Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
IceStorm schreef op donderdag 01 december 2011 @ 17:35:
[...]

Oei, zou wel heel tof zijn :D Niet voor mijn portemonnee maar vond dat gewoon een leuk idee. Had het zelf niet meer verwacht omdat er dan in 1,5 maand tijd eigenlijk 5 weken 'sale' is (1 met autumn, 2 met treasure hunt en 2 met Holiday).
We zullen wel zien, die van vorige jaar startte op een maandag.
Hmm.. Of er een treasure hunt komt weet ik niet, maar er is nu wel een daily wishlist giveaway op Steam, elke dag kunnen 10 mensen hun top 10 van hun wishlist winnen 8)
What can I win? You can win the top 10 items on your Steam Wishlist
How many people win? 10 people each day
How do I enter?
Log in to Steam (via the Steam client or on the web)
Make sure you have 10 items on your Steam Wishlist
Visit the page for the featured daily deal
Come back each day for more chances to win

[ Voor 27% gewijzigd door anandus op 02-12-2011 10:33 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Wishlist maar eens aangevuld naar 10. Staat meuk op maarja, anders kom ik niet zomaar aan 10 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:04

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik zal hem maar weer eens ff reviseren :P Volgens mij klopt het allang niet meer :P

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Misschien maar eens gaan gebruiken :+

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21
Las net met veel intresse de ps vita hands on op de main page. De afsluiting was iets waar ik eigenlijk alle pagina's niet aan dacht.
Naast de 3ds moet de vita voornamelijk opboksen tegen mobiele telefoons en tablets met hun goedkope games......
Tsja, er zijn absoluut topgames op (en dan noem ik het voor gemak maar even phone gaming, hoewel tablets imho in dezelfde categorie vallen) phone gaming, maar het merendeel is crap. Echter als je uit gaat van 40 euro voor 1 3ds/vita game dan koop je daar natuurlijk een vracht phone games voor, zelfs als 80 of zelfs 90% daarvan slecht is, of hetzelfde idee in een nieuw jasje, dan haal je er nog veel plezier uit.

ALLEEN.........en ik denk dat dit bij de meeste gamers hetzelfde zal zijn........tot je daadwerkelijk een controller kan aansluiten op je phone gaming device zal de besturing altijd inferieur zijn. Ik heb sf4 voor mijn iphone maar ik vind het verschikkelijk besturen. Zo'n game zal ik dan altijd liever op non touch controls spelen. En punt 2 is de diepgang.
Heb me heel goed vermaakt met angry birds, maar dat spel is echt gemaakt voor 10-15mins gamen en klaar. Niet te vergelijken met bijvoorbeeld mimish cap voor gba (die ik dan wel weer grotendeels op mijn cube met gba ding gespeeld heb :X ).

Ben benieuwd hoe jullie er tegenaan kijken?

Ondanks bovenstaande hebben zowel nintendo als sony een slechte aan me. Ik zit vrijwel nooit meer in het ov. Blijft (voor mij) als mogelijk speel moment alleen over de spaarzame rustige momenten met vakanties, ik denk dat ik het dan nog wel red met me ouwe gameboy/ds en eventueel laptoppie :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Want!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dat ziet er inderdaad erg gaaf uit! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:31

IceStorm

This place is GoT-like!!!

anandus schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:31:
Hmm.. Of er een treasure hunt komt weet ik niet, maar er is nu wel een daily wishlist giveaway op Steam, elke dag kunnen 10 mensen hun top 10 van hun wishlist winnen 8)
Toch minder leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Het ziet er naar uit dat de kerst-sale ook een soort treasurehunt wordt (al is nog niets zeker).
Steeds meer en meer kerst-/winter-achievements worden er aan spellen toegevoegd.
Zie dit topic voor de achievements/spellen die tot nu toe ontdekt zijn die vermoedelijk meedoen aan de hunt (of hoe het ook gaat heten).

Ik ben me nu al mentaal aan het voorbereiden op de Super Meat Boy-levels die gaan komen. The pain :P

[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 10-12-2011 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:54
Vannacht om 1 uur zal hier de Video Game Awards 2011 worden uitgezonden:

http://ginx.tv/spike-vide...-2011-vgas-live-stream-uk

Mocht deze stream het niet doen, zul je zelf even op zoek moeten. Of misschien dat ik of iemand anders dan een goede link hier plaatsen kan.

Er gaan dus geruchten dat tijdens deze VGA een nieuwe Half Live aangekondigd gaat worden.
ook verwachten ze een aankondiging van een nieuwe titel van Bioware en een nieuwe IP van Epic.

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Goeie tip Robolokotobo! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Had er in het Diablo 3 al over gelezen, misschien maar even meepikken! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Herstel: het begint om 2 uur en de op de site van de link die ik gepost heb kun je het waarschijnlijk niet zien.

Hoogstwaarschijnlijk kun je hier kijken:

http://nl.twitch.tv/vga2011

Edit: Hij doet het! Pre show begonnen.

Edit: Fuck! kanaal afgesloten.

