Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smite aan het spelen sinds dit weekend. Een third person moba.

Is nog werk aan maar ik amuseer me er wel goed mee. Leuke game waar aggresive play beloond wordt. Leuke afwisseling.

Iedereen krijgt 3 keys normaal gezien dus ik kan er hier een weggeven indien iemand geïnteresseerd zou zijN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bizar. Het eerstvolgende SimCity-spel is waarschijnlijk een spel dat mijn vriendin wél zou spelen en ik niet #omgekeerde wereld.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=w2M1DAzDedk]

Gelukkig heb ik meer vertrouwen in het SimCity spel dat in februari uitkomt ;)

[ Voor 43% gewijzigd door anandus op 26-06-2012 15:26 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhjlu
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 00:29
Best gr00v ik zou die key wel graag willen, ik had het gedownload, maar ik kon het jammergenoeg niet spelen :(. ik ben groot liefhebber van league of legens en smite leek mij ook wel erg tof! Als je nog keys hebt, dan houd ik me aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NC83
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08 21:44
Zou dit dan de nieuwe Grid zijn: www.theracereturns.com?

ex-FE Programmer: CMR:DiRT2,DiRT 3, DiRT Showdown, GRID 2, Mad Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 18:23
We zullen zien , nog 5 daagjes wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:07

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gezien de styling en lettertypes lijkt dat mij geen verrassing meer.

[ Voor 12% gewijzigd door Angeloonie op 03-08-2012 12:46 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 00:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik heb de posts van het topic 'De race returns' gemerged met deze Gamelounge.

Een topic met een enkele vraag in de openingspost is niet echt praktisch. Mocht het daadwerkelijk om GRID2 gaan, dan kun je natuurlijk een nieuw topic openen maar dan graag wel een flink stuk uitgebreider :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

It is!!! Ten minste, zo word het overal genoemd...kan niet wachten!
*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

opzich star wars...mooie reeks..maar in de games ben ik niet echt diehard gamer (game sowieso niet veel )..heb wel enkele gespeeld en was zeker aardig.

maar dit beloofd veel en dan heb ik het alleen al over de gameplay graphics... begint bij 1:30
http://youtu.be/U7DP35A1UO8?hd=1

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2012 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ook deze post samengevoegd met deze Gamelounge. In de huidige vorm is het niet echt een los topic waard.

Mocht je echt een topic willen maken, doe dat dan wat uitgebreider dan dit. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

checkkkk....deed je snel trouwens...mijn topic was paar seconde betiteld als : bestaat niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik opende de topiclisting en je stond helemaal vers bovenaan. Was er dus snel bij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07 22:59
Iemand die naar egl 7 kijkt?

http://bit.ly/I5UFRJ

Zal een verslag maken zodra ik terug ben!

[ Voor 26% gewijzigd door SAWYER op 04-08-2012 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NC83
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08 21:44
GRID 2 announcement trailer: YouTube: GRID 2 - Announcement Trailer#!

ex-FE Programmer: CMR:DiRT2,DiRT 3, DiRT Showdown, GRID 2, Mad Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor de mensen die gtaIV alweer een beetje vergeten zijn...met modden heb ik dit spel weer opgepakt...zowel grafisch als auto's/mods gezien een hele vooruitgang.
ik zag het pas een maand geleden op youtube wat er eigenlijk mogelijk is....eindeloos

kleine impressie van een auto package die erin is gezet.
klik

en NL politie on duty (politiemod LCPDfr)
Wil graag mensen enthousiast maken die niet wisten dat dit spel meer bied dan alleen het origineel, zoals ik een maand geleden achter kwam
voor meer info is er een GTAIV performance topic...daar helpen we graag:) Ik heb daar ook een uitgebreide handleiding ingezet hoe je moet beginnen. Vrij eenvoudig als je de stappen doorneemt.
dus hebbie een redelijk goede pc...spel is nu voor 10 euro te halen...alle mods zijn op diverse sites allemaal gratis.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2012 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 00:32
Maar al die auto's vervangen toch de huidige auto's ingame? Dat was volgens mij bij GTA3 het geval, zou jammer zijn dat het ook zo is bij GTA4 (storywise vond ik hem erg slecht, online races was wel grappig).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:21

koelebobes

Wen BTC €100K

Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 22:33:
voor de mensen die gtaIV alweer een beetje vergeten zijn...met modden heb ik dit spel weer opgepakt...zowel grafisch als auto's/mods gezien een hele vooruitgang.
ik zag het pas een maand geleden op youtube wat er eigenlijk mogelijk is....eindeloos

kleine impressie van een auto package die erin is gezet.
klik

en NL politie on duty (politiemod LCPDfr)
Wil graag mensen enthousiast maken die niet wisten dat dit spel meer bied dan alleen het origineel, zoals ik een maand geleden achter kwam
voor meer info is er een GTAIV performance topic...daar helpen we graag:) Ik heb daar ook een uitgebreide handleiding ingezet hoe je moet beginnen. Vrij eenvoudig als je de stappen doorneemt.
dus hebbie een redelijk goede pc...spel is nu voor 10 euro te halen...alle mods zijn op diverse sites allemaal gratis.
Echt een mooie video.. Maar nu :

Ik heb de steam versie van GTA 4 . Deze zou ik graag willen modden. Maar dit kan simpel weg gewoon niet. Ik moet downgraden.. Xlivess er opzetten waardoor ik niet meer online kan. En er rijden simpel weg alleen maar gele taxi's door mijn game heen.. Kun je mij uitleggen wat ik zou kunnen doen om dit te voorkomen. want dan wil ik natuurlijk graag gebruik maken van jouw pack !

