Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
anandus schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:12:
Voor de liefhebbers van oldskool dungeon crawlers komt in april dit spel uit:
Legend of Grimrock

[video]

Lijkt me een hele leuke Dungeon Master-kloon! :)
Hij is beschikbaar voor pre-order op de website, Gog of Steam.
Hij wordt $14,99, als je hem pre-ordert is-ie $11,99. (al zal het vast wel $=€ zijn :-( )

Nice :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
anandus schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:55:
[...]
Hij is beschikbaar voor pre-order op de website, Gog of Steam.
Hij wordt $14,99, als je hem pre-ordert is-ie $11,99. (al zal het vast wel $=€ zijn :-( )

Nice :)
Als je um via de website van grimrock koopt is het geen $=€ weet ik uit ervaring :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Je krijgt trouwens een steam key als je hem via de website preorderet, handig om weten :)
Ben er nog altijd niet uit, of ik de mapping mode ga uitschakelen of niet.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu Behind Enemy Lines op tv te kijken en de scene waarbij de Jet neergehaald wordt in het begin is wel erg cool , is er niet een game die dat soort achtige gameplay heeft . Had hawx2 bij de mediamarkt in me handen voor 8 euro , niet gedaan maar een leuk vliegschiet spel heb ik wel eens zin in .
YouTube: Behind the enemy lines

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2012 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Very interesting, weer een crowdfunded spel.
Maar niet zomaar een spel, nee, Wasteland 2 _o_

De benodigde drempel van $900.000,- hebben ze al gehaald en als ze meer dan $2.1000.000,- binnenhalen dan zijn Obsidian en Chris Avellone ook aan boord.

Hoe fucking awesome is that? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Zag het van de week als eens voorbij komen, ziet er wel gaaf uit :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HJTP
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:48
Ook mensen hier die Just Cause 2 spelen? Ik heb 1 nooit gespeeld, maar me laten vertellen dat het eigenlijk een beetje een testcase was van de engine, maar ik vind 2 echt geweldig. Het lijkt wat op GTA, maar dan met een VEEL grotere wereld, veel meer mogelijkheden, en bovenal een ontzettend slap verhaal. Een geweldige sandbox :)

I didn't want to believe my dad was stealing from his job as a road worker. But when I came home, all the signs were there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:17
Ik heb beide Just Cause games helemaal kapot gespeeld.
Deel een heeft vooral te weinig variatie ( denk aan Asassins creed 1).
Deel 2 heeft dat minder. Als je dit soort games leuk vind.
Dat dan kun je het best meteen Just Cause 2 spelen.
Want het is onbetwist de betere.

Ik heb laats een nieuwe pc gekocht. De Tweakers budget gaming pc. En ben helemaal aan het genieten van the Witcher 2 en Skyrim mods. Jammer alleen dat ik bij skyrim meer tijd kwijt ben aan het tweaken en mods installeren dan aan het spelen. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
En weer een game gefinancierd met crowdfunding:
Shadowrun Returns *O*

Hehehe :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kh8nz2FDxQlPdyC05bO42z3d/full.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door anandus op 06-04-2012 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orangegoblin
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-04 19:18
Hallo allemaal,

ik weet niet of ik op het juiste topic zit voor mijn vraag, maar jullie weten vast antwoord. Heeft iemand tips voor (redelijk) nieuwe of aankomde sci-fi rpg/shooters? Ik speel momenteel ME3 met een HD4850 vapor-x 1gb, en wil naar een HD6850/HD7770. Om niet na 2 keer ME3 met een ongebruikte nieuwe videokaart te zitten, dus op zoek naar nieuwe games. Voor de ME serie speelde ik KOTOR serie. Ik speel gewoon in mn eentje thuis, dus geen online/multiplayers voor mij.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

orangegoblin schreef op maandag 09 april 2012 @ 19:00:
Hallo allemaal,

ik weet niet of ik op het juiste topic zit voor mijn vraag, maar jullie weten vast antwoord. Heeft iemand tips voor (redelijk) nieuwe of aankomde sci-fi rpg/shooters? Ik speel momenteel ME3 met een HD4850 vapor-x 1gb, en wil naar een HD6850/HD7770. Om niet na 2 keer ME3 met een ongebruikte nieuwe videokaart te zitten, dus op zoek naar nieuwe games. Voor de ME serie speelde ik KOTOR serie. Ik speel gewoon in mn eentje thuis, dus geen online/multiplayers voor mij.

