In de handleiding staat volgens mij iets over het resetten van de netwerkpoort ofzoiets, pin me er niet op vast. In ieder geval iets met netwerk+resetten. Om dat gedeelte van de receiver te resetten moet je een andere toetscombinatie doen. Er staat iets van dat je kunt resetten, en dat je die netwerktoestand ook kunt resetten, waarbij ook een reset van het gehele apparaat wordt uitgevoerd.rasta87 schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 21:02:
Hallo,
Verleden week heb ik de 2113 aangeschaft.
Eerst heb ik alles even snel ingesteld, toen ik door had hoe alles werkt heb ik de fabrieksreset gedaan en alles goed ingesteld.
Echter er is een probleem met de favorieten van de internet radio.
Voorheen kon onder knop 1 2 en 3 van de afstandsbediening verschillende zenders worden opgeslagen.
Na de fabrieksreset kan ik echter maar 1 zender opslaan die dan onder alle 3 knoppen werkt, ongeacht waar je hem opslaat ofop welke je drukt, je hoort altijd de laatstezender.
Ook viel het me op dat het mapje met favorieten dat ik had aangemaakt voor de reset er nog stond.
Alle overige instellingen waren wel gewist.
Wie heeft dit ook, moet ik contact opnemen met denon?
Software bug?
ik leid daar uit af dat als je de gewone reset doet, dat niet voldoende is om het netwerkgedeelte gereset te krijgen. Nogmaals, pin me er niet op vast, maar zoiets dacht ik gelezen te hebben, dus misschien is het een idee dat op te zoeken en uit te voeren?
Och ja, je moet toch wat he.