Deze doet het (nog) wel:

http://www.watchfomny.com/Video/USA/01/spike/spike.htm

[ Voor 54% gewijzigd door Robolokotobo op 11-12-2011 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• summetje
  • Laatst online: 00:32
ow yea generals 2 :D
http://www.gametrailers.c...a-2011-untitled-bw/724611

Bioware, nieuwe C&C en frostbite 2 engine in 1, nu nog wachten op 2013.

edit:
hier is uitleg hoe je de show ook kunt zien met goeie kwaliteit.
http://www.neogaf.com/for...?p=33336596&postcount=118

[ Voor 62% gewijzigd door summetje op 11-12-2011 02:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Niet de dingen aangekondigd die ik gehoopt had. C&C Generals 2 vind ik wel een interessante titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Generals 2 *O*

Ondanks dat iedereen Generals 1 afkraakte en het 'geen echte' C&C vond, de verhoudingen verkeerd en meer van dat soort onzin, heb ik zelf heel erg genoten van Generals. Hele leuke setting, prima levels en dergelijke en vooral drie compleet andere zijdes.
Zowel in singleplayer als multiplayer heb ik er veel plezier aan beleefd.

Nu maar hopen dat er een fatsoenlijke producer wordt aangetrokken, maar ik vrees het ergste, eigenlijk :X Het blijft EA.

Edit:
Moet ik ook zeggen dat het in de tijd van Bush wel makkelijker was. Carpet bombing, Tomahawk missiles, etc.
Wat zou nu de Amerikaanse superweapons zijn?
"Intelligent discussion" en "Indirect international support of liberty seeking citizens"? :P
Al kan Seal Team Six natuurlijk niet uitblijven, dat dan weer wel 8)

[ Voor 25% gewijzigd door anandus op 11-12-2011 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:08
Pfff net Flatout3 1 minuutje gespeeld.. lelijker dan 2 en gameplay zuigt aan alle kanten, dikke afrader helaas :(

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluuut schreef op woensdag 14 december 2011 @ 21:19:
Pfff net Flatout3 1 minuutje gespeeld.. lelijker dan 2 en gameplay zuigt aan alle kanten, dikke afrader helaas :(
En die conclusie kan je trekken na 1 minuut spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20
Hadden ze Generals 2 dan niet meteen kunnen combineren met BF3? Beetje RTS'en, druk op de knop en je speelt even FPS, weer terug naar RTS, en weer FPS :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 12:32:
Hadden ze Generals 2 dan niet meteen kunnen combineren met BF3? Beetje RTS'en, druk op de knop en je speelt even FPS, weer terug naar RTS, en weer FPS :P
Een soort Battlezone? Dat was een tof spel 8)
En Renegade was onwijs kut, dat wil ik ook effe kwijt :P

Edit:
Nouja, Battlefield was natuurlijk wel helemaal first person view.

Zijn er anderen ook al bezig met de Steam-kerstachievements?

[ Voor 15% gewijzigd door anandus op 16-12-2011 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Beetje zo'n insteek, maar dan iets multiplayer gericht :P Beetje natural-selection meets Battlezone.
Hopelijk gaat Dust 514 beetje die kant op, gezien link naar Eve zou dat de eerste RTS-FPS-RPG combinatie worden :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nuclear Dawn combineert FPS met RTS in multiplayer, en is dit weekend gratis te spelen op Steam. Ik heb het spel zelf nog niet gespeeld, maar de reviews zijn niet slecht dus wellicht het proberen waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Even uitproberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Die game mist echt een het RTS element, je hebt enkel een commander die wat zut neergooit, verder is het een '1 van velen' FPS shooters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 22:39

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ik ben het geheel eens met SinergyX!
Had ook sterk het '1 van velen' gevoel.

Wel bedankt voor de tip, want ik probeer graag games uit, maar ik ben blij dat ik niet eerst alle 6 (!) de tutorials gedaan heb, voordat ik online ging :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 13:57
Ik zie dat er een limited edition is van de Metal Gear Solid HD collection. Ik ben een enorme fan van de serie en wil deze echt graag hebben. Alleen de prijs is enorm, omgerekend 84 euro terwijl de normale versie 31 kost... 50 euro voor een boek en een t-shirt. Zit nog flink te twijfelen of ik deze ga halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik verzamel diverse LE's/CE's, maar sommige zijn echt bizar duur. 80-90 euro voor een LE vind ik nog best te doen (meeste games in CE zitten rond die prijs), maar de nieuwe SW:TOR gaat gewoon ruim 150 euro :/ Dat terwijl de inhoud niet bijzonder veel meer is dan bv een Tabula of Lotr:o. GT5 SE was het absoluut waard, maar kwaliteit van SW:TOR vind ik iets te matig voor zo'n prijs voor de LE/SE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 13:57
SinergyX schreef op woensdag 21 december 2011 @ 09:34:
Ik verzamel diverse LE's/CE's, maar sommige zijn echt bizar duur. 80-90 euro voor een LE vind ik nog best te doen (meeste games in CE zitten rond die prijs), maar de nieuwe SW:TOR gaat gewoon ruim 150 euro :/ Dat terwijl de inhoud niet bijzonder veel meer is dan bv een Tabula of Lotr:o. GT5 SE was het absoluut waard, maar kwaliteit van SW:TOR vind ik iets te matig voor zo'n prijs voor de LE/SE.
80-90 euro is idd te doen als het pakket fatsoendelijk is. Als ik kijk naar Bioshock 2 CE die was maar 10 euro duurder dan de normale en daar kreeg je enorm veel extra's bij incl. een normaal formaat art-book. En de CE van AC:Revelations was ook 10 euro duurder en daar kreeg je ook genoeg bij. Maar bij die van MGS:HD krijg je enkel een boek erbij en betaal je 5x zo veel extra voor als bij bovenstaande.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apd
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

apd

De laatste weken speel ik met erg veel plezier Payday: The Heist. Nou kan ik me voorstellen dat door alle grote releases van de laatste tijd het spel door veel mensen over het hoofd is gezien, maar dat er geen enkele vermelding van te vinden is op heel GoT is wel erg sneu. Dus bij deze. :)

Korte samenvatting: leuke indie co-op shooter a la L4D met dan met agenten in plaats van zombies en criminelen in plaats van survivors. Ik zou iedereen willen aanraden er eens even een blik op te werpen.

