:29

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

[...]

Maar, even wat anders:

[...]

Dus, wat is je plan?
Lol, ik zie wel het is nog niet eens 100% zeker of alles 'werkt' zodra Cata komt er staat me iets bij dat met WotLK er ook het 1 en ander fout ging tijdens het 'live gaan' rolling restarts en andere ellende.

Mijn planning is om iig mijn DK/Pala en/of Priest/Druid zsm naar 85 te knallen, ben er alleen nogsteeds niet uit welke combo ik ga doen. Hoop gewoon de installatie af te ronden en dan eventjes kijken wat er te doen is, afhankelijk van hoe druk het is ga ik questen of misschien wat dungeons proberen. Waarschijnlijk ga ik eerst mijn tank naar 85 knallen om zo wat ervaring op te doen, en het 'cata' guild moet nog opgezet worden.

kortom ik zie wel, heb vanaf 7 t/m 14dec de tijd.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 04-07 12:50
SinergyX schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:46:
Aanvullend, denk dat je PST/CET door elkaar haalde :)
Americas, Australia and South East Asia – 7 December at 00:01 PST
Europe and Russia – 7 December at 00:01 CET

SE Asia zal leuk worden, afaik zit je daar met bijna 12-14 uur verschil, dus gaat het live midden op de dag :P
Nog even voor anderen die ook niet precies wisten wat CET is (zoals ik): Dit is dus gewoon de Nederlandse tijdzone. Dus we kunnen ervanuit gaan dat om 00:01 Nederlandse tijd de servers live gaan. Dit alles afgezien van technische problemen, lag, login issues en andere algehele ellende die gepaard gaat met een nieuwe expansion. Ik heb er zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
CET = Central European Time.

En ik verwacht minder ellende dan bij de vorige 2 uitbreidingen qua start.

Oh, aanvullend voor het plan: Mijn vrouw heeft een tray Lidl redbull (ik weet het, cheapskates) gehaald. Ik geloof dat ze er nog meer zin in heeft dan ik, en dus al provisies aan het inslaan is (ik zag ook al een cartboard doos noodles), en dat klinkt mij zelfs te fanatiek in de oren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-07 20:48
Aghanim schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:21:
Hoe doen jullie dit als beginnend tank tegenover partymembers met voornamelijk ICC gear?
Ik ben dan geen tank, maar wel een aantal keer een groene/blauwe tank meegehad. Het is hopen dat je geen losers treft die vergeten zijn dat ze zelf ook ooit level 79+1 zijn geweest ipv level 81-1.

Nu heb ik het voordeel dat ik Hunter ben, dus [Misdirection] en [Feign Death] for the win, en omdat ik ICC geared ben boeien de drops me dus werkelijk niet, ik heb bij het farmen van HCs vaker wel dan niet Pass on loot op Yes :)

Nu heb ik sowieso niks aan Plate of andere tanking items, maar zelfs al had ik dat wel dan nog heb ik met mijn ICC-gear niks aan lvl200 of 232 gear :)

Wat trouwens ook een goede is, probeer de Cataclysm HCs te doen; help mee Orgrimar en Thunder Bluff (of Stormwind en Iron Forge) te verdedigen en ga dan de group finder gebruiken voor de instances; daar dropt allemaal 251-gear :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Paul Nieuwkamp schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:03:
Wat trouwens ook een goede is, probeer de Cataclysm HCs te doen; help mee Orgrimar en Thunder Bluff (of Stormwind en Iron Forge) te verdedigen en ga dan de group finder gebruiken voor de instances; daar dropt allemaal 251-gear :)
Helaas laten die bosses ook direct zien dat de helft van de mensen hele principe naast DPS al niet meer kennen, interupt van de heal, weglopen uit flamen, opzij stappen voor stone-trow...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:48

Nibbz

Postmaster General

Inferno schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:25:
[...]

Mouse-over macro's -> geen klik meer nodig voor je target.
Jaa 25 nameplates die allemaal half over elkaar hangen (of, als je de optie aanzet dat ze niet over elkaar heen kunnen gaan, is je scherm gevuld met nameplates.. meeh, doe mij maar Clique met gewoon de standaard raidframes (werkt beter dan grid imo) ).

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voryna
Nibbz schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:09:
[...]

Jaa 25 nameplates die allemaal half over elkaar hangen (of, als je de optie aanzet dat ze niet over elkaar heen kunnen gaan, is je scherm gevuld met nameplates.. meeh, doe mij maar Clique met gewoon de standaard raidframes (werkt beter dan grid imo) ).
Mouse-over gebruik je icm grid of xperl, niets met nameplates te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-07 20:48
Ik moet zeggen dat zeker die stone throw ook wel erg snel komt, ik zit goed op te letten maar ben regelmatig te laat... Nu doet die maar 2k damage dus zo heel erg is het niet (zeg ik met bijna 30k HP), dat vuur is een stuk erger :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Paul Nieuwkamp schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:11:
Ik moet zeggen dat zeker die stone throw ook wel erg snel komt, ik zit goed op te letten maar ben regelmatig te laat... Nu doet die maar 2k damage dus zo heel erg is het niet (zeg ik met bijna 30k HP), dat vuur is een stuk erger :)
Qua dmg is het ook geen spul, maar vaak staat een DPS te dicht bij de rand -> vliegt naar beneden en je komt er niet meer terug (kolere eind terug lopen).

NRG trapt er wel altijd hard in, doe je nonstop die earth boss voor shield en dropt gewoon nooit. Kom je met je warlock, wat dropt er? Juist, shield :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373533

Inferno schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:20:
[...]
Multitasken is een mythe :) Daarnaast zie ik niet in wat dat toe zou voegen aangezien een game toch echt singletask is :P

Verder nog maar zeer, zeer weinig vrouwen tegengekomen die de kar kunnen trekken in 25HMs, en nagenoeg geen die dan ook geen whiney bitches zijn als er eens commentaar op ze is omdat er een fout gemaakt is.
Ik nodig je uit op onze realm Karazhan. :) Eye opener. Ik ik als GM trek wel degelijk de kar en goed ook. Multitask is absoluut geen mythe en denken dat dit een singletask game is??? Ik zou niet graag met je ICC doen. Wipefest waarschijnlijk. Over veel dingen tegelijk in de gaten houden gesproken. LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06-2020

Vivaladen

SWC

Maar, even wat anders:

Dus, wat is je plan?
Nou mijn plan begint aankomende patch al als de nieuwe Class Combo's Speelbaar zijn!
Ik ga lekker Sunwalkertjes Poppen in de Tauren starting area met een paar vrienden :)
Zal ze leren een beetje ons geloof te beledigen met zo'n abominale creatie!! de vooraad Tauren Burgers in Murloco's zal weer flink opgetopt worden

(en kan ik gelijk mijn ZG-tiger frustraties omzetten in een ongekende fury! Blame the Sunwalkers!!!)
baxic schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:17:
ik herriner me nog hoe KUT de gear in vanilla er uit zag xD
was je lvl 60 had je van die crap looking gear. tot tier 3 dan
Ehhhhh LoL? dat was de vetste gear die je je maar kan bedenken T2 en LvL 60 PvP waren Ubervet!
SinergyX schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:51:
[...]

