Was bij mijn ex ook, die had een keer gezegd dat ze een vrouw was, ongelooflijk wat er dan gebeurt, ze werd gestalkt, gespamt, haar mailbox stond steeds vol, allemaal wilde ze met haar chatten of instances doen of wat dan ook, ze wilde haar msn hebben of haar email, ze vroegen zelfs naar haar adres en telefoonnummer. Het werd op een gegeven moment zo erg dat we hebben besloten om naar een andere realm te verhuizen, wat een wanhopige nerds allemaal.NMe schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 18:20:
Mja, sommige vrouwen weten het goed uit te buiten dat ze vrouw zijn. Alsof er ook maar iemand een kans maakt bij d'r...maar toch alles voor zo iemand doen. Een bepaalde dame in mijn oude guild speelde het klaar om een 5-mans groep te maken voor Zul'Farrak met allemaal altjes om iemand te helpen, maar vervolgens ging ze er zelf tussenuit en zaten wij dus die gast te helpen in plaats van haar, terwijl zij die belofte had gemaakt en wij niet.
Hahah....NMe schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 18:11:
[...]
Je kon geen doorzichtigere "IK ZOEK EEN VRIENDIN!!!!1" bedenken?
Nou....
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Ach is toch een kans van 1 op 99,000.Anoniem: 383642 schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 18:40:
[...]
Ik hoop dat je een grapje maakt..
Al ken ik er genoeg in de guild die nu een relatie hebben omdat ze elkaar ontmoet hebben via WoW en RL meetings.
[ Voor 19% gewijzigd door junglebeast op 19-11-2010 20:15 ]
Ik heb wat bijpassend beeldmateriaal voor je 

vindt het niet zo leuk je me foto hebgeplaatst kan je die weghalen ?Lasteraar schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 20:41:
[afbeelding]
Ik ga maandag weer even naar een vriendin die ik in WoW heb leren kennenjunglebeast schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 17:30:
Zitten hier trouwens vrouwlijke tweakers in dit WoW topic?
Ja en ik weet dat die combinatie 1 op 99 duizend is ofzo, maar toch.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Anoniem: 383642
Barcus, aangenaam.Lasteraar schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 20:41:
[afbeelding]

Anoniem: 373533
Ja heren, ben er ook 1. Een vrouw en speel wow nu 1 jaar.
Ik lees meer dan dat ik hier iets schrijf.
Ik lees meer dan dat ik hier iets schrijf.
Wow ik heb net gewoon 3,5 uur in een pug zitten w88 op een tank 
so much for KS before Cata
There is no sadder sight than a young pessimist.
3'5 uurWDF schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 01:10:
Wow ik heb net gewoon 3,5 uur in een pug zitten w88 op een tank

Dat had ik echt niet gedaan dan had ik hem netzo goed zelf kunnen levelen hahah nee dat is ook wel weer erg.
Gistere immortal run geprobeerd we dachten doe sap / kt eerst dan ben je van de meeste shit af en natuurlijk weer een pally die niet oplet en dood gaat.
Week4 fail
wel apart dan dat ik in een guild zit met als we 25 man LK gaan doen er dan toch 8 (zweedse) dames meedoen hell mijn vriendin speelt zelfsSinergyX schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 17:44:
[...]
Vrouwen op T.net is al 1 op 10.000 ofzo, dan doortrekken richting WoW topic (welke qua users al zeker 1 op 1000 is), is 1 op 100.000 inderdaad niet zo slecht bedacht
(dan te bedenken dat in een oude MMO ik samen met 11 andere de leiding had over een Clan, waar achteraf dus 8 van de 12 vrouw was)
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
ja dat krijg je he met mensen die niet opletten en denken het faceroll is
Mja, het is juist die houding die ervoor zorgt dat mensen doodgaan in Naxx.
Tijdje terug ook Undying nog eens geprobeerd, die heb ik in T7 nooit proberen te halen. Alles ging prima, alle moeilijkste bazen eerst gedaan. Ik was main tank, en we stonden bij Maexxna, de laatste baas die we nog moesten doen. Maexxna slaat traag en hard, en door mijn hoeveelheid dodge (druid) was ik rage starved en kon dus niet behoorlijk aggro opbouwen. Je raadt het al: één van de DPS dacht dat het faceroll was, dat we home free waren. Lette niet meer op zijn aggro, was dus ook te laat voor soul shatter: dood. Op de makkelijkste baas in de instance.

offtopic:
Zeg, Mektheb, wanneer ga je je icon fixen?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Oh Jungle gaat gelijk een server transfer doen. Oke die was een beetje te duidelijk.SpoekGTi schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 11:08:
[...]
wel apart dan dat ik in een guild zit met als we 25 man LK gaan doen er dan toch 8 (zweedse) dames meedoen hell mijn vriendin speelt zelfs
In mijn alt guild spelen ook veel vrouwen op zich. Meeste wel social, maar 1 of 2 raiden.
nu haha ben lui,NMe schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 11:22:
[...]
Mja, het is juist die houding die ervoor zorgt dat mensen doodgaan in Naxx.Sommige bazen hebben abilities die je nog steeds oneshotten of twoshotten. Ik noem die frost-explosie van Sapphiron, de void zones van Kel'Thuzad, de charges van Thaddius en het dansen bij Heigan. Als je naar binnen gaat en verwacht dat het faceroll wordt, dan heb je het mis en gaat er geheid iemand die er zo over denkt dood.
Tijdje terug ook Undying nog eens geprobeerd, die heb ik in T7 nooit proberen te halen. Alles ging prima, alle moeilijkste bazen eerst gedaan. Ik was main tank, en we stonden bij Maexxna, de laatste baas die we nog moesten doen. Maexxna slaat traag en hard, en door mijn hoeveelheid dodge (druid) was ik rage starved en kon dus niet behoorlijk aggro opbouwen. Je raadt het al: één van de DPS dacht dat het faceroll was, dat we home free waren. Lette niet meer op zijn aggro, was dus ook te laat voor soul shatter: dood. Op de makkelijkste baas in de instance.
offtopic:
Maar volgens mij krijg ik hem niet werkend.
Sapphiron, KT (vergeet ook de icetombs niet, erg leuk als de hele melee die zooi even chained) en Thaddius klopt nog steeds.NMe schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 11:22:
[...]
Mja, het is juist die houding die ervoor zorgt dat mensen doodgaan in Naxx.Sommige bazen hebben abilities die je nog steeds oneshotten of twoshotten. Ik noem die frost-explosie van Sapphiron, de void zones van Kel'Thuzad, de charges van Thaddius en het dansen bij Heigan. Als je naar binnen gaat en verwacht dat het faceroll wordt, dan heb je het mis en gaat er geheid iemand die er zo over denkt dood.
offtopic:
Heigan kan je nu echt niet meer doodgaan hoor, zelfs als iemand DC'd dan is ie zo weer volgeheald voor de volgende hit.
