Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperdegraaf
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 11-01-2023
Beste allen,

Ik zoek een spel. Je kon volgens mij een Fruttelwinkel beheren, en ook ligt me iets bij van "deze hoed past niet bij deze fruttel" of, "deze fruttel heeft sluik haar" Moet ergens rond het jaar 2000 geweest zijn, in de tijd van freddy fish enzo.

Het waren een soort pluizige wuppie beesten.

Hoop dat iemand zich kan herinneren wat ik bedoel.

Thanks _/-\o_

Edit: ter onderbouwing, het was volgens mij een educatief kinderspel. Het kán zijn dat het een onderdeel was van een cd-rom met meerdere van dit soort spelletjes.

[ Voor 17% gewijzigd door jasperdegraaf op 10-05-2019 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyingGameGuy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-09 16:38
Hallo allemaal,
Ik ben opzoek naar een oudere (begin jaren 90 denk ik) race game.
Camera schuin van boven. Je kunt in het begin kiezen uit een 2-tal wagentje (volgens mij heette één ervan "pea") en speelt een race toernooi. Tijdens dat toernooi verdien je geld en kun je dus betere autootjes halen.
De tracks waren wisselend, met dirt, jumps figure eights etc,
Veel local multiplayer met mijn broer gespeeld.
Zat volgens mij ook een soort van tune bij die vanuit het publiek gechant werd (jeppa yee jeppa yee of zoiets :P)
Ben benieuwd of iemand mij kan helpen met deze gebrekkige beschrijving :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:31

heuveltje

KoelkastFilosoof

Je had tientallen van dat soort spellen, dus dat helpt niet echt.
Maar ik moest aan rock&roll racing denken

Afbeeldingslocatie: https://img.utdstc.com/screen/1/rock-n-roll-racing-2.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door heuveltje op 09-05-2019 15:18 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyingGameGuy
heuveltje schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 15:18:
Je had tientallen van dat soort spellen, dus dat helpt niet echt.
Maar ik moest aan rock&roll racing denken

[Afbeelding]
True, is een lastige speurtocht. Rock and Roll racing moest ik ook aan denken (veel gespeeld) maar was toch een andere. Iets meer kinder kleuren denk ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16:49
FlyingGameGuy schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 15:14:
Hallo allemaal,
Ik ben opzoek naar een oudere (begin jaren 90 denk ik) race game.
Camera schuin van boven. Je kunt in het begin kiezen uit een 2-tal wagentje (volgens mij heette één ervan "pea") en speelt een race toernooi. Tijdens dat toernooi verdien je geld en kun je dus betere autootjes halen.
De tracks waren wisselend, met dirt, jumps figure eights etc,
Veel local multiplayer met mijn broer gespeeld.
Zat volgens mij ook een soort van tune bij die vanuit het publiek gechant werd (jeppa yee jeppa yee of zoiets :P)
Ben benieuwd of iemand mij kan helpen met deze gebrekkige beschrijving :)
Meer als Death Rally of meer als Slick 'n Slide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 21:32

Khaine

Python liefhebber

FlyingGameGuy schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 18:14:
[...]

True, is een lastige speurtocht. Rock and Roll racing moest ik ook aan denken (veel gespeeld) maar was toch een andere. Iets meer kinder kleuren denk ik
Was het wel een echt oudere game? Ik dacht namelijk aan Ivan Ironman Super Off Road voor de NES, maar de kans dat iets uit het publiek hoorde was minimaal. Misschien een opvolger daarvan? Iets van Neo Driftout?

Ik denk trouwens dat je met het stukje "camera schuin van boven" een Isometric perspectief bedoeld? Dat was in wat oudere games een 2D mode die heel goed de illusie van 3D gaf.

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyingGameGuy
Aardappel schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 18:32:
[...]

Meer als Death Rally of meer als Slick 'n Slide?
De look en feel lijken op Slick and slide, misschien net iets gelikter, camera positie is inderdaad isometric perspectief zoals @Khaine ook aangeeft. Geen console game, zeker op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperdegraaf
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 11-01-2023
jasperdegraaf schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 15:04:
Beste allen,

Ik zoek een spel. Je kon volgens mij een Fruttelwinkel beheren, en ook ligt me iets bij van "deze hoed past niet bij deze fruttel" of, "deze fruttel heeft sluik haar" Moet ergens rond het jaar 2000 geweest zijn, in de tijd van freddy fish enzo.

Het waren een soort pluizige wuppie beesten.

Hoop dat iemand zich kan herinneren wat ik bedoel.