Hey, niets mis met clickers! :@
Hehe nee idd! Oldschool Clickers FTW! die addons en macro's maken het spel veels te makkelijk,wij klikkers doen nog moeite voor onze kill

probeer een hordie altijd zoveel mogelijk in zn kruis te klikken alvorens de onvermijdelijke gerechtigheid zijn deel zal worden!

[ Voor 39% gewijzigd door Vivaladen op 22-11-2010 12:21 ]

The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-06 07:55
zijn er dungeon vanaf lvl 80 speelbaar in cata ?

zat zo te denken dat het daar wellicht en vooral in het begin beter levelen is dan de quests te gaan doen.
met het oog op tbc en wotlk toendertijd, dat je een half uur aan het wachten bent totdat er een varkentje gespawned is (waar je er 30 van moest killen) en die dan ook nog voor je oog zien weggekaapt te worden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Anoniem: 373533 schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:15:
[...]

Ik nodig je uit op onze realm Karazhan. :) Eye opener. Ik ik als GM trek wel degelijk de kar en goed ook. Multitask is absoluut geen mythe en denken dat dit een singletask game is??? Ik zou niet graag met je ICC doen. Wipefest waarschijnlijk. Over veel dingen tegelijk in de gaten houden gesproken. LOL
Ik denk dat hij je een beetje zit te stangen ;). Wij zijn de #1 guild horde side, en ons hele heal team op de raidleader na zijn vrouwen (team boobs), vrouwen & mannen, er is geen verschil in wow.
Vivaladen schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:17:
[...]

Nou mijn plan begint aankomende patch al als de nieuwe Class Combo's Speelbaar zijn!
Ik ga lekker Sunwalkertjes Poppen in de Tauren starting area met een paar vrienden :)
Zal ze leren een beetje ons geloof te beledigen met zo'n abominale creatie!! de vooraad Tauren Burgers in Murloco's zal weer flink opgetopt worden

(en kan ik gelijk mijn ZG-tiger frustraties omzetten in een ongekende fury! Blame the Sunwalkers!!!)
awwww :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Laatst online: 20:21

Roshnak

PSN: Roshgill

Met de Shattering, kan je dan ook vliegen in Azeroth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Darkangle schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:20:
[...]

Ik denk dat hij je een beetje zit te stangen ;). Wij zijn de #1 guild horde side, en ons hele heal team op de raidleader na zijn vrouwen (team boobs), vrouwen & mannen, er is geen verschil in wow.

[...]

awwww :(
i know ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roshnak
  • Laatst online: 20:21

Roshnak

PSN: Roshgill

Ok, kan nu niet op mmo-champion :( zit op het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:34
Mijn plan: paladin (main) en priest (oude main) zsm naar 85. Druid (farmer voor ores & herbs) hoog genoeg om de profs van paladin (en priest) te kunnen ondersteunen. Al mijn andere toons (80 mage, 80 shaman, 80 paladin #2, 71 warror) zo lang mogelijk niet aanraken. Alleen de mage is kanshebber, dat is mijn alchemist. Ik ga niet midden in de nacht levelen of de wekker er voor zetten, zal het wat rustiger aan doen, maar de main moet toch zeker de eerstvolgende zondagavond op de 85 zitten.

Wat zou je moeten halen voor een farmer, 83? 84? Gezien je met een klein dagje de 82 haalt zal dat het probleem niet zijn, maar het levelverschil (health, damage) is in Cata natuurlijk een stuk bruter dan nu. Een lvl 85 mob zal een 82 druid best kunnen two-shotten als ik de verhalen zo hoor :P

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Laatst online: 04-07 09:59
Mijn Todo lijstje op 7 dec.

- Werken
- eten
- kind naar bed
- Inloggen
- M'n priest naar nieuw gebied brengen (welke zone nog geen idee)
- Goblin Mage maken en lvlen tot 10 oid
- Lekker naar bed voor een volgende dag werk

Oftewel het zal mijn tijd wel duren. Heb met wotlk ook 3 dagen gewacht met spelen. Eerste rush voorbij maar nog druk genoeg voor instances etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Voryna schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:10:
[...]

Mouse-over gebruik je icm grid of xperl, niets met nameplates te maken :P
hoe wil jij dan mensen healen (met mouse over) als je hun HP helemaal niet weet? :o daarvoor zet je toch nameplates aan? :o

[ Voor 6% gewijzigd door Nibbz op 22-11-2010 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-07 15:03

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[...]

Ehhhhh LoL? dat was de vetste gear die je je maar kan bedenken T2 en LvL 60 PvP waren Ubervet!
Argh, nee, echt niet. :P Voor druids niet in elk geval, de Stormrage-set was verschrikkelijk, ik ga toch niet als eland rondlopen? 8)7

De mooiste druidset is nog steeds T5. O+
Nibbz schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:48:
[...]

hoe wil jij dan mensen healen (met mouse over) als je hun HP helemaal niet weet? :o daarvoor zet je toch nameplates aan? :o
Op Grid heb je HP in een stilstaan tabelletje staan in plaats van boven poppetjes die blijven bewegen. ;)

[ Voor 28% gewijzigd door NMe op 22-11-2010 12:53 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garagaholic
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-06 14:53
Nibbz schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:48:
[...]

Dat laat grid/xperl/standaard frames ook gewoon zien hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

garagaholic schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:56:
[...]

Dat laat grid/xperl/standaard frames ook gewoon zien hoor :+
ja dat snap ik :p, maar de discussie ging erover healen zonder grid, alleen in combinatie met macro's en mouse-hover..

als je op die manier healt (ik snap niet dat iemand zo een 25man kan healen maargoed), neem ik toch aan dat je dan de nameplates (ally nameplates, shitft v) gebruikt om de hp van alle spelers te zien? Anders weet je niet wie je moet healen

[ Voor 27% gewijzigd door Nibbz op 22-11-2010 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33272

Nibbz schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:59:
[...]

ja dat snap ik :p, maar de discussie ging erover healen zonder grid, alleen in combinatie met macro's en mouse-hover..

als je op die manier healt (ik snap niet dat iemand zo een 25man kan healen maargoed), neem ik toch aan dat je dan de nameplates (ally nameplates, shitft v) gebruikt om de hp van alle spelers te zien? Anders weet je niet wie je moet healen
Mouse-over werkt ook op de standaard raidgrid van blizzard. En die laat ook HP etc zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 04-07 17:18
Je kan toch ook de unit frames gebruiken met mouse-over?
(En daarvoor de standaard raid frames).