Verder met Instructor Razuvious moet je als dps toch echt wel inhouden anders heb je zo aggro en een 1 shot te pakken. Maar overaggro geld natuurlijk voor alle bazen in dit spelletje.
En andere bosses zijn nu wel een lachertje ja. Grobbulus, Gluth, Gothik, Loatheb en de hele Spider Quarter.
Gisteren ook al gemerkt dat ICC 25 normal al een lachertje is geworden. Was aan het tanken op mijn druid.
Allemaal alts (op 1 shaman na die de main run had gemist) en een stuk of 8 pugs uit trade. Geen achievements gevraagd en Gayscore word gelukkig bij ons bijna niet gebruikt.
Bij een van die schoothondjes had ik op 10 stacks te pakken (dus ik kon niet meer geheald worden). Zat zelf zo rond de 30-35% health, hondje ongeveer hetzelfde. Gewoon tot het einde kunnen tanken zonder problemen, alles wat ik voorbij zag vliegen was dodge, absorb en heel af en toe een hit voor 3-4k

Syndragosa eigenlijk het zelfde, met gebruik van cooldowns kan een goed gegearde tank haar nu zo een beetje solo tanken.
Het verwijderen van Chill of the Throne maakt een heel groot verschil.
Hadden 1 wipe op Syndragosa. Iemand miste zijn mark voor een frosttomb en chainde half de raid. Gelukkig was iedereen er erg relaxed onder omdat er dus een aantal mensen nog nooit dat gevecht gezien hadden.
Daarna wouden we eigenlijk LK even begroeten maar een aantal mensen moest gaan/dacht dat we dat toch niet zouden doen. Dus helaas, maar ondanks de hoofdpijn toch nog een leuke raid gehad en erg naar mijn zin gehad.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Anoniem: 291809
Ik gluur hier weer eens naar binnen. Het is maanden geleden dat ik voor het laatst in WoW ben geweest maar Cata maakt me weer nieuwsgierig. Ik zie dat er al een nieuwe patct klaarstaat en het begint echt weer te kriebelen. Misschien dat ik weer middernacht bij de gamestore in de rij ga staan.
Zijn er nu al dingen zichtbaar van Cataclysm in Wow?
Nee niet echt. Maar als woensdag patch 4.0.3a komt, zal grootste verandering komen. The Shattering, kortom Azeroth will never be same..Anoniem: 291809 schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 14:55:
Ik gluur hier weer eens naar binnen. Het is maanden geleden dat ik voor het laatst in WoW ben geweest maar Cata maakt me weer nieuwsgierig. Ik zie dat er al een nieuwe patct klaarstaat en het begint echt weer te kriebelen. Misschien dat ik weer middernacht bij de gamestore in de rij ga staan.
Rupsen, Rapsen.
Kan daar 1 ding op zeggenMetian schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 14:57:
[...]
Nee niet echt. Maar als woensdag patch 4.0.3a komt, zal grootste verandering komen. The Shattering, kortom Azeroth will never be same..
Woehoeeeee !!!.
Dan is het weer leuk nieuwe chars te levelen en te questen enzo
Verdwijnen/veranderen er dan ook al questsMetian schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 14:57:
[...]
Nee niet echt. Maar als woensdag patch 4.0.3a komt, zal grootste verandering komen. The Shattering, kortom Azeroth will never be same..
| 17 December 1991 | De Nerdette |
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Dat wordt dan doorquesten als ik Eastern Kingdoms wil halen, moet nog 80 quests ofzo. Is te doen, maar heb niet zo heel veel tijd dit weekend.mrsar schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 15:43:
http://www.mmo-champion.c...jor-Quest-Changes-Inbound
zover ik het zie,nieuwe quests
| 17 December 1991 | De Nerdette |
Eastern nog 120-Trouble- schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 15:51:
[...]
Dat wordt dan doorquesten als ik Eastern Kingdoms wil halen, moet nog 80 quests ofzo. Is te doen, maar heb niet zo heel veel tijd dit weekend.
Kalimdor nog 300
./insert sadface :<
Ik ben met EK en kalimdor nog gewacht voor loremaster. Die doe ik in cata wel.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Over vrouwen in WoW gesproken, ik kom nogal vaak vrouwen tegen die er van lijken te houden misbruik te maken van het feit dat ze in een mannenwereldje spelen. Vrouwen die zich laten boosten, lekker arrogant gedragen, de kont van de GM kussen voor loot etc.
Net deed ik toevallig een random dungeon (vandaar dat ik er weer over begin), waarbij 2 Death Knights en 1 Rogue uit dezelfde guild kwamen. Prima, maar de rogue liep in stealth met de groep mee, deed geen enkele DPS en was alleen maar een beetje de wolven uit Hellfire Ramparts aan het skinnen. Toen ik vroeg waarom die speler helemaal niets deed, begonnen beide DK's al met schelden; 'Shut up fool we are just helping her through instances!'.. Toen wist ik wel hoe laat het was, 2 Death Knights van 12 jaar oud met een harde plasser in de broek die zo gek zijn gemaakt door de meid om haar te boosten
Of ben ik dan heel slecht om dat direct te denken?
Net deed ik toevallig een random dungeon (vandaar dat ik er weer over begin), waarbij 2 Death Knights en 1 Rogue uit dezelfde guild kwamen. Prima, maar de rogue liep in stealth met de groep mee, deed geen enkele DPS en was alleen maar een beetje de wolven uit Hellfire Ramparts aan het skinnen. Toen ik vroeg waarom die speler helemaal niets deed, begonnen beide DK's al met schelden; 'Shut up fool we are just helping her through instances!'.. Toen wist ik wel hoe laat het was, 2 Death Knights van 12 jaar oud met een harde plasser in de broek die zo gek zijn gemaakt door de meid om haar te boosten
Talenten etc veranderen niet hoor.Anoniem: 291809 schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 16:20:
Nou, ik ben benieuwd! Dat wordt weer wennen aan al die knopjes >.>
Pas op level 81 ga je nieuwe skills krijgen van de trainer.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Bensimpel
Positieve meneer
/u/322701/crop6152f078d4887_cropped.png?f=community)
Er is niet meer zoveel te doen meer, wou vandaag ICC10 doen, maar blijkbaar boeit het bijna niemand niet meer, na 3 uur zoeken, hebben we (guild) het maar afgeblazen 
Ben nu een beetje PTR (Naralex) aan het verkennen, want daar is de shattering al wel gebeurd, awesome

Ben nu een beetje PTR (Naralex) aan het verkennen, want daar is de shattering al wel gebeurd, awesome
😆 - Denk ook eens om ;)
Anoniem: 291809
Ja, maar ik ben er al heel lang weer uit.Osxy schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 22:19:
Talenten etc veranderen niet hoor.