Alvast bedankt
De fallout series

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Als je KOTOR en ME leuk vindt ga je idd ongetwijfeld dol zijn op Fallout 3 en Fallout: New Vegas ;)

Ben dit weekend begonnen met The Witcher te spelen, en ik ben erg onder de indruk. Zit nu zo'n 10 uurtjes ver en weet nu al dat ik het volledig wil uitspelen en daarna meteen deel 2 ga kopen. Vooral de grens tussen goed en slecht is ontzettend goed uitgevoerd: Je weet oprecht niet wie te vertrouwen is en wie niet.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibaultvdb
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-07 19:48
HJTP schreef op maandag 02 april 2012 @ 19:22:
Ook mensen hier die Just Cause 2 spelen? Ik heb 1 nooit gespeeld, maar me laten vertellen dat het eigenlijk een beetje een testcase was van de engine, maar ik vind 2 echt geweldig. Het lijkt wat op GTA, maar dan met een VEEL grotere wereld, veel meer mogelijkheden, en bovenal een ontzettend slap verhaal. Een geweldige sandbox :)
Ik heb echt superveel op Just Cause 2 gespeeld op mijn vorige game pc. Ik denk dat ik maar 3 of 4 missies gedaan heb, en voor de rest gewoon rondgereden/gevlogen, en gedaan waar ik zin in had :p Ik hoop echt dat er snel een nieuw deel uit komt met nog mooiere graphics. Ik heb spijtig genoeg mijn game pc verkocht om een macbook air te kopen, maar ik ben aan het sparen voor een nieuwe, en ik denk dat dit het eerste spel is dat ik terug ga spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die kan je ook nog eens tot en met modden, zodat een rappe videokaart ook wat te doen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 21:10:
Zit nu Behind Enemy Lines op tv te kijken en de scene waarbij de Jet neergehaald wordt in het begin is wel erg cool , is er niet een game die dat soort achtige gameplay heeft . Had hawx2 bij de mediamarkt in me handen voor 8 euro , niet gedaan maar een leuk vliegschiet spel heb ik wel eens zin in .
YouTube: Behind the enemy lines
8 euro voor Hawx 2 had je best kunnen doen, als je hem niets vond had je waarschijnlijk dat bedrag weer terug kunnen krijgen als je hem bij gamemania gerbacht had :P

Sniper Elite V2 heeft een coop campaign mode las ik laatst.
Maar in mei komen ook al Diablo 3 en Ghost Recon future soldier uit. :/

Heb maar gebudgeteerd voor 2 launch titels in mei dus dat wordt kiezen tussen Sniper Elite en Ghost recon, want Diablo 3 is uiteraard een must buy

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

orangegoblin schreef op maandag 09 april 2012 @ 19:00:
Hallo allemaal,

Alvast bedankt
Deus Ex: Human Revolution :)

Is ook erg goed stealth te spelen, wat ik persoonlijk wel leuk vind. Maar je kunt het ook gewoon op een andere manier spelen en gewoon met je minigun door de levels rennen :P

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

ik zag net op tv van koninginnen dag dat ze bij een dans uitvoering voor de koningin de halo sound track gebruikten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha nog geeneens opgevallen dat zdie gebruikte. Ook en hoop andere liedjes gejat..

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2012 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
lol, Big Corp© himself, EA, heeft een 'Indie Bundle' uitgebracht :D :X 8)7

[ Voor 39% gewijzigd door anandus op 03-05-2012 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

anandus schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 18:28:
lol, Big Corp© himself, EA, heeft een 'Indie Bundle' uitgebracht :D :X 8)7
Op Steam.. omdat Origin gewoon bagger is :)

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
prutser001 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 22:33:
[...]

Op Steam.. omdat Origin gewoon bagger is :)
lol, nu je het zegt, nog niet eens bij stilgestaan.
Rare EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21
Ook jammer dat de ea bundle 'gewoon' 20 dollar mag kosten. Wat nog steeds een mooie deal is, en er zitten bekende spellen in. Maar het is natuurlijk een stukkie duurder dan wat we (ok iig ikzelf) gewend zijn...

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Begint EA het een beetje te snappen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Ik ben al een hele tijd op zoek naar een goede plek/website waar je je game-verzameling kan inventariseren / delen. Ik kan echter niets goeds vinden :-(

Iemand tips?

Misschien is het leuk om hier op tweakers een topic te openen (bv. "show je game verzameling) of iets dergelijks?

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Een soortgelijk topic bestaat al maar is enkel voor CE's.
Hele gamescollecties kun je ook prima in dit topic posten wat mij betreft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Sssquirrel schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:52:
Ik ben al een hele tijd op zoek naar een goede plek/website waar je je game-verzameling kan inventariseren / delen. Ik kan echter niets goeds vinden :-(

Iemand tips?

