"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Er is iemand hier op GoT die een hele kamer vol heeft met CE etc's incl. levensgrote gamefigures. Heb er een paar foto's van gezien in post je gameroom, ben benieuwd naar zijn collectie

Bioshock heb ik de Rapture editie van inc. artbook
Fallout 3 CE heb ik ook.
Ik ben nu benieuwd naar de CE voor de volgende GTA.
[Voor 24% gewijzigd door SL65 op 28-05-2011 12:24]
Anoniem: 355554
Mocht er een extra game bij een Limited Edition zitten en de prijs verschil is niet TE groot, dan gooi ik graag wel de centjes er voor neer. Dead Space 2 Limited Edition voor de PS3 is een mooi voorbeeld. (Alhoewel deze gelukkig wel dezelfde prijs was )
Heb zelf nog de Fallout NV collectors Edition:
De Mass Effect 2 Collectors Edition:
The Witcher Enhanced Edition:
The Witcher 2 Collectors Edition:
En verder nog enkele oudjes..
"There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die..."

[Voor 10% gewijzigd door BiLo op 28-05-2011 12:45]
| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |
Om zelf het goede voorbeeld te geven:
Ik heb maar één CE, van Morrowind. Ben er wel erg blij mee (favoriete game), zeker nu hij vrij zeldzaam begint te worden/is. Bevat de game (

Plaatjes zijn klikbaar voor vergroting
Mijn ervaring met bol.com en pre-orders is kunnen bestellen = krijgen, als ze op zijn gaan ze namelijk van de site af zoals bij de Duke Nukem CE voor pc al weg is

| Asus ROG X570-E | AMD 5800X | 4x8GB DDR4 | Nvidia Geforce 3080 XC3 Ultra Gaming | Corsair AX860 | Crucial MX300 1,05TB | Samsung 970 500GB |
Dat heb ik ook. Van Assassin's Creed II had ik de White Edition aangezien die even duur was als de normale versie. Leuk zo'n "beeldje" erbij, maar die ligt nu al weer ergens op de bergzolder. Killzone 3 heb ik ook de steelbook van aangezien ik die mee mocht nemen voor de prijs van de gewone versie. Voor hetzelfde geld vind ik zo'n steelbook of steelcase dan wel een leuke aanwinst, maar zelf ga ik er zeker geen tien of meer euro voor neerleggen.Anoniem: 355554 schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 12:31:
'Vroeger' kocht ik nog wel eens een Collectors Edition met troep erbij, maar tegenwoordig zie ik daar de waarde toch niet in. Ik ben toch een grotere film liefhebber en heb dus liever dat soort (nerd) hebbedingetjes.
Mocht er een extra game bij een Limited Edition zitten en de prijs verschil is niet TE groot, dan gooi ik graag wel de centjes er voor neer. Dead Space 2 Limited Edition voor de PS3 is een mooi voorbeeld. (Alhoewel deze gelukkig wel dezelfde prijs was )
Ik koop alleen SE's als je er iets bijkrijgt waar je ook echt wat aan hebt. Denk aan een Forza 3 waar je een berg meer auto's kreeg en elke x aantal weken wel een gift-car.
Niet dat ik die SE's niet tof vind. Integendeel: vind al die replica's van auto's, helmen, characters echt tof. Maar ik ben zelf niet het type om dat allemaal op mijn kamer te laten staan. Mede doordat - NOFI - de kwaliteit van de beeldjes bij de SE's niet echt van goede kwaliteit is. Nee, dan koop ik liever een echte collectible van een merk als Sideshow (heb nu ook de T-800 Endoskull 1:1 in pre-order staan).
Net even alle SE's en CE's bij elkaar gezocht en dit zijn ze:
- Halo 3 - Limited Edition
- Forza 3 - Limited Collector's Edition
- inFamous - Special Edition
- Assassin's Creed 1 - Pre-order Edition
- Assassin's Creed 2 - White Edition
- Gears of War - Limited Collectors Edition
- Gears of War 2 - Limited Edition
- Bioshock 2 - Rapture Edition
- Killzone 3 - Collectors Edition
- Uncharted 2 - Limited Edition Collector's Box

[Voor 23% gewijzigd door FeaR op 28-05-2011 14:44]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Straks eens even wat meuk bij elkaar zetten voor een fotootje!
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Verder niet veel bijzonders... Ben geen multimiljonair.
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.

Denkt aleer ge doende zijt en doende denkt dan nog! - PSN: Peunbrechts

Wel heb ik laatst Bioshock 2 Rapture Editie uit de budgetbak geplukt.
Verder heb ik nog Brother In Arms : Hell's Highway special edition :
Ook heb ik nog Enemy Territory Quake Wars , speciale editie , ik kan hier helaas geen plaatje voor vinden.
[Voor 14% gewijzigd door TheAnthonyNL op 28-05-2011 18:23]
Een klein voorproefje:
Dat is alleen maar een laag want er zit nog veel meer achter verstopt

Zo staan er ook een aantal "Limited" Editions tussen de normale games, dat geeft ook wel aan hoe Limited ze zijn

Maargoed, ik zal eens kijken of ik morgen de tijd heb om wat meer foto's te makenvan alle LE's/CE's die ik heb! Er zitten erg leuke tussen en helaas ook wat mindere maar je kunt niet alles hebben