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi koelebobes..ik help je vanavond wel even...voor elk probleem wat je noemt is een oplossing.
even kort: Xlive.dll kun je vervangen door dsound.dll...dan kun je wel online..downgraden als je perse naar 1.0.4.0 terug wilt...ik draai alles op 1.0.7.0 .steam heeft natuurlijk die laatste..maar ook met steam kun je gemakkelijk downgraden...de zogenaamde taxibug is te verhelpen door een bestandje..kan ik je geven.
:)

je hebt pm :)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2012 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 08 augustus 2012 @ 23:34:
Maar al die auto's vervangen toch de huidige auto's ingame? Dat was volgens mij bij GTA3 het geval, zou jammer zijn dat het ook zo is bij GTA4 (storywise vond ik hem erg slecht, online races was wel grappig).
zou geen enkele reden kunnen bedenken waarom dit jammer is...elke auto die je vervangt is bekend, de handling is beter etc...maar je kan gerust de wagens die je in het spel wilt houden gewoon laten staan en andere moddable auto's erin zetten...geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In een opwelling Lollipop Chainsaw gekocht. De besturing is even wennen maar als je het gewend bent is het echt goed te pruimen. Echt een verassend gaaf spel. Doet me een beetje aan Brutal Legend meets Batman meets Darksiders denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Hey, Interplay heeft Black Isle studios weer nieuw leven ingeblazen. Maar het lijkt erop dat niemand van de oude werknemers er iets van weet.
Dus het is in name only, ook al staat er op de site "our goal has always been to make the best RPG's"

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QDqhi4r3zeA9ZZnffQELDc8h/full.png

Nou, ik ben benieuwd. Meer RPG's is altijd welkom! :)
Al is het wel zo, zoals iemand op Twitter zei:
This is like a new band calling themselves The Beatles

[ Voor 77% gewijzigd door anandus op 22-08-2012 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:13
mm, heeft denk ik ook te maken met rechten op spellen en franchise e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
hmm, vind ik ook leuk om te doen: kleine groepen die samen een spel maken. iets zoals een runescape private server, of laatst had ik ook een pokemon mmo gevonden. altijd grappig om te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit komt wel erg over als SPAM.

[ Voor 87% gewijzigd door psychoclown op 03-09-2012 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik ben erg op zoek naar een leuk spelletje voor zijn drieën waarmee je een beetje kan coopen/samenspelen. Ik heb al wat lopen spelen met een vriend van mij, en nu gaat zijn zus ook een nieuwe game pc kopen. Interesse is redelijk verspreid, maar zelf begin ik tegenwoordig steeds meer naar RPG te neigen en volgens mij hebben broer en zus altijd daar een voorkeur voor gehad. De meeste MMOs staan me echter niet zo aan. Pas nog met die vriend Dungeons and Dragons Online gespeeld, wel grappig, maar veel dingen zijn betaald, waardoor je voordat je een level omhoog gaat en de moeilijkere dungeons in kan veel overnieuw moet doen als je niet wil betalen, en tussen de verschillende missies en dungeons zit maar weinig verband. Er is nauwelijks verhaallijn aanwezig. Verder staat level grinden ons ook niet aan en we hebben ook geen zin in een abonnement. Het hoeft niet per se een MMO of zelfs een vorm van RPG te zijn, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:54
@Amanoo

Trine 2

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Nog nooit van gehoord, ik zal eens kijken. Zo te zien heeft het een Linux port, in voorgenoemd deel van mijn vriendengroep is dat al een belangrijk unique selling point. Drie Linux-fans op een rij :D
LOL, zo te zien zijn er drie characters met specifieke rollen. Hoe de rolverdeling eruit gaat zien is nu al duidelijk. Een van ons wil zo veel mogelijk slaan, de ander zo veel mogelijk doen exploderen, en de overgebleven persoon zal stealth het meest aantrekken. Knight, wizard and thief, wie welk neemt zal weinig ruzie veroorzaken!

[ Voor 58% gewijzigd door Amanoo op 05-09-2012 03:43 . Reden: veel typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Fijn, ik kan eindelijk stoppen met het boycotten van Ubisoft:

http://mobiel.nu.nl/pda/t...beveiliging-pc-games.html

Nu hopen dat ze het ook voor al gereleasete spellen doen, wil nog steeds Settlers 7 en Anno 2070 een keer spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21
Of *drumroll* secret of mana!
En je wilt op een console/pc spelen, of mag het ook meerdere? Anders diablo 1/2/3

Of borderlands............