(En nee, ik wordt niet betaald door Overkill Software ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barktus
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-01 21:49

barktus

Moehhhh!

Jammer dat die er niet is voor mac, ziet er erg tof uit namelijk!

Edit: Verkrijgbaar in de psn store zie ik, even demo downloaden en daarna mogelijk kopen :9

[ Voor 42% gewijzigd door barktus op 21-12-2011 12:15 ]

My middle finger salutes you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Sagat schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:35:
ALLEEN.........en ik denk dat dit bij de meeste gamers hetzelfde zal zijn........tot je daadwerkelijk een controller kan aansluiten op je phone gaming device zal de besturing altijd inferieur zijn. Ik heb sf4 voor mijn iphone maar ik vind het verschikkelijk besturen. Zo'n game zal ik dan altijd liever op non touch controls spelen. En punt 2 is de diepgang.
Heb me heel goed vermaakt met angry birds, maar dat spel is echt gemaakt voor 10-15mins gamen en klaar. Niet te vergelijken met bijvoorbeeld mimish cap voor gba (die ik dan wel weer grotendeels op mijn cube met gba ding gespeeld heb :X ).

Ben benieuwd hoe jullie er tegenaan kijken?
Beetje late reactie, maar ik ben ook van mening dat een telefoon (qua controls) inferieur is aan een Vita of 3DS. Ik speel zeer regelmatig spellen op de telefoon, maar dit zijn dan enkel spellen waarbij je niet echt een verhaal hebt en met een simpele gameplay zoals Angry Birds, Where's My Water, enz... Dat soort spellen werken perfect met een touchscreen.
Door dat soort spellen is de markt van casual gamers enorm gegroeid en ik kan best begrijpen dat veel spellenmakers daar een graantje van mee willen pikken, maar een spel als GTA3 hoort naar mijn mening echt niet op een touchscreen device en dat gaat ook nooit werken, tenzij je een externe controller erop aan kunt sluiten.
Het is een beetje net zoals een echte DSLR camera of een gsm camera. Het is leuk ter vervanging, maar het zal nooit de kwaliteit kunnen evenaren. En aangezien ik ook graag wat serieuzere games speel zal ik ook altijd liever op een echte console of handheld spelen. In dat opzicht vind ik de Vita met de 2 analoge sticks wel een enorm mooi apparaat.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barktus
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-01 21:49

barktus

Moehhhh!

apd schreef op woensdag 21 december 2011 @ 12:03:
De laatste weken speel ik met erg veel plezier Payday: The Heist. Nou kan ik me voorstellen dat door alle grote releases van de laatste tijd het spel door veel mensen over het hoofd is gezien, maar dat er geen enkele vermelding van te vinden is op heel GoT is wel erg sneu. Dus bij deze. :)

Korte samenvatting: leuke indie co-op shooter a la L4D met dan met agenten in plaats van zombies en criminelen in plaats van survivors. Ik zou iedereen willen aanraden er eens even een blik op te werpen.

(En nee, ik wordt niet betaald door Overkill Software ;) )
Ik heb zojuist even de demo gespeeld, wat een spel. Het sfeertje is goed, mikken zou wat beter kunnen (iets te houterig heb ik soms het idee, ps3). Maar overall gewoon echt een tof spel. Wat me er ook erg aan bevalt is dat de controls vrijwel identiek zijn aan Call of Duty waardoor het voor me gelijk lekker wegspeelde.

Ga hem op dit moment nog niet aanschaffen omdat er nog een aantal games binnen liggen die ik eerst uit wil spelen. Maar deze komt zeker op de lijst om aankomend jaar nog aan te schaffen :D

My middle finger salutes you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apd
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

apd

barktus schreef op woensdag 21 december 2011 @ 14:15:
[...]

Ik heb zojuist even de demo gespeeld, wat een spel. Het sfeertje is goed, mikken zou wat beter kunnen (iets te houterig heb ik soms het idee, ps3). Maar overall gewoon echt een tof spel. Wat me er ook erg aan bevalt is dat de controls vrijwel identiek zijn aan Call of Duty waardoor het voor me gelijk lekker wegspeelde.

Ga hem op dit moment nog niet aanschaffen omdat er nog een aantal games binnen liggen die ik eerst uit wil spelen. Maar deze komt zeker op de lijst om aankomend jaar nog aan te schaffen :D
Wat je zegt, prima sfeertje. Het heeft ergens ook wel wat weg van Rainbow 6: Las Vegas, ook met allerlei unlockables. Daarnaast zijn er de nodige achievements en challenges die er voor zorgen dat je terug blijft komen.
De ontwikkelaars hebben ook allerlei verwijziingen naar films in het spel verstopt, bijvoorbeeld de film 'Heat' komt prominent terug.