Duke nukem CE haal ik misschien, ligt aan de reviews. Infamous CE haal ik als er ergens een goede prijs is. Belachelijk dat deze 129 euro kost terwijl die op amazon.com maar 99 dollar is.
Deus Ex gaat ook in de bestelling. Daarnaast haal ik nog de":
CE van Resistance:
SE van Dark Souls
CE van Catherine
Op ebay heb ik nog in bestelling staan de premium edition van atelier rorona en van ar tonelico. Ook de steelbook van yakuza kuro edition moet nog binnen komen.
[Voor 88% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 29-05-2011 01:37]
Ps4/switch gamer
Vooral de anno 1404 vond ik heel mooi. Voor 45 euro gekocht, en echt een hele vette CE. Verder mijn twee favoriete RPG's als CE en LE, en van Skyrim staat de CE pre-order al open.
Ik had ook nog mafia II, maar dat spel was zo kort dat ik het niet waard vond om de LE te houden dus die heb ik verkocht.
Om het topic dan ook enigszins een kans te geven moet men wel zelf geschoten plaatjes posten.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Maar het is nu tijd voor een foto regen met alles waar uit het voorproefje komt zetten

Allereerst de MMO's:
Blizzard doet zeker mooie CE's maken. Alleen ik vind dat ze toch echt wel weer eens wat meer mogen doen dan de muismat/artbook/DVD. Alle WoW CE's zijn wat dat aan gaat vrijwel identiek. Ik ben er nog wel blij mee dat ik ze allemaal bezit!
Het Warhammer beeldje is niet helemaal goed op de foto gekomen maar dat is een Ork Warboss. Het blauwe boek is geen art boek (dat is de rode) maar het is een stripboek aangaande de MMO wereld.
De Lunchbox van Fallout 3 is leuk (zeker de boblehead!) maar persoonlijk vind ik de New Vegas inhoud leuker. Het sluit meer aan op de game zelf.
Beeldjes/knuffels zijn altijd leuk om te vinden in een CE. Alleen de kwaliteit moet natuurlijk wel OK zijn. De Facehugger slaat daar echt de plank mee mis. Het voelt niet alleen erg goedkoop aan maar van dichtbij ziet het er ook ontzettend goedkoop uit.
De Big Daddy laat zien hoe het wel kan! veel detail en zwaar. Hij is alleen nooit zijn plastic huisje uit geweest. DE Kinectimals knuffel is gewoon te schattig

Ubisoft weet ook wat leuke CE's zijn. Anno 1404 is echt goed gelukt! De zaden en het kompas passen ook goed bij de game. De Civ 5 poppetjes laten je de verschillende ages zien.
Fable 3 heeft een leuke verpakking en de good/evil munt is leuk bedacht Toch is het niet zo bijzonder verder
2 imba CE's bij elkaar. Heroes blijft een geniale game en ik kon ook zeker niet de complete collection aan mijn neus voorbij laten gaan! De units op de poster zijn allemaal van deeltje 5.
Bioshock 2 ademt echt de art deco sfeer van de game uit. Erg leuk ook met die LP. De audio CD die ernaast ligt is de muziek van Bioshock 1. CD ziet er ook uit als een plaat en de onderkant is tevens zwart. De zwarte binnendoos vind ik ook erg mooi gemaakt met die handjes.
Een Blizzard CE met wat meer dan een DVD/Soundtrack! \o/ Op e dogtag staat Starcraft 1 invl Broodwars.
Jammer dat Ensemble er niet meer is want ze hebben altijd erg leuke RTS games gemaakt. De AoE3 CE is een van de welbekkende Art/muziek/Making of soort maar de AoM CE is zeker weer bijzonder! Bulfinch's Mythology heb ik ook helemaal uitgelezen

De Alan Wake doos in vorm van een boek is leuk gedaan, de Alan Wake Files geven je ook meer informatie. Alleen wel pas lezen als je Alan Wake uit hebt!
Assassins Creed

Jammer dat Alone in the Dark verder een zaad game is

Zo dat was alles wat uit het preview plaatje kwam zetten. Alleen dat is zeker niet alles wat ik heb! Helaas is het meeste niet meer zo mooi als bovenstaande allemaal....
Dragon Age 2/Homefront/C&C3/ET:QW... Helaas zie je steeds meer van dit soort "Limited Editions". Echt speciaal zijn die dingen echt niet. Meestal een steelbook case maar niet meer dan dat. UT2004 was destijds ook nog eens een "CE" die niet compleet was

Het Half Life koekblik

Dit soort CE's zijn ook wel leuk, klein maar echt volgepakt met art of kleine comics enzo!
Indeed it is Legendary what more to say. Behalve dat de volgende alleen maar nog meer Legendary is

Dit is gewoon te epic. Ik denk dat dit toch echt de mooiste CE is die ik ooit gezien heb. Er is zoveel ook geweest voor detail. Het pakket zit echt mega vol met bijna te veel informatie

En dit was dan voor nu mijn collectie er staan nog CE's/LE's in pre-order en hoop her en der ook nog wat oude op de kop te kunnen tikken!

In je kast zag het er al nice uit, maar zo uitgestald besef je pas hoe veel het eigenlijk is!

Fear can hold you prisoner, Hope can set you free
@hierboven, mooie verzameling! Al houd ik zelf alles nieuw in seal om het ook echt in nieuwstaat te houden!

Wellicht dat ik de balls of steel edition ook ga kopen, maar het ziet er naaruit dat ik atm nergens meer een pre-order kan plaatsen. Dat wordt dus direct bestellen zodra de game uit is.