Niet te vergeten zelda 4 swords, maar misschien is het lastig om een cube en/of 4 gba's + bekabeling te regelen :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

ik dacht eigenlijk aan PC, ik zat er nog zo aan te denken dat erin te typen en dan vergeet ik het alsnog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

anandus schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:26:
Fijn, ik kan eindelijk stoppen met het boycotten van Ubisoft:

http://mobiel.nu.nl/pda/t...beveiliging-pc-games.html

Nu hopen dat ze het ook voor al gereleasete spellen doen, wil nog steeds Settlers 7 en Anno 2070 een keer spelen :)
Zo, ze hebben het eindelijk door. En het enige dat nodig was was hun hele doelpubliek dat zich tegen hen keert en nog weigert games te kopen. Een beetje traag van begrip zijn ze daar.

Amanoo: Dit ligt minder voor de hand, maar probeer eens wat RPG maps in Warcraft 3. Er zijn enorm solide scenarios die je met een party kan spelen.

[ Voor 11% gewijzigd door boe2 op 05-09-2012 16:19 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
:o, dit hoort misschien meer in aanbiedingen topic, maar wehkamp geeft nu 10% korting op pre-orders :D.
gelijk maar even halo4 en crysis 3 bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Kent iemand Super Crate Box, een simpele no-brain platform(?) shooter wat soms echt gekkenwerk is. Is gratis te downloaden via Steam(http://store.steampowered.com/app/212800/).

Je unlocked naar mate je vordert nieuwe wapens en characters(wat overigens vrij snel gedaan is)

Heb een korte video gemaakt over wat je kan verwachten;

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Eqirgf5EggE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik zie nu dat de Trine serie die me hier enkele posts hierboven is aangeraden nu op Steam in een flinke aanbieding zit. Ik ben nog steeds twijfelachtig, though. Steam != Linux spul, en als ik het op linux kan draaien, dan MOET het ook op Linux draaien. Aan de andere kant: http://www.ubuntuvibes.co...s-just-few-days-away.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Steam komt volgens mij wel op Linux, maar ik weet niet of dat voor Trine ook zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Voor Trine is het al uit, die zijn Steam allang voor, zelfs (of zo beweert wikipedia in ieder geval). Alleen op Steam is de Linux versie niet verkrijgbaar (gezien er nog geen Linux port van Steam vrij is uitgegeven). En dat kan wat mij betreft niet snel genoeg veranderen. ik hoop wel dat ze het vrij gaan geven op Steam.

[ Voor 19% gewijzigd door Amanoo op 07-09-2012 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Laatst online: 12-09 23:54
@Amanoo

Ik geloof dat alleen deel 2 co-op online kan worden gespeeld.

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Baldur's Gate Enhanced lijkt me gaaf, maar van alle populaire OSses hebben ze het alleen niet voor Linux. Zelfs op iOS en Android komt het uit. Portability kan geen probleem zijn, dus ik vind het een onlogische stap. Je maakt een game voor geeks en releaset het niet voor HET OS met de meeste geeks/gebruikers verhouding. Als de Humble Bundle enigszins iets is om van te beoordelen zijn het juist de Linux gebruikers die het meest bereid zijn te betalen voor games. Ik zou een Linux-only release nog logischer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Kotaku heeft een preview van Steam's Big Picture Mode online staan. Ik ben benieuwd hoe het gaat werken, de preview ziet er erg netjes uit. :)

Signature

• HJTP
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:48
Wat ben ik aan het genieten van de laatste Humble Bundle. Helaas er een aantal wat het Androiddeel betreft alleen voor tablets, maar ik vermaak me uitstekend met Spacechem, Osmos, Anomaly en Spirits (in die volgorde wat mij betreft). De rest vind ik niet zo, maar die vier maken het zeker waard.

Ook de pre-order van ACIII staat genoteerd, ik vond (ondanks wat ik van een aantal vrienden hoorde) ook de laatste game gewoon leuk om doorheen te spelen. Ik ben heel erg benieuwd naar de nieuwe setting en nieuwe mogelijkheden, een paar van de features in de filmpjes zagen er uit om je vingers bij af te likken!

I didn't want to believe my dad was stealing from his job as a road worker. But when I came home, all the signs were there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Neeeeeeeeeeeeeeeeeee
Bayonetta 2 wordt een Wii-U exclusive :(

Bayonetta is men favo game van 2009 (ALLES unlocked, 100% achievements gehaald, endless climax difficulty uitgespeeld) en nu ga ik deel 2 niet kunnen spelen, tenzij ik in een op voorhand verouderde spelconsole investeer :( :( :(

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:37
Boeboe schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:18:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee
Van gecanceld (Sega) naar een Wii-U exclusive (Nintendo) en dan nog klagen? Blijkbaar waren er geen andere publishers die Bayonetta 2 wilden uitbrengen. :p

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-01-2018
RayNbow schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 16:47:
[...]