Thanks _/-\o_

Edit: ter onderbouwing, het was volgens mij een educatief kinderspel. Het kán zijn dat het een onderdeel was van een cd-rom met meerdere van dit soort spelletjes.
Niemand? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vraag
...ik ben dus op zoek naar een oude game voor op de pc, ik denk ergens 1994, waarin je op zoek moest naar de 4 elementen, welke volgens mij ook 4 werelden/gebieden waren waar je aan t eind van die wereld het element teken kreeg zodat je weer verder kon. ik dacht dat het heretic/hexen, of quake misschien was, maar die zijn het allemaal niet.

jammer dat ook ik mij er eigenlijk niet zo heel veel meer van kan herinneren, behalve dat het een mooie game was, en volgens mij ook wel een beetje duister en tegelijk ook erg kleurrijk.

affijn ik wacht het graag af, alvast bedankt voor eventuele reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16:24
Wat voor soort spel? Point-and-click, dan zou het Zork Nemesis kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 22:47:
Mijn vraag
...ik ben dus op zoek naar een oude game voor op de pc, ik denk ergens 1994, waarin je op zoek moest naar de 4 elementen, welke volgens mij ook 4 werelden/gebieden waren waar je aan t eind van die wereld het element teken kreeg zodat je weer verder kon. ik dacht dat het heretic/hexen, of quake misschien was, maar die zijn het allemaal niet.

jammer dat ook ik mij er eigenlijk niet zo heel veel meer van kan herinneren, behalve dat het een mooie game was, en volgens mij ook wel een beetje duister en tegelijk ook erg kleurrijk.

Het is dus sowieso een FPS? Witchhaven was ook nog een dergelijke shooter.

Speelde het zich af in de toekomst of (net als hexen) in een fantasy landschap? En anders misschien Catacomb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja het was zeker een fps, en erg vergelijkbaar met heretic, voor zover ik me nog kan herinneren.
de opties die je me gaf zijn het helaas niet, dank je wel.
en het was zeker in een fantasy wereld, meerdere, de werelden waren verbonden met de 4 elementen vuur water enz.

zork nemesis is m ook helaas niet, dank je wel

wat me ook nog bijstaat is dat je hier ook kon kiezen uit een karakter dat je wou zijn, volgens mij was ik altijd magier, daarom staat het ook zo dicht bij heretic en hexen, ik dacht dat het een van die games was, maar niet dus.

Bedankt jongens, ik ga er mee aan de slag, als ik m vind laat ik t jullie weten.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2019 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:03
Rise of the Triad had je ook nog, Chasm: The Rift... voldoet allemaal net niet aan jouw beschrijving. Ik dacht toen alle FPS'en wel gespeeld te hebben destijds maar het komt me niet bekend voor. Het is niet een vervolg van het op de hand liggende Hexen of Heretic ofzo?

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 08:00:
ja het was zeker een fps, en erg vergelijkbaar met heretic, voor zover ik me nog kan herinneren.
Beetje luie oplossing misschien, maar kan je het hier tussen vinden als je sorteert op release date?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenerator
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09 15:17
Ben op zoek naar een kinderspel uit eind jaren '90 (zou wellicht ook begin 2000 kunnen zijn).
Een PC spel, voor zover ik weet 2D point en click.
Heel kinderlijke tekenfilmachtige figuren uit Griekse tijd, wellicht ook Romeinse thema's.
Wat het doel van het spel was kan ik me echt niet meer herinneren, misschien avontuur gericht maar zou ook educatief kunnen zijn. Enigste wat ik me echt voor oog kan houden is waar je een Romeinse Keizer druiven voert terwijl hij op z'n bedje ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:21
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 08:00:
de opties die je me gaf zijn het helaas niet, dank je wel.
en het was zeker in een fantasy wereld, meerdere, de werelden waren verbonden met de 4 elementen vuur water enz.

zork nemesis is m ook helaas niet, dank je wel

wat me ook nog bijstaat is dat je hier ook kon kiezen uit een karakter dat je wou zijn, volgens mij was ik altijd magier, daarom staat het ook zo dicht bij heretic en hexen, ik dacht dat het een van die games was, maar niet dus.
Hoewel niet een pure fps......maar een maat van me speelde 'back then' altijd mightand magic (deel 6 en7 geloof ik?) dat was zeker wel fantasy met toch wel fps elementen (als in schieten en 'kogels' ontwijken

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heroic_Nonsense
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 17:23

Heroic_Nonsense

bartonsontheweb.nl

Verwijderd schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 22:47:
Mijn vraag

Shadowcaster
Legend of the Seven Paladins

Staat hij hier niet niet tussen?:
https://90sfps.fandom.com/wiki/List_of_Games

Such Heroic Nonsense - Proud admin of https://www.bartonsontheweb.nl and owner of https://netstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-06 09:27

Roland

Schnitt!

Zijn er nog tweakers die games op bandjes kunnen herinneren? Ik zoek een game uit de mid jaren ‘80 waarbij je een soort van olie-boortoren bediende, de boor ging de grond in en je kon deze besturen. Iemand een idee?

...Make every cut count, even if it is one frame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:59

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Roland schreef op zondag 16 juni 2019 @ 16:25:
Zijn er nog tweakers die games op bandjes kunnen herinneren? Ik zoek een game uit de mid jaren ‘80 waarbij je een soort van olie-boortoren bediende, de boor ging de grond in en je kon deze besturen. Iemand een idee?
Klinkt een beetje als Dig dug, maar dat was voor de Nintendo dacht ik.

Steam/Discord: Flimovic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland

Roland

Schnitt!

Dig Dug is het niet, ik moest het destijds van cassettebandje laden, geen nes cartridge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -36-
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 16:35

-36-

Trust me. I'm an amateur

Daar heb je er meerdere van oa Oil's well en Oil tycoon voor de C64 en Wildcatting voor de trs-80

[ Voor 6% gewijzigd door -36- op 16-06-2019 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:41
Vroeger had ik in de meen jaren 90 een spel dat hete iets als Smarkt.
Wat je moest doen was de voorraad in de winkel op pijl houden. Dit deed je door met een soort winkelwagentje de spullen te halen uit het magazijn en dan te droppen bij de plekken waar het nodig was in de winkel.