//edit
OOk nog een collectors edition van Dark Messiah trouwens.
zit een bonus DVD bij en alle multiplayer maps op zo'n kaart:
[Voor 61% gewijzigd door WernerL op 30-05-2011 13:48. Reden: Zelfgemaakte foto's toegevoegd]
Volgens mij ging die survivor edition klok in 90 procent van de gevallen stuk oid.Anoniem: 258387 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 13:02:
Als je die Fallout mooi vindt zou je eens kunnen zoeken naar de Survivor Edition, enorm prijzig aan het worden maar zeker de moeite waard (tenminste, ik vind hem beter dan de Collectors Edition)
@hierboven, mooie verzameling! Al houd ik zelf alles nieuw in seal om het ook echt in nieuwstaat te houden!
Ps4/switch gamer
Zow jij bent bij deze uitgesloten van verdere deelname

Wat een collectie zeg

Zal een mooie bom duiten gekost hebben.
Nou wie overtreft dit.
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
www.segacollection.beFlex0r schreef op maandag 30 mei 2011 @ 13:26:
[...]
Zow jij bent bij deze uitgesloten van verdere deelname![]()
![]()
Wat een collectie zeg![]()
Zal een mooie bom duiten gekost hebben.
Nou wie overtreft dit.

Ah we have an heir to the throne.

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Dave!

Voor veel verzamelaars geen probleem omdat het toch in de doos blijft.NinTeNdO_FrEaK schreef op maandag 30 mei 2011 @ 13:15:
[...]
Volgens mij ging die survivor edition klok in 90 procent van de gevallen stuk oid.
[Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 258387 op 30-05-2011 14:39]
Ik vind dat persoonlijk wat ver gaan. Begrijp me niet verkeerd, ieder zijn ding maar ik heb nooit zo goed begrepen waarom je spullen koopt om ze dan gewoon niet uit te pakken.Anoniem: 258387 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 13:02:
Ik vind het iig wel fijn om spullen in mijn handen te hebben gehad. Behandel alles wel heel netjes dus de staat blijft prima maar in verpakking laten zitten gaat me te ver

Btw, leuk topic en mooie collectie's her en der. Zal ook eens wat foto's gaan maken.

Verder nog de volgende in mijn bezit
Star Trek:Judgement Rites Special collector's edition
Jane's F15 Collector's Edition
SU-27 Flanker Squadron Commander's Edition
Age of Empires III Collector's Edition
Guild Wars Factions:Collector's Edition
Age of Empires Collector's Edition
Guild Wars:Nightfall Collector's Edition
Star Trek:STO Collector's Edition
Assassin's Greed 2 Limited Black Edition
Assassin's Creed:Brotherhood Codex Editie
Splinter Cell:Conviction Collector's Edition
Guild Wars:Prophecies Collector's Edition
Farcry 2 Collector's Edition
Star Wars Galaxies Collector's Edition
Star Trek The Next Generation A Final Unity Collector's Edition
Batman Arkham Asylum Collector's Edition
[Voor 19% gewijzigd door falconxp op 01-06-2011 12:28]
Nu nog uit de UK (bij Game) omdat ik 'm in NL nog nergens kon vinden...
Kleine kans dat ie komt, pakketjes zwaarder dan een kilo worden daar niet verzonden volgens mij. En deze maakt daar wel kans op denk ik.Willybubba schreef op maandag 30 mei 2011 @ 23:43:
Ik heb overigens ook deze besteld:
[afbeelding]
Nu nog uit de UK (bij Game) omdat ik 'm in NL nog nergens kon vinden...

En volgens mij komt deze Epic Edition niet bij ons in de winkels te liggen helaas.
Ik laat mijn dingen ook in seal, zo weet ik zeker dat ze nieuw zijn en blijven. Ik koop het omdat het natuurlijk op een gegeven moment zeldzamer wordt. En een zeldzaam item in je verzameling is natuurlijk altijd leuk. Zo heb ik nog een gesealde Dead Space Ultra Limited Edition, daar zijn er misschien nog een paar honderd van in seal.IceStorm schreef op maandag 30 mei 2011 @ 17:58:
[...]
Ik vind dat persoonlijk wat ver gaan. Begrijp me niet verkeerd, ieder zijn ding maar ik heb nooit zo goed begrepen waarom je spullen koopt om ze dan gewoon niet uit te pakken.
Ik vind het iig wel fijn om spullen in mijn handen te hebben gehad. Behandel alles wel heel netjes dus de staat blijft prima maar in verpakking laten zitten gaat me te ver
Btw, leuk topic en mooie collectie's her en der. Zal ook eens wat foto's gaan maken.
[Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 258387 op 30-05-2011 23:53]
Nee collega van Dave (zit voor hem op het werk ;p) + GamebuddyAnoniem: 258387 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 14:25:
[...]
Dave!Jij hier ook.
[...]
Voor veel verzamelaars geen probleem omdat het toch in de doos blijft.
Ja, weet ik... Maar ik dacht, ik waag de gok gewoon. Ik heb van Game al vaker iets gehad wat ze niet buiten de UK zouden versturen. Dus we zien wel.Anoniem: 258387 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 23:44:
Kleine kans dat ie komt, pakketjes zwaarder dan een kilo worden daar niet verzonden volgens mij. En deze maakt daar wel kans op denk ik.
En volgens mij komt deze Epic Edition niet bij ons in de winkels te liggen helaas.
Ah ok!dabelg schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 07:28:
[...]
Nee collega van Dave (zit voor hem op het werk ;p) + Gamebuddy

Zelf jammer genoeg geen mazzel gehad daar. Wilde destijds de Reach console bestellen, maar die werd gewoon weer geannuleerd.Willybubba schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 12:18:
[...]
Ja, weet ik... Maar ik dacht, ik waag de gok gewoon. Ik heb van Game al vaker iets gehad wat ze niet buiten de UK zouden versturen. Dus we zien wel.