Voor de pc is er helaas nog geen demo, maar het spel is momenteel in de aanbieding op steam voor een euro of 13. Kan het van harte aanbevelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:15

nFo

nFo schreef op maandag 27 december 2010 @ 12:57:
Welke games kijken jullie naar uit in 2011 ? *O*

Mijn lijstje:

Homefront
Bulletstorm
Deus Ex 3
Brink
Mass Effect 3
Rage
Portal 2
Zelda
Duke Nukem Forever

Games die ik nog 'moet uit spelen":

Mafia 2
Zelda Twilight Princess
Braid
Limbo
Final Fantasy XIII
Littte Big Planet
Fallout 3
Fallout New Vegas
Gran Turismo 5
Forza 3
Borderlands
En vast nog wel meer games, zal is even kijken
:X

Meeste gespeeld dit jaar:

Team Fortress 2; bijna 200 uur als de teller klopt, denk ik wel meer. :')

Halfbakken game die toch wel leuk was:

Resonance of Fate
Een jaar later :+

Games waar ik naar uit kijk:

Mass Effect 3
Metal Gear Solid HD Collection
Final Fantasy XIII-2
Tomb Raider
BioShock Infinite
Max Payne 3
Syndicate
The Last Guardian
The Darkness II
Lollipop Chainsaw
Asura's Wrath
Prey 2
Metal Gear Rising: Revengeance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mijn lijstje is best kort:
Tera Online
Guild Wars 2
FF XIII-2
Dust 514

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Het eerste wat me zo te binnen schiet zijn Tomb Raider, The Last Guardian en de PS Vita :)

LA Noire, Rayman Origins, Batman, ICO & SotC HD en inFamous 2 moet ik ook nog kopen :P

[ Voor 33% gewijzigd door SToRM666 op 27-12-2011 14:04 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Diablo 3

Verder hoop ik wat meer tijd te krijgen voor mijn pile of shame ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Games waar ik naar uit kijk zijn:
Diablo 3
Grim Dawn
Torchlight 2
Path of Exile

Lijstje is best kort maar dat komt omdat de rest mij veelal ontgaat omdat ik druk bezig ben met één online spel (op dit moment nog steeds World of Tanks). Skyrim heb ik bijv. nog geen tijd voor gehad mede door de Diablo 3 en Path of Exile beta :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015

Drunk3nD3m0n

<|:-) I'm a Wizard !

ik zal er ook maar eens een lijstje opzetten :D

Diabolo 3
Torchlight 2
Halo 4
Guild Wars 2
Syndicate
Bioshock infinite
Borderlands 2

Beep Boop son ... Beep Boop

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Games waar ik naar uitkijk in 2012

- Diablo 3
- Mass Effect 3
- Starcraft 2 Heart of the swarm (als die tenminste in 2012 uitkomt :P )

Voor de rest heb ik nog geen andere games gezien die voor mij waardig zijn voor een launchday aanschaf. Maar die ik wel eventueel uit de budgetbak zou graaien of als er een leuke aanbieding is.

- Darksiders 2
- Transformers Fall of Cybertron
- FF XIII-2

Heb dit jaar eigenlijk maar 1 titel op launch gehaald en dat was GoW3, CoD:MW3 heb ik een week later gehaald, maar dat kwam door peer pressure :P (4 van mijn vrienden hadden hem ook gehaald en zeiden dat ik dat ook moest doen ^^ ).

Ik hoop eigenlijk op meer games met goede coop modes. Dat mag zowel story mode zijn als gewoon een goede coop multi player. Liefst story mode uiteraard. Ondanks dat het wel een flinke opmars heeft gemaakt mag het van mij nog meer ingeburgered worden eigenlijk.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

2011 was toch ook wel het jaar van sequel fatigue:

Killzone 3, GOW3, LBP2, Portal 2, BF3, MW3, Dirt 3, AC: Revelations (ofwel AC2:3 :P ), Elder Scrolls V, Forza 4, Uncharted 3, Saints Row 3, Dead Space 2, Trine 2, Batman: AC.

Welke mis ik nog?

Werd begin 2010 al in verschillende media voorspelt dat veel uitgevers op safe wilden spelen de komende jaren om niet teveel last te hebben van de financiele crisis. Ik verwacht dat we pas echt weer een aantal nieuwe IP's zullen zien op de volgende generatie consoles.

Desalniettemin kijk ik wel uit naar de komende, jawel, sequels in 2012:

- Mas Effect 3
- Bioshock: Infinite
- Prey 2
- Halo 4
- Borderlands 2
- Hitman: Absolution

Ook Syndicate lijkt me wel veelbelovend. Ja, ik ben een sucker voor sc-fi games 8)

• rednol
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-02-2022
bf3 is kut. heb ik nieuwe video kaart draait ie nog voor geen meter :S. Terwijl ik filmpjes online zie met de zelfde video kaart die op ultra spelen (de hd 6870). En heb een amd phenom II x4 965 3,4 ghz quad core. Moet kunnen toch of niet dan :S?!

• ArnoAG
  • Laatst online: 02-11-2024
@rednol
ik kan met een hd6950 nét ultra spelen (fullHD), dus met een 6870 hoef je dat niet te proberen...

gelukkig ziet het er op high ook uit om je vingers bij af te likken. dat moet zeker lukken met de AA en AF wat verlaagd.