Misschien is het leuk om hier op tweakers een topic te openen (bv. "show je game verzameling) of iets dergelijks?
Dat topic is er al en heet iets van "Laat hier je (legale) game verzameling zien" :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Okay, dan ga ik daar eens kijken :-)

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
nero355 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:56:
[...]

Dat topic is er al en heet iets van "Laat hier je (legale) game verzameling zien" :)
Owja die hebben we ook nog :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Steam heeft een beta van hun client uitgebracht en daarmee kan je via de mobiele app of de website op afstand spellen installeren op je computer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
De laatste reactie daar is van 2 jaar geleden :-)

Vermoedelijk weinig interesse in hier :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 01:12

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

anandus schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:10:
Steam heeft een beta van hun client uitgebracht en daarmee kan je via de mobiele app of de website op afstand spellen installeren op je computer :)
Ik vraag me af wat ze daar mee wil bereiken? Sneller je games downloaden / installeren? Het heeft imo weinig toegevoegde waarde..

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Sssquirrel schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:13:
[...]

De laatste reactie daar is van 2 jaar geleden :-)

Vermoedelijk weinig interesse in hier :-(
In 2 jaar zijn er weer veel nieuwe tweakers bij gekomen en hebben mensen hun collectie uitgebreid. Daarnaast als er één schaap over de dam is volgen er meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
psychoclown schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:18:
[...]

In 2 jaar zijn er weer veel nieuwe tweakers bij gekomen en hebben mensen hun collectie uitgebreid. Daarnaast als er één schaap over de dam is volgen er meer ;)
true true... zal vanavond eens wat fototjes maken en posten. Kijken of er meer volgen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Outerspace schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:15:
[...]

Ik vraag me af wat ze daar mee wil bereiken? Sneller je games downloaden / installeren? Het heeft imo weinig toegevoegde waarde..
Op je werk een spel kopen en alvast installeren zodat het klaar staat als je thuiskomt?
Of als je een spel die avond wil spelen, maar niet geïnstalleerd hebt staan?

Ik zie de voordelen daarvan wel, hoor :) Zeker nu spelen vele gigabytes groot zijn. Hoe je niet eerst X uur te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 01:12

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

anandus schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:25:
[...]

Op je werk een spel kopen en alvast installeren zodat het klaar staat als je thuiskomt?

Ik zie de voordelen daarvan wel, hoor :) Zeker nu spelen vele gigabytes groot zijn. Hoe je niet eerst X uur te wachten.
Grote spellen moet je gewoon kopen in de winkel, niks downloaden :+

* Outerspace zal het in ieder geval niet gaan gebruiken.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Sssquirrel schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:52:

Iemand tips?
Raptr? Is een soort Xfire-alternatief, trackt dus ook je gameplay enzo. Kan verder syncen/importeren uit Steam, Xbox Live, PSN en Xfire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

anandus schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:25:
[...]

Laat jij je game-PC aanstaan als je naar het werk gaat dan? Ik m'n servertje wel, maar m'n game-pc staat gewoon uit hoor ;)
Outerspace schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:28:
[...]

Moah, met de downloadsnelheden van tegenwoordig gaat installeren vanaf DVD nog maar amper sneller dan downloaden van internet. Zeker als je daarna nog een hele meut patches moet downloaden. (BFBC2 anyone? :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Compizfox schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:08:
[...]

Raptr? Is een soort Xfire-alternatief, trackt dus ook je gameplay enzo. Kan verder syncen/importeren uit Steam, Xbox Live, PSN en Xfire.
Okay, dat is misschien een optie voor nieuwere games. Maar wat doet het met bijvoorbeeld retro SNES games? Kun je die handmatig toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Oeh, goede vraag. Je kunt sowieso games ook handmatig toevoegen aan de zogeheten Library, maar ik weet niet zeker of daar ook retrogames tussen staan

EDIT: Ik heb even gekeken en zie SNES en N64 e.d. er gewoon als platform tussen staan, dus je hebt geluk :)

[ Voor 26% gewijzigd door Compizfox op 04-05-2012 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
Compizfox schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:32:
Oeh, goede vraag. Je kunt sowieso games ook handmatig toevoegen aan de zogeheten Library, maar ik weet niet zeker of daar ook retrogames tussen staan

EDIT: Ik heb even gekeken en zie SNES en N64 e.d. er gewoon als platform tussen staan, dus je hebt geluk :)
Mooi! Bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HJTP
Outerspace schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 12:28:
[...]