Van gecanceld (Sega) naar een Wii-U exclusive (Nintendo) en dan nog klagen? Blijkbaar waren er geen andere publishers die Bayonetta 2 wilden uitbrengen. :p
Heel vreemd voor zo'n populair spel... =/
Mischien zijn de sales tegen gevallen en heeft Bayonetta een klein groep die hard fans?

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Verwijderd

KnightX schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 23:14:
[...]

Heel vreemd voor zo'n populair spel... =/
Mischien zijn de sales tegen gevallen en heeft Bayonetta een klein groep die hard fans?
De spijker op z'n kop, het spel was niet zo populair als veel mensen denken. Het heeft ver onder de maat verkocht en de opvolger is door Sega geannuleerd. Jammer, maar als de mensen de game niet kopen was de interesse er blijkbaar niet voor. De enige reden dat die opvolger nu alsnog komt is omdat Nintendo bereid is om er toch geld in te steken.

Het komt er dus op neer dat de game hoe dan ook niet voor de 360 en PS3 uitgekomen zou zijn, die gamers gaan er dus niets op achteruit. De Wii-U fans krijgen een mooie game voor hun nieuwe console, da's positief. Goed beschouwd is er dus weinig reden tot klagen, maar blijkbaar kunnen veel volwassenen het niet verkroppen dat een ander iets krijgt wat zij sowieso nooit gekregen zouden hebben. :X

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2012 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
IGN Top 100 RPGs of All Time
:F 8)7 _o-
Bwahahahahahaha
edit:
Bovenstaande is mijn mening, maar ik vind het een nogal aparte top 100, eigenlijk.
Pokemon op #4, Morrowind op #32, ter illustratie :P

[ Voor 43% gewijzigd door anandus op 16-09-2012 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
En WoW op 8 :')

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

nieuws: EA kondigt Dragon Age III: Inquisition aan

Van dit soort berichten word ik blij :).
Leuk om te zien dat een poging om een steengoede rpg meer mainstream te maken door het enorm te vereenvoudigen en het console-gameplay te geven (DA 2) falikant mislukt is EN de uitgevers dit nog eens beseffen ook :).

Laten we nu gewoon doen alsof Dragon Age 2 nooit bestaan heeft. Ik kijk alvast uit naar Dragon Age 2: Inquisition :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Boeboe schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 11:18:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee

Bayonetta is men favo game van 2009 (ALLES unlocked, 100% achievements gehaald, endless climax difficulty uitgespeeld) en nu ga ik deel 2 niet kunnen spelen, tenzij ik in een op voorhand verouderde spelconsole investeer :( :( :(
Kleine prijs voor (een van) je lievelings game toch ;)
Mijn logica is/was dat zolang ik er 5 exclusives voor ga vinden die ik leuk vind dat het de aankoop van de console rechtvaardigd. De wii redt dit (wel hakken over de sloot) voor mij dus de wii u gaat het vast ook wel redden, maar het wordt zeker geen day one purchase.........

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 20:00

TommyGun

Stik er maar in!

EDIT: TommyGun in "[Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic - Deel 5"

[ Voor 113% gewijzigd door TommyGun op 18-09-2012 13:15 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:57
First person? Klinkt als Far Cry 2 namelijk.

Trouwens: [Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic - Deel 5 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Laatst online: 20:00

TommyGun

Stik er maar in!

Sorry, kon het topic niet vinden...
( inmiddels weet ik de naam TommyGun in "[Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic - Deel 5" )

[ Voor 61% gewijzigd door TommyGun op 18-09-2012 13:28 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• ChrisLNFF
  • Laatst online: 14-09 13:49
Net even de demo van RE6 gespeeld, ehmagehd wat slecht. Eeuwig zonde dat het na deel 4 zo bergafwaarts is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Ook co-op? Sommige spellen moet je bijna apart een cijfer geven op dat gebied....

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Zombie's die verdwijnen als ze zijn neergeschoten? Dat was in Doom 3 al meh, maar anno 2012...komop hee. Verder was de A.I dramatisch, grafisch niks bijzonders.

Nou vooruit, 2 pluspunten. In het shirt van het vrouwelijke hoofdpersonage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steam is offline. Tenminste ik kan geen games meer spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
heb hetzelfde probleem hier...

edit: ik zie nu dat steam offline was van 9 tot 10 :o

[ Voor 49% gewijzigd door megadoom op 25-09-2012 22:33 ]

Verwijderd

Hallo Gamers,

Zoals zovelen, speel ik spelletjes. Maar niet alleen, samen met SaskiaB01 :)

Wat we leuk vinden is dit:
SW:ToR (samenspel, teamwork, mmo)
Civilization 4 (bouwen, uitvinden, groot)
Setllers 1-3 (SaskiaB01 vindt 4-7 ook leuk; productielijnen)
SimCity (bouwen, regelen, ordenen)
antzzz.org (mmo, "1 voor allen, allen voor 1", even snel tussendoor, mafia game)

Is dit er ook, maar dan in 1 spel?