Het spel was met boven aanzicht. En de schappen etc waren meen ik allemaal blauw (randen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland

Roland

Schnitt!

-36- schreef op zondag 16 juni 2019 @ 16:31:
[...]

Daar heb je er meerdere van oa Oil's well en Oil tycoon voor de C64 en Wildcatting voor de trs-80
Oil’s Well komt het meest dichtbij (https://www.gamesdatabase.org/game/commodore-64/oils-well). Alhoewel ik mij compleet andere Graphics herinner. Grotere vlakken in het speelveld en geen vaste banen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,
Ik zoek een spel, ik dacht dat het de sterrentrein heette, maar kan het nergens vinden.

In het spel had je een trein en die trein moest je vullen met alle karakters, je kon de karakters in de trein krijgen door voor ieder karakter een minigame te halen. Ik speelde het rond 2004.

Hoop dat iemand weet waar ik het over heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ik zoek de naam van een spel wat ik rond het jaar 2000 ongeveer gespeeld moet hebben (maar wat waarschijnlijk ouder dan dat was).

Het is een 2d top down tank spel waarin je rond moest rijden en vijanden kapot moest schieten om naar het volgende level te gaan. Wat me altijd bij is gebleven is dat je met je tank in het water kon rijden zodat alleen de koepel van de tank boven het water bleef en je moeilijker te raken was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Return Fire?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:20
Return fire kan het niet zijn. Dat was met een jeep, tank, helicopter en vliegtuig. Niet voor onderwater iig. Wel een super leuk spel! Capture the flag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Was ook een enorme long shot :P Maar je moet ergens beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faraga
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:18
Deze draad bestaat? Ik was laatst op zoek naar een spel dat ik vroeger weleens bij een vriend thuis heb gespeeld.

Het was een spel waar je rond kon rijden op skeelers. Het was op de pc, eind jaren '90, schat ik. Op dezelfde computer hebben we ook de eerste Driver gespeeld, dus die tijd ongeveer.

Ik weet nog dat de omgeving een soort bos of park was. Ik geloof dat het een soort parkoers was dat je moest afleggen, niet een arena zoals in de Skate-games. Je kon er wel kunstjes op doen.

Ik ben alle games afgegaan in lijstjes als in de Wikipedia-lijst van skateboardgames al bekeken, maar daar zat hij niet tussen. Het was ook nadrukkelijk geen skateboardgame, maar een skeelergame. Tussen de rollerskategames staat hij ook niet.

Mijn geheugen is brak en het is bijna 20 jaar geleden dat ik het voor het laatst heb gespeeld, dus mogelijk kloppen wat details niet. Het zou echter heel tof zijn als iemand mij kan vertellen aan welke game ik hier denk.

[ Voor 5% gewijzigd door faraga op 06-07-2019 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 16:49
faraga schreef op zaterdag 6 juli 2019 @ 22:38:
Deze draad bestaat? Ik was laatst op zoek naar een spel dat ik vroeger weleens bij een vriend thuis heb gespeeld.

Het was een spel waar je rond kon rijden op skeelers. Het was op de pc, eind jaren '90, schat ik. Op dezelfde computer hebben we ook de eerste Driver gespeeld, dus die tijd ongeveer.

Ik weet nog dat de omgeving een soort bos of park was. Ik geloof dat het een soort parkoers was dat je moest afleggen, niet een arena zoals in de Skate-games. Je kon er wel kunstjes op doen.

Ik ben alle games afgegaan in lijstjes als in de Wikipedia-lijst van skateboardgames al bekeken, maar daar zat hij niet tussen. Het was ook nadrukkelijk geen skateboardgame, maar een skeelergame. Tussen de rollerskategames staat hij ook niet.

Mijn geheugen is brak en het is bijna 20 jaar geleden dat ik het voor het laatst heb gespeeld, dus mogelijk kloppen wat details niet. Het zou echter heel tof zijn als iemand mij kan vertellen aan welke game ik hier denk.
Jet Set Radio Future?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faraga
Nee, die was het helaas niet. De graphics waren (voor die tijd) realistisch. Er zat geen stijltje overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

faraga schreef op zondag 7 juli 2019 @ 08:07:
[...]

Nee, die was het helaas niet. De graphics waren (voor die tijd) realistisch. Er zat geen stijltje overheen.
Espn extreme games? Eigenlijk een ps1 game, maar is ook uitgekomen op voor de PC zag ik op wiki. Het is buiten en je kan op skeelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faraga
Flimovic schreef op zondag 7 juli 2019 @ 10:30:
[...]

Espn extreme games? Eigenlijk een ps1 game, maar is ook uitgekomen op voor de PC zag ik op wiki. Het is buiten en je kan op skeelers.
Hmmm nee, dat is 'm ook niet :/

Het is ook best wel een long shot, maar het zou cool zijn als iemand hem weet te vinden voor die nostalgie-injectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:12
Ik zoek een game van vroeger.