Sowieso heb ik nog steeds wel wat met gewoon doosjes, ik fiets niet meer naar de winkel zoals vroeger (ik herinner me nog heel goed dat ik dan had besloten een spel te gaan kopen, en dan naar de speelgoedwinkel fietste, en dan met het tasje onder m'n jas geklemd naar huis ^^), maar ik ben meer geneigd een spel te bestellen bij een webwinkel, zodat ik dan echt leuk een fysiek boekje ook heb enzo, dan het te downloaden bij Steam (tenzij het niet anders kan natuurlijk) :p

I didn't want to believe my dad was stealing from his job as a road worker. But when I came home, all the signs were there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Jup, dat heb ik ook. Vooral bij games die ik preorder (vaak AAA-games dus) wil ik toch wel graag een doosje, en als het even kan (en niet te duur is) zelfs een Collector's Edition. :)

Het mooiste is als je een game hebt met doosje, die je daarna kunt activeren op Steam (Zoals Mafia 2, bijvoorbeeld) :P

Maar 'in de uitverkoop' koop ik vaak genoeg games op Steam hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HJTP
Compizfox schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 19:54:
Jup, dat heb ik ook. Vooral bij games die ik preorder (vaak AAA-games dus) wil ik toch wel graag een doosje, en als het even kan (en niet te duur is) zelfs een Collector's Edition. :)

Het mooiste is als je een game hebt met doosje, die je daarna kunt activeren op Steam (Zoals Mafia 2, bijvoorbeeld) :P

Maar 'in de uitverkoop' koop ik vaak genoeg games op Steam hoor ;)
Hm, collector's editions, ik heb er nooit heel veel in gezien eigenlijk. Wat voor moois heeft dat je zo opgeleverd in de loop der tijd?

De uitverkoop van Steam, daar kan geen winkel tegenop. Ik heb ook regelmatig een mooi pakketje daar vandaan gehaald ja. Wat me wel eens is gebeurd bij het installeren van een game met doosje is dat Steam hem helemaal opnieuw ging downloaden bij het activeren :\ dat stelde ik ook niet zo op prijs, ik wilde spelen!! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

HJTP schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 23:40:
[...]
Hm, collector's editions, ik heb er nooit heel veel in gezien eigenlijk. Wat voor moois heeft dat je zo opgeleverd in de loop der tijd?
Zie Compizfox in "Limited, Special of Collector's Editions" .
Het enige wat daar nog niet tussen staat zijn mijn Battlefield 3 LE en mijn Mass Effect 3 CE.

[ Voor 3% gewijzigd door Compizfox op 06-05-2012 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik erger me aan het feit dat mensen op MMO's zo introvert zijn.
Het kan ook aan mij liggen maar of ik nou WoW speel of GW2 beta... Als je tijdens het questen iemand aanspreekt of wat vraagt krijg ik zelden antwoord terug.

Ik ben een casual gamer en speel mmo's met name om gewoon plezier te hebben, ik heb 't gevoel dat een hoop mensen het wel erg serieus nemen allemaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betreft surveys, neem eerst contact op met de mods.

[ Voor 88% gewijzigd door Sn0wblind op 07-05-2012 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Kennis van me is opnieuw Star Ocean beginnen spelen, maar dan op de "Hard" moeilijkheidsgraad die je krijgt door het spel een keer uit te spelen.
Ik heb het ook lang geleden uitgespeeld en besloot om ook de Hard uitdaging aan te gaan.
FFFFUUUUUU wat is dat spel dan moeilijk zeg. In de eerste zone heb ik al een tiental keer het "game over" scherm gezien en ik heb een radicaal tekort aan healing items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

Waarom heeft Sniper Elite V2 nog geen topic? (of kijk ik er weer overheen ;))

Eigenlijk ook niet zo vreemd, want het is niet echt de moeite waard...
Ik heb het net uitgespeeld, saai en veel te kort verhaal, simpele steeds dezelfde gameplay elementen, weinig vernieuwend, maar zes verschillende wapens ofzo, domme enemy AI, en bovendien op veteran/realistic nog steeds te makkelijk.
Meer mensen teleurgesteld?

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 11:38
Is het Diablo3 topic nu verdwenen?

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/o6K0V.png

[ Voor 7% gewijzigd door Paterpor op 09-05-2012 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Dicht voor onderhoud
PWM in "[PC] Diablo 3 - Deel 20"

[ Voor 19% gewijzigd door anandus op 09-05-2012 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Nee, hij staat gewoon onderaan in de pagina, veel verder dan zijn screenshot gaat.
Role-Playing Games

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 09-05-2012 12:59 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 11:38
Ok enorm bedankt al!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Waarschijnlijk weer offtopic spam en wordt er nu schoonmaak gehouden :p

*edit* anders ook de volgende pagina lezen :z

[ Voor 25% gewijzigd door boe2 op 09-05-2012 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Wie is er nu eigenlijk niet bezig met Diablo 3? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dat valt nog best mee. Met 6 miljoen verkochte exemplaren is het de meest verkochte PC game ooit, maar er zijn op z'n zachtst gezegd wel wat meer PC gamers dan dat.