Thanks,
PeterB01 en natuurlijk ook SaskiaB01

• Urithar
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-12-2024
Dat lijstje doet me denken aan:
Stronghold Kingdoms
en in mindere mate:
Age of empires online

Allebei gratis, heb zelf beiden niet gespeeld moet ik toegeven...

• Thijmeus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-12-2023
Natural Selection 2.

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik weet niet of het een gratis game moet zijn? Maar ik heb me tijden vermaakt met Sins of a Solar Empire :)

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

@PeterB01
Ik heb je topic even samengevoegd met dit topic; een los topic voor het zoeken van een nieuwe game is wat overdreven. :)

Verwijderd

grrrr steam! :D Wie dat heeft uitgevonden...

Natural selection is een shooter, toch?

Neuh, een game hoeft niet gratis te zijn, hobbies kosten geld :)

Sins of a Solar Empire en Stronghold Kingdoms eens bekijken.

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:48

IceStorm

This place is GoT-like!!!

anandus schreef op zondag 16 september 2012 @ 15:33:
IGN Top 100 RPGs of All Time
:F 8)7 _o-
Bwahahahahahaha
edit:
Bovenstaande is mijn mening, maar ik vind het een nogal aparte top 100, eigenlijk.
Pokemon op #4, Morrowind op #32, ter illustratie :P
Die lijst is echt heel apart. Ik heb niet alles bekeken maar je moet al van goede huizen komen om bijv. Torment niet in je top 10 (vooruit, eigenlijk top 3) op te nemen. En als ik dan zie wat er allemaal voorbij komt in de top 25... tsja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op donderdag 27 september 2012 @ 10:47:
Hallo Gamers,

Zoals zovelen, speel ik spelletjes. Maar niet alleen, samen met SaskiaB01 :)

Wat we leuk vinden is dit:
SW:ToR (samenspel, teamwork, mmo)
Civilization 4 (bouwen, uitvinden, groot)
Setllers 1-3 (SaskiaB01 vindt 4-7 ook leuk; productielijnen)
SimCity (bouwen, regelen, ordenen)
antzzz.org (mmo, "1 voor allen, allen voor 1", even snel tussendoor, mafia game)

Is dit er ook, maar dan in 1 spel?

Thanks,
PeterB01 en natuurlijk ook SaskiaB01
Dat zijn wel bizar uiteenlopende games, sim-style zie je al bijna niet in MMO omgevingen, wel in enige vorm online zoals de opkomende Sim City (2013 dacht ik?). In MMO's kom je al snel op heel veel consessies qua gameplay, mischien ArcheAge (of deze uberhaubt nog bestaat), maar is zeker geen sim-style variant, ze noemen het eerder een sandbox game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Passeridae
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-08-2020
Hey iedereen :).

Sinds kort heb ik een XBOX en nu vroeg ik mij af wat de "slimste" (voordeligste en handigst speelbare) manier is om games te kopen. Neem nu Battlefield 3. Die zie ik op diverse webshops voor een bedrag rond de 30€. Maar hiervoor krijg ik dan waarschijnlijk een DVD'tje. Ik heb begrepen dat als ik games op DVD koop ik altijd de DVD in mijn XBOX moet doen als ik wil spelen. Dit vind ik niet optimaal omdat ik een XBOX heb met een grote HDD en daar ook gebruik van wil maken.

Nu kun je volgens mij ook direct op de XBOX zelf games kopen met MS punten. Maar ik verwacht dat dit duurder is dan in de diverse online shops.

Bestaat er een optie om bijvoorbeeld alleen een goedkope key te kopen en die in te voeren bij een download? En hoe werkt dat dan? Koop je dan nog steeds uit de MS store?

Ik noem nu BF maar dit probleem gaat wel op voor meer games zag ik al. Op de pc gebruik ik Steam of dvd's en heb ik eigenlijk nog nooit andere dingen geprobeerd.

Kan iemand mij hierin wat advies geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 19:59

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Schijfjes hebben nog het voordeel dat als je het spel zat bent je het kunt doorverkopen, met een download kan dat niet. Ook kun je een download niet uitlenen. Vrij grote nadelen, en meestal duurder inderdaad.
Ik koop zelf ook vaak 2e hands, dat kan ook een hoop schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Een 7.9 voor RE 6 op ign. Teleurstellend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Je maakt gewoon gebruik van je hdd als je een spel op een schijfje speelt he. Ik als collector gamer zeg dan ook: gewoon schijfjes kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
@ Passeridae
Wat is de slimste manier om games te kopen? gemerged met De Gamelounge omdat het niet een eigen topic waardig is.