Anoniem: 214426
Vanaf welk level kan je nu random battlegrounds doen? en geven ze net zoveel exp als call to arms?
Geloof level 11 al, en je krijgt best een hoop maar je moet wel winnen heAnoniem: 214426 schreef op zondag 21 november 2010 @ 00:49:
Vanaf welk level kan je nu random battlegrounds doen? en geven ze net zoveel exp als call to arms?
Bensimpel
Positieve meneer
/u/322701/crop6152f078d4887_cropped.png?f=community)
level 10.Mektheb schreef op zondag 21 november 2010 @ 01:03:
[...]
Geloof level 11 al, en je krijgt best een hoop maar je moet wel winnen he
😆 - Denk ook eens om ;)
Heb wel is een paar keer gehad helemaal in weekenden van wsg bv dat ik per win een level up ging vanaf lvl 10 ging best rapBensimpel schreef op zondag 21 november 2010 @ 01:40:
[...]
level 10.Rond de 3 balkjes exp (normaal) als je wint
Ja lol dat ken ik. Ja we helpen die aan gear. Boeien dan kunnen ze nog wel gewoon meehelpen.RichardvdD schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 22:09:
Net deed ik toevallig een random dungeon (vandaar dat ik er weer over begin), waarbij 2 Death Knights en 1 Rogue uit dezelfde guild kwamen. Prima, maar de rogue liep in stealth met de groep mee, deed geen enkele DPS en was alleen maar een beetje de wolven uit Hellfire Ramparts aan het skinnen. Toen ik vroeg waarom die speler helemaal niets deed, begonnen beide DK's al met schelden; 'Shut up fool we are just helping her through instances!'.. Toen wist ik wel hoe laat het was, 2 Death Knights van 12 jaar oud met een harde plasser in de broek die zo gek zijn gemaakt door de meid om haar te boostenOf ben ik dan heel slecht om dat direct te denken?
http://hawvie.deviantart.com/
Dit klopt zoo niet. In het midden van elementen invasie doet iedereen nog ff een flinke vreetfeest vieren naast pal naast de vijand LOL
[ Voor 10% gewijzigd door Zeror op 21-11-2010 11:38 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Anoniem: 321153
Aargh! Nog 2 weken! 3%

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 321153 op 21-11-2010 12:37 ]
Invite wat ranged die weet wat ze doen
Serieus, nooit eerder LK gedaan. Ik mee, komen spontaan een paar keer in phase 3 (waar ik toen dus nog geen hol van snapte). Vervolgens snap ik het, begin te Seeden op die adds en hoppa, achievement time
Overigens normal mode, er zitten nogal wat slackers in m'n guild
Surfin' paradise!
Buiten de disable van de LUA errors, is er nog een oplossing voor die PaperDollFrame error?
Message: ...\AddOns\Blizzard_InspectUI\InspectPaperDollFrame.lua:23: Usage: UnitLevel("unit")
Time: 11/21/10 14:09:54
Count: 51
Stack: [C]: in function `UnitLevel'
...\AddOns\Blizzard_InspectUI\InspectPaperDollFrame.lua:23: in function `InspectPaperDollFrame_SetLevel'
...\AddOns\Blizzard_InspectUI\InspectPaperDollFrame.lua:18: in function <...\AddOns\Blizzard_InspectUI\InspectPaperDollFrame.lua:8>
Locals: (*temporary) = nil
51 keer in nog geen 10 minuten
Message: ...\AddOns\Blizzard_InspectUI\InspectPaperDollFrame.lua:23: Usage: UnitLevel("unit")
Time: 11/21/10 14:09:54
Count: 51
Stack: [C]: in function `UnitLevel'
...\AddOns\Blizzard_InspectUI\InspectPaperDollFrame.lua:23: in function `InspectPaperDollFrame_SetLevel'
...\AddOns\Blizzard_InspectUI\InspectPaperDollFrame.lua:18: in function <...\AddOns\Blizzard_InspectUI\InspectPaperDollFrame.lua:8>
Locals: (*temporary) = nil
51 keer in nog geen 10 minuten
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Voor iedereen die nog Pilgrims Bounty event moet doen:
Heb wel ff in de gaten na The Shattering patch deze achievements vele malen moeilijker zullen worden. Zoals doordat er geen portals meer zijn in Dalaran en Shattrah. City Guards zijn dan al lvl 85 etc..
Dus voor woensdag proberen zoveel mogelijk te doen dus
Heb wel ff in de gaten na The Shattering patch deze achievements vele malen moeilijker zullen worden. Zoals doordat er geen portals meer zijn in Dalaran en Shattrah. City Guards zijn dan al lvl 85 etc..
Dus voor woensdag proberen zoveel mogelijk te doen dus
Gewoon zoals ik het wel is gedaan heb geen melee behalve tanks
Niet alleen 12 jarige, ook gewoon 30 plussers die dat doen, iedere keer als je denkt het toppunt van kansloosheid te hebben gezien kom je weer in WoW iemand tegen die het overtreft.RichardvdD schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 22:09:
Over vrouwen in WoW gesproken, ik kom nogal vaak vrouwen tegen die er van lijken te houden misbruik te maken van het feit dat ze in een mannenwereldje spelen. Vrouwen die zich laten boosten, lekker arrogant gedragen, de kont van de GM kussen voor loot etc.
Net deed ik toevallig een random dungeon (vandaar dat ik er weer over begin), waarbij 2 Death Knights en 1 Rogue uit dezelfde guild kwamen. Prima, maar de rogue liep in stealth met de groep mee, deed geen enkele DPS en was alleen maar een beetje de wolven uit Hellfire Ramparts aan het skinnen. Toen ik vroeg waarom die speler helemaal niets deed, begonnen beide DK's al met schelden; 'Shut up fool we are just helping her through instances!'.. Toen wist ik wel hoe laat het was, 2 Death Knights van 12 jaar oud met een harde plasser in de broek die zo gek zijn gemaakt door de meid om haar te boostenOf ben ik dan heel slecht om dat direct te denken?
Erg jammer, die gare WoW community verpest wel het spel.
om even totalbiscuit te citeren: "there is NO WoW community!"Anoniem: 383642 schreef op zondag 21 november 2010 @ 14:35:
[...]
Niet alleen 12 jarige, ook gewoon 30 plussers die dat doen, iedere keer als je denkt het toppunt van kansloosheid te hebben gezien kom je weer in WoW iemand tegen die het overtreft.
Erg jammer, die gare WoW community verpest wel het spel.
Random Bg is pas vanaf LvL 80 , je kan wel individuele BG's kiezen op de low lvl brackets..Mektheb schreef op zondag 21 november 2010 @ 01:03:
[...]