Hier een paar foto's van een deel van m'n verzameling, in m'n sig staat m'n site waar bijna alles op staat.
De meeste games laat ik gesealed, puur om ze in nieuwstaat te houden en gesealde versies worden vaak een stuk zeldzamer wat leuk is om te hebben natuurlijk.

Kast voor Limited Editions, hier staan de grotere dozen in en een aantal figures. Als opvulling liggen er hier en daar wat steelbooks.
Mijn holy grail, de 2 Killzone Helghast Editions. De linker is de Limited versie van de rechter.

Hier een aantal foto's van mijn gamekamer (staat ook in het gamekamer topic)

Zie ik het nou goed dat je van GTA IV & Bioshock 2 de versie voor beide consoles hebt? Heeft dat een reden?
[Voor 43% gewijzigd door SL65 op 31-05-2011 14:26]
Dank je!SL65 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 14:24:
Op deze MrBubbles doelde ik dus in mijn post. Schitterende collectie
Zie ik het nou goed dat je van GTA IV & Bioshock 2 de versie voor beide consoles hebt? Heeft dat een reden?

GTA puur voor de boxart, op de PS3 versie staat Lola en op de 360 versie Niko.
Bioshock omdat die in de budgetbak lag bij frs (12,50)

Verzamel zoals je hier ziet vooral ps3 collectors/limited editions. Ben vooral blij met de bayonetta climax edition + gun. Ook net de marvel vs capcom limited edition en yakuza kuro edition binnen. Vooral Collectors Edition die niet in nederland/europa zijn uitgekomen vind ik leuk om te hebben, zoals de CE van Resitance, Resident Evil 5 en Little Big planet, Yakuza 4 kuro, marvel vs capcom steelbook.
Nog in bestelling staan op ebay/winkels
-Atelier Rorona premium edition
- Ar Tonelico premium edition
- Hyperdimension Neptunia premium edition
- Dead rising 2 zombrex edition (USA)
- Catherine Premium Edition
- Dark Souls premium edition
- Assassins creed 1 limited edition (USA)
- Dragon Age 2 Signature edition
Van plan nog te bestellen:
Infamous hero edition
Duke nukem Balls of Steel
Disgea 4 premium edition
Agarest Generations of War Zero Collectors edition
Dus over paar weken maar weer een update ook

EDIT: Nog een overzicht van mijn complete ps3 collectie (exclusief mijn 60gb en 160gb ps3, controllers, move, headset etc.) Was ook nog aantal dingen vergeten op vorige foto, maffia ce uncharted ce en god of war ultimate edition. Voor de rest nog artbook van Valkyria Chronicles (echt super mooi) en van Uncharted. Ook nog FF soundtrack CE + FF AC blu ray met FF 13 demo.

[Voor 49% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 31-05-2011 20:40]
Ps4/switch gamer
En, hoe kom je aan die life size beelden? Lijkt me best geinig om er daar eentje van in huis te hebben.
Ik kijk hier verder maar alleen de foto's

Persoonlijk vind ik het zonde van m'n geld, en niet van toegevoegde waarde, maar toch leuk om te zien.

Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Zo, die ziet er wel heel strak uitFikkieHo schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 17:37:
Heb eigenlijk niet veel noemenswaardige Collectors editions, de meeste zijn hier wel langsgekomenHeb alleen deze PS3 niet gezien in iemands pic
[afbeelding]
"If I drive fast enough at the red light, it'll appear green."
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Het gaat hier om een limited edition PS3.denikids schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 18:02:
Zelf zo gemaakt neem ik aan?
Zoals deze:
(niet de mijne, ik heb een gewone PS3)
Hier stond een lijstje met oude meuk... (toen was het nieuw en spannend).

Mooi apparaat en in de toekomst zeker geld waard.FikkieHo schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 17:37:
Heb eigenlijk niet veel noemenswaardige Collectors editions, de meeste zijn hier wel langsgekomenHeb alleen deze PS3 niet gezien in iemands pic
[afbeelding]
Ten eerste natuurlijk, waanzinnige collectieAnoniem: 258387 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:51:De meeste games laat ik gesealed, puur om ze in nieuwstaat te houden en gesealde versies worden vaak een stuk zeldzamer wat leuk is om te hebben natuurlijk.

Me ook eens nuttig gemaakt, dit zijn mijn games (en ja, ik ben een slechte fotograaf

Maar eens beginnen met mijn topstuk (waar ik zelf het meeste waarde aan hecht iig):
Is in NL nauwelijks verkocht en sowieso uitgebracht dat CE's nog niet echt vaste prik waren. Netjes genummerd (serie van 62.000 stuks). Verder een CE zoals een CE hoort te zijn, mooie cloth map, kaarten, kladblok, coupon voor korting op IceWind Dale (helaas niet meer geldig

Heb HoMM altijd met veel plezier gespeeld dus deze box kon ik gewoon niet laten liggen. Alle games en uitbreidingen, soundtracks van III, IV en V en een schitterend artbook. Geen moment spijt van gehad.
Helaas heb ik bij IceWind Dale II genoegen moeten nemen met de Duitse versie. Ben nog altijd op zoek naar een Engelse versie maar die zijn eigenlijk niet te vinden (of iets te duur).
Meer recente aanschaf die ik erg goed gelukt vind in verhouding. Kistje ziet er redelijk 'echt' uit ondanks dat het van plastic is, veel extra spulletjes erbij, mooi leren artbook en leuke gimmick dat de game zelf in een 'hidden' compartment zit.
Beste deal ooit. FRS heeft deze versie voor 20 euro de deur uitgedaan. Heel gaaf dat er een LP bij zit met de soundtrack van deel 1 en ook hier een 160 pagina dik boek met art.
Te cheap om te laten liggen (daarom heb ik hem ook 2x