Ik gebruik overigens ook grid + clique (+DruidStatusHots)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-07 12:12

junglebeast

hier staat iets

Vanaf 7de.

- Afscheid nemen van mij paarse hard verdiende (kuch) items.
- Druid naar 85 levelen, zones (dungeons).
- Pala (miner) die week flink wat ore's laten minen.
- Shaman (herbs) ook die week flink wat laten plukken.
- En dan zie ik het wel hoe we gaan raiden en wanneer.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 359953

bij mij lukt healing perfect met pearl x mja, ieder zn smaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

NMe schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:52:
[...]

Argh, nee, echt niet. :P Voor druids niet in elk geval, de Stormrage-set was verschrikkelijk, ik ga toch niet als eland rondlopen? 8)7

ik vind persoonlijk voor de Paladin de Grand Marshal (epic lvl 60 pvp),T2 Judgement en de T 0,5 Lightforge set het mooist..

de Grand marshall Huntard set vind ik kwa looks ook erg Mooi alleen de kleur niet,heeft wel wat weg van een romeinse legionair :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:53

Seraphin

Meep?

NMe schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:52:
[...]

d:)b

T5 druidset was echt prachtig idd; ook voor mij de #1 set. T0 vond ik trouwens ook mooi

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Weet iemand misschien uit de beta of de gathering resources (ore en herbs) in de nieuwe zones wat beter verdeeld zijn? Of zijn ze op een zelfde manier verspreid als nu?

Ik moet namelijk nog met mijn paladin mining omhoog werken en ik vroeg me af of het verstandiger is dit nu te doen of te wachten tot 4.3a komt deze week?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Seraphin schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:14:
[...]

d:)b

T5 druidset was echt prachtig idd; ook voor mij de #1 set. T0 vond ik trouwens ook mooi
Mja, die was inderdaad beter dan T2. :+ T3 (en dus ook T7) vond ik eigenlijk niet echt bij druids passen, wel zonde. De set is niet lelijk, maar ik was blij dat T8 er beter uitzag, ondanks die maffe headpiece. :+

T5 heb ik ook gewoon goeie herinneringen aan, ik was de eerste in mijn raiding team die T5 helemaal compleet had. We gebruikten toen een bidding systeem, en toen we Vashj en Kael'thas neerkregen heb ik steeds al mijn DKP geboden voor hun tokens. :P Daarnaast was het de eerste set in TBC die ik geheel compleet kreeg, want Maulgar was niet lief en dropte zijn shoulders alleen als er mensen waren met meer DKP dan ik die ze ook nodig hadden. :+
Damien2004 schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:17:
Weet iemand misschien uit de beta of de gathering resources (ore en herbs) in de nieuwe zones wat beter verdeeld zijn? Of zijn ze op een zelfde manier verspreid als nu?
Volgens mij is er niet echt een verschil. De level requirements voor sommige zones zijn wel veranderd, dus in die zin komt het misschien net iets beter of slechter uit. :) We'll see, ik moet hetzelfde doen met mijn hunter. :P

[ Voor 22% gewijzigd door NMe op 22-11-2010 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 315662

Topicstarter
Patch 4.0.3a - The world ends this week on live servers!
Let's confirm this, yes, Patch 4.0.3a will be deployed on live servers this week and will change the world of Azeroth forever. You only have a few hours left to say good bye to the old world (and farm try to get that stupid mount in Zul'gurub) before Deathwing decides that it needs a new look. All the information and the official patch notes are available below.

Get ready for the biggest change you ever witnessed in World of Warcraft, and enjoy!
Dus woensdag 4.0.3a, iedereen die nog wat moet farmen doe het snel!

Bron: MMO-champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Paul Nieuwkamp schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:03:
[...]
Ik ben dan geen tank, maar wel een aantal keer een groene/blauwe tank meegehad. Het is hopen dat je geen losers treft die vergeten zijn dat ze zelf ook ooit level 79+1 zijn geweest ipv level 81-1.

Helaas zijn het nu zo ongeveer allemaal losers :) Alleen de healers vinden het meestal nog leuk omdat ze wat extra moeten healen. Ik heb zelf ook een Hunter (80+1) en Paladin (80+1) maar wilde graag nog een DK om te tanken en ben daar 2 weken terug mee begonnen na 1,5 jaar pauze. Nu blijkt dat ik beter als eerste een tank had kunnen levelen naar 80, toen was iedereen nog green/blue.

Het zijn meestal de cloth vrienden die als een malle gaan AOE-en nog voordat ik ook maar een beetje agro heb (duurt nu eenmaal even met een DK om je diseases te verspreiden) en dan 5 mobs op zich krijgen en meteen dood zijn.

Ik zal die cata heroics eens gaan doen! Goede tip! Straks eens uitzoeken waar en hoe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voryna
Nibbz schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:59:
[...]

Discussie ging over healen met of zonder clique/healbot vlg mij, maar ik kan het ook mis hebben :P Naar mijn mening is healen zonder enige vorm van unitframes het je zelf zo moeilijk mogelijk maken. Ik ga er dan ook vanuit dat iedere healer een soort van unitframe gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Anoniem: 373533 schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:15:
[...]

Als je m'n post had gelezen dan had je gezien dat daar o.a. stond dat DPS/healing/tanking gewoon compleet autopilot is en je verder gewoon kan richten om wat er gebeurd in de omgeving. Overigens zegt mijn ICC glory drake en halion hc achievement hallo mocht je er nog aan twijfelen aan een niet-"multi"tasker. Lees mijn vergelijking met autorijden, dat is waarschijnlijk in jouw ogen ook multitasken, ik zie het meer als automatisering van bepaalde dingen. Toen je moest nadenken over schakelen ging het crappy en was je altijd laat met reageren (want: multitasken, swappen tussen denken over schakelen en rondkijken + reageren), door oefening hoef je alleen maar rond te kijken en te anticiperen op de verkeerssituatie en gaat de rest "vanzelf". Ergo, single task.

[ Voor 3% gewijzigd door Inferno op 22-11-2010 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakka
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02:14
Anoniem: 315662 schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:27:
[...]

Dus woensdag 4.0.3a, iedereen die nog wat moet farmen doe het snel!