/me is er een van. Diablo 3 zal best een prima game zijn (of niet, als je RPS leest), maar aRPG's kunnen mij niet echt boeien vrees ik. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2012 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
psychoclown schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:40:
De overige ruim 200miljoen gamers? Kom op zeg, krappe 6miljoen, MW3 ging daar bijna dubbel overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

psychoclown schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 15:40:
Ik heb Daiblo III gekocht, maar alleen om te spelen op een moment/periode waarin ik echt zin heb in zo'n game dus voorlopig is alleen de seal eraf geweest :)

En Diablo I vond ik heeeel lang geleden erg leuk ook al was ik er zwaar slecht in dus die herinneringen speelden ook een beetje mee :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
SinergyX schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 18:56:
[...]

De overige ruim 200miljoen gamers? Kom op zeg, krappe 6miljoen, MW3 ging daar bijna dubbel overheen.
Ook in een week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
To no surprised Call of Duty: Modern Warfare 3 has broken the first week sales record. Modern Warfare 3 sold more than 12 million units, making it the biggest launch in the video game industry.

The Xbox 360 version made up for over 7 million units, which is the most a game has done on a single SKU. Sony’s PlayStation 3 achieved 4.8 million units, and the remaining 500k divided to PC/Wii.
MW2 en BO deden al ruim 4miljoen de eerste dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Maar dat is dus niet de grootste PC game launch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Dat doet er verder niet toe, gamer = gamer, en veranderd weinig aan het principe dat er maar een marginaal aantal spelers van de totale gamers dus bezig is met D3.
(verder ook weinig te vergelijken, cross-platform vs PC-only, zelfde dat je f2p en p2p niet 1-op-1 kan vergelijken).

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 25-05-2012 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Ik heb em ook nog niet gespeeld. Ik heb wel wat tijd in de Torchlight 2 beta gestoken. Best leuk, hoewel ik liever gewoon singleplayer speel ipv multiplayer.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rinzler
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-10-2022

Rinzler

You. Just. Did.

SinergyX schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 12:00:
Dat doet er verder niet toe, gamer = gamer, en veranderd weinig aan het principe dat er maar een marginaal aantal spelers van de totale gamers dus bezig is met D3.
(verder ook weinig te vergelijken, cross-platform vs PC-only, zelfde dat je f2p en p2p niet 1-op-1 kan vergelijken).
Haters gonna hate? :P

MW3 bereikt gewoon een veel groter doelpubliek door niet alleen cross-platform maar ook door het type game en de hype die er rond hangt. (Veel van de mensen die ik ken die MW3 spelen/speelden zouden volgens vele tweakers niet als 'echte' gamers afgestempelt kunnen worden denk ik ;))

Denkt aleer ge doende zijt en doende denkt dan nog! - PSN: Peunbrechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21
Man man man.....echte gamer..........
Dan moet je dus, en op alle platformen spelen (alles heeft wel een paar top games), en natuurlijk ook hand held gaming, en retro gaming.
Daarnaast nieuws bijhouden, actief zijn op fora.........

Oftewel lijkt wel op werken..........

ik ben dan liever een nep gamert ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Rinzler schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 09:31:
[...]

Haters gonna hate? :P

MW3 bereikt gewoon een veel groter doelpubliek door niet alleen cross-platform maar ook door het type game en de hype die er rond hangt. (Veel van de mensen die ik ken die MW3 spelen/speelden zouden volgens vele tweakers niet als 'echte' gamers afgestempelt kunnen worden denk ik ;))
Ik hate niet hoor, ophemelen van een game die marginaal gespeeld wordt.. tja.

Maargoed, genoeg mensen hier op tweakers die ook geen 'tweaker' zijn, dat opzicht kan je elke term wel lekschieten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

SinergyX schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:08:
[...]

Ik hate niet hoor, ophemelen van een game die marginaal gespeeld wordt.. tja.
Iemand is gefrustreerd door het succes van D3 blijkbaar B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Neuh, iemand moet gewoon leren lezen waarop ik reageerde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Huh wait wut... ?! Zoeken we MW3 haters >:)

Even de laatste posts lezende vind ik dat SinergyX gelijk heeft met zijn stelling dat MW3 de grootste game tot heden is qua verkopen in de eerste week.