Ook te cheap om te laten liggen. Box is helaas wat beschadigd gedurende transport naar mijn huis maar dat heb ik maar voor lief genomen.
Assassins Creed II White Edition bevatte eigenlijk alleen de figurine als extra (en ergens een extra map). Darksiders heeft wat leuke artwork verwerkt in de box zelf.
Op de munt na een hele 'standaard' CE.
Een van de grootste teleurstellingen imho. Best prijzige versie en eigenlijk het enige extraatje was een cloth map van lage kwaliteit.
Supreme Commander heb ik vooral gekocht vanwege Total Annihilation maar veel meer dan een overzichtskaart kon er niet vanaf. Wel 2 stuks omdat er origineel de Franse bij zat, de Engelse is later nagestuurd

Verder heb ik nog een Mafia II CE maar die bevat eigenlijk alleen een soundtrack en klein artboekje. In de bestelling staan iig nog:
- Duke Nukem Forever: Balls Of Steel Edition
- Heroes of Might and Magic VI CE
- The Elder Scrolls V - Skyrim CE
Waar kan je die bestellen? Ziet er wel vet uitRinzler schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 16:46:
Ik ben niet echt in het bezit van collector editions, maar binnenkort heb ik wel deze
[afbeelding]

Ps4/switch gamer
Gezien je ervaring met oversized figurines, ik ben eigenlijk op zoek naar zo'n grote figurine van een Raving Rabbid. Waar moet ik beginnen zoeken? eBay kan mij niet helpenAnoniem: 258387 schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 13:51:
[...]
Ah ok!![]()
[...]
Zelf jammer genoeg geen mazzel gehad daar. Wilde destijds de Reach console bestellen, maar die werd gewoon weer geannuleerd.![]()
Hier een paar foto's van een deel van m'n verzameling, in m'n sig staat m'n site waar bijna alles op staat.
De meeste games laat ik gesealed, puur om ze in nieuwstaat te houden en gesealde versies worden vaak een stuk zeldzamer wat leuk is om te hebben natuurlijk.![]()
Kast voor Limited Editions, hier staan de grotere dozen in en een aantal figures. Als opvulling liggen er hier en daar wat steelbooks.
[afbeelding]
Mijn holy grail, de 2 Killzone Helghast Editions. De linker is de Limited versie van de rechter.1000 gemaakt, de helm heeft oplichtende ogen. Van de rechter versie heb ik een steelbook die is gesigneerd door medewerkers van Guerilla.
![]()
[afbeelding]
Hier een aantal foto's van mijn gamekamer (staat ook in het gamekamer topic)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik laat ze in seal omdat ze dan ook echt in nieuwstaat blijven, je zeker weet dat er niet mee gerommeld is en het natuurlijk een stuk zeldzamer is wat altijd mooi is in een collectie. Dat is voor mij vooral de reden om dingen gesealed te laten. Verkopen doe ik niet, ik koop juist meer.Ten eerste natuurlijk, waanzinnige collectie Toch begrijp ik niet helemaal waarom je games in seal laat. Dan moet je sowieso de game dubbel kopen en daarnaast, seal is heel leuk als je de games als investering koopt maar ik vraag me sterk af of je dat doet? Nou ja, zoals ik al zei, uiteraard vrije keuze maar ik wil de inhoud iig wel in kunnen kijken

Ik koop meestal de normale versie om mee te spelen, heel vaak als ze al een stuk goedkoper zijn. Ik heb momenteel niet veel tijd om te gamen, hang nog steeds in Mass Effect 2 (30 uur gespeeld)

Je hebt trouwens een aantal schitterende items, mocht je die eens kwijt willen dan moet je maar eens aan me denken.

Ik heb er zelf nog nooit 1 gezien, en heb al redelijk wat voorbij zien komen. Ze moeten er wel zijn getuige deze foto:Nikolas schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 02:30:
[...]
Gezien je ervaring met oversized figurines, ik ben eigenlijk op zoek naar zo'n grote figurine van een Raving Rabbid. Waar moet ik beginnen zoeken? eBay kan mij niet helpen
http://www.flickr.com/pho.../in/set-72157600264484456
Wat je kunt doen is gamewinkels bellen, of zien uit te vinden welk bedrijf de maker is van een fig en daar een mailtje naartoe sturen (Oxmox heb ik slechte ervaringen mee, die mailen gewoon niet terug)
Verder gamefora afstruinen, op ebay blijven zoeken en marktplaats natuurlijk. Probeer ook handelssites uit het buitenland, sommige figs hebben hier nooit in de winkel gestaan. Eventueel kun je een gamewinkel vragen of ze kunnen kijken of een dergelijke fig op voorraad is bij de leverancier en kunnen ze hem gewoon bestellen (al denk ik dat bij deze fig niet, daar is ie te oud voor)
Bij muckle en Oxmox zie ik ze in ieder geval niet staan.
Zo ben ik zelf al een tijd op zoek naar de Little Sister voor bij mn Big Daddy, ik ken een paar winkels/mensen die een exemplaar hebben maar deze niet willen verkopen.