Bron: MMO-champion
vind ik best kut eigenlijk zo vroeg voor de uitbrijding zelf haalt een beetje de fun weg om de expansion op te halen als je toch meeste van het content krijg met de patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

WoKo schreef op maandag 22 november 2010 @ 12:41:
Mijn Todo lijstje op 7 dec.

- Werken
- eten
- kind naar bed
- Inloggen
- Lekker naar bed voor een volgende dag werk

Oftewel het zal mijn tijd wel duren. Heb met wotlk ook 3 dagen gewacht met spelen. Eerste rush voorbij maar nog druk genoeg voor instances etc.
Mijn schema is bijna hetzelfde:
Werken
- eten
- Inloggen
- Priest eventueel wat levellen indien er nog tijd is
- Lekker naar bed voor een volgende dag verlof en hele dag mijn priest levellen

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274589

pfff ...

ik dacht met een altje even een dual-axewielding fury dwarf warrior te maken. Even snel naar level 25 gebracht en eens gaan PvPen in AB. Ik werd er nerveus van zeg, continue je target dat zit rond te hoppen en als een malle ligt te cirkelstrafen en dan maar continue your target is out of range krijgen...

Melee is dus echt niets voor mij :( Zal maar terug gaan spells casten

Spijtig, k vond het concept van mijn dual axe wel fijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
dakka schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:41:
[...]

vind ik best kut eigenlijk zo vroeg voor de uitbrijding zelf haalt een beetje de fun weg om de expansion op te halen als je toch meeste van het content krijg met de patch
Een visuele overhaul is nog niet hetzelfde als content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakka
Darkangle schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:42:
[...]

Een visuele overhaul is nog niet hetzelfde als content.
hmm je krijgt alles behalve nieuwe rassen en level cap als ik me niet vergis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Anoniem: 274589 schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:42:
pfff ...

ik dacht met een altje even een dual-axewielding fury dwarf warrior te maken. Even snel naar level 25 gebracht en eens gaan PvPen in AB. Ik werd er nerveus van zeg, continue je target dat zit rond te hoppen en als een malle ligt te cirkelstrafen en dan maar continue your target is out of range krijgen...

Melee is dus echt niets voor mij :( Zal maar terug gaan spells casten

Spijtig, k vond het concept van mijn dual axe wel fijn :(
In beweging blijven is een must in pvp ik val meestal iemand schuin aan (niet frontaal) en als ik in melee range ben ren ik door to ik zn neusharen kan tellen om vervolgens idd om iemand heen te cirkelen,blijf voornamelijk schuin achter iemand wat vooral in group fights handig is omdat als die gast jou gaat targetten hij zich om zal draaien :)

daarnaast is ook je Line of Sight van levens belang en dan vooral het "uit of line of sight Blijven" vooral tegen casters uiteraart ..

maar ik herken wat je bedoeld ik heb dat precies de andere kant op..voel me niet op mijn gemak als caster zijnde :)

als de vijand zich massed in choke points gebruik ik altijd wat ik zelf de "Linebacker" tactiek noem:
ren al knokkend door de linies heen en draai me dan om om wat havoc te veroorzaken via de achterkant waardoor de ongetrainde vijand zal denken dat de vijand ook vanachter komt en je een beetje het gevoel geeft omsingeld te zijn en waarbij dus het verzet sneller uit elkaar zal vallen (p.s. niet doen als het vlak bij een vijandelijk GY is anders krijg jij datzelfde gevoel haha) dit moet je natuurlijk enkel doen als je backup hebt van een healer of met een bubble popped up!

[ Voor 19% gewijzigd door Vivaladen op 22-11-2010 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

dakka schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:46:
[...]

hmm je krijgt alles behalve nieuwe rassen en level cap als ik me niet vergis
What is not in:

* Creating worgen/goblin characters
* Worgen/Goblin start zones
* Archeology
* Professions past 450 (Illustrious Grand Master)
* Guild leveling
* Guild achievements
* Eastern Kingdoms/Kalimdor flight
* New Zones (80+)

What is in:

* Portals in Dalaran/Shattrath Removed
* Class trainers in Dalaran where portals once were
* New race-class combinations (excluding worgen/goblin)
* New Gnome/Troll starting areas
* Changes to existing zones
* New cata load screens
* New cata intro cinematic
* New cata login screen
* New music
* City Quartermasters, with rep tabards
* Bug fixes
* Class balancing
* Druids, paladins, priests, and shaman will have their talent trees reset
* Experience required to gain levels 71 through 80 is being reduced by 20%
* New tamable hunter pets (Monkey, fox, dog, and beetle, as well as new skins for existing pet classes.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-06 09:03
Redelijk wat getanked in cata(beta) en wat ik als warrior toch behoorlijk mis zijn de volgende punten:

1. bloodrage, tja oud en vertrouwd om agro te genereren in het begin. Ik heb nog niet echt een gevoel wat de shouts nu doen.
2. De abilities worden wel erg groot en je moet ook nog de goede keuze maken. Maakt mij niet veel uit, maar het wordt er niet altijd beter van.
3. Je buffs worden gebundeld, erg leuk, maar verschrikkelijk onhandig om te zien of je battle shout of commandig shout nog up is. dat zal ik zeker uitschakelen.

Wat ik vooral positief vind is dat je met premades in random heroics, ja ik weet het het blijven random heroics redelijk vaak gewoon dood gaat. Gisteren hadden we zo een DK bij die maar in de AoE spul bleef staan.

Het lijkt erop of heroics iig weer echt heroics zijn, zonder imba gear die je meteen krijgt.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakka
ja en ik doe het toch wel een beetje grotendeels voor de overhaul van het oude content en zoals je ziet je krijgt meer met de patch dan de uitbrijding zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-07 16:34

TiMMieJ

PSN: Orixez

Als ik alles zo lees ga ik 7 December aan tafel schuiven bij Darkangle en daar mee levelen ;) Scheelt een hoop ongein!!

Voor de rest zie ik het wel. Ik twijfel om weer naar mijn oude realm te migreren (Khadgar) en daar als Worgen druid te gaan levelen naar 85. Zit momenteel op Dunemaul maar 2 andere RL maten zijn weer gaan spelen op Khadgar en willen geen horde spelen... Of ik moet mijn pally/shaman gaan levelen maar wil eigenlijk de druid niet kwijt. Dilemma nog dus. Ons idee was om dungeon leveling te gaan doen zodat je geen last hebt van kills die gejat worden etc. Eentje is een tank pally dan 1 dps en ik dan healing op de druid.

[ Voor 15% gewijzigd door TiMMieJ op 22-11-2010 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baxic
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-05 00:22
[...]

[...]

[...]