Incompl te

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

rednol schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:49:
bf3 is kut. heb ik nieuwe video kaart draait ie nog voor geen meter :S. Terwijl ik filmpjes online zie met de zelfde video kaart die op ultra spelen (de hd 6870). En heb een amd phenom II x4 965 3,4 ghz quad core. Moet kunnen toch of niet dan :S?!
Zelf ook veel ruzie gehad met BF3 met deze kaart. Het lijkt er op dat sommige maps onderdelen bevatten die net ff teveel zijn. Kleinere maps kan ik prima op Ultra spelen, grotere maps zorgt dit voor mouse-lag als ik naar "drukke" gebieden kijk (olie rafinaderij bijvoorbeeld).

Ik heb ehm nu op medium staan, waardoor er meer lol in de gameplay zit.

• Daan61
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-05-2024
kazuka schreef op donderdag 29 december 2011 @ 12:45:
2011 was toch ook wel het jaar van sequel fatigue:

Killzone 3, GOW3, LBP2, Portal 2, BF3, MW3, Dirt 3, AC: Revelations (ofwel AC2:3 :P ), Elder Scrolls V, Forza 4, Uncharted 3, Saints Row 3, Dead Space 2, Trine 2, Batman: AC.

Welke mis ik nog?
dark souls, infamous 2, mario kart 7, the witcher 2, DA 2, Deus ex human revolution, zelda skyward sword, flatout 3 C&D.

denk dat dat ze allemaal zijn :P

[ Voor 3% gewijzigd door Daan61 op 29-12-2011 16:06 ]

• Sagat
Jullie vergeten:
*drumroll*
spoiler:
DNF :P

Of is een sequel naar 50jaar ontwikkelen geen sql meer? :+

10 second ninja DONE

• Daan61
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-05-2024
Ik wist niet eens dat dat een sequel was :P Maarja, was toen het vorige deel er was waarschijnlijk nog te jong om te gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja, Griekeland failliet, de tegenstanders zijn op en wij denken hier dat we God doodgedacht hebben... Kratos trekt ten tonele!
terecht :D

een GOW4. Kratos in zijn nadagen.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2011 04:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

Lineage II is inmiddels Free2Play.
Dit leek me een stevige concurrent voor WoW. Grafisch minder gelikt maar gameplay met meer dimensie.

Is er al wat animo ontstaan voor deze MMORPG op GoT? Ik lees/vind er weinig over.

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

De games waar ik naar uit zie dit jaar:

*Diablo 3
*Metro - Last Light
*Bioshock Infinite
*Resident evil Operation Raccoon City
*Tomb Raider
*maybe GTA 5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DSW
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-02-2024

DSW

Beste spel liefhebbers,

Ik doe onderzoek namens de Universiteit van Tilburg naar het effect van koopbare items in MMO spellen. Daarvoor zoek ik een MMO waarbij je 1, kan zien of iemand een item gekocht heeft met echt geld, of door middel van spelen. En 2, waar je zowel functionele als cosmetische items hebt die je kan kopen dan wel halen.

heeft iemand suggesties voor een dergelijk spel?

alvast hartelijk bedankt voor de moeite! _/-\o_

ps als je ervaringen hebt met koopbare items doe je wilt delen, graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Naast de X-xom FPS, schijnt er ook nog een nieuwe X-com game te komen gemaakt door de studio van Sid Meier. En jawel dit is daadwerkelijk een turn based strategy game \o/

http://www.gameinformer.c...d-xcom-enemy-unknown.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Er is nog hoop :P

@DSW: Ik ben zelf niet zo thuis in MMO's, maar ik hoop dat iemand je snel op weg kan helpen :)

[ Voor 75% gewijzigd door anandus op 05-01-2012 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

anandus schreef op donderdag 05 januari 2012 @ 17:38:
Er is nog hoop :P

@DSW: Ik ben zelf niet zo thuis in MMO's, maar ik hoop dat iemand je snel op weg kan helpen :)
En anders is er dosbox met xcomutil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
DSW schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 17:11:
Beste spel liefhebbers,

Ik doe onderzoek namens de Universiteit van Tilburg naar het effect van koopbare items in MMO spellen. Daarvoor zoek ik een MMO waarbij je 1, kan zien of iemand een item gekocht heeft met echt geld, of door middel van spelen. En 2, waar je zowel functionele als cosmetische items hebt die je kan kopen dan wel halen.

heeft iemand suggesties voor een dergelijk spel?

alvast hartelijk bedankt voor de moeite! _/-\o_

Je bedoelt 'legaal' gekocht ingame (vanuit de itemshop) of 'via internethandel' gekocht?

Ik denk dat je je moet focussen op de aziatische markt, daar heb je heel veel van zulke games. Perfect World heeft een behoorlijk uitgebreide cosmetische shop, Cabal Online, Dragonica en Ninth hebben ook items te koop. Aantal europese/US games hebben dit ook, maar in een stuk kleinere mate en veelal niet makkelijk te herkennen ingame (stats en/of items zijn niet zichtbaar, je ziet het enkel aan uiterlijk).