Het lijkt op deze game YouTube: Racing Wars - Fast Cup Gameplay - No Commentary - Airconsole
Is ook van bovenaf en heb er gigantisch veel uur inzitten vroeger maar kan niet meer op de naam komen

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:57

Standeman

Prutser 1e klasse

sten123 schreef op maandag 8 juli 2019 @ 15:05:

Het lijkt op deze game YouTube: Racing Wars - Fast Cup Gameplay - No Commentary - Airconsole
Is ook van bovenaf en heb er gigantisch veel uur inzitten vroeger maar kan niet meer op de naam komen
Death Rally?

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dat is wel heel weinig info. Dat je er gigantisch veel uur in hebt gestoken maakt het niet makkelijker :)

ik zou eerder denken aan: Micro machines

YouTube: Micro Machines (PC/DOS) Longplay, 1994, Codemasters

[ Voor 13% gewijzigd door grote_oever op 08-07-2019 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 12:31

heuveltje

KoelkastFilosoof

Niet het spel wat je zoekt.
Maar speel deze al een tijdje, precies jouw omschrijving :)
Mocht je zin hebben in wat moderners.
https://store.steampowered.com/app/361280/Turmoil/?l=dutch

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland

Roland

Schnitt!

Heb ik inderdaad aangeschaft omdat hij mij deed lijken op dat spel. Al flink wat uren aan besteed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:58
Roland schreef op maandag 8 juli 2019 @ 18:01:
[...]

Heb ik inderdaad aangeschaft omdat hij mij deed lijken op dat spel. Al flink wat uren aan besteed!
Mc Power toevalig?

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Zijn er nog tweakers die games op bandjes kunnen herinneren?
Yup. Kon je ook leuk van de radio opnemen :Y

Vooral Manic Miner helemaal grijsgespeeld (en later nog eens gekocht voor nintendo DS, lol) mijn ouders werden GEK van dat muziekje, verder herinner ik me vooral iets met een tuin + gifspuiten + ongedierte (genaamd Pssst _/-\o_ ), een luchtballon flightsim en een mini game achtige adventuregame die mijn vader als relatiegeschenk had gehad :)

En ik heb leren programmeren op die tapes, als 10jarige 8) Lang leve de ZX Spectrum *O*

[ Voor 11% gewijzigd door dragon2 op 08-07-2019 18:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roland

Roland

Schnitt!

Of basic overschrijven uit de Kijk, kan mij zelfs nog MSX-meetings herinneren.

Mc Power kan ik helaas niks over vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Roland schreef op maandag 8 juli 2019 @ 18:36:
Of basic overschrijven uit de Kijk,
Ik kreeg die Kijk dingen nooit aan de praat! Die waren eigenlijk voor de Commodore toch, niet voor de spectrum? Heb me in ieder geval de *** zitten 'typen' (mijn vader kon het niet aanzien zo langzaam), m'n best doen op al die toetsencombinaties die je moest gebruiken IN PLAATS VAN dat woord dat er staat gewoon over te typen, sommige commando's vervangen want dat had ik gelezen dat dat moest, en dan na al dat werk, noppes... Niks geen screensaver of wat het dan ook moest worden :'( :'( :'(

ik kan nog steeds niet goed typen

10 bladiebla
20 bladie bla
30 bladiebla
40 GOTO 10
:+
Deze misschien?
Wikipedia: Driller (video game)

[ Voor 33% gewijzigd door dragon2 op 08-07-2019 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 16:21

Lastig want vele game indat genre. wat bekenderen die ik ken
Badlands
Ironman ivan stewart (err naam misschien niet correct, rest van game naam wel :P) super off road racer
Rock n roll racing.
supercars 1 &2

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Laatst online: 13:54

YouTube: Ignition misschien?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 08:47
Roland schreef op maandag 8 juli 2019 @ 18:36:
Of basic overschrijven uit de Kijk, kan mij zelfs nog MSX-meetings herinneren.

Mc Power kan ik helaas niks over vinden!
OT:
Pfff, newbie!!! Games opnemen van de radio! Helft van de tweakers zal totaal niet snappen wat ik hiermee bedoel. Maar ja, Games opnemen van de radio. Casettebandje erin en het geratel opnemen en vervolgens 9 van de 10 keer erachter komen dat het gewoon niet werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hai,

Ik zoek de namen van 2 games die ik in de jaren 80 veel speelde bij de plaatselijke snackbar.....

Eentje was met een verfroller kleinere velden op een groot veld zo snel mogelijk omlijnen om dat vakje te winnen. Hoe groter 't vak, hoe meer punten je kreeg. Je werd achterna gezeten door iets, weet niet meer wat. Rond 1982. Velden waren roze en lichtblauw. Ze waren al getekend, je moest over de buitenlijn van zo'n veld om 't toegekend te krijgen.

De tweede game, is rond 1986-1988. Je kon 't alleen of met een 2e speler doen, in co-op.

Je liep in 't begin naar een tank, en al schietend door bijvoorbeeld een jungle werd 't steeds intenser. Je werd beschoten, je kreeg granaten op je gegooid. Een co-op maatje was dan super. De game was meer comic-achtig getekend, en was te zien vanaf een bovenaanzicht. De titel? Iets met battle, of tank? Een mannetje was rood, de ander blauw weet ik nog.

Thnx voor de hulp.