[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 03-10-2012 11:20 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een snelle peiling; is er iemand te porren voor een Farm Simulator Topic? (2009,2011,2012,2013)

Ben de afgelopen tijd best veel bezig met deze game en een apart topic lijkt me niet onaardig hier op GoT. Maar als er verder geen animo is voor deze game ga ik geen moeite steken in een TS. Er is ook al een behoorlijk groot engels talig forum voor, dus bij gebrek aan animo hou ik het daar wel bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

Passeridae schreef op zondag 30 september 2012 @ 21:27:
Hey iedereen :).

Sinds kort heb ik een XBOX en nu vroeg ik mij af wat de "slimste" (voordeligste en handigst speelbare) manier is om games te kopen. Neem nu Battlefield 3. Die zie ik op diverse webshops voor een bedrag rond de 30€. Maar hiervoor krijg ik dan waarschijnlijk een DVD'tje. Ik heb begrepen dat als ik games op DVD koop ik altijd de DVD in mijn XBOX moet doen als ik wil spelen. Dit vind ik niet optimaal omdat ik een XBOX heb met een grote HDD en daar ook gebruik van wil maken.

Nu kun je volgens mij ook direct op de XBOX zelf games kopen met MS punten. Maar ik verwacht dat dit duurder is dan in de diverse online shops.

Bestaat er een optie om bijvoorbeeld alleen een goedkope key te kopen en die in te voeren bij een download? En hoe werkt dat dan? Koop je dan nog steeds uit de MS store?

Ik noem nu BF maar dit probleem gaat wel op voor meer games zag ik al. Op de pc gebruik ik Steam of dvd's en heb ik eigenlijk nog nooit andere dingen geprobeerd.

Kan iemand mij hierin wat advies geven?
Overstappen naar PC ;)

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
ChrisLNFF schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 11:52:
Een 7.9 voor RE 6 op ign. Teleurstellend.
IGN geeft altijd te hoge cijfers, de reviews worden daar vaak gesponsord, vandaar het hoge cijfer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar werken Xbox360 games niet op. :P

@Peter: Je kan geen keys kopen voor Xbox games zoals dat op de PC kan. Je kan wel in de Game Marketplace op je Xbox en op de site spellen kopen. Maar die zijn schandalig duur. Halo Reach was bijvoorbeeld twee maanden geleden nog EUR 69,99. Anderzijds is er wel vaker een aanbieding en zijn wat oudere games regelmatig EUR 19,99. Ik maak dan wel eens de afweging om het te downloaden vanwege het gemak van spelen ook al is het goedkoper om het via een webwinkel fysiek te kopen.

Wel kun je keys kopen voor MS points en XboxLive abbonnementen. Dan ben je vaak veel voordeliger uit.

Je HDD gaat wel nuttig zijn ook al koop je je games op discs. Je kan je spellen installeren wat laadtijden verkort en vooral bij recente spellen zorgt voor minder pop-up en framedrops. Mijn 250 GB moet regelmatig opgeschoond worden. Sommige games zijn enorm groot.

Je zou dit de volgende keer ook in de Xbox ervaringen topic kunnen vragen. Hardware en Spielerij algemeen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Heb voor 30 euro Viking: BfA en Resident Evil 5 tweedehands opgepikt bij de gamemania. Beiden wisselvallige recensies, maar ben er wel benieuwd naar. Vind RE5 tot nu toe heel vet, ben alleen benieuwd of het net zo geweldig blijkt te zijn als RE4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Niku schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 12:50:
. Vind RE5 tot nu toe heel vet, ben alleen benieuwd of het net zo geweldig blijkt te zijn als RE4.
Nee. RE is van survival horror naar 3rd person shooter gegaan. Ik vind het zonde, maar zolang het verkoopt zal het wel zo blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Mm oke. Zonde inderdaad. Maar misschien kan dit genre me ook wel bekoren. Komt er wel achter als ik verder speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsperberg
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 31-08-2023
Vind het eigenlijk wel KUT dat het zo slecht gaat met RE.

Spellen waren op de PSX tijd super wanneer krijgen we weer eens waardige Survival/horror spellen.

Ook zonde dat de RPG (turn based) FF style aan het vergaan zijn

PS: Hoe kan het zijn dat een spel als RE6 goed verkoopt terwijl iedereen naar een waardige Survival Hooror verlangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Omdat heel veel mensen puur kijken naar de titel? En natuurlijk ook een grote groep 'die hards' de game kopen omdat ze fan zijn, of omdat ze toch het verhaal willen mee krijgen?
Of gewoon omdat het een leuke co-op game is?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
fsperberg schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 20:17:

PS: Hoe kan het zijn dat een spel als RE6 goed verkoopt terwijl iedereen naar een waardige Survival Hooror verlangt.
Fanboys.

Fanboys everywhere.