De grootste cosmetische ingame shop is toch wel Maple Story en als je ingame kijkt, zie je ook dat daar bizar veel gebruik van wordt gemaakt :P

Ik denk dat ik zelf duizenden euro's heb uitgegeven aan ingame goodies :P

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 05-01-2012 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst Ivo Niehe al, en nu ook Kratos XD

YouTube: GVDoorlog "Het zijn plankenkoortsachtige tijden" Kratos trekt ten tonele!

11&12 januari te zien in Akademietheater Utrecht.. theaterbewerking op God of War (voor de geïnteresseerden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 00:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Even je bericht hierheen gemoved. Een losstaand topic vond ik wel heel gortig voor een linkdumpje met een video ;)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Games die ik naar uit kijk:
Mass Effect 3
Borderlands 2
Torchlight 2

En games die ik nog moet uitspelen ?
Veel te veel gekocht bij steam sales dus wel een heel pakkje,
ik zal beginnen met ME reeks nogmaals te spelen en Borderlands en voor de rest zien we het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Laatst online: 13-09 00:05
Beste spel liefhebbers,

World of Tanks - zie Topic hier op GoT. Er zijn al lang tanks te koop die echt geld vereisen, en sinds de laatste patch kun je de kleur van je tank ook customizen voor echt geld.

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Een interessante film over Indie-developers: Indie Game: The Movie (imdb)
Met oa de makers van Fez, Braid en Super Meat Boy.

De premiere is op het Sundance Film Festival.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor een alternatieve manier om om te gaan met koopbare items kun je www.kingdomofloathing.com eens bekijken (wees wel streng voor jezelf is erg verslavend als je 'erin' zit. :P)

Verdienmodel is USD 10 voor een ingame Mr. Accessory. Daarmee kun je de item of the month' kopen. Dat is of een sterk beestje, kledingstuk, wapen of tome die je helpt tijdens het spelen of iets cosmetisch om grappige shizzle naar je vrienden te sturen. Je kan ook een Mr. A kopen met de in-game currency Meat (ja, vlees ja). Het kost tussen de 3 en 4 weken om met 1 poppetje genoeg meat te farmen om een Mr A te kopen. Er wordt streng gecontroleerd op multi-abuse. Het spel is beroemd geworden door deze manier van handelen en wordt sinds 2004/2005 actief gespeeld (2003 live gegaan).

Info pagina: http://www.kingdomofloathing.com/static.php?id=whatiskol

Naast dat het interessant is voor studie doeleinden is dit een hoogst vermakelijk spel om zo even te spelen of om echt vol voor te gaan zoals ik heb gedaan. (2 jaar op nr 1 op de Hardcore leaderboard gestaan etc.) Veel rekenen, veel plannen en dan veel frustratie omdat je snelheid voor een gedeelte door RNG wordt bepaald. :)

Edit: Het is totaal niet te zien wie er betaald heeft en wie niet. Dit vindt de maker van het spel super sleazy en nep. Mooie vent. :P Je kan in the mall of loathing namelijk ook oude items of the month kopen/verkopen. Zo is een iotm die ik 4 jaar geleden kocht inmiddels 10 Mr As waard. Je kan dus ook een maand farmen en 1 iotm kopen en hopen op prijsstijging. 6 maanden later koop je weer wat etc etc. Ook kun je enorme sommen meat 'verdienen' met de gokken en winnen in de chat channel /games.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2012 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• questarey
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-06 17:11
Hey allemaal. Het viel me op dat er nog geen topic is over de nieuwe SSX die eraan komt, misschien een ideetje?

(ik ben daar geen geschikt type voor :P)

Ik kijk heel erg uit naar deze game, ga een ps3 kopen speciaal ervoor :D
Was vroeger echt verslaafd aan ssx3 ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

all, voor de steamliefhebbers onder ons, de android app die in beta was is nu voor iedereen toegankelijk, en ik moet zeggen, het apje is best liev O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 18:00:
all, voor de steamliefhebbers onder ons, de android app die in beta was is nu voor iedereen toegankelijk, en ik moet zeggen, het apje is best liev O+
Ja, superrelaxed! :Y
Nooit meer een actie missen én chatten met al je vrienden waar je ook bent. Ook heel fijn dat je zowel mobiel als op je normale Steam tegelijk ingelogd kan zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar ik momenteel naar uitkijk is de Metal gear solid HD collection. Deze komt namelijk op 3 februari in de winkels te liggen in EU. Ben er al een tijdje op aan het wachten, hij is namelijk al van november vorig jaar te verkrijgen in Japan en in de VS. Ik heb me altijd afgevraagd waarom ze de release van EU veel later hebben gezet.

Metal gear solid is zoals de meeste wel weten meer een sneaking game. Maar of je ervoor kiest om dit te doen is natuurlijk volledig aan jouw.

Zo een grote Metal gear solid game ben ik eigenlijk niet maar het is me vooral om Snake eater te doen. Ik vond deze game zo goed dat ik sta te popelen om deze opnieuw te kunnen spelen op mijn ps3 in HD. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Ik heb MGS HD collection vandaag ontvangen. Ik heb al even Sons of Liberty gespeeld. Deel je mening enz. over de HD collectie even in dit topic als je wil:

Metal Gear Solid HD Collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Verwijderd schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 18:00:
Leuk speelgoed idd :) Wel redelijk traag (of zwaar op mijn ZTE Blade) vond ik gisteren maar behoorlijk prima uitgewerkt verder.