Gamemania Ceintuurbaan in Amsterdam heeft er 1 staan bij de ingang. je zou bij hun kunnen informeren.Nikolas schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 02:30:
[...]
Gezien je ervaring met oversized figurines, ik ben eigenlijk op zoek naar zo'n grote figurine van een Raving Rabbid. Waar moet ik beginnen zoeken? eBay kan mij niet helpen
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Gamemania Alphen aan den Rijn eveneens.Bokkie schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 08:40:
[...]
Gamemania Ceintuurbaan in Amsterdam heeft er 1 staan bij de ingang. je zou bij hun kunnen informeren.

Skyrim CE? Waar, wat?IceStorm schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 15:43:
Verder heb ik nog een Mafia II CE maar die bevat eigenlijk alleen een soundtrack en klein artboekje. In de bestelling staan iig nog:
- Duke Nukem Forever: Balls Of Steel Edition
- Heroes of Might and Magic VI CE

(als pre order uiteraard

Ik zou niet te vroeg juichen, ik heb dat ding ook in de preorder staan, maar ik ben benieuwd hoeveel van die dingen daadwerkelijk naar NL komen.Anoniem: 258387 schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 14:23:
Niet verwacht, toch gekregen, de Epic Edition van GOW 3 nu ook in Nederland verkrijgbaar!
(als pre order uiteraard)
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
volgens mij is er nog helemaal niets bekend over de Skyrim CE. Wacht er zelf ook op

Alweer: waar? Gooi ik daar nog een pre-order naast, gok ik op 2 paardenAnoniem: 258387 schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 14:23:
Niet verwacht, toch gekregen, de Epic Edition van GOW 3 nu ook in Nederland verkrijgbaar!
(als pre order uiteraard)

Anoniem: 254683

Goed, ook daar een pre-order gedaan. Beetje jammer dat ik moet ophalen maar goed, beter dat dan dat ik 'm niet opgestuurd krijg uit de UKAnoniem: 258387 schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 23:45:
Gamemania, ik heb er zelf uitstekende ervaringen mee, nog nooit meegemaakt dat ik een pre order niet kreeg (al weten ze daar ook wat voor verzamelaar ik ben)

Sweet; zodra die te bestellen is wil ik 'm.LOS ANGELES--Mass Effect 3 fans were given two surprises as part of today's Electronic Entertainment Expo press conference extravaganza. At Microsoft's media briefing, project director Casey Hudson confirmed the rumored Kinect support for the title. Shortly thereafter, EA took the liberty of announcing a March 6 release date for the multiplatform action-oriented role-playing game.
Now, EA has one more minor detail to offer about Mass Effect 3. When the game arrives in March, it will come in both a $60 standard edition and $80 collector's pack. Titled Mass Effect 3 N7 Collector's Edition, the premium package is available to preorder now for the Xbox 360, PlayStation 3, and PC.
Mass Effect 3's Collector's Edition carries a $20 premium.
Those who pick up Mass Effect 3's limited-edition SKU will receive a bevy of in-game and tangible perks. Within Mass Effect 3, collector's edition purchasers will gain instant access to the N7 Arsenal Pack, which includes four tactical weapons that are exclusive to the premium package. N7 Collector's Edition buyers will also receive "in-game appearance packs." Promotional art for the package also indicates that gamers will receive an additional downloadable mission and character.
As for out-of-game content, collector's edition purchasers will receive a Mass Effect 3-themed Dark Horse comic book, a hardcover art book, and an N7 patch, as well as an exclusive extended soundtrack and lithograph. Those who buy the downloadable edition of Mass Effect 3's collector's package on the PC will receive all of this content in digital form, save for the N7 patch.

Limited Edition
Collector's EditionBox with exclusive artwork
Single player theme soundtrack
In-game content:
Turkish Assassin Armor (Singleplayer) – exclusive to GAME
Multiplayer Ottoman Doctor character from AC Brotherhood (Multiplayer) – exclusive to GAME
Multiplayer The Crusader character from AC Revelation (Multiplayer)
Animus EditionDe speciale uitvoering bevat een bewaardoos voor verzamelaars, waarvan het assassijnen-zegel verbroken moet worden om toegang te krijgen tot de inhoud. Erin zit een boek met art van de game, de originele soundtrack en een korte geanimeerde film over Assassin's Creed.
Daarnaast bevat de uitvoering exclusieve in-game content in de vorm van een extra missie en twee extra multiplayerpersonages. De Collector's Edition komt tegelijk met de gewone editie uit in november 2011 voor PC, PlayStation 3 en Xbox 360.
Ik heb de laatste net zelf in de pre-order gezet. Past mooi naast m'n Black Edition van AssCreed 2 en de Codex Edition van AssCreedBro.Deze exclusieve Animus Edition bevat:
- De Animus-box: breek het zegel om de inhoud in handen te krijgen. (Draai aan het Assassin s Creed logo en de box opent automatisch)
- Een uitgebreide encyclopedia, met duidelijke informatie over de belangrijkste personages, gebeurtenissen en andere belangrijke elementen uit de wereld van Assassin s Creed.
- De originele soundtrack van de game.
- Assassin s Creed Embers: een korte animatiefilm.
- Content in de game:
- Verken de gevangenis van de legendarische Vlad de Spietser die Constantinopel teisterde en als inspiratie diende voor de Dracula-mythe. Ga op zoek naar de hangende kooi van deze beruchte leider en vind zijn mes. In man-tegen-mangevechten kun je je geen dodelijker wapen wensen.
- Capaciteitsupgrade voor je verborgen kogels, bommen en kruisboogpijlen die je net dat beetje extra geven in de strijd.
- Kruip in de huid van twee extra personages: de kruisvaarder en een personage uit Assassin s Creed® Brotherhood dat zich helemaal thuis voelt in Constantinopel: de Ottomaanse harlekijn.
- Het pantser van Brutus uit Assassin s Creed Brotherhood.
- Een exclusief voorwerp om aan te passen.
Kan de Limited van Mass Effect 3 overigens nog nergens vinden, maar die wil ik vanzelfsprekend hebben.
[Voor 60% gewijzigd door Willybubba op 08-06-2011 21:00]