Geloof level 11 al, en je krijgt best een hoop maar je moet wel winnen he
was wel een fix beloofd dat de random BG's ook op lagere lvls beschikbaar zouden worden gemaakt maar nu is het dus lvl 80! ennuh winnen doe je met zn allen,niet Chuck style ofc
idd net zoals in het echte leven zijn het de freaks die opvallen en om daar nou meteen een "WoW Community" sticker op te plakken vind ik eigelijk ook wel een beetje Freaky van jou barcusAnoniem: 315662 schreef op zondag 21 november 2010 @ 15:04:
[...]
om even totalbiscuit te citeren: "there is NO WoW community!"
[ Voor 28% gewijzigd door Vivaladen op 21-11-2010 15:21 ]
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
Anoniem: 321153
Dit is hc hè!Snappie88 schreef op zondag 21 november 2010 @ 13:49:
[...]
Invite wat ranged die weet wat ze doen
Serieus, nooit eerder LK gedaan. Ik mee, komen spontaan een paar keer in phase 3 (waar ik toen dus nog geen hol van snapte). Vervolgens snap ik het, begin te Seeden op die adds en hoppa, achievement timeVond 't wel leuk aangezien ik nooit mee raid en dan een keertje weer mee ga en dan lekker weer standaard boven aan de dps meters sta en op de LK first ben.
Overigens normal mode, er zitten nogal wat slackers in m'n guildMaar ja, friends guild, dan heb je dat...
Invite me maar, ik sleep jullie er wel doorheen

Serieus, mijn niveau is 'een beetje' hoger dan de rest v/d guild. Laatst met wat randoms HC ICC 10 gedaan, bazen gingen zo snel neer dat ik in eerste instantie niet wist dat 't HC was
Surfin' paradise!
Hoe noem jij het dan?Vivaladen schreef op zondag 21 november 2010 @ 15:18:
[...]
idd net zoals in het echte leven zijn het de freaks die opvallen en om daar nou meteen een "WoW Community" sticker op te plakken vind ik eigelijk ook wel een beetje Freaky van jou barcus
laten we het maar heel symbolisch "de Rotte appels in het mandje met WoW appels noemen"
The Stormwind Crusaders - Pyrewood Village
Vrouwen in mmorpgs veroorzaken als sinds het begin der mmorpgs problemen. 10 jaar geleden toen ik everquest speelde had je dezelfde onzin. Kansloze vrouwen die nog kanslozere mannen voor het karretje spannen. Enige wat je kan doen is erom lachen verder gaan met gamen.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Zucht, eindelijk wat meer mensen die weer raiden, LK HC (25) op 21%, vandaag hele raid in leven tijdens p3, krijgen we 1 dc van iemand die net defile kreeg......
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Anoniem: 363533
Een maand even van WoW afgebleven door pure verveling. Heb in de tussentijd Warhammer Online gespeeld maar ga nu snel weer terug. 
Ik ben eerlijk gezegd niet zo geïnteresseerd meer in de Lich King. Ben met de Raid Community waarin ik zit zo'n beetje alles gedaan behalve Sindragosa en Lich King himself. Ik kijk ook eerlijk gezegd niet meer zo uit naar de nieuwe raids en instances. Laat mij maar rondrennen in een leuke wereld met veel variatie. Vind ik veel belangrijker.
Over vrouwen. Ongeveer 30% van mijn RP guild is vrouwelijk en daar heb ik als Co-Guild Leader nooit problemen mee gehad over het laatste jaar. Kan dus altijd goed gaan.
Ik ben eerlijk gezegd niet zo geïnteresseerd meer in de Lich King. Ben met de Raid Community waarin ik zit zo'n beetje alles gedaan behalve Sindragosa en Lich King himself. Ik kijk ook eerlijk gezegd niet meer zo uit naar de nieuwe raids en instances. Laat mij maar rondrennen in een leuke wereld met veel variatie. Vind ik veel belangrijker.
Over vrouwen. Ongeveer 30% van mijn RP guild is vrouwelijk en daar heb ik als Co-Guild Leader nooit problemen mee gehad over het laatste jaar. Kan dus altijd goed gaan.
Het is als vrouw anders ook niet altijd even prettig hoor
Merendeel van de tijd gaat het prima, nergens last van. In de guild sowieso niet, daar ben ik gewoon 'one of the guys'. Veelal zijn de reacties juist positief, maar soms loop je tegen zaken. Een keer gehad dat een pugger tijdens een guildrun erachter kwam dat ik een vrouw was en die vervolgens de hele avond mij lastig valt met whispers. In het begin ben ik niet zo lullig, maar op een gegeven moment is de lol er van af en gaat 'ie op ignore. Gelukkig heeft mijn toenmalige guildleader ingegrepen en de pug is vervolgens ook niet meer geinvite.
Ik merk juist onder de vrouwen die in game tegenkom dat ze veelal liever niet bekend maken dat ze vrouw zijn om dit soort situaties te vermijden. 'Misbruik' maken van de situatie is niet aan hen/ons besteedt. Vooral de meiden die raiden willen zichzelf bewijzen en niet meeliften op successen, maar zelf een groot aandeel hebben in het succes.
En mannen kunnen net zo erg zijn trouwens. Slackers, meelifters en al niet meer
Ik merk juist onder de vrouwen die in game tegenkom dat ze veelal liever niet bekend maken dat ze vrouw zijn om dit soort situaties te vermijden. 'Misbruik' maken van de situatie is niet aan hen/ons besteedt. Vooral de meiden die raiden willen zichzelf bewijzen en niet meeliften op successen, maar zelf een groot aandeel hebben in het succes.
En mannen kunnen net zo erg zijn trouwens. Slackers, meelifters en al niet meer
|| Quiran Death Knight @ Defias Brotherhood ||
Niet helemaal waar, want voor Priest, Druid, Paladin en Shaman worden de talent trees gereset omdat hierin een verandering zit in 4.0.3a. Een aantal talents zijn lager of hoger in tier geworden.Osxy schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 22:19:
[...]
Talenten etc veranderen niet hoor.
En over vrouwen op wow, wij hebben in ons guild een aantal dames spelen, een is toch wel een mega goede mage. (zij heeft bijna alleen maar mages, stuk of 7 geloof ik hahaha)
[ Voor 17% gewijzigd door Thorval op 22-11-2010 08:08 ]
"Weekendverslag"
Zaterdag bezig geweest in Ulduar, was daar nog niet veel geweest en zijn tot yogg gekomen.
Helaas stokte het 3* bij 20%, de volgende keer gaat hij neer
Zondag toch maar weer ICC10 HC proberen.
We hadden al de plaque-quater en dreamwalker neer.
Helaas vondt onze healer het nodig om zich te verslapen en waren we 1 DPS-er te kort, dus moesten er 2 invallen van de quilt die nog nooit bloedcounsil hadden gezien.