Psychoclown heeft daarentegen ook gelijk door te stellen dat D3 de grootste PC release tot heden is.

feli, SinergyX ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Beide gelijk dus, kan ik prima mee leven :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Is er niemand hier op Tweakers die Dragon's Dogma speelt? :o zo'n geniale game en geen toppic ervan ;p

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ricmaniac schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:19:
Is er niemand hier op Tweakers die Dragon's Dogma speelt? :o zo'n geniale game en geen toppic ervan ;p
Je kan altijd zelf een topicje aanmaken, natuurlijk :)
Dan merk je vanzelf of er medespelers zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

anandus schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:33:
[...]
Je kan altijd zelf een topicje aanmaken, natuurlijk :)
Dan merk je vanzelf of er medespelers zijn ;)
ja zat er al aan te denken maar heb niet heel veel tijd of creatifiteit om een mooi ST te maken.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Ricmaniac schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 09:34:
[...]

ja zat er al aan te denken maar heb niet heel veel tijd of creatifiteit om een mooi ST te maken.
Het hoeft niet perse altijd mooi te zijn, natuurlijk :)

Als er maar wat info instaat over het spel, zodat de anderen wat aanknopingspunten hebben (waar gaat het spel over? Waar is het te krijgen? Wat vind je er zelf van? Dat soort dingetjes).

Zolang het niet een TS is met alleen 'spelen anderen ook dit spel?' zonder extra info, is het wel goed.
Gewoon wat info en aanknopingspunten, het hoeft geen boekwerk te zijn.

Als het dan populair blijkt kan je altijd nog naderhand de TS aanpassen en opleuken, eventueel met behulp van anderen.

Maar zeker bij spellen waarvan het niet helemaal duidelijk is of en hoeveel medespelers er zijn zou ik niet teveel moeite erin steken, je wil natuurlijk ook niet een tijd een aan TS gewerkt hebben om er daarna achter te komen dat niemand reageert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Laatst online: 22:14
Ik ben op zoek naar de titel van een spel dat nog in ontwikkeling is. Ik weet alleen helemaal niets meer van de ontwikkelaar of waar ik van het spel gehoord heb. Er is ook nog weinig van getoond, alleen maar een soort techdemo.

Hierin liep de speler firstperson door een ruimte met twee kastjes waarvan de laden opgeschoven werden en de objecten die er in lagen heel erg goede physics hadden (goed meerollen met het openen enzo). In een laatje werd een beeldje van een eendje gevonden geloof ik, wat bekeken kon worden om de sleutel te vinden die er onder geplakt zat. Met die sleutel kon je de ruimte verlaten en dat was het dan al weer.

Iemand een idee hoe deze aankomende komende game ook alweer heet? :)

Edit:
Heb em al! Het was Gone Home :)

nieuws: Voormalige BioShock-ontwikkelaars maken Gone Home

[ Voor 12% gewijzigd door Melkunie op 01-06-2012 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-08 22:38

freddy0519

It hurts when IP

Goh, waar blijft CS:GO toch

Ik zit al de hele tijd te wachten op deze game.

Begin 2012 zeiden ze...right...

Al doende leert men, al draaiende keert men.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
De E3 komt er weer aan en ik ben een beetje aan het oriënteren op de verschillende media. Ik zoek vooral nog een paar nationale media om te volgen. Ik volg sowieso Gamekings, die het erg productief en professioneel aanpakken als ik de aankondigingen moet geloven. internationaal volg ik vooral IGN en Gametrailers. Ik zat net de PU vooruitblikken te kijken, maar die zijn diep treurig qua diepgang.

Zijn er verder Nederlandse en internationale media die de diepgang bevatten van bijvoorbeeld een Edge/GamesTM (drukwerk). Dan doel ik op analyses enzovoort in plaats van het puberale niveau van PU.

[ Voor 4% gewijzigd door Jochem Boom op 03-06-2012 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-08 20:37
freddy0519 schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 09:40:
Goh, waar blijft CS:GO toch

Ik zit al de hele tijd te wachten op deze game.

Begin 2012 zeiden ze...right...
Er is naar buiten gekomen dat CS:GO sowieso verplaatst zou worden naar de zomer.

En voor hierboven. GameKings vind ik altijd het vermakelijkste om te kijken. Tenminste een beetje luchtig ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fire-X
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-03 09:33
Weet niet of de vraag hier hoort maar goed.
Wil Guild Wars 2 nu pre -purchasen en kom deze oa tegen op gamesload.nl alleen ken deze hele webshop zelf niet.
Heeft iemand ervaring met ze, zijn ze betrouwbaar?

