Goofy1978 schreef op maandag 13 april 2020 @ 12:12:
@
FlorisVN Je kan beter de upscaling van je tv gebruiken die is daar beter in dan de receiver en geeft enkel maar meer inputlag met gamen.
De reden voor een x3600 is meer speakers aansluiten en de betere versie van roomcorrectie, de upscaling zou ik niet meenemen als reden.
ok thx voor je feedback.
ik dacht dat de upscaler van de denon juist er goed was, maar kennelijk heb ik het dus mis.. ?
Momenteel gebruik ik nog steeds mijn samsung full hd lcd tv, net zolang totdat deze stuk is.
dus wie weet hoe lang dat nog wellicht kan duren..
ook aan mijn 5.1 audio setup heb ik geen behoefte om aan te passen of voorlopig verder uit te breiden.
de 4k 60hz upscale en analoog naar digitaal video conversie zou dan voor mij de enigste reden zijn.
en 4k 60hz upscale met name voor de toekomst, als ik een 4k tv zou gaan kopen..
momenteel heb ik nog een original modded xbox in mijn setup, alsmede een oude xbox 360 beide via component aangesloten.
deze zijn nu via passtrough via de denon 2600 naar mijn tv aangesloten..
nu kan ik deze wel aansluiten via hdmi, de og xbox zijn zo te zien goede adapters voor..
maar kortom, jij adviseert dus niet te upgraden naar de 3600 in mijn situatie, ook niet voor de 4k 60hz upscale mogelijkheden, voor de toekomst voor mij... ?