Dit is met wel meer games. Ik begrijp dat nooit zo goed, mensen die al maanden van te voren zeggen dat ze de nieuwe PES meteen in huis gaan halen. Blinde liefde, dat soort dingen. Voor een vrouw of voetbalclub snap ik het nog wel, maar voor een product als een videogame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsperberg
:S.. Fanboy zijn is dus een ultra slechte eigenschap omdat je de designers daarmee alleen mee prijst door een slecht product op de markt te brengen :P...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Mja, ik heb wel het idee dat bijv RE allang niet meer de hype is die het was ten tijden van deel 4. Dat was toen echt DE game die iedereen wilde spelen. Deel 5 was een grote teleurstelling en nu bij deel 6 lijkt het alsof niemand er nog een fuck om geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsperberg
Als we het nou toch allemaal zelf konden he :). Dan had ik wel een leuk idee voor een goede game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

fsperberg schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 20:17:
Sja, zie Final Fantasy. Krijgt iedere keer ongelofelijk veel hype, mensen kopen het en beslissen dat ze jrpg's slecht vinden. Nee, je vindt jrpg's niet slecht, je vindt een hedendaagse Final Fantasy slecht, scheer ze niet allemaal over 1 kam |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisLNFF
Ik ga morgen toch Doom 3 nog even halen, ik weet dat het goedkoop scoren is voor ID maar ik wil toch nog een keer spelen.

Btw, nog meer mensen die deze week veel lag ervaren tijdens black ops op de 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dialastical
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:16
Iemand die morgen uitkijkt naar ETS2. Volgens scs staat ie hier gewoon op nr 1 van de pre-orders, bij nedgame welteverstaan. http://www.eurotrucksimul...Steam/ETS2_for_Steam.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadett
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:54
Boeboe schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 12:31:
[...]

Sja, zie Final Fantasy. Krijgt iedere keer ongelofelijk veel hype, mensen kopen het en beslissen dat ze jrpg's slecht vinden. Nee, je vindt jrpg's niet slecht, je vindt een hedendaagse Final Fantasy slecht, scheer ze niet allemaal over 1 kam |:(
Moet je hierin helaas gelijk geven :'(
Hoewel ik op zich wel genoten heb van FF13 qua gameplay,stijl,muziek ( _/-\o_ ) en verhaal maar het mist duidelijk de feeling die de delen 10 jaar geleden hadden. De doelgroep/spelers van tegenwoordig moet alles voorgekauwd worden en kunnen of beter gezegd, willen, eigenlijk niets zelf meer oplossen,uitvinden of ontdekken. Het moet kant-en-klare actie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Kent iemand deze al?

Tijd geleden al via een vriend te zien gekregen maar hij blijft goed. Het gaat over Mega Man X maar in principe is de rode draad in het verhaal applicable op de huidige gamemarkt (helaas) :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:37
Ja, die kende ik al, en ja, hij blijft idd goed (net als de andere twee Sequelitis video's). :)

Edit:
In ander nieuws, zijn mensen bekend met dit YouTube kanaal? Deze user bediscussieert game-gerelateerde zaken, zoals bijv. fotorealisme:

[ Voor 33% gewijzigd door RayNbow op 24-10-2012 17:15 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben al een tijdje subbed, goede videos die meer in-depth gaan op het gebied van gamedesign. Hij weet e.e.a. vaak goed te analyseren en op een toegankelijke manier over te brengen. Z'n video over Spec Ops: The Line is een aanrader wat mij betreft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Hmm klinkt interessant (gamedesign), ook maar eens bekijken dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Die phtorealism had ik eerder gezien, grappig maar verder weinig boeiend. Hij mist namelijk 1 groot genre die je aan het begin even langs ziet komen, racegames. De Forza en GT series zijn al meteen een perfect voorbeeld dat photorealism wél onderdeel blijft van de uiteindelijke goal, naast physics natuurlijk. Kan je nog wel zeggen dat het sims zijn er niet per definitie racegames, maar minecraft is dan ook een sandbox en Sims had er niet eens tussen gemogen.

Hij bekijkt het te zwart/wit en 90% shooter-based, ik heb paar jaar geleden triangle of perfection gezien (of hoe dat heette), daar gingen ze veel in op de logica erachter en niet puur stampen op 1 aspect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-05 22:39
Ik vraag me af of iemand nog games weet genre The Ship, Mount & Blade, CSS(mods), Gmod(allerlei gamemodes), ... M'n clan heeft af en toe zulke avonden waar we een voor de meesten onbekend spel/gamemode gaan spelen, en dan vooral gamemodes waar we elkaar in de maling kunnen nemen(zie trouble in terrorist town voor gmod). We zoeken niet naar skill-based shooters, eerder naar originele games(of mods er voor) die we met een groep rond de 8 mensen kunnen spelen, games waar het er om gaat om te winnen, maar puur voor het plezier uiteraard.

F2P games en source mods zijn uiteraard het meest welkom. Ondanks de vaak geringe prijs van zulke games ziet niet iedereen het zitten om wekelijks een nieuwe game aan te schaffen.