Hehe nee idd! Oldschool Clickers FTW! die addons en macro's maken het spel veels te makkelijk,wij klikkers doen nog moeite voor onze kill

probeer een hordie altijd zoveel mogelijk in zn kruis te klikken alvorens de onvermijdelijke gerechtigheid zijn deel zal worden!
ik vindt tier 11 er maar zwaar kut uit zien alsof blizzard langzaam hun creativiteit aan het verliezen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inferno schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:36:
[...]
Als je m'n post had gelezen dan had je gezien dat daar o.a. stond dat DPS/healing/tanking gewoon compleet autopilot is en je verder gewoon kan richten om wat er gebeurd in de omgeving. Overigens zegt mijn ICC glory drake en halion hc achievement hallo mocht je er nog aan twijfelen aan een niet-"multi"tasker. Lees mijn vergelijking met autorijden, dat is waarschijnlijk in jouw ogen ook multitasken, ik zie het meer als automatisering van bepaalde dingen. Toen je moest nadenken over schakelen ging het crappy en was je altijd laat met reageren (want: multitasken, swappen tussen denken over schakelen en rondkijken + reageren), door oefening hoef je alleen maar rond te kijken en te anticiperen op de verkeerssituatie en gaat de rest "vanzelf". Ergo, single task.
oh maar jullie mannen kunnen idd multitasken. Neuspeuteren en tv kijken tegelijk. :)
Of is dat ook automatische piloot. lol
Statistisch gezien rijden vrouwen beter dan mannen. Minste ongelukken :)
Kuch....... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Anoniem: 373533 schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:52:
[...]

oh maar jij mannen kunnen idd multitasken. Neuspeuteren en tv kijken tegelijk. :)
Kuch....... 8)7
*zucht* ja hoor, draai er lekker omheen zou ik zeggen. Veel geluk trouwens met je 11/12 icc10 normal mode guild in cata.

Offtopic: Minder ongelukken betekend niet per definitie beter. Vrouwen rijden gewoon een stuk defensiever in het algemeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

baxic schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:51:
[...]

ik vindt tier 11 er maar zwaar kut uit zien alsof blizzard langzaam hun creativiteit aan het verliezen is
dat is idd Huilen met de pet op..een hele lelijke pet haha zelfs de pvp set vind ik maar gewoontjes en had ik niet het gevoel bij van "oow die moet ik hebben en doe ik nooit meer weg"

ik ben voornamelijk een PvPer maar vond de Wotlk sets ook niet zo bijzonder,zelf vond ik de Furious set het mooist maar iedere tier pvp gear in wotlk leek wel een upgrade van de voorafgaande,leg ze maar eens op een rijtje belachelijk gewoon,geef mij dan maar die S3 set met die leuke Halo boven je hoofd haha
wow leuk die Major faction rep vendors lijken me wel heel erg cool,ga gelijk die Cloak scoren voor mn ceremonieel tenue! (grand marshall set + stormwind shirt en tabard,lightforge belt en GM 1hand mace + shield)

wat ik dan wel weer jammer vind is dat de zogenaamde Cloak overs niet meer doorgaan?zie gewoon faction cloaks met rukke stats en geen soort van enchant die de looks van je cloak pimped in faction stylez! ;w

Ennuh @ the CLASS BALANCING: eerst zien dan geloven haha :P

[ Voor 29% gewijzigd door Vivaladen op 22-11-2010 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kevinp schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:48:
Redelijk wat getanked in cata(beta) en wat ik als warrior toch behoorlijk mis zijn de volgende punten:

1. bloodrage, tja oud en vertrouwd om agro te genereren in het begin. Ik heb nog niet echt een gevoel wat de shouts nu doen.
2. De abilities worden wel erg groot en je moet ook nog de goede keuze maken. Maakt mij niet veel uit, maar het wordt er niet altijd beter van.
3. Je buffs worden gebundeld, erg leuk, maar verschrikkelijk onhandig om te zien of je battle shout of commandig shout nog up is. dat zal ik zeker uitschakelen.
Dit zijn toch al issues in huidig content?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz

Nibbz

Postmaster General

Anoniem: 33272 schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:08:
[...]

Mouse-over werkt ook op de standaard raidgrid van blizzard. En die laat ook HP etc zien.
de discussie loopt helemaal scheef :p.. we laten het hierbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotoriousBAS
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-06 19:48
Mijn plan de campagne:

- Een nieuwe guild vinden op een betere server
- Mijn mage naar 85 en tailoring en enchanting zo hoog mogelijk. Moet lukken voor het weekend, hele week vrij.
- Priest naar 85 (herb/miner) en ondertussen dailies en zo doen op mijn mage
- Druid naar 85 (JC/alchie) en weer dailies

en dan is het weer 2011 en zien we wel hoe lang het duurt voordat de hunter, rogue en pally 85 zijn en ik alle proffessions op 525 (?) heb. Ik heb er zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inferno schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:55:
[...]
*zucht* ja hoor, draai er lekker omheen zou ik zeggen. Veel geluk trouwens met je 11/12 icc10 normal mode guild in cata.

Offtopic: Minder ongelukken betekend niet per definitie beter. Vrouwen rijden gewoon een stuk defensiever in het algemeen.
Maak je niet zo druk man. Ik snap ook wel dat jij echt het mannetje bent met je HC. En dat je een pesthekel aan vrouwen in JOU spelletje hebt. Ik ben pas serieus met icc begonnen eind september. Hoop dat ik je ooit eens tref. Wordt namelijk best misselijk van dat soort zoals jij :).
Defensief is per defenitie beter.

Dan erbij hoop ik dat je je vooroordeel over vrouwen eens zo langzamerhand laat varen. Niet iedere vrouw in wow is een zeikerige aandachtgeile trut.
Vooroordelen zijn slecht. En kijk daar voor je zelf eens bij in de spiegel :)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 373533 op 22-11-2010 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274589

Vivaladen schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:48:
[...]
In beweging blijven is een must in pvp ik val meestal iemand schuin aan (niet frontaal) en als ik in melee range ben ren ik door to ik zn neusharen kan tellen om vervolgens idd om iemand heen te cirkelen,blijf voornamelijk schuin achter iemand wat vooral in group fights handig is omdat als die gast jou gaat targetten hij zich om zal draaien :)
Het in beweging blijven is geen probleem, het cirkelstrafen kan ik ook, maar het is de combinatie cirkelstrafen, in range blijven & dan zelf je abilities los te laten.

Heb je abilities op muis gebind? Of strafe je met muis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

Anoniem: 373533 schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:10:
[...]