Alleen de taal is nog niet aan te passen volgens mij en sowieso is localization niet helemaal compleet. Maar zeer zeker functioneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Humble indie bundle voor android was trouwens ook leuk gedaan. World of Goo had ik al, maar de andere drie zijn ook stuk voor stuk erg leuk. Vooral osmosis blijf ik maar naar terugkeren :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Net op steam F.E.A.R gekocht.. voor 9 euro. Jaja, wie kent het spel niet :D. heb hem jaren geleden gespeeld maar ben weer nieuwsgierig hoe het allemaal was! En nu kan eindelijk mijn systeem het spel ook aan :9

Op steam heb je dan 2 uitbreidingspakketen er bij voor hetzelfde bedrag dus fear + extraction point + perseus mandate. NOT BAD AT ALL!

Nog meer fans? :p. Ik zou zeggen probeer het spel nog eens een keer _/-\o_. Heilig, en was toen nog een echte PC game.

Gister avond ff gespeeld.. en DAMN!! wat een game wat een graphics! Ik haal in de benchmark weliswaar 360 fps gemiddeld maar toch ziet het er mega goed uit!
Niet zoals Crysis te veel detail op muren en item, waar je toch niet naar kijkt maar gewoon een keiharde AI, die goed intelligent is en de effecten zijn om te smullen. >:)

[ Voor 40% gewijzigd door A87 op 05-02-2012 11:59 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Yay, Baldur's Gate (1 en 2) komt naar Steam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Weet iemand waar je tegenwoordig nog voor een zacht prijsje aan de twee expansion packs voor Age of Empires 3 kan komen?

Laatst maar weer begonnen met spelen namelijk, en ik zou graag die expansions willen hebben (vooral voor de campaigns)

Als ik het zo bekijk kan ik maar beter de Age of Empires 3: Complete Collection kopen, want dat is goedkoper dan de 2 expansions los :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Als ik even kijk dan denk ik dat je inderdaad beter af bent met de Complete Collection voor 15 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Lias schreef op zaterdag 04 februari 2012 @ 21:23:
Net op steam F.E.A.R gekocht.. voor 9 euro. Jaja, wie kent het spel niet :D. heb hem jaren geleden gespeeld maar ben weer nieuwsgierig hoe het allemaal was! En nu kan eindelijk mijn systeem het spel ook aan :9

Op steam heb je dan 2 uitbreidingspakketen er bij voor hetzelfde bedrag dus fear + extraction point + perseus mandate. NOT BAD AT ALL!

Nog meer fans? :p. Ik zou zeggen probeer het spel nog eens een keer _/-\o_. Heilig, en was toen nog een echte PC game.

Gister avond ff gespeeld.. en DAMN!! wat een game wat een graphics! Ik haal in de benchmark weliswaar 360 fps gemiddeld maar toch ziet het er mega goed uit!
Niet zoals Crysis te veel detail op muren en item, waar je toch niet naar kijkt maar gewoon een keiharde AI, die goed intelligent is en de effecten zijn om te smullen. >:)
ik heb het een keer in een steam sale gekocht voor 2.50
ik vond het wel een goede sp shooter maar neit echt een creepy horror game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

anandus schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 16:02:
Als ik even kijk dan denk ik dat je inderdaad beter af bent met de Complete Collection voor 15 euro :)
Wel jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Iemand anders ook bezig met de Beta van Command & Conquer: Tiberium Alliances? heb net ff 15min gespeeld, dit kan best wel cool worden volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgreehder
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-06 14:35
Cartman! schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 09:58:
Iemand anders ook bezig met de Beta van Command & Conquer: Tiberium Alliances? heb net ff 15min gespeeld, dit kan best wel cool worden volgens mij.
De zoveelste browsergame, maar met 'dat' thema. De eerste 15 minuten kun je 'spelen', daarna is het wachten totdat je resources weer zijn bijgevuld, etc. etc. Zoals Ogame, Travian, etc. Not impressed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Vond de Settlers browser versie dan wel weer aardig te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 04:56

Geckoo

Good news, everyone!

ben het nu ook aan het spelen, tis wel leuk.
vind het niet te vergelijken met ogame (dit is veel grafischer) en het thema is ook leuk.

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Kijk ik er nu zo hard over, of is er echt nog geen topic voor de nieuwe SSX game? Ik ben totaal geen fan van sportgames, maar SSX Tricky op PS2 was waanzinnig fun: Een snowboard game waarbij het draait om skill en niet om realisme, met een heerlijke arcade feel :)
* boe2 gaat vanavond een waardige TS in elkaar flansen

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

anandus schreef op dinsdag 07 februari 2012 @ 13:00:
Yay, Baldur's Gate (1 en 2) komt naar Steam :)
Laat maar toch: Hoe, wie, wat, waar, wanneer, kosten?

[edit]Ah gevonden, of iig, over BG2 dan:
http://forums.steampowere.../showthread.php?t=2491920

Ik ga me aansluiten bij de 1e comment:
Would I really buy Baldur's Gate 2 for a third time?