Als jullie nog een aanbeveling hebben hiervoor qua webshop is dat ook welkom natuurlijk. wel de pre purchase dan niet te verwarren met de pre order.

edit: wowhd.nl kom ik ook tegen maar ken ik ook verder niet ;s

[ Voor 34% gewijzigd door X-Fire-X op 05-06-2012 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0ulash
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-08 20:37
Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen ervaring heb met dat soort winkels behalve met cjs-cd-keys.com. Goede winkel, maar in het begin van een game erg duur.

@freddy0519

http://www.pcgamer.com/20...te-is-august-21-15-price/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fire-X
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-03 09:33
Ben er inmiddels wel achter dat het bij wowhd ondanks de afbeelding niet om de pre purchase gaat, maar de normale pre order editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Wat kunnen game intro''s toch mooi zijn :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuzla schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 14:21:

[video]
Tijd geleden dat ik de Half-Life 2 intro heb gezien. De G-man blijft intrigerend, zelfs ruim 8 jaar na dato. Waar komt hij vandaan? Wat is zijn agenda? Waarom spreekt hij zo raar? Ben erg benieuwd of we daar ooit nog achter gaan komen.

Rise and shine, Mr. Freeman, rise and... shine.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2012 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Tuzla schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 14:21:

[video]
Je Warhammer 40k (2010) is eigenlijk de intro van de eerste Dawn of War game van die serie, uit 2004. En je Red Alert 2 intro is eigenlijk de intro van Red Alert 3, waar een jaartje of 6 tussen zit :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[random game post/vent/rant]

platform: xbox360
  • WAAR BLIJFT DE Left 4 DEAD DLC? Echt Valve, hoe lang moeten we nog wachten voordat we het maar als mythe moeten bestempelen...jammer jammer jammer. En doe dan ook meteen wat aan den servers, nog steeds de L4D1 servers gebruiken kan echt niet meer. En wanneer fixen jullie ook de laatste bugs in L4D2? Het spel is al zo oud, maar wordt nog door zoveel mensen gespeeld, een paar laatse bug fixes er tegen aan zou ons blij maken. Zoals...wanneer er een "vote to restart chapter" wordt gedaan (majority for both teams required), dan mag "restart chapter" niet gebeuren als 4x ja tegen 3x nee is.
  • What is up with all the invites from random players in Black Ops?? Waarom sturen 10 verschillende gamers in een tijdsbestek van 2 minutes game invites, terwijl ik deze mensen niet ken? Black Ops is geen L4D, waar je soms door je lijst met "players last met" heen moet gaan om mensen uit te nodigen voor een game, er zijn spelers genoeg online! Waarom is dat? Heb het spel nog geen 24 uur in totaal gespeeld, ben nog net geen level 1 Prestige, dus zo goed ben ik niet..!!! Dus what is up met de stortvloed aan meldingen dat pietje en keesje en weet ik veel wie Black Ops wil spelen!!
  • Geen gebruik kunnen maken van de EA online features in bijvoorbeeld Need for Speed omdat ik te jong ben..??!!! Schijnbaar ooit bij het creëren van mijn EA account (jaren geleden) een fictieve leeftijd ingesteld die er nu voor zorgt dat ik te jong ben voor bijvoorbeeld het online spelen met Need for Speed. Ik weet het, domme fout. Maar, dan denk je, dat fixen we zo...leeftijd aanpassen en klaar...maar nee. Ik heb waar mogelijk mijn geboortedatum aangepast, in mijn Windows Live ID, xbox id, EA account, nieuw EA account aangemaakt..alles verzonnen, maar het enige wat ik nu nog kan doen is een nieuw xbox 360 live account gaan maken en dat wil ik niet! En bij wat afstruinen op het internet wordt me duidelijk dat ik niet de enige ben, dus...what the hell!!!??
Wat fijn zeg, dat lucht op...! :> >:) Ben m'n rant over sommige gamebattle menschjes nog vergeten, maar dit lucht al op zeg.

[/random game post/vent/rant]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inf3rno89
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 14:29
@hierboven,

De andere twee weet ik geen raad mee, maar misschien komen de BLOPS invites door de toegenome interesse voor Black Ops 2? Verder, succes met je overige twee problemen :)

En moet ik mij nuvzorgen maken dat Google Ads op Tweakers mij bijna altijd hulp aanbiedt voor game verslaving? :+

[ Voor 48% gewijzigd door inf3rno89 op 15-06-2012 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
It's a sign :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Laatst online: 20-05 21:10
hmm, ff het toppunt van gameverslaafdheid gisteren gedaan: doom spelen op de ti nspire cx, op school...
moet zeggen voor een rekenmachine is het spel best soepel, zie niet echt lag.

zoiets:

zit hier trouwens ook te wachten op halo 4, vraag me alleen of of ik limited zal kopen of niet :)
(@ hieronder, limited is maar 10 euro duurder...)