1,5h later mochten we dan eindelijk onze eerste blood-counsil HC kill toevoegen aan onze lijst.
We hadden nog 30min over voor BQ, zullen we wel/niet gaan dus trash gekilled en tactics uitgelegd.
Eerste try 20%, dus nog een laatste try en was een clean kill.
Als ICC10 only guild (na 4 ICC25 runs waarbij we nooit verder kwamen dan eerste 4 bosses, nooit meer een guildrun 25 voor mij) toch nog gekomen tot 10/12 Hardmode.
Dinsdag gaan we een poging doen voor sindy, we zien er nu al tegen op
Tevens bezig geweest met Pelgrim, eindelijk bijna alles gedaan. Moet alleen nog even 5 rogues afschieten zodat ik alles heb. Alleen, wat is die turkey hunter een crime. Was al 2 keer op 30 stacks gekomen totdat er weer a huntard kwam die die kalkoen voor mijn neus afschoot waardoor ik de stacks verloor.
De tactic die ik als laatst volgde was : zoek een gebied net buiten het dorp (in mijn geval goldshire). Kill een turkey als je nog 5s over hebt op je stacks. Op deze manier kan je in het gebied blijven omdat de turkey redelijk snel respawnen. Als een dolle rondrennen betekend dat je het vaakt niet redt als er 2 man bezig zijn. Tevens van wowhead een targetmacro gevonden die een skull plaatste op de turkey zodat ik altijd de volgende turkey wist te vinden, ook al was hij verborgen achter/in een boom.
* einde weekverslag *
Zaterdag bezig geweest in Ulduar, was daar nog niet veel geweest en zijn tot yogg gekomen.
Helaas stokte het 3* bij 20%, de volgende keer gaat hij neer
Zondag toch maar weer ICC10 HC proberen.
We hadden al de plaque-quater en dreamwalker neer.
Helaas vondt onze healer het nodig om zich te verslapen en waren we 1 DPS-er te kort, dus moesten er 2 invallen van de quilt die nog nooit bloedcounsil hadden gezien.
1,5h later mochten we dan eindelijk onze eerste blood-counsil HC kill toevoegen aan onze lijst.
We hadden nog 30min over voor BQ, zullen we wel/niet gaan dus trash gekilled en tactics uitgelegd.
Eerste try 20%, dus nog een laatste try en was een clean kill.
Als ICC10 only guild (na 4 ICC25 runs waarbij we nooit verder kwamen dan eerste 4 bosses, nooit meer een guildrun 25 voor mij) toch nog gekomen tot 10/12 Hardmode.
Dinsdag gaan we een poging doen voor sindy, we zien er nu al tegen op
Tevens bezig geweest met Pelgrim, eindelijk bijna alles gedaan. Moet alleen nog even 5 rogues afschieten zodat ik alles heb. Alleen, wat is die turkey hunter een crime. Was al 2 keer op 30 stacks gekomen totdat er weer a huntard kwam die die kalkoen voor mijn neus afschoot waardoor ik de stacks verloor.
De tactic die ik als laatst volgde was : zoek een gebied net buiten het dorp (in mijn geval goldshire). Kill een turkey als je nog 5s over hebt op je stacks. Op deze manier kan je in het gebied blijven omdat de turkey redelijk snel respawnen. Als een dolle rondrennen betekend dat je het vaakt niet redt als er 2 man bezig zijn. Tevens van wowhead een targetmacro gevonden die een skull plaatste op de turkey zodat ik altijd de volgende turkey wist te vinden, ook al was hij verborgen achter/in een boom.
* einde weekverslag *
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Mijn vriendin speelt WoW.Thorval schreef op maandag 22 november 2010 @ 08:00:
[...]
Niet helemaal waar, want voor Priest, Druid, Paladin en Shaman worden de talent trees gereset omdat hierin een verandering zit in 4.0.3a. Een aantal talents zijn lager of hoger in tier geworden.
En over vrouwen op wow, wij hebben in ons guild een aantal dames spelen, een is toch wel een mega goede mage. (zij heeft bijna alleen maar mages, stuk of 7 geloof ik hahaha)
Heeft nu 7 level 80'ers waarvan de helft ICC geared.
Kom ik aan met 4 lvl 80 en 2 uber geared.
Vrouwen die niet kunnen gamen is echt vooroordeel ken flink wat vrouwen op mijn server die echt in de top van raiden kunnen meedraaien.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
mmm. Ben toch ook een vrouw en absoluut niet kansloos en heb mijn main toch echt zelf naar lvl 80 gekregen zonder hulp. Heb ook echt geen hulp nodig van al die kleine kinderen in wow.pingkiller schreef op zondag 21 november 2010 @ 22:41:
Vrouwen in mmorpgs veroorzaken als sinds het begin der mmorpgs problemen. 10 jaar geleden toen ik everquest speelde had je dezelfde onzin. Kansloze vrouwen die nog kanslozere mannen voor het karretje spannen. Enige wat je kan doen is erom lachen verder gaan met gamen.
Wat een vooroordelen over vrouwen
Gelukkig zijn het de uitzonderingen die de regel maken
op mijn realm zijn er veel vrouwen, en ik merk dat die toch beter in raids zijn dan de mannen. Zeker als healer. Multitasken heet datVoryna schreef op maandag 22 november 2010 @ 08:50:
Wat een vooroordelen over vrouwenGelukkig zijn het de uitzonderingen die de regel maken
Dus ja, over het algemeen zijn de vrouwen beter met games dan mannen, ze doen het alleen zo weinig en de verwende nesten die mannen voor het karretje spannen heb ik op 1 na nog niet meegemaakt.
Ik vind die turkeys ook erg lastig..... in Brill en omgeving gisteren ook eindelijk rond 34 kills toen kwam er een kaper en hup fail....sabriel schreef op maandag 22 november 2010 @ 08:15:
Moet het denk ik maar vroeg in de ochtend gaan proberen.
Of weet iemand een beetje goede route in TG?
Gister in 1 keer gehaaldThorval schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:01:
[...]
Ik vind die turkeys ook erg lastig..... in Brill en omgeving gisteren ook eindelijk rond 34 kills toen kwam er een kaper en hup fail....![]()
Moet het denk ik maar vroeg in de ochtend gaan proberen.
Voorderest gebruik ik het Pilgrim event alleen om cooking te levelen, de rest interesseert me niets.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Gisteren eindelijk 80 gedinged met mijn DK! Deze heb ik als Blood geleveld en tegelijkertijd heb ik geoefend met tanken in de verschillende instances van Burning Crusade / WOTLK. Dit tanken ging erg goed (is ook eigenlijk niet moeilijk) en heb eigenlijk nergens echt moeite gehad om threat te houden.
Helaas bleek dit wel anders toen ik gisteren voor het eerst een heroic tankte. Sta ik daar in groene/blauwe items van lvl 75-78 en probeer ik threat te houden tegenover de rest van de PuG die nagenoeg full epic waren.