Gr

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2019 13:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
Verwijderd schreef op zondag 28 juli 2019 @ 12:55:
Eentje was met een verfroller kleinere velden op een groot veld zo snel mogelijk omlijnen om dat vakje te winnen. Hoe groter 't vak, hoe meer punten je kreeg. Je werd achterna gezeten door iets, weet niet meer wat. Rond 1982.
Dat klinkt als Qix, of een van zijn vele varianten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 17:43
Hai

De tweede game, is rond 1986-1988. Je kon 't alleen of met een 2e speler doen, in co-op.

Je liep in 't begin naar een tank, en al schietend door bijvoorbeeld een jungle werd 't steeds intenser. Je werd beschoten, je kreeg granaten op je gegooid. Een co-op maatje was dan super. De game was meer comic-achtig getekend, en was te zien vanaf een bovenaanzicht. De titel? Iets met battle, of tank? Een mannetje was rood, de ander blauw weet ik nog.

Thnx voor de hulp.

Gr
Klinkt een beetje als Cannon Fodder, maar dat is met meerdere mannetjes.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-09-2020
Ik ben ook op zoek naar de naam van een game die op de Nintendo 8bit was te spelen. Het was een vecht spelletje, je kon dan met kettings, boksbeugels en containers gooien en slaan terwijl je over straat liep.

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flimovic

Flimovic

Gekke Jantje schreef op zondag 28 juli 2019 @ 14:09:
Ik ben ook op zoek naar de naam van een game die op de Nintendo 8bit was te spelen. Het was een vecht spelletje, je kon dan met kettings, boksbeugels en containers gooien en slaan terwijl je over straat liep.
Double Dragon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Gekke Jantje schreef op zondag 28 juli 2019 @ 14:09:
Street Gangs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekke Jantje
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 15-09-2020
Volgens mij indd street gangs.

Asrock Z370 Extreme4 i9 9900k 16gb NightHawk 3200mhz MSI GTX1080Ti gaminingX 2 Evo 512gb m.2 over chipset pcie lanes Corair hx750i

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

Thnx voor de hulp.

Gr
Bedoel je zoiets als Commando voor de NES? Daar zijn namelijk ook een X aantal varianten van gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 14:46

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

Hai,

Ik zoek de namen van 2 games die ik in de jaren 80 veel speelde bij de plaatselijke snackbar.....

Eentje was met een verfroller kleinere velden op een groot veld zo snel mogelijk omlijnen om dat vakje te winnen. Hoe groter 't vak, hoe meer punten je kreeg. Je werd achterna gezeten door iets, weet niet meer wat. Rond 1982. Velden waren roze en lichtblauw. Ze waren al getekend, je moest over de buitenlijn van zo'n veld om 't toegekend te krijgen.

Thnx voor de hulp.

Gr
Game 1:
In mijn perceptie waren de vlakken Roze vs Geel, maar daar en tegen dacht ik aan verfrollers ofzo, maar de plaatsjes laten wat anders zien, maar ik moest wel meteen aan deze game denken:
Amidar

Game 2:
Ik moest meteen denken aan:
Ikari Warriors

[ Voor 37% gewijzigd door GRDavies75 op 29-07-2019 10:19 . Reden: 1ste game ook herkend ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GRDavies75 schreef op maandag 29 juli 2019 @ 09:50:
[...]

Game 1:
In mijn perceptie waren de vlakken Roze vs Geel, maar daar en tegen dacht ik aan verfrollers ofzo, maar de plaatsjes laten wat anders zien, maar ik moest wel meteen aan deze game denken:
Amidar

Game 2:
Ik moest meteen denken aan:
Ikari Warriors
Het zijn ze inderdaad allebei. Super!
Ikari warriors..... Nooit blijven hangen die naam, wel de fun. Heel wat guldens in gestopt destijds.
Lijkt qua idee veel op 1942 zag ik net op YouTube.

Nogmaals bedankt voor de hulp.
☺️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 14:46

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

Het rare is, dat ik Amidar nooit heb gespeeld, maar zal wel in de kantine van de sportzaal van de volleybalclub van m'n moeder ofzo hebben gestaan of in het zwembad oid. Maar op een of andere manier is dat spel in mijn geheugen gegrift, want ik heb de demo wel zo vaak voorbij zien komen op de arcadekast, misschien de kleurstelling ofzo :)

Ikari Warriors heb ik ook veel gespeeld op de MSX :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal 🖐 !

Ik ben op zoek naar de naam van een retro PC spel wat ik eind jaren '90 speelde.
Het was een donkere doos en cd hoesje met een clown gezicht, geloof ik.
Je moest een code uit de doos invoeren om het spel te activeren.

Het ging geloof ik over, meen ik te herinneren, een mansion dat vervloekt was.
Een pratend vliegtuigje met diepe stem a Danny Devito, leidde je door de opdrachten/delen van het huis heen.

Overal een erg donker spel, veel clownsgrimassen, gekke geluiden en vreemde beelden door het huis.
Ik heb zelf het spel nooit kunnen uitgespelen toendertijd.
Geen idee voor welke leeftijd het spel bedoelt was eigenlijk, ik denk een kinderspel voor jonge tieners.. maar dit kan ik helemaal mis hebben.

Ben heeel benieuwd of iemand me verder kan helpen🙏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
Bedoel je misschien 9: The Last Resort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaaaaaaaaaaaaaaaa HELD 🙌🙌🙌🙌🙌🙌🙌
HEEL ERG BEDANKT!!!!