[ Voor 38% gewijzigd door megadoom op 16-06-2012 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HALO 4, ik kan niet wachten ! Weer een lekker weekendje gordijnen dicht, vrienden over den vloer, eten en drinken spelen maar...!!!

Limited trap ik wel vaak in...maar dan later denk ik....waarom heb ik dat gekocht..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:55

painkill

Pain(k)(ill)

Iemand met een lijstje met alle halo versies en edities?
Probeer om alle halo's te verzamelen, maar er zijn pc versies, map pack uitgaves, combiversies met andere spellen etc. etc..

Mijn SNES verzameling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

megadoom schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 19:48:
hmm, ff het toppunt van gameverslaafdheid gisteren gedaan: doom spelen op de ti nspire cx, op school...
moet zeggen voor een rekenmachine is het spel best soepel, zie niet echt lag.

zoiets:
[video]
Haha vet, zijn die nSpires duur? Lijkt me best lachen om te spelen onder wiskunde, is eens een keer iets anders dan Snake om m'n TI-83 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:57
painkill schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 02:14:
Iemand met een lijstje met alle halo versies en edities?
Probeer om alle halo's te verzamelen, maar er zijn pc versies, map pack uitgaves, combiversies met andere spellen etc. etc..
30 seconden op google :> http://halo.wikia.com/wiki/Games_%28disambiguation%29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de echte Halo Nerds, deze staan niet vermeld zo te zien op deze site:
Halo Zero, Pixel Force Halo en Halo: Hell on Earth Trilogy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
Compizfox schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 10:30:
[...]

Haha vet, zijn die nSpires duur? Lijkt me best lachen om te spelen onder wiskunde, is eens een keer iets anders dan Snake om m'n TI-83 :P
die vriend van mij had m gekocht voor 115 euro ofzo, pricewatch: pricewatch unsorted: Texas Instruments TI-Nspire CX . de CAS versie is bij ons verboden, deze versie is in sommige andere scholen ook verboden...

[ Voor 8% gewijzigd door megadoom op 19-06-2012 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Hmm, da's toch wel flink wat helaas. Eens kijken of ik tweedehands zo'n ding goedkoop op de kop kan tikken, lijkt me toch wel geniaal :P

Met dat CAS kan dat ding algebraïsche vergelijkingen oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
Niet veel duurder dan De ti 84, vergeleken met elkaar.

Wat ik bedoelde dat De cas zowiezo niet mag, en de gewone soms. Ik zou maar eerst vragen of het mag waar je hem krijgt voordat je in de problemen komt met toetsen enzo..

Maar back on topic: eindelijk xbx live gehaald na 6 maanden battlefield op de pc, sta ik nogsteeds altijd bovenaan met halo/cod :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ja, maar het verschil is dat m'n ouders die TI-83 betalen (omdat het verplicht is), maar dat ze geen TI Nspire gaan betalen voor me :P

En dat het verboden is zal wel mee vallen op mijn school, bij toetsen wordt over het algemeen niet echt gecontroleerd wat voor rekenmachine je gebruikt (zolang het maar een grafische rekenmachine is :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:55

painkill

Pain(k)(ill)

Ja, maar die is bij lange na niet compleet, mijn lijst tot nu toe:

 Halo: Combat Evolved
 Halo PC
 Halo Custom Edition
 Halo 2
 Halo 2 Collectors
 Halo 2 Vista
 Halo 2 Multiplayer Map Pack
 Halo Triple Pack
 Halo 3
 Halo 3 Classic
Fable 2/Halo 3
Halo 3 multiplayer Bundle copy
 Collectors Halo 3
 Legendary Halo 3
 Halo 3: ODST
 Halo 3: ODST Collectors Pack
Halo 3: ODST Campaign Bundle Copy
Halo 3 odst Bundle Copy
Fable 2/Halo Wars
Halo 3/Halo Wars
 Halo Wars
Halo Wars Classic
 Halo Wars Limited Edition
 Halo Wars Platinum Edition
 Halo: Reach
Fable 3/Halo Reach
 Halo: reach Limited Editon
 Halo: Reach Legendary
 Halo: Combat Evolved Anniversary
Halo: Combat Evolved Anniversary Bundle Copy

Zoals je ziet, al een enorme lijst, ongeveer de helt mis ik momenteel nog :P
En ik weet zeker dat ik er wat mis. Halo was ook een combo met een aantal games..

[ Voor 11% gewijzigd door painkill op 20-06-2012 02:05 ]

Mijn SNES verzameling!

Pagina: 1 ... 5 ... 22 Laatste