Maak je niet zo druk man. Ik snap ook wel dat jij echt het mannetje bent met je HC. En dat je een pesthekel aan vrouwen in JOU spelletje hebt. Ik ben pas serieus met icc begonnen eind september. Hoop dat ik je ooit eens tref. Wordt namelijk best misselijk van dat soort zoals jij :).
Haha, fyi speelt mijn eigen vriendin WoW dus ik weet niet waar je die onzin vandaan trekt.

Verder heb ik er een pesthekel aan als mensen roepen dat ze het donders goed doen en daarbij ook nog eens mij proberen af te kraken terwijl ze zelf amper wat presteren. Hier zie ik dus alweer direct het soort reactie waar het gros v/d vrouwelijke spelers last van heeft: "ik heb een hekel aan je omdat je commentaar op mij hebt omg!".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vivaladen

Vivaladen

SWC

Anoniem: 274589 schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:14:
[...]

Het in beweging blijven is geen probleem, het cirkelstrafen kan ik ook, maar het is de combinatie cirkelstrafen, in range blijven & dan zelf je abilities los te laten.

Heb je abilities op muis gebind? Of strafe je met muis?
nee ik ben op dat gebied een beetje ouderwets kwa beweging doe ik alles met muis en toetsenbord zonder binds omdat ik dat gewend ben na de jaren,heb echter wel mijn Avenger's Shield,Shield of the Rightenoussnes en Hammer of justice op mn muis gebinb voornamelijk zodat ik die eerste 2 kan gebruiken zodra de proc op-popped en ik niet moeilijk hoef te gaan doen tijdens het Strafe-Jump-cirkel feest haha

gewone attacks heb ik gewoon onder een toets staan,maar die avenger shield proc wil ik gewoon zo vaak en zo snel mogelijk gebruiken en als ik 3 holy power heb wil ik die Shield of Rightenoussnes gebruiken of mijn heal ofc :D hammer of justice is ook nice op je muis maar jij bent een warrior geloof ik dus dat is eigelijk niet van toepassing..

maar mischien een tip (of miss ook niet) om je Utility (stun,interupt etc) spells te binden op je muis en je gewone attacks op je toetsenbord maar is maar net wat je zelf het fijnst vind spelen :) expirimenteer maar raak want er is geen goed of fout hier want zoals je zelfs het fijnst speeld speel je ook het best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379368

Anoniem: 373533 schreef op maandag 22 november 2010 @ 13:52:
[...]

oh maar jullie mannen kunnen idd multitasken. Neuspeuteren en tv kijken tegelijk. :)
Kuch....... 8)7
Hmm, wil nu niet als anti-vrouw te boek staan maarre... vrouwen veroorzaken meer ongelukken per gereden kilometers. Het hele fabeltje dat vrouwen minder ongelukken krijgen is precies dat, een fabeltje... :P

De reden dat vourwen minder aan verzekering hoeven te betalen dan mannen is omdat de schade die vrouwen rijden gemiddeld veel lager ligt dan bij mannen, denk dan aan parkeerschade etc. (kweet, stereotyp, maar wel waar) t.o.v. mannen die meteen de auto in de kreukels/total loss rijden waardoor het gemiddeld schadebedrag bij mannen een veelvoud is vergeleken met vrouwen...

Anyways, om maar weer een beetje on-topic verder te gaan, de portal naar caverns of time in dalaran verdwijnt toch niet of moet ook die eraan geloven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
uhm ok jongens / meisjes terug ieder terug naar zn eigen realm, dit gaat nergens meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inferno schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:16:
[...]
Haha, fyi speelt mijn eigen vriendin WoW dus ik weet niet waar je die onzin vandaan trekt.

Verder heb ik er een pesthekel aan als mensen roepen dat ze het donders goed doen en daarbij ook nog eens mij proberen af te kraken terwijl ze zelf amper wat presteren. Hier zie ik dus alweer direct het soort reactie waar het gros v/d vrouwelijke spelers last van heeft: "ik heb een hekel aan je omdat je commentaar op mij hebt omg!".
ik zou toch echt je eigen berichten eens goed terug gaan lezen.
En jah met wat we doen in onze socialguild, lees GEEN raid guild, doen wij het aardig goed ja. Ik houdt niet van dat "ik ben een vent en dus beter" idee.
[b]
Verder nog maar zeer, zeer weinig vrouwen tegengekomen die de kar kunnen trekken in 25HMs, en nagenoeg geen die dan ook geen whiney bitches zijn als er eens commentaar op ze is omdat er een fout gemaakt is.
Dit bedoel ik dus. Ik ben dan wel een vrouw, maar heb nog nooit commentaar gehad op het commentaar van anderen. Sterker nog, ik heb graag commentaar zodat ik er wat van kan leren. :(
Dus doe me een lol en houdt je vooroordelen voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baxic
* Experience required to gain levels 71 through 80 is being reduced by 20%
dit en
* City Quartermasters, with rep tabards
dit .

dus nu gewoon 2 uur hcs farmen en je bent exalted :S met sw of if ect.
en lvle van 71 tot 80 word dus gewoon scholar basin en zuldrak oveslaan want die xp heb je toch niet meer nodig :O.

achja had je ook met 61 tot 70 in outland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-07 16:07
fuqua schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:22:
uhm ok jongens / meisjes terug ieder terug naar zn eigen realm, dit gaat nergens meer over.
Wattes?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

baxic schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:25:
en lvle van 71 tot 80 word dus gewoon scholar basin en zuldrak oveslaan want die xp heb je toch niet meer nodig :O.
En dat is erg omdat...? Ik heb Northrend intussen wel gezien, mijn volgende chars wil ik gewoon snel daar doorheen hebben zodat ze aan de "echte" content kunnen beginnen.

Trouwens, Scholazar en Zul'Drak sloeg ik toch al over, mijn progressie is doorgaans Howling Fjord -> Dragonblight -> Grizzly Hills en dan nog een stukje Storm Peaks. :)

edit:

@ die man/vrouw discussie: gedraag je, kinders. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door NMe op 22-11-2010 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HStyles
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-04 12:44
oe nog 8k rep to gaan voor die zg tribe :S geen id of ik het nog kan halen: (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno
  • Niet online

Inferno

Fast, Faster, Ferrari

HStyles schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:33:
Bijous op de AH :)

@NMe: prima, m'n punt is wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Makkelijk, één run en desnoods nog wat Bijous van AH halen of guildies vragen of ze in een aparte run wat Bijous voor je willen farmen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Inferno schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:16:
[...]

