Weer niemand gezien van GLS. en het lijkt wel zeker "to good to be true" te worden....
Ondertussen ben ik er achter dat de wisselende reviews van de koper zijn weggehaald en alleen nog maar negatieve reviews zijn te lezen (allemaal te maken met het niet ontvangen van de receiver vermoed ik).
Ook verwijst het adres van de koper ineens naar een
webshop die pepperspray, etc. verkoopt.
Ook mails verzonden via het Amazon platform aan de koper, komen niet aan (Mailserver offline gehaald?)
We moeten eerst de verkoper contacteren, en na 48u hebben we de kans om Amazon.nl zelf om een terugbetaling te vragen. Hopelijk komen ze dan met een oplossing.
Ben benieuwd waar dit eindigt, maar dit gaat een staartje krijgen als amazon.nl niet hun verantwoordelijkheid neemt.
Al hoop ik stiekem dat GLS hier alsnog met een 3600 aankomt.

Maar de tekenen spreken boekdelen. Geld terug krijgen lijkt de nieuwe hobby te worden
Ik heb gelukkig ook garantie op de CC die ik via mijn bank heb. Als ik aangifte doe bij de politie kan ik het bedrag terugkrijgen met een eigen risico van €50,-
Update: 26-05 - Reeds telefonisch contact gehad met een Amazon medewerker. Ze geven het door aan de "speciale" afdeling hiervoor, Ze geven de verkoper 48 uur om te reageren, en onderzoeken of de verkoper zich niet heeft gehouden aan de Amazon richtlijnen/contractafspraken. Indien de verkoper niet reageert, garandeerde ze mij dat Amazon het bedrag gaat terugbetalen aan mij/ons onder A-Z Garantie. Ze maken dit dus blijkbaar wel meer mee en zullen hiervoor verzekerd zijn?
ook kom ik er achter dat er een andere
verkoper op Amazon zit die exact hetzelfde probeert te doen. Waarschijnlijk dezelfde. ook hier weer een versterker voor onwaarschijnlijk weinig geld. Is Amazon zo stom dat ze dit gewoon laten doorgaan en dit niet eens doorhebben. En ik er achter paar minuten zoeken er meer tegenkom die hetzelfde doen. En producten dus aanbieden met een te goedkoop om waar te zijn prijzen voor een hele reeks diverse artikels.
Ook deze verkoopt de
receiver nog eens aan de te goedkope prijs. Dit heb ik nu ook gemeld bij Amazon. Maar doen ze er iets aan? 1 dag na mijn melding kan deze verkoper gewoon verder gaan met oplichten.
BTW nummer DE 160125470 is trouwens
geldig maar geregistreerd zonder adres. Hoe kan dit allemaal toch? Zo kan ik ook rijk worden
Update 28-5
De verkoper waarvan ik eergister melding heb gemaakt dat die weer hetzelfde trucje uithaalde. Is nog steeds niet verwijderd. Ook Amazon weer gevraagd waarom hij nog niet verwijderd was. Exact dezelfde (standaard mailtje) reactie gekregen als bij de eerste melding.
Mijn geld is terugbetaald door Amazon. Zoals ik al verwachte dat er zou gebeuren.
Altijd de service van Amazon top gevonden. Dit bewijst dat nog maar eens. Bol.com, Coolblue waardig maar dan zonder de persoonlijke noot 😉
[
Voor 54% gewijzigd door
sn33ky op 28-05-2020 19:46
. Reden: Update. ]