Yes. Yes, I would.
Hoewel het voor mij stiekum de 8e of 9e keer zou zijn :X Heel erg tof. Gewoon omdat het een briljante game is. Ik word oud maar toch: 'zo maken ze ze niet meer' ;)

[edit2]Enige punt van aandacht dat op het forum ook aangehaald wordt, Steam is geen kei in 'oude' games online zetten en ondersteunen. Maar toch, het gemak van Steam weegt voor mij op tegen een alternatief als GoG (waar ik ze nog steeds een keer moet kopen in een sale)

[ Voor 18% gewijzigd door IceStorm op 22-02-2012 16:31 ]

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

IceStorm schreef op woensdag 22 februari 2012 @ 16:29:
[...]
Maar toch, het gemak van Steam weegt voor mij op tegen een alternatief als GoG (waar ik ze nog steeds een keer moet kopen in een sale)
Hoe weegt een draconisch DRM systeem waarvoor je verplicht moet inloggen op tegen een "download once, possess forever" installer :?

• IceStorm

IceStorm

Boeboe schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 09:15:
Hoe weegt een draconisch DRM systeem waarvoor je verplicht moet inloggen op tegen een "download once, possess forever" installer :?
Ik heb mijn games graag bij elkaar. Pure gemakszucht.
En ik vind de term 'draconisch' overdreven overigens.

Neemt niet weg dat ik na deze post zag dat GoG deze week een D&D sale heeft (2 halen, 1 betalen) en daar heb ik gisteren avond toch maar een account aangemaakt en BGII en Torment gekocht. En eerlijk is eerlijk, website is erg prettig. Account maken, inloggen, betalen, downloaden, ging allemaal meer dan prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er trouwens hier mensen die de Zombie Apocalypse MMO: Dead frontier spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Voor de liefhebbers van oldskool dungeon crawlers komt in april dit spel uit:
Legend of Grimrock

Lijkt me een hele leuke Dungeon Master-kloon! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Rock
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-08 00:43

Da Rock

DevOps

Dat ziet er niet gek uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

ik ben nu bioshock 1 aan het spelen en ik moet nu vechten tegen dr.steinmann maar m'n kogels zijn op :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Van de Steam-sale zeker? Die had ik eigenlijk ook gewild, ik heb Bioshock 2 namelijk wel en die vond ik erg vet. Maar ik heb hem gemist :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 10K
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-01-2024

10K

10.000

AlterIW kapt ermee :(
http://alteriw.net/

ik dacht dat het gewoon als een soort mod kon worden beschouwd en daardoor legaal?
blijkbaar niet dus..

"Above And Beyond The Call"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
10K schreef op maandag 12 maart 2012 @ 09:51:
ik dacht dat het gewoon als een soort mod kon worden beschouwd en daardoor legaal?
blijkbaar niet dus..
Sommige bedrijven doen gewoon erg moeilijk, zelfs als het een mod is (je maakt immer succes door een ander gemaakte game/engine). Wij hebben jaren geleden ook even in de discussie gezet met EA/Westwood over een mod van Tiberian Sun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Wat Valve vaak doet bij grote mods is het aannemen van de makers, waarbij de mod eigendom wordt van Valve (maar soms wel gratis blijft, of soms een stand-alone game wordt). (Gebeurd bij o.a. Counter-Strike, Team Fortress, en staat misschien ook te gebeuren met Black Mesa Source?)

Dat vind ik dan toch een stuk sympathieker.

[ Voor 19% gewijzigd door Compizfox op 12-03-2012 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Maar Valve heeft hun engine/game ook daarvoor opengesteld, iets wat voor MW2 en soortgelijke niet het geval is. Volgens mij hebben ze toch ook Natural Selection opgenomen? Was ook een geweldige mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

Compizfox schreef op maandag 12 maart 2012 @ 00:19:
Van de Steam-sale zeker? Die had ik eigenlijk ook gewild, ik heb Bioshock 2 namelijk wel en die vond ik erg vet. Maar ik heb hem gemist :P
idd van de steam-sale ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

anandus schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 15:12:
Voor de liefhebbers van oldskool dungeon crawlers komt in april dit spel uit:
Legend of Grimrock

[video]

Lijkt me een hele leuke Dungeon Master-kloon! :)
Dungeon Master heb ik nooit gespeeld, maar ik moet wel instant aan Lands of Lore denken. Teveel uren aan verspild, en dit ziet er ook errrrrg lekker uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf

hardcoresmurf

dit is de beste voice acting ever (en beste scene van bioshock):

*warning spoilers*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Hah, let's agree to disagree :P

Zonder er een opsom topic van te maken, ga ik toch voor de volgende scene in de categorie beste voice acting:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Sorry kazuka, maar...nee. :p

Bioshock had absoluut geniale voiceacting en ditto storyline. Daar kan Half Life echt niet tegenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Hou ik het toch bij de FF13 serie, zeker die eindscenes zijn echt geweldig.
Al blijft einde van Lich King ook geweldig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spam

[ Voor 97% gewijzigd door PWM op 23-03-2012 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drunk3nD3m0n
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-04-2015

Drunk3nD3m0n

<|:-) I'm a Wizard !

da fuq jonge :P
realm of the mad god is een verslavend spel :P
en nog heel erg goed :D

Beep Boop son ... Beep Boop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• looyenss
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-08 17:12
Cartman! schreef op dinsdag 14 februari 2012 @ 09:58:
ja speel ik,

niet meer leuk, is nu alweer betaald als je snel wil levelen.

Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel

Pagina: 1 ... 4 ... 22 Laatste