Zojuist nog een mooi pakketje aan de deur. De god of war 3 press kit, en ook nog de demon souls black phantom edition, naruto steeelbook en gow 3 special edition binnen.
Maar infamous zou toch vandaag uitkomen? Heb nog steeds geen mail van dynabyte dat ie is verzonden.
Nog een fototje (wel zo leuk voor het topic)
[Voor 17% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 08-06-2011 15:14]
Ps4/switch gamer
Linkje met wat elke versie heeft / dan wel niet heeft. Al ga ik denk ik voor de gewone editie. Had ik van Brotherhood ook geloof ik...Willybubba schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:23:
Nieuwe edities van Assassin's Creed: revelations.
inFamous ligt hier al vanaf het begin van de week in de winkelsNinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:02:
Maar infamous zou toch vandaag uitkomen? Heb nog steeds geen mail van dynabyte dat ie is verzonden.

Voeg ik zodadelijk even toe!FeaR schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:04:
Linkje met wat elke versie heeft / dan wel niet heeft. Al ga ik denk ik voor de gewone editie. Had ik van Brotherhood ook geloof ik...

Vandaag binnen Crysis 2 nano edition (70 euro http://www.1gameshop.be verzend naar nl en accepteerd ideal en paypal). Echt super mooie CE, supergroot mooi beeldje, groot dik artbook en de game in toffe steelbook.
Ook daar besteld, assassins creed 2 master assassin edition (nieuw). Deze laat ik mooi sealed

En nog binnen van ebay, ar tonelico premium edition en atelier rorona premium edition.
(foto's komen vanavond nog).
Ps4/switch gamer

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Ps4/switch gamer
Dit zijn heel verouderde foto's eigenlijk. De psp limited edition prinny game en bijhorende goodies staat bijvoorbeeld ook nog niet op de fotoNinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 15:39:
Erg mooiLeuk om ook van één franchise te verzamelen! Moest je disgaea DS niet, of heb je geen DS?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Te zien, de game, een borstbeeld (kan er niks aan doen maar echt by far het stoerste item uit de set

Wmb een geslaagd pack goodies.

Leuke set, ik ben nog even op zoek naar een geschikte plek voor het borstbeeld! Carpe Nukem!
(Klik voor teh huge)
EDIT: D'OH! Aangepast.
[Voor 57% gewijzigd door Willybubba op 11-06-2011 08:27]
Anoniem: 325725
of nietWillybubba schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 22:21:
Ah crap die wilde ik dus ook net posten
Leuke set, ik ben nog even op zoek naar een geschikte plek voor het borstbeeld! Carpe Nukem!
[afbeelding]
(Klik voor teh huge)

Deze foto staat in een map die beveiligd is met een wachtwoord; ga naar gallery: Willybubba om het wachtwoord voor deze map in te voeren.
Ps4/switch gamer
Het bijzondere is wel dat de doos ( in pyramide vorm ) die eenmaal opengeklapt een panorama van het spel weergeeft (jungle) met in het midden zoals een echte Playboy spread betaamt Lara Croft herself.

De mens wikt maar God beschikt.
Heb je een bron?Willybubba schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 16:05:
Om dr draad maar weer eens omhoog te schoppen: er gaan geruchten dat de Gears 3 Epic Editie niet in de Benelux zal uitkomen...
Naja, zou jammer zijn maar dan haal ik hem gewoon uit het buitenland.Willybubba schreef op vrijdag 17 juni 2011 @ 23:30:
Staat bijvoorbeeld bij Foregames op de site, en op XboxWorld in het GoW3 topic claimt een Gamemania medewerker het ook... Maar, vooralsnog blijft het bij geruchten. Ik laat mijn Game pre-order iig nog ff staan!

Batman: Arkham City Collectors edition is aangekondigd.
- Speciaal Batman statue geproduceerd door Kotobukiya
- Verzamel artbook
- Eerder toegang tot een speciale challenge map en Batman skin
- Batman: Arkham City album met alle originele nummers, verkrijgbaar via digitale download
- Bonus DC Universe geanimeerde originele film, Batman: Gotham Knight
Wil ik wel hebben. Ik heb 'm nog niet gespot bij mijn vaste winkels, maar zal vast nog komen.
Waar kan je die al bestellen?IceStorm schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 15:43:
[...]
Niet geschoten is altijd mis.
Heb hem alleen bij Gamestop gezien (http://www.gamestop.com/b...atman+collector+s+edition) maar das enkel Xbox en PS3. Moet zeggen dat ik 99 dollar voor een PC-versie iig aan de hoge kant vind, zeker omdat er los van het beeldje niet zoveel spannends bij zit. Eerder toegang tot een challenge map is niet interessant, een dvd-hoesje ontbreekt (de game zit in de sleeve van het artbook) en de soundtrack is geen soundtrack maar een digitale download van zaken die 'inspired by' zijn oid.Willybubba schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:11:
Batman: Arkham City Collectors edition is aangekondigd.
Ik moet dus nog even zien of deze voor mij wordt.
Nog nergens, is de bestelling in mijn hoofdHaX0r schreef op vrijdag 22 juli 2011 @ 10:43:
Waar kan je die al bestellen?