De enige rede dat ze zo reageert is omdat je het vervelend op de man speelt. De afzeikerige armory flame manier, die normaal voorbehouden is aan kindjes en aan social zwak begaafden. Om dat nog even leuk in een sexe flame (nee, het is geen discussie, althans niet zoals jij het beargumenteerd) te verwerken vind ik persoonlijk geen plaats hebben op dit forum. Tweakers is meestal wel vriendelijker en wat genuanceerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Modbreak:Blijkbaar was mijn vorige bericht te subtiel. De man/vrouw vooroordelendiscussie eindigt hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

NMe schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:45:
[modbreak]Blijkbaar was mijn vorige bericht te subtiel. De man/vrouw vooroordelendiscussie eindigt hier.[/]
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:34
Als je alle, maar dan ook echt alle trash neerhakt in ZG kan je er per run best een behoorlijke sloot rep uit halen. Daarbovenop komen de tokens en coins nog die kunnen droppen. 8k is te doen, farm desnoods eerst trash zonder de bazen te killen. Als je de raid dan reset (softreset is iets van een half uur als het niet handmatig kan) kan je er nog een keer overheen. Kan je vandaag en morgen zo vaak herhalen als nodig :)

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
NMe schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:45:
[modbreak]Blijkbaar was mijn vorige bericht te subtiel. De man/vrouw vooroordelendiscussie eindigt hier.[/]
Sorry, mijn posts post ik soms een stukje later dan de laatste updates (geen refresh), ik loop ook af en toe even weg dus dat zie ik die updates nog niet ;).
Zal voortaan wel eerst even refresen voordat ik antwoord ;) (ik blijf wel bij mijn punt dat het hier geen plaats heeft).

Back to 7 dec: voor de mensen in raiding guilds; zijn jullie eerste raids al geplanned? (TS was verbaast om te lezen dat hij verplicht de 11 al klaar moet staan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
de man vrouw discussie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NMe schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:41:
[...]

Makkelijk, één run en desnoods nog wat Bijous van AH halen of guildies vragen of ze in een aparte run wat Bijous voor je willen farmen. :)
Vergeet de coins niet, je hebt er wel 3 per keer voor nodig in de verschillende combinaties (9 coins in totaal met 3 combo's als ik het me goed herinner) en het is was minder rep, dacht 75 per keer, 25 voor de coins en die signet voor 50 rep. Maar bij ons op de ah waren die bijou's vlak voor de vorige grote patch (toen het gerucht alleen nog maar ging dat zg er opd at moment uit zou gaan) al achterlijk duur, de coins daarentegen waren toen stukken beter te betalen in vergelijking.

Maar het moet wel goed te doen zijn,heb zelf met bijou's/coins van ah plukken en soft reset in 3 dagen van neutral naar exalted geschopt dus 8k moet zeker te doen zijn...

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 379368 op 22-11-2010 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
overigens wat hebben de meeste geplanned staan? nieuw class beginnen in de nieuwe zones of gelijk je main doorlevelen naar 85 ?

op beide gebieden zal het wel weer erg druk zijn :( hopelijk doet blizz eens ff tijdelijk de respawn rate omhoog gooien zodat het niet weer wachten is spawns)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Darkangle schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:50:
[...]Back to 7 dec: voor de mensen in raiding guilds; zijn jullie eerste raids al geplanned? (TS was verbaast om te lezen dat hij verplicht de 11 al klaar moet staan).
Wij beginnen gewoon zodra we 10 man hebben waarvan 3 healers en twee tanks. Waarschijnlijk zitten een aantal daarvan dan nog in slechte gear, maar niet geschoten altijd mis.

In iedergeval komt mijn CE te laat en heb ik mijn week vrij wegens drukte op het werk moeten afzeggen. Dus ik verwacht pas rond de 26e 85 te zijn. Helaas, het is niet anders.
Anoniem: 379368 schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:54:
[...]
Maar het moet wel goed te doen zijn,heb zelf met bijou's/coins van ah plukken en soft reset in 3 dagen van neutral naar exalted geschopt dus 8k moet zeker te doen zijn...
Inderdaad, sommigen van mijn toenmalige guild gingen voor onze raid avond al met een groepje trash farmen voor rep op 60. Meeste trash was met 10 man prima te doen indertijd.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 22-11-2010 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrFlash
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-03 12:59
Darkangle schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:50:
[...]
Back to 7 dec: voor de mensen in raiding guilds; zijn jullie eerste raids al geplanned? (TS was verbaast om te lezen dat hij verplicht de 11 al klaar moet staan).
Wij raiden 3 dagen, dus de eerste dag na de patch voor ons is zondag de 12e (woensdag even erbuiten gelaten dat gaat niemand redden)

tegen die zondag wordt er van 30 man bij ons verwacht dat ze klaar staan..

Mijn eigen schema is als volgt.

Dag 1 - 80-85 levelen.
Dag 2 en 3 hele dag normals -> heroics farmen.
vanaf Dag 4 professions

pas in de 2de week ga ik beginnen met alts als m'n main alweer aant raiden is. Daarbij als eerste m'n priest zodat ik weer een dps/tank en dps/healer heb.

Wowhead profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval

Thorval

Thorval#2567

DrFlash schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:01:
[...]

Wij raiden 3 dagen, dus de eerste dag na de patch voor ons is zondag de 12e (woensdag even erbuiten gelaten dat gaat niemand redden)

Dag 1 - 80-85 levelen.
vanaf Dag 4 professions

pas in de 2de week ga ik beginnen met alts als m'n main alweer aant raiden is. Daarbij als eerste m'n priest zodat ik weer een dps/tank en dps/healer heb.
Hmmm dat is wel echt een hardcore guild. Blij dat ik niet in 1 dag naar 85 hoef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
[...]

Dag 1 - 80-85 levelen.
vanaf Dag 4 professions

Strak plan, maar in een dag door lvlen naar 85, is dat 24 uur?

Oh, right 20% reduced XP nodig nu. Dan zou het wel moeten lukken inderdaad (ik reken op 2 dagen, simpel weg omdat ik geen van de quests e.d. ken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
[...]

Dag 1 - 80-85 levelen.
huh jij gaat het redden om in 1 dag naar 85 te levelen ?! hoe ga je dat voor elkaar krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Darkangle schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:04:
[...]
Strak plan, maar in een dag door lvlen naar 85, is dat 24 uur?

Oh, right 20% reduced XP nodig nu. Dan zou het wel moeten lukken inderdaad (ik reken op 2 dagen, simpel weg omdat ik geen van de quests e.d. ken).
dat was toch alleen tussen lvl 71 en 80 ? niet daarboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Darkangle schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:04:
[...]