Het ziet er nog steeds zo freaky uit als toen haha.
Ik ga alvast genieten op youtube.
Nogmaals bedankt😃😃😃😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:49

Thnx voor de hulp.

Gr
Is het Ikari Warriors?

Never mind, al beantwoord zie ik nu.. Sliep nog half schijnbaar.

[ Voor 8% gewijzigd door sorted.bits op 11-08-2019 18:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ruuxx
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 19-08-2020
Wow! Ik lees na ruim een jaar nu pas je reactie, haha.
Nooit gedacht dat ik na 2 jaar nog eens antwoord zou krijgen op m'n vraag :')

Dat is hem inderdaad!! Hoe ben je hier ooit achter gekomen?!
Nooit gedacht dat ik het nog zal vinden. Thanks man!

Overigens, de link die jij stuurt is de DOS versie. Ik speelde een soort 'geremasterde' versie gemaakt voor Windows 95.
Staat ook nog wel gameplay van die versie op Youtube: YouTube: Super Solvers: Outnumbered! Gameplay (Windows)

Anyway, nogmaals bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
  • Laatst online: 11-09 15:19
Hoi ik zoek een (Dos) spelletje. Moet ergens in de jaren 80/90 gemaakt zijn. Het spel was zo lastig dat ik nooit ver gekomen ben.

Je bent een poppetje/ misschien wel een beestje met een zwaard die in het het 1e level allerlei kikkers moet neersteken.Volgens mij als je met je pijltjes omhoog en beneden en tegelijk op space drukte. Dan sloeg je met je zwaard in een cirkel beweging anders gewoon in een voorwaartse steek.

Als je genoeg punten hadverzamlend kon je door naar volgende level. (dacht ik). Als je een kikker of zeepbel neerstak dan, ging deze als een zeepbel kapot. Ik speelde dit spel nog niet in kleur. Kleur zou groen moeten zijn geweest.

Het spel speelde had dezelfde camerahoek zoals Robocop Dos.

[/URL]

[ Voor 24% gewijzigd door noud op 17-08-2019 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noud
Kom mij wel bekend voor. De bedoeling was om aardolie te vinden toch?

Edit: Ben je al hier wezen zoeken

[ Voor 11% gewijzigd door noud op 18-08-2019 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland

Roland

Schnitt!

noud schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 17:45:
[...]

Kom mij wel bekend voor. De bedoeling was om aardolie te vinden toch?
Wat ik mij kan herinneren wel ja, ik had het spel op tape staan en de laad tijd was ongeveer 10-15 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

Roland schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 18:55:
[...]
Wat ik mij kan herinneren wel ja, ik had het spel op tape staan en de laad tijd was ongeveer 10-15 minuten.
En het was geen van de "gevestigde orde"?

dwz:
Oil's well
Oil tycoon
Oil barons
Oil imperium
etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roland

Roland

Schnitt!

Khaine schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 20:27:
[...]

En het was geen van de "gevestigde orde"?

dwz:
Oil's well
Oil tycoon
Oil barons
Oil imperium
etc.
Zijn rond de jaren '90, ik heb het over 1986.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:31

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

noud schreef op zaterdag 17 augustus 2019 @ 17:42:
Hoi ik zoek een (Dos) spelletje. Moet ergens in de jaren 80/90 gemaakt zijn. Het spel was zo lastig dat ik nooit ver gekomen ben.

Je bent een poppetje/ misschien wel een beestje met een zwaard die in het het 1e level allerlei kikkers moet neersteken.Volgens mij als je met je pijltjes omhoog en beneden en tegelijk op space drukte. Dan sloeg je met je zwaard in een cirkel beweging anders gewoon in een voorwaartse steek.

Als je genoeg punten hadverzamlend kon je door naar volgende level. (dacht ik). Als je een kikker of zeepbel neerstak dan, ging deze als een zeepbel kapot. Ik speelde dit spel nog niet in kleur. Kleur zou groen moeten zijn geweest.

Het spel speelde had dezelfde camerahoek zoals Robocop Dos.

[/URL]
Er zijn niet heel veel aanknopingspunten, maar vermoedelijk zoek je Zeliard.

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mahaty
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 28-03-2021
Goedemorgen allemaal,

Ik ben al tijden op zoek naar een spel wat ik zo'n twintig jaar geleden speelde toen ik een jaar of zes was.

Het is een point and click game, waarbij je een kind speelt dat naar Afrika gaat. Hier is een piraat die alle dieren vangt, en aan de speler dus de taak om deze dieren te bevrijden. Het spel was 2d, met schilderachtige achtergronden en geanimeerde personages op de voorgrond. Waarschijnlijk draaide dit spel op Windows 95.

Voor wat extra hulp heb ik twee gedeelten aan het begin van het spel getekend vanuit mijn geheugen van twintig jaar terug. Mijn tekeningen zijn zwart-wit, maar het spel was in kleur.