Krijg je vervolgens te horen dat je niet kunt tanken
. Dit resulteert dus in het feit dat ik maar als DPS mee ga en hoop dat er een nice epic dropt die ik dan ook nog eens mag/kan looten (kans is dus 5% ofzo). Oftewel, het schiet niet op betere tank gear te krijgen waardoor ik beter kan tanken.
Hoe doen jullie dit als beginnend tank tegenover partymembers met voornamelijk ICC gear?
Helaas bleek dit wel anders toen ik gisteren voor het eerst een heroic tankte. Sta ik daar in groene/blauwe items van lvl 75-78 en probeer ik threat te houden tegenover de rest van de PuG die nagenoeg full epic waren.
Krijg je vervolgens te horen dat je niet kunt tanken

Hoe doen jullie dit als beginnend tank tegenover partymembers met voornamelijk ICC gear?
Na 5 pogingen tot 35 heb ik het gistermiddag als volgt gedaan; vanaf Brill naar links, tot ongeveer halverwege en vandaar schuin naar boven tot ik aan de kust kwam. Was de enige die daar kwam en had nog genoeg tijd en kalkoenen overThorval schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:01:
[...]
En met de juiste macro natuurlijk:
code:
1
2
| /tar Wild Turkey /run SetRaidTarget("target", 1) |
Deze zet een ster bovenop de turkey zodat die makkelijk te herkennen is. Eventueel kun je nog je instant ranged spell toevoegen zodat ie ook meteen dood is. Dus de macro op keybind 1, mijn spel op 2, en mijn mount op 3. Zo heb ik het gered.
Succes
Zelf zit ik op al mijn karakters wel volledig in t10. Als ik als dps of healer meega en zie dat de tank nog greens en blues heeft, dan hou ik me in met mijn damage. Demon armor in plaats van fel armour. Zowiezo 99% van wat in heroics dropt is voor mij niet meer interessant, dus als er iets leuks dropt dan probeer ik het meestal wel zo te regelen dat de rest van de groep ook vindt dat de beginnende tank het moet krijgenAghanim schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:21:
[ Voor 29% gewijzigd door uashy op 22-11-2010 09:32 ]
Niet binnen een uur dat je op 80 aankomt HC's gaan tanken in groene gear? Misschien eerst heel saai de instances gaan farmen voor blauwe gear en dan pas HC's gaan doen? Je hoeft echt niet full epic te zijn voor HC's. Ik (pala healer) ben ook tot in HC's met groene schouders gegaan. Maar het grootste deel van mn gear was toen al wel blauw.Aghanim schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:21:
Gisteren eindelijk 80 gedinged met mijn DK! Deze heb ik als Blood geleveld en tegelijkertijd heb ik geoefend met tanken in de verschillende instances van Burning Crusade / WOTLK. Dit tanken ging erg goed (is ook eigenlijk niet moeilijk) en heb eigenlijk nergens echt moeite gehad om threat te houden.
Helaas bleek dit wel anders toen ik gisteren voor het eerst een heroic tankte.
Waar is waar, veel van de plate die ik HC's zie droppen is goede tanking gear. Maar undergeared een HC in stappen is gewoon niet handig. (En als Healer heb je het ook veel makkelijker om een ICC gegearde groep te healen, die krijgen nauwelijks dmg. Dat geef ik direct toe)
There is no place like 127.0.0.1
gewoon gaan tanken in die gear. Ik vind het zelf altijd wel leuk als healer om een undergeared tank te hebben.. heb ik wat te doen..Aghanim schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:21:
Krijg je vervolgens te horen dat je niet kunt tanken. Dit resulteert dus in het feit dat ik maar als DPS mee ga en hoop dat er een nice epic dropt die ik dan ook nog eens mag/kan looten (kans is dus 5% ofzo). Oftewel, het schiet niet op betere tank gear te krijgen waardoor ik beter kan tanken.
voordat je begint met pullen vraag je aan de dps of ze misschien rustig willen beginnen. Mocht er toch eentje agro krijgen, rustig taunten.. niet in paniek raken
De healer kan nl. ook veel doen om jou gear te compenseren.
Het kan dan wel eens voorkomen dat er een dps neer gaat, mja kan gebeuren. Hou alleen wel goed je healer in de gaten, omdat hij, naast jou de party in leven moet houden. Dus als er een dps'er en een healer agro hebben, zorg eerst dat de healer agro vrij is. Dan kan zich gewoon focussen op healen.
Doe dit een aantal hc's, en ondertussen heb je al wat beter drops, zodat het tanken ook steeds makkelijker gaat
13:37
Multitasken is een mytheAnoniem: 373533 schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:00:
[...]
op mijn realm zijn er veel vrouwen, en ik merk dat die toch beter in raids zijn dan de mannen. Zeker als healer. Multitasken heet dat
Dus ja, over het algemeen zijn de vrouwen beter met games dan mannen, ze doen het alleen zo weinig en de verwende nesten die mannen voor het karretje spannen heb ik op 1 na nog niet meegemaakt.
Verder nog maar zeer, zeer weinig vrouwen tegengekomen die de kar kunnen trekken in 25HMs, en nagenoeg geen die dan ook geen whiney bitches zijn als er eens commentaar op ze is omdat er een fout gemaakt is.
Een game singletask? Ga eens StarCraft spelen. Ik ga zo op "date" met een meisje uit WoW, al spelen we beiden al jaren niet meer. Grappig hoe sommige dingen kunnen lopen. Zij kon (imo) wel leuk meeraiden in MC.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Je bedoelt een buildorder + keybind memory opbouwen en vervolgens dat spammen en al je groepen langsgaan en opnieuw dezelfde order geven voor keiharde APM++?MrVegeta schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:22:
Een game singletask? Ga eens StarCraft spelen. Ik ga zo op "date" met een meisje uit WoW, al spelen we beiden al jaren niet meer. Grappig hoe sommige dingen kunnen lopen. Zij kon (imo) wel leuk meeraiden in MC.
Wel C&C generals vrij serieus gespeeld, maar dat is gewoon zorgen dat je je binds voor factories + unit productie weet terwijl je je gewoon kan richten op de battle die je in beeld/map hebt.
[ Voor 16% gewijzigd door Inferno op 22-11-2010 10:29 ]
TB als in de WoW radio gast? Ex guildie van me. Ziekelijke drang tot praten (tijdens een raid moet je luisteren als je niet lead) en bijzonder slecht als mage (hij bleef maar firespec verdedigen als mage voor MCAnoniem: 315662 schreef op zondag 21 november 2010 @ 15:04:
[...]
om even totalbiscuit te citeren: "there is NO WoW community!"

Niet iemand om te citeren
Kom ik aan met één level 80 en geen uber geared.Osxy schreef op maandag 22 november 2010 @ 08:15:
[...]