Ik heb 'm nog niet gevonden bij NL retailers maar dat zal wel niet lang op zich laten wachten (hoewel de Arkham City en ME3 CE's ook nog nergens te halen zijn...)Alduin Statue: Created in conjunction with the IP Factory, this collector’s only statue stands 12” tall and is made of high quality PVC. Modeled from actual in-game 3D digital files, it showcases Alduin, the World Eater. He stands perched atop one the game’s many dragon walls that teach the player the lethal language of dragons.
‘The Art of Skyrim’ Official Art Book: Featuring over 200 pages of striking, full-color illustrations, sketches and models, this stunning 9 3/8” x 12 1/8” coffee table book showcases the characters, creatures, environments, and weaponry of Skyrim. With a foreword by game director Todd Howard and commentary from Bethesda Game Studios artists, readers will be guided through the game’s iconic visual style.
‘The Making of The Elder Scrolls V: Skyrim’ DVD: This documentary DVD contains exclusive, behind-the-scenes footage, including interviews with the Bethesda Game Studios team as they take you from concept to creation and provide insights into the story, gameplay, setting, legacy of the Elder Scrolls franchise, and much more.
The Collector’s Edition will be available through pre-order and will retail for $149.99 (US), €149.99 (Europe), £129.99 (UK), and A$199.99 (Australia)
Begrijp me niet verkeerd, ik vind SE/CE's prima maar op deze manier leg je € 100,- tot € 120,- voor een beeldje (gewoon van plastic), een boek en een extra DVD. Ik kan nog niks vinden over de map die je ziet of over de 'verpakking'. Het spijt me maar deze ga ik overslaan, het wordt voor € 32,- gewoon de standaard versie

Het jammere is is dat er altijd wel gekken zijn die het kopen helaas, ik neem ook aan dat er maar weinig stuks van zijn.
Dat is iets wat me sowieso van elke Limited -, Special - of Collectors Editon wel tegen valt: het is gewoon allemaal puur plastic. Op afbeeldingen zien de beeldjes er altijd heel mooi en stijlvol uit, maar in real life is het meestal kwaliteit wat je bij je Happy Meal krijgt. De Batarang uit de SE van Batman spande echt de kroon, dat ding is echt het geld niet waard. Ik zat eerst te twijfelen om de SE van Assassin's Creed Broterhood uit de USA te bestellen, daar krijg je namelijk een Jack-in-the-Box bij. Op de productfoto's van Ubisoft zien ze er evil en mooi uit, maar op Youtube straalt het er af dat het puur plastic is. Idem met de Helghast Edition van Killzone 3, hele mooie helm maar ook weer te slecht gemaakt.IceStorm schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 23:01:
voor een beeldje (gewoon van plastic)
Enige SE die qua beeldje me aan spreekt was de Epic Edition van Gears of War 3, maar die was dan ook 1,7 kilogram. Helaas uitverkocht...
Heb wel de volgende games in pre-order staan:
- Assassin's Creed Revelations - Animus Edition
- Forza Motorsport 4 - Limited Edition
- Gears of War 3 - Limited Edition
wat de...? 150 euro!?! Dat is ècht veel te veel. ik wil dan eigenlijk wel de CE, maar zoveel ga ik daar echt niet voor neerleggen...Willybubba schreef op vrijdag 05 augustus 2011 @ 22:42:
En daar is 'ie dan: de Skyrim Collector's Edition.
[afbeelding]
[...]
Ik heb 'm nog niet gevonden bij NL retailers maar dat zal wel niet lang op zich laten wachten (hoewel de Arkham City en ME3 CE's ook nog nergens te halen zijn...)
Op zich kan ik daar mee leven, als de prijs er ook naar is. Kijk ik bijv. naar de CE van AC:B, daar zit voor 30 euro extra (CE was 60 oid) van alles en nog wat bij, waaronder een plastic 'crypt' als doos. Dat zie je ook maar er is wel genoeg aandacht aan besteed. Zelfde voor de CE van DNF, borstbeeld dat erbij zit is weliswaar van plastic maar prima voor de prijs van 60 euro.FeaR schreef op zaterdag 06 augustus 2011 @ 01:29:
Dat is iets wat me sowieso van elke Limited -, Special - of Collectors Editon wel tegen valt: het is gewoon allemaal puur plastic.
Gewoon puur het feit dat je nu 'opeens' 90 euro MEER moet betalen voor een beeldje vind ik wat ver gaan.
En het is echt niet een Ubisoft ding want de CE van Heroes IV is bijv. 'maar' 60 euro en daar zit ook een boek bij (165 pagina's), in-game meuk, poster, t-shirt, metalen ring, soundtrack en een mooie doos bij.
Ik moet zeggen dat ik die Animus Edition ook vrij prijzig vind. Met € 100,- het dubbele van de 'gewone' CE en eigenlijk alleen een encyclopedia 'extra'.
- Assassin's Creed Revelations - Animus Edition
iemand een magische webwinkel die ze verkoopt, of is het hard opzoekwerk?

Verder importeer ik voor de echte speciale dingen vanuit HK. Dus play-asia en soortgelijke websites. Erg duur, maar daar heb je de meeste begeerde "asia only" versies. Onder andere de PS3 FFXIII die ik hier ergens heb gepost.
Post zelfgemaakte foto's, plaatjes van google zijn niet de bedoeling!