Het eerste wat ik getekend heb is het begin van het spel. Hier vloog je met een vliegtuigje naar Afrika, hierbij kun je door de muis te bewegen het vliegtuig bewegen. Het level beweegt automatisch horizontaal. Het is de bedoeling om de wolken te ontwijken en de benzine op te pakken. Je kunt ook wolken kapot schieten, maar dit kost extra benzine.
Onder in het scherm staat de benzinevoorraad door middel van vijf jerrycans die verdwijnen als de brandstof op raakt. Ook staat de voortgang richting Afrika onderin.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/BqLJKfy/Droomland.jpg

Wanneer Afrika bereikt is springt het kind met een parachute uit het vliegtuig, daarna moet je verticaal wolken ontwijken. Als je op de grond begint het tweede wat ik getekend heb.

Eenmaal op de grond ontmoet je de piraat, die alle dieren vastgeknoopt heeft. Er hangt een bel aan het touw, waardoor je ze niet kan bevrijden, want als de bel gaat komt de piraat.
Je kunt achter de cactussen in het midden verstoppen en zo richting de piraat gaan. In het gat van de middelste cactus aan de achterkant kun je een tweede bel vinden. Hiermee lok je de piraat richting de dieren, steel je zijn mes, en snij je het touw van de dieren door.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/3vdmKg1/Droomland2.jpg

Ik kan nog veel meer details vertellen, want ik weet nog precies hoe het ging.
Volgens mij heette het iets van "Droomland" of "Droomeiland", maar ik kan daar niks op vinden.

Ik ben benieuwd of jullie me kunnen helpen! _/-\o_

• noud
BadpunK schreef op zondag 18 augustus 2019 @ 22:48:
[...]

Er zijn niet heel veel aanknopingspunten, maar vermoedelijk zoek je Zeliard.
Ja geweldig. Ik dacht laatst nog dat de naam van dit spel weg had van Zelda.
Klopt echt veel aanwijzgingen had ik niet. Ik had dit spel ook niet in kleur. En zo ver dan level 1 kwam ik niet.

[ Voor 17% gewijzigd door noud op 22-08-2019 02:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankRicard
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 12:29
noud schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 02:02:
[...]

Ja geweldig. Ik dacht laatst nog dat de naam van dit spel weg had van Zelda.
Klopt echt veel aanwijzgingen had ik niet. Ik had dit spel ook niet in kleur. En zo ver dan level 1 kwam ik niet.
Mocht je nog willen spelen: op een veilige plek staan (bijvoorbeeld boven aan in een touw) en dan F9, 9 tot je health weer vol is, is essentieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alone-green
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 23-07 12:34
Hoi ik zoek een oud windows xp spel. Het is een point-and-click adventure spel. Het spel speelt zich af vroeger(denk de middeleeuwen) je bent bij een kasteel waar je dingen moet zoeken en dan er iets mee moet doen. Je speelt volgens mij als een jong iemand denk tussen 13/16. In het spel praten ze nederlands. Volgens mij zie je persoon die je altijd waarmee je speelt en beweegt alleen maar als je een actie doet. Ook moest je volgens mij met stenen gooien om iets te bereiken maar dit weet ik niet meer zeker. Het spel was op cd. Weet iemand misschien zo welk spel het is? Heb het gevoel dat spel op tipje van me tong ligt maar kom er al niet op mocht ik me meer herinneren dan zal ik dat toe voegen sorry voor de weinige info :F

[ Voor 41% gewijzigd door alone-green op 24-08-2019 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaine

Khaine

Python liefhebber

alone-green schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 09:45:
Hoi ik zoek een oud windows xp spel. Het spel speelt zich af vroeger je bent bij een kasteel waar je dingen moet zoeken en dan er iets mee moet doen. Je speelt volgens mij als een jong iemand denk tussen 13/16. In het spel praten ze nederlands. Het spel was op cd. Weet iemand misschien zo welk spel het is?
Die omschrijving is wel erg vaag. Is het een point-and-click adventure? Of moet je zelf lopen met een controller/muis-toetsenbord combinatie? Vanaf welk perspectief zie je het (first/third person, of volgt de camera niet de speler)?

Misschien kan iemand er zo wat mee, maar ik heb vooralsnog geen clue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake_Eye
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 07-09 23:38
Hallo ik heb een tijdje terug een game gespeeld bij iemand, en ik kom er maar niet achter welke het is.
Kunnen jullie meehelpen?

Het is een mooi 3d spel, met Orcs. het spel begint dat er mensen worden aangevallen door orcs. 1 persoon overleeft het, en gaat een lange weg tegemoet om steeds orcs te verslaan.Het is een singleplayer game.
Het zijn steeds wat smallere paden die je bewandeld. de orcs en de persoon zijn niet heel groot, maar ook niet piep klein.

Je hoeft ook geen gebouwen of zo te veroveren. Geen openwereld.

Deze onderste zijn het zeker niet

Geen Lord of The Rings game.
Middle Earth Shadow of War
Middle-earth: Shadow of Mordor?
Styx: Shards of Darkness
Of Orcs and Men
Orcs Must Die 2
Orcs Must Die 1
warcaft
World of Warcraft
Warhammer 40K: Dawn of War 2
Styx: Master of Shadows
WarHammer 40k: Space Marine
Total War: Warhammer
Blood Bowl 2
Divinity: Original Sin
The Lord of the Rings: War of the Ring
Enclave
Warhammer 40,000: Armageddon
SpellForce 3 of andere spelforce games
Dungeon Siege delen
Kingdoms of Amalur : Reckoning

Andere orcs games kan ik niet vinden. Weten jullie het misschien?