Mijn vriendin speelt WoW.
Heeft nu 7 level 80'ers waarvan de helft ICC geared.
Kom ik aan met 4 lvl 80 en 2 uber geared.
Vrouwen die niet kunnen gamen is echt vooroordeel ken flink wat vrouwen op mijn server die echt in de top van raiden kunnen meedraaien.
http://hawvie.deviantart.com/
En Corona is eigenlijk bier voor de armen, maar met goede reclame betaalt men daar nu ook met een lach op het gezicht 3 euro voor. Blijkbaar heeft hij z'n eigen promotie wel goed voor elkaar gekregen want hij verdient duizenden euro's per maand (gestopt met werken bijv.) puur en alleen door de views op zijn YouTube pagina.Darkangle schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:28:
[...]
TB als in de WoW radio gast? Ex guildie van me. Ziekelijke drang tot praten (tijdens een raid moet je luisteren als je niet lead) en bijzonder slecht als mage (hij bleef maar firespec verdedigen als mage voor MC, stond met stip boven de tanks in DPS).
Niet iemand om te citeren.
Anoniem: 82860
Niets ten nadele van vrouwen, maar werkelijk alle vrouwen die ik tot nu toe in WoW ben tegengekomen zijn de helft van de tijd AFK om voor de kinderen te zorgen, gebruiken maar 2 van hun 40 abilities en staan altijd in het vuur. (don't stand in the fire!) De helft waren yanks, de andere helft engelsen.Anoniem: 373533 schreef op maandag 22 november 2010 @ 09:00:
[...]
op mijn realm zijn er veel vrouwen, en ik merk dat die toch beter in raids zijn dan de mannen. Zeker als healer. Multitasken heet dat
We hebben nu een nieuwe dame (NL) in de guild, in Cata eens kijken of die het er beter vanaf brengt!
Zo werkt StarCraft niet (op hoog niveau)Inferno schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:28:
[...]
Je bedoelt een buildorder + keybind memory opbouwen en vervolgens dat spammen en al je groepen langsgaan en opnieuw dezelfde order geven voor keiharde APM++?
Wel C&C generals vrij serieus gespeeld, maar dat is gewoon zorgen dat je je binds voor factories + unit productie weet terwijl je je gewoon kan richten op de battle die je in beeld/map hebt.
Inderdaad wel grappig hoe vaak je dingen leest van WoW-ers over de WoW community. Dat er zoveel idioten, meelifters en pure eikels bij zitten. Wat natuurlijk klopt, maar iedereen met een beetje verstand weet dat een spel als WoW voor een groot deel een afspiegeling van de werkelijkheid is, of in elk geval van de hele gaming-wereld in brede zin. Je krijgt dus een verdeling van zeer verschillende groepen mensen, met uiteenlopende opleidingsniveau's, moreel besef, opvoeding, sociale vaardigheden, leeftijd, geslacht, enzovoort, enzovoort. Ligt niet specifiek aan WoW dat je dan bijzonder vreemde taferelen en onderlinge verschillen krijgt. Met veel drama, geruzie en verspilde tijd als gevolg. Het is in principe gewoon net als het echte leven.
Het enige wat je er tegen kunt doen is een goed guild vinden, net zoals je in het "echt" ook een positieve sociale kring om je heen verzamelt. En als je toch met puggers / onbekenden omgaat, dat je dan verstandig en geduldig te werk gaat. Vuur met vuur bestrijden werkt in elk geval meestal niet, en met een dikke huid en hier en daar een /ignore kom je een heel eind
Het enige wat je er tegen kunt doen is een goed guild vinden, net zoals je in het "echt" ook een positieve sociale kring om je heen verzamelt. En als je toch met puggers / onbekenden omgaat, dat je dan verstandig en geduldig te werk gaat. Vuur met vuur bestrijden werkt in elk geval meestal niet, en met een dikke huid en hier en daar een /ignore kom je een heel eind
[ Voor 6% gewijzigd door geert1 op 22-11-2010 10:50 ]
Graag hoor ik hoe wel dan, RTS is in mijn hoofd gewoon keihard je spullen eruit pompen voor je strat of counter terwijl je er toch voor zorgt dat je kan micro'en op fronten, zie niet echt hoe starcraft anders isMrVegeta schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:41:
[...]
Zo werkt StarCraft niet (op hoog niveau)
Maar goed, het ging sowieso over WoW... wat eigenlijk min of meer hetzelfde is, je DPS/healing/tanking zonder na te denken op pijl houden terwijl je abilities ontwijkt / minimaliseert. Eigenlijk wordt het gewoon een soort van autorijden, dat is eerst ook lastig met de koppeling en al die meuk... maar na een tijdje merk je het niet eens meer en ben je eigenlijk alleen maar bezig met kijken naar het verkeer om je heen en daarop anticiperen
[ Voor 4% gewijzigd door Inferno op 22-11-2010 10:49 ]
de gast heeft humor en wordt betaald om wow filmpjes te maken.Darkangle schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:28:
[...]
TB als in de WoW radio gast? Ex guildie van me. Ziekelijke drang tot praten (tijdens een raid moet je luisteren als je niet lead) en bijzonder slecht als mage (hij bleef maar firespec verdedigen als mage voor MC, stond met stip boven de tanks in DPS).
Niet iemand om te citeren.
wat heb jij veder nog bereikt

Hey, niets mis met clickers!Furfoot schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:41:
Vrouwen zijn allemaal clickers.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Voor questen en cooking levelen idd niets mis mee.
Anoniem: 316512
Ken er wel een paar die genoeg binds gebruiken.Furfoot schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:41:
WoW heeft toch wel zn challenge verloren in de wotlk exp
[ Voor 84% gewijzigd door baxic op 22-11-2010 10:56 ]
Tja, zolang er geen onderzoek wordt gedaan, content van WoW is op dit moment zo makkelijk dat er geen verschil is tussen 100% clickers, members en binders (dat waren onze naampjes voor de soort spelersInferno schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:53:
[...]
Voor questen en cooking levelen idd niets mis mee.
Heeft ie gewerkt dan? Ik had begrepen dat hij niet mocht werken (geen greencard o.i.d. hij was naar america verhuist) en hij door z'n vrouw werd voorzien.RichardvdD schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:39:
[...]
En Corona is eigenlijk bier voor de armen, maar met goede reclame betaalt men daar nu ook met een lach op het gezicht 3 euro voor. Blijkbaar heeft hij z'n eigen promotie wel goed voor elkaar gekregen want hij verdient duizenden euro's per maand (gestopt met werken bijv.) puur en alleen door de views op zijn YouTube pagina.