Die 20% xp geldt toch alleen voor 71-80 of vergis ik me nu? Ben benieuwd of ik vrij kan krijgen, is aangevraagd maar nog niets gehoord en het gaat ook bij ons wel druk worden in die periode dus ben bang dat het gewoon werken wordt... :/ Wordt in ieder geval rustig van de content genieten en langzaam naar 85 wandelen, ben zelfs aan het denken om eerst de gerevampde zones met wat alts te bekijken, weet het nog niet. Meteen worgen bouwen gaat het iig niet worden. Raiden zit er voorlopig nog niet in aangezien na een interne ruzie met de guildmaster het halve raid team vertrokken is waarna de gm zelf ook maar de biezen pakte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-07 12:12

junglebeast

hier staat iets

Kachiiii, hot hot hot (hmm waar is die smiley met zweepje gebleven?)
[...]

Dag 1 - 80-85 levelen.
vanaf Dag 4 professions

Ehm bedoel je dan /played 1 day of zo? Geloof dat 80-82 nog te doen was in een 6 uur ofzo.. maar de rest duurde volgens mij toch langer.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baxic
NMe schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:29:
[...]

En dat is erg omdat...? Ik heb Northrend intussen wel gezien, mijn volgende chars wil ik gewoon snel daar doorheen hebben zodat ze aan de "echte" content kunnen beginnen.

Trouwens, Scholazar en Zul'Drak sloeg ik toch al over, mijn progressie is doorgaans Howling Fjord -> Dragonblight -> Grizzly Hills en dan nog een stukje Storm Peaks. :)

edit:

@ die man/vrouw discussie: gedraag je, kinders. ;)
het is zo dat je wel betaald voor die content en je rustig toch fijn alles wil zien maar nu wordt je door 70 -80 heen gerushed om snel aan cata te beginnen. en meeste mensen missen dan toch veel lore.
zoals met outland gebeurde ik bedoel het is daar leeg mensen zijn in 1 dag door 60-70 heen en rushe snel naar northerend omdat daar de "echte" content is . best lame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
true, my bad, de 20% was voor 71-80.

Bij ons is er een lock bezig om alle dailies te checken op de hoeveelheid XP zodat we allemaal een kickstart hebben, maar meer dan dat heb ik niet concreet geplanned.

Inderdaad dan, hoe wil je dat gaan flikken in een dag? Heb je alles compleet uitgeschreven welke quests/mobs je gaat grinden o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baxic
[...]

Dag 1 - 80-85 levelen.
vanaf Dag 4 professions

zo jij hebt er zin in zeg.
ik ga fijn rustig queste misschien wel een maand doen van 80 tot 85 .
ik wil geniete van de content waar ik 30 euro voor neer leg (20 per 2 maanden)
en niet snel 85 zijn en hc farmen want dat doe ik op lvl 80 ook al .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
dokter flash vele mensen zijn benieuwd naar uw antwoord :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

baxic schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:13:
[...]

het is zo dat je wel betaald voor die content en je rustig toch fijn alles wil zien maar nu wordt je door 70 -80 heen gerushed om snel aan cata te beginnen. en meeste mensen missen dan toch veel lore.
zoals met outland gebeurde ik bedoel het is daar leeg mensen zijn in 1 dag door 60-70 heen en rushe snel naar northerend omdat daar de "echte" content is . best lame
Mja, is een beetje een eeuwige discussie dat, sommigen willen graag zo snel mogenlijk met raids etc beginnen omdat ze lvlen niet echt boeiend vinden maar meer als een "weg naar"zien. Blijf altijd ontzettend persoonlijk zoiets, Ik ga zelf ook rustig van de content genieten en zie wel wanneer ik 85 ding met m'n main maar snap wel geod dat sommigen zo snel mogenlijk klaar willen staan en de content wel op toon 2 of 3 gaan bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

fuqua schreef op maandag 22 november 2010 @ 14:55:
overigens wat hebben de meeste geplanned staan? nieuw class beginnen in de nieuwe zones of gelijk je main doorlevelen naar 85 ?

op beide gebieden zal het wel weer erg druk zijn :( hopelijk doet blizz eens ff tijdelijk de respawn rate omhoog gooien zodat het niet weer wachten is spawns)
Ik zou me er niet al te druk om maken. De startzones kun je vanaf komende woensdag al uitproberen, alleen worgen en goblin dus niet. Wat dus betekent dat alleen de worgen en goblin startzones heel erg druk bezocht gaat worden de eerste paar dagen/weken. En dat maakt niet zo uit, want die startquests maken behoorlijk veel gebruik van phasing (zoals in Icecrown) en quests die niet al teveel van drops afhankelijk zijn. :)

Ik verwacht dat veruit de meeste mensen gewoon eerst hun main van 80 naar 85 brengen.
fuqua schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:06:
[...]

huh jij gaat het redden om in 1 dag naar 85 te levelen ?! hoe ga je dat voor elkaar krijgen ?
Niet. :P Tenzij hij 24 uur aan één stuk speelt, maar zelfs dan wordt het héél krap. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Anoniem: 379368 schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:21:
[...]

Mja, is een beetje een eeuwige discussie dat, sommigen willen graag zo snel mogenlijk met raids etc beginnen omdat ze lvlen niet echt boeiend vinden maar meer als een "weg naar"zien. Blijf altijd ontzettend persoonlijk zoiets, Ik ga zelf ook rustig van de content genieten en zie wel wanneer ik 85 ding met m'n main maar snap wel geod dat sommigen zo snel mogenlijk klaar willen staan en de content wel op toon 2 of 3 gaan bekijken.
Ik doe eerlijk gezegd bijde. Mijn alts doe ik de lore en verhaal lijn mee, en mijn main moet gewoon asap raiden.

Gezien de huidige WoW status is het zeer te doen om een paar alts te onderhouden zonder dat het extra tijd vergt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-07 22:37
81-82 is makkelijk te doen, slechts 1,6 miljoen XP nodig per level (zeg maar RUIM genomen 6 uur). Als je daarna een beetje peper tussen je billen stopt zijn die laatste 3 levels ook wel te doen binnen 18 uur. Zeker als je de quests al kent en je de eerste bent op 7 december zodat je niet op respawns e.d. hoeft te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Darkangle schreef op maandag 22 november 2010 @ 15:25:
[...]

Gezien de huidige WoW status is het zeer te doen om een paar alts te onderhouden zonder dat het extra tijd vergt.
Ook wel meer dan "een paar". :+

In TBC had ik alleen mijn druid en mijn mage op level 70 of zelfs maar hoger dan level 15, intussen zit ik al bijna op 8 level 80's... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baxic
meestal gaat lvlen voor mij al snel genoeg omdat ik de quests gewoon boeiend vindt.
alleen hoop ik dat de quest rewards in cata ook echt de moeite waard zijn.
want in wotlk was het nie veel soeps
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor al je vragen over wat er nu wel en niet in patch 4.0.3a zit: lees eerst de startpost nog eens!