In het spel hoefde je niet te spreken met andere personen zoals je dat wel eens ziet in rpg.

het is jaren geleden dat ik het speelde. vanaf 2013 ( was toen die tijd een nieuw spel)

Samengevoegd met het Centrale 'Ik zoek de naam van een spel' topic...

[ Voor 25% gewijzigd door Geronimous op 05-09-2019 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artifax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 16:32
Misschien Spellforce 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainsz
  • Laatst online: 12-09 20:44
Overlord?

Computers are useless. They can only give you answers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:09
Wellicht dat die hier tussen staat?
https://www.giantbomb.com/orcs/3015-492/games/

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rhip
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 14:16
Stomme vraag misschien, maar kun je het die persoon niet vragen?

En verder, was het pc of console. Dat kan misschien helpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 12-09 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Lijkt me verstandig om deze vraag hier te posten: [Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic - Deel 5

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake_Eye
verkerk20 schreef op woensdag 4 september 2019 @ 11:00:
Stomme vraag misschien, maar kun je het die persoon niet vragen?

En verder, was het pc of console. Dat kan misschien helpen
Is voor de PC. Persoon is overleden. Die kan ik het niet meer vragen, anders had ik dat wel gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lappieboy
  • Laatst online: 19-08 16:42

Lappieboy

voltijd nerd

Is het wellicht een Styx: Master of Shadows Of Styx: Shards of Darkness? de opvolger van Of Orcs and Man?

[ Voor 15% gewijzigd door Lappieboy op 04-09-2019 11:18 ]

Truth is, the game was rigged from the start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:37

KipCurreh

Nightcrawler

1st of 3rd person ?
Welk genre van game, Actie RPG zoals Diablo/Van Helsing/... waar je constant aan het rammen bent op tegenstanders en op zoek bent naar betere gear ?

Of meer RPG zoals The witcher 3 (3rd person), Skyrim (1st person) waar je echt iets meer uitgebreide quests moet doen ?

Warhammer: Vermintide 1 of 2 ?

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:48

Rmg

Een tijdje, is dat weken? maanden? jaren? Dat kan nogal een aantal games uitsluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10:45

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Kan me herinneren dat Warcraft 3 op die manier begon... maar dat is al een oudje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake_Eye
Rmg schreef op woensdag 4 september 2019 @ 11:59:
Een tijdje, is dat weken? maanden? jaren? Dat kan nogal een aantal games uitsluiten
Is al een tijdje geleden enkele jaren geleden.
En het is een 3e persoon. Je ziet de persoon waarmee je speeld klein. Ik weet wel je kreeg ook hints dat als je een vermogen gebruikte, de orc's achter de muur kon zien staan. je kon ook meerdere vermogens gebruiken.
Grotendeels was het niet in grotten of zo. Je liep ook veel op bruggen, en smalle paden. het was grafische gedetailleerd.
Nee dat
is het niet. Ik heb het dan wel over een 3d pc game. Geen bord spel of zo.
Nee ook niet.

[ Voor 28% gewijzigd door Snake_Eye op 04-09-2019 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Middle-earth: Shadow of Mordor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake_Eye
Bovenin vul ik de games aan die het niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

WarHammer 40k: Space Marine?

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 12-09 01:08

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Nogmaasl Snake_Eye, probeer [Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic - Deel 5. Lijkt me een beetje onzinnig om hier een extra topic voor aan te maken. ;)

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake_Eye
Thrace Grumble schreef op woensdag 4 september 2019 @ 13:42:
Nogmaasl Snake_Eye, probeer [Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic - Deel 5. Lijkt me een beetje onzinnig om hier een extra topic voor aan te maken. ;)
Het is makkelijker dat ik deze topic aanhoud, omdat ik dan steeds bovenaan de titels kan aanvullen die het niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:42

Kheos

FP ProMod
Snake_Eye schreef op woensdag 4 september 2019 @ 13:44:
[...]

Het is makkelijker dat ik deze topic aanhoud, omdat ik dan steeds bovenaan de titels kan aanvullen die het niet zijn.
euh, dat kun je in jouw post in die topic toch ook doen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleshar
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-07 12:24

Eleshar

Nil Satis Nisi Optimum

Was het Dungeon Siege?

Edit: Waarschijnlijk deel 3 dan.

[ Voor 46% gewijzigd door Eleshar op 04-09-2019 15:25 ]

• Snake_Eye
Nee ook hier kan ik hem zo niet vinden. Ik denk dat ik het niet meer zal vinden :'(

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Is het niet een van de games uit de Orcs Must Die-serie? :)

https://store.steampowered.com/app/102600/Orcs_Must_Die/
of
https://store.steampowered.com/app/201790/Orcs_Must_Die_2/

EDIT:
Ah, ik had de TS wat beter moeten lezen. :( Bummer.

EDIT 2:
Is het wellicht Torchlight (II)? :) Of Diablo wellicht?

[ Voor 76% gewijzigd door CH4OS op 05-09-2019 01:17 ]

• Eleshar
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-07 12:24

Eleshar

Nil Satis Nisi Optimum

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Drakan?

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• CatchEmAll
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 17:02
@Snake_Eye Gauntlet?

[ Voor 48% gewijzigd door CatchEmAll op 11-09-2019 10:53 ]

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:34

• Snake_Eye

• Aardappel