Mooi dat hij er leuk aan verdient, maar als speler was hij iemand waar je niet graag mee pugged, als je begrijpt wat ik bedoel
Meer dan genoegbaxic schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:49:
[...]
de gast heeft humor en wordt betaald om wow filmpjes te maken.
wat heb jij veder nog bereikt
[ Voor 14% gewijzigd door Darkangle op 22-11-2010 11:04 ]
volgens mij heeft die gast ook een ego van hier tot tokyo
Deels klopt dit. Er waren natuurlijk nog steeds erg pittige bosses, zoals heroic Lich King voor de nerfs. Maar veel van de heroics en dergelijke is nu face-roll. Mana kaon niet op, AoE threat is erg makkelijk te krijgen, enzovoort. Hierdoor neemt iedereen het groupen steeds minder serieus. Als de tank 3 seconden stil staat voor een cooldown of om even te kijken waar hij is, werd er door een DPS alweer een groep gepulled. En de tank kreeg het ook nog te horen. In de begintijd van WoW zou dit ongekend zijn geweest.baxic schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:55:
WoW heeft toch wel zn challenge verloren in de wotlk exp
Ik verwacht dat dit in Cataclysm wel deels zal worden opgelost. Er wordt nu al gesproken van lastigere heroics, waar betere gear voor nodig is. En waar weer ouderwets crowd control moet worden toegepast, plus een tank die iets rustiger de situatie overziet alvorens als Rambo erin te springen. We moeten nog zien hoe het gaat, en hoelang Blizzard op dit pad kan blijven. Want de druk van de nu luie en gemakzichtige WoW-ers (voorals de niet-old-school groep), zal enorm zijn.
Ik verwacht dat we na ongeveer 3 tot 6 maanden Cataclysm wel weer deels met dezelfde (te makkelijke) speelstijl als in WotLK te maken zullen hebben. Maar zoals het in vanilla ging was ook wel weer het andere uiterste. Als je nu terug kijkt was dat toch wel enorm traag en onhandig allemaal. Je was meer tijd kwijt met corpse runnen dan de instance, om nog maar niet te spreken over het grinden voor alles wat je nodig had. Te veel "straffende" gameplay, waar WotLK te veel "belonings"-gameplay had. Een middenweg is gewenst, en ik hoop dat Cataclysm die kan vinden.
[ Voor 7% gewijzigd door geert1 op 22-11-2010 11:08 ]
Klop eens aan bij de top 3~5 van een realm, wedden dat daar ook een paar van dat soort figuren tussen zitten?Darkangle schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:01:
[...]
Mooi dat hij er leuk aan verdient, maar als speler was hij iemand waar je niet graag mee pugged, als je begrijpt wat ik bedoel.
gisteren in een hc een warrior gehad met alle gear het beste van het beste... deed meestal zo'n 14k dps in de hc
we zijn met z'n 4-en uiteindelijk maar gaan zitten en alleen bij de bosses gaan helpen
(was in violet hold) ging echt helemaal nergens over haha, hij tankte en deed de dps alleen.
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
toch vindt ik het jammer van cata dat de sprong echt mega is .
het is allemaal wel meer balanced maar toch kunnen mensen dalijk HCs gaan soloen (als het nu al niet kan)
of boosten. en dat vindt ik toch weer verpesting van old content maarja dit kan je natuurlijk niet tegen gaan
het is allemaal wel meer balanced maar toch kunnen mensen dalijk HCs gaan soloen (als het nu al niet kan)
of boosten. en dat vindt ik toch weer verpesting van old content maarja dit kan je natuurlijk niet tegen gaan
't Is net de echte wereld, zowel mannen als vrouwen kunnen zowel goed als slecht zijn in een spelletje. Zo moeilijk is het allemaal niet heren
(en dames). Diversiteit vind je overal. Wij hebben maar één raidende vrouw in onze (10 mans) guild en die is competatiever dan ik ben. Ze speelt voornamenlijk warlock, en ik durf ongezien te beweren dat die in haar 264 hm gear 95% van de 277 locks er uit DPSt.
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
Boohhh!!Furfoot schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:41:
Gelukkig heb ik op mijn priest alles met mouse-over macro's en key-bindings
ik herriner me nog hoe KUT de gear in vanilla er uit zag xD
was je lvl 60 had je van die crap looking gear. tot tier 3 dan
An sich waren aantal van de TBC HC's toch ook al bijna solo te doen? Goed de sprong nu lijkt nog groter, waar aantal 'makkelijkere' dungeons (nexus, UK) zeker solo te doen zijn.baxic schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:13:
toch vindt ik het jammer van cata dat de sprong echt mega is .
Hopelijk zijn we woensdag af van die invasions, heb het nu allemaal wel weer gezien (plus dat bij ons TB nooit wordt vrijgevochten).
Tier 2 was meesterlijk.baxic schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:17:
ik herriner me nog hoe KUT de gear in vanilla er uit zag xD
Anoniem: 379368
Ons guild deed past om 21:00 raiden omdat meneer de mt eerst z'n kinderen om 8 uur in bed moest stoppen, dus dat zijn niet alleen de vrouwen. Z'n vrouw was btw de off healer die wel de hele tijd online was...Anoniem: 82860 schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:40:
[...]
Niets ten nadele van vrouwen, maar werkelijk alle vrouwen die ik tot nu toe in WoW ben tegengekomen zijn de helft van de tijd AFK om voor de kinderen te zorgen, gebruiken maar 2 van hun 40 abilities en staan altijd in het vuur. (don't stand in the fire!) De helft waren yanks, de andere helft engelsen.
We hebben nu een nieuwe dame (NL) in de guild, in Cata eens kijken of die het er beter vanaf brengt!
Maar ik moet zeggen dat we een paar mensen met kinderen in het guild hebben en in gchat gaat het dan ook vaak over opvoeden etc. Wel grappig dat veel jongere mensen die joinen vaak snel weg zijn omdat het ze niet trekt om over kids te praten onder het gamen (natuurlijke selectie om het mature te houden zonder moeite te hoeven doen
Anoniem: 63072
Sommige mannen ookFurfoot schreef op maandag 22 november 2010 @ 10:41:
Mouse-over macro's -> geen klik meer nodig voor je target.Anoniem: 63072 schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:25:
[...]
Sommige mannen ookMaar aals je me vertelt hoe ik een 25 mans raid zonder klikken efficiënt kan healen hoor ik het graag. Ben nog niets efficienters als clique+grid tegen gekomen
Mouse over macro's vind ik rete onhandig eerlijk gezegd. Doe mij maar gewoon grid+clique voor healingInferno schreef op maandag 22 november 2010 @ 11:25:
[...]
Mouse-over macro's -> geen klik meer nodig voor je target.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor al je vragen over wat er nu wel en niet in patch 4.0.3a zit: lees eerst de startpost nog eens!
Voor al je vragen over wat er nu wel en niet in patch 4.0.3a zit: lees eerst de startpost nog eens!