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik heb onlangs Hell Yeah ontdekt. De demo begon wat sloom, maar het blijkt een heel solide platformer te zijn met aardig wat Sonic EN Jazz Jackrabbit geinspireerde elementen. Het is uitgekomen op alle platformen, maar krijgt de meest uiteenlopende reviews (van fantastisch tot zeer slecht). Als je van platformers houdt zal je deze echter wel lusten denk ik :)
Als je een idee van het spel wil hebben zonder het eerst te downloaden: TotalBisquit heeft een playtrough gecommentarieerd waar hij tot en met de eerste bossfight speelt.

(Ow, en welk platform je ook kiest: Speel het met een gamepad :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kooj1980
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 14:15
Boeboe schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 08:58:
Ik heb onlangs Hell Yeah ontdekt.

Ik heb hier ook al enige tijd in gestoken, en het is inderdaad een erg vermakelijke platformer. Het spel is overigens gratis voor PS+-leden, en pc-gebruikers kunnen 'm nu voor 6,49 oppikken in de Steam-sale :)

PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 08:58:
Ik heb onlangs Hell Yeah ontdekt. De demo begon wat sloom, maar het blijkt een heel solide platformer te zijn met aardig wat Sonic EN Jazz Jackrabbit geinspireerde elementen. Het is uitgekomen op alle platformen, maar krijgt de meest uiteenlopende reviews (van fantastisch tot zeer slecht). Als je van platformers houdt zal je deze echter wel lusten denk ik :)
Als je een idee van het spel wil hebben zonder het eerst te downloaden: TotalBisquit heeft een playtrough gecommentarieerd waar hij tot en met de eerste bossfight speelt.

Ik heb dit weekend de laatste Trophy gescoord. Afgezien van enkele nare freezes in de game vond ik het een vermakelijk spel met een apart gevoel voor humor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Laatst online: 01-08 19:47
Is er ergens een NBA 2k topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 09:15:
[...]

Ik heb dit weekend de laatste Trophy gescoord. Afgezien van enkele nare freezes in de game vond ik het een vermakelijk spel met een apart gevoel voor humor.
Heb hem nu ook net afgerondt. Qua achievements is hij wel ERG gemakkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Gisteravond wou ik de Deponia demo proberen, maar bij het opstarten bleeek het spel onspeelbaar traag (een halve frame per seconde), nogal onacceptabel voor een 2D adventure game wanneer je pc probleemloos de meest indrukwekkende 3D zooi aankan. Mijn Radeon HD4800 is nog maar 2 jaar oud, dus eerst drivers proberen updaten via de site van AMD, krijg ik het "legacy" driverpakket aangeboden. Een relatief recente kaart die probleemloos alle nieuwe games aankan is al afgeschreven bij AMD, wat :?.
Nu ja, ik zat nog met de drivers die standaard bij windows 8 kwamen, dus installeren kon vast wel een verschil maken. Niet dus, na installatie van de nieuwe drivers was het nog altijd even onspeelbaar.

Dan maar even een account aangemaakt op hun supportforum en heel men situatie uitgelegd, dit is het antwoord dat ik kreeg.
Hi,

unfortunately AMD decided to stop the development of Driver Model WDM 1.0 drivers for Windows 8. That means that there won't be any new Windows 8 drivers for older graphic cards like your Radeon HD 4800. The users are left with an inferior standard driver that won't work correctly in many games. DirectX games seem to work most of the time but OpenGL games like ours, ID Software games or Minecraft won't since Microsoft decided to cut OpenGL support from Windows 8 standard drivers.

Some users of a Minecraft forum found a solution that requires some work but could leave you with working, current drivers for your graphics card.

You might try their approach at your own risk with the newest Legacy Drivers (12.6) for your graphics card.

Much to my regret I have to say we aren't able to do anything against this situation. It was the decision of AMD to discard further driver development for Windows 8 without delivering a proper system driver for older models.

Best regards,
Mijn hoed af voor hun supportteam, want hun oplossing werkt inderdaad (downgraden ipv upgraden), maar een dubbele WTF hier: WTF @ ATI voor hun extreem crappy lange termijn support en WTF @ Microsoft voor het niet implementeren van degelijke OpenGL ondersteuning in hun eigen drivers. Dat is dus ook waarom mijn Minecraft niet meer werkte :(.
Kort samengevat: Tenzij je een heel recente kaart hebt, zal je als ATI bezitter geen officiele OpenGL support hebben onder windows 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein vraagje, ik heb overlaatst een artikel gelezen op tweakers.net waarin het ging over de toekomst van gamen. Er werd o.a. verteld dat je dan aan de hand van de reactie van je hersenen kan zien of je snel leert hoe de game in elkaar zit (of je er goed in bent). Het probleem is dat ik het artikel niet meer terug vind. Iemand die kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Niet overdrijven...

- Een 3x zoveel kostende 1900XTX heeft ook nooit Windows 7 drivers gehad.
- Zelfs mijn 5870 kaarten lopen nu op hun teentjes met nieuwe games laat staan de 4870 kaarten...

Het houdt een keer op hé :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Pagina: 1 ... 6 